» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
21 / 38
»»

Super Sonic ::

Pomoje je bil pa samo naveličan taxiranja naokoli.

Pa ne, vedno se kaže moč, kako bi rekel, nekako da moštvo vidi (čeprav uradno noče, RedBull je pač zjeban v nulo in bluzijo vsem in povsod) kako hitro bi šlo - to je že staro // power lap za evidenco na koncu dirke. Dobro, drugo je, da nabijaš krog za krogom ob koncu dirke, ampak redno vsi stisnejo kakšnega ob koncu dirke si naprej naredijo mal prostora, potem pa en hiter krog. Vettel tudi ve, da Rocquelin pretirava, po moji oceni naredi 300x preveliko paniko. Že videno na tv-ju.

Vendar to ne pomeni nič. Tudi Rosberg ni šel na polno, Raikkonen je z novimi gumami bil v prometu, tudi Hamilton je bil bistveno hitrejši kot po času, oba McLarna... ipd. Dejstvo je, da če ne bi bilo gum takšnih kot so, bi imel Vettel še 3x lažje delo in je to sezona 2011, ko se je sprehodil do naslova - to govorim že od prve dirke. RB9 je z naskokom, sam po sebi, za klaso boljši od vseh dirkanikov, jim pa močno serjejo gume po aerodinamiki.

Sicer sem bil, po nekaj letih, ta vikend tudi sam v Monaku, bom naložil kakšno fotko. Moj vtis je, da je vse še bolj sterilno kot je bilo, glamur pa je šel že do idiotskih meja - pa še mal čez. Sem mal ljudi sliku na ulci, pa so me skoraj aretiral ;P.

Glede dirke:
- ko je Massa počil je bilo vsem jasno, da bo šel SC ven, ampak so čakal več kot cel krog. Predolgo, brezveze, zgleda vse skupaj kot neka RedBullova simultanka kako se SC ven pokliče.
- Perez je bil preveč živčen, ne vem, jaz bi mu dejansko kej naredu če bi bil dirkač, enako Grosejan, tudi Chilton ko je Maldonada zabil v ograjo...

Brezvezna dirka, prehitevati se ni dalo, meni je izstopal Hamilton. V živo je to tako izgledalo je bil +10 krogov 1cm stran od Webbra na nekaterih delih in vsa čast, da se ni razbil v slogu junakov tipa Perez, ipd, skoz je vršil pritisk.

Me je pa kar mal šokiralo tole testiranje MBja, ne vem, upam vsaj da so dal pravni službi zadevo pregledat pred testiranjem, ker tole je čez palc, še mal več sreče za Vettla, ker na dolgi rok bo dobil te pike od Rosbega iz Monaka (pa tako še povečal prednost).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

Gledal sem dirko od Monako. Situacija Perez-Raikkonen


Jaz nevem kaj je imel takrat Perez v glavi, ker je bil absolutno predaleč, da bi lahko prehitel Kimija. Kot je razvidno na sliki, Kimi je na sredini piste vendar že zavija. Pa kako ga je mislil Perez prehitet? To je skrajno neumen manever od mehičana.

Kar se pa tiče Alonsa. Mislim, da ni bil njegov dan. Delal je napake. To, da te prehitijo Perez - Button - Sutil je nedopustno. Če pravilno izpelješ zavoj in ne daš prostora, dirkač ki je za teboj, te ne bo prehitel. Sem pa tudi mnenja, da tudi z njegovim dirkalnikom nekaj ni štimalo.
Dirkalnik je imel res slabo naštiman. Če si pogledal njegov dirkalnik v celoti, nisi ničesar opazil, in ravno tako, če si gledal njegov onboard.
Moral si gledat njegov njegov dirkalnik iz zunanjega okvirjanje + njegov onboard in se je točno vidlo, da je bil Ferrari na drsalkah (uravnoteženje dirkalnika pri zaviranju).

