Forum » Mobilne tehnologije » Tožba ram2
Tožba ram2
Mavrik ::
Hvala bogu je za take debilne ideje evropska komisija nazadnje resno kaznila korporacijo, ki se je hotela to iti (tam je na eni točki mislim da Dell imel "pametno" idejo, da bi zavračal garancijo če je Linux inštaliran na laptop). Če crkne hardware nimaš kaj mrdat s plačevanjem ker je nekdo inštaliral drug program. Tvoja služba je popravljat stvari jebemti.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
nekikr ::
Hja, daj potem bodi junak in naredi eno fizično napravo. Lahko je precej primitivna, samo naredi nekaj. Jaz jo bom kupil od tebe in jo programsko uničil na način, ki ga boš sicer izrecno prepovedal in v navodilih napisal, da lahko poškoduje napravo. Brez skrbi, če se potrudiš, se da. Ko jo boš popravil bom naredil enako še enkrat. To bom počel toliko časa, da boš dojel, da ti tudi očka iz odvetniške pisarne ne pomaga, če si ti pametni sinček tako pameten, da si v svojega novega BMWja pri sosedu "naložil" dodatnih 100 konjev sedaj pa mašina ne dela v redu. Lahko pa kar pripelješ avto do mojega kolega, ki to počne, če si tako siguren, da je njihova služba, da popravljajo jemebti. Pa da vidiva kaj bodo očki iz odvetniških pisarn naumili.
Gregor P ::
Torej naklepno boš neprestano uničeval napravo (to celo vnaprej napovedal) in potem pričakoval, da to zastonj nekdo popravi?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
St235 ::
Hja, daj potem bodi junak in naredi eno fizično napravo. Lahko je precej primitivna, samo naredi nekaj. Jaz jo bom kupil od tebe in jo programsko uničil na način, ki ga boš sicer izrecno prepovedal in v navodilih napisal, da lahko poškoduje napravo. Brez skrbi, če se potrudiš, se da. Ko jo boš popravil bom naredil enako še enkrat. To bom počel toliko časa, da boš dojel, da ti tudi očka iz odvetniške pisarne ne pomaga, če si ti pametni sinček tako pameten, da si v svojega novega BMWja pri sosedu "naložil" dodatnih 100 konjev sedaj pa mašina ne dela v redu. Lahko pa kar pripelješ avto do mojega kolega, ki to počne, če si tako siguren, da je njihova služba, da popravljajo jemebti. Pa da vidiva kaj bodo očki iz odvetniških pisarn naumili.
mešaš hruške in jabolka. Nihče ne govori o temu, da si upravičen do opravila, če je za okvaro kriva programska oprema. Ni pa dopustno, da se servis zagovarja na programsko opremo ne glede na to ali je kriva za okvaro ali ne.
ČE nadaljujem tole budalaštino, ki so jo zgoraj napisal. Bom naredil napravo in napisal, da se lahko uporablja samo ob petkih. Ko se bo pokvarila bom trdil, da je krivo to, da si jo prižgal v torek in ti bom zavrnil garancijo.
M-XXXX ::
Hja, daj potem bodi junak in naredi eno fizično napravo. Lahko je precej primitivna, samo naredi nekaj. Jaz jo bom kupil od tebe in jo programsko uničil na način, ki ga boš sicer izrecno prepovedal in v navodilih napisal, da lahko poškoduje napravo. Brez skrbi, če se potrudiš, se da.
Niti približno ne! Ampak moram dokazat, da si jo dejansko s tem posegom uničil, drugače ti moram.
Veš kaj nam hočeš ti prodat?
Vsakega, ki kupi pištolo zaprimo zaradi umora.
Vsakega, ki kupi avto mu dajmo iz prve kazen zaradi prehitre vožnje, saj če ima 200KM avto bo slej kot prej šel čez omejitev.
Vsakega, ki kupi zvočnike mu dajmo kazen zaradi motenja JRM-ja saj bo slej kot prej prenaglas poslušal po 10ti.
