» »

Ukinitev vinjet na ravni EU

Ukinitev vinjet na ravni EU

1
2
3 4

Grey ::

Rabiš avtocesto? Plačaj naročnino (vinjeto). Rabiš internet? Plačaj naročnino. Rabiš telefon? Plačaj naročnino. Rabiš TV? Plačaj naročnino.

Vedno se bo nekdo našel, ki koristi bolj in ki koristi manj. Ceste naj ostanejo tako kot so - vinjete. Nej pač dodajo kot ALTERNATIVO GPS cestninjenje, tako kot imamo mobi kartice. Tu bo pač GPS cestninjenje za tiste, ki mislijo, da bodo prišparali na tak "metering" način. Dokler prevozijo 200 km na mesec po avtocestah se jim bo splačalo. Potem se jim bo bolj splačalo, da vzamejo vinjeto. Volk sit in koza cela.

FrRoSt ::

Grey je izjavil:

Rabiš avtocesto? Plačaj naročnino (vinjeto). Rabiš internet? Plačaj naročnino. Rabiš telefon? Plačaj naročnino. Rabiš TV? Plačaj naročnino.

Vedno se bo nekdo našel, ki koristi bolj in ki koristi manj. Ceste naj ostanejo tako kot so - vinjete. Nej pač dodajo kot ALTERNATIVO GPS cestninjenje, tako kot imamo mobi kartice. Tu bo pač GPS cestninjenje za tiste, ki mislijo, da bodo prišparali na tak "metering" način. Dokler prevozijo 200 km na mesec po avtocestah se jim bo splačalo. Potem se jim bo bolj splačalo, da vzamejo vinjeto. Volk sit in koza cela.


No, če misliš tole resno, ti povem, da se sistem sesuje. Vinjetni namreč. Vinjet bi prodali tako malo, da bi cestnina poskočila na 10 ali več kratnik.

In kako bi zaračunal tujcem!?

Ps. Alternativa so, kolikor mi je znano, dvotedenska vinjeta. Ali kakšne so že?

...:TOMI:... ::

Dvomim, da bomo šli v satelitsko cestninjenje, ker se dela infrastruktura za mikrovalovno za tovorni promet.

Jaz imam že tako kocine pokonci, ker vem, da plačujem dražji bencin, dizel za uboge kamionarje in voznike, ki imajo dizel avto je pa subvencioniran (ima nižjo trošarino).

Zakaj bi subvencioniral kamionarje? Oni se lahko vozijo po obvoznici prosto, če le ne gredo iz AC na obvoznico, pač pa nekje sredi mesta. Poleg tega, prej je bilo napisano 25000x bolj uničujejo cesto. Pričakujem, da na letni ravni pustijo kamionarji vsaj 2750000 eur cestnine/kamion.

Vidim, da mnogi niste doživeli sistema pred vinjatemi. "kdo bo pa plačal 100 eur na mesec..." Ljudje, tisti, ki so se veliko vozili so dali včasih 100 000 SIT ali več na mesec, ker so se vozili z avtom službeno. To danes pomeni 400 eur+ na mesec.

Poleg tega stroška je bil tudi mobilni telefon komot 100 000 SIT na mesec, če si ga uporabljal za biznis.

Danes je strošek tega 110 eur za vinejto na leto in še 20 eur za mobilni telefon na mesec.


Poleg tega, ko ni bilo še vinjetnega sistema, je bila na AC večje kultura, več prostora. In tudi manj kamnionov, ki so posledica vstopa v EU.
Tomi

scipascapa ::

Jaz se spomnim unih časov TOMI.....Kranj Ljubljana ena smer 350-400 SIT....LJ-Portorož pa že takoj jurja.

MadMen ::

mikrosoftic je izjavil:

Trošarine na gorivo so zadostna kompenzacija pavšalnemu sistemu vinjet. Pokrijejo tako večje število prevoženih kilomterov, kot eko-izgovor. Vsekakor hvalevredna poteza komisarke, da poenoti pravila igre. Cestnina na francoskih avtocestah, na primer, je totalen nateg, ena pot čez drzavo v eno smer je več, kot pri nas letna vinjeta (tudi pri nas bo slej ali prej tako z novimi pravili).
Vzporednica - zakaj ne bi naredili enako v zdravstvu? Če si bolan, plačaj (ali crkni, če nimaš), če si zdrav, pa "keep the cash". Amerika prihajamo ... Zakaj je nekje solidarnost popolnoma sprejemljiva, na cesti pa ne?

