» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
33 / 38
»»

ttommy ::

Super Sonic je čisto realno napisal. Če bi združili Lotus in Ferrari, bi se mogoče postavili ob bok Redbullu. Morda se pa bodo pri Ferrariju drugo leto po zaslugi Allisona. Ali pa celo zdaj, ko je začel z delom pri Ferrariju.
Gamer

Jst ::

Čeprav ga ne maram, ampak moram priznati, da je Vettel vrhunski dirkač. Zelo redko ga vidiš, da naredi kakšno napako, v kvalifikacijah se dobro znajde, povprečno dobro štarta in skozi dirko lepo sledi strategiji, čeprav ga morajo vsako dirko opominjati "slow down, slow down."

Če je Alonso tako vrhunski dirkač, ki pripomore k "razvoju" dirkalnika, potem ga Vettel prekaša tudi tu. Ali pa je Adrian Newey-ji psychic, in bere misli Vettla, da mu naredi točno takšen dirkalnik, ki mu paše.

Meni je kar žalostno gledati, ko si Vettel že pri štartu, po prvih nekaj krogih, naredi nekaj sekundno (do ogromno) prednost. No, je pa dobro gledati različne boje nižje, če odmisliš Vettla.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Sriple Tix ::

Tako je in tudi ta trditev Alonso fanov je popolnoma zgrešena. V treh letih odkar je pri ferrariju, mu je iz zmagovitega bolida uspelo "razviti", spet citiram njegove zveste navijače, nekonkurenčno kanto.

Zgodovina sprememb…

pirat ::

Nič bat, drugo leto čaka Alonsota ultimativen test. Kimi.

vilser ::

theBill je izjavil:

vilser je izjavil:

Sriple Tix je izjavil:

Takšno je že nekaj časa prepričanje Alonso fanov na čisto vseh forumih. Če je španski polbog spredaj, je to posledica njegove genialnosti, če ga nabriše Hulkenberg v avtu s ferrarijevom motorjem, je pač sauber superioren v primerjavi z rdečo kanto.


Za postati svetovni prvak moraš imeti top dirkača+top mašino+top team (sposobne ljudi) pri razvoju dirkalnika.

Če kakšne stvari od teh treh ni, pol o naslovu svetovnega prvaka lahko samo sanjaš.

Red Bull vse to ima. Ferrari ne.


Falil si point zgornje izjave... govori o (ne)objektivnosti Nandetovih navijačev.

Sem razumel kaj je mislil povedat. Sauber je bila preveč hitra pri izhodu iz zavoja in neverjetno trakcijo je imela, pa na ravnini je bila zelo hitri.

Zagovoto Ferrari sedaj v tem trenutku ni ravno dober dirkalnik. Sem pa mnenja, da je Alonso zgrešil, ker je poskušal prehiteti čez cel prvi stint Hulkenberga. On bi se moral držat čim dlje od njega, čuvat pnevmatike in ga probat prehitet pri ustavljanu v boksu tako kot je naredil Raikkonen.

Recimo tudi Webber kljub temu, da je imel boljšo mašino, se je raje držal dlje od Hulkenberga, in čakal na postanke v boksih in enako Hamilton.

theBill ::

No ja, Kimi tudi ni več najmlajši in njegova najboljša leta so že za njim. V McLarnu je bil res hiter, sploh v sezonah, ko se je z MS v Ferrariju boril. Od osvojenega naslova pa je šlo pri njemu počasi vse navzdol.

vilser ::

Jst je izjavil:

Čeprav ga ne maram, ampak moram priznati, da je Vettel vrhunski dirkač. Zelo redko ga vidiš, da naredi kakšno napako, v kvalifikacijah se dobro znajde, povprečno dobro štarta in skozi dirko lepo sledi strategiji, čeprav ga morajo vsako dirko opominjati "slow down, slow down."

Če je Alonso tako vrhunski dirkač, ki pripomore k "razvoju" dirkalnika, potem ga Vettel prekaša tudi tu. Ali pa je Adrian Newey-ji psychic, in bere misli Vettla, da mu naredi točno takšen dirkalnik, ki mu paše.

