Forum » Na cesti » Formula 1 2013
Formula 1 2013
Super Sonic ::
O Kimijevih bolečinah in njegovi dobri vožnji pa nobenega komentarja?
Ključen mož za Kimijevo vrnitev je bil zdravnik iz Finske doma, Dr. Aki Hintsa. Več o tem tu, si boste mogli pa najti kakšen prevajalnik za to. http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/537...
Sicer je pa Raikkonen prišel do stopničk zaradi izredne taktike moštva (videno redko). Imeli so dobro zamisel s hitro menjavo in dokaj prazno stezo, nato pa so tvegali z varnostnim avtomobilom in izšlo se je. Je pa dejstvo, da Kimi vzame z obema rokama takšne stvari.
Močno, močno dvomim, da bi znal Webber tako napako Rosberga kaznovati.
Webber je že odpisan in pravzaprav se samo še vozi do konca sezone (ne dirka več). Rabi kakšno motivacijo se mi zdi, ker tisto včeraj je zelo grdo izgledalo (+2 ali celo +3s na Vettla počasneje). Škoda.
Mislm, lol no...btw, kdaj je pa dobil prve 2? Namreč ne spremljam vseh dirk, pa mi ni jasn kdaj je to fasu.
Če klikneš na povezavo, ki si jo komentiral, ti bo pisalo. "His previous two were in Bahrain for a collision with Mercedes driver Nico Rosberg and in Canada for not slowing down sufficiently for yellow caution flags."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
driver_x ::
Drugače je pa letošnja sezona bolj ali manj zaključena, kaj menite?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
roCkY ::
V moto šprtu ni konec dokler ni konec! Nenazadnje žal tudi neseča nikoli ne počiva.
Je pa RB trenutno v velikanski prednosti tako da znajo biti zadnje dirke le formalnost.
Bo pa imel Webber šanso, da zaostane za krog in pomaga Vettlu vkolikor bo potreba.
Pravila okoli kaznovanja v F1 mi od nekdaj ne grejo v logoko športa.
Je pa RB trenutno v velikanski prednosti tako da znajo biti zadnje dirke le formalnost.
Bo pa imel Webber šanso, da zaostane za krog in pomaga Vettlu vkolikor bo potreba.
Pravila okoli kaznovanja v F1 mi od nekdaj ne grejo v logoko športa.
Sriple Tix ::
Hmmm, koliko Webber pomaga Vettlu smo videli lani na zadnji dirki, ko ga je lepo zapiral v prvem ovinku, ko je slednji branil nekaj pik naskoka pred Fernandom ... in meni to čisto OK, da ne bo pomote. Dirkanje je pač dirkanje.
StRiC SaM ::
Mislm, lol no...btw, kdaj je pa dobil prve 2? Namreč ne spremljam vseh dirk, pa mi ni jasn kdaj je to fasu.
Če klikneš na povezavo, ki si jo komentiral, ti bo pisalo. "His previous two were in Bahrain for a collision with Mercedes driver Nico Rosberg and in Canada for not slowing down sufficiently for yellow caution flags.
Drži, nisem klikal, ker sem bil na izredno počasnem kompu + liniji. Anywayz, thx for u time & answer.
Alexius Heristalski ::
Mark Webber's grid penalty too harsh says David Coulthard
In some ways the stewards had no choice. The rules say that if a driver gets three reprimands in a season, then he is hit with an automatic 10-place grid penalty. But you have to question whether that is a sensible rule.
Of course rules should be followed, but that doesn't mean a bad rule should stay.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
Drugače je pa letošnja sezona bolj ali manj zaključena, kaj menite?
To je bilo jasno že po parih dirkah, da gume držijo RedBull nazaj. Po eni strani res škoda za fiasko v Silverstonu, ker od tam naprej izgovorov za močnejše pnevmatike, ki prenašajo več obremenitve, ni bilo več. Samo Pirelliju smo lahko hvaležni, da Seba nima že +200 točk naskoka.
Podtlak, ki ga generira RB9 (v primerjavi z ostalimi) je brutalno visok. V Spaju je bilo vse bolj ali manj jasno, ko so prišli z poniževalno majhnim zadnjim krilcem v posmeh vsem. Sezona je brezvezna od takrat naprej in se jo ne splača več spremljat niti s stališča tehničnih rešitev.
