» »

Kateri nov avto za 20 jurjev?

Kateri nov avto za 20 jurjev?

1 2 3
4
5

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

eric_cartman je izjavil:

Najprej mi naj nekdo pove kater nov Mercedes ali pa BMW stane manj kot 20.000 €..??

Tema govori namreč o novem avtu za do 20.000 €...

Mercedes A in osnovni modeli bmw-jev so že za ta denar.

najbolj švoh bmw 1 z 102KM je od ~23€k naprej...
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Robi :P ::

šernk je izjavil:

Pri avtu se stroški začnejo pri 150.000km dalje. Koliko teh kia je dosedaj prišlo do 200k km? Aja 7 let garancije je na pogonski sklop (motor + menjalnik), na ostalo so 3 leta, kar lepo poglej drobni tisk, koliko motorjev ali menjalnikov je šlo falit do 200k km pri katerikoli znamki?

oni služijo predvsem pri nategunskih servisih. 160-220€ servis * 7 let...pa računaj kaj vse ti mora crknit, da se ti povrne vložen denar v servise in ko boš pri 6ih letih prišel na servis, da so ti parabole zgorele ti bodo lepo pokazali na kaj imaš 7 let garancije in se ti smejali v glavo.

kia pro ceed jo imamo doma starosti sedaj kakšnih 5 let...razen tega da pri kaj vem...60.000 prevoženih km ni bilo večjih okvar je ne morem pohvaliti niti za eno samo stvar. Še največja prednost avta so velika stranska ogledala, sam avto pa nima ne lege na cesti, ne feedbacka volana in za povrhu vsega je še pleh tanjši od lasu skoraj. Stisni na kii streho malenkost in poglej kdaj se pleh vda, probaj isto stvar na drugem avtu, tako da predvidevam da avto površinske rje ne bo poznal sploh, ker bo šlo direktno skozi.

Garancije je 5 na vse ostalo! Na motor in menjalnik 7...

krneki0001 je izjavil:

Robi :P je izjavil:

nebivedu je še eden tistih ki se je peljal samo v kii pride leta 2000 kar se tiče ceedov, novih sportašov pa v njih še ni sedel kot marskido ki reče mah Kia... čudno teh podrtij je na cesti te dni ogromno? Zdaj razumem zakaj so bmw in audi za vas top avti. Ker sodite po letnik 80' ti so bili top in zdrzali marsikaj ampak danes je druga zgodba isto pri Kii...


Kolega ima kio sportage. Sedaj bo imela 80.000km prevoženih, avto je star 4 leta in je prvi lastnik, kupil je novo s 5km. Menjano je bilo od turbine, amortizerjev in polno majhnih zadev, ki vsakomesečno crkujejo. Vsake pol leta mora it podmazat zajle v menjalniku, ker drugače ročke menjalnika ne moreš prestavit in podobne zadeve. Če je to normalno za nov avto, potem jaz to imenujem podrtija in nič drugega.
Na 17 let stari imprezi je v 17ih letih manj stvari crknilo kot v štirih letih na tej kii.

Poleg tega kolega dela na kiinem servisu in pove kaj se dela in koliko imajo menjav turbin ter podobnih zadev, tako da jaz bi se kie izogibal v velikem loku. hyundai, čeprav gre za zelo podoben avto s skupnimi deli, je za par stopenj višje na rangu kvalitete kot kia.

sisemen je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Problem je tudi v tem, da za 20.000 evrov dobiš kio, ki je podrtija.


Zanimivo, potem so pa verjetno ze propadli, pri 7 letih garancije (koliko že jo ima BMW?) ne morejo več obstajati, če prodajajo podrtije, ker so stroški servisa potem previsoki. Aja, še niso propadli? Kaj ne poveš...


Če mogoče še ne veš, kia je že propadla, pred kompletnim bridkim koncem pa jo je rešil hyundai, ki je sedaj lasatnik kie.

Verjetno je mel smolo takšno kot mi z vagom on nikol več ne bo Kie vzel mi pa vagovca zarad enga modela zal

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

RedDrake ::

@nebivedu:
Mi mamo pa doma že solidno časa same Hyundai-e, in z njimi sploh ni težav.
i30 cw 1.6 cvvt - brez napak, tankam bencin in enkrat letno na redni servis že kar nekaj časa.
matrix 1.5 crdi - brez napak že 5 let, 70kkm. Pri veliko mestne vožnje začuda ni težav s kakšnim DPF, EGR in bog ve vse še, kar crkuje pri praktično vseh "pravih" znamkah.
i10 - brez napak sploh že 4 leta.
Največja težava je bila slab kontakt na osvetlitvi armature.
Slab mesec nazaj sem šel v nemčijo z mojim i30 in naredil 3,000 km v 4-ih dneh, pa sem prej stvar peljal na uradni servis na preventivni pregled, ziher je pač ziher.
Pritrdil so neko plastiko pod motorjem, očistili avto zunaj in notri (to sem naročil), menjali LED stransko utripalko ki včasih ni hotela delovati (v okviru garancije na menjan del - nekdo mi je butnil v ogledalo in razbil vse skupaj in sem moral dati menjat). Preverili cel avto, šli na testno vožnjo, ker se mi je zdelo da mašina pri nekih obratih malo rožlja, odkrili dve novi poškodbi karoserije in mi računali 16 EUR ...
V vsaki kuponković pralnici bi dal več samo za čiščenje.
Res so me nategnil, da me bolj nebi mogli.
A vidiš kako preprosto je to?
Ti najdeš en slab primerek, jaz pa tri dobre (in za vsako znamko je tako, ker je večina avtomobilov katerekoli znamke neproblematična).