To, da ti kampiraš na avtocesti ni v javnem interesu medtem ko zdravstvo je javni interes.

Jupito ::

Naše gore list je to koordiniral, ni kaj.
Okoljevarst... bedarija. Če hočeš kaznovati izpuste CO2, obdavči gorivo. Koliko gre not, (približno) toliko pride ven. Tudi odvisno od tega, kako se voziš.

Ampak to se ne bo zgodilo, ker potem "ubogi revež" ne bi mogel boga za jajca prijet s 15 let starim tdi, in se smejat "bogatunu", ki je za novega V8 plačal več letnega nadomestila kot je ona podrtija vredna, pa še luksuzni davek ob nakupu, zato da se vozi ob vikendih.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

Mr.B ::

Jp davek na luksusz, pa še vedno nočete investirati v javni prevoz. No ot kaže vas bo Bruselj po prstih, vi pa v jok.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

SambaShare ::

Slovenija je za javni prevoz bistveno preveč razpršeno poseljena. Kako to še ni vsem jasno? Lahko not zmečemo milijarde pa bo še vedno neuporaben.

opeter ::

stjan je izjavil:

Najboljši sistem bo čez nekaj let, ko boš imel v avtu škatlico, ki bo povezana z bazo, kjer bodo beležili vse prevožene kilometre (GPS ali kaj podobnega).
Konec meseca boš dobil samo položnico za opravljene km in vse prekrške, ki jih boš med potjo naredil.
Shranjevali se bodo vsi podatki, prevožena pot, lokacija, čas, število potnikov v avtomobilu. Možnosti nadzora bodo neomejene :)


Točno tako. Konec bo obdobja, ko si plačal 110+ EUR za letno vinjeto in vozil neomejeno kilometrov.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mr.B ::

SambaShare je izjavil:

Slovenija je za javni prevoz bistveno preveč razpršeno poseljena. Kako to še ni vsem jasno? Lahko not zmečemo milijarde pa bo še vedno neuporaben.

Vem da zagotovoobstaja statistika, koliko čas je potrebno potovati iz MB v LJ ter LJ v KP, ter LJ - NG. Potem pa govori da se ne splača zaradi demografskih nekaj.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Jupito ::

Mr.B je izjavil:

Jp davek na luksusz, pa še vedno nočete investirati v javni prevoz. No ot kaže vas bo Bruselj po prstih, vi pa v jok.


Lol, a še tukaj ne bo miru pred cenenim agitiranjem za ciklbus? Prav, Zoidberg bo pravi naslov, on je enkrat investiral v sendvič. :))
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Mr.B ::

Jupito je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Jp davek na luksusz, pa še vedno nočete investirati v javni prevoz. No ot kaže vas bo Bruselj po prstih, vi pa v jok.


Lol, a še tukaj ne bo miru pred cenenim agitiranjem za ciklbus? Prav, Zoidberg bo pravi naslov, on je enkrat investiral v sendvič. :))

Jp, ne skrbi. Tudi v Sloveniji boste kmalu imeli obvezni letni servis za avto za ohranjanje vrednosti avtomobila, drugače pazi, da ne boš udeležen kakšne nesreče. Ampak ja, po drugi strani imate verjetno samo v Sloveniji posebne vrste ptic, ki se zaletavijo v vetrnice vetrnih elektraren, po drugi strani pa vas skrbi za naturo, ob takem stanju voznega parka.
Da si morda poiskal ststistiko, če danes prideš v maribor iz ljubljane kaj hitreje, od kar so elektrificirali to železniško progo, poa vam pri tem tudi dvo nadstropni vlaki ne bodo pomagali, razen, da zaradi kvalitete štroma, ne morete kaj hitreje voziti.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

MrStein ::

Smrekar1 je izjavil:


Cestninjenje po kilometrini je sicer najbolj pravičen način cestninjenja avtocest.

Če je vinjeta 100 EUR, po km pa 1900 EUR, potem nobenega ne zanima, koliko bolj pravična je druga cifra.
No, dokler ne bo prepozno. Potem pa sledi "joj, nisem vedel".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

zenith1 ::

No, ne bo ravno jutri. V 10ih letih. Takrat bom že skoraj v penziji.

