Forum » Pomoč in nasveti » Stvarna napaka LCD TV
Stvarna napaka LCD TV
Okapi ::
Lakotnik pravi, da če se karkoli pokvari v prvega pol leta, se šteje, kot da je bilo pokvarjeno že prvi dan in imaš pravico do novega izdelka. Ravno ta mesec Audi vpoklicuje avte.
http://www.zurnal24.si/vpoklic-audijev-...
S tem priznava obstoj stvarne napake, obstoječe od prvega dne nakupa. Nekateri od teh avtov so bili kupljeni pred manj kot dvema letoma in Lakotnik bo njihove kupce izjemno razveselil z novico, da lahko namesto popravila zahtevajo nov avto.
http://www.zurnal24.si/vpoklic-audijev-...
S tem priznava obstoj stvarne napake, obstoječe od prvega dne nakupa. Nekateri od teh avtov so bili kupljeni pred manj kot dvema letoma in Lakotnik bo njihove kupce izjemno razveselil z novico, da lahko namesto popravila zahtevajo nov avto.
PrihajaNodi ::
To je pa serijska napaka modelov Okapi. Ne mesat tega z defektnim produktom, ki ni znacilen za celo serijo.
St235 ::
Če govorimo o sklopki, kjer so stroški višji..OK, kaj je s tabo? Kakšni višji stroški pri sklopki? Če se pokvari v garanciji, imaš 0 stroškov, pri sklopki ali pri ključavnici. In vsak bi raje dobil nov, 5 mesecev mlajši avto (z malo sreče en letnik mlajši). Rad bi videl tistega Slovenca, ki bi rekel, ne, ne, nočem novega avta, kar pri tem starem mi zamenjajte ključavnico.
Nepismen si ti, ali pa se delaš neumnega. Ti primer ene napake posplošuješ na vse napake. Poskrbi, da se to razve in začne upoštevati in Slovenci te bodo nosili na ramah.In še enkrat - če je to slučajno res, ima Lakotnik zagotovljeno večno hvaležnost slovenskih avtomobilistov, če poskrbi, da se to javno razve in začne upoštevati.
Pa si ti popolnoma nepismen? Ker imaš zgoraj link na sodbo kjer se je točno to zgodilo. Na avto so bile okvare, stranka je zahtevala menjavo vozila, prodajalec jo je pošiljal na garancijska popravila namesto da bi menjal avto in sodišče je razsodilo v prit stranke.
In ker vem, da ljudem z enomestnim IQjem delajo dolgi teksti težave, sem konkretno potegnil ven odstavek, ki govori točno o tem, da se kupca, ki uveljavlja stvarno napako ne sme odpravit z obrazložitvijo, da gre za popravila, ki se rešujejo z garancijo.
Moje ugotovitve temeljijo na obstoječi veljavni zakonodaji , ki sem jo podprl z konkretno sodbo sodišča. Na podlagi česa pa temelji tvoj sklep? Sklicevanju na lastno (čeprav praktično neobstoječo) avtoriteto?
Pač šank debater, ki svojega mnenja razen z brezveznimi puhlicami ni sposoben podpret. Daj naredi nam uslugo in se odstani iz teme, če nisi sposoben argumentirane debate.
Lakotnik pravi, da če se karkoli pokvari v prvega pol leta, se šteje, kot da je bilo pokvarjeno že prvi dan in imaš pravico do novega izdelka. Ravno ta mesec Audi vpoklicuje avte.
http://www.zurnal24.si/vpoklic-audijev-...
S tem priznava obstoj stvarne napake, obstoječe od prvega dne nakupa. Nekateri od teh avtov so bili kupljeni pred manj kot dvema letoma in Lakotnik bo njihove kupce izjemno razveselil z novico, da lahko namesto popravila zahtevajo nov avto.
Odličen primer popolne nepismenosti.
Kateri del tele povedi nisi sposoben razumet:
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
in pa tele:
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Lej jaz razumem, da nekateri pač niste sposobni razumet teh povedi, samo kaj točno ti potem daje mislit, da lahko smetiš po temi in nabijaš neumnost za neumnostjo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
PrihajaNodi je izjavil:
To je pa serijska napaka modelov Okapi. Ne mesat tega z defektnim produktom, ki ni znacilen za celo serijo.
