Forum » Pomoč in nasveti » Stvarna napaka LCD TV
Stvarna napaka LCD TV
Magic1 ::
Magic1 je še en tak, ki misli, da lahko v pol leta pripelje avto nazaj k trgovcu in zahteva nov avto, ker se je na starem nekaj pokvarilo.
Kar probaj, pri večini elektronike se trgovcu ne splača it jajcat na sodišče. Pri avtu bo pa šel, potem pa uživaj v dolgotrajnem procesu, sploh če vmes bankrotira...
Magic
mn ::
Robertos664 je izjavil:
Priznam, da sem vedno bolj zmeden kaj sploh je stvarna napaka. Je to napaka ko si stranka izmisli da je stvarna, če si pa ne izmisli je pa navadna garancija. Torej je vsaka napaka do 6mesecev od nakupa stvarna? WTF? zakaj imamo sploh garancijo pol? Naj mi en po kmečko pove razliko, ko ti nekaj crkne po treh mesecih, kdaj je to stvarna napaka in kdaj navadno garancijsko popravilo?
lp
Tukaj je po moje treba še nekaj dopisati. In sicer ni avtomatsko nekaj stvarna napaka zgolj zato ker je stranka rekla, da je nekaj stvarna napaka. Kakor jaz razumem gre stvar nekako takole:
1.) Stranka prinese prodajalcu okvarjen (po njeno) artikel. Tukaj se odloči ali uveljavlja garancijo ali stvarno napako. In to je izključno strankina pravica.
2.) Prodajalec ima n dni, da se izjasni ali se strinja s strankino oceno. Če se strinja ali ne odgovori (v tem primeru se šteje da se avtomatsko strinja) potem mora zamenjati artikel za novega ali vrniti kupnino. Če tega ne stori, tvega da jo TIRS oglobi.
3.) Če se prodajalec ne strinja, potem ima kupec možnost sprožiti sodni postopek. V tem postopku bo prvih šest mesecev moral prodajalec dokazovati, da nekaj NI stvarna napaka, po šestih mesecev je pa dokazno breme na kupcu.
Torej ni nekega avtomatizma v stilu kupec je rekel, da je nekaj stvarna napaka in posledično moramo prisiliti prodajalca da zamenja artikel za novega. Niti ni nihče trdil da je, samo vidim da so ljudje zbegani pa poskušam razjasniti. Upam da pravilno. Lakotnik?
SeMiNeSanja ::
Sploh ne razumem, kaj je tle tako kunštnega okoli teh napak.
Eno so napake, ki se pokažejo po določenem času od nakupa in so posledica napake v proizvodnji, transportu ali skladiščenju, predenj je proizvod prišel do končnega kupca. Tu se kupec lahko odloči za zamenjavo ali popravilo, če se napaka odkrije pred potekom 6 mesecev od nakupa.
Drugo so napake, ki nastopijo zaradi napačne uporabe, nepravilnega konfiguriranja, itd. itd. Te napake je kupac sam povzročil in ne morejo biti predmet zamenjave ali garancijskega popravila.
Tretje so razni 'vpoklici' avtomobilov, ki z obojem, kar je zgoraj navedeno nima nič skupnega. Tu se gre predvsem za tehnične izboljšave, ki naj bi povečale varnost uporabe ali zmanjšale možnost okvare na avtu (podobno kot npr. 'update' firmware-a pri routerju).
Če se ti pa zgodi tako, kot se je enemu mojemu znancu, ki mu je na novem avtu mašina padla dol (nevem kako so jo pritrdili, da se je to lahko zgodilo - očitno sploh ne?), potem pa definitivno z vso pravico zahtevaš uveljavljanje stvarne napake.
Eno so napake, ki se pokažejo po določenem času od nakupa in so posledica napake v proizvodnji, transportu ali skladiščenju, predenj je proizvod prišel do končnega kupca. Tu se kupec lahko odloči za zamenjavo ali popravilo, če se napaka odkrije pred potekom 6 mesecev od nakupa.
Drugo so napake, ki nastopijo zaradi napačne uporabe, nepravilnega konfiguriranja, itd. itd. Te napake je kupac sam povzročil in ne morejo biti predmet zamenjave ali garancijskega popravila.
