» »

Fallout 4

Fallout 4

««
39 / 63
»»

VaeVictis ::

 Fallout

Fallout

Kaj ::


Po 118h in, očitno, končani glavni zgodbi na žalost sledi zaključni posnetek.
Je za tem na voljo le še dokončanje stranskih nalog, novih ponavljajočih requestov in grajenje vasi?
Sem kar malo otožen.

oo7 ::

Kaj je izjavil:


Po 118h in, očitno, končani glavni zgodbi na žalost sledi zaključni posnetek.
Je za tem na voljo le še dokončanje stranskih nalog, novih ponavljajočih requestov in grajenje vasi?
Sem kar malo otožen.



Sem bral, da, ko končaš glavno zgodbo lahko naprej sodeluješ z inštitutom in tam dobiš nove stranske in glavne queste:)


Drugače pa drugo leto pridejo še štirje DLC-ji prvi mislim, da že Januarja ali Februarja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Isotropic ::

se ze kaj ve, kaj bo v njih?

oo7 ::

Isotropic je izjavil:

se ze kaj ve, kaj bo v njih?




Trenutno se še ne ve kaj bo v DLC-jih so pa razna ugibanja :)

Fallout 4: 7 Huge DLC Rumors And Possible Locations

http://whatculture.com/gaming/fallout-4...




During a red carpet interview with Red Carpet Report, "Fallout 4" game director Todd Howard said there will be multiple "Fallout 4" expansion packs, but the company has kept mum on their content. According to Howard, all "Fallout 4" expansions will be shaped by fan feedback.

"This game is huge, but it's not just this launch," Howard said. "It's going to be well deep into next year. It's like the game is done but it's not done, because until everybody plays it, it's not really done. Because what they bring to it is really important; we're going to see what people like, what they want more of, what they want different, and we're going to do that."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

MIHAc27 ::

Kaj je izjavil:


Po 118h in, očitno, končani glavni zgodbi na žalost sledi zaključni posnetek.
Je za tem na voljo le še dokončanje stranskih nalog, novih ponavljajočih requestov in grajenje vasi?
Sem kar malo otožen.


Ostane ti seveda ponovno igranje, in zaključek z eno od preostalih frakcij. Sam imam posebej shranjen save, preden sem se odločil za eno izmed njih, da mi ni treba ravno vsega od začetka.

Zmajc ::

Ne trudi se preveč, konec je vedno praktično isti.

oo7 ::

Ali se, da na Bostonskem letalisšču sploh kaj graditi tam kjer so Brotherhood of Steel? Če dam show supply line pokaže tudi to lokacijo ampak zaenkrat ne morem graditi.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Sem bral, da, ko končaš glavno zgodbo lahko naprej sodeluješ z inštitutom in tam dobiš nove stranske in glavne queste:)

Inštituta ni več :P
Na mestu kjer je nekoč stal mogočni Inštitut sedaj zija velikanski krater od eksplozije, ki so jo videli in čutili po celem Commonwealthu. Vodenje Commonwealtha pa so prevzeli Minutemeni pod vodstvom Generala Izija :D

Govorice pravijo, da je General Izi, znan tudi kot Vitez bratovščine jeklenih in glavni Agent Railroada, najprej prevzel vodenje Inštituta in postal njihov predsednik, potem pa je znotraj vodstva prišlo do hudih trenj ker Inštitut nikakor ni hotel poslušati radikalnih idej novega predsednika o ukinitvi Synth programa in zato je na nekem vodstvenem sestanku prišlo do prelivanja krvi.
Hkrati je Bratovščina jeklenih napadla Railroad in Minutemeni pod vodstvom Generala Izija so zato napovedali vojno Bratovščini. Potem pa se je diverzantska skupina Minutemanov pod vodstvom Generala Izija na silo prebila v Inštitut, kjer so po generalovem ukazu najprej milostno sprožili evakuacijski protokol, da ne bi bilo preveč civilnih žrtev, potem pa so nastavili bombo v Inštitutov jedrski reaktor.
Iz nekaj kilometrske varnostne razdalje je General Izi osebno sprožil nastavljeno bombo in Ameriko je po nekaj stoletjih zopet pretresla jedrska eksplozija >:D
Po 210. letih terorizma, strahu in brezvladja je nastopil dolgo pričakovani mir. Kdor ga bo kršil bo neusmiljeno kaznovan saj dolgi roki Generala Izija, ki kot Bog bedi nad Commonwealthom, nihče ne more uiti.
Živeli Minutemeni!

