Forum » Na cesti » Formula 1 2013
Formula 1 2013
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Don't feed the troll. Škoda časa in truda in še smeti se nabirajo v temi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
fantasycamp je izjavil:
smeha je ko ljudje ne berejo pravil in bi videli da se to ni moglo zgodit!
obnašaš se kot SS, check the rules!
5
2014 F1 Technical Regulations 25 / 77 14 July 2011
© 2011 Fédération Internat
ionale de l’Automobile
5.9
Ignition
systems :
5.9.1
Ignition is only permitted by means of a single ignition coil and single spark plug per cylinder.
The use of plasma, laser or other high frequency ignition techniques is forbidden.
5.9.2
Only conventional spark plugs that function
by high tension electrical discharge across an
exposed gap are permitted.
torej ti spet ne pomaga, enako kot pri turbu!
Ne vem kako ni logično da je cosworth ki je istočasno izdeloval motorje za F1 in champcar medtem pa ni delil te tehnologije? Kaj ti ni jasno?
Torej za f1 so uporabljali vso to žlahtno tehnologijo medtem pa so za champcar uporabili samo slabe materiale ker niso hoteli zmagat?
Spet eden velik fail logike ki ga očitno nočeš priznat. kar pomeni da so chmapcar motorji takrat bili enako če ne več odporni na kakršne koli sile.
Moja logika je sigurno boljša čeprav ne vem podatkov, ker bi bilo nesmiselno za cosworth da se tako obnašajo tvoja pa očitno ne ker samo trdiš brez podatkov!
Da ti podkrepim, da je CART spec serija:
The basic structure of a car, including the driver tub, gearbox and suspension. Engines are provided separately by Ford Motor Company. There is only one chassis manufacturers in Champ Car, the Panoz DP01 built by Elan Motorsports, which is based in England.
Ne podkrepit nič, to je bilo ko so vsi šli ven in je vse razpadlo ker so bili stroški razvoja preveliki in so honda,toyota,Merc(popušilič) šli nazaj v f1, enak denar razvoja za večjo pokritost!
Ne govort tam kjer ne poznaš! Honda je imela veliko konkurenco in its hay day!
Kar pa se šasij tiče so imeli Panske,Lola,Reynard(zdaj mercedes,prej ex Brawwn Ex BAT).
Res je šasije niso bile tako razvite, kar je pa samo pomenilo da si lahko vedel kdo ima boljši motor.
V f1 imaš pa lahko močnejši motor pa te še vedno Newey zmaga.
Primerjava je zame zelo dobra kajti v F1 bi lahko Ferrari in co prodajali šasije in motorje ki bi jih moštva kupovala in s tem bi mala zaostala moštva izničili in imeli veliko boljše tekmovanje, Marussia in razni fičkoti nimajo kaj iskat,tukaj so samo da se reklame na tv vrtijo zmagat pa nikol niso prišli!
Boljše bi bilo da imamo top teams all around! Zato sem dal v primerjavo champcar!
Upam Pipi da se vsaj s tem strinjaš...
Tvoja logika je popolnoma sfaljena, kar dokazuješ iz posta v post.
1. kaj imajo veze tista pravila oz. na kaj ciljaš? predvidevam, da na laserski vžig mešanice v cilindru. Če bi znal brati (pa več kot očitno ne znaš), bi videl, da je to V RAZVOJU. Tako, na globalni ravni. Ter da se je nasploh laserski vžig navezoval na učinkovitost oz. dvig le-te, to se je pa navezovalo na tvoje neosnovane nebuloze, da je mogoče izkoristek bencinarja dvigniti le še za 0,5%. Tvoj fail na celi črti torej.
2. kdo je kjerkoli rekel, da niso delili tehnologije? Ampak motorji DEFINITIVNO niso bili enaki, ker so morali CARTovi motorji zdržati nekih 2000 milj (od oka 5 dirkaških vikendov, kar bo moral motor v F1 zdržati šele naslednje leto), takrat so pa v F1 imeli še precej več svobode pri menjavanju motorjev tudi znotraj vikenda. To, skupaj s ceno posameznega motorja (spec serija pa to, manjši proračuni), vsakemu s kančkom delujoče logike da vedeti, da je bilo eksotičnih materialov definitivno manj. (Evo, 'priznanje' in še ena tvoja nebuloza, da nočem priznati. Valda so delili tehnologije in znanja. Sam ti misliš, da so oba motorja konstruirali sti ljudje, istočasno z enakimi odločitvamo. Lol ne.)
