Forum » Igre » The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls Online
Ahiles ::
Jup koker sem slisal od beta testerev je kar epic fail. Tko da tud poskusal ne bom dobit keya itak je trenutno landmark in.
Izi ::
Haha ker hype. Kako razočaranje bo to k bo vikenda konec. ;)
O igri se govori že dolgo časa in zaradi NDA še vedno pravzaprav ne vemo nič, zato si moramo sedaj sami ustvariti svoje mnenje.
Od prve Elder Scrolls igre letos mineva že 20 let. Franšiza je odlična in preizkušena, vsak igralec jo pozna.
Skoraj vse igre iz franšize so pobrale raznorazne nagrade in vse po vrsti dobile naziv igre leta. Tako da je skoraj nemogoče, da bi bila online izvedba popolnoma zanič.
Potrjeno je, da bo možno je tako Solo igranje kot Skupinsko igranje. V veliki večini MMORPG je največji problem da manjka eno ali drugo.
Pa Online igre so veno preveč pootročene za čimvečjo populacijo, zato je vse skrbno cenzurirano, nič krvi, nič golote, nič nasilja, čeprav ves čas nekaj pobijamo. Tukaj se ne ozirajo na to. Ko je igra dobila "Mature Rating" so izdelovalci sklenili, da ne bodo nič spreminjali in cenzurirali.
še več, ko so izdelovalci dobili "Mature Rating" so jim končno lahko popustile vse zavore in so lahko dali domišljiji prosto pot.
Sedaj imamo "kill cams", ki so znani del franšize (počasni posnetki umiranj sovražnikov).
Imamo "Combat Realism", kjer je bojevanje precej realistično prikazano z obilico krvi, ki šprica naokoli, orožja so krvava, krvavi odsekani deli letijo naokoli, in tudi avdijo je lahko bolj ralističen z pretresljivimi kriki bolečine in seveda močno začinjen z kletvicami.
Potem imamo "Sexual content and strong language", kar zgodbo naredi mnogo bolj zanimivo kot običajne pravljice o princeskah in zmajih.
Sicer pa je rečeno da nikjer ne pretiravajo, tako da tudi če bo kakšen mlajši od 17 let igral igro, ga verjetno ne bo zaznamovalo in spremenilo v pošast
V torek bo razočaranje v vsakem primeru. Če bo igra slaba bomo razočarani, če pa bo dobra pa bomo razočarani še bolj, ker bomo lahko igrali samo 3 dni
kr?en ::
Ce ne naredijo dobrega combat sistema z tekoco animacijo, ti nobeni kriki, kri in leteci udi ne pomagajo (*hint* AoC *hint*).
Jaz ne polagam velikih upov v TESO (kot ne v EQN, dokler ne pokazejo kaj konkretnejsega kot concept art in neke filmcke).
Jaz ne polagam velikih upov v TESO (kot ne v EQN, dokler ne pokazejo kaj konkretnejsega kot concept art in neke filmcke).
Izi ::
Jaz ne polagam velikih upov v TESO (kot ne v EQN, dokler ne pokazejo kaj konkretnejsega kot concept art in neke filmcke).
Saj zato se bomo pa jutri na lastne oči prepričali kako je z izvedbo.
Čeprav je meni na prvem mestu vedno zgodba oziroma v primeru MMO iger, dobro zastavljeni questi, potem je veliko in odprto ozemlje, ki omogoča raziskovanje in seveda tudi dobro vizualno zgleda, potem je nujen crafting sistem, ki mora biti dejansko uporaben in na koncu šele pride bojevanje, ki ne sme biti preveč leseno.
Če ti je pomembno samo bojevanje potem se loti Diabla. To je igra, ki temelji izključno na bojevanju. Pri MMORPGjih je mnogo bolj pomembno vse kaj drugega kot pa bojevanje. Vsaj zame.
Zmajc ::
Jaz ne polagam velikih upov v TESO (kot ne v EQN, dokler ne pokazejo kaj konkretnejsega kot concept art in neke filmcke).
