Forum » Igre » Kingdoms of Amalur: Reckoning
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Izi ::
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Akcijski RPG za PC, Xbox 360 in PS3
Čas je, da odpremo temo za eno najbolj pričakovanih iger letošnjega leta, ker so ravnokar izdali DEMO.
Demo lahko dolopotegnete tako na Originu kot na Steamu. Dolžina je 2,75 GB.
Kingdoms of Amalur: Reckoning bo najverjetneje kandidat za naj igro leta 2012.
Na prvi pogled gre za precej akcijski RPG, z odlično grafiko, kjer vihtimo velikanska orožja in je bojevanje polno barvitih efektov, vendar kljub temu pravijo, da gre za resen RPG.
Vsebuje: 5 različnih regij, 4 igralne rase in 3 različne rezrede, katerih drevesa vsebujejo vsak po 22 sposobnosti.
4 igralne rase: Almain (noble Humans),Dokkalfar (Dark Elves), Ljosalfar (Light Elves) in Varani (nomadic Humans).
3 razredi: Might (bojevnik), Finesse (tat) in Sorcery (čarovnik).
Bojevanje je vzeto iz akcijskih RPG, kjer je bistven čas pritiskanja gumbov, ga bodo pa občasno prekinjali quicktime dogodki, ko moraš pravi čas pritisniti določeno tipko.
Izdelovalci pravijo, da naj bi igra bila mešanica "God of War" in "Oblivion".
Posebnost je "destiny" sistem, kje bomo sami vlagali točke v določena drevesa in odpirali različne "usode" za našega junaka.
Sicer pa dovolj nakladanja, ker je na voljo demo in vsak lahko zadevo osebno preizkusi.
Datum izida je 7. februar 2012 v Ameriki in 10. februar 2012 v Evropi.
Akcijski RPG za PC, Xbox 360 in PS3
Čas je, da odpremo temo za eno najbolj pričakovanih iger letošnjega leta, ker so ravnokar izdali DEMO.
Demo lahko dolopotegnete tako na Originu kot na Steamu. Dolžina je 2,75 GB.
Kingdoms of Amalur: Reckoning bo najverjetneje kandidat za naj igro leta 2012.
Na prvi pogled gre za precej akcijski RPG, z odlično grafiko, kjer vihtimo velikanska orožja in je bojevanje polno barvitih efektov, vendar kljub temu pravijo, da gre za resen RPG.
Vsebuje: 5 različnih regij, 4 igralne rase in 3 različne rezrede, katerih drevesa vsebujejo vsak po 22 sposobnosti.
4 igralne rase: Almain (noble Humans),Dokkalfar (Dark Elves), Ljosalfar (Light Elves) in Varani (nomadic Humans).
3 razredi: Might (bojevnik), Finesse (tat) in Sorcery (čarovnik).
Bojevanje je vzeto iz akcijskih RPG, kjer je bistven čas pritiskanja gumbov, ga bodo pa občasno prekinjali quicktime dogodki, ko moraš pravi čas pritisniti določeno tipko.
Izdelovalci pravijo, da naj bi igra bila mešanica "God of War" in "Oblivion".
Posebnost je "destiny" sistem, kje bomo sami vlagali točke v določena drevesa in odpirali različne "usode" za našega junaka.
Sicer pa dovolj nakladanja, ker je na voljo demo in vsak lahko zadevo osebno preizkusi.
Datum izida je 7. februar 2012 v Ameriki in 10. februar 2012 v Evropi.
Meizu ::
Hmm zanimivo, bo treba sprobat. A to bo pol bolj hacknslash rpg al tisti klasičen rpg kot npr skyrim?
Izi ::
Tipičen Hacknslash vsekakor ni, ker tam te napada na desetine sovražnikov naenkrat kar se tukaj ne dogaja. Hkrati se boriš z enim do največ tremi sovražniki. Glede na količino sovražnikov gre bolj za klasičen RPG.
Razlika pa je, da je tukaj, vsaj kolikor sem videl, precejšen poudarek na refleksih in taktiki ne izključno na statistikah kot je običajno pri klasičnih RPG-jih.
Pa zadeva ima menda precej dobro in globoko zgodbo, ki je pri Hacknslash igrah večinoma precej uboga ali pa jo sploh ni.
Tukaj pa imamo zgodbo izpod peresa R. A. Salvatoreja, ki je odličen pisec fantazijskih zgodb, najbolj znan po "Forgotten Realms" novelah in pa po Sagi DemonWars.
Tako, da po moje je zadeva precej bližje klasičnemu RPG kot pa kakšnemu Diablu. Sicer pa ne bom sodil, dokler ne preizkusim Demota.
Razlika pa je, da je tukaj, vsaj kolikor sem videl, precejšen poudarek na refleksih in taktiki ne izključno na statistikah kot je običajno pri klasičnih RPG-jih.
Pa zadeva ima menda precej dobro in globoko zgodbo, ki je pri Hacknslash igrah večinoma precej uboga ali pa jo sploh ni.
Tukaj pa imamo zgodbo izpod peresa R. A. Salvatoreja, ki je odličen pisec fantazijskih zgodb, najbolj znan po "Forgotten Realms" novelah in pa po Sagi DemonWars.
Tako, da po moje je zadeva precej bližje klasičnemu RPG kot pa kakšnemu Diablu. Sicer pa ne bom sodil, dokler ne preizkusim Demota.
Izi ::
Še nasvet za Demo. Kdor ne vidi slike, ampak sliši samo zvok, naj izklopi postprocessing v grafičnih nastavitvah. Kot kaže igra še ni čisto usklajena z driverji.
Rippy ::
Včeraj sem igral demo in nisem preveč navdušen. Igra je potrebovala ogromno časa, da se naloži (dolgi loading time) na izjemno hitrem sistemu (SB@4.5, 8GB RAM, SATA3 SSD). Najbolj me je pa motil nizek FOV (fiew of view)...to je edina igra do zdej pri kateri mi je rahlo slabo postalo, oziroma neprijetno. Sploh si ne morem predstavljat, kako bi bilo na 30" monitorju.
opeter ::
Malo OT: Kaj pomeni nizek FOV (fiew of view)? Lahko prilepite kak primer?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Rippy ::
FOV je kot pri katerem kamera zajame video, človek ali žival vidi. Recimo človek ima nižji FOV od konja ali kunca. Za PC igre je priporočen FOV nekje 75-90 stopinj (to je blizu naravnemu FOV človeka) ampak konzole imajo nižjega (okoli 50-55 stopinj) zaradi dveh razlogov. Prvi je, ker igralec ponavadi sedi dlje od TVja in drugi, ki je najpomembnejši je ta, da je pri nižjem FOV manj za rendirat. Torej to je pač "trik", ki ga uporabijo za lepšo grafiko na konzolah.
Torej to je recimo razlika med "fish eye" in "tunnel vision". Težava je, da pri PCju sediš precej blizu zaslona, kateri ponavadi pokriva več vidnega polja, kot velik TV (zaradi razdalje). Če gre za "console port" na PC z nizkim FOV lahko včasih povzroči vrtoglavico. Zdej ljudi smo različno občutljivi na to.
Torej to je recimo razlika med "fish eye" in "tunnel vision". Težava je, da pri PCju sediš precej blizu zaslona, kateri ponavadi pokriva več vidnega polja, kot velik TV (zaradi razdalje). Če gre za "console port" na PC z nizkim FOV lahko včasih povzroči vrtoglavico. Zdej ljudi smo različno občutljivi na to.
ahac ::
Prvi vtis ni preveč dober. Včasih kamera kar pozabi sledit liku in ga gledaš nekje na robu monitorja. UI je konzolast (5 klikov za armor zamenjat + 5x esc, da prideš nazaj ven), pogovori z NPCji so nezanimivi, combat je čisto klasičen, ampak včasih se prav butasto odloči, da bo raje napadu škatlo, ki je sploh ne vidiš, namesto nasprotnika, ki je direkt pred tabo.
Edini razlog, da bi preigral demo do konca je to, da dobiš nagrade za Mass Effect 3, pa še to ne vem, če je vredno...
