» »

Stvarna napaka LCD TV

Stvarna napaka LCD TV

St235 ::

Izrecno je rekel, da je stvarna napaka nekaj, kar je bilo prisotno že ob nakupu in ni tako kot bi moralo biti glede na specifikacije oz. ponujeno.

Kako torej prodaja TVja, ki ima prisotno napako ob nakupu ni stvarna napaka?

nekikr ::

Ker ne znaš prebrati dve stavkov. Tako.

shmandi ::

@OP
Ne vem zakaj pa se toliko s servisom ukvarjaš? A od servisa kupujete aparate ali od uvoznika?
Tudi, če je to ista firma, verjetno zadnje besede o dobropisu nima nekdo na servisu, ampak v nabavi/prodaji.
Lahko pa tudi "na lastno roko" rešite stranko in ji dajte dobropis oz. nov aparat, popravljenega (glede na to, da je rabljen komaj nekaj dni) prodate po znižani ceni.

s1m0n ::

Kakšnih par krat kar sem uveljavljal stvarno mi je bilo vedno rečeno, da bo servis odločil ali se napaka šteje kot stvarna ali kot popravilo v garanciji.
Pa sem dobil okvarjen izdelek iz škatle pa sem vseeno moral počakat na odločitev servisa.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

St235 ::

Tebe zanima samo in le prodajalec. Kaj in kako se on dogovarja s servisom NI problem kupca. Če ste pač tako naivni, da vas vsakič peljejo scat z izgovori, da mora zadevo urejat servis potem je to v bistvu vaš problem.

Zakon prodajalcu nalaga, da v osmih dneh odgovori kupcu ali je napaka stvarna ali ne. Zdaj ali se on posvetuje s kristalno kroglo, servisom ali hobotnico je njegova stvar. Tebi mora v osmih dneh sporočiti da, napaka je stvarna in izpolnjujemo zahtevo, ki ste jo navedli ali pa ne napaka ni stvarna in vaš zahtevek zavračamo. In to je to.

Vse ostalo je izumljanje tople vode.

nekikr je izjavil:

Ker ne znaš prebrati dve stavkov. Tako.


kater stavek? ta da če izdelek ob nakupu odstopa od predvidenih lastnosti (kar samodejno menjavanje glasnosti nedvomno je) potem gre za stvarno napako? Treba pač ločit ali pride do okvare za časa garancijskega obdobja ali pa to, da je izdelek že prodan z okvaro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

nekikr ::

Ne. Preberi stavek, ki pride za tem. Saj ni pretežko, jih je le nekaj.

Tebi mora v osmih dneh sporočiti da, napaka je stvarna in izpolnjujemo zahtevo, ki ste jo navedli ali pa ne napaka ni stvarna in vaš zahtevek zavračamo. In to je to.

Saj to so načeloma naredili. Napaka ni stvarna ampak je stvar garancijskega popravila. In v garanciji je bil TV tudi popravljen...

St235 ::

In kot je bilo že 10x rečeno, prodaja pokvarjenega TVja spada v kategorijo stvarne napake.

Predvsem pa spet mešaš servis in prodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

nekikr ::

Meni je za prodajalca in serviserja čisto vseeno, ti ju notri tlačiš. In, kot rečeno s strani uradne osebe, ki to dela vsak dan (in ne nekaj forumašev) to ni stvarna napaka ampak garancijsko popravilo. Inšpektorjeve besede bom jemal precej bolj resno kot tvoje.

D3m ::

Rejzor ali ti je stranka dala pisno obvestilo o stvarni napaki?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Okapi ::

RejZoR je izjavil:

Stranka je prinesla LCD za stvarno napako, ker je sam od sebe spreminjal glasnost po parih dneh od nakupa.
To je čisto jasno okvara, ne stvarna napaka. Televizor ob nakupu ni imel nobene stvarne napake, samo en sklop se je po par dnevih rabe pokvaril. Servis je to v garanciji popravil in čisto pravilno ugotovil, da ni stvarna napaka.

Potrošniške organizacije in še kdo potrošnike zavajajo s trditvami, da lahko kar sami odločajo, kaj je stvarna napaka in kaj okvara.

s popravilom dejansko priznali, da napaka je obstajala.
??? S popravilom so priznali zgolj to, da se je televizor pokvaril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Okapi ::

To da lahko servis samovoljno spremeni zahtevo stranke je bullshit. Najmanj kar mora servis naredit, je da stranka opozori na to.

