Forum » Na cesti » Formula 1 2013
Formula 1 2013
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
cendof ::
Ja, res je.
Štartal samo kot sedmi, takoj na štartu dobil dve mesti, vozil pametno v sredini dirke in varčeval gume, na koncu pa z boljšo taktiko in dobro ohranjenimi gumami zmagal. In to je nezasluženo?
![;(](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_evil.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
AlexH: Da, samo slika samo zgleda HD, se tako malo zatika. Mikro zatika.
edit: sedaj je bolje, ko piše "helping 38". Piše pa 180/180 DL/UL v trayju. /edit
Tako, da imam sedaj RTVSLO2 na mute in ta stream, čeprav je en krog nazaj...
Imaš možnost gledanja dvojke z VLC? Da bi nastavil zamik.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
cendof ::
Meni ta stream dela povsem b.p. Če sem prav videl je stream 1750 kbps, kar je malo manj kot 2Mbps. Če imaš morda net povezavo "le" 1Mbps, potem je to težava.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Same kvalifikacije in začetek dirke so šle povsem v sezono 2011, ko je Vettel povozil vse za enormno veliko razdaljo, Webber pa je bil povsem nekonkurečen. Pa vendar, ko je Vettel naredil dve sekundi na Masso v dveh krogih se je začela dirka. Massa je danes lahko upravičeno slabe volje, razlog za to pa je njegov komandi štab, ki je pustil Alonsu, da je naredil undercut taktiko in se odpeljal naprej. Sicer je jasno, da je dirkalni ritem Alonsa boljši in višji, pa vendar se je lepo videlo, da je treba še prehitet.
Dobra dirka, odličen tyre management za Lotus, mislim, da ko stvari začnejo učinkovat aerodinamično je RB še vedno v (veliki) prednosti, ampak trenutno je sezona še na začetku in tyre management je najbolj pomembna stvar.
Malo razočaranje je MB, pričakoval sem več od dirkalnika, predvsem na tyre managementu, ker Costa je bil v preteklosti znan po svojih izdelkih, ki so znali hraniti gume. Samo kvaliteto gum je pa najbolje demonstriral Sutil, dejansko so bile najmehkejše pnevmatike dobre le krog ali dva.
Odlična dirka tudi za Julesa Bianchia, v 52 krogu je odpeljal, verjeli ali ne, 1:30.454s.
Ima pa McLaren hude težave in me prav zanima kako dolgo se bo tole vleklo.
Dobra dirka, odličen tyre management za Lotus, mislim, da ko stvari začnejo učinkovat aerodinamično je RB še vedno v (veliki) prednosti, ampak trenutno je sezona še na začetku in tyre management je najbolj pomembna stvar.
Malo razočaranje je MB, pričakoval sem več od dirkalnika, predvsem na tyre managementu, ker Costa je bil v preteklosti znan po svojih izdelkih, ki so znali hraniti gume. Samo kvaliteto gum je pa najbolje demonstriral Sutil, dejansko so bile najmehkejše pnevmatike dobre le krog ali dva.
Odlična dirka tudi za Julesa Bianchia, v 52 krogu je odpeljal, verjeli ali ne, 1:30.454s.
Ima pa McLaren hude težave in me prav zanima kako dolgo se bo tole vleklo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
JC Denton ::
Skoraj idealen razplet zame, boljše bi bilo le če bi bil Hamilton pred Vettlom.
Kdaj je naslednja dirka? Naslednji teden ali čez 14 dni?
Kdaj je naslednja dirka? Naslednji teden ali čez 14 dni?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
>Imaš možnost gledanja dvojke z VLC? Da bi nastavil zamik.
AlexH: Vidiš, meni možgani zjutraj ne delajo. Sploh pa, če sem dvakrat zaporedoma spal manj kot 4 ure. Seveda bi lahko to naredil, bedak jaz!
--
Kimi je odpeljal fenomenalno dirko. Bil agresiven na pravih mestih, s Hamiltonom sta imela spet "kolo-ob-kolesu" skozi dva zavoja in spet se je lepo izšlo (brez crasha ali odleta koga na travnik). Čeprav je bil Lojz res preveč neučakan v začetku njegove kariere, pa sedaj (in lani tudi) vozi na vrhunski ravni. Kimi bil tudi pameten z gumami, zato zelo zaslužena zmaga! Čestitke!
Masse še vedno ne maram, ker kot že večkrat pisal, njegovi časi preveč nihajo. Kar si pribori v treh dobrih krogih, zapravi v enem slabem.
Dobra sta bila tudi Mercedesa. V bistvu sta me presenetila, ker so imeli v zadnjih treh letih največje težave ravno s hitrostjo med dirko.
All-in-all, meni zelo zanimiva dirka, všeč mi je, da ni nobene moštvo izstopalo. V bistvu so bili vsi ZELO ZELO skupaj. Sicer prva dirka ne pomeni nič, imam pa dober občutek (na vodi v kolenu:)), da nima nobeno moštvo velike prednosti pred ostalimi. To je glavno.