MrStein ::

Bom tvegal:

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Furbo ::

Smrekar1 je izjavil:

Torej je po tvoje pošteno, da nekdo za avtocesto plača 3€/km, medtem ko ti plačaš 0,275 centa/km?

Lahko prosim poveš kakšna druga razmerja so zate še poštena in katera so nepoštena?

S takimi butastimi argumenti upeljejo nov sistem, nato pa vsi plačujemo 3€/km.

Enostavno se da avtocestni cent k ceni goriva, pa je. Kdor se več vozi, več porabi, več plača.
Niti tovornjaki ne bi rabili vinjet po tem sistemu, ista logika. Manj kot je eko, več pokuri.
Lp,f

tikitoki ::

Sicer pa imamo ze sedaj taksen sistem, recem se mu trosarina na bencin. Vec, k prevozis, vec palcas. Ce imas bolj varcno vozilo, dobis popust na manjso porabo energentov in manj izpustov.

LeQuack ::

Saj ni v interesu države, da se ljudje vozijo poceni.
Quack !

jype ::

LeQuack> Saj ni v interesu države, da se ljudje vozijo poceni.

A, zato take kolesarske gradi, da se po njih ne da vozit s kolesom?

Nah. Kriva je nesposobnost, ne zloba.

feryz ::

Kdo pa pravi, da bo cestnina samo na avtocestah? Ukinejo še letno takso in uvedejo cestnino tudi na navadnih cestah. Boš vsaj doma, pod kontrolo. Ker bo vožnja predraga.
Jasno je, da se to dela, da bo več v blagajni državnih prikoritnikov. Če bi dobili manj, se tega ne bi šli.
Torej, kar se vinjetnih držav tiče, ni problema. V bistvu niti ne bi plačevali kaj dosti več. Vinjeto oceniš, recimo, 100 evrov za 25 000 km in dobiš ceno enega tkm. To je nekje realno.

Problem se pojavi pri ostalih članicah. V Italiji ali na Hrvaškem, ni problem v dveh dneh pognati za cestnine vrednost slovenske letne vinjete.
Italija je v buli totalno, Hrvaška s trenutnimi, ultra visokimi cenami cestnin, ne more financirati kreditov.
Koliko bo torej stala vožnja po novem? Po naše ali po njihovo?

OvCa77 ::

feryz je izjavil:

Kdo pa pravi, da bo cestnina samo na avtocestah? Ukinejo še letno takso in uvedejo cestnino tudi na navadnih cestah. Boš vsaj doma, pod kontrolo. Ker bo vožnja predraga.
Jasno je, da se to dela, da bo več v blagajni državnih prikoritnikov. Če bi dobili manj, se tega ne bi šli.
Torej, kar se vinjetnih držav tiče, ni problema. V bistvu niti ne bi plačevali kaj dosti več. Vinjeto oceniš, recimo, 100 evrov za 25 000 km in dobiš ceno enega tkm. To je nekje realno.

Problem se pojavi pri ostalih članicah. V Italiji ali na Hrvaškem, ni problem v dveh dneh pognati za cestnine vrednost slovenske letne vinjete.
Italija je v buli totalno, Hrvaška s trenutnimi, ultra visokimi cenami cestnin, ne more financirati kreditov.
Koliko bo torej stala vožnja po novem? Po naše ali po njihovo?

Tudi po Hrvaškem cene niso ubijalske, od Žute lokve do Zadra je 50kn. To je 150km. V Sloveniji bi moral kupiti dve tedenske vinjete, kar znese 30€
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Heavy ::

OvCa77 je izjavil:

Tudi po Hrvaškem cene niso ubijalske, od Žute lokve do Zadra je 50kn. To je 150km. V Sloveniji bi moral kupiti dve tedenske vinjete, kar znese 30€


2x tedenska vinjeta je namenjena za severne sosede, ki gredo zgolj skozi našo državo zapravljat denar na Hrvaško.
#TeamFelix

OvCa77 ::

Heavy je izjavil:

OvCa77 je izjavil:

Tudi po Hrvaškem cene niso ubijalske, od Žute lokve do Zadra je 50kn. To je 150km. V Sloveniji bi moral kupiti dve tedenske vinjete, kar znese 30€


2x tedenska vinjeta je namenjena za severne sosede, ki gredo zgolj skozi našo državo zapravljat denar na Hrvaško.