BladE_ ::
Vsak, ki kupi telefon ima priloženo garancijo v kateri so navedeni pogoji pod katerimi velja, poseg v programsko opremo jo izniči...
Akcija - Reakcija
Gregor P ::
... še vedno so tu pravice iz stvarne napake (če je bila napaka prisotna že pred nakupom) ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Tarzan ::
Vsak, ki kupi telefon ima priloženo garancijo v kateri so navedeni pogoji pod katerimi velja, poseg v programsko opremo jo izniči...
To zadevo bi morali redefinirati, ker če se izkaže da je prišlo do okvare, ki ni bila posledica menjave softwera temveč zaradi okvare hardwera, do katere bi v vsakem primeru prišlo, nima smisla da ti garancije ne priznajo.
Mavrik ::
Vsak, ki kupi telefon ima priloženo garancijo v kateri so navedeni pogoji pod katerimi velja, poseg v programsko opremo jo izniči...
In ker garancijo predpisuje zakonodaja, je tisti papir en drek vreden - zaradi načina, kako pristopamo k zaščiti potrošnikov pač firma ne more kar nekaj se zmislit in potem to velja.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
BladE_ ::
... še vedno so tu pravice iz stvarne napake (če je bila napaka prisotna že pred nakupom) ...
Stvarno napako ti zavrnejo, kako boš dokazal, da je bila napaka prisotna že pred nakupom, če pa si nepooblaščeno posegal v SW in ti je bilo jasno povedano, da ne smeš?
To zadevo bi morali redefinirati, ker če se izkaže da je prišlo do okvare, ki ni bila posledica menjave softwera temveč zaradi okvare hardwera, do katere bi v vsakem primeru prišlo, nima smisla da ti garancije ne priznajo.
Ja, edini način, da bi garancija veljala tudi v primeru ROOTanja je to, da spremenijo pogoje... verjetno pa se to ne bo zgodilo.
Vsak, ki kupi telefon ima priloženo garancijo v kateri so navedeni pogoji pod katerimi velja, poseg v programsko opremo jo izniči...
In ker garancijo predpisuje zakonodaja, je tisti papir en drek vreden - zaradi načina, kako pristopamo k zaščiti potrošnikov pač firma ne more kar nekaj se zmislit in potem to velja.
Razumem in vem kaj misliš... je pa pri nas žal tako in nič ne pomaga neko pisanje in "pizdenje" v nič, ker dejansko ni tako in nihče še nič ni doegel.. ko pa bo bo pa "pizdejne" upravičeno.
Akcija - Reakcija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BladE_ ()
Gregor P ::
Ne bom rabil jaz tega dokazati, ampak boš moral najprej to ti dokazati.... še vedno so tu pravice iz stvarne napake (če je bila napaka prisotna že pred nakupom) ...
Stvarno napako ti zavrnejo, kako boš dokazal, da je bila napaka prisotna že pred nakupom, če pa si nepooblaščeno posegal v SW in ti je bilo jasno povedano, da ne smeš?
(in če je strojna oprema dejansko bila pokvarjena, se tudi pod razno ne boš mogel izgovarjati na programsko, kakršnakoli že je)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BlaY0 ::
Gregor P ::
Prosim, da ne širiš dezinformacij!
37.b člen ZVPot-UPB2
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
... da temu ni tako, je breme dokazovanja na tebi. Šele po 6-mesečnem roku mora to dokazovati potrošnik (po dveh letih pa prodajalec ne odgovarja več za stvarne napake na blagu).
37.b člen ZVPot-UPB2
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
... da temu ni tako, je breme dokazovanja na tebi. Šele po 6-mesečnem roku mora to dokazovati potrošnik (po dveh letih pa prodajalec ne odgovarja več za stvarne napake na blagu).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Mavrik ::
Razumem in vem kaj misliš... je pa pri nas žal tako in nič ne pomaga neko pisanje in "pizdenje" v nič, ker dejansko ni tako in nihče še nič ni doegel.. ko pa bo bo pa "pizdejne" upravičeno.
