Forum » Na cesti » Dražja registracija vozil
Dražja registracija vozil
Temo vidijo: vsi
ttommy ::
Prasci spet podražujejo...... Zanima me, zakaj ne uvedejo plačilo letne dajatve za motorna vozila po kilometrih? Jaz s svojimi 10.000 prevoženimi km na leto plačam enako kot nekdo, ki jih naredi 100.000 na leto. Večinoma pa zdaj tako uporabljam kolo.
Gamer
krucymucy ::
Kako bi ti to preverjal? Meni bi bilo bolj smiselno plačilo cestnine glede na težo vozila.
#000000 ::
ja ni nujdo da če je nekaj smiselno vam-nam da je to nujno smiselno tudi državi, država sploh naša rada očerupa svoje prebivalce, saj jo druge tudi ampak naša je expert in je ni na svetu tako požrešne :)
MIHAc27 ::
Hja, jaz na ta račun že privarčujem, ker imam zavarovanje Tilia kilometri. Res da letos šele prvič, a če naredim manj kot 10k km sem privarčeval vsaj 50€ (lani sem naredil nekje 7000km v 1 letu)
Se pa kar strinjam. Že vinjeta mi je brezvezen strošek. Če bi imel opcijo plačati cestnino kot prej, v enem letu ne verjamem da bi zapravil 95€.
Če kdaj res pride satelitsko cestninjenje, in bo neka poštena cena na km, ga jaz pozdravljam.
Se bodo pa seveda pritoževali vsi, ki se dnevno vozijo v službe,...
Osebno mislim, da bi bilo najbolj pošteno cestnino (tako avtocestno kot lokalno) vključiti v ceno goriva za Slovence. Tujci naj kupijo tedensko vinjeto še naprej, ker 1 povprečen avto z polnim tankom komot pride iz 1 države prek Slovenije v drugo brez da bi tankal pri nas.
Se pa kar strinjam. Že vinjeta mi je brezvezen strošek. Če bi imel opcijo plačati cestnino kot prej, v enem letu ne verjamem da bi zapravil 95€.
Če kdaj res pride satelitsko cestninjenje, in bo neka poštena cena na km, ga jaz pozdravljam.
Se bodo pa seveda pritoževali vsi, ki se dnevno vozijo v službe,...
Osebno mislim, da bi bilo najbolj pošteno cestnino (tako avtocestno kot lokalno) vključiti v ceno goriva za Slovence. Tujci naj kupijo tedensko vinjeto še naprej, ker 1 povprečen avto z polnim tankom komot pride iz 1 države prek Slovenije v drugo brez da bi tankal pri nas.
imagodei ::
Kako bi ti to preverjal? Meni bi bilo bolj smiselno plačilo cestnine glede na težo vozila.
Phja... Možnosti vsekakor so, ekonomsko smotrnost bi bilo pa treba preračunat. Razmišlja se o satelitskem cestninjenju, pa bi še to dal v te okvire.
Drugač pa: škatlica z GPS-om in SIM kartico, ki v center sporoča prevožene kilometre. Vsako registrirano vozilo bi moralo imeti to škatlico, pa plombo gor, na tehničnem pregledu se preveri, da ni bilo nedovoljenih posegov in skupaj z registracijo plačaš še dajatev za ceste (za navadne in za avtoceste). Z malo navdušenja bi lahko ti kilometri služili tudi kot referenca za preverjanje stanja na števcu, ker je vrtenje števca nazaj pred prodajo avtomobila nacionalni šport.
Še cenejšo in takoj izvedljivo različico sva predlagala z BigWhale že pred leti: ob registraciji vozila plačaš en nizek pavšal, vsi ostali kilometri vožnje (tako za običajne ceste kot za avtoceste) se obračunajo v litru goriva kot posebna postavka.
Rešiš dve muhi na en mah: avtomobili z večjo porabo itak bolj onesnažujejo zrak, zato plačaš več. Plus, tisti, ki prevozijo več, tudi porabijo več. Če ima ena mamca avto za to, da gre 1x na teden v trgovino in domov in tanka dobesedno 3x letno, bo plačala bistveno manj, kot nekdo, ki se vsak dan vozi na delo 70km v eno smer.
V obeh primerih odpade potreba po ločenem plačevanju dajatev za (navadne) ceste na eni strani ter cestnine za avtoceste. Pač vse plačaš hkrati.
