» »

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Han ::

1.2T je boljši kot navaden 1.6, vendar bi ga osebno vozil le po mestu in regionalnih cestah. Naložen avto + klima + avtocesta se veliko bolje pelje z močnejšim motorjem.

Netrunner ::

Han je izjavil:

1.2T je boljši kot navaden 1.6, vendar bi ga osebno vozil le po mestu in regionalnih cestah. Naložen avto + klima + avtocesta se veliko bolje pelje z močnejšim motorjem.


To je res vendar če AC ni primarna pot in avto je malo bolj naložen samo za vikend oz. v času dopustov nevem če je smiselno jemat 1.6

Han ::

Če imaš zdaj star 1.6 in ti ustreza, boš z 1.2T zadovoljen. Jaz sem imel v prvem qashqaiju 2.0, ki je bil odličen, zato pri takšnem avtu niti pod razno ne bi šel na 1.2T.

Netrunner ::

Po tem članku sodeče je 1.6 lahko precej ekonomičen... če seveda to drži

mestna vožnja: 7,6 l/100 km,
odprte ceste: 5,0 l/100 km,
kombinirano: 6,0 l/100 km;

NikolormousB ::

Naložen avto + klima + avtocesta se veliko bolje pelje z močnejšim motorjem.


Saj 1.2 je močnejši in ima več navora.

Po tem članku sodeče je 1.6 lahko precej ekonomičen... če seveda to drži


Preveri porabo na spritmonitor.de

Han ::

K navedeni porabi dodaj +1 L/100 km.

Netrunner ::

Han je izjavil:

K navedeni porabi dodaj +1 L/100 km.

ja to vedno... :)

Netrunner ::

1.2T na quasqai-u še nekako razumem, ne gre mi pa v račun 1.0 ecoboost na c-maxu

Mr.B ::

qashqaiju je bil dosedaj med vsemi rent a car avti rugi najslabši. Tempomat je odličen, poraba soso, gumbi in ostalo pač ženski avto. Toda neudoben, naletel sem na kolono in sem do slovenije rabil 6h, katastrofa. Pa Stara, ki je zadaj sedela je rekla da je neudoben, da moraš točno pod določenim položajem sedet, pa nog ne more nikamor dat...
Pač sprobaj.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Blinder ::

Netrunner je izjavil:

1.2T na quasqai-u še nekako razumem, ne gre mi pa v račun 1.0 ecoboost na c-maxu


Tista 1.0 stevilka je samo za okras. Ce je turbo se prostornina pomnozi. Kar je pomembno je max moc in navor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Netrunner ::

@Mr.B => Glede neudobnosti nevem, vendar ko sem si ga šel malo ogledati v salon se mi ni zdel neudoben. Na sprednjem sedežu se lepo sedi, zadaj je prostora več kot dovolj če nisi prevelik. Kar se zanesljivosti tiče sem slišal nekaj kritik vendar na splošno se baje dobro obnese. Ravno zaradi tega ciljam na 2017 uplift verzijo kjer bodo načeloma težave prejšnjega modela odpravlejne.

@Blinder => ja saj vem, vendar vseeno. Te šfoh turbo mašine me skrbijo na dolgi rok.

hojnikb ::

ne glej kubaturo, ker za vzržljivost pomenijo točno nič.
#brezpodpisa

Netrunner ::

S tem se ne bi strinjal saj večja kubatura prinaša večjo moč in posledično manjšo obremenitev motorja. Govorim za klasične motorje saj nevem kako turbo vpliva na vse skupaj.

hojnikb ::

vzami 2l blok motorja, zmanjsaj stroke na 1l, moc ostane ista. Bo stvar manj vzdrzljiva ?
#brezpodpisa

Netrunner ::

Nevem, se premalo spoznam na te zadeve da bi pametoval.

Han ::

Večji in močnejši štirivaljniki so večinoma bolj uglajeni, manj tresoči, manj hrupni.

Netrunner ::

Ja c-max ecoobost je 3 valjni, quasqai 1.2 pa 4

Jaz pod 4 ne bi šel čeprav se ne spoznam na to :)

Han ::

Zadnji trend je, da avtomatika valje izklaplja. Novi 1.5 TSI je npr. tak primerek 4-valjnika, ki manj obremenjen uporablja le 2-valja.

fokz8 ::

Bi si rad sposodil temo.

Kakšno mnenje imate glede VW 1.6 zdi mašine? Na primer golf 2010/2011 ali pa škoda rapid?

