Prijavi se z GoogleID

» »

1.2, 1.4 diesel

1.2, 1.4 diesel

strani: « 1 2 3

torres8 ::

zdravo rad bi kupil en avto in sicer najolj gledam 12 ali 14 diesel corso. Problem je le v tem da avto bo delal dnevno 12 km v eno smer sepravi 24 od ponedelka do petka. Ali se v tem primeru splaca kupiti tkaega majhnega dizla ali je bolje bencinar?

dottor ::

Mogoče SDI. Po večini spijejo malo nič. Lahko pa vzameš tudi kak 1.1 ali 1.0 benzinarja. Če imaš po 24km na dan za delat z njim rabiš nekaj ne preveč velike, ki spije skoraj nič in vzdrževanje ni drago.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

mr1two ::

IMO se splača bencinarja. Za takšne razdalje so boljši, pa tudi razlika v ceni ni zanemarljiva. Raje bencinca, po mojem se boš za razliko pri nakupni ceni "zastonj" kr neki cajta fural.

PS: A mora nujno bit avto?
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

SkIDiver ::

Pri dizlu s tako kratko razdaljo boš imel težavo s kakim EGR-jem in filtrom trdih delcev, ki zahteva svoje pogoje, da opravi regeneracijo.
Zaradi kratkih voženj se bo hitreje regeneriral in se najverjetneje ne bo v celoti regeneriral in na koncu boš hitro s porabo na istem kot z nekim varčnim bencinarjem.

mitja73 ::

Dizla boš samo uničil/pokvaril s takimi kratkimi vožnjami, ker so bo komaj ogrel. Po ravnini in pozimi se ti bo dizel v jutranjih konicah ogrel po 6-8 km.

Aston_11 ::

mitja73 je izjavil:

Dizla boš samo uničil/pokvaril s takimi kratkimi vožnjami, ker so bo komaj ogrel. Po ravnini in pozimi se ti bo dizel v jutranjih konicah ogrel po 6-8 km.


Zato nam enim dela že leta na opisan način. Ah bejž no.

Invictus ::

mr1two je izjavil:

IMO se splača bencinarja. Za takšne razdalje so boljši, pa tudi razlika v ceni ni zanemarljiva. Raje bencinca, po mojem se boš za razliko pri nakupni ceni "zastonj" kr neki cajta fural.

PS: A mora nujno bit avto?

Se strinjam ...

Sam delam od 15k - 20k letno, pa sem si kupil bencinarja. Če bi kupil dizla, bi se mi večji strošek povrnil v 5 letih. Ko bom najbrž že spet zamenjal ...

Čeprav malo boli ko gledam porabo, me pa 3000 EUR prihranka pri nakupu nič ne peče ...

Za 12 km je čisto dovolj kolo. Če si v bolj prometnem koncu, znaš biti še hitrejši ... Sploh če se lahko na cilju stuširaš ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

francek1 ::

Aston_11 je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Dizla boš samo uničil/pokvaril s takimi kratkimi vožnjami, ker so bo komaj ogrel. Po ravnini in pozimi se ti bo dizel v jutranjih konicah ogrel po 6-8 km.


Zato nam enim dela že leta na opisan način. Ah bejž no.

Osnovni problem je v tem, da marsikdo dizla ne zna vozit. Že hladnega natera na visoke obrate potem pa se čudi, da je crknila turbina. To je prisotno posebej na šibkih dizlih(tipičen je Renaultov 1.5 DCI). Z nežnimi motorji je treba nežno ne pa ga gnat kot kakega 2.0 bencinarja. Posebno poglavje je tudi gorivo. Imam zanesljiv podatek, da s kakovostnim gorivom dize zdržijo okoli 100.000 km več kot pri nas.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

marvin42 ::

francek1 je izjavil:

Imam zanesljiv podatek, da s kakovostnim gorivom dize zdržijo okoli 100.000 km več kot pri nas.