Pa naj naredijo olajšavo za nas domače...
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Pro_moted ::

OvCa77 je izjavil:

feryz je izjavil:

Kdo pa pravi, da bo cestnina samo na avtocestah? Ukinejo še letno takso in uvedejo cestnino tudi na navadnih cestah. Boš vsaj doma, pod kontrolo. Ker bo vožnja predraga.
Jasno je, da se to dela, da bo več v blagajni državnih prikoritnikov. Če bi dobili manj, se tega ne bi šli.
Torej, kar se vinjetnih držav tiče, ni problema. V bistvu niti ne bi plačevali kaj dosti več. Vinjeto oceniš, recimo, 100 evrov za 25 000 km in dobiš ceno enega tkm. To je nekje realno.

Problem se pojavi pri ostalih članicah. V Italiji ali na Hrvaškem, ni problem v dveh dneh pognati za cestnine vrednost slovenske letne vinjete.
Italija je v buli totalno, Hrvaška s trenutnimi, ultra visokimi cenami cestnin, ne more financirati kreditov.
Koliko bo torej stala vožnja po novem? Po naše ali po njihovo?

Tudi po Hrvaškem cene niso ubijalske, od Žute lokve do Zadra je 50kn. To je 150km. V Sloveniji bi moral kupiti dve tedenske vinjete, kar znese 30€



Po tejle strani :

http://htourist.net/info.php

je ta relacija 130 km in 60 kun, torej 8,5 evra. Povratno torej 17 evrov.

Za večino ljudi, pa je itak treba gledat da gredo ZAGREB ali RIJEKA --> poljubna destinacija. Recimo do Šibenika potem znaša 150 kun v eno smer 21,5 evra.
No ja, bodimo še mi idioti in naredimo podobno. Gneča, nesreče, nervoznost, tratenje časa na regionalkah zagotovljeni.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

feryz ::

OK, to je torej cca 6,5 centa na km.
Zaradi narave službe na terenu, delam okrog 80 kkm letno, od tega 60 kkm na avtocestah. Danes plačam za to 110 evrov.
Po takih cenah, ali pa recimo da bi bilo 5 centov na km, bi dal 3000 evrov.
Seveda boste vsi rekli, ko te j..., če se voziš, plačaj. Ampak..., na koncu koncev, jih bo plačal tisti, za katerega opravljam storitev. Zaradi katerega se vozim.
Toliko kilometrov in še mnogo več, imajo dostavne službe v štacuno, vse vrste poštnih in kurirskih storitev, razni obrtniki, varnostniki in še in še.
Torej ne le, da bo povprečnega uporabnika prišla dražje cestnina, tudi vse ostale storitve bodo šle, na rovaš tega, počasi gor.
Resnično profitirali bodo tisti, ki se večinoma gibljejo peš ali z biciklom in le občasno skočijo na 4 kolesa. Ampak spet, paziti je treba tudi na nabavo opreme za cestninjenje. Ker če ne bo dovolj vožnje, bo na račun nabave te opreme, spet strošek na km večji kot danes.

Horejšio ::

Letna dajatev za uporabo cest v RS. Imamo podatek o skupnem številu EUR in kolikšen delež tega je namenjen za vzdrževanje cest ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Horejšio ()

lopov ::

Lansko leto po dolgem času nisem nabavil vinjete pa se mi je pripetilo, da sem moral iz Ljubljane na Ptuj. Z eno besedo -- romanje. Če maš čas in greš enkrat je še fajn, da bi se peljal vsak dan je pa to pol normalnega šihta.

Letos seveda imam vinjeto in sem ves vesel, da to pri nas obstaja. Spet delam kroge po ljubljanski obvoznici in si celo privoščim, da skočim konec tedna na Bled ali v Maribor.

Če spet uvedejo cestnine bom seveda koristil regionalke in bom poskrbel, da bom uporabljal Drajv od Triglava ali kaj podobnega od drugih zavarovalnic. Zvesto bom nabiral pike in se trudil, da absolutno *nikoli* ne presežem omejitve ... Kako gre že tisto .. ful je bla kolona in še sreča, da sem bil prvi v vrsti :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lopov ()

mikrosoftic ::

MadMen je izjavil:

mikrosoftic je izjavil:

Trošarine na gorivo so zadostna kompenzacija pavšalnemu sistemu vinjet. Pokrijejo tako večje število prevoženih kilomterov, kot eko-izgovor. Vsekakor hvalevredna poteza komisarke, da poenoti pravila igre. Cestnina na francoskih avtocestah, na primer, je totalen nateg, ena pot čez drzavo v eno smer je več, kot pri nas letna vinjeta (tudi pri nas bo slej ali prej tako z novimi pravili).
Vzporednica - zakaj ne bi naredili enako v zdravstvu? Če si bolan, plačaj (ali crkni, če nimaš), če si zdrav, pa "keep the cash". Amerika prihajamo ... Zakaj je nekje solidarnost popolnoma sprejemljiva, na cesti pa ne?

