» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
8 / 17
»»

Invictus ::

Poleg tega se v AT tovornjakarji ne smejo prehitevati med seboj. Precej pomaga pri prometnem toku.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

scipascapa ::

krneki0001 ::

Pa še martinovo ni.

scipascapa ::

solatko ::

Sami vozniki, ki obvladajo svoje delo. Do teh nesreč, čisto zgledni, morda še celo trezni in brez prekrškov. Malo mastne ceste (vlaga in listje) pa jim vozilo uide iz kontrole, kljub vsem varnostnim dodatkom v današnjih vozilih.

Nam, včasih hitrejšim, se to ne dogaja.

Je pa statistika kar v redu, glede na količino promata in dogajanja na naših odlično vzdrževanih cestah.
Kolikor mrtvih, toliko nepopravljivih napak v prometu.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Sami vozniki, ki obvladajo svoje delo. Do teh nesreč, čisto zgledni, morda še celo trezni in brez prekrškov. Malo mastne ceste (vlaga in listje) pa jim vozilo uide iz kontrole, kljub vsem varnostnim dodatkom v današnjih vozilih.

Sami vozniki, ki so do sedaj mislili, da se njim takšne stvari ne dogajajo, ker so nadpovprečno dobri in so sposobni predvideti vse situacije ter vozijo ekvivalente Batmobilu.

solatko je izjavil:


Nam, včasih hitrejšim, se to ne dogaja.

O moj bog! 8-O

solatko ::

sheeshkar - bralna nepismenost - vozniki, ki se jim naenkrat sfuzla, zaradi mečkanja prvega v koloni je bil do takrat, morda čisto zgleden voznik.
In ja, nam se ne dogaja, da bi nas iz tira vrgla kakršna koli situacija v prometu, včasih smo imeli vaje, ki so se imenovale NNP - nič nas ne sme presenetiti.

Če se zavedaš kaj delaš, nisi nevaren za okolico, nevarni ste tisti, ki se ne zavedate posledic svojega početja.
In ja, večino situacij se da predividit, ostalo pa pač rešuješ, ko do kaj takega pride, zaenkrat uspešno.
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

vozniki, ki se jim naenkrat sfuzla, zaradi mečkanja prvega v koloni je bil do takrat, morda čisto zgleden voznik.
Če verjameš...

solatko ::

Nekdo, ki je silom prilik, vsak dan na isti cesti, ob približno isti uri, ima po navadi tudi udeležence v prometu, skoraj vedno iste (saj meni se je to dogajalo, ko sem delal v drugem kraju) in vedno eni in isti delajo štalo.
Enkrat pač tega ni več zdržal in se je pač odločil, narobe.

To se dogaja in se bo še dogajalo, zato apel počasnim, vozite kakor hočete, samo, ko vidite, da ovirate hitrejše, se na primernem mestu umaknite, potem pa pač po svojih željah naprej.

Trenutno je to edina rešitev, za izogib, nevarnih srečanj, ob prehitevanju kolon.

Saj ni težko, pogled v ogledala, desni smerokaz, umik na izogibališče in deležni boste zahvale, hitrejših, namesto vožnje na zadnjem odbijaču, nemogočih prehitevanj in eventualno katastrofe, s kakšno nedolžno žrtvijo, ki je v tem primeru kriva samo tega, da je bila na nepravem kraju, ob nepravem času.

Parkrat naredite tako in potem vam bo ego zrasel do neba, saj boste popolni varni vozniki, pa če prav ne ravno najboljši.
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

To se dogaja in se bo še dogajalo, zato apel počasnim, vozite kakor hočete, samo, ko vidite, da ovirate hitrejše, se na primernem mestu umaknite, potem pa pač po svojih željah naprej.
Vsekakor. Apel pa seveda tudi nestrpnežem, naj se na pot odpravijo dovolj zgodaj, obisk ali dva pri usposobljenem strokovnjaku pa jim tudi ne bi škodil.