Vir za tole?
Mostly Harmless

RejZoR ::

Za tako razdaljo vzemi bencinarja. Folk je tud čist totalno preveč obseden s to porabo zadnja leta, sploh s tem, da vsi pol navalijo na dizle kot majmuni na banane. Pozabljajo pa da filter trdih delcev in turbina totalno ne marajo takega režima vožnje in boš nakoncu avtu naredil več škode in v okolje zmetal več svinjarije kot pa bi jo z enim navadnim NA bencinarjem z majhno kubaturo.

Če ti poskočnost ni prioriteta, vzameš kakšnega 1.0 al pa 1.2 pa se ne zajebavaš z ničemer. Za mestno vožnjo in kratke relacije so to najboljše zadevce.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Invictus ::

Če se dizel nikoli ne segreje na pravo temperaturo, se ti zna zgoditi, da se ti bo praktično vse kar se da, zabasalo s sajami.

Pa bom imel namesto prihranka strošek. Se je že dogajalo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Relanium ::

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)

RejZoR je izjavil:

Za tako razdaljo vzemi bencinarja. Folk je tud čist totalno preveč obseden s to porabo zadnja leta, sploh s tem, da vsi pol navalijo na dizle kot majmuni na banane.

In kako ne bi, ob teh cenah goriv?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

mitja73 ::

Relanium je izjavil:

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)
In kako ne bi, ob teh cenah goriv?


Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

Er333 ::

Jaz imam za tako relacijo bencinarja, pomladi in poleti se pa razen v dežju vozim z mopedom. Najboljša možna kombinacija :)

francek1 ::

marvin42 je izjavil:

francek1 je izjavil:

Imam zanesljiv podatek, da s kakovostnim gorivom dize zdržijo okoli 100.000 km več kot pri nas.


Vir za tole?

Servisna mreža Renaulta; Francija proti Sloveniji. Pri nas je običajna okvara prve dize pri okoli 187.000, v Franciji 269.000.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Relanium ::

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)
In kako ne bi, ob teh cenah goriv?


Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

In voznik dizla si že kako dolgo?

Jasno zdrava pamet govori da ga ne držat vseskozi na rdeči liniji ampak občasno priganjanje blizu pa vredu segretemu motorju prej koristi kot kaj drugega.
Višja temperatura, vse tekočine lepo zaokrožijo, izpuh se prepiha, ...
Ganjanje hladnega motorja, to ti je dosti večji problem.

mitja73 ::

Relanium je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)
In kako ne bi, ob teh cenah goriv?


Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

In voznik dizla si že kako dolgo?

Jasno zdrava pamet govori da ga ne držat vseskozi na rdeči liniji ampak občasno priganjanje blizu pa vredu segretemu motorju prej koristi kot kaj drugega.
Višja temperatura, vse tekočine lepo zaokrožijo, izpuh se prepiha, ...
Ganjanje hladnega motorja, to ti je dosti večji problem.


Če ga boš ganjal 5 min se temperatura ne bo nič hudo bolj segrela kot je že. Tekočine krožijo tudi brez tvojega ganjanja. Izpuha ni kaj za prepihat .... TO VSE JE ENA KMEČKA LOGIKA IZPRED 30 LET.

Malo pomisli zakaj kamioni brez problemov naredijo miljon km in podobno.

francek1 je izjavil:

marvin42 je izjavil:

francek1 je izjavil:

Imam zanesljiv podatek, da s kakovostnim gorivom dize zdržijo okoli 100.000 km več kot pri nas.


Vir za tole?

Servisna mreža Renaulta; Francija proti Sloveniji. Pri nas je običajna okvara prve dize pri okoli 187.000, v Franciji 269.000.


Popvprečna razdalja ki jo v eni vožnji naredi dizel v Franciji je že zaradi velikosti države veliko večja kot v Slo.
A res verjameš da ima OMV ali Petrol rafinerijo samo za Slovenijo ???

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Relanium ::

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)
In kako ne bi, ob teh cenah goriv?


Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

In voznik dizla si že kako dolgo?

Jasno zdrava pamet govori da ga ne držat vseskozi na rdeči liniji ampak občasno priganjanje blizu pa vredu segretemu motorju prej koristi kot kaj drugega.
Višja temperatura, vse tekočine lepo zaokrožijo, izpuh se prepiha, ...
Ganjanje hladnega motorja, to ti je dosti večji problem.