Robi :P ::

Ja kio je kupil hyundai jo rešil ker so očitno vedli da bo današnje dneve dobro prodajana in da se splača investirat torej so vidli potencial...

No še moje izkušnje oz. naše izkušnje s Kio
1. Kia CeedSW 2009 še danes vozim jst
2. Kia Ceed 5vratna 2014 fotrova
nobena večjih problemov men je šou akumolator zarad stropne lucke ki smo jo večkrat pustil goret. Pa fedra zarad naših čudovitih cest fedra je bla že mesec iz garancije ( torej malo preko 5let) in glej ga zlomka menjali so pod garancijo niso komplicirani za tisti mesec črez.
Drugče pa tankamo, vozimo pa 1. redni servis na leto in to je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

Roadkill ::

No, ker ste strokovnjaki za pleh na kup nabrani mi povejte tole:

Kdaj slovenija dobi novega Ford Focusa(2015 facelift)?
Hrvati ga recimo že imajo.
Ü

krneki0001 ::

Robi :P je izjavil:


Verjetno je mel smolo takšno kot mi z vagom on nikol več ne bo Kie vzel mi pa vagovca zarad enga modela zal


Ni imel samo on smole, večina sportageov z 1.7 motorjem ima probleme, ker je prešvoh motor za tako težo avta.

Sam vaga nebi vzel zaradi precenjenosti in nekvalitete (danes ni k od kvalitete ostal pri vag grupi), kie zaradi nekvalitete, francozov pa tudi zaradi nekvalitete in zaradi odnosa na servisih, ki je porazen.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

RedDrake je izjavil:

@nebivedu:
Mi mamo pa doma že solidno časa same Hyundai-e, in z njimi sploh ni težav.
i30 cw 1.6 cvvt - brez napak, tankam bencin in enkrat letno na redni servis že kar nekaj časa.
matrix 1.5 crdi - brez napak že 5 let, 70kkm. Pri veliko mestne vožnje začuda ni težav s kakšnim DPF, EGR in bog ve vse še, kar crkuje pri praktično vseh "pravih" znamkah.
i10 - brez napak sploh že 4 leta.
Največja težava je bila slab kontakt na osvetlitvi armature.
Slab mesec nazaj sem šel v nemčijo z mojim i30 in naredil 3,000 km v 4-ih dneh, pa sem prej stvar peljal na uradni servis na preventivni pregled, ziher je pač ziher.
Pritrdil so neko plastiko pod motorjem, očistili avto zunaj in notri (to sem naročil), menjali LED stransko utripalko ki včasih ni hotela delovati (v okviru garancije na menjan del - nekdo mi je butnil v ogledalo in razbil vse skupaj in sem moral dati menjat). Preverili cel avto, šli na testno vožnjo, ker se mi je zdelo da mašina pri nekih obratih malo rožlja, odkrili dve novi poškodbi karoserije in mi računali 16 EUR ...
V vsaki kuponković pralnici bi dal več samo za čiščenje.
Res so me nategnil, da me bolj nebi mogli.
A vidiš kako preprosto je to?
Ti najdeš en slab primerek, jaz pa tri dobre (in za vsako znamko je tako, ker je večina avtomobilov katerekoli znamke neproblematična).


Sam grem vsako leto na roadtrip s svojim avtom, pa že tako delam okoli 60.000km na leto z avtom. In zame mora biti avto zanesljiv, trpežen in vzdržljiv, avto mora delat v vseh pogojih, ob vsem slabem bencinu, ob vsem puščavskem pesku v tanku,... Vžgati mora zjutraj pa če je -30 ali pa +40 stopinj in v vseh teh ogojih mora delat. Peljat me mora pa izpod Triglava v puščavski pesek ali pa na Islandijo ali pa na North Cape brez problemov. Neka Kia ali kak francoz pač ni pojem zanesljivosti in jim ne zaupam toliko, da bi se z njimi vozil na dolge proge.
In zato tudi imam avto kakršnega imam. Je grd, je obuškan, nima nobenega dobrega dizajna in na splošno je nikakav, ampak je pa trpežen in vzdržljiv in zanesljiv in ga trenutno ne menjam za nobenega novejšega, ker je to en izmed najbolj zanesljivih avtomobilov kar sem jih imel (je pa že moj drugi forester in že šesti subaru pri hiši).