Edini razlog, da bi preigral demo do konca je to, da dobiš nagrade za Mass Effect 3, pa še to ne vem, če je vredno...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Rippy ::
Prvi vtis ni preveč dober.
Res je...ampak je igra nekakšen zanimiv in neposrečen "mish mash" idej. Artistični in barvit grafični stil World of Wacraft, poskus na "God of War" sistem bojevanja. Tudi nekaj Elder Scrolls vidim v tem ampak skoraj nič raziskovanja saj je svet prej "omejen" na podoben način, kot Mass Effect. Celo način s katerem govorijo zgodbo ne nekakšen hibrid med klasičnem RPG "spisek" sistemu in Mass Effect "krožni dialog". Hudiča ne smemo pa pozabiti na QTE (quick time event), ker to pač "mora" imeti igra. Ni dobra igra, če ne zbudiš celo hišo ob dveh vjutro, ker tolčeš preslednico na mehanski tipkovnici.
Je tudi direkten port na PC v skoraj najslabšem smislu.
"no direction"
Enron x86 ::
Igral in dokončal demo danes popoldne. Všečno, sem se popolnoma zatopil v svet. @Rippy, to mora bit pa pri tebi nekaj narobe. Na mojem sistemu (Athlonu X2 3800+ -2,7 GHz, 2GB RAM-a, 2x9600gt, navaden SATA disk) se igra zelo hitro naloži - npr. prehod iz temnice na prosto, kašnih 5 sekund.
Lp
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
Izi ::
Meni je igra zelo v redu. Zgodba vleče. Svet se kasneje precej odpre in je kar veliko raziskovanja. Raziskovanje je precej nagrajeno saj se v skrivnih jamah, rekah, za slapovi in podobno skriva precej uporabne robe.
Boj pa je sploh daleč pred ostalimi podobnimi igrami. Bistvena razlika, je, da tukaj ni treba boja nikoli ustaviti kot na primer v Skyrimu in podobnih igrah, ko si moral vsakič ko si hotel zamenjati orožje ali magijo ustavljati boj in izbirati v precej dolgem spisku kaj boš vzel v roke. Tukaj je vse direktno dostopno z minimalnim pritiskanjem tipk in miške.
Na razpolago pa je vse kar mora imeti pravi RPG, od alkimije, kovanja, nadgrajevanja, razstavljanja, vlamljanja, žeparjenja, razoroževanja pasti in še precej stvari, ki jih do sedaj še nismo videli.
In delujejo vsi trije načini bojevanja (direkten boj, ubijanje na daljavo in skrivanje in ubijanje iz zasede), kar je velika redkost. Ponavadi vedno en način deluje bolje kot ostali, tukaj pa so vsi trije precej močni.
Bojevnik je pač klasičen tank, bolj zanimiv je čarovnik, ki ima tukaj na razpolago uničevalno magijo, ki bi mu jo zavidal vsak bog, in pa tat, ki brez večjih problemov pobije vse kar se premika brez da bi ga kdo sploh opazil.
Za moj okus so na sejali malo preveč šefov, ampak niso preveč nadležni, rabiš samo malo taktike in precej napitkov pa vsak šef pade v minuti ali dveh.
Kamera je ločena od našega junaka, ampak se se mi zdi precej posrečena, ko se navadiš na prvi pogleda kompliciranega upravljanja, saj z eno roko na tipkovnici upravljaš sebe, z drugo roko na miški pa upravljaš kamero. Ko se navadiš zadeva odlično deluje, saj se kamera ne more nikamor zatakniti, ker je povsem ločena od našega junaka. Seveda če naši možgani zmorejo upravljati in premikati dve stvari hkrati.
Kaj pa nekateri sem vpletajo FOV pa mi ni jasno. Igra je vendar tretjeosebna. Tukaj ni nobenega FOV, ker sploh ne gledamo skozi oči karakterja.
Edini problem je, da je kamera dostikrat malo preblizu junaka, ampak drugače ne gre, ker smo dostikrat v precej tesnih prostorih.
Igra teče v redu in leti zelo hitro tudi na najvišjih nastavitvah, se ne zatika in kljub temu, da sem jo naložil na disk in ne na SSD se mi vse precej hitro nalaga. Nikoli ni treba čakati več kot kakšnih 5 sekund, kar je proti nekaterim igram kjer se na disku čaka tudi po pol minute, precej hitro.
Celotna igra naj bi bila tudi precej dolga, ampak to bomo še videli. Jaz jo bom vsekakor nabavil.
Boj pa je sploh daleč pred ostalimi podobnimi igrami. Bistvena razlika, je, da tukaj ni treba boja nikoli ustaviti kot na primer v Skyrimu in podobnih igrah, ko si moral vsakič ko si hotel zamenjati orožje ali magijo ustavljati boj in izbirati v precej dolgem spisku kaj boš vzel v roke. Tukaj je vse direktno dostopno z minimalnim pritiskanjem tipk in miške.
Na razpolago pa je vse kar mora imeti pravi RPG, od alkimije, kovanja, nadgrajevanja, razstavljanja, vlamljanja, žeparjenja, razoroževanja pasti in še precej stvari, ki jih do sedaj še nismo videli.
In delujejo vsi trije načini bojevanja (direkten boj, ubijanje na daljavo in skrivanje in ubijanje iz zasede), kar je velika redkost. Ponavadi vedno en način deluje bolje kot ostali, tukaj pa so vsi trije precej močni.
Bojevnik je pač klasičen tank, bolj zanimiv je čarovnik, ki ima tukaj na razpolago uničevalno magijo, ki bi mu jo zavidal vsak bog, in pa tat, ki brez večjih problemov pobije vse kar se premika brez da bi ga kdo sploh opazil.
Za moj okus so na sejali malo preveč šefov, ampak niso preveč nadležni, rabiš samo malo taktike in precej napitkov pa vsak šef pade v minuti ali dveh.
Kamera je ločena od našega junaka, ampak se se mi zdi precej posrečena, ko se navadiš na prvi pogleda kompliciranega upravljanja, saj z eno roko na tipkovnici upravljaš sebe, z drugo roko na miški pa upravljaš kamero. Ko se navadiš zadeva odlično deluje, saj se kamera ne more nikamor zatakniti, ker je povsem ločena od našega junaka. Seveda če naši možgani zmorejo upravljati in premikati dve stvari hkrati.
Kaj pa nekateri sem vpletajo FOV pa mi ni jasno. Igra je vendar tretjeosebna. Tukaj ni nobenega FOV, ker sploh ne gledamo skozi oči karakterja.
Edini problem je, da je kamera dostikrat malo preblizu junaka, ampak drugače ne gre, ker smo dostikrat v precej tesnih prostorih.
Igra teče v redu in leti zelo hitro tudi na najvišjih nastavitvah, se ne zatika in kljub temu, da sem jo naložil na disk in ne na SSD se mi vse precej hitro nalaga. Nikoli ni treba čakati več kot kakšnih 5 sekund, kar je proti nekaterim igram kjer se na disku čaka tudi po pol minute, precej hitro.
Celotna igra naj bi bila tudi precej dolga, ampak to bomo še videli. Jaz jo bom vsekakor nabavil.
Gizm0 ::
Najbolj me je pa motil nizek FOV (fiew of view)...to je edina igra do zdej pri kateri mi je rahlo slabo postalo, oziroma neprijetno. Sploh si ne morem predstavljat, kako bi bilo na 30" monitorju.
Na 30" je zadeva neigrabilna. Ta igra je celo konkurenčna igri Red Faction Armageddon, kar se tiče najslabšega FOV-ja in povzročanja glavobolov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gizm0 ()
Izi ::
Evo, čez vikend sem dodobra preigral demo in lahko rečem, da bo to brez dvoma eden najboljših RPG-jev do sedaj. Precej boljši od vseh Elder Scrollsov in Witcherja, ki so kraljevali v zadnjem času. Do sedaj kaže, da bi se lahko celo primerjal s za moj okus najboljšo RPG serijo Drakensang, ampak to bomo šele videli po izidu.
