Forum » Mobilne tehnologije » POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!
POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!
basket ::
Zdravo,
vsem, ki dajete telefon na servis v okviru garancije priporočam:
- da pred oziroma ob oddaji telefona na servis telefon dobro pregledate in skupaj s prodajalcem/referentom, ki bo telefon sprejemal v servis, natančno napišete v kakšnem stanju je telefon, kaj je s telefonom narobe, če so kake posebnosti, prav tako skupaj preglejte indikatorje stika s tekočino/vlago, in ta referent naj obvezno zabeleži, da ti niso obarvani (seveda če dejansko niso)
- najbolj, da telefon tisti trenutek tudi iz vseh možnih kotov od blizu poslikate (vključno z nalepkami stika s tekočino)
- da preden podpišete potrdilo o oddaji telefona na servis slednjo natančno preberete in zahtevate popravek vsake še tako nepomembne malenkosti, katera ne drži ali ne drži v celoti, tako da bo vse 100 % štimalo, in da preprečite razne posplošene opise ampak zahtevate natančne opise napak, telefona itn.
- obvezno ne dovolite, da napišejo »na zaslonu vidne manjše praske« če teh ni ali karkoli podobnega (ker to majo že avtomatično dano, da jim to izpiše), če pa so kje kake praske/poškodbe, pa se jih naj označi
- »vidne so posledice uporabe« zahtevajte, da naj napišejo kakšne posledice uporabe so vidne (ker to majo tudi že avtomatično dano, da jim to izpiše)
- tudi ko boste šli po telefon, preden karkoli podpišete, telefon dobro preglejte, če v redu deluje in poglejte, če so vidne kje kake poškodbe ali karkoli, prav tako poglejte v kakšnem stanju so nalepke stika s tekočino, da se te niso slučajno »čudežno« obarvale;
- preden podpišete potrdilo o prejemu telefona slednjega spet dobro preglejte in zahtevajte popravek vsake malenkosti, šele nato ko bo vse napisano tako kot treba ga tudi podpišite
Zgoraj opisano vam res toplo priporočam, da se vam ne bo zgodilo isto kot moji punci. Namreč ona si je kupila nov telefon Sony Xperia Arc S v Simobilovem centru na Šmartinski. Vendar sva že takoj prvi teden ugotovila, da če si telefon ugasnil, da se občasno ni hotel takoj vklopit, in je bilo treba ene par poskusov (do 10), da se je telefon prižgal (vedno je uspelo v manj kot 5 minutah) – npr. ona ga je ponoči ugašala, in potem se npr. 3 jutra na teden ni hotel vklopit, 4x pa se je normalno. Ker so bili takrat ravno božično-novoletni prazniki in ker je telefon sicer deloval brezhibno, punca pa je bila seveda nad telefonom navdušena, ga nisva nesla takoj na servis, saj je itak vsak rekel, da telefona sploh ne rabiš ugašat. Ker pa nama to ni dalo miru in sva si rekla, da bi moral nov izdelek delovati brezhibno, sva ga po 2-mescih nesla na servis na Simobil. Simobilov prodajalec je seveda telefon vzel v servis, mimogrede pa je tudi vprašal, če je slučajno telefon prišel v stik s tekočino in pogledal kontrolne nalepke (na tem telefonu so brez fizičnega odpiranja vidne 3 nalepke stika s tekočino, in sicer dve sta na vsakem koncu telefona in ena na bateriji) in te so bile neobarvane. Telefon je posredoval na Toptime d.o.o., kjer so na novo naložili programsko opremo, testirali so telefon in baterijo in je bilo vse OK, napaka se jim ni pojavila. Ko sva telefon prejela, sva potem še isti večer ugotovila, da telefona niso popravili, in da ista napaka še vedno obstaja. Ker je bila punca sicer vesela, da je telefon dobila nazaj (ker se je že prej navezala nanj :) in ker čas ni dopuščal, ga nisva nesla takoj nazaj na servis, ampak šele 2 tedna pozneje. Takrat sva ga pa nesla direktno na Toptime v upanju, da ne bo trajalo tako dolgo, da dobiva telefon nazaj. Tam smo telefon vizualno pregledali, s telefonom je bilo vizualno vse vredu in tudi vsi indikatorji tekočine so bili neobarvani. Kar me je takrat zbodlo je bilo to, kako je ta njihova referentka ravnala s telefonom, in sicer »kot svinja z mehom«. Prav tako je spet označila, da so na zaslonu vidne manjše praske (katerih seveda ni bilo in jih tudi danes ni) in posledice uporabe (kaj so posledice uporabe, prstni odtisi?).
No, potem ko pa sva šla po telefon, pa je povsem nepričakovano sledilo veliko presenečenje oz. celo več presenečenj:
- garancija je bila zavrnjena zaradi stika s tekočino
- telefona se sploh več ni dalo prižgati in je zdaj povsem neuporaben, sploh več ne deluje
- vsi trije indikatorji stika s tekočino so bili naenkrat pobarvani rdeče
- ohišje telefona je bilo na več mestih popraskano in imelo eno malenkost večjo udarnino
Seveda se z njihovimi ugotovitvami nisva strinjala in telefona nisva hotela prevzeti. Po skoraj pol ure prerekanja z nekim arogantnim vodjo servisa nama ni preostalo drugega, kot da sva se z uničenim telefonom odpravila domov, kjer sva takoj napisala reklamacijo in jo posredovala po e-mailu na Toptime (tako kot nama je naročil tip na servisu, s tem da nama je že takoj rekel, da nimava nobenih možnosti za uspeh). Prejela sva tudi fotografije notranjosti, kjer je dejansko vidna oksidacija matične plošče oz. vezja. Kljub temu, da sva vse natančno argumentirala in da so argumenti na najini strani, se oni na vse skup požvižgajo in vse skup kar na splošno zavračajo. Tako npr. niso pojasnili nobene izmed naslednjih stvari:
1. Kako to, da kontrolne nalepke oz. indikatorji tekočine ob oddaji na servis niso bili niti malo obarvani, ob sprejemu iz servisa pa so bile obarvane v celoti?
2. Kako to, da na servisu niso tega »stika s tekočino« ugotovili že takrat, ko je bil telefon na servisu prvič?
3. Glede na to, da do stika s tekočino ali vlago definitivno ni prišlo v času, ko sem imela telefon jaz, želim vedeti, kdaj je prišlo do tega stika?
4. Kako to, da je telefon ob oddaji na servis deloval praktično brezhibno (razen občasnih težav z vklopom, zaradi katerih je bil telefon tudi reklamiran), ob sprejemu iz servisa pa telefon ne deluje več in je neuporaben?
5. Kako to, da telefon ob oddaji na servis ni imel nobenih poškodb na ohišju, ob sprejemu iz servisa pa je na telefonu več poškodb?
6. Kaj je oz. je bil vzrok napake, ki je bila prisotna na telefonu že od nakupa naprej in zaradi katere je bil telefon dvakrat reklamiran? Ali po Vašem mnenju ni logično, da gre za tovarniško napako oz. blago z napako, glede na to, da jo je imel telefon že od dne nakupa?
Pisala sva tudi na Simobil, ki se seveda sklicujejo na trditve servisa, kar je bilo tudi nekak za pričakovati, saj so med samo povezani. Prav tako sva dala prijavo tržni inšpektorici, ki je zadeve pregledala, vendar ona tu ne more odločiti kdo ima prav in kdo ne (če bi se malo bolj posvetila zadevi, mogoče celo lahko bi), tako da je predlagala civilno tožbo.
