» »

Simobil, ram2 pritožba

Simobil, ram2 pritožba

veralynn ::

Konec februarja sem sklenila pogodbo s Simobilom ter kupila Samsung S5 Neo. Čez en mesec mi je brez razloga prenehal delovati, ni se odzival na dotik(5 minut pred tem je delal normalno, bil je odložen na mizi). Naslednji dan sem ga oddala v poslovalnici kjer so mi dali potrdilo o sprejemu telefonske naprave v katerem razvidno piše, da se telefon ne odziva na dotik (in nič drugega). Čez nekaj dni so me klicali s servisa Ram2 d.o.o da gre za mehansko poškodbo(ekran počen) popravilo znaša 180€. Po nešteto klicih na Simobil, Ram2 nisem dosegla nič.. Poslali so mi tudi slike kjer je vidna majhna praska pod napisom Samsung in se zgovarjajo, da na Simobilu niso usposobljeni, da bi ugotovili take napake. Poslala sem pritožbo najprej na Simobil, ti so odgovorili naj se obrnem na servis.. s servisa so me klicali naj pošljem pritožbo na Samsung Slovenija.. Danes so mi odgovorili, da so kontaktirali servis in v primeru mehanskih poškodb ne morejo popraviti telefona brezplačno.

Telefon je bil dodatno zaščiten s kaljenim steklom, ovitkom ki prekrije robove, star je bil komaj mesec dni in ni mi padel, pa tudi ni bilo nobenega pritiska.

Zanima me kaj je najboljše, da naredim zdaj.. Prijavim zadevo na zvezo potrošnikov Slovenije? Obstaja še kakšna možnost?
Ali bi lahko kako dokazala, da res ni šlo za mojo napako?

St235 ::

Zveza potrosnikov je privatna organizacija, ki bolj tezko obravnava pritozbe.

Naslov za pritozbe je TIRS in pa seveda civilna tozba.

Kar se pa dokazovanja tice pa je cisto enostavno: a imas kakersenkoli dokaz da je to kar si napisala res?

"Majhna" razpoka na napacnem mestu seveda lahko onesposobi touch. Bo pa sodni izvedenec relativno enostavno lahko presodil ali je poskodba res take narave. Bo pa precej tezje ugotovit kako je poskodba nastala. Tukaj bo dokazno breme na tebi da dokazs da je nastala po predaji na servis.

smacker ::

Če gre za vidno poškodbo, potem bi moral prodajalec na Simobilu, ki je telefon prevzel to zapisat. Meni so vsako najmanjšo prasko na ohišju zabeležli. Če pri prevzemu telefona ni ugotovil vidnih poškodb, je pol odgovornost na njih. Če pa je poškodba na nevidnem mestu, potem je bolj problematično. Slišal sem že tudi zgodbice, da so jim telefone na servisih potapljali v vodo, da ni blo treba matičnih menjevat - to so bolj govorice, ne bi pa bil preveč presenečen če se je res kje kaj takega zgodilo.

Kragulj ::

Sami problemi z SiMobilom. Imel podoben primer.