V tem primeru lahko jaz samo čestitam Alonsu, da ni povzročil kakšne nesreče in daje doumel, da je bolje, da ne naredi kakšne škode na dirkalniku, in da predvsem poskrbi za svojo varnost. Zagotovo pa tega Ferrari ne bo nikoli izjavil!

Kar se pa tiče fotokopija nesreče od Masse od prostega treninga in na dirki imam sledeče mnenje. Že to, da se gre za mehansko okvaro me malo bega.

Sprašujem se, zakaj se to ni zgodilo tudi Alonsu? Zdaj razloga sta lahko 2 po mojem in sicer:

1) Massa je imel na mašini eksperimentalne komponente. Brazilski tisk je večkrat kritiziral Ferrari, da na dirkalnik od Masse dajajo eksperimentalne komponente, ki na prostih treningih ne dajajo popolnega zagotovila, da delajo in da se jih pol nastavi za na dirko.

2) Dirkalnika sta bila enaka, vendar struktura pa ne, s tem, da je bila mašina od Masse nižja od tal.

Vzrok nesreče pa naj bi bilo vzmetenje na dirkalniku.

Mercedes je v Monaku zmagal, ker tukaj se gre za nizko obrabo gum. Ni druge.
V Montrealu se bo stara zgodba ponovila.

Bodo pa od Silverstone naprej nove pnevmatike in bomo vidli, če se bodo kaj pomešali štreni pri najboljših moštvih.
Trenutno je najboljši dirkalnik Ferrari, vendar zanimivo, da tega Ferrari iz različnih razlogov ne izkoristi na polno.

Lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

ABX ::

vilser je izjavil:


Kar se pa tiče Alonsa. Mislim, da ni bil njegov dan. Delal je napake. To, da te prehitijo Perez - Button - Sutil je nedopustno. Če pravilno izpelješ zavoj in ne daš prostora, dirkač ki je za teboj, te ne bo prehitel.


Res je, te ne bo prehitel, zabil se bo v tebe. Zato pa spredaj se to ni dogajalo, zadaj pa veterani so trpeli kockanje japonskih kamikaze.

Na koncu Alonso v "slabem dnevu" kot ti praviš, je potegel iz dirke ven več kot Kimi.

P.S: Navijam za Kimija in Alonso mi je antipatičen, tako da ne napačno razumet kaj pišem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

fantasycamp ::

Lepo za Williams, Mečka za naslednje leto, pametna odločitev...

vilser ::

ABX je izjavil:

vilser je izjavil:


Kar se pa tiče Alonsa. Mislim, da ni bil njegov dan. Delal je napake. To, da te prehitijo Perez - Button - Sutil je nedopustno. Če pravilno izpelješ zavoj in ne daš prostora, dirkač ki je za teboj, te ne bo prehitel.


Res je, te ne bo prehitel, zabil se bo v tebe. Zato pa spredaj se to ni dogajalo, zadaj pa veterani so trpeli kockanje japonskih kamikaze.

Na koncu Alonso v "slabem dnevu" kot ti praviš, je potegel iz dirke ven več kot Kimi.

Ni mi jasno zakaj se je Alonso poizkušal postaviti bočno, tistemu dirkaču, ki ga prehiteva. Vsi so ga tako prehiteli, manevri ki motijo in zavajajo s tem, da samo blefira, da bo napadel iz zunanjega dela steze?

JB, Sutil in Perez so ga na enak način prehiteli. Po mojem so to počeli, ker so prišli malo štorasto in so se mogli razširit, da se izognejo trčenju.

Jst ::

Pirelli had initially hoped to use the new rubber for the whole weekend in Canada, but struggled to get unanimous support from all teams.

By giving the teams extra sets for practice, this allows the tweaks to be tested before they are raced.

"We'll be bringing two sets per team for Friday practice with a view to implementing the new rear tyres in Silverstone," a spokesperson told AUTOSPORT.


