Forum » Mobilne tehnologije » Tožba ram2
Tožba ram2
kriko1 ::
Z rootanjem ne moreš dvigovat frekvence - to je odvisno od modula jedra (lahko bi parametre frekvence izpostavil uporabniku, pa bi navijal tudi brez roota).
BlaY0 ::
lulz... pri telefonu je SoC v bistvu 2/3 logike...
Valda da ne moreš z rutanjem dvignit frekvence omogočiš pa s tem možnost namestitve overclockanega kernela.
Z rootanjem ne moreš dvigovat frekvence - to je odvisno od modula jedra (lahko bi parametre frekvence izpostavil uporabniku, pa bi navijal tudi brez roota).
Valda da ne moreš z rutanjem dvignit frekvence omogočiš pa s tem možnost namestitve overclockanega kernela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
"Prepoved" rutanja je ravno z namenom, da ne pride do možnosti overclockinga...
Ti SoC-i nimajo HW omejitve hitrosti. Vse se da softversko. Tako kot si lahko recimo 15 let nazaj zjebal monitor, če si mu preveč nabil horizontalno frekvenco.
In? Ker mehansko telefon lahko zabrišeš ob tla, ga je prepovedano vzeti roke?
Če si telefon zjebal z overclockanjem, si seveda kriv sam. Če si ga rootal, pa s tem nisi naredil nič, kar bi mu škodovalo. Še več, pravzaprav šele s tem telefon postane tvoja lastnina. Prav zato je edino prav, da so sodišča na strani uporabnika, pa čeprav se s tem servisu povišajo stroški.
BlaY0 ::
...lahko bi parametre frekvence izpostavil uporabniku, pa bi navijal tudi brez roota.
Res je. Amapk vendorji valda ne exposajo teh stvari, če ne zaklenjen telefon ne bi imel smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
kriko1 ::
lulz... pri telefonu je SoC v bistvu 2/3 logike...
Z rootanjem ne moreš dvigovat frekvence - to je odvisno od modula jedra (lahko bi parametre frekvence izpostavil uporabniku, pa bi navijal tudi brez roota).
Valda da ne moreš z rutanjem dvignit frekvence omogočiš pa s tem možnost namestitve overclockanega kernela.
Ne. To omogočiš z odklenjenim bootloaderjem.
BlaY0 ::
M-XXXX ::
BlaY0 ::
thramos ::
Vzrok - posledica. Posledica je uničen telefon, vzrok je, da si ga vzel v roke. To je logika izgube garancije z rootom.
Še dobro da so pravniki pametnejši.
Še dobro da so pravniki pametnejši.
BlaY0 ::
Na tvojo logiko, katero nam hočeš prodat!
??? Torej ti si mnenja da če vržeš telefon ob tla, se še vedno lahko skliciješ na stvarno napako in prepričuješ prepričane? Dejstvo je, da si bil malomaren. Te malomarnosti praktično sploh ne bo treba kaj dosti dokazovati, čeprav se boš ti skliceval na potencialno dejstvo, da je neglede na to, nekaj narobe z SoC-om, in da gre za stvarno napako.
Še dobro da so pravniki pametnejši.
Ta je najboljša ja. Jako so pametni, samo vsak zase... in za tvoj žep tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
Bolj počasi pišem:
Telefon primeš v roke (rootaš ga), vržeš ga ob tla (overclokaš ga). Telefon je uničen, ker si ga vzel v roke (rootal si ga).
Najdeš napako v sklepanju?
Telefon primeš v roke (rootaš ga), vržeš ga ob tla (overclokaš ga). Telefon je uničen, ker si ga vzel v roke (rootal si ga).
Najdeš napako v sklepanju?
BlaY0 ::
Pišem še počasneje... 0,01% folka želi rootati svoj telefon. 99,99999% želi držati v roki svoj telefon.
Za kaj je narejen telefon primarno? Zato da ga primeš v roke in z njim telefoniraš ne pa zato da ga rootaš.