In pri tem mnenju manjka bistveno dejstvo, kdaj je okvara nastala. Če v prvih šestih mesecih, potem je bil artikel prodan pokvarjen in to, da ti prodajo pokvarjen artikel je stvarna napaka.
Edini bullshit tu je Lakotnikovo mnenje, da se lahko kar kupec sam odloči, da ima nek izdelek stvarno napako. No, dodaten bullshit je Lakotnikovo mnenje, da vsaka okvara v prvih šestih mesecih pomeni, da je bil izdelek prodan pokvarjen.

Kupec lahko reče, da ima izdelek po njegovem mnenju stvarno napako, ampak lahko se tudi moti. Njegovo mnenje ni sveto. In običajno ni prodajalec tisti, ki odloča, ali ima kupec prav ali ne, temveč je to pooblaščeni servis, ker so strokovno usposobljeni. Če se kupec s tem ne strinja, lahko toži prodajalca, in IMHO v tem primeru nima možnosti za uspeh.

O.

St235 ::

Nikjer ni sem trdil, da kupec odloča ali gre za stvarno napako. To si mi gladko podtaknil. Tako, da si lahko bullshit nekam vtakneš. Je pa na kupcu, da zahteva uveljavitev stvarne napake in je ne prodajalec ne serviser ne more samovoljno spremenit v garancijsko popravilo.

O stvarni napaki odloča SAMO in le PRODAJALEC. Pri tem si lahko pomaga s servisom, kristalno kroglo ali pa hobotnico.

Glede bullshita o tem, da okvara v šestih mesecih pomeni, da je bila okvara prisotna že pri novem izdelku pa ti predlagam, da si prebereš zakon preden nabijaš tja v tri dni o stvareh, ki jih ne poznaš.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


nekikr je izjavil:

Meni je za prodajalca in serviserja čisto vseeno, ti ju notri tlačiš. In, kot rečeno s strani uradne osebe, ki to dela vsak dan (in ne nekaj forumašev) to ni stvarna napaka ampak garancijsko popravilo. Inšpektorjeve besede bom jemal precej bolj resno kot tvoje.


Kaj ko bi ti najprej s tem famoznim inšpektorjem preveril ali sta govorila o napaki na splošno ali o napaki, ki se pojavi v šestih mesecih od nakupa in se po zakonu privzema, da je obstajala že pri prodaji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Glede bullshita o tem, da okvara v šestih mesecih pomeni, da je bila okvara prisotna že pri novem izdelku pa ti predlagam, da si prebereš zakon preden nabijaš tja v tri dni o stvareh, ki jih ne poznaš.
Preberi si ga raje ti in če kaj ne razumeš, vprašaj, kakšna je razlika med "napako na stvari" in "okvaro". Potem boš mogoče tudi lažje razumel, kaj ti nekikr poskuša povedati.

O.

PrihajaNodi ::

Definicija stvarne napake je torej popravilo zaradi okvare v sklopu garancije. Lol. Lakotnik ima prav.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Okapi je izjavil:

Glede bullshita o tem, da okvara v šestih mesecih pomeni, da je bila okvara prisotna že pri novem izdelku pa ti predlagam, da si prebereš zakon preden nabijaš tja v tri dni o stvareh, ki jih ne poznaš.
Preberi si ga raje ti in če kaj ne razumeš, vprašaj, kakšna je razlika med "napako na stvari" in "okvaro". Potem boš mogoče tudi lažje razumel, kaj ti nekikr poskuša povedati.

O.


normalno, ker to da ti nekdo proda pokvarjeno zadevo seveda ne pomeni, da ti je prodal napravo, ki nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet. Ker katera budala pa kot pričakovano lastnost nove televizije, predpostavlja, da dela brez okvar out of the box. Materi imamo potrošniki neracionalna pričakovanja.