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Sem bral, da, ko končaš glavno zgodbo lahko naprej sodeluješ z inštitutom in tam dobiš nove stranske in glavne queste:)

Inštituta ni več :P
Na mestu kjer je nekoč stal mogočni Inštitut sedaj zija velikanski krater od eksplozije, ki so jo videli in čutili po celem Commonwealthu. Vodenje Commonwealtha pa so prevzeli Minutemeni pod vodstvom Generala Izija :D

Govorice pravijo, da je General Izi, znan tudi kot Vitez bratovščine jeklenih in glavni Agent Railroada, najprej prevzel vodenje Inštituta in postal njihov predsednik, potem pa je znotraj vodstva prišlo do hudih trenj ker Inštitut nikakor ni hotel poslušati radikalnih idej novega predsednika o ukinitvi Synth programa in zato je na nekem vodstvenem sestanku prišlo do prelivanja krvi.
Hkrati je Bratovščina jeklenih napadla Railroad in Minutemeni pod vodstvom Generala Izija so zato napovedali vojno Bratovščini. Potem pa se je diverzantska skupina Minutemanov pod vodstvom Generala Izija na silo prebila v Inštitut, kjer so po generalovem ukazu najprej milostno sprožili evakuacijski protokol, da ne bi bilo preveč civilnih žrtev, potem pa so nastavili bombo v Inštitutov jedrski reaktor.
Iz nekaj kilometrske varnostne razdalje je General Izi osebno sprožil nastavljeno bombo in Ameriko je po nekaj stoletjih zopet pretresla jedrska eksplozija >:D
Po 210. letih terorizma, strahu in brezvladja je nastopil dolgo pričakovani mir. Kdor ga bo kršil bo neusmiljeno kaznovan saj dolgi roki Generala Izija, ki kot Bog bedi nad Commonwealthom, nihče ne more uiti.
Živeli Minutemeni!


Koliko ur si rabil, da si preigral do konca?


Drugače pa samo LOAD pa imaš še za par ur igranja;)

The Institute quest path

Optionally kicks off at the end of Act 2 of the main quest – if you choose to get involved.

Main quests
Synth retention
Battle of Bunker Hill
Mankind Redefined
Mass Fusion
Pinned
Powering Up
End of the Line
Airship dawn
Nuclear Family

Extra quests
Building a Better Crop
Plugging a leak
A House Divided
Pest Control (repeats)
Hypothesis (repeats)
Appropriation (repeats)
Reclamation (repeats)
Political Leanings (repeats)

VaeVictis ::

Commnowealth in prihodnost sveta ima upanje in to upanje se imenuje Inštitut 8-)

Optimistično sporočilo Inštituta o boljši prihodnosti je bilo slišano jasno in glasno, ljudje še vedno izginjajo in čedlje več je Synthov namesto pravih ljudi, v prihodnosti je velika možnost, da se bo samo še govorilo o nekih čudnih bitjih imenovanih - ljudje.

Novo vodstvo pod novim vodstvom Vault Dweller-ja, razmišlja, da bi z Synth živalmi in Synthi ljudmi ponovno poselilo zemljo.

Razmišljajo tudi nekaj o Protokolu in o uploadnju v Synthe, kar je sedaj najnovejši projekt Inštituta pod novim vodstvom.

Govori se, da je bil pod cerkvijo masaker in da so pripradniki Railroda cvilili od bolečin pod orožjem Vault Dweller-ja.