Ironično je, da se je to ravno zgodilo moji punci, ki je glede tega zelo pedantna in skrbna, telefon je mela ves čas v silikonskem ovitku, okrog pa ga je prenašala še v dodatni torbici za mobitel, uporabljala pa ga ni v nobenih vlažnih prostorih ali ekstremnih vremenskih razmerah (dežju, snegu, megli, velike temperaturne razlike ipd.)..
Zraven tega, da je bila oškodovana v skupni vrednosti 450€, se zdaj postavlja vprašanja, kaj ji zagotavlja, da se ji teoretično ne bo spet zgodilo kaj takega, če kupi telefon. Kaj ti pomaga garancija, če jo pa lahko tako zlahka razveljavijo oz. uničijo. Ravno zaradi tega se nočeva predati, ker drugače nas lahko nategujejo v neskončnost..
Ker sem že slišal in bral o podobnih primerih, me zanima, komu se je še zgodilo kaj takega, da bi mogoče nastopili skupaj?
Zadevo namerava objaviti tudi v medijih..
Prav tako me zanima, če kdo pozna kakega odvetnika, ki že ima kako prakso s podobnimi zadevami?
PS: sori, sem se malo razpisal
vsem, ki dajete telefon na servis v okviru garancije priporočam:
- da pred oziroma ob oddaji telefona na servis telefon dobro pregledate in skupaj s prodajalcem/referentom, ki bo telefon sprejemal v servis, natančno napišete v kakšnem stanju je telefon, kaj je s telefonom narobe, če so kake posebnosti, prav tako skupaj preglejte indikatorje stika s tekočino/vlago, in ta referent naj obvezno zabeleži, da ti niso obarvani (seveda če dejansko niso)
- najbolj, da telefon tisti trenutek tudi iz vseh možnih kotov od blizu poslikate (vključno z nalepkami stika s tekočino)
- da preden podpišete potrdilo o oddaji telefona na servis slednjo natančno preberete in zahtevate popravek vsake še tako nepomembne malenkosti, katera ne drži ali ne drži v celoti, tako da bo vse 100 % štimalo, in da preprečite razne posplošene opise ampak zahtevate natančne opise napak, telefona itn.
- obvezno ne dovolite, da napišejo »na zaslonu vidne manjše praske« če teh ni ali karkoli podobnega (ker to majo že avtomatično dano, da jim to izpiše), če pa so kje kake praske/poškodbe, pa se jih naj označi
- »vidne so posledice uporabe« zahtevajte, da naj napišejo kakšne posledice uporabe so vidne (ker to majo tudi že avtomatično dano, da jim to izpiše)
- tudi ko boste šli po telefon, preden karkoli podpišete, telefon dobro preglejte, če v redu deluje in poglejte, če so vidne kje kake poškodbe ali karkoli, prav tako poglejte v kakšnem stanju so nalepke stika s tekočino, da se te niso slučajno »čudežno« obarvale;
- preden podpišete potrdilo o prejemu telefona slednjega spet dobro preglejte in zahtevajte popravek vsake malenkosti, šele nato ko bo vse napisano tako kot treba ga tudi podpišite
Zgoraj opisano vam res toplo priporočam, da se vam ne bo zgodilo isto kot moji punci. Namreč ona si je kupila nov telefon Sony Xperia Arc S v Simobilovem centru na Šmartinski. Vendar sva že takoj prvi teden ugotovila, da če si telefon ugasnil, da se občasno ni hotel takoj vklopit, in je bilo treba ene par poskusov (do 10), da se je telefon prižgal (vedno je uspelo v manj kot 5 minutah) – npr. ona ga je ponoči ugašala, in potem se npr. 3 jutra na teden ni hotel vklopit, 4x pa se je normalno. Ker so bili takrat ravno božično-novoletni prazniki in ker je telefon sicer deloval brezhibno, punca pa je bila seveda nad telefonom navdušena, ga nisva nesla takoj na servis, saj je itak vsak rekel, da telefona sploh ne rabiš ugašat. Ker pa nama to ni dalo miru in sva si rekla, da bi moral nov izdelek delovati brezhibno, sva ga po 2-mescih nesla na servis na Simobil. Simobilov prodajalec je seveda telefon vzel v servis, mimogrede pa je tudi vprašal, če je slučajno telefon prišel v stik s tekočino in pogledal kontrolne nalepke (na tem telefonu so brez fizičnega odpiranja vidne 3 nalepke stika s tekočino, in sicer dve sta na vsakem koncu telefona in ena na bateriji) in te so bile neobarvane. Telefon je posredoval na Toptime d.o.o., kjer so na novo naložili programsko opremo, testirali so telefon in baterijo in je bilo vse OK, napaka se jim ni pojavila. Ko sva telefon prejela, sva potem še isti večer ugotovila, da telefona niso popravili, in da ista napaka še vedno obstaja. Ker je bila punca sicer vesela, da je telefon dobila nazaj (ker se je že prej navezala nanj :) in ker čas ni dopuščal, ga nisva nesla takoj nazaj na servis, ampak šele 2 tedna pozneje. Takrat sva ga pa nesla direktno na Toptime v upanju, da ne bo trajalo tako dolgo, da dobiva telefon nazaj. Tam smo telefon vizualno pregledali, s telefonom je bilo vizualno vse vredu in tudi vsi indikatorji tekočine so bili neobarvani. Kar me je takrat zbodlo je bilo to, kako je ta njihova referentka ravnala s telefonom, in sicer »kot svinja z mehom«. Prav tako je spet označila, da so na zaslonu vidne manjše praske (katerih seveda ni bilo in jih tudi danes ni) in posledice uporabe (kaj so posledice uporabe, prstni odtisi?).
No, potem ko pa sva šla po telefon, pa je povsem nepričakovano sledilo veliko presenečenje oz. celo več presenečenj:
- garancija je bila zavrnjena zaradi stika s tekočino
- telefona se sploh več ni dalo prižgati in je zdaj povsem neuporaben, sploh več ne deluje
- vsi trije indikatorji stika s tekočino so bili naenkrat pobarvani rdeče
- ohišje telefona je bilo na več mestih popraskano in imelo eno malenkost večjo udarnino
Seveda se z njihovimi ugotovitvami nisva strinjala in telefona nisva hotela prevzeti. Po skoraj pol ure prerekanja z nekim arogantnim vodjo servisa nama ni preostalo drugega, kot da sva se z uničenim telefonom odpravila domov, kjer sva takoj napisala reklamacijo in jo posredovala po e-mailu na Toptime (tako kot nama je naročil tip na servisu, s tem da nama je že takoj rekel, da nimava nobenih možnosti za uspeh). Prejela sva tudi fotografije notranjosti, kjer je dejansko vidna oksidacija matične plošče oz. vezja. Kljub temu, da sva vse natančno argumentirala in da so argumenti na najini strani, se oni na vse skup požvižgajo in vse skup kar na splošno zavračajo. Tako npr. niso pojasnili nobene izmed naslednjih stvari:
1. Kako to, da kontrolne nalepke oz. indikatorji tekočine ob oddaji na servis niso bili niti malo obarvani, ob sprejemu iz servisa pa so bile obarvane v celoti?
2. Kako to, da na servisu niso tega »stika s tekočino« ugotovili že takrat, ko je bil telefon na servisu prvič?
3. Glede na to, da do stika s tekočino ali vlago definitivno ni prišlo v času, ko sem imela telefon jaz, želim vedeti, kdaj je prišlo do tega stika?
4. Kako to, da je telefon ob oddaji na servis deloval praktično brezhibno (razen občasnih težav z vklopom, zaradi katerih je bil telefon tudi reklamiran), ob sprejemu iz servisa pa telefon ne deluje več in je neuporaben?
5. Kako to, da telefon ob oddaji na servis ni imel nobenih poškodb na ohišju, ob sprejemu iz servisa pa je na telefonu več poškodb?