PrihajaNodi ::

Enim tu se marsikaj ni jasno. In primerjati avtomobilske brisalce z okvaro avtomobila je pac butasto, motorja. Brisalci so bolj kot ne potrosni material.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

V čem točno? S pokvarjenimi brisalci se ne moreš peljat po dežju, tako kot se ne moreš peljat s kakšno drugo resno okvaro. So pokvarjeni brisalci v prvih šestih mesecih dovolj za zamenjavo avtomobila za novega? Lakotnik očitno misli, da so. V prvega pol leta se marsikaj lahko pokvari - kupci avtomobilov bi bili presrečni, če bi Lakotnik imel prav, ker bi lahko tako dobili nov avto.

O.

PrihajaNodi ::

Saj tudi baterija ima drugacne pogoje pri popravilih kot mobitel ane.

Televizija kot taka je pa stvar kot celota.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Sej lahko da bi pa res lahko kupec zahteval nov avto zaradi okvarjenih brisalcev. Ampak to mu ni v interes, da bi vsakič ko bi nekaj šlo (v roku 6. mesecev), zamenjal nov avto :))

Uglavnem, Okapi. Kako si potem smatraš ti ta člen ki ga je lakotnik prilepil zgoraj?

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Okapi ::

Ni vse "napaka na stvari", lahko je tudi okvara ali kaj tretjega.

O.

RejZoR ::

Vse kar je znotraj 6 mesecev od nakupa se avtomatično smatra kot prisotno ob nakupu pa tud če se pojavi v 5 mescu in 29 dnevu. To je tud men jasno. Po 6 mescu pa mora stranka sama dokazovat, da je napaka bila prisotna.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

St235 ::

Okapi je izjavil:

Ni vse "napaka na stvari", lahko je tudi okvara ali kaj tretjega.

O.


Daj mi nekaj odgovori: Po tvojem mnenju je iracionalno in neutemeljeno od potrošnika, da kot lastnost nove naprave, pričakuje da bo out of the box delala brez okvar?

Pa saj ni čudno da vaš prodajalci brez vazelina nategujejo kjer jim paše, če na nasedate na take floskule.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Mimogrede, avtov ne menjajo za nove, ampak jih popravljalo, tudi ko je napaka dejansko uradno priznana kot "tovarniška", se pravi stvarna, ob številnih vpoklicih (ko so vpoklicani manj kot 2 leti stari avti). Lakotniku predlagam, da organizira potrošniško akcijo, da se ob kakršnikoli okvari v roku pol let ne ugotavlja, ali je okvara, stvarna napaka ali kaj tretjega, ampak se izdelek avtomatično menja za novega. Mnogi mu bodo zelo hvaležni. Po njegovem mnenju je itak že vse zapisano v zakonih, samo še dovolj uradno mnenje mora dobiti, in je stvar urejena.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nekikr ::

Kaj ko bi ti najprej s tem famoznim inšpektorjem preveril ali sta govorila o napaki na splošno ali o napaki, ki se pojavi v šestih mesecih od nakupa in se po zakonu privzema, da je obstajala že pri prodaji?
4 Precej dobro sem napisal, kaj mi je inšpektor rekel. Seveda si ti, kavč komentator, pametnejši od njega. Kakopak. Lahko ti dam tudi številko, če upaš poklicati, da ne boš širil FUDa. Ne rabiš verjeti meni, jaz samo logično sklepam, še raje pa kar njega povzamem, ker to počne vsak dan.

Glugy ::

Kot kupec lahko pošlješ izdelek prodajalcu da da naprej v popravilo po principu stvarne napake al pa garancije. V mnogih primerih bi se teoretično lahko kupec odločil za eno ali drugo. Je pa stvarna napaka bolj zakomplicirana, omejena in je garancija tisto kar je lažje in hitreje uveljavljat, ti da pa stvarna napaka več možnosti.

Prejle sm bral je en reku da se je bivša ministrca ustrašla ko ni ukinla avtomatske garancije. Oprosti ampak stvarna napaka temu ne seže do kolen. Za stvarno napako če servis/prodajalec ne priznavata je treba dokazovat in se mučkat okol, pri garanciji pa če ne dela se pošlje in zamenja, težko se servic/prodajalec spomnta da pa zdj ne bosta popravla. Več problemov je s stvarno napako za kupca v primeru zapletov. Vedno.
In ti pol govoriš da se je ustrašla. Nč se ni ustrašla. Ona je hotla ustrežt velikim podjetjem, pol so jo pa tisti k se vsaj v osnovi mal spoznajo na stvari mal nazaj držal ker je čist popolnoma jasno da je garancija totalno nad stvarno napako. Večja zaščita za kupca.
Če bi že hotl odstrant podvajanje že bi mogl stvarno napako odstrant ne pa avtomatske garancije. Če bi res hotl neki pozitivnga nardit.


