Forum » Na cesti » Dražja registracija vozil
Dražja registracija vozil
Temo vidijo: vsi
jype ::
BALAST> ki ga v glavnem plačujejo vsi lastniki vozil.
To ne drži. Cestno omrežje plačujemo vsi, ne le vozniki. Kolesarskega omrežja sploh nimamo, tako da je obsceno trditi, da zanj plačujejo vozniki.
To ne drži. Cestno omrežje plačujemo vsi, ne le vozniki. Kolesarskega omrežja sploh nimamo, tako da je obsceno trditi, da zanj plačujejo vozniki.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
jype ::
-valvoline-> brezveze
Ni brezveze. Čas je že, da poravnate račun. Iz mojega žepa je šlo več kot 10 milijard evrov samo za avtoceste, po katerih se brez motornega vozila sploh vozit ne smem - kje so še vse občinske in regionalne ceste, ki jih v omejenem obsegu potencialno lahko uporabljam, če pri tem pazim na vse, ki ne.
Ni brezveze. Čas je že, da poravnate račun. Iz mojega žepa je šlo več kot 10 milijard evrov samo za avtoceste, po katerih se brez motornega vozila sploh vozit ne smem - kje so še vse občinske in regionalne ceste, ki jih v omejenem obsegu potencialno lahko uporabljam, če pri tem pazim na vse, ki ne.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Utk ()
šernk ::
Avtoceste in vse ceste bi bile že davno odplačane, če se ne bi denar od registracij metalo v železnice. Saj da bi imeli od železnic vsaj kaj pokazat. Drugi tir v koper? lahko ga pokažemo na projekcijah, slikat ga pa v naravo ne morem it. Če bi se te SŽ prodalo 15 let nazaj bi bilo precej bolje.
drugače pa ja, kupimo smarta in bom moral it 3x v trgovino po zalogo namesto 1x, že sedaj namreč pridem z nabasanim prtljažnikom domov (v smarta spravim pa kaj? 2 paketa radenske?)
drugače pa ja, kupimo smarta in bom moral it 3x v trgovino po zalogo namesto 1x, že sedaj namreč pridem z nabasanim prtljažnikom domov (v smarta spravim pa kaj? 2 paketa radenske?)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
-valvoline- ::
Avtoceste in vse ceste bi bile že davno odplačane, če se ne bi denar od registracij metalo v železnice. Saj da bi imeli od železnic vsaj kaj pokazat. Drugi tir v koper? lahko ga pokažemo na projekcijah, slikat ga pa v naravo ne morem it. Če bi se te SŽ prodalo 15 let nazaj bi bilo precej bolje.
drugače pa ja, kupimo smarta in bom moral it 3x v trgovino po zalogo namesto 1x, že sedaj namreč pridem z nabasanim prtljažnikom domov (v smarta spravim pa kaj? 2 paketa radenske?)
Smarta glih ne,ampak kšen srednji dizel hečbek prostornine do 1300 pa ja.Še kljuka gor,prikolica je zravn če bo treba. Vglavnem jaz šaltam na corso 1.3cdti,privarčeval bom cca 180e letno skupaj za registracijo. Fuck the komunajzars.
Glede SŽ se tudi popolnoma strinjam,kar takoj bi jih poslal v stečaj,subvencionarska gamat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jype ::
Če ta trenutek zapremo avtocesto, ki je še vedno nismo odplačali, bo železnica profitabilna v osmih minutah.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Utk ()
BigWhale ::
Saj ne rabimo zapreti avtoceste, dovolj bi bilo, da prepovemo pripeljati se v LJ z avtom. Vsak dan pride v LJ vec kot 150.000 vozil.
šernk ::
Če ta trenutek zapremo avtocesto, ki je še vedno nismo odplačali, bo železnica profitabilna v osmih minutah.
seveda, rus bo s kamionom rabil da pride iz prekmurja v koper 16 ur z vlakom. Potem naj pa to proba razložit doma šefu, zakaj hudiča so v enem dnevu prevozili pol evrope, nato pa za 500km porabili 20 ur. Dokler bo železnica v takšnem stanju kot je ne bo nikoli profitabilna, ker ne more bit, če se morajo vlaki vsakih 15km čakat med seboj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
gruntfürmich ::
kako vedno vsi jamrajo kako je avto nuja ker ni javnega prevoza. in seveda gre zopet za uprašanje kure in jajca; je avto ubil javni prevoz ali obratno.
seveda prvo, in potem je janez ves iz sebe ko, ko komaj zbere denar za svoje (pre)drago in (pre)potrošno vozilo, mu država še za dodatnih 50€! zviša letno nadomestilo...
zares katastrofa!
seveda prvo, in potem je janez ves iz sebe ko, ko komaj zbere denar za svoje (pre)drago in (pre)potrošno vozilo, mu država še za dodatnih 50€! zviša letno nadomestilo...
zares katastrofa!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
šernk ::
kako vedno vsi jamrajo kako je avto nuja ker ni javnega prevoza. in seveda gre zopet za uprašanje kure in jajca; je avto ubil javni prevoz ali obratno.
