» »

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

strani: 1 ... 6 7 8 9

Thuban ::

ne razumem kaj bi ti rad? telefon so ti popravili. kaj te moti?

ne da se mi iskat odgovora v zgodovini te teme.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

epecar ::

moti ga to, da so nov aparat popravili namesto, da bi ga zamenjali za drugega (novega) delujocega, kot to veleva zakon.

Thuban ::

ne.

on ni zahteval stvarne napake. Če bi želel koristit stvarno napako, bi moral to natančno zapisati.

Matko37 je izjavil:

Še moja izkušnja s TopTime in RAM2. Pošljem 2 dni star Galaxy A3 nazaj na TopTime z opisom, da se pri pogovorih preko zadnjega zvočnika (torej prostoročno) in pri poslušanju skladb ob običajnem zvoku pri maksimalni glasnosti pojavlja še nekakšno hreščanje zraven. Zraven sem opisal, da imata enak model telefona, ki ga ima sodelavec in prav tako moj star telefon bistveno čistejši zvok.


dodatno citiram naslednje:
http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...

"Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek
ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi."

Podjetje je napako odpravilo. Še vedno ne razumem v čem je problem.


ps: zdaj vidim da so mu iz podjetij odgovorili kot da je zahteval stvarno napako. Tega v prvem postu ni zapisal.....
skratka napako so mu odpravili, kot to veleva zakon. Nevem pa kaj je on zahteval od njih. menjavo telefona? odpravo napake?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Matko37 ::

V obeh prinerih sem zahuveljavljal stvarno napako. Zakon poznam in sem vse naredil po črki zakona od opisa napake do zahtevka, do obvestila prodajalcu.... Zahteval sem menjavo aparata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matko37 ()

Thuban ::

ok, tega nisem vedel. Če si izrecno zahteval menjavo aparata, to situacijo zelo spremeni.

Zahtevku bi morali ugoditi oziroma te vprašati če lahko napako odpravijo.

Seveda pa ni povsem jasno kako boš ti zdaj lahko dokazal, da so oni menjali zvočnik. Morda ti lahko pomaga tisti tržni inšpektor, katerega si kontaktiral ko je bil telefon še okvarjen.

ps.: ponastavitev naprave na tovarniške nastavitve lahko dejansko res pomaga, če si imel ti prej nameščeno aplikacijo za uravnavanje equalizerja. S tako aplikacijo lahko zvok nastaviš prenaglas, kar potem povzroči hreščanje.
Lahko pa da je bilo že tovarniško kaj narobe nastavljeno in so oni namestili svežo kopijo androida?

daj poglej če ti niso samo utišali zvočnika :D
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Magic1 ::

Zdaj je že mimo, če so ti uturili kao easy software-ski fix, potem ti itak ne pripada stvarna napaka. Da pa to ni res, boš pa moral kar na sodišče it dokazovat. Ne moreš naredit nič drugega pametnega v tem primeru.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Matko37 ::

Bomo videli. Vse dokumentirano sem dal na TIRS pa bomo videli, kakšno bo njihovo mnenje. V tožbo pa ne bom šel, itak dokazati ne morem nič, čeprav drugače še vedno menim, da so menjali zvočnik in je ponastavitev v tovarniško stanje kar eno nakladanje, saj je aparat imel probleme od prvega vklopa...

Matko37 ::

Thuban je izjavil:

ok, tega nisem vedel. Če si izrecno zahteval menjavo aparata, to situacijo zelo spremeni.

Zahtevku bi morali ugoditi oziroma te vprašati če lahko napako odpravijo.