Hvala :)
"Creativity is contagious. Pass it on"
- AE

hojnikb ::

Han je izjavil:

Zadnji trend je, da avtomatika valje izklaplja. Novi 1.5 TSI je npr. tak primerek 4-valjnika, ki manj obremenjen uporablja le 2-valja.

tudi nekateri 1.4tsi so mel to
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

puginho ::

Han je izjavil:

Zadnji trend je, da avtomatika valje izklaplja. Novi 1.5 TSI je npr. tak primerek 4-valjnika, ki manj obremenjen uporablja le 2-valja.


Ne piši takih grozljivk, verjetno se jih bo enih par tu gor posralo od straha, že da ima turbino je hudo in za povrh vsega še valje izklaplja?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: puginho ()

K0l1br1 ::

Pametni so itak tisti, ki turbine nimajo, ali pa z avtomobili delajo kot svinja z mehom.

Netrunner ::

K0l1br1 je izjavil:

Pametni so itak tisti, ki turbine nimajo, ali pa z avtomobili delajo kot svinja z mehom.

Jaz nočem turbine vendar trend gre v smeri majhnih turbo motorjev ... te skorajda silijo v nakup avta s turbino.

Han ::

Mazda še vztraja pri atmosferskih bencinarjih. Novi CX-5 ima 2.0 ali 2.5 motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

K0l1br1 ::

Netrunner je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Pametni so itak tisti, ki turbine nimajo, ali pa z avtomobili delajo kot svinja z mehom.

Jaz nočem turbine vendar trend gre v smeri majhnih turbo motorjev ... te skorajda silijo v nakup avta s turbino.

Saj vzameš 2.0, zakaj točno bi bilo potrebno imeti kompressor z 1.0?

Netrunner ::

1.2 - 1.6 mi čisto ustreza in ne potrebujem turbota. Preko 1.8 ne bi šel ker je strošek registracije občutno višji.

Spock83 ::

Eh turbo se pozna pri vozni dinamiki. Jaz bi raje imel turbo, kljub temu, da je to še enas tvar več, ki se lahko pokvari.

loveJDM ::

hojnikb je izjavil:

vzami 2l blok motorja, zmanjsaj stroke na 1l, moc ostane ista. Bo stvar manj vzdrzljiva ?


Da,bo...ker je bolj navita.Manjsa kubatura manjsi bat,manj navora vec stiskanja,vec obratov vec trenja.Hitreje bo avto zaceu olje pit.

facepalm ::

Netrunner je izjavil:

1.2 - 1.6 mi čisto ustreza in ne potrebujem turbota. Preko 1.8 ne bi šel ker je strošek registracije občutno višji.

Cca 50eur visja cestna taksa je "obcutno visji" strosek registracije?
Sam, za vsakdanjo udobno voznjo, prisegam na malo vecjo prostornino (2.0l do 2.5l) s turbino (najraje lpt), obvezno bencinc.

jero_no1 ::

facepalm je izjavil:

Netrunner je izjavil:

1.2 - 1.6 mi čisto ustreza in ne potrebujem turbota. Preko 1.8 ne bi šel ker je strošek registracije občutno višji.

Cca 50eur visja cestna taksa je "obcutno visji" strosek registracije?
Sam, za vsakdanjo udobno voznjo, prisegam na malo vecjo prostornino (2.0l do 2.5l) s turbino (najraje lpt), obvezno bencinc.


57€ ali skoraj 60% več, enim je to malo, nekomu pa kar veliko. Pri zavarovanju potem % ni tolk razlike, ampak skupaj se kar nabere...

facepalm ::

Za reg in tehnicni 1.6 avta te pride cca 140eur. Pa recimo se 200eur zavarovanje. Skupaj 340eur. Za 2.0 avto pa te pride 400, mogoce 450eur (razlika v konjih). Ce je problem v strosku registracije (max 100eur razlike letn), vec kot 1249ccm in 80 konjev nebi svetoval.
Ponavadi so visji stroski pri vecji kubikazi vezani na drazje rezervne dele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

hojnikb ::

loveJDM je izjavil:

hojnikb je izjavil:

vzami 2l blok motorja, zmanjsaj stroke na 1l, moc ostane ista. Bo stvar manj vzdrzljiva ?