Meni je kar žalostno gledati, ko si Vettel že pri štartu, po prvih nekaj krogih, naredi nekaj sekundno (do ogromno) prednost. No, je pa dobro gledati različne boje nižje, če odmisliš Vettla.


Pri razvoju dirkalnika, nimajo veze dirkači. Zdaj testiranj ni več.
On lahko pove kakšne občutke ima, ko vozi in s tem lahko usmeri inžinirje na kaj se morajo najbolj osredočit pri dirkalniku. To je pa vse.
Dirkač nima takšnega strokovnega znanja, da bo dal eno roko pri razvoju dirkalnika. To vlogo imajo inžinirji in če pri temu niso dobri, pol niti Schumacher jim ne bi mogel pomagat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

theBill ::

vilser je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav ga ne maram, ampak moram priznati, da je Vettel vrhunski dirkač. Zelo redko ga vidiš, da naredi kakšno napako, v kvalifikacijah se dobro znajde, povprečno dobro štarta in skozi dirko lepo sledi strategiji, čeprav ga morajo vsako dirko opominjati "slow down, slow down."

Če je Alonso tako vrhunski dirkač, ki pripomore k "razvoju" dirkalnika, potem ga Vettel prekaša tudi tu. Ali pa je Adrian Newey-ji psychic, in bere misli Vettla, da mu naredi točno takšen dirkalnik, ki mu paše.

Meni je kar žalostno gledati, ko si Vettel že pri štartu, po prvih nekaj krogih, naredi nekaj sekundno (do ogromno) prednost. No, je pa dobro gledati različne boje nižje, če odmisliš Vettla.


Pri razvoju dirkalnika, nimajo veze dirkači. Zdaj testiranj ni več.
On lahko pove kakšne občutke ima, ko vozi in s tem lahko usmeri inžinirje na kaj se morajo najbolj osredočit pri dirkalniku. To je pa vse.
Dirkač nima takšnega strokovnega znanja, da bo dal eno roko pri razvoju dirkalnika. To vlogo imajo inžinirji in če pri temu niso dobri, pol niti Schumacher jim ne bi mogel pomagat.


Tole očitno Alonsu ne gre...

vilser ::

theBill je izjavil:

vilser je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav ga ne maram, ampak moram priznati, da je Vettel vrhunski dirkač. Zelo redko ga vidiš, da naredi kakšno napako, v kvalifikacijah se dobro znajde, povprečno dobro štarta in skozi dirko lepo sledi strategiji, čeprav ga morajo vsako dirko opominjati "slow down, slow down."

Če je Alonso tako vrhunski dirkač, ki pripomore k "razvoju" dirkalnika, potem ga Vettel prekaša tudi tu. Ali pa je Adrian Newey-ji psychic, in bere misli Vettla, da mu naredi točno takšen dirkalnik, ki mu paše.

Meni je kar žalostno gledati, ko si Vettel že pri štartu, po prvih nekaj krogih, naredi nekaj sekundno (do ogromno) prednost. No, je pa dobro gledati različne boje nižje, če odmisliš Vettla.


Pri razvoju dirkalnika, nimajo veze dirkači. Zdaj testiranj ni več.
On lahko pove kakšne občutke ima, ko vozi in s tem lahko usmeri inžinirje na kaj se morajo najbolj osredočit pri dirkalniku. To je pa vse.
Dirkač nima takšnega strokovnega znanja, da bo dal eno roko pri razvoju dirkalnika. To vlogo imajo inžinirji in če pri temu niso dobri, pol niti Schumacher jim ne bi mogel pomagat.


Tole očitno Alonsu ne gre...


Se ne strinjam. Če nima moštvo top inžinirje (prave mojstre), ker oni so usposobljeni zato, da naredijo, da bo postal dirkalnik vedno boljši in hitrejši, pol jim noben dirkač na svetu ne more pomagat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Alexius Heristalski ::

INŽENIRJE
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ttommy ::

Koliko je šlo Kimiju navzdol po osvojitvi naslova bomo videli naslednje leto.
Gamer

theBill ::

vilser je izjavil:

theBill je izjavil:

vilser je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav ga ne maram, ampak moram priznati, da je Vettel vrhunski dirkač. Zelo redko ga vidiš, da naredi kakšno napako, v kvalifikacijah se dobro znajde, povprečno dobro štarta in skozi dirko lepo sledi strategiji, čeprav ga morajo vsako dirko opominjati "slow down, slow down."