Jz tkole mislm ane. Prodajalc založi denar/blago in se potem ukvarja s servisom. Kupec mora bit zadovoljen pa hitr da se premikajo stvari. Potem naj pa prodajalc gre na sodišče tožt servis ker se je samovoljno odločil da bo kljub predloženemu popravilu za stvarno napako popravil televizor kot da ni stvarna napaka. Enako kot če bi poslal avto v avto pralnico, oni biti pa namesto pranja avta prebarvali avto. Pač to tko ne gre. Sami so šli tist delat sami naj nosjo posledice in stroške tega. Če se pa ne strinjajo se gre pa na sodišče. No vsaj v normalni državi se gre na sodišče. V še bl normalni državi pa servis prizna napako. ampak to je že druga zgodba.

shadeX ::

Mja. Kakšni šalabajzerji so inšpektorji v Sloveniji vemo vsi. Ubistvu tale člen ki ga je lakotnik prilepil zgoraj bi lahko dešifriral 5 letni otrok oz. vsak ki zna brati.

37.b člen
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Torej kar se zgodi z napravo v roku od 0-6 mesecev se šteje, da je imela naprava napako že ob nakupu. To ne rabiš bit pravnik da razumeš tole. In če stranka pisno zahteva drug izdelek ga mora dobiti (v primeru da je napaka res prisotna). Nikakor pa ne sme servis delati na svojo roko (kot je v Rezorjevem primeru - in primeru moje znanke, ki sem ga napisal zgoraj).

Kar se tiče brisalcev in avtomobila. Čisto mogoče je da zakon za nekatere primere sploh ne velja. Recimo če bi hotel drugi avtomobil, bi moral na novemu narediti registracijo, tega odjavit itd (kup kolobocij in stroškov), zato so mogoče take stvari izvzete iz zakona (govorim na pamet, ampak bi bilo logično). Nikoli nisem niti slišal tudi če se ti je pokvaril motor da bi zamenjali z novim avtom ampak so le-tega popravili.

Meni se zdi da v Rezorjevem primeru (in veliko drugih) se servis samo izmika.

Okapi ::

In vendar bi ti, po Lakotnikovem mnenju, morali dati nov avto, če se ti po petih mesecih pokvari sklopka, ali klima ali kaj podobnega.

PrihajaNodi ::

Okapi je izjavil:

Mimogrede, avtov ne menjajo za nove, ampak jih popravljalo, tudi ko je napaka dejansko uradno priznana kot "tovarniška", se pravi stvarna, ob številnih vpoklicih (ko so vpoklicani manj kot 2 leti stari avti). Lakotniku predlagam, da organizira potrošniško akcijo, da se ob kakršnikoli okvari v roku pol let ne ugotavlja, ali je okvara, stvarna napaka ali kaj tretjega, ampak se izdelek avtomatično menja za novega. Mnogi mu bodo zelo hvaležni. Po njegovem mnenju je itak že vse zapisano v zakonih, samo še dovolj uradno mnenje mora dobiti, in je stvar urejena.

O.


Res je. Pa vseeno ima lakotnik orav. Brisalci pa imajo svojo garamcijo enako baterije v telefonu. Samo slovenske gnile firme kompliciraj Hofer iN Lidl menjata brez problemov denar al nov artikel. Se vidi da vse crkuje pri nas in zakaj. Tujci bolj dosledno upostevajo naso zakonodajp kot mi.lol

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Pa ne moreš metat Lidla in Hoferja v isti koš kot druge firme. Druge firme tržijo en model celo leto. Lidl in Hofer pa ga dobita za eno akcijo in to je to. Itaq da se ne ukvarjajo z njimi ampak samo menjajo. Dobijo po super ugodni ceni in nato pač požrejo nekaj malega okvar.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

PrihajaNodi ::

Ja oprosti ker gresta hofer in lidl korak casom. Racunalnik je vedno na voljo v hoferju med kruhom, pa vseeno je kvaliteta storitev nad mercatorjem merkurjem, tusem ki bodo zdaj zdaj crknili. Zdej pa izgovori da hofer in lidl nista specializirana za to in ono.