3. po čem sklepaš da je tvoja logika boljša?? :D
4. ja prov, pa nam podkrepljeval in 'iz riti, po logiki' vlekel ven podatke, tako nekako kot ti. Še vedno so imeli spec šasije (kar 3 vrstice nižje priznaš) in imeli par proizvajalcev motorjev. Je kateri izmed njih imel tovarniško ekipo? Je katera izmed teh (neobstoječih) tovarniških ekip vseeno razvijala svojo šasijo? Lej, DTM je spec serija, pa niti približno ni tako spec, kot CART, ker tukaj celo imaš tovarniško podprte ekipe.
5. jah, ja, samo dokaz, kako pomembna je aerodinamika in koliko razvoja je okrog. In ti potem sanjaš, da bi CART imel naprednejšo aeordinamiko. Logika na vrhuncu ;)
6.lahko bi. Pa je s pravili prepovedano, ker morajo moštva sama izdelati svoj avto oz. šasijo. Ravno zato F1 ni in, dokler bodo pravila takšna, ne bo spec serija. Z vpeljavo prodajanja šasije (so bili že večkrat predlogi na to temo) bi pa postala skoraj spec serija, odvisno od števila proizvajalcev šasij. Pa itak vprašanje, če si ekipe tega želijo. Razvoj motorja je predrag oz. prezakompliciran ter da premalo rezultatov glede na naložbo, da bi vsi razvijali svoje. Šasija, torej vzmetenje, ter aerodinamika pa nista tako komplicirana oz. vrneta več, kot je truda vloženega.
7. ne se ne strinjam, ker je spec serij dovolj. Ravno champcar je bil, Indy je še vedno, imaš DTM, tudi v F1 so pravila ZELO stroga. Če je nekaj oglaševano kot vrhunec motošporta, naj točno to bo. Če hočeš divje dirkanje na nož je pa itak precej bolj smiselno gledat avtomobile s pokritimi kolesi, ker se ti lahko celo dotikajo med seboj. V odprtokolesnikih to praktično ni mogoče. Pa itak se tudi prehitevanje vrača v F1. Fora je, da se iz CARTa spominjaš samo dobrih trenutov, prehitevanj. F1 pa, sploh če gledaš sproti, na prvi pogled ni tako zanimiva. Zato pa poglej 2012 highlights in se čudi številu in zanimivosti prehitevanj. Pač so zgolj zgostili zanimivo dogajanje. Tudi WTCC ni ves čas eno samo prehitevanje. Dirke, kjer se pol dirke dva dirkača koljeta na nož za vodstvo, so v vseh serijah precej redke.
Don't feed the troll. Škoda časa in truda in še smeti se nabirajo v temi.
Can't not... http://xkcd.com/386/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Aja, zdajle sem se spomnil. TIstih tvojih 5g na ovalu pri CARTu. Precejšna komponenta tega pospeška je, glede na koordinatni sistem avtomobila, navpična. Torej voznika v veliki meri stiska v sedež, zaradi česar pač čepi tam in aka. V F1 imaš pa praktično celotne pospeške v ravnini, vzporedni s tlemi. Okej, za kri v možganih je to v bistvu bolje, ampak vseeno ti človeka premetava po kokpitu levo-desno in naprej-nazaj, kar je bolj neudobno, kot da te nalima v sedež. Piloti lovcev s pravim treningom preživijo še kaj več kot 5g, celo do 9g (sustained). In vozniki dirkalnikov na tej stopnji so v odlični pripravljenosti, torej so prav tako sposobni zdržati visoke obremenitve.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Glede G-jev, jaz osebno sem prišel do 6G za ~30 sec in po 5-10 sekundah sem videl črno belo. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
1. kaj imajo veze tista pravila oz. na kaj ciljaš? predvidevam, da na laserski vžig mešanice v cilindru. Če bi znal brati (pa več kot očitno ne znaš), bi videl, da je to V RAZVOJU. Tako, na globalni ravni. Ter da se je nasploh laserski vžig navezoval na učinkovitost oz. dvig le-te, to se je pa navezovalo na tvoje neosnovane nebuloze, da je mogoče izkoristek bencinarja dvigniti le še za 0,5%. Tvoj fail na celi črti torej.
Spet bučke Melhijad sorry Pipi, govorili smo o F1 in samo o F1 in razvoju turbo motorjev, ter uporabnosti xfe glede na razvoj novega turbo cosworth motorja.