Tretje so razni 'vpoklici' avtomobilov, ki z obojem, kar je zgoraj navedeno nima nič skupnega. Tu se gre predvsem za tehnične izboljšave, ki naj bi povečale varnost uporabe ali zmanjšale možnost okvare na avtu (podobno kot npr. 'update' firmware-a pri routerju).
Če se ti pa zgodi tako, kot se je enemu mojemu znancu, ki mu je na novem avtu mašina padla dol (nevem kako so jo pritrdili, da se je to lahko zgodilo - očitno sploh ne?), potem pa definitivno z vso pravico zahtevaš uveljavljanje stvarne napake.
Šimpanz ::
Enkrat sem bral neki o stvarni napaki pri avtu. Zgodba gre takole. Model kupi avto in po enem mesecu ugotovi da nekaj ne dela. Uveljavlja stvarno napako. Servis jo zanika in kao popravi avto. Model ni zadovoljen ampak prevzame avto in takoj ugotovi da napaka ni odpravljena zato kariča pelje nazaj na servis in spet uveljavlja stvarno napako. Servis ponovi zgodbo in mu vrne avto. Model servis prijavi na tržni inšperkorat, ki kupca napoti na sodišče. Po dveh letih vlačenja po sodiščih in izdelavi nekaj mnenj sodnih izvedencev, da sodišče prav stranki in zahteva od prodajalca da mu da nov avto. Vendar prodajalec udari nazaj in toži kupca za najem avtomobila za dve leti po ceni rentacara (kupec je namreč vmes 2 leti uporabljal avto). Misli da je hotel na mesec 900 eur, kar znaša 3/4 cene novega avta. Stvar je še na sodišču.
Magic1 ::
Ne strašit Okapija, je že vesel postal, da bo imel nov avto vsake pol leta
Prav vidi se, da nima pojma o zakonih in sodiščih, a "pamet" mu pa kar sama iz ust leti. Zraven si pa še drzne zaničevat odvetnika, ki poskuša pomagat! Adijo pamet...
Prav vidi se, da nima pojma o zakonih in sodiščih, a "pamet" mu pa kar sama iz ust leti. Zraven si pa še drzne zaničevat odvetnika, ki poskuša pomagat! Adijo pamet...
Magic
nekikr ::
Zraven si pa še drzne zaničevat odvetnika, ki poskuša pomagat! Adijo pamet...
Odvetnik ravno tako malo pametuje. Ampak iz svojega zornega kota. Še vedno prej verjamem inšpektorju, ki se s tem dnevno ukvarja, kot odvetniku, ki pametuje na forumu (a veš, niso vsi odvetniki dobri). Dal sem mu številko in osebo, rekel, da naj pokliče in pojasni kaj se bosta zmenila, pa nič. Prej vsak dan konstantno visi na forumu, zdaj ga pa kar od nikoder ni več. Zanimivo. Da mu ni rekel enako kot meni pa zdaj čudežno "nima časa"...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Magic1 ::
Primer: nesi katerokoli mehansko zadevo na servis/trgovina, ker je po dveh mesecih preprosto crknila. Servis/trgovina zavrne z obrazločitvijo, da je prišlo v kontakt s vodo(seveda naprava ni videla vode od daleč, servis si gladko izmisli).
Ali mi lahko razložiš kaj lahko naredi inšpektor, če firma zavrne tvojo zahtevo za stvarno napako, ali garancijo pisno z obrazložitvijo, da je prišlo do napake zaradi neprimerne uporabe? NIČ, lahko se samo jim samo zahvali za obrazložitev. Inšpektorji niso zadolženi za ugotavljanje krivca napake, vendar le za kaznovanje neupoštevanja zakona. Firma ne rabi kršit zakonov, da zavrne tvojo zahtevo. Dokončno lahko le sodišče razsodi, kdo je odgovoren za neko okvaro.
