» »

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Kingdoms of Amalur: Reckoning

1
2
3

yayo ::

Meni tudi bolj sedejo igre, ki zgledajo bolj "realistično" oziroma odraslo ampak včasih človek odkrije prave dragulje, če je malček radoveden in se prepusti, da ga igra povleče v svoj svet. V drugi polovici devetdesetih sem igral precej japonskih rpgjev za Playstation in sem prav užival. Drugače so v neki nemški recenziji KoA:R opisali kot "Fable Age: Darksiders". :))

Aphanisis ::

"Fable Age: Darksiders"

To je perfekten opis. Točno to je ta igra. :)

MrX ::

od 7:00 naprej I jizzed

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Twixz ::

Ta igra ubistvu postane "boring" po nekaj časa. Si kar en človek ki bo štirim ljudstvom spremenil usodo in si zaradi tega obdarjen z naravnimi (premočnimi) abiltiji, ki jih lahko nadgrajuješ.

Igralnost je dobesedno v p.... Sistem bojevanja je res brezvezen, samo klikaš. Edino kar moraš znati je to, da si spreten na 18ih tipkah in na miški še dveh. Uau. Potem tisti Fate World v katerega vstopiš in kar naenkrat ubiješ zmaja brez da bi pomežiknil? Vse je počasneje ti ga pa mahaš tam in meč, ki mu je prej delal 1% life damage, mu zdaj nese 10% lifa z enim zamahom. In potem ga pokončaš in dobiš experience boost. Totalno brezveze, jaz sem to samo enkrat uporabil, pa še to samo za probo.

Edino kar mi je všeč je to, da si lahko sam delaš meče, loke, skeptre (palice za čarovnika), oklep za glavo, noge, trup, itd. itd. In tudi razstavljaš lahko svoje meče da dobiš dele za drug meč. Tako sem si jaz naredil meč z 90 damage-a pa sem razstavil enega ki sem ga imel in je imel samo 50 damage-a.

Mislim resno, če se hočete vsaj malo pozabavati in vživeti igrajte prvo na normal, potem pa obvezno na hard.

Zgodba je zanimiva, vendar je mapa extra large. Všečno mi je da se lahko teleportiraš do krajev, katere si že obiskal. Tistih ki nisi, jih ne moreš, čeprav so na zemljevidu. Najbolj butasto mi pa je da uni monstrčki ko jih ti pobiješ oživijo nazaj. Torej teoretično, če bi samo tiste pobijal kakšne 2 dni igranja bi bil že v prvem mestu lvl. 15 in ko si lvl 15 lahko imaš že 9 abilitijev in s tistimi lahko narediš 80% damage-a. Jaz osebno sem vsak ability posebej nabil do konca in zdaj imam 6 abilitijev ki te naredijo praktično neuničljivega (kaj šele bo sledilo, če bom igral še). Nevem sami probajte to je moje subjektivno mnenje :)

ABX ::

Res je in to da je ogromno side questov, ki te vleče čez ogromno mapo ne pomaga, ker kot v Skyrim pozabiš zakaj se sploh gre v main questu ko ga eventualno spet delaš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Twixz ::

Haha, naredil vse skupaj 50 side questov pa sem še vedno pri Gardens of Ysa. :)

Evo, zdaj sem pa res skoraj neuničljiv. 350 armorja in Dragon Eyes (to so Chakrami - boomerangi ki jih vržeš v nasprotnika in pridejo nazaj (v obe smeri ga ranijo), 2 abilitija za chakrame na polno nabita in 4 trolli na meni. En me napade ga odskočim, drug me napade ga blokiram, vse 4 z enim abilitijem ranim do 70% life-a, hitro vzamem moj kovani greatsword dvakrat zamahnem in ubijem 2. Druga dva sta le še formalnost. :)

Hah, zanimivo res. Malo me spominja na LoL. Abilitiji, itd.

Twixz ::

No evo, po nekem napredovanju sem ugotovil da obstaja tudi mapa, ki ti pokaže koliko si pregledal po mapi in koliko ne. In tako sem ugotovil da imam cca. 10% mape neodkrite, ki sem jo odkril in ugotovil, da so to same jame katere sem raziskal in našel nor lok, 1 del armorja, kmalu zatem sem pa ukradel drugega v enem mestu (no ja, malo pa lahko izmaknemo, kajne? :P). Poleg tega so se tam skrivale še ene rokavice, ki sem jih pomotoma prodal in ugotovil, da so ubistvu vredne tristokrat več kot sem dobil za njih. In še boljše so. No ja, tu te ne sme zanimati samo armor, ampak tudi dodatki določenega dela telesne opreme.