Zakaj nisi napisl recimo primerjave pri avtomobilih... vozito ga ali z njim zabijati žeblje, take primerjave daješ.
Za kaj je narejen telefon primarno? Zato da ga primeš v roke in z njim telefoniraš ne pa zato da ga rootaš.
Zakaj nisi napisl recimo primerjave pri avtomobilih... vozito ga ali z njim zabijati žeblje, take primerjave daješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
kriko1 ::
Pardon, prej napisano velja za mojo napravo.
Torej nekateri proizvajalci omogočajo dvig v že samem bootloaderju? Kako je potem z garancijo takega navitega aparata (glede na to da je omogočano brez spremembe prog. opreme)?
Torej nekateri proizvajalci omogočajo dvig v že samem bootloaderju? Kako je potem z garancijo takega navitega aparata (glede na to da je omogočano brez spremembe prog. opreme)?
BlaY0 ::
Če sprašuješ mene, nisem pravi. Vsak vendor ima svoje pogoje. Večina "Kitajcev" je tako ali tako že zrootanih ali pa imajo gor engineering ROM. Kako je z uveljavljanjem stvarne napake pri njih ne vem, ker tega še nisem počel. Se pa definitivno ne splača, ker se naprave menjajo na pol leta saj so stroški vzdrževanja/popravljanja preveliki.
Da ne bo pomote, sam se ne strinjam s takimi pogoji se pravi izguba garancije če rutaš telefon. Ampak očitno si določeni vendorji predstavljajo telefon kot hw+sw skupaj in ves support temelji na tej predpostavki. Če zamenjaš SW, si posegel v napravo in jo bistveno spremenil, kar ti očitajo pri kršenju garancijskih pogojev.
Da ne bo pomote, sam se ne strinjam s takimi pogoji se pravi izguba garancije če rutaš telefon. Ampak očitno si določeni vendorji predstavljajo telefon kot hw+sw skupaj in ves support temelji na tej predpostavki. Če zamenjaš SW, si posegel v napravo in jo bistveno spremenil, kar ti očitajo pri kršenju garancijskih pogojev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
... vendar ponovno pri uveljavljanju stvarne napake, pa se lahko na trepalnice postavijo z njihovimi pravljicami o "zlobnem rootanju" ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlaY0 ::
Evo, takole pravi TIRS:
Naše mnenje (ki se je oblikovalo na podlagi drugostopenskih odločb MGRT) je, da domneva velja samo za obstoj stvarne napake v trenutku izročitve, četudi se pojavi v šestih mesecih od izročitve stvari, ne pa tudi za dejanski obstoj stvarne napake same.
Torej če ti prodajalec oporeka, da gre za stvarno napako ampak trdi da gre za napako v zvezi z rokovanjem, greš na sodišče. Tam pa ti ZVPot v tem kontekstu nič ne pomaga...
Naše mnenje (ki se je oblikovalo na podlagi drugostopenskih odločb MGRT) je, da domneva velja samo za obstoj stvarne napake v trenutku izročitve, četudi se pojavi v šestih mesecih od izročitve stvari, ne pa tudi za dejanski obstoj stvarne napake same.
Torej če ti prodajalec oporeka, da gre za stvarno napako ampak trdi da gre za napako v zvezi z rokovanjem, greš na sodišče. Tam pa ti ZVPot v tem kontekstu nič ne pomaga...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Na tem mistu ti lahko zatrdim, da bo vendor oziroma njegov serviser (če je kolčkej pametn) na sodišču zlahka zagovarjal svoja "pravila" o ne-rutanju naprave. Zase vem da bi to z lahkoto obrazložil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
... hočeš reči boš dal najmanj 800 evrov za sodnega izvedenca (upam, da ti je jasno, da tvoje besede niso dovolj - ker govorimo o dokazovanju!), ki bo sodišču povedal, da je napaka dejansko obstajala že pred nakupom ter izgubil spor (in te bodo jokajočega o rootanju ter SW odvlekli iz sodišča, ker ti še zmeraj ne bo jasno, zakaj si pravzaprav izgubil?!?) ... vse to boš pa storil za nek produkt v vrednosti 200 evrov ali manj?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BlaY0 ::
Lej, kot prvo nekaj je treba povedati. Verjamem da RAM2 in podobni nategujejo po dolgem in počez. Celo upal bi si trditi, da pojma nimajo kaj vse lahko root sploh prinese. Zase vem da bi bil na njihovem mestu objektiven.