Na SiMobilu kupil Samsung Galaxy S5 mini... tri mesece vse ok nato se mi je zacel telefon ugasat, resetiranje po parkrat na dan tako, da sem bil vcasih tudi par ur nedosegljiv, ker v sluzbi ne gledam glih na telefon nonstop. Telefon odnesem prvic na SiMobil, ki ga poslje na RAM2.. Ti kekci druga ne znajo kot nadgradit programsko opremo oz. obstojeco na novo nalozit.
Naveden razlog zakaj prihaja do ponovnih zagonov oz. ugasanja je bil v SD kartici, ki je sploh nisem koristil saj mi je bil interni spomin cisto dovolj. Si mislim ok in prevzamem telefon v upanju, da so napake odpravljene. Bolj se ne bi mogel motit. Telefon zacne ponavljat stare napake. Ugasanje po parkrat na dan, resetiranje, neodziven zaslon.. Spet nesem nazaj na Simobil, ki ga spet pošljejo na RAM2. Uganete kaj so naredili? Jap, verjetno ste uganili. Ponovno nalozili programsko opremo. Zgodba se še enkrat ponovi z okvarami. Nesem tretjic na SiMobil, spet pošljejo na RAM2, ki tokrat celo menja matično ploščo. Telefon kljub menjavi matične plošče ponavlja stare napake. Ko sem klical na Simobil v upanju, da bodo uslišali mojo prošnjo glede menjave telefona so se izgovarjali, da je servis odgovoren za menjavo. Ko sem klical na RAM2 so mi rekli, da je SiMobil odgovoren za odobritev menjave. Ko sem bil na Simobilu je bilo edino kar so znali povedat je, da lahko najamem sodnega izvedenca, ki pa stane več kot je vreden cel telefon. Kaj sem naredil? Telefon vrgel v predal, kjer se zdaj lezi, prekinil narocnino z Simobilom in sel na Telekom. Moj predlog je, da probaj popravit telefon cim ceneje na svoje stroske in zakljuci s Simobilom saj bos izgubila vec casa in zivcev kot je ta telefon sploh vreden saj dvomim, da bos kaj dosegla.

shadeX ::

Kaj sem naredil? Telefon vrgel v predal, kjer se zdaj lezi, prekinil narocnino z Simobilom in sel na Telekom.


In kaj si s tem dosegel?

Če bi se ti pojavila napaka telefonu in bi bil pri telekomu, bi bila zgodba popolnoma ista.

Kragulj ::

@shadeX

Kaj bi pa ti naredil? Še 3x odnesel telefon nazaj? No da slisim.
Iz prve roke ti lahko povem, da se na Telekomu obnasajo popolnoma drugace vsaj kaj se popravil tice.

shadeX ::

Če povem po pravici dost ne bi naredil. Telefon bi naslednjič kupil v prosti prodaji (npr iz nemčije) in ne bi podpiral teh pijavk. Sicer pa Telekom ali Simobil, nima nobene veze. Servis je pristojen za ugotavljanje napak na aparatu. Če servis reče nekaj bo to tudi držalo in operater tukaj nima popolnoma nič.

Še enkrat: Telekom / bilokateri drugi operater, ti na lepe oči ne bo menjaval aparata. To ugotavljajo na servisu. In če je Telekomov pooblaščeni servis npr RAM2, nisi naredil prav popolnoma nič.

Sami ::

@Kragulj: Simobil ni imel čisto nič s servisom tvojega telefona, za vsako napravo jamči uradni serviser, Simobil je bil v tem primeru le prodajalec naprave (kot bi bil lahko bigbang, Telekom,...itd.)

Kar se popravil tiče tudi telekom telefone pošilja na uradne srvise...kam pa misliš? :D

Imel si pač slabo izkušnjo s servisom RAM2, še sedaj ne vem kaj ima Simobil s tem.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Kragulj ::

Simobil kot prodajalec aparata bi ga lahko zamenjal po tem, ko je bil tretjič na servisu zaradi iste napake. Glede servisa RAM2 pa ne mislim izgubljat besed. Vsi poznamo zgodbe o obarvanih indikatorjih vlažnosti.. Sam imam slabe izkušnje z njimi še iz časov Motorole StarTaca 130.. Kako to da v vseh teh letih še vedno poslujejo?

Sami ::

Simobil kot prodajalec aparata bi ga lahko zamenjal po tem, ko je bil tretjič na servisu zaradi iste napake.


Ne, zakaj le? Da bo šel simobil sebi v minus??? Ce bi v prvih nekaj dneh uveljavil stvarno napako, bi še imel kakšno šanso, tako pa ti ostane le uradni serviser....v tem primeru je on pristojen za menjavo.

Simobil je v tem primeru ravnal korektno...še na servis so ti ga brezplačno poslali, glede RAM2 servisa pa lahko rečem le žalost...sem tudi sam doživel podobno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

shadeX ::

Kragulj je izjavil:

Simobil kot prodajalec aparata bi ga lahko zamenjal po tem, ko je bil tretjič na servisu zaradi iste napake. Glede servisa RAM2 pa ne mislim izgubljat besed. Vsi poznamo zgodbe o obarvanih indikatorjih vlažnosti.. Sam imam slabe izkušnje z njimi še iz časov Motorole StarTaca 130.. Kako to da v vseh teh letih še vedno poslujejo?