6. Kaj je oz. je bil vzrok napake, ki je bila prisotna na telefonu že od nakupa naprej in zaradi katere je bil telefon dvakrat reklamiran? Ali po Vašem mnenju ni logično, da gre za tovarniško napako oz. blago z napako, glede na to, da jo je imel telefon že od dne nakupa?
Pisala sva tudi na Simobil, ki se seveda sklicujejo na trditve servisa, kar je bilo tudi nekak za pričakovati, saj so med samo povezani. Prav tako sva dala prijavo tržni inšpektorici, ki je zadeve pregledala, vendar ona tu ne more odločiti kdo ima prav in kdo ne (če bi se malo bolj posvetila zadevi, mogoče celo lahko bi), tako da je predlagala civilno tožbo.
Ironično je, da se je to ravno zgodilo moji punci, ki je glede tega zelo pedantna in skrbna, telefon je mela ves čas v silikonskem ovitku, okrog pa ga je prenašala še v dodatni torbici za mobitel, uporabljala pa ga ni v nobenih vlažnih prostorih ali ekstremnih vremenskih razmerah (dežju, snegu, megli, velike temperaturne razlike ipd.)..
Zraven tega, da je bila oškodovana v skupni vrednosti 450€, se zdaj postavlja vprašanja, kaj ji zagotavlja, da se ji teoretično ne bo spet zgodilo kaj takega, če kupi telefon. Kaj ti pomaga garancija, če jo pa lahko tako zlahka razveljavijo oz. uničijo. Ravno zaradi tega se nočeva predati, ker drugače nas lahko nategujejo v neskončnost..
Ker sem že slišal in bral o podobnih primerih, me zanima, komu se je še zgodilo kaj takega, da bi mogoče nastopili skupaj?
Zadevo namerava objaviti tudi v medijih..
Prav tako me zanima, če kdo pozna kakega odvetnika, ki že ima kako prakso s podobnimi zadevami?
PS: sori, sem se malo razpisal
Sims ::
Podobno se je zgodilo meni, že pred leti. Takrat je še bil Ericsson. Ena tipka ni več prijela. Nesel na servis. Nazaj dobil zavrnjeno. Razlaga: "Stik s tekočino". Ni potrebno poudarjati, da mi ni jasno kako bi prišel v stik s tekočino pri moji uporabi telefona takrat. Skratka telefon vrgel v smeti in kupil novega. Juhej za servis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sims ()
darkolord ::
A si pa preveril, da sta nazaj dobila isti telefon? Sodeč po napisanem (obarvanost indikatorjev, se ne prižge, več poškodb) bi se lahko zgodilo, da so ti vrnili napačnega (preveri še nalepke, če ne izgledajo prelepljene).
Sicer pa nisi prvi s točno tem problemom: klik
Sicer pa nisi prvi s točno tem problemom: klik
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
VelikiTun ::
Ali so ob drugem obisku servisa ob prevzemu označili, da mobilnik nima obarvanih indikatorjev?
Če je namreč vse ustrezno dokumentirano, se obrni na tržni inšpektorat.
Če je namreč vse ustrezno dokumentirano, se obrni na tržni inšpektorat.
lambda ::
Prijazni so samo takrat, kadar prideš kupit. Na servisu te gleadajo kot zločinca, pa če si telefon vrgel v vodo ali pa če je crknil sam od sebe. Slovenistan.
V tistem trenutku, ko zakomplicirajo, je najbolje, da takoj v istem stavku omeniš zvezo potrošnikov, tržno inšpekcijo in znaš okvirno zdrdrat še kak člen iz zakona o varstvu potrošnikov. Nazadnje, ko so me hoteli peljat žejnega čez vodo, smo bili kaj hitro na tem, da bodo morda vseeno poskusili uredit.
Sicer pa težim po servisih samo takrat, ko vem, da za napako na nekem produktu nisem kriv sam. Fairplay. Ga pričakujem tudi od njih.
V tistem trenutku, ko zakomplicirajo, je najbolje, da takoj v istem stavku omeniš zvezo potrošnikov, tržno inšpekcijo in znaš okvirno zdrdrat še kak člen iz zakona o varstvu potrošnikov. Nazadnje, ko so me hoteli peljat žejnega čez vodo, smo bili kaj hitro na tem, da bodo morda vseeno poskusili uredit.
Sicer pa težim po servisih samo takrat, ko vem, da za napako na nekem produktu nisem kriv sam. Fairplay. Ga pričakujem tudi od njih.
Ziga Dolhar ::
Sodeč po (rednih in ustaljenih) odzivih kupcev s sumljivo podobnimi "izkušnjami" se bojim, da jih bo res potrebno ujeti na dokazljivi laži (npr. pred oddajo telefona se ta da v pregled izvedencu ali dvema in se to servisu seveda ne omeni). Če držijo namigovanja, da naj bi serviserji celo sami "špricali" telefone (kakor gre eden izmed mnogih hearsayev, ki so prišli do mene), ni nobenih zadržkov, da se jih ne bi ovadilo zaradi vsaj dveh kaznivih dejanj.
Ampak - se bo moral najti nekdo s problematičnim telefonom, ki je pripravljen tvegati in nositi stroške (pregleda telefona pred oddajo na servis). Če bom imel kdaj tovrstne težave, bom z veseljem sledil svojemu nasvetu.
Ampak - se bo moral najti nekdo s problematičnim telefonom, ki je pripravljen tvegati in nositi stroške (pregleda telefona pred oddajo na servis). Če bom imel kdaj tovrstne težave, bom z veseljem sledil svojemu nasvetu.
https://dolhar.si/
RejZoR ::
Ma dej te kurce od Top Tima naj že zaprejo, ker takih bedastih šalabajzerjev ne rabimo imet za EDINI servis HTC in Sony telefonov. Mislim seriously, raje dam za telefon 50 EUR manj in ga v primeru okvare fuknem stran kot pa da bi ga nosil tem bedakom v servis.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
basket ::
@ darkolord
sem gledal te nalepke, sam ni videt, da bi bile kaj prelepljene.
Moja domneva je itak taka, da je bila notranjost telefona oksidirana že ob prodaji, glede na to, da se je napaka pojavljala že od dne nakupa naprej --> tako da gre za tovarniško napako oz. blago z napako. In potem ko so na drugem servisu telefon odprli in videli notranjost, pa so samo markerje zmočili oz. obarvali in raveljavili garancijo. S tem, ko so ga odpirali oz. hoteli popravit pa so ga verjetno do konca zjebali, tako da zdaj sploh več ne deluje. Za fizične poškodbe pa kot sem že napisal, se sploh ne čudim, da je prišlo do njih glede na to, kako je njihova referentka ravnala s telefonom ob sprejemu telefona...
@ VelikiTun
Žal takrat tega nismo zapisali, da nalepke niso obarvane, saj nisva pričakovala, da se kaj takega lahko zgodi. Ravno zato pa opozarjam vse uporabnike za v prihodnje, da naj zahtevajo, da se vse to zapiše v kakem stanju je telefon.
Zgleda si zgoraj spregledal, sem že podal prijavo tržnemu inšpekturatu, pa je inšpektorica odgovorila, da ne more nič in da priporoča civilno tožbo.
@ nubes
Tudi midva jim nebi težila in pisala tukaj, če nebi bila 100% prepričana, da punca ni sama kriva za to, kar se je zgodilo. se tudi midva drživa fairplaya, sam težava je, da se oni tega ne držijo.