Zgodovina sprememb…

Blazz ::

Jaz bi še nekaj dodal. Kupec je zadevo prinesel po parih dneh od nakupa. A ni tu potem v igri reklamacija in ne garancija?...

St235 ::

nekikr je izjavil:

Kaj ko bi ti najprej s tem famoznim inšpektorjem preveril ali sta govorila o napaki na splošno ali o napaki, ki se pojavi v šestih mesecih od nakupa in se po zakonu privzema, da je obstajala že pri prodaji?
4 Precej dobro sem napisal, kaj mi je inšpektor rekel. Seveda si ti, kavč komentator, pametnejši od njega. Kakopak. Lahko ti dam tudi številko, če upaš poklicati, da ne boš širil FUDa. Ne rabiš verjeti meni, jaz samo logično sklepam, še raje pa kar njega povzamem, ker to počne vsak dan.


Daj prosim preberi, kar si napisal in mi najdi ker si specificiral, da sta z inšpektrojem govorila o novem izdelku (oziroma mlajšem od šest mesecev)? In ja, prosim za telefonsko (lahko na ZS), da ga pokličem in preverim, če res okrog razlaga, da kupec ni upravičen do stvarne napake če kupi pokvarjen izdelek.

Trupl0 ::

shadeX je izjavil:

Mja. Kakšni šalabajzerji so inšpektorji v Sloveniji vemo vsi. Ubistvu tale člen ki ga je lakotnik prilepil zgoraj bi lahko dešifriral 5 letni otrok oz. vsak ki zna brati.

37.b člen
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Torej kar se zgodi z napravo v roku od 0-6 mesecev se šteje, da je imela naprava napako že ob nakupu. To ne rabiš bit pravnik da razumeš tole. In če stranka pisno zahteva drug izdelek ga mora dobiti (v primeru da je napaka res prisotna). Nikakor pa ne sme servis delati na svojo roko (kot je v Rezorjevem primeru - in primeru moje znanke, ki sem ga napisal zgoraj).

Kar se tiče brisalcev in avtomobila. Čisto mogoče je da zakon za nekatere primere sploh ne velja. Recimo če bi hotel drugi avtomobil, bi moral na novemu narediti registracijo, tega odjavit itd (kup kolobocij in stroškov), zato so mogoče take stvari izvzete iz zakona (govorim na pamet, ampak bi bilo logično). Nikoli nisem niti slišal tudi če se ti je pokvaril motor da bi zamenjali z novim avtom ampak so le-tega popravili.

Meni se zdi da v Rezorjevem primeru (in veliko drugih) se servis samo izmika.


Potemtakem v Sloveniji sploh ne potrebujemo splošne garancije do pol leta od nakupa artiklov.
Vse se reši v 8 dneh ( keš nazaj ali nov artikel ) in vse diktira stranka.

Okvaro na stvari bi morali obdržati tam kjer spada...na oddelek puloverjev, adidask in spodnjih gat...

Izpis iz spletne strani http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.

Stvarna napaka
Za vsak izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja.

Garancijo lahko uveljavljam za vsak izdelek za katerega je dana garancija in stvarno napako lahko uveljavljam za vsak izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja.

Ker kupim TV sprejemnik je zanj izdan garancijski list in splošni garancijski rok najmanj 12 mesecev.
Ker kupim spodnje gate v mercatorju in zraven ni garancijskega lista, se ga ne izdaja, lahko uveljavljam stvarno napako ( izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja ).

Slovensko po slovensko, 1cm zemlje je moje pa se sladko malo j

PS: Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.
Tole sladko nima smisla saj GARANCIJE ne more uveljavljati, če se za artikel ne izdaja garancijskega lista oz. garancije. Stranka uveljavlja stvarno napako, kjer mora prodajalec prve pol leta dokazovati, da napaka obstaja ali ne. Po pol leta pa je na strani stranke, da dokazuje za kar ima časa leto in pol. Skupno 2 leti od datuma nakupa gat
If you are going through Hell, keep going !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trupl0 ()

St235 ::

Okapi je izjavil:

In vendar bi ti, po Lakotnikovem mnenju, morali dati nov avto, če se ti po petih mesecih pokvari sklopka, ali klima ali kaj podobnega.


