» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
9 / 17
»»

bluefish ::

Ampak tu se ne gre za ekstra počasne papke. Jasno, za superiorne voznike je to tudi nekdo, ki vozi 70 na cesti z omejitvijo 90.

Unknown_001 ::

bluefish je izjavil:

Ampak tu se ne gre za ekstra počasne papke. Jasno, za superiorne voznike je to tudi nekdo, ki vozi 70 na cesti z omejitvijo 90.


Vsi imajo svoja merila... nimaš kaj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

bluefish je izjavil:

Ampak tu se ne gre za ekstra počasne papke. Jasno, za superiorne voznike je to tudi nekdo, ki vozi 70 na cesti z omejitvijo 90.

Saj to je prepočasi. Ni normalno da ob suhem vremenu, ob naših cestah, ne zmoreš več kot 70 km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

bluefish je izjavil:

Ampak tu se ne gre za ekstra počasne papke. Jasno, za superiorne voznike je to tudi nekdo, ki vozi 70 na cesti z omejitvijo 90.

Saj to je prepočasi. Ni normalno da ob suhem vremenu, ob naših cestah, ne zmoreš več kot 70 km/h.


Eh ravno danes sem prehiteval cliota ki se je peljal 40. Na ravnici ki poteka ob avtocesti... v naselju je pa 60 pripizdil za ritjo. Kdo bi jih razumel... posebneži pač
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

bluefish ::

Invictus je izjavil:

Saj to je prepočasi. Ni normalno da ob suhem vremenu, ob naših cestah, ne zmoreš več kot 70 km/h.
Res je. Da pa se zaradi enega takega primerka nekomu tako sfuzla, kot to opisuje solatko, je pa bolj ko ne posledica problemov slednjega.

krneki0001 ::

scipascapa je izjavil:

če bo tak tempo, bomo šteli proti 125 na koncu leta.


130, mogoče celo več.

scipascapa ::

Invictus ::

bluefish je izjavil:

Invictus je izjavil:

Saj to je prepočasi. Ni normalno da ob suhem vremenu, ob naših cestah, ne zmoreš več kot 70 km/h.
Res je. Da pa se zaradi enega takega primerka nekomu tako sfuzla, kot to opisuje solatko, je pa bolj ko ne posledica problemov slednjega.

Saj se m ne sfuzla prvič. Ampak 50-tič... Po možnosti vožnje za istim drekačem vsako jutro v službo...

Včeraj sem šel iz Kopra domov. Zaradi biciklov na strehi 120 km po števcu, kar je nekje realno 105 - 110 km/h. Večino časa sem preživel na prehitevalnem pasu. Ker so ostali vozili še počasneje. Meni se to ne zdi normalno...

Da ne govorim o tem, da sem nekatere prehitel večkrat. Ker so me oni nazaj. A folk ni sposoben zdržat ene ure konstantne brzine? Mogoče bi morali samo voziti, ne pa še čvekat, telefonirat in bogve kaj še počnejo zraven.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Malajlo ::

Proti Kopru se je Celjan vozil s konstantnimi 120. Po prehitevalnem pasu. Folk ga je lahko samo po desni prehitel. Vključno z mano. Ampak tip se je enostavno odločil, da je levi pas njegov. Kako mu ne kapne, da se spoka na desno? Sem resno razmišljal, da ga po zdravju povprašam.

Invictus ::

So še hujši primeri...

Kaj si mora mislit folk, ko ga na avtocesti prehiti tovornjak ali avtobus?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Vsak ima pravico vozit, kolikor hoče, tisti, ki je hitrejši se bo pač zadovoljil s plačilom globe in točkami, tisti, ki gre manj, pa ima eno dolžnost, ne sme ovirati prometnega toka. Konec debate o hitrih počasnih.