javni prevoz se je ubil sam sebe. oprosti ampak 1,5€ je občutno preveč za vožnjo 2km daleč, in 4€ je občutno preveč za vožnjo 30km daleč. Ker z avtom pridem za isto ceno isto daleč (vračunani vsi stroški cestnine, gum, zavarovanja, vzdrževanja in bencina). Torej ni avto ubil javni prevoz, temveč se je javni prevoz zaradi nekonkurenčnosti sam uničil.
ne vem ali je bolje da pelje 50 ljudi za 2€ ali 5 ljudi za 5€?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Aston_11 ::
Pohlep prevoznikov je ubil javni prevoz in logika, da če dvignejo cene in ukinejo linije, se število potnikov ne bo zmanjšalo. In ideja, da potniki rabijo prevoz točno v tisti minuti, ko oni enkrat dnevno mimo peljejo. Ali pa celo v ponedeljkih, sredah in petkih, v torkih in četrtkih se pa he3ite vsi po vrsti. Tudi folk ni neumen.
GrimReaper ::
in 4€ je občutno preveč za vožnjo 30km daleč. Ker z avtom pridem za isto ceno isto daleč (vračunani vsi stroški cestnine, gum, zavarovanja, vzdrževanja in bencina).
No ja, mene pride okol 10€ na 30km. Samo bencina gre za 4€ (moj porabi 8,5l).
Pa stroškov je okol 100€ na mesec, pa še to če imaš srečo z avtomobilom oz. je dost nov, s prejšnjim avtom jih je blo čez 200€ na mesec. Sam naredim okol 500km na mesec oz. en tank, se pravi je stroškov za 20€ na 100km, oz. 6€ na 30km.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
šernk ::
Osebno ob porabi 7,8l/100km me pride 30km natančno 4,3€, vzorec 41.000km z vsemi stroški (3 leta - 3x registracija, 3x vinjeta, 3x mali servis), medtem ko me stane samo gorivo 3,2€ za 30km.
S tem da z avtom sem neodvisen, nikoli časovno v stiski in vedno se pripeljem direktno pred trgovino in direktno pred dom. Problem je še da padem za 1km v dražjo vozovnico, če bi se 2km pred domom ustavil z avtobusom bi plačal manj, kot če mi ustavi 100m od doma in če se 2km dlje od doma ustavi plačam isto, kot za mojo postajo. Če štejem še velik servis na 100.000km me pride avto morda 1€ dražje na 100km, kot javni prevoz, to pomeni da bi prihranil 4000€ (MORDA) v 20ih letih + nakupna vrednost novega avta, torej recimo 15.000€. Torej sedaj pa ali je v 20ih letih vredno delat 1 leto samo za avto, ki je luksuz, ali je bolje se vozit z javnim prevozom (predvidimo da je slednji sploh mogoč, in te pripelje vsaj v okolico 1km od dela/doma - marsikje slednje sploh ni mogoče in imaš najbližjo postajo 5km stran, včasih tudi 20km stran)
z avtom: dom-delo-dom: direktna linija: štart od doma 6:30, prihod domov 15:40
z avtobusom: dom-delo-dom: direktna linija: štart od doma: 5:45, prihod domov 16:15
s tem da avtobus mi ustavi 100m od hiše in 20m od delovnega mesta, če imaš za skočit na manjši 5 minutni nakup, prištej času z avtobusom za povratek domov +1h in 30min, ker moraš čakat na naslednji avtobus. Ne zgleda dosti, vendar to da si pol ure prej doma pozimi šteje precej, ker uloviš še dobro urco dneva in lahko doma še kaj postoriš.
S tem da z avtom sem neodvisen, nikoli časovno v stiski in vedno se pripeljem direktno pred trgovino in direktno pred dom. Problem je še da padem za 1km v dražjo vozovnico, če bi se 2km pred domom ustavil z avtobusom bi plačal manj, kot če mi ustavi 100m od doma in če se 2km dlje od doma ustavi plačam isto, kot za mojo postajo. Če štejem še velik servis na 100.000km me pride avto morda 1€ dražje na 100km, kot javni prevoz, to pomeni da bi prihranil 4000€ (MORDA) v 20ih letih + nakupna vrednost novega avta, torej recimo 15.000€. Torej sedaj pa ali je v 20ih letih vredno delat 1 leto samo za avto, ki je luksuz, ali je bolje se vozit z javnim prevozom (predvidimo da je slednji sploh mogoč, in te pripelje vsaj v okolico 1km od dela/doma - marsikje slednje sploh ni mogoče in imaš najbližjo postajo 5km stran, včasih tudi 20km stran)
z avtom: dom-delo-dom: direktna linija: štart od doma 6:30, prihod domov 15:40
z avtobusom: dom-delo-dom: direktna linija: štart od doma: 5:45, prihod domov 16:15
s tem da avtobus mi ustavi 100m od hiše in 20m od delovnega mesta, če imaš za skočit na manjši 5 minutni nakup, prištej času z avtobusom za povratek domov +1h in 30min, ker moraš čakat na naslednji avtobus. Ne zgleda dosti, vendar to da si pol ure prej doma pozimi šteje precej, ker uloviš še dobro urco dneva in lahko doma še kaj postoriš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Skratka, mate luksuz, ne bi pa zanj plačali (ker strošek, ki ga plačuješ, še zdaleč ni vse, kar je treba plačat, da se ti lahko voziš "od vrat do vrat").