Moštva so naredila fokus na 2014.
ps
Na tej dirki jih je Vettel vozil po +2s, ko so delal gap za drugi postanek z malo panike v glavi po še enem SCju. Manjša taktična napakica, ko niso šli na menjavo, ampak... ko žgeš vse za +2s, v bistvu sploh ni pomembno kaj počneš. Tako, da realno...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Veron ::
Oba sta dobila opozorilo, ampak ker je Webru to že 3., je dobil še kazen zaradi večjega števila opozoril. Alonsu je to 1. opozorilo
Jst ::
Čeprav, na koncu je bilo ob straneh že toliko kosov gum na stezi in Alonso, ki je z Webbrom ob strani pospešil do 100Km/h, je to kar klicanje po nesreči. Kazen ni primerna, to se strinjam. Ampak če bi v Webbera pri 100km/h priletel kakšen kos gume in padel iz Ferrarija, bi pa vsi spet v luft skočili.
Takšne stvari bi morali drugače obravnavati. Zaslišati oba, ugotoviti iz vseh zornih kotov, če bi lahko prišlo do nesreče in potem talati ukore.
Alonso, kolikor sem videl v posnetku, ni pospešil do 100 na delu, kjer je bilo polno kosov gum. Tako, da po "moji" logiki, ni bilo razloga za +10 mest.
Takšne stvari bi morali drugače obravnavati. Zaslišati oba, ugotoviti iz vseh zornih kotov, če bi lahko prišlo do nesreče in potem talati ukore.
Alonso, kolikor sem videl v posnetku, ni pospešil do 100 na delu, kjer je bilo polno kosov gum. Tako, da po "moji" logiki, ni bilo razloga za +10 mest.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
driver_x ::
A se da kje na naših TV kanalih spremljati indycar?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
Jst ::
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
driver_x ::
Ja, na internetsih se najde svašta, ampak sem bolj starokopiten in bi raje gledal po TVju. Drugače pa hvala, bom uporabil tole 5. oktobra.
Super Sonic ::
Dober intervju z Neilom Martinom. Fant je od 2011 zadolžen za strategijo pri Ferrariju in pomaga iz Maranela med dirko. Od tam v glavnem zato, da ni podvržen stresu:
http://www.gocar.gr/races/f1/10665,GoCa...
Nekaj podobnega kot McLarnov Mision Control:
http://www.gocar.gr/races/f1/10665,GoCa...
Nekaj podobnega kot McLarnov Mision Control:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
vilser ::
Danes sem bral italijanske članke o moštvu Ferrari. Vedno bolj se širijo govorice, da bo prišel Vettel v Ferrari leta 2015.
http://blog.quotidiano.net/turrini/2013...
Kaj mislite, koliko je temu za verjeti?
Sicer šef moštva pri rdečih Stefano Domenicali trdi, da je Alonso vezan s Ferrarijem na dolgi rok, in ravno tako je Španec izjavil, da se bo držal pogodbe in da ima namen podaljšat pogodbo s Ferrarijem, pa vendar se govorice vztrajno širijo, da bo Vettel prišel v Maranello leta 2015.
Hm nevem kaj naj si mislim. Alonsu poteče pogodba leta 2016, Raikkonenu pa leta 2015.
Torej, če bo res prišel Vettel v Ferrari leta 2015, pol bo moral Fernando ali Kimi predčasno ukinit pogodbo.
Mislim, da če bo res do tega prišlo, bo Alonso tisti, ki bo zapustil moštvo Ferrari. Šel bo pa v Red Bull.
Se pa sprašujem, zakaj bi moral Ferrari narediti takšno potezo in predčasno ukinit pogodbo Alonsu? Odgovora ne najdem.
Pa še posebej, če naslednje leto Alonso osvoji naslov. Ferrari bo imel naslednje leto 2 fenomenalna dirkača.
Ni mi jasno, zakaj bi morali v Ferrariju menjat španca in mu predčasno ukinit pogodbo, razen če on želi oditi, ne glede nato, če osvoji naslov ali ne.
Kaj mislite?
http://blog.quotidiano.net/turrini/2013...
Kaj mislite, koliko je temu za verjeti?