V bistvu je serijska napaka lahko stvarna napaka. Ni pa seveda nujno, da je. Samo je treba prebrat celo novico, razumet dve povedi zakona in bit sposoben razumet kako deluje gregorijanski koledar. Drugače potem govoriš takšne neumnosti kot Okapi.
Okapi ::
PrihajaNodi je izjavil:
To je pa serijska napaka modelov Okapi. Ne mesat tega z defektnim produktom, ki ni znacilen za celo serijo.Serijska napaka je najbolj očitna stvarna napaka, kar si jih lahko misliš. Nekaj, kar od prvega dne ni delovalo, kot bi moralo. In tega ti niti dokazovati ni treba, ker je proizvajalec sam priznal.
Škoda, ker Lakotnik nima časa javno povedati, da bi lahko nekaj sto lastnikov Audijev dobilo nove avte. Da o vseh tisočih prihodnjih primerov vpoklicev niti ne omenjamo. Ljudje bodo iz nevednosti pristajali na popravila, Lakotnik se bo pa še naprej samo na forumu delal pametnega in žalil druge, namesto da bi kaj naredil za zaščito potrošnikov.
Lakotnik očitno tudi ni dovolj pameten, da bi pomislil na možnost, da kakšen avto ni bil prodan tisti hip, ko je prišel s tekočega traku, ampak ga to čisto nič ne moti, da ne bi žalil sogovornikov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
PrihajaNodi ::
PrihajaNodi je izjavil:
To je pa serijska napaka modelov Okapi. Ne mesat tega z defektnim produktom, ki ni znacilen za celo serijo.
V bistvu je serijska napaka lahko stvarna napaka. Ni pa seveda nujno, da je. Samo je treba prebrat celo novico, razumet dve povedi zakona in bit sposoben razumet kako deluje gregorijanski koledar. Drugače potem govoriš takšne neumnosti kot Okapi.
Jup zgodaj 2012.
SeMiNeSanja ::
Jaz predvidevam, da je servis zgolj 'pogodbeni partner' uvoznika, za katerega opravlja določene tehnične storitve. Pri tem tudi 'filtrira' upravičene in neupravičene zahtevke. Predvidevam, da se servisu bolj splača izvesti popravilo (dobi plačane ure dela), kot pa preprosto 'odobriti zamenjavo', ki gre potem naprej na uvoznika, ki izda ustrezen dobropis prodajalcu.
Jaz bi se povezal z uvoznikom in poskusil z njim rešiti zadevo. V kolikor nima niti uvoznik posluha za težave, se obrneš direktno na proizvajalca in mu 'zašpecaš' uvoznika in njegov servis, ki ti ne omogočata normalno poslovanje v okviru veljavne zakonodaje.
Seveda je razumljivo, da takšen odnos do prodajalcev in končnih kupcev meče slabo luč na proizvajalca. Večje trgovine bi problem rešile na lastno škodo v korist kupca, potem pa same nadaljevale 'borbo' z uvoznikom in proizvajalcem.
V skrajnem primeru prodaš 'rabljeni'/popravljeni proizvod za 50% cene in vsaj deloma pokriješ škodo, ki si jo utrpel.
V bodoče pa razmisliš, če še želiš sodelovati s takšnim dobaviteljem.
Toda za enkrat še niti uvoznika niste kontaktirali, če se ne motim?
Jaz bi se povezal z uvoznikom in poskusil z njim rešiti zadevo. V kolikor nima niti uvoznik posluha za težave, se obrneš direktno na proizvajalca in mu 'zašpecaš' uvoznika in njegov servis, ki ti ne omogočata normalno poslovanje v okviru veljavne zakonodaje.
Seveda je razumljivo, da takšen odnos do prodajalcev in končnih kupcev meče slabo luč na proizvajalca. Večje trgovine bi problem rešile na lastno škodo v korist kupca, potem pa same nadaljevale 'borbo' z uvoznikom in proizvajalcem.
V skrajnem primeru prodaš 'rabljeni'/popravljeni proizvod za 50% cene in vsaj deloma pokriješ škodo, ki si jo utrpel.