Toliko programerskega znanja mi je še ostalo, da sem lahko izklopil časovno omejitev in si dodal ability točke, da sem lahko pretestiral vse zmožnosti našega junaka. Preko fizičnih omejitev ozemlja nisem mogel, ker ga pač niso v celoti priložili demu, ampak je že to demo ozemlje zelo veliko in omogoča cel dan igranja.
Ugotovitev je, da demo v prekratko odmerjenem času (uvod, ki traja okoli pol ure in potem časovna omejitev 45 minut), ne da pravilne slike. Vse skupaj izpade preveč akcijsko in lahkotno kot kakšen Diablo.
V resnici gre za precej hardcore RPG z globoko zgodbo, velikanskim in popolnoma odprtim svetom, velikim številom NPCjev s svojimi zgodbami, velikim številom podzemnih ječ, ki omogočajo veliko raziskovanja, velikim številom questov in in zelo naprednim in dodelanim sistemom izdelovanja in nadgrajevanja opreme. Da ne omenjam kraje, žeparjenja, vlamljanja in ves kazenski sistem, ki tukaj deluje bolje kot na primer v Skyrimu.
Nekaj statistike, ki se iz dema ne vidi:
- Kar se tiče zgodbe, ki jo je napisal znan in priznan pisatelj je zanjo porabljenih več kot pol milijona govorjenih besed.
- Ozemlje je velikansko in menda večje kot na primer tisto iz Obliviona.
- Podzemnih ječ za raziskovanje naj bi bilo več kot 120.
- Število NPCjev je tudi velikansko in jih je blizu 1000.
- Questov zlepa ne bo zmanjkalo, saj jih je več kot 300.
- Kar se tiče opreme pa gre za podoben sistem kot ga ima Diablo in sicer gre za generirano opremo, kar da na voljo precej čez 2 milijon različnih kosov opreme.
- Vnaprej narejenih najboljših setov opreme, ki morajo biti skupaj, da dajo najboljše rezultate pa je menda 280, kar je tudi največ kar smo do sedaj videli v katerikoli igri.
Skratka prav iz vseh RPG iger so poskusili pobrati najboljše. Tako iz tistih najbolj arkadnih tipa Diablo, kot iz srednje zahtevnih tipa Gothic ali Elder Scrolls, kot iz najbolj zahtevnih tipa Baldurs Gate ali Nevervinter Nights.
Tako je nastala ena čudna do sedaj nevidena RPG mešanica, kjer je bojevanje podobno akcijsko zahtevno kot v Diablu, hkrati pa je imamo podobno zahtevne naloge in napredovanje kot v Baldur's Gate, Neverwinter Nights ali Drakensang. Ozemlja pa velika kot v kakšen Gothicu ali Elder Scrollsu.
Dodobra sem preizkusil Alkimijo, kovanje, razbijanje, nadgrajevanje in prav vse deluje precej bolje kot na primer v Skyrimu, čeprav gre vse po dokaj podobnem principu.
Pri Alkimiji moramo najprej preizkušati in naključno mešati različne sestavine, da se naučimo receptov.
Pri kovanju je pomemben kovaški skill, ki nam avtomatsko odpre načrte za izdelavo orožja in oklepov, mi moramo samo nabrati potrebne elemente, kar je enako kot v Skyrimu. Razčično pa je, da teh ne kupujemo kot v Skyrimu ampak jih dobimo z razbijanjem opreme na osnovne elemente, nekaj pa jih lahko dobimo tudi iz različnih pošasti, če imamo seveda primerne skille, da jih lahko poberemo.
Kar se tiče magične nadgradnje predmetov pa je ta vzeta iz akcijskih RPGjev, se pravi z uporabo draguljev, ki jim med seboj kombiniramo in potem vstavljamo v opremo.
Kot se spodobi je po vseh številnih hišah precej dragocene opreme, ki pa jo NPC-ji branijo z vsemi sredstvi. Brez kazni je zelo težko kaj ukrasti. Če te zalotijo lahko poskusiš podkupiti stražnike, za kar rabiš dovolj visok skill prepričevanja ali pa greš v ječo, kjer spet lahko pobegneš ali, kar te spet naredi za kriminalca ali pa odspiš svojo kazen, kar ti vzame nekaj izkustvenih točk. to je torej enako kot v Skyrimu.
Naredil sem precej stranskih questov in je treba izpostaviti, da so ti na precej višjem nivoju kot v povprečnih RPG-jih. Niti en quest ni tipa pobij toliko in toliko pošati in pridi nazaj. Vsi, tudi najbolj stranski questi imajo svojo zanimivo zgodbo, ki se ponavadi vleče čez več questov.
Kar se tiče motorja je dobro optimiziran. Tudi po večurnem igranju ni bilo nobenih napak, kar se tiče questov tudi nisem našel nobenih napak, edino nekaj manjših grafičnih napak je še v igri.
Igral sem na 24" monitorju pri resoluciji 1920 x 1200 z vsem na maksimum, razen postpocessing je bil izključen, ker kot kaže na trenutnih ATI driverjih ne deluje in je vse delalo več kot dovolj hitro in brez problemov. Mogoče je na tej resoluciji že za odtenek vse skupaj premajhno, ampak še vedno precej boje kot na večini današnjih iger, kjer se teksta na tej resoluciji že skoraj ne da brati. Tukaj se ga še kar dobro bere, bi pa vseeno lahko bil malo večji.
Nobenih problemov z FOV in tudi sem pregledal večino igričarskih forumov in na celem svetu se samo tukaj na Slo-Techu nekdo razburja nad premajhnim FOV. Nekajkrat je sicer omenjeno, da bi bilo dobro, če bi lahko igralec sam malo oddaljil kamero, s čemer se strinjam, ampak tudi če tega ne bo ni nič narobe.
Kamera kar dobro deluje sama od sebe, imel sem celo nekaj krat problem da je kamera odšla predaleč stran od mene in sem se nekaj časa boril z sovražnikom nekje daleč v daljavi in komaj kaj videl. Ampak je vedno pomagalo, če malo zavrtiš kamero in se ta takoj spet približa na primerno razdaljo.
Je pa kamera močno odvisna od driverjev za miško in seveda od same miške. Kakšne pisarniške miške verjetno niso primerna za tako igro kot je ta. Vsekakor bo večina morala močno znižati občutljivost miške, ki se tiče premikanja kamere. Je pa na srečo dovolj nastavitev za miško v meniju in se da prav vse dobro nastaviti.
Poleg Mass Effect 3 in Diablo 3, ki sta oba čista akcijska RPG-ja, bo tole verjetno najboljši letošnji RPG, tako da sem ga že prednaročil
Vsekakor bo nudil preko 100 ur zanimivega igranja, verjetno več kot Skyrim, ki je meni nekje po 150 urah postal dolgočasen, kljub temu, da sem naredil komaj polovico nalog, ker sem dosegel vse (level 81) kar se je dalo v igri doseči. Pri Reckoningu ni bojazni, da bi že na sredini igre dosegel vse kar se da.
Toliko programerskega znanja mi je še ostalo, da sem lahko izklopil časovno omejitev in si dodal ability točke, da sem lahko pretestiral vse zmožnosti našega junaka. Preko fizičnih omejitev ozemlja nisem mogel, ker ga pač niso v celoti priložili demu, ampak je že to demo ozemlje zelo veliko in omogoča cel dan igranja.
Ugotovitev je, da demo v prekratko odmerjenem času (uvod, ki traja okoli pol ure in potem časovna omejitev 45 minut), ne da pravilne slike. Vse skupaj izpade preveč akcijsko in lahkotno kot kakšen Diablo.
V resnici gre za precej hardcore RPG z globoko zgodbo, velikanskim in popolnoma odprtim svetom, velikim številom NPCjev s svojimi zgodbami, velikim številom podzemnih ječ, ki omogočajo veliko raziskovanja, velikim številom questov in in zelo naprednim in dodelanim sistemom izdelovanja in nadgrajevanja opreme. Da ne omenjam kraje, žeparjenja, vlamljanja in ves kazenski sistem, ki tukaj deluje bolje kot na primer v Skyrimu.