Simobil je bil do tebe izjemno korekten. Kot prodajalec ti je pošiljal telefone na servis (bil posrednik med tabo in servisom). To da je bil tretjič, ali pa stotič na servisu zaradi iste napake podjetje (simobil), nima kaj. Oni so ti samo prodali napravo, sedaj je pa na tebi da komuniciraš s servisom.

Glede RAM2, vsi vemo da so nateguni. Kako še poslujejo? Jah če AGT posluje, potem ni hudič, da tudi RAM2 ne bi.

čuhalev ::

St235 je izjavil:

Bo pa sodni izvedenec relativno enostavno lahko presodil ali je poskodba res take narave.

Nisem si mislil, da obstaja sodni izvedenec za telefone. In če obstaja in je sposoben, potem bi lahko ugotovil in trdil, da je kriv proizvajalec, ki ni predvidel, da lahko tako majhna praska onesposobi tako ključno komponento. (Analogija pri avtomobilu: v nevtralni prestavi ne dela sistem varnostnih blazin.)

blackbfm ::

Kere komplikacije s temi servisi 8-O Za primerjavo, meni je amazon hotu poslat komplet nov tel, ker mi je crknu pazi to -- charger, tel je bil ok.. Kak lahko v tujini to funkcionira mi ni cist jasno, povrh vsega pa so se naprave cenejse

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

111111111111 ::

blackbfm je izjavil:

Kere komplikacije s temi servisi 8-O Za primerjavo, meni je amazon hotu poslat komplet nov tel, ker mi je crknu pazi to -- charger, tel je bil ok.. Kak lahko v tujini to funkcionira mi ni cist jasno, povrh vsega pa so se naprave cenejse

Večja kritična masa kupcev. Če posluješ tako kot Ram2 ti raja kmalu pokaže sredinec in kar naenkrat nimaš strank.

Mare2 ::

smacker je izjavil:

Če gre za vidno poškodbo, potem bi moral prodajalec na Simobilu, ki je telefon prevzel to zapisat.


Hmm. Vidna poškodba. Vprašanje, koliko, kako se vidi.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

thramos ::

Jaz sem imel zelo podobno izkušnjo z RAM2 - ekran je postal črn, rekli so da gre za mehansko napako in zavrnili garancijo. Od takrat me Samung s svojim nategunskim servisom ne vidi več.

Verjetno pa lahko uveljavljaš stvarno napako (ne garancije) in, kolikor vem, ker je do napake prišlo v manj kot 6 mesecev od nakupa, prevališ dokazno breme o vzroku napake na servis (slika praske seveda ni noben dokaz).

Skratka - uveljavljanje stvarne napake, ko zavrnejo pa na Tržni inšpektorat.

Aja, pošiljanje na servis tako ali tako mora biti brezplačno, saj garancijo lahko uveljavljaš tudi pri prodajalcu. Tako ali tako pa si Simobil prodajo telefonov, za katere dobro vedo, da jih "servisira" nepošten servis RAM2 ki nateguje stranke, lahko nekam vtakne.

111111111111 ::

Preprosto se pritožite na Samsung kako so na ram2 neprofesonalni. Če bo pritožb dovolj bo Samsung poiskal drugega partnerja v sloveniji.