V bodoče pa razmisliš, če še želiš sodelovati s takšnim dobaviteljem.
Toda za enkrat še niti uvoznika niste kontaktirali, če se ne motim?
D3m ::
Ne bom komentiral, ker verjetno ni celotna zgodba. Rejzor ali je stranka pisno uveljavljala stvarno napako?
|HP EliteBook|R5 6650U|
shadeX ::
Da.
Stranka je prinesla LCD za stvarno napako, ker je sam od sebe spreminjal glasnost po parih dneh od nakupa. Na izjavi je imela vse napisano kot je treba, torej jasno navedeno, da uveljavlja stvarno napako in da hoče nov TV
gddr85 ::
a če kupim nov telefon in mi npr. crkne zvočnik čez 5 dni, potem gre v garancijsko popravilo, če pa ne dela že ob odpakiranju, ko ga vžgem pa stvarna napaka?
PrihajaNodi ::
Nop. Meni so ga zamenjali po vec mesecih starosti. Crknil zvocnik. Teleray servis, brez problemov.
fosil ::
S servisom ima veze, ker mi (vsaj vsak normalen) mora izdat dobropis s katerim jezst potem rešujem naprej. Ampak pri drugih gre to tekoče, sam ta jeben privat servis pa drka neka blesava pravila. In to pri znamki Sharp, ki je kvazi oh in sploh, pa je imam že tolk poln K, da je najrajši ne bi več prodajal.
Tole da ti servis izda dobropis verjetno drži takrat, ko je servis isti kot uvoznik.
Drugače si ne predstavljam zakaj bi moral servis kriti stvarno napako.
Tudi ne vem kaj bi z dobropisom servisa, saj na servisu ne moreš kupit novega tv-ja.
To je stvar trgovca oziroma uvoznika.
Jaz bi se torej obrnil na uvoznika/dobavitelja.
Takemu servisu je verjetno tudi v interesu stvar popraviti, ker za to dobi potem plačano.
Pri menjavi artikla za novega pa verjetno ne zasluži nič.
Tako je!
St235 ::
a če kupim nov telefon in mi npr. crkne zvočnik čez 5 dni, potem gre v garancijsko popravilo, če pa ne dela že ob odpakiranju, ko ga vžgem pa stvarna napaka?
Preberi no temo FFS.
Že 50x povedano, da če se napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa se šteje, da je napaka obstajala že ob nakupu oziroma, da si ti že prodali pokvarjen aparat.
PrihajaNodi ::
Rejzor katera trgovina je to? Da se je malo izogibamo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Okapi ()
Ziga Dolhar ::
Hmmm stvarna je pa, kar hudič. A v tujini to sploh poznajo?
Stvarno napako med drugim zahteva tudi evropska direktiva. (Nekateri v tej temi bi jo pa kar odpravili, ker mamo tolk boljšo garancijo...)
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
St235 ::
Zdaj si pa dregnil v osje gnezdo :) in lahko spet pričakujemo epopopejo o "evropski garanciji"...
D3m ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Hmmm stvarna je pa, kar hudič. A v tujini to sploh poznajo?
Stvarno napako med drugim zahteva tudi evropska direktiva. (Nekateri v tej temi bi jo pa kar odpravili, ker mamo tolk boljšo garancijo...)
Torej je sprejeta v EU? Ali je samo predlog za sprejem?
|HP EliteBook|R5 6650U|
St235 ::
Zdaj se bo spet začelo nabijanje...
Znotraj EU je sprejeta Direktiva 1999/44/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. maja 1999 o nekaterih vidikih prodaje potrošniškega blaga in z njim povezanih garancij.
Za to debato sta bistveni dve točki.
Člen tri in pet govori o temu, da PRODAJALEC odgovarja za nepravilnosti na blagu dve leti od prodaje. Ta del je v slovensko zakonodajo prenesen pod pojmom stvarna napaka.
Člen šest pa govori o garanciji, ki pa je po direktivi prostovoljna odločitev kogarkoli v verigi (proizvajalec, distributer, servis, prodajalec...).
Za tisto prvo se je začel uporabljat za moje pojme povsem zgrešen izraz Evropska garancija za drugo pa prostovoljna garancija. Ker večina držav ne pozna potem še obvezne garancije to ni problem.