Je pa tako, da sem kupil 14 let starega subaru foresterja z 290.000km prevoženimi, se vozil po Sloveniji 30 dni, da sem ga sprobal, potem pa sem se odpeljal čez celo Evropo (Italija, francija, Španija, ceuta) do Maroka, se vozil en teden po Maroku in se pripeljal nazaj, naredil skoraj 10.000km in vse kar je bilo, sem zelo grdo nabasal eno skalo z izpuhom, pa smo že v maroku luknjo pošvasal in 2x sem gumo prerezal. Edina slabost je bilo gorivo v afriki. S polnim gasom nisem mogel it preko 130km/h navzdol po avtocesti, ker avto ni imel tiste prave moči, ampak avto je vseeno peljal brez problemov in tudi na 3200 metrov nadmorske višine je s tistim bencinom delal brez problemov. Koliko novih bencinarjev bi na tisti bencin sploh delovalo?
In to je zame kvaliteten avto!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

sandmat ::

krneki0001 je izjavil:

Koliko novih bencinarjev bi na tisti bencin sploh delovalo?
In to je zame kvaliteten avto!


večina "novih bencinarjev" ima zato 2 motorja v ponudbi. Enega za tiste, ki želimo imet normalno porabo in drugega za vzhodno Evropo in Afriko - žre 2 litra več ampak dela pa na 87 oktanski benz, olje iz friteze in happy meal iz mcdonaldsa.

videc ::

Ko bodo prodali zalogo starih. :)
Verjetno pa nekje februarja, marca.
Ko sem v začetku decembra spraševal enako za mondea so rekli, da ne vedo, Avstrija in nemčija je imela pa že na veliko cenike za nove modele. Zanimivo, da je cena mondea, ki sem ga gledal, padla do danes za 2000€, iz 24000 na 22000.
Tak'le 'mamo v teh dolini šentflorjanski.

joze ::

Malo sem razmislil in izbral štiri s katerimi bom predvidoma opravil testno vožnjo.
1. Toyota Verso: Največji od izbranih, najbrž prevelik in z najvišjo porabo, prostoren in ugleden.
2. Nissan Note: Izjemno veliko prostora na zadnjih sedežih, najbrž premalo prtljažnika, cenovno zelo ugoden in varčen.
3. Mazda 3: Vizualno najlepši, odgovarja po vseh kriterijih, zelo pa moti monitor, ki gleda iz armature in imam občutek, da ga bom slej ko prej odlomil, gotovo tudi ne bo kul poleti na soncu.
4. Ford Focus(novi): Tehnološko najbolj napreden, tudi všečen, manj prostora na zadnjih sedežih, če želim vse kar sem si zamislil cena precej naraste, ker je v osnovnih paketih opreme(tudi najvišjih) zelo oskubljen v primerjavi z Nemčijo ali Anglijo. Ljudje se tudi precej pritožujejo nad zanesljivostjo in servisno mrežo.

To so mnenja, ki sem si jih ustvaril na podlagi fotografij, testov in bežnih ogledov na parkiriščih. Pri vseh sem gledal 1.5 ali 1.6 diesel motor. Februarja grem v akcijo....
Koliko časa pa traja dobava, če si zamisliš avto, ki ga ni na zalogi v Sloveniji?

Janac ::

3 mesece okvirno

Robi :P ::

Odvisno če je na zalogi kje v luki al pa da je v fabriki že naret se dobi u 2-3 mescih če pa zbereš "čudne" kombinacije platišč,barv,opreme oz da ga ni pa lahko traja tut do pol leta da ga nardijo in dostavijo.

neboben ::

Honda Civic 1.6 ?

šernk ::

Koliko časa pa traja dobava, če si zamisliš avto, ki ga ni na zalogi v Sloveniji?


odvisno od povpraševanja po avtu. Če je kje tak na zalogi v SLO ga dobiš v roku parih dni, če je slučajno v firmi ga dobiš v roku 14 dni, če je pa ga treba izdelat so pa čakalne dobe od 2 do 6ih mesecev (odvisno od povpraševanja). Pogosto so kakšne kombinacije različne opreme na zalogi, tako da se splača vprašat in lahko dobiš praktično avto po svojem okusu iz zaloge, če se le malenkost prilagodiš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

joze ::

neboben je izjavil:

Honda Civic 1.6 ?

Zanimivo ja, mi je všeč, bom šel pogledat, če je dovolj velik, težko ocenim samo po slikah. Pa februarja prihaja prenovljena verzija menda. Hvala!

krneki0001 ::

joze je izjavil:

neboben je izjavil:

Honda Civic 1.6 ?

Zanimivo ja, mi je všeč, bom šel pogledat, če je dovolj velik, težko ocenim samo po slikah. Pa februarja prihaja prenovljena verzija menda. Hvala!