To kar trdiš za trgovca/proizvajalca lahko povzameš tudi za potrošnika. Kdo se bo šel praudat na sodišče zarad enga telefončka. Škoda cajta in živcev. Prodajalec/servis ima verjetno s strani vendorja tudi navodila kako naj postopa v določenih primerih. Sigurno je njim lažje iti na sodišče kot tebi. Oni so za to plačani ti pa svoj prosti čas zato zapravljaš...
To kar trdiš za trgovca/proizvajalca lahko povzameš tudi za potrošnika. Kdo se bo šel praudat na sodišče zarad enga telefončka. Škoda cajta in živcev. Prodajalec/servis ima verjetno s strani vendorja tudi navodila kako naj postopa v določenih primerih. Sigurno je njim lažje iti na sodišče kot tebi. Oni so za to plačani ti pa svoj prosti čas zato zapravljaš...
St235 ::
Evo, takole pravi TIRS:
Naše mnenje (ki se je oblikovalo na podlagi drugostopenskih odločb MGRT) je, da domneva velja samo za obstoj stvarne napake v trenutku izročitve, četudi se pojavi v šestih mesecih od izročitve stvari, ne pa tudi za dejanski obstoj stvarne napake same.
Torej če ti prodajalec oporeka, da gre za stvarno napako ampak trdi da gre za napako v zvezi z rokovanjem, greš na sodišče. Tam pa ti ZVPot v tem kontekstu nič ne pomaga...
In tukaj je vir tvojega nerazumevanja. ZVPot še kako pomaga. A misliš, da sodišča razsojajo po kakšnih tretjih predpisih?
In TRIS ti je povedal točno to kar sem ti jaz napisal na prejšnji strani. Kupec/potrošnik mora DOKAZAT, da napaka obstaja. Takoj ko dokaže, da napako obstaja pa je dokazno breme na prodajalcu, da dokazuje ali je za napako kriv uporabnik, ker če se napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa, se privzame, da je imel izdelek napako že ob nakupu. Po šestih mesecih pa je dokazno breme o izvoru napake na kupcu/potrošniku.
BlaY0 ::
Tu gre za spor ali sploh obstaja stvarna napaka in ne kdaj je nastala. Prodajalec/proizvajalec ima v takšnih primerih vedno tudi že zbrane dokaze, da NE GRE za stvarno napako ampak za neustrezno rokovanje. TIRS se je distanciral od teh problemov in ne izdajajo več odločb na to temo, čim pride do spora. In do spora v takšnih primerih pride praktično vedno. OP in ostalih nekaj v tej temi je to potrdilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
A mi to o isti temi?
Nope, niti pod razno ne gre za spor ali napaka obstaja ali ne. To da napaka obstaja (telefon ne dela) je bolj kot ne dejstvo.
Gre za spor o temu ali je napaka posledica nepravilne uporabe ali je napaka posledica napake v materialu/procesu... In prvih šest mesecev se v skladu z evropsko direktivo PRIVZAME, da je res slednje in zato mora proizvajalec dokazovati ali je res ali ne.
Še enkrat citat iz direktive, ker mam občutek da ne slediš več temi:
Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months of delivery of the goods shall be presumed to have existed at the time of delivery
Nope, niti pod razno ne gre za spor ali napaka obstaja ali ne. To da napaka obstaja (telefon ne dela) je bolj kot ne dejstvo.