Ali mi lahko razložiš kaj lahko naredi inšpektor, če firma zavrne tvojo zahtevo za stvarno napako, ali garancijo pisno z obrazložitvijo, da je prišlo do napake zaradi neprimerne uporabe? NIČ, lahko se samo jim samo zahvali za obrazložitev. Inšpektorji niso zadolženi za ugotavljanje krivca napake, vendar le za kaznovanje neupoštevanja zakona. Firma ne rabi kršit zakonov, da zavrne tvojo zahtevo. Dokončno lahko le sodišče razsodi, kdo je odgovoren za neko okvaro.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
mitja73 ::
Primer: nesi katerokoli mehansko zadevo na servis/trgovina, ker je po dveh mesecih preprosto crknila. Servis/trgovina zavrne z obrazločitvijo, da je prišlo v kontakt s vodo(seveda naprava ni videla vode od daleč, servis si gladko izmisli).
Ali mi lahko razložiš kaj lahko naredi inšpektor, če firma zavrne tvojo zahtevo za stvarno napako, ali garancijo pisno z obrazložitvijo, da je prišlo do napake zaradi neprimerne uporabe? NIČ, lahko se samo jim samo zahvali za obrazložitev. Inšpektorji niso zadolženi za ugotavljanje krivca napake, vendar le za kaznovanje neupoštevanja zakona. Firma ne rabi kršit zakonov, da zavrne tvojo zahtevo. Dokončno lahko le sodišče razsodi, kdo je odgovoren za neko okvaro.
Pri takih trditvah da naprava ni videla vode je treba bit pazljiv, dandanes bi vsak vse imel ali uporabljal v npr. kopalnici kjer je hitro praktično 100% vlaga. Vsi deli marsikatere naprave pa niso imuni na to ( slušalke, mikrofoni, zvočniki, .... )
Bellzmet ::
A dej no. Imam 15 let star tranzistor v kopalnici pa dela čisto brez problema. Zdej grem pa enkrat s 600 EUR vrednim telefonom na WC v kopalnici bo pa to razlog za zavrnitev garancije!?
Magic1 ::
Sranje je, ker je na koncu pristojno le sodišče, da razsodi kaj je res in nihče drug, če se te spravijo zajebavat na tak način.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
RejZoR ::
Primer: nesi katerokoli mehansko zadevo na servis/trgovina, ker je po dveh mesecih preprosto crknila. Servis/trgovina zavrne z obrazločitvijo, da je prišlo v kontakt s vodo(seveda naprava ni videla vode od daleč, servis si gladko izmisli).
Ali mi lahko razložiš kaj lahko naredi inšpektor, če firma zavrne tvojo zahtevo za stvarno napako, ali garancijo pisno z obrazložitvijo, da je prišlo do napake zaradi neprimerne uporabe? NIČ, lahko se samo jim samo zahvali za obrazložitev. Inšpektorji niso zadolženi za ugotavljanje krivca napake, vendar le za kaznovanje neupoštevanja zakona. Firma ne rabi kršit zakonov, da zavrne tvojo zahtevo. Dokončno lahko le sodišče razsodi, kdo je odgovoren za neko okvaro.
Pri takih trditvah da naprava ni videla vode je treba bit pazljiv, dandanes bi vsak vse imel ali uporabljal v npr. kopalnici kjer je hitro praktično 100% vlaga. Vsi deli marsikatere naprave pa niso imuni na to ( slušalke, mikrofoni, zvočniki, .... )
Kako pol preživijo elektronske naprave v deželah s 100% vlago skozi celo leto. Potemtakem bi vse morale crkniti po 2 tednih. Brazilija, Florida, katerakoli tropsko obarvana dežela. Itaq da je to en navaden bs...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Magic1 ::
Nima veze, če je bs. Inšektor gre lahko le dam, ni njegova naloga da razsodi o napaki na artiklu, on lahko pogleda le če je bil postopek izveden pravilno.
V tvojem primeru sta trgovina in servis naredila napako in lahko tako oba oglobi.
V tvojem primeru sta trgovina in servis naredila napako in lahko tako oba oglobi.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
šernk ::
Po dveh letih vlačenja po sodiščih in izdelavi nekaj mnenj sodnih izvedencev, da sodišče prav stranki in zahteva od prodajalca da mu da nov avto.
tu je odgovor na okapijevo vprašanje, vsake pol leta lahko zahtevaš nov avto in ga boš čez 2-4 leta vlačenja po sodišču tudi dobil.