To, da ti kampiraš na avtocesti ni v javnem interesu medtem ko zdravstvo je javni interes.


To da ti kampiraš v ordinaciji ni v javnem interesu. Urejena prometna infrastruktura je javni interes.

tikitoki ::

V primerjavi z zahodnimi drzavmi je cestnina pri nas napol zastojn. Kar se mene tice naj vozaci, ki se cdnevno vozijo 150 km na siht, placajo vec. Tko bo vsaj mal vec spodbude za bolj racionalne odlocitve.

Invictus ::

Če firme ne odprejo pisarn v zakotnih krajih, ni to problem vozačev. Saj tukaj že tako noin stop težite, da je vse v ljubljani. Odprite firmo v mariboru...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr.B ::

tikitoki je izjavil:

V primerjavi z zahodnimi drzavmi je cestnina pri nas napol zastojn. Kar se mene tice naj vozaci, ki se cdnevno vozijo 150 km na siht, placajo vec. Tko bo vsaj mal vec spodbude za bolj racionalne odlocitve.

HM v avstriji jie letna vinjeta, no ceneje. Pa še davčno olajšavo dobiš, ker se voziš z lastnim vozilom v služb.
Res pa je da, je tam osnovno zavarovanje tlo visoko, ki je z davčno olajšavo, res da minimalen. Za tiste, ki pa imajo avto tako za luksus je pa drago. Kapitalistične države že vejo, da če se ne voziš, raje daj denar podjetjem, od katerih bo s storitev rentanja vozila dobila na koncu več. Pri Lsovencih pa je malo drugače, znajo računat samo s fiksnimi prihodki v blagajno, potem pa na prst ocenijo, če se izide proračun..
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

[SkA] ::

Meni je prav smešno brat vsa ta zgražanja čez elektronsko cestninjenje. Se ne morem znebiti občutka, da v debati več ali manj sodelujejo samo tisti, ki so vozniški izpit dobili po uvedbi vinjet, oziroma preprosto ščitijo lastne interese, da se s kolektivno udeležbo njim manjša strošek dnevnih migracij v službo in nazaj.

Ceste se slabe, v Sloveniji sploh. Za vzdrževanje in izboljšave potrebujemo denar, ki ga očitno ni dovolj, vinjet pa tudi ne moreš podražiti vsako leto, ker se začne delati prevelika nesorazmernost med občasnimi uporabniki AC obroča in dnevnimi migranti. Torej?

Sicer pa je bilo že ob uvedbi vinjet, tik preden je takratna vlada zaključila mandat (hint: nabiranje političnih točk) izjavljeno, da gre za začasen ukrep, dokler ne bomo uvedli elektronskega cestinjenja. Kolikor se spomnim, je bilo že takrat jasno, da zadeva finančno ni vzdržna in da bodo slej ko prej nastopile težave. Zrukane ceste in slaba infrastruktura pa tudi ne pripomore k varnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

fikus_ ::

Ne vem, zakaj so ukinili ABC, zadevo bi morali nadgraditi in delati na izboljšavah, boljši pretočnosti prometa.

Za tiste, ki so vsakodnevno na avtocesti pa nekakšen popust za "zakup" celoletne "cestnine".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Furbo ::

[SkA] je izjavil:

Meni je prav smešno brat vsa ta zgražanja čez elektronsko cestninjenje. Se ne morem znebiti občutka, da v debati več ali manj sodelujejo samo tisti, ki so vozniški izpit dobili po uvedbi vinjet, oziroma preprosto ščitijo lastne interese, da se s kolektivno udeležbo njim manjša strošek dnevnih migracij v službo in nazaj.

Ceste se slabe, v Sloveniji sploh. Za vzdrževanje in izboljšave potrebujemo denar, ki ga očitno ni dovolj, vinjet pa tudi ne moreš podražiti vsako leto, ker se začne delati prevelika nesorazmernost med občasnimi uporabniki AC obroča in dnevnimi migranti. Torej?