solatko ::

bluefish - Na nestrpneže ne moreš uplivat, saj postanejo nestrpni, ker ne morejo vozit vsaj po omejitvah ali pa še čez, če jim tako paše.
Največkrat niti nestrpneži, niti počasni vozniki, nebi smeli za volan. Prvi zaradi mentalnih vzrokov, drugi zaradi paranoje. Oboji so skrajna točka v prometu in oboji delajo štalo v tem istem prometu.
Prvi laho veliko naredijo s spremljanjem dogajanja za njimi (vzvratna ogledala) in pravočasnem umikanju, drugim lahko pomaga samo psihiater, kamor pa sami ne bodo šli..
Delo krepa človeka

Spajky ::

solatko je izjavil:

... ni težko, pogled v ogledala, desni smerokaz,...
Ta dva hardverska dela sta ponavadi folku bolj za okras ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

thramos ::

Nam, včasih hitrejšim, se to ne dogaja.


Voznik, starejši, zelo verjetno z kompleksom superiornosti. Morda prepričan v svoje nadpovprečne sposobnosti (ki to v resnici niso), velikokrat prehiter a brez slabe vesti, saj zaradi svoje zaslepljenosti ni sposoben prepoznati in zaznati svojih napak. Do sedaj je njega in druge okoli njega reševala sreča.

Človek, ki z občutkom superiornosti ogroža okolico? Idiot.

Unknown_001 ::

bluefish je izjavil:

solatko je izjavil:

vozniki, ki se jim naenkrat sfuzla, zaradi mečkanja prvega v koloni je bil do takrat, morda čisto zgleden voznik.
Če verjameš...


Dovolj je le, da preceni zmožnosti za prehitevanje. Sem zagovornik da se odgovarja za zajeb ampak, ni pa treba da se oseba popolnoma razvrednoti oz. izgubi vse dostojanstvo ko naredi napako. Zdaj vem zakaj jype tako rad druge okliče za fašiste.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Raptor F16 - Napak v prometu, sploh pri prehitevanju, ne sme bit. Noben pameten, ne začne prehitevat, če vidi, da mu zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili, ne bo uspelo nazaj na svoj vozni pas. Zato se kolone ne prehiteva - nikoli, razen seveda na AC, kjer pa veljajo malo drugačna pravila - ni tistih nasproti.

thramos - Če te daje paranoja, veš kam se moraš obrnt, če ne veš, vprašaj, ti bomo z veseljem svetovali.
Moja superiornost je samo v tem, da v življenju še nisem spravil v težave nikogar drugega, še najmanj pa v prometu. Tvoji strahovi in razmišljanja, kažejo na tvoje resne težave. Pošči pomoč, preden bo prepozno.
Delo krepa človeka

thramos ::

solatko je izjavil:

thramos - Če te daje paranoja, veš kam se moraš obrnt, če ne veš, vprašaj, ti bomo z veseljem svetovali.
Moja superiornost je samo v tem, da v življenju še nisem spravil v težave nikogar drugega, še najmanj pa v prometu. Tvoji strahovi in razmišljanja, kažejo na tvoje resne težave. Pošči pomoč, preden bo prepozno.


Velika večina, praktično vsi, ki povzročijo prometno nesrečo (s posledicami) do takrat v resne težave v prometu še niso spravili nikogar. Samo idioti iz tega vlečejo zaključke o svoji superiornosti.

Hvala za skrb glede mojih "težav", kot jim praviš. A bolj kot tvoji nasveti, bi tako meni kot vsem ostalim prav prišlo, da prenehaš s svojim nevarnim početjem na cesti. Hvala.

Aston_11 ::

Test za solatkota in podobne o njihovi superiornosti bi šla takole: na cesti /ne bom napisal, katera, ker se vedno najde kakšen, ki bi tam nato tiščal in testiral in koga zbil/, ki je dovolj zavita, da ni naravnost, ker naravnost stisnt zna vsak, peljati 90 po svojem voznem pasu. Ponavadi se tole konča takole, da nihče od teh dirkačev ni sposoben zvoziti ovinkov, ne da bi jih sekal, ali pa imajo take avtomobile, ki novi serijsko enostavno niso narejeni, da bi zmogli držati špuro, ali pa so enostavno toliko nevzdrževani.

