» »

The Elder Scrolls 5: Skyrim

The Elder Scrolls 5: Skyrim

««
2 / 37
»»

Izi ::

Ko že vsi nekaj omenjate Oblivion, moram omeniti, da je bil Morrowind neprimerno boljši od Obliviona in to ni samo moje mnenje, ampak že kar znano dejstvo. Sicer pa to še zdaleč ne pomeni, da je bil Oblivion slab, grafično je bil lepši ampak vzdušje pa igralca ni tako potegnilo v zgodbo kot v Morrowindu.

Sicer je še dobrih 9 mesecev do izida ampak je vsak dan znano več podrobnosti o Skyrimu. Včeraj so se razpisali glede bojevanja.

Boj ne bo imel popolnoma nič skupnega z D&D pravili in metanjem kock. Vse bo temeljilo na spretnosti igralca.
Tukaj ne bo nič nabijanja po tipki za napad in gledanja številk, ki letijo iz glave sovražnika :D Vsak posamezen boj bo mešanica strategije in znanja uporabe pridobljenih spretnosti.
Ko boš na primer vzel v roko ščit, ti ne bo nič dvignilo točke neke splošne obrambe celega telesa, kot je to v navadi pri večini PRGjev, ampak boš lahko s ščitom samo uspešno blokiral udarce sovražnikov, če pa boš tipko za blokado držal nekaj časa se ti bo začel polniti specialni udarec s ščitom (shield bash) s katerim boš potem treščil sovražnika, da bo izgubil ravnotežje in bo nekaj časa popolnoma odprt za vse tvoje napade.

Če sem prav razumel, bodo za povečanje vzdušja dodali upočasnjene zaključne udarce podobno kot v Assassin's Creed: Brotherhoodu. Kar naj bi dodalo nekakšno zmagoslavje ob vsaki zmagi. Verjetno te v tej igri ne bodo napadale trume sovražnikov, ampak bo prav vsak boj trajal malo dalj in bo boj na življenje in smrt.

Ker sta uporaba loka in puščic v takih igrah precej zapostavljena, bodo lokostrelstvo tukaj naredili precej bolj močno, tako da bo mogoče ubiti sovražnika tudi z eno samo dobro namerjeno puščico. Seveda pa dodajajo, da izdelava ali nakup puščic ne bo poceni in da puščic ne bo na pretek.
Tudi uporabo noža, ki je precej zapostavljen v RPGjih, mislijo narediti bolj uporabno, saj bo vsak udarec z nožem od zadaj smrten, ne glede na moč sovražnika, če se boš le uspešno priplazil sovražniku za hrbet.

Kakšno orožje boš prijel v posamezno roko pa bo popolnoma prepuščeno domišljiji igralca. Eno orožje v obeh rokah, v vsaki roki eno orožje, ščit in orožje, ...
Menda bodo mogoče tudi popolnoma neuporabne kombinacije kot 2 ščita, čarobna palica in ščit, ...

Tukaj pridemo na čaranje. V eni roki čarobna palica in v drugi ščit ne bo uporabno iz preprostega razloga, ker bo čaranje mogoče samo s popolnoma prazno roko. Ena roka bo torej morala biti prazna, v drugi pa boš lahko držal ščit, meč ali pa čarobno palico. Ali bo čaranje z obema praznima rokama prineslo kakšno korist pa še ni znano.
Čarovnije bodo v 5. različnih razredih (destruction, restoration, illusion, alteration in conjuration) in možno se bo naučiti kateregakoli izmed 85 različnih urokov.

Ker se bo zgodba vrtela nekaj okoli zmajev in lovcev na zmaje bodo tudi čisti bojevniki brez kakršnegakoli znanja magije, lahko uporabljali nekakšne Zmajeve krike (Dragon Shouts), ki bodo delovali kot uporaba Sile v Vojnah zvezd.
Na primer če bo naš junak naglas zakričal 3 različne besede "Fus, Ro, Dah!", kjer "Fus" pomeni Moč, "Ro" pomeni Ravnotežje in "Dah" pomeni Sunek, bo sovražnika po tleh vrgla nevidna sila. Upam, da se ne bo potrebno naučiti tega zmajskega jezika za uspešno uporabo sile :P
Z enim krikom bomo lahko upočasnili čas okoli nas, drugi Zmajevski krik pa nas bo na primer lahko v trenutku neopazno prestavil povsem v bližino sovražnika, kjer mu bomo verjetno lahko z nožen prerezali vrat, če nas ne bo prej opazil.

Toliko zaenkrat o bojevanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

OnFire ::

Temu zmajevskemu dretju... ehm "Fus, Ro, Dah!", bi mogli dat podporo za mikrofon. FUS RO DAH!