Vendar prodajalec udari nazaj in toži kupca za najem avtomobila za dve leti po ceni rentacara (kupec je namreč vmes 2 leti uporabljal avto).
ni vse zlato kar se sveti, lahko tu rečeš. Avto bi moral tisti čas seveda biti parkiran.
Pri takih trditvah da naprava ni videla vode je treba bit pazljiv, dandanes bi vsak vse imel ali uporabljal v npr. kopalnici kjer je hitro praktično 100% vlaga. Vsi deli marsikatere naprave pa niso imuni na to ( slušalke, mikrofoni, zvočniki, .... )
zadnjih 14 dni je po 3/4 slovenije praktično povsod 100% vlažnost, hočeš reči da bi morali vsi mobitele v vrečke z rižem zapret dokler ne pride sonce?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mn ::
Avto bi moral tisti čas seveda biti parkiran.
V bistvu bi jaz osebno rekel, da s tem ko avto uporabljaš, potrjuješ da avto ima "lastnosti potrebne za normalno rabo" kar pomeni da stvarna napaka ne obstaja.
D3m ::
Dosegel je, da mu je sodišče potrdilo. Na koncu je pa potegnil manj, kot je mislil. Lepo ni kaj za 2 leti fuke špilat + kontra tožba.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
PrihajaNodi ::
D3m ::
PrihajaNodi je izjavil:
Avto bi moral tisti čas seveda biti parkiran.
V bistvu bi jaz osebno rekel, da s tem ko avto uporabljaš, potrjuješ da avto ima "lastnosti potrebne za normalno rabo" kar pomeni da stvarna napaka ne obstaja.
Saj tv lahko tudi brez zvoka gledas.
To ti lahko potrdim. Gledal TV brez zvoka 2 leti ampak samo vsebine s podnapisi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PrihajaNodi ::
Super, potem je zadeva delovala ce si bil zadovolje. Za druge ki nismo gluhonemi to ne pride v postev in gre za napako\okvaro.
D3m ::
Jup. Pa sploh ni bilo tako slabo. Samo izraze na igralcu gledaš in si misliš svoje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PrihajaNodi ::
Ne tega naokoli sporocat bo kak trgovec v Sloveniji res mislil da je to normalno. Nastradali bomo pa kupci katerin slusni organi se delujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
mn ::
PrihajaNodi je izjavil:
Avto bi moral tisti čas seveda biti parkiran.
V bistvu bi jaz osebno rekel, da s tem ko avto uporabljaš, potrjuješ da avto ima "lastnosti potrebne za normalno rabo" kar pomeni da stvarna napaka ne obstaja.
Saj tv lahko tudi brez zvoka gledas.
Ga res lahko? Jaz ga ne bi mogel.
D3m ::
Odvisno kaj s tem misliš. Mene motilo ni, poročil pa tudi ne gledam, ker vidim okrog sebe, da folk kar živčen rata, če gleda 24ur.
Si probal? Pozabil sem povedati, da še avto radio nisem imel v svojem prvem avtomobilu 2 leti (Clio I).
PrihajaNodi je izjavil:
Avto bi moral tisti čas seveda biti parkiran.
V bistvu bi jaz osebno rekel, da s tem ko avto uporabljaš, potrjuješ da avto ima "lastnosti potrebne za normalno rabo" kar pomeni da stvarna napaka ne obstaja.
Saj tv lahko tudi brez zvoka gledas.
Ga res lahko? Jaz ga ne bi mogel.
Si probal? Pozabil sem povedati, da še avto radio nisem imel v svojem prvem avtomobilu 2 leti (Clio I).
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Okapi ::
Ne strašit Okapija, je že vesel postal, da bo imel nov avto vsake pol leta:|Ne vem, kaj se sedaj repenčiš. Jaz tu poskušam povedati, da ni tako preprosto, kot si ti in Lakotnik in še kdo predstavljata, da gre lahko vsak, ki najde kakšno napako na izdelku, k trgovcu, reče da ima zadeva stvarno napako in zahteva nov izdelek ali vračilo denarja.
Prav vidi se, da nima pojma o zakonih in sodiščih, a "pamet" mu pa kar sama iz ust leti. Zraven si pa še drzne zaničevat odvetnika, ki poskuša pomagat! Adijo pamet...