Zgleda, da si obetamo spremenjene gume. Upam le, da ne bodo najbolj koristile RB.


---

SS: Praviš, da si bil v Monaku. Kar malo sem ti fouš. Koliko te je koštalo? Kje si spal in koliko stane nočitev? Pa fotke!! PLZZZ... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Praviš, da si bil v Monaku. Kar malo sem ti fouš. Koliko te je koštalo? Kje si spal in koliko stane nočitev? Pa fotke!! PLZZZ... :)

Se pravi Monako. Kdor misli it tja, nej računa jurja na glavo, ob predpostavki da hoče kej vidt in da bo šel lahko na dan dirke vsaj na stranišče brez strahu, da ko bo prišel nazaj ne bo več nič videl.

Osebno sem šel zaradi kolega, ki je na vsak način hotel videti Monako, pa tudi F1, cena za en tak klošarski vikend je okoli 350-500EUR (oseba). Se pravi bus (TenTours - relativno dobra organizacija, spodoben bus in slab hotel) košta okoli 180EUR, karta po želji. Najcenejša so stojišča (Rocher) okoli 70EUR za soboto in 90EUR za nedeljo, ostalo je vsaj +300EUR karta na dan.

Zdej Monako se je precej spremenil in dejansko je Albert pogrutu kako zabit cel Monako z tablami, da, v kolikor ne kupiš karte, ne vidiš nič. Neverjetno. Na cesti je tisoč policajev, ki gledajo čez vsako špranjo in ljudi podijo (tudi otroke, stare po par let) stran, da ja ne bi kaj videl. Torej ideja, da bi šel samo v Monako, pa potem kaj videl na "suho", odpade.

Na cesti te še vedno vabijo na različne balkone (jahte) cene pa od 400EUR (dan) naprej - odvisno kje, kdaj... V nedeljo je hektično stanje, karte ni za dobit in svoje karte lahko preprodaš za vsaj 2x.

Cene hrane kar precej nore (kapučin 8EUR, cocacola 6EUR, hrana +30EUR (zanič), v določene gostilne ne moreš (nisi prav oblečen ali pa je vstopnina par sto EUR), enako velja za zabave. Majo pa McDonald, meni je ene 9EUR (enako kot pri nas). Če še koga kaj zanima v zvezi z zakulisnim dogajanjem, naj vpraša.

Slike:




















Recimo neki fotk, čeprav sploh nisem šel še čez, mogoče čez vikend da vse pregledam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

black ice ::

SS: Zanimivo. Mogoče se tudi jaz enkrat spravim na eno konkretno dirko. GHD vsake toliko pač ni dovolj.

Super Sonic ::

Če nisi bil še nikoli - je za videti. Specifika Monaka je, da je vse blizu. Vsak trk se sliši, če ne drugače te zvok motorjev potegne, vonj bencina.. torej tisti ki niste še nikoli nikjer bili -> Monako je fajn zato, ker je vse stisnjeno in se da podoživet. Je pa drago, že sama vožnja, čas, pa potem... no vsak zase.

Je pa nad Monakom ena tovarna pafurma:
http://www.galimard.com/index.php/en/on...

Pa potem pot naprej proti Nici, pa tko naprej - skratka se lahko skombinira v en hud izlet, ker Monako je v kurcu. Si jim (smo jim) odveč (navadni smrtniki) in ni mišljeno, da boš tam kaj doživel, te samo oberejo in pošljejo domov po hitrem postopku. Mislim da je že samo parkiranje okoli 70EUR (dan) v vikendu F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Če ne drugo si imel lepo vreme. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Jaz mislim organizirati kakšnih 7-10 dni počitnic in vmes bi rad zašel v Monako na dirko. To ne bi bil poceni izlet, zato študiram, koliko tisoč evrov rabimo na glavo. Dirka bi bila samo en postanek, z nočitvami.