Sicer šef moštva pri rdečih Stefano Domenicali trdi, da je Alonso vezan s Ferrarijem na dolgi rok, in ravno tako je Španec izjavil, da se bo držal pogodbe in da ima namen podaljšat pogodbo s Ferrarijem, pa vendar se govorice vztrajno širijo, da bo Vettel prišel v Maranello leta 2015.
Hm nevem kaj naj si mislim. Alonsu poteče pogodba leta 2016, Raikkonenu pa leta 2015.
Torej, če bo res prišel Vettel v Ferrari leta 2015, pol bo moral Fernando ali Kimi predčasno ukinit pogodbo.
Mislim, da če bo res do tega prišlo, bo Alonso tisti, ki bo zapustil moštvo Ferrari. Šel bo pa v Red Bull.
Se pa sprašujem, zakaj bi moral Ferrari narediti takšno potezo in predčasno ukinit pogodbo Alonsu? Odgovora ne najdem.
Pa še posebej, če naslednje leto Alonso osvoji naslov. Ferrari bo imel naslednje leto 2 fenomenalna dirkača.
Ni mi jasno, zakaj bi morali v Ferrariju menjat španca in mu predčasno ukinit pogodbo, razen če on želi oditi, ne glede nato, če osvoji naslov ali ne.
Kaj mislite?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
Sriple Tix ::
Ugibam in špekuliram.
Morda bo moral oditi zato, ker je 2010 sedel v zmagoviti avto, ki je bil na ravni Red Bullov, po treh letih njegovega doprinosa razvoju pa je postal "kanta, nevredna imena ferrari" (besede Alonso - fanov, ne moje). Niti Kimi najbrž ne pripomore dosti več k razvoju dirkalnika, vendar mu za razliko od Fernanda vsaj nihče ne pripisuje neke presežne vrednosti, ki je nikdar v karieri ni dosegal.
Morda bo moral oditi zato, ker je 2010 sedel v zmagoviti avto, ki je bil na ravni Red Bullov, po treh letih njegovega doprinosa razvoju pa je postal "kanta, nevredna imena ferrari" (besede Alonso - fanov, ne moje). Niti Kimi najbrž ne pripomore dosti več k razvoju dirkalnika, vendar mu za razliko od Fernanda vsaj nihče ne pripisuje neke presežne vrednosti, ki je nikdar v karieri ni dosegal.
Super Sonic ::
Ni mi jasno, zakaj bi morali v Ferrariju menjat španca in mu predčasno ukinit pogodbo, razen če on želi oditi, ne glede nato, če osvoji naslov ali ne.
Vse je odvisno od tega, koliko bo Fernando hiter. Če bo še naprej gojil ta nivo, potem najbrže kakšnega velikega razloga za zamenjavo ne bo, razen če bo po 5, 6 letih drugih mest vendarle sam obupal. Vettla se verjetno ne boji, nasprotno, bi rekel, da ga oba, tako Fernando kot Lewis, z veseljem čakata v moštvu. Ne pozabit, da je trenutno samo še Vettel "neizmerjen" po hitrosti. Vsi ostali so, bodo ali sedijo, ob precej konkurečnih dirkačih.
Poleg Vettla je namreč še Hamilton tisti, ki bi tudi končal kariero v rdečem kombinezonu, to je menda že večkrat povedal.
Še večje vprašanje pa je moč dirkalnikov. Aero gre dol za okoli 30% drugo leto, motorji pa bodo odprti vsaj eno leto. Vprašanje je, kako se bodo karte premešale v moči dirkalnikov. Ferrari bo oktobra odprl tunel in bodo prvič delal na 60% velikosti modela. Tu je Allison in nekaj ostalih fantov, ki bodo poiskušali Ferrari dat na pole position. Če to rata, potem bo zanimanje za ta sedež enormno - Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, mogoče še Kimi ... in tako naprej.
Če ne in če bo dirkalnik ostal še naprej nekje tretji/četrti po moči, kakšnega pretiranega razloga za prestope ne bo. Dasiravno vedno obstaja draž, da sam lahko kaj spremeniš. Ampak mislim, da si trenutno nihče ne dela prevelikih utvar, da ima dirkač možnost razlike le v ohranjanju pnevmatik med dirko, med tem, ko samo hitrost definira aero oddelek, kjer pa vladajo samo izračuni in številke. Mogoče se to že spremeni drugo leto; kdo ve.
