» »

The Elder Scrolls 5: Skyrim

strani: « 1 2 3 ... 34

miteq ::

Najavljena igra The Elder Scrolls 5: Skyrim.



Na tem linku je tudi trailer.

tKBurek ::

WOOOOOOOO MOTHERFUCKING HOOOOOOOOO!!!!!
oprostite za izpad :)
ASUS p55i Sabertooth, i7 860@4GHZ(corsair H70),
8gb ddr3, EVGA GTX670, Crucial M4 128gb SSD, Hitachi 1TB storage,
Sharkoon WPM600, BitFenix Merc Alpha

Mavrik ::

Komaj čakamo :) Samo da so se še s Falloutov kaj naučili in da bodo hrošči taki da jih bodo znali po dveh mesecih popravit večino ;)
The truth is rarely pure and never simple.

tKBurek ::

upam da bo grafika tudi tako impresivna kot je bila pri oblivionu ob releaseu :)
ASUS p55i Sabertooth, i7 860@4GHZ(corsair H70),
8gb ddr3, EVGA GTX670, Crucial M4 128gb SSD, Hitachi 1TB storage,
Sharkoon WPM600, BitFenix Merc Alpha

Outsajder ::

tKBurek je izjavil:

upam da bo grafika tudi tako impresivna kot je bila pri oblivionu ob releaseu :)

A je bla Oo

tKBurek ::

Ja a ni bla?!
ASUS p55i Sabertooth, i7 860@4GHZ(corsair H70),
8gb ddr3, EVGA GTX670, Crucial M4 128gb SSD, Hitachi 1TB storage,
Sharkoon WPM600, BitFenix Merc Alpha

blackbfm ::

Ja saj grafika je očitno edino kar zna bethesda dobro narest. Drugače pa slaba igralnost, lesenost, bugi, zgodba pa nekaj na pol..vsaj tako je bilo do zdej:)

Meizu ::

Meni je bila igralnost super fajn :)

Sicer pa končno :) Pričakujem najavitev Elder skrol 5 že par let :) Najprej sem močno dvomil, nato pa tole. Že čakam. Sem že pridružil čakalni listi poleg Diablo III.

Izi ::

The Elder Scrolls je legendarna serija, ki nikoli ne razočara. Sicer prvega dela nisem preigral, ostale tri pa sem z užitkom obrnil.
In celo datum izzida so vrgli ven 11.11.11. :D
Nekam hitro se mi zdi. Ali so tako dolgo odlašali z najavo igre, da je ta že v končni fazi ali pa bomo dobili polizdelek.
Kakorkoli že, še ena igra več na mojem nakupovalnem spisku.

In če se kdo sprašuja kaj za vraga pomeni Skyrim v naslovu, naj omenim, da gre za ime ozemlja v deželi Tamriel.
 Tamriel

Tamriel


Provinca Skyrim je čisto na severu, levo od Morrowinda. Celotna pokrajina je gorata in mrzla. Več ali manj bo povsod zima, sneg in led. Poleg vsega pa gre menda za najbolj nevarno provinco celotnega kontinenta >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mipe ::

Oblivion je bil grafično na vrhuncu, a igralno tog kot hlod. Upajmo, da so se tokrat posvetili igralnosti!

Mavrik ::

Kaj pa je bilo tako hudo narobe na "igralnosti" (karkoli že to je) ?
The truth is rarely pure and never simple.

Mipe ::

Pathfinding, collisions, "togi" modeli... Boleče očitno je, da so se obesili na grafiko kot paradnega konja. Ničkolikokrat sem se zataknil v enem kotičku, recimo med skalo in drevesom, edina pot ven pa je bila "Load game"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Mavrik ::

Torej hrošči, ne pa igralnost :)
The truth is rarely pure and never simple.

Meizu ::

Zakaj sem jaz obrnil Oblivion neštetokrat z vsemi možnimi kombinaciji karakterjev (dobro, pretiravam, večino pa res), pa nisem imel posebnih problemov z igro?