Nekaj statistike, ki se iz dema ne vidi:
- Kar se tiče zgodbe, ki jo je napisal znan in priznan pisatelj je zanjo porabljenih več kot pol milijona govorjenih besed.
- Ozemlje je velikansko in menda večje kot na primer tisto iz Obliviona.
- Podzemnih ječ za raziskovanje naj bi bilo več kot 120.
- Število NPCjev je tudi velikansko in jih je blizu 1000.
- Questov zlepa ne bo zmanjkalo, saj jih je več kot 300.
- Kar se tiče opreme pa gre za podoben sistem kot ga ima Diablo in sicer gre za generirano opremo, kar da na voljo precej čez 2 milijon različnih kosov opreme.
- Vnaprej narejenih najboljših setov opreme, ki morajo biti skupaj, da dajo najboljše rezultate pa je menda 280, kar je tudi največ kar smo do sedaj videli v katerikoli igri.
Skratka prav iz vseh RPG iger so poskusili pobrati najboljše. Tako iz tistih najbolj arkadnih tipa Diablo, kot iz srednje zahtevnih tipa Gothic ali Elder Scrolls, kot iz najbolj zahtevnih tipa Baldurs Gate ali Nevervinter Nights.
Tako je nastala ena čudna do sedaj nevidena RPG mešanica, kjer je bojevanje podobno akcijsko zahtevno kot v Diablu, hkrati pa je imamo podobno zahtevne naloge in napredovanje kot v Baldur's Gate, Neverwinter Nights ali Drakensang. Ozemlja pa velika kot v kakšen Gothicu ali Elder Scrollsu.
Dodobra sem preizkusil Alkimijo, kovanje, razbijanje, nadgrajevanje in prav vse deluje precej bolje kot na primer v Skyrimu, čeprav gre vse po dokaj podobnem principu.
Pri Alkimiji moramo najprej preizkušati in naključno mešati različne sestavine, da se naučimo receptov.
Pri kovanju je pomemben kovaški skill, ki nam avtomatsko odpre načrte za izdelavo orožja in oklepov, mi moramo samo nabrati potrebne elemente, kar je enako kot v Skyrimu. Razčično pa je, da teh ne kupujemo kot v Skyrimu ampak jih dobimo z razbijanjem opreme na osnovne elemente, nekaj pa jih lahko dobimo tudi iz različnih pošasti, če imamo seveda primerne skille, da jih lahko poberemo.
Kar se tiče magične nadgradnje predmetov pa je ta vzeta iz akcijskih RPGjev, se pravi z uporabo draguljev, ki jim med seboj kombiniramo in potem vstavljamo v opremo.
Kot se spodobi je po vseh številnih hišah precej dragocene opreme, ki pa jo NPC-ji branijo z vsemi sredstvi. Brez kazni je zelo težko kaj ukrasti. Če te zalotijo lahko poskusiš podkupiti stražnike, za kar rabiš dovolj visok skill prepričevanja ali pa greš v ječo, kjer spet lahko pobegneš ali, kar te spet naredi za kriminalca ali pa odspiš svojo kazen, kar ti vzame nekaj izkustvenih točk. to je torej enako kot v Skyrimu.
Naredil sem precej stranskih questov in je treba izpostaviti, da so ti na precej višjem nivoju kot v povprečnih RPG-jih. Niti en quest ni tipa pobij toliko in toliko pošati in pridi nazaj. Vsi, tudi najbolj stranski questi imajo svojo zanimivo zgodbo, ki se ponavadi vleče čez več questov.
Kar se tiče motorja je dobro optimiziran. Tudi po večurnem igranju ni bilo nobenih napak, kar se tiče questov tudi nisem našel nobenih napak, edino nekaj manjših grafičnih napak je še v igri.
Igral sem na 24" monitorju pri resoluciji 1920 x 1200 z vsem na maksimum, razen postpocessing je bil izključen, ker kot kaže na trenutnih ATI driverjih ne deluje in je vse delalo več kot dovolj hitro in brez problemov. Mogoče je na tej resoluciji že za odtenek vse skupaj premajhno, ampak še vedno precej boje kot na večini današnjih iger, kjer se teksta na tej resoluciji že skoraj ne da brati. Tukaj se ga še kar dobro bere, bi pa vseeno lahko bil malo večji.
Nobenih problemov z FOV in tudi sem pregledal večino igričarskih forumov in na celem svetu se samo tukaj na Slo-Techu nekdo razburja nad premajhnim FOV. Nekajkrat je sicer omenjeno, da bi bilo dobro, če bi lahko igralec sam malo oddaljil kamero, s čemer se strinjam, ampak tudi če tega ne bo ni nič narobe.
Kamera kar dobro deluje sama od sebe, imel sem celo nekaj krat problem da je kamera odšla predaleč stran od mene in sem se nekaj časa boril z sovražnikom nekje daleč v daljavi in komaj kaj videl. Ampak je vedno pomagalo, če malo zavrtiš kamero in se ta takoj spet približa na primerno razdaljo.
Je pa kamera močno odvisna od driverjev za miško in seveda od same miške. Kakšne pisarniške miške verjetno niso primerna za tako igro kot je ta. Vsekakor bo večina morala močno znižati občutljivost miške, ki se tiče premikanja kamere. Je pa na srečo dovolj nastavitev za miško v meniju in se da prav vse dobro nastaviti.
Poleg Mass Effect 3 in Diablo 3, ki sta oba čista akcijska RPG-ja, bo tole verjetno najboljši letošnji RPG, tako da sem ga že prednaročil
Vsekakor bo nudil preko 100 ur zanimivega igranja, verjetno več kot Skyrim, ki je meni nekje po 150 urah postal dolgočasen, kljub temu, da sem naredil komaj polovico nalog, ker sem dosegel vse (level 81) kar se je dalo v igri doseči. Pri Reckoningu ni bojazni, da bi že na sredini igre dosegel vse kar se da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Pozabil sem poudariti, da igre ne smete soditi po tutorialu, ki je tukaj precej nezanimiv in grafično zelo slab. Igra se začne šele takrat ko nam je prerokovana naša usoda in si prvo usodo tudi izberemo. Šele ko v prvi vasi naberemo nekaj questov se začne pravi RPG, pa še takrat ne moremo nič soditi, ker so sovražniki okoli prve vasi bolj kot ne samo za trening in ne nudijo še popolnoma nobenega izziva. Kasneje boj postane kar precej taktičen, če hočemo preživeti, saj so sovražniki zelo močni in ponavadi nas napadajo po dva ali trije hkrati.
Tutoril sicer mora biti, da se naučiš osnovnih stvari in se predstavi zgodba, ampak tukaj so ga polomili v tem, da začnemo v podzemlju, ki je v vseh igrah grafično najbolj nezanimiv del in komaj čakamo, da pridemo ven.
Bolje bi bilo, da bi tutorial naredili v neki lepi pokrajini, bi ljudem ostal v lepšem spominu, še posebno če je to vse kar vidijo v demu.
Tisti nagradni predmet zaradi katerega je večina demo sploh preigrala dobiš namreč komaj dobro prideš iz prve jame. Počakati bi morali vsaj da igralec naredi nekaj questov v prvi vasici.
Tutoril sicer mora biti, da se naučiš osnovnih stvari in se predstavi zgodba, ampak tukaj so ga polomili v tem, da začnemo v podzemlju, ki je v vseh igrah grafično najbolj nezanimiv del in komaj čakamo, da pridemo ven.
Bolje bi bilo, da bi tutorial naredili v neki lepi pokrajini, bi ljudem ostal v lepšem spominu, še posebno če je to vse kar vidijo v demu.
Tisti nagradni predmet zaradi katerega je večina demo sploh preigrala dobiš namreč komaj dobro prideš iz prve jame. Počakati bi morali vsaj da igralec naredi nekaj questov v prvi vasici.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
BALAST ::
V angliji je 33€. Če še malo počakaš bo padlo še na 30€.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Izi ::
Jebi se, Izi. Ravnokar si me stal 50€.
The Vampire Diaries:
Izi: "I compelled you to buy this game."
Mipe: "Yes, master."