Zato me zanima, koliko stanejo nočitve.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Zato me zanima, koliko stanejo nočitve.

Kaj v Monaku bi spal? Vprašanje - stane vsaj po par sto 100€ nočitev na osebo. Praviloma je dosti bolje spat kje v bližini - Sanremo, naprimer. Hotel *** - 70€/nočitev, hotel **** - 100€/nočitev. Do Monaka imaš pa pol ure z avtom.

Če ne drugo si imel lepo vreme. :)

Ja res je, čeprav v soboto je bilo zanimivo. Sem šel jest in pred vhodom v gostilno je bilo zelo sončno, sicer oblaki, pa vendar, sončno, vroče; ko sem prišel s kosila (pred kvalifikacijami) pa kar precej dežja, vetra. Skratka v manj kot 1 uri precej slabše vreme.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::

Koliko pa traja vožnja do Monaka in ali je na dan dirke težko priti v eno pametno bližino?

Super Sonic ::

Koliko pa traja vožnja do Monaka in ali je na dan dirke težko priti v eno pametno bližino?

Če greš z avtom imaš 5-6-7 ur, odvisno kakšen psihič si. Ampak recimo, da se v +5 urah da z eno hitro vožnjo, ob predpostavki, da greš ponoči in da ni gužve. Bus rabi 10-11 ur, predvsem vozi 100 km/h pa ene 5 postankov po pol ure-uro.

Na dan dirke je odvisno kdaj si tam. Če boš tam ob 06-07-08 jutraj boš prišel z avtombilom/busom praktično v center. Ob 09 je že prepozno, pa si prisiljen parkirat višje. In potem višje in višje, vse do najvišje točke, ki je zares daleč od dogajanja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Je pa v središču Monaka nek privat! muzej oz. privatna zbirka avtomobilov, ki si jo greste lahko pogledat. Notri je več avtomobilov, ki so izredno redki, nekaj oldtimerjev, pa kakšen prototip.

Notri je tudi originalna čelada od Senne:


Pa Raikkonenov Mclaren:


Za pogledat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

!

Maldonado/Chilton z drugega zornega kota.

Alexius Heristalski ::

Zanimivo.

offtopic: Kaj zaboga je z debelimi črnimi robovi (več kot slike) na videih, zadnje čase videvam čedalje več takih?!? Lahko kdo pojasni to retardirano muho?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

TribesMan ::

Telefoni so krivi...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

b3D_950 ::

Alexius Heristalski je izjavil:

offtopic: Kaj zaboga je z debelimi črnimi robovi (več kot slike) na videih, zadnje čase videvam čedalje več takih?!? Lahko kdo pojasni to retardirano muho?


ot:

vilser ::

Po mojem se bolj splača iti na kakšna njihova testiranja, ker prideš ceneje skozi. Jaz recimo sem šel v Monzo in bilo je super.
Na vseh tribunah imaš prosto pot in sploh ni gužve. Tribune so prazne. Mene osebno je zelo impresioniralo nekdanje dirkališče v Monzi, ker je strahovito nagnjeno. Mislim, da je nagnjeno za 80%. Res neverjetno.

Je pa v živo videt dirkalnike čisto nekaj drugega. Tisti zvok motorja, pa benzin...hudo...
Je vredno ogleda.

Moj nasvet, če imate namen iti v Monako samo zaradi dirke, pol se ne splača. Pojdite raje na kakšna njihova testiranja kot sem šel jaz. Meni je bilo super.
Če vas kaj zanima v zvezi s testiranjem v Monzi kjer sem bil jaz, vprašajte.

Lep pozdrav.

driver_x ::

Jaz bom počakal da spet pride na koledar Imola ali Zeltweg, ali pa mogoče obiskal Hungaroring ali pa Monzo. Ampak čez nekaj let, ko mularija toliko zraste, da bodo lahko šli zraven.

krispe ::

MaterVola je izjavil:

!