- Hoc est qui sumus -
Utk ::
Tak davek pri gorivo lahko deluje v Nemčiji, ali pa Italiji, ne pa v Sloveniji, kjer ima 30% ljudi mejo pred nosom, in že danes prišparajo 6-10 evrov na tank, če tankajo na Hrvaškem ali pa v Avstriji.
Smurf ::
Ne vem zakaj imam obcutek, da bi uspeli satelitsko cestninjenje spremeniti v vec 100 miljonski projekt, ki se ne bi nikoli povrnil :P.
Ted ::
Kako bi ti to preverjal? Meni bi bilo bolj smiselno plačilo cestnine glede na težo vozila.
Phja... Možnosti vsekakor so, ekonomsko smotrnost bi bilo pa treba preračunat. Razmišlja se o satelitskem cestninjenju, pa bi še to dal v te okvire.
Drugač pa: škatlica z GPS-om in SIM kartico, ki v center sporoča prevožene kilometre. Vsako registrirano vozilo bi moralo imeti to škatlico, pa plombo gor, na tehničnem pregledu se preveri, da ni bilo nedovoljenih posegov in skupaj z registracijo plačaš še dajatev za ceste (za navadne in za avtoceste). Z malo navdušenja bi lahko ti kilometri služili tudi kot referenca za preverjanje stanja na števcu, ker je vrtenje števca nazaj pred prodajo avtomobila nacionalni šport.
Še cenejšo in takoj izvedljivo različico sva predlagala z BigWhale že pred leti: ob registraciji vozila plačaš en nizek pavšal, vsi ostali kilometri vožnje (tako za običajne ceste kot za avtoceste) se obračunajo v litru goriva kot posebna postavka.
Rešiš dve muhi na en mah: avtomobili z večjo porabo itak bolj onesnažujejo zrak, zato plačaš več. Plus, tisti, ki prevozijo več, tudi porabijo več. Če ima ena mamca avto za to, da gre 1x na teden v trgovino in domov in tanka dobesedno 3x letno, bo plačala bistveno manj, kot nekdo, ki se vsak dan vozi na delo 70km v eno smer.
V obeh primerih odpade potreba po ločenem plačevanju dajatev za (navadne) ceste na eni strani ter cestnine za avtoceste. Pač vse plačaš hkrati.
Pa nekaj 100 mio EUR za izvedbo projekta, ki ga plačajo davkoplačevalci oz. ti isti uporabniki cest?
Avto stane in je v Sloveniji ob katastrofalnem javnem prevozu nuja, država pa brez denarja in molze kjer lahko. Se bo pa treba počasi vprašat ali si lahko privoščimo, da ima praktično vsak polnoleten državljan svoje vozilo. Pri vožnji v službo bi morala biti rešitev v car sharing/pooling-u.
Mah...
Utk ::
Kaj državo stane, če imamo več avtov? Če se jim odpovemo, bo država potrebovala glih tolk denarja, tudi pobrala ga bo glih tolk kje drugje, edina razlika bo, da bomo mi brez avtov. In potem še brez mesa, čokolade, kave, vsega.
sirotka ::
Mah sploh nimam besed, 150€ za cestnine za povprečen avto (1.9dizel) za neke napol makdamske poti, ki jih imamo za ceste v tej državi. Iz tega pa potem filajo luknjo brez dna, ki se ji reče SŽ.
Buggy ::
V dobrega pol leta so ze DVAKRAT povecali ceno registracije vozil. Avto pri nas ni luksuz in za marsikoga izven mest oz. kot je bilo ze receno katastrofalnih povezav javnega prevoza predstavlja nujen strosek.
Poleg vinjet placujemo tudi relativno velike trosarine pri pogonskih gorivih, regionalne ceste, kjer je najvec dnevne migracije pa ostajajo iste ze 40 in vec let (flike in nove table z nizjimi hitrostnimi omejitvami zaradi slabega cestisca ne stejem).
Res da zelo radi vsako poletje pacajo na avtocestnem krizu in negospodarno mecejo denar naokoli, ampak je potrebno poskrbeti tudi za regionalke bemti!
ce pa se denar zbran iz cestnin, ki je bil namenjen posodobitvi infrastrukture mece v zeleznice pa naj sedaj denar dobijo drugace, ker smo svoje ze posteno placali.
