Forum » Na cesti » Zakaj sploh bencinarja?
Zakaj sploh bencinarja?
bambam20 ::
borisk ::
je obstajala, za 10 let star avto se noben ne sekira, ima pa kolega 318d 2012 pa se zdi kr posrečen motor.
Steinkauz ::
Tle se mente, kot da bencinar nima menjave večine naštetih (potrošnih) delov. Povečin pa z dizli dela folk več kilometrov in se bo seveda potem več dal za servise.
Kar je pri dizlu kritično so šobe in turbina. Glede na to, da je dandanes večina bencinarjev tudi turbo, si praktično na istem. Ok PDF je dokej crap. Za mestno vožnjo vsekakor nebi kupu avta s DPF, dizla brez pa nebi kr tko odpisal.
Ne vem no. Že s samo 10kkm na leto in recimo 2 litra manj porabe je skor 300 eur razlike letno. Redni servis pa edina razlika + naftni filter, ki ga pri bencinarju ni. Imaš tudi grelne svečke, ki pa jih menjaš glih ene tolk kot obične svečke od bencinarja.
Že pri dokej malih kilometrih se z leti razlika kr nabere in maš v 5ih letih 1500eur razlike. Je pa v nakupni ceni razlika velika na začetku, potem pa pada in kmalu so razlike par 100eur.
S tem da imajo dizli povečin večji navor in bolj lagano vožnjo z manj prestavljanja.
Seveda imajo tudi minuse v stilu glasnosti motorja, vžigov pozimi, daljšega ogrevanja pozimi in tako dalje.
Dokler bi kupoval en mlinček v stilu fieste bi kupu bencinarja.
Karkoli večjega in malo bolj močnega(nad 130 konjev) pa dizla.
Razen če bi bil isti letnik/oprema pa več kot 1000eur razlike.
Kar je pri dizlu kritično so šobe in turbina. Glede na to, da je dandanes večina bencinarjev tudi turbo, si praktično na istem. Ok PDF je dokej crap. Za mestno vožnjo vsekakor nebi kupu avta s DPF, dizla brez pa nebi kr tko odpisal.
Ne vem no. Že s samo 10kkm na leto in recimo 2 litra manj porabe je skor 300 eur razlike letno. Redni servis pa edina razlika + naftni filter, ki ga pri bencinarju ni. Imaš tudi grelne svečke, ki pa jih menjaš glih ene tolk kot obične svečke od bencinarja.
Že pri dokej malih kilometrih se z leti razlika kr nabere in maš v 5ih letih 1500eur razlike. Je pa v nakupni ceni razlika velika na začetku, potem pa pada in kmalu so razlike par 100eur.
S tem da imajo dizli povečin večji navor in bolj lagano vožnjo z manj prestavljanja.
Seveda imajo tudi minuse v stilu glasnosti motorja, vžigov pozimi, daljšega ogrevanja pozimi in tako dalje.
Dokler bi kupoval en mlinček v stilu fieste bi kupu bencinarja.
Karkoli večjega in malo bolj močnega(nad 130 konjev) pa dizla.
Razen če bi bil isti letnik/oprema pa več kot 1000eur razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
sandmat ::
Seveda imajo tudi minuse v stilu glasnosti motorja, vžigov pozimi, daljšega ogrevanja pozimi in tako dalje.
Glavni minus dizla je v povprečju 8 mesecev krajša življenska doba prebivalcev v ljubljanski kotlini. Ostalo je nepomembno. Ko boste to dojeli takšni, ki sanjate še o odstranjevanju DPF, bomo lahko kaj naredili iz naše države.