Ne menjaj teme, jaz nisem govoril o avtomobilih in globalnem razvoju to me ne zanima!
Glede vžiga si ti pisal kako se bo to uporabljalo in glej ga zlomka, kaj bo čez par let ne šteje mi smo govorili o razvoju 2006 do zdaj! Zaradi mene lahko čez 10 let uporabljajo Warp drive..
Prva basina ki jo je Subsonic nabil je da je ta bo tech turbo motorja tako nova da bodo to zdaj uporabili kar seveda ni res, ni nova niti je smejo uporabiti.
2. kdo je kjerkoli rekel, da niso delili tehnologije? Ampak motorji DEFINITIVNO niso bili enaki, ker so morali CARTovi motorji zdržati nekih 2000 milj (od oka 5 dirkaških vikendov, kar bo moral motor v F1 zdržati šele naslednje leto), takrat so pa v F1 imeli še precej več svobode pri menjavanju motorjev tudi znotraj vikenda. To, skupaj s ceno posameznega motorja (spec serija pa to, manjši proračuni), vsakemu s kančkom delujoče logike da vedeti, da je bilo eksotičnih materialov definitivno manj. (Evo, 'priznanje' in še ena tvoja nebuloza, da nočem priznati. Valda so delili tehnologije in znanja. Sam ti misliš, da so oba motorja konstruirali sti ljudje, istočasno z enakimi odločitvamo. Lol ne.)
Ko smo tako radi tehnični in tako radi podajamo številke in podatke me zanima kako veš da niso isti ljudje sodelovali?
glede sil me zanima spet kje podatek, oba sta trdila da točno vesta?
3. po čem sklepaš da je tvoja logika boljša?? :D
Ni to stvar sklepa, stvar dejstev, očitno ti niti SS ne bereta pravilnikov F1 in potem jih moram tukaj limat.
5. jah, ja, samo dokaz, kako pomembna je aerodinamika in koliko razvoja je okrog. In ti potem sanjaš, da bi CART imel naprednejšo aeordinamiko. Logika na vrhuncu ;)
Kdaj sem pa rekel da so imeli naprednejšo? še rekel sem da niso in da je to bilo dobro ker se je videlo katera firma motorjev je bila boljša! spet tvoj fail
In o motorjih je bila sploh začetna debata!
Zato se mi je zdelo smešno da mora F1 z tako silo razbijat rekord tako FAIL serije ki tako malo daje na razvoj šasije! In še to uporabiti 200 konjev močnejši motor in 50 kg lažji dirkalnik.
Ko že omenjate trolle in jih tako radu uporabljate raje pazite da ne začenjate debat ki ne vodijo nikamor ker niste pogledali trenutnih specifikacij vozil in pravil!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Glede G-jev, jaz osebno sem prišel do 6G za ~30 sec in po 5-10 sekundah sem videl črno belo. :)
Kako pa?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
driver_x ::
Aja, zdajle sem se spomnil. TIstih tvojih 5g na ovalu pri CARTu. Precejšna komponenta tega pospeška je, glede na koordinatni sistem avtomobila, navpična. Torej voznika v veliki meri stiska v sedež, zaradi česar pač čepi tam in aka. V F1 imaš pa praktično celotne pospeške v ravnini, vzporedni s tlemi. Okej, za kri v možganih je to v bistvu bolje, ampak vseeno ti človeka premetava po kokpitu levo-desno in naprej-nazaj, kar je bolj neudobno, kot da te nalima v sedež. Piloti lovcev s pravim treningom preživijo še kaj več kot 5g, celo do 9g (sustained). In vozniki dirkalnikov na tej stopnji so v odlični pripravljenosti, torej so prav tako sposobni zdržati visoke obremenitve.
Na ovalih so obremenitve dolgotrajne in intenzive, tako da so morali imeti dirkači čelado privezano na levo rame, sicer jim vratne mišice niso zdržale. Tudi gume so na ovalih imele na desni strani večji tlak.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Piloti lovcev s pravim treningom preživijo še kaj več kot 5g, celo do 9g (sustained). In vozniki dirkalnikov na tej stopnji so v odlični pripravljenosti, torej so prav tako sposobni zdržati visoke obremenitve.
Kubica je absoluten rekorder: http://www.autosport.com/news/report.ph...