Sicer pa je bilo že ob uvedbi vinjet, tik preden je takratna vlada zaključila mandat (hint: nabiranje političnih točk) izjavljeno, da gre za začasen ukrep, dokler ne bomo uvedli elektronskega cestinjenja. Kolikor se spomnim, je bilo že takrat jasno, da zadeva finančno ni vzdržna in da bodo slej ko prej nastopile težave. Zrukane ceste in slaba infrastruktura pa tudi ne pripomore k varnosti.

Meni se pa zdi, da bi nedeljski šoferji, ki gredo 1x letno na morje in nazaj, radi prišli čez še ceneje kot zdaj.

Ceste so slabe ja, denarja pride dovolj, samo ga ne porabijo vsega za ceste ampak za druge neumnosti. In zvišanje cen ne bo nič pomagalo potemtakem.

Da sploh ne omenjam, da bomo potem vsi morali imeti v avtih sledilne naprave.
Lp,f

FTad ::

fikus_ je izjavil:

Ne vem, zakaj so ukinili ABC, zadevo bi morali nadgraditi in delati na izboljšavah, boljši pretočnosti prometa.

Za tiste, ki so vsakodnevno na avtocesti pa nekakšen popust za "zakup" celoletne "cestnine".



Ja to je potem spet neke vrste vinjeta, le "zakupljene" kilometre bos imel.

Invictus ::

Pravzaprav bi morali obračunati vožnjo po mestih, saj avto tam deluje v precej manj ugodnem območju in hitrostih ter posledično bolj onesnažuje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

[SkA] ::

Furbo je izjavil:


Meni se pa zdi, da bi nedeljski šoferji, ki gredo 1x letno na morje in nazaj, radi prišli čez še ceneje kot zdaj.

To zagotovo. Price performance je pri takih zelo slab. Če bi bile ceste v odličnem stanju, se bi jih verjetno manj pritoževalo.

V vsakem primeru je treba drugače, kot je bilo, rešit t.i. obvoznice okoli večjih mest, ker so bile včasih zastonj. Tudi za njihovo rabo bi bilo treba plačevati, da se denar lahko potem uporabi za vzdrževanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

kunigunda ::

Za ceste ze zdaj placujemo:
- pri registraciji
- z vinjeto
- preko trosarin
pa so se zmeraj v bulshitu.

Tole z avt.cestnjinjenjem v EU zlo verjetno nekdo lobira, in bo ogromno zasluzil s "svojimi" tehnikalijami, pa nadzor bo kje kdo vozi ipd.
Slovenija bo spet keshirala ogromno z zamenjavo sistema, dnarja za ceste bo pa se manj.

fikus_ ::

"Ja to je potem spet neke vrste vinjeta, le "zakupljene" kilometre bos imel. "

Nekaj takšnega, zakupiš npr. 10 kkm in na to količino imaš popust, plačuješ pa po obrokih celo leto. Če ti km zmanjka, dokupiš zraven.

Kontrola porabe km pa podobno kot imajo Avstrijci za "eletronske" vinjete, kamera na cesti, ki bere tablice. Znal bi pa biti problem pri branju umazanih tablic na avtu, slabo vreme, . . . !?

Grey ::

FrRoSt je izjavil:

Grey je izjavil:

Rabiš avtocesto? Plačaj naročnino (vinjeto). Rabiš internet? Plačaj naročnino. Rabiš telefon? Plačaj naročnino. Rabiš TV? Plačaj naročnino.

Vedno se bo nekdo našel, ki koristi bolj in ki koristi manj. Ceste naj ostanejo tako kot so - vinjete. Nej pač dodajo kot ALTERNATIVO GPS cestninjenje, tako kot imamo mobi kartice. Tu bo pač GPS cestninjenje za tiste, ki mislijo, da bodo prišparali na tak "metering" način. Dokler prevozijo 200 km na mesec po avtocestah se jim bo splačalo. Potem se jim bo bolj splačalo, da vzamejo vinjeto. Volk sit in koza cela.


No, če misliš tole resno, ti povem, da se sistem sesuje. Vinjetni namreč. Vinjet bi prodali tako malo, da bi cestnina poskočila na 10 ali več kratnik.

In kako bi zaračunal tujcem!?

Ps. Alternativa so, kolikor mi je znano, dvotedenska vinjeta. Ali kakšne so že?