Če boš pa gledal na lastno (in še to celo zelo kratkovidno) počutje (tudi sebe zastrupljaš), smo pa pač v riti in bomo tam ostali.
bambam20 ::
D3m ::
Ja seveda. Kaj si pa mislil? 1.2 turbo benz ali manj to je prihodnost.
|HP EliteBook|R5 6650U|
facepalm ::
dizel baje ni primeren za mestno voznjo in kratke relacije..
bencinc pa ni primeren za... emm... tovornjake?:)
bencinc pa ni primeren za... emm... tovornjake?:)
Olórin ::
Na kaj se vozijo USA truckerji ?
diesel power.
Ja seveda. Kaj si pa mislil? 1.2 turbo benz ali manj to je prihodnost.
ne, ni. Načinov za doseganje nižje porabe je veliko. Nekateri so posegli po turbinah, drugi pa zelo zvišujejo kompresijsko razmere in tako naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
m0LN4r ::
Trakorji pa na kurilno in dizel, kaj zdaj ma to veze? Kosilnica pa na mešanco.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Olórin ::
Trakorji pa na kurilno in dizel, kaj zdaj ma to veze? Kosilnica pa na mešanco.
low-end torque, high-end torque engine.
google it.
Si predstavljaš traktor, ki nabija 7000 obratov da premakne prikolico? jaz si ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
hojnikb ::
> ne, ni. Načinov za doseganje nižje porabe je veliko. Nekateri so posegli po turbinah, drugi pa zelo zvišujejo kompresijsko razmere in tako naprej.
Ampak je turbo mašina še vedno boljša rešitev (zato jih je tudi več takih).
z visoko kompresijo pridejo tudi svoji problemi...
Ampak je turbo mašina še vedno boljša rešitev (zato jih je tudi več takih).
z visoko kompresijo pridejo tudi svoji problemi...
#brezpodpisa
Olórin ::
ni vedno boljša. predvsem je turbo mašino veliko manj zanesljiva in veliko dražja za vzdrževanje.
Da niti ne začnemo govorit o tem kako moraš stil uporabe vozila prilagoditi, da turbine ne uničiš.
Skratka ne, nikakor ni vedno boljša turbina. Za mestno vožnjo je turbina povsem nesmiselna. 1.2 turbo motor pa je v prvi vrsti namenjen mestni vožnji, tako da je nakup rahlo absurden.
Da niti ne začnemo govorit o tem kako moraš stil uporabe vozila prilagoditi, da turbine ne uničiš.
Skratka ne, nikakor ni vedno boljša turbina. Za mestno vožnjo je turbina povsem nesmiselna. 1.2 turbo motor pa je v prvi vrsti namenjen mestni vožnji, tako da je nakup rahlo absurden.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
hojnikb ::
>ni vedno boljša. predvsem je turbo mašino veliko manj zanesljiva in veliko dražja za vzdrževanje.
a mašina z hudo kompresijo je pa bolj zanesljiva ? dejmo ne take sekat...
> Da niti ne začnemo govorit o tem kako moraš stil uporabe vozila prilagoditi, da turbine ne uničiš.
sj tudi pri neturbinskih je treba bit pazljiv (ne sicer v tej meri). Tudi najbolj simpl bencinar ti nebo dolgo šel, če ga boš mrzlega tiščal do redline.
>Skratka ne, nikakor ni vedno boljša turbina. Za mestno vožnjo je turbina povsem nesmiselna. 1.2 turbo motor pa je v prvi vrsti namenjen mestni vožnji, tako da je nakup rahlo absurden.
ravno za to je smiselna. Pri mestni vožnji bo delala malo (nizki obrati pa to) ko je pa potreba po moči (avtocesta) bo pa prišla do izraza...
a mašina z hudo kompresijo je pa bolj zanesljiva ? dejmo ne take sekat...
> Da niti ne začnemo govorit o tem kako moraš stil uporabe vozila prilagoditi, da turbine ne uničiš.
sj tudi pri neturbinskih je treba bit pazljiv (ne sicer v tej meri). Tudi najbolj simpl bencinar ti nebo dolgo šel, če ga boš mrzlega tiščal do redline.