Zdaj pa naprej. Chakrami so vedno manj in manj damage-a delali na monstrih in vsem drugem, pa sem se spraševal zakaj. Sem jih pa pozabil repairat in ko sem jih, stara zgodba. Ah ja, pa gremo naprej k Questom. :)

Če še kdo igra, se komot tule pridruži pa kakšno rečemo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Twixz ()

Mipe ::

Nekam vleče se vse skupaj... Ponavljajoče je. Mislim, da se bom zaenkrat posvetil glavnim kvestom.

Good Guy ::

Men je pa špil bomba.

mogoče mal premal prilagojeno za pc, ampak vse ostalo je pa kul. Bojevanje z nešteto komboti, odlično prilagajanje kamere med bojevanjem, questi so zaenkrat še dobri, špil potegne...

Twixz ::

Saj nisem rekel da je igra po grafiki in zgodbi sami slaba. Ampak igralnost je res naveličujoča. Jaz pa mislim da imam izdelovanje side questov v krvi odkar sem igral Gothic, kjer moraš dobesedno delat queste da prideš kam.

In potem gledam nekega tipa, ki objavi kako je prišel že v tretjo deželo tam čisto na jugu, pa je lvl. 20, jaz pa šele komaj pridem v drugo deželo pa sem lvl. 20 :D Je pa res da ne najdem teh smotanih armor setov. :)

Uglavnem zdaj sem našel poleg Frostsworda še Firesword in pa moj skovani sword sem prodal in dobil zanj 30.000. Vreden je pa 45.000. -.- Armor je že presegel mejo 400. Včasih sem se proti trollom in nekim Jutton warriorjem zabaval, zdaj mi še zanimivo ni ko ga srečam. Sicer so pa neki assasini zdej v drugi deželi. Uglavnem to je za tiste ki imajo dosti časa prek dneva in jih zanima nekakšna fantazijsko-fighterska igra z zgodbo. :)

Izi ::

Sedaj pa tudi jaz že igram kar nekaj časa in lahko potrdim, da gre brez dvoma za najboljši RPG do danes. Sliši se kot pretiravanje, ker je vsekakor še precej možnosti za izboljšavo, ampak če primerjamo z RPG-ji, ki smo jih igrali v zadnjih 20. letih je preprosto najboljši.
Grafično je sicer malo podpovprečen, ampak nikakor ni grd. Malo bolj risankasti stil grafike naredi deželo še bolj pravljično in še bolj padeš v zgodbo.
Še najbolj je primerljiv s Skyrimom, ki pa ga v resnici pusti daleč za seboj. Nima namreč niti ene pomanjkljivosti, ki jih ima Skyrim kar precej.

Questov imata oba podobno veliko in so podobno zanimivi, ampak v Amalurju se v njih ne izgubiš, kot se to obvezno zgodi v Skyrimu. Queste se da tukaj delati sproti, kar je v Skyrimu povsem nemogoče, saj te vsak quest pošilja po celo deželi, tukaj pa te pošiljajo dokaj blizu največ v sosednjo deželo.

Ozemlje imata oba približno enako veliko, se pravi velikansko in popolnoma neomejeno, kar pomeni, da lahko že na začetku igre prehodiš celo velikansko deželo, če te seveda vmes ne ubije kakšen sovražnik.
Je pa v Amalurju ozemlje narejeno mnogo bolj smiselno, saj je razdeljeno na dežele, ki so med seboj povezane z kanjoni. Tako lahko obdeluješ posamezne deželo po vrsti in se ne izgubiš tako kot v Skyrimu. In tudi veš, da čim dlje od začetnega ozemlja zaideš močnejši sovražniki te čakajo. V Skyrimu so po celem ozemlju enako močni sovražniki in kmalu vse izgubi smisel, tukaj pa je bojevanje zanimivo skozi celo igro.