BALAST v Angliji nimajo Eurov, za PC pride v Angliji 34 Funtov, vsaj kolikor sem jaz gledal. če si našel ceneje daj link.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Enron x86 ::
Odličen opis, Izi. Tudi mene so presenetile bolj globoke, večfazne stranske naloge; Skyrimovi kvesti so v primerjavi res bedni. Sicer tukaj še nismo, ampak OK :)
Lp
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
BALAST ::
cene sem gledal tule:
http://www.zavvi.com/games/platforms/pc...
http://gamebase.dealspwn.com/PC/kingdom...
http://www.zavvi.com/games/platforms/pc...
http://gamebase.dealspwn.com/PC/kingdom...
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BALAST ()
Izi ::
Še par stvari glede razredov, ki so tukaj Might, Finesse in Sorcery. Ni treba, da se specializiraš na eno samo stvar, brez problema si pol bojevnik in pol čarovnik.
Bistvo vsega pa je koliko točk imaš v katerem od teh treh razredov. Našel sem tudi obleko, ki zahteva naprimer 5 finesse in 5 sorcery. In če si čisti čarovnik potem ne moreš uporabiti tega, ker ti manjka 5 točk v finesse.
Se pravi, čeprav ni nobenih omejitev, da čarovnik ne more nositi težkih oklepov, jih ne bo mogel obleči, ker vsi zahtevajo precej Might točk.
V akcijskih RPG-jih je skoraj pravilo, da je bojevnik neuničljivi tank in daleč najlažji za igranje. Čarovnik po drugi strani je vedno "glass cannon", ki ob vsaki najmanjši napaki umira kot za stavo. Tukaj ni tako.
Prav vsi trije razredi zahtevajo precej taktičnega igranja, drugače hitro ostaneš brez zdravilnih napitkov, s katerimi se morajo v tej igri tudi bojevniki v najtežjih oklepih včasih nalivati kot z vodo.
Čim sovražnik pride do udarca ti spusti zapovrstjo med 3 in 5 hitrih udarcev, med katerimi ne prideš toliko k sebi, da bi se lahko branil. Po tej seriji udarcev pa imaš samo zelo kratek čas, da spet prevzameš pobudo in če zamudiš spet ni druge kot da uporabiš block in se zakotališ stran. Še posebno če je sovražnikov več sploh ne moreš priti do udarca, ker te neprestano tolčejo z vseh strani. Tako se mora tudi bojevnik precej kotaliti in skakati naokoli, da sploh lahko koga udari in neprestano paziti, da ga sovražniki ne obkolijo. S stanjem na mestu in mahanjem po attack tipki v tej igri ne opraviš nič.
Če v pravem trenutku sredi prvega udarca pritisneš drugi udarec preideš v kombo, če pa tiščiš udarec pa uporabiš posebno močan udarec.
Glede na vse to sta tat ali čarovnik precej bolj enostavna, ker se večji del borita od daleč ali iz zasede. Sta pa zato precej bolj počasna, ker čarovniku stalno zmanjkuje mane, tatu pa puščic za lok, glede ubijanja od zadaj pa se moraš plaziti, ker je počasneje kot teči, pa še ko enega sovražnika ubiješ te ostali opazijo in ne kot v Skyrimu, ko se 2 pogovarjata in enega ubiješ pa drugi tega sploh ne opazi
Najmočnejši je torej čarovnik, ampak samo dokler ima dovolj mana napitkov, ki pa so brez visokega trgovskega skilla tukaj precej dragi zato je nujno biti tudi alkimist.
Čarovnik ima resnično ubijalske skille, ki pa kar goltajo mano. Zdravilnih napitkov čarovnik tako ne rabi veliko, saj ima edini na voljo urok za zdravljenje, ki pa seveda spet rabi mano in je med bojem vseeno bolje uporabiti zdravilni napitek, dragoceno mano pa porabiti za destrukcijo.
Pri čarovniku se moraš odločiti katero orožje boš uporabljal in ta odločitev v celoti spremeni čarovnika. Imaš Staff (veliko čarobno palico) za bojevanje na blizu, Chakram (2 bumerang obroča) za bojevanje na srednji razdalji in Scepter (majhna čarobna palica) za bojevanje na daleč.
Ko izbereš enega se ga je treba držati, ker je vanj treba vložiti točke in po moje ni ravno smiselno vlagati točke v vsa različna orožja, če jih ne misliš uporabljati.
Kar se tiče čarovnika se daleč najbolj izkaže Scepter, ki ubija sovražnike na zelo velike razdalje in je kar precej močan, ampak za razliko od Staffa ali Chakrama, uporablja mano. Na srečo porablja dokaj malo mane in če imaš v vsej opremi statistike za obnavljanje mane lahko s Scepterjem streljaš tako rekoč neprestano. Če si 1 na 1 potem sploh ne rabiš nič drugega, ker vsak "pljunek" izstreljen iz Scepterja malo zaustavi sovražnika, ga z lahkoto ubiješ preden te doseže. Če pa je več sovražnikov hkrati pa je seveda nujno poseči po močnejših urokih.
Scepter je torej ultimativno orožje čarovnika in ker nekaj debat po forumih je bilo, da je enostavno premočan. Meni se ne zdi, ker ti porablja mano in na blizu z njim ne opraviš popolnoma nič. Ne moreš velikanske sovražnike tepsti po glavi z malo paličico
"Kruh in maslo" vsakega čarovnika so električni uroki. In moje priporočilo je, da gredo v to vejo prve točke čarovnika. Precej hudi uroki, ki ne požrejo vso mano že po enem šusu. Ko jih malo nadgradiš hitro začno skakati iz enega sovražnika na drugega in imajo precejšnjo možnost, da za nekaj sekund paralizirajo sovražnika, kar je zelo pomembno za čarovnika. Do konca nadgrajena veja tam zgoraj pa z enim urokom počisti vse naokoli tebe v krogu 10 metrov in seveda popije celotno mano.
Ognjeni uroki so precej bolj taktični in meni v tej precej hitri igri ne odgovarjajo. Z ognjenim urokom moraš namreč sovražnika najprej zaznamovati, lahko tudi več njih, kar vzame kar nekaj časa v katerem te vsi sovražniki še vedno napadajo. Šele potem lahko uporabiš drugo stopnjo uroka, ki vse označene sovražnike spremeni v ognjene krogle. Pravzaprav eksplodirajo in poškodujejo še vse okoli sebe, ampak kot sem rekel si je za to treba vzeti kar nekaj časa, ki pa ga jaz kot čarovnik nisem nikoli imel.
Je pa najmočnejši urok iz te veje in iz neba začno padati ognjene krogle, ki celotno bojno polje spremenijo v pekel, ampak jaz nikoli nisem imel dovolj mane (minimalno 250) niti za en sam urok, ker nisem imel dovolj dobre opreme.
Precej uporaben se je izkazal še pomagač, ki ga čarovnik lahko prikliče z urokom. Vanj se splača vložiti točke, saj čarovniku vsaka pomoč, ki odvrne sovražnike pride še kako prav.
Lahko se odločiš še za zaščitni balon okoli sebe, ki pa ima spet problem, da ti opazno zmanjša količino mane in se je potem težje boriti. Verjetno uporabno samo za najtežje in dolgotrajne boje.
Čarovnik se lahko tudi teleportira po bojišču (samo v smeri naprej), v bistvu gre za nekakšen "rush" skill, ki ga imajo največkrat bojevniki, ko v trenutku pridrviš do sovražnika, ampak to je uporabno samo za hibride med čarovnikom in bojevnikom. Moj čarovnik hoče biti čim dlje od sovražnikov.
Potrebno je še omeniti, da ko te sovražniki udari se vsak urok med izvajanjem prekine, in ker moraš za ta hude verzije urokov, tiščati tipko sekundo ali dve je treba to upoštevati. Če te obkolijo ne moreš uporabiti nobene magije četudi imaš polno mane.
Sicer pa tudi če si bojevnik ni pametno preveč jurišati naokoli, ker si lahko hitro nabereš preveč sovražnikov okoli sebe in potem ti ni več rešitve.