1.11.2012
do vklj. 1350 ccm - 55,00€ (prej 48,5€)
nad 1350 do vklj. 1800 ccm - 85,00€ (prej 72,73€)
nad 1800 do vklj. 2500 ccm - 135,00€ (prej 107,75€)
nad 2500 do vklj. 3000 ccm - 250,00€ (prej 193,96€)
nad 3000 do vklj. 4000 ccm - 400,00€ (prej 193,96€)
nad 4000 ccm - 500,00€ (prej 193,96€)
15.7.2013
do vklj. 1350 ccm - 62,00€ (prej 55,00€)
nad 1350 do vklj. 1800 ccm - 96,00€ (prej 85,00€)
nad 1800 do vklj. 2500 ccm - 152,00€ (prej 135,00€)
nad 2500 do vklj. 3000 ccm - 282,00€ (prej 250,00€)
nad 3000 do vklj. 4000 ccm - 452,00€ (prej 400,00€)
nad 4000 ccm - 565,00€ (prej 500,00€)
Torej avto, za katerega si pred dobre pol leta placal 193€ te sedaj pride 565€ in teh je procentualno bilo ze v startu najmanj (isti idiotizem kot davek na jahte). V prvih treh razredih kjer je najvec registriranih vozil pa bodo na ljudeh zbrali od oka se dodatnih 15M€
Je res treba vso sranje, ki so ga nasi krasni financniki in nesposobni tajkuncki zrihtali, prestaviti na pleca navadnega cloveka?
Poleg vinjet placujemo tudi relativno velike trosarine pri pogonskih gorivih, regionalne ceste, kjer je najvec dnevne migracije pa ostajajo iste ze 40 in vec let (flike in nove table z nizjimi hitrostnimi omejitvami zaradi slabega cestisca ne stejem).
Res da zelo radi vsako poletje pacajo na avtocestnem krizu in negospodarno mecejo denar naokoli, ampak je potrebno poskrbeti tudi za regionalke bemti!
ce pa se denar zbran iz cestnin, ki je bil namenjen posodobitvi infrastrukture mece v zeleznice pa naj sedaj denar dobijo drugace, ker smo svoje ze posteno placali.
1.11.2012
do vklj. 1350 ccm - 55,00€ (prej 48,5€)
nad 1350 do vklj. 1800 ccm - 85,00€ (prej 72,73€)
nad 1800 do vklj. 2500 ccm - 135,00€ (prej 107,75€)
nad 2500 do vklj. 3000 ccm - 250,00€ (prej 193,96€)
nad 3000 do vklj. 4000 ccm - 400,00€ (prej 193,96€)
nad 4000 ccm - 500,00€ (prej 193,96€)
15.7.2013
do vklj. 1350 ccm - 62,00€ (prej 55,00€)
nad 1350 do vklj. 1800 ccm - 96,00€ (prej 85,00€)
nad 1800 do vklj. 2500 ccm - 152,00€ (prej 135,00€)
nad 2500 do vklj. 3000 ccm - 282,00€ (prej 250,00€)
nad 3000 do vklj. 4000 ccm - 452,00€ (prej 400,00€)
nad 4000 ccm - 565,00€ (prej 500,00€)
Torej avto, za katerega si pred dobre pol leta placal 193€ te sedaj pride 565€ in teh je procentualno bilo ze v startu najmanj (isti idiotizem kot davek na jahte). V prvih treh razredih kjer je najvec registriranih vozil pa bodo na ljudeh zbrali od oka se dodatnih 15M€
Je res treba vso sranje, ki so ga nasi krasni financniki in nesposobni tajkuncki zrihtali, prestaviti na pleca navadnega cloveka?
Primorec ::
Problem je ta da se primankljaj polni samo s povečanimi prihodki. Na odhodni strani proračuna se pa nič ne naredi, naj odpustijo pol nepotrebne javne uprave in nehajo filat NLB in podobne luknje brez dna pa bi bilo takoj bolje. Pa še plače naj spravijo na nivo gospodarstva. Nek revež dela kot nor za 500 eur mesečno, proti delavcu v javni upravi kjer je najnižja plača dvakratnik prej omenjene..
Kaj so vse vlade dosedaj naredile, večale so davke, si izmišljevale nove, sedaj še dvig ddv...Same pri sebi pa niso naredile nič, vsaka vlada je zaposlila nove ljudi, stare pa prerazporedila...Problem se je kopiral vse do občinskih uprav, ki so isto rasle..Kmalu bomo imeli javni sektor kot Kuba, ko bo 2/3 ljudi pod javno upravo..