Skratka - to je čisti če bi čebula če ne imela... Bo kar bo, ko bo.
ps
Stefano Domenicali je človek, ki je bil ključen v prestopu Kimija nazaj v Ferrari. Pa naj kdo to razume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
vilser ::
@Super Sonic, nevem, če si prebral link, ki sem ga dal gor.
Baje, da je bil en veleposlanik iz Nemčije uradno na obisku pri Ferrariju. Povedal je, da je bil na kosilu s Ferrarijevim predcednikom, ki pa je Luca di Montezemolo. Slednji naj bi mu povedal, da bo Vettel vozil za Ferrari čez 2 leti.
Zdaj, če je to res, pol je po mojem že vse določeno. Torej Vettel bo v Ferrariju leta 2015, in Alonso gre v Red Bull.
Tako si to jaz razlagam.
Se spomnem, da je Alonso enkrat povedal, da je za McLaren podpisal leta 2005, ko je bil še v Renoju. Se pravi 2 leti prej, ker on je vozil za McLaren leta 2007. Pa, da se zdaj zgodba morda ne ponavlja tudi z Red Bullom. Hmm...
Čeprav po mojem ne....
Baje, da je bil en veleposlanik iz Nemčije uradno na obisku pri Ferrariju. Povedal je, da je bil na kosilu s Ferrarijevim predcednikom, ki pa je Luca di Montezemolo. Slednji naj bi mu povedal, da bo Vettel vozil za Ferrari čez 2 leti.
Zdaj, če je to res, pol je po mojem že vse določeno. Torej Vettel bo v Ferrariju leta 2015, in Alonso gre v Red Bull.
Tako si to jaz razlagam.
Se spomnem, da je Alonso enkrat povedal, da je za McLaren podpisal leta 2005, ko je bil še v Renoju. Se pravi 2 leti prej, ker on je vozil za McLaren leta 2007. Pa, da se zdaj zgodba morda ne ponavlja tudi z Red Bullom. Hmm...
Čeprav po mojem ne....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
vilser ::
Zanimivo. Hmm...
http://www.pitpass.com/50014/Minardi-qu...
To se ponavadi opazi pri pospeševanju...
http://www.pitpass.com/50014/Minardi-qu...
To se ponavadi opazi pri pospeševanju...
šernk ::
O TC je bilo že enkrat letos govora in sicer mislim da po dirki v Kanadi. Nastalo je pa po tej sliki:
ne vem pa več kaj se je potem iz tega izvilo.
ne vem pa več kaj se je potem iz tega izvilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ripmork ::
vzporednic med Schumijem pa "bubbi-schumijem" je vedno več. :)
V času (bizarne) dominance je bil Ferrari tako spreten pri skrivanju traction control-a, da je krovna organizacija naposled obupala in kar legalizirala sistem. Vsi so vedeli kaj se dogaja.
nič ne bo škodilo, če FIA naredi kak ponoven konkretnejši pregled tam naokoli.
V času (bizarne) dominance je bil Ferrari tako spreten pri skrivanju traction control-a, da je krovna organizacija naposled obupala in kar legalizirala sistem. Vsi so vedeli kaj se dogaja.
nič ne bo škodilo, če FIA naredi kak ponoven konkretnejši pregled tam naokoli.
Super Sonic ::
nevem, če si prebral link, ki sem ga dal gor.
Ne nisem, ker čez dve leti se lahko vse toliko spremeni, da to kar danes pišejo nima več vrednosti. Tko se pač vrti to v F1.
Iz linka ven:
"There are some aspects, Vettel's very neat way of driving, Vettel's speedup 50 m before the other drivers, the abnormal sound of the Renault engine and Vetter's more than 2 sec. advantage over his rivals that make me think and I would like to have some answers."
Letos v Monacu si zvok RedBulla prepoznal iz boksov ven. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
vilser ::
Jaz mislim, da ima FIA strogo pod nadzorom moštvo Red Bull.
Drugače pa vsi dirkači imajo TC, pa naj bo to zverižen ali zakrit s tančico več ali manj.