Izi ::

Rezator, obstaja tema za iskanje iger Iščem igro (RPG, MMORPG, FPS, RTS, ...), ti pa si moral zasmetil debato o Skyrimu.
In tvoje želje so bogokletne, RPG brez pobijanja pošasti. Mislim halo :D
Kot bi iskal streljačino brez streljanja. Brez pobijanja so samo avanture in miselne igre.

Mavrik ::

Dajmo se zdaj dalje naprej držat Skryma prosim.
The truth is rarely pure and never simple.

Rotaidal ::

ingame ss:


Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Rotaidal ()

Izi ::

Še nekaj najnovejših slik direkt iz igre:

Ker gre za RPG bo tole najpomembnejši ekran


Gozdna pokrajina


Gorata pokrajina


Notranjost hiš


Naš junak in njegov največji sovražnik zgoraj na nebu


Naš junak v žaru boja, z magijo v eni roki in bridkim mečem v drugi roki, kar kaže na to, da se bo verjetno dalo uporabljati oboje hkrati, dokler bo ena roka prosta.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Rotaidal ()

dolenc ::

Joške bi lahko večje naredel, če je že fantazijski špil :)

Izi ::

dolenc je izjavil:

Joške bi lahko večje naredel, če je že fantazijski špil :)

Joški so tudi meni padli v oči in so že sedaj skoraj večji kot glava. Samo še malenkost večje ji naredijo in bo to nova pošast v igri :P
Ko te napade z joški te lahko zaduši, če pa jih prebodeš z mečem, pa eksplodirajo, in nato si za nekaj časa ujet v silikonski oklep. Ideja za novo igro >:D

Rotaidal ::

IvoJan ::

i just got a boner!
ce bo fighting system podoben kot v dark messiah, bo spil najboljsi spil ever made.

EDIT: edina stvar ki me je zmotila je grdo narejena voda pri 1:25. mam feeling da je bila ze v morrowindu lepsa :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

Outsajder ::

Omg zgleda hudo sam se bojim na zahteve špila:8)

IvoJan ::

i dont >:D
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Outsajder ::

IvoJan je izjavil:

i dont >:D

U lucky bastard;)

blackbfm ::

Zgleda pošteno. Upam da bo zgodba tut kul. Kar se pa zahtev tiče pomoje ne bo panike, saj dobiš kar zmogljiv hw za relativno majhen denar.

Meizu ::

No ja, če res misli iziti šele 11-11-2011, zna tudi GTX570 bit na meji :))

IvoJan ::

seveda. sploh ko konzole zavirajo razvoj :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Meizu ::

You may never know ;) Dandanes se sploh ne ve, kako bo vseskupaj čez 1 leto... Lahko, da bo špil delal super, lahko da bo imel svinjske zahteve za PC, lahko da bo tako slabo optimiziran, da ne bo delal normalno nikjer (kot gothic3, kjer je vseeno, če imaš superračunalnik doma, laggalo bo še vedno...) itd itd. :)

Seveda pa navijam, da bo imel čimnižje zahteve, da bomo lahko to veselo obračali ob všečni grafiki :)

Outsajder ::

Meizu je izjavil:

You may never know ;) Dandanes se sploh ne ve, kako bo vseskupaj čez 1 leto... Lahko, da bo špil delal super, lahko da bo imel svinjske zahteve za PC, lahko da bo tako slabo optimiziran, da ne bo delal normalno nikjer (kot gothic3, kjer je vseeno, če imaš superračunalnik doma, laggalo bo še vedno...) itd itd. :)

Seveda pa navijam, da bo imel čimnižje zahteve, da bomo lahko to veselo obračali ob všečni grafiki :)

Ja upam da nebo tako škrt optimiziran kot je bil g4.

Mipe ::

Dejstvo 1: Preigral sem vse od Baldur's Gate do NWN2 z ekspanzijami vred. Do konca.
Dejstvo 2: Oblivion sem odložil po parih dneh. Še vedno obžalujem pregrešno drag nakup.

Grafika me ne gane. Špil mora "sedet".

Bolf3nk ::

Če tebi ne sede, še ne pomeni da drugim tudi ne ;) pa nismo igrali zaradi grafike, ker ni blo compa za to

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

Mipe ::

No, bomo videli, ko (če) izdajo demo.

Mavrik ::

Mipe je izjavil:

Dejstvo 1: Preigral sem vse od Baldur's Gate do NWN2 z ekspanzijami vred. Do konca.
Dejstvo 2: Oblivion sem odložil po parih dneh. Še vedno obžalujem pregrešno drag nakup.

Grafika me ne gane. Špil mora "sedet".