Kaj so vse vlade dosedaj naredile, večale so davke, si izmišljevale nove, sedaj še dvig ddv...Same pri sebi pa niso naredile nič, vsaka vlada je zaposlila nove ljudi, stare pa prerazporedila...Problem se je kopiral vse do občinskih uprav, ki so isto rasle..Kmalu bomo imeli javni sektor kot Kuba, ko bo 2/3 ljudi pod javno upravo..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Primorec ()
Mavrik ::
Dam vam še par sporočil časa, da se začnete pogovarjati okoli cene registracije vozil in nehate kar vsepoprek jamrati čez državo. Za to že obstaja topic.
The truth is rarely pure and never simple.
Buggy ::
Še cenejšo in takoj izvedljivo različico sva predlagala z BigWhale že pred leti: ob registraciji vozila plačaš en nizek pavšal, vsi ostali kilometri vožnje (tako za običajne ceste kot za avtoceste) se obračunajo v litru goriva kot posebna postavka.
Rešiš dve muhi na en mah: avtomobili z večjo porabo itak bolj onesnažujejo zrak, zato plačaš več. Plus, tisti, ki prevozijo več, tudi porabijo več. Če ima ena mamca avto za to, da gre 1x na teden v trgovino in domov in tanka dobesedno
3x letno, bo plačala bistveno manj, kot nekdo, ki se vsak dan vozi na delo 70km v eno smer.
ok, ce bi se res tega sistema posluzevali lahko dodamo zraven se opevano statelitsko cestninjenje, pa se potem gremo:
-stanujocim v mestih (oz. kjer je javni prevoz) lezarino/parkirnino, ki bi bila sorazmerna s trzno vrednostjo avta...konec koncev je potem to nepremicnina, ki v mestih dela gneco za LPP in odzira prostor za pesce in kolesarje ter onesnazuje mestno kotlino - dizli z trdimi delci se dodatno vsoto, kot bencinarji na Co2 - opalimo jih
-potemtakem da bo fer, ce ima tetka 2 kilometra lokalne asfaltne ceste do svoje hise, ki jo je potrebno samo za njo vzdrzevati (pozimi pluzenje, spomladi flikanje in urejanje bankin) naj ima tudi dolocen koeficient pribitka glede na frekvenco prometa po tej cesti. Manj prometna na cesti vecji koeficient - opalimo jo
-regionalke (ki so najbolj unicene) naj uporabljajo spet dolocen koeficient za placilo glede na tip vozila. Za osebna vozila se naj uposteva teza vozila in izpusti, tovorna vozila se rangira spet po svoje. 2 in vec tonski SUV-i in podobne oslarije so za dnevni transport nepotrebni in predstavljajo potem luksuz ...opalimo ga
-subvencionira naj se alternativna goriva ter se jim pri voznji (predvsem v mestih) ponudi dodatne ugodnosti (elektricna, avtoplin), pa bomo zaradi slovenske pregovorne skrtosti takoj imeli cisti zrak
..sam lepo vas prosim ne kaznovat kurcevga delavca, ki se MORA dnevno prebijati do delavnega mesta, po pol njivah pol cestah, saj ima ze s popravilom avtomobila zaradi dotrajanih cest dosti stroskov, da ne govorim o zivcih, ki jih zgublja v kolonah ter izgubljenem casu na cesti. Veste, obstaja zivljenje tudi izven vasih mestnih inkubatorckov in nikakor si ne zelite, da bi se vsi mi kmetavzarji spet preselili v vasa mestna spalna naselja...pol vam pa spet ne bo prav
...al kaj?
JanK ::
Kako bi ti to preverjal? Meni bi bilo bolj smiselno plačilo cestnine glede na težo vozila.
Cestni tolar pri bencinu. Ampak kaj, ko gre za zeleznice...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Double_J ::
Torej avto, za katerega si pred dobre pol leta placal 193€ te sedaj pride 565€ in teh je procentualno bilo ze v startu najmanj (isti idiotizem kot davek na jahte). V prvih treh razredih kjer je najvec registriranih vozil pa bodo na ljudeh zbrali od oka se dodatnih 15M€ 8-O
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=747...
Takile bodo pa najebali... pa totalno povprečen voz.
Dve šivanki...