Saj zato se bomo pa jutri na lastne oči prepričali kako je z izvedbo.
Čeprav je meni na prvem mestu vedno zgodba oziroma v primeru MMO iger, dobro zastavljeni questi, potem je veliko in odprto ozemlje, ki omogoča raziskovanje in seveda tudi dobro vizualno zgleda, potem je nujen crafting sistem, ki mora biti dejansko uporaben in na koncu šele pride bojevanje, ki ne sme biti preveč leseno.
Če ti je pomembno samo bojevanje potem se loti Diabla. To je igra, ki temelji izključno na bojevanju. Pri MMORPGjih je mnogo bolj pomembno vse kaj drugega kot pa bojevanje. Vsaj zame.
Dobro narejen combat system je meni osebno osnovna platforma vsakega MMO-ja, mora pa biti zraven še dosti drugega kar igro naredi dobro.
bajsibajsi ::
ESO razvoja ne spremljam... Je ta MMO ok? Se "splaca" sprejeti beta key? Nekdo mi ga je namrec ponudil.
particle ::
Splačalo se ti ravno ne bo. Je pa za preizkusit, nato boš pa že videl, če ti ustreza ali ne.
MrX ::
BorutK-73 ::
Si pač požrešen, ni kaj. Jaz sem en key šenkal.
Lahko doniraš teh 10EUR karitasu, rdečemu križu jaz ne zaupam več.
Lahko doniraš teh 10EUR karitasu, rdečemu križu jaz ne zaupam več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
def0r ::
Blazz ::
Ce ne naredijo dobrega combat sistema z tekoco animacijo, ti nobeni kriki, kri in leteci udi ne pomagajo (*hint* AoC *hint*).
Jaz ne polagam velikih upov v TESO (kot ne v EQN, dokler ne pokazejo kaj konkretnejsega kot concept art in neke filmcke).
za ESO je cel kup videotov gameplaya na youtubeu...
BorutO ::
Wabbajack pa ostala dobra orožja so tudi notri? Me zanima, če je enchanting pa alchemy tudi notri?
Ampak tega videa pa ne razumem najbolj ... zgleda, da imaš pomočnike ali so to online igralci? Ker mi je čudno, da je enkrat lokostrelec, drugič pa čarovnik ...
Ampak tega videa pa ne razumem najbolj ... zgleda, da imaš pomočnike ali so to online igralci? Ker mi je čudno, da je enkrat lokostrelec, drugič pa čarovnik ...
Izi ::
Wabbajack pa ostala dobra orožja so tudi notri? Me zanima, če je enchanting pa alchemy tudi notri?
Ampak tega videa pa ne razumem najbolj ... zgleda, da imaš pomočnike ali so to online igralci? Ker mi je čudno, da je enkrat lokostrelec, drugič pa čarovnik ...
V igri je Enchanting in Alchemy. V bistvu je vse zelo podobno igri Skyrim.
Enchantat ne boš mogel kar od začetka, ampak je to kot neka obrt in se boš moral zadeve učiti in počasi napredovati do stopnje ko boš lahko tako rekoš podvojil moč orožja ali opreme. Do tega bo verjetno dolga pot pa še materiale boš moral nabirati.
Pri Alchemyji se bol moral tako kot v Sklyrim najprej naučiti kaj vsaka rožica sploh povzroča, preden jih boš lahko začel mešati v napitke. Se pravi vsako različno rožico boš moral pojesti, da se boš naučil njene učinke. Seveda vsako samo enkrat, potem si zapomniš učinke.
Kar se tiče tistega videa zgoraj. Omenjeno je, da se bomo lahko po velikanskem ozemlju teleportirali ampak kot kaže samo na določenih točkah.
Pri boju pa so bili tisto vsi živi igralci, ampak vsi so bili izdelovalci igre, kar pomeni, da so zadevo v popolnosti obvladali, zato skupina deluje uigrano in brez napak.