Te amaterske razlage, da lahko kupec v vsakem primeru kar sam izbira, ali mu bolj odgovarja uveljavljanje stvarne napake ali garancije, so povzročile že en kup problemov, tožb in nejevolje.
O.
shadeX ::
Se pa definitivno da (da lahko uveljavlaš stvarno napako pri avtu). Noben pa ni rekel da brez tožb in slabe volje ne bo šlo.
Ziga Dolhar ::
Te amaterske razlage, da lahko kupec v vsakem primeru kar sam izbira, ali mu bolj odgovarja uveljavljanje stvarne napake ali garancije, so povzročile že en kup problemov, tožb in nejevolje.
Drži. Kakšni amaterji so šele na Vrhovnem sodišču!
Sklep II Ips 358/2005 Vrhovnega sodišča o pravici kupca, da se sam odloča, katerega od zahtevkov iz naslova jamčevanja za stvarne napake bo izbral, in da celo uveljavljanje garancije ne pomeni izgube pravice do izbire sankcij iz jamčevanja za stvarne napake.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Okapi ::
OK, a se namenoma delaš neumnega, ali res ne razumeš, kaj pomeni ta odločitev VS?
Lahko se odločiš, ali boš stvarno napako uveljavljal kot stvarno napako ali kot garancijo (itak je ena od možnosti v primeru stvarne napake popravilo). To je jasno vsakomur. Prav nikjer pa tu (ali kjerkoli drugje) ne piše, da se lahko samovoljno odločaš, kaj je stvarna napaka, ali da je vsaka nepravilnost ali okvara na izdelku že tudi stvarna napaka.
O.
Lahko se odločiš, ali boš stvarno napako uveljavljal kot stvarno napako ali kot garancijo (itak je ena od možnosti v primeru stvarne napake popravilo). To je jasno vsakomur. Prav nikjer pa tu (ali kjerkoli drugje) ne piše, da se lahko samovoljno odločaš, kaj je stvarna napaka, ali da je vsaka nepravilnost ali okvara na izdelku že tudi stvarna napaka.
Se pa definitivno da (da lahko uveljavlaš stvarno napako pri avtu). Noben pa ni rekel da brez tožb in slabe volje ne bo šlo.Seveda se da - včasih celo brez tožbe in slabe volje. Ampak kar jaz tu poskušam dopovedati in nekateri nikakor ne razumete - nikakor to ni možno kar v vsakem primeru (niti če se to dogaja v prvega pol leta). Tožbo lahko tudi izgubiš in imaš poleg slabe volje še precej nepotrebnih stroškov.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
D3m ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Te amaterske razlage, da lahko kupec v vsakem primeru kar sam izbira, ali mu bolj odgovarja uveljavljanje stvarne napake ali garancije, so povzročile že en kup problemov, tožb in nejevolje.
Drži. Kakšni amaterji so šele na Vrhovnem sodišču!
Sklep II Ips 358/2005 Vrhovnega sodišča o pravici kupca, da se sam odloča, katerega od zahtevkov iz naslova jamčevanja za stvarne napake bo izbral, in da celo uveljavljanje garancije ne pomeni izgube pravice do izbire sankcij iz jamčevanja za stvarne napake.
A je bil na koncu sploh epilog?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Bellzmet ::
Mnenje: stvarna napaka je, če brezhibna zadeva ne deluje kot je to normalno oz. kot je oglaševano.
Npr. stvarna napaka je popolno delujoča klima v avtu, ki zaradi premajhne kapacitete/moči ne shladi kabine ali pa da kosilnica ne kosi trave kot je to normalno/oglaševano.
Npr. stvar garancije pa je, če crkne motor na kosilnici ali pa če crkne klima v avtu (katera ob delovanju lepo ohladi kabino).
Kaj pravite?
Oz. TV kateri sploh ne bi imel opcije nastavitev glasnosti -> stvarna napaka.
TV pri katerem pa se zamenja pokvarjen del za uravnavanje glasnosti (garancija) in ima nato vse potrebne lastnosti za normalno delovanje pa ne mora biti stvar stvarne napake.
?