Ali mislite, da je mogoče, da ne pride do drsenja na štartu s 700 konjev?
@Super Sonic
Ja, če je res tisto kar je rekel Ferrarijev predcednik Luca di Montezemolo, in sicer da bo Vettel prišel v Ferrari leta 2015, pol zna biti, da ima z njimi že kakšno predpogodbo, in ravno tako Alonso z Red Bullom.
Bomo vidli, če bo res do tega prišlo leta 2015.
Drugače pa vsi dirkači imajo TC, pa naj bo to zverižen ali zakrit s tančico več ali manj.
Ali mislite, da je mogoče, da ne pride do drsenja na štartu s 700 konjev?
@Super Sonic
Ja, če je res tisto kar je rekel Ferrarijev predcednik Luca di Montezemolo, in sicer da bo Vettel prišel v Ferrari leta 2015, pol zna biti, da ima z njimi že kakšno predpogodbo, in ravno tako Alonso z Red Bullom.
Bomo vidli, če bo res do tega prišlo leta 2015.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
Blinder ::
ne gledaš ti formule 1 ha? vsakemu drsi pri štartu. Pa ne v prvih metrih, ko bi najbolj izgubili zaradi drsenja ampak par sek pozneje, ko imajo 2-3 prestavo pa KERS, takrat jim pogosto drsi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Jst ::
Na volanu imajo različne nastavitve za TC. Dirkač itak ve, z koliko gasa in v kateri prestavi se spelje ovinek in če mu drsi, preklopi na drugo konfiguracijo.
Kako točno pa TC v F1 dela, pa ne vem.
Kako točno pa TC v F1 dela, pa ne vem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Blinder ::
tako dela da ga nimajo!
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
vilser ::
Jaz sem vsake toliko časa posumil, da dirkalniki motorizirani Reno uporabljajo TC na nelegalen način.
Ostale mašine nimajo tako praskajočega zvoka, ki se ga sliši pri dirkalnikih s francoskim motorjem.
S kakšno lahkoto je šel Vettel pri izhodih iz zavojev, pa to nemoreš verjet, in to lahko poveča sum, če želimo ravno o temu govorit.
Sam to ne upravičuje dveh sekund in pol, ki jih je dal na krog.
Rosberg je delal kolono.
Ko se je Rosberg spokal, časi od Alonsa in Hamiltona so se kar naenkrat izboljšali, vendar takrat je bilo že prepozno.
Ostale mašine nimajo tako praskajočega zvoka, ki se ga sliši pri dirkalnikih s francoskim motorjem.
S kakšno lahkoto je šel Vettel pri izhodih iz zavojev, pa to nemoreš verjet, in to lahko poveča sum, če želimo ravno o temu govorit.
Sam to ne upravičuje dveh sekund in pol, ki jih je dal na krog.
Rosberg je delal kolono.
Ko se je Rosberg spokal, časi od Alonsa in Hamiltona so se kar naenkrat izboljšali, vendar takrat je bilo že prepozno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
Jst ::
>tako dela da ga nimajo!
Hja, na volanu imajo nastavitev. Možno, da so po pravilih naredili "analogen" TC, kar imajo na volanu so pa "odtenki" koliko gasa se prenese, glede na x,y,z. Ne vem.
Ampak glede na to, da pri Ferrariju, RB, Mercedesu, Lotusu, Mclarnu, redko vidiš obračanje koles v prazno, so TC na nekakšen način pač implementirali. Nemogoče, da bi dirkači bili tako nežni, a obenem tako agresivni, da se jim samo vsakih ~5 krogov na kakšnem delu obračajo kolesa v prazno. Sploh če pomisliš, da imajo na voljo še KERS.
Sicer bi pa SuperSonic, če se mu ljubi, lahko kaj povedal na to temo. Jaz nisem mehanik; kako deluje moj avto pojma nimam*, vem samo, da ko se mi prižge kakšna lučka, pomeni, "pelji me na servis." :)
*Ajde, vem kako deluje mašina na notranje izgorevanje, kaj dosti več, pa ne. Sem programer in me to res ne zanima. Pač, omejen plac v možganih...
Hja, na volanu imajo nastavitev. Možno, da so po pravilih naredili "analogen" TC, kar imajo na volanu so pa "odtenki" koliko gasa se prenese, glede na x,y,z. Ne vem.