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
Jype v mojih stroških je popolnoma vsa amortizacija vračunana in ne samo bencin kot nekateri vidijo strošek avta. Je pa res da bencin pri meni predstavlja cca 70% vseh stroškov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Ne, ni. Manjka strošek širitve cestnega omrežja zaradi večje količine vozil, manjka strošek zdravljenja pljučnih in srčnih bolezni zaradi povečane količine zdravju nevarnih snovi v zraku, manjka strošek povečane količine pobitih in poškodovanih zaradi gostejšega prometa, manjka celo strošek zmanjšane hitrosti in cenovne učinkovitosti javnega prevoza.
furion ::
Ne, ni. Manjka strošek širitve cestnega omrežja zaradi večje količine vozil, manjka strošek zdravljenja pljučnih in srčnih bolezni zaradi povečane količine zdravju nevarnih snovi v zraku, manjka strošek povečane količine pobitih in poškodovanih zaradi gostejšega prometa, manjka celo strošek zmanjšane hitrosti in cenovne učinkovitosti javnega prevoza.
Javni prevoz is a bad joke. Hated it from bottom of my heart, before I got myself a car.
Smili se mi kdor je reven, in nima za avto. Cakat bus 4 ure, ga preplacat, ko pride je prepoln in je treba stat in se stiskat z ostalimi suznji, pa se stane vec kot benz v autu. Pa pride samo do pol poti, do kamor gres.
Javni prevoz je nekako OK edino v mestih, pa ne busi ampak subways. Cene je kolo itaq winner (pa se cardio naredis).
Upam, da kmalu pride dan ko se avti sami furajo naokoli (1,000,000,000 manj nesrec), pa na elektriko.
m0LN4r ::
Pri nas so linije ukinil, ko je mura propadla. Ne pa zaradi preveč avtov. Sem se vozil v srednjo šolo 3 fuking leta z busom.
Razdalja 25km
Najprej do dobrovnika ob 5:45 do 6:00, nato prestop čakal na drugi bus v dežju, snegu, vetru (od -25 do +38 stopinj), ker na postaji ni blo hišice.
Včasih je drugi bus zamudil, pozimi ga včasih ni blo. Je prišel tisti k je naslednji na voznem redu.
Če je šlo vse po sreči sem bil ob 6:30 v Lendavi, nato še ene 5 minut peš do šole.
Pot domov je bla še bolj ekstremna saj sem mel samo en avtobus od dobrovnika do doma, tako da sem v lendavi imel samo eno izbiro. Doma sem bil ob 17:20 v šoli smo pa končali ob 14:00.
Za dijaško mesečno vozovnico sem plačal 90€ prvo leto, pozneje 120€.
Da ne omenim, da sem se sam vozil na busu, bilo nas je maks 5, če so šle kake babice k zdravniku.
Najlepše je bilo pozimi ko me je zeblo k prasca, ne sam na postaji ampak tudi na busu. Pa ponoči sem štartal in ponoči prišel domov.
V četrtem letniku sem se vozil s svojim avtom. Končno sem se lahko naspal zjutraj, prišel prav cajt domov. Relacija v eno smer mi je vzela max. 20 minut. Za benz pa sem takrat plačal 70€ na mesec.
Cenej je bilo kot javni prevoz in fuuul bolj udobno prijetno, manj potratno itd. Vglavnem najslabša izkušnja z javnim prevozom ever in to za 3 leta.
Pa še vedno sem zategnil kake sošolce do dobrovnika pa je prispeval kak € za benz.
Tako, da na koncu sem privarčeval enormne količine na času in denarju napram javnemu prevozu.
Javni prevoz? Mogoče, ko bo za 50% cenejši, pogostejši in hitrejši, ter udobnejši.
Razdalja 25km
Najprej do dobrovnika ob 5:45 do 6:00, nato prestop čakal na drugi bus v dežju, snegu, vetru (od -25 do +38 stopinj), ker na postaji ni blo hišice.
Včasih je drugi bus zamudil, pozimi ga včasih ni blo. Je prišel tisti k je naslednji na voznem redu.
Če je šlo vse po sreči sem bil ob 6:30 v Lendavi, nato še ene 5 minut peš do šole.
Pot domov je bla še bolj ekstremna saj sem mel samo en avtobus od dobrovnika do doma, tako da sem v lendavi imel samo eno izbiro. Doma sem bil ob 17:20 v šoli smo pa končali ob 14:00.
Za dijaško mesečno vozovnico sem plačal 90€ prvo leto, pozneje 120€.
Da ne omenim, da sem se sam vozil na busu, bilo nas je maks 5, če so šle kake babice k zdravniku.