>Skratka ne, nikakor ni vedno boljša turbina. Za mestno vožnjo je turbina povsem nesmiselna. 1.2 turbo motor pa je v prvi vrsti namenjen mestni vožnji, tako da je nakup rahlo absurden.
ravno za to je smiselna. Pri mestni vožnji bo delala malo (nizki obrati pa to) ko je pa potreba po moči (avtocesta) bo pa prišla do izraza...
#brezpodpisa
Olórin ::
>ni vedno boljša. predvsem je turbo mašino veliko manj zanesljiva in veliko dražja za vzdrževanje.
a mašina z hudo kompresijo je pa bolj zanesljiva ? dejmo ne take sekat...
seveda. Takšno mašino lahko pri na mrtvo goniš kjerkoli, po uporabi pa enostavno ugasneš motor in odkorakaš proč. Turbino moraš hudičevo pazit, da je ne uničiš s tem da bi motor prehitro ugasnil.
>
ravno za to je smiselna. Pri mestni vožnji bo delala malo (nizki obrati pa to) ko je pa potreba po moči (avtocesta) bo pa prišla do izraza...
na avtocesti ne rabiš moči. moč rabiš za pospeševanje, to pa je izključno samo mestna vožnja. Ko imaš enkrat ustaljenih 130 kmh turbine ne rabiš nikdar in nikoli saj za vzdrževanje hitrosti rabiš zanemarljivo malo moči.
To ti da vedeti že to, da je poraba na avtocesti dosti nižja kot pri mestni vožnji... :D
>
mašina z hudo kompresijo je pa bolj zanesljiva ? dejmo ne take sekat...
mazdini motorji recimo so izjemno zanesljivi že od nekdaj, pa imajo kar lepo kompresijo 14:1 ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
hojnikb ::
> mazdini motorji recimo so izjemno zanesljivi že od nekdaj, pa imajo kar lepo kompresijo ;)
no ja, skyactiv spet ni tako stara tehnologija, da bi lahko govoril o neki bajni zanesljivosti...
Še vedno sn za to, da se dela na motorjih z turbino in simuliranim atkinsom... Visoka učinkovitost in še vedno dost nizka kubatura (zarad turboja).
Ne pa povečevanje kompresije v nedogled. Itk povečevanje kompresije čez neko točko ne prinaša več vidnih gainov v izkoristku. Prinaša pa cel kup drugih problemov (engine knock pa take fore..)
no ja, skyactiv spet ni tako stara tehnologija, da bi lahko govoril o neki bajni zanesljivosti...
Še vedno sn za to, da se dela na motorjih z turbino in simuliranim atkinsom... Visoka učinkovitost in še vedno dost nizka kubatura (zarad turboja).
Ne pa povečevanje kompresije v nedogled. Itk povečevanje kompresije čez neko točko ne prinaša več vidnih gainov v izkoristku. Prinaša pa cel kup drugih problemov (engine knock pa take fore..)
#brezpodpisa
Olórin ::
seveda prinese težave, to je povsem logično. Ampak govorit o neki visoki učinkovitosti motorjev 1.2 s turbino pa tudi ni smiselno. Konec koncev, ko ga pritisneš toliko da pospeši enako hitro kot 1.6 motor brez turbine, bo poraba ista.
No vsaj pri fordovih motorjih je bilo nekako tako. Morda so drugi kaj bolj učinkoviti.
No vsaj pri fordovih motorjih je bilo nekako tako. Morda so drugi kaj bolj učinkoviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
hojnikb ::
>Konec koncev, ko ga pritisneš toliko da pospeši enako hitro kot 1.6 motor brez turbine, bo poraba ista.
seveda, ampak bo za vzdrževanje hitrosti porabil manj kot 1.6 N/A
Itk nemore bit stvar učinkovita po celem power bandu...
seveda, ampak bo za vzdrževanje hitrosti porabil manj kot 1.6 N/A
Itk nemore bit stvar učinkovita po celem power bandu...