Maldonado/Chilton z drugega zornega kota.


Tale ma pa pogled nad dobro polovico dirkališča! Carsko! :D
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Alexius Heristalski ::

Toliko je dal za karto, da mu je zmanjkalo za normalno kamero. :D
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

Torej pod črto, če bi si želel ogledati eno izmed RES legendarnih dirk in ne želiš plačati z nogo in ledvico, pičiš na 24 ur Nordschleife, Spa oz. Le Mans? (ja, ni Formula, ampak mašinerije je še vseeno cel kup)

fantasycamp ::

Jaz bi šel na kako dirko pa se tuki zmenmo damo skup za benz... jebiga pr kešu se vse zatakne...

Super Sonic ::

PIPI - samo en dober šiht rabiš in greš. :) Spa je definitvno za pogledat.

Toliko je dal za karto, da mu je zmanjkalo za normalno kamero.

Karte na tem delu so šle od +400€, govorim pa za soboto. Nedelje niso ponujal na ulici. V bistvu stojijo na ulici precej urejeni ljudje, ki govorijo več jezikov, so zelo uglajeni in ti lepo razložijo kaj boš videl in dobil (hrana, pijača, ena mi je celo rekla, da je lahko ona moja družba ;P). Posnetke imajo na Ipadih in podobno, pa pokažejo kaj se vidi in kako, ko karto kupiš, te odpelje do stanovanja. Fancy that!

ps
Sem vprašal tisto deklino koliko provizije dobi, pa se je samo nasmejala.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Super SOnic sam tko no, če ne zmečeš res tone denarja, od Monaka načeloma nimaš nič. Pri vseh drugih treh za bistveno manj denarja (oz. za enako) doživiš več. Za enako denarja verjetno dobiš že kak pit access. Sej F1 je F1, sam fak no, gledat 24h Nordschleife je tudi neko svojevrstno doživetje, če imaš pit access (po 3 ekipe v enem boksu, pa ni važno, enak tretma imajo GT3 SLSi in najpočasnejši Clio RSi :D).

Dober šiht? S Sloveniji? :D

bzp ::

Za budget doživetje F1 čimbolj od blizu - trening v Monacu. V četrtek so karte občutno cenejše, pa se prav tako vsi vozijo 10m mimo tebe.

vilser ::

Danes so na sporedu kvalifikacije v Montrealu (Kanada). Začele se bodo ob 19:00.

Ferrari je favorit. Včeraj na prostih treningih je Alonso dal vedet, da se bo v Montrealu potegoval za zmago. Red Bull tukaj ni nikoli zmagal in to dirkališče mu ne ugaja. Lahko se borijo za stopničke, a za zmago pa ne. Tukaj je Ferrari premočen. Mercedes težko verjamem, da bo ponovil exploit od Monaka, in poteg tega, če prideš samo malo v krizo s pnevmatiki si oplel. Lotus je pod vprašajem vendar, če Kimi štarta dobro lahko znova stopi na stopničke brez problema.

Kaj to so nove ojačane gume Pirelli?


Mah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

MaterVola ::

Včeraj so vozili te gume. Testne, ki naj bi jih uvedli od Silverstona naprej. Ampak se morajo strinjati vse ekipe.

fantasycamp ::

je kak link za gledat?

vilser ::

fantasycamp je izjavil:

je kak link za gledat?

http://www.rojadirecta.me/

fantasycamp ::

vilser je izjavil:

fantasycamp je izjavil:

je kak link za gledat?

http://www.rojadirecta.me/


hvala Vilser upam da bo link zdržal do večera...

ABX ::

vilser je izjavil:



Kaj to so nove ojačane gume Pirelli?


Mah.