Gre za spor o temu ali je napaka posledica nepravilne uporabe ali je napaka posledica napake v materialu/procesu... In prvih šest mesecev se v skladu z evropsko direktivo PRIVZAME, da je res slednje in zato mora proizvajalec dokazovati ali je res ali ne.
Še enkrat citat iz direktive, ker mam občutek da ne slediš več temi:
Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months of delivery of the goods shall be presumed to have existed at the time of delivery
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Torej: Če se napaka (lack of confomity) pojavi v ŠESTIH mesecih do nakupa, vejla da je napaka obstajala že ob nakupu, RAZEN če se dokaže drugače.
Gregor P ::
TIRS se je distanciral od teh problemov in ne izdajajo več odločb na to temo, čim pride do spora.... kakšna je sedaj to trditev?!? TIRS se je "distanciral" ipd. nebuloze Od česa se je sedaj distanciral?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
St235 ::
BlaY0 ::
Saj je dokazano nasprotno... fotke s servisa kažejo roza indikator za prisotnost povečane vlage. Spodbija se dejstvo da gre za stvarno napako ne pa dejstvo da gre za napako na telefonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
Od prvostopenskega odločanja v takšnih primerih...
Praviš, da sedaj deluje kar naenkrat drugače kot je vedno doslej (torej po zakonu)?!? In to ljub temu, da si celo sam napisal ter navajal zakon, da temu ni tako
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
... ne, ti boš (za obdobje prvih 6-ih mesecev)!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BlaY0 ::
Se pravi ti kupiš napravo, ne dela ti OK, ampak ne neseš nazaj. Greš raje rutat in še vedno ne dela OK. Potem neseš nazaj in uveljavljaš stvarno napako?
Zakaj si šel rutat če v navodiloh pišer da ne smeš?
Zakaj si šel rutat če v navodiloh pišer da ne smeš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Saj je dokazano nasprotno... fotke s servisa kažejo roza indikator za prisotnost povečane vlage. Spodbija se dejstvo da gre za stvarno napako ne pa dejstvo da gre za napako na telefonu.
Ko vidiš da nabijaš tja v tri dni je pa treba menjat temo in privleč vlago v zgodbo? Jezus, slabše kot vsak servis.
Ja, v primeru če bi šlo za spor o temu ali je telefon pokvarjen zaradi napake v proizvodnji ali zaradi tuširanja bi bil indikator lahko uporabljen v dokaznem postopku. Močno pa dvomim, da bi sodišče presodilo zgolj na podlagi indikatorja.
Zdaj pa prosim nekaj spreminjat temo in se pogovarjamo naprej o ROOTANJU telefona in mi razloži kako lahko zgolj na podlagi dejatva, da je telefon rootan dokažeš, da je to krivo za napako?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Ziga Dolhar ::
Od prvostopenskega odločanja v takšnih primerih...
TIRS se ne more nič distancirati od "prvostopenskega odločanja", saj TIRS nima pristojnosti odločati o obstoju stvarne napake.
(Le v primerih, ko obstoj stvarne napake med strankama ni sporen, lahko izda odločbo in prodajalcu naloži določeno ravnanje.)
https://dolhar.si/
BlaY0 ::
Zdaj pa prosim nekaj spreminjat temo in se pogovarjamo naprej o ROOTANJU telefona in mi razloži kako lahko zgolj na podlagi dejatva, da je telefon rootan dokažeš, da je to krivo za napako?
Ko bo prvi uporabnik rutanega telefona zmagal na sodišču (v Ameriki), bodo vsi vendorji nehali težiti s prepovedjo rutanja. Zaenkrat se to še ni zgodilo.
St235 ::
Se pravi ti kupiš napravo, ne dela ti OK, ampak ne neseš nazaj. Greš raje rutat in še vedno ne dela OK. Potem neseš nazaj in uveljavljaš stvarno napako?
Zakaj si šel rutat če v navodiloh pišer da ne smeš?