Če je Alonso tako vrhunski dirkač, ki pripomore k "razvoju" dirkalnika, potem ga Vettel prekaša tudi tu. Ali pa je Adrian Newey-ji psychic, in bere misli Vettla, da mu naredi točno takšen dirkalnik, ki mu paše.

Meni je kar žalostno gledati, ko si Vettel že pri štartu, po prvih nekaj krogih, naredi nekaj sekundno (do ogromno) prednost. No, je pa dobro gledati različne boje nižje, če odmisliš Vettla.


Pri razvoju dirkalnika, nimajo veze dirkači. Zdaj testiranj ni več.
On lahko pove kakšne občutke ima, ko vozi in s tem lahko usmeri inžinirje na kaj se morajo najbolj osredočit pri dirkalniku. To je pa vse.
Dirkač nima takšnega strokovnega znanja, da bo dal eno roko pri razvoju dirkalnika. To vlogo imajo inžinirji in če pri temu niso dobri, pol niti Schumacher jim ne bi mogel pomagat.


Tole očitno Alonsu ne gre...


Se ne strinjam. Če nima moštvo top inžinirje (prave mojstre), ker oni so usposobljeni zato, da naredijo, da bo postal dirkalnik vedno boljši in hitrejši, pol jim noben dirkač na svetu ne more pomagat.

Zakaj nisem presenečen - seveda, Alonso feni pridete na koncu do vedno enakega zaključka, ki ga je že Triple six napisal:

"Če je španski polbog spredaj, je to posledica njegove genialnosti, če ga nabriše Hulkenberg v avtu s ferrarijevom motorjem, je pač sauber superioren v primerjavi z rdečo kanto."

ripmork ::

Če je španski polbog spredaj, je to posledica njegove genialnosti, če ga nabriše Hulkenberg v avtu s ferrarijevom motorjem, je pač sauber superioren v primerjavi z rdečo kanto.


no ja, kdorkoli spremlja formulo ena več kot nekaj zadnjih let bo vedel, da je Alonso vrhunski dirkač in da Ferrari že lep čas ni več material za osvajanje naslovov. Da je španec s tem vozom (katerega realno hitrost več ali manj prezentira Felipe baby) dvakrat za las izgubil prvenstvo, marsikdo pozablja.

A to z prihodom Brawn-a k Mclarnu je že uradno?
Honda še dolgo ne bo pozabila, kako so dobesedno podarili prvenstvo 2009.
Hulkenberga noter, Pereza ven!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Sriple Tix ::

Vsi, ki sedejo v bolid F1 so vrhunski dirkači, česar ne oporekam nikomur. Glede ostalega, pa beri citiran stavek.

Aja, še to. Formulo spremljam več kot le zadnjih nekaj let, nekje od leta 1979, saj smo na srečo blizu avstrijske meje lovili ORF in gledali dirke, ko je F1 v Jugoslaviji veljala za kapitalistično preseravanje.

Map ::

vilser je izjavil:

theBill je izjavil:

vilser je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav ga ne maram, ampak moram priznati, da je Vettel vrhunski dirkač. Zelo redko ga vidiš, da naredi kakšno napako, v kvalifikacijah se dobro znajde, povprečno dobro štarta in skozi dirko lepo sledi strategiji, čeprav ga morajo vsako dirko opominjati "slow down, slow down."

Če je Alonso tako vrhunski dirkač, ki pripomore k "razvoju" dirkalnika, potem ga Vettel prekaša tudi tu. Ali pa je Adrian Newey-ji psychic, in bere misli Vettla, da mu naredi točno takšen dirkalnik, ki mu paše.

Meni je kar žalostno gledati, ko si Vettel že pri štartu, po prvih nekaj krogih, naredi nekaj sekundno (do ogromno) prednost. No, je pa dobro gledati različne boje nižje, če odmisliš Vettla.