Skratka, vsi ultra sposobni, ste sposobni samo v toliko, da ste vsepovsod po cesti, samo tam, kjer bi morali biti, vas ni.

solatko ::

thramos - Tudi s samomorilci je tako, dolgo časa kuhajo v sebi, potem pa na enkrat klik in čez nekaj dni pogreb. Voznik, ki se mu vtrga, se morda že leta vozi na enaki relaciji, iz dneva v dan, za istimi mečkači, potem pa mu enkrat poči, do takrat morda celo vzoren voznik, postane ubijalec v efektu ali pa samomorilec, če je žrtev tudi sam.
Seveda vam ni jasno, da ste to lahko jutri vi, z vsemi svojimi prepričanji in strahovi, ste na najboljši poti, da vas bo znerviral nek "divjak" in boste naredili na AC ali regionalni cesti, kakšno neumnost z iznenadnim zaviranjem, brez razloga in za druge nepričakovano, ter s tem sprožili verižni karambol z nekaj težko poškodovanimi ali celo mrtvimi.
Nehajte v prometu igrat policajev in spizdite dol, pred hitrejšimi, čim prej, ko to lahko storite varno.

Aston_11 - Ne skači v hipotetične situacije, v katerih hiter in istočasno tudi varen voznik, divja na terenu, katerega ne pozna, torej, da poizkuša z glavo skozi zid.

Seveda, ker ste bralno nepismeni ali pa razumsko nesposobni povezat skupek besed v logično celoto, ne morete razumet, da vozimo hitro, tam in samo tam, kjer je to možno storiti varno.
Če ovinka ne poznam, ga tudi jaz speljem po potrebi tudi s 40km/h, vendar pri tem ne oviram domačinov, ki ta ovinek zvozijo preko 100 brez nevarnosti za kogarkoli. Na prvem možnem mestu jih spustim naprej, potem pa na varni razdalji za njimi, kolikor oni, toliko jaz.

Do sedaj se je to obneslo, za naprej bomo pa videli.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

bluefish ::

solatko je izjavil:

Tudi s samomorilci je tako, dolgo časa kuhajo v sebi, potem pa na enkrat klik in čez nekaj dni pogreb. Voznik, ki se mu vtrga, se morda že leta vozi na enaki relaciji, iz dneva v dan, za istimi mečkači, potem pa mu enkrat poči, do takrat morda celo vzoren voznik, postane ubijalec v efektu ali pa samomorilec, če je žrtev tudi sam.
Pa z družinskimi nasilneži enako. Leta poslušajo gobcavo ženo, nekega dne pa klik,... Do takrat pa seveda za sosede prijazen in vzoren človek.
Pač, logika neprilagojenega folka, ki je sveto prepričan v svoj prav.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Ne skači v hipotetične situacije, v katerih hiter in istočasno tudi varen voznik, divja na terenu, katerega ne pozna, torej, da poizkuša z glavo skozi zid.
Situacija ni hipotetična, ker divjajo vozniki tudi na terenu, ki ga ne poznajo.

bluefish ::

Mar ne vidiš, da je omenil hitrega in istočasno varnega voznika. :P
Svojevrsten oksimoron.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

thramos ::

solatko je izjavil:

thramos - Tudi s samomorilci je tako, dolgo časa kuhajo v sebi, potem pa na enkrat klik in čez nekaj dni pogreb. Voznik, ki se mu vtrga, se morda že leta vozi na enaki relaciji, iz dneva v dan, za istimi mečkači, potem pa mu enkrat poči, do takrat morda celo vzoren voznik, postane ubijalec v efektu ali pa samomorilec, če je žrtev tudi sam.
Seveda vam ni jasno, da ste to lahko jutri vi, z vsemi svojimi prepričanji in strahovi, ste na najboljši poti, da vas bo znerviral nek "divjak" in boste naredili na AC ali regionalni cesti, kakšno neumnost z iznenadnim zaviranjem, brez razloga in za druge nepričakovano, ter s tem sprožili verižni karambol z nekaj težko poškodovanimi ali celo mrtvimi.
Nehajte v prometu igrat policajev in spizdite dol, pred hitrejšimi, čim prej, ko to lahko storite varno.


Tudi z maniaki s kompleksom o lastni superiornosti je tako. Dolgo časa se morda že leta vozijo na isti relaciji, iz dneva v dan, prehitro, a brez povzročene nesreče.