#brezpodpisa
Olórin ::
se strinjam.
Istega mnenja pa ne bova dosegla, je najina uporaba vozila preveč različna.
Sam prisegam na močne dizle s turbinam. Surova moč brez potrebe po visokih obratih. Je pa moja uporaba vozila temu primerno pazljiva, da turbina deluje brezhibno.
Si pa enostavno ne znam predstavljat kako bi tak motor uporabljal sredi velikega mesta, je enostavno preveč neprimeren. Najprej mu dam vedno nekaj minut časa da zadiha, se ogreje potem pa ga lepo zbudim, da zarjove..v mestu nimaš časa lepo segreti motor, mora takoj delat normalno....takoj so pospeševanja, rdeče luči, križišča kjer moraš hitro speljat v rush hourju..
Istega mnenja pa ne bova dosegla, je najina uporaba vozila preveč različna.
Sam prisegam na močne dizle s turbinam. Surova moč brez potrebe po visokih obratih. Je pa moja uporaba vozila temu primerno pazljiva, da turbina deluje brezhibno.
Si pa enostavno ne znam predstavljat kako bi tak motor uporabljal sredi velikega mesta, je enostavno preveč neprimeren. Najprej mu dam vedno nekaj minut časa da zadiha, se ogreje potem pa ga lepo zbudim, da zarjove..v mestu nimaš časa lepo segreti motor, mora takoj delat normalno....takoj so pospeševanja, rdeče luči, križišča kjer moraš hitro speljat v rush hourju..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
hojnikb ::
Res je. Za mestno drkanje je bolje kak simpl bencinc. Pomožnosti z avtomatskim menjalnikom ..
#brezpodpisa
Olórin ::
vsekakor.
za užitkarsko vožnjo izven mest pa bilokaj s turbino ali visokim (v primeru dizlov je včasih zanimivo tudi nizkim) kompresijskim razmerjem.
za užitkarsko vožnjo izven mest pa bilokaj s turbino ali visokim (v primeru dizlov je včasih zanimivo tudi nizkim) kompresijskim razmerjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Bellzmet ::
Veliko ljudi pravi, kaj pa če crkne turbina kakor da bi zadeve crkovale zelo pogosto.
So kje kakšni podatki o dejanskem crkovanju turbin?
So kje kakšni podatki o dejanskem crkovanju turbin?
hojnikb ::
> So kje kakšni podatki o dejanskem crkovanju turbin?
sploh pri bencinskih motorji. Če prav razumem, gre pri bencinarjih za turbine brez variabilne geometrije, medtem ko ima takšne turbine dosti dizlašev.
sploh pri bencinskih motorji. Če prav razumem, gre pri bencinarjih za turbine brez variabilne geometrije, medtem ko ima takšne turbine dosti dizlašev.
#brezpodpisa
Bellzmet ::
Ja rekla kazala.
Kje so kakšne analize, ki bi potrdile, da se turbine kvarijo kot po tekočem traku kakor je dostikrat rečeno?
Kje so kakšne analize, ki bi potrdile, da se turbine kvarijo kot po tekočem traku kakor je dostikrat rečeno?
krneki0001 ::
Hojnik
Čisto odvisno od proizvajalca. Tudi vsi dizli nimajo variabilnih turbin.
Bellzmet
turbina je potrošni nadomestni del, statistike se vodi bolj malo, pa tudi skrivajo jo (iz prve roke (kolega tam dela), na kiinem servisu jih zamenjajo okoli 40 na mesec. Ni ravno malo).
Čisto odvisno od proizvajalca. Tudi vsi dizli nimajo variabilnih turbin.
Bellzmet
turbina je potrošni nadomestni del, statistike se vodi bolj malo, pa tudi skrivajo jo (iz prve roke (kolega tam dela), na kiinem servisu jih zamenjajo okoli 40 na mesec. Ni ravno malo).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Bellzmet ::
Kaj pa vem. Ogromno novih avtomobilov ima vsaj 4 letno jamstvo. Kar sigurno ne bi imeli, če bi se turbnine tako pogosto kvarile.