Tudi jaz si včasih privoščim, da si ogledujem krajevne znamenitosti in to pri hitrostih okoli 50km/h, vendar v tem primeru, čisto vsakemu, ki pride za menoj, omogočim varno prehitevanje, če je to nemogoče, pač pospešim do omejitve, do prvega možnega umika ali proste ravnine.

Bolj je problem to, da praviloma tisti, ki so konstantno na 70-80% omejitve, ne znajo niti v ogledala pogledat, niti ne omogočijo prehitevanja.
Delo krepa človeka

bluefish ::

Zanimiva logika. Vožnja preko omejitve je pravica. Kdor pa je počasnejši od slednjega, ima le dolžnosti. Svašta.

O vožnji in ogledovanju krajevnih znamenitosti pa raje ne bi. Sploh v povezavi s superiornimi refleksi in kljubovanju fiziki.

solatko ::

bluefish - Je pravica, za katero odgovarjaš pooblaščenim organom, ne pa dnevinim policajem v obliki "varnih" voznikov. Dolžnosti hitrih so enake kot dolžnosti vseh drugih udeležencev, torej morajo to početi takrat, ko je varno, so pa vseeno sankcionirani, če padejo v radar.
Počasni pa imajo dolžnost, za katero so pa sankcionirani izredno poredko (če se slučajno v taki koloni cjazi policijska patrulja, drugače ne).
Vendar jim nihče ne odreka pravice po počasni vožnji! Tudi hitrejši vozniki ne!

Utopično bi promet potekal najlepše, če bi vsi vozili na zgornji meji omejitve, ne več ne manj, tudi dohitevanj nebi bilo, tako tudi ne prehitevanj, zaradi katerih je večina težkih nesreč.
To je seveda nemogoče.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Miha 333 ::

Invictus je izjavil:

So še hujši primeri...

Kaj si mora mislit folk, ko ga na avtocesti prehiti tovornjak ali avtobus?

Se mi je že zgodilo. Delo na cesti, omejitev 60 km/h, jaz vozim 75, tovornjak me prehiteva s svojimi običajnimi 90 km/h, verjetno se mu ni dalo izključiti tempomata. Poleg znaka za omejitev 60 je bil tudi znak, ki tovornjakom prepoveduje prehitevanje. Ja, res ne vem, kaj si naj mislim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

scipascapa ::

komu odgovarjaš? eni policijski / radarski kontroli? zakaj v avstriji nihče nič ne upa?

miha 333: kaj misliš, da je razlog? verjetnost, da ga dobijo je skoraj ničelna.

solatko ::

scipascapa - Ravno tako, kot pri nas, so kazni precej nižje, verjetnost, da boš oglobljen pa 90%-na, pri nas kazni nekaj krat večja, verjetnost pa 1%-na, samo takrat plačaš za kar nekaj avstrijskih prekrškov.

Za razliko se v avstriji in nemčiji plačuje tudi oviranje prometa, nedajanje smerokazov,...... vse vožnje v rdečo,...
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

scipascapa je izjavil:

komu odgovarjaš? eni policijski / radarski kontroli? zakaj v avstriji nihče nič ne upa?

miha 333: kaj misliš, da je razlog? verjetnost, da ga dobijo je skoraj ničelna.


V avstriji se ne splača kregat. Za 30km/h preko omejitve v naselju (tabla je bila skrita za reklamo za cirkus) sem plačal minimalno in to je bilo 34evrov.

bluefish ::

solatko je izjavil:

Utopično bi promet potekal najlepše, če bi vsi vozili na zgornji meji omejitve, ne več ne manj, tudi dohitevanj nebi bilo, tako tudi ne prehitevanj, zaradi katerih je večina težkih nesreč.
To je seveda nemogoče.
Ne, promet bi potekal "najlepše", če bi vsi vozniki prilagodili hitrost razmeram na cesti.

scipascapa ::

točno tako solatko in nebivedu....ker če se začneš tak kregat, ti lahko nabijejo še kaj....pač spoštovanje, tako je in tako bo, becalen pa mir.

fikus_ ::

Bluefish, jaz bom na cesti, po kateri se vozim vsak dan, prilagodil hitrost razmeram na cesti na 90 km/h, nekdo, ki pa prvič vozi po tej cesti, bo pa vozil 70 km/h. Ter obratno, če bom jaz vozil po cesti, ki je ne poznam.
In tukaj tvoja teorija odpove!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

bluefish ::

Razmeram na cesti v smislu vremena in podobnega, ne poznavanja ceste,...