Kaj pa majo BG in NWNji z Elder Scrolls serijo? Saj sta to čist drugačni zvrsti. Ne vem zakaj bi se silil igrati Skrym če ti ta zvrst ni všeč.
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Oblivion je bil mal drugačen od Morrowind in marsikdo je vihal nos nad njim, ampak men osebno je bil ful fun. Sicer ga še sedaj nisem dokončal, ker se najraje prosto šetam naokoli in delam vse drugo kot glavno zgodbo. Pomoje imam not že ful ur gameplaya štorialno pa sem mogoče na 50% al pa največ 75%.
Določene naloge in lokacije so z res neverjetno atmosfero, ki se tu ful vtisnejo v spomin.
Skyrim je imel par takih že v trailerju in res komaj čakam, da se v real-time sprehodim po njih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Izi ::

Na srečo prvi opisi, ljudi, ki so zadevo že uspeli videti v živo kažejo, da bo Skyrim bolj podoben Morrowindu kot pa Oblivionu. Morrovind velja za najboljši del iz serije in tudi jaz pritrjujem temu.

Oblivion je imel eno hudo napako, ki je za seboj potegnila cel kup problemov. Vsem sovražnikom se je samodejno dvigovala stopnja hkrati z glavnim karakterjem, kar je privedlo do tega, da so najšibkejši sovražniki kmalu naokoli hodili z najdragocenejšimi oklepi in ves ekonomski sitem je razpadel, ker je bilo v igri ves čas toliko najdragocenejših oklepov in orožja, da jih nisi mogel niti vseh pobrati in prodati.
Še huje pa je bilo, da si lahko celo igro preigral na level 1, pravzaprav je bilo tako še najlažje, z vsakom naslednjim levelom je vse skupaj postalo opazno težje in marsikdo si je tako za nalogo zadal taktiko, da je skrbno pazil, da ni nikoli skozi celo igro dosegel level 2. To pa je bilo mogoče zaradi popolnoma zgrešenega sistema levelanja, ko si na začetku igre izbral svoje priljubljene skille in so ti samo tisti višali level ostali pa ne. Taktika je bila torej, da si izbral zase tiste skille, ki jih nikoli v igri nisi rabil in si tako ves čas ostal level 1. Polomija od igre.

V Skyrimu bodo oziroma so že vse to popravili.
Nič več ne bomo izbrali svojih priljubljenih skillov, kar pomeni, da se nam bo level višal glede na vse skille v igri. Posamezni skilli pa se bodo višali čim jih bomo uporabljali. Torej ne bo mogoče ostati na level 1, ampak bo level rastel ne glede na to kaj bomo počeli.
Najlepše pa je, da se bo samo nekaterim sovražnikom spreminjal level glede na našega, VEČINI PA NE. Prilagodljiv oziroma spremenljiv level imajo samo tisti sovražniki, ki so neposredno povezani s kakšnim pomembnim questom in ker teh pač ne bomo vsi delali v enakem zaporedju se bo level tem sovražnikom povišal ali pa tudi znižal, glede na level našega karakterja, da kakšne quest ne bi bil pretežek ali prelahek.
Večina sovražnikov, ki bodo vandrali po Skyrim deželi pa bo menda imela nespemenljiv level, ki se bo nastavil glede na našega in nato zaklenil ko bomo prvič obiskali določeno ozemlje, potem se ne bo več spreminjal, Kar pa seveda pomenio, da bomo morali biti na začetku igre močno pazljivi kam bomo zavili, da ne bomo končali kot hrana za prvega volka, ki ga bomo srečali, proti koncu igre pa se na okoliške živalce sploh ne bo potrebno več ozirati, ker nam v višave nabildanemu ne bodo mogli povzročiti niti praske pa čeprav jih bo cel trop.
Pa seveda se bomo morali za boljšo opremo neprimerno bolj truditi in raziskovati kot v Oblivion, kjer smo vse potrebno pobrali kar s padlih sovražnikov, ki so naokoli hodili v najdragocenejših oklepih.
To so torej popravili.

Kot se za Elder Scrolls spodobi ne bomo na začetku nič izbirali med čarovniki, bojevniki in kar je še teh zadev. Na začetku smo vedno vsi enaki in kar bomo uporabljali tistemu se bo z rabo samodejno višala moč.
Vsak ima 2 roki in v ti 2 roki lahko vzame karkoli ali pa nič.
Za čarovnijo je nujno potrebna prazna roka, najboljši čarovniki bodo morali imeti prosti obe roki, da bodo lahko uroke metali z obema rokama izmenično. Poleg tega boš lahko obrambni čarovnik s ščitom v eni roki, ali pa bojevniški čarovnik z mečem v eni roki.
Bojevniško usmerjeni bodo lahko imeli velika dvoročna orožja, enoročna orožja v vsaki roki ali pa orožje in ščit.
V neomejeni svobodi so šli celo tako daleč, da imaš lahko v vsaki roki en ščit :))
Stil takega bojevnika z dvema ščitoma so poimenovali "Zmedena Želva" :D, če pa bo zadeva sploh kakorkoli uporabna pa še ni znano.