---
Sedaj študiram, če čem kupiti F1 Timing App Premium, ki stane 30EUR. Lani je imela aplikacija tedenske popravke, pa vedno je bilo med dirko nekaj narobe. Cincam, ker 30EUR je sicer malo denarja, a po drugi strani, če je pa za kup crap kode, ki dela, ne dela, dela na pol, pa fraking too much. Mah kurc, ker je to edini šport, ki ga spremljam (in to z veseljem in zanimanjem) bom verjetno tvegal. Če bom kupil, bom pred naslednjo dirko - bo verjetno kaj ceneje, ker če se ne motim, se je lani cena po vsaki končani dirki nižala.
Pššššt, sedaj sem jo našel za hišo na travniku, pa mi je proti koncu, ko sem preklopil med aplikacijami, javilo da je pravi lastnik prišel iskati... :)
AlexH: Vidiš, meni možgani zjutraj ne delajo. Sploh pa, če sem dvakrat zaporedoma spal manj kot 4 ure. Seveda bi lahko to naredil, bedak jaz!
--
Kimi je odpeljal fenomenalno dirko. Bil agresiven na pravih mestih, s Hamiltonom sta imela spet "kolo-ob-kolesu" skozi dva zavoja in spet se je lepo izšlo (brez crasha ali odleta koga na travnik). Čeprav je bil Lojz res preveč neučakan v začetku njegove kariere, pa sedaj (in lani tudi) vozi na vrhunski ravni. Kimi bil tudi pameten z gumami, zato zelo zaslužena zmaga! Čestitke!
Masse še vedno ne maram, ker kot že večkrat pisal, njegovi časi preveč nihajo. Kar si pribori v treh dobrih krogih, zapravi v enem slabem.
Dobra sta bila tudi Mercedesa. V bistvu sta me presenetila, ker so imeli v zadnjih treh letih največje težave ravno s hitrostjo med dirko.
All-in-all, meni zelo zanimiva dirka, všeč mi je, da ni nobene moštvo izstopalo. V bistvu so bili vsi ZELO ZELO skupaj. Sicer prva dirka ne pomeni nič, imam pa dober občutek (na vodi v kolenu:)), da nima nobeno moštvo velike prednosti pred ostalimi. To je glavno.
---
Sedaj študiram, če čem kupiti F1 Timing App Premium, ki stane 30EUR. Lani je imela aplikacija tedenske popravke, pa vedno je bilo med dirko nekaj narobe. Cincam, ker 30EUR je sicer malo denarja, a po drugi strani, če je pa za kup crap kode, ki dela, ne dela, dela na pol, pa fraking too much. Mah kurc, ker je to edini šport, ki ga spremljam (in to z veseljem in zanimanjem) bom verjetno tvegal. Če bom kupil, bom pred naslednjo dirko - bo verjetno kaj ceneje, ker če se ne motim, se je lani cena po vsaki končani dirki nižala.
Pššššt, sedaj sem jo našel za hišo na travniku, pa mi je proti koncu, ko sem preklopil med aplikacijami, javilo da je pravi lastnik prišel iskati... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
motorc ::
>Sedaj študiram, če čem kupiti F1 Timing App Premium, ki stane 30EUR. Lani je imela aplikacija tedenske popravke, pa vedno je bilo med dirko nekaj narobe. Cincam, ker 30EUR je sicer malo denarja, a po drugi strani, če je pa za kup crap kode, ki dela, ne dela, dela na pol, pa fraking too much. Mah kurc, ker je to edini šport, ki ga spremljam (in to z veseljem in zanimanjem) bom verjetno tvegal. Če bom kupil, bom pred naslednjo dirko - bo verjetno kaj ceneje, ker če se ne motim, se je lani cena po vsaki končani dirki nižala.
Pššššt, sedaj sem jo našel za hišo na travniku, pa mi je proti koncu, ko sem preklopil med aplikacijami, javilo da je pravi lastnik prišel iskati... :)
Jaz sem danes zjutraj našel tole: F1LT - desktop applikacija, ki jo lahko uporabljas s free F1 timing računom, a je malo boljša (in ne rabi jave, niti instalacije). Nevem pa kako se primerja s Premium Timing applikacijo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
>Imaš možnost gledanja dvojke z VLC? Da bi nastavil zamik.
AlexH: Vidiš, meni možgani zjutraj ne delajo. Sploh pa, če sem dvakrat zaporedoma spal manj kot 4 ure. Seveda bi lahko to naredil, bedak jaz!
Boš vedel za drugič.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Kje je bil pa Hulkenberg? Zakaj ni štartal?
Zaradi težav s sistemom za gorivo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Daedalus ::
Ima pa McLaren hude težave in me prav zanima kako dolgo se bo tole vleklo.
So že vrgli na mizo možnost uporabe lanskega dirkalnika... Kar bi znalo biti boljše od trenutne kante.
Sedaj študiram, če čem kupiti F1 Timing App Premium, ki stane 30EUR.
Jaz sem danes na Gugl Play našel tole. Če bo še na naslednji tekmi deloval tako dobro, kot danes, jim doniram 10€. Nobene registracije, lepo sprotno updejtanje, super.