Da, tako imenovane test gume.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alec999 ::

Štart lista za jutri:

Pos No Driver Team
1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault
2 10 Lewis Hamilton Mercedes
3 17 Valtteri Bottas Williams-Renault
4 9 Nico Rosberg Mercedes
5 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault
6 3 Fernando Alonso Ferrari
7 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari
8 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes
9 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault
10 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari
11 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari
12 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes
13 16 Pastor Maldonado Williams-Renault
14 5 Jenson Button McLaren-Mercedes
15 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari
16 4 Felipe Massa Ferrari
17 14 Paul di Resta Force India-Mercedes
18 20 Charles Pic Caterham-Renault
19 8 Romain Grosjean Lotus-Renault
20 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth
21 23 Max Chilton Marussia-Cosworth
22 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault

MaterVola ::

Ne pozabit, Grosjean +10, torej 29. štartno mesto :)

Alec999 ::

Nisem mogel spremljati kvalifikacij, ker sem dajal otroka spat.
Kako je uspelo Bottasu priti na 3 mesto? Npr. za njim sta Nico, Webber in Alosno, Maldonado je na 13 mestu, Massa pa v ograji. :)

fantasycamp ::

samo Mclaren deluje da je ves denar dal ven iz F1 potem ko so izgubili preveč pri vlogu kapitala na Mp4/12

Alexius Heristalski ::

Alec999 je izjavil:

Nisem mogel spremljati kvalifikacij, ker sem dajal otroka spat.
Kako je uspelo Bottasu priti na 3 mesto? Npr. za njim sta Nico, Webber in Alosno, Maldonado je na 13 mestu, Massa pa v ograji. :)

Ob pravem času je odpeljal vrhunsko. Na koncu je bila steza počasnejša in nihče ni izboljšal svojih časov.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ABX ::

Cel čas je bil spredaj, mulc obvlada avto v težkih pogojih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Nisem mogel spremljati kvalifikacij, ker sem dajal otroka spat.
Kako je uspelo Bottasu priti na 3 mesto? Npr. za njim sta Nico, Webber in Alosno, Maldonado je na 13 mestu, Massa pa v ograji. :)

Williams se je dobro vozil v dežju že v Monaku. Le da je tam steza prej prišla do suhe kot tu in sta bila oba dirkača izločena, ker avto ni šel hitreje.

Zanimivo je kako Lotus pade v dežju na čisto nekonkurečno raven, dvomim da sta oba (no vem da nista), tako Romain kot Kimi tolk leva da naključno izgubljata po 2s na krog napram najhitrejšim. V dežju avto zaživi tudi pri RedBullu, Mercedes ne izgubi praktično ničesar, med tem, ko je Ferrari naredil korak nazaj. Lani je Alonso dobil vse dežne kvalifikacije/dirke, letos pa izgublja, ko začne deževati.

Skratka, ta generacija avtomobilov je zelo zanimiva, ker tudi v dežju dejansko avtomobili naredijo veliko razliko. Zakaj točno, pa še ne vem.

Medtem ko Massa - poiskuša preveč, se vidi. S tako dvojko Alonso praktično nima možnosti postat prvak v trenutni situaciji. In kar Massa rad naredi je to, da napako iz kvalifikacij ponovi na dirki. Torej lahko danes pričakujemo s precej visoko verjetnostjo, navkljub najbrž suhi stezi, Masso v zidu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Kimi ima grozne težave z pospeševanjem v mokrih pogojih, zadnje gume se cel čas vrtijo v prazno. Je pa res da do zdaj so odvozili samo par krogov v dežju in mogoče Lotus ne segreje dovolj hitro zadnjih gum.

Hamilton ima zanimivi rekord na tej dirki, če jo konča, zmaga.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

vilser ::

Dejstvo je, da Ferrari in Lotus imata velike težave s segrevanjem gum pri nizkih temperaturah. To ni nobena novost.
Recimo RB in Mercedes tega problema nimata in ravno iz tega razloga, se jim gume toliko hitreje obrabijo. Pri nizkih temperaturah, nebo pokrito z oblaki ali v dežju sta v prednosti RB in Mercedes. Če je pa sonce in vroče, sta pa v prednosti Ferrari in Lotus.