Teleporti v igri bodo ampak je sistem spet precej izboljšan glede na Oblivion, kjer so bili vsi teleporti dostopni že od začetka igre in si takoj lahko začel skakati po celi deželi :|
V Skyrimu bo treba, kot se spodobi, najprej lepo pešačiti in raziskovati in šele ko bomo nek teleport odkrili se bo ta aktiviral in bo na voljo za kasnejšo uporabo. Precej bolje.

V igri bodo precej pomembni Zmaji, menda imajo tudi glavno vlogo v zgodbi. Pomembno pa je, da bodo zmaji v igri letali in ne samo stali na tleh kot je večkrat v navadi ravno zaradi ubogih bojevnikov, ker s svojimi sabljicami ne morejo do živega nobeni leteči nadlegi. Kot kaže bo treba tukaj nujno razvijati tudi vsaj en still bojevanja na daljavo. Če že čarovnij ne pa vsaj lokostrelstvo, da se bomo lahko enakovredno merili z letečimi nadlogami.
In ko smo že pri lokostrelstvo so izdelovalci igre priznali, da so pri moči lokostrelstva "malo" pretiravali. Ker je bil za Oblivion najbolj priljubljen ravno mod, ki je omogočil ubijanje sovražnikov z eno ali dvema puščicama, so si zadevo vzeli k srcu in lokostrelci v Skyrimu so sedaj enakovredni snajperistom v modernih igrah :D
Za protiutež bodo puščice za lok v igri močno redke in dragocene. Meni se zdi zadeva pozitivna.

Izi ::

Pozabil sem dodati še par zanimivih stvari.

Različni skilli se povišujejo sami od sebe z njihovo rabo, od 0 do 100 gre vsak zadeva. Ko se bo dovolj tega dvignilo se bo povišal level našemu junaku. In če se nek skill dvigne iz 1 na 2 to precej manj prispeva k našemu približanju naslednjega levela kot pa če se nek skill dvigne iz 60 na 61.
Zakaj torej sploh rabimo levele, če pa se skilli povišujejo z našo rabo? Zato ker bomo na vsak doseženi level našega junaka lahko zvišali naše zdravje, magicko in stamino. Kaj od teh treh in koliko bomo menda lahko odločali sami.
In to še ni vse :D Levelov bo še enkrat več kot v Oblivionu, se pravi sedaj jih bo možno 50, in prav na vsak level bomo lahko izbrali en Perk 8-) Perke dobro pozna vsak, ki je igral Fallout.

Glede zgodbe pa so razvili sistem imenovan Radiant Story, ki bo skrbel, da bo zgodba vedno približno enako težavna, ker se sedaj sovražnikom ne bo več dvigoval level.
Recimo, da ti že prej preiščeš in počistiš neki dungeone, ki je bil drugače določen za nek pomemben quest, bo igra za tisti quest naključno izbrala en drug še neraziskan dungeone in ga priredila glede na potrebe questa, kar pomeni, da se bo napolnil tudi s primerno težkimi sovražniki. Pomeni tudi, da bo težko narediti kakšne vodiče za igro, ker se bodo isti questi lahko izvajali na različnih lokacijah vsakemu igralcu posebej.
Pa tudi sami questi niso trdno zakoličeni. Posamezni naši bodoči questi se bodo sproti samodejno spreminjajo glede na naše dosežke in obnašanje in ko jih bomo sprejeli bodo lahko za vsakega igralca precej različni.
Na primer da bomo morali narediti nek atentat na nekoga, se pravi da ga bo treba ubiti, le ta oseba ne bo vedno ista, igra bo osebo, ki jo bo treba ubiti izbrala po svoje in to tako, da to nikoli ne bo neka neznana oseba za katero nam je ponavadi čisto vseeno. Igra bo zlobno in namenoma preračunala s katero osebo v igri smo preživeli največ časa, se z njo največ pogovarjali in ukvarjali in za našo attentatsko misijo določila to nam najbolj drago osebo, vse z namenom, da nam ja čimbolj oteži odločitve v igri.
Sliši se zanimivo, upam, da se bo tudi v praksi dobro obneslo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Lonsarg ::

Tole z levlanjem je velka zabloda bla v Oblivion da, sam tok velko porkrajino je blomal težk izpeljat drgač.