Kar se pa tiče dirke - Kimster
![>:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_twisted.gif)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AvtoR ::
V bistvu je Mercedes nekje tam kot lansko leto. Začeli so relativno dobro, potem jim je forma (zaradi obrabe gum?) konstantno padala.
Upam, da bo letos z vsemi kadrovskimi okrepitvami kaj bolje. Zgleda, da imajo še vedno probleme z obrabo gum.
Zanimiv je Ferrari. Na kvalifikacijah niso najhitrejši, na dirki pa imajo dobro hitrost.
Bo treba počakat še kakšno dirko, da bomo videli kje je kdo in koliko časa bo rabil Mclaren, da se pobere, ker je trenutno očitno v krizi, oziroma še ni našel optimalnih nastavitev.
Kimi je pa danes odpeljal optimalno. Pritiskal in prehiteval je takrat, ko je bilo to potrebno. Zaslužena zmaga.
Upam, da bo letos z vsemi kadrovskimi okrepitvami kaj bolje. Zgleda, da imajo še vedno probleme z obrabo gum.
Zanimiv je Ferrari. Na kvalifikacijah niso najhitrejši, na dirki pa imajo dobro hitrost.
Bo treba počakat še kakšno dirko, da bomo videli kje je kdo in koliko časa bo rabil Mclaren, da se pobere, ker je trenutno očitno v krizi, oziroma še ni našel optimalnih nastavitev.
Kimi je pa danes odpeljal optimalno. Pritiskal in prehiteval je takrat, ko je bilo to potrebno. Zaslužena zmaga.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
JC Denton ::
Zanimivo bo že na naslednji dirki, kjer bi znal bit asfalt zelo vroč, če ne bo monsunskih nalivov. Danes je bilo hladno in je imel Lotus veliko prednost pred drugimi kar se obrabe tiče, predvidevam da ko bo vroče, bi znali imeti še večjo prednost. Vemo, da lani so imeli kar probleme ko je bilo hladno ker nikakor niso uspeli ogreti gum čeprav so do konca sezone to nekoliko popravili in potem na ohlajajoči stezi v Abu Dabiju uspeli zmagati.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
šernk ::
Ja glede gum bo v maleziji zanimivo spremljat, če bo zadeva spet podobna (in če ne bo naliva umes), bi se znale ostale ekipe znajti v velikih težavah. Namreč alonso je na novih gumah bil hitrejši koliko ene 5 krogov, nato so mu pa časi enostavno padli in ni imel možnosti več. Kimi tudi pravi, da je bila to zanj ena lažjih dirk, tako da očitno je imel situacijo ves čas pod kontrolo in bi lahko iz dirkalnika iztinil še precej več.
bomo videli, kako se bodo gume drugim obnašale v toplejših krajih.
bomo videli, kako se bodo gume drugim obnašale v toplejših krajih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Modri dirkač ::
Koliko je pa časovnega zamika? Lani sem imel na rtvslo.si tudi po 50 sekund, skratka negledljivo.
Sky stream, ki ga uporabljam ima ob slabih dnevih max 10 sec.
Sky stream, ki ga uporabljam ima ob slabih dnevih max 10 sec.
Everybody lies!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Tale prenos biatlona ni izvorno HD, tako da glej logotip, ki ga RTV-jevci nalimajo čez. Temu se vidi, da je HD.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Modri dirkač je izjavil:
Koliko je pa časovnega zamika? Lani sem imel na rtvslo.si tudi po 50 sekund, skratka negledljivo.
Sky stream, ki ga uporabljam ima ob slabih dnevih max 10 sec.
Na hitro sem izmeril, IMO je tudi tu okoli 40, 50 s.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Lotus/Kimi sta imela danes ogromno sreče, celo dirko je vozil po svojem ritmu brez da bi ga bilo kdo motil. Alonso je spet pokazal da je BOG med vozniki, odvozi hitri krog kadar želi, s takšnim voznikom imaš proste roke pri strategiji dirke. Agresiven kadar rabiš in pametno pusti nekoga mimo ko nima smisla.
Hamilton spet se spravlja v neke borbe ki nimajo nobenega strateškega smisla če pogledaš celotno sliko. Zakaj riskirat nesrečo z Alonsom in zgubljat čas z njim ko njegovi nasprotniki so čisto eni drugi? Fenomen od voznika, vendar neumen.
P.S: Delnice Kimija so skočile iz 12:1 (če se en motim) na 4.5:1 na Bwin.
Hamilton spet se spravlja v neke borbe ki nimajo nobenega strateškega smisla če pogledaš celotno sliko. Zakaj riskirat nesrečo z Alonsom in zgubljat čas z njim ko njegovi nasprotniki so čisto eni drugi? Fenomen od voznika, vendar neumen.
P.S: Delnice Kimija so skočile iz 12:1 (če se en motim) na 4.5:1 na Bwin.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Na Sky/BBC pravijo da je Kimi izredno fit in zelo nasmejan, glede na to dam mu dol visi za vse, pomeni da letos verjame v naslov.
P.S: EDIT zaribal !!!!!!!!