Včeraj v kvalifikacijah je šlo več ali manj vse po mojih pričakovanjih glede na vremenske razmere. Presenetil me je le Bottas. Bravo.
Kar se tiče Masse in njegove nesreče. Hmmm....nekaj se šušlja, da baje, da ima Brazilec težave z vidom na levo oko.

Danes bosta v igri za zmago po mojem Vettel in Alonso. Veliko bo odvisno od vremena. Moralo bi biti sonce z oblaki in toplo. To so idealne razmere za Ferrari.
Alonso ponavadi odlično štarta. Če želi zmagati, se bo moral na brzaka znebiti dirkačev pred seboj, da mu Vettel kot vodilni ne pobegne. Po mojem bo zmagal Alonso. Mercedes vidim slabo. Lotus enako.

Z ojačanjem pnevmatik zaenkrat ne bo nič. Vsaj do Silverstone zagotovo ne, ker samo ena ali dve moštvi želita spremembo, vse ostale pa ne.

Lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

WarpedGone ::

Ojačane pnevmatike?
Kje je problem?



Sorry, couln't help it:D
Zbogom in hvala za vse ribe

vilser ::

Trenutno je v Montrealu vreme takšno:

Joj upam, da ne bo dež. Se pa oblaki kar kopičijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Super Sonic ::

Dejstvo je, da Ferrari in Lotus imata velike težave s segrevanjem gum pri nizkih temperaturah. To ni nobena novost.

Gume za dež oz. mokro stezo imajo bistveno nižje temperaturno okno - med 40 in 60 stopinjami, odvisno od zmesi. Med tem, ko gume za suho stezo dosegajo to okno med 90 in 130 stopinjami. Sigurno je nekaj čara v tem, zakaj Lotusu ne gre.

Hamilton ima zanimivi rekord na tej dirki, če jo konča, zmaga.

Se ga spomnim, ko je počil asftalt eno leto (mislim da 2008) in je nažgal vse na tistem delu za 1 sekundo. Včasih ti določena proga pač leži.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::


Uh kako je črno. Po mojem ne bo deževalo vendar takšni črni oblaki nižajo temperaturo in to je samo voda na mlin za RB.

Daedalus ::

Meh, Lotus je totalen pogreb. Ne bo nič iz naslova letos, če bo šlo tako naprej.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

errhec ::

Odkarje odšel Allison gre smo na slabše. ;(
dd

Super Sonic ::

Odkarje odšel Allison gre smo na slabše. ;(

Že z Allisonom so imeli težave v razumevanju dirkalnika, zdej je pa to tko, da sej mogoče še kakšno dirko zadanejo kaj, ampak mislim, da Kimi nima več prihodnosti v tej ekipi. Enako bo drugo leto. Odhod Kimija pa lahko pomeni za najbolj zadolženo ekipo v F1 strašansko stvar... Dans so bili v vesolju, popolnoma izgubljeni. Potem pa še ti mehaniki.. nikoli niso niti blizu dobremu postanku.

Tako gredo stvari v življenju, ko pade prva domina... je najbolj domine pustiti in začeti graditi drugo kolono. Je pa žalostno, da bo kaj kmalu ekipa, ki je Kimija dala množicam na en zelo speficičen način, v takšnih težavah.

Ali pa ne. To je pa druga stvar, to je F1, nenadoma nekdo neki vloži in stvari gredo naprej. Tko da .. kot sem že rekel - vse bolj očitno je, da bomo imeli 4x svetovnega prvaka. Dobrih ekip v F1 ni, sedeži so omejeni in kdo ve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
21 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430384269 (239864) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664287397 (182865) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137424 (96173) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186165 (149410) WarpedGone

Več podobnih tem