Nato pa en dan, zaradi prevelike hitrosti in fizike, postane jasno, da je bila njegova superiornost le iluzija. Njihovi refleksi niso takšni kot verjamejo da so, njihove sposobnosti predvidevanja niso čudežne.

Nesreča s težko poškodovanimi ali celo mrtvimi.

Nehajte se slepiti z iluzijami o superiornosti, nadčloveškimi refleksi in čudežnimi sposobnostmi predvidevanja in začnite voziti varno. S svojim početjem spizdite stran s prostora, kjer ogrožate nedolžne.

Aston_11 ::

bluefish je izjavil:

Mar ne vidiš, da je omenil hitrega in istočasno varnega voznika. :P
Svojevrsten oksimoron.
Vem. Pa se mi ne da vsakič znova.

solatko ::

Aston_11 - Seveda v tvoje vase prepričane sive celice in velik ego, ne more dostopat misel, da je lahko tudi voznik, ki včasih vozi hitro, počasen in prilagodljiv, ker so zate, vsi, ki si upajo hitreje od tebe, divjaki, ki pobijajo nedolžne ljudi po cestah.
V življenju, razen morda nekaj žab, ki so bile eno leto na Bizeljskem koncu namesto asfaltne podlage, še nisem povozil živli na cesti, tudi ježa ali mačke ne, pa če prav, znajo voznika, kar velikokrat presenetit. Kaj pa ti?

thramos - To da smo manijaki z nekimi kompleksi, ste ugotovili tukajšnji razpravljalci in noben od vas ni nalimal diplome s tega področja, zato so vaše trditve brez pomena.

Pri vseh človeških opravilih je tako, da isto opravilo, nekdo, ki je bolj usposobljen in še dodatno šolan, počne bolje od večine in to ni neka nadnaravna moč, temveč šolanje v to smer, katerega se lahko udeleži čisto vsak, če ima dovolj pod palcem ali pa ga tja pošlje delodajalec, če rabi tak profil izvajalca.

In to ni nič narobe, če tisti slabši, nebi bili nevoščljivi. Tudi negativna selekcija spada tukaj zraven.

Zato bi bil že čas, da malo več naredite na tem, da se bo promet odvijal normalno in, da ne bo treba nadljudem, reševati vaše zadnjice, saj v primeru, da bom srečal na mojem pasu idiota, ki ne zdrži v počasni koloni, bom zavestno za žrtev izbral nekoga na levem pasu in ne tistega, ki narobe prehiteva, ker bodo posledice trka z vami, neprimerno manjše. Upam, da bom moral izbrati prvega v koloni.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Kaj pa ti?
Eno mačko sem strl. Srnjak ne šteje, ker je strl on mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

bluefish ::

solatko je izjavil:

Pri vseh človeških opravilih je tako, da isto opravilo, nekdo, ki je bolj usposobljen in še dodatno šolan, počne bolje od večine in to ni neka nadnaravna moč, temveč šolanje v to smer, katerega se lahko udeleži čisto vsak, če ima dovolj pod palcem ali pa ga tja pošlje delodajalec, če rabi tak profil izvajalca.
Ja? Dodatno si šolan? Kako licenco imaš?

thramos ::

solatko je izjavil:

thramos - To da smo manijaki z nekimi kompleksi, ste ugotovili tukajšnji razpravljalci in noben od vas ni nalimal diplome s tega področja, zato so vaše trditve brez pomena.


solatko je izjavil:

... da ne bo treba nadljudem ... bom zavestno za žrtev izbral ... Upam, da bom moral izbrati prvega v koloni.


Za nekatere stvari preprosto ne rabiš diplome.

[Michael] ::

solatko je izjavil:


Saj ni težko, pogled v ogledala, desni smerokaz, umik na izogibališče in deležni boste zahvale, hitrejših, namesto vožnje na zadnjem odbijaču, nemogočih prehitevanj in eventualno katastrofe, s kakšno nedolžno žrtvijo, ki je v tem primeru kriva samo tega, da je bila na nepravem kraju, ob nepravem času.

Parkrat naredite tako in potem vam bo ego zrasel do neba, saj boste popolni varni vozniki, pa če prav ne ravno najboljši.


Saj znamo solatko, na AC se konstantno umikamo hitrejšim nazaj na vozni pas, tudi če se peljemo 131.