P.S: EDIT zaribal !!!!!!!!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
cendof ::
ABX...pa ne samo to. Tudi nekam dolge intervjuje daje?! Drugače pa se mi zdi, da je bil Lotus danes izredno hiter in ni bilo težav s prehitevanjem. Da pa ne bom preveč "brihtn", počakam raje še par dirk!
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Da, sploh mi ni všeč, preveč resno to jemlje. :)
Edine ki je moral prehitevat so bili ali bistveno počasnejši (Hamilton) ali na starih gumah (Sutil). Ne rečem da je lahko, in se je izkazal, vendar je imel, relativno gledano, lahko delo.
Alonso recimo je vedno vozil v gužni in Ferrari je čaral glede strategije. Če bi odvozil svojo dirko sam bi na koncu verjetno imel isti čas kot Kimi.
Edine ki je moral prehitevat so bili ali bistveno počasnejši (Hamilton) ali na starih gumah (Sutil). Ne rečem da je lahko, in se je izkazal, vendar je imel, relativno gledano, lahko delo.
Alonso recimo je vedno vozil v gužni in Ferrari je čaral glede strategije. Če bi odvozil svojo dirko sam bi na koncu verjetno imel isti čas kot Kimi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
b3D_950 ::
Je že sam omenil, da je imel danes bolj lahko dirko. Isto je blo leta 2007, z edino razliko:
On one occasion - just about ten laps before the end the race - I almost fell asleep!
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Daedalus ::
Lotus/Kimi sta imela danes ogromno sreče, celo dirko je vozil po svojem ritmu brez da bi ga bilo kdo motil. Alonso je spet pokazal da je BOG med vozniki, odvozi hitri krog kadar želi, s takšnim voznikom imaš proste roke pri strategiji dirke. Agresiven kadar rabiš in pametno pusti nekoga mimo ko nima smisla.
Hja, Kimi je se pametno držal ~ 2 sec za prvimi štirimi, po štartu. To je pomenilo manj turbulenc - manj obrabe gum. Zelo inteligentno dirkanje, ki nima veliko zveze s srečo. Pa glede na najhitrejši krog na samem koncu dirke, bi lahko vozil hitreje, če bi bilo potrebno. Izbrali so pravilno strategijo in jo izvrstno implementirali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
JC Denton ::
Točno tako. Menim da bi tudi Ferrari brez večjih težav odpeljal z dvema postankoma, kajti Alonsov tretji stint je bil tut kar dolg, dvomim pa, da bi resno ogrozil Kimija.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ttommy ::
Saj nima veze kako bi lahko bilo. Kimi je celo dirko vozil odlično in Lotus je pripravil dobro strategijo. Prva zmaga pomeni dober zagon k osvojitvi prvenstva. Samo da jim forma ne pade.
Gamer
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Blinder ::
Kaj pa mercedes? Avto je švoh kot lani. Nekaj pozicij pridobijo s hamiltonom, ker je pač hiter voznik. Ter 2 mesta so dobili, ker mclarenu gre slabo. Tole 5. mesto hamiltona spominja na zadnja leta rossija v motogp. Počasen stroj, ki ga voznik pripelje do nevem 7. mesta, pol spredaj par jih odstopi in pride ven eno peto mesto
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Kaj pa mercedes? Avto je švoh kot lani. Nekaj pozicij pridobijo s hamiltonom, ker je pač hiter voznik.
Sej tudi Rosberg je dobro vozil, samo preveč niha, potem pa še okvara. Zdi se, da se res ni kaj dosti spremenilo v tem moštvu v obziru na dirkaški ritem in obrabo pnevmatik. Ampak o tem je Hamilton že govoril, gre za osnovo iz leta 2010, ki ima te težave in je to zadnje leto tega razvoja te šasije.
Zato je še toliko bolj neumestno, da je McLaren šel podirat to kar je gradil tri leta. Škoda, res. Drugo leto vsa moštva čaka nova zasnova, novi motorji, nova pravila, ipd.
Menim da bi tudi Ferrari brez večjih težav odpeljal z dvema postankoma, kajti Alonsov tretji stint je bil tut kar dolg, dvomim pa, da bi resno ogrozil Kimija.
Tudi sam bi delil to mnenje, pa vendar je Alonso smiselno odgovoril na tiskovki, da enostavno ne veš kaj te čaka na prvi dirki s takšnimi izkušnjami z gumami. Gume so uganka in 3 dirke se bo potrebovalo za neke obrise, potem pa bo sledil razvoj, ki bo odločil prvaka.
Pa glede na najhitrejši krog na samem koncu dirke, bi lahko vozil hitreje, če bi bilo potrebno. Izbrali so pravilno strategijo in jo izvrstno implementirali.