Seveda sva jih že v naprej opozorjala s prijavo trženmu inšpekturatu in s tožbo, sam glede na to, da je to njihova praksa in ker jih pomojem še noben ni dejansko tožil, so na te "grožnje" povsem imuni in se ti samo smejijo v obraz..
sem gledal te nalepke, sam ni videt, da bi bile kaj prelepljene.
Moja domneva je itak taka, da je bila notranjost telefona oksidirana že ob prodaji, glede na to, da se je napaka pojavljala že od dne nakupa naprej --> tako da gre za tovarniško napako oz. blago z napako. In potem ko so na drugem servisu telefon odprli in videli notranjost, pa so samo markerje zmočili oz. obarvali in raveljavili garancijo. S tem, ko so ga odpirali oz. hoteli popravit pa so ga verjetno do konca zjebali, tako da zdaj sploh več ne deluje. Za fizične poškodbe pa kot sem že napisal, se sploh ne čudim, da je prišlo do njih glede na to, kako je njihova referentka ravnala s telefonom ob sprejemu telefona...
@ VelikiTun
Žal takrat tega nismo zapisali, da nalepke niso obarvane, saj nisva pričakovala, da se kaj takega lahko zgodi. Ravno zato pa opozarjam vse uporabnike za v prihodnje, da naj zahtevajo, da se vse to zapiše v kakem stanju je telefon.
Zgleda si zgoraj spregledal, sem že podal prijavo tržnemu inšpekturatu, pa je inšpektorica odgovorila, da ne more nič in da priporoča civilno tožbo.
@ nubes
Tudi midva jim nebi težila in pisala tukaj, če nebi bila 100% prepričana, da punca ni sama kriva za to, kar se je zgodilo. se tudi midva drživa fairplaya, sam težava je, da se oni tega ne držijo.
Seveda sva jih že v naprej opozorjala s prijavo trženmu inšpekturatu in s tožbo, sam glede na to, da je to njihova praksa in ker jih pomojem še noben ni dejansko tožil, so na te "grožnje" povsem imuni in se ti samo smejijo v obraz..
ziga1990 ::
@ darkolord
sem gledal te nalepke, sam ni videt, da bi bile kaj prelepljene.
Moja domneva je itak taka, da je bila notranjost telefona oksidirana že ob prodaji, glede na to, da se je napaka pojavljala že od dne nakupa naprej --> tako da gre za tovarniško napako oz. blago z napako. In potem ko so na drugem servisu telefon odprli in videli notranjost, pa so samo markerje zmočili oz. obarvali in raveljavili garancijo. S tem, ko so ga odpirali oz. hoteli popravit pa so ga verjetno do konca zjebali, tako da zdaj sploh več ne deluje. Za fizične poškodbe pa kot sem že napisal, se sploh ne čudim, da je prišlo do njih glede na to, kako je njihova referentka ravnala s telefonom ob sprejemu telefona...
@ VelikiTun
Žal takrat tega nismo zapisali, da nalepke niso obarvane, saj nisva pričakovala, da se kaj takega lahko zgodi. Ravno zato pa opozarjam vse uporabnike za v prihodnje, da naj zahtevajo, da se vse to zapiše v kakem stanju je telefon.
Zgleda si zgoraj spregledal, sem že podal prijavo tržnemu inšpekturatu, pa je inšpektorica odgovorila, da ne more nič in da priporoča civilno tožbo.
@ nubes
Tudi midva jim nebi težila in pisala tukaj, če nebi bila 100% prepričana, da punca ni sama kriva za to, kar se je zgodilo. se tudi midva drživa fairplaya, sam težava je, da se oni tega ne držijo.
Seveda sva jih že v naprej opozorjala s prijavo trženmu inšpekturatu in s tožbo, sam glede na to, da je to njihova praksa in ker jih pomojem še noben ni dejansko tožil, so na te "grožnje" povsem imuni in se ti samo smejijo v obraz..
jaz bi zvezo potrošnikov kontaktiral
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
PacificBlue ::
No v centru lj sem enkrat urejal na mobitelu podobno zadevo. in mi so mi vrnili aparat, kot da sem ga jaz zaradi softewrskih namestitev pokvaril. takrat mi je rahlo odneslo pokrov in so me čez slabe 3 dni klicali da me čaka nov aparat.
I’m out.
:3
:3
GeForce ::
Če imaš voljo za to in če znaš angleško, ti predlagam da pišeš direktno na Sony-jev support, jim podrobno, tako kakor tule opišeš situacijo in jih vprašaš kaj lahko sedaj narediš.
Sicer verjetno ne bo velikega učinka, škoditi pa nikakor ne more. Ko bodo enkrat dobivali vedno več pritožb čez TopTime, jih bodo pa mogoče zamenjali za kakšen drug manj šalabajzerski servis.
Sicer verjetno ne bo velikega učinka, škoditi pa nikakor ne more. Ko bodo enkrat dobivali vedno več pritožb čez TopTime, jih bodo pa mogoče zamenjali za kakšen drug manj šalabajzerski servis.
Zheegec ::
prek navadne garancije tudi sam kdaj vidim "sumljive" primere. Pri podaljšani sicer traja dlje, ampak čudežno tam nikoli ni "stika s tekočino" ker servis tako in tako zaračuna popravilo trgovini.
Ja, so res sumljivi, vsaj moje subjektivno mnenje je takšno.
Ja, so res sumljivi, vsaj moje subjektivno mnenje je takšno.
Lonsarg ::
Ma edina ziher star je kasko zavarovanje v stilu garancije "se zgodi", ki jo imajo nekatre trgovine. V tem primeru ti če nisi kriv plačajo celotno popravilo, če si kriv pa ti plačaš 33%. Zaradi teh 33% pa pomoje ne pride ravno do polivanja teh kontrolnih površin z strani servisa.
Kaj bi bla varka, k bi tut operaterji/mobisvet ponujali tako garancijo. Zaenkrat to dela sam recimo mimovrste, ki je bolj slabo založena z mobiteli, pa še drage ima.
Kaj bi bla varka, k bi tut operaterji/mobisvet ponujali tako garancijo. Zaenkrat to dela sam recimo mimovrste, ki je bolj slabo založena z mobiteli, pa še drage ima.
para! ::
A ni pr teh indikatorjih vlage tko, da imajo proizvajalci politiko, da če stranka trdi na vse pretege, da telefon ni prišel v stik s tekočino - se verjame stranki, tudi če so nalepke rdeče?
Afaik, ima Apple tako politiko in verjetno tudi drugi.
Afaik, ima Apple tako politiko in verjetno tudi drugi.
Death before dishonor!
mihec87 ::
Nazadnje sem pri taki debati glede nalepk prišel do ugotovitve..
-tudi če indikator ni obarvan serviser pregleda telefon če je bil izpostavljen tekočini in če ugotovi da je bil-je bil pa nima veze kaj kaže indikator.->indikator je gor za okras oz za jebat folk v glavo
Bo pač zgleda nekomu moral počit film pol bo pa mir..
-tudi če indikator ni obarvan serviser pregleda telefon če je bil izpostavljen tekočini in če ugotovi da je bil-je bil pa nima veze kaj kaže indikator.->indikator je gor za okras oz za jebat folk v glavo
Bo pač zgleda nekomu moral počit film pol bo pa mir..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
RejZoR ::
Je sploh kdo od TopTime dobil nazaj dejansko popravljen telefon oz da ga niso obtožili, da je telefon zmočil? Kakor berem naokoli je da ali ne popravijo ničesar ali pa te enostavno obtožijo, da si telefon zmočil.
Še nisem videl teme, kjer bi na vse negativne komentarje prišel kdo zraven in rekel, hej, men so ga pa lepo zrihtal (kot bi bilo normalno za vsako storitev, tud če je mal slabša). Tle pa nič. Same negativne, pa noben nič. Fak no.