Prikazano je, da lahko igramo v prvi ali v tretji osebi. Lokostrelec se menda bolje obnese v prvi osebi. Čarovnik pa v tretji. Bo pa vsak sam videl kako mu bolj odgovarja.
Pa omenil je še, da pri opremi in skillih nimamo pravzaprav nobenih omejitev. Če si v osnovi čarovnik se lahko brez problemov zraven priučiš še zdravilnih urokov, ki so menda zelo koristni. Najbolj bistveno je, da lahko nase navesiš najtežje oklepe, kljub temu, da si šibek čarovnik in potem postaneš čarovniški tank, za katerega je tisti izdelovalec predvidel, da bo zelo priljubljen v igri, ker se odlično obnese v vsaki situaciji.
Zmajc ::
Verjetno ima carovnih v težkem oklepu kak penalty ali? Če ne je to totalen fail.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Verjetno ima carovnih v težkem oklepu kak penalty ali? Če ne je to totalen fail.
Saj pravim, da je zelo podobno kot v Skyrim. Direktne kazni ni bilo, si se pa najprej moral priučiti nošnje težkih oklepov in šele tedaj si lahko izkoristil vse njihove prednosti. Na začetku, ko jih še nisi obvladal najbolje so te precej upočasnili pa še velik hrup si povzročal naokoli.
Pa pri Skyrimu je bila glavna omejitev teža. Vsak lik lahko nosi samo določeno skupne težo in če si si omislil težak oklep potem v malho nisi mogel stlačiti skoraj nič več, ker si bil takoj preobtežen.
Hrup sem omenil, ker imamo tukaj tudi lopovsko usmeritev, ki se lahko plazi naokoli in pride sovražniku direkt za hrbet brez da bi te opazil. Seveda moraš najprej obvladati tiholazenje naokoli in uporabljati opremo, ki povzroča čim manj hrupa.
Vsaj tako je bilo v Skyrim. Vse skupaj je bila cela znanost.
Kako bo tukaj pa še ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
TESO 101: (kdor misli danes začeti naj preštudira to zadevo, da ne bomo začeli čisto nevedno)
- Ni omejitve teže. Inventar temelji na slotih, kar pomeni, da večji predmeti zavzamejo več prostora.
- Pravijo da je grafika boljša kot v Skyrimu na Ultra nastavitvah, pa TESO kljub temu spodobno hitro deluje tudi na običajnih računalnikih
- Ščit bo zgleda kar uporaben saj je z njim blokiraš sovražnika ga lahko onesposobiš za kar okoli 5 sekund, preden spet pride k sebi. In po vsaki uspešni blokadi se močno poveča možnost, da bo naslednji udarec kritičen.
- Vsak kos opreme ima statistike, ki izboljšajo Magicko, Stamino, ...
- Oprema se bo prilagajala velikosti lika. Se pravi isti kos opreme bo drugače zgledal na velikanskemu Orku kot na kakšni majhni rasi.
- Imeli bomo 3 vrste oklepe Heavy, Medium in Light. Vsak klass lahko nosi vse tri vste, ampak potrebna bo specializacija za vsak posamezen tip.
- Light armor je prilagojen uporabi magije
- Medium armor je prilagojen za "stealth"
- Heavy armor je prilagojen za obrambo
- "Dodging" oziroma izmik bo skill, ki se ga bo treba najprej priučiti
- V boju bodo orožja postala krvava
- Sovražniki (računalniški), bodo imeli ekstremno umetno inteligenco in bodo taktiko prilagodili prav vsakemu posamezniku drugače Upoštevali bodo vse tvoje naučene skille in poskusili taktiko prilagoditi tako, da bodo do izraza prišle vse tvoje pomanjkljivosti.
- Ko se boš boril s skupino sovražnikov bodo ti vedno znali izkoristiti skupinsko premoč. Na primer Daedre, ko bodo v skupini se bo lahko na primer ena Daedra žrtvovala, kar bo stalim dalo velik "buff".