Seveda pa ni povsem jasno kako boš ti zdaj lahko dokazal, da so oni menjali zvočnik. Morda ti lahko pomaga tisti tržni inšpektor, katerega si kontaktiral ko je bil telefon še okvarjen.

ps.: ponastavitev naprave na tovarniške nastavitve lahko dejansko res pomaga, če si imel ti prej nameščeno aplikacijo za uravnavanje equalizerja. S tako aplikacijo lahko zvok nastaviš prenaglas, kar potem povzroči hreščanje.
Lahko pa da je bilo že tovarniško kaj narobe nastavljeno in so oni namestili svežo kopijo androida?

daj poglej če ti niso samo utišali zvočnika :D


Takole je, če bi bil software kriv in ponastavitev aparata v tovarniško stanje, bi po prvem posegu moral aparat priti v OK stanju nazaj. Je tako? Oni so ga ponastavili, prav tako sem ga jaz ponastavil preden sem ga poslal. Aparat ni bil OK, zato so ga dobili nazaj v drugi pregled. Že tu je sporno, kako so lahko prvič napisali, da ni stvarna napaka po vseh njihovih resetih in da napake ni, v drugo so jo pa vendarle našli? Povsem možno je, da so namestili svežo kopijo androida, čeprav bolj verjamem, da so menjali zvočnik, čeprav na aparatu nikjer ni videti, da bi bil odprt.

Matko37 ::

Evo, še en podoben primer, kjer zaradi programske opreme tablica ni pisala črk kot bi mogla: https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...
Torej je tudi programska oprema lahko stvarna napaka, torej lahko s prijavo na TIRS v mojem primeru tudi uspem. Prijavil sem, sedaj čakam na odziv. Koliko časa ponavadi rabi TIRS, da odreagira?

tomaz- ::

tole je žal čisto drugačen priemr. Pri njemu je napaka ostala prisotna tudi ob ponastavitvi, tebi pa zdaj deluje normalno in napaka ni več prisotna.. še vedno mislim, da so te nategnili in ti zamenjali zvočnik, vendar dejstvo ostaja, da boš hočešnočeš moral izjavit, da zdaj napake res ni več.. Oni pa se zdaj tebi izgovarjajo, da je bila obnovitev programske opreme dovolj.. Če inšpektor vpraša, ali zdaj telefon deluje, kaj boš rekel? Da ne deluje?
A telefon si ziher, da ni bil odpiran?

Matko37 ::

Saj ni res. Po tovarniškem resetu je napaka ostala, aparat pa je imel težavo od prvega vklopa, kar sem jim tudi napsial. Sami so ga, ko sem ga prvič poslal, povrnili v tovarniške nastavitve (to vedno naredijo) in so trdili, da napake sploh ni. Po drugem zahtevku so pa napisali
Ni stvarna napaka, po obnovi programske opreme in kalibraciji naprave na tovarniške nastavitve, kakršne so bile ob nakupu naprave, aparat deluje po specifikaciji proizvajalca. Nekatere aplikacije lahko vplivajo na delovanje aparata, na kar je stranka tudi opozorjena ob nalaganju le teh.


Torej s tem stavkom povedo naslednje:
- obnovili so programsko opremo - to je ponovna namestitev androida????
- kalibracija naprave na tovarniške nastavitve - to je povrnitev v tovarniško stanje, kar sem počel tudi jaz in ni obrodilo sadov
- po opravljenih zgornjih dveh točkah aparat deluje po specifikacijah - torej pred tem je napaka vendarle bila prisotna, čeprav je pri prvem pregledu niso priznali.

Serviser mi je preko maila napisal tudi: serviser je opravil kalibracijo zvočnika in ponastavitev naprave – v obeh primerih gre zgolj za prilagoditev oz. ponastavitev programske opreme. Po tem napake več ni bilo moč zaznati. Zato je bilo ugotovljeno, da stvarna napaka ni prisotna.

Zakon o varstvu potrošnikov v 37. členu določa, kdaj gre za stvarno napako. O njej govorimo:
- »če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno uporabo, za katero jo kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana oz. bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če sta bila vzorec ali model prikazana samo zaradi obvestila.«

Dejstva, ki so po moje sporna:
1. stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo
2. prodajalec na podlagi mnenja servisa napake najprej sploh ni priznal
3. si.mobil me je napotil na servis in ni odgovarjal kot prodajalec za napako
4. nikjer v navodilih ne piše, da moraš karkoli ponastavljati in izvajati obnovitev programske opreme, da bo telefon imel normalen zvok
5. ker vsak telefon ponastavijo, ko ga dobijo v servis in je napaka ostala, vendarle ni pomagala le navadna povrnitev v tovarniško stanje

Po moje so se sami sebe ujeli, četudi so res samo software poštimali...