Jaz upam, da je Alison v razvoju dirkalnika stavil na Kimija, ker si je to lani zaslužil. Predvsem si želim, da je letošnji dirkalnik bolj pisan njemu na roko in da se mu Groseajan v veliki meri umika med dirkami. Le tako je ta edina možnost, da pridejo do možnosti za naslov. Kimi je konstanten, trenutno podira rekord F1 v konstatnosti nabiranja točk, je svetovni prvak in dvakratni svetovni podprvak, dirkal za McLaren in Ferrari, torej, če ima RB Vettla, pa prikrito že vsa leta skriva, da je Vettel tisti okoli vsega tega se vseskupaj vrti, pa da Ferrari to počne z Alonsom na glas, da so tudi pri Lotusu izbrali to pot. Prikrito ali odkrito, važno je, da se vse vrti okoli Kimija in da držijo razvojni tempo. Praktično edina možnost kako se pride do naslova, dokazano s strani McLarna večkrat v zadnjih letih, da za neke odprte dvoboje med lastnima voznikoma rabiš dominanco RBja iz leta 2011.
Zakaj riskirat nesrečo z Alonsom in zgubljat čas z njim ko njegovi nasprotniki so čisto eni drugi? Fenomen od voznika, vendar neumen.
Tak je in se ne bo spremenil. To je Lewis Hamilton, sej se je lepo videlo, da ga je potem "spustil naprej", samo svoje si je pa vzel. In ko bo v ogledalih Alonso, bo vedno tako.
Še malo o Jules Bianchiu. Fant je nadel gume danes za zadnji stint vzporedno s Sutilom in bil hitrešji. Just wow, se vidi kako je, če pride v F1 mladinec, ki je že kdaj vozil F1 dirkalnik in je izdelan dirkač ne pa plačan hobi voznik, ki uresničuje svoje sanje. Kolega v moštvu je v absolutnem smislu stresel za skoraj 2s v obziru najhitrejšega kroga. Mislim, da Ferrari dela pametno in da gre za naslednjika Masse, ki pa bo lahko dobra konkurenca Alonsu, če si bo Alonso tega želel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Modri dirkač ::
Kaj pa mercedes? Avto je švoh kot lani. Nekaj pozicij pridobijo s hamiltonom, ker je pač hiter voznik. Ter 2 mesta so dobili, ker mclarenu gre slabo. Tole 5. mesto hamiltona spominja na zadnja leta rossija v motogp. Počasen stroj, ki ga voznik pripelje do nevem 7. mesta, pol spredaj par jih odstopi in pride ven eno peto mesto
Včasih se človek sprašuje, če so nekateri tukaj sploh gledal dirko in če so, ali tudi vedo kaj so gledali?
Everybody lies!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
krispe ::
Masse še vedno ne maram, ker kot že večkrat pisal, njegovi časi preveč nihajo. Kar si pribori v treh dobrih krogih, zapravi v enem slabem.
Ne govori na pamet!
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
>Ne govori na pamet! [Glede Masse in njegovega nihanja časov.]
Sem spremljal live timing (že dolga leta, odkar so na f1.com uvedli to možnost). Massa nima kaj iskati v Ferrariju. Bi si kdo drug 100krat bolj zaslužil to mesto. Čeprav biti lakaj Alonsa,... je pa res mogoče Massi na koži. :)
---
motorc: Saj obstaja tudi NE-Premium verzija, ki je zastonj in je enaka, kot live timing na spletni strani. Premium ima pa grafiko in real time pozicijo vseh dirkačev. Lahko klikneš na enega in samo tega spremljaš, recimo.
Sem spremljal live timing (že dolga leta, odkar so na f1.com uvedli to možnost). Massa nima kaj iskati v Ferrariju. Bi si kdo drug 100krat bolj zaslužil to mesto. Čeprav biti lakaj Alonsa,... je pa res mogoče Massi na koži. :)
---
motorc: Saj obstaja tudi NE-Premium verzija, ki je zastonj in je enaka, kot live timing na spletni strani. Premium ima pa grafiko in real time pozicijo vseh dirkačev. Lahko klikneš na enega in samo tega spremljaš, recimo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
>Ne govori na pamet! [Glede Masse in njegovega nihanja časov.]
Sem spremljal live timing (že dolga leta, odkar so na f1.com uvedli to možnost). Massa nima kaj iskati v Ferrariju. Bi si kdo drug 100krat bolj zaslužil to mesto. Čeprav biti lakaj Alonsa,... je pa res mogoče Massi na koži. :)
---
motorc: Saj obstaja tudi NE-Premium verzija, ki je zastonj in je enaka, kot live timing na spletni strani. Premium ima pa grafiko in real time pozicijo vseh dirkačev. Lahko klikneš na enega in samo tega spremljaš, recimo.
Alfonso ma srečo ker Massa po nesreči ni več isti, ne rečem da bi pometel z njim bi mu pa sigurno dal tako težko delo da bi se morali po radiu dret daj prosto mesto Alfiju...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
krispe ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Boš argumentiral?
Okay then...
Spet zmaga na račun GUM. Na prav takšen način zadnja tri leta pride precej dirkačev iz slabših ekip do stopničk ali pa celo zmage.
Perez denimo je lani vsaj na pol dirkah (če ne še več) imel postanek manj in prišel nekajkrat celo do stopničk (mislim, da 2 ali 3 krat).
Današnji vrstni red bi bil seveda povsem drugačen, če bi Kimi imel enako število postankov kot njegovi glavni tekmeci.