Zihr ja. Enkrat greš na izlet z Dolenjske na morje ali kateregakoli drugega konca pa presviraš 200km limit. Dosti se jih tudi vozi v Lj v službo. Tile tudi naredijo po 30 km v eno smer na dan...po presegu 200 km, ti začne obračunavat vsak dodatni kilometer po ne tako nizki ceni. Mislim, da bi prodaja vinjet ostala kar lepo skoraj enaka. Zato je tudi več ljudi na naročnini za telefon kot pa na mobi karticah. Obstaja pač en majhen procent glasnih zdraharjev tako kot za vsako stvar.

FTad ::

@Grey

se strinjam. Raje sem na mobi narocnini, pa ceprav mesecno porabim manj kot cca 40% zakupljenih enot. Imam pa zakupljene tudi enote za klice po EU (ne samo roaming, ki bo sedaj itak drugace). Sem bil nekaj casa na nekih mobi karticah in kar sem prekoracil (sploh ko sem bil v tujini) me je prislo nekje tam-tam isto, kot sedaj, ko imam narocnino, pa se bolj sem moral gledat na vsak Mb/min klica.

MrStein ::

Na predplačnikih imaš tudi zakup količin, tako da malo pojasni, kaj s to razliko med naročnino in "karticami" misliš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

FTad ::

No ja, narobe sem se izrazil. Pac slo se mi je za gostovanje v tujini. Na predplacniskih nisem nasel ugodne ponudbe za klicanje v/iz tujine in klicanje v tujini, prav tako za prenos podatkov v tujini. na koncu sem vcasih vseeno porabil se cca 10-15€ ekstra (plus 10€ za mesecni zakup), pa se pazit sem moral, da nisem pokuril se vec.

darksamurai ::

Nekateri enostavno nimajo zdrave kmečke pameti. Če se ukine vinjetni sistem bomo nastradali vsi:
1. regionalke bodo nabito polne
2. regionalke bodo v še slabšem stanju
3. več ljudi se bo vozilo skupaj (manj trošarin in manj denarja za cestnine), kar bo potrebno nadomestiti z višjimi trošarinami in višjimi cestninami
4. višje cestnine & trošarine = dražja dostava/pošta, izdelki v trgovinah.... višje stroške/dajatve na koncu vedno plačamo končni kupci.
5. vsi ki 10x letno prevozite 150km po AC boste na koncu plačali za ceno letne vinjete.

Wrop ::

Regionalke se bo plačevalo še dražje (20c/km). Če je poleg še avtocesta, potem pa 25c/km.
#Pravičnost.press

MadMen ::

mikrosoftic je izjavil:


To da ti kampiraš v ordinaciji ni v javnem interesu. Urejena prometna infrastruktura je javni interes.

Se strinjam, da je urejena prometna infrastruktura javni interes, kar pa nima nobene veze z načinom obračunavanja oziroma lahko rečemo da vinjete same po sebi niso javni interes.

Miha 333 ::

Če ste proti, pišite v čim večjem številu komisarki Bulčevi in izrazite svoje nasprotovanje. Naj bo EU po meri ljudi in ne obratno.

Email: violeta(pika)bulc(afna)ec(pika)europa(pika)eu

Snail mail: Violeta Bulc, European Commission, Rue de la Loi / Wetstraat 200, 1049 Brussels, Belgija

Twitter: https://twitter.com/bulc_eu

Vse to so javno dostopni podatki.

kunigunda ::

Wrop je izjavil:

Regionalke se bo plačevalo še dražje (20c/km). Če je poleg še avtocesta, potem pa 25c/km.
#Pravičnost.press

Se za A/C bojo tezko zbral sredstva za merilce, na regionalke sm preprican da ne bojo dajal, eu dvomim da bo zastojn dajala skatlce

feryz ::

Kdo pa pravi, da bodo merilci!?
Kaj jih pa sploh rabiš? Tudi za kamione jih ne bi bilo treba. Ampak kako potem pokasirati 100+ mio za tiste kose železja?

darksamurai ::

Jaz imam boljši predlog. Privatiziramo AC, kupci pa bomo redni vozniki. Potem pa lahko prepovemo vožnjo Smrekarju&co. :D
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21940456 (33031) jalovec09
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23135907 (29151) krneki0001
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12217080 (14573) sirotka
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14319456 (15580) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10631758 (28920) pegaso

Več podobnih tem