In od kje tebi ideja, da pri avtomobilih ni možno uveljavljat stvarne napake?

Utemeljena zahteva za nov avto:
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...

Konkretna ugotovitev sodišča in to ravno okoli avtomobilov, kjer stvarna napaka ne obstaja:
Sicer pa je iz navedenega dopisa (pri)tožnice razvidno, da (pri)tožnica sploh ni priznavala pravice potrošnice iz naslova odgovornosti za stvarne napake, saj se je izgovarjala na odgovornost na temelju garancije, kar pa ni bil predmet potrošničinega zahtevka. S tem, ko je (pri)tožnica odgovorila, da so vse napake predmet garancijskega popravila in je potrošnico napotila, da napake odpravlja na kateremkoli pooblaščenem servisu, se je pritožnica le skušala izogniti zakonsko določenim obveznostim, ki jih je po določilih ZVPot kot prodajalka dolžna spoštovati.

Okapi ::

St235 je izjavil:

Okapi je izjavil:

In vendar bi ti, po Lakotnikovem mnenju, morali dati nov avto, če se ti po petih mesecih pokvari sklopka, ali klima ali kaj podobnega.


In od kje tebi ideja, da pri avtomobilih ni možno uveljavljat stvarne napake?
Kot rečeno, pogumno v akcijo, Slovenci bodo zelo veseli, ko bodo izvedeli, da lahko zaradi pokvarjene sklopke ali brisalcev dobijo nov avto.

St235 ::

Pa še par konkretnih mnenj v branje, tako da ne bodo vsi argumenti tipa sem se pogovarjal z Joškom, ki pozna toneta, katerega sestričnin mož je delal za enega tipa, ki je imel strica, ki je menjal žarnice na inšpektoratu.

http://www.arhiv.uvp.gov.si/si/potrosni...

Okapi je izjavil:

St235 je izjavil:

Okapi je izjavil:

In vendar bi ti, po Lakotnikovem mnenju, morali dati nov avto, če se ti po petih mesecih pokvari sklopka, ali klima ali kaj podobnega.


In od kje tebi ideja, da pri avtomobilih ni možno uveljavljat stvarne napake?
Kot rečeno, pogumno v akcijo, Slovenci bodo zelo veseli, ko bodo izvedeli, da lahko zaradi pokvarjene sklopke ali brisalcev dobijo nov avto.


nalimam ti link konkretne sodbe in to je vse kar si sposoben spravit skupaj? Sramota za kogarkoli, ki ima IQ višji od številke čevlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Jaz ti še kar predlagam, da greš v akcijo. Zagotovljena slava v slogu Pezdirja.>:D
Na tvoja podla podtikanja in žalitve pa ne bom odgovarjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Ziga Dolhar ::

Okapi, tvoji prispevki v tej temi so enakovredni trollanju. Nekako na nivoju Miloša Mitroviča (EPL d.o.o.), ki mi je leta 2004 na pojasnilo, da mi mora ob zamenjanem Shufflu izročiti tudi novo garancijsko izjavo, odvrnil da "eno je teorija drugo pa praksa".

Na Lakotnikove trditve, ki temeljijo na veljavnih predpisih, odgovarjaš z argumentom, da tega itak noben prodajalec ne bo spoštoval. Začuda Lakotnik še ni na dan privlekel argumenta avtoritete (zabožjo voljo, včasih je vseen pametno poslušati pravnika), čeprav bi bilo morda primerno.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Še en, ki ne zna brati (in malo razmišljati zraven).;(( Jaz pravim, da ni vsaka napaka/okvara že avtomatično stvarna napaka, zaradi katere bi lahko zahteval nov avto, Lakotnik (in očitno tudi ti) pa trdi natanko to - karkoli je narobe v prvega pol leta, je po njegovem stvarna napaka in lahko kupec zahteva nov izdelek. Klima ne dela, pokvari se sklopka, brisalci ne delajo ... hočem nov avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

shadeX ::

karkoli je narobe v prvega pol leta, je po njegovem stvarna napaka


To ni njegovo mnenje, ampak citat iz zakona:

37.b člen
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Okapi ::

In še enkrat - če je to slučajno res, ima Lakotnik zagotovljeno večno hvaležnost slovenskih avtomobilistov, če poskrbi, da se to javno razve in začne upoštevati. Kdo se ne bi razveselil novega avta, ko bi se mu po petih mesecih pokvarila ključavnica na vratih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

shadeX ::

Kdo se ne bi razveselil novega avta, ko bi se mu po petih mesecih pokvarila ključavnica na vratih?