Tudi pri zgoraj omenjeni tablici bi enaka ponastavitev in obnova programske opreme verjetno rešila problem. Še vedno menim, da bi mi morali telefon menjati, bomo pa videli, kaj bo rekel TIRS, vse našteto pa sem argumentiral z dokazi.

Telefon pa nikjer nima sledi, da je bil odprt, sem gledal pod mikroskopom in sem našel je eno čisto kratko odrgnino ob robu ekrana, ki se komajda vidi, pa spet ne morem dokazati, da ni bilo to že na novem, ker je res tako malo vidna. Inšpektoraja pa ne bo zanimalo, če telefona sedaj deluje, ampak če je bil kršen zakon. Bil je primer, ko je stranka uveljavljala popravilo TV, pa je prodajalec dal popraviti in so mu dali čez par dni delujoč TV nazaj, pa ga ni želel sprejeti, ker je zajteval novega. TIRS je naložil kazen prodajalcu, čeprav je TV deloval, ko ga je stranka dobila v roke, a stranka ni zahtevala popravila, ampak menjavo, enako kot jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matko37 ()

Lakotnik29 ::

Pozabljaš na 3. podstavek 458. člena obligacijskega zakonika.

Drugače si pa v fazi, ko pisanje romanov po forumu nima popolnoma nobene dodane vrednosti.

Uveljavljal si stvarno napako, podjetje je napako odpravilo in izdelek vrnilo češ, da je bila potrebna samo kalibracija in ponastavitev softwara, ker po njihovo ni stvarna napaka.

Zdaj je pač na tebi ali boš šel na sodišče. Inšpektor ne more tukaj popolnoma nič, ker ni pristojen za presojane o obstoju napake, niti za presojanje o tem ali je napaka neznatna.

Matko37 ::

Lakotnik29 je izjavil:

Drugače si pa v fazi, ko pisanje romanov po forumu nima popolnoma nobene dodane vrednosti.


Ok, imaš prav, ne bom več pisal romanov. Ko dobim odločitev TIRS, jo samo še sporočim.

LP

Lakotnik29 ::

Super. Ker večina teh tem se konča pri grožnjah in obljubah. Tako, da bo zanimivo enkrat videt uradni epilog.

šernk ::

Zdaj je pač na tebi ali boš šel na sodišče. Inšpektor ne more tukaj popolnoma nič, ker ni pristojen za presojane o obstoju napake, niti za presojanje o tem ali je napaka neznatna.


kaj pa vem. Po mojem mnenju je servis napako priznal, torej spora o obstoju napake praktično ni. neznatna napaka tudi ne more biti, saj je delujoč zvočnik pogoj za telefoniranje (podobno kot je pri avtu delujoč volan za vožnjo).

Skratka TIRS bi lahko zelo na hitro dal stranki prav, po drugi strani pa če pogledaš gre lahko res za programsko napako in popravilo stane praktično 0 eur in bi zaradi tega lahko padlo pod neznatno napako.

Ampak potem je lahko tudi pri avtu ista stvar. nedelujoč servovolan zaradi tega ker so pozabili naliti olje (popravilo stane 6eur olja) ampak jaz takšnega avta potem ne mislim imet. ker bo servovolan zaradi te napake odpovedal (ni vprašanje več če bo odpovedal ampak samo še kdaj bo odpovedal).

isto je tu z zvočnikom, kaj če je bil narobe nastavljen in je to vplivalo na njegovo življenjsko dobo? vem za dva telefona, kjer se po enem letu ne sliši praktično nič več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

D3m ::

šernk je izjavil:

Zdaj je pač na tebi ali boš šel na sodišče. Inšpektor ne more tukaj popolnoma nič, ker ni pristojen za presojane o obstoju napake, niti za presojanje o tem ali je napaka neznatna.


kaj pa vem. Po mojem mnenju je servis napako priznal, torej spora o obstoju napake praktično ni. neznatna napaka tudi ne more biti, saj je delujoč zvočnik pogoj za telefoniranje (podobno kot je pri avtu delujoč volan za vožnjo).