šernk ::
@Buggy: sem takoj za za tvoje davke
pa pri tem naj bo možnost, da se odpovemo vzdrževanju (tistih 10cm snega bom že odkidal, pa 2x letno mal trave pokosil za 50m ceste). Z ostalim se pa 100% strinjam!
-potemtakem da bo fer, ce ima tetka 2 kilometra lokalne asfaltne ceste do svoje hise, ki jo je potrebno samo za njo vzdrzevati (pozimi pluzenje, spomladi flikanje in urejanje bankin) naj ima tudi dolocen koeficient pribitka glede na frekvenco prometa po tej cesti. Manj prometna na cesti vecji koeficient - opalimo jo >:D
pa pri tem naj bo možnost, da se odpovemo vzdrževanju (tistih 10cm snega bom že odkidal, pa 2x letno mal trave pokosil za 50m ceste). Z ostalim se pa 100% strinjam!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
Prasci spet podražujejo...... Zanima me, zakaj ne uvedejo plačilo letne dajatve za motorna vozila po kilometrih? Jaz s svojimi 10.000 prevoženimi km na leto plačam enako kot nekdo, ki jih naredi 100.000 na leto. Večinoma pa zdaj tako uporabljam kolo.
Zato ker bi večina razlike potem šla za vzdrževanje sistema kjer bi se beležilo kilometre.
Poleg tega tebe nihče ne omejuje da narediš samo 10k km na leto. Lahko jih tudi 100k.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Martin Krpan ::
Pol pa se gremo vsi vozit in delat 100k km letno sam da bo price-performance čimvečji.
Nekateri pač nimamo potrebe ne veselja (in pametnejše delo) biti vsak dan pol dneva na cesti.
Nekateri pač nimamo potrebe ne veselja (in pametnejše delo) biti vsak dan pol dneva na cesti.
LeQuack ::
Vlado ne zanima logika cestnine, podražili bodo ker je velika luknja v proračunu, odhodkov je veliko preveč, zato povečujejo davke ane. Ena rešitev je da se sekiraš druga pa je selitev iz države.
Quack !
GrimReaper ::
Avto do 1350ccm zame ni luksuz, ampak nuja. Res pa da bi marsikdo lahko preživel brez, tisti ki imajo šiht samo 2km preč od doma ali upokojenci, ki ga res ne rabijo.
Ali pa 18.-25. letniki, ki ga imajo samo do šole.
Ali pa 18.-25. letniki, ki ga imajo samo do šole.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
black ice ::
Pithlit ::
Meni se zdi pošteno, da končno plačate ceno za luksuz, ki si ga privoščite.
Na žalost moje življenje v 'vukojebini' pomeni da je avto nuja, ne pa luksuz. Neobstoječ javni prevoz nujo le še poveča.
Life is as complicated as we make it...
jype ::
To, da se komurkoli avto zdi nuja, v ničemer ne zmanjša celotne cene takšnega luksuza.
Včasih, ko niso dobili kreditov, so pač 40km pešačili, ali pa so si, če so bili premožni, omislili konja.
Včasih, ko niso dobili kreditov, so pač 40km pešačili, ali pa so si, če so bili premožni, omislili konja.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Buggy ::
Nekako bo treba realizirati vsa plačila, ne moremo biti vsi v istem košu.
cak mal, za zdravstvo, pokojninski sklad in ostale socialne transfere placujes isto kot jaz pri placi (upam). Dohtarja ne maram videti od blizu in pri njem nisem bil ze 10 let, tebi so vmes presadili ze oba kolka, naredili plasticno reanimacijo obraza po pozaru, kjer si omoticen zaspal s cikom v roki, pa se na psihiatriji se zdravis ze 10 let.
A to je pa lahko v istem kosu!?! Pa dejte pi*da odlocte se ze kaj se hocmo it ze enkrat al pa se vsaj malenkostno ozrite se mal okoli sebe in ne svoj ego furat nonstop do daske...fuckme
Pithlit ::
To, da se komurkoli avto zdi nuja, v ničemer ne zmanjša celotne cene takšnega luksuza.
Hja, meni se ne le zdi nuja. Kar je nuja. Hčerke, recimo, ne mislim peš do najbljižje bolnice spravljat. Pravzaprav nikogar, ne samo hčerke.
Se strinjam da je luksuz se zapeljat v kino. Ampak izven tega je še en kup stvari ki brez avta v praksi niso ravno izvedljive (razen če si ekstremist). Časi so se pač mal naprej premaknili. Kapitalizem je pa tudi poskrbel za to da se javni prevoz (izven urbanih središč) ukinja.