Bratovščina Jeklenih je izgubila svoje največje orožje imenovano Liberty Prime, ki je sedaj v rokah Inštituta, starosta Maxson, paladin Danse in še mnogo drugih je izgubilo svojo življenje v tem neuspešnem boju in Bratovščina razmišlja o spremembi svoje taktike, Prydwen, ponos in nekdaj dokaz moči Bratovščine, je v razbitinah in sedaj spominja na nek drugi svet...

Atomska energija ponovno napaja Inštitut, ki je sedaj varen pred fašistično Bratovščino Jeklenih.

Minutniki poizkušajo reševati naselbine, a brez generala, ki je izginil pod zemljo, so samo še bleda senca samega sebe in naselbine v Commonwelathu so ponovno ogrožene od ghoulov in plenilcev, čeprav so naselja konkretno zavarovana z avtomatskimi orožji in laserji, jih feral ghouli vedno prelisičjo in pobijejo ter uničijo vso možno obrambo.

Zadnja govorica je, da je bil soprog ene izmed naseljenk ugrabljen že petič ter, da ga počasi že sumi, da ni nikoli ugrabljen, ampak jo v resnici vara z neko plenilko...

ps: General Izi je tole veliko bolje napisal!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

oo7 ::

Nazadnje sem imel misijo, kjer greš v spomin od Kellogga ta quest mi je bil res dober :)

Zdaj počasi pa še na neraziskani južni del mape kjer je radiacija >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Zmajc ::

Do poletja mogoče končaš. :P

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Do poletja mogoče končaš. :P


Do poletja sigurno, ker bodo še DLc-ji:D

Kar se pa tiče Fallout 4 sem pa trenutno pri 174 urah igranja in pri level 65 :) najbrž bom igral več kot 200 ur, da pridem, do konca :)

matobeli ::

Približno enako tukaj, trenutno je kar mal pavze.
Na DLCje bom pa šel od začetka, da bo malo bolj zajeban, zdej sem praktično bog.

oo7 ::

Najbolj pa čakam na trenutek, ko bom lahko temu poslal par krogel v glavo;(( če mi gre kdo na živce je pa to Rhys:))



matobeli je izjavil:

Približno enako tukaj, trenutno je kar mal pavze.
Na DLCje bom pa šel od začetka, da bo malo bolj zajeban, zdej sem praktično bog.


Si puščaš glavne misije za konec?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Isotropic ::

a če se bolj proti začetku igre (nisem še prišel v diamond city, level ~24) pridružiš BOS, lahko pozneje prideš tudi h synthom ali katerim drugim fakcijam (podobno kot si v FNV lahko najprej delal queste za un NCR, potem pa še za caesarja)

oo7 ::

Isotropic je izjavil:

a če se bolj proti začetku igre (nisem še prišel v diamond city, level ~24) pridružiš BOS, lahko pozneje prideš tudi h synthom ali katerim drugim fakcijam (podobno kot si v FNV lahko najprej delal queste za un NCR, potem pa še za caesarja)


Lahko se pridružiš Minutemen, BOS in Railroad in delaš za vse tri queste na koncu pa se odločiš za enega izmed njih. Kolikor sem bral se lahko Inštitutu pridružiš šele, ko je konec glavne zgodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Kaj ::

oo7 je izjavil:

Ali se, da na Bostonskem letalisšču sploh kaj graditi tam kjer so Brotherhood of Steel? Če dam show supply line pokaže tudi to lokacijo ampak zaenkrat ne morem graditi.


Po nekem questu lahko gradiš, a ne vsega. Elektriko da, unih rogovil za priklicevanje folka ne. Turrete da, a se v primeru spora z BOS lepo usmerijo vate.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Lahko se pridružiš Minutemen, BOS in Railroad in delaš za vse tri queste na koncu pa se odločiš za enega izmed njih. Kolikor sem bral se lahko Inštitutu pridružiš šele, ko je konec glavne zgodbe.