Skratka TIRS bi lahko zelo na hitro dal stranki prav, po drugi strani pa če pogledaš gre lahko res za programsko napako in popravilo stane praktično 0 eur in bi zaradi tega lahko padlo pod neznatno napako.

Ampak potem je lahko tudi pri avtu ista stvar. nedelujoč servovolan zaradi tega ker so pozabili naliti olje (popravilo stane 6eur olja) ampak jaz takšnega avta potem ne mislim imet. ker bo servovolan zaradi te napake odpovedal (ni vprašanje več če bo odpovedal ampak samo še kdaj bo odpovedal).

isto je tu z zvočnikom, kaj če je bil narobe nastavljen in je to vplivalo na njegovo življenjsko dobo? vem za dva telefona, kjer se po enem letu ne sliši praktično nič več.


To je vprašanje vsake stvari ne le obnovljene ampak tudi nove.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

šernk ::

To je vprašanje vsake stvari ne le obnovljene ampak tudi nove.


treba je ločit stvari ali crknejo zaradi obrabe ali ne. in ali crknejo v življenski dobi naprave ali ne. za mobitel bi rekel da je življenska doba nekje 4-5 let (povprečje kar vidim okoli sebe, da se menja mobitele na toliko let, to je čas ko je mobitel za v smeti in ne za ga dat na bolho).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Lakotnik29 ::

Ampak potem je lahko tudi pri avtu ista stvar. nedelujoč servovolan zaradi tega ker so pozabili naliti olje (popravilo stane 6eur olja) ampak jaz takšnega avta potem ne mislim imet. ker bo servovolan zaradi te napake odpovedal (ni vprašanje več če bo odpovedal ampak samo še kdaj bo odpovedal).


Če boš dokazal, da je povezava med neznatno napako (olje) in odpovedjo servovolana (oziroma njegovo nadprovprečno obrabo) potem ja. Drugače pač ne. Predstavljaj si, da ti pozabijo nalit tekočino na čiščenje stekel in si s tem upravičen do menjave vozila.

D3m ::

Lakotnik29 je izjavil:

Ampak potem je lahko tudi pri avtu ista stvar. nedelujoč servovolan zaradi tega ker so pozabili naliti olje (popravilo stane 6eur olja) ampak jaz takšnega avta potem ne mislim imet. ker bo servovolan zaradi te napake odpovedal (ni vprašanje več če bo odpovedal ampak samo še kdaj bo odpovedal).


Če boš dokazal, da je povezava med neznatno napako (olje) in odpovedjo servovolana (oziroma njegovo nadprovprečno obrabo) potem ja. Drugače pač ne. Predstavljaj si, da ti pozabijo nalit tekočino na čiščenje stekel in si s tem upravičen do menjave vozila.


to bi šele bil KEK. :))
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

šernk ::

Predstavljaj si, da ti pozabijo nalit tekočino na čiščenje stekel in si s tem upravičen do menjave vozila.


hja treba je pač vedet kaj ima kakšne posledice. servovolan bo hitro tenko piskal ko bo imel premalo olja (ali pa prestaro olje in to uničuje pumpo po hitrem postopku). zaradi nedolite tekočine za steklo ne bo nič odpovedalo.

isto je pri mobitelu. če imaš nekalibriran GPS ti ne bo povezalo na GPS, druge škode ne bo naredilo, slabo kalibriran zvočnik pa lahko pusti mehanske posledice (enako kot če glasnost naviješ preko varne meje).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Matko37 ::