OnFire ::

O wa! Nov elder scrolls!
Omg omg omg!

Cant wait!

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Mavrik ::

Meizu je izjavil:

Zakaj sem jaz obrnil Oblivion neštetokrat z vsemi možnimi kombinaciji karakterjev (dobro, pretiravam, večino pa res), pa nisem imel posebnih problemov z igro?


Si mel srečo ali pa si jo igral dovolj pozno z vsemi popravki. Ne moreš trditi da je kerikoli Elder Scroll bil nehroščat no :)
The truth is rarely pure and never simple.

tKBurek ::

morate priznat da so hrošči del vsakega TESa in špil brez njih ne bi bil enak. :)
ASUS p55i Sabertooth, i7 860@4GHZ(corsair H70),
8gb ddr3, EVGA GTX670, Crucial M4 128gb SSD, Hitachi 1TB storage,
Sharkoon WPM600, BitFenix Merc Alpha

Izi ::

Še pomnite tovariši?

1994. The Elder Scrolls: Arena
- MS-DOS
- prvooseben RPG
- Lokacija: Tamriel
- igra je postala zastonj ob 10. obletnici leta 2004.
1996. The Elder Scrolls II: Daggerfall
- MS-DOS
- prvooseben RPG
- Lokacija: Tamriel
- Največji RPG vseh časov, 487.000 km2, 15.000 mest, 750.000+ NPC-jev :O
- igra je zastonj od leta 2009.
1997. An Elder Scrolls Legend: Battlespire
- MS-DOS
- prvooseben RPG
- ob izzidu je bila to najbolj zahtevna DOS igra vseh časov :D
1998. The Elder Scrolls Adventures: Redguard
- MS-DOS
- tretjeoseben RPG
- Lokacija: Tamriel, dogaja se 400 let pred Areno.
2002. The Elder Scrolls III: Morrowind
- Windows, Xbox
- prvooseben RPG
- Lokacija: Tamriel, provinca Morrowind
- Velikost: 26 km2, 1.000+ NPC-jev
- precej dialogov je bilo že govorjenih :D
2002. The Elder Scrolls III: Tribunal
- razširitev za The Elder Scrolls III: Morrowind.
- Lokacija: Tamriel, provinca Morrowind, glavno mesto Mournhold
2003. The Elder Scrolls III: Bloodmoon
- druga razširitev za The Elder Scrolls III: Morrowind.
- Lokacija: Tamriel, provinca Morrowind, otoček Solstheim severno od Morrowinda
2003. The Elder Scrolls Travels: Stormhold
- Java
- prvooseben RPG
- Lokacija Tamriel, provinca Black Marsh, zapor imenovan Stormhold
2004. The Elder Scrolls Travels: Dawnstar
- Java
- prvooseben RPG
- Lokacija Tamriel
2004. The Elder Scrolls Travels: Shadowkey
- N-Gage
- prvooseben RPG
- Lokacija Tamriel
2006. The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Windows, Xbox 360, PlayStation 3
- Lokacija Tamriel, provinca Cyrodiil
- Velikost: 41 km2, 1.000+ NPC-jev (neomembe vredno proti Daggerfallovim 487.000 km2 in 750.000+ NPC-jev :P)
- Fizika, dinamična svetloba, vsi dialogi govorjeni, NPCji so dobili umetno inteligenco in so lahko odločali 8-)
2006. The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine
- mini razširitev za The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Lokacija Tamriel, provinca Cyrodiil, mesto Anvil, Chapel of Dibella
2007. The Elder Scrolls IV: Shivering Isles
- velika razširitev za The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Lokacija Shivering Isles
2011. The Elder Scrolls V: Skyrim
- Lokacija Tamriel, provinca Skyrim
- igro razvijajo že dve leti in pol in je že veliko narejenega :)
- Zadnje novice pravijo, da so se odrekli Gamebryo motorju, ki poganja večino boljših RPG-jev (Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Divinity II: Ego Draconis in tudi prihajajoči Divinity II: The Dragon Knight Saga)
Namesto tega bodo uporabili nek svoj hišni motor 8-O To me ne navdaja z najboljšim občutkom.
Pravijo, da naj bi njihov motor uporabljal podobne tehnologije kot Oblivion in Fallout 3, zraven pa so precej investirali v nove strokovnjake za izboljšavo likov (characters) in animacije, ki naj bi bili sedaj bistveno boljši kot v njihovih prejšnjih igrah.
Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

miteq ::