Pred koncem se lahko pridružiš inštitutu in to brez da bi postal sovražen z ostalimi. V Inštitut te pripelje glavna zgodba in se jim pridružiš nekje na okoli 80% glavne zgodbe in potem lahko delaš queste za vse 4 strani.
Vse 4 strani imajo na koncu vsak svoj odločilni quest, ki pripelje v vojno in igra te obvesti, da boš postal sovražen z nasprotno frakcijo, če prevzameš ta quest. Tako da boš vedno vedel kdaj pride glavna odločitev.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Lahko se pridružiš Minutemen, BOS in Railroad in delaš za vse tri queste na koncu pa se odločiš za enega izmed njih. Kolikor sem bral se lahko Inštitutu pridružiš šele, ko je konec glavne zgodbe.

Pred koncem se lahko pridružiš inštitutu in to brez da bi postal sovražen z ostalimi. V Inštitut te pripelje glavna zgodba in se jim pridružiš nekje na okoli 80% glavne zgodbe in potem lahko delaš queste za vse 4 strani.
Vse 4 strani imajo na koncu vsak svoj odločilni quest, ki pripelje v vojno in igra te obvesti, da boš postal sovražen z nasprotno frakcijo, če prevzameš ta quest. Tako da boš vedno vedel kdaj pride glavna odločitev.


Hvala za razlago :)

Izi kolikor ur si rabil, da si preigral Fallout 4?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Izi kolikor ur si rabil, da si preigral Fallout 4?

Koliko sem rabil in koliko sem dejansko igral sta dve povsem različne stvari. Rabil sem okoli 50 ur, igral sem pa okoli 250 ur. Če bi hotel obiskati čisto vse lokacije bi pa rabil verjetno okoli 400 ur.

Glavnih lokacij je okoli 400, kar nekaj jih je celo izven tistega kvadrata, ki na zemljevidu označuje mejo, potem pa je vsaj še enkrat toliko zanimivih lokacij, ki na zemljevidu sploh niso označene.
Bi rekel, da je to moj prvi preigrani RPG v življenju, kjer nisem uspel obiskati prav vseh lokacij. Odkritih sem imel samo okoli 300 lokacij, pa še od tega sem jih dejansko raziskal samo polovico.

Polovico časa sem porabil za izgradnjo naselij, ker je pač to zanimiva do sedaj ne videna novost v RPG igrah, predvsem elektrike in obrambnih stolpov, po celotni meji vseh naselij, kar pa se je vseeno izkazalo za neučinkovito, saj se sovražniki spawnajo kar znotraj naselja ne glede na našo obrambo.

Sama zgodba v Fallout 4 je odločno prekratka. To je praktično največji minus igre.
Celotna zgodba se odvije na vsega skupaj okoli 20 lokacijah. Samo 20 od 400 ;((
Najlepša, največja in najbolj kompleksna mapa, kdajkoli videna v igrah, je skoraj popolnoma neizkoriščena.

Mimogrede, če na koncu izbereš Minuteman linijo, igra zahteva, da imaš na svoji (minutemen) strani najmanj 8 naselij. Jaz sem jih imel 23 na Minutemen strani, 2 na BoS strani in 2 nevtralni.
Default zgodba je da se pridružiš Inštitutu in končaš igro kot direktor Inštituta. Igra te kar malo sili v to linijo in je tudi najbolj dodelana. Druga malenkost težja smer je da popelješ BoS do zmage in tudi ta smer ima kar dodelano zgodbo.
Tretja smer, kjer zmagajo Minutemeni pa je popolnoma alternativna in jo normalen igralec praktično ne more doseči, ker zahteva nekaj ekstremnih dejanj, ki so skregana z vsako logiko. Ta linija je tudi najmanj dodelana in ima najmanj questov.

Zmajc ::

Zanimivo, meni se zdi mapa premala. :D

oo7 ::

Malo o Vaultih v Fallout 4 :)


Vault 95

Vault 95 housed only people addicted to chems, with the seemingly benevolent goal of helping them recover from their addictions.

After five years of helping the addicts recover and building up a close-knit community in the vault, a Vault-Tec agent was assigned to uncover a secret lifetime supply of chems stashed away inside. The idea was to explore the effect this would have on a population consisting entirely of recovered addicts.

It won't surprise you to hear that things turned very nasty, very quickly for the poor vault-dwellers. Many succumbed to their addictions and got high immediately, locking themselves away in rooms and ODing.