Da,bo...ker je bolj navita.Manjsa kubatura manjsi bat,manj navora vec stiskanja,vec obratov vec trenja.Hitreje bo avto zaceu olje pit.

bolj "navita". Kaj bo bi to malo razložu. Last time i checked, razvijajo turbo več navora pri istih kubikih in rabijo za to manj obratov. Torej vse tvoje točne so že demantirane.

Again, če samo razmišljaš stari 1.2 bencinar z dodano turbino, potem pa res ni čudno da pride do idej, da bo šla mašina prej. Če ima zadeva 100HP+, bodo mogli bit tudi materiali tolik boljši, kjub manjši kubaturi. Sj proizvajalcom res ni v interesu, da imajo gažiljon reklamacij zarad okvar.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Glih velik navor pri nizkih obratih je najvecji problem za motor. Vseeno ali s turbino ali brez.
Reklamacij je pa polno, samo povezat jih je tezko s vzrokom. Vsak avto ko gre h koncu zacne trosit olje, zakaj, je tezko rect. Veliko moci pri prenizkih obratih je samo en mozen vzrok.

Na tem forumu imamo samo enga kretena, ki se stalno vozi do blokade. Na enega takega jih pride 20, ki pri 1200 obratih tiscijo poln gas, kar je se huje. Pa se tega sploh ne zavedajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

facepalm ::

Zato menim, da je malo vecja prostornina motorja in low pressure turbo najbolj reliable varianta, ce noces podhranjen motor. Vozis ga med 2k in 4k obrati in imas nizko porabo in udobno voznjo, hkrati pa se par konjev v rezervi za morebitna prehitevanja na regionalki.

puginho ::

Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.

puginho ::

Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.


1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.

puginho je izjavil:

Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.


Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.

Zgodovina sprememb…

loveJDM ::

hojnikb je izjavil:

loveJDM je izjavil:

hojnikb je izjavil:

vzami 2l blok motorja, zmanjsaj stroke na 1l, moc ostane ista. Bo stvar manj vzdrzljiva ?


Da,bo...ker je bolj navita.Manjsa kubatura manjsi bat,manj navora vec stiskanja,vec obratov vec trenja.Hitreje bo avto zaceu olje pit.

bolj "navita". Kaj bo bi to malo razložu. Last time i checked, razvijajo turbo več navora pri istih kubikih in rabijo za to manj obratov. Torej vse tvoje točne so že demantirane.

Again, če samo razmišljaš stari 1.2 bencinar z dodano turbino, potem pa res ni čudno da pride do idej, da bo šla mašina prej. Če ima zadeva 100HP+, bodo mogli bit tudi materiali tolik boljši, kjub manjši kubaturi. Sj proizvajalcom res ni v interesu, da imajo gažiljon reklamacij zarad okvar.


Primerjava NA z NA pa turbo z turbo ce bi teoreticno spravli iste konje pa vse isto ven samo razliko v prostornini zmanjsali materiali bi pa ostali enaki,bi manjsa kubatura prej odpovedala ker je bolj navita.Recimo glej golf dvojko kolko gre,vecno...seveda ce ma v 1600ccm 50hp,to masina nikoli ne more trpet ker pod polnim gasom dela v na zelenem polju,glej tovornjake kako nizek redline majo pa kolk hp razvijajo glede na kubaturo zato pa grejo tolko ker je drugacno kompresijsko razmerje,ker je celotni motor drugace zasnovan,ima velik fi batov da proizvajajo cim vec moci ze v freilaufu in jih ni potrebno terat in potem valda da drzi miljon km.

Mogoce bol primer za laika postarjev moped star apn 6 je tut vecno delau,seveda ce je proizvajal 3konje recimo na 50kubikov...nov ktm sx 50pa je treba bat menjavat na 50-70ur,ima pa dobrih 10hp,mislis da ima tomos boljse materiale kot 4-5x drazji ktm/kawasaki in zato zdrzi vec?Ne,ono je navito ko svija ono pa "odvito" :)...to je isto v avtih,ce ima malo ccm pa dosti hp je pac avto navit in se pozna na vzdrzljivosti...

GrimReaper ::

Utk je izjavil:

Na tem forumu imamo samo enga kretena, ki se stalno vozi do blokade.