- Kot vemo iz Skyrima je Stamina ves čas zelo pomembna, če ti jo zmanjka sredi boja si mrzel. Stamino bodo ves čas kurili Udarci, šprintanje in "stealth". Brez stamine nič od tega ne deluje.
- "Stealth" deluje tudi v PvP. Naučili se bomo lahko skill, ki bo odkrival prikrite sovražnike.
- Vsak klass lahko uporablja katerokoli orožje
- Poleg bojevanja z miško (leva in desna miška), bomo imeli na razpolago še hotbar s 5 hitrimi sloti za akcijske skille + 1 hitri slot za napitke.
Tole je zanimivo:
- Igralci, ki bodo izvajali "dodge", "block" in "interruption" bodo dobivali "Finesso" in čim več "Finesse" boš imel več izkušenj boš dobival in tudi boljši "loot". Na višjih levelih bo več Finesse in v skupini se bo dobivalo tudi več finese kot solo.
Mouse Controls:
- Left click = Basic attack/cast
- Hold left click = Charge up a heavy attack
- Hold Right click = Block
- Double tap directional key = Dodge
Leveling:
- Max level je 50
- Na vsak dobimo točke, ki jih vložimo v Health, Magicko ali Stamino
- Na vsak level boš lahko točko vložil tudi v skille in se naučil nov skill.
- Skillov bo na desetine različnih
- Naučen skill se bo samodejno levelav z uporabo tega skilla in ko bo prilezel do levgel 5 se bo razvejil na dve veji, in izbral boš lahko samo eno.
- Menda se boš do max levela lahko naučil vse skille, ampak večina skillov ima level omejitev in ne moreš prehitevati, četudi imaš dovolj skill točk na voljo.
Začetek:
- Na začetku izbereš eno izmed štirih klassov: Sorcerer, Templar, Dragonknight ali Nightblade.
- Izbira enega izmed teh štirih klasov vpliva kakšne skille boš imel na voljo in tudi na tvoje sposobnosti.
- Na začetku moraš izbrati še zavezništvo (alliance), ki so 3 različna, vsak pa vsebuje po 3 rase.
- Vsako zavezništvo začne na svojem koncu zemljevida.
- V igri bodo guildi (bojevniški, čarovniški, ...)
- Pridružitev določenemu guildu ti bo dal na voljo nove skille
- Ni omejitve teže. Inventar temelji na slotih, kar pomeni, da večji predmeti zavzamejo več prostora.
- Pravijo da je grafika boljša kot v Skyrimu na Ultra nastavitvah, pa TESO kljub temu spodobno hitro deluje tudi na običajnih računalnikih
- Ščit bo zgleda kar uporaben saj je z njim blokiraš sovražnika ga lahko onesposobiš za kar okoli 5 sekund, preden spet pride k sebi. In po vsaki uspešni blokadi se močno poveča možnost, da bo naslednji udarec kritičen.
- Vsak kos opreme ima statistike, ki izboljšajo Magicko, Stamino, ...
- Oprema se bo prilagajala velikosti lika. Se pravi isti kos opreme bo drugače zgledal na velikanskemu Orku kot na kakšni majhni rasi.
- Imeli bomo 3 vrste oklepe Heavy, Medium in Light. Vsak klass lahko nosi vse tri vste, ampak potrebna bo specializacija za vsak posamezen tip.
- Light armor je prilagojen uporabi magije
- Medium armor je prilagojen za "stealth"
- Heavy armor je prilagojen za obrambo
- "Dodging" oziroma izmik bo skill, ki se ga bo treba najprej priučiti
- V boju bodo orožja postala krvava
- Sovražniki (računalniški), bodo imeli ekstremno umetno inteligenco in bodo taktiko prilagodili prav vsakemu posamezniku drugače Upoštevali bodo vse tvoje naučene skille in poskusili taktiko prilagoditi tako, da bodo do izraza prišle vse tvoje pomanjkljivosti.