Pri razvoju dirkalnika, nimajo veze dirkači. Zdaj testiranj ni več.
On lahko pove kakšne občutke ima, ko vozi in s tem lahko usmeri inžinirje na kaj se morajo najbolj osredočit pri dirkalniku. To je pa vse.
Dirkač nima takšnega strokovnega znanja, da bo dal eno roko pri razvoju dirkalnika. To vlogo imajo inžinirji in če pri temu niso dobri, pol niti Schumacher jim ne bi mogel pomagat.



Tole očitno Alonsu ne gre...


Se ne strinjam. Če nima moštvo top inžinirje (prave mojstre), ker oni so usposobljeni zato, da naredijo, da bo postal dirkalnik vedno boljši in hitrejši, pol jim noben dirkač na svetu ne more pomagat.


Pri razvoju jim lahko dirkači ogromno pomagajo. Ne morejo inženirji kar nekaj delat, mogoče naredijo kaj, s čimer bo avto hitrejši, a dirkaču to ne ustreza in bi imel dirkač raje drugo možnost. Avto sicer ne bi bil tako hiter, ampak bi imel dirkač boljše občutke naprimer boljši oprijem v ovinku, s tem bi avtu bolj zaupal, v ovinkih vozil z višjo hitrostjo in dosegal boljše čase.

xxxul ::

"Če je španski polbog spredaj, je to posledica njegove genialnosti, če ga nabriše Hulkenberg v avtu s ferrarijevom motorjem, je pač sauber superioren v primerjavi z rdečo kanto."

se strinjam, drgač pa to itaq za vsak (moto)šport za vse navijače velja :D

zato je pa zabavno fanboye poslušat - pa bog ne daj se z njimi prerekat >:D

vilser ::

Map je izjavil:


Pri razvoju jim lahko dirkači ogromno pomagajo. Ne morejo inženirji kar nekaj delat, mogoče naredijo kaj, s čimer bo avto hitrejši, a dirkaču to ne ustreza in bi imel dirkač raje drugo možnost. Avto sicer ne bi bil tako hiter, ampak bi imel dirkač boljše občutke naprimer boljši oprijem v ovinku, s tem bi avtu bolj zaupal, v ovinkih vozil z višjo hitrostjo in dosegal boljše čase.


Se ne strinjam. Dirkači lahko največ povejo kakšne občutke imajo, ko vozijo, pa recimo kaj jim bolj ustreza, in tukaj se ustavi.

Inženirji imajo nalogo, da naredijo boljši in hitrejši dirkalnik.

Ključna oseba pri Red Bullu je Adrian Newey, ki je pravi genij pri razvoju dirkalnika.

Vettel nima nič pri temu. On samo vozi, pa kakšno mnenje poda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Map ::

Ja, ampak on poda mnenje, kaj mu ustreza in kaj ne. Inženirji morajo dirkalnik prilagodit dirkaču, če ne vedo, kaj mu ustreza in kaj ne, ga ne morejo. Lahko nekaj naredijo, ni pa nujno, da bo to dirkaču ustrezalo.

Jst ::

Da ima dirkač ZELO majhno vlogo pri razvoju dirkalnika, je (meni) jasno. Vendar zadnja leta poslušamo eno_in_isto: "Alosno je vrhunski dirkač in je najboljši pri razvoju dirkalnika."

Zato sem napisal prejšnji post, da če je to res, ga Vettel pusti za seboj, se vidi na stezi za koliko.

Koliko ima dirkač besede pri razvoju, gre pa pomojem nekako tako. Dobi telemetrijo in povejo inženirji, kje in na kakšen način bi lahko šel hitreje. Dirkač pa pove, zakaj ni mogel, kaj ga moti, "zakaj mi je tako drselo na zadnji dirki v ovinku 12,"... Pač "malenkosti." In bolje kot zna dirkač opisati kaj čuti in vidi, bolje potem inženirji pripravijo dirkalnik. Glede splošnih stvari, smer v katero gre razvoj, pa nima veliko besede. Recimo rešitev za ohranjanje gum - tu lahko dirkač kvečjemu pove, da je zanj rešitev slaba (zaradi teh in onih razlogov) in se to vidi tudi na telemetriji in 100+ senzorjih, ki jih imajo med prostimi treningi. Tako si jaz predstavljam, da poteka komunikacija med dirkačem in inženirji. Pod črto: Več kot pove dirkač, več podatkov imajo inženirji.