Moj nasvet je, da ne vlagati preveč točk v lockpick oziroma odklepanje ključavnic, ker je mini igrica za odklepanje ena najboljših, ki sem jih videl do sedaj in se da ročno odkleniti večino ključavnic. seveda tistih najtežjih nisem mogel sprobati.
Ponavadi uničiš en lockpick na ključavnico, kar je v redu, saj jih naokoli najdeš kar precej.
Naloga je najti pravo pozicijo na 180 stopinjskem krogu.
Najlažje je, če vitrih postaviš v eno skrajno pozicijo in probaš. Bistvo je, da gledaš kako daleč bo prišla ključavnica preden se vitrih zlomi. In glede na to do kam je prišla ključavnica ti nato prestaviš vitrih in ni vrag da zlomiš več kot en vitrih pri najlažjih, lahkih in normalnih ključavnicah.
Čim dlje pride ključavnica preden se zlomi bližje pravi poziciji si. Naprimer, če se zlomi na polovici, potem iz skrajne lege prestaviš vitih na sredino in v naslednjem poskusi jo odpreš. Če pride na tri četrtine daleč preden se zlomi ti vitrih prestaviš za četrtino naprej in si na pravi poziciji. Simple.
Kaj hudiča so delali s tisto mini igrico za odklep uročenih skrinj pa mi ni jasno. Princip sem dojel, ampak je zadevo v praksi težka ko hudič, in kolikor sem bral po internetu imajo vsi težave, ker se v demu ne da posneti pozicije, da bi treniral ta skill. princip je, da najprej zadaneš tiste kroge, ki imajo 3 črtice, ker ti potrebujejo več časa da se uničijo, potem tiste z dvema črticama in potem še tiste z eno črtico, ampak kaj ko je vedno tam 6 do 9 krogov, kar pomeni, da moraš zadeti več krogov v enem obhodu, drugače ti zmanjka časa. Tisti hudič se pa pri meni vrti s tako veliko hitrostjo in komaj kaj zadanem
Prekletstva, ki te zadenejo ob neuspešnem odstranjevanju uročenih ključavnic pa so tako huda, da si jih skoraj ne moreš privoščiti. Na primer dolgotrajno prenehanje obnavljanje mane, kar za čarovnika povsem onemogoči nadaljevanje bojevanja za časa uroka. Zato je v odstranjevanje zlih urokov iz ključavnic (dispeling, če se ne motim) precej pametno vložiti kar nekaj točk.
Bistvo vsega pa je koliko točk imaš v katerem od teh treh razredov. Našel sem tudi obleko, ki zahteva naprimer 5 finesse in 5 sorcery. In če si čisti čarovnik potem ne moreš uporabiti tega, ker ti manjka 5 točk v finesse.
Se pravi, čeprav ni nobenih omejitev, da čarovnik ne more nositi težkih oklepov, jih ne bo mogel obleči, ker vsi zahtevajo precej Might točk.
V akcijskih RPG-jih je skoraj pravilo, da je bojevnik neuničljivi tank in daleč najlažji za igranje. Čarovnik po drugi strani je vedno "glass cannon", ki ob vsaki najmanjši napaki umira kot za stavo. Tukaj ni tako.
Prav vsi trije razredi zahtevajo precej taktičnega igranja, drugače hitro ostaneš brez zdravilnih napitkov, s katerimi se morajo v tej igri tudi bojevniki v najtežjih oklepih včasih nalivati kot z vodo.
Čim sovražnik pride do udarca ti spusti zapovrstjo med 3 in 5 hitrih udarcev, med katerimi ne prideš toliko k sebi, da bi se lahko branil. Po tej seriji udarcev pa imaš samo zelo kratek čas, da spet prevzameš pobudo in če zamudiš spet ni druge kot da uporabiš block in se zakotališ stran. Še posebno če je sovražnikov več sploh ne moreš priti do udarca, ker te neprestano tolčejo z vseh strani. Tako se mora tudi bojevnik precej kotaliti in skakati naokoli, da sploh lahko koga udari in neprestano paziti, da ga sovražniki ne obkolijo. S stanjem na mestu in mahanjem po attack tipki v tej igri ne opraviš nič.
Če v pravem trenutku sredi prvega udarca pritisneš drugi udarec preideš v kombo, če pa tiščiš udarec pa uporabiš posebno močan udarec.
Glede na vse to sta tat ali čarovnik precej bolj enostavna, ker se večji del borita od daleč ali iz zasede. Sta pa zato precej bolj počasna, ker čarovniku stalno zmanjkuje mane, tatu pa puščic za lok, glede ubijanja od zadaj pa se moraš plaziti, ker je počasneje kot teči, pa še ko enega sovražnika ubiješ te ostali opazijo in ne kot v Skyrimu, ko se 2 pogovarjata in enega ubiješ pa drugi tega sploh ne opazi
Najmočnejši je torej čarovnik, ampak samo dokler ima dovolj mana napitkov, ki pa so brez visokega trgovskega skilla tukaj precej dragi zato je nujno biti tudi alkimist.
Čarovnik ima resnično ubijalske skille, ki pa kar goltajo mano. Zdravilnih napitkov čarovnik tako ne rabi veliko, saj ima edini na voljo urok za zdravljenje, ki pa seveda spet rabi mano in je med bojem vseeno bolje uporabiti zdravilni napitek, dragoceno mano pa porabiti za destrukcijo.
Pri čarovniku se moraš odločiti katero orožje boš uporabljal in ta odločitev v celoti spremeni čarovnika. Imaš Staff (veliko čarobno palico) za bojevanje na blizu, Chakram (2 bumerang obroča) za bojevanje na srednji razdalji in Scepter (majhna čarobna palica) za bojevanje na daleč.
Ko izbereš enega se ga je treba držati, ker je vanj treba vložiti točke in po moje ni ravno smiselno vlagati točke v vsa različna orožja, če jih ne misliš uporabljati.
Kar se tiče čarovnika se daleč najbolj izkaže Scepter, ki ubija sovražnike na zelo velike razdalje in je kar precej močan, ampak za razliko od Staffa ali Chakrama, uporablja mano. Na srečo porablja dokaj malo mane in če imaš v vsej opremi statistike za obnavljanje mane lahko s Scepterjem streljaš tako rekoč neprestano. Če si 1 na 1 potem sploh ne rabiš nič drugega, ker vsak "pljunek" izstreljen iz Scepterja malo zaustavi sovražnika, ga z lahkoto ubiješ preden te doseže. Če pa je več sovražnikov hkrati pa je seveda nujno poseči po močnejših urokih.
Scepter je torej ultimativno orožje čarovnika in ker nekaj debat po forumih je bilo, da je enostavno premočan. Meni se ne zdi, ker ti porablja mano in na blizu z njim ne opraviš popolnoma nič. Ne moreš velikanske sovražnike tepsti po glavi z malo paličico
"Kruh in maslo" vsakega čarovnika so električni uroki. In moje priporočilo je, da gredo v to vejo prve točke čarovnika. Precej hudi uroki, ki ne požrejo vso mano že po enem šusu. Ko jih malo nadgradiš hitro začno skakati iz enega sovražnika na drugega in imajo precejšnjo možnost, da za nekaj sekund paralizirajo sovražnika, kar je zelo pomembno za čarovnika. Do konca nadgrajena veja tam zgoraj pa z enim urokom počisti vse naokoli tebe v krogu 10 metrov in seveda popije celotno mano.
Ognjeni uroki so precej bolj taktični in meni v tej precej hitri igri ne odgovarjajo. Z ognjenim urokom moraš namreč sovražnika najprej zaznamovati, lahko tudi več njih, kar vzame kar nekaj časa v katerem te vsi sovražniki še vedno napadajo. Šele potem lahko uporabiš drugo stopnjo uroka, ki vse označene sovražnike spremeni v ognjene krogle. Pravzaprav eksplodirajo in poškodujejo še vse okoli sebe, ampak kot sem rekel si je za to treba vzeti kar nekaj časa, ki pa ga jaz kot čarovnik nisem nikoli imel.