Izidi bi bili sledeči:
1. Alonso
2. Vettel
3. Massa
4.(verjetno Kimi)
Vettel je že na zimskih testiranjih povedal, da je obnašanje gum neprevidljivo, na nekaterih dirkalnikih guma zdrži 10 krogov dlje, pri drugih pa povsem kontra efekt (to so danes na lastni koži sprobali Vettel, Alonso in Massa, Kimi je pa čudežno divjal po stezi z starimi in razcefranimi gumami - celo najhitrejši krog je postavil tik pred koncem, adijo pamet!)
Škoda, da ni glede postankov pravila na tekmi, bi bili izidi bolj "fer".
Pa brez zamere, če ta post kdo razume kot žaljitev, samo izražam svoje mnenje o gumah.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krispe ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
krispe ::
Pa še to glede Masse: Odkar se je vrnil v F1 (po nesreči) je res imel nekaj nihanj v formi in tudi nekaj več napak je naredil, kar me sploh ne čudi, ker je bil dobesedno tik pred smrtjo (thank god he made it)
V drugem delu lanske sezone je precej dvignil formo in bil na več dirkah in treningih precej hitrejši od Alonsa, v Koreji je celo dobil ukaze, da pusti Alonsa na miru![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Glede na zimska testiranja in današnje kvalifikacije ter tekmo si upam trditi, da je Massa še bolje pripravljen kot ob koncu lanske sezone.
Ampak nekaj pa morate tudi Ferrari haterji priznati: Massa odlično štarta!
V drugem delu lanske sezone je precej dvignil formo in bil na več dirkah in treningih precej hitrejši od Alonsa, v Koreji je celo dobil ukaze, da pusti Alonsa na miru
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Glede na zimska testiranja in današnje kvalifikacije ter tekmo si upam trditi, da je Massa še bolje pripravljen kot ob koncu lanske sezone.
Ampak nekaj pa morate tudi Ferrari haterji priznati: Massa odlično štarta!
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krispe ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Boš argumentiral?
Okay then...
Spet zmaga na račun GUM. Na prav takšen način zadnja tri leta pride precej dirkačev iz slabših ekip do stopničk ali pa celo zmage.
Perez denimo je lani vsaj na pol dirkah (če ne še več) imel postanek manj in prišel nekajkrat celo do stopničk (mislim, da 2 ali 3 krat).
Današnji vrstni red bi bil seveda povsem drugačen, če bi Kimi imel enako število postankov kot njegovi glavni tekmeci.
Izidi bi bili sledeči:
1. Alonso
2. Vettel
3. Massa
4.(verjetno Kimi)
Vettel je že na zimskih testiranjih povedal, da je obnašanje gum neprevidljivo, na nekaterih dirkalnikih guma zdrži 10 krogov dlje, pri drugih pa povsem kontra efekt (to so danes na lastni koži sprobali Vettel, Alonso in Massa, Kimi je pa čudežno divjal po stezi z starimi in razcefranimi gumami - celo najhitrejši krog je postavil tik pred koncem, adijo pamet!)
Škoda, da ni glede postankov pravila na tekmi, bi bili izidi bolj "fer".
Pa brez zamere, če ta post kdo razume kot žaljitev, samo izražam svoje mnenje o gumah.
Ne, izražaš svoje nezadovoljstvo nad zmago Kimija in posledično to pripisuješ gumam, ker so pri Lotusu pač očitno imeli srečo, da so pripravili najboljši avto z ozirom na delovanje gum. Konstrukterji imajo ogromno vloge pri uspehu dirkača. Tukaj se je to še toliko bolj izkazalo. Lahko bi bilo pa ravno kontra, zmagal bi tvoj ljubljenec in bi bil tiho, kajne?
Aha, Massa je tvoj ljubljenec. WTF. Štarta odlično, ja.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
motorc ::
>motorc: Saj obstaja tudi NE-Premium verzija, ki je zastonj in je enaka, kot live timing na spletni strani. Premium ima pa grafiko in real time pozicijo vseh dirkačev. Lahko klikneš na enega in samo tega spremljaš, recimo.
Ja, res je ampak potrebuje za delovanje javo - te pa nočem imeti nameščene na sistemu.
Upam, da bo Kimi nadaljeval v tem slogu, in da njegov moštveni kolega malo dvigne formo - bo še v konstruktorskem bolj zanimivo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Daedalus ::
Današnji vrstni red bi bil seveda povsem drugačen, če bi Kimi imel enako število postankov kot njegovi glavni tekmeci.
Izidi bi bili sledeči:
1. Alonso
2. Vettel
3. Massa
4.(verjetno Kimi)
Pri strategiji treh postankov ne bi Kimi ohranjal gum tako, da bi vozil ~2 sec za vodilno skupino. Bi šlo precej bolj na nož in kot se je na koncu videlo, je Lotus bil na stezi najhitrejši dirkalnik. Tako da dream on s tole špekulacijo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
@motorc
Romain Grosjean (10th)
"Something felt wrong with my car, so I have to sit down with the team and analyse where the issue came from. It felt so good all weekend until the race itself, but in the end the race was long and quite difficult for me. We know that Albert Park can be a tricky circuit and the weather has certainly not helped today. It's been a great weekend for the team with Kimi's win so it's clear there's pace in the car. Let's hope I can unlock that pace too next weekend in Sepang."