Izkušnje in napredovanje je tukaj dobivaš samo z delanjem questov in pobijanjem pošasti. Pri pošastih dobivaš izkušnje samo če so podoben ali višji level kot ti. Se pravi višji level kot je ubiti sovražnik več izkušenj ti prinese. Če ubijaš sovražnike z mnogo nižjim levelom ne dobiš nobenih izkušenj.
Vse to pomeni, da če hočeš s svojim junakom kam prilesti in postati močan je nujno delati čim več questov in pobijati čim močnejše sovražnike.
V Skyrimu ni nič od tega. Sovražniki so vsi enako močni, questi pa ti sploh ne prinesejo nobenih izkušenj. V Skyrimu lahko Bogovsko močan postaneš brez da bi sploh kdajkoli odšel ven iz mesta. Popolnoma zgrešeno.

V Amalurju ne moreš osvojiti vseh treh poklicev z enim samim karakterjem, kar v Skyrmu na žalost ni držalo, saj je že prvi junak lahko nabildal prav vsa znanja do konca.
Tukaj si sicer lahko hibrid, dvojni ali celo trojni, ampak se moraš zato takoj odreči najvišjim skillom, ki so dosegljivi samo če se specializiraš na en sam poklic, ki so enaki kot v Skyrimu in sicer bojevnik, čarovnik in tat.

Questi glavni in stranski so v obeh igrah podobno zanimivi, vendar lahko v Amalurju skoraj vsak quest rešiš na vsaj 2 načina, medtem ko moraš v Skyrimu samo naredi točno to kar ti rečejo, drugače se quest ne konča.
Tukaj imaš večinoma možnost da glavnega sovražnika pustiš živeti ali pa ga ubiješ. Z vsakim "mini bossom" se pogovoriš in oceniš ali ga je vredno ubiti ali pa ga pustiš živeti in nato ubiješ ali prevaraš naročnika questa.
Questi so torej bolj podobni Mass Effectu, kot pa Skyrimu. Sicer odločitve nimajo kakšnih hujših posledic vseeno pa lahko delaš naloge na dober ali pa na zloben način. Vedno torej lahko lažeš, prepričuješ ali pa ubijaš. V vsakem primeru končaš quest samo nagrade so različne, kakšnih daljnosežnih posledic pa zaenkrat nisem opazil.
Za prepričevanje imamo seveda svoj skill, katerega višina pomeni kako uspešen si pri prepričevanju. Če si dovolj uspešen ti sovražnik izroči iskani predmet in še kakšen visoko vreden dodatni predmet brez da bi ga bilo potrebno ubiti.

Sovražnikov je vedno dovolj, tako da ni nujno pobiti vsakega, ki ga vidiš. Glavnino izkušenj tako ali tako dobiš iz questov. Sovražniki se respawnajo tako v Amalurju kot v Skyrimu. V Skyrimu se po določenem daljšem času vse skupaj povrne na začetne vrednosti, tukaj pa se mi zdi bolje narejeno, saj se ne respawnajo vsi sovražniki ampak samo približno polovica, predvsem na kjučnih mestih. Ravno prav, da ne postanejo nadležni, če večkrat potuješ po isti poti, hkrati pa jih je vedno dovolj, če rabiš malo treninga in denar.

Število NPC-jev je v obeh igrah približno enako, kar pomeni velikansko. Imajo pa v Amalurju večinoma za povedati precej več, Skoraj vsakega prebivalca lahko povprašaš o deželi na splošno, o pokrajini v kateri živi, o sovražnikih in o dogajanju v okolici. In prav vsak te iste zadeve razloži na svoj način iz svojega zornega kota.
V Skyrimu večina ni imela povedati nič, ostali pa izven svojega questa razen enega stavka, ki so ga lajnali znova in znova, tudi niso imeli nič pametnega za povedati.
Če se poglobiš v zgodbo je v Amalurju v ozadju globoka in skrbno dodelana zgodba.

Kar se tiče dolžine se mi zdi Amalur daljši, še posebno če se lotiš vseh stranskih questov. Razlika je, da imaš v Amalurju vedno pred seboj nek dokaj jasen cilj, ki ga v Skyrimu sploh ni. V Skyrimu v bistvu sploh ni konca. Hodiš po deželi in delaš queste dokler se ne naveličš vsega skupaj. V Amalurju pa se počasi pomikaš iz enega konca dežele proti drugemu koncu kjer po nekaj 100 urah zadevo dejansko lahko končaš.