Ubistvu nobeden. Ker bi imel več stroškov z dobavo in zamenjavo novega avta kot pa z menjavo ključavnice (tako da bi se vsak človek odločil za popravilo v garanciji).

Če govorimo o sklopki, kjer so stroški višji.. to je pa druga pesem. Čist komot lahko kupec v tem primeru uveljavlja stvarno napako. Zakaj pa ne? Jaz jo bi. Avto ima da dela ker sem za njega odštel n-tisoč EUR. In če mi zakon to omogoča ne bom dovolil da mi neposobni mehaniki pacajo po novem avtu in bom zahteval novega. Simple as that.

St235 ::

Okapi je izjavil:

In še enkrat - če je to slučajno res, ima Lakotnik zagotovljeno večno hvaležnost slovenskih avtomobilistov, če poskrbi, da se to javno razve in začne upoštevati.


Pa si ti popolnoma nepismen? Ker imaš zgoraj link na sodbo kjer se je točno to zgodilo. Na avto so bile okvare, stranka je zahtevala menjavo vozila, prodajalec jo je pošiljal na garancijska popravila namesto da bi menjal avto in sodišče je razsodilo v prit stranke.

In ker vem, da ljudem z enomestnim IQjem delajo dolgi teksti težave, sem konkretno potegnil ven odstavek, ki govori točno o tem, da se kupca, ki uveljavlja stvarno napako ne sme odpravit z obrazložitvijo, da gre za popravila, ki se rešujejo z garancijo.

Okapi ::

Če govorimo o sklopki, kjer so stroški višji..
OK, kaj je s tabo? Kakšni višji stroški pri sklopki? Če se pokvari v garanciji, imaš 0 stroškov, pri sklopki ali pri ključavnici. In vsak bi raje dobil nov, 5 mesecev mlajši avto (z malo sreče en letnik mlajši). Rad bi videl tistega Slovenca, ki bi rekel, ne, ne, nočem novega avta, kar pri tem starem mi zamenjajte ključavnico.

St235 je izjavil:

Okapi je izjavil:

In še enkrat - če je to slučajno res, ima Lakotnik zagotovljeno večno hvaležnost slovenskih avtomobilistov, če poskrbi, da se to javno razve in začne upoštevati.


Pa si ti popolnoma nepismen? Ker imaš zgoraj link na sodbo kjer se je točno to zgodilo. Na avto so bile okvare, stranka je zahtevala menjavo vozila, prodajalec jo je pošiljal na garancijska popravila namesto da bi menjal avto in sodišče je razsodilo v prit stranke.

In ker vem, da ljudem z enomestnim IQjem delajo dolgi teksti težave, sem konkretno potegnil ven odstavek, ki govori točno o tem, da se kupca, ki uveljavlja stvarno napako ne sme odpravit z obrazložitvijo, da gre za popravila, ki se rešujejo z garancijo.
Nepismen si ti, ali pa se delaš neumnega.;(( Ti primer ene napake posplošuješ na vse napake. Poskrbi, da se to razve in začne upoštevati in Slovenci te bodo nosili na ramah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

PrihajaNodi ::

Trupl0 je izjavil:

shadeX je izjavil:

Mja. Kakšni šalabajzerji so inšpektorji v Sloveniji vemo vsi. Ubistvu tale člen ki ga je lakotnik prilepil zgoraj bi lahko dešifriral 5 letni otrok oz. vsak ki zna brati.

37.b člen
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Torej kar se zgodi z napravo v roku od 0-6 mesecev se šteje, da je imela naprava napako že ob nakupu. To ne rabiš bit pravnik da razumeš tole. In če stranka pisno zahteva drug izdelek ga mora dobiti (v primeru da je napaka res prisotna). Nikakor pa ne sme servis delati na svojo roko (kot je v Rezorjevem primeru - in primeru moje znanke, ki sem ga napisal zgoraj).