Ampak glede na to, da pri Ferrariju, RB, Mercedesu, Lotusu, Mclarnu, redko vidiš obračanje koles v prazno, so TC na nekakšen način pač implementirali. Nemogoče, da bi dirkači bili tako nežni, a obenem tako agresivni, da se jim samo vsakih ~5 krogov na kakšnem delu obračajo kolesa v prazno. Sploh če pomisliš, da imajo na voljo še KERS.
Sicer bi pa SuperSonic, če se mu ljubi, lahko kaj povedal na to temo. Jaz nisem mehanik; kako deluje moj avto pojma nimam*, vem samo, da ko se mi prižge kakšna lučka, pomeni, "pelji me na servis." :)
*Ajde, vem kako deluje mašina na notranje izgorevanje, kaj dosti več, pa ne. Sem programer in me to res ne zanima. Pač, omejen plac v možganih...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
z3ro ::
TC naj nebi bil dovoljen -> http://www.formula1.com/inside_f1/rules...
No car may be equipped with a system or device which is capable of preventing the driven wheels from spinning under power or of compensating for excessive torque demand by the driver.
Any device or system which notifies the driver of the onset of wheel spin is not permitted.
driver_x ::
Ferrariju so pred leti žareli zadnji zavorni diski med pospeševanjem. Leta 94 ali 95 pa so pri benettonih v računalniku odkrili kodo za TC, vendar so se zagovarjali, da se tisti del programa nikoli ne aktivira in da je tam že od prej.
driver_x ::
bzp ::
http://www.f1fanatic.co.uk/2007/05/24/b...
Imam pa tudi jaz v medlem spominu eno zgodbo o Ferrariju in žarenjem zavor samo na eni strani avtomobila. V Monaku IIRC.
Imam pa tudi jaz v medlem spominu eno zgodbo o Ferrariju in žarenjem zavor samo na eni strani avtomobila. V Monaku IIRC.
Super Sonic ::
Zvok RB9tke v Singapurju:
Iskreno - meni se sliši to vpihavanje v difuzor z mappingom že od začetka sezone in v Monacu ni bilo nič drugače.
Fotografi so tudi ujeli zanimiv detalj feltne pri RB9tki:
Pa še veselo branje vsem, ki vas zanima malo več (širšega razmišljanja):
http://www.jamesallenonf1.com/2013/09/a...
Iskreno - meni se sliši to vpihavanje v difuzor z mappingom že od začetka sezone in v Monacu ni bilo nič drugače.
Fotografi so tudi ujeli zanimiv detalj feltne pri RB9tki:
Pa še veselo branje vsem, ki vas zanima malo več (širšega razmišljanja):
http://www.jamesallenonf1.com/2013/09/a...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
xxxul ::
Super Sonic je izjavil:
Fotografi so tudi ujeli zanimiv detalj feltne pri RB9tki:
Pa še veselo branje vsem, ki vas zanima malo več (širšega razmišljanja):
http://www.jamesallenonf1.com/2013/09/a...
To je iz tvojga linka:
Beyond that, like Mercedes they have done work on the inside of the wheel rims in the field of thermal management and heat rejection. The slots and texturing in the magnesium alloy rims work on flow through the rim. It’s a complex piece of work and quite expensive to do, but it helps with managing the temperature of these tricky Pirelli tyres.
očitno nima veze z TC (se pa vidi kolk grejo v detajle - F1 is all about the money ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xxxul ()
Jst ::
>when both David Coulthard and Mika Hakkinen's cars ground to a halt on the
>start/finish line within a lap of each other.
To imam pa v spominu! Ampak meni je v spominu ostalo nekaj drugega okoli tistega leta. Takrat enkrat je bil Hakkinen v Sloveniji za sponzorski dogodek West. Ko sem prišel na tobačno bi se lahko postavil med prvimi v vrsti. Takrat so tudi razdelili nekaj maket F1. A smo šli s kolegi na pijačo (kako mi je žal!) in ene 30-40 minut kasneje je bilo pa že preveč ljudi, da bi dobil podpis, kaj šele kapco ali maketo (teh so razdelili samo ene par, mogoče 10). Shit happens.