Screenshot.:)

blackbfm ::

No ja saj ves kako je ponavadi dobra grafika, slaba igralnost.

tKBurek ::

oblivion? grafika je bila za tist čas super, igralnost pa še boljša.
ASUS p55i Sabertooth, i7 860@4GHZ(corsair H70),
8gb ddr3, EVGA GTX670, Crucial M4 128gb SSD, Hitachi 1TB storage,
Sharkoon WPM600, BitFenix Merc Alpha

rezator ::

Slaba igralnost? Jaz res nevem kaj je za vas potem dobra igralnost? Call of Duty? Oblivion je bil meni osebno eden najboljših špilov. Grafika vrunska za tisti čas, igralnost pa taka, da nisem mogel nehati igrati. Škoda da ne pride že poleti, ko bom imel malo več časa za igranje :D
Some people feel the rain. Others just get wet.

blackbfm ::

Oblivion pa igralnost? Se delata norca? Lesen spil do konca. Animacije so ble lol, premikanje tak tak. Liki vsi na isto foro, da se nam v dialoge spuscu. Lep je pa bil kar se tice landscapa. Da ne bi kaksno o bugih..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

tKBurek ::

če tebi RPG špili ne sedejo ni treba tega stresat nad nami. bil je buggast, ampak igralnost je bila vrhunska.
ASUS p55i Sabertooth, i7 860@4GHZ(corsair H70),
8gb ddr3, EVGA GTX670, Crucial M4 128gb SSD, Hitachi 1TB storage,
Sharkoon WPM600, BitFenix Merc Alpha

def966 ::

tKBurek je izjavil:

če tebi RPG špili ne sedejo ni treba tega stresat nad nami. bil je buggast, ampak igralnost je bila vrhunska.

Odvisno od okusa:P Meni tudi ni bil fallout 3 in oblivion vsec. Nekako so imeli nekaksen charm stari deli novi pa ne.

blackbfm ::

Rpg spili so men sicer super sam prevec dajejo poudarka na grafiko in premalo na ostale stvari. Saj oblivion in f3 sta kul za prespilat sam ni pa to to zal.. Jaz bi tak nivo kvalitete kot je bil fallout 2 kaksnih 10 let nazaj..sam danes ko se zanemarja vse, razen grafike...uh

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Mavrik ::

A znaš dejansko povedat kak argument poleg naključnega pizdenja "to ni to"? Kaj je narobe bilo z Oblivionom? Kateri elementi? Kaj misliš da bi bilo potrebno izboljšati v Skyrimu?
The truth is rarely pure and never simple.

def966 ::

Tezko je povedati :) Nekako ni charma ki so ga imeli prejsni deli. Vse se zdi kakor igra prvo zgodba kasneje style.

rezator ::

Hehe. Prav ta vaš "charm" bi jaz lahko rekel, da sta in imata še zmerem Oblivion in Fallout 3. 1001 način kako igro obrniti, ne pa nekateri špili kjer imaš misije, samo tečeš naravnost, malo levo, malo desno, vsake tolk skočiš in pa predvsem držiš levi gumb na miški in jo premikaš, da vse pobiješ. Eni pač nimamo radi tega. Imamo radi igre, kjer nam je ponujena svobodna pot, ne pa v naprej začrtana pot.
Some people feel the rain. Others just get wet.

def966 ::

Rekel starejsi deli so bili bolj zanimivi in tudi niso bili taksni.
Fallout 1 in 2 sta mi bila super, Fallout 3 mi pa nekako ne sede.
Prav tako Elder Scrolls Oblivion, pac nekaj manjka ne morem ravno rect kaj tocno.