Bellzmet ::
In sem prepričan, da vgrajujejo turbine s pričakovano življensko dobo vsaj 7 let.
Sej pravim rekla kazala.
Sej pravim rekla kazala.
hojnikb ::
>Hojnik
Čisto odvisno od proizvajalca. Tudi vsi dizli nimajo variabilnih turbin.
to razumem. Ampak kolikor berem, so takšni turboti bolj redkost pri bencinskih motorji... Vsaj teh bolj pogostih varjantah...
Čisto odvisno od proizvajalca. Tudi vsi dizli nimajo variabilnih turbin.
to razumem. Ampak kolikor berem, so takšni turboti bolj redkost pri bencinskih motorji... Vsaj teh bolj pogostih varjantah...
#brezpodpisa
krneki0001 ::
>Hojnik
Čisto odvisno od proizvajalca. Tudi vsi dizli nimajo variabilnih turbin.
to razumem. Ampak kolikor berem, so takšni turboti bolj redkost pri bencinskih motorji... Vsaj teh bolj pogostih varjantah...
Začelo se je v 80ih letih prejšnjega stoletja, ko so začel bencinarjem vgrajevat turbine serijsko. Ampak takrat kao niso bile turbine in turbo motorji dovolj zanesljivi, razen saabov, ki so imeli skoraj vsi turbine (ali kot low preasure turbo ali pa kot full turbo).
Danes so turbine že tok izpopolnjene, da jih lahko povsod vgrajujejo.
Ni problem crkovanje turbin, ampak svinjarije v turbinah, ki zapaca variator (variabilni del turbine). Sem se peljal z avtom, ki mu je variabilni del turbine ostal v obliki za veliko moč pri nizkih obratih in je šel "majstr" na avtocesto s tako turbino. Polno enega žvižganja, dokler ni na koncu zmlelo ležaja in je turbina začela po ohišju drajsat. Pol je bilo pa konec veselja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
PrimozR ::
Valda je variabilna turbina za bencinarja nekaj skoraj neobstoječega, če imajo bencinarji od 20 do 50 % višje temperature izpuha. VNT turbino imajo Porschejeve 911 Turbo, kjer nova stane več kot 2k €.
Sicer pa ko ste imeli debato o vodno hlajeni turbini, to JE rešitev. Ja, žareča turbina ubije olje v njej. Ampak to je point, vodno hlajena turbina načeloma ne preseže temperature, ki bi bila kritična za olje. Ne vem pa kako pogosto se vodno hlajenje dandanes uporablja.
Pa valvoline ne bluzi o vodi v sesalnem kolektorju no pa se potrudi vklopiti glavo. Voda je prisotna v OHIŠJU ležajev turbine, tam je samo in le za hlajenje. Zakaj bi moral torej karkoli hladiti, če vodo lahko uporabiš le kot srajco vsega ostalega? Olje poleg hlajenja seveda še maže, maže pa neposredno os. Zato tam potrebuješ tesnilo. Pa če bo odletelo tesnilo na osi turbine (kompresorja), ne bo popilo par kapljic, ampak se boš moral v določenih primerih kar potruditi, da boš preprečil ribato, ker dizli precej radi laufajo na motorno olje. In ga sami vžigajo, brez svečke.
Kar se tiče vzdrževanja, kakor sem gledal je bilo večinoma že povedano - jermena in podobna zalega je tam-tam med dizli in bencinarji, turbine so prav tako prisotne že pri obeh (malce manj kompleksne so pri bencinu), oboji imajo dvomasne vztrajnike, dandanes imajo oboji neposreden vbrizg, torej so šobe približno enako drage, primerljive so torej razne pumpe (pri bencinarjih sicer še vedno lahko delujejo pri manjših tlakih, ker je kompresijsko razmerje nižje), itd. Prednost bencinarja je torej čistost (saje, mestna jedra pa to - le kdaj se bo država spametovala in pocenila bencin v primerjavi z dizlom...) in hitrejše ogrevanje.