Še ena situacija je bila smešna v motošportu pa ene 5 let nazaj, ko sem gledal DTM. Na sredi dirke, so v razmaku parih krogov, umrli vsi Audiji. Kako je bila bizarna situacija, ko je polovico avtomobilov stalo ob stezi, medtem ko so drugi nadaljevali (takrat sta bila samo Audi in Mercedes (ne vem za drugega proizvajalca točno, ker sem spremljal DTM samo tisto leto)).
>start/finish line within a lap of each other.
To imam pa v spominu! Ampak meni je v spominu ostalo nekaj drugega okoli tistega leta. Takrat enkrat je bil Hakkinen v Sloveniji za sponzorski dogodek West. Ko sem prišel na tobačno bi se lahko postavil med prvimi v vrsti. Takrat so tudi razdelili nekaj maket F1. A smo šli s kolegi na pijačo (kako mi je žal!) in ene 30-40 minut kasneje je bilo pa že preveč ljudi, da bi dobil podpis, kaj šele kapco ali maketo (teh so razdelili samo ene par, mogoče 10). Shit happens.
Še ena situacija je bila smešna v motošportu pa ene 5 let nazaj, ko sem gledal DTM. Na sredi dirke, so v razmaku parih krogov, umrli vsi Audiji. Kako je bila bizarna situacija, ko je polovico avtomobilov stalo ob stezi, medtem ko so drugi nadaljevali (takrat sta bila samo Audi in Mercedes (ne vem za drugega proizvajalca točno, ker sem spremljal DTM samo tisto leto)).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
Drug kot Mercedes ni mogel biti, pred Audijem so Merci namreč dirkali proti Oplovim Vectram in Calibram.
Prebrati kaj o tistih časih (Oel vs. Merc) se splača, Calibre so imele 4x4, da so lahko motor postavili na normalno mesto, so pa okrog motorja naredili 'vilico', v kateri je bil na vskai strani verižni pogon za vsako kolo. Ta vilica je potem objela motor. Mercedes je pa imel na C klasi mislim da 96. leta za cirka 10.000 € suhih hitrih spojk samo na motorju, torej so lahko samo poklikali cevi, odšravfali motor in privili novega, brez da bi bilo treba odlivati hladilno tekočino, olje, itd. itd. :D
Prebrati kaj o tistih časih (Oel vs. Merc) se splača, Calibre so imele 4x4, da so lahko motor postavili na normalno mesto, so pa okrog motorja naredili 'vilico', v kateri je bil na vskai strani verižni pogon za vsako kolo. Ta vilica je potem objela motor. Mercedes je pa imel na C klasi mislim da 96. leta za cirka 10.000 € suhih hitrih spojk samo na motorju, torej so lahko samo poklikali cevi, odšravfali motor in privili novega, brez da bi bilo treba odlivati hladilno tekočino, olje, itd. itd. :D
Alexius Heristalski ::
To imam pa v spominu! Ampak meni je v spominu ostalo nekaj drugega okoli tistega leta. Takrat enkrat je bil Hakkinen v Sloveniji za sponzorski dogodek West. Ko sem prišel na tobačno bi se lahko postavil med prvimi v vrsti. Takrat so tudi razdelili nekaj maket F1. A smo šli s kolegi na pijačo (kako mi je žal!) in ene 30-40 minut kasneje je bilo pa že preveč ljudi, da bi dobil podpis, kaj šele kapco ali maketo (teh so razdelili samo ene par, mogoče 10). Shit happens.
Slaba. Mislim pa, da je bilo to leta 1999, po drugem naslovu. IIRC mu je nekdo podaril predelanega Harleyja Davidsona v McLarnovih barvah, kar huda modifikacija.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Blinder ::
tist čuden zvok na posnetku vrže ko ima malo gasa pritisnjenga pri vstopu v ovinek. ko začne pospeševat zgubi tisti čuden zvok. sam tej teoretiki usa zarot tega ne vidijo na posnetku
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Jst ::
>IIRC mu je nekdo podaril predelanega Harleyja Davidsona v McLarnovih barvah, kar huda modifikacija.
Aja? Potem sem bil pa precej daleč stran... Ko sem se spomnil na tole, se mi je takrat zdelo, da oni dajejo makete.