T-h-o-r ::

sem rpg noob in nasploh so mi rpg igre bedne, dolgočasne ipd.


oblivion zaenkrat ostaja edina igra te vrste, ki mi je dejansko bila super in sem jo preigral
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

blackbfm ::

Mavrik je izjavil:

A znaš dejansko povedat kak argument poleg naključnega pizdenja "to ni to"? Kaj je narobe bilo z Oblivionom? Kateri elementi? Kaj misliš da bi bilo potrebno izboljšati v Skyrimu?


+ grafika

- bugi
- dolgočasni questi, 80% eno in isto po nekih rovih
- lesene animacije
- dialogi
- liki
- totalno failan leveling

Pri f3 so vsaj leveling porihtal.

1001 način kako igro obrniti


Ja to vsi radi poudarjajo (sploh da ima igra nek "replay value"), sam kaj ko je zgodba bedna in te mine vse skupaj takoj ko končaš.

Sicer pa je Oblivion uspešen zato ker ni neke prave konkurence v tej zvrsti iger, ne zato ker bi bil sam špil tok dober. Če bi Oblivion bil streljačina..hipotetično, ne bi bil nič več kot povprečen pa še to nisem čiz ziher.

Primerjaj gta:san andreas z oblivionom. Sicer sta čisto drugačna špila ampak vseeno..Gta ima res dobro igralnost, padeš not, vse lepo deluje in fizika in vse...oblivion pa izpade precej umetno lesen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

rezator ::

blackbfm je izjavil:

Mavrik je izjavil:

A znaš dejansko povedat kak argument poleg naključnega pizdenja "to ni to"? Kaj je narobe bilo z Oblivionom? Kateri elementi? Kaj misliš da bi bilo potrebno izboljšati v Skyrimu?


+ grafika

- bugi
- dolgočasni questi, 80% eno in isto po nekih rovih
- lesene animacije
- dialogi
- liki
- totalno failan leveling



Dolgočasni questi, 80% eno in isto po nekih rovih? Se mi zdi, da nisi vedel niti prve misije končati. Samo v prvi misiji si v rovih, potem se pa igra odvija vsepovsod, še najmanj pa po rovih :))

lesene animacije-nimam pojma kaj misliš s tem.

dialogi: kaj češ boljšega. Lahko tipa pošleš v pizdo materno, ali mu pa pomagaš.

Liki- zelo so se potrudili in vsi lepo dodelani, je pa res da je vsake tolk glas pri liku enak kot pri nekemu drugemu liku, ampak jasno, 10 000 različnih glasov bi bilo pa malo preveč.

totalno failan leveling- kot smo videli prej, si ti ostal pri prvem levelu, v tistih rovih, tako da nevem, kaj se pritožuješ preko levelinga, saj nisi mogel narediti level upa. In čist poštimani so bli in super.

Če lahko primerjaš z GTA 4 in izbereš Gta, ti ne zamerim, vsak ma svoj okus. Samo moja izbira bi bila drugačna. Samo ne mi reč da je GTA in fizika 100% v skladanju:)
Some people feel the rain. Others just get wet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rezator ()

blackbfm ::

Dolgočasni questi, 80% eno in isto po nekih rovih? Se mi zdi, da nisi vedel niti prve misije končati. Samo v prvi misiji si v rovih, potem se pa igra odvija vsepovsod, še najmanj pa po rovih


lej ne me jebat..skoraj vsak quest te vodi v nek rov pod zemljo. Nevem pri drugih špilih tega nisem opazil, torej oblivion sigurno izstopa vsaj za moje pojme.

lesene animacije-nimam pojma kaj misliš s tem.