Spročam odgovor glede moje zadeve s hreščečim zvočnikom na Galaxy A3. TIRS nima pooblastil za ukrepanje, saj obstaja spor o napaki, napako je pa nemogoče dokazati saj sem dobil aparat nazaj popravljen in nikakor ne morem dokazati na samem aparatu, da je napaka res obstajala. Zadeva bi še šla skozi, ampak so "me ubili" s strani RAM2 oz. TopTime d.o.o. s stavkom, ko so zapisali, da nekatere aplikacije lahko vplivajo na kvaliteto zvoka. S tem so dali vedeti, da je aparat imel hreščeč zvok zaradi nalaganja mojih aplikacij, da pa to ni bilo res pa spet ne morem dokazati. Inšpektor me je opozoril tudi na ohlapno zakonodajo, da v kolikor bi celo dokazal moj prav, se lahko sproži še spor o neznantni stvarni napaki, kjer pa sploh ni natančno določeno, kdaj je napaka neznantna in metode, kako se določa neznatnost napake, tako da v končni fazi, tudi če vse dokažeš, ni rečeno, da dosežeš menjavo izdelka.
Še vedno menim, da so mi na RAM2 menjali zvočnik in se izgovorili na aplikacije in ponastavitve programske opreme. Zgodba je zaključena z grenkim priokusom o RAM2 in TopTime in z eno izkušnjo več.

Daniel ::

Zvok je sedaj ok?

Aplikacija bi lahko povzročila hreščanje, če bi dvignila Gain na Equalizerju na polno. Posledično se lahko uniči tudi zvočnik a to je zelo malo verjetno.
LP
Daniel

LuGi ::

Eni ste pa res posiljeni, telefon dela a ni dovolj? Tečnobe

Dr_M ::

Eni se pa lepo pustite nategovat, zato pa take firme uspevajo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Mare2 ::

Dr_M je izjavil:

Eni se pa lepo pustite nategovat, zato pa take firme uspevajo.


Sem mislil, da bo vsaj eden, ki bo uspešen pri uveljavljanju svoje pravice in ne bo rezultat dobre volje prodajalca. :)

D3m ::

Važno, da ima napako odpravljeno in da aparat deluje. ;)
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

epecar ::

D3m je izjavil:

Važno, da ima napako odpravljeno in da aparat deluje. ;)


To je res. Ampak, da se moras prerekat s serviserji za odpravo tako male napake, pa ni normalno..

Dr_M ::

Ocitno se to enim zdi normalno, da moras inspekcijo poslat, s sodisci grozit in take neumnosti. Ampak vse je v redu, ce zadevo po prerekanju zrihtajo. Vmes pa ene 100 folka nategnejo na suho.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

D3m ::

Popravite, če se motim. Ampak njemu so že odpravili napako, ko je prvič prinesel telefon. Ostalo, kar je pisal je bila samo njegova slutnja kaj naj bilo z aparatom narobe in kaj naj bi naredili na servisu.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Manu ::

Motiš se. Prvič, ko jim je poslal so mu napisali, da z zvočnikom ni nič narobe. Ampak zvočnik mu je še vedno hreščal. Potem jim je še enkrat poslal, tokrat z grožnjami, da bo šel do konca in ko so mu vrnili telefon nazaj, hreščanja ni bilo več, čeprav so napisali, da so samo zvočnik kalibrirali.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

šernk ::

Aplikacija bi lahko povzročila hreščanje, če bi dvignila Gain na Equalizerju na polno. Posledično se lahko uniči tudi zvočnik a to je zelo malo verjetno.


brez root dostopa mislim da ni opcije posegat v samo glasnost zvočnika, saj je max glasnost zapisana v datoteki.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

D3m ::

Manu je izjavil:

Motiš se. Prvič, ko jim je poslal so mu napisali, da z zvočnikom ni nič narobe. Ampak zvočnik mu je še vedno hreščal. Potem jim je še enkrat poslal, tokrat z grožnjami, da bo šel do konca in ko so mu vrnili telefon nazaj, hreščanja ni bilo več, čeprav so napisali, da so samo zvočnik kalibrirali.


No dobro toliko, da vem.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

shadeX ::

LuGi je izjavil:

Eni ste pa res posiljeni, telefon dela a ni dovolj? Tečnobe


I lol'd.