Par sporočil zgoraj nekdo razlaga, da je glih tako nekaj dosegel? Ne lagati no :)
The truth is rarely pure and never simple.
BlaY0 ::
@Gregor P: Narobe bereš. Ti to bereš tako, kot da je vsaka napaka, ki nastane v roku 6 mesecev od nakupa de facto stvarna. To ne drži. Dokazati moraš ti, da gre za stvarno napako, ki je bila "tam" že pred nakupom.
šernk ::
Razumem in vem kaj misliš... je pa pri nas žal tako in nič ne pomaga neko pisanje in "pizdenje" v nič, ker dejansko ni tako in nihče še nič ni doegel.. ko pa bo bo pa "pizdejne" upravičeno.
pojdi najprej prebrat svoje pravice in jih kdaj tudi uporabiti. Doslej mi je še vsak servis naredil "uslugo" in mi poslal samo del okvarjene komponente da zamenjam sam in mi "prišparajo" stroške pošiljanja. le 1x so mi hoteli poslati dostavno službo, pa da jaz poravnam stroške pošiljanja, čemur sem se seveda odločno zoperstavil, pa čeprav so oni napisali da moram stroške poravnati jaz. Epilog: klic naslednji dan, če lahko pošljejo samo okvarjen del in ga sam zamenjam.
skratka garancijski pogoji so le list papirja in niso nobeno zlato. Tako kot tvoja pravica do zasebnosti, še ne pomeni da lahko nekoga ki te poslika ustreliš.
edit: prve pol leta je dokaz za stvarno napako v vsakem primeru na strani trgovca, če dokaže da ni stvarna napaka nosiš seveda ti vse stroške, ki so nastali, če pa tega ne uspe dokazat nosi pa stroške on. + novo zadevo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
BlaY0 ::
edit: prve pol leta je dokaz za stvarno napako v vsakem primeru na strani trgovca, če dokaže da ni stvarna napaka nosiš seveda ti vse stroške, ki so nastali, če pa tega ne uspe dokazat nosi pa stroške on. + novo zadevo
Pokliči danes na tržni inšpektorat. I dare you.
Boš presenečen.
Gregor P ::
@Gregor P: Narobe bereš. Ti to bereš tako, kot da je vsaka napaka, ki nastane v roku 6 mesecev od nakupa de facto stvarna. To ne drži. Dokazati moraš ti, da gre za stvarno napako, ki je bila "tam" že pred nakupom.Več kot preberi si še enkrat, vprašaj tvojega odvetnika itd. ti pač ne morem odgovoriti ker nima smisla, da se ponavljam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Zakaj bi vprašal nekaj kar vem (kar tudi na inšpektoratu zagotovo vedo in kar vejo tudi vsi ostali v EU - to je del naše, predvsem pa evropske pravne ureditve že leta)? Ti imaš težave z razumevanjem, tako da pokliči, ali napiši mejl in nam posreduj odgovor ter kdo ti je to tako odgovoril. Breme dokazovanja je na tvoji strani.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Gregor P ::
No daj (in ne pozabi si zapisati ime in priimek odgovorne osebe) ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlaY0 ::
Zakaj bi vprašal nekaj kar vem (kar tudi na inšpektoratu zagotovo vedo in kar vejo tudi vsi ostali v EU - to je del naše, predvsem pa evropske pravne ureditve že leta)?
Ti pa meni povej kje najdem to uradno zapisano, da je breme eksplicitno na proizvajalcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
... kaj, a se noben ne javi?
P.S.: vse kar želiš izvedeti že piše v tej temi
P.S.: vse kar želiš izvedeti že piše v tej temi
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
St235 ::
si poklical blay0 al se še kar napihuješ tja v tri dni?
Če se napaka pojavi v prviš šestih mesecih od nakupa, se šteje, da je izdelek imel napako že ob nakupu. Če ti pa prodajo pokvarjen izdelek pa je to vsekakor stvarna napaka saj nima oglaševanih in upravičeno pričakovanih lastnosti.
popolnoma narobe. Če napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa se avtomatično šteje, da je bila tam že ob nakupi in niti približno ne rabiš dokazovat kdaj je nastala.