Najlepše je bilo pozimi ko me je zeblo k prasca, ne sam na postaji ampak tudi na busu. Pa ponoči sem štartal in ponoči prišel domov.
V četrtem letniku sem se vozil s svojim avtom. Končno sem se lahko naspal zjutraj, prišel prav cajt domov. Relacija v eno smer mi je vzela max. 20 minut. Za benz pa sem takrat plačal 70€ na mesec.
Cenej je bilo kot javni prevoz in fuuul bolj udobno prijetno, manj potratno itd. Vglavnem najslabša izkušnja z javnim prevozom ever in to za 3 leta.
Pa še vedno sem zategnil kake sošolce do dobrovnika pa je prispeval kak € za benz.
Tako, da na koncu sem privarčeval enormne količine na času in denarju napram javnemu prevozu.
Javni prevoz? Mogoče, ko bo za 50% cenejši, pogostejši in hitrejši, ter udobnejši.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mesar ::
m0LN4r> Javni prevoz? Mogoče, ko bo za 50% cenejši, pogostejši in hitrejši, ter udobnejši.
Tega pa nebomo dočakali. Slovenske železnice so tak v ....., najboljše, da jih prodamo tujcem, da nehamo stran metati davkoplačevalski denar ali pa kr ukinemo vse skup. Avtobusi pa so različno urejeni ampak po večini so fail od sistema.
Tega pa nebomo dočakali. Slovenske železnice so tak v ....., najboljše, da jih prodamo tujcem, da nehamo stran metati davkoplačevalski denar ali pa kr ukinemo vse skup. Avtobusi pa so različno urejeni ampak po večini so fail od sistema.
Your turn to burn!
jype ::
Ja, še enkrat: Vsi bi se fijakal z avtomobili, nihče pa ne bi plačal stroškov takega luksuza.
"Javni prevoz je drag in manj udoben!"
Starši vaših starih staršev so hodili peš, ker jim nihče ni subvencioniral prometnih sredstev, ki jih danes smatrate za minimum (in njih ceno še vedno plačujemo tudi vsi tisti, ki se ne vozimo z avtomobili).
Hvala bogu za birokrate v EU, ki resno mislijo za stroške vožnje z avtomobili terjat tiste, ki se z njimi dejansko vozijo.
"Javni prevoz je drag in manj udoben!"
Starši vaših starih staršev so hodili peš, ker jim nihče ni subvencioniral prometnih sredstev, ki jih danes smatrate za minimum (in njih ceno še vedno plačujemo tudi vsi tisti, ki se ne vozimo z avtomobili).
Hvala bogu za birokrate v EU, ki resno mislijo za stroške vožnje z avtomobili terjat tiste, ki se z njimi dejansko vozijo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Utk ::
A res ne more nihče enkrat ustavit tega trola? V Sloveniji je čez milijon osebnih avtov. Pa še par sto jurjev avtobusov, tovornjakov, traktorjev, motorjev in še vsega hudiča, ki se vozi po cesti. Kdo "subvencionira" to, če VSI uporabljajo ceste? A jih kdo ne? Če gremo vsi na buse, bomo glih tako potrebovali ceste, in to takšne, kjer se lahko srečata dva busa, danes pa se marsikje ne morta. Železnice več denarja dobijo od subvencij od bencinarjev kot od kart. Tudi če potrojijo prodajo kart, bojo imeli izgubo brez subvencij. A bo jype plačeval avtobus čez vsako slovensko zabačeno vas vsako polno uro, tudi če bo večina teh busov odšla iz vasi enako praznih kot prišla? Ali bi raje, da prepovemo avte, avtobus pa pride en zjutraj in en popoldan? In kako zaboga si predstavljaš it z vlakom čez Slovenijo, če se bo ustavljal v vsaki od teh zabačenih vasi, ki so slučajno ob progi? Je res kdo tako neumen, da ne ve, da problem hitrosti vlaka ni v tem, da ne bi mogel 80 na uro (kar bi bilo že dobro povprečje za Slovenijo), ampak ustavljanje vsakih 10 minut? Če imaš hitre vlake, moraš imet pa spet avtobuse iz vasi do železnice, kar je pa spet drago in počasno.
In kaj si naredil za kakšno novo kolesarsko stezo? Si organiziral kakšno društvo, zbral 5 mio evrov? Nisi, hočeš samo da te drugi subvencionirajo. Fakof. Od avtov se toliko denarja zbere, da bi komot imeli vse poštimano, pa še za vzporedne kolesarske steze bi ostalo. In ne moreš rečt, da kdo subvencionira motorna vozila, če jih vsi uporabljajo. Edino če nam jih subvencionirajo Marsovci, to se pa itak ne rabimo potem sekirat.