:)
Klap-klap, vikend je tu, sonce bo, na koga bomo stavili? Kimi bi bil dober začetek, pa vendar oba Ferrarija in RedBulla should do the job as well. Predvsem govorim o Alonsu in Vettlu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
fantasycamp je izjavil:
1. kaj imajo veze tista pravila oz. na kaj ciljaš? predvidevam, da na laserski vžig mešanice v cilindru. Če bi znal brati (pa več kot očitno ne znaš), bi videl, da je to V RAZVOJU. Tako, na globalni ravni. Ter da se je nasploh laserski vžig navezoval na učinkovitost oz. dvig le-te, to se je pa navezovalo na tvoje neosnovane nebuloze, da je mogoče izkoristek bencinarja dvigniti le še za 0,5%. Tvoj fail na celi črti torej.
Spet bučke Melhijad sorry Pipi, govorili smo o F1 in samo o F1 in razvoju turbo motorjev, ter uporabnosti xfe glede na razvoj novega turbo cosworth motorja.
Ne menjaj teme, jaz nisem govoril o avtomobilih in globalnem razvoju to me ne zanima!
Glede vžiga si ti pisal kako se bo to uporabljalo in glej ga zlomka, kaj bo čez par let ne šteje mi smo govorili o razvoju 2006 do zdaj! Zaradi mene lahko čez 10 let uporabljajo Warp drive..
Prva basina ki jo je Subsonic nabil je da je ta bo tech turbo motorja tako nova da bodo to zdaj uporabili kar seveda ni res, ni nova niti je smejo uporabiti.
2. kdo je kjerkoli rekel, da niso delili tehnologije? Ampak motorji DEFINITIVNO niso bili enaki, ker so morali CARTovi motorji zdržati nekih 2000 milj (od oka 5 dirkaških vikendov, kar bo moral motor v F1 zdržati šele naslednje leto), takrat so pa v F1 imeli še precej več svobode pri menjavanju motorjev tudi znotraj vikenda. To, skupaj s ceno posameznega motorja (spec serija pa to, manjši proračuni), vsakemu s kančkom delujoče logike da vedeti, da je bilo eksotičnih materialov definitivno manj. (Evo, 'priznanje' in še ena tvoja nebuloza, da nočem priznati. Valda so delili tehnologije in znanja. Sam ti misliš, da so oba motorja konstruirali sti ljudje, istočasno z enakimi odločitvamo. Lol ne.)
Ko smo tako radi tehnični in tako radi podajamo številke in podatke me zanima kako veš da niso isti ljudje sodelovali?
glede sil me zanima spet kje podatek, oba sta trdila da točno vesta?
3. po čem sklepaš da je tvoja logika boljša?? :D
Ni to stvar sklepa, stvar dejstev, očitno ti niti SS ne bereta pravilnikov F1 in potem jih moram tukaj limat.
5. jah, ja, samo dokaz, kako pomembna je aerodinamika in koliko razvoja je okrog. In ti potem sanjaš, da bi CART imel naprednejšo aeordinamiko. Logika na vrhuncu ;)
Kdaj sem pa rekel da so imeli naprednejšo? še rekel sem da niso in da je to bilo dobro ker se je videlo katera firma motorjev je bila boljša! spet tvoj fail
In o motorjih je bila sploh začetna debata!
Zato se mi je zdelo smešno da mora F1 z tako silo razbijat rekord tako FAIL serije ki tako malo daje na razvoj šasije! In še to uporabiti 200 konjev močnejši motor in 50 kg lažji dirkalnik.
Ko že omenjate trolle in jih tako radu uporabljate raje pazite da ne začenjate debat ki ne vodijo nikamor ker niste pogledali trenutnih specifikacij vozil in pravil!
Jah ti si govoril, da se učinkovitost bencinskega motorja ne da dvigniti niti za 0,5%, kadarkoli v prihodnosti. Lepo sem ti pokazal, da to ni res, da se z razvojem lahko učinkovitost dvigne morda tudi za 10%. TOrej si ti govoril o prihodnosti kakor tudi jaz. Temo torej menjaš oz. omejuješ kvečjemu ti.
Seveda so bili lahko isti ljudje na obeh projektih, ampak je odvisno v kakšni vlogi. Verjetno so uporabili iste FEA specialiste, ker jih je v firmi pač ene par in pokrivajo vse projekte - svojo specialiteto znotraj projekta pač. Project managerji so bili pa, grem glavo stavit, popolnoma različni.
In tehnologija turbo motorjev za F1 JE nova, ker v motošportu še ni bilo KERS enote na turbini.