To ne bo ravno držalo. Če gre za navadno tehnično okvaro kupec NIKOLI ne plača ničesar dokler je Se Zgodi veljaven. Lastni delež se plačuje samo v primeru ko je kupec odgovoren za nastalo okvaro.
Pa še to je delež od storitve. Torej če gre za npr menjavo ekrančka, ki pride 60 EUR bo kupec plačal samo ~20 EUR lastnega deleža. Tud v primeru normalne okvare Se zgodi velja še naprej do datuma izteka zaščite.
Če gre za fizično poškodbo kjer plačaš delež se zaščita izniči. Sicer jo lahko spet kupiš ampak stara ne velja več. Je kot neke vrste Joker. one time zadeva. Za klasične okvare pa velja kot navadna tovarniška garancija. Do izteka.
Še nisem videl teme, kjer bi na vse negativne komentarje prišel kdo zraven in rekel, hej, men so ga pa lepo zrihtal (kot bi bilo normalno za vsako storitev, tud če je mal slabša). Tle pa nič. Same negativne, pa noben nič. Fak no.
V tem primeru ti če nisi kriv plačajo celotno popravilo, če si kriv pa ti plačaš 33%. Zaradi teh 33% pa pomoje ne pride ravno do polivanja teh kontrolnih površin z strani servisa.
To ne bo ravno držalo. Če gre za navadno tehnično okvaro kupec NIKOLI ne plača ničesar dokler je Se Zgodi veljaven. Lastni delež se plačuje samo v primeru ko je kupec odgovoren za nastalo okvaro.
Pa še to je delež od storitve. Torej če gre za npr menjavo ekrančka, ki pride 60 EUR bo kupec plačal samo ~20 EUR lastnega deleža. Tud v primeru normalne okvare Se zgodi velja še naprej do datuma izteka zaščite.
Če gre za fizično poškodbo kjer plačaš delež se zaščita izniči. Sicer jo lahko spet kupiš ampak stara ne velja več. Je kot neke vrste Joker. one time zadeva. Za klasične okvare pa velja kot navadna tovarniška garancija. Do izteka.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
para! ::
A to so edini servis za Sony? Na Sony ni mogoče se pritožit, da jim vzamejo kako "licenco"? :)
Death before dishonor!
LuGi ::
Problem je v tem, da če ta telefon popravijo gre "poskodovana" plošča naprej do proizvajalca (npr Sony) in če tam ugotovijo da je krivec voda servis ne dobi plačila.
V servisu velja čim je plosca oksidirana = stik z vodo
In ja indikator je brezvezen, ker se telefon razdre, pregleda in poslika
V servisu velja čim je plosca oksidirana = stik z vodo
In ja indikator je brezvezen, ker se telefon razdre, pregleda in poslika
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LuGi ()
Lonsarg ::
@RejZoR, saj si isto napisal kot jaz..
Jaz vem samo za en servis v Sloveniji, ki sem ziher da je zaupanja vreden, to je Teleray za Nokio.
Takale zajebancije sm pa že mnogokrat slišal in me res zanima kakšen je % tega in pa kdo je tisti, ki profitira tukaj? Gre dejansko za kriminal z strani servisa, ali majo samo kake neodgovorne serviserje zaposlene, ki pri popravilu zajebejo, pa potem grejo z vodo špricat, da se jim ni treba pred šefom zagovarjat. Tale druga se mi zdi bolj možen scenarij, ne vem pa kak ukrepat, da bi takega odpustili.
Jaz vem samo za en servis v Sloveniji, ki sem ziher da je zaupanja vreden, to je Teleray za Nokio.
Takale zajebancije sm pa že mnogokrat slišal in me res zanima kakšen je % tega in pa kdo je tisti, ki profitira tukaj? Gre dejansko za kriminal z strani servisa, ali majo samo kake neodgovorne serviserje zaposlene, ki pri popravilu zajebejo, pa potem grejo z vodo špricat, da se jim ni treba pred šefom zagovarjat. Tale druga se mi zdi bolj možen scenarij, ne vem pa kak ukrepat, da bi takega odpustili.
Dr_M ::
Eden takih salabajzerskih servisov je tudi ram2. Dokler ni treba telefona odpret,ga "zrihtajo", cim ga odprejo, je vedno prisotna tekocina.
Podobno je ucas delal teleray.
Podobno je ucas delal teleray.
para! ::
Potem je skrajni čas, da nehajo srat s temi nalepkami (indikatorji tekočine) in začnejo prisotnost tekočine dokazovat na podlagi oksidacije in podobnih lastnosti, ne pa kar tako - rdeča nalepka, warranty void!!!
Del potrošnikovega zadovoljstva je namreč tudi servis in glede na tu napisano Sony mobitelov ne kupim, čeprav vem da so dobri.
Ko mi je v kozarec vode padel iPod nano, sem ga nesel na servis in nihče ni jokcal zaradi nalepk, pa so sigurno ble vse rdeče od tekočine.
lp
Del potrošnikovega zadovoljstva je namreč tudi servis in glede na tu napisano Sony mobitelov ne kupim, čeprav vem da so dobri.
Ko mi je v kozarec vode padel iPod nano, sem ga nesel na servis in nihče ni jokcal zaradi nalepk, pa so sigurno ble vse rdeče od tekočine.
lp
Death before dishonor!
ZaphodBB ::
Še najboljši nasvet je teženje evropskemu distributerju.
Ti imajo ponavadi malo potrpljenja z goljufivimi zastopniki.
Ti imajo ponavadi malo potrpljenja z goljufivimi zastopniki.
kmetek ::
Same tele pritožbe čez Toptime so vedno bolj pogoste itd.....Zakaj ne kaka skupinska tožba?
LeQuack ::
Kupujte od tujih distributerjev ala Amazon, to je še najboljš. Dokler boste dajali denar našim se ne bo nič spremenilo.
Quack !
Siddh ::
očitno mam jas edini srečo z tem servisom
pred kakšnim letom sem sony ericssona polil z sokom, potem sem ga še hotel sam popravit in ga nisem znal nazaj skupaj spravit (gre za SE yari) oz. pokrov okrog ekrančka je ostal odprt in kabel za ekranček je bil izmaknjen
telefon sem za silo skupaj spravil da je zgledal cel in nepoškodovan ter sem ga nesel na mobitel, oni pošljejo zadevo na servis in čez dva tedna dobim telefon nazaj, vendar ni deloval oz. mi je po par urah crknil, potem sem ga spet nesel na mobitel in čez 1 mesec sem dobil nazaj praktično nov aparat, menjali so tipkovnico, plastiko okrog ekrančka in matično ploščo, pa še dvoletno garancijo, ki velja od dneva ko so telefon popravili so mi dali
pred kakšnim letom sem sony ericssona polil z sokom, potem sem ga še hotel sam popravit in ga nisem znal nazaj skupaj spravit (gre za SE yari) oz. pokrov okrog ekrančka je ostal odprt in kabel za ekranček je bil izmaknjen
telefon sem za silo skupaj spravil da je zgledal cel in nepoškodovan ter sem ga nesel na mobitel, oni pošljejo zadevo na servis in čez dva tedna dobim telefon nazaj, vendar ni deloval oz. mi je po par urah crknil, potem sem ga spet nesel na mobitel in čez 1 mesec sem dobil nazaj praktično nov aparat, menjali so tipkovnico, plastiko okrog ekrančka in matično ploščo, pa še dvoletno garancijo, ki velja od dneva ko so telefon popravili so mi dali
beni ::
Citiram svoj post z dne 22.10.2011, v drugi temi na tem forumu :
"Pošlji aparat na servis v Nemčijo.