V Amalurju se vse vrti okoli tvoje nedoločene in spremenljive usode, zato je pričakovano, da lahko svojo usodo kadarkoli spremeniš, kar pomenei greš do kateregakoli vedeževalca, ki ti "resetira" usodo in vse svoje točke lahko ponovno nastaviš. Seveda za določen denar, ki se ustrezno viša čim višji level si.
Pri tako dolgi igri je to zelo dobrodošlo, saj če po 100 preigranih urah ugotoviš, da je bojevnik dolgočasen, se lahko samo z nekaj denarja preobraziš v čarovnika ali kradljivca.

Tudi trenerji so v igri, kot se to spodobi, ampak v Amalurju te vsak trener lahko natrenira določen skill samo enkrat, kar je precej bolje kot v Skyrimu, kjer si lahko natreniral kar po 5 skillov na vsak level, kar je do konca pomenilo, da si si kupil lahko kar 405 skill levelov ali okoli polovico vseh skillov.

Bistvena razlika med Skyrimom in Amalurjem pa je v številu bugov. Kljub temu, da sta obe igri velikanski v Amalurju skoraj ni nobenih bugov, medtem ko jih v Skyrimu kljub mnogim popravkom kar mrgoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Twixz ::

Tukaj si tudi lahko bogovsko močan, brez da bi plačeval. Igra je dobra a vendar lahka, tudi če igraš na Hard (tako kot jaz). :)

Izi ::

V bistvu je povsem vseeno na kateri težavnostni stopnji igraš. Igra tega tipa je vedno samo tako težka kot si jo sam narediš.
Če boš delal čisto vse queste po vrsti od najlažjih in počasi proti težjim boš skozi celo igro bogovsko močan, ker boš ves čas pobijal sovražnike, ki so opazno nižji level od tebe.
Če pa na silo poskušaš delati queste na težjih območjih, katerih še nisi dorasel pa boš umiral kot za stavo tudi na najlažji težavnostni stopnji.

Bistvena razlika od podobnih RPG-jev je, da tukaj svojega karakterja ne moreš zavoziti z učenjem napačnih skillov, kar se pri ostalih igrah mimogrede zgodi.
Formula za ceno "respeca" je sledeča:
Cena za Respec = 256 * (tvoj level) * (število že narejenih respecov)
Se pravi čim višji level si več stane, hkrati pa se vsak naslednji respec, ki ga opraviš, še dvojno podraži. Torej čim več probavaš dražje ratuje vse skupaj.

Clubraider ::

RABIM POMOČ!!!

MANE mi več noče regenerirati. Ko si jo sam regeneriram, pa mi v minuti poteče. Enostavno nevem zakaj, če imam mogoče kaj takega vklopljeno?

Prosil bi, da mi pomagate, ker brez mane se je težko borit.

Hvala vsem.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Enron x86 ::

Da nisi kje staknil kakšne bolezni/prekletstva? Obišči zdravilca.

Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

Clubraider ::

Eee točno....na to pa sploh nisem pomislil...in ja spomnim se, da sem odpiral eno skrinjico in mi ni uspelo, pa me je z nečim okužilo.

Hvala tiii!!

Bom poiskusil zdaj takoj.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Clubraider ::

Prav si imel.

Regeneracija mane spet deluje.

Hvala ti še enkrat.
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

MonkeyHead ::

Ima mogoče kdo stran z armorji weponi inp. sceno in kje jih dobit oz. kako jih naredit :D Jaz se zmeraj pri 33 levelu vztrajam pri lowbie sceni

Izi ::

MonkeyHead je izjavil:

Ima mogoče kdo stran z armorji weponi inp. sceno in kje jih dobit oz. kako jih naredit :D Jaz se zmeraj pri 33 levelu vztrajam pri lowbie sceni

Pobrskaj po Amalur Wikiju: http://amalur.wikia.com/wiki/Amalur_Wiki
Ker je igra še precej nova seveda še ni vpisanih vseh armor setov in najboljših orožij.