Če se napaka pojavi v prviš šestih mesecih od nakupa, se šteje, da je izdelek imel napako že ob nakupu. Če ti pa prodajo pokvarjen izdelek pa je to vsekakor stvarna napaka saj nima oglaševanih in upravičeno pričakovanih lastnosti.
Dokazati moraš ti, da gre za stvarno napako, ki je bila "tam" že pred nakupom.
popolnoma narobe. Če napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa se avtomatično šteje, da je bila tam že ob nakupi in niti približno ne rabiš dokazovat kdaj je nastala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Sej ni treba bit nesramen. Ampak OK, pri tebi je to že itak stalnica...
Nope. Če se stvarna napaka pojavi v 6 mesecih se šteje da je bila tam že ob nakupu, ampak ti moraš dokazati, da gre za stvarno napako.
Prosim usmeri me na nek dokument, ki vsako napako na napravi prekvalificira v stvarno, če je zadeva mlajša od pol leta.
Nope. Če se stvarna napaka pojavi v 6 mesecih se šteje da je bila tam že ob nakupu, ampak ti moraš dokazati, da gre za stvarno napako.
Prosim usmeri me na nek dokument, ki vsako napako na napravi prekvalificira v stvarno, če je zadeva mlajša od pol leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
Poslušaj, smo leta 2014, evropska direktiva na katerem sloni tudi naša zakonodaja je mislim da še iz prejšnjega tisočletja (1999), na tem forumu je X tem, kjer vedno pridemo do enakega zaključka ... a vendar se ti še vedno ne moreš sprijazniti s tem
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlaY0 ::
Ne gre za to kdo se s čim hoče ali noče sprijazniti. Gre zgolj za to da ni vsaka napaka stvarna če se pojavi v roku pol leta.
Lahko si zadevo uničil namerno po treh mesecih in zdaj ti meni praviš, da se to šteje kot stvarna napaka?
Lahko si zadevo uničil namerno po treh mesecih in zdaj ti meni praviš, da se to šteje kot stvarna napaka?
M-XXXX ::
Lahko si zadevo uničil namerno po treh mesecih in zdaj ti meni praviš, da se to šteje kot stvarna napaka?
Da. Potem je pa na servisu, da ti dokaže, da ni.
Gregor P ::
... samo zate BlaY0:
37.b člen ZVPot-UPB2
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
... iz direktive v več jezikih:
(SLO) Če ni dokazano nasprotno, se domneva, da je vsaka neskladnost, ki se pokaže v šestih mesecih po dobavi blaga, obstajala že v trenutku dobave
(ANG) Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months of delivery of the goods shall be presumed to have existed at the time of delivery
(DE) Bis zum Beweis des Gegenteils wird vermutet, daß Vertragswidrigkeiten, die binnen sechs Monaten nach der Lieferung des Gutes offenbar werden, bereits zum Zeitpunkt der Lieferung bestande
(FR) Sauf preuve contraire, les défauts de conformité qui apparaissent dans un délai de six mois ? partir de la délivrance du bien sont présumés exister au moment de la délivrance
37.b člen ZVPot-UPB2
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
... iz direktive v več jezikih:
(SLO) Če ni dokazano nasprotno, se domneva, da je vsaka neskladnost, ki se pokaže v šestih mesecih po dobavi blaga, obstajala že v trenutku dobave
(ANG) Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months of delivery of the goods shall be presumed to have existed at the time of delivery
(DE) Bis zum Beweis des Gegenteils wird vermutet, daß Vertragswidrigkeiten, die binnen sechs Monaten nach der Lieferung des Gutes offenbar werden, bereits zum Zeitpunkt der Lieferung bestande
(FR) Sauf preuve contraire, les défauts de conformité qui apparaissent dans un délai de six mois ? partir de la délivrance du bien sont présumés exister au moment de la délivrance
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BlaY0 ::
Spet bereš narobe. In pastaš en in isti člen...