Če se motim, me prosim popravite, ker o tej zadevi pišem iz stališča logike, kaj bi dirkač sploh lahko počel z inženirji.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Hansb ::

en intervju kaj pripomore F1 voznik pri razvoju

Hans je banano

Jst ::

Se pravi, približno tako, kot sem si mislil. Hvala za video.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

vilser ::

ripmork je izjavil:

Če je španski polbog spredaj, je to posledica njegove genialnosti, če ga nabriše Hulkenberg v avtu s ferrarijevom motorjem, je pač sauber superioren v primerjavi z rdečo kanto.


no ja, kdorkoli spremlja formulo ena več kot nekaj zadnjih let bo vedel, da je Alonso vrhunski dirkač in da Ferrari že lep čas ni več material za osvajanje naslovov. Da je španec s tem vozom (katerega realno hitrost več ali manj prezentira Felipe baby) dvakrat za las izgubil prvenstvo, marsikdo pozablja.

A to z prihodom Brawn-a k Mclarnu je že uradno?
Honda še dolgo ne bo pozabila, kako so dobesedno podarili prvenstvo 2009.
Hulkenberga noter, Pereza ven!

Nič še ni uradno. Mercedes zaenkrat negira.
Kar se pa tiče Pereza. Nevem, če ga bodo menjali v McLarnu.
Baje, da ima Hulkenberg problem s težo in zato ga nočejo vzeti. Zdaj nevem, če je to res. Tako se govori.
Če menjajo Pereza, pol po mojem bo prišel na njegovo mesto Massa ali Hulkenberg.

TribesMan ::

Moje mnenje o dirkačih in iženirjih je tako.
Sicer je super če zna dirkač natančno opisati kako se avto obnaša, samo to lahko kvečjemu vpliva na nastavitev avta, in ne na razvoj novih tehnologij, ki bi omogočale nekaj "več". OK, lahko vpliva na ovrednotenje določenega novega sistema ali dela, ne pa na razvoj.
(Pač dirkač lahko reče da manjka recimo podtlak, samo kaj to inženirju pomaga?)

Če pa nek inženir (recimo Newey) najde rešitev, ki omogoča par procentov večji podtlak, pa bo to direktno vplivalo na višje performanse. Pa s tem dirkač praktično nič nima. Razen da na koncu dneva reče "ja super je".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Ja seveda; je Tribes zajel logiko. Sicer pa od kar je Newey dvignil nos (2009) igra v razvoju samo podtlak. Tega pa nihče od dirkačev ne more sam. So pa stvari v F1 žive in že drugo leto bo mogoče več na dirkaču ali pa manj, recimo aero posekan za okoli 30%.

Motorji so zamrznjeni, elektronika tudi, teža definirana, balast tudi, pnevmatike enotne.

Na dirkaču je, da se nauči dober tyre management, ki mu primarno pomaga izvlečt ven maksimalno iz avta, ostalo je prepuščen usodi razvoja na aero oddelku.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

AvtoR ::

A ni nos že 20let nazaj dvignil Beneton?

Super Sonic ::

Ja, nos je že bil gor, ampak je šel vmes dol in drugo leto gre spet dol, tokrat zaradi pravil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::


Legenda. :)

Not A Number ::

Dve zanimivi novici o možni razlagi kako je RedBull izigral pravila in s pomočjo KERSa uporablja TC:

It is theoretically easy to modulate the output torque and charging input torque to an electric motor/generator using capacitors, batteries, inductors and a feedback signal. Torque changes are instant and control is easy and legal.
If torque were to be modulated in response to the normal force of the tires against the track (in response to shock pressure for example) significant unused traction potential could be recovered during high pressure phases (upside of bumps) and initiation of full wheel spin during low pressure phases (downside of bumps) could be delayed.