Margecan ::

Tudi jaz....že 2x poslal telefon nazaj na servis(RAM2).Danes ga dobim nazaj pa da vidimo kaj so spocali skupaj

jero_no1 ::

Da še jz dodam lonček glede RAM2 :) Ženi po enem mesecu začel telefon štekat, se sam ugašat, baterija spraznjena po par urah, ko je bil telefon v mirovanju. Neseva na servis in reče že tam na šalterju: 'Gospa, a je to vaš prvi android telefon? No potem se ga boste pa mogl naučit uporablat, pa ne bo teh težav.' In seveda so namestil na novo sistem in to je blo to. Preden sva prišla domov iz servisa, so se že pojavile iste napake. Ko sem jih na lep način poslal v kraje, od koder so prišli na svet, so se le zganili in zamenjali osnovno ploščo. Tako da tukaj imajo očitno motivacijske vikende, da jih naučijo kako strankam nagajat in se delat norca iz njih.
Zdj mava oba LG, kjer pa ni težav s servisom. Sem mel neke težave s slabim signalom in je imel telefon serviser 3 dni za svojo uporabo, da je preizkusil če se te težave pojavljajo in kako pogosto. Na konc smo ugotovil, da je problem slaba pokritost Simobila...

Thuban ::

Samsung so odlični telefoni, ki pa jih v Sloveniji NI ZA KUPOVAT zaradi bedastega servisa RAM2. Samo nekaj let se vzdržite kupovanja Samsung aparatov in bo RAM2 končno propadel in se bo pojavil kak boljši dobavitelj/servis.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Margecan ::

Kaj mi preostane,če še tudi tokrat nebodo odpravili težave?Ga še tretjič pošljem na servis v RAM2 ali zahtevam da se pošlje kam drugam,če je to sploh možno

dj_uro ::

Piši direkt k avstrijcem, kako so ram2 šalabajzerji (čeprav mislim, da ti bojo popravili tako kot se mora)...
vw-klub.si

veralynn ::

thramos je izjavil:


Verjetno pa lahko uveljavljaš stvarno napako (ne garancije) in, kolikor vem, ker je do napake prišlo v manj kot 6 mesecev od nakupa, prevališ dokazno breme o vzroku napake na servis (slika praske seveda ni noben dokaz).

Skratka - uveljavljanje stvarne napake, ko zavrnejo pa na Tržni inšpektorat.



Kje pa uveljavljam stvarno napako? Kako to poteka?

Heavy ::

Stvarno napako imaš 30 dni od dneva nakupa. V temu času od trgovine lahko dobiš drugo napravo ali pa isto (delujočo) napravo.

Vsaj tako je bilo 2 leti nazaj, ko sem pri mobitelu kupil nepravilno delujoči telefon.
#TeamFelix

shadeX ::

Narobe. Stvarno napako lahko uveljavljaš do 2. leti od nakupa aparata. S tem da ce se je napaka zgodila v prve pol leta, se napaka avtomatsko šteje kot stvarna. Od pol leta naprej je pa na kupcu, da dokazuje, da je to stvarna napaka.

In pa še to. Če si na telefonu že uveljavljal garancijo, ne moreš več stvarne napake.

veralynn ::

shadeX je izjavil:

Narobe. Stvarno napako lahko uveljavljaš do 2. leti od nakupa aparata. S tem da ce se je napaka zgodila v prve pol leta, se napaka avtomatsko šteje kot stvarna. Od pol leta naprej je pa na kupcu, da dokazuje, da je to stvarna napaka.

In pa še to. Če si na telefonu že uveljavljal garancijo, ne moreš več stvarne napake.


Kaj grem na Simobil in rečem da bi rada uveljavljala stvarno napako? O tem sem že brala ampak ne vem na koga se obrnit in zagnat še ta postopek. Ali mi lahko poveš kaj več o tem, prosim?

shadeX ::

Kot sem napisal, stvarne napake ne moreš več uveljavljati, če si že uveljavljala garancijo. In tudi če bi jo v prvo uveljavljala, še vedno mora it telefon na servis, kjer morajo tam potrditi da je to stvarna napaka. Ampak tebi so itak napisali da je bila mehanska poškodba, tako da ne bo nič, ne s stvarno napako in tudi z garancijo verjetno ne.


EDIT:

Preden dokončno popljuvamo RAM2, a je mogoče, da je telefon padel nekomu drugemu.. brez da bi ti vedela?