Ne vem Izi kak si tole predstavlajo, kok velik bo ombočje, v katerem se bo level zmrznil vse okoli, kaj bošpolšel prve 2 uri igranja tečt okolpo mapo da sprožiš vse te fixe, potem pa se zlevlal in na izi vse pobijal?

Rešitve za levlanje prevelikih pokrajin so sledeče:
Oblivion, se levlajo skupaj z tabo
Gothic1/2/Risen: pokrajina pač ni velika, da ni tak problem se vrnit kasneje za kak močan sovražnik, se spawnajo pač na istem mestu kaki novi sovražniki tekom napredovanja igre
Gothic3: nardiš en nebalanciran šmorn od igre:D
Witcher/Gothic4: Narediš sprotno odpiranje novih pokrajin


Meni najljubše rešitve za RPG levlanje so v Witcher in Gothic. Skyrim pa slovi po velikosti in odprtosti, dako da ti dve najbolši rešitvi odapadeta, bo pač leveling sucks.

Men je bil oblivion še vedno carski zaradi vseh ostalih kvalitet.

Izi ::

Bethesda za primerjavo omenja Fallout 3. Sploh imam občutek, da so se za ves Skyrim močno zgledovali po Falloutu 3, kar je glede na dejstvo, da je Fallout: New Vegas uradno najboljši RPG leta 2010, pohvalno.

V obeh igrah gre za precej veliko in popolnoma odprto področje. Preigral sem Fallout New Vegas in občutek je bil odličen. Na začetku so bili sovražniki malo težki potem pa postaja zelo počasi vse skupaj malo lažje, ampak ravno prav, da imaš občutek, da si nekaj dosegel in postajaš močnejši. Kljub vsemu je bilo tudi povsem na koncu igre potrebno še vedno paziti, da nisi umrl.

blackbfm ::

Malenkost bi se lahko zgledovali tud po Mass effectu. Dialogi oz. animacije vmes so res super, čisto na drugem nivoju kot pri falloutu/oblivionu.

guest #44 ::

Levelanje sovražnikov?

Enostavno omejit območja in določiš kje so močnejši sovražniki, kar je še najboljše, saj tko dobiš neko strahospoštovanje do različnih regij in greš tam šele ko misliš, da si sposoben...zame bi bil to najboljši način.

So še drugi mal bolj kompleksni, sam nevem zakaj tolko packajo s tem...a se tu odraža današnja miselnost otročadi, da jim mora bit vse na razpolago, namesto da se trudijo če hočejo kej dosežt?

blackbfm ::

Men tudi ni jasno kaj komplicirajo. Očitno ni več point da nekaj dosežeš v igri, ampak samo da jo prešpilaš.

Meizu ::

Očitno je tale princip dosežka prisoten le še v MMORPGjih :)

Mavrik ::

jverne: Levelanje sovražnikov je najboljši način designa igre, ker ti omogoča držat konstanten izziv čez potek igre, obenem pa ne frustriraš igralcev s tem da ti crkujejo na izzivih, katerih ne morejo premagati samo za to, ker tam ena številka tako pravi. To da igralec umre je najslabša stvar kar se mu lahko zgodi - umiranje ne prinese nobene dodane vrednosti igranju (popolnoma ista neumnost je, kot da bi se ti DVD film vsake tolko kar sam zavrtel za 10 minut nazaj in bi bil prisiljen isti kos pogledat še enkrat). V Oblivionu so sicer sistem zabluzili in ni deloval dobro (igra je bila prelahka, prav tako je bila težavnost globalna). Level scaling je recimo pravilno zvozo DA:O, ki je mel levele razporejene po intervalih, z "zidovi" nasprotnikov na začetku področja, ki so določali prilagoditev levela.

blackbfm je izjavil:

Men tudi ni jasno kaj komplicirajo. Očitno ni več point da nekaj dosežeš v igri, ampak samo da jo prešpilaš.