To zakaj si šel rootat nima nobene veze s temo. Apart je tvoj in ga lahko uporabljaš kot ga želiš. Če ga pri tem kakorkoli poškoduješ je to tvoja odgovornost. Samo to ne pomeni, da zato, ker ti ne spoštuješ nekih internih navodil proizvajalca, da je on s tem se rešil svoje odgovornosti za napake.
Torej ja, če z rootanjem povzročiš okvaro jo prodajlec ni dolžan odpravit. Če pa do napake pride neodvisno od roota pa to nič ne vpliva na tvoje pravice z naslova stvarne napake.
BlaY0 ::
Ziga Dolhar je izjavil:
TIRS se ne more nič distancirati od "prvostopenskega odločanja", saj TIRS nima pristojnosti odločati o obstoju stvarne napake.
(Le v primerih, ko obstoj stvarne napake med strankama ni sporen, lahko izda odločbo in prodajalcu naloži določeno ravnanje.)
Da. Ampak naprej nisi očitno bral. Spor v teh primerih se zgodi v 90%. Pred dvema letoma so še odločali tudi v primeru če je šlo za spor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
St235 ::
Močno pa dvomim, da bi sodišče presodilo zgolj na podlagi indikatorja.
Čeprav močno, še vedno dvomiš. Daj mi pokaži neko sodbo, ki jo je potrošnik dobil kljub temu da je prodajalec pokazal na očitna kršenja pogojev uporabe.
daj nehaj nabijat in zavajat. A to, da je indikator za obarvan je dokaz kršenja pogojev uporabe? Al je mogoče dokaz tega, da je bil telefon zmočen?
Daj vsaj probaj obdržat fokus približno na temi, ne pa da skačeš sem in tja ko ugotoviš, da si brcnil v temo.
Debata je o temu ali lahko servis zavrne popravilo zgolj zaradi ROOTA. Kako točno to preveriš z indikatorjem za vlago veš pa samo ti.
BlaY0 ::
To zakaj si šel rootat nima nobene veze s temo. Apart je tvoj in ga lahko uporabljaš kot ga želiš. Če ga pri tem kakorkoli poškoduješ je to tvoja odgovornost. Samo to ne pomeni, da zato, ker ti ne spoštuješ nekih internih navodil proizvajalca, da je on s tem se rešil svoje odgovornosti za napake.
Ne govorim o tem da bi se rešil. Govorim o tem samo da bo on privlekel na plan svoja dejstva in sicer da ne gre za stvarno napako ampak napako ki je bila povzročena z rokovanjem in pri tem bo vztrajal.
Ko bo ... (v Ameriki), bodo ...Smo kar lepo v Evropski uniji.
Toliko huje... pri nas presedan bolj en kurc velja. Se pravi bo vsak naslednji primer nov primer. In to pri vsakem sodniku obravnavan drugače...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Ja in to bo MORAL DOKAZAT. Tako bo moral DOKAZAT, da je za okvaro kriv ROOT.
Zgolj dejstvo, da je bila naprava rootana na noben način ne kaže na to, da je root pokvaril napravo.
Zgolj dejstvo, da je bila naprava rootana na noben način ne kaže na to, da je root pokvaril napravo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Z lahkoto bo dokazal, če ima kolčkej pojma. Se pravi se bomo na sodišču učili rutinga in kakšne posledice lahko pripelje...
Dej Lakotnik a mi lahko pokažeš nekoga, ki je dobil sodbo z rootanim telefonom glede na to da gre za dejstvo, da ni upošteval navodil proizvajalca.
Dej Lakotnik a mi lahko pokažeš nekoga, ki je dobil sodbo z rootanim telefonom glede na to da gre za dejstvo, da ni upošteval navodil proizvajalca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Nope, na sodišču bo moral predložit dokaze o temu, da je na konkretni napravi root na tak in tak način povzročil to in to škodo. Torej nobenih hipotetičnih scenarijev tipa what if.