Pa konj je mal dražji od enega malega avteka. Pa nekako ga ne moreš kar v bajto zapret. V bistvu... bi me zaradi mučenja živali verjetno kar zaprli. Avto rabim mogoče 1x na teden - konj pač rabi mal več razgibavanja.
V bistvu ja, fer bi bilo da se registracijo plačuje glede na prevožene kilometre. Če lahko za zavarovanje to zrihtajo, bi pa lahko tudi za tole.
Life is as complicated as we make it...
...:TOMI:... ::
Hm, kakšen je postopek za nakup in registracijo v Avstriji? Tole je brezveze, toliko plačevati požrešnežem pri nas.
Tomi
Brias ::
meni se zdijo se premajhne cene ...
in premalo locijo majhne ljudi od velikih ...
do vklj. 1350 ccm - 62,00€ - my way / 50 eur
nad 1350 do vklj. 1800 ccm - 96,00€ - my way / 80 eur
nad 1800 do vklj. 2500 ccm - 152,00€ - my way / 250 eur
za enoprostorce ( ala sharan ... ) - 150 eur
nad 2500 do vklj. 3000 ccm - 282,00€- my way / 400 eur
nad 3000 do vklj. 4000 ccm - 452,00€ - my way / 600 eur
nad 4000 ccm - 565,00€ - my way / 1000 eur
in premalo locijo majhne ljudi od velikih ...
do vklj. 1350 ccm - 62,00€ - my way / 50 eur
nad 1350 do vklj. 1800 ccm - 96,00€ - my way / 80 eur
nad 1800 do vklj. 2500 ccm - 152,00€ - my way / 250 eur
za enoprostorce ( ala sharan ... ) - 150 eur
nad 2500 do vklj. 3000 ccm - 282,00€- my way / 400 eur
nad 3000 do vklj. 4000 ccm - 452,00€ - my way / 600 eur
nad 4000 ccm - 565,00€ - my way / 1000 eur
...:TOMI:... ::
Sploh ne vem, zakaj tako butast sistem obdavčitve za uporabo cest po volumnu*?
Tu bi morali upoštevati maso vozila (težje=dražje vozilo=bolj obremenjuje ceste=kombi=kamion...)
Ne pa da nek BMW s 4 litli plača kot kreten, nekdo drug ima pa z isto maso 1,6 motor, pa plača bistveno manj, obremenjuje pa isto.
Da ne omenjam, da je BMW pisteval bistveno več v blagajno zaradi višjega davka, bistveno več prispeva, ker se več pelje, več tanka...
Sploh ni stimulacije, da bi nekdo, ki je sposoben kupil vozilo in se peljal kot bog, država hoče režim iz bivše juge, vsi enaki, vsi revni. JAO, čimprej iz Slovenije.
*saj zavarovalnice in obračun po moči motorja tudi nimajo veliko skupnega.
Tu bi morali upoštevati maso vozila (težje=dražje vozilo=bolj obremenjuje ceste=kombi=kamion...)
Ne pa da nek BMW s 4 litli plača kot kreten, nekdo drug ima pa z isto maso 1,6 motor, pa plača bistveno manj, obremenjuje pa isto.
Da ne omenjam, da je BMW pisteval bistveno več v blagajno zaradi višjega davka, bistveno več prispeva, ker se več pelje, več tanka...
Sploh ni stimulacije, da bi nekdo, ki je sposoben kupil vozilo in se peljal kot bog, država hoče režim iz bivše juge, vsi enaki, vsi revni. JAO, čimprej iz Slovenije.
*saj zavarovalnice in obračun po moči motorja tudi nimajo veliko skupnega.
Tomi
Utk ::
Tak davek pri gorivo lahko deluje v Nemčiji, ali pa Italiji, ne pa v Sloveniji, kjer ima 30% ljudi mejo pred nosom, in že danes prišparajo 6-10 evrov na tank, če tankajo na Hrvaškem ali pa v Avstriji.
Kdo ti brani selitev v obmejne kraje?
Nihče, sem že tam. Samo pravim, da s tem bi bolj malo dosegli. Sicer pa meni prav, naj kar plačujejo Ljubljančani, če bi to tako radi.
Pa še turisti bi šli samo čez.