Samo potem si tudi ti bedak, ker očitno nimaš niti 10% vseh informacij, ampak vseeno pametuješ. Da ti razložim lepo po vrsti, da boš še ti lahko zastopil, ker si zelo trd v glavo:
-Avto je itak star 9 let, je že popolnoma sfukan, naročen je že nov (verjetno lahko sklepaš da ne bo podhranjen in da ne bo atmosferec, da mi ne bo več treba jamrati tebi tukaj po forumu), imel ga bom samo še 1 mesec.
-Avto je Clio 3 RS 197, po uradnih podatkih sicer 6,9s do 100, ampak mojega je ženska cijazila celih 8 let s porabo 8l, kar je čisti min za tak avto, tako da ima sedaj pač 8s do 100. No pa tudi drugače ima 7,5s, uradne številke so itak bullshit.
-Avto je že po defaultu mišljen da se prestavlja pri blokadi, dokaz za to imaš indikator prestavljanja pri 7200, blokado pa na 7500rpm. Pa ni ti to dizel, ki ti kaže da moraš za najboljšo porabo prestavit pri 2000rpm.
-Avto je narejen tudi z dirkališčem v mislih, tako da če ga sam po regionalkah vozim malo bolj na hard, je to še daleč od tega kar avto zmore in za kar je bil narejen.
-Avto se vozi katastrofalno, če ga voziš normalno. Če je kdo vozil 1.6 105-115KM, ta se vozi skoraj popolnoma enako. Take dni kot je bilo danes zjutraj - deževno, ga že vozim normalno, to pomeni prestavljanje pri max 4000, mogoče kakšno pri 5000rpm in max 100km/h.
Pa saj gre, v klanec gor vleče tudi v 3., in to že pri 2500rpm, kar z enim 1.6 atmosfercem lahko samo sanjaš, tistega sem prestavil iz 2. v 3. in potem v 3. pri okoli 4000 ni več vlekel. Tudi v naselju se lepo vozi v 5.
6. je po regionalkah sicer uporabna, ampak samo pri 100+ in ko je avto ogret, drugače je povsem brez moči.
Ampak še vedno, pri atmosfercu imaš vedno ta občutek, da ne kaže nobenega veselja do življenja. Navora ima 190Nm pri 3500-6500rpm, prejšnji 1.4T je imel 230Nm pri 2500-3500, tisti je pa vlekel. Samo 135KM in je bil celokupno hitrejši avto.
-Avto moraš za najboljši pospešek res vedno imet v najnižji prestavi, recimo še 50-90 profitiraš kakšno desetinko, če začneš v prvi (seveda prestaviš pri 40). Tako da je bilo v enem letu tudi nekaj 10 prehitevanj iz prve, razni tovornjaki, traktorji, kolesarji, skuterji, itd., sploh v klanec gor se pozna.
Potem če prideš do nekoga, ki vozi 90 in ga nameravaš prehitet iz 80, prava izbira je 2. prestava. Spet pridobiš samo kakšno desetinko napram 3., ampak pri prehitevanju šteje ravno vsaka desetinka, sploh začetek mora bit čim bolj živahen.
Tudi meni je to mal ekstremno, ampak nisem jest delal avtomobila. Ampak verjemite, v 1. pri 40 in 2. pri 80 se ta avto počuti kot doma, ni to nobeno zlorabljanje.
-Avto ima 145kW, kdo za boga bo kupil tak avto, potem pa izkoriščal samo 4000rpm, kar je komaj 110KM. Pa to je vseeno če kupiš 1.6 105-115KM, in boš imel porabo 8l z izkoriščanjem vseh konj, ta Clio ima pri 4000rpm vsaj 9l.
-Avto seveda ni racionalen nakup, to je samo za užitek (oz. bi moral bit, mojega je bolj muka vozit kot užitek), zamisli si koliko je na cesti motoristov, kateri imajo v 90% primerov motor samo za užitek, pa za to niso kreteni.
Meni osebno je avto dober samo za prehitevanja, in teh sem v enem letu izvedel nešteto. Sicer kot sem že omenil, moj performančno ni nekaj posebenga, 5s 80-120, to ima vsak 150-155KM 1.4/1.6 turbak, ampak so že ti pri nas precej redki, tako da zaenkrat me ni še noben prehitel (razen motorjev).
-Nov avto bom primerno utekel, potem ga pa ne bom žgal mrzlega, blokade pa tudi ne bo videl tako pogosto, če sploh, ker ima max moč že pri 4700rpm. Sem že imel turbaka, pa še tiste parkrat ko sem prišel do blokade, je bilo samo iz tega razloga, drugače je šel zelo lepo če si prestavljal že pri 4000-5000.
Ampak še vedno je dejstvo, da če imaš atmosferca, kateri pridobiva moč z vsakim obratom, da ni res da nisi normalen, če ga šaltaš pri blokadi, to je popolnoma retardirana trditev. To je enako kot bi šaltal motor s 16k rpm pri 4-6k rpm, kdo to dela?