Če ga boš ganjal 5 min se temperatura ne bo nič hudo bolj segrela kot je že. Tekočine krožijo tudi brez tvojega ganjanja. Izpuha ni kaj za prepihat .... TO VSE JE ENA KMEČKA LOGIKA IZPRED 30 LET.

Malo pomisli zakaj kamioni brez problemov naredijo miljon km in podobno.


In motorji so se zadnjih 50 let spremenili koliko?
V osnovi ne kaj dost.

5 minut da se nič ne segreje? Daj ne hecaj se no, lepo te prosim.
Ti povem da majo švabi termostat tak, da se odpre že vnaprej, ko elektronika zazna pritisk na gas. Poleg tega ima kazalec temperature nek buffer, da je v določenem območju primiru, zato ti iz kabine res ne boš nič zaznal, ne veš pa kaj se dejansko tam dogaja.

In da ti odgovorim: ker so motorji vseskozi lepo ogreti - ko ga prižgeš je motor praktično večen, pogosto vžiganje je tisto, kar ga ubije - bencinar ali dizel
(recimo dizel ima še potem nekaj dodatnih specifičnih problemov)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

primozzzz ::

Bencin + plin pa si zmagal :)
NI PODPISA

Blinder ::

zanimivo da ta človek sprašuje o corsi 1.2 ali 1.4 diesel, nobena od teh dveh možnosti pa ne obstaja :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

francek1 ::

Blinder je izjavil:

zanimivo da ta človek sprašuje o corsi 1.2 ali 1.4 diesel, nobena od teh dveh možnosti pa ne obstaja :D

Slabo si gledal; sprašuje o 12 in 14 colski Corsi....:D
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

torres8 ::

no naj odgovorim kar usem skupaj. Avto je za mamo za na delo v popoldanslki izmeni kar odpade kak moped itd ker moznost dezja mraza in moja mama in motor ne greta skupaj + da ne omenjam da ne zivim v lj ampak na primorskem podezelju(kar neki strmine). Kar se tice dizla ze imamo enega novejsega i30 pri hisi in pije 5.7 in se lepo ogreje po 5 minutah voznje navzdol brez teranja. Kupili bomo pa seat ibizo 1.9 sdi 160k km za temu primeren denar, tako da nima moznosti da bi sla turbina ali filter trhih delcev itc

RejZoR ::

SDI so traktorji. Si res želiš tega? Zakaj se folk na vse pretege tolk otepa bencinarjev kot da so najhujše zlo na svetu, dizli pa rešitev vseh problemov. I just don't get it...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Samson ::

Toyoto yaris ji kupite. Mjcken, okreten, mala poraba, zanesljivi, dokaj prostorni, skoraj brez okvar, poraba minimalna. Bencinar seveda. zmaga. Res pa da so 2 do 3 kilo ojrov. Cene pa imajo, ja. Verjetno ker so dobre, hehe. Jaz se z njo furam na kratke in dolge proge. Poraba pri cca 150 km/h je dobrih 6 litrov. Jaz bi menjal avto za hondo jazz ki imas vecji prtljaznik a se ne morem dokoncno odlocit saj je treba kar precej dolagat dinarckov za nekaj vecji prtljaznik. Cakam solidnega kupca, ne mudi se mi...
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

MeGreat ::

To bi pa rad videl porabo bencinarja 6 litrov pri 150km/h. Od kje folku fetiš da tako laže o porabi :)

Samson ::

Ce ti ves vec kot jaz ki ga vozim ze dve leti....potem sprejmem tvoj podatek o fetisu. In pise dobrih 6 litra, ne sest ali manj...in tole dobrih pomeni do 6.5 prej manj. Ti pa kakor zelis - verjel ali ne. Lahko se pa prepricas z eno vozjo, jaz castim.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

hojnikb ::

6L itk, sam ne pri 150KM/h :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Samson ::

Najvecja poraba je bila 6.9 s klimo in velik gasa.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

Nummy ::

Relanium je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)
In kako ne bi, ob teh cenah goriv?


Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

In voznik dizla si že kako dolgo?

Jasno zdrava pamet govori da ga ne držat vseskozi na rdeči liniji ampak občasno priganjanje blizu pa vredu segretemu motorju prej koristi kot kaj drugega.
Višja temperatura, vse tekočine lepo zaokrožijo, izpuh se prepiha, ...
Ganjanje hladnega motorja, to ti je dosti večji problem.


Če ga boš ganjal 5 min se temperatura ne bo nič hudo bolj segrela kot je že. Tekočine krožijo tudi brez tvojega ganjanja. Izpuha ni kaj za prepihat .... TO VSE JE ENA KMEČKA LOGIKA IZPRED 30 LET.

Malo pomisli zakaj kamioni brez problemov naredijo miljon km in podobno.


In motorji so se zadnjih 50 let spremenili koliko?
V osnovi ne kaj dost.

5 minut da se nič ne segreje? Daj ne hecaj se no, lepo te prosim.
Ti povem da majo švabi termostat tak, da se odpre že vnaprej, ko elektronika zazna pritisk na gas. Poleg tega ima kazalec temperature nek buffer, da je v določenem območju primiru, zato ti iz kabine res ne boš nič zaznal, ne veš pa kaj se dejansko tam dogaja.

In da ti odgovorim: ker so motorji vseskozi lepo ogreti - ko ga prižgeš je motor praktično večen, pogosto vžiganje je tisto, kar ga ubije - bencinar ali dizel
(recimo dizel ima še potem nekaj dodatnih specifičnih problemov)


Uf... ko bi le vedel kako so se motorji drastično spremenili v zadnjih 10 letih bi bil presenečen.
Že samo drugačne dimenzije valjev, hodov, cilindrov, pa potem mehanski vbrizg goriva, elektronsko vbrizgavanje goriva, turbine, katalizatorji, izpuhi, svečke, ventili,...
Vse je drugač kot 50 let nazaj. Še 10 let nazaj je blo vse drugač. Poglej tanove avtomobile. Pri 1.6 imaš 110KM na dizlu, kje si mel to 50 let nazaj pri 5l/100 porabe? Malo morgen?
Potem so pa tu na koncu še materiali, litine, ki so popolnoma drugačne kot včasih. Pri kakem starem avtomobilu si zapeljal čez kako vodo z vročo mašino ti je lahko počil blok motorja. Danes so mašine veliko oblj odporne na vse to.
Manje mašine, manjša poraba, večja moč in navor, večji izkoristek,...

Drgač pa se ti avto v 5 minutah lepo segreje, pa ali stojiš na mestu ali ga pa teraš, je skoraj enako pozimi ko štartaš čist mrzlo mašino. Poleti pa se segreje še prej oz. če je avto na soncu je mašina že segreta, rabiš samo segreti katalizator kar je nekje 2-3 minute max.

Kot je že napisal mitja73, ne boš nič bolj pospešil cirkulacije olja in tekočin če boš gnal mašino. Povečal boš samo pritisk olja v motorju, ampak to ne pomeni, da olje zaradi tega bolje krožilo, ker gre tu za zaprt sistem. Edino kar pomaga je pa res pucanje auzpuha. Torej preden gre na tehničnega, greš v kak klanec, pa lepo 2-3 prestava nekje na 4-5k obratih za par sekund. Drugače pa s teranjem uničuješ tudi ostale dele motorja kot so: ležaji, tesnila, gonila, jermeni,... Tak da ti je bolje, če greš vsake par let do mehanika za izpiuh, pa da ti ga da dol in spuca s kompresorjem. Boš več naredu kot z gonjenjem mašine.

Hayabusa ::

Samson je izjavil:

Najvecja poraba je bila 6.9 s klimo in velik gasa.

Zapelji kdaj v kakšen klanec s pogoji zgoraj in glej porabo (na +20 l gre).