Seveda da je point da jo prešpilaš, saj igre niso služba - veliko novih iger se koncentrira na druge stvari kot pa frustriranje igralca s klanjem. Ubijanje igralca v igrah, ki merijo na predstavitev zgodbe in "immersion" ter raziskovanje je najhujša oblika neumnosti kar jo lahko designer naredi.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

opeter ::

Kako najdete čas preigrati toliko RPG-jev? Ker sem končno prejel prvi del Witcherja, ampak se ne upam zraven spraviti, ker baje rabiš več sto ur ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Lonsarg ::

En teden življenja za en RPG, jaz vedno vnaprej preverim, da nimam obveznosti, da se lotim. Witcher mi je vzel 8 dni po 8-10 ur na dan:) Ampak je bla res vsaka pikica obrnjena hehe. Jaz v lajfu nisem kaj dosti RPGjev obrnil: G1/G2/G3/Witcher/Oblivion/ME1/ME2. Z tem da ME(mass effect) so malo krajši kot en teden Oblivion je bil pa 2 mesca(cele dneve)

In Witcher ga zmaga;)

blackbfm ::

@Mavrik to kar govoriš je totalna zabloda. Recimo Fallout 1 in 2 sta bila odlično narejena, zgodba, težavnost in vse. Klal si lahko minimalno, ali pa vse po vrsti. Sicer bolj ko si iskal neke bljižnice, težje je bilo špilat, kar pa je tudi prav. In ko si dobil kakšen dober in redek kos opreme (power armor, vindicator minigun), si bil car. Ali pa si ga zdilal naprej.

Pri teh novodobnih špilih pa sploh nevem več kaj je fora, zgodba je ponavadi itak zanič ali ne-originalna. Prav tako ravno v novejših špilih opažam posiljevanje igralca s klanjem sploh DA:O. Pa recimo pri Mass Effectu, itemov imaš miljon pa noben ni nič vreden oz. niti nič drugega ne rabiš kot tisto svojo osnovno opremo..Ravno tako s tem levelanjem sovražnikov, kar naenkrat postane špil zasičen z najbolšo opremo..brezveze.

guest #44 ::

@blackclw

Danes so igre tak bullshit. Call me old school, ampak ne vidim pointa it z level 1 k najmočnejšemu bossu in ga premagat. Sicer moje izkušnje iz online mmorpg so dokaj omejene, ampak sem nekoč špilal MasterSword total conversion za HL1, najboljši del je seveda bil it z novo opremo in upgrejdanimi skilli z par izkušenejšimi igralci v novo okolje, kjer si jih dobu po pički. To mogoče ne pride tolko do izraza pri single player-u, ampak jz mislim, da bi morlo bit tko. Stalker SOC sem nedavno preigral in sm zlo užival, preden sem šou v novo mapo sem poskrbel, da sem up to date upgrejdan, pa sem vseeno dobil po pički v določenih trenutkih. Če je igra narejena tako, da ima mapa dovolj zanimivih možnosti za upgrejd pol ni panike glede frustracije z klanjem divjih svinj. Pa nej raje naredijo manj questov a daljših in pestrejših, če se že bunijo, da je potrebno preveč dela za naredit vsako mapo zelo obsežno.

In btw...RPG-je igraš v obdobjih dolgčasa, zgodovinsko gledano je blo nekaj po izpitnem obdobju.

Mavrik ::

@Mavrik to kar govoriš je totalna zabloda. Recimo Fallout 1 in 2 sta bila odlično narejena, zgodba, težavnost in vse. Klal si lahko minimalno, ali pa vse po vrsti. Sicer bolj ko si iskal neke bljižnice, težje je bilo špilat, kar pa je tudi prav. In ko si dobil kakšen dober in redek kos opreme (power armor, vindicator minigun), si bil car. Ali pa si ga zdilal naprej.


Kaj točno ma ta cel odstavek s tem kaj sem rekel jaz? Kako si zdaj kaj o mojih zablodah dokazal?
Lepo te prosim da se vzdržiš takih komentarjev v kolikor jih ne moreš podpreti. Poleg tega pa igra, kjer si lahko takoj na začetku brez razloga umrl po ključu naključnega meta kocke (random encounterji) nekak ni niti blizu dobrega designa.

Danes so igre tak bullshit.

Fajn, tole te je zdaj popolnoma diskreditiralo kot sogovornika. To je samo jamranje nekoga ko ne more videti nič dobrega v novih stvareh.

Call me old school, ampak ne vidim pointa it z level 1 k najmočnejšemu bossu in ga premagat.

Povej eno igro, kjer si tekom normalnega igranja lahko to naredil. Ker tako zmišljevanje ne koristi nikomur.

Pa nej raje naredijo manj questov a daljših in pestrejših, če se že bunijo, da je potrebno preveč dela za naredit vsako mapo zelo obsežno.

A zdaj boš rekel da Oblivion ni mel pestrih questov? Da nov Fallout 3 in New Vegas (ki je v isti zvrsti kot Skrym in Oblivion) ni mel raznolikih kvestov z večimi konci? A si ti te igre sploh igral?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Izi ::

opeter je izjavil:

Kako najdete čas preigrati toliko RPG-jev? Ker sem končno prejel prvi del Witcherja, ampak se ne upam zraven spraviti, ker baje rabiš več sto ur ...