Že ko smo hodili do tobačne, sem mislim, da bo že takrat čisto nabito, ker smo prišli dobri dve ure prej, pa kot se spomnim, sploh ni bilo dosti ljudi; prazno bi rekel. Takrat bi lahko komot prišel v prvo vrsto (to sem ziher, ker smo si še rekli, ahh, to bo še trajalo, gremo na toplo na drink - zeblo nas je). Ampak potem, ko smo prišli nazaj, je bilo do ograje pa že ene 3 metre ljudi. Potem smo tam zmrzovali, dogodek je pa trajal 5 min, čista "Kimi fora."
Tiste v prvi vrsti so spustili naprej proti odru, kje je bil Mika, sproti so dobili nek navijaški pack (kapco, vžigalnik (tega sem potem kupil od enega tipa za 5 tisoč tolarjev!), ter še nekaj, mogoče koledar?) in meni se je zdelo, da jih je nekaj dobilo makete F1, verjetno zaradi barve. Potem so prišli do Mike, ta jim je dal podpis in potem je odšel iz odra. Med tem, ko je odhajal, je pri drugem koncu, ne tam, kjer so jih spuščali (I think), dal še ene parim podpis in to je bilo to. V 10min je bilo vsega konec, Mika je bil "viden" 5 minut.
Aja? Potem sem bil pa precej daleč stran... Ko sem se spomnil na tole, se mi je takrat zdelo, da oni dajejo makete.
Že ko smo hodili do tobačne, sem mislim, da bo že takrat čisto nabito, ker smo prišli dobri dve ure prej, pa kot se spomnim, sploh ni bilo dosti ljudi; prazno bi rekel. Takrat bi lahko komot prišel v prvo vrsto (to sem ziher, ker smo si še rekli, ahh, to bo še trajalo, gremo na toplo na drink - zeblo nas je). Ampak potem, ko smo prišli nazaj, je bilo do ograje pa že ene 3 metre ljudi. Potem smo tam zmrzovali, dogodek je pa trajal 5 min, čista "Kimi fora."
Tiste v prvi vrsti so spustili naprej proti odru, kje je bil Mika, sproti so dobili nek navijaški pack (kapco, vžigalnik (tega sem potem kupil od enega tipa za 5 tisoč tolarjev!), ter še nekaj, mogoče koledar?) in meni se je zdelo, da jih je nekaj dobilo makete F1, verjetno zaradi barve. Potem so prišli do Mike, ta jim je dal podpis in potem je odšel iz odra. Med tem, ko je odhajal, je pri drugem koncu, ne tam, kjer so jih spuščali (I think), dal še ene parim podpis in to je bilo to. V 10min je bilo vsega konec, Mika je bil "viden" 5 minut.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Alexius Heristalski ::
Ne, saj najverjetneje sem pomešal dva različna dogodka. Ti zagotovo veš več kot jaz, saj si bil tam.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
očitno nima veze z TC (se pa vidi kolk grejo v detajle - F1 is all about the money ;)
Vsak, ki spremlja F1 od bližje ve, da the issue of traction control is broadly taken care of by the common Electronic Control Unit, which is manufactured for the FIA by McLaren Electronics. Because the unit is specified and the same for every team, it is hard to conceal a traction control command in what is essentially a spec part.. Tko da tle ni nič.
Ima pa motor evidentno razvito vpihavanje, ki je sicer prepovedano. Zvok motorja ni tako močan in izrazit kot 2011, ampak je jasno, da se nekaj tam dogaja.
Rather than traction control, some kind of mapping to blow into the exhaust within the rules is more likely and this all fits with the corner exit work that Red Bull has been carrying out.
Čudno mi je le to, da se o tem piše tako pozno, kot, da so bili vsi zavedeni zaradi pnevmatik Pirellija na začetku sezone. Ko so to popedenal v prid RBja, je ta povozil moštva kot vlak.
In rekel bi, da ravno to boli Alonsa in je zato prišlo do spora. Ker s takšno prednostjo, si RB kamot že nekaj časa izdeluje dirkalnik za 2014 brez večjih težav in bojim se, da ne bi slučajno drugo leto gledali česa podobnega. Spet.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 382432 (238027) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285890 (181358) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136684 (95433) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185301 (148546) | WarpedGone |