"Popolnoma varni vozniki so najboljši vozniki."
Sem ti popravil stavek, ker si se verjetno zmotil.

solatko ::

[Michael] - Večina voznikov ne. Škoda, da nisem snemal včerajšnjih dogodkov med 11-14 na AC LJ - Sežana. Nekaj počasnejših voženj zaradi karambolčka pri Brezovici, naprej pa vsi na levi pas, na desnem sem ostal sam in pred menoj prazna cesta (glede na dobro vidljivost cca 2km, so vsi prehiteval duhove s 110km/h, sem pač vozil za zadnjim, ki je bil pred menoj, za menoj pa, kot v Las Vegas-u, koncert, luči in vsi so hoteli po voznem pasu, mimo kolone, ki je prehitevala zrak.
Seveda so trije ali štirje, šli na odstavni pas in z fingerji na stranskih oknih, odžvižgal mimo kolone po voznem pasu. Šele malo pred Vrhniko, so se začeli počasi pomikat na vozni pas, ki pa sploh ni tako uničen, da bi morali vsi voziti po prehitevalnem. Seveda je bilo v koloni 99% slovenskih voznikov, ki ne ločijo voznih, prehitevalnih in odstavnih pasov. Podobna situacija potem še na Razdrtem, ko so se nehali dve koloni malo stanja, pa nekaj m naprej pa spet stanje,...... sem iz praznega desnega pasu zavil proti Sežani, kolona na prehitevalnem pasu pa je s svojih 100-110 odbrzela naprej (pa na tem delu, vozni pas nima lukenj), pa tudi kamionov ni bilo na vsakih nekaj sto m.

Nazaj sem šel po stari cesti do vrhnike - svojih 90-110, brez, da bi moral koga prehitevat ali, da bi mene kdo prehitel, za menoj se je nekaj avtov pripeljalo do Vrhnike. Seveda Senožeče, Postojno, Planino, Laze, Logatec smo prevozili z dovoljeno hitrostjo.
Delo krepa človeka

bluefish ::

bluefish je izjavil:

solatko je izjavil:

Pri vseh človeških opravilih je tako, da isto opravilo, nekdo, ki je bolj usposobljen in še dodatno šolan, počne bolje od večine in to ni neka nadnaravna moč, temveč šolanje v to smer, katerega se lahko udeleži čisto vsak, če ima dovolj pod palcem ali pa ga tja pošlje delodajalec, če rabi tak profil izvajalca.
Ja? Dodatno si šolan? Kako licenco imaš?

solatko ::

bluefish - a je to važno? Se namreč v prometu obnašam, kot amaterski voznik in v primeru prekrška, niti nebi mahal z licencami, niti jih ne nosim med dokumenti.
Tudi Rossi ne kaže na cesti svoje tekmovalne licence, temveč vozniško dovoljenje A, B, ...... kategorije.
In tudi hitreje ne vozim zaradi papirja in plastike, temveč, ker mi tako paše in vem, da to delam varno.
Delo krepa človeka

bluefish ::

Je važno (no, v resnici le upam, da se pobližje ne srečava na cesti). Zelo rad namreč s superlativi opisuješ svoje vozne sposobnosti. Dejanski profi vozniki so glede tega skromni, ker se ravno zaradi šolanja zavedajo slabosti. Tisti, ki so morda dali čez nekaj ur na Vranskem, znajo biti pa super samozavestni in polni samohvale, kako zdaj obvladajo vse situacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

solatko ::

bluefish - Ravno zato, ker se zavedam svojih slabosti, dejansko pritisnem malo več tam, kjer je za vse varno, veš dobri vozniki imamo najraje sebe, zato ste ostali, ki ga po cestah serjete, še živi, saj, ko v kritičnih situacijah rešujemo sebe, tudi vi ostanete nepoškodovani.
V tem se loči včasih hitra vožnja voznika in vedno hitra vožnja idiota.
Bodi brez skrbi, dokler bom videl smisel v zdravem življenju, si brez skrbi.
In ja, zavedamo se svojih slabosti, zato okoli ne trosimo neumnosti, da hitrost ubija, temveč, da ubija neizkušenost, "varni avtomobili", neznanje, visok ego in tudi oviranje prometnega toka, počasne kolone, parkiranje na prehitevalnem pasu AC in dragi moji, ko boste videli vozilo, ki vozi za zadnjim na prehitevalnem pasu, pred njim pa nobenega na voznem pasu, sem to jaz, ker varni vozniki, nikoli, ne prehitevamo vozil po desni, tudi če so tisti na prehitevalnem pasu pripravljeni, da bodo prehiteli (mogoče) vozilo, ki je 2-3km pred njimi, kar se je včeraj dogajalo na primorki.
Na blendanje in hupanje za menoj, ni nihče na levem pasu, niti trznil, nekaj neprimernih za upravljanje volana, pa je šlo po odstavnem pasu mimo in potem s hitrostjo večjo od omejitve, po voznem pasu mimo kolone na prehitevalnem.