- Ko se boš boril s skupino sovražnikov bodo ti vedno znali izkoristiti skupinsko premoč. Na primer Daedre, ko bodo v skupini se bo lahko na primer ena Daedra žrtvovala, kar bo stalim dalo velik "buff".
- Kot vemo iz Skyrima je Stamina ves čas zelo pomembna, če ti jo zmanjka sredi boja si mrzel. Stamino bodo ves čas kurili Udarci, šprintanje in "stealth". Brez stamine nič od tega ne deluje.
- "Stealth" deluje tudi v PvP. Naučili se bomo lahko skill, ki bo odkrival prikrite sovražnike.
- Vsak klass lahko uporablja katerokoli orožje
- Poleg bojevanja z miško (leva in desna miška), bomo imeli na razpolago še hotbar s 5 hitrimi sloti za akcijske skille + 1 hitri slot za napitke.
Tole je zanimivo:
- Igralci, ki bodo izvajali "dodge", "block" in "interruption" bodo dobivali "Finesso" in čim več "Finesse" boš imel več izkušenj boš dobival in tudi boljši "loot". Na višjih levelih bo več Finesse in v skupini se bo dobivalo tudi več finese kot solo.
Mouse Controls:
- Left click = Basic attack/cast
- Hold left click = Charge up a heavy attack
- Hold Right click = Block
- Double tap directional key = Dodge
Leveling:
- Max level je 50
- Na vsak dobimo točke, ki jih vložimo v Health, Magicko ali Stamino
- Na vsak level boš lahko točko vložil tudi v skille in se naučil nov skill.
- Skillov bo na desetine različnih
- Naučen skill se bo samodejno levelav z uporabo tega skilla in ko bo prilezel do levgel 5 se bo razvejil na dve veji, in izbral boš lahko samo eno.
- Menda se boš do max levela lahko naučil vse skille, ampak večina skillov ima level omejitev in ne moreš prehitevati, četudi imaš dovolj skill točk na voljo.
Začetek:
- Na začetku izbereš eno izmed štirih klassov: Sorcerer, Templar, Dragonknight ali Nightblade.
- Izbira enega izmed teh štirih klasov vpliva kakšne skille boš imel na voljo in tudi na tvoje sposobnosti.
- Na začetku moraš izbrati še zavezništvo (alliance), ki so 3 različna, vsak pa vsebuje po 3 rase.
- Vsako zavezništvo začne na svojem koncu zemljevida.
- V igri bodo guildi (bojevniški, čarovniški, ...)
- Pridružitev določenemu guildu ti bo dal na voljo nove skille
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
fireX88 ::
-Sovražniki (računalniški), bodo imeli ekstremno umetno inteligenco in bodo taktiko prilagodili prav vsakemu posamezniku drugače Upoštevali bodo vse tvoje naučene skille in poskusili taktiko prilagoditi tako, da bodo do izraza prišle vse tvoje pomanjkljivosti.
- Ko se boš boril s skupino sovražnikov bodo ti vedno znali izkoristiti skupinsko premoč. Na primer Daedre, ko bodo v skupini se bo lahko na primer ena Daedra žrtvovala, kar bo stalim dalo velik "buff".
upam, da neboste imeli problemov z netcode tako kot pri bfju...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
Izi ::
Še tole je zelo zanimivo, vsaj zame:
- Raziskovanje velikega ozemlje je bistven del igre.
- Po velikanskem ozemlju je raztresenih cel kup skrivnosti, kar seveda pomeni zaklade.