Pri nas je pa nastala cela zmeda. Namreč ljudje si domišljajo, da za "Evropsko garancijo" veljajo enaka pravila kot za obvezno garancijo. Kar je popolnoma zgrešeno, ker je "Evropska garancija" v slo zakonodajo prenesena kot stvarna napaka. Dodatno zadeve zakomplicira še dejstvo, da se pri nas prostovoljna garancija MORA izvajat po enakih pravilih kot obvezna garancija.
Znotraj EU je sprejeta Direktiva 1999/44/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. maja 1999 o nekaterih vidikih prodaje potrošniškega blaga in z njim povezanih garancij.
Za to debato sta bistveni dve točki.
Člen tri in pet govori o temu, da PRODAJALEC odgovarja za nepravilnosti na blagu dve leti od prodaje. Ta del je v slovensko zakonodajo prenesen pod pojmom stvarna napaka.
Člen šest pa govori o garanciji, ki pa je po direktivi prostovoljna odločitev kogarkoli v verigi (proizvajalec, distributer, servis, prodajalec...).
Za tisto prvo se je začel uporabljat za moje pojme povsem zgrešen izraz Evropska garancija za drugo pa prostovoljna garancija. Ker večina držav ne pozna potem še obvezne garancije to ni problem.
Pri nas je pa nastala cela zmeda. Namreč ljudje si domišljajo, da za "Evropsko garancijo" veljajo enaka pravila kot za obvezno garancijo. Kar je popolnoma zgrešeno, ker je "Evropska garancija" v slo zakonodajo prenesena kot stvarna napaka. Dodatno zadeve zakomplicira še dejstvo, da se pri nas prostovoljna garancija MORA izvajat po enakih pravilih kot obvezna garancija.
D3m ::
Si me že zgubil. Se pozna, da ni bilo jutranjega kofeina. Grem nazaj delat bom pozneje še enkrat prebral.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Okapi ::
V resnici sploh ni problem, da imamo dve garanciji, ampak da imamo pojem stvarna napaka, ki je neka fantazijska stvar in je nihče ne zna točno ločit od okvare, oziroma si to lahko vsak po svoje razlaga, v primeru spora pa mora o vsakem primeru posebej razsojati sodišče.
So pokvarjeni brisalci ali nepravilno delujoča zračna blazina (to recimo kot en od primerov za nedavni vpoklic ene od znamk avtomobilov) dovolj za zamenjavo avtomobila? Pri zračni blazini samo nadgradijo programsko opremo, ampak napaka je očitno stvarna in prisotna od prvega dne, se pravi bi lahko zahteval zamenjavo avtomobila. Namesto letnik 2013 z recimo 30.000 prevoženimi km bi dobil nov letnik 2014. Me prav zanima, kateri proizvajalec avtomobilov bi pristal na takšno tolmačenje zakona. In to celo v primeru, ko je zadeva očitno stvarna napaka, ne okvara (kot je pri brisalcih - čeprav tudi tu si morda to opazil šele čez nekaj mesecev, ko si prvič vozil po dežju, in je bila "nepravilnost" prisotna že ob nakupu).
O.
So pokvarjeni brisalci ali nepravilno delujoča zračna blazina (to recimo kot en od primerov za nedavni vpoklic ene od znamk avtomobilov) dovolj za zamenjavo avtomobila? Pri zračni blazini samo nadgradijo programsko opremo, ampak napaka je očitno stvarna in prisotna od prvega dne, se pravi bi lahko zahteval zamenjavo avtomobila. Namesto letnik 2013 z recimo 30.000 prevoženimi km bi dobil nov letnik 2014. Me prav zanima, kateri proizvajalec avtomobilov bi pristal na takšno tolmačenje zakona. In to celo v primeru, ko je zadeva očitno stvarna napaka, ne okvara (kot je pri brisalcih - čeprav tudi tu si morda to opazil šele čez nekaj mesecev, ko si prvič vozil po dežju, in je bila "nepravilnost" prisotna že ob nakupu).
O.