Nummy ::

RejZoR je izjavil:

SDI so traktorji. Si res želiš tega? Zakaj se folk na vse pretege tolk otepa bencinarjev kot da so najhujše zlo na svetu, dizli pa rešitev vseh problemov. I just don't get it...

Eh ne vem... precej manjša poraba, večji navor v širšem območju obratov - tudi nižjem kar pomeni da ti ni treba terat avta ko budala, da se sploh premakne kam, lažje speljevanje,...

lukao ::

mitja73 je izjavil:

Relanium je izjavil:

Jah redno (1x tedensko) ga peljat na avtocesto pa nagnat hudiča iz njega.
(Seveda prej primerno ogretega!!)
In kako ne bi, ob teh cenah goriv?


Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

Kaj da ne? Jaz svojega dizla pritisnem na AC takoj na 3200 obratov (130km/h), po parih km ko se ogreje gre pa tudi več in pri trenutnih 350 000km prevoženih ni nobenih problemov.

Relanium ::

Nummy je izjavil:


Uf... ko bi le vedel kako so se motorji drastično spremenili v zadnjih 10 letih bi bil presenečen.
Že samo drugačne dimenzije valjev, hodov, cilindrov, pa potem mehanski vbrizg goriva, elektronsko vbrizgavanje goriva, turbine, katalizatorji, izpuhi, svečke, ventili,...
Vse je drugač kot 50 let nazaj. Še 10 let nazaj je blo vse drugač. Poglej tanove avtomobile. Pri 1.6 imaš 110KM na dizlu, kje si mel to 50 let nazaj pri 5l/100 porabe? Malo morgen?
Potem so pa tu na koncu še materiali, litine, ki so popolnoma drugačne kot včasih. Pri kakem starem avtomobilu si zapeljal čez kako vodo z vročo mašino ti je lahko počil blok motorja. Danes so mašine veliko oblj odporne na vse to.
Manje mašine, manjša poraba, večja moč in navor, večji izkoristek,...

Dobr dobr, površno bereš - pravil sem v osnovi.
In v osnovi še vedno goori mešanica zraka-goriva, pa tud ottov/dieslov oz. v realnosti nekje vmesni krožni proces ..... je še vedno enak (samo optimiran)
Ja, pravš da ne vem kaj se dogaja v motorjih..... bi bil presenečen če bi poznal moje delo. O tem kdaj drugič.
(EGR, DPF in ostale cvetke.... to pa pustmo ker vemo zakaj so te zadeve na avtih)

RejZoR je izjavil:

SDI so traktorji. Si res želiš tega? Zakaj se folk na vse pretege tolk otepa bencinarjev kot da so najhujše zlo na svetu, dizli pa rešitev vseh problemov. I just don't get it...

Jasno, tud men se kolca po mojem prejšnjem traktorju.
Ker traktorji grejo večno, ne pa ostala novejša krama, ki je večkrat (tudi namerno) poddimenzionirana - z namenom zaslužka na delih.

Mislim, ni je žive duše ki bi me prepričala da vse to kar crkuje zdaj da se pač zgodi in je posledica optimiranja vsega.

Če so 30-40 let nazaj lahk naredli avto kjer najprej crkne šofer, zakaj hudiča ga ne morjo tud zdaj.
Avti so pač postali potrošna roba.
Zelo draga potrošna roba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

ZaphodBB ::

Nummy je izjavil:


Drgač pa se ti avto v 5 minutah lepo segreje, pa ali stojiš na mestu ali ga pa teraš, je skoraj enako pozimi ko štartaš čist mrzlo mašino. Poleti pa se segreje še prej oz. če je avto na soncu je mašina že segreta, rabiš samo segreti katalizator kar je nekje 2-3 minute max.

Kot je že napisal mitja73, ne boš nič bolj pospešil cirkulacije olja in tekočin če boš gnal mašino. Povečal boš samo pritisk olja v motorju, ampak to ne pomeni, da olje zaradi tega bolje krožilo, ker gre tu za zaprt sistem. Edino kar pomaga je pa res pucanje auzpuha. Torej preden gre na tehničnega, greš v kak klanec, pa lepo 2-3 prestava nekje na 4-5k obratih za par sekund. Drugače pa s teranjem uničuješ tudi ostale dele motorja kot so: ležaji, tesnila, gonila, jermeni,... Tak da ti je bolje, če greš vsake par let do mehanika za izpiuh, pa da ti ga da dol in spuca s kompresorjem. Boš več naredu kot z gonjenjem mašine.