Npr telefon je bil na mizi, prišel nekdo drug, hotel pogledati in nato odložiti nakar je aparat padel na tla. Seveda se boji in o tem ne črhne niti besede. Telefon postavi nazaj kot da se ni zgodilo nič? Je možen kakšen ta scenarij oz. kaj podobnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Mare2 ::

shadeX je izjavil:


Preden dokončno popljuvamo RAM2, a je mogoče, da je telefon padel nekomu drugemu.. brez da bi ti vedela?


Včeraj na plesu sem kar dve bejbi videl, ko sta imeli GSM kar v zadnjem žepu kavbojk. Bil je tako velik, da je šel v žep samo do polovice. Itak sta se potem usedli brez da bi ga dali ven. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

zk_eu ::

Si sicer v malce težji situaciji. Jaz telefon vedno predenj ga pošljem na servis zelo, dobro poslikam in zahtevam, da ga prodajalka dobro pogleda in zapiše, da na telefonu ni vidnejših poškodb. Enkrat se mi je to že obrestovalo, ker so mi ga dejansko poškodovali in potem menjali ohišje. Seveda so prvo rekli, da napaka ni bila pri njih.

Pri LG servisu pa mi pri menjavi matične plošče niso želeli dati nove garancije zaradi menjave bistvenega dela in sem zadevo prijavil Tržnemu inšpektoratu RS, ki je zadevo uredil.

V tvojem primeru lahko poskusiš uveljavljati tudi stvarno napako, glede na to, da napaka v garancijskem popravilu ni bila odpravljena. Ker si telefon kupila konec meseca februarja, ti tukaj veliko pripomore domneva iz 37.b člena ZVPot, po katerem se šteje, da je (stvarna) napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pazi samo, da boš napisala kvaliteten (ne ravno preveč laičen) zahtevek. V kolikor boš neuspešna, lahko poizkusiš še s pomočjo Tržnega inšpektorata.

LP

shadeX je izjavil:

Narobe. Stvarno napako lahko uveljavljaš do 2. leti od nakupa aparata. S tem da ce se je napaka zgodila v prve pol leta, se napaka avtomatsko šteje kot stvarna. Od pol leta naprej je pa na kupcu, da dokazuje, da je to stvarna napaka.

In pa še to. Če si na telefonu že uveljavljal garancijo, ne moreš več stvarne napake.


To ni res. Zahtevek iz garancije in stvarne napake se ne izključujeta. Če ti ne dosežeš popravila iz enega zahtevka, lahko uveljavljaš drugega. Šele, ko je napaka odpravljena, ti (jasno) ugasne zahtevek tudi iz drugega.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

shadeX ::

To ni res. Zahtevek iz garancije in stvarne napake se ne izključujeta. Če ti ne dosežeš popravila iz enega zahtevka, lahko uveljavljaš drugega. Šele, ko je napaka odpravljena, ti (jasno) ugasne zahtevek tudi iz drugega.


Pardon. Verjetno bo kar držalo ja.

Ampak tudi če OP uveljavlja stvarno napako mora še vedno iti na RAM2 servis, kjer bojo v roku 8. dni "ugotovili", da je bila za poškodbo krivda OP-ja. Zahtevek za uveljavljanje stvarne napake bo tako zavrnjnen.

Mare2 ::

shadeX je izjavil:


Pardon. Verjetno bo kar držalo ja.


Se ti ne zdi, da bi bil že čas, da nehaš dajati napačne nasvete? Kr neki.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

_dice7 ::

Mare2 je izjavil:

shadeX je izjavil:


Preden dokončno popljuvamo RAM2, a je mogoče, da je telefon padel nekomu drugemu.. brez da bi ti vedela?


Včeraj na plesu sem kar dve bejbi videl, ko sta imeli GSM kar v zadnjem žepu kavbojk. Bil je tako velik, da je šel v žep samo do polovice. Itak sta se potem usedli brez da bi ga dali ven. :)


Kaj si to kaj delal kakšne raziskave za diplomsko z naslovom: Vpliv ohišja mobitela na tkanine za plesne obleke? Kako podrobno si spremljal notranje napetosti v vlaknih, ko sta se usedli? >:D

Sporoči da pridemo na zagovor.

zk_eu ::

shadeX je izjavil:

To ni res. Zahtevek iz garancije in stvarne napake se ne izključujeta. Če ti ne dosežeš popravila iz enega zahtevka, lahko uveljavljaš drugega. Šele, ko je napaka odpravljena, ti (jasno) ugasne zahtevek tudi iz drugega.