Unknown_001 ::

bluefish je izjavil:

solatko je izjavil:

Utopično bi promet potekal najlepše, če bi vsi vozili na zgornji meji omejitve, ne več ne manj, tudi dohitevanj nebi bilo, tako tudi ne prehitevanj, zaradi katerih je večina težkih nesreč.
To je seveda nemogoče.
Ne, promet bi potekal "najlepše", če bi vsi vozniki prilagodili hitrost razmeram na cesti.

Amen ampak četudi je bistvo povedano se bodo iste litanije svojih smeri še 100x ponovile.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

bluefish - To se dogaja sedaj, čisto vsak prilagodi hitrost, po svojem prepričanju, glede razmer na cesti, zato imaš razpone na istih odsekih cest od 50-110 pri omejitvi 90.
Ker v razmerah na cesti ni samo vreme, temveč tudi izkušenost voznika, stanje vozila, stanje ceste, gostota prometa (število ostalih udeležencev - pešcev, kolesarjev, otrok,....).

Zato pač danes na cestah velja anarhija. In vozniki se morajo prilagajat temu, kar pa je ob strukturi voznikov, težko in zato toliko nesreč.
Ko bo promet avtomatiziran, sa bodo vozila gibala sinhronizirano.
Delo krepa človeka

bluefish ::

Jap, anarhija. Še toliko večja bi bila, če bi vsak želel uveljavljati pravico močnejšega aka. hitrejšega in nestrpnejšega.

hammock ::

Se eden je sel...

Ne ga srat ljudje :( Pamet v roke, pa nogo (malo) iz gasa. V praksi pocasnejsa/defenzivna voznja ne traja skoraj nic dlje kot hitra, sploh v gostem prometu.

117, FFS...

solatko ::

Dopovedat tistim, ki jim klikerji ne delujejo čisto v redu, je sizifovo delo. Dokler nekateri ne bodo sami uvideli, da niso za volan, ne bo nič bolje, saj do vozniške lahko pride vsako tele, ki zna šteti do deset.
Delo krepa človeka

Unknown_001 ::

solatko je izjavil:

Dopovedat tistim, ki jim klikerji ne delujejo čisto v redu, je sizifovo delo. Dokler nekateri ne bodo sami uvideli, da niso za volan, ne bo nič bolje, saj do vozniške lahko pride vsako tele, ki zna šteti do deset.


Sta se Ferdo pa Franci zaletela, krivda na Ferdovi strani. Franci ponori: Proklet VOL zabit, kdo ti je izpit dal. Pa Ferdo: Noben mi ga ni dal, sem ga pošteno kupil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

scipascapa ::

Tudi to se je dogajalo (se še morda dogaja), pa verjetno nihče ne pomiva WCjev v čuzi, ali pač? Preveč je vse ohlapno pri nas, stil ala "lako čemo".

scipascapa ::

Kdaj bo pri nas uvedena kazenska ovadba za pijane voznike? Kdaj?

http://www.24ur.com/novice/slovenija/za...

Aston_11 ::

scipascapa je izjavil:

Kdaj bo pri nas uvedena kazenska ovadba za pijane voznike? Kdaj?

http://www.24ur.com/novice/slovenija/za...
Misliš, vožnja pod vplivom nedovoljene količine alkohola kot kaznivo dejanje, najbrž. Ne bi bilo slabo, prosperiralo bi gradbeništvo, saj bi morali na hitro postaviti par kombinatov.

scipascapa ::

Ali je bolje, da ti taka budala ubije družino, sorodnike, prijatelje, sodelavce?