Seveda nimaš pojma. Tisti števec temperature, ki ga gledaš ti je za vodo. Olje rabi dlje časa, da se segreje na delovno temperaturo. In dizla matrat dokler olje ni na delovni temperaturi je tavelik greh (beri vožnja z 2500 obrati v klanec je ravno tako matranje). Olje rabi 15 minut za segrevanje, poleti na soncu je seveda ravno tako hladno.

Samson ::

Hayabusa je izjavil:

Samson je izjavil:

Najvecja poraba je bila 6.9 s klimo in velik gasa.

Zapelji kdaj v kakšen klanec s pogoji zgoraj in glej porabo (na +20 l gre).



Klanci in hribi so pa nekaj drugega za tamale avteke. Tukaj se zadeva seveda spremeni. Ampak ni ravno taksna poraba vseeno, je pa vecja. O trenutni porabi po racunalniku pa nima smisla zgubljat besed. ne glede na avtomobil.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

RejZoR ::

Lol mate eni čudno razumevanje motorjev. Če je princip delovanja enak kot 50 let nazaj ampak hočeš ven dobit nižjo porabo in višjo moč, a res nihče ne zmore doumet, da je vse skupaj pod višjim stresom in več komponent kjer gre lahko več stvari narobe? Seveda se na Golfu 1 ni nič kvarilo, ko pa ni ničesar imel. Dandanes pa imaš gor cel kup elektronke, visokotlačnih črpalk, turbin, da logično nekje nekaj prej ali slej crkne. Tud to da iz npr 1.0 mašine s turbino dobiš ven 130 konjev in nizko porabo je logično, da je motor pod bistveno večjim stresom kot en len atmosferc izpred 30 let.

Zakaj pa mislite da rally avtomobili zdržijo like 500 kilometrov preden morajo pol stvari zamenjat? Zato ker iz praktično navadne 1.6 cestne mašine dobijo ven 300+ konjev in do 400 Nm navora. Pustimo stres zaradi terena, ko iz tako majhnih mašin dobivaš takšne moči, stvari crkujejo. Fact.

Pa tud če vzamem za primer svoj avto, ki je 1.4 atmosferc, tud če je v osnovi enostavna zadeva ima še vedno 16 variabilnih ventilov, senzorji z vso elektroniko in še cel kup moderne "navlake". Zadeva je preizkušena in zanesljiva in niti ni grozno navita proti drugim motorjem, ampak to še vedno ne spremeni dejstva, da ima na stotine komponent, ki jih motorji pred 30 let niso imeli in ki lahko na neki točki odpovedo.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Chev ::

mitja73 je izjavil:

Če ga boš ganjal 5 min se temperatura ne bo nič hudo bolj segrela kot je že. Tekočine krožijo tudi brez tvojega ganjanja. Izpuha ni kaj za prepihat .... TO VSE JE ENA KMEČKA LOGIKA IZPRED 30 LET.

Malo pomisli zakaj kamioni brez problemov naredijo miljon km in podobno.

Tebi bi prav dal 10 let star VAG TDI brez DPF. Pri pospeševanju od cestninske je še 1 teden črna megla.

Pa si ti že kdaj bil vsaj blizu kamionskega motorja?

torres8 je izjavil:

zdravo rad bi kupil en avto in sicer najolj gledam 12 ali 14 diesel corso. Problem je le v tem da avto bo delal dnevno 12 km v eno smer sepravi 24 od ponedelka do petka. Ali se v tem primeru splaca kupiti tkaega majhnega dizla ali je bolje bencinar?

Kar se ti (oz. rvoji mami) bolj dopade. Jaz bi vzel dizla. Problemi so pa itak lahko z obema.

ZaphodBB ::

Nikar dizla za kratke relacije, za božjo voljo...