Dejstev? Katerih pa? Jaz kvečjemu vidim dejstva, ki tvoje trditve izpodbijajo ;)
Jah če praviš, da so imeli lateralne pospeške višje oz. na ravni F1, so morali imeti prav tako napredno aerodinamiko. Pa razlike v motorjih so se pokazali zaradi ekvivalentne aerodinamike, ne zato, ker bi bila ali ne bi bila napredna. Lahko imaš najboljšo, a če imajo vsi enako, razlike ni. Pa resno no, kdo pravi, da ni F1 avto imel par sekund rezerve, kot smo te že opozorili?
Mnja, res ne vem zakaj se še ukvarjam s to debato, ker res ne vodi nikamor.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
driver_x ::
Upam da dobi kdo drug kot Vettel. Ne da bi kaj imel proti njemu ali mu ne bi privoščil, le bojim se, da bi potem postala sezona nezanimiva.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Ne vem če kdo gleda, ampak to kar se pa dans dogaja z gumami je pa adijo. Nisem še videl tako uničenih pnevmatik v parih krogih.
Zares dobro, čez palec, kaže Ferrariju, potem pa Kimi, oba Mercedesa, RB... Čas jutri sploh ne bo važen na kvalifikacijah.. ampak dirka.
Zares dobro, čez palec, kaže Ferrariju, potem pa Kimi, oba Mercedesa, RB... Čas jutri sploh ne bo važen na kvalifikacijah.. ampak dirka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Glede G-jev, jaz osebno sem prišel do 6G za ~30 sec in po 5-10 sekundah sem videl črno belo. :)
Kako pa?
Trening letalo, dvojno krmiljenje (jaz + inštruktor). Prvo je pokazal on in potem sem jaz parkrat zatisnil looping na 6G. :)
On topic:
Bwin pravi Vettel/Alonso 4:1, Kimi, Hamilton 7:1 in rosberg 8:1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
A si videl gume dans na FP2? Button jo je z enim samim premočnim zaviranjem dobesedno raztrgal, časi so pa padal nenormalno, bili so po 8s do 12s na krog počasnejši, če je kdo uničil gumo.
Massa, Raikkonen, oba sta jamrala da je kaos, skoraj nevozno, pa so jima obema povedal nazaj, da sta med najhitrejšimi. Zelo, zelo zanimivo bo ta vikend, mislim, da bomo končno videli popolno razpadanje gume.
Rosbergovi časi na mehki gumi:
Lap One - 1:44.7
Lap Two - 1:43.7
Lap Three - 1:45.8
Lap Four - 1:48.7
Lap Five - 1:49.0
Lap Six - 1:49.0.n
ps
Tudi Vettel je jamral, da se gume obnašajo na nepoznan način, enako Hamilton in praktično vsi ostali.
Massa, Raikkonen, oba sta jamrala da je kaos, skoraj nevozno, pa so jima obema povedal nazaj, da sta med najhitrejšimi. Zelo, zelo zanimivo bo ta vikend, mislim, da bomo končno videli popolno razpadanje gume.
Rosbergovi časi na mehki gumi:
Lap One - 1:44.7
Lap Two - 1:43.7
Lap Three - 1:45.8
Lap Four - 1:48.7
Lap Five - 1:49.0
Lap Six - 1:49.0.n
ps
Tudi Vettel je jamral, da se gume obnašajo na nepoznan način, enako Hamilton in praktično vsi ostali.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Ne nisem spremljal FP. Mogoče si kasneje pogledam, zgleda zanimivo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Ta FP se splača, zaradi občutka, kaj bo lahko na dirki in zakaj bo pole "skoraj povsem nepomemben".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
3furious ::
Saj na treningu morajo "uničiti" kak komplet gum, da vidijo koliko zdržijo. Malo še prilagodijo dirkalnike, pa bodo na dirki zdržale 2x več krogov. Sicer pa ponavadi velja, da bolj kot se pritožujejo dirkači, bolj je napeta dirka:)
In the age of information, ignorance is a choice.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihco ::
Glede na izjave so problematicne samo mehke gume. To je definitivno pirellijeva (pred sezono napovedana) poteza, da je razlika med obema razlicicama vecja, kar je tudi smiselno. Lani so v zadnjih stintih, ko je na progi ze ogromno ostankov gume odvozili z option gumami vec krogov kot z prime gumo na zacetku dirke. :/
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
Oh ja, jutri bo zanimivo! Danes tisti streama ni delal in je prav hecno poslušati Ališiča. Nič povedal o Mercedesovem FRIC (pasivno narejeno aktivno vzmetenje) sistemu, smo pa zvedeli, da bo Hamilton izdal glasbeni album! Neverjetno! Nič nismo zvedeli, da še ni pogodbe za gume za naslednje leto. Nič nismo zvedeli, na čem so delale ekipe, samo da sta Webber in Vettel skregana.