Kar se tiče brisalcev in avtomobila. Čisto mogoče je da zakon za nekatere primere sploh ne velja. Recimo če bi hotel drugi avtomobil, bi moral na novemu narediti registracijo, tega odjavit itd (kup kolobocij in stroškov), zato so mogoče take stvari izvzete iz zakona (govorim na pamet, ampak bi bilo logično). Nikoli nisem niti slišal tudi če se ti je pokvaril motor da bi zamenjali z novim avtom ampak so le-tega popravili.

Meni se zdi da v Rezorjevem primeru (in veliko drugih) se servis samo izmika.


Potemtakem v Sloveniji sploh ne potrebujemo splošne garancije do pol leta od nakupa artiklov.
Vse se reši v 8 dneh ( keš nazaj ali nov artikel ) in vse diktira stranka.

Okvaro na stvari bi morali obdržati tam kjer spada...na oddelek puloverjev, adidask in spodnjih gat...

Izpis iz spletne strani http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.

Stvarna napaka
Za vsak izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja.

Garancijo lahko uveljavljam za vsak izdelek za katerega je dana garancija in stvarno napako lahko uveljavljam za vsak izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja.

Ker kupim TV sprejemnik je zanj izdan garancijski list in splošni garancijski rok najmanj 12 mesecev.
Ker kupim spodnje gate v mercatorju in zraven ni garancijskega lista, se ga ne izdaja, lahko uveljavljam stvarno napako ( izdelek, ki ga potrošnik kupi od podjetja ).

Slovensko po slovensko, 1cm zemlje je moje pa se sladko malo j

PS: Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.
Tole sladko nima smisla saj GARANCIJE ne more uveljavljati, če se za artikel ne izdaja garancijskega lista oz. garancije. Stranka uveljavlja stvarno napako, kjer mora prodajalec prve pol leta dokazovati, da napaka obstaja ali ne. Po pol leta pa je na strani stranke, da dokazuje za kar ima časa leto in pol. Skupno 2 leti od datuma nakupa gat


Cudno ane Lidl in Hofer menjata tudi gate pa ne propadeta. Merkator pa vidimo kje je.

RejZoR ::

PrihajaNodi je izjavil:

Ja oprosti ker gresta hofer in lidl korak casom. Racunalnik je vedno na voljo v hoferju med kruhom, pa vseeno je kvaliteta storitev nad mercatorjem merkurjem, tusem ki bodo zdaj zdaj crknili. Zdej pa izgovori da hofer in lidl nista specializirana za to in ono.


V korak s časom? Kerim že? Da ne moreš dobit kateregakoli modela TV-ja vsak dan v letu ampak kadar se oni sprdnejo naredit akcijo? Res "moderno". Kjer pa celo leto ponujaš aktualni model, pa moraš zadaj imet tud podporno mašinerijo in servise. Kar znamke ala Philips imajo.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

PrihajaNodi ::

Ja jebiga, ampak marze nasih oderuhov so tudi visje kajne. In vidimo kaksna je ta podpora servisov se posebno v vasi firmi.

Support Lidla in Hofra je pa na 1000% visjem nivoju. Da ne omenjam brezplacne stevilke, kjer ti takoj pomagajo. V merkatorjih pa nihce ne ve zakaj je kdo pristojen. Kvaliteta po nemsko.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Okapi pa kdo pravi, da velja stvarna napaka za popolnoma vse stvari. Za potrošni material po moje to ne velja (brisalci, gume in podobno). Pri pokvarjeni ključavnici, sklopki pa ni dileme.
Magic

Utk ::

pa moraš zadaj imet tud podporno mašinerijo in servise. Kar znamke ala Philips imajo.

Kaj pa sharp? :))

PrihajaNodi ::

Magic1 je izjavil:

Okapi pa kdo pravi, da velja stvarna napaka za popolnoma vse stvari. Za potrošni material po moje to ne velja (brisalci, gume in podobno). Pri pokvarjeni ključavnici, sklopki pa ni dileme.


Ja usb kljuc ti verjetno ne bodo popravljali? Brisalce bi ti v lidlu menjali takoj, ce bi bila kaksna napaka.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010941 (869) TOP
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
463823 (2519) next3steps
»

Tožba ram2 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
726108732 (82355) markezii
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7611342 (9882) St235
»

Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
335966 (5435) Ziga Dolhar

Več podobnih tem