Dobro, da se ni nihče spomnil zavit na vozni pas, saj bi pokalo in štvilo mrtvih skokovito naraslo.
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

zato ste ostali, ki ga po cestah serjete
Se poznava?

solatko ::

Morda.

+1
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

bluefish ::

Konkretnega odgovora seveda ni, le kup balasta z novimi primeri Superman vožnje. Pričakovano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Unknown_001 ::

solatko je izjavil:

Raptor F16 - Napak v prometu, sploh pri prehitevanju, ne sme bit. Noben pameten, ne začne prehitevat, če vidi, da mu zaradi prekratke varnostne razdalje med vozili, ne bo uspelo nazaj na svoj vozni pas. Zato se kolone ne prehiteva - nikoli, razen seveda na AC, kjer pa veljajo malo drugačna pravila - ni tistih nasproti.


Nisem niti omenjal prehitevanja kolone. Napak pa sploh idealno ne bi smelo bit nikjer ampak reala je druga. Niti ne vem kaj mi to pomaga da mi s samoumevnimi stvarmi opletaš tule. To so 100x prežvečene floskule.

Lahko je rečt ja ne ono on ono...
Moralna pridiga ne pomaga pa tud vsi jih mamo povn kurac če so dane tam kjer jih ni treba. Sorry
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Raptor F16 - Moralna pridiga je dosegla svoj namen, če bo eden od tistih, ki jo preberejo, nehal za seboj velačit počasne kolone. Za vse počasnele, ki se ne umikajo, bi morala malo bolj poskrbeti policija, pa pač ne in zaradi tega, se nam bojo še dogajale prometne nesreče s čelnimi trčenji in nekaj mrtvimi. Potem pa zopet gonja proti hitrosti, namesto gonja proti počasni vožnji.

Če pustiš avto odklenjen in ključe v ključavnici, vzpodbujaš tatvino in, če to policist vidi, dobiš kazen.
Če je zaradi počasne vožnje, prišlo do prehitevanja in čelnega trčenja, tisti, ki je vlačil kolono za seboj, po vašem, niti moralno ni kriv.
Saj potencialni tat, tudi nima kaj delat v tujem vozilu, pa ga ključi lahko vzpodbudijo, k nezakonitem dejanju.
Ravno tako se lahko nekomu odtrga, ko se pol ure vlači v koloni, ki je počasnejša, od omejitve.
Delo krepa človeka

nevone ::

Na nestrpneže ne moreš uplivat, saj postanejo nestrpni, ker ne morejo vozit vsaj po omejitvah ali pa še čez, če jim tako paše.


Saj na počasnejše tudi ne moreš vplivat. Ne vem čemu se trudiš samo okoli počasnejših. Oni vozijo po omejitvi. Največja dovoljena hitrost ni zapovedana, je zgolj zgornja meja, preko katere ne smeš in ki jo tvoji nestrpneži tako radi kršijo.

Če že moraš koga vzgajat, potem vzgajaj nestrpeneže, ne pa da jim daješ podporo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

solatko ::

nevone - Teoretično lažje vplivaš na tiste, ki se ne umikajo, kot pa na vse, ki se vozijo za njim, da naj, če je le možno, po pol ure take vožnje ne znorijo.
Vsi bi morali gledat tudi na druge, pa ni tako. Večina jih gleda samo nase..