Mercedes je letos kar dobro začel sezono. Upam, da bodo jutri na stopničkah. Zame zanimiv rezultat bi bil Kimi, Lojz, Massa,... Alonso pa ene osmi. :)
Pa ene 4 postanke verjetno...
ps: Kako to, da so bile kvalifikacije ob 14:00, jutri bo pa dirka ob 15:00? Včasih je bilo tako, zakaj so spremenili in prestavili Q in dirko ob istem času?
Mercedes je letos kar dobro začel sezono. Upam, da bodo jutri na stopničkah. Zame zanimiv rezultat bi bil Kimi, Lojz, Massa,... Alonso pa ene osmi. :)
Pa ene 4 postanke verjetno...
ps: Kako to, da so bile kvalifikacije ob 14:00, jutri bo pa dirka ob 15:00? Včasih je bilo tako, zakaj so spremenili in prestavili Q in dirko ob istem času?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
JC Denton ::
Pač Berni, ob 9.00 bo gledanost v Evropi večja kot bi bila ob 8.00.
Končni vrsti red je pa lahk točn tak kot je sedaj na kvalifikacijah, čeprav je Kimi zame favorit jutri.
Končni vrsti red je pa lahk točn tak kot je sedaj na kvalifikacijah, čeprav je Kimi zame favorit jutri.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
Oh ja, jutri bo zanimivo! Danes tisti streama ni delal in je prav hecno poslušati Ališiča. Nič povedal o Mercedesovem FRIC (pasivno narejeno aktivno vzmetenje) sistemu, smo pa zvedeli, da bo Hamilton izdal glasbeni album! Neverjetno! Nič nismo zvedeli, da še ni pogodbe za gume za naslednje leto. Nič nismo zvedeli, na čem so delale ekipe, samo da sta Webber in Vettel skregana.
Mercedes je letos kar dobro začel sezono. Upam, da bodo jutri na stopničkah. Zame zanimiv rezultat bi bil Kimi, Lojz, Massa,... Alonso pa ene osmi. :)
Pa ene 4 postanke verjetno...
ps: Kako to, da so bile kvalifikacije ob 14:00, jutri bo pa dirka ob 15:00? Včasih je bilo tako, zakaj so spremenili in prestavili Q in dirko ob istem času?
Mirana bi kmalu morali dati v pokoj... Očitno ni dosti ljudi ki bi znali pred mic stopit, že na tem forumu je dosti takih ki ga v znanju F1 prekašajo samo kaj ko je retorika nekaj več kot samo tehnični del...
Tako se komentira..
Tud če pogledaš Moto Gp komentirajo zelo umirjeno in brez emocij...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fantasycamp ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dzinks63 ::
Kako so na "lep" način odstranili Webbra (v posodo so mu nalili premalo goriva) in dali Vettlu prosto pot, da nebi slučajno bilo pomote kdo je numero 1 v ekipi in planiran za prvaka, Webber je drugi Massa .
Webber izključen s kvalifikacij, štartal bo kot zadnji!
Moštvo je Vettla zunaj pred javnostjo malo okregalo, znotraj ekipe na štiri oči pa ima popolnoma proste roke, lahko dela karkoli, da bo ponovno prvak.
Webber izključen s kvalifikacij, štartal bo kot zadnji!
Red Bullov dirkač Mark Webber bo dirko za veliko nagrado Kitajske začel z zadnjega, 22. štartnega mesta, ker je ime ob tehničnem pregledu dirkalnika v posodi premalo goriva. FIA ga za vzorec zahteva vsaj 1 liter, a ga iz RB9 niso uspeli pridobiti dovolj - dobili so ga vsega 150 mililitrov. Webber je sicer izpadel v drugem delu kvalifikacij, ko je avto parkiral ob robu steze zaradi napake na črpalki za dovod goriva, osvojil pa je 14. mesto. FIA je Avstralca kaznovala po inšpekciji, ki jo je opravil Jo Bauer.