Npr. stvarna napaka je popolno delujoča klima v avtu, ki zaradi premajhne kapacitete/moči ne shladi kabine ali pa da kosilnica ne kosi trave kot je to normalno/oglaševano.
Npr. stvar garancije pa je, če crkne motor na kosilnici ali pa če crkne klima v avtu (katera ob delovanju lepo ohladi kabino).
Kaj pravite?
Oz. TV kateri sploh ne bi imel opcije nastavitev glasnosti -> stvarna napaka.
TV pri katerem pa se zamenja pokvarjen del za uravnavanje glasnosti (garancija) in ima nato vse potrebne lastnosti za normalno delovanje pa ne mora biti stvar stvarne napake.
?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Magic1 ::
Nočete štekat, prvih šest mesecev gre pri kakršnikoli napaki za stvarno napako!!!!!!!(že po EU direktivi, ki je lepo dodan kot člen v našo zakonodajo, naveden velikokrat v tej temi) Seveda lahko kupec ne komplicira in raje čaka do 45 dni na izdelek, ki ga preda v garancijo. A to je pač njegova izbira.
Kot je bilo omenjeno ima tudi trgovec določeno manevrsko področje, da pri zelo vrednih stvareh lahko muti do sodbe sodišča. A pri manjših zneskih trgovec ne bo izivu stroškov sodbe, prodajalec avtov pa zelo verjetno bo.
Kot je bilo omenjeno ima tudi trgovec določeno manevrsko področje, da pri zelo vrednih stvareh lahko muti do sodbe sodišča. A pri manjših zneskih trgovec ne bo izivu stroškov sodbe, prodajalec avtov pa zelo verjetno bo.
Magic
nekikr ::
Nočete štekat, prvih šest mesecev gre pri kakršnikoli napaki za stvarno napako!!!!!!!
Inšpektor mi je povedal drugače. Še vedno čakam Lakotnika, da pove, kaj je pa njemu povedal. Čudežno se ne oglaša več. Bo kdo drug pogumnejši in bo poklical in preveril? Magic1? Če si tako 100%, potem ti najbrž ne bo problem poklicati in mu povedati, da se moti?
PrihajaNodi ::
Nočete štekat, prvih šest mesecev gre pri kakršnikoli napaki za stvarno napako!!!!!!!(že po EU direktivi, ki je lepo dodan kot člen v našo zakonodajo, naveden velikokrat v tej temi) Seveda lahko kupec ne komplicira in raje čaka do 45 dni na izdelek, ki ga preda v garancijo. A to je pač njegova izbira.
Kot je bilo omenjeno ima tudi trgovec določeno manevrsko področje, da pri zelo vrednih stvareh lahko muti do sodbe sodišča. A pri manjših zneskih trgovec ne bo izivu stroškov sodbe, prodajalec avtov pa zelo verjetno bo.
Če mu ne prisoli že tržna kazni.
Nočete štekat, prvih šest mesecev gre pri kakršnikoli napaki za stvarno napako!!!!!!!
Inšpektor mi je povedal drugače. Še vedno čakam Lakotnika, da pove, kaj je pa njemu povedal. Čudežno se ne oglaša več. Bo kdo drug pogumnejši in bo poklical in preveril? Magic1? Če si tako 100%, potem ti najbrž ne bo problem poklicati in mu povedati, da se moti?
Daš meni številko?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
nekikr ::
Seveda. Saj mene tudi zanima dejansko stanje in ne nabijanje lakotnika in podobnih "odvetnikov". Kaj mi je povedal imaš pa na prejšnji strani. Poglej ZS.
PrihajaNodi ::
Glej tukaj je že problem da je podjetje - trgovec na lastno roko popravil televizor kot garancijo. Niti ni upošteval 8 dnevnega roka da se izjasni ali bo upošteval stvarno napako ali ne. Period.
Ko sem sam uveljavljal stvarno napako na Telerayu, so mi brez problema menjali telefon (brez baterije), mislim da celo po 8 mesecih. To je pa neko navadno jajcaje. Naj potem trgovec pošlje nazaj proizvajalcu/dobavitelju...Jaz kot kupec zahtevam brezhiben izdelek, čas za brezhibno delovanje je 6 mesecev, po tem času uporabe lahko pride do odstopanj in pride na vrsto garancija.