Povprečen RPG traja okoli 80 ur, kar seveda pomeni, da ga nekateri preigrajo v 60 urah, drugi pa v 100 urah.
Zadevo vzemi kot hobi. Vsak človek rabi nek hobi, ampak če izbereš igranje RPG-jev potem jasno vse ostalo odpade. Tudi obiskovanje gostiln in popivanje s prijatelji bo trpelo :D

In ne poslušaj se primerjati z brezdelni otroci, ki teh 80 ur preigrajo v 5 dneh. Tako se ti bo igra samo zagabila, pa še časa normalen človek nima toliko.
Jaz igram RPG-je 2 uri na dan, vmes pa kakšen dan seveda tudi spustim. En RPG torej igram ravno okoli 2 meseca. Na leto tako lahko preigram 6 RPG-jev.
In ker ponavadi niti ne izide 6 dobrih RPG iger na leto se lahko pohvalim, da preigram vse. Ostalih iger kot na primer Crysis in podobno ne igram, edino če pride res kakšna z dobro zgodbo kot naprimer Half-Life ali kaj podobnega, kar pa se zgodi enkrat vsake par let.

Ampak kot vsak hobi, tudi igranje RPG iger zahteva odrekanje. 2 uri na dan si boš težko privoščil, če imaš ženo in otroke. Najenostavnejša rešitev je, da se ločiš ;)

Mavrik ::

Novi RPGji so itak vsi precej krajši, tam ranga 20-40 ur so večinoma, kar pomeni tam kak mesec igranja za sprostitev pa si skoz. Itak pa ne prihajajo vsak mesec nov :)
The truth is rarely pure and never simple.

opeter ::

Izi je izjavil:

Ampak kot vsak hobi, tudi igranje RPG iger zahteva odrekanje. 2 uri na dan si boš težko privoščil, če imaš ženo in otroke. Najenostavnejša rešitev je, da se ločiš ;)


Haha, Izi in Mavrik, hvala obema za nasvete. Aprila se bom počasi zraven spravil k Witcherju.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Outsajder ::

Skyrim naj bi imel perk system tako kot fallout 3.

Izi ::

Outsajder je izjavil:

Skyrim naj bi imel perk system tako kot fallout 3.

Vidim da nisi prebral moje izčrpno poročilo o novostih v Skrimu, 2 dni nazaj :'(

Izi je izjavil:

Levelov bo še enkrat več kot v Oblivionu, se pravi sedaj jih bo možno 50, in prav na vsak level bomo lahko izbrali en Perk 8-) Perke dobro pozna vsak, ki je igral Fallout.

blackbfm ::

Kaj točno ma ta cel odstavek s tem kaj sem rekel jaz? Kako si zdaj kaj o mojih zablodah dokazal?


Očitno je da ne veš kaj pomeni dobra igra. Včasih so jih znali narest, danes je povečini važna samo grafika...zgodba, igralnost, ogromno malih stvari, ki špil lahko naredijo izvrsten je danes zanemarjenih. Dejstvo je da če bi bile te nove zadeve ki jih ti zagovarjaš kaj vredne ali pa vsaj približno spodobno narejene (levelanje in podobno) jih ne bi spreminjal iz igre v igro.

Mavrik ::


Očitno je da ne veš kaj pomeni dobra igra. Včasih so jih znali narest, danes je povečini važna samo grafika...zgodba, igralnost, ogromno malih stvari, ki špil lahko naredijo izvrsten je danes zanemarjenih. Dejstvo je da če bi bile te nove zadeve ki jih ti zagovarjaš kaj vredne ali pa vsaj približno spodobno narejene (levelanje in podobno) jih ne bi spreminjal iz igre v igro.


Tole je neargumentirano pisanje spet brez neke podlage.

a) KAJ naredi dobro igro?
b) KAJ manjka novim igram da niso dobre?
c) KATERE so tiste nove igre, ki niso dobre?
d) KATERE so tiste stare igre, ki so dobre?

e) Po kakšnem ključu si sploh lahko približno po F3, F:NV, Oblivionu, DA:O upaš trditi da nove igre nimajo dobre zgodbe in igralnosti?

Argumente prosim. Pavšalno pizdit zna vsak kmet v gostilni.
The truth is rarely pure and never simple.

Outsajder ::

Izi je izjavil:

Outsajder je izjavil:

Skyrim naj bi imel perk system tako kot fallout 3.

Vidim da nisi prebral moje izčrpno poročilo o novostih v Skrimu, 2 dni nazaj :'(

Izi je izjavil:

Levelov bo še enkrat več kot v Oblivionu, se pravi sedaj jih bo možno 50, in prav na vsak level bomo lahko izbrali en Perk 8-) Perke dobro pozna vsak, ki je igral Fallout.