71. člen ZVPot določa, da če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo, naj odpravi napako na blagu, naj blago z napako zamenja z novim blagom, naj vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako na blagu ali ves plačani znesek za blago, lahko izda Tržni inšpektorat RS ali drug pristojni inšpekcijski organ odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo iz prejšnjega odstavka izda pristojni organ le, če med strankama ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca, ali če je na drug način nedvomno dokazana
Če ti tip reče, da je bil telefon polit, in ti pod nos pomoli tisto nalepko ki je pordečela, ti se pa izgovarjaš da to ni to, da gre v bistvu za čisto nek drug problem, ki nima veze s polivanjem, boš moral ti dokazati, da je v omenjenem primeru problem v stvarni napaki in ne v tem da imaš v sobi previsoko vlago.
71. člen ZVPot določa, da če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo, naj odpravi napako na blagu, naj blago z napako zamenja z novim blagom, naj vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako na blagu ali ves plačani znesek za blago, lahko izda Tržni inšpektorat RS ali drug pristojni inšpekcijski organ odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo iz prejšnjega odstavka izda pristojni organ le, če med strankama ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca, ali če je na drug način nedvomno dokazana
Če ti tip reče, da je bil telefon polit, in ti pod nos pomoli tisto nalepko ki je pordečela, ti se pa izgovarjaš da to ni to, da gre v bistvu za čisto nek drug problem, ki nima veze s polivanjem, boš moral ti dokazati, da je v omenjenem primeru problem v stvarni napaki in ne v tem da imaš v sobi previsoko vlago.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Dokazno breme je na kupcu samo v toliko, da dokaže da okvara obstaja. Torej se ne pričakuje od servisa, da bo dokazal, da je telefon brezhiben ampak od kupca, da okvara obstaja. Takoj, ko je ta del zaključen pa zakon določa, da če je od nakupa minilo manj kot šest mesecev je bila napaka že prisotna ob nakupu in mu je prodajalec prodal stvar, ki nima oglaševanih in upravičeno pričakovanih lastnosti. In to pomeni vse pravice, ki izhajajo iz inštrumenta stvarne napake. V primeru, da se prodajalec s tem ne strinja, pa je dokazno breme na njemu, da mora dokazat, da je do napake prišlo po krvidi kupca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Saj sem, evo točno to mi je bilo razloženo. Če je spor, gre na sodišče in se obrišiši pod nosom.
Dejmo na konkretnem primeru no...
Imaš telefon, ki ti po 3 mescih crkne. Odneseš ga na servis in rečeš da ti je crknil. Nakar ga oni pregledajo in ugotovijo, da je bil izpostavljen previsoki vlagi (a.k.a. polit)
Dejmo na konkretnem primeru no...
Imaš telefon, ki ti po 3 mescih crkne. Odneseš ga na servis in rečeš da ti je crknil. Nakar ga oni pregledajo in ugotovijo, da je bil izpostavljen previsoki vlagi (a.k.a. polit)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Bistven del stavka, ki ga ti ne razumeš:
Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months of delivery of the goods shall be presumed to have existed at the time of delivery
če ni dokazano nasprotno, se domneva, da je vsaka neskladnost, ki se pokaže v šestih mesecih po dobavi blaga, obstajala že v trenutku dobave
Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months of delivery of the goods shall be presumed to have existed at the time of delivery
če ni dokazano nasprotno, se domneva, da je vsaka neskladnost, ki se pokaže v šestih mesecih po dobavi blaga, obstajala že v trenutku dobave
BlaY0 ::
Ja saj oni so dokazovali nasprotno. Se pravi vsak dokazuje nasprotno. Imamo spor -> sodišče -> najami si izvedenca! Prav tako prodajalec/proizvajalec!
Enako je pri avtu... ti praviš da gre za napako na pogonskem sistemu, oni tebi da si ga preteral v prvih 3k km. Spor!
Enako je pri avtu... ti praviš da gre za napako na pogonskem sistemu, oni tebi da si ga preteral v prvih 3k km. Spor!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Saj sem, evo točno to mi je bilo razloženo. Če je spor, gre na sodišče in se obrišiši pod nosom.