5pellfire ::
V resnici sploh ni problem, da imamo dve garanciji, ampak da imamo pojem stvarna napaka, ki je neka fantazijska stvar in je nihče ne zna točno ločit od okvare, oziroma si to lahko vsak po svoje razlaga, v primeru spora pa mora o vsakem primeru posebej razsojati sodišče.
Problem je ker je velik del populacije funkcionalno nepismen.
So pokvarjeni brisalci ali nepravilno delujoča zračna blazina (to recimo kot en od primerov za nedavni vpoklic ene od znamk avtomobilov) dovolj za zamenjavo avtomobila? Pri zračni blazini samo nadgradijo programsko opremo, ampak napaka je očitno stvarna in prisotna od prvega dne, se pravi bi lahko zahteval zamenjavo avtomobila. Namesto letnik 2013 z recimo 30.000 prevoženimi km bi dobil nov letnik 2014. Me prav zanima, kateri proizvajalec avtomobilov bi pristal na takšno tolmačenje zakona. In to celo v primeru, ko je zadeva očitno stvarna napaka, ne okvara (kot je pri brisalcih - čeprav tudi tu si morda to opazil šele čez nekaj mesecev, ko si prvič vozil po dežju, in je bila "nepravilnost" prisotna že ob nakupu).
O.
Če prodajajo svoje avtomobile v Sloveniji so se že strinjali z zakonodajo, kakršna koli že je.
Če ne razumejo kaj točno zakonodaja predpisuje, so si pa sami krivi.
D3m ::
Problem ni v nepismenosti. Problem nastane pri razlagi. Vsak si po svoje razlaga.
|HP EliteBook|R5 6650U|
shadeX ::
Pomoje ste vsi zakomplicirali. Kako si lahko ta člen drugače razlagaš mi tudi ni jasno:
Kaj tukaj NI jasno?
37.b člen
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Kaj tukaj NI jasno?
St235 ::
Okapi ::
Pomoje ste vsi zakomplicirali. Kako si lahko ta člen drugače razlagaš mi tudi ni jasno:Ti očitno, tako kot Lakotnik, misliš, da sta napaka in okvara ena in ista reč.
Veliko avtov je v prvega pol leta na servisu zaradi kakšne manjše (ali tudi večje) "napake". Vso srečo želim pri uveljavljanju zahteve za zamenjavo avta.
Lakotnikovo sklicevanje na eno sodbo je pa čisto navadno paragrafarsko metanje peska v oči, v upanju, da ne bo nihče prebral in se malo zamislil zraven. In sicer iz dveh razlogov:
1) Gre za povsem specifičen primer, ko je imel avto cel kup napak in okvar. NIHČE ne trdi, da pri avtu (ali čemerkoli drugem) ni mogoča stvarna napaka, na osnovi katere lahko zahtevaš zamenjavo izdelka. Ampak Lakotnik (in še kdo) trdi, da lahko zamenjavo zahtevaš za kakršnokoli nepravilnost (napako, okvaro ...), odkrito v prvega pol leta, kar je čisto navaden BS in Lakotnik to tudi dobro ve (upam), samo noče priznati.
2) Ne vemo, ali se ni morda firma, ki bi morala zamenjati avto, na sodbo pritožila, in če se je, kako se je pritožba iztekla. Skratka, ne vemo, ali je stranka dejansko dobila vrnjen denar (ali nov avto).
O.
D3m ::
Pomoje ste vsi zakomplicirali. Kako si lahko ta člen drugače razlagaš mi tudi ni jasno:
37.b člen
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
Odpravo napake
Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Kaj tukaj NI jasno?
Kako bomo pa to vedeli? Eno je ta, da TV na po odprtju ne dela to bi še razumel.
|HP EliteBook|R5 6650U|
RejZoR ::
PrihajaNodi je izjavil:
Torej op ste resili zadevo?