Aston_11 ::

Prepričanje staro 50+ let.

Utk ::

Ne, to je danes bolj res kot kadarkoli prej.

Aston_11 ::

Pri tistih opremljenih z DPF, pa tudi tu je odvisno od tega, ali je voznik po duši uničevalec ali ne.

Utk ::

Zadnjih 5 let imajo praktično vsi dpf, nekateri pa še dlje. SDI ga seveda nima, ampak SDI ni od "danes".
Ja, če nisi uničevalec in se voziš 5 km daleč, boš vsake toliko naredil 15 km brez veze. Temu se reče šparanje goriva.

RejZoR ::

Aston_11 je izjavil:

Prepričanje staro 50+ let.


Prepričanje staro 50 let, ki še ni poznalo turbin in DPF filtrov. Ane? In če se na konstantnih kratkih razdaljah "zapaca" in poleni bencinar, kako se mora šele dizel...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

Dizel brez DPF se ne zapaca. Moj ima 315+ kkm in je dnevno na furi dolgi 2 km v eno smer, 2 nazaj in enih 3x tako čez dan. Morda naredi 15 km čez dan. Nima DPF. In dela tako že leta. Drugi z DPF je imel probleme, ker mu je crknil tlak senzor za tale DPF. Kar pa nima povezave s samo kratko vožnjo. Od prilike jih od sosedov dalje naštejem še en kup dizlov, ki delajo podobno kratke furce. BP. Zato mi gre na živc vsako tako, ko se nekdo spomne, da dizli za na kratko ne. Za nič ne, če se jih tišči kot norca od hladnega dalje.

Utk ::

Aha, se pravi da je tvoj dizel star kakih 65 let, če naredi 15 km dnevno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Aston_11 ::

Tam približno, če se gremo povprečja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

RejZoR ::

Kolk more bit tak avto len...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

mn ::

Aston_11 je izjavil:

Dizel brez DPF se ne zapaca. Moj ima 315+ kkm in je dnevno na furi dolgi 2 km v eno smer, 2 nazaj in enih 3x tako čez dan. Morda naredi 15 km čez dan. Nima DPF. In dela tako že leta. Drugi z DPF je imel probleme, ker mu je crknil tlak senzor za tale DPF. Kar pa nima povezave s samo kratko vožnjo. Od prilike jih od sosedov dalje naštejem še en kup dizlov, ki delajo podobno kratke furce. BP. Zato mi gre na živc vsako tako, ko se nekdo spomne, da dizli za na kratko ne. Za nič ne, če se jih tišči kot norca od hladnega dalje.


Glej problem je, če nimaš vsaj tedensko kakih daljših fur (cca 30 minut - odvisno od vožnje), da pogorijo saje ki se nabirajo v DPFju. Ali pa mogoče kaj veš, kar inženirji, ki razvijajo ta vozila ne vedo?

Aston_11 ::

DPF vozi žena na daljših dnevnih turah in je zgolj parkrat mesečno izpostavljen tem 15 km furam. Sem ga pa lani ali predlani kakšno leto tudi prav lepo fijakal na teh 15 km furah. Vsake toliko po AC in so se očitno saje rešile. Inženirji VW kakšne prepovedi na to temo niso napisali. Edino po forumih je tega dosti. Vedno se začne - dizli so iz papirja in niso za kratke fure. In potem se nas najde kup takih, ki jih furamo kratke fure.

MeGreat ::

Dpfji imajo že nekaj časa peti injektor, ki v primeru da zadeva ni dovolj segreta vbrizgava gorivo direktno v izpuh, potem so toplotno izolirano, plus ko se puca filter se vbrizgava gorivo direktno v izpuh (peti injektor) in preko podaljšane vbrizga iz cilindrov
Aja tisto toyoto bi pa zelo rad videl, da dava 150 na tempomat pa eno 50km relacijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MeGreat ()
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9413916 (10847) RejZoR
»

Vprašanje o klimi v avtu

Oddelek: Na cesti
111632 (1123) Engineer_
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14815956 (11989) Buggy

Več podobnih tem