Roman je dobil vse posodobitve za avto šele v soboto in je imel samo kvalifikacije za nastavit avto za dirko.
Romain Grosjean (10th)
"Something felt wrong with my car, so I have to sit down with the team and analyse where the issue came from. It felt so good all weekend until the race itself, but in the end the race was long and quite difficult for me. We know that Albert Park can be a tricky circuit and the weather has certainly not helped today. It's been a great weekend for the team with Kimi's win so it's clear there's pace in the car. Let's hope I can unlock that pace too next weekend in Sepang."
Roman je dobil vse posodobitve za avto šele v soboto in je imel samo kvalifikacije za nastavit avto za dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
Jaz nisem mislil nihanja v formi, ampak nihanja v recimo 10ih krogih. Medtem, ko bodo Lojz, Kimi, Alonso, prepeljali 10 zaporednih krogov z +/- 0.1 (recimo da zanemarimo degradacijo gum), je Massa takšen, da bo tri kroge odvozil 0.3 hitreje, potem pa en krog bil 0.8 počasnejši, pa spet nekaj krogov v razponu +/- 0.2, pa spet potem en slab krog, počasnejši za slabo sekundo. Takšno nihanje sem mislil.
Drugače pa glede štarta: Lani je Kimi vedno dobro štartal. Res pa je, da so ga je*ale gume, in je potem takoj v prvem, drugem ovinku izgubil več mest, ki jih je pridobil pri štartu.
Drugače pa glede štarta: Lani je Kimi vedno dobro štartal. Res pa je, da so ga je*ale gume, in je potem takoj v prvem, drugem ovinku izgubil več mest, ki jih je pridobil pri štartu.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
driver_x ::
Spet zmaga na račun GUM. Na prav takšen način zadnja tri leta pride precej dirkačev iz slabših ekip do stopničk ali pa celo zmage.
Na vsaki dirki nekdo zmaga zaradi NEČESA. Na enak način bi lahko trdil, da nekdo zmaga zaradi taktike, vremena, varnostnega avta, ...
Današnji vrstni red bi bil seveda povsem drugačen, če bi Kimi imel enako število postankov kot njegovi glavni tekmeci.
Izid bi bil drugačen tudi, če bi še Alonso 1x v boxe, če bi še Vettel 4x ali če Kimi ne bi šel. Kaj bi bilo, če bi bilo ... Dejstvo pa je, da je Lotus zdržal na enakih gumah dlje kot ostali. Drugače bi pa vsi ostali lahko uporabili taktiko dveh postankov, tega jim ni nihče prepovedal.
Škoda, da ni glede postankov pravila na tekmi, bi bili izidi bolj "fer".
Fer bi bilo tudi, če bi imeli vsi enake motorje, šasije, .... ampak jih nimajo, ker F1 je tudi (ali predvsem) tekmovanje tehnologije. Lani se je pokazalo, da je obraba gum kritična, zato morajo moštva pri načrtovanju dirkalnikov upoštevati tudi to komponento. Ali je Lotus v tem boljši od ostalih, bomo pa še videli.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
Fer? to ni samo tekmovanje voznikov ampak tudi znamk, tako se tudi tehnologija razvija!
Darwinova evolucija najmočnejšega, pač če nimaš pojdi ven iz F1, ne verjamem da bi imeli vse to če nebo timi tekmovali med sabo..
Darwinova evolucija najmočnejšega, pač če nimaš pojdi ven iz F1, ne verjamem da bi imeli vse to če nebo timi tekmovali med sabo..
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
krispe ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Boš argumentiral?
Okay then...
Spet zmaga na račun GUM. Na prav takšen način zadnja tri leta pride precej dirkačev iz slabših ekip do stopničk ali pa celo zmage.
Perez denimo je lani vsaj na pol dirkah (če ne še več) imel postanek manj in prišel nekajkrat celo do stopničk (mislim, da 2 ali 3 krat).
Današnji vrstni red bi bil seveda povsem drugačen, če bi Kimi imel enako število postankov kot njegovi glavni tekmeci.
Izidi bi bili sledeči:
1. Alonso
2. Vettel
3. Massa
4.(verjetno Kimi)
Vettel je že na zimskih testiranjih povedal, da je obnašanje gum neprevidljivo, na nekaterih dirkalnikih guma zdrži 10 krogov dlje, pri drugih pa povsem kontra efekt (to so danes na lastni koži sprobali Vettel, Alonso in Massa, Kimi je pa čudežno divjal po stezi z starimi in razcefranimi gumami - celo najhitrejši krog je postavil tik pred koncem, adijo pamet!)
Škoda, da ni glede postankov pravila na tekmi, bi bili izidi bolj "fer".
Pa brez zamere, če ta post kdo razume kot žaljitev, samo izražam svoje mnenje o gumah.