Je pa najmočnejši urok iz te veje in iz neba začno padati ognjene krogle, ki celotno bojno polje spremenijo v pekel, ampak jaz nikoli nisem imel dovolj mane (minimalno 250) niti za en sam urok, ker nisem imel dovolj dobre opreme.
Precej uporaben se je izkazal še pomagač, ki ga čarovnik lahko prikliče z urokom. Vanj se splača vložiti točke, saj čarovniku vsaka pomoč, ki odvrne sovražnike pride še kako prav.
Lahko se odločiš še za zaščitni balon okoli sebe, ki pa ima spet problem, da ti opazno zmanjša količino mane in se je potem težje boriti. Verjetno uporabno samo za najtežje in dolgotrajne boje.
Čarovnik se lahko tudi teleportira po bojišču (samo v smeri naprej), v bistvu gre za nekakšen "rush" skill, ki ga imajo največkrat bojevniki, ko v trenutku pridrviš do sovražnika, ampak to je uporabno samo za hibride med čarovnikom in bojevnikom. Moj čarovnik hoče biti čim dlje od sovražnikov.
Potrebno je še omeniti, da ko te sovražniki udari se vsak urok med izvajanjem prekine, in ker moraš za ta hude verzije urokov, tiščati tipko sekundo ali dve je treba to upoštevati. Če te obkolijo ne moreš uporabiti nobene magije četudi imaš polno mane.
Sicer pa tudi če si bojevnik ni pametno preveč jurišati naokoli, ker si lahko hitro nabereš preveč sovražnikov okoli sebe in potem ti ni več rešitve.
Moj nasvet je, da ne vlagati preveč točk v lockpick oziroma odklepanje ključavnic, ker je mini igrica za odklepanje ena najboljših, ki sem jih videl do sedaj in se da ročno odkleniti večino ključavnic. seveda tistih najtežjih nisem mogel sprobati.
Ponavadi uničiš en lockpick na ključavnico, kar je v redu, saj jih naokoli najdeš kar precej.
Naloga je najti pravo pozicijo na 180 stopinjskem krogu.
Najlažje je, če vitrih postaviš v eno skrajno pozicijo in probaš. Bistvo je, da gledaš kako daleč bo prišla ključavnica preden se vitrih zlomi. In glede na to do kam je prišla ključavnica ti nato prestaviš vitrih in ni vrag da zlomiš več kot en vitrih pri najlažjih, lahkih in normalnih ključavnicah.
Čim dlje pride ključavnica preden se zlomi bližje pravi poziciji si. Naprimer, če se zlomi na polovici, potem iz skrajne lege prestaviš vitih na sredino in v naslednjem poskusi jo odpreš. Če pride na tri četrtine daleč preden se zlomi ti vitrih prestaviš za četrtino naprej in si na pravi poziciji. Simple.
Kaj hudiča so delali s tisto mini igrico za odklep uročenih skrinj pa mi ni jasno. Princip sem dojel, ampak je zadevo v praksi težka ko hudič, in kolikor sem bral po internetu imajo vsi težave, ker se v demu ne da posneti pozicije, da bi treniral ta skill. princip je, da najprej zadaneš tiste kroge, ki imajo 3 črtice, ker ti potrebujejo več časa da se uničijo, potem tiste z dvema črticama in potem še tiste z eno črtico, ampak kaj ko je vedno tam 6 do 9 krogov, kar pomeni, da moraš zadeti več krogov v enem obhodu, drugače ti zmanjka časa. Tisti hudič se pa pri meni vrti s tako veliko hitrostjo in komaj kaj zadanem
Prekletstva, ki te zadenejo ob neuspešnem odstranjevanju uročenih ključavnic pa so tako huda, da si jih skoraj ne moreš privoščiti. Na primer dolgotrajno prenehanje obnavljanje mane, kar za čarovnika povsem onemogoči nadaljevanje bojevanja za časa uroka. Zato je v odstranjevanje zlih urokov iz ključavnic (dispeling, če se ne motim) precej pametno vložiti kar nekaj točk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Hm, tole z nalivanjem zdravilnih napitkov mi nekako deluje... bedno.
V večini iger se zdravje precej hitro obnavlja samo od sebe. Tukaj vsaj na začetku ne.
Mogoče si spregledal, da so napitki dragi ko žafran in tudi z alkimijo jih ne pridelaš toliko, da bi jih kar neprestano goltal. Je treba biti vseeno precej varčen z napitki. Zdravje se tukaj skorajda ne obnavlja, mogoče ima kasnejša oprema več statistik za obnavljanja zdravja, ampak jaz je zaenkrat še nisem našel
Čarovnik pa ima celo urok za zdravljenje, ki bi bil nesmiseln, če bi se z lahkoto dalo priti do zdravilnih napitkov.
Izi ::
Ker je marsikoga, ki je preigral demo skrbelo ker nekaj bugov v demo verziji, glede na to, da je igra tik pred izidom, je sedaj prišla uradna izjava, ki pravi, da so v končni verziji vsi bugi odpravljeni.
Demo verzija je namreč bila narejena iz tri mesece stare verzije, pa še to so dali narediti nekim programerjem izven domače hiše, ki dela niso najbolje opravili.
Povedali so še, da so v treh mesecih od tiste verzije, ki je šla v demo, popravili ogromno bugov in da je igra sedaj tip top
Demo verzija je namreč bila narejena iz tri mesece stare verzije, pa še to so dali narediti nekim programerjem izven domače hiše, ki dela niso najbolje opravili.
Povedali so še, da so v treh mesecih od tiste verzije, ki je šla v demo, popravili ogromno bugov in da je igra sedaj tip top
Izi ::
Ker v današnjih časih vsi pravi RPG-ji shranjujejo dosežke našega junaka (achievement), bo to seveda imel tudi Kingdoms of Amalur: Reckoning. Da se bomo lahko s svojimi dosežki hvalili pred prijatelji
Razlika je samo kje lahko te dosežke vidimo in kam se shranjujejo. Večina iger to shranjuje v Steam na njihove serverje.
Reckoning pa bo v PC verziji imel tudi "in-game achievement system", (podobno kot ima to Mass Effect) ki bo dosežke shranjeval in prikazoval tudi na našem računalniku, zraven pa se bodo kot pri ostalih RPG-jih shranjevali in prikazovali tudi na Steamu.
PS3 bo dosežke shranjeval in prikazoval na PlayStation Networku, Xbox360 pa v XBox Live profilih.
Če bo doseganje raznih "achievementsov" prinašalo kakšne nagrade pa še ni znano.
Razlika je samo kje lahko te dosežke vidimo in kam se shranjujejo. Večina iger to shranjuje v Steam na njihove serverje.
Reckoning pa bo v PC verziji imel tudi "in-game achievement system", (podobno kot ima to Mass Effect) ki bo dosežke shranjeval in prikazoval tudi na našem računalniku, zraven pa se bodo kot pri ostalih RPG-jih shranjevali in prikazovali tudi na Steamu.
PS3 bo dosežke shranjeval in prikazoval na PlayStation Networku, Xbox360 pa v XBox Live profilih.
Če bo doseganje raznih "achievementsov" prinašalo kakšne nagrade pa še ni znano.
yayo ::
Narrating voice: Claudia Black. Čeprav me "cartoonish looking" rpgji nikakor ne vlečejo me zelo vleče njen glas... in stas
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Izi ::
Claudia Black je bila narrator v trailerjih za igro. Če pa je njen glas dejansko kje v igri pa pravzaprav trenutno nihče ne ve. Vsaj v Demu jaz njenega glasu nisem nikjer slišal, in to je glas, ki ga ne moreš zgrešiti.
Ker gre za RPG je treba podati še nekaj številk.
- level cap v igri je 40
- za vsak level dobimo 3 ability točke in 1 skill točko.
- začnemo kot level 0 v tutorialu, kar pomeni, da 41-krat dobimo po 3 točke, kar znese 123 točk.
- v vsako od treh ability skupin gre ravno po 123 točk. Se pravi lahko svojega čarovnika ali bojevnika specializiramo do konca, čim pa delamo hibrida bo treba delati kompromise, ker vseh možnih abilityev je 369.