Vir1: Red Bull May Have Invented A Secret New Hybrid Technology
Vir2: So How is Red Bull running traction control legally?

Jst ::

>Sicer je super če zna dirkač natančno opisati kako se avto obnaša, samo to lahko kvečjemu
>vpliva na nastavitev avta, in ne na razvoj novih tehnologij, ki bi omogočale nekaj "več".

Pri razvoju morajo inženirji poskrbeti, da se dirkač dobro počuti v dirkalniku. Inženirji tudi izračunajo teoretično mejo. Boljše kot se dirkač počuti, bolj je samozavesten, bolj se lahko približa tej meji.

V samem "core" razvoju, je dirkač pomemben, ravno zaradi njegovega počutja. Pri samem "core" razvoju delov, je jasno, da lahko samo na prostih treningih naredi dober setup. Dvomim, da kdo misli, da je dirkač zraven (in pomemben) pri razvoju raznih delov, kot so vzmetenje, aero, krilca,...

Kdo je že lani povzročil kar nekaj zaporednih nesreč? Grosjean? Vsi so ga grajali, razen nekaj bivših voznikov se je postavilo v njegov bran, da je možno, da se ne počuti dobro v dirkalniku, da je možno, da sedi prenizko (ali previsoko) ali da mogoče mora imeti roke (ali noge) bolj skupaj, kot bi rad in se z komolci zabija, ker je čudno, da bi povzročil toliko nesreč zaporedoma. Dober pomislek. Mogoče so pravilno ugibali, ker če je šlo za Grosjeana, letos ni povzročal toliko nesreč.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Not A Number je izjavil:

Dve zanimivi novici o možni razlagi kako je RedBull izigral pravila in s pomočjo KERSa uporablja TC:

It is theoretically easy to modulate the output torque and charging input torque to an electric motor/generator using capacitors, batteries, inductors and a feedback signal. Torque changes are instant and control is easy and legal.
If torque were to be modulated in response to the normal force of the tires against the track (in response to shock pressure for example) significant unused traction potential could be recovered during high pressure phases (upside of bumps) and initiation of full wheel spin during low pressure phases (downside of bumps) could be delayed.


Vir1: Red Bull May Have Invented A Secret New Hybrid Technology
Vir2: So How is Red Bull running traction control legally?


Zadeva je čisto mogoča, upoštevajoč dejstva:
- zvok Vettlovega RBja na izhodih iz ovinkov
- Webbrove sledi gum na asfaltu med pospeševanjem (če se ne motim v Kanadi)
- pogoste okvare sistema KERS v letošnji sezoni (so lahko posledica večje obremenitve sistema)
- precej pogovorov med dirkačem in moštvom na temo nastavitev KERS-a
- nenormalna velika prednost Vettla na nekaterih dirkah

Sriple Tix ::

Ojoj!

Former F1 driver Maria de Villota found dead in hotel room

Radio Cadena Ser Radio report that de Villota died in a Sevilla hotel room despite attempts from emergency services to resuscitate her.
There are no further details at this time, but Radio Cadena do state that emergency services have confirmed the news to them. Eurosport Spain also reports that the family has confirmed the news.
De Villota came to international prominence in July 2012 when she lost an eye after being involved in a F1 test crash for the Marussia team.
She was the first female driver to test for a contemporary Formula 1 team since Katherine Legge in 2005.
The Spaniard also raced in several series including Spanish F3, the Daytona 24 Hours, and Superleague Formula Championship.

Vir:
http://uk.eurosport.yahoo.com/news/form...

vilser ::

Baje, da se šef aerodinamike Peter Prodromou od Red Bulla seli v McLaren.On je desna roka Neweya.

http://www.autosport.com/news/report.ph...

Zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

theBill ::

Massa na kvalifikacijah že tretjič zapored nažgal dirkaškega pol-boga... če Alonso iztisne 110% iz "rdeče kante" (kot ga radi hvalite Alonsofanatiki), potem zgleda Massa avto še malo bolj ožame in iztisne iz njega na kvalifikacijah 120%... hehehe >:D

Dr_M ::

Kdo pa je sploh kle Alonsofanatik? Kolikor vidim, ga vecina sploh ne mara.
Ampak tisti, ki ga ne marajo, so isti sekret, kot tisti, ki ga kujejo v visave.