Based on your grim findings inside, the Vault-Tec agent died soon after bringing out the stash (a reasonable fate), but the community that the vault-dwellers had created tore itself apart because of the experiment. A grim end to what started off as an uplifting story of solidarity and recovery.



Vault 75

With its positioning under Malden Middle School (in the north-eastern part of the Wasteland), Vault 75 was built with the purported purpose of saving schoolchildren - along with their families and teachers - when the bombs fell.

But when the kids were taken down into the vaults, all their accompanying adults were taken to another room and killed by the Vault security personnel. The children, meanwhile, were vigorously tested for their physical and intellectual abilities until the age of 18, as a means of picking out those with the best genes.

At the age of 18, the physically-gifted children were harvested for their genes, the brainy ones went on to 'graduate' and become members of the Vault's science team, while the rest were deemed unworthy of remaining in the Vault's gene pool and subsequently disposed of. It's quite possible that Vault-Tec's plan was to build a private army to help them become a serious power in the post-apocalyptic world.

Eventually, with the help of one of the former test subjects who graduated to work on the research team, the kids rebelled and managed to escape the vault. When you visit the vault, you'll see signs of a violent struggle, though notably the only casualties appear to be adults.

While it's not clear when exactly the rebellion happened, there's a good chance that some test subjects, or their descendants, are out there in the wasteland.


Vault 81

As vaults go, the story here isn't actually the most heinous one. In fact, if you ended up in Vault 81 you could say you nabbed yourself a pretty good deal. The vast majority of Vault 81 residents are alive and well at the time you arrive there. The vault was used to try and discover a universal mega-cure for every disease in the world.

The vault's overseer however, changed her mind at the last moment, deciding that she couldn't go through the unethical research (good to know at least one Vault-Tec employee is capable of compassion). Instead, the scientists carried out experiment on lab rats while the rest of the vault's residents went on with their vault lives, unaware that there even were experiments going on.

In 2277, 10 years before the events of Fallout 4, the vault's overseer opened its doors for the first time, allowing for people to come and go, and for trade to happen with the outside world. The vault is just south-west of central Boston, and you can visit the vault with relative ease, discovering what happened as a result of the research to find a cure for all diseases.



Vault 111

If you've played Fallout 4, then you'll be aware that this is the Vault that spews you out into the world. But what do you really know about it about from the fact that it unknowingly placed your character and every other test subject into a deep freeze for a couple of hundred years, with only you making it out alive?

Vault 111 was indeed meant to be a simple cryogenic experiment, looking at the effects of long-term freezing on its subjects. The staff and guards were meant to remain in the vault for 180 days before receiving the all-clear to be evacuated, leaving the test subjects to be monitored remotely.

But the evacuation signal never came, leaving the staff and guards stuck underground with limited supplies (quite possibly an intentional move by Vault-Tec). As supplies dwindled, morale dropped and tempers flared, the guards and staff tried forcing the overseer to let them out onto the surface, but he refused on the grounds that it would lead to certain death (not strictly true, as they might have turned into ghouls instead).

The Overseer locked himself in his office as chaos broke out in the vault. When you explore it, there are signs of a deadly struggle, with skeletons strewn across the ground. It's likely that the vault was eventually opened before the Sole Survivor woke up, but all the escapees probably died soon after on the surface.



Vault 114

More of a social experiment than the others, Vault 114 is an unfinished vault inside Park Street Station that was meant to be inhabited by members of society's upper classes, who were promised a life of subterranean luxury in which they wouldn't have to give up any of their many comforts and privileges that they were used to on the surface.

But surprise, surprise, it was yet another lie from Vault-Tec. The actual conditions in Vault 114 were to be vastly inferior than those of non-experimental vaults, with multiple families crammed into small rooms, shared toilet facilities, and almost no amenities to distract the families from their privileged lives.

The Overseer of this vault was supposed to be someone with strong anti-authority sentiments and no leadership experience whatsoever. One of the people interviewed for the job was one 'Soup Can Harry' - a classic tin-foil hat crackpot rambling on about government conspiracies and how he eats the chemical agent Abraxo cleaner just because the box tells him not to eat it.