Wrop ::

Pa telefoniranje tudi. Vsaj mesec zapora. Vožnjo v rdečo, pa tri. Saj nočemo, da taka budala ubije družino, sorodnike, prijatelje in sodelavce.

solatko ::

Wrop - Se strinjam, oboje lahko takoj uvrstijo med kazniva dejanja, poleg vožnje pod vplivom nedovojenih substanc (ni samo alko v igri), kakor je recimo nedovoljeno nošenje orožja.

Ravno tako sem za to, da se vožnja preko omejitve hitrosti v naseljih uvrsti v enako kategorijo kaznivih dejanj, izven naselja pa v primeru prometne nesreče.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Wrop ::

Jaz bi pa tudi izven naselja. Kar je nad 10 km/h nad omejitvijo bi za vsakih 10 km/h več dodal en teden zapora. Za voznike, ki delajo kolono in se ne umaknejo, pa za vsak avto nad 3 dodal tudi teden zapora. Za kolesarje brez čelad, pa ne bi dal nobenega zapora. Njih bi namesto lutk ponucal za NCAP crash teste.

solatko ::

Wrop - Se strinjam, vendar bomo v primeru, da gremo s temi predlogi dalje, kaznovali že sedenje v vozilu ali na motorju. Ne pretiravajmo!

Imajo pa nekatere države v svetu, kar nekaj prometnih prekrškov v kazenskih zakonikih, tako lahko v ZDA sediš nekaj časa, če greš malo prehitro, v vseh pa če si za volanom vinjen ali zadrogiran.

Sem zato, da se, kar se tiče opojnih substanc, izenači zahteve za profesionalne voznike (0,0) in amaterje.
Delo krepa človeka

Wrop ::

Pa neuporabo smerokazov bi bilo potrebno kaznovati. Po tri dni zapora.

Invictus ::

Pa hinavske čistune, ki sanjajo o visokih kaznih, bi morali obvezno poslati na zdravljenje v Polje... Ali v gorenjske toplice...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Wrop ::

Pomisli na vse otroke, nosečnice in starčke, ki bi jih rešili.

Sicer pa ni problem v zakonodaji. Tudi, kar se tiče dovoljenega alkohola v krvi. Nakatere globe so dejansko prestroge za moje pojme.
Največji problem je to, da se prej zadene sedmico na loteriji, kot da se vidi policaja ob cesti. Če bi dejansko večina ljudi ob cestah dnevno videvala kontrole, bi se kaj spremenilo v glavah ljudi. Povečanje glob in strožja zakonodaja pomaga samo začasno. To vidimo vsakič ob povečanju glob. Nato pa spet vse po starem. Nekako se vedno stavi na istega konja in pričakuja, da tokrat bo pa zmagal.

St235 ::

Narediti bi dejansko moral ravno obratno. Bistveno znižat denarne kazni in zagotovit bistveno večji nadzor nad celotnim spektrom prekrškov, če želimo izboljšat prometno varnost.

Mokre sanje, ki jih bomo slovenčki dosegli približno takrat, ko se bomo naučili sprejemat odgovornost za svoja dejanja pa je diskrecijska pravica policista in določanje dejanske kazni glede na okoliščine.

solatko ::

Invictus - Pri nas se pač samo ena inštitucija dejansko ukvarja s prometom in to z namenom zbiranja sredstev za vedno lačni proračun, z deajnskim stanjem prometne varnosti, pa se resno ne ukvarja nihče, razen gostilniških debat.

V prometno razvitih državah, se s prometom ukvajajo skoraj vsa ministrstva v sestavah vlad, zato tudi brez rigoroznih kazni, dosegajo izjemne rezultate.
In pri nas so rezultati izjemni, kljub prometni anarhiji, med smrtnimi žrtvami nismo čisto v vrhu.