Sam sem poslal na RAM2 Omnio2 v garanciji. Po dveh dneh me kliče, da je v aparatu vlaga in garancija odpade. Popravilo 260€. Sem naročil naj vrnejo v enakem stanju, kot so prejeli. Naslednji dan sem zahteval sliko oksidiranega dela in jo dobil. Odprl sem aparat in ga pod mikroskopom temeljito pregledal. Ker del, ki je bi na sliki oksidiran pri meni ni bil, sem aparat zapakiral in ga poslal na servis v Nemčijo. Po mailu sem jih obvestil, da je aparat na poti in priložil forvard maila, ki so ga poslali z RAM2, tudi sliko. Opozoril sem jih tudi, da slika ne odgovarja dejanskemu stanju matične plošče, da prosim, naj preveriljo, ali je to slika mojega aparata.
Čez en teden sem dobil aparat z menjano matično nazaj, popravljeno v garanciji, brez kakršnega koli vprašanja. Opravičili so se za ravnanje RAM2 servisa in zamenjali še popraskan zadnji pokrov brezplačno. Slike niso komentirali. Prijazno sem se zahvalil.
Toliko o RAM2 ...
LP
"Pošlji aparat na servis v Nemčijo.
Sam sem poslal na RAM2 Omnio2 v garanciji. Po dveh dneh me kliče, da je v aparatu vlaga in garancija odpade. Popravilo 260€. Sem naročil naj vrnejo v enakem stanju, kot so prejeli. Naslednji dan sem zahteval sliko oksidiranega dela in jo dobil. Odprl sem aparat in ga pod mikroskopom temeljito pregledal. Ker del, ki je bi na sliki oksidiran pri meni ni bil, sem aparat zapakiral in ga poslal na servis v Nemčijo. Po mailu sem jih obvestil, da je aparat na poti in priložil forvard maila, ki so ga poslali z RAM2, tudi sliko. Opozoril sem jih tudi, da slika ne odgovarja dejanskemu stanju matične plošče, da prosim, naj preveriljo, ali je to slika mojega aparata.
Čez en teden sem dobil aparat z menjano matično nazaj, popravljeno v garanciji, brez kakršnega koli vprašanja. Opravičili so se za ravnanje RAM2 servisa in zamenjali še popraskan zadnji pokrov brezplačno. Slike niso komentirali. Prijazno sem se zahvalil.
Toliko o RAM2 ...
LP
Pojma nimam ...
sleby ::
Citiram svoj post z dne 22.10.2011, v drugi temi na tem forumu :
"Pošlji aparat na servis v Nemčijo.
Sam sem poslal na RAM2 Omnio2 v garanciji. Po dveh dneh me kliče, da je v aparatu vlaga in garancija odpade. Popravilo 260€. Sem naročil naj vrnejo v enakem stanju, kot so prejeli. Naslednji dan sem zahteval sliko oksidiranega dela in jo dobil. Odprl sem aparat in ga pod mikroskopom temeljito pregledal. Ker del, ki je bi na sliki oksidiran pri meni ni bil, sem aparat zapakiral in ga poslal na servis v Nemčijo. Po mailu sem jih obvestil, da je aparat na poti in priložil forvard maila, ki so ga poslali z RAM2, tudi sliko. Opozoril sem jih tudi, da slika ne odgovarja dejanskemu stanju matične plošče, da prosim, naj preveriljo, ali je to slika mojega aparata.
Čez en teden sem dobil aparat z menjano matično nazaj, popravljeno v garanciji, brez kakršnega koli vprašanja. Opravičili so se za ravnanje RAM2 servisa in zamenjali še popraskan zadnji pokrov brezplačno. Slike niso komentirali. Prijazno sem se zahvalil.
Toliko o RAM2 ...
LP
si je za zapomnit. v najslabsem primeru si spusil postnino.
sicer v taki situaciji se nisem bil, ampak to je ocitno edini nacin, da se te goljufive servise zje*e.
ShowDown ::
Citiram svoj post z dne 22.10.2011, v drugi temi na tem forumu :
"Pošlji aparat na servis v Nemčijo.
Sam sem poslal na RAM2 Omnio2 v garanciji. Po dveh dneh me kliče, da je v aparatu vlaga in garancija odpade. Popravilo 260€. Sem naročil naj vrnejo v enakem stanju, kot so prejeli. Naslednji dan sem zahteval sliko oksidiranega dela in jo dobil. Odprl sem aparat in ga pod mikroskopom temeljito pregledal. Ker del, ki je bi na sliki oksidiran pri meni ni bil, sem aparat zapakiral in ga poslal na servis v Nemčijo. Po mailu sem jih obvestil, da je aparat na poti in priložil forvard maila, ki so ga poslali z RAM2, tudi sliko. Opozoril sem jih tudi, da slika ne odgovarja dejanskemu stanju matične plošče, da prosim, naj preveriljo, ali je to slika mojega aparata.
Čez en teden sem dobil aparat z menjano matično nazaj, popravljeno v garanciji, brez kakršnega koli vprašanja. Opravičili so se za ravnanje RAM2 servisa in zamenjali še popraskan zadnji pokrov brezplačno. Slike niso komentirali. Prijazno sem se zahvalil.
Toliko o RAM2 ...
LP
In kakšne so posledice za RAM2? Očitno je šlo za poizkus goljufije.
ZaphodBB ::
Citiram svoj post z dne 22.10.2011, v drugi temi na tem forumu :
"Pošlji aparat na servis v Nemčijo.
Sam sem poslal na RAM2 Omnio2 v garanciji. Po dveh dneh me kliče, da je v aparatu vlaga in garancija odpade. Popravilo 260€. Sem naročil naj vrnejo v enakem stanju, kot so prejeli. Naslednji dan sem zahteval sliko oksidiranega dela in jo dobil. Odprl sem aparat in ga pod mikroskopom temeljito pregledal. Ker del, ki je bi na sliki oksidiran pri meni ni bil, sem aparat zapakiral in ga poslal na servis v Nemčijo. Po mailu sem jih obvestil, da je aparat na poti in priložil forvard maila, ki so ga poslali z RAM2, tudi sliko. Opozoril sem jih tudi, da slika ne odgovarja dejanskemu stanju matične plošče, da prosim, naj preveriljo, ali je to slika mojega aparata.
Čez en teden sem dobil aparat z menjano matično nazaj, popravljeno v garanciji, brez kakršnega koli vprašanja. Opravičili so se za ravnanje RAM2 servisa in zamenjali še popraskan zadnji pokrov brezplačno. Slike niso komentirali. Prijazno sem se zahvalil.
Toliko o RAM2 ...
LP
In kakšne so posledice za RAM2? Očitno je šlo za poizkus goljufije.
Posledic ni, ker vse požrete in se ne pritožujete njihovim "šefom".
basket ::
@ ziga1990
To moraš biti član Zveze potrošnikov slovenije?
http://www.zps.si/narocilnica-3.html?It...
@GeForce
to sem tudi sam že hotel, sam pa je moja angleščina bolj osnovna in nebi mogel spravit kakega pametnega dopisa skup..
@Siddh
vsaj en, ki je mel srečo :)
Lastnik Toptime je uradno PLESTENJAK TOMAŽ, Spodnje Pirniče 19R, 1215 Medvode.. mogoče bi se pa morali obrniti na njega..
To moraš biti član Zveze potrošnikov slovenije?
http://www.zps.si/narocilnica-3.html?It...
@GeForce
to sem tudi sam že hotel, sam pa je moja angleščina bolj osnovna in nebi mogel spravit kakega pametnega dopisa skup..
@Siddh
vsaj en, ki je mel srečo :)
Lastnik Toptime je uradno PLESTENJAK TOMAŽ, Spodnje Pirniče 19R, 1215 Medvode.. mogoče bi se pa morali obrniti na njega..