Ne si pa delati utvar, da se lahko kupi nek simpl avto. Tega ni več. Ekologija zahteva svoje, turbine ne bodo šle nikamor kakor tudi cel kup elektronike, ker to enostavno toliko izboljša ekologijo. Za primerjavo se lahko vzame recimo karkoli z vplinjačem, sploh za tiste, ki pravijo da razvoj ne gre nikamor.
Sicer pa ko ste imeli debato o vodno hlajeni turbini, to JE rešitev. Ja, žareča turbina ubije olje v njej. Ampak to je point, vodno hlajena turbina načeloma ne preseže temperature, ki bi bila kritična za olje. Ne vem pa kako pogosto se vodno hlajenje dandanes uporablja.
Pa valvoline ne bluzi o vodi v sesalnem kolektorju no pa se potrudi vklopiti glavo. Voda je prisotna v OHIŠJU ležajev turbine, tam je samo in le za hlajenje. Zakaj bi moral torej karkoli hladiti, če vodo lahko uporabiš le kot srajco vsega ostalega? Olje poleg hlajenja seveda še maže, maže pa neposredno os. Zato tam potrebuješ tesnilo. Pa če bo odletelo tesnilo na osi turbine (kompresorja), ne bo popilo par kapljic, ampak se boš moral v določenih primerih kar potruditi, da boš preprečil ribato, ker dizli precej radi laufajo na motorno olje. In ga sami vžigajo, brez svečke.
Kar se tiče vzdrževanja, kakor sem gledal je bilo večinoma že povedano - jermena in podobna zalega je tam-tam med dizli in bencinarji, turbine so prav tako prisotne že pri obeh (malce manj kompleksne so pri bencinu), oboji imajo dvomasne vztrajnike, dandanes imajo oboji neposreden vbrizg, torej so šobe približno enako drage, primerljive so torej razne pumpe (pri bencinarjih sicer še vedno lahko delujejo pri manjših tlakih, ker je kompresijsko razmerje nižje), itd. Prednost bencinarja je torej čistost (saje, mestna jedra pa to - le kdaj se bo država spametovala in pocenila bencin v primerjavi z dizlom...) in hitrejše ogrevanje.
Ne si pa delati utvar, da se lahko kupi nek simpl avto. Tega ni več. Ekologija zahteva svoje, turbine ne bodo šle nikamor kakor tudi cel kup elektronike, ker to enostavno toliko izboljša ekologijo. Za primerjavo se lahko vzame recimo karkoli z vplinjačem, sploh za tiste, ki pravijo da razvoj ne gre nikamor.
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Bellzmet
turbina je potrošni nadomestni del, statistike se vodi bolj malo, pa tudi skrivajo jo (iz prve roke (kolega tam dela), na kiinem servisu jih zamenjajo okoli 40 na mesec. Ni ravno malo).
In to zelo drag potrošni del. Slo-techovci imate po večini pač vsaj 3 jurje neto plače pa se potem jurčka pri zamenjavi ne občuti.
PrimozR ::
Uf, poznamo. Je pa tako, za tipa, ki ima Turbine.si, mi je bilo rečeno da denar ni problem. Če mu kdo dela karkoli, dobi plačano takrat, ko je treba, kolikor je bilo dogovorjeno. No ifs, ands or buts :P
hojnikb ::
nwm zakaj nimajo avtomobili z občutljivimi turbinami neko varovalo noter, ki pač ne pusti dvignat pritiska na turbini, dokler se vsaj malo ne ogreje....