Honda civic ni več tisti vzdržljivi civic, ki so ga mulci cela leta negravžno do blokade tišal, pa so zdržal preko 300.000km. Danes je civic sicer oblikovno lep, kvaliteta je pa padla. Sploh pri dizelski verziji so recimo stalni problemi s prednjimi zavorami.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

neboben ::

Honda civic problemes Zgleda ni problemov z zavorami.
Car complaints Civic leto 2015
Car complaints Civic leto 2014
Ne najdem, dej kak link glede zavor ? Moje mnenje glede tega je, da se je to dogajalo pred leti, mislim da 2014 in 2015 nimajo teh problemov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neboben ()

joze ::

Gledam te Honde Civic, pa nikakor ne uspem ugotovit ali je to, kar je na slovenski spletni strani Novi Honda Civic, ta, ki je bil kot facelift Honda Civic 2015 predstavljen nazadnje. V članku o novih avtomobilih v tem letu v Sloveniji piše, da Honda pride februarja. Ali je komu znano kateri model Civica se trenutno prodaja v Sloveniji?

Včeraj smo imeli malo časa in smo zavili k Toyoti in Nissanu. Toyota Verso je prevelika, v poštev pride Auris, ki nas je kar navdušil, Nissan Note pa smo kar hitro odpisali, ker je v primerjavi z ostalimi ozek, z majhnim prtljažnim prostorom in ker nam ni všeč.

69charger ::

Trenutni model Civica 1.6 dizel je čist dobra zadeva, tisto o kvaliteti pa ni res... Honde narejene na japonskem so še vedno top, tisti Jazzi itd, ki pa pridejo iz Indije in še kje drugje so pa pač manj kvalitetni.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

krneki0001 ::

neboben je izjavil:

Honda civic problemes Zgleda ni problemov z zavorami.
Car complaints Civic leto 2015
Car complaints Civic leto 2014
Ne najdem, dej kak link glede zavor ? Moje mnenje glede tega je, da se je to dogajalo pred leti, mislim da 2014 in 2015 nimajo teh problemov...


Honde civic 2010 so imele probleme z zavorami
http://topclassactions.com/lawsuit-sett...

Tukaj najdeš pa vse probleme s hondami. Nad prejšnjo serijo (2012) se pritožujejo nad res neudobnimi sedeži.
http://www.hondaproblems.com/Civic/
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

69charger ::

2010 model je ravno zamenjal refreshan model, nobenih problemov več. Tista stran z problemi je pa itak večinoma samo jamranje nesposobnih uporabnikov... sem šel pogledat recimo za moj model Civica '00 in pol eni jokajo, kako imajo npr. težavo z gretjem itd. in da je Honda sranje itd. da bi pa kdo kdaj poservisiral avto pa bognedaj.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

joze ::

Je torej to kar prodaja naš uvoznik trenutno tale ali ne? Kolikor razumem je bil model prenovljen lani in letos pride še ena prenova. Se motim?
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc...
http://www.androidcentral.com/honda-bri...

joze ::

Ker ni odgovora bom odgovoril kar sam, ker sem se malo razgledal.
Prihaja torej nova Honda Civic z oznako 2015. V Nemčiji je predstavitev v soboto, ko je tudi začetek prodaje, pri nas pa je prihod najavljen za februar. Zagotovo jo bom popeljal na testno vožnjo.

eric_cartman ::

@joze

Edino kar je največji riziko je ta, da imajo prve serije avtov novih modelov največ napak. To je bilo vedno tako.

Unknown_001 ::

eric_cartman je izjavil:

@joze

Edino kar je največji riziko je ta, da imajo prve serije avtov novih modelov največ napak. To je bilo vedno tako.


Tako je sedaj. Prej kakor je meni znano so dejansko delali teste na avtomobilih preden so jih dali v prodajo, ker so lahko, pa tudi niso tako agresivno kot danes tlačili not vseh možnih novitet ki so se komaj uveljavile. Danes je pa druga štorija ko je treba vsako leto nekaj novega pogruntat in avtomobili menjajo obliko tako redno kot gate. In če hočeš svoj del pogače na trgu moraš čimprej izdelek sterat v prodajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PrimozR ::

Raptor tebi ni jasen niti 1 % razvoja avtomobila, kajne? No, saj nisi edini tukaj...

joze ::