Bi pa lahko brez kakšnih velikih sredstev na parih področjih, spravili smrtnost na 0 - pešci (ob pravilni vzgoji od vrtca do fakultete), kolesarji, železniških tirih (enako, kot pešce).

Med vozniki in motoristi, bo s takim načinom psihofizičnega nadzora, kot je sedaj in lahkoto pridobitve vozniških dovoljenj, še nadalje, do avtonomnih vozil, vse v božjih rokah.

Lakotnik29 - Za to pa rabimo primerno vzgojo udeležencev v prometu od vrtca, skozi celotno šolanje. Tudi organizirano opravljanje vozniških izpitov v sklopu srednjega izobraževanja, nebi bilo neumno. Psihofizični nadzor voznikov preko lečečih zdravnikov,..... in možnost prepovedi vožnje pacientom, ki za to niso sposobni,.....
Delo krepa človeka

St235 ::

Invictus - Pri nas se pač samo ena inštitucija dejansko ukvarja s prometom in to z namenom zbiranja sredstev za vedno lačni proračun, z deajnskim stanjem prometne varnosti, pa se resno ne ukvarja nihče, razen gostilniških debat.

Preden nadaljuješ z nakladanjem predlagam, da preveriš kolikšen del prilivov v proračun predstavljajo prometni prekrški.

V prometno razvitih državah, se s prometom ukvajajo skoraj vsa ministrstva v sestavah vlad, zato tudi brez rigoroznih kazni, dosegajo izjemne rezultate.

zunaj je vse super, policaji ti čokoladnega tiča porinejo v usta ko te dobijo pri prekršku, prometne nesreče praktično ne obstajajo in dedek mraz redno obdaruje otroke. Z drugimi besedami ne nakladaj in prilepi kako konkretno primerjavo.

Bi pa lahko brez kakšnih velikih sredstev na parih področjih, spravili smrtnost na 0 - pešci (ob pravilni vzgoji od vrtca do fakultete), kolesarji, železniških tirih (enako, kot pešce).

ja, tudi to neumnost smo od nekoga, ki si drzne trdit, da sprejema odgovornost za svoja dejanja že slišal. Pešci in kolesarji pač prevzamejo nase kompletno odgovornost za vse voznike motornih vozil in se najboljše kar izločijo iz prometa. Če v prometu ne bo pešcev potem tudi mrtvih pešcev ne bo. Vzrok in posledica ala solatko.

solatko ::

Lakotnik29 - Kje vidiš, da sem za katerokoli žrtev, kot krivca postavil pešca ali kolesarja?
S samozaščitnim obnašanjem, bi bila večina pešcev in kolesarjev, ki so v zadnjih 100 letih zapustili svet zaradi prometne nesreče, še živih, oziroma bi umrli zaradi drugih vzrokov, če bi se vsaj malo, obnašali samozaščitno in ne verjeli, da te to, da imaš prednost pred vozili, ščiti pred prometno nesrečo.

Samo to in nič drugega in to se da ljudem vcepit skozi izobraževalni sistem. Kazni namreč ne bodo preprečile nobene smrtne žrtve teh udeležencev v prometu.

Odgovornost je vedno na tistemu, ki nesrečo povzroči. Ti pa veš, da se tudi v zakonu pričakuje od vseh udeležencev, da po možnosti izničijo napake drugih ali po domače povedano, da se obnašajo samozaščitniško.
Delo krepa človeka

St235 ::

Ti pa veš, da se tudi v zakonu pričakuje od vseh udeležencev, da po možnosti izničijo napake drugih ali po domače povedano, da se obnašajo samozaščitniško.

Težava te tvoje logike je, da se neha pri pešcih, kolesarjih in počasnih voznikih. Ostali vozniki motornih vozil pa ste v tvoji blodnji bogovi, ki tega ne rabijo delat in s svojimi božjimi močmi prilagajate zakone fizike trenutni situaciji. Ko pa pride do nesreče, pa je seveda odgovornost na počasnem vozniki, ki se ni pravočasno umaknil ali pešcu, ki se ni bolj samo-zaščitniško obnašal in ostal doma.