Pardon. Verjetno bo kar držalo ja.

Ampak tudi če OP uveljavlja stvarno napako mora še vedno iti na RAM2 servis, kjer bojo v roku 8. dni "ugotovili", da je bila za poškodbo krivda OP-ja. Zahtevek za uveljavljanje stvarne napake bo tako zavrnjnen.


Drži. Za stvarno napako je bistveno, da je obstajala že ob izročitvi in dokazovanje slednjega ti zelo olajša domneva, ki pravi, da je le-ta obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od predaje. To pomeni, da mora potrošnik dokazati samo obstoj napake (primer: ne dela mi zaslon), prodajalec se pa seveda lahko nato razbremeni, da dokaže, da napaka ne izvira na njegovi strani kot si zapisal.

Relevantno vprašanje tukaj je, ali ima takšna razpoka na zaslonu vpliv na njegovo delovanje. Če se s prodajalcem ne uspeš sporazumeti, imaš možnost zadevo prijaviti Tržnemu inšpektoratu in dostikrat lahko veliko postorijo, vendar pa včasih zadeva ne gre čez, ker je potrebno mnenje izvedenca ustrezne stroke (kot bi bilo verjetno tukaj). Takrat, ko je potrebno mnenje izvedenca je drugače najboljše vložiti kar zasebno tožbo (če si res prepričan v svoj prav), saj se v postopku, ki ga vodi TIRS in v primeru, da z njim ne uspeš, ne povrnejo stroški. To pomeni, da te pride izvedenec več kot pa je vredno popravilo in telefon.

Mogoče bi v tem primeru bilo celo boljše pogledati v kazenske določbe ZVPot, ki določajo, da se z globo 1.200 eurov za prekršek kaznuje pravna oseba, ki ne zagotovi brezplačne odprave napak v času garancijskega roka. Prijava TIRS za slednji prekršek sicer ne zasleduje zasebnega interesa in ti neposredno ne pripomore pri tvoji zahtevi, posredno pa navadno potem serviser le popusti in popravi aparat.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

shadeX ::

Mare2 je izjavil:

shadeX je izjavil:


Pardon. Verjetno bo kar držalo ja.


Se ti ne zdi, da bi bil že čas, da nehaš dajati napačne nasvete? Kr neki.


Ker ti se ne zmotiš?

Jaz napako vsaj priznam in ne trolam z nepomembnimi posti ter s tem kradem čas ljudem tako kot ti :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

St235 ::

čuhalev je izjavil:

St235 je izjavil:

Bo pa sodni izvedenec relativno enostavno lahko presodil ali je poskodba res take narave.

Nisem si mislil, da obstaja sodni izvedenec za telefone. In če obstaja in je sposoben, potem bi lahko ugotovil in trdil, da je kriv proizvajalec, ki ni predvidel, da lahko tako majhna praska onesposobi tako ključno komponento. (Analogija pri avtomobilu: v nevtralni prestavi ne dela sistem varnostnih blazin.)

Edina omembe vredna stvar v tvojem postu je, da nisi mislil, ker drugace takega skrucala ne bi mogel spravit skupaj.

Kako mislis da ni mozno da obstaja povezava med poskodbo zaslona in touchom? Ker drugace si tega idiotizma z avtom ne znam razlagat.

In tocno takne stvari ugotavljajo sodni izvedenci (ce se veda obstajo, kot bi lahko kdo slaboumno pomislil).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
40679920 (28954) next3steps
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
264443 (3507) bobby
»

Tožba ram2 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
726105958 (79581) markezii
»

Indikatorji vlage v telefonih in obupni servisi

Oddelek: Mobilne tehnologije
101789 (1526) enadvatri
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
456172 (4813) PINki

Več podobnih tem