In kaj si naredil za kakšno novo kolesarsko stezo? Si organiziral kakšno društvo, zbral 5 mio evrov? Nisi, hočeš samo da te drugi subvencionirajo. Fakof. Od avtov se toliko denarja zbere, da bi komot imeli vse poštimano, pa še za vzporedne kolesarske steze bi ostalo. In ne moreš rečt, da kdo subvencionira motorna vozila, če jih vsi uporabljajo. Edino če nam jih subvencionirajo Marsovci, to se pa itak ne rabimo potem sekirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
imagodei ::
Drugač pa: škatlica z GPS-om in SIM kartico, ki v center sporoča prevožene kilometre. Vsako registrirano vozilo bi moralo imeti to škatlico, pa plombo gor, na tehničnem pregledu se preveri, da ni bilo nedovoljenih posegov in skupaj z registracijo plačaš še dajatev za ceste (za navadne in za avtoceste). Z malo navdušenja bi lahko ti kilometri služili tudi kot referenca za preverjanje stanja na števcu, ker je vrtenje števca nazaj pred prodajo avtomobila nacionalni šport.
Najbolje da se en drzavni organ ve kje se nahajas v vsakem trenutku, pa kaj pocnes, itd. Amerikanizacija pa to...
Najbolj ste zanimivi patroni, ki iz celega sestavka preberete 2 besedi, potem pa KLIK! po gumbu citiraj, pustite cel Wall'o'text in pripišete eno puhlico, ki se tko fajn sliši, ane...
Če bi prebral več kot 2 besedi, bi videl, da sem napisal: "ki v center sporoča prevožene kilometre".
See the difference?
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
Utk ::
Ne, ni. Manjka strošek širitve cestnega omrežja zaradi večje količine vozil, manjka strošek zdravljenja pljučnih in srčnih bolezni zaradi povečane količine zdravju nevarnih snovi v zraku, manjka strošek povečane količine pobitih in poškodovanih zaradi gostejšega prometa, manjka celo strošek zmanjšane hitrosti in cenovne učinkovitosti javnega prevoza.
Skratka, mate luksuz, ne bi pa zanj plačali (ker strošek, ki ga plačuješ, še zdaleč ni vse, kar je treba plačat, da se ti lahko voziš "od vrat do vrat").
Če ta trenutek zapremo avtocesto, ki je še vedno nismo odplačali, bo železnica profitabilna v osmih minutah.
-valvoline-> brezveze
Ni brezveze. Čas je že, da poravnate račun. Iz mojega žepa je šlo več kot 10 milijard evrov samo za avtoceste, po katerih se brez motornega vozila sploh vozit ne smem - kje so še vse občinske in regionalne ceste, ki jih v omejenem obsegu potencialno lahko uporabljam, če pri tem pazim na vse, ki ne.
BALAST> ki ga v glavnem plačujejo vsi lastniki vozil.
To ne drži. Cestno omrežje plačujemo vsi, ne le vozniki. Kolesarskega omrežja sploh nimamo, tako da je obsceno trditi, da zanj plačujejo vozniki.
To se mene ne tiče - iz proračuna se vam vsem močno subvencionira uporaba osebnega avtomobila, znatno bolj kot se je ali se bo železnica kadarkoli v zgodovini te države.
Za te stvari prosim jypa za linke, ali jih pa naj izbriše sam ali kdo drug. Ker to ničemur podobno, navadno nabijanje nedokazanih bedarij, ki še lastno mnenje ne morejo bit.
jype ::
Komot lahko sam preveriš: http://www.mf.gov.si/si/delovna_podrocj...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
-valvoline- ::
Še vedno ne razumem kaj išče jype v temah kjer se pogovarjamo o avtih. Sodobn svet je zgrajen na 4ih kolesih in vsak normaln človek ima avto.
Dej prenehaj trolat in se umakni.
Dej prenehaj trolat in se umakni.
jype ::
Utk> Tu piše, da vozniki bencinarjev subvencionirajo vse druge.
Narobe si prebral. Tu piše, da od vseh prihodkov države skoraj polovico zmečemo za plačevanje obresti od kreditov, s katerimi vzdržujemo ceste.
-valvoline-> Sodobn svet je zgrajen na 4ih kolesih in vsak normaln človek ima avto.
Ja, jaz pa plačujem za to, da se lahko vsak lolek prevaža gor in dol in pohablja, zastruplja in ovira.
Narobe si prebral. Tu piše, da od vseh prihodkov države skoraj polovico zmečemo za plačevanje obresti od kreditov, s katerimi vzdržujemo ceste.
-valvoline-> Sodobn svet je zgrajen na 4ih kolesih in vsak normaln človek ima avto.
Ja, jaz pa plačujem za to, da se lahko vsak lolek prevaža gor in dol in pohablja, zastruplja in ovira.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
-valvoline- ::
Ti ne plačaš nič. Vozniki prek trošarine na goriva financirajo teb, froce,zdravstvo in državo,pa še tvojih kolesarskih stez. Če se ti sodobni svet ne dopade se lahko vedno preselis nekje kjer so še vedno v stoneageu. Kšna afriška puščava morda.
jype ::
Jaz plačam 70% vseh davčnih prihodkov države. Vozniki pa 30%, kar vključuje trošarine na alkoholne pijače.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Utk ::
Utk> Tu piše, da vozniki bencinarjev subvencionirajo vse druge.