Oprosti bom drugič prvo pogledal če je novica že napisana.

blackbfm ::


Tole je neargumentirano pisanje spet brez neke podlage.

a) KAJ naredi dobro igro?
b) KAJ manjka novim igram da niso dobre?
c) KATERE so tiste nove igre, ki niso dobre?
d) KATERE so tiste stare igre, ki so dobre?

e) Po kakšnem ključu si sploh lahko približno po F3, F:NV, Oblivionu, DA:O upaš trditi da nove igre nimajo dobre zgodbe in igralnosti?

Argumente prosim. Pavšalno pizdit zna vsak kmet v gostilni.


Karkoli bom napisal boš rekel da je neargumentirano pisanje brez podlage. Še enkrat preberi vse moje poste v tej temi, magar 2x ali pa 3x, ker očitno imaš težave z dojemanjem.

guest #44 ::

Mavrik je izjavil:

@Mavrik to kar govoriš je totalna zabloda. Recimo Fallout 1 in 2 sta bila odlično narejena, zgodba, težavnost in vse. Klal si lahko minimalno, ali pa vse po vrsti. Sicer bolj ko si iskal neke bljižnice, težje je bilo špilat, kar pa je tudi prav. In ko si dobil kakšen dober in redek kos opreme (power armor, vindicator minigun), si bil car. Ali pa si ga zdilal naprej.


Kaj točno ma ta cel odstavek s tem kaj sem rekel jaz? Kako si zdaj kaj o mojih zablodah dokazal?
Lepo te prosim da se vzdržiš takih komentarjev v kolikor jih ne moreš podpreti. Poleg tega pa igra, kjer si lahko takoj na začetku brez razloga umrl po ključu naključnega meta kocke (random encounterji) nekak ni niti blizu dobrega designa.

Danes so igre tak bullshit.

Fajn, tole te je zdaj popolnoma diskreditiralo kot sogovornika. To je samo jamranje nekoga ko ne more videti nič dobrega v novih stvareh.

Call me old school, ampak ne vidim pointa it z level 1 k najmočnejšemu bossu in ga premagat.

Povej eno igro, kjer si tekom normalnega igranja lahko to naredil. Ker tako zmišljevanje ne koristi nikomur.

Pa nej raje naredijo manj questov a daljših in pestrejših, če se že bunijo, da je potrebno preveč dela za naredit vsako mapo zelo obsežno.

A zdaj boš rekel da Oblivion ni mel pestrih questov? Da nov Fallout 3 in New Vegas (ki je v isti zvrsti kot Skrym in Oblivion) ni mel raznolikih kvestov z večimi konci? A si ti te igre sploh igral?


Danes so igre po vsebini slabše kot nekoč...ok, gole akcije so načeloma nekaj pridobile zarad grafike in fizike in podobnih bombončkov. Vse ostale stvari pa so izgubile na pestrosti in globini. Zgodbe so postale precej bolj pollitically correct in neoriginalne. Take bolj temačno, odrasle teme so zamrle oz postale bolj neznane.

Poglej npr System shock 2 ali bioshock. V slednji je bila akcija tko pogosta, da te je prav otopelo in pol si jo igral kot nek obični shooter. Pa poglejmo serijo Thief, ki je bolj kot ne izginila. Pa vse simulacije, avanture,...
Kdaj si nazadnje vidu kak nov Richard Burns Rally?

Glede tistega level 1, to sem parafriziral. Dejstvo je, da so zjebali vse skupaj z tem level adjusting, oblivion je odličen primer.
Fallout 3 nisem igral, ni se mi zdel vreden. Sem pa igral stalker in precej užival, ker je pač bolj old school.

Skratka ne moreš zanikat, da se igre niso poenostavile...dumb down...watered down ali kar koli že hočeš.

opeter ::

Seveda so se igre poenostavile. Ker folk kupuje masovno tisto, kar lahko enostanvo in hitro prešpila. Zakaj pa misliš, da se v zadnjih letih razvija casual in indie scena?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

guest #44 ::

That was my point. Zato sem reku, da so danes igre bullshit. Ker niso več nek poskus umetnosti oz pristne, ampak se jih sam še štanca. Folk pa slepo gor pada.

opeter ::

Saj ne samo igre. VSE (glasba, film, pisana beseda, članki itn.). Problem je dejansko prečesati vso to "ponudbo" in najti diamante ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
««
2 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starfield (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Igre
1871177806 (34) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
35768946 (4264) oo7
»

The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Igre
763143284 (10091) oo7
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12022988 (6663) Twixz

Več podobnih tem