Še mal opisa, če sem že zašel po svoje.
Čeprav je avto narejen za vožnjo po dirkališču, je narejen zelo bogo, menjalnik je iz putra, ima tovarniško napako na sinhronih 3. in 4. prestave, pri meni sta šla pri 73 oz. 75k km. Motor se preveč pregreva, zato so pozimi med 0 in 10°C precej boljše performanse (50-90 2. prestava 3,4 vs. 4,0s zdaj junija). Zdaj čez vikend sem ga žgal 2 uri zapored, in poštopal na začetku in na koncu, pa se je že poznalo za 0,1-0,2s, v avtu je bilo pa že neznosno vroče (motor precej segreje tudi kabino), ker mi ne dela klima in desno okno. Ampak dobro, vseeno bi moral zdržat cel tank take vožnje, kar je nekje 8 ur, tako da vsaj motor je avtu primerno vzdržljiv.
Olja je s tako vožnjo popil 1l na 1200km. Če upoštevam vse to, naj se mi pa avto še smili. Boli me k, ta avto je samo za stisnit in sam ne bi dal zanj 2kEUR, prodajajo se pa po 8.000-10.000EUR, edino eden je sedaj 6.200.
Tole recimo je realna cena za avto podobnih performans, letnika in ohranjenosti:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

To sem opisal 2.0 atmosferca s pomerjenimi 185KM, zdaj si pa zamislite kakšna žalost mora bit šele ena Honda 1.8 140, povsem prav da so šli atmosferci v zgodovino.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

loveJDM ::

GrimReaper je izjavil:

Utk je izjavil:

Na tem forumu imamo samo enga kretena, ki se stalno vozi do blokade.