To, da se komurkoli avto zdi nuja, v ničemer ne zmanjša celotne cene takšnega luksuza.
Včasih, ko niso dobili kreditov, so pač 40km pešačili, ali pa so si, če so bili premožni, omislili konja.
70% tega denarja gre za železnice, ne za ceste. Lahko bi bil vesel, da je toliko avtov, drugače bi železnice res totalno propadle in zarastle (z njimi se vseeno ne bi nihče več vozil).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jype ::
To se mene ne tiče - iz proračuna se vam vsem močno subvencionira uporaba osebnega avtomobila, znatno bolj kot se je ali se bo železnica kadarkoli v zgodovini te države.
furion ::
Kako bi ti to preverjal? Meni bi bilo bolj smiselno plačilo cestnine glede na težo vozila.
Phja... Možnosti vsekakor so, ekonomsko smotrnost bi bilo pa treba preračunat. Razmišlja se o satelitskem cestninjenju, pa bi še to dal v te okvire.
Drugač pa: škatlica z GPS-om in SIM kartico, ki v center sporoča prevožene kilometre. Vsako registrirano vozilo bi moralo imeti to škatlico, pa plombo gor, na tehničnem pregledu se preveri, da ni bilo nedovoljenih posegov in skupaj z registracijo plačaš še dajatev za ceste (za navadne in za avtoceste). Z malo navdušenja bi lahko ti kilometri služili tudi kot referenca za preverjanje stanja na števcu, ker je vrtenje števca nazaj pred prodajo avtomobila nacionalni šport.
Še cenejšo in takoj izvedljivo različico sva predlagala z BigWhale že pred leti: ob registraciji vozila plačaš en nizek pavšal, vsi ostali kilometri vožnje (tako za običajne ceste kot za avtoceste) se obračunajo v litru goriva kot posebna postavka.
Rešiš dve muhi na en mah: avtomobili z večjo porabo itak bolj onesnažujejo zrak, zato plačaš več. Plus, tisti, ki prevozijo več, tudi porabijo več. Če ima ena mamca avto za to, da gre 1x na teden v trgovino in domov in tanka dobesedno 3x letno, bo plačala bistveno manj, kot nekdo, ki se vsak dan vozi na delo 70km v eno smer.
V obeh primerih odpade potreba po ločenem plačevanju dajatev za (navadne) ceste na eni strani ter cestnine za avtoceste. Pač vse plačaš hkrati.
Najbolje da se en drzavni organ ve kje se nahajas v vsakem trenutku, pa kaj pocnes, itd. Amerikanizacija pa to...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
šernk ::
Seveda, ker drugega kot avtoceste ta država sploh ni zgradila. Če primorska ne bi bila pod italijo, bi še danes uporabljal napoleonove poti. To flikanje, ki ga opravljajo je pa itak zapravljanje davkoplačevalskega denarja. S tem se pa strinjam.
@brias torej predlagaš bencinski cent?
pri zavarovalnicah se mi zdi boljše, ko gledajo konjske moči. Namreč trenutno človek z 200KM plača isto cestno takso kot jaz z 90 KM, medtem ko pride zavarovalnina pa precej več.
@brias torej predlagaš bencinski cent?
pri zavarovalnicah se mi zdi boljše, ko gledajo konjske moči. Namreč trenutno človek z 200KM plača isto cestno takso kot jaz z 90 KM, medtem ko pride zavarovalnina pa precej več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Zakaj pa se nebi prevoženi kilometri pisali v nek log? Prevoženi km + datum. Plus še začščita (samo za branje).
Pa ko prideš na registracijo, preberejo log file, izračuna se koliko km si prevozil od lanske registracije in plačaš 1EUR/100km.
Sej pa ni težko nardit tole.
Boš mel 1.4 poloja s 180 KM, pa boš plačo velik za zav. pa malo za registracijo :D
Pa ko prideš na registracijo, preberejo log file, izračuna se koliko km si prevozil od lanske registracije in plačaš 1EUR/100km.
Sej pa ni težko nardit tole.
Boš mel 1.4 poloja s 180 KM, pa boš plačo velik za zav. pa malo za registracijo :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jype ::
Saj EU dela na sistemu satelitskega cestninjenja, ki bo v nekaj letih zaživel, pa boste plačevali glede na prevožene kilometre (in, upam, na težo in moč prevoznega sredstva).