While this vault sounds like it actually would've made an excellent Reality TV show, it looks like it never came to fruition, with the reasons not being entirely clear.

oo7 ::

9 Disturbing Fallout Vault Facts and Experiments



.

Iatromantis ::

Izi je izjavil:

Najlepša, največja in najbolj kompleksna mapa, kdajkoli videna v igrah, je skoraj popolnoma neizkoriščena.

Ugh, niti ne, mapa naj bi imela "30 square miles, double that of Skyrim's 14.6 square miles"
 Primerjava F3 F4

Primerjava F3 F4


Kar je malenkost proti drugim orjaškim mapam, še posebej npr. proti Daggerfallu, ki naj bi imel kar 62,394 kvadratnih milj sicer procedualno generirane mape.. nekaj teh map je spodaj in največje sploh niso vrisane:
 Game worlds

Game worlds

oo7 ::

Iatromantis je izjavil:

Izi je izjavil:

Najlepša, največja in najbolj kompleksna mapa, kdajkoli videna v igrah, je skoraj popolnoma neizkoriščena.

Ugh, niti ne, mapa naj bi imela "30 square miles, double that of Skyrim's 14.6 square miles"
 Primerjava F3 F4

Primerjava F3 F4


Kar je malenkost proti drugim orjaškim mapam, še posebej npr. proti Daggerfallu, ki naj bi imel kar 62,394 kvadratnih milj sicer procedualno generirane mape.. nekaj teh map je spodaj in največje sploh niso vrisane:
 Game worlds

Game worlds



Seveda je veliko večjih map ampak več kot polovica teh, ki so zgoraj na sliki imajo avtomobile, letala ali pa so online igre :)

Zmajc ::

Fallout pa ima fast travel...

Izi ::

Vse te velike omenjene mape so popolnoma 2D in precej puste. Redko kje lahko vstopiš v kakšno stavbo, če pa že imajo stavbe največ eno nadstropje in morda še klet.
V F4 gre mapa v vse tri dimenzije. Vstopiš lahko v praktično vsako stavbo im mnogo jih je visokih tudi po 20 nadstropij v višino in še nekaj nadstropij v globino, da kar nekaj podzemnih labirintov s po 20 stopnjami v globino sploh ne omenjam.

Tisti kvadratni kilometri oziroma milje ne pomenijo popolnoma nič. Važno je število lokacij in koliko v višino in globino gre mapa.
Večina tistih velikih map so puščave ali gozdovi, F4 pa je polovica mape velemesto s stolpnicami ena zraven druge, spodaj pa je celoten sistem podzemne železnice in kanalizacije in še in še...

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Fallout pa ima fast travel...


Fallout ima fast travel samo ni obvezen.

Igre z tiste mape kot so Fuel ali Paradise pa so avtomobilske igre ali GTA in Just Cause, kjer moraš uporabljati avtomobile že zaradi nekaterih misij:P

Iatromantis ::

Izi je izjavil:

Vse te velike omenjene mape so popolnoma 2D in precej puste. Redko kje lahko vstopiš v kakšno stavbo, če pa že imajo stavbe največ eno nadstropje in morda še klet.

Ok, a res ne pretiravaš, da je zate F4 "Najlepša, največja in najbolj kompleksna mapa, kdajkoli videna v igrah"? Še posebej ker je Bethesda tako znana po globini, ne po površini :)

Torej bo kompleksnost mape v F4 posekala tudi No Man’s Sky: the game where you can explore 18 quintillion planets?