Probaj s hojo vstran za začetek, ko lik kar drsa po podlagi. Pa glej kako leseno je cel špil narejen. Če tega ne opaziš, imaš pa res nizka merila.

dialogi: kaj češ boljšega. Lahko tipa pošleš v pizdo materno, ali mu pa pomagaš.

Dostikrat se zgodi da je vseeno premalo izbire.

Liki- zelo so se potrudili in vsi lepo dodelani, je pa res da je vsake tolk glas pri liku enak kot pri nekemu drugemu liku, ampak jasno, 10 000 različnih glasov bi bilo pa malo preveč.


Lol? Popolnoma vsi liki so kot neki kloni. Dodelan haha. Eni in isti glasovi so pa tudi čist mimo. Boljše da bi bili brez.

totalno failan leveling- kot smo videli prej, si ti ostal pri prvem levelu, v tistih rovih, tako da nevem, kaj se pritožuješ preko levelinga, saj nisi mogel narediti level upa. In čist poštimani so bli in super.


Tok super in poštimani so bili, da je Bethesda priznala napako in stvar naredila tako kot je treba kasneje v Falloutu. Glede na to da tako hvališ oblivion se ti vidi da nisi igral enga pravega poštenga rpgja.

Če lahko primerjaš z GTA 4 in izbereš Gta, ti ne zamerim, vsak ma svoj okus. Samo moja izbira bi bila drugačna. Samo ne mi reč da je GTA in fizika 100% v skladanju


Primerjal sem s san andreas. Ne gre se za to da je fizika 100% v skladanju ampak v tem da izpade naravno, neprisiljeno..kar za oblivion in žal tudi za fallout3 ne morem rečt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

rezator ::

Haha. ti povem ker mi je bil najboljši rpg? Mount and blade. Grafika zaostaja 2 leta za šilom, vendar je špil eden najboljših (govorim zase). Ti se pa rajši udobno namesti na kavč in čakaj na Call of Duty 9 ali ker koli pač sledi naslednji. Očitno te nekaj moti pri rpgjih.
Some people feel the rain. Others just get wet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rezator ()

Shegevara ::

rezator je izjavil:

Haha. ti povem ker mi je bil najboljši rpg? Mount and blade. Grafika zaostaja 2 leta za šilom, vendar je špil eden najboljših (govorim zase). Ti se pa rajši udobno namesti na kavč in čakaj na Call of Duty 9 ali ker koli pač sledi naslednji. Očitno te nekaj moti pri rpgjih.


jaz bi se pridružil tvojemu mnenju glede mount&blade.

Ja res je, grafika ni med boljšimi, je pa špil globok in delaš lahko kar hočeš.

blackbfm ::

rezator je izjavil:

Haha. ti povem ker mi je bil najboljši rpg? Mount and blade. Grafika zaostaja 2 leta za šilom, vendar je špil eden najboljših (govorim zase). Ti se pa rajši udobno namesti na kavč in čakaj na Call of Duty 9 ali ker koli pač sledi naslednji. Očitno te nekaj moti pri rpgjih.


Moti me da se hvali špile, ki pač tega niso vredni..ali pa vsaj ne v taki meri, sploh oblivion. Cod pa niti enkrat nisem imel inštaliran, ker mi ni do takih iger, ajd razn cs:source.

Upam da bo skyrim na nivoju, ne spet samo eye candy.

gendale ::

Mavrik je izjavil:

A znaš dejansko povedat kak argument poleg naključnega pizdenja "to ni to"? Kaj je narobe bilo z Oblivionom? Kateri elementi? Kaj misliš da bi bilo potrebno izboljšati v Skyrimu?