#brezpodpisa
PrimozR ::
Preveč kompliciranja za premalo efekta. Ljudi pač izobraziš, če ne jim pa prodaš novo turbino. As simple as that. Pa kot že omenjeno, prehudo šparanje tudi ni dobro za avto, ga je nujno občasno prepihati. S tem nekoliko spucaš EGR, spucaš kake sajaste nanose v izpušnem sistemu, nekoliko preprečuješ nalaganje saj v sesalnem delu (resen problem pri dizlih in DFI bencinarjih), itd. Sploh slednje je hud problem svežih lastnikov, ki prekomerno šparajo.
Olórin ::
hojnikb ::
nwm zakaj nimajo avtomobili z občutljivimi turbinami neko varovalo noter, ki pač ne pusti dvignat pritiska na turbini, dokler se vsaj malo ne ogreje....
ne bi koristil, ker je problem tudi če motor po grobi vožnji takoj ugasneš, ko pritisk v turbini ni pravi.
tud to bi se dal rešit tako, da avto pač ne ugasne, dokler ne pade temparatura na določeno raven... Pač, najbolj foolproof
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrimozR ::
Mogoče z avtomatikom. Ampak še vedno je precejšen procent avtomobilov opremljenih z ročnim menjalnikom.
Kot sem rekel, preveč komplikacij za premalo efekta. Je precej lažje turbino zamenjati. Navsezadnje tudi motor odpika enkrat, če ga mrzlega nažigaš.
Kot sem rekel, preveč komplikacij za premalo efekta. Je precej lažje turbino zamenjati. Navsezadnje tudi motor odpika enkrat, če ga mrzlega nažigaš.
bambam20 ::
Mogoče z avtomatikom. Ampak še vedno je precejšen procent avtomobilov opremljenih z ročnim menjalnikom.
Kot sem rekel, preveč komplikacij za premalo efekta. Je precej lažje turbino zamenjati. Navsezadnje tudi motor odpika enkrat, če ga mrzlega nažigaš.
Motor odpika precej pozneje kot turbina :).
PrimozR ::
Definitivno, hočem reči le da ga tudi lahko, če voziš kot bedak. Pa se tukaj ne dela nobene preventive. Zamenjati turbino je poceni in preprosto v primerjavi z rebuildom motorja.
-valvoline- ::
Definitivno, hočem reči le da ga tudi lahko, če voziš kot bedak. Pa se tukaj ne dela nobene preventive. Zamenjati turbino je poceni in preprosto v primerjavi z rebuildom motorja.
Ne razumem strah pred crkovanjem turbin. Men se ni nikol noben turbo spustil duso, pa tudi ce se zgodi kupis rabljenega ga zamenjas v par urc pa je. Se najlazja je zamenjava komplet turbo z ispusnim kolektorjem. Piece of cake.
bambam20 ::
-valvoline- je izjavil:
Definitivno, hočem reči le da ga tudi lahko, če voziš kot bedak. Pa se tukaj ne dela nobene preventive. Zamenjati turbino je poceni in preprosto v primerjavi z rebuildom motorja.
Ne razumem strah pred crkovanjem turbin. Men se ni nikol noben turbo spustil duso, pa tudi ce se zgodi kupis rabljenega ga zamenjas v par urc pa je. Se najlazja je zamenjava komplet turbo z ispusnim kolektorjem. Piece of cake.
Teb. Kolegu je pa turbina šla na BMW-ju. Strošek 1200€ z delom vred. Ne, hvala.
PrimozR ::
A mar že ma kakega TDI-ja? A ni bilo pred časom SDI über alles pa te fore?
Valvoline lej, nima vsak doma garaže in delavnice, nekateri nimajo niti o od orodja in z od znanja za šravfanje. Tudi če bi imel orodje in plac, se ne bi spravil menjati turbine, čeprav mi je kristalno jasno, kako simpl je (odliješ olje, pri meni še odmontiraš vodno hlajenje, odviješ nekih 5 šravfov in stakneš dve cevi). Enostavno nimam namenov šravfati svojega prevoznega sredstva, ker to počnem z biciklom, kjer bistveno bolj poznam zadeve in vem kje so meje, pa mi vseeno občasno uspe zadevo spraviti do te mere, da moram čakati na dele oz. reševati kje drugje. S tem da bicikel napokaš v avto in ga pelješ nekam. Z avtom to ni tako simpl.