O lokacijah za opremo pri tej igri ne moreš govoriti, ker je vse naključno. Seveda velja, da višji level ima sovražnik, boljšo opremo bo odvrgel. Najboljšo opremo pa se vedno dobi v skrinjah. Bolj je skrinja skrita in bolj magično zaščitena ali zaklenjena, boljša oprema bo notri.
Daleč najboljšo opremo pa seveda narediš sam, za kar pa rabiš visok skill kovaštva. Ampak to ima smisel šele okoli level 40. Do tedaj pa je opreme toliko, da jo nima kaj dosti smisla kovati. Opreme je toliko, da je moj junak na vsakih nekaj ur popolnoma preoblečen 8-)
Skozi celo igro je najpomembnejši skill "Detect Hidden". Tega je najbolje imeti ves čas natreniranega do konca pa ne bo nikoli problem z opremo ali denarjem. Čim višji je skill več stvari ti pokaže na zemljevidu in tudi več denarja najdeš vse naokoli. Če pogledaš v vsako skrinjo, ki jo vidiš na zemljevidu boš imel vedno prepolno najboljše opreme in denarja.
Bistvo skilla "Detect Hidden", je v tem, da skritih predmetov in lokacij v igri ne boš našel pa če še tako skrbno iščeš, ker jih brez dovolj visokega skilla enostavno ni >:D Šele ko skill dovolj natreniraš se skrite skrinje sploh pojavijo v votlih drevesih ali zakopane med skale. Da skritih vrat, ki vodijo v skrite hodnike in dvorane sploh ne omenjamo.
In skrite lokacije večinoma skrivajo nepredstavljive zaklade (vijolične in rumene opreme).

Moj prvi milijon sem nabral nekje pri level 15, in do takrat sem nabral že 4 polne sete sorcerer opreme.

Uporabni nasveti:
Obvezno poglej v vsako trgovino in kjerkoli najdeš torbico jo kupi. V igri jih je najmanj 5. Vsaka torbica ti poviša omejitev števila predmetov, ki jih lahko nosiš za 10 iz začetnih 70. Prvo torbico najdeš že v prvem mestu.
Pa svojo hišo je tudi dobro čimprej dobiti, da lahko v svojo skrinjo spravljaš odvečno opremo, ki jo boš morebiti še rabil, kot na primer nedokončane sete opreme.

Poleg "Detect Hidden", ki ga je nujno čim prej spraviti do konca je proti koncu igre nujno do konca natrenirati še vsaj "Blacksmithing" in "Sagecraft". Brez teh dveh naučenih do konca ne boš nikoli imel ultimativne opreme.

Twixz ::

Se pridružujem Izijevemu postu, Sagecraft, Blacksmithing in Detect Hidden razvijajte. :)

Sicer pa sam nisem igral že en teden, mislim da sem se odpravljal ravno proti Helmgard Keepu, mislim da lvl. 22. :)

Drugače pa sem si sam skoval weapon, in ga prodal za hude denarce. :) Tako da ja, kovaštvo je tudi fajn za denar delat :)

detroit ::

a ta špil predstavlja kaj težjega od drkanja knofa? tistih 30min kakor sem imel čas mi deluje na drkanje knofa
Skero

Mipe ::

Ja, bolj na "casual" je... ampak sčasoma sovragi postanejo premeteni, tako da moraš drkat knof na določen način, da jih uženeš. Nekaj taktike pa to.

detroit ::

ojej počakam na d3 raje:D
thx

ojej počakam na d3 raje:D
thx
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

Izi ::

detroit je izjavil:

a ta špil predstavlja kaj težjega od drkanja knofa? tistih 30min kakor sem imel čas mi deluje na drkanje knofa

Čisto vsaka igra ne glede na zvrst je v osnovi samo "drkanje knofa" :P
Razlika je samo v tem koliko knofov je potrebno drkati in kako natančen je treba pri tem biti.
Amalur jaz ne bi primerjal z Diablom 3, ker ravno Diablo serija je sinonim za najbolj osnovno in brezmožgansko drkanje knofa. Amalur je nekje skupaj s Skyrimom na precej višjem nivoju, saj poleg bojevanja nudi še RPG, se pravi pogovarjanje in zgodbo.
Diablo pa ima samo boj in nič drugega in se primerja z Torchlight serijo. In kakor spremljam splošno pričakovanje ima Torchlight 2 nekako večje pričakovanje kot pa Diablo 3. vsaj Torchlight 2 bomo zagotovo videli letos, medtem ko ta Diablo 3 še vedno ni gotovo, ali bo sploh prišel letos.