meni je motilo to, da se sovražniki preveč očitno prilagajajo tvojemu levelu
recimo
ko si lvl 3 greš lahko v neko votlino bogu za hrbtom, kjer bi pričakoval orenk zajebane sovražnike, ampak so samo neke podgane
ko si lvl 20 se sprehajaš po glavnih cestah in te napadajo najbolj zajebani sovražniki
to je meni čisto mimo
ob glavnih cestah bi morali biti lahki sovražniki, v nekih hudih temnicah, oblivion gatih in za končanje igre bi pa morali biti zajebani sovražniki, za katere moraš imet dovolj razvit in opremljen lik
tko je blo pa vseeno a narediš vse stranske queste in greš pol delat glavnega, ali pa takoj narediš glavnega
če greš takoj delat glavnega bi moralo bit praktično nemogoče, z opravljenimi ostalimi pa bi moralo bit lažje

Meizu ::

Se strinjam z gendaleom. Sicer meni je bil oblivion všečen, preigral sem ga mnogokrat, vključno z shivering isles, ampak tole prilagajanje sovragov je pa res mimo. Prav čuden filing.

guest #44 ::

Nočem se sakopat preveč globoko v detajle...Oblivion ni tok slab, ampak leveling (ne-modana verzja) je the biggest fail since the invention of the decimal numeral system.

Sicer pa si inštaliral Francisco's leveling mod in je problem praktično rešen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: guest #44 ()

guest #44 ::

 prityy

prityy

Steinkauz ::

Če bo vsaj približno tko->:O
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Meizu ::

Čeprav veš, da ne bo :)

flood ::

kurc moj prenosnik ziher je ne bo prebavu
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...

Meizu ::

Ljudje, spomnite, kakšno grafiko so v videih celo, predstavljali za Crysis - Na koncu je bla grafika za en smeh proti grafiki v presentation videih.

miteq ::

Meizu je izjavil:

Ljudje, spomnite, kakšno grafiko so v videih celo, predstavljali za Crysis - Na koncu je bla grafika za en smeh proti grafiki v presentation videih.


Niti ne. Je bila zelo blizu tistemu, kar so prikazali.

Meizu ::

Sploh ne.

Bor H ::

Mogoče ne na povprečni mašini, na današnjih mašinah ko lahko daš vse na full in full hd resolucijo pa ja.

Meizu ::

Sem gonil to na full hd in na polne detajle, pa nekako ne najdem povezave z grafiko, ki je bila predstavljena v prvih videih crysisa. Tam se vse tako tekoče premika, blura, nasprotniki se premikajo in umirajo čisto drugače... Ko vrže granato sredi gozda je čisto nek drug občutek... Skratka, not the same. Vsaj ne zame.

guest #44 ::

Bližamo se obdobju, ko nekaj poustvarit na računalniku zahteva že skoraj isti vnos truda kot v real life, vsaj po designu, ne pa po fizičnem trudu seveda, če me štekate? Namreč, kamnji pri jezeru so vrjetno bli ročno postavljeni tko, da zgleda čim oblj realistično.

Leta nazaj ko pač grafika ni bla tok zmožna so pač hudo poenostavili okoliš naprimer. Ena skala ob jezeru je bla že dovolj, za nardit mal boljše vzdušje. Danes pa modeli pa že majo tolk poligonov, da je kr zajebano sproducirat kej na hitrco.

Če pa je to zgolj generirano potem so napisali "damn good rock placing" algorithm.


Sm pokazal sliko kolegu pa je reku, da se mu zdi fotošopana, da so meglice mal čudne, pa odsev tud malce. No če nisem bil jz zaveden in da je tisto res in-game shot, potem ne rabim komentira naprej aneda?


P.S. Pa ne dajem neki dost na grafiko, igralnost je pomembna...je pa res, da določene igre morejo imet dobro grafiko, da delujejo. Elder scrolls je IMO ena takih, ki bi ji to koristlo ja. Sam pa mora nujno imet še kej substance zravn.
strani: « 1 2 3 ... 34


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
62644461 (1059) ahac
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40135258 (4474) yoco
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1017432 (2064) Twixz
»

The Elder Scrolls IV: Oblivion (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30316387 (2113) Jerry000
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21413097 (4956) todman74

Več podobnih tem