Kako težko ali ne je to dokazat pa ni moje področje. Če dejansko vsak v petih minutah dokaže, da je root uničil napravo potem mogoče opozorila glede tega niso iz trte izvita, samo nekako dvomim v tole nebulozo.
Kako težko ali ne je to dokazat pa ni moje področje. Če dejansko vsak v petih minutah dokaže, da je root uničil napravo potem mogoče opozorila glede tega niso iz trte izvita, samo nekako dvomim v tole nebulozo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Z večjo lahkoto bo to naredil kot pa potrošnik...
Ne niso iz trte izvite, ampak problem je v tem da potrošnik smatra prepoved ruta kot neke vrste zaklepanje. Ja za 0,1% lastnikov telefonov. Za ostalih 99,9% pa je to zaščita za lastnika.
Ne niso iz trte izvite, ampak problem je v tem da potrošnik smatra prepoved ruta kot neke vrste zaklepanje. Ja za 0,1% lastnikov telefonov. Za ostalih 99,9% pa je to zaščita za lastnika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
... je bilo že večkrat objavljeno (tudi in predvsem v tej temi):
fsfe: Does rooting your device (e.g. an Android phone) and replacing its operating system with something else void your statutory warranty, if you are a consumer?
fsfe: Does rooting your device (e.g. an Android phone) and replacing its operating system with something else void your statutory warranty, if you are a consumer?
In short:
No.
Just the fact that you modified or changed the software of your device, is not a sufficient reason to void your statutory warranty. As long as you have bought the device as a consumer in the European Union.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
St235 ::
Z večjo lahkoto bo to naredil kot pa potrošnik...
Ne niso iz trte izvite, ampak problem je v tem da potrošnik smatra prepoved ruta kot neke vrste zaklepanje. Ja za 0,1% lastnikov telefonov. Za ostalih 99,9% pa je to zaščita za lastnika.
ja in? A je bilo kje govora o temu kdo bo kaj lažje ali težje naredil? V večini primerov bo vsekakor servisu lažje naročit in plačat izvedenca kot potrošniku, samo kako vezo ima to z tvojimi nebulozami o dokazovanju?
Nič od tega pa ne spremeni dejstva, da je prvih šest mesecev dokazno breme na PROIZVAJALCU in potrošnik pravzaprav ne bo rabil ničesar dokazovat (razen obstoja napake).
A mi ti lahko najdeš sodbo, kjer je potrošnik izgubil tožbo zgolj zato, ker je kršil navodila proizvajalca in rootal telefon?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
OK, lej, zmagal ste. Dobil boste nove telefone. Ne vem kaj mene zdaj vsi prepričujete. Pejte pač na sodišče po nove telefone. Stvar rešena.
Jaz bi samo rad videl sodbo nekega slovernskega sodišča lahko tudi kakšnega drugega EU sodišča, ki je v tem primeru razsodilo v prid potrošniku.
Pa ne mi pravnih mnenj nabijat na wall! Vsi vemo da ima 16 pravnikov 47 pravnih mnenj...
Ne, ker očitno nihče ni tožil!
Jaz bi samo rad videl sodbo nekega slovernskega sodišča lahko tudi kakšnega drugega EU sodišča, ki je v tem primeru razsodilo v prid potrošniku.
Pa ne mi pravnih mnenj nabijat na wall! Vsi vemo da ima 16 pravnikov 47 pravnih mnenj...
A mi ti lahko najdeš sodbo, kjer je potrošnik izgubil tožbo zgolj zato, ker je kršil navodila proizvajalca in rootal telefon?
Ne, ker očitno nihče ni tožil!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
Pa ne mi pravnih mnenj nabijat na wall! Vsi vemo da ima 16 pravnikov 47 pravnih mnenj...Ne, tukaj imamo očitno vsi pravniki enako mnenje Pa še brezplačno si dobil tako odlično storitev. WIN-WIN-situacija
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6708 (5404) | next3steps |
» | Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 16764 (12739) | thramos |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106690 (55724) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7213 (6148) | St235 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 48445 (43239) | Okapi |