Še vedno je cestno omrežje za faktor 100 najdražji infrastrukturni projekt v tej državi.
Še vedno je cestno omrežje za faktor 100 najdražji infrastrukturni projekt v tej državi.
m0LN4r ::
Ja nč, ane. Vsi prodat velike avte, pa si nabavt Twingote, Upe, Citygoje, Jazze, Smarte itd.
Sam kaj ko bi pol prvo skupino povečali čez par mescev na 100EUR :D
Tujci bojo veselo kupovali, naše vlke avte :D
Sam kaj ko bi pol prvo skupino povečali čez par mescev na 100EUR :D
Tujci bojo veselo kupovali, naše vlke avte :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Blinder ::
pomoje ali bi plačali vsi isto ali bi plačali po teži vozila.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Teža vozila je tak tak. Nekdo z lažjim lahko še vedno naredi 10x več kilometrov, kot nekdo s kombijem.
A s traktorji še se ne splača vozit po mestu?
A s traktorji še se ne splača vozit po mestu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
...:TOMI:... ::
Satelitsko cestninjenje je samo priložnost za:
Jaz ne vidim prednosti pri tem. Zakaj se ne uvede mikrovalovni sistem, imeli bi lahko preproste tablice, kot je bil ABC, ne pa drage GPS naprave z GSM modemom. Nekdo bo moral plačati prenos podatkov, nakup teh aktivnih napravic...
Mikrovalovne elemente sistema bi pa lahko montirali na informacijske table ali nadvoze. Elektrika in optika je pa na celotni dolžini AC.
Tu gre predvsem za nadzor evropejcev. Seveda, bo čez XX let treba menjati zadevo, škatle bo treba dajati na pregled, kot števce za elektriko ali vodo.
Potem se bo nekdo spomnil, da je galileo že dozorel in ne bomo več imeli GPS-a... spet menjava...
100 % nadzor,
dober zaslužek posameznikov,
drago vzdrževanje infrastrukture.
Jaz ne vidim prednosti pri tem. Zakaj se ne uvede mikrovalovni sistem, imeli bi lahko preproste tablice, kot je bil ABC, ne pa drage GPS naprave z GSM modemom. Nekdo bo moral plačati prenos podatkov, nakup teh aktivnih napravic...
Mikrovalovne elemente sistema bi pa lahko montirali na informacijske table ali nadvoze. Elektrika in optika je pa na celotni dolžini AC.
Tu gre predvsem za nadzor evropejcev. Seveda, bo čez XX let treba menjati zadevo, škatle bo treba dajati na pregled, kot števce za elektriko ali vodo.
Potem se bo nekdo spomnil, da je galileo že dozorel in ne bomo več imeli GPS-a... spet menjava...
Tomi
m0LN4r ::
Folk se bo začel masovno vozit s kolesi. Tako da predlagam državi naj obdavči kolesarje in uvede registracijo koles čimprej. Pa bo še nekaj dodatnih €€€ padlo. V parlamentu bi ziher bili za in rekli zakaj pa ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
Podpiram predlog, je pa res, da bo najprej treba pahnit okoli štiristo milijard evrov v izgradnjo omrežja kolesarskih poti, cest in stez, ker trenutno nimamo nobene (bicikl je pa nuja, ane, se brez njega ne da preživet).
m0LN4r ::
Ne gre to tak. Najprej dnar, pol pa steze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
A tako kot pri avtomobilih, ko smo iz proračuna najprej zgradili infrastrukturo, ki si je nismo mogli privoščit, zdaj je pa ne bomo odplačali, ker se boste raje nehali vozit, kot da bi plačali za svoj luksuz?
BALAST ::
Kaj ko bi vsak kolesar moral opravit 100ur občinske tlake na leto, da bi mu pripadal status kolesarja, ne pa da se pelje po asvaltnem pločniku, ki ga v glavnem plačujejo vsi lastniki vozil.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
LeQuack ::
Mislim, da je večina zgrešila bistvo socializma. V socializmu se ne plačuje davkov pravično in po porabi, ampak se tistim, ki imajo več, tudi vzame več, zato ker če bi imel več bi bili zlobni kapitalisti in takih ne maramo ane. Vsi revni, vsi enakopravni.
Quack !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30793 (20879) | jb_j |
» | Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 37705 (33304) | Invictus |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42627 (32005) | jest10 |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 44999 (38243) | krneki0001 |
» | Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22471 (19964) | sirotka |