Dejmo na konkretnem primeru no...
Imaš telefon, ki ti po 3 mescih crkne. Odneseš ga na servis in rečeš da ti je crknil. Nakar ga oni pregledajo in ugotovijo, da je bil izpostavljen previsoki vlagi (a.k.a. polit)
Ja in kaj če gre na sodišče? Mešaš stvari da glava peče.
Ja, če je spor tega ne mroe rešit TIRS, to je dejstvo.
Ampak ko prideš na sodišče pa velja, da če napaka se je napaka pojavila v šestih mesecih od nakupa POTEM SE PRIVZAME, da je napaka obstajala že ob nakupu RAZEN, ČE SE DOKAŽE DRUGAČE.
Ja saj oni so dokazovali nasprotno. Se pravi vsak dokazuje nasprotno. Imamo spor -> sodišče -> najami si izvedenca! Prav tako prodajalec/proizvajalec!
Enako je pri avtu... ti praviš da gre za napako na pogonskem sistemu, oni tebi da si ga preteral v prvih 3k km. Spor!
Tako in prvih šest mesecev se privzema, da je napaka že obstajala na avtomobilu in mora pred sodiščem prodajlec dokazat, da temu ni tako. Ko teh šest mesec mine pa je na kupcu, da dokaže, da je prišlo do stvarne napake in ne do okvare zaradi normalen rabe/zlorabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Ja in kaj če gre na sodišče? Mešaš stvari da glava peče.
Če greš na sodišče, bo proizvajalec/prodajalce pokazal nalepko ki meri vlagko in bo stvar hitro zaključena, če ne boš imel ti kakšnega resnega dokaza da gre za recimo serijsko okvaro SoC-a. Pa čeprav okvara dejansko nima veze z vlagko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BladE_ ::
Par sporočil zgoraj nekdo razlaga, da je glih tako nekaj dosegel? Ne lagati no :)
Namreč "prezahtevno programsko opremo" je snel z Google Marketa in je dokazal, da ni njegova napaka, če je snel nekaj, kar naj bi bila aplikacija/igrica za njegov telefon, le-ta naj bi pa telefon privedla do uničenja.
Mogoče se motim ampak tukaj ne gre za root...
Akcija - Reakcija
St235 ::
Ja in kaj če gre na sodišče? Mešaš stvari da glava peče.
Če greš na sodišče, bo proizvajalec/prodajalce pokazal nalepko ki meri vlagko in bo stvar hitro zaključena, če ne boš imel ti kakšnega resnega dokaza da gre za recimo serijsko okvaro SoC-a. Pa čeprav okvara dejansko nima veze z vlagko.
Aha, za root bo pa sodniku povedal, da je to krivo za okvaro in sodnik bo pokimal in gremo dalje? Jao, kake predstave imate nekateri.
BlaY0 ::
Ja ampak če tebi v navodilih za uporabo piše da tega in onega ne smeš početi, ti pa ravno to počneš...
Zdaj ti tukaj nekaj ne štekaš, ker si pravnik... ko je telefon zrootan, daš lahko gor svoj kernel, ki ima nabustano PLL frekvenco. In fact daš lahko gor celo kernel namenjen nekemu drugemu telefonu. Jasno boš s tem zjebal hardver.
Zdaj ti tukaj nekaj ne štekaš, ker si pravnik... ko je telefon zrootan, daš lahko gor svoj kernel, ki ima nabustano PLL frekvenco. In fact daš lahko gor celo kernel namenjen nekemu drugemu telefonu. Jasno boš s tem zjebal hardver.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
[D]emon ::
Razumem in vem kaj misliš... je pa pri nas žal tako in nič ne pomaga neko pisanje in "pizdenje" v nič, ker dejansko ni tako in nihče še nič ni doegel.. ko pa bo bo pa "pizdejne" upravičeno.
