» »

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Utk ::

In katalizator ni nič fuč, ko je segret, čisto nič ne smrdi. Mrzel pa smrdi enako če potem narediš še 100 km ali ga ugasneš po dveh.
Za nekatere čas ni pomemben. Sicer bi jaz tudi take relacije raje naredi s kolesom, ampak ponavadi se enostavno ne da.
A naj pol staro mamo na balanco nasadim al kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

NikolormousB je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.

Vecina, ampak ne tista, ki ima 3xmin placo/persona. Redki taki se vozijo s clioji in daciami naokoli.


S 3x minimalno plačo si kaj več kot Cliota že težko privoščiš. Mogoče osnovnega megana.

Ce ne zapravis vsak mesec jurja, si komot.
Ena skrajnost je, da nekateri zivijo v bajti/stanovanju starsev - torej ni najemnine in za druge stvari tudi ne zapravljajo pretirano.
Mas pa tiste, ko vsak 2. mesec rabi nove orginal Adidaske in Nike copate ipd., pa vsako leto nov telefon...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

krneki0001 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.

Vecina, ampak ne tista, ki ima 3xmin placo/persona. Redki taki se vozijo s clioji in daciami naokoli.


Avto kupiš svoji denarnici primerno. Jaz ne razumem kako si lahko 2 na minimalcih kupita avto za 20k evrov. Pa sej ti zarad obroka kredita ne ostane nič za živet naslednjih nekaj let. Mislim, a se ne naveličajo par let zelja krompirja jest vsakodnevno?

Nevem kaj se je v sloveniji tako podrazilo, ko sem bil se na socialni, sem dal 50 centov za kavo, puranji zrezek na zaru s solato in jogurtovim je blo za porcijo 3,5evre in kepica sladoleda pri ilichu 1,2eure.
Kropir pa ni zdravo vsak dan jest, pa se kuha se dolgo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

NikolormousB ::

Kropir pa ni zdravo vsak dan jest, pa se kuha se dolgo.


Ja pa je. Krompir je praktično popolno živilo.

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

Nevem kaj se je v sloveniji tako podrazilo, ko sem bil se na socialni, sem dal 50 centov za kavo, puranji zrezek na zaru s solato in jogurtovim je blo za porcijo 3,5evre in kepica sladoleda pri ilichu 1,2eure.
Kropir pa ni zdravo vsak dan jest, pa se kuha se dolgo.


Na vasi bogu izza nogu. Pridi v ljubljano, pa najdi lokal z kavo po 50 centov. Za 50 centov dobiš lih un rjav lonček iz avtomata z neko brozgo not, za katero pravijo, da je kava.

m0LN4r ::

V mislih sem imel, da si kuhas doma. V kolikor si kuhas doma in imas skrinjo, si lahko delas lepa kosila in malico za maksimalno 6 eurov na dan. Je pa tko, da je treba vedet kam in kdaj it v trgovine.
Ko sem bil na socialni sem jedel boljse (raznolikost) in ceneje, kot na studenstke bone...
Nevem no, tako grozno ni, ce si samotar. Ce pa mas 3 otroke je drugo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

NikolormousB ::

Pa vseeno si težko privoščiš nek hud avto s tako plačo, razen, če daš vse za pleh in si na ta račun konkretno nižaš življenjski standard.

Nekaj je, da lahko avto kupiš, drugo je, da si ga lahko dejansko privoščiš.

m0LN4r ::

Cak a niso clioti tam okol plusminus 10k ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Domobrancek ::

Heavy je izjavil:

Za nižji segment se ne splača, razen če iščeš specifični model.

DMV + prevoz + posredovanje in avto stane skoraj toliko kot nakup pri nas.

Ok torej cena bo bolj kot ne enaka. Kako je pa z ohranjenostjo avtomobilov? So v Nemčiji načeloma bolje/slabše ohranjeni ali je približno enako?

GrimReaper ::

krneki0001 je izjavil:

Ne verjamem ti, da se po slovenski strani voziš navzdol v tretji prestavi. V tretji prestavi si ovira za vse ostale, ki se tam dol vozimo. Vsak teden se vsaj enkrat tam dol pelem in po hribu navzdol po tadrugi ridi (taborišče) je vsaj 110 do 120km/h brez da gas tiščal.
Če ti trdiš da se voziš v tretji tam dol, potem

Kakšna ovira neki, kaj pa je 120 za tretjo, meni gre do 136, pa to je še malo, pri večini atmosfercev gre do 140, pa imajo 1000rpm manj kot moj.
Šel sem na začetku seveda v drugi, potem pa menjava med 3. in 4, tam do 130km/h, navzgor je šlo pa na dveh ali treh ravninah tud do 150km/h.
To ni bla vožnja kot se ti voziš vsak dan, ampak za enkrat na leto. Vsak dan bi se tudi jest vozil v 5. ali 6. nad 100km/h, seveda je pa pred ovinki treba dajat v 3. ali 4.

Sem že dons hotel, pa sem pozabil, moram testirat porabo pri vsaj približno normalni vožnji po regionalki (100-110km/h po ravninah, brez nepotrebnih pospeševanj do blokade iz naselja), ker pod 11l pomoje ne prideš.
Pri 10l te pa pajsne vsak 1.6 s porabo 8-9l, tako da to nima smisla probavat. Potem pa ponovim še, ko dobim 1.6T. Pričakujem nekje 8l pri normalni vožnji, max pa nekje 11l.
Z atmosferci sem pa sam vsekakor zaključil v tem življenju, še ta Clio RS se meni pelje povsem normalno. Pač meni je normalno, da če imaš enega pred sabo, da ga lahko BP prehitiš. Ne ponuja pa tistega nekaj več, da bi res užival vsakič ko se dotakneš stopalke za plin.

Kateri atmosferec ponuja najboljše razmerje med porabo in pospeški, je bil pa zame 1.6. 12s do 100 in poraba 8l, 2.0 ima ravno obratno, 8s do 100 in 12l.
Ampak dobro, omenjena Honda 1.8 140 tudi še pride v poštev, ampak to pije kakšen liter več kot 1.6.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

In katalizator ni nič fuč, ko je segret, čisto nič ne smrdi.
Pelji se za kakšnim cliotom, najbolje v klanec, z biciklov, pa boš videl, da lažeš.

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ne verjamem ti, da se po slovenski strani voziš navzdol v tretji prestavi. V tretji prestavi si ovira za vse ostale, ki se tam dol vozimo. Vsak teden se vsaj enkrat tam dol pelem in po hribu navzdol po tadrugi ridi (taborišče) je vsaj 110 do 120km/h brez da gas tiščal.
Če ti trdiš da se voziš v tretji tam dol, potem

Kakšna ovira neki, kaj pa je 120 za tretjo, meni gre do 136, pa to je še malo, pri večini atmosfercev gre do 140, pa imajo 1000rpm manj kot moj.
Šel sem na začetku seveda v drugi, potem pa menjava med 3. in 4, tam do 130km/h, navzgor je šlo pa na dveh ali treh ravninah tud do 150km/h.
To ni bla vožnja kot se ti voziš vsak dan, ampak za enkrat na leto. Vsak dan bi se tudi jest vozil v 5. ali 6. nad 100km/h, seveda je pa pred ovinki treba dajat v 3. ali 4.


Če greš pa ti sam po slovenski strani dol noret in se voziš samo do 150km/h, si luzer. To se voziš kot upokojenec. Pa tok se moja mat tam dol enkrat na let pelje, k se ji kam mudi, s cliotom dci, unim s samo 75KM, ne pa da se boš peljal 150 z 1.4 turbo avtomobilom. Z imprezo sti (2.0 turbo) se tam dol konkretno pelješ preko 240km/h, pa ima samo 600ccm več. Kaka jajca imaš ti to? To nikamor ne gre.

krepki ::

krneki0001 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ne verjamem ti, da se po slovenski strani voziš navzdol v tretji prestavi. V tretji prestavi si ovira za vse ostale, ki se tam dol vozimo. Vsak teden se vsaj enkrat tam dol pelem in po hribu navzdol po tadrugi ridi (taborišče) je vsaj 110 do 120km/h brez da gas tiščal.
Če ti trdiš da se voziš v tretji tam dol, potem

Kakšna ovira neki, kaj pa je 120 za tretjo, meni gre do 136, pa to je še malo, pri večini atmosfercev gre do 140, pa imajo 1000rpm manj kot moj.
Šel sem na začetku seveda v drugi, potem pa menjava med 3. in 4, tam do 130km/h, navzgor je šlo pa na dveh ali treh ravninah tud do 150km/h.
To ni bla vožnja kot se ti voziš vsak dan, ampak za enkrat na leto. Vsak dan bi se tudi jest vozil v 5. ali 6. nad 100km/h, seveda je pa pred ovinki treba dajat v 3. ali 4.


Če greš pa ti sam po slovenski strani dol noret in se voziš samo do 150km/h, si luzer. To se voziš kot upokojenec. Pa tok se moja mat tam dol enkrat na let pelje, k se ji kam mudi, s cliotom dci, unim s samo 75KM, ne pa da se boš peljal 150 z 1.4 turbo avtomobilom. Z imprezo sti (2.0 turbo) se tam dol konkretno pelješ preko 240km/h, pa ima samo 600ccm več. Kaka jajca imaš ti to? To nikamor ne gre.

Kaj če bi vidva odprla svojo temo na to kateri ima daljšega.

Heavy ::

Domobrancek je izjavil:

Heavy je izjavil:

Za nižji segment se ne splača, razen če iščeš specifični model.

DMV + prevoz + posredovanje in avto stane skoraj toliko kot nakup pri nas.

Ok torej cena bo bolj kot ne enaka. Kako je pa z ohranjenostjo avtomobilov? So v Nemčiji načeloma bolje/slabše ohranjeni ali je približno enako?



Saj provizija in prevoz nanese. Če imaš kolega mehanika gresta lahko gor pogledat, pa potem vsak z svojim avtom dol. Ceste so mnogo boljše kot pri nas, posledično pride podvozje/vzmetenje boljše ohranjeno. Je pa odvisno kje vozi, in kakšen človek je - podobno kot pri nas.

Kar me recimo fascinira. Pri nas 86 ne dobiš pod 26k€. Čez mejo...

https://www.autoscout24.it/annunci/toyo...
#TeamFelix

NikolormousB ::

m0LN4r je izjavil:

Cak a niso clioti tam okol plusminus 10k ?


Spodobno opremljen Clio je recimo okoli 13 jurjev. S 6x minimalno plačo v gospodinjstvu (cca. 3600€) in povprečno 2 otrokoma si lahko privoščiš tak avto brez večjih težav. Kaj bistveno dražjega je pa že "pushing it".

m0LN4r ::

Mja cist odvisno od situacije in vsakodnevnega trosenja. Poznam par na minimalcu, ki sta nasparala za novega cliota v treh letih bp.
Pa nista zivela tako bogo kot moja stara mama pred 50 leti.

Recimo ce ze gledam mojo zeno in njeno sodelavko, moji ostane na konc mesca na racunu 2-3x vec kot njeni kolegici. Zasluzita pa isto.
Ne reci mi, da se nisi videl primera kjer dva z minimalno uspeta vec nasparat, kot dva z dvema minimalnima.

12s do 100 in poraba 8l,

Polo je mel 11s do 100 pa 7l;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krepki ::

NikolormousB je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Cak a niso clioti tam okol plusminus 10k ?


Spodobno opremljen Clio je recimo okoli 13 jurjev. S 6x minimalno plačo v gospodinjstvu (cca. 3600€) in povprečno 2 otrokoma si lahko privoščiš tak avto brez večjih težav. Kaj bistveno dražjega je pa že "pushing it".

K minimalni plači lahko prišteješ potne stroške in malico in je hitro 800€ in da,si štiričlanska družina z 3600€ ne more privoščit kaj več kot avto za 13K je nesmisel.Položnice 600€ plus hrana recimo 30€ na dan je to 900€ je komaj 1500€ praktično ostane še 2100€ in če to ni dovolj za obrok in osatli lajf pol pa meni ni jasno kaj vse si ostali privoščite za jest da rabite astronomske plače.

NikolormousB ::

Saj pravim, če ti je avto edina prioriteta v življenju, se da.

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:


Če greš pa ti sam po slovenski strani dol noret in se voziš samo do 150km/h, si luzer. To se voziš kot upokojenec. Pa tok se moja mat tam dol enkrat na let pelje, k se ji kam mudi, s cliotom dci, unim s samo 75KM, ne pa da se boš peljal 150 z 1.4 turbo avtomobilom. Z imprezo sti (2.0 turbo) se tam dol konkretno pelješ preko 240km/h, pa ima samo 600ccm več. Kaka jajca imaš ti to? To nikamor ne gre.

Sam res. Še 100KM Octavia brez problemov leti 180km/h. Bi še malo več, ampak malo jo je pa treba šparat :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

mikhaair ::

predlog, malo zares, malo za debato:

Lancia, 1.4t, zemeljski plin (kako se to ujema s turbino?), San marino tablice - kako je z uvozom?, verjetno se vozis zelo v redu in poceni, nisi glavni na vasi, kar je lahko ali plus ali minus, Lancia ne obstaja vec

https://www.autoscout24.it/annunci/lanc...

loveJDM ::

Heavy je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

Heavy je izjavil:

Za nižji segment se ne splača, razen če iščeš specifični model.

DMV + prevoz + posredovanje in avto stane skoraj toliko kot nakup pri nas.

Ok torej cena bo bolj kot ne enaka. Kako je pa z ohranjenostjo avtomobilov? So v Nemčiji načeloma bolje/slabše ohranjeni ali je približno enako?


Kar me recimo fascinira. Pri nas 86 ne dobiš pod 26kEUR. Čez mejo...

https://www.autoscout24.it/annunci/toyo...


Maš BRZja za 23k pri nas...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

Anney ::

Mehaniki hitro na plano R Clio 2017

Razlika med motorjema:
- 1.2 16v 54kw (75km)
- TCe90 66kw (90km)
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

hojnikb ::

vzame s 0.9tce ali se bolje 1.2tce. 1.2 je anemicen za tako tezek avto
#brezpodpisa

Anney ::

1.2tce je preveč, dnevno do 10km. Letno nekje 5000km. Zanimajo me konkretne razlike. 1.2 je preizkušen brez turbine, tega novega motorja pa ne poznam. Avto vozi ženska.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

hojnikb ::

0.9 bo cenejsi za registrirat, bolj prozen in z manjso porabo. zakaj bi kupo danes 20 let star motor is beyond me. 0.9tce je na sceni ze kaksnih 5 let, torej ni ravno nova stvar.
#brezpodpisa

Blinder ::

Ma cestna taksa bo ista, zvarovanje bo drazje za 0.9 tce. Je pa tako da ze 0.9 tce ni ravno hiter. Ampak ja, nekaterim pa je tudi 1.2 75 dovolj.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

NikolormousB ::

Podatek o največji moči je tukaj precej brezpredmeten. Bistveno je tole:

1.2 16v: 107 Nm @ 4250 rpm
0.9 tce: 135 Nm @ 2500 rpm

Turbo je bistveno bolj prožen in posledično bolj udoben za vožnjo. Ni občutka podhranjenosti, manj je dela z menjalnikom, vključevanje v promet je lažje...

Wrop ::

Vsekakor vzemi 0.9 tce. Se kar pozna pri pospeševanju. Pa še za 15 KM več imaš nekaj manj porabe. Realno okoli 6 l/100 km. Ima še Start&Stop sistem + indikator prestavljanja, ki ga pri 1.2 75 KM ni. Pa še 0.9 ima verigo.

Netrunner ::

Bom kar tukaj povprašal glede na to da se govori turbo vs. navaden.

Mogoče kdo ve kako se kaj obnese quasqai 1.2 turbo proti 1.6 navadnemu. Pravijo da 1.2 turbo je performančno enakovreden oz. boljši kot stari 1.6.

Malo sem skeptičen kako bo to na dolgi rok, saj turbina je samo ena stvar več da lahko crkne. Pa poraba me tudi skrbi, saj pravijo da so varčni, vendar če se vozim po avtocesti z naloženim avtom mi bo morala turbia konstantno delati in posledično sklepam da bo tudi poraba večja kot bi bila pri klasičnem 1.6 ? ali se motim ?

Anney ::

Tudi mene zanima ta podatek, glede turbin. Ti motorji imajo cca 5let, ostali so preizkušeni na dolgi rok. Mogoče kje kak maherki lahko podrobno opiše kako se obnesejo turbine na bencincih, je isto kot dizel?
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

NikolormousB ::

Turbina poveča izkoristek motorja. Pri enakem outputu turbo motor načeloma porabi manj. Poleg tega so sodobni turbo bencinarji narejeni tako, da dosežejo max. navor pri čim nižjih obratih.

Poglej na spritmonitor.de kakšna je poraba v praksi. Jaz dvomim, da se bistveno razlikuje, skoraj sigurno pa turbo ponuja bolj udobno vožnjo.

Mogoče kje kak maherki lahko podrobno opiše kako se obnesejo turbine na bencincih, je isto kot dizel?


Turbine na bencinskih motorjih niso ravno nove. Serijsko jih v avtomobile vgrajujejo že več kot 50 let.

D3m ::

Anney je izjavil:

Tudi mene zanima ta podatek, glede turbin. Ti motorji imajo cca 5let, ostali so preizkušeni na dolgi rok. Mogoče kje kak maherki lahko podrobno opiše kako se obnesejo turbine na bencincih, je isto kot dizel?


Isto.
|HP EliteBook|R5 6650U|

1b0r ::

Tadva na primer imata skoraj sigurno še prvo turbino, letnik 2008/2009 in 165/263k km:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Še en Peugeot, 192k km:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Dosti pred 2008 niti niso vgrajevali turbin, razen v najbolj športne različice s prostornino 1.8l in več, VW je z 1.4 TSI začel 2006.
Tako da mene ne skrbi preveč, 10 let mora zdržat. Seveda se pa sam ne bom igral s tem da bi šel prve 5km čez 3-3,5k rpm. Meni je pri turbu dobro ravno to, da niti ne rabiš hodit dlje, ker je vozen že pri nizkih obratih.

Poraba med 1.2T/1.6 je drugače enaka, nekje 8l pri takem avtu, 7l če ga zelo šparaš. Edino pri turbu je seveda maksimalna večja, ampak tut ene tolk bolje gre.
Performančno je pa vsak 1.2T boljši kot navaden 1.6. Pri Astri K je sedaj še 1.0T 105 BP zamenjal starega 1.6 115.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Netrunner ()

Netrunner ::

@1b0r => Sem po pomoti stisnil "predlagaj izbris" => moderatorji prosim ignorirajte

Kaj misliš z "Edino pri turbu je seveda maksimalna večja" ... da ko avto stisneš oz. spraviš na obrate je turbo bolj žejen kot klasičen verjetno?

Drugače pa sem malo v dilemi ali vzeti 1.2T kateri nadomešča stari 1.6 ali bi vzel 1.6t kateri nadomešča klasičen 2.0 Kar sem gledal je poraba le malenkostno večja vendar sklepam da na dolgo obdobje se bo bolje obnesel saj bo 1.6t motor manj trpel kot 1.2t ? ali se motim ? Planiram nakup avtomobila katerega bom imel vsaj 12-15 let.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

raje kupi cenejši avto za krajše obdobje, te bo manj bolela glava
#brezpodpisa

Netrunner ::

hojnikb je izjavil:

raje kupi cenejši avto za krajše obdobje, te bo manj bolela glava


Utemelji zakaj?

Nimam ne volje se ubadati z kupovanjem avtomobila na 5 let. Raje kupim nekaj solidnega in ga zgonim do konca.

hojnikb ::

kaj če bo stvar začela po recimo 6-7 letih ko bo iz garancije delat probleme in bo vse iz tvojga
žepa... Kupiš pa zdaj nekaj rabljenega 2-4 leta staro, daš pol manj kot si mislu pa furaš recimo 7 let. Če zdrži dalj časa, si takoj v profitu napram prvi opciji.

kupit nov avto danes za 15 let da bo problem free je mal tko..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Anney ::

Pri nas dela tašča 3-10km na dan. Letno 5000km, verjetno bomo vzeli navadnega 1.2 Clia, namesto 0.9 turbinskega.
Tudi ona bo imala avto 5+let, torej po garanciji in na te male kilometre se ne splača ubadat s turbino, njej so pospeški in moč postranskega pomena. Važno, da pride od točke A do B. :)

Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

Netrunner ::

hojnikb je izjavil:

kaj če bo stvar začela po recimo 6-7 letih ko bo iz garancije delat probleme in bo vse iz tvojga
žepa... Kupiš pa zdaj nekaj rabljenega 2-4 leta staro, daš pol manj kot si mislu pa furaš recimo 7 let. Če zdrži dalj časa, si takoj v profitu napram prvi opciji.

kupit nov avto danes za 15 let da bo problem free je mal tko..


Saj ne da ti ne dam prav, vendar tukaj je kar nekaj dejavnikov. Dvomim pa, da bi avto katerega imaš od vsega začetka začel delati probleme po 6-7 letih. Sploh pa če lepo skrbiš za njega. Prej naletiš na take probleme če kupiš 3 leta starega, katerega je prvi lastnik gonil in malomarno ravnal. To je čisto druga tematika tako da raje ostanimo on topic.

-valvoline- ::

Pri novejsih turbobencinarjih z comonrail vbrizgom tezave bodo vedno z sobami, turbina ne bo tako hud problem.

NikolormousB ::

Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.

Han ::

Qashqai + avtocesta + naložen avto -> 1.5 dCi Gen6 ali 1.6 DIG-T. Drugače pa razmisli še o škodi karoq, peugeotu 3008 in pravkar prenovljeni mazdi CX-5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Netrunner ::

Dizel odpade, saj avto potrebujem vsakodnevno na kratkih relacijah. Za vikend so malo daljše in vklučujejo tudi AC, 2-3x na leto pa še daljše. Quasqai + AC + naložen je 2-3x letno kar načeloma bi bil 1.2 dovolj, čeprav 1.6 je nekako bolj "siguren"

hojnikb ::

pelji se z vsemi opcijami, pa testiraj porabo pri tvojem režimu vožnje
#brezpodpisa

Han ::

Kot že rečeno v drugi temi, 1.2 je v qashqaiju ok do 100 km/h, brez vključene klime. Za več + klima je definitivno priporočljiv močnejši motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Netrunner ::

ha ha ... ja kdo mi bo dal avto na test da se bom vozil 1 teden v službo, šel pohajati za vikend in poleti na morje :) .. bodimo realni

Ja še klima .. to sem pozabil. Zato se mi zdi primernejši 1.6 kljub vsemu

Han ::

Poraba pri 1.6 ne bo bistveno večja, motor pa je v vseh pogledih boljši.

FTad ::

Han je izjavil:

Kot že rečeno v drugi temi, 1.2 je v qashqaiju ok do 100 km/h, brez vključene klime. Za več + klima je definitivno priporočljiv močnejši motor.


a ni to obcutno premajhen motor za tako velik avto? to se na AC ne mores 130 vozit...

NikolormousB ::

Niti ne.

115 konjev, 190nm navora. 185 km/h, 0 - 100 km/h 10.9 sec

Prejšnji 1.6 NA motor ima precej slabše zmogljivosti.

Netrunner ::

Saj to me predvsem zanima. Če je 1.2 T praktično enak oz. boljši kot stari 1.6 potem ne vidim razloga zakaj vzeti 1.6 T


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16149008 (14400) hojnikb
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109215 (68097) Berserker
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12124331 (19127) Assassub

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7229083 (27078) dzinks63
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198180 (163193) Spajky

Več podobnih tem