Narobe si prebral. Tu piše, da od vseh prihodkov države skoraj polovico zmečemo za plačevanje obresti od kreditov, s katerimi vzdržujemo ceste.
Ne, tega ne piše. Za vzdrževanje cest gre tak drobiž, da se trikrat tolk denarja zbere samo pri registraciji, kje so še trošarine na goriva in ddv na vse kar spada k avtu.
To kar ti pišeš je navadna laž.
-valvoline- ::
Dajte ga na ignore.
BTW tu si poglej kolk je dejanska dajatev na 1l goriva.
http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/...
Čeb jaz biv tvoja žena še jutr bi te zapustil. Moški brez avta je danes k moški brez t**a. Sorry ampak je res tako. S tabo je nekaj zelo zelo narobe tam zgoraj da v 21 stoletju nimaš avta.
BTW tu si poglej kolk je dejanska dajatev na 1l goriva.
http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/...
Čeb jaz biv tvoja žena še jutr bi te zapustil. Moški brez avta je danes k moški brez t**a. Sorry ampak je res tako. S tabo je nekaj zelo zelo narobe tam zgoraj da v 21 stoletju nimaš avta.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
šernk ::
Starši vaših starih staršev so hodili peš, ker jim nihče ni subvencioniral prometnih sredstev, ki jih danes smatrate za minimum (in njih ceno še vedno plačujemo tudi vsi tisti, ki se ne vozimo z avtomobili).
starši mojih staršev so imeli službo 5km od doma najdlje. Slednja je bila od 6-14 ali od 7-15, danes imaš službo od 8-17, z malce nesreče lahko tudi od 8-20 (in umes 4 ure prosto) Podjetje, ki je takrat zaposlovalo čez 2000 ljudi jih danes zaposljuje 250, od tega jih je 50 preveč. Danes celotna dolina na razdalji 40km ne zaposluje 1000 ljudi, kar je 50 let nazaj zaposlovalo vsako srednje podjetje skoraj da v vsaki večji vasi. Vleči prosim vzporednice z vsem in ne samo s tistim kar ti paše.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
-valvoline- ::
Ja, še enkrat: Vsi bi se fijakal z avtomobili, nihče pa ne bi plačal stroškov takega luksuza.
"Javni prevoz je drag in manj udoben!"
Starši vaših starih staršev so hodili peš, ker jim nihče ni subvencioniral prometnih sredstev, ki jih danes smatrate za minimum (in njih ceno še vedno plačujemo tudi vsi tisti, ki se ne vozimo z avtomobili).
Hvala bogu za birokrate v EU, ki resno mislijo za stroške vožnje z avtomobili terjat tiste, ki se z njimi dejansko vozijo.
Hihi,ker biser pa je tole. Hihihi.
Bodi srečn da si v 21 stoletju,v časih k so živel naši dedeki bi ti umr od lakote,saj takrat ni obstajalo delo aka *posiljevalec tipkovnic*.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jype ::
Utk> Za vzdrževanje cest gre tak drobiž, da se trikrat tolk denarja zbere samo pri registraciji, kje so še trošarine na goriva in ddv na vse kar spada k avtu.
Narobe. Samo za gradnjo avtocest je šlo več kot 5 milijard evrov. S prihodki od voznikov se zbere manj kot je stalo zadolževanje _samo za avtoceste_, zato mora razliko kriti proračun. Ker to pomeni, da razpoložljivih denarnih sredstev z naslova avtomobilskih in bencinskih dajatev _ni več_ moramo skleniti, da se vse lokalne in regionalne ceste gradijo in vzdržujejo iz proračuna.
-valvoline-> Bodi srečn da si v 21 stoletju,v časih k so živel naši dedeki bi ti umr od lakote,saj takrat ni obstajalo delo aka *posiljevalec tipkovnic*.
Ti lepo pošteno plačaj svoje neumne razvade, pa ne bo nobenih težav.
Narobe. Samo za gradnjo avtocest je šlo več kot 5 milijard evrov. S prihodki od voznikov se zbere manj kot je stalo zadolževanje _samo za avtoceste_, zato mora razliko kriti proračun. Ker to pomeni, da razpoložljivih denarnih sredstev z naslova avtomobilskih in bencinskih dajatev _ni več_ moramo skleniti, da se vse lokalne in regionalne ceste gradijo in vzdržujejo iz proračuna.
-valvoline-> Bodi srečn da si v 21 stoletju,v časih k so živel naši dedeki bi ti umr od lakote,saj takrat ni obstajalo delo aka *posiljevalec tipkovnic*.
Ti lepo pošteno plačaj svoje neumne razvade, pa ne bo nobenih težav.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
jype ::
Tako izkušnjo ima izključno zato, ker se izdatno subvencionira osebni avtomobilski prevoz, javni pa na ta račun trpi oziroma je nerentabilen (če bi pa moral plačevati polno ceno osebnega avtomobilskega prevoza, bi bil ta nekajkrat dražji, zato bi javni prevoz bil pogostejši, udobnejši, bi se pokrival iz vozovnic in voznin in bil tudi edina smotrna izbira).