Ne, izražaš svoje nezadovoljstvo nad zmago Kimija in posledično to pripisuješ gumam, ker so pri Lotusu pač očitno imeli srečo, da so pripravili najboljši avto z ozirom na delovanje gum. Konstrukterji imajo ogromno vloge pri uspehu dirkača. Tukaj se je to še toliko bolj izkazalo. Lahko bi bilo pa ravno kontra, zmagal bi tvoj ljubljenec in bi bil tiho, kajne?
Aha, Massa je tvoj ljubljenec. WTF. Štarta odlično, ja.
Lanski začetek sezone je bil za Masso zelo slab, to vemo vsi.
To je pa trenutna forma Masse:
(Iz 5. na 2. mesto!)
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Pa brez zamere, če ta post kdo razume kot žaljitev, samo izražam svoje mnenje o gumah.
Sej ni noben problem sprejeti takšno mnenje, problem ga je razumeti kot neko realno stanje, ki pa ni tako. Vedno je potrebno pogledati širšo sliko in povedati, da je moštveni tekmec Kimija ostal daleč zadaj, s tem, da ni imel kakšnih okvar oz. nesreč. Dirkalni ritem Raikkonena je enostavno med najboljšimi na svetu in če mu pnevmatike zdržijo (lani mu parkrat niso, verjetno se vsi spomnete težav na dirkah, ko so se odločali povsem napačno - sploh na začetku sezone) je to - to.
To je pa trenutna forma Masse:
Sej ti si lepo povedal - trenutna forma Masse. Enostavno spet - preveč niha, nekje v sezoni bo spet padel v slabše čase, predvsem se je pa na dirki videlo, da Massa dejansko ima težave držat ritem med dirko - ali še drugače, dirkalni ritem Alonsa je med najboljšimi na svetu in temu Massa ni mogel nikoli slediti (kvalifikacije sem pa tja lahko dobi, ne more pa dirke). Najbolj nadzorno prikazano v Nemčiji pred leti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Massa je kr sam povedal kaj je njegov problem: "nobenga ni pred mano, kaj naj pa zdaj?"
Takrat se je vse skup zložilo v kristalno jasno sliko - Massa ma v psiho vgrajeno totalno podrejenost drugim - ukazom, pričakovanjem, spodbudi itd. Brez tega ga zelo hitro zmanjka in je zgubljen. Enostavno nima 'zmagovalnega karakterja', ki dirkača nonstop sili čez mejo v pizdarije in ima v ekipi jezdece da ga brzdajo ko je to treba sicer pa pustijo da goni do kraja. Je kot ura brez vzmeti, nonstop jo morš na roke poganjat, da se kam premakne...
Takrat se je vse skup zložilo v kristalno jasno sliko - Massa ma v psiho vgrajeno totalno podrejenost drugim - ukazom, pričakovanjem, spodbudi itd. Brez tega ga zelo hitro zmanjka in je zgubljen. Enostavno nima 'zmagovalnega karakterja', ki dirkača nonstop sili čez mejo v pizdarije in ima v ekipi jezdece da ga brzdajo ko je to treba sicer pa pustijo da goni do kraja. Je kot ura brez vzmeti, nonstop jo morš na roke poganjat, da se kam premakne...
Zbogom in hvala za vse ribe
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
driver_x ::
Kontra temu je (bil) Zanardi, ki je vedno gnal do konca. Tudi ko je imel na zadnji dirki naslov že v žepu je še vedno prehiteval in tvegal.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
driver_x ::
Ne, ne, kar Zanardija sem mislil. Aja, to je tema o F1. Sam sem dolga leta ravno tako zavzeto spremljal tudi ameriško serijo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
WarpedGone ::
Zanardi je bil nekaj časa tudi v F1.
Vrnil se je še leta 1999.
Formula One (1991–1994)
1991
Zanardi had his first taste of Formula One at a test session at Paul Ricard where he drove a Footwork. By the end of that year, he had commenced his career in Formula One. Three starts for Jordan were his reward for a strong F3000 campaign.[7]
1992
For 1992 Zanardi had to be content with guest drives for Minardi, replacing the injured Christian Fittipaldi. In the off-season, he tested for Benetton, but contracted with Lotus for 1993.
1993
Zanardi compared reasonably to teammate Johnny Herbert and was important in fine-tuning the team's active suspension system, scoring his first ever F1 point at the Brazilian Grand Prix.
Zanardi suffered an injury when an elderly motorist collided with his bicycle knocking him off and ran over Zanardi's left foot leaving several bones broken. Despite this, Zanardi raced in Germany but spun out.[7] However, his season ended prematurely after he suffered a terrible crash during practice for the Belgian Grand Prix where he suffered a concussion.
1994
Still injured, Zanardi missed the beginning of the 1994 season, but he returned in the Spanish Grand Prix, replacing Pedro Lamy, who had been hurt in a testing crash. However, that year's Lotus was highly unreliable, and Zanardi failed to score a single point or qualify higher than 13th.
Vrnil se je še leta 1999.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 384318 (239913) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 287426 (182894) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137446 (96195) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186170 (149415) | WarpedGone |