ZaphodBB ::
Resno, največ boš naredil, če napišeč en razkurej mail evropskemu distributerju.
Ko bo on zagrozil Toptimu z odzvemom servisa, se bojo hitro obrnil.
Ko bo on zagrozil Toptimu z odzvemom servisa, se bojo hitro obrnil.
BladE_ ::
@basket... zahtevaj slike in jih prilepi sem... Poglej, če je bil aparat poslan v drug servis ali so ga popravljali pri njih!?
Oksidacija se drugače ne naredi v enem ali dveh dneh... Ponavadi se zadeva kar nekaj časa "cvre", da vse skupaj oksidira!
Oksidacija se drugače ne naredi v enem ali dveh dneh... Ponavadi se zadeva kar nekaj časa "cvre", da vse skupaj oksidira!
Akcija - Reakcija
PromeuZ ::
Še en ki je dobil pri RAM2 zavrnjeno garancijo zaradi oksidacije, ker se jim ni zdelo vredno zamenjati okvarjene touch površine. Naročil preko ebaya iz Kitajske nadomestni touch screen za nekaj €, zamenjal zadevo in telefon od takrat čudežno deluje.
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->
francek1 ::
A se kje vidi kdo je lastnik te firme?
Sestrska družba( in v tem grmu po mojem tudi tiči zajec nakvalitetnega servisa....) Top time in obenem uvoznik za SE:
AIMHIGH PLUS d.o.o.
datum vpisa subjekta v sodni register: 28.06.2002
matična številka: 1718975000
davčna številka: SI97664634
firma: AIMHIGH PLUS proizvodnja, storitve in trgovina, d.o.o.
skrajšana firma: AIMHIGH PLUS d.o.o.
poslovni naslov: LITOSTROJSKA CESTA 44F, 1000 LJUBLJANA
osnovni kapital: 30.880,00 EUR
DRUŽBENIKI
osebno ime: PLESTENJAK TOMAŽ
Naslov: SPODNJE PIRNIČE 19R, 1215 MEDVODE
datum vstopa: 06.06.2002
POSLOVNI DELEŽI
delež v odstotku ali ulomku: 100,0000%
imetniki: zap.št. družbenika 472894, PLESTENJAK TOMAŽ
OSEBE, POOBLAŠČENE ZA ZASTOPANJE
vrsta zastopnika: prokurist
osebno ime: PLESTENJAK TOMAŽ
Naslov: SPODNJE PIRNIČE 19R, 1215 MEDVODE
vrsta zastopnika: direktor
osebno ime: PLESTENJAK TATJANA
Naslov: SPODNJE PIRNIČE 19R, 1215 MEDVODE
Več na: http://www.blog.uporabnastran.si/2009/0...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
GeForce ::
Kdo pa je evropski distributer za SE? Bi mogoče poslali par pritožb čez servis? Več nas bo več je šans da kaj ukrenejo v zezi s temi šalabajzerji.
andromedar ::
Ne vem ali je že kdo napisal, ker nisem bral vseh postov, ampak:
Ali sta preverila serijske številke na aparatu in embalaži / garancijskem listu?
Lahko bi se namreč zgodilo, da bi aparat na servisu zamenjali s katerim drugim, ki je bil polit s tekočino in je bil takrat na servisu...
Skratka: morda sploh ni dobila svojega telefona nazaj, ampak kakaega drugega...?
Ali sta preverila serijske številke na aparatu in embalaži / garancijskem listu?
Lahko bi se namreč zgodilo, da bi aparat na servisu zamenjali s katerim drugim, ki je bil polit s tekočino in je bil takrat na servisu...
Skratka: morda sploh ni dobila svojega telefona nazaj, ampak kakaega drugega...?
Eh?
basket ::
slike so mi takoj poslali po mailu:
serijska na drugi sliki štima, na preostalih pa ni vidna, tako da ne morem vedet..
men se tudi zdi nemogoče, da nastane rja v tako kratkem času..
serijska na drugi sliki štima, na preostalih pa ni vidna, tako da ne morem vedet..
men se tudi zdi nemogoče, da nastane rja v tako kratkem času..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: basket ()
francek1 ::
Pri močnem potenju je to zelo verjetno...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ales ()
LeQuack ::
Vlaga je že v zraku, recimo če prideš iz hladnega prostora v topel se bo naredil kondenz.
Quack !
bajsibajsi ::
V Toptime sem cca. leto in pol nazaj nesel HTC Desire na popravilo. Pred tem sem se o napaki precej informiral (slo je za znano napako v zacetni seriji teh telefonov - pregrevanje cipa in posledicno izklapljanje/reset loop), tako da sem ze ob predaji vedel, da se bo poslal v tovarniski servis in da bo trajalo vec tednov. Nazaj sem ga dobil z zamenjano maticno (nov IMEI). Od takrat deluje brez problema.
RejZoR ::
slike so mi takoj poslali po mailu:
serijska na drugi sliki štima, na preostalih pa ni vidna, tako da ne morem vedet..
men se tudi zdi nemogoče, da nastane rja v tako kratkem času..
Samo kot zanimivost, zna kdo razložit kako je fizično možno, da pride voda v sredino zaprtega ohišja brez da bi pri tem zoksidirala še česa drugega na svoji poti? Očitno se je fantomsko teleportirala samo na tisti čip na sredini vezja in tam ostala. Sorry ampak what!? Poglej ostale dele vezja. Nobenih znakov. Torej, kako je potem prišla voda v ohišje drugače kot a) med nekvalitetno proizvodnjo oz b) da jo je nekdo sam namestil tja. Vodi dodaš šumečo tableto kalcija in malo soli, pa boš ven dobil tako belo svinjarijo kot je na sliki (če je kdo kdaj pil kalcijeve šumeče tablete veste kakšna usedlina ostane na kozarcu). In to v roku pol ure, ko voda izhlapi. Oz če hočeš aparat zdilat naprej in ne dejansko uničit not ne daš soli.
Kalcij je neprevoden in neškodljiv, izgledalo pa bi kot da je povsem oksidiran in za v kanto.
Nisem baraba, da bi to delal ampak imam mal znanja okoli kemikalij in fizike ter kako prideš do željenih rezultatov.
Pa tud sicer, taka oksidacija nič ne škodi (sem videl hudo slabše primere prave oksidacije s soljo pa je naprava delovala bp). Stvar je neprevodna in nikakor ni v tolikšni meri, da bi vplivala na delovanje. Stvar se s precizno ščetko očisti in je stvar rešena. Da pa ti na podlagi tega zavrnejo vsako napako, ki sploh nima nobene veze s tem je pa sploh smešno in nekaj hudo narobe s firmo.
Kot sem rekel zgoraj, lahko se servis dela norca iz folka, lahko pa je servis dejansko nedolžen in je Sony tukaj nemaren in ima nekje v proizvodnji nesterilno okolje, ki povzroča, da voda prihaja v stik z izdelkom med samo proizvodnjo. Kar pojasni časovno gledano dolgo oksidacijo že pri novem telefonu (čas med proizvodnjo in med tem ko stoji v skladiščih in trgovini) ter dejstvoo, da lahko voda pride tja samo ko je aparat še odprt in pade neposredno na vezje iz vrha. Kakšen prešvican delavec v ceneni tovarni, katerega švic mu kaplja na vezje med delom? Hm hm...