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
Narobe. Samo za gradnjo avtocest je šlo več kot 5 milijard evrov. S prihodki od voznikov se zbere manj kot je stalo zadolževanje _samo za avtoceste_, zato mora razliko kriti proračun.
res? Glede na povezavo ki si jo dal se v letu 2013 pričakuje 128M € pobranih samo od cestnih taks (*10 let je to 1.2 miljarde €). od cestnine se od kar so vinjete letno pobere cca 280M € * 5let = 1,4 miljarde €. Če se je ne motim se je pred uvedbo vinjet pobralo celo več, torej lahko zaokrožimo da se je od cestnin v zadnjih 10ih letih pobralo za 3 miljarde €, torej v zadnjih 4ih letih se je samo od cestnin pobralo minimalno 4 miljarde evrov.. Prispevek iz trošarin je 1,5 miljarde € za leto 2013 od tega nekako verjamem da je največji delež prispevan iz bencina, ki ga tankamo vozniki avtov pa recimo da je samo 30% trošarin iz bencina znese to v 10ih letih 5 miljard €.
torej tvojih 70% subvencije si lahko nekam vtakneš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
GrimReaper ::
Osebno ob porabi 7,8l/100km me pride 30km natančno 4,3€, vzorec 41.000km z vsemi stroški (3 leta - 3x registracija, 3x vinjeta, 3x mali servis), medtem ko me stane samo gorivo 3,2€ za 30km.
Če sem prav izračunal je to samo 40€ na mesec brez bencina.
Zdej seveda ker imaš 2x več kilometrov letno, ob predpostavki da z avtom ni problemov, bo stroškov na km manj. Bencina bo šlo pa seveda več. Kolk kilometrov letno je tisti optimum pa ne vem, vsekakor nekje med 15-30k km.
To je pač če gledaš stroške na kilometer, če gledaš letne stroške vseeno velja da manj kot prevoziš, bolje je.
Men na 40€ ne znese niti če odštejem dva izredna servisa ki sem jih imel letos (regulator gretja, ter počeno desno ogrevano ogledalo).
Šele če bi imel 50% popusta pri zavarovanju (zdej imam 10%), in nebi kupil novih brisalcev, bi prišel na ene 40€ na mesec.
Tko da 40€ na mesec brez bencina (oz. tvojih 4,3€ na 30km z bencinom vred) je res čisti minimum.
S prejšnjim avtom, ki je bil dost na servisu, pa v katerega sem nekaj vložil še v predelave, je šlo za 230€ na mesec z bencinom, oz. 14€ na 30km.
Eto, dons sem peljal tastare do Brnika in nazaj, 30km v eno smer, to je skupaj 19€ (4,4l porabljenega bencina, pa tistih 100€ stroškov na mesec oz. 500km, kar znese 12€ na 60km).
Seveda če štejem samo to vožnjo je bilo stroškov samo za 6,6€ bencina, ampak mene očitno amortizacija veliko stane. Drugo leto bo treba še nove letne gume, drugače pa zaenkrat dobro kaže glede zanesljivosti avtomobila.
Tko da ne mi govorit da je avto poceni. Seveda neke alternative ob štirih zjutraj ni, taksi mislim da stane približno enako.
Za na šiht si pa že sam zgoraj povedal, da veliko prišparaš na času v primerjavi z javnim prevozom, zame je bil to glavni razlog nakupa avtomobila.
Pa itak pred firmo dons noben več ne čaka na avtobus, še ko sem videl čistilko s skoraj novim avtom, sem bil kar presenečen.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
jype ::
šernk> torej tvojih 70% subvencije si lahko nekam vtakneš.
To si narobe izračunal - trošarine pri gorivu ne gredo v gradnjo in vzdrževanje cest, temveč v ostale stroške prevoza (okoljske obremenitve, krvni davek, stroške financiranja avtomobilskega nadstandarda).
GrimReaper> taksi mislim da stane približno enako.
Ampak ga ni treba plačevati, kadar ga ne uporabljaš - avtomobil pa stane tudi ko stoji v garaži.
To si narobe izračunal - trošarine pri gorivu ne gredo v gradnjo in vzdrževanje cest, temveč v ostale stroške prevoza (okoljske obremenitve, krvni davek, stroške financiranja avtomobilskega nadstandarda).
GrimReaper> taksi mislim da stane približno enako.
Ampak ga ni treba plačevati, kadar ga ne uporabljaš - avtomobil pa stane tudi ko stoji v garaži.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
To si narobe izračunal - trošarine pri gorivu ne gredo v gradnjo in vzdrževanje cest, temveč v ostale stroške prevoza (okoljske obremenitve, krvni davek, stroške financiranja avtomobilskega nadstandarda).
watever, še vedno smo od tvojih 5miljard v zadnjih 10ih letih pobrali od cestnin 4 miljarde. Tvojih 70% tudi na tem pade.