Moštvo je Vettla zunaj pred javnostjo malo okregalo, znotraj ekipe na štiri oči pa ima popolnoma proste roke, lahko dela karkoli, da bo ponovno prvak.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
CallMeAl ::
Je Lauda lepo povedal na RTL: sigurno bodo nekateri mnenja, da je Red Bull Webberja sabotiral, ampak taki o F1 nimajo prav dosti pojma. Se strinjam s to oceno. Mostva ne porabljajo milijonov za razvoj, da bi potem na tak nacin zapravljala tocke. Ce bi ze hoteli lociti oba dirkaca, bi enega v Q3 poslali z mehkejsimi in enega s trsimi gumami, kar bi bila tudi cisto smiselna takticna diverzifikacija.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dzinks63 ::
Webrru so dali lekcijo, da si nebi kaj preveč domišljal, dali so mu vedeti, da ima moštvo še pa še možnosti, če se odloči, da ga držijo zadaj, da nima kaj praskat in je lahko samo tiho.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Aja, spet sprašujem, ima kdo kako stran, ki se ukvarja predvsem s tehniko F1? F1 technical so bolj tiho zadnje čase, Scarbs prav tako zanemarja blog (pač je plačan pri mislim da autosportu, nič presenetljivega), racecar engineering prav tako večino daje v papirnato revijo, itd.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Moštvo je Vettla zunaj pred javnostjo malo okregalo, znotraj ekipe na štiri oči pa ima popolnoma proste roke, lahko dela karkoli, da bo ponovno prvak.
To je tudi moja teza. Moram rečt, da tri tedne po končani dirki, ne obstaja (niti v uradnem delu F1 povzetka dirke) 1 zvočni dokaz, da je bil Vettlu v Maleziji sporočen ukaz Multi21. Še vedno verjamem, da ga Vettel absolutno ni dobil, medtem, ko je bilo Marku naročeno naj varčuje. V prid te teze govori tudi undercut taktični manever in hard guma za Webbota na zadnjem stintu dolgem 11 krogov. RB in Vettel sta v mojih očeh posrana do vratu in še malo čez, Alonso in Ferrari pa pravi mali amaterji, ki veliko preveč dajo v javnost. Imajo pa luč v slogu Infinitijevga logota:
Po drugi strani se mi zdi nemogoče, da bi Webbra tako sabotirali, saj je škodo utrpelo celotno moštvo, po drugi strani ima pa Webber jutri precej pnevmatik na voljo. Škoda za štart iz zadnjega mesta, bojkot bo pa že fasal, če ne drugač - v razvoju ali pa ko bo res čas zato.
Je Lauda lepo povedal na RTL
Lauda je povedal že toliko neumnosti, da je zares presenetljivo, da mu MB zaupa to vlogo, ki jo ima. Se mi zdi, osebno mnenje pač, da samo eno štalo tam dela. Brawn je prišel z nekim sistemskim delom in prihodom Lewisa do čisto spodobnega moštva, zdej so mu pa notr nasral Totta in Laudo - saj ni res, pa je.
Glede na izjave so problematicne samo mehke gume.
Smo videli dans v kvalifikacijah kako je to šlo, praktično ni bilo prometa, Q3 je bil čisti gamble - kdo gre in kdo ne (v hiter krog). Brezveze, pomoje imajo v mehkejši različi prešvoh strukturo za to stezo. Tudi je smotrno razmišjat kot RedBull, ki bo dirko začel s težjim dirkalnikom na trši gumi, končal jo bo pa z lažjim, verjetno na mehkejših. Tako bodo dobil nekaj manevra, ker RB8 zelo dobro tolče mehke gume na tej stezi. Je pa vse skupaj ena velika uganka, ker lahko spet, da bo kakšen Raikkonen prevozil +12 krogov na tej različici in to z nekim spodobnim tempom, ter ponovil Avstralijo.
Aja, spet sprašujem, ima kdo kako stran, ki se ukvarja predvsem s tehniko F1?
Zadnje čase se veliko govori o takoimenovanem FRIC vzmetenju, ki ga je razvil MB. V FPjih ta vikend se je videlo kako so se dirkalniki ostalih vodilnih moštev tudi "guncali" na zaviranju. Po domače kaj je FRIC:
Kako se gunca Ferrari:
F1 technical so bolj tiho zadnje čase, Scarbs prav tako zanemarja blog (pač je plačan pri mislim da autosportu, nič presenetljivega), racecar engineering prav tako večino daje v papirnato revijo, itd.