- skillov je 9 in vanje bomo torej lahko vložili 41 točk, kar pomeni, da bomo lahko do konca izpolnili 4 skille od 9.
V vse to niso vštete kakšne nagradne in bonus točke.
Je bilo že kar nekaj glasovanj glede vrednosti skillov in povsod je kot najbolj uporaben skill zmagal Detect hidden, kot najmanj uporaben pa Lockpick. Persuasion in Blacksmithing naj bi bila po večinskem mnenju tudi precej pomembna.
Prišel je tudi uradni čas igranja oziroma dolžina igre, ki je kar 200 do 300 ur. Seveda če opraviš večino stvari. Brez stranskih nalog je vse skupaj verjetno precej krajše.
Ker gre za RPG je treba podati še nekaj številk.
- level cap v igri je 40
- za vsak level dobimo 3 ability točke in 1 skill točko.
- začnemo kot level 0 v tutorialu, kar pomeni, da 41-krat dobimo po 3 točke, kar znese 123 točk.
- v vsako od treh ability skupin gre ravno po 123 točk. Se pravi lahko svojega čarovnika ali bojevnika specializiramo do konca, čim pa delamo hibrida bo treba delati kompromise, ker vseh možnih abilityev je 369.
- skillov je 9 in vanje bomo torej lahko vložili 41 točk, kar pomeni, da bomo lahko do konca izpolnili 4 skille od 9.
V vse to niso vštete kakšne nagradne in bonus točke.
Je bilo že kar nekaj glasovanj glede vrednosti skillov in povsod je kot najbolj uporaben skill zmagal Detect hidden, kot najmanj uporaben pa Lockpick. Persuasion in Blacksmithing naj bi bila po večinskem mnenju tudi precej pomembna.
Prišel je tudi uradni čas igranja oziroma dolžina igre, ki je kar 200 do 300 ur. Seveda če opraviš večino stvari. Brez stranskih nalog je vse skupaj verjetno precej krajše.
MajorM ::
Izi, pa je ja njen glas kot narrator že v uvodni špici dema!?!
200 ur so pa naredili interni QA testerji v t.i. "speed run" ampak z razliko da so naredili 100% questov.
200 ur so pa naredili interni QA testerji v t.i. "speed run" ampak z razliko da so naredili 100% questov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajorM ()
Izi ::
Berserker ::
Tale Claudia je dala glas že v Gears of war 3 in Uncharted 2,3 , tudi karakterji v igri, so ji precej podobni v stilu obnašanja in fizični podobi. Škoda da je ni v Mass Effect seriji.
yayo ::
Saj je bila v ME2, le v epizodni vlogi
Med ostalim je imela vlogo tudi v prvi Crysis igri.
Ah ja, tudi v Mass Effect 3 bo baje
Med ostalim je imela vlogo tudi v prvi Crysis igri.
Ah ja, tudi v Mass Effect 3 bo baje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Izi ::
kje se izklopi una opcija na ATI karticah da bo delu demo? hvala -.-
Zaženeš igro, počakaš, da se zrolajo logoti firm in potem izbereš "Options".
Nato greš levo ali desno v meniju do "Graphics".
Tam pa nastaviš "Post-Processing" na Disabled.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
dolenc ::
In ker je že ravno omenjena tale Claudia in ker sem pred kratkim končal dragon age origins, dodam še svoj izpad (kdor je končal me razume).... Ahhhhh ta glas
Izi ::
FOV je katastrofa. Ve kdo kako ga spremenit?S spreminjanjem FOV-a menda ne bo nič, so se pa po dolgih debatah z izdelovalci, na uradnem forumu, glede na Demo verzijo, odločili, da bodo enkrat v prihodnjem popravku dodali možnost zoomiranja kamere.
Nezmožnost oddaljevanja kamere je bila tudi moja edina manjša zamera pri Demo verziji, ker včasih je kamera dejansko pristala preblizu našega karakterja in nisi dobro videl celotnega bojišča.
Kakorkoli že, igra je zunaj in povsod dobiva odlične ocene nekje med 8/10 in 9/10, kar je več kot odlično za prvi izdelek do sedaj neznane firme in za igro, za katero pred nekaj meseci še skoraj nihče ni slišal.
Marsikje ji napovedujejo celo boj za naj igro leta 2012, čeprav v ničemer posebej ne izstopa je pa potegnila najboljše iz vseh dosedanjih RPG-jev.
cholt45 ::
Če mate čas si lahko ogledate day9-ovo prigravanje te igre. Prvi del lahko kar preskočite, ker sebue dosti nakladanja in character creation.
ABX ::
Jaz zaradi FOV-a sem nehal igrat po 5 minutah. Enostavno me preveč moti na '42.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
yayo ::
def0r ::
cholt45 ::
Why?
Enako, sicer je ne poznam, ampak mi je izpadla res kot ena tečnoba in na precej njegovih smešnih opazk reagirala smrtno resno, npr. prvih 30 sec glede smooth openinga. Se mi je zdel day9 kar nekak v zadregi med celim castom, zdaj ali zaradi tega ker je pač ženska in ma kake simpatije, ali pa ga je bilo sram pred svojim občinstvom glede njenih opazk :D . Tole bo moral še kar fajn razlagat v prihodnosti pomoje .
Also Felicia ~= Felicity , KHM ?!11
Sicer me pa kar ma da bi probal tale demo, če se bo seveda zagnal.
yayo ::
lol, Felicia Day je ameriška igralka in scenaristka pa tudi avtorica internetne serije The Guild, ki jo je povzdignila v ikono rpg geekov. Serija traja mislim, da že peto leto in govori o skupinici igralcev neke MMORPG igre, ki so v glavnem odtrgani luzerji in se družijo na najprej netu v svojem cehu, potem pa se spoznajo tudi v pravem življenju. Na Youtube ima The Guild od samega začetka milijonske oglede, Felicia je dobila zamisel o seriji, ker je že od najstništva zaprisežena igralka rpgjev, in je preigrala vse pomembnejše igre te zvrsti. Pogosto posoja svoj glas likom v videoigrah (npr Fallout new Vegas) in se založniki tepejo zato, da bi reklamirala njihove igre na netu (npr v videu, ki ga je linkal cholt45).
The Guild: Do You Wanna Date My Avatar
The Guild: Do You Wanna Date My Avatar
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
cholt45 ::
Ok moral bi napisati "je ne poznam tako dobro". Glej to da ona ima svojo serijo je fajn in super še posebej ker ima toliko oboževalcev in subscriberjev, ampak meni je pač tako izpadla.
yayo ::
Saj ni problema, meni je The Guild po drugi sezoni začela že presedati, pa tudi Felicia mi ni ne vem kaj posebnega, ampak mi je kul kot pametno dekle, ki igra (dobre) videoigre in o temu govori v medijih, ker je takih premalo.
Drugače sem hotel pobrati KoA:R demo z neta, da ga preizkusim, pa mi je zasmrdelo, da moram spet inštalirati Steam. Potem sem skinil demo za PS3 pa mi je "energično predlagal" da se včlanim v EA Origin.
Kar pomeni, da bom igro igral, če jo bom igral, ko bodo zelo močni popusti. Fuck EA.
Drugače sem hotel pobrati KoA:R demo z neta, da ga preizkusim, pa mi je zasmrdelo, da moram spet inštalirati Steam. Potem sem skinil demo za PS3 pa mi je "energično predlagal" da se včlanim v EA Origin.
Kar pomeni, da bom igro igral, če jo bom igral, ko bodo zelo močni popusti. Fuck EA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
ahac ::
Ni se ti treba logirat v EA account... ampak potem seveda ne dobiš tistih nagrad (orožje za Mass Effect, itd...)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
fireX88 ::
kolega si je kupu to igro, njemu je full zakon..meni je pa vse preveč mavrično, po pravici povedano
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 4 … 34 35 36 37 )Oddelek: Igre | 317290 (4416) | Furbo |
» | Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 112299 (38225) | yoco |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27737 (11502) | Jerry000 |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20755 (12938) | opeter |
» | Two Worlds II (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11555 (6708) | oo7 |