Seveda če štejem samo to vožnjo je bilo stroškov samo za 6,6€ bencina, ampak mene očitno amortizacija veliko stane.
drugega kot menjaj avto in spremeni način vožnje ti ne morem rečt. Je pa res, da jaz avto vzdržujem v 99% sam. Torej me stane menjava olja 30€, nov ležaj tudi 40€, nova luč 70€ itd. Imam 50% popusta pri zavarovanju + na to še cca 20% popusta, motor 1.6 120KM, tako da me je januarja prišla komplet registracija 345€. Me pa stane vzdrževanje (servisi) letno v povprečju okoli 200€. Zadnji 2 leti je bilo 220 oziroma 250€, vendar sta notri obe novi sprednji luči. Za letos pričakujem samo še menjavo zadnjih zavornih čeljusti, morda še menjavo kakšnega prednjega kolesnega ležaja, vendar ne bom prišel do 200€ stroškov. In to se v kilometre zelo hitro skrije.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Utk ::
Avtoceste se plačujejo iz cestnin, in se bojo še 30 let. Države ne bo to nič stalo, še zaslužila bo, ker se je plačal davek na vsak kubik peska za njih.
jype ::
Mhm, v trideset letih se bodo stroški za izgradnjo povrnili, če se bodo vsi vozili vsaj toliko kot se danes.
Ostali stroški, ki jih danes še ne plačujejo tisti, ki jih povzročajo, bodo pa vrtoglavo narastli.
Ostali stroški, ki jih danes še ne plačujejo tisti, ki jih povzročajo, bodo pa vrtoglavo narastli.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Utk ::
Nemci imajo avtoceste že 80 let pa ni videt, da jih bi to strašno oviralo pri razvoju. Šele ko so jih res naredili v nulo so si lahko počasi privoščili tudi kakšno kolesarsko stezo.
šernk ::
In približno 100x boljši javni promet, ki ga večinoma avti sploh ne ovirajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Seveda ga ne ovirajo, saj njihovega osebnega prometa nihče ne sponzorira.
Avtomobile si lahko privoščijo, ker so bolj učinkoviti in ustvarjajo večjo dodano vrednost, ne ker bi nemška država to zagotavljala komurkoli.
Avtomobile si lahko privoščijo, ker so bolj učinkoviti in ustvarjajo večjo dodano vrednost, ne ker bi nemška država to zagotavljala komurkoli.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
PacificBlue ::
Ja, še enkrat: Vsi bi se fijakal z avtomobili, nihče pa ne bi plačal stroškov takega luksuza.
"Javni prevoz je drag in manj udoben!"
Starši vaših starih staršev so hodili peš, ker jim nihče ni subvencioniral prometnih sredstev, ki jih danes smatrate za minimum (in njih ceno še vedno plačujemo tudi vsi tisti, ki se ne vozimo z avtomobili).
Hvala bogu za birokrate v EU, ki resno mislijo za stroške vožnje z avtomobili terjat tiste, ki se z njimi dejansko vozijo.
Jaz sem do 5 razreda OŠ hodil peš v šolo in nazaj. 7 kilometrov v eno smer. Kasneje nas je vozil kombi, ker je država tako želela.
Samo je pa dejstvo, kako pokvarjen sistem imamo v Sloveniji. Z cestninami se posredno financirajo tudi železnice(verjetno krediti) in denarja za infrastrukturo hitro zmanjka, zato tudi namesto, da bi popravljali ceste, gredo hitrost na slabih cestah zmanjsat na 50 km/h in kasirajo kazni(en tak primer v nasih krajih).
I’m out.
:3
:3
Utk ::
Nemci imajo približno en avto manj na prebivalca kot Slovenci.
Potem bi imeli minus pol avta na prebivalca. Laž na laž, vse brez linka, in nobenga naziva.
Seveda ga ne ovirajo, saj njihovega osebnega prometa nihče ne sponzorira.
Avtomobile si lahko privoščijo, ker so bolj učinkoviti in ustvarjajo večjo dodano vrednost, ne ker bi nemška država to zagotavljala komurkoli.
Kot tudi ne našega. Oni si lahko privoščijo boljše avte in ceste, kot tudi boljša kolesa in kolesarske steze. Ti bi pa podprl slovensko gospodarstvo z rušitvijo cest in obveznim kolesarjenjem. Čudno, da Kitajci, ki so se pred 20 leti v glavnem vozili na biciklih se z napredkom ne vozijo še več z bicikli.
m0LN4r ::
Če "tista oseba brez avta" plača 70%, pol potemtakem plača tisti, ki ima avto 100% ne?
Ker "oseba brez avta" nima registracije, ne tanka goriva, nima vinjete itd. Pa še javnemu prevozu se izogiba s kolesom.
Ker "oseba brez avta" nima registracije, ne tanka goriva, nima vinjete itd. Pa še javnemu prevozu se izogiba s kolesom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30793 (20879) | jb_j |
» | Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 37706 (33305) | Invictus |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42627 (32005) | jest10 |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 45000 (38244) | krneki0001 |
» | Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22472 (19965) | sirotka |