Sam sem se eno leto, vsak dan, ob skoraj isti uri vozil iz LJ, po isti trasi. Vsako jutro ista pesem, sodelavec, ki si je promet zamišljal po svoje, je na AC, vsako jutro vozil po prehitevalnem pasu, med 110-120, ko je prehiteval kombije in podobno. Vsako jutro, sem ga moral zbuditi, da se je premaknil na vozni pas, da sem šel lahko po svoji želji med 130-150.
Vsak dan me je potem, ko je prišel 15-20 minut za menoj, da kaj mu imam za blendat in hupat, če bi policajem naredil enako.

Ko nalašč, je na isti relaciji, policijska škoda, počela enako - 110 po prehitevalnem pasu, sem na kratko poblendal in policist se je lepo umaknil na vozni pas, potem pa se je zapeljal za menoj. Hitrost 140 km/h (po števcu). Po nekaj km vožnje za menoj (na varnostni razdalji), je policist znižal hitrost (sem pozneje izvedel, da so lovili kombije z nalepkami 100, ki so vozili hitreje in veselo kasirali vsako jutro).
Ko je prišel sodelavec v službo, je vsem razlagal, kakšen butel sem, da žmigam policajem, naj se umaknejo in vsi so me gledali, kot 7-mo čudo in padali so komentarji, kako si upaš,.......

Vsako vozilo, ki vozi počasneje od omejitve, ima dolžnost, da se na primernem kraju umakne in sprosti pot hitrejšim, policaji se tega držijo, večina vsakodnevnih voznikov, ne.
Od tistega dne, se je tudi sodelavec umaknil, ko je v ogledalih zagledal, da se mu bližam, hebat ga, daj norcem prosto pot, je najmanj problemov.>:D
Delo krepa človeka

nevone ::

Teoretično lažje vplivaš na tiste, ki se ne umikajo, kot pa na vse, ki se vozijo za njim, da naj, če je le možno, po pol ure take vožnje ne znorijo.

Tisti vozniki, ki zaradi počasnejših norijo, znorijo že veliko prej, kot po pol ure. A je tako težko nekaj časa vozit za malo počasnejšim, saj niste vsi na nujni vožnji. Ne rečem, če počasni vozi res zelo počasi, ampak nestrpnost do počasnejših se začne že veliko prej.

Vsi bi morali gledat tudi na druge, pa ni tako. Večina jih gleda samo nase..

Ja, samo to velja tudi za nestrpneže.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Formula 1 ::

Mah en velik problem se tudi ljudje, ki se na avtocesti ne razvrstijo dovolj hitro ampak na polno tiščijo do konca pasu, ki se zapira potem se ti pa vrivajo noter ti pa stojiš kot budala ker se njim pač mudi ti imaš pa najbrž ves ljubi čas na svetu. Isto na kakšnih semaforjih, recimo na tržaški, kjer se ti folk postavi na pas za zavijanje proti Štajerski in Dolenjski ker je kolona krajša potem ti pa pred tabo bremza na polno ker gre v bistvu proti Gorenjski/Primorski in mora priti na drugi pas.

ShowDown ::

Vedno sem vesel ko vidim, da so visoke kazni pomagale pri boljši varnosti v prometu.

solatko ::

nevone - Veš problem je, da počasnega opazijo vsi, nestrpnež pa se pokaže šele v nekem trenutku, ko je že malo pozno, da bi ga ustavili.
Delo krepa človeka

bluefish ::

Niti ne. Vožnja za ritjo, blendanje, nenehno prehitevanje enega za drugim, ne glede na hitrost,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

solatko ::

To niso nestrpneži o katerih je govor v počasni koloni, to so pač idioti, ki drugače ne znajo vozit in te, le redko naredijo karambol. Po navadi so to novodobni tajkunčki, ki mislijo, da so tudi v prometu glavni in otroci malo boljših familij, ki jim ata, zaradi varnosti kupi zverino z 200KM+.

Tu se pogovarjamo o situacijah, ki pripeljejo do tragedij s čelnimi trčenji, ko se nekomu, ki je nekaj časa vozil sicer precej na odbijaču tistega pred seboj (značilnost počasne kolone) in se mu naenkrat sfuzla ter se spravi prehitevat, celo kolono, saj vmes praviloma ne more ali pa zelo na tesno.