Samo potem si tudi ti bedak, ker očitno nimaš niti 10% vseh informacij, ampak vseeno pametuješ. Da ti razložim lepo po vrsti, da boš še ti lahko zastopil, ker si zelo trd v glavo:
-Avto je itak star 9 let, je že popolnoma sfukan, naročen je že nov (verjetno lahko sklepaš da ne bo podhranjen in da ne bo atmosferec, da mi ne bo več treba jamrati tebi tukaj po forumu), imel ga bom samo še 1 mesec.
-Avto je Clio 3 RS 197, po uradnih podatkih sicer 6,9s do 100, ampak mojega je ženska cijazila celih 8 let s porabo 8l, kar je čisti min za tak avto, tako da ima sedaj pač 8s do 100. No pa tudi drugače ima 7,5s, uradne številke so itak bullshit.
-Avto je že po defaultu mišljen da se prestavlja pri blokadi, dokaz za to imaš indikator prestavljanja pri 7200, blokado pa na 7500rpm. Pa ni ti to dizel, ki ti kaže da moraš za najboljšo porabo prestavit pri 2000rpm.
-Avto je narejen tudi z dirkališčem v mislih, tako da če ga sam po regionalkah vozim malo bolj na hard, je to še daleč od tega kar avto zmore in za kar je bil narejen.
-Avto se vozi katastrofalno, če ga voziš normalno. Če je kdo vozil 1.6 105-115KM, ta se vozi skoraj popolnoma enako. Take dni kot je bilo danes zjutraj - deževno, ga že vozim normalno, to pomeni prestavljanje pri max 4000, mogoče kakšno pri 5000rpm in max 100km/h.
Pa saj gre, v klanec gor vleče tudi v 3., in to že pri 2500rpm, kar z enim 1.6 atmosfercem lahko samo sanjaš, tistega sem prestavil iz 2. v 3. in potem v 3. pri okoli 4000 ni več vlekel. Tudi v naselju se lepo vozi v 5.
6. je po regionalkah sicer uporabna, ampak samo pri 100+ in ko je avto ogret, drugače je povsem brez moči.
Ampak še vedno, pri atmosfercu imaš vedno ta občutek, da ne kaže nobenega veselja do življenja. Navora ima 190Nm pri 3500-6500rpm, prejšnji 1.4T je imel 230Nm pri 2500-3500, tisti je pa vlekel.
Samo 135KM in je bil celokupno hitrejši avto.
-Avto moraš za najboljši pospešek res vedno imet v najnižji prestavi, recimo še 50-90 profitiraš kakšno desetinko, če začneš v prvi (seveda prestaviš pri 40). Tako da je bilo v enem letu tudi nekaj 10 prehitevanj iz prve, razni tovornjaki, traktorji, kolesarji, skuterji, itd., sploh v klanec gor se pozna.
Potem če prideš do nekoga, ki vozi 90 in ga nameravaš prehitet iz 80, prava izbira je 2. prestava. Spet pridobiš samo kakšno desetinko napram 3., ampak pri prehitevanju šteje ravno vsaka desetinka, sploh začetek mora bit čim bolj živahen.
Tudi meni je to mal ekstremno, ampak nisem jest delal avtomobila. Ampak verjemite, v 1. pri 40 in 2. pri 80 se ta avto počuti kot doma, ni to nobeno zlorabljanje.
-Avto ima 145kW, kdo za boga bo kupil tak avto, potem pa izkoriščal samo 4000rpm, kar je komaj 110KM. Pa to je vseeno če kupiš 1.6 105-115KM, in boš imel porabo 8l z izkoriščanjem vseh konj, ta Clio ima pri 4000rpm vsaj 9l.
-Avto seveda ni racionalen nakup, to je samo za užitek (oz. bi moral bit, mojega je bolj muka vozit kot užitek), zamisli si koliko je na cesti motoristov, kateri imajo v 90% primerov motor samo za užitek, pa za to niso kreteni.
Meni osebno je avto dober samo za prehitevanja, in teh sem v enem letu izvedel nešteto. Sicer kot sem že omenil, moj performančno ni nekaj posebenga, 5s 80-120, to ima vsak 150-155KM 1.4/1.6 turbak, ampak so že ti pri nas precej redki, tako da zaenkrat me ni še noben prehitel (razen motorjev).
-Nov avto bom primerno utekel, potem ga pa ne bom žgal mrzlega, blokade pa tudi ne bo videl tako pogosto, če sploh, ker ima max moč že pri 4700rpm. Sem že imel turbaka, pa še tiste parkrat ko sem prišel do blokade, je bilo samo iz tega razloga, drugače je šel zelo lepo če si prestavljal že pri 4000-5000.
Ampak še vedno je dejstvo, da če imaš atmosferca, kateri pridobiva moč z vsakim obratom, da ni res da nisi normalen, če ga šaltaš pri blokadi, to je popolnoma retardirana trditev. To je enako kot bi šaltal motor s 16k rpm pri 4-6k rpm, kdo to dela?

Še mal opisa, če sem že zašel po svoje.
Čeprav je avto narejen za vožnjo po dirkališču, je narejen zelo bogo, menjalnik je iz putra, ima tovarniško napako na sinhronih 3. in 4. prestave, pri meni sta šla pri 73 oz. 75k km. Motor se preveč pregreva, zato so pozimi med 0 in 10°C precej boljše performanse (50-90 2. prestava 3,4 vs. 4,0s zdaj junija). Zdaj čez vikend sem ga žgal 2 uri zapored, in poštopal na začetku in na koncu, pa se je že poznalo za 0,1-0,2s, v avtu je bilo pa že neznosno vroče (motor precej segreje tudi kabino), ker mi ne dela klima in desno okno. Ampak dobro, vseeno bi moral zdržat cel tank take vožnje, kar je nekje 8 ur, tako da vsaj motor je avtu primerno vzdržljiv.
Olja je s tako vožnjo popil 1l na 1200km. Če upoštevam vse to, naj se mi pa avto še smili. Boli me k, ta avto je samo za stisnit in sam ne bi dal zanj 2k€, prodajajo se pa po 8.000-10.000€, edino eden je sedaj 6.200.
Tole recimo je realna cena za avto podobnih performans, letnika in ohranjenosti:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

To sem opisal 2.0 atmosferca s pomerjenimi 185KM, zdaj si pa zamislite kakšna žalost mora bit šele ena Honda 1.8 140, povsem prav da so šli atmosferci v zgodovino.



Glede tega na koncu z Hondo,da ti še 800ič dopovemo da niso vsi navdusenci in ne rabijo sportnega avta...1.8vtec ima cistih 140hp in to.brez turbine,prodajna cena je bila podobna konkurenci avto pa.je imeu eno možno drago okvaro manj...drugi pa.so proizvajali enak performance s turbino s cimer so.prihranli liter na 100km in si znizali obmocjega najvisjega navora...ko bo pa zacelo jebat bodo pa vozniki bledo gledali,na odpadi pa.se za glavo drzali ko bodo.kupovali rablene turbine.