Sicer ne najdem teme, ker je ze starejsa, pa vendarle. Osebek preko sodnega izvedenca dobil priznano garancijo navkljub vsem pildkom, ki ga je firma tlacila zraven. Ker se imena firme ne spomnim, ne bom ugibal, da ne bom slucajno nic krivi firmi delal krivice.
Najlazje je pa seveda resignirano "za sankom" stajl govorit, kako nihce nic ne doseze.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
M-XXXX ::
Ja ampak če tebi v navodilih za uporabo piše da tega in onega ne smeš početi, ti pa ravno to počneš...
Zdaj ti tukaj nekaj ne štekaš, ker si pravnik... ko je telefon zrootan, daš lahko gor svoj kernel, ki ima nabustano PLL frekvenco. In fac daš lahko gor celo kernel namenjen nekemu drugemu telefonu. Jasno boš s tem zjebal hardver.
Imaš polno stvari v navodilih. Določene držijo, določene so pa samo zato tam, da se znebijo takih ovčk brez znanja kot si ti. Misliš, da če je tam notri, da pa kaj velja?
BlaY0 ::
Rootanje ni tak mačji kašelj kot se nekaterim zdi. Te naprave imajo hitrosti določene v bootloaderju nekatere celo samo v kernelu.
Pri RPi-ju je enako.... pogoj je, da v konfiguraciji ne uporabiš enega parametra, ki omogoča določeno stopnjo overclocking-a.
Pri RPi-ju je enako.... pogoj je, da v konfiguraciji ne uporabiš enega parametra, ki omogoča določeno stopnjo overclocking-a.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
Če greš na sodišče, bo proizvajalec/prodajalce pokazal nalepko ki meri vlagko in bo stvar hitro zaključena, če ne boš imel ti kakšnega resnega dokaza da gre za recimo serijsko okvaro SoC-a. Pa čeprav okvara dejansko nima veze z vlagko.
Ja no, sej. "Dokazal" je, z nalepko. Če ne bi, bi se smatralo, da je bila napaka že ob nakupu. Če se to res smatra kot dokaz pa ne vem.
Root pa seveda ne dokazuje ničesar. Razen možnosti, da narediš neumnost. Kot na primer če ga primeš v roke.
Ja ampak če tebi v navodilih za uporabo piše da tega in onega ne smeš početi, ti pa ravno to počneš...
Zdaj ti tukaj nekaj ne štekaš, ker si pravnik... ko je telefon zrootan, daš lahko gor svoj kernel, ki ima nabustano PLL frekvenco. In fact daš lahko gor celo kernel namenjen nekemu drugemu telefonu. Jasno boš s tem zjebal hardver.
A si ga zjebal s tem, ko si ga overclokal, al s tem ko si ga rootal?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
BlaY0 ::
A si ga zjebal s tem, ko si ga overclokal, al s tem ko si ga rootal?
"Prepoved" rutanja je ravno z namenom, da ne pride do možnosti overclockinga...
Ti SoC-i nimajo HW omejitve hitrosti. Vse se da softversko. Tako kot si lahko recimo 15 let nazaj zjebal monitor, če si mu preveč nabil horizontalno frekvenco.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
M-XXXX ::
Prepovejmo potem prijemanje telefona.
Ker rootanje je krivo za 0.000001% vseh garancijskih zahtev, prijemanje v roko pa cca 99.9% od oka
Ker rootanje je krivo za 0.000001% vseh garancijskih zahtev, prijemanje v roko pa cca 99.9% od oka
BlaY0 ::
Prepovejmo potem prijemanje telefona.
Ker rootanje je krivo za 0.000001% vseh garancijskih zahtev, prijemanje v roko pa cca 99.9% od oka
Nope... rutat ga želi 0,01% folka, držat ga pa želi 99,999999%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Aramis ::
Lol.... na PCju tudi lahko skuriš procesor, pa še ti zaradi tega ne gre garancija celega pcja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6711 (5407) | next3steps |
» | Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 16797 (12772) | thramos |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106719 (55753) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7215 (6150) | St235 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 48473 (43267) | Okapi |