LuGi ::

Tipična slovenska rant, rant, rant.

Gadjit ::

Nisem bral celotne teme, lahko samo povem mojo izkušnjo.
Pred leti sem na simobilu kopil Nokia 5800, že prvi dan sem na zaslonu opazil liso po celi dolžini zaslona, ki je bila bolj vidna na soncu.
Pofotkal sem napako in telefon nesel nazaj na simobil, zahtemal sem menjavo za novega!
Referent, ki me je sprejel je najprej ignoriral moj zahtevek in govoril, da bodo telefon poslali na servis.
Ker se s tem nisem strinjal, sem zagrozil z inšpekcijo in zahteval vodjo prodajalne.
Vodji prodajalne sem pokazal fotke napake in skupaj sma stopila na svetlobo ven iz prodajalne,
da bi se sam prepričal o napaki.
Potem ni več kompliciral in dobil sem nov telefon.

Za svoje pravice se je potrebno boriti in ne pustiti da nas vsak lahko obrne kakor se mu zdi!

lp

Lakotnik29 ::

Zanimivo. In katera pravica prepoveduje prodajalcu, da poslje telefon na servis?

Take partizanske zgodbice naredijo precej vec skode kot koristi.

Dr_M ::

To je pa absolutno res. Prodajalec ni za to tam, da ugotavlja napake na telefonu, ampak opise napako in stanje aparata in poslje na servis.
Skrajno neprimerno ravnanje kupca.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Thuban ::

šernk je izjavil:

Aplikacija bi lahko povzročila hreščanje, če bi dvignila Gain na Equalizerju na polno. Posledično se lahko uniči tudi zvočnik a to je zelo malo verjetno.


brez root dostopa mislim da ni opcije posegat v samo glasnost zvočnika, saj je max glasnost zapisana v datoteki.


ne drži povsem. Res je da glasnosti zvočnika ne moreš spreminjati brez root dostopa ampak lahko pa brez nekega problema spremeniš glasnost ki pride iz aplikacije. Če mi ne verjameš ti predlagam da recimo preizkusiš aplikacijo PowerAMP
https://play.google.com/store/apps/deta...

Vseeno se mi zdi skrajno neverjetno da bi telefon hreščal takoj po nakupu, potem po resetu na tovarniške nastavitve pa ne bi več. Skrajno sumljiva izjava.

Matko37 je izjavil:


Še vedno menim, da so mi na RAM2 menjali zvočnik in se izgovorili na aplikacije in ponastavitve programske opreme. Zgodba je zaključena z grenkim priokusom o RAM2 in TopTime in z eno izkušnjo več.


ja ma dobro, tudi če so ti dejansko menjali zvočnik ne razumem kaj je tu tako grozno spornega. Telefon ti zdaj dela dobro, verjetno si iz tega telefona klical inšpektorja.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Mare2 ::

Gadjit je izjavil:


Za svoje pravice se je potrebno boriti in ne pustiti da nas vsak lahko obrne kakor se mu zdi!

lp


Vsaka čast. Še enih par takih borcev, pa bodo dvignili prodajo izdelkov v Sloveniji na nek še vzdržen nivo.

Saj nismo na Kitajskem.

shadeX ::

Thuban je izjavil:


ja ma dobro, tudi če so ti dejansko menjali zvočnik ne razumem kaj je tu tako grozno spornega. Telefon ti zdaj dela dobro, verjetno si iz tega telefona klical inšpektorja.



ROFL, 3/4 ljudi ne razume. Če je OP uveljavljal stvarno napako in menjavo telefona, mora biti tej zadevi ugodeno (v kolikor je napaka res prisotna). Na servisu pa so (šele v drugo), napravo popravljali na svojo roko (ugotovili so da je napaka očitno res prisotna). Servis se je zgovoril na napako uporabnika ( napako so kao povzročile namščene aplikacije na telefonu ).

OP tega seveda ne more dokazati.