Precej stvari je ratalo plačljivih, žal je tako. Moje izkušnje so, da sem in tja še kdo napiše kakšen dober blog, ampak samo za določeno (1 stvar) in to je to. Škoda Scarbsa, ampak če se lahko proda.. hvala bogu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Hamilton je imel na prvih dveh dirkah, sploh v kvalifikacijah, kar precej sreče, toda ta krog danes je odpeljal zares fenomenalno:
Trenutno proti Rosbergu vodi s 3:0 in z dokaj visoko prednostjo - 0,5s v povprečju.
Trenutno proti Rosbergu vodi s 3:0 in z dokaj visoko prednostjo - 0,5s v povprečju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
EDIT: hm, na prvi pogled izgleda, da masa skače samo na gumah, vzmetenje je pa fiksno. Čeprav s pullrod vzmetenjem to ni tako lahko očitno, s pushrod je lažje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Kako so na "lep" način odstranili Webbra (v posodo so mu nalili premalo goriva) in dali Vettlu prosto pot, da nebi slučajno bilo pomote kdo je numero 1 v ekipi in planiran za prvaka, Webber je drugi Massa .
Webber izključen s kvalifikacij, štartal bo kot zadnji!
Red Bullov dirkač Mark Webber bo dirko za veliko nagrado Kitajske začel z zadnjega, 22. štartnega mesta, ker je ime ob tehničnem pregledu dirkalnika v posodi premalo goriva. FIA ga za vzorec zahteva vsaj 1 liter, a ga iz RB9 niso uspeli pridobiti dovolj - dobili so ga vsega 150 mililitrov. Webber je sicer izpadel v drugem delu kvalifikacij, ko je avto parkiral ob robu steze zaradi napake na črpalki za dovod goriva, osvojil pa je 14. mesto. FIA je Avstralca kaznovala po inšpekciji, ki jo je opravil Jo Bauer.
Moštvo je Vettla zunaj pred javnostjo malo okregalo, znotraj ekipe na štiri oči pa ima popolnoma proste roke, lahko dela karkoli, da bo ponovno prvak.
Webrru so dali lekcijo, da si nebi kaj preveč domišljal, dali so mu vedeti, da ima moštvo še pa še možnosti, če se odloči, da ga držijo zadaj, da nima kaj praskat in je lahko samo tiho.
Martin Brundle (Sky Sports F1) ti sporoča, da odrasti.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Webber bo štartal iz boksov, spremenili so mu gear-setup, verjetno nekaj podobnega kot Vettlu v AD -ju lani. Oba RedBulla sta se iz petka na soboto odločila za podtlak in imata nekako končno hitrost "le" okoli 308 km/h. Webber bo rabil veliko prehitevati, zato verjetno daljša razmerja in več moči, najbrž tudi več/maksimalno goriva.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
RB-ejeve tančice skrivnosti počasi le prihajajo na plano:
http://www.independent.co.uk/sport/moto...
"I'm director of Red Bull Racing together with Christian and Mateschitz. Everything from the team comes to me and I filter it and if necessary bring it to the boss, so I make the final decisions." Marko Helmut - javna izjava. Dobro diskreditirajo Hornerja, ki dejansko tam sedi samo še zarad lepšega.
http://www.independent.co.uk/sport/moto...
"I'm director of Red Bull Racing together with Christian and Mateschitz. Everything from the team comes to me and I filter it and if necessary bring it to the boss, so I make the final decisions." Marko Helmut - javna izjava. Dobro diskreditirajo Hornerja, ki dejansko tam sedi samo še zarad lepšega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Seb se je zlagal, ko je rekel, da ni razumel ukaza. Na BBC so predvajali pogovor z boksi iz Spaja 2012, kjer je on sam izrekel "multi12", sogovornik pa mu je odgovoril, naj se ne vznemirja.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
Jaz tudi.
And here we go!
And here we go!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Na HDPlayerju naj bi delalo, kakovost ni znana.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
barakus ::
Kimiju pa kr nevarno plapola nos.
P.S. Niso mu zamenjali nosu??
P.S. Niso mu zamenjali nosu??
Zgodovina sprememb…
- spremenil: barakus ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
connel ::
http://www.rtvslo.si/sport/strani/hd-te... tole je HD stream SLO2, čeprav, vsaj meni ne dela.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Fizikalko ::
Vettel pozitivno preseneča danes. Pametno in, ko je potrebno, zelo hitro in agresivno...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 384327 (239922) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 287429 (182897) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137457 (96206) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186170 (149415) | WarpedGone |