ZaphodBB ::

Izi je tak čuden tič, da mu je tisti špil, ki ga trenutno igra najboljši, največji, najatrativnejši in sploh najbolj najboljši ever.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

človek zver ::

Men se je zdel Skyrim zarad svojih dolgih temnic pa jam zdel ogromen res! Tko da ga bom šov še enkrat igrat zle k tole ubrnem.

oo7 ::

Quest: Last Voyage of the USS Constitution

Odločil sem se, da pomagam robotom. Popravil sem jim celo ladjo potem pa na koncu sledi hud napad scavengerjev. Na scavengerje sem zmetal ene 10 mini nuk pa jih kar ne zmanjka ampak problem je, ker enkrat mi je celo uspelo obraniti ladjo pa so se roboti vseeno obrni proti meni kljub temu, da sem jim pomagal braniti ladjo kje je problem?:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

matobeli ::

A si ustrelil katerega od robotov?

oo7 ::

matobeli je izjavil:

A si ustrelil katerega od robotov?


Mi je uspelo narediti quest. Nisem vedel, da moram v notranjost ladje in braniti tisti vhod jaz sem bil pa samo na vrhu ladje in streljal na ulico :)

Matej_K ::

Ladja že poletela v daljne kraje? :-D
... .. .

oo7 ::

Je poletela hehe zelo smešen quest sploh konec :)

Matej_K ::

Nisem sicer šel do nove lokacije, ampak mislim da se quest še nadaljuje.
... .. .

oo7 ::

Tudi jaz nisem šel, do nove lokacije potem pa morm it preverit :)

MrNighthawk ::

oo7 je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Fallout pa ima fast travel...


Fallout ima fast travel samo ni obvezen.


Ni obvezen se ga pa splača uporabljat vsake toliko? Ali ga pač ne? :P Tudi pri ostalih kjer imaš na voljo avtomobile...ne hodiš ravno peš :)

oo7 ::

Jaz sem fast travel največ uporabljal na začetku, da se mi ni odprla vsaka lokacija, ki sem šel mimo nje, ker, ko se mi pokaže na zemljevidu jo tudi potem najraje raziščem. Tako, da tista lokacija, ki je na zemljevidu vem, da sem jo že raziskal. Zdaj imam že okoli 300 odkritih lokacij in bolj malo uporabljam fast travel, ker je tudi nekaj neoznačenih lokacij :)

Zmajc ::

Matej_K je izjavil:

Nisem sicer šel do nove lokacije, ampak mislim da se quest še nadaljuje.


Quest je končan. Na novi lokaciji je samo dialog z kapetanom in potem konec.

oo7 ::

Končno sem začel quest Gloving Sea in šel na najbolj radioaktivno območje.

To pa je pravi post-apokaliptičen svet :)

D3m ::

Aha. Ti v obleki pes je pa imun na fucking vse.
|HP EliteBook|R5 6650U|

oo7 ::

Pes je nesmrten :)

D3m ::

Psu bi morali dodeliti večjo vlogo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Izi ::

D3m je izjavil:

Psu bi morali dodeliti večjo vlogo.

Saj ima daleč največjo vlogo od vseh spremljevalcev.
Nujno ga rabiš v enem glavnem questu in v enem stranskem questu sem ga tudi moral pripeljati, da je izvohal neke sledi. Pa edini spremljevalec je, ki ima prave Perke kar vmes med našimi Perki, kar ga naredi tudi daleč najmočnejšega spremljevalca.

oo7 ::

Izi je izjavil:

D3m je izjavil:

Psu bi morali dodeliti večjo vlogo.

Saj ima daleč največjo vlogo od vseh spremljevalcev.
Nujno ga rabiš v enem glavnem questu in v enem stranskem questu sem ga tudi moral pripeljati, da je izvohal neke sledi. Pa edini spremljevalec je, ki ima prave Perke kar vmes med našimi Perki, kar ga naredi tudi daleč najmočnejšega spremljevalca.



Pa še tiho je in nič ne obsoja tako, da Dogmeat je zakon :)

oo7 ::

Glavne zgodbe še vedno nisem končal:P sem si vzel čas trenutno še raziskujem mapo zaenkrat sem odkril 344 lokacij pa še vedno še pojavi kakšna nova :)


FALLOUT 4 - TOP 10 WEAPON MODS!
««
39 / 63
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20427391 (539) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36877816 (2573) todman74
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11925537 (1306) oo7
»

Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43253319 (5261) oo7
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25354477 (18612) oo7

Več podobnih tem