Da nadaljujem zgodbo....
Opravil testne vožnje s Toyoto Auris, Hondo Civic in Fordom Focusom. Mazda3 je odpadla zaradi monitorja, ki "raste" iz armature in po mojem ne bo preživela 15 let, Nissan Note je premajhen, Toyota Verso pa prevelika za moje potrebe.
Imel sem srečo, ker sem dobil na testu vse tri motorje, ki jih gledam pri posameznem modelu.
Toyota je z 1.4 motorjem najšibkejša in se vozi najslabše od preizkušenih(še vedno ne slabo). Je najcenejša, bi pa moral vzeti motor 2.0 da bi dobil več moči in pa omejevalnik hitrosti, ki mi je po preizkusu postal eden izmed pomembnih dejavnikov zaradi veliko vožnje skozi naselja(pri 1.4 motorju te funkcionalnosti enostavno ni). Tudi nasploh avtomobila nismo začutili kot smo pričakovali.
Ford Focus je odličen avto. Največja prednost je nivo opreme in vseh elektronskih pomagal, ki je zavidljiva in se z njo ne more primerjati nihče od preizkušenih. Vozi se lepo, je udoben in tudi ravno še dovolj prostoren za našo družinico. Motor 1.5 je dovolj močan in dokaj poskočen. Z vso želeno opremo(ni da ni :) ) je tudi ujel cenovni rang, ki smo si ga zastavili. Pričakoval sem nekaj nižjo porabo na sami vožnji, ampak to je težko realno oceniti, ker nismo z vsemi avtomobili delali enake relacije.
Honda Civic pa nas je vse izjemno pozitivno presenetila. Avto je presenetljivo najbolj prostoren od vseh, z največjim prtljažnikom, ki ima celo dvojno dno, ki je dovolj globoko, da bi bilo celo uporabno. Motor 1.6 je izjemno poskočen, avto pa fantastično odziven in vodljiv,poraba je nizka, vozi se fantastično in z nasmehom. Ima karakter. Edina resna kritika je, da so sedeži za potnike dokaj nizki in se ne dajo nastavljati po višini.Ima manj opreme in elektronskih pomagal, cena pa je najvišja, sploh pri novem modelu, kjer so številko kar krepko povečali.
Zaenkrat je odpadla Toyota, favorit pa je Civic. Ford je s ceno in opremo močan kandidat za nakup. Do nakupa je še nekaj manj kot dva meseca, čez kakšen mesec bomo sprejeli dokončno odločitev. Kot trenutno kaže bo nakup odvisen od tega koliko bo Honda pripravljena na kompromis pri ceni(trenutne cene novega modela so dokaj nerealne glede na konkurenco). Opcija bo lanski model, če bo popust dovolj velik, da se odrečem nekaterim tehnologijam in pa seveda nov model, če ga bodo ponudili po ceni, ki bo konkurenčna. Če posluha za eno ali drugo opcijo ne bo, bo izbran Ford.
Priporočam se za kakšno izkušnjo z vožnjo in servisom pri Fordu ali Hondi.....

branc ::

joze, morda boš rekel, da vsak svojega konja hvali. Itak, da ne bom hvalil konja, ki nisem 'jezdil'. Ampak vozil sem focusa karavana in sedaj mondeo (oba 2.0 tdci). Cenovno je Mondeo malenkost dražji - 21.000 (verjetno so se še pocenili, ker je prišel čisto novi model ven pred tedni), ampak kvalitetno za en razred boljši. Pa zeeelo udoben. Porabo imam pri Mondeu MANJŠO kot pri Focusu, kombinirana poraba 5.7 L/100km, na dan prevozim 100 km, od tega je pol avtoceste.

jakan123 ::

Jaz imam Focusa (2011), super avto z ogromno opreme. Nisem kupil ravno novega, ker nisem imel takega budgeta, ampak sem imel tudi Civica v izboru, samo rabljenih ni tako veliko kot Focusov in ko sem našel Focusa s titanium opremo v živo rdeči barvi, se nisem mogel upreti nakupu :D

negot ::

Vozim hondo 1,6 z nasmehom od leta 199o brez težav, priporočam servis Selič, lp :)

I7I ::

Mi imamo novo Mazdo 3 in lahko ti povem iz prve roke da je sama vožnja en velik užitek... če ne drugo ga vsaj probaj peljat na testno vožnjo...ne bo ti žal
pa še "relativno" poceni jo lahko dobiš od 14.000 naprej

Janac ::

joze je izjavil:

Da nadaljujem zgodbo....
Opravil testne vožnje s Toyoto Auris, Hondo Civic in Fordom Focusom. Mazda3 je odpadla zaradi monitorja, ki "raste" iz armature in po mojem ne bo preživela 15 let, Nissan Note je premajhen, Toyota Verso pa prevelika za moje potrebe.
Imel sem srečo, ker sem dobil na testu vse tri motorje, ki jih gledam pri posameznem modelu.
Toyota je z 1.4 motorjem najšibkejša in se vozi najslabše od preizkušenih(še vedno ne slabo). Je najcenejša, bi pa moral vzeti motor 2.0 da bi dobil več moči in pa omejevalnik hitrosti, ki mi je po preizkusu postal eden izmed pomembnih dejavnikov zaradi veliko vožnje skozi naselja(pri 1.4 motorju te funkcionalnosti enostavno ni). Tudi nasploh avtomobila nismo začutili kot smo pričakovali.
Ford Focus je odličen avto. Največja prednost je nivo opreme in vseh elektronskih pomagal, ki je zavidljiva in se z njo ne more primerjati nihče od preizkušenih. Vozi se lepo, je udoben in tudi ravno še dovolj prostoren za našo družinico. Motor 1.5 je dovolj močan in dokaj poskočen. Z vso želeno opremo(ni da ni :) ) je tudi ujel cenovni rang, ki smo si ga zastavili. Pričakoval sem nekaj nižjo porabo na sami vožnji, ampak to je težko realno oceniti, ker nismo z vsemi avtomobili delali enake relacije.
Honda Civic pa nas je vse izjemno pozitivno presenetila. Avto je presenetljivo najbolj prostoren od vseh, z največjim prtljažnikom, ki ima celo dvojno dno, ki je dovolj globoko, da bi bilo celo uporabno. Motor 1.6 je izjemno poskočen, avto pa fantastično odziven in vodljiv,poraba je nizka, vozi se fantastično in z nasmehom. Ima karakter. Edina resna kritika je, da so sedeži za potnike dokaj nizki in se ne dajo nastavljati po višini.Ima manj opreme in elektronskih pomagal, cena pa je najvišja, sploh pri novem modelu, kjer so številko kar krepko povečali.
Zaenkrat je odpadla Toyota, favorit pa je Civic. Ford je s ceno in opremo močan kandidat za nakup. Do nakupa je še nekaj manj kot dva meseca, čez kakšen mesec bomo sprejeli dokončno odločitev. Kot trenutno kaže bo nakup odvisen od tega koliko bo Honda pripravljena na kompromis pri ceni(trenutne cene novega modela so dokaj nerealne glede na konkurenco). Opcija bo lanski model, če bo popust dovolj velik, da se odrečem nekaterim tehnologijam in pa seveda nov model, če ga bodo ponudili po ceni, ki bo konkurenčna. Če posluha za eno ali drugo opcijo ne bo, bo izbran Ford.
Priporočam se za kakšno izkušnjo z vožnjo in servisom pri Fordu ali Hondi.....


Pojdi za hec še novega SEAT Leona pelat :)

Buggy ::

Pojdi za hec še novega SEAT Leona pelat :)


tebi pa res ni pomoci ali pa si kaj zvezan s komercialisti pri tem tvojem seatu, da konstantno gonis ta tvoj seat_nightmare na ST.
Si prebral kaksne preferense je OP napisal? Ne bos verjel ni vsem v Sloveniji VAG koncern vsec...se vec, eni se ga ogibamo kot je le mozno.

@joze: lep in koristen report...TNX

gruntfürmich ::

kaj pa kakšna škoda ne pride v ožji izbor?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

PrimozR ::

joze je izjavil:

Odpadejo vsi italianski, češki, francoski in nemški avtomobili

Zanimivo, kako težko je brati...

Čeprav je ironično, da je Ford nemški ;)

joze ::

PrimozR je izjavil:

joze je izjavil:

Odpadejo vsi italianski, češki, francoski in nemški avtomobili

Zanimivo, kako težko je brati...

Čeprav je ironično, da je Ford nemški ;)


Takole pravi Wikipedija: Ford Motor Company je ameriška multinacionalka in tretji največji proizvajalec avtomobilov na svetu, glede na prodajo v letu 2005. Bazirano je v kraju Dearborn, predmestju Detroita. Ford je ustanovil Henry Ford leta 1903.

Je pa res, da jih izdelujejo v Nemčiji. Drugače pa tudi Hyundaie izdelujejo na Češkem, pa ga nihče ne prodaja kot ČeŠki avto...

PrimozR ::

Ja, Ford je kot firma v osnovi ameriški, a ameriških modelov v Evropi praktično ni, morda bo zdaj kaj, ko se gredo globalne modele. Po drugi strani so precej modelov pred leti razvili tudi v angliji se mi zdi (escorti in podobno), zdaj je pa že dolgo razvoj in proizvodnja evropskih modelov, novih Focusov (včasih je bil US model drugačen, s 3. generacijo je poenoten, 1. je bila sicer identična), Fiest (od te generacije so na voljo tudi v ZDA) in še česa, v Kölnu, ne vse, ampak načeloma se zadeve fura od tam.

Ford of Europe @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BlackGuard ::

negot je izjavil:

Vozim hondo 1,6 z nasmehom od leta 199o brez težav, priporočam servis Selič, lp :)


Tudi jaz vozim k njim avto na servise in sem z njimi res zelo zadovoljen, čeprav moram nekaj dlje (pa sem precej zahtevna stranka).

Roadkill ::

Jože hvala za fine poste in testiranja. Prav prijetno enkrat za spremembo nekaj uporabnega prebrati na forumu, namesto klasičnega kričanja "BMW je zakon"/"škoda je zakon".

Tudi sam imam podobne zahteve in želje kot ti in mislim letos menjat. Tako da me zanima kako se boš odločil.
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

matter ::

Jaz imam takšne izkušnje in nisem pristaš znamk/držav, ker avto kupujem glede na moje potrebe:

Sam vozim francoza, ki za Jožeta odpade. Megane 3 ima v 5 letih 86k kilometrov. V tem času sem letos moral menjati le zadnje bremze (diski+ploščice). Ni mi crknila niti ena žarnica vmes (res pa imam xenon in še nimam dnevnih luči, ker je prva generacija).
Do sedaj sem z avtom kar zadovoljen, edin problem, ki ga imam je, da poka "usnje" na voznikovem sedežu in volanu (imam sedeže kombinacijo "usnja" in blaga). Obenem pa je volan (tudi "usnje") že zelo poškodovan. Vse ostalo nimam pripomb. Res pa delam redne servise na 30 in pa na 15 menjam olje+filter.

JE pa kolega kupil novega golfa karavan in se mi zdi res odličen avto. DSG menjalnik je nor!, ima ravno tako xenon in mnogo opreme (highline + dodatni se mi zdi). Dal pa je 21kEUR. Torej tisto, da VW nima opreme in so dragi NE drži več. Vsaj z zadnjo generacijo. Avto se pelje odlično (vsekakor bolje kot Renault, ki je sicer star 5 let), je odlično izoliran, dobri notranji materiali ...).

Če pa bi jaz kupoval danes, pa bi se oziral na Nissan Qasqai (ne vem če sem pravilno napisal) ali Subaru forester (ki pa mislim, da je predrag zame). Namreč raje imam višji avto (sam sem visok).

Pri Fordih mi je všeč njihova lega in vodljivost (imam službenega focusa), kakor tudi nivo opreme. Tako, da bi tudi Forda ogledoval.

Se mi pa zdi dokaj "neumno", da bi znamke določenih držav že vnaprej izločil. Najbolje je, da nimaš nobenih preferenc glede tega in izbiraš čim bolj svobodno. Čeprav pa je za ljudi bolje imeti manj izbire, se potem manj sekiramo :)
Grem basket pa bom neloke metal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matter ()

gazibo ::

hojnikb je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

eric_cartman je izjavil:

Najprej mi naj nekdo pove kater nov Mercedes ali pa BMW stane manj kot 20.000 €..??

Tema govori namreč o novem avtu za do 20.000 €...

Mercedes A in osnovni modeli bmw-jev so že za ta denar.

najbolj švoh bmw 1 z 102KM je od ~23€k naprej...



Zdej imajo sicer akcijo in sicer:

- BMW 1 - 18.300€
- BMW 3 - 24.300€
- BMW X1 - 23.500€


Ce komu prav pride - https://zimskazmaga.si/

dzinks63 ::

Včasih so konkretne akcije za kakšen model, splača se prečekirati npr.: Neuwagen mit hohen Rabatten

PrimozR ::

matter to da si visok nima neke pretirane veze s tem, da želiš visok avto, marsikatera bejba/žena je majhna, pa so ji všeč terenci. Jaz pa klejem italjane, da ne znajo narediti normalnega sedeža, kjer se kljub najnižji legi počutiš, kot bi sedel za mizo. V tem pogledu še vedno ni nič prekašalo BMW-ja. Pa sem tudi visok (190 cm), je pa res, da sem še relativno mlad oz. športno naravnan ;)

gazibo je izjavil:

hojnikb je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

eric_cartman je izjavil:

Najprej mi naj nekdo pove kater nov Mercedes ali pa BMW stane manj kot 20.000 €..??

Tema govori namreč o novem avtu za do 20.000 €...

Mercedes A in osnovni modeli bmw-jev so že za ta denar.

najbolj švoh bmw 1 z 102KM je od ~23€k naprej...



Zdej imajo sicer akcijo in sicer:

- BMW 1 - 18.300€
- BMW 3 - 24.300€
- BMW X1 - 23.500€


Ce komu prav pride - https://zimskazmaga.si/

Fora je, da bo spodobno opremljena trojka prišla nekih 40k €, +/-10k €, kjer kak razred nižje (recimo Focus klasa, ki je sicer res tudi precej manjši avto, morda tudi Mondeo klasa) dobiš za kar nekaj tisočakov manj podobno opremo.

BMW je še vedno eden izmed nemške prestižne trojke in temu primerna mora biti plača. Razen če ti je všeč, da delaš in živiš za avto ter ješ zelje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

gazibo ::

Za 40k€ dobis ze top-shit 3jko, ne samo spodobno.

PrimozR ::

Za 40 jurjev dobiš osnovno 320d Touring, par 100 € manj, pod 40k sta pa še 281d, 318d xDrive in 316d. 320xd je že 41800 €. Pri bencinarjih v nabor padejo 316i, 320i in 320xi.

Če ti je top shit belo-moder logotip na havbi, okej. Zame je top shit trojka z radarskim tempomatom, kako panoramsko streho in infotainment sistemom pri vrhu ponudbe. Pa v primeru BMW-ja še M paket. To bo v primeru 320d bolj 50 jurjev, če je sploh dovolj.

Pa ja, zgoraj opisani kriteriji (radarski tempomat, dobro ozvočenje, športni sedeži, panoramska streha) bi mi bili top shit tudi pri drugih avtih. V primeru Focusa (ker je že govora o njem v tej temi pa faceliftan je res, res lep) bi to šlo skozi za kakih 20, 25 jurjev, pa bi vseeno imel 150 konjev.

Še enkrat, BMW je avto višjega cenovnega razreda in v Sloveniji nedvomno ni standarda, ki bi omogočal masovno kupovanje BMW-jev. Ne glede na to koliko jih je na cesti pri nas.

PrimozR ::

Evo, sem poklikal 'top shit trojko', 320d karavan, M paket (18", blago/alcantara znotraj, Estoril Blau), radar tempomat (kot rečeno, zahteva avtomatika, skupaj 3500 € doplačila), drive comfort paket (zaradi tempomata) adaptive podvozje, par bonbončkov (naslonjalo za roke spredaj, panoramska streha, sani na strehi), ksenonke, kurvelicht, harman kardon, navigacija (zahteva za prikaz omejitve hitrosti) pa M sport zavore. Torej, kot rečeno, top shit trojka. 56.237 €. Samo 40 % dražje od tvoje cifre.

So me že gledali ljudje čudno, ko sem rekel, da z manj kot 50k € v 'žepu' (danes je itak vse na lizing) BMW-ja niti poglej ne. Razen če ti je pač fetiš voziti 'fancy' avto z nič opreme. Meni ni. Raje vozim slabšo znamko z več opreme.

gazibo ::

OK vzamem nazaj, top shit fraza je odprta za interpretacijo, sicer sem pa bolj govoril v okviru te akcije, ki jo imajo in nevem kaj ima 320d Touring in ostali razni xD modeli zraven. Model v akciji, ki sem ga navedel je 316i in stane 24.300€

24.3k + recimo 5-6k za opremo in imas zelo spodoben izdelek.

PrimozR ::

Ravno to je, zakaj bi kupoval najcenejšega BMW-ja, če drugje za enako denarja dobiš bistveno več? Navsezadnje, če spet pogledamo Focusa, za toliko denarja dobiš ST-ja karavana. Edina prednost BMW-ja tukaj bi bil pogon zadaj, ampak 316i ima itak koliko konjev, 150? ST jih ima 250. s 5k opreme boš kupil električne šipe zadaj in še kaj, nič posebnega torej.

Top shit fraza ni odprta za interpretacijo, ker vsebuje besedo top. Torej ciljamo na vrh. Ne praskamo po dnu sodu. 5k dodatne opreme pri BMW-ju je praskanje po dnu, 316i pa prav tako. Touringa itak pač vzameš, da imaš normalen avto, v katerega spraviš kaj več kot škatlo, 320d (in xDrive) sem pa omenjal, da ti pokažem, kaj se dobi za 40k brez enega kosa dodatne opreme. Ne pretirano veliko pač.

Mavrik ::

Khm. A lahko nehate vlačiti avte za 30k v temo kjer avtor zelo jasno sprašuje za bistveno cenejši avto?
The truth is rarely pure and never simple.

joze ::

Da zaključim zgodbo sem danes vplačal aro za Hondo Civic. Na koncu se je vse odvilo precej hitro, ker avto potrebujem v aprilu in je treba upoštevati dostavne roke. Ford ima dostavni rok dva meseca, avto z izbrano opremo bi bilo potrebno naročiti, Honda ima dostavni rok kar 5 mesecev, ampak je en avto z izbrano opremo že naročen in bo prišel ravno ob pravem času. Barva, ki jo bom dobil ni bila moj prvi izbor, ampak to je manj pomembno. Pri Hondi je bilo zelo malo manevrskega prostora pri pogajanjih in na koncu je cena ostala dokaj visoka, tako, da je bila končna odločitev težka(vmes sem se tudi že poslovil od Honde). Kolebal sem med boljšim, prostornejšim, zanesljivejšim in bolj všečnim, dražjim Civicom in med izjemno opremljenim, po željah izdelanim, cenejšim Focusom.
Obiskal sem očeta, ki je profesionalni avtomehanik že 35 let in ko sem mu predstavil svojo dilemo je svetoval, da vzamem Hondo. Najbolj me je prepričalo to, da dela na splošnem servisu, kjer popravljajo v glavnem avtomobile izven garancije in se ni mogel spomniti, da bi popravljal Hondo zaradi okvare :) :). Fordov je naštel kar veliko, čeprav je dodal, da tudi Forda izjemno ceni.
O natančnih številkah tukaj ne bi rad razpravljal(zavestno sem šel nekaj preko zastavljenega limita), ker se bo spet vnela debata o moji (ne)prištevnosti, bi se pa rad zahvalil vsem, ki ste prispevali svoj kamenček v mozaik moje odločitve. Tale tema mi je zelo pomagala, še posebej hvala uporabniku z imenom neboben, ki je prispeval ključni nasvet v pravem trenutku. Hondo mi je nekdo predlagal že prej, ampak sem nekako menil, da je avto manjši kot je v resnici in šele pozneje sem si ga ogledal podrobneje.
Če bo še kakšno relevantno vprašanje bom z veseljem odgovoril, drugače pa vsem še enkrat velika hvala.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10317093 (10527) sass628
»

Kateri karavan do 13k€

Oddelek: Na cesti
204540 (3847) emmentaler
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26134105 (24212) matobeli
»

naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12126731 (21367) Buggy
»

Nakup novega oziroma rabljenega avta (1-3 let) nekje do 15000€

Oddelek: Na cesti
459954 (8323) -valvoline-

Več podobnih tem