Telefon dela, ampak dejstvo je da so nov telefon odpirali, šarili po njemu in predvsem se niso držali pravil (menjava naprave). Očitno je to stalna praksa servisov, ker kolegica je tudi dobila novo Samsung tablico z napako. Uveljavljala je stvarno napako (menjava naprave), dobila je nazaj popravljeno (ampak slabo zaprto, popraskano) tablico..

šernk ::

Res je da glasnosti zvočnika ne moreš spreminjati brez root dostopa ampak lahko pa brez nekega problema spremeniš glasnost ki pride iz aplikacije. Če mi ne verjameš ti predlagam da recimo preizkusiš aplikacijo PowerAMP


če bi bilo to pol leta nazaj bi testiral, zdaj pa res nimam volje tega in ti bom verjel na besedo. pred pol leta sem pa šaril po datotekah ker mi je CM11 zbil glasnost vsega skoraj na polovico originalne in bi mi prišla kakšna podobna aplikacija zelo prav namesto da sem se zajebaval par dni in ročno nastavljal stvari.

vendar s to aplikacijo lahko ustvariš da zadeva hrešči predvidevam da zaradi samih nastavitev aplikacije (ne vem sicer kaj vse omogoča sama aplikacija vendar čez mejo nastavljene max glasnosti zvočnika pač ne moreš, medtem ko ga z root dostopom lahko odpreš do max) vendar pa ne more zvočnik potem hreščat če greš mimo te aplikacije (recimo ko te nekdo kliče).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

knesz ::

shadeX je izjavil:



Telefon dela, ampak dejstvo je da so nov telefon odpirali, šarili po njemu in predvsem se niso držali pravil (menjava naprave). Očitno je to stalna praksa servisov, ker kolegica je tudi dobila novo Samsung tablico z napako. Uveljavljala je stvarno napako (menjava naprave), dobila je nazaj popravljeno (ampak slabo zaprto, popraskano) tablico..


Dejstvo je, da telefona niso odpirali, ampak so samo naredili kalibracijo. Dejstvo, da so odpirali, bi OP moral dokazovati z izvedencem. Da ne bo pomote, navijam za OPa, ampak to je dejstvo.

shadeX ::

Da ne bomo samo blatili naših servisov, imam eno zgodbo s srečnim koncem. Torej na kratko, kolegica je kupila Sony Xperia M4 Aqua na Telekomu 3-4 mesece nazaj. Telefon ji je že od vsega začetka slabo delal. Proximity senzor je bil pokvarjen (zaslon se ni izklopil kadar si približal telefon k ušesu), zvočnik je začel hrečati.

Telefon je bil preko Telekoma poslan k TopTime servisu in naj bi ga tudi popravili. To je njihov dokument.




Ampak po 1 tednu je bila zadeva spet po starem. Zvočnik niti ne vem, če so popravili, ampak proximity sensor zagotovo ne.

Prvi vtisi s servisa se niso končali ravno dobro. Ker je že bentila (kdo nebi), sem ji svetoval naj uveljavla stvarno napako in to je tudi storila. Po 7 dneh je dobila odgovor da je stvarna napaka sprejeta in kupnino bo dobila nazaj (Aneks s telekomom se razveljavi). Jutri gre po nov telefon - tokrat ne bo Sony.


P.S

Na telefonu ni bilo videti nobenih vidnih znakov poškodbe (kot so napisali na dokumentu). Glede na to da je v prvo bil šalabajzersko popravljen (in napisanimi napačnimi informacijami) sem zadovoljen vsaj da so sprejeli stvarno napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

D3m ::

Telefon Toptime ne popravlaj ampak pošljejo na Madžarsko ali Slovaško.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Mare2 ::

Baterijo sigurno znajo zamenjati. :)

Lakotnik29 ::

shadeX je izjavil:

Da ne bomo samo blatili naših servisov, imam eno zgodbo s srečnim koncem. Torej na kratko, kolegica je kupila Sony Xperia M4 Aqua na Telekomu 3-4 mesece nazaj. Telefon ji je že od vsega začetka slabo delal. Proximity senzor je bil pokvarjen (zaslon se ni izklopil kadar si približal telefon k ušesu), zvočnik je začel hrečati.