Na papirju vse lepo zgleda,ko bos dnevno sraufal avte pa bos videl kak zgleda turbo propelercek pobran brez lopatic ali pa kak 1.9tdi,kjer lahko propelercek zavrtis samo na silo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

K0l1br1 ::

GremRepat je spet napisal celo odisejo, s katero je opravičeval svoje bedarije, dejansko pa so izgovori še večje bedarije. Je GremRepat totalno neumen ali samo provocira? Ker vozniško dovoljenje mu ne bi smeli nikoli dati, takemu je za dati karjolo in tompast kramp v roke, ne pa nevarne predmete.

GrimReaper ::

Pa zakaj spet športna vožnja, če sem pa lepo opisal da se tudi med normalno vožnjo vozi za en shit. Kakorkoli voziš, je sranje, edino mogoče za enega penzionerja, tistemu, če se jajca pri 40km/h po naselju je verjetno res vseeno kako lepo se vozi avto.
Ma sem vozil tudi že 1.2T s 115HP in 190Nm pa se je peljal skoraj lepše kot moj Clio 2.0. Končalo se je edino pri hitrostih izven naselja, za tam je imel pač premalo moči.
Kar se mene tiče, ni nadomestka za turbino, oz. ga imajo samo Američani s svojimi V8.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

K0l1br1 ::

GrimReaper je izjavil:

Kar se mene tiče, ni nadomestka za turbino, oz. ga imajo samo Američani s svojimi V8.
Seveda je. Špehaste noge in karjola, kramp in lopata. To je še vsakomur pomagalo.

GrimReaper ::

K0l1br1 je izjavil:

GremRepat je spet napisal celo odisejo, s katero je opravičeval svoje bedarije, dejansko pa so izgovori še večje bedarije. Je GremRepat totalno neumen ali samo provocira? Ker vozniško dovoljenje mu ne bi smeli nikoli dati, takemu je za dati karjolo in tompast kramp v roke, ne pa nevarne predmete.

Daj pejt se malo peljat zdaj naokol, pa poglej kako vozijo motoristi (moram pač dajat za primer, ker avtomolistov z avtom za užitek je 1 na 1000).
Hitrost 130 povsem normalna, prehitevanje čeprav je nasprotni avto samo še 100m oddaljen, se pravi kar vmes med dva, potem vožnja 1m za zadkom tistega pred njim.
Se pravi vozijo še 10x huje kot sam, in so obenem 10x bolj ranljivi, mislim da bi sam najprej tem pobral izpite, ampak jih je v SLO vsaj 10.000.
Meni pa ni všeč kako ostali vozite, nekaj se cijazite v tri krasne, pa ne govorim okoli da bom pobiral izpite.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

loveJDM ::

Zadnjin del si dobro napisal,kar se tebe tiče je točno pravi del...Ker pa proizvajalce boli patak za enega GrimReaperja se bodo raje posvetili temu kako čim večji masi ljudi prodat avtomobil ki bo zadostil vsem zahtevam..."vzdrzljivost",varčnost,nizki stroški!

Glede motoristov pa.zopet govoris bedarije in ne zacenjaj se s tem...motor proizvede 120hp+od 600cc dalje in se pri prehitevanju izstreli naprej tako da razdalja tu ne igra vloge...+na motorju imaš večji feeling koliko si dejansko sposobn zvozit in veš da gre "skoz".Nevarnost motoristov so tebi podobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

K0l1br1 ::

GrimReaper je izjavil:

Daj pejt se malo peljat zdaj naokol, pa poglej
Sem se šel peljat z biciklom. Vožnja je bila fantastična, ker ni bilo, pazi sedaj, niti enega avtomobila in niti enega motorista in to po asfaltni cesti. Potem so se sicer nabrali, vendar sem bil takrat na kolesarski stezi.
Torej pogoj gledanja je izpolnjen. Nobenega idiota, ki bi se izživljal na cesti, nisem videl. Aleluja, alejuja, stvarnik obstaja! Nobega, ki bi imel sto izgovorov, zakaj je on najbolj pomemben na tem svetu in mora ravno sedaj, ravno na isti cesti užitavi, bogi revček, bitje neizpolnjeno, življenje prazno.