Kar se pa tiče težavnosti bojevanja v Amalurju pa postaja konstantno težavnejše skozi celo igro, ampak nikoli pretežko in je ves čas užitek. Imaš 3 težavnostne stopnje, ki pa niso kaj hudo različne.
V bistvu je pobijanje osnovnih sovražnikov skozi celo igro čisto rutinsko in ne nudi nobenega resnega izziva. Vsi sovražniki imajo fiksen level, zato je samo od tebe odvisno kdaj se boš premaknil na naslednje težavnejše ozemlje.
Vsekakor, če se prehitro odpraviš predaleč na zahod boš umrl v prvem boju tudi na najlažji težavnosti. Ampak osnovni sovražniki v tej igri so podobno kot pri Diablu samo kanon futer namenjen za pridobivanje opreme in da potovanje ni preveč enolično in pusto, kot je to naprimer v Skyrimu.
Edini sovražniki, ki nudijo izziv so Bossi, ki jih je kar nekaj. Bosse je normalno skoraj nemogoče premagati, ampak v tej igri lahko, ko se ti nabere dovolj "usode", vključiš "Reckoning" mode, ki omogoča spreminjanje usode in za kakšnih 10 sekund postaneš božanstvo, čas se močno upočasni, moč udarcev pa se podeseteri. Tako hitro pade tudi najtežji Boss.
Če v tej igri umreš pomeni, da nekaj delaš narobe. Je pa v Diablu in Torchlightu popolnoma isto. Če prehitro ne divjaš v pregloboke stopnje je v katerikoli od teh iger z akcijskim bojevanjem skoraj nemogoče umreti.

detroit ::

sm že uspel umreti in to velikokrat predvsem na dispel chestih. Tudi drugače kar brezglavo letam okol tko da tudi v boju pokasiram marsikateri casper mode.
Skero

Izi ::

detroit je izjavil:

sm že uspel umreti in to velikokrat predvsem na dispel chestih. Tudi drugače kar brezglavo letam okol tko da tudi v boju pokasiram marsikateri casper mode.

Bi rekel, da si bojevnik. V tej igri je, vsaj po mojem občutku, enkrat za spremembo, čarovnik precej močnejši od bojevnika.
Moj čarovnik ne umre tudi na najtežjih dispel skrinjah. Verjetno zaradi precej elementarne zaščite. Sicer čarovnik, kot je običajno tudi tukaj umre po enem udarcu od kakšnega šefa, ampak za spremembo je tukaj čarovnik tako močan, da mu dejansko nihče ne more priti tako blizu, da bi ga fizično udaril z orožjem.
Tudi če gre za šefa s celo skupino pomagačev se čarovnik lahko izogne vsem udarcem. Potrebno je nekaj teleportiranja naokoli in vmes meteorski dež, električna nevihta in ledeni vihar, pa si kmalu sam na bojišču. Če pa vse odpove potem pa seveda Reckoning mode in masaker.
Sploh ognjeni uroki čarovnika so tukaj divje močni, morda že kar premočni. Vsi sovražniki s fizičnimi napadi so v boju proti našemu čarovniku patetično neučinkoviti, edini problem so drugi čarovniki, ki pa jih je skozi igro vedno več in več.
Ko me iz vseh strani napadejo sovražni čarovniki, potem tudi moj mogočni čarovnik hitro konča kot sežgan kupček pepela na tleh :D
Najbolj zanimivo pa je, da imajo sovražni čarovniki cel arzenal popolnoma drugačnih urokov, kot moj čarovnik in kot kaže precej bolj ubijalskih. Ognjenih krogel in mini tornadov, ki jih sovražni čarovniki z veliko hitrostjo mečejo na nas naš čarovnik sploh ne pozna. In vsi sovražni čarovniki te z uroki zasipajo z velikih razdalj, moji uroki pa vsi po vrsti delujejo samo precej na blizu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ABX ::

Dokler se mi je dalo sem bil 2/3 warrior in 1/3 mage. Nehal sem igrat ker ni bilo več izziva, niti heal nisem več koristil, kaj šele health potions.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

detroit ::

sm kar mage. Samo nimam nobenih zaščit ne nič ne vem niti kater level sem, mogoče preveč bezljam okoli. Tist čas mi poteče po like par sec in vrti se ko zmešan. Hitro uspem mrčkat:D
Je pa res da zaradi zabavne strani še maham z meči oz chakrami poleg čaranja
Skero

Tribal ::

Čudno kako vsi govorite čez bojevnika.
Jaz sem trenutno lvl 36 in več kot 10% hpja ne zgubim nikoli. Nikoli ne blokiram in se ne izogibam udarcem, saj ko dobiš rekless assault skill enostavno te ne ustavi nič več. Večinoma pa vse umre v 3h udarcih. Igram z hammerjem ali z greatswordom in nisem umrl niti enkrat. Trenutno sem v zadnji pokrajini, