Forum » Na cesti » Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?
Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?
hojnikb ::
Kot zanimivost za vse, ki po renaultu pljuvate: Leta 1980 je imela serijska R5 MAXI 345 konjev, ki so jih spravili iz 1397ccm motorja. Leta 1981 so pa naredili 1527ccm izvedbo in iz nje spravili 455KM.
BMW je mel tistem obdobju 1.5 z cca 1500HP. Your point ?
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Kot zanimivost za vse, ki po renaultu pljuvate: Leta 1980 je imela serijska R5 MAXI 345 konjev, ki so jih spravili iz 1397ccm motorja. Leta 1981 so pa naredili 1527ccm izvedbo in iz nje spravili 455KM.
BMW je mel tistem obdobju 1.5 z cca 1500HP. Your point ?
Pokaži to mašino v avtu, ne na papirju?
GrimReaper ::
krneki0001 je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
še na Ljubelj sem prišel komaj na 10,5l, pa je bolje vlekel v klanec, Clio je rabil 16,5l, še navzdol 11,5l, 1.4T samo 5,5l.
Pa kaka jetra imaš to da ti po hribu dol žre 11 litrov?
Približno tak je:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Dol se seveda nisem spustil v leru, ampak je tudi pela 3. prestava in to je poraba do doma, kjer je še kar nekaj ravnine in tudi kakšen klanec vmes. Ampak vseeno, 1.4T je imel s povsem enako vožnjo samo 5,5l.
Če kaj pomaga, povprečna hitrost je bila gor 84km/h, dol 83km/h, z 1.4T 73/72km/h. Tako da očitno je precej hitrejši, in sem prej narobe pisal da sta tam tam.
Pa saj to vsak normalen človek ve kolk porabijo ti avti, gledam zdaj svoj post iz januarja 2015, se pravi leto in pol pred samim nakupom, pa sem napisal, da pričakujem porabo 12l, in tolk jo tut imam.
Tako da sam ne zastopim ljudi, ki po forumih sprašujejo koliko bo imel kak avto porabo, saj približno se že da ocenit.
Drugače sem včeraj že zamenjal, ampak seveda ne samo zarad porabe, ker največ stane ravno menjava avta. Tudi če imaš takega kot sam, se pomoje ne splača menjat niti za avto za 2kEUR, ker potem moraš še enkrat vse poservisirat in kupovat gume itd. Tako da sem šel po novega.
Menjal sem pa zaradi nešteto novih okvar, pa kot sem že večkrat omenil v tem in drugih topicih, ker avto ne ponuja tistega kar bi moral.
Kaj ima to sploh veze kako sam vozim, to dajem samo za konkretne primere katerega avta se izogibat - atmosfercev, ker veliko pijejo za to kar dajo od sebe.
Valda če pijejo veliko pri vožnji na max, da bodo tudi pri neki srednji vožnji.
Tukaj se vse lepo vidi razlika med Hondo 1.8 140 in Bravom 1.4 150:
http://www.zeperfs.com/en/duel1453-1829...
Grafi se nagibajo v Bravotovo stran, ampak samo tisti za prožnost, tisti za akceleracije so približno enaki.
To sem tudi sam mislil pred nakupom Clia, da je vseeno, daš pač eno prestavo nižje. Nikakor ni vseeno, v udobnosti vožnje in pri porabi se pozna precej.
174 proti 230Nm, res težka izbira.
Porabe so na tej strani včasih mal čudne, včasih pa precej točne, tako da vseeno prilagam:
Honda - economy 6,4l, sport 10l
Bravo - economy 7l, sport 18l
Ampak sam moram rečt da tut ko sem ga žgal do amena, nisem prišel čez 14l, tako da sam bi rekel za mojo športno vožnjo, Honda 9-10l, Bravo 10-11l.
Pa še en primer zakaj se izogibat TSI, kot sem že rekel, sem take do sedaj našel samo TSI in 1.6 THP:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
loveJDM ::
GrimReaper je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
še na Ljubelj sem prišel komaj na 10,5l, pa je bolje vlekel v klanec, Clio je rabil 16,5l, še navzdol 11,5l, 1.4T samo 5,5l.
Pa kaka jetra imaš to da ti po hribu dol žre 11 litrov?
Valda če pijejo veliko pri vožnji na max, da bodo tudi pri neki srednji vožnji.
Se ne vem al se butla delaš al si pa še pijan od včeraj :)
krepki ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
In zdaj po tvojem mnenju vsem avtomobilom z verigo preskoči veriga in se jih je potrebno izogibat,kot da jermen ne more utrgat še posebej,če se z avtomobilom praktično divja.
In kot je meni znano se pri verigi že veliko prej sliši,značilen zvok,da je nekaj narobe.
In zdaj po tvojem mnenju vsem avtomobilom z verigo preskoči veriga in se jih je potrebno izogibat,kot da jermen ne more utrgat še posebej,če se z avtomobilom praktično divja.
In kot je meni znano se pri verigi že veliko prej sliši,značilen zvok,da je nekaj narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krepki ()
krneki0001 ::
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Govorimo za osebne avtomobile, ne o formulah.
krneki0001 ::
GrimReaper je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
še na Ljubelj sem prišel komaj na 10,5l, pa je bolje vlekel v klanec, Clio je rabil 16,5l, še navzdol 11,5l, 1.4T samo 5,5l.
Pa kaka jetra imaš to da ti po hribu dol žre 11 litrov?
Približno tak je:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Dol se seveda nisem spustil v leru, ampak je tudi pela 3. prestava in to je poraba do doma, kjer je še kar nekaj ravnine in tudi kakšen klanec vmes. Ampak vseeno, 1.4T je imel s povsem enako vožnjo samo 5,5l....
Ne verjamem ti, da se po slovenski strani voziš navzdol v tretji prestavi. V tretji prestavi si ovira za vse ostale, ki se tam dol vozimo. Vsak teden se vsaj enkrat tam dol pelem in po hribu navzdol po tadrugi ridi (taborišče) je vsaj 110 do 120km/h brez da gas tiščal.
Če ti trdiš da se voziš v tretji tam dol, potem
Blinder ::
GrimReaper je izjavil:
1.2 75KM, ker kar je vmes do 1.4T 150 ni nobene razlike
Glih tako hudo spet ni.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Govorimo za osebne avtomobile, ne o formulah.
ti pa pokazi tvojo r5ko, ki si jo lahko kupo v salonu z 455HP.
#brezpodpisa
stara mama ::
Dejstvo je da moč ni problem. Tudi tisti BMWjevi bloki so bili v avtih, in avti s takimi bloki (e30) so se še pri nas vozili okrog. Par majstrov je celo povišalo omejitev obratov na 9000rpm na teh motorjih brez problema.
Zdaj so pa moderni cajti polni Utkjev in podobnih pederajsov, ki jebejo vse po vrsti, če niso vsi avti astma-friendly perfume makers...
Zdaj so pa moderni cajti polni Utkjev in podobnih pederajsov, ki jebejo vse po vrsti, če niso vsi avti astma-friendly perfume makers...
Ekologija™ in Trajnost™
jest10 ::
krneki0001 je izjavil:
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Manj
Utk ::
Zdaj so pa moderni cajti polni Utkjev in podobnih pederajsov, ki jebejo vse po vrsti, če niso vsi avti astma-friendly perfume makers...Res grozno, da se vsaj uradno ne sme več delat svojih avtov v garaži, kurit v pečeh kar ti paše in sipat po njivah čisto vse strupe (slovenski kmet iz tega vseeno pridela zdravo hrano, v nasprotju z madžarskim z istimi strupi).
Sicer se še zmeraj vse to dela, ampak vsaj ne sme se več.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Govorimo za osebne avtomobile, ne o formulah.
ti pa pokazi tvojo r5ko, ki si jo lahko kupo v salonu z 455HP.
V salonu si lahko kupil 180 ali 360KM. To so bile serijske za na cesto. Ta s 455 konji je bila narejena direktno za B grupo v rally-ju. Ampak še vedno je bil to avto in ne formula.
Drgač si imel pa 4WD formule s po 1100KM že leta 1976, potem so bile s šestimi kolesi in 1500KM, ampak to ni osebni avto.
stara mama ::
Zdaj so pa moderni cajti polni Utkjev in podobnih pederajsov, ki jebejo vse po vrsti, če niso vsi avti astma-friendly perfume makers...Res grozno, da se vsaj uradno ne sme več delat svojih avtov v garaži, kurit v pečeh kar ti paše in sipat po njivah čisto vse strupe (slovenski kmet iz tega vseeno pridela zdravo hrano, v nasprotju z madžarskim z istimi strupi).
Sicer se še zmeraj vse to dela, ampak vsaj ne sme se več.
A misliš, ne sme se delat kar določenim ni v interesu?
Poznam ja zgodbo s škropivi, in tud z madžarsko, tako da ne bit preveč pameten, ker pogoriš na celi črti.
Plini ok, se strinjam da regulacija mora bit (in v mejah razuma), ampak spet ne toliko kot bi nekateri radi prikazali in ki jim vi ovce vse vrjamete.
Nimaš Z od znanja, da bi vsaj začel delat avto doma.
Sam sicer ustvarjam neke zadeve, ampak ne skrbet, nimajo VW dizla montiranega. Taki kot si ti, bi samo oteževali zadeve, zato te raje pustim kar v nevednosti, kaj se skriva v moji garaži.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Manj
Več. Nekje 50KM več na tekmah. Motor M12, ki spravi 1500km je sicer bil uporabljen za tekme, ampak je imel bistveno manj konjev. 1500KM je bil samo en testen primerek.
BMW M12:
In 1983, Brazilian driver Piquet won his second Formula One World Championship driving a Brabham BT52 powered exclusively by the turbocharged BMW M12 engine, which in 1983 was producing approximately 850 bhp (630 kW) in qualifying trim and 640 bhp (480 kW) for the races.
Medtem ko je renault imel EF4:
the Renault turbo was producing approximately 750 bhp (559 kW; 760 PS) in race trim and around 900 bhp (671 kW; 912 PS) for qualifying.
motor EF4: 1492 ccm Bore 86.0 mm (3.4 in) Stroke 42.8 mm (1.7 in) 7.0:1 Compression, two Garrett turbochargers.
stara mama je izjavil:
Taki kot si ti, bi samo oteževali zadeve, zato te raje pustim kar v nevednosti, kaj se skriva v moji garaži.
baubau pod prašnim ponkom. Kaj več pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Nimaš Z od znanja, da bi vsaj začel delat avto doma.
Sej ga nimaš niti ti.
Niti nisem napisal, da imam take želje. Lahko bi pa naredu doma kaj bolj kompliciranega, če bi glih hotel...
stara mama ::
Sej ga nimaš niti ti.
Niti nisem napisal, da imam take želje. Lahko bi pa naredu doma kaj bolj kompliciranega, če bi glih hotel...
Like you know me....
Sj bi napisal kaj več o tem, sam pol nimam več zasebnosti in ne morem trolat takih pacientov kot si ti.
Vsekakor se mam pa bolj fajn ko ti v starem cliotu
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
krneki0001 ::
Jaz sem obnovil že kr nekaj avtov. Da bi šel pa iz nule novega delat za na cesto, pa si nebi upal. Preveč stvari za upoštevat, da bi se sploh splačalo.
Za na kakšen travnik ali kros progo pa ni problema buggy-ja narest. Pred nekih 15 let sem že naredil enega iz stoenke.
Za na kakšen travnik ali kros progo pa ni problema buggy-ja narest. Pred nekih 15 let sem že naredil enega iz stoenke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Vsekakor se mam pa bolj fajn ko ti v starem cliotuStarega cliota imam za gnoj vozit, in to kar spada zraven, tako da si dobrodošel še ti...
jalovec09 ::
Mene samo čudi kolk folk da za novejše avte po 30.000 evrov, čez 7 let avto vreden 1/3, se pravi pri 30000 evrov vrednem avto dobi na koncu samo še 8-10.000 evrov.
Taki največkrat jamrajo, kako je paardižnik Lušt drag po 3 evre, kak je bencin drag.
A nebi blo boljš, če ima za avto ima tud za druge stvari. Je pa to njihov problem, če se zapufajo.
Taki največkrat jamrajo, kako je paardižnik Lušt drag po 3 evre, kak je bencin drag.
A nebi blo boljš, če ima za avto ima tud za druge stvari. Je pa to njihov problem, če se zapufajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
Utk ::
stara mama je izjavil:
Ti kr vozi svoj francoski gnoj
No povej kolk nemških gnojev si ti zamenjal v 14 letih.
Mene samo čudi kolk folk da za novejše avte po 30.000 evrov, čez 7 let avto vreden 1/3, se pravi pri 30000 evrov vrednem avto dobi na koncu samo še 8-10.000 evrov.
Taki največkrat jamrajo, kako je paardižnik Lušt drag po 3 evre, kak je bencin drag.
A nebi blo boljš, če ima za avto ima tud za druge stvari. Je pa to njihov problem, če se zapufajo.
Kaj ima to veze. Paradajz po 3 evre je enaka kraja, pa če dam za avto 7 jurjev ali 70. Samo reveži tega ne morte razumet, ker mislite, da se ne kupi nekaj samo zato, ker se nima. Ne, ne kupi se zato, ker ni vredno tolk. Zato jaz ne kupim nemškega avta, razen opla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
No povej kolk nemških gnojev si ti zamenjal v 14 letih.
Ne boš vrjel, sem probal tud francoze.
Zdaj mi pa pamet soli nek mulc, ki še v nemškem avtu sedel ni.
Ekologija™ in Trajnost™
D3m ::
Trenutno nemši gnoj še dela je pa že 11 let. Še 3 leta mi ostanejo po tvojem.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Relanium ::
To, da je Utkjev avto gnoj sicer vemo vsi, ampak lahko da ima kdo slabo izkušnjo s tistim, čemur nasprotuje.
Ni malo ljudi ki kupijo uvožene avte, ker nemci prekleto dobro na videz skrivajo svoje kilometre, so pa potem luknje za denar.
Je bla debata o enem BMWju pri nas ki je že vsaj 4-5x šel nazaj na 200kkm.
Kapo dol za vzdrževanje, avto mora met zdaj že nekje proti 3/4 do miljona.
Imajo pa tudi francozi svoje tipične muhe, so pa poceni ja.
Pa tud korejci imajo svoje (npr. 4 pogon na Kiah sportage, joooj...)
Ni malo ljudi ki kupijo uvožene avte, ker nemci prekleto dobro na videz skrivajo svoje kilometre, so pa potem luknje za denar.
Je bla debata o enem BMWju pri nas ki je že vsaj 4-5x šel nazaj na 200kkm.
Kapo dol za vzdrževanje, avto mora met zdaj že nekje proti 3/4 do miljona.
Imajo pa tudi francozi svoje tipične muhe, so pa poceni ja.
Pa tud korejci imajo svoje (npr. 4 pogon na Kiah sportage, joooj...)
stara mama ::
Sosed je v cvojga cliota zmetal dobesedno več kot je vreden.
Je rekel, če bi vedel kaj vse bo, bi blo v štartu ceneje kanto porinit nekam v jarek al pa peljat na dinos.
Je rekel, če bi vedel kaj vse bo, bi blo v štartu ceneje kanto porinit nekam v jarek al pa peljat na dinos.
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
Sej meni tudi pamet solijo stare sablje, ki prisegajo na nemško, avte pa menjajo na 2 leti max. Pa madona no, če so tako super, zakaj jih tolk menjajo. V dveh letih niti dacije ne moreš fentat. Strinjam se edino, da je veliko ljudi, ki še zmeraj v to verjame, in jih čez 2 leti lahko prodajo za dobro ceno. Ampak meni se ne da s tem zajebavat, imam pametnejšega dela.
In cliota imam za drugi avto, za prvega imam večjega korejca.
In cliota imam za drugi avto, za prvega imam večjega korejca.
D3m ::
Sej meni tudi pamet solijo stare sablje, ki prisegajo na nemško, avte pa menjajo na 2 leti max. Pa madona no, če so tako super, zakaj jih tolk menjajo. V dveh letih niti dacije ne moreš fentat. Strinjam se edino, da je veliko ljudi, ki še zmeraj v to verjame, in jih čez 2 leti lahko prodajo za dobro ceno. Ampak meni se ne da s tem zajebavat, imam pametnejšega dela.
In cliota imam za drugi avto, za prvega imam večjega korejca.
To je drugo, če menjajo na 2.leti.
Vzamejo novo za staro in leasing laufa dalje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
jest10 ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Manj
Več. Nekje 50KM več na tekmah. Motor M12, ki spravi 1500km je sicer bil uporabljen za tekme, ampak je imel bistveno manj konjev. 1500KM je bil samo en testen primerek.
BMW M12:
In 1983, Brazilian driver Piquet won his second Formula One World Championship driving a Brabham BT52 powered exclusively by the turbocharged BMW M12 engine, which in 1983 was producing approximately 850 bhp (630 kW) in qualifying trim and 640 bhp (480 kW) for the races.
Zanimivo kako si izpustil naslednji odstavek
1984 and 1985 were lean years for the BMW engines in Formula One. Piquet scored the Brabham team's last three wins over the two seasons, winning the 1984 Canadian and Detroit races, and the 1985 French Grand Prix, though the engine was generally regarded as the most powerful in F1 at the time, producing a maximum output of approximately 1,100 hp (820 kW) in qualifying trim by 1985. While the engine's potential was never in question with Piquet taking nine pole positions in 1984, however the engine's mechanical reliability and durability under full work load suffered severely with regular engine blow ups and turbo failures becoming a common feature. Also, with FISA imposing a maximum fuel limit of 220 litres per race (re-fuelling was allowed in 1982 and 1983), the 4 cylinder BMW suffered from high fuel consumption which often led to drivers running out of fuel.
In the years 1986 and 1987, the version M12/13/1 was tilted sideways by 72° for use in the extremely low Brabham BT55 (1986) and more conventional Brabham BT56 (1987). The design was not successful, probably due to cooling issues in the tight compartment. The BMW GTP IMSA series car was also powered by the 2.0 liter M12 turbo engine, with more than 850 hp in race trim. The 1986 engine was claimed to have produced a maximum output of 1,400 hp (1,044 kW) in qualifying trim, which would make it the most powerful engine of all the turbo-charged engines, as well as non-turbo charged engines, ever used in Formula-1 racing ..........
D3m ::
To dela moja sodelavka menja avte na 1 leto.
BMW X5 na BMW X6 na Audi Q7 na Audi Q5 na Audi A5 karavan sedaj na pa na novi Audi Q7.
BMW X5 na BMW X6 na Audi Q7 na Audi Q5 na Audi A5 karavan sedaj na pa na novi Audi Q7.
|HP EliteBook|R5 6650U|
krneki0001 ::
Mene samo čudi kolk folk da za novejše avte po 30.000 evrov, čez 7 let avto vreden 1/3, se pravi pri 30000 evrov vrednem avto dobi na koncu samo še 8-10.000 evrov.
Taki največkrat jamrajo, kako je paardižnik Lušt drag po 3 evre, kak je bencin drag.
A nebi blo boljš, če ima za avto ima tud za druge stvari. Je pa to njihov problem, če se zapufajo.
Ja lej, lušt je drag, če imata zakonca 2000 evrov na mesec skupaj, najemnina za stanovanje je 500€, pa daš še 500€ za obrok kredita za kup pleha, položnice so še 500 evrov, potem morajo pa s 500 evrov kupovat še hrano, pa obleke.
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
BMW M12 @ Wikipedia
izvoliš
Zdej pa še renaultovo iz formule iz tistega časa poglej, pa povej koliko je imela konjev?
Manj
Več. Nekje 50KM več na tekmah. Motor M12, ki spravi 1500km je sicer bil uporabljen za tekme, ampak je imel bistveno manj konjev. 1500KM je bil samo en testen primerek.
BMW M12:
In 1983, Brazilian driver Piquet won his second Formula One World Championship driving a Brabham BT52 powered exclusively by the turbocharged BMW M12 engine, which in 1983 was producing approximately 850 bhp (630 kW) in qualifying trim and 640 bhp (480 kW) for the races.
Zanimivo kako si izpustil naslednji odstavek
1984 and 1985 were lean years for the BMW engines in Formula One. Piquet scored the Brabham team's last three wins over the two seasons, winning the 1984 Canadian and Detroit races, and the 1985 French Grand Prix, though the engine was generally regarded as the most powerful in F1 at the time, producing a maximum output of approximately 1,100 hp (820 kW) in qualifying trim by 1985. While the engine's potential was never in question with Piquet taking nine pole positions in 1984, however the engine's mechanical reliability and durability under full work load suffered severely with regular engine blow ups and turbo failures becoming a common feature. Also, with FISA imposing a maximum fuel limit of 220 litres per race (re-fuelling was allowed in 1982 and 1983), the 4 cylinder BMW suffered from high fuel consumption which often led to drivers running out of fuel.
In the years 1986 and 1987, the version M12/13/1 was tilted sideways by 72° for use in the extremely low Brabham BT55 (1986) and more conventional Brabham BT56 (1987). The design was not successful, probably due to cooling issues in the tight compartment. The BMW GTP IMSA series car was also powered by the 2.0 liter M12 turbo engine, with more than 850 hp in race trim. The 1986 engine was claimed to have produced a maximum output of 1,400 hp (1,044 kW) in qualifying trim, which would make it the most powerful engine of all the turbo-charged engines, as well as non-turbo charged engines, ever used in Formula-1 racing ..........
Ker je bila po letu 1983 v bmw-jevih formulah že M12/M13 mašina in ne tista M12 s 1500KM iz leta 1983. Leta 1983 je bila pa formula leta, pa motor leta renault.
In all, it claimed 15 race wins, 30 pole positions and 19 pole positions and saw both Renault and Alain Prost finish second in the Constructors' and Drivers' Championships respectively. It was also supplied to the Lotus team in 1983.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
To je drugo, če menjajo na 2.leti.
Vzamejo novo za staro in leasing laufa dalje.
Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.
Najbolj proti korejcem in francozom so tisti, ki kupujejo stare nemške kante.
Nisem še spoznal človeka, ki bi kupoval sebi x6-ko na dve leti in se delal norca iz cliota, to delajo samo kreteni, kreteni pa ponavadi niso kaj dost vredni...sej je jasno, da to niso enaki avti.
m0LN4r ::
Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.
Vecina, ampak ne tista, ki ima 3xmin placo/persona. Redki taki se vozijo s clioji in daciami naokoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
K0l1br1 ::
Poznamo pa veliko takih, ki delajo to obratno (kupijo clio kanto in se delajo norca iz tistih, ki kupijo nemško kanto).
krneki0001 ::
Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.
Vecina, ampak ne tista, ki ima 3xmin placo/persona. Redki taki se vozijo s clioji in daciami naokoli.
Avto kupiš svoji denarnici primerno. Jaz ne razumem kako si lahko 2 na minimalcih kupita avto za 20k evrov. Pa sej ti zarad obroka kredita ne ostane nič za živet naslednjih nekaj let. Mislim, a se ne naveličajo par let zelja krompirja jest vsakodnevno?
D3m ::
krneki0001 je izjavil:
Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.
Vecina, ampak ne tista, ki ima 3xmin placo/persona. Redki taki se vozijo s clioji in daciami naokoli.
Avto kupiš svoji denarnici primerno. Jaz ne razumem kako si lahko 2 na minimalcih kupita avto za 20k evrov. Pa sej ti zarad obroka kredita ne ostane nič za živet naslednjih nekaj let. Mislim, a se ne naveličajo par let zelja krompirja jest vsakodnevno?
g. Benz je počel prav to, ko je razvijal motor.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Invictus ::
Ni malo ljudi ki kupijo uvožene avte, ker nemci prekleto dobro na videz skrivajo svoje kilometre, so pa potem luknje za denar.
V Nemčiji je precej strogo sankcionirano vrtenje kilometrov. Tega nihče ne počne. To počnejo naši uvozniki...
Drugače pa, če se že z KM hvalite, kaj pa tole...
http://www.dailymail.co.uk/news/article...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Domobrancek ::
No ja, ko smo ravno pri uvozu : Eden od sorodnikov mi je omenil, da ima zelo dobrega kolega od katerega brat uvaža avtomobile iz Nemčije in bi se baje dalo kaj zmeniti. Tudi brat trenutno kupuje avto in ima tudi on nekoga, ki uvaža avte tako, da je velika možnost, da bom tudi jaz kupil avto na ta način. Na kaj je treba paziti pri tem? Previdevam, da že tisti, ki to uvažajo nekaj vejo o tem in ti ne pripeljejo ravno neke kripe (tukaj ogled avta verjetno ni mogoč)? Zanima pa me tudi, kateri avto bi mi priporočali v tem primeru. Se kaj spremeni glede priporočil?
Heavy ::
Za nižji segment se ne splača, razen če iščeš specifični model.
DMV + prevoz + posredovanje in avto stane skoraj toliko kot nakup pri nas.
DMV + prevoz + posredovanje in avto stane skoraj toliko kot nakup pri nas.
#TeamFelix
Utk ::
Večina jih menja staro za staro, ampak princip je isti.
Vecina, ampak ne tista, ki ima 3xmin placo/persona. Redki taki se vozijo s clioji in daciami naokoli.
Če imaš 1800 plače, je maksimum od maksimuma za avto 20 jurjev. Tu imamo pa same rockefelerje, ki manj od bmwjev za 45 niti ne pogledajo, ker pa jasno nimajo niti približno 1800 plače, kaj šele 3-4 jurje, da bi si tak avto normalno kupili, kupijo 10 let stare in mislijo da so vseeno rockerfelerji. In se delajo norce iz cliotov, ki stanejo več kot njihova kripa.
Invictus ::
Tu imamo pa same rockefelerje, ki manj od bmwjev za 45 niti ne pogledajo, ker pa jasno nimajo niti približno 1800 plače, kaj šele 3-4 jurje, da bi si tak avto normalno kupili, kupijo 10 let stare in mislijo da so vseeno rockerfelerji. In se delajo norce iz cliotov, ki stanejo več kot njihova kripa.
Sam ko bodo ti rockefelerji butnili cliota (ali on njih), se njim ne bo nič zgodilo, clio in šofer bosta pa vsak v svojih nebesih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Clio je mestni avto. Samo debil si kupi cliota za avtoceste, in samo debil audija a6 za v trgovino in na njivo. In samo debil se heca iz cliota. Sej smart, a1 in podobni so še manjši, pa si jih ne kupujejo glih reveži.
NikolormousB ::
stara mama ::
Pusti tvojga soseda, če ga denarnica tišči, ampak nekateri imamo avte za relacije, ne pa za 1.5km!!!!!!
Ekologija™ in Trajnost™
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49109 (14501) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109396 (68278) | Berserker |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24385 (19181) | Assassub |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29150 (27145) | dzinks63 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198808 (163821) | Spajky |