Blinder ::

za npr. italjane je alonso Bog
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

theBill ::

Schumi je bil bog, Alonso je pa bolj bog wannabe, ki bo neslavno odšel iz Ferrarija brez osvojenega naslova... in on je hotel posnemati in preseči MS :))

Dr_M ::

Blinder je izjavil:

za npr. italjane je alonso Bog



Za italjane je vsak kljukec bog...

ripmork ::

Tole je bilo pa res nepričakovano (smrt Marie),... obetavna pa simpatična dirkačica, v roku dveh let tako nepričakovano žalosten preobrat.
Kot je Sainz dejal, kar krivično se ti zdi življenje...


theBill je izjavil:

Schumi je bil bog, Alonso je pa bolj bog wannabe, ki bo neslavno odšel iz Ferrarija brez osvojenega naslova... in on je hotel posnemati in preseči MS :))

hehe,...
Schumi je fantastičen dirkač.
Sam božjega so ga pa precej naredile okoliščine. Recimo da 24/7 neomejena testiranja na privat stezah pa limitless funding "malenkost" pripomorejo k boljšemu dirkalniku. Še Mika Salo je z lahkoto obiskoval stopničke v Ferrarijevemu dirkalniku (in to pred dejansko dominanco rdečih, go figure)

Dejstvo je, da Ferrarijev enosed že nekaj časa ni kos bikom.
Če želi Ferrari osvajati naslove bodo pač morali še bolj zavihat rokave in sestavit solidno osnovo, na kateri bodo konsistentno gradili tekom sezone. Sicer jih tudi (odlični) Kimi naslednje leto ne bo rešil.

Za italjane je vsak kljukec bog...

dokler so rezultati, je vsak z rdečo kapo čaščen po božje:>


jutri pa poslastica!
(hec, Vettel bo zmagal)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

weasel ::

Vprašanje samo, če bo jutri že dokončno (no, saj ni važno)...

TOP ::

To da iz Ferrarija nebo nič je blo že rečeno,ko bodo odšli sveti trije kralji.MS,Rose in Todd in točno tole se je zgodilo naslednje leto je Kimi še osvojil naslov in potem še naslednje leto je bil Massa zelo blizu in potem je bilo počasi veselja konec.Po odhodo omenjenih ljudi so zamenjali večina mož za Italjane ali Kalabreže in od takrat naprej neznajo narediti več pravega avta.Kar se tiče jutri stara zgodba Vettel je že zmagal,ker Weber štarta kot da je na ledu.

theBill ::

ripmork je izjavil:

Recimo da 24/7 neomejena testiranja na privat stezah pa limitless funding "malenkost" pripomorejo k boljšemu dirkalniku. Še Mika Salo je z lahkoto obiskoval stopničke v Ferrarijevemu dirkalniku (in to pred dejansko dominanco rdečih, go figure)


Heh, kot da konkurenti (Williams, McLaren) te možnosti niso imeli in je lahko samo MS testiral do onemoglosti :))

Tole s Salom spet malo zavajaš, kot da bi bil stalno na stopničkah. Daleč od tega, ko je vskočil namesto polomljenega MS v sezoni 1999 so bile njegove uvrstitve: 9,2,12,7,3,DNF, skupno le ena uvrstitev pred Eddija Irvina, kar je daleč od briljantega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

vilser ::

Red Bull ima najboljši motor, pa aerodinamiko, pa šasijo itd. Ni čudno, da so tako zelo dominantni. Pa še tiste majhne napakice ali pomanjkljivosti, ki jih imajo njihove mašine, jih rešijo na brzaka. Jaz mislim, da če bi bila na razpolago prosta testiranja kot so bila včasih, bi Red Bull zmagoval in dominiral na veliko po treh, štirih dirkah.

TOP ::

Red Bull nima najbolšega motorja glede same zmogljivosti ga prekaša Marcedesov in Ferrarijev motor,so pa nadoknadili in pridobili z aerodinamiko in raznimi fintami po domače

vilser ::

Trenutno vse kaže, da ima najboljši motor Red Bull.