Telefon je bil preko Telekoma poslan k TopTime servisu in naj bi ga tudi popravili. To je njihov dokument.




Ampak po 1 tednu je bila zadeva spet po starem. Zvočnik niti ne vem, če so popravili, ampak proximity sensor zagotovo ne.

Prvi vtisi s servisa se niso končali ravno dobro. Ker je že bentila (kdo nebi), sem ji svetoval naj uveljavla stvarno napako in to je tudi storila. Po 7 dneh je dobila odgovor da je stvarna napaka sprejeta in kupnino bo dobila nazaj (Aneks s telekomom se razveljavi). Jutri gre po nov telefon - tokrat ne bo Sony.


P.S

Na telefonu ni bilo videti nobenih vidnih znakov poškodbe (kot so napisali na dokumentu). Glede na to da je v prvo bil šalabajzersko popravljen (in napisanimi napačnimi informacijami) sem zadovoljen vsaj da so sprejeli stvarno napako.


DA ne bomo po nepotrebnem hvalili servisov: Stvarno napako se uveljavlja pri prodajalcu, ki tudi odloči kaj bo naredil. Očitno ima Telekom dovolj izkušenj z šalabajzerji na Toptime, ali pa s tečnimi strankami.

shadeX ::

DA ne bomo po nepotrebnem hvalili servisov: Stvarno napako se uveljavlja pri prodajalcu, ki tudi odloči kaj bo naredil. Očitno ima Telekom dovolj izkušenj z šalabajzerji na Toptime, ali pa s tečnimi strankami.


Stvarna napaka je bila uveljavljena pri prodajalcu (Telekom). So tudi sami to predlagali oz. se strinjali, da se uveljavi stvarno napako glede na to da so Sonijeve Aqua serije poden (ni prva, ki je prinesla ta telefon na prodajno mesto).

Vsak telefon se sicer lahko pokvari, ampak da drugič prineseš isti telefon v roku enega tedna na popravilo (za isto napako) nekaj zagotovo ne štima. Glede na to da plačaš, hočeš tudi izpraven izdelek.

Se je pa za nakup Sonija odločila zato, ker je prej imela Arc S serijo, ki je bila odlična (4 leta lastnik - nikoli problema - nikoli uveljavljanja garancije).

Stvarno napako se uveljavlja pri prodajalcu, ki tudi odloči kaj bo naredil.


Odloči kaj bo naredil v kakšnem smislu?

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.



P.S

Sicer pa kakorkoli. Ne hvalim teh servisov, ker sem že videl kakšna je zadeva. Popravit sploh ne znajo napake. Znajo narediti tisto kar znam jaz doma (resetirat telefon, naložit fresh software,..), ampak vsaj (zaenkrat) je mit o politju s tekočino razbit in končno so priznali da je bil telefon res zjeban nov. Kar je tudi bil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Dr_M ::

ampak vsaj (zaenkrat) je mit o politju s tekočino razbit in končno so priznali da je bil telefon res zjeban nov.


Sej ves tisto o eni lastovki in pomladi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

shadeX ::

Jp.

Po enem primeru zagotovo ne moreš sklepati. Problem, ki ga vidim na forumih je da folk večinoma samo benti, ko je kaj narobe. Nikdar oz. redko pa se kakšno zadevo pohvali oz. prikaže v ne tako črni luči kakor je.

Pač zadoovljen sem s stvarno napako. Lahko bom že čez mesec tukaj bentil čez kater drug (ali pa ta) servis, da je šlo pri meni kaj narobe :)

next3steps ::

Ne moremo kaj dosti dobrega povedati, ce raje vse na lastno roko popravimo lot pa damo tem salabajzarjem
strani: 1 ... 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Toptime servis

Oddelek: Mobilne tehnologije
483081 (1041) papa962
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9111378 (6088) ziga1990
»

Ram2 in problemi z garancijo

Oddelek: Loža
364735 (3541) [D]emon
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
455390 (4031) PINki
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10714523 (11550) amigo_no1

Več podobnih tem