Oni drugi bedaki so tako nesramni, da se na silo vrinejo med dve vozili, saj se imajo kljub idiotizmom, ki jih zganjajo na cesti, radi in ne gredo vedno z glavo v zid, če prav dajejo tak vtis.
Jih pa res, po navadi ne gane kaj dosti, povožen pešec ali leteči kolesar, saj bo ata in VIP vse poštimal, drug avto pa ni problem kupit. To je čisto druga kategorija ljudi in v ZDA jih vzgajajo z javnimi deli ob cestah, z obveznim napisom na obleki, v smislu - na cesti se obnašam kot idiot.

To praviloma delajo blizu svojega doma, kjer jih vsi poznajo in to edino pomaga, da nehajo bit idioti.
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

Tu se pogovarjamo o situacijah, ki pripeljejo do tragedij s čelnimi trčenji, ko se nekomu, ki je nekaj časa vozil sicer precej na odbijaču tistega pred seboj (značilnost počasne kolone) in se mu naenkrat sfuzla ter se spravi prehitevat, celo kolono, saj vmes praviloma ne more ali pa zelo na tesno.
Ne, vožnja tik za odbijačem vozila spredaj ni značilnost počasne kolone. Kdor pač meni, da zaradi kolone, ne glede na hitrost, varnostna razdalja ni potrebna, naj gre raje peš. Jasno, superiorni vozniki tega ne razumejo. Navsezadnje imajo über reflekse, zavore pa delujejo po nekem fizikalnem principu, ki presega vsa dosedanja dognanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

solatko ::

bluefish - Po defaultu je v počasni koloni varnostna razdalja prekratka, da bi se vmes lahko premaknil prehitevajoči voznik. Za zaviranje je dovolj, razen, za nekatere, ki počnejo vse kaj drugega, namesto vozijo.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

če bo tak tempo, bomo šteli proti 125 na koncu leta.

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

je kaj čudnega? premalo pogoste kontrole terja svoj davek, folk vse drugi samo pozornost na cesti ne.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

bluefish je izjavil:

solatko je izjavil:

Tu se pogovarjamo o situacijah, ki pripeljejo do tragedij s čelnimi trčenji, ko se nekomu, ki je nekaj časa vozil sicer precej na odbijaču tistega pred seboj (značilnost počasne kolone) in se mu naenkrat sfuzla ter se spravi prehitevat, celo kolono, saj vmes praviloma ne more ali pa zelo na tesno.
Ne, vožnja tik za odbijačem vozila spredaj ni značilnost počasne kolone. Kdor pač meni, da zaradi kolone, ne glede na hitrost, varnostna razdalja ni potrebna, naj gre raje peš. Jasno, superiorni vozniki tega ne razumejo. Navsezadnje imajo über reflekse, zavore pa delujejo po nekem fizikalnem principu, ki presega vsa dosedanja dognanja.



Omenjeni zakon določa tudi minimalno varnostno razdaljo, kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo. V takšnem primeru se lahko varnostna razdalja zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.


http://www.dars.si/Dokumenti/Napotki/Pr...

Unknown_001 je izjavil:

bluefish je izjavil:

solatko je izjavil:

Tu se pogovarjamo o situacijah, ki pripeljejo do tragedij s čelnimi trčenji, ko se nekomu, ki je nekaj časa vozil sicer precej na odbijaču tistega pred seboj (značilnost počasne kolone) in se mu naenkrat sfuzla ter se spravi prehitevat, celo kolono, saj vmes praviloma ne more ali pa zelo na tesno.
Ne, vožnja tik za odbijačem vozila spredaj ni značilnost počasne kolone. Kdor pač meni, da zaradi kolone, ne glede na hitrost, varnostna razdalja ni potrebna, naj gre raje peš. Jasno, superiorni vozniki tega ne razumejo. Navsezadnje imajo über reflekse, zavore pa delujejo po nekem fizikalnem principu, ki presega vsa dosedanja dognanja.



Omenjeni zakon določa tudi minimalno varnostno razdaljo, kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo. V takšnem primeru se lahko varnostna razdalja zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.


http://www.dars.si/Dokumenti/Napotki/Pr...


Teoretično lahko pri extra počasnem papku voziš tik za ritjo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

««
8 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15421449 (18802) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864443 (56163) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48677162 (69862) Gandalfar

Več podobnih tem