- Prav vse v igri bo prilagojeno vsakemu posamezniku posebej. Imamo zgodbo in glede na naše odločitve se bo spreminjalo ozemlje, dostopni NPC-ji, in celo sovražniki. To seveda pomeni, da bo lahko vsak igralec videl drugačno ozemlje, druge NPC-je in tudi drugačne sovražnike. (Za tiste, ki ves čas igrajo v skupinah zna biti to malo nenavadno, saj če bodo sprejemali drugačne odločitve bodo kmalu imeli povsem drugačne queste z drugimi NPC-ji, ki bodo za soigralca nevidni)
Bolj kot PvP je v tej igri v ospredju AvA (Alliance vs. Alliance)
V osrednjem delu zemljevida bo vedno potekal AvA. Vsi iz ostalih dveh zavezništev bodo vedno tvoji smrtni sovražniki.
- Tudi če vedno igraš Solo, boš imel v AvA vedno dovolj dela. Lahko se boš naskrivaj plazil naokoli in zahrbtno pobijal sovražnike, na voljo pa bodo celo posebni questi namenjeni točno Solo igralcem ki bodo kot nekakšni agentje izvajali razne naloge po sovražnem ozemlju.
Pa še to je pomembno. Smrt.
Ko umreš imaš 2 možnosti:
- Respawn na mestu smrti, za kar boš dobil kazen.
- Respawn pri izbranem oltarju, kjer pa menda kazni ne bo.
- Raziskovanje velikega ozemlje je bistven del igre.
- Po velikanskem ozemlju je raztresenih cel kup skrivnosti, kar seveda pomeni zaklade.
- Prav vse v igri bo prilagojeno vsakemu posamezniku posebej. Imamo zgodbo in glede na naše odločitve se bo spreminjalo ozemlje, dostopni NPC-ji, in celo sovražniki. To seveda pomeni, da bo lahko vsak igralec videl drugačno ozemlje, druge NPC-je in tudi drugačne sovražnike. (Za tiste, ki ves čas igrajo v skupinah zna biti to malo nenavadno, saj če bodo sprejemali drugačne odločitve bodo kmalu imeli povsem drugačne queste z drugimi NPC-ji, ki bodo za soigralca nevidni)
Bolj kot PvP je v tej igri v ospredju AvA (Alliance vs. Alliance)
V osrednjem delu zemljevida bo vedno potekal AvA. Vsi iz ostalih dveh zavezništev bodo vedno tvoji smrtni sovražniki.
- Tudi če vedno igraš Solo, boš imel v AvA vedno dovolj dela. Lahko se boš naskrivaj plazil naokoli in zahrbtno pobijal sovražnike, na voljo pa bodo celo posebni questi namenjeni točno Solo igralcem ki bodo kot nekakšni agentje izvajali razne naloge po sovražnem ozemlju.
Pa še to je pomembno. Smrt.
Ko umreš imaš 2 možnosti:
- Respawn na mestu smrti, za kar boš dobil kazen.
- Respawn pri izbranem oltarju, kjer pa menda kazni ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Aramis ::
In kaj je drugačen tale mmo od ostalih ki so failali? in bili f2p že po kratkem času? AoC, Warhammer, SW, vangard, aion, lotr, rift...?
kot je rekel tron.. nič novega ni za videt.... Bilo bi epic, da bi dobili skyrim like igro in mmo svetu. ker skyrim je že single player mmo :D
kot je rekel tron.. nič novega ni za videt.... Bilo bi epic, da bi dobili skyrim like igro in mmo svetu. ker skyrim je že single player mmo :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aramis ()
kr?en ::
- Prav vse v igri bo prilagojeno vsakemu posamezniku posebej. Imamo zgodbo in glede na naše odločitve se bo spreminjalo ozemlje, dostopni NPC-ji, in celo sovražniki. To seveda pomeni, da bo lahko vsak igralec videl drugačno ozemlje, druge NPC-je in tudi drugačne sovražnike. (Za tiste, ki ves čas igrajo v skupinah zna biti to malo nenavadno, saj če bodo sprejemali drugačne odločitve bodo kmalu imeli povsem drugačne queste z drugimi NPC-ji, ki bodo za soigralca nevidni)
Tole je fail. Kaj je potem fora MMOja, ce te spil tako glupo loci od ostalih igralcev ... Magari bi naredili phasing kot je to storil Blizzard, ce ze hoces imet dinamicen svet in ga ne znas realizirat na kak naprednejsi nacin. Ali pa na tak nacin, kot so to storili z class questi v SWTORju.