Na žalost ne. Stranka je dala naprej na tržno, kar sem ji tud pritrdil, da je naredila prav, ker sem že tud jezst imel poln kufer vsega skupaj. Če se naši ne znajo zmenit interno, naj pa se menijo z inšpektorjem. Sam sem naredil vse kar je bilo v moji moči s klicanjem vsenaokoli in pošiljanjem mailov. Preko mojih pooblastil pač ne bom šel in zamenjava izdelka brez nekega papirja iz servisa bi bila točno to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Verjetno ne bom dobil kej dost informacij, s tem se bojo ukvarjali ljudje, ki bi že na začetku morali rešiti stvar pa niso.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
nekikr ::
Bo Lakotnik povedal, ko poroča kaj mu reče inšpektor, sem mu dal številko in osebo, ki mi je rekla tisto kar sem zapisal. Če se je inšpektor zmotil (v bistvu upam, da se je), potem je to naravnost super. Nov avto vsake pol leta, TV, računalnik, samo stvarna napaka zapišeš v pismo in zahtevaš kupnino pa je stvar rešena. Ne bi bilo slabo. But if it's too good to be true... :)
Robertos664 ::
Priznam, da sem vedno bolj zmeden kaj sploh je stvarna napaka. Je to napaka ko si stranka izmisli da je stvarna, če si pa ne izmisli je pa navadna garancija. Torej je vsaka napaka do 6mesecev od nakupa stvarna? WTF? zakaj imamo sploh garancijo pol? Naj mi en po kmečko pove razliko, ko ti nekaj crkne po treh mesecih, kdaj je to stvarna napaka in kdaj navadno garancijsko popravilo?
lp
lp
Magic1 ::
Stvarna napaka je napaka v izdelku. Ta napaka je bila prisotna že pri izdelavi in ni bila pričakovana(stvar slabe proizvodnje, neprimernih materialov,...). V glavne po EU direktivi je dve leti, vendar je prve pol leta vsaka napaka stvarna napaka in je na proizvajalcu, da dokaže krivdo stranke za nastanek napake(nemogoče, razen pri fizičnih poškodbah, tekočinskih zalitjih). Po tem času pa je na stranki, da dokaže stvarno napako(serijska napaka je to v večini). Ker je stvarna napaka težko dokazljiva(večino okvar je še vedno odpoved kakšne konponente-MTBF, kar pa ni stvarna napaka). Garancija pri nas pa pokrije še vse napake po preteku šestih mesecev do konca garancije.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Robertos664 ::
Torej je stvarna napaka tista ki je prisotna iz škatle? Kako to da je rok pol 6mesecev? Bolj primeren bi bil recimo 8dni? Ker je po recimo 3mesecih malo težko dokazati, da je bila napaka že pri odprtju škatle? Ali? Če ti stranka po recimo 3.dneh prinese izdelek v okvari in ne omeni stvarne napake jo lahko tretiraš kot normalno garancijsko popravilo? Hvala!
Magic1 ::
Lej, napaka iz "škatle" ni nujno takoj vidna, ne moreš pričakovat od stranke, da bodo do potankosti preizkusili zadevo v osmih dneh. Poleg tega se je EU odločila, da je vsaka napaka ali okvara v 6 mesecih stvarna napaka. Pač prve pol leta mora zadeva delat tip top pri pravilni uporabi.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Robertos664 ::
Še tole prosim : Če ti stranka po recimo 3.dneh prinese izdelek v okvari in ne omeni stvarne napake jo lahko tretiraš kot normalno garancijsko popravilo?
Magic1 ::
Tako je, stranka mora izrecno uveljavljat stvarno napako, drugače se predvideva, da le želi odpravo napake, kar je pa najlažje preko garancije(za trgovca in serviserja, ne nujno za kupca).
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Okapi ::
Magic1 je še en tak, ki misli, da lahko v pol leta pripelje avto nazaj k trgovcu in zahteva nov avto, ker se je na starem nekaj pokvarilo.
Utk ::
Ne vem za kakšne denarje delajo pravniki na tem forumu niti koliko časa bi jim to vzelo, ampak jaz (pa mislim da vsak) bi z veseljem dal pravniku še 500 evrov po vrhu vseh ostalih stroškov (ki jih bo itak plačal prodajalec), ki mi vsake pol leta zrihta nov avto - za "napako" bom že sam poskrbel, kdor išče ta najde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16400 (6328) | TOP |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6677 (5373) | next3steps |
» | Tožba ram2 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 161384 (135007) | markezii |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16663 (15203) | St235 |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7547 (7016) | Ziga Dolhar |