Vem da je long shot in drago za posameznika ampak bi bilo zanimivo izvedit z analizo katere snovi so prisotne v oksidiranem delu. S tem bi lahko ugotovil izvor (ali je šlo za navadno vodo, švic, kislino, kakšno tretjo substanco itd
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
St235 ::
bajsibajsi je izjavil:
V Toptime sem cca. leto in pol nazaj nesel HTC Desire na popravilo. Pred tem sem se o napaki precej informiral (slo je za znano napako v zacetni seriji teh telefonov - pregrevanje cipa in posledicno izklapljanje/reset loop), tako da sem ze ob predaji vedel, da se bo poslal v tovarniski servis in da bo trajalo vec tednov. Nazaj sem ga dobil z zamenjano maticno (nov IMEI). Od takrat deluje brez problema.
sam sem ime lz njimi identično izkušnjo, tako, ad en morem sodit o resničosti trditev.
Je pa takšno ravnanje servisov nedopustno in bi v primeru kot se ugotovi takšne stvari (primer od basketa) morali vsakič podat prijavo na tržni inšpektorat in na policijo. Oboje je popolnoma brezplačno in razen pol ure in nekaj živcev ne stane nič.
Osebno vedno poslikam aparat pred oddajo (in zahtevam, da se to napiše na rpevzemni list, še posebej zaradi indikatorjev za vodo v kolikor so vidni brez pretiranega razdiranja) in popišem vse številke. So pa nasveti iz začetka teme dobri in se jih splača upoštevat.
b4d ::
Moja izkusnja z RAM2 je pozitivna, pred leti mi je crashala Motorola V3xx, porihtali software, zamenjali so mi pa tudi gumice ob ekranu, kar se mi je zdelo kul. Potem so mi pa se 2x menjali maticno na Motoroli V9, spet brez tezav, v dogovorjenem casu. Oba telefona se danes delujeta :)
b4d.sablun.org
ToniT ::
Pred dobrim mesecm sem dal na servis hčerkin W100i, ker ni delala tipka za klicanje. Telefon so sicer popravili, je pa pisalo na listu, da je telefon prišel v stik z vodo, da so vidne sledi uporabe, da je popraskan ekran in da se naslednijč lahko garancija zavrne.
Glede vode sem prepričan, da telefon ni bil polit ali kakor koli prišel v stik z njo, tako da sem bil začuden nad napisanim, po branju tega threada pa nisem več...
Žena je prejšnji mesec dala popravljati Nokio (tudi problemi s tipkovnico), tam pa ni bilo nobenih problemov ali pripomb.
Glede vode sem prepričan, da telefon ni bil polit ali kakor koli prišel v stik z njo, tako da sem bil začuden nad napisanim, po branju tega threada pa nisem več...
Žena je prejšnji mesec dala popravljati Nokio (tudi problemi s tipkovnico), tam pa ni bilo nobenih problemov ali pripomb.
RejZoR ::
To okoli prask in znakov uporabe je kr neki. Telefon je za uporabljat, ne da ga ujčkaš in paziš (jezst sicer ga ampak večina pač ne), nisem pa še videl telefona, ki bi crknil zaradi prask. Ne tko in ne drugače. Razumem, da se hočejo zaščitit, da ne bo kdo reku, da so ga oni spraskal, nikakor pa to ne more bit podlaga za zavrnitev garancije.
Drugo pa so buške od udarcev, kar pomeni, da je telefon padel z večje višine (praske in udarne luknjice pa zna razločit vsak bebec). To pa lahko delno vpliva na delovanje, odvisno kaj je stvar reklamiranja.
Drugo pa so buške od udarcev, kar pomeni, da je telefon padel z večje višine (praske in udarne luknjice pa zna razločit vsak bebec). To pa lahko delno vpliva na delovanje, odvisno kaj je stvar reklamiranja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
lambda ::
RAM2.
Nesel 2 Motoroli Milestone na servis, ker se je obema "napihnila" fizična tipkovnica (serijska napaka, google poln tega). Povem, da je zadeva skoraj neuporaba za tipkanje in vprašam kako dolgo bo trajalo, da dobavijo novo tipkivnico. 3 tedne baje. Vprašam, če je opcija, da napišemo zapisnik, da bi oni to naročili in potem prinesem oba telefona na servis, ko tipkovnice prispejo, da ne bova sedaj dva brez obeh telefonov 3 tedne. Rečejo, da ni problema, da me bodo poklicali, ko pride in naj le pustim telefonsko.
Vse skupaj je potem šlo okvirno tako:
Čez mesec in pol kličem, rečejo, da še čakajo, da tud oni ne vedo kaj se dogaja.
Čez nadaljna dva tedna kličem, še ni, da bo zdj res kmalu.
Čez nadaljna dva tedna spet kličem, rečejo, da je naročena in še čakajo, da bo verjetno drugi teden.
En mesec kasneje spet kličem in znorim, če se delajo norca z mene. No potem so bili vsi drugi krivi, samo oni ne. Sem zahteval nadrejenega, ta se je potem nekaj opravičeval in rekel, da bo pogledal kaj lahko naredi. Kaki teden ali dva po tem razgovoru s šefom so me pa potem vendarle klicali, da sta tipkovnici tam in lahko pridem zamenjat.
Skratka vse skupaj je trajalo skoraj 4 mesece. Za nekaj kar ti z ebaya ali amazona pošljejo v nekaj dneh (vendar stane).
Skratka, ker telefona nisem pustil pri njih in ni bilo nobenega zapisnika o servisnem zahtevku, 45 dnevni zakonski rok za popravilo ni veljal in jim je bilo ravno. Drži, da so mi naredili uslugo, ker so mi pustili telefon kasneje prinest na servis, ampak je bila pa draga usluga ...
Nesel 2 Motoroli Milestone na servis, ker se je obema "napihnila" fizična tipkovnica (serijska napaka, google poln tega). Povem, da je zadeva skoraj neuporaba za tipkanje in vprašam kako dolgo bo trajalo, da dobavijo novo tipkivnico. 3 tedne baje. Vprašam, če je opcija, da napišemo zapisnik, da bi oni to naročili in potem prinesem oba telefona na servis, ko tipkovnice prispejo, da ne bova sedaj dva brez obeh telefonov 3 tedne. Rečejo, da ni problema, da me bodo poklicali, ko pride in naj le pustim telefonsko.
Vse skupaj je potem šlo okvirno tako:
Čez mesec in pol kličem, rečejo, da še čakajo, da tud oni ne vedo kaj se dogaja.
Čez nadaljna dva tedna kličem, še ni, da bo zdj res kmalu.
Čez nadaljna dva tedna spet kličem, rečejo, da je naročena in še čakajo, da bo verjetno drugi teden.
En mesec kasneje spet kličem in znorim, če se delajo norca z mene. No potem so bili vsi drugi krivi, samo oni ne. Sem zahteval nadrejenega, ta se je potem nekaj opravičeval in rekel, da bo pogledal kaj lahko naredi. Kaki teden ali dva po tem razgovoru s šefom so me pa potem vendarle klicali, da sta tipkovnici tam in lahko pridem zamenjat.
Skratka vse skupaj je trajalo skoraj 4 mesece. Za nekaj kar ti z ebaya ali amazona pošljejo v nekaj dneh (vendar stane).
Skratka, ker telefona nisem pustil pri njih in ni bilo nobenega zapisnika o servisnem zahtevku, 45 dnevni zakonski rok za popravilo ni veljal in jim je bilo ravno. Drži, da so mi naredili uslugo, ker so mi pustili telefon kasneje prinest na servis, ampak je bila pa draga usluga ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 82294 (10204) | Twixz |
» | Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 21191 (15901) | ziga1990 |
» | Ram2 in problemi z garancijoOddelek: Loža | 7691 (6497) | [D]emon |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8418 (7059) | PINki |
» | Garancija SonyEricsson in servis TopTimeOddelek: Mobilne tehnologije | 4292 (3660) | šernk |