Zmajc ::
Pol bo ka pa kak uber quest reward z nekega NPCja ki ni na boljo če nisi izbral X poti v zgodbi in bo cel revolt na forumih :D
dottor ::
Hehe. Mene do polnoči itak ne bo doma, tako da ni neke hudi sile za zdej. Itak imamo cajt do torka zjutraj.
Kdo ve ali je to zadnja BETA ali bo še kakšna, glede na to da aprila pride igra že vn (po zame moje pojem oderuški ceni).
Kdo ve ali je to zadnja BETA ali bo še kakšna, glede na to da aprila pride igra že vn (po zame moje pojem oderuški ceni).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
bzzero ::
Zmajc ::
Stress test je ponavadi proti koncu bete, ko je igra več ali manj končana in bi radi testirali igro pod težkim server loadom.
Zato tudi samo en vikend.
Zato tudi samo en vikend.
connel ::
Če bi bila samo cena, bi bilo še kul, kjub temu da je visoka, potem je še mesečna naročnina, mini transakcije v sami igri, hvala lepa.
Izi ::
Če se kdo še ni odločil katerega izmed štirih klassov bo izbral:
Dragon Knight
V osnovi je to Tank, ima cel kup obrambnih skillov in sovražnike bo lahko potegnil k sebi.
Najtežji oklepi, ščit in veliko Healtha bo najboljša izbira
Templar
Pol bojevnik, pol čarovnik, in najboljši zdravilec v igri.
Obvlada tako napadalne kot zdravilne skille. Light armor se menda najbolj obnese in rabi precej Magice.
Sorcerer
Čisti čarovnik. Obvlada napad, Crowd Control in Summoning. Lahko bo priklical pomagače.
Borec na daljavo, ki rabi velikanske količine Magice. Light armor je najboljša izbira.
Nightblade
Lopov (Thief), ki ga opisujejo kot "stealthy death dealing machine".
Skrivanje in hitri napadi, udarja z veliko hitrostjo, Rabi skoraj izključno Stamino, in to VELIKO Stamine.
Medium armor je pravzaprav edina izbira in idealen za Assasination naloge.
Glasovanja kažejo, da bo največ igralcev izbralo Nightblade, najmanj pa Dragonknight.
Jaz premišljujem, da bi preizkusil kar Sorcererja, čeprav me malo mika tudi Nightblade.
Dragon Knight
V osnovi je to Tank, ima cel kup obrambnih skillov in sovražnike bo lahko potegnil k sebi.
Najtežji oklepi, ščit in veliko Healtha bo najboljša izbira
Templar
Pol bojevnik, pol čarovnik, in najboljši zdravilec v igri.
Obvlada tako napadalne kot zdravilne skille. Light armor se menda najbolj obnese in rabi precej Magice.
Sorcerer
Čisti čarovnik. Obvlada napad, Crowd Control in Summoning. Lahko bo priklical pomagače.
Borec na daljavo, ki rabi velikanske količine Magice. Light armor je najboljša izbira.
Nightblade
Lopov (Thief), ki ga opisujejo kot "stealthy death dealing machine".
Skrivanje in hitri napadi, udarja z veliko hitrostjo, Rabi skoraj izključno Stamino, in to VELIKO Stamine.
Medium armor je pravzaprav edina izbira in idealen za Assasination naloge.
Glasovanja kažejo, da bo največ igralcev izbralo Nightblade, najmanj pa Dragonknight.
Jaz premišljujem, da bi preizkusil kar Sorcererja, čeprav me malo mika tudi Nightblade.