GrimReaper je izjavil:

Se pravi vozijo še 10x huje kot sam,
Otrokom rečem, ko uporabijo tak izgovor: če so drugi idioti, morate biti tudi vi? Resno? Ti nisi imel staršev, da imaš take bedne, niti ne osnovnošolske izgovore? Ker en starš bi te s prvo potezo, brez razmišljanja, potolkel v logiki.

GrimReaper je izjavil:

Meni pa ni všeč kako ostali vozite, nekaj se cijazite v tri krasne, pa ne govorim okoli da bom pobiral izpite.
Janko in Metka. Izpite se pobira idiotom, ki kršijo predpise. Tebi sicer ga ne bi smeli dati: karjola, kramp, lopata in špehnaste tace.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

GrimReaper ::

Razloži potem kako bi moral vozit, ker me res zanima.
Vozim drugače brez napak, prej opisani 2 uri čez vikend sta bili drugače brez ene napakice, pokaži mi voznika ki je to zmožen, sam ga še nisem videl.
A to je slučajno mišljeno kot danes, ko vozi en C3 85-90, potem ga prehitim, v ogledalu pa potem glede na njegovo hitro oddaljevanje vidim da začne vozit 70, sam sem bil kmalu zatem že 500m naprej.
Za takim bi moral jest vozit ali kaj, pa kaj je s tabo? Lahko mi daš zdej 10.000€, pa ne bom začel vozit za takimi, ker to je popolnoma retardirano. Ja, prehitevam vse katere dohitim takoj ko je to možno (pač logično da če ga dohitiš, da je počasnejši in da te ovira), večino prehitevanj se itak ne da izvest po pravilih, ampak nasproti je pa vedno frej, kar je daleč najbolj pomembno, drugače bi se po vsej logiki do sedaj že moral zabiti.
Ne vem kaj se sploh tukaj opravičujem, sam vem zakaj tako vozim in da se ne da drugače razen če si kupim 50KM avto. Normalno, ampak še vedno hitreje - 100, vozim, kar sem že omenil, edino kadar je dež oz. še počasneje kadar so še hujše razmere.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

K0l1br1 ::

GrimReaper je izjavil:

Razloži potem kako bi moral vozit, ker me res zanima.
Čudak, morda si kupil vozniško dovoljenje oziroma ga celo nimaš?

GrimReaper je izjavil:

Vozim drugače brez napak,
Pacienti v Polju so tudi prepričani, da so zdravi, pa velika večina ni.

GrimReaper je izjavil:

pokaži mi voznika ki je to zmožen, sam ga še nisem videl.
Jaz tudi ne, ti tudi ne, tvoji starši tudi ne, ptice tudi ne, drevesa tudi ne, ni ga. Razen v tvojih blodnjah, v katerih si to očitno ti. Hint: na Polju je poseben oddelek za take blodnje in motnje.

GrimReaper je izjavil:

Za takim bi moral jest vozit ali kaj, pa kaj je s tabo?
Bogi razvajeni revček, da ti krona ne pade z glave dol, bo mamica pobrala. Tudi fašisti so bili prepričani, da jim je vse dovoljeno.

GrimReaper je izjavil:

Lahko mi daš zdej 10.000€
Lahko, s protivrednostjo dile preko hrbta in še šus v koleno, da ne boš več grožnja na cesti.

GrimReaper je izjavil:

Ne vem kaj se sploh tukaj opravičujem,
Eh, potrditev skušaš najti, da vsaj kaj delaš prav, pa očitno ne. Karjola, kramp, goli otok, kjer bi se učil potrpljenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Utk ::

Mene samo zanima kdo se vozi s tem tipom. Jaz se ze ne bi. 90% bab bi mu pokozlalo avto, bog ne daj da mu kdo sedi na zadnjih sedezih, ce bi mel otroka bi bil pa itak za v zapor. No, tudi ce ga nima...

loveJDM ::

Utk je izjavil:

Mene samo zanima kdo se vozi s tem tipom. Jaz se ze ne bi. 90% bab bi mu pokozlalo avto, bog ne daj da mu kdo sedi na zadnjih sedezih, ce bi mel otroka bi bil pa itak za v zapor. No, tudi ce ga nima...


Zakaj bi kozlale?Od smeha kak try harda?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16148845 (14237) hojnikb
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108400 (67282) Berserker
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12124220 (19016) Assassub

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7228948 (26943) dzinks63
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743196595 (161608) Spajky

Več podobnih tem