Odgovornost je vedno na tistemu, ki nesrečo povzroči.

Daj ne laži, ker v vseh temah razlagaš, da je odgovornost za nesrečo na počasnem vozniku, ker se ni pravočasno umaknil in se je revežu za njim upravičeno sfuzlalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

thramos ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Kje vidiš, da sem za katerokoli žrtev, kot krivca postavil pešca ali kolesarja?


V naslednjem stavku. ;((

solatko je izjavil:

S samozaščitnim obnašanjem, bi bila večina pešcev in kolesarjev, ki so v zadnjih 100 letih zapustili svet zaradi prometne nesreče, še živih ...


Victim blaming se reče temu v angleščini. Tako kot ženske ne bi bile posiljene, če se ne bi oblekle kot so se. ;((

Iz pod prstov človeka s kompleksom superiornosti, ki divja po cestah. ;((

solatko ::

Lakotnik29 - O odgovornosti to kar trdiš, trdiš samo ti.
Jaz sem v temi o počasnetih omenil, da je na njih moralna krivda za katastrofo, ki se je zgodila za njimi, zaradi njihove počasne vožnje, saj so bili skozi v prekršku, zaradi katerega je nekdo povzročil katastrofo.

Dejanska krivda je ugotovljena s preiskavo nesreče in počasneta ne omenja, torej je to čisto.
In nisem nehal, samo šibkejši udeleženci, močneje občutijo napake močnejših in, če jih lahko izničijo, bi lahko, v lastno korist, to storili.

thramos - Si bralno nepismen. Kje vidiš, da sem žrtve obtožil krivde, bi pa s samozaščitniškim ravnanjem ostali živi, ker bi se prepričali, če lahko to kar so naredili, naredijo varno.

Kje vidiš ti obtožbo.

Tudi sam bi bil verjetno pod rušo, če v sedemdesetih, ko mi je ob 2-eh ponoči, po mojem pasu, pri Kozini (stara cesta), pripeljal kamion, ki je prehiteval drug kamion in sem raje zapustil cesto, kot pa šel pod njega, če prav bi bil voznik kamiona, nedvoumno kriv.
Samozaščitno pač pomeni, da ne uveljavljaš prednosti po vsej sili in raje ostaneš živ, kot žrtev, ki je sicer storila vse po črki zakona.
Delo krepa človeka

thramos ::

solatko je izjavil:

thramos - Si bralno nepismen. Kje vidiš, da sem žrtve obtožil krivde, bi pa s samozaščitniškim ravnanjem ostali živi, ker bi se prepričali, če lahko to kar so naredili, naredijo varno.

Kje vidiš ti obtožbo.


Ti si pa le nepismen. ;)

Tisti trenutek, ko pišeš o samozaščitniškem ravnanju nekoga, ki ni naredil NIČ narobe, vališ krivdo na njega. Če se ne bi oblekel v črno, če ne bi oblekla kratke kikle, ...

solatko ::

thramos - In v kateri povedi ti vidiš prelaganje krivde na žrtev, razen trditve, da bi bil še živ, če bi pogledal, da na vozišču ni ravno takrat kakšno vozilo, ki ne bo ustavilo.
Kdo govori o krivdi, razen bralno nepismenih.
Govorim o ohranitvi lastnega življenja s preprosto potezo - zaustavitvijo koraka, pogleda po vozišču, hoje in vožnje kolesa po pravi strani ceste, morda tudi v to, da se pač v temi oblečeš svetlo in s tem narediš bolj vidnega, ni pa v tem nobene krivde in tudi to, da je povzročitelj kaznovan, mrtvih ne oživi.