Alexius Heristalski ::

TOP je izjavil:

To da iz Ferrarija nebo nič je blo že rečeno,ko bodo odšli sveti trije kralji.MS,Rose in Todd in točno tole se je zgodilo naslednje leto je Kimi še osvojil naslov in potem še naslednje leto je bil Massa zelo blizu in potem je bilo počasi veselja konec.Po odhodo omenjenih ljudi so zamenjali večina mož za Italjane ali Kalabreže in od takrat naprej neznajo narediti več pravega avta.
Ali pa, če se niso uspeli prilagoditi na nov način razvijanja dirkalnika (manj testiranj, več simulacij). Konec koncev tudi Ross Brawn po odhodu iz Ferrarija ni naredil pol kurca (razen letos, pa še to šele po dodatnem testiranju). Brawn GP je dobil dirkalnik na pladnju od Honde, še srečo je imel, da je dobil Mercedesove motorje.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

vilser ::

Sicer pa Alonso in Raikkonen, se bosta morala izboljšat v hitrem krogu do naslednjega leta, ker če ne bo hudič. Pri obeh je to šibka točka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

ripmork ::

ok, Mika Salo res ni ravno briljiral:)

theBill je izjavil:


Heh, kot da konkurenti (Williams, McLaren) te možnosti niso imeli in je lahko samo MS testiral do onemoglosti :))

če si preko koncerna FIAT založen s kešom kot noben druga ekipa (+ dodatek za legendaren status) je to omembe vreden plus. Zvito skrit traction control in pridelovalec gum, ki jih dela ekskluzivno po številki noge enega dirkalnika (Bridgestone) tut malček pomagata:) Don't get me wrong, izjemno sposobna ekipa je to bila, tu ni dvoma. 4 leta je trajalo, da so jo sestavili. Se je pa ogromno stvari moralo poklopit, da pride do tako močne dominance. Zgoraj omenjeno so bili tudi sestavni koščki.


Moje mnenje glede Red bulla je, da so spretno izkoristili omejitev testiranj v svoj prid. Red bull sta praktično dve ekipi, kar pomeni duplo kilometrov testiranja večine komponent in aerodinamike. Ločena razvojna team-a sicer, ampak gotovo si pomagajo (matični ekipi v prid, jasno)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Super Sonic ::

Kimi Raikkonen struggling with revised Pirelli Formula 1 tyres
http://www.autosport.com/news/report.ph...

Kimi Raikkonen : Romain Grosjean je še vedno 9-6 v kvalifikacijah in pa +,2 desetinki, pa vendar, s takšnim tempom bo letos kvalifikacije izgubil.

Je pa zanimivo, oz. zdi se, da ima nek podoben problem Fernando Alonso. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Blinder ::

vilser je izjavil:

Trenutno vse kaže, da ima najboljši motor Red Bull.


Vsi imajo skoraj enak. Z leti je celo renault zaotsal glede maksimalne moči, ker so ostali bili bolj zviti, pa je potem fia dovolila renaultu da dodela motor, tako da spet doseze isto moč kot mercedes in ferrari.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Sriple Tix ::

Sean Edwards (1986 – 2013)



Tisti, ki spremljajo motošport širše od formule 1 zanesljivo poznajo ime Sean Edwards, saj letos, dve dirki pred koncem, vodi v F1 spremljevalnem prvenstvu porschejev, vozil pa je tudi vzdržljivostne dirke in slavil na letošnji 24 urni Nordschleife. Žal je umrl na avstralskem dirkališču Queensland Raceway, prav v porscheju kot sopotnik med poučevanjem vožnje nekega dirkaškega kandidata.

Po Gonzalu Rodriguezu, Henryu Surteesu in Shoyi Tomizavi je to že četrti mladi dirkač, za katerega sem navijal v nižjih kategorijah avto/moto športa in je žal prezgodaj tragično preminul. Neverjetno :8)!
««
33 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364356 (219951) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272867 (168335) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130725 (89474) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177439 (140684) WarpedGone

Več podobnih tem