Pa kje je koga strah? Mene ni. Je pa dejstvo, da je turbina ena taka realna avenija za crkot. Precej bolj kot recimo nedelujoča klučavnica ali kaj podobno trivialnega. Crknjena turbina avto naredi nevozen oz. skoraj nevozen. Tako kot še precej drugih stvari. In te stvari, če se gremo primerjavo nekih tehnologij ter če računamo stroške, moramo vsaj malo upoštevati. FMEA pa to.
Valvoline lej, nima vsak doma garaže in delavnice, nekateri nimajo niti o od orodja in z od znanja za šravfanje. Tudi če bi imel orodje in plac, se ne bi spravil menjati turbine, čeprav mi je kristalno jasno, kako simpl je (odliješ olje, pri meni še odmontiraš vodno hlajenje, odviješ nekih 5 šravfov in stakneš dve cevi). Enostavno nimam namenov šravfati svojega prevoznega sredstva, ker to počnem z biciklom, kjer bistveno bolj poznam zadeve in vem kje so meje, pa mi vseeno občasno uspe zadevo spraviti do te mere, da moram čakati na dele oz. reševati kje drugje. S tem da bicikel napokaš v avto in ga pelješ nekam. Z avtom to ni tako simpl.
Pa kje je koga strah? Mene ni. Je pa dejstvo, da je turbina ena taka realna avenija za crkot. Precej bolj kot recimo nedelujoča klučavnica ali kaj podobno trivialnega. Crknjena turbina avto naredi nevozen oz. skoraj nevozen. Tako kot še precej drugih stvari. In te stvari, če se gremo primerjavo nekih tehnologij ter če računamo stroške, moramo vsaj malo upoštevati. FMEA pa to.
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Men se ni nikol noben turbo spustil duso, pa tudi ce se zgodi kupis rabljenega ga zamenjas v par urc pa je. Se najlazja je zamenjava komplet turbo z ispusnim kolektorjem. Piece of cake.
Si kdaj izpušni kolektor s turbino dal z mašine? Koliko si polomil vijakov ali odtrgal matic, ker so bile zapečene? Ne govori prehitro, ker sem sam že nekaj avtomobilov obnovil in jim tudi mašine ne novo sestavil (med njimi tudi saab 9000 turbo, letnik 1987), pa ni tako malo dela s turbino, kot si ti misliš.
Poleg tega, če turbina zaruži, je res najlažji del jo zamnejat, ampak kaj pa motor očistit opilkov, ki so zaradi slabe turbine zašli med olje in preko oljne pumpe na plavajoče ležaje glavne in odmičnih gredi? Kako boš pa tiste odstranil?
Je bil kolega s C4 in zanič turbino pameten, kako to ni treba delat. Prvič je samo turbino menjal in je prišlo na BEJI nekje 750 evrov turbina in 300 evrov delo. Ko sem ga vprašal, če je mašino tudi sčistil opilkov, se je pa smejal, češ saj to ni potrebno, na čepu je magnet in oljna pumpa ima filterček v karterju. 3 tedne kasneje sta zaribali odmični gredi. Še dodatna 2 jurčka popravila.
Ni vse tako simpl kot zgleda in malo moraš vseeno vedet, kaj delaš.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
WarpedGone ::
Jup, hudič je vedno v detajlih, kriv pa 'proizvajalec'.
Vsak avto je dobr le tolk, kot je dobr njegov serviser.
Vsak avto je dobr le tolk, kot je dobr njegov serviser.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109887 (68769) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67097 (47561) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32861 (30216) | WarpedGone |
» | Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26917 (24585) | amigo_no1 |