BorutO ::
Jaz igram dragonknighta ... Za enkrat še ne morem nič rečti, ker delam te začetne queste ... ampak mislim, da je dps kar soliden za ta level.
ahac ::
Moje izkušnje:
sestavim characterja, kliknem "create" -> se ne zgodi nič
kliknem še parkrat -> error & odlogiran
se probam logirat nazaj -> špil se sesuje
sestavim characterja, kliknem "create" -> se ne zgodi nič
kliknem še parkrat -> error & odlogiran
se probam logirat nazaj -> špil se sesuje
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
BorutO ::
je komu uspelo hekniti preko Cheat Enginea? :P ... Probal sem denar hekniti ... pri trgovcu kaže 9.999.999 golda, toliko, kolikor sem nastavil iz 507 golda ... ampak meni pa vseeno kaže pri prodaji, da še mam 507 ... hmm :p Očitno se da hekat ... ker pa je zastonj, pa bomo hekali? :P
Dami ::
Sem igral slabo uro bp, odlogal, zdaj pa ne gre več nazaj (transfer error)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Izi ::
Ja, server je že dol in imajo "maintenance". Popraviti hočejo, tisti transfer error, ki se je zgodil, ko si se hotel drugič prijaviti z že narejenim karakterjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Tr0n ::
Meni je zadeva crashnila, ko sem pobral shipping loge (quest) in sedaj je v maintenance mode-u. Oh well.
Sem pa kr presenecen nad performanco (soliden FPS na ultra pri vecjem stevilu igralcev). Sicer res, da ne zgleda kaj prida. :)
Sem pa kr presenecen nad performanco (soliden FPS na ultra pri vecjem stevilu igralcev). Sicer res, da ne zgleda kaj prida. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Pesimist ::
smesno mi je ko rece reviwer v enem izmed zgornih filmckov, da kvesti nioso idi tja pa ubij 10 pajkov in pridi nazj, ampak idi tja nekaj najdi in pridi nazaj, medtem ti pa 10 pajkov mogoce blokira pot. Pa jebemti no oboje je isti shit v mojih oceh. Al ubiti 10 mobov ali najti kristalno kuglo. Vse je isti boring shit ki ga reje nebi sploh delo. Jaz sembol za coop play. Raje bi vido opcijo dungeonov od lvl 1 do max z do 10 playeri kot pa te tecne publick queste like wow.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
BorutO ::
tečno je za igrati ja .. isti princip je, kot skyrim igra ... samo da so igralci polek. Edino kar je noro nareto ... ta action bar, kjer stiskavleš 1,2,3,4... da od skilla dela večji damage, ne moreš notri dati heal na primer ... da hitro stisneš to .. če ne pa moreš v inventorij hoditi, pa še tam je noro nareto ...
Izi ::
Ravno sem se hotel logirati v igro in mi napišem da sem postavljen v vrsto, približni čas čakanja za log-in pa je 40 minut
In oni bi šli podirat rekord.
In oni bi šli podirat rekord.
bzzero ::
Hehe. Ko sem jaz prišel v vrsto, je bil waiting time app. 7 minut. Zdaj mi kaže že 30 minut
yoco ::
A pa so sploh popravl ta bug k se ne mores loginat? Men še vedno piše, da odpravljajo napako, in ja men tut kaže okol 30m za čakat.
Izi ::
Verjetno so samo omejili število igralcev, popravili pa nič. V vrsti pa jih je vedno več, sem ugasnil in prižgal še enkrat od začetka in sedaj je čakalni čas že 50 minut
ahac ::
Jaz sem šel v tisti rift pa sem stuck na loading screenu. Če zaprem špil in se relogiram se pojavim nekje v zraku, padem dol in umrem... potem moram pa še 1x v rift in spet se nič ne naloada...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 76826 (1583) | todman74 |
» | WildStar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19249 (7298) | Zmajc |
» | Star Wars - The Old Republic (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Igre | 137748 (67459) | ahac |
» | Kateri MMO?Oddelek: Igre | 4971 (3568) | sash69 |