Ko sem sam uveljavljal stvarno napako na Telerayu, so mi brez problema menjali telefon (brez baterije), mislim da celo po 8 mesecih. To je pa neko navadno jajcaje. Naj potem trgovec pošlje nazaj proizvajalcu/dobavitelju...Jaz kot kupec zahtevam brezhiben izdelek, čas za brezhibno delovanje je 6 mesecev, po tem času uporabe lahko pride do odstopanj in pride na vrsto garancija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
shadeX ::
Ko sem sam uveljavljal stvarno napako na Telerayu, so mi brez problema menjali telefon (brez baterije), mislim da celo po 8 mesecih.
Si prepričan da si ti ga menjali v sklopu stvarne napake? Ker tudi pri garanciji dobiš lahko drug izdelek, če pokvarjenega ne morejo popraviti.
nekikr ::
Glej tukaj je že problem da je podjetje - trgovec na lastno roko popravil televizor kot garancijo. Niti ni upošteval 8 dnevnega roka da se izjasni ali bo upošteval stvarno napako ali ne. Period.
Saj to ni sporno. Sam postopek je jasno določen. Tu se prerekamo o tem ali je prav vsaka okvara znotraj šestih mesecev stvarna napaka in posledično lahko potrošnik le napiše Stvarna napaka na list, hočem denar in je problem zaključen. Inšpektor mi je rekel, da ni tako. Da če je pokvarjen nek del, ki se sicer redno menja, je to garancijsko popravilo in ne stvarna napaka. Znalci tule pa pravijo, da nima veze kaj je šlo in kako je šlo, da v vsakem primeru dobiš nazaj kupnino brez debate. Če to drži (inšpektor pravi, da ne), potem juhej. Vsake pol leta nov TV (bom že rekel, da daljinec ne dela dobro), vsake pol leta nov računalnik (100 stvari lahko najdeš, če res hočeš), tudi avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Aston_11 ::
Da če je pokvarjen nek del, ki se sicer redno menja, je to garancijsko popraviloNaj našteje še primere, ko lahko prodajalec izbira, kaj sme kupec uveljavljati. Če bo število primerov enako 0, potem trditev ne drži, in bi bilo dobro, da gre inšpektor na kratek tečaj civilnega prava, če obstaja.
nekikr ::
Glej, ne vem, tako mi je rekel. Številko sem dal Lakotniku pa ga sedaj ni več na spregled, zdaj jo ima še Nodi, lahko jo dam še tebi, pa se vsi skupaj pozanimajte kako je s tem. Jaz ne trdim, da je tako, takoj sem rekel, da mi je inšpektor tako rekel in njemu pač moram verjeti bolj kot forumašem.
Aston_11 ::
Lakotnik je že n-krat napisal mantro, pa je nihče noče razumeti, tako da je verjetno obupal. Brati zakon znamo vsi. Kar nekje pomeni, da ne more inšpektor brati nekaj drugega, do česar nimamo dostopa. Mah, meni inšpektor ni referenca (niti ne sme biti, saj je to tudi klasičen primer logical fallacy - ad personam) (zanima pa me, kaj recimo je po izobrazbi, ker včasih dvomim tudi pri pravnikih, da so videli PF od zunaj), mi pa zadostuje OZ, ZVPot, v primeru dvomov in sploh pa tudi sodna praksa, kjer se vidi tudi konkretne primere uporabe OZ-a ali pa ZVPot. Vse to je napisano n-krat na zadnjih straneh, tako da me mnenje inšpektorja ne gane kaj preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
nekikr ::
A če te policaj ustavi in reče, da si šel prehitro, a mu tudi rečeš, da te njegovo mnenje ne gane kaj preveč, vprašanje, katero gimnazijo je sploh skupaj spacal...
Magic1 ::
Dej nekikr ne bluzi, inšpektor nima pristojnosti pri odločanju o vrsti napake na artiklu.
Magic
Aston_11 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16390 (6318) | TOP |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6675 (5371) | next3steps |
» | Tožba ram2 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 161290 (134913) | markezii |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16653 (15193) | St235 |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7546 (7015) | Ziga Dolhar |