Ravno tako meni nebi pomagalo, če bi se zarinil v kamion na mojem pasu in bi bil voznik obsojen, magari z naklepnim umorom in 30 letno kaznijo.
Sem raje izbral pot s ceste, plačal škodo na lastnem vozilu in obdržal sposobnost komunikacije z živimi, preko normalnih komunikacijskih sredstev.
Z nebes, za enkrat telefoni in internet ne delujejo.>:D
Delo krepa človeka

St235 ::

Tudi sam bi bil verjetno pod rušo, če v sedemdesetih, ko mi je ob 2-eh ponoči, po mojem pasu, pri Kozini (stara cesta), pripeljal kamion, ki je prehiteval drug kamion in sem raje zapustil cesto, kot pa šel pod njega, če prav bi bil voznik kamiona, nedvoumno kriv.

In to izjaviš po letih hvaljenja kako v milijonih kilometrov nisi bil udeležen v prometni nesreči in kako ti plin v glavi in vožnja v tretji omogočata nadnaravne sposobnosti predvidevanja in izogibanja vsem mogočim in nemogočim situacijam?

fikus_ ::

Ko smo zopet pri pešcih; sem že pisal, pa bom še enkrat!
Premalo se zavedajo, da v primeru nesreče potegnejo ta kratko! Tudi če pravilno prečkajo cesto, pa jih voznik spregleda, jim nič ne pomaga, ko pristanejo na tleh/v bolnici/pod rušo! Zato se morajo prepričati, da se je voznik ustavil, ne pa riniti na prehod za pešce!
Ravno danes zjutraj sem bil priča podobni situaciji.
Pogoji na cesti: deževalo/snežilo, mokra cesta, slaba vidljivost, bleščanje luči nasproti vozečih avtomobilov, . . . Vozili smo v koloni, prvi ustavi pred prehodom in ostali za njim (bil sem nekje 5-i v koloni). Gre človek v temnih oblačilih in z marelo v roki čez cesto, pride do sredine, ko z druge strani pripelje avto in na polno zavira. Ustavil se je že na zebri. Očitno je voznik pešca opazil zadnji trenutek!

Takšne situacije se dogajajo na cesti in če bi avtomobilist podrl pešča, bi jutri to brali v časopisu / poslušali po radiu v policijski statistiki, ali celo po tv, spet umrl pešec! Kriv bi bil seveda voznik.
Zato pritrjujem Solatku, da se mora vsak udeleženec v prometu obnašati samozaščitno! Ne pa da uveljavlaja svojo prednost! Marsikatera nesreča se prepreči, ko pač nekdo pusti prednost drugemu, kateri jo izsili iz kakršnega koli razloga.
Zato je potrebno opazovati dogajanje v prometu, pred in za vozilom. Ne trmasto vztrajati, jaz imam pa prednost!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

thramos ::

solatko je izjavil:

thramos - In v kateri povedi ti vidiš prelaganje krivde na žrtev, razen trditve, da bi bil še živ, če bi pogledal, da na vozišču ni ravno takrat kakšno vozilo, ki ne bo ustavilo.
Kdo govori o krivdi, razen bralno nepismenih.


Temu se reče victim blaming.

Namesto da bi se v tvojem primeru izpostavljalo ravnanje tovornjakarja, izpostavljaš svoje namišljenje superiorne sposobnosti.

Podobnega kretenizma se gre še en forumaš: namesto, da bi se izpostavljala neprilagojena hitrost razmeram (deževalo/snežilo, mokra cesta, slaba vidljivost, bleščanje luči nasproti vozečih avtomobilov) in nepozornost, se izpostavlja povsem pravilno ravnanje pešca. Ki bi bil žrtev. Namiguje pa, da voznik ne bi bil kriv. Kretenizem. Oz:

Victim blaming. Prelaganje krivde na žrtev.
««
9 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15424459 (21812) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38871440 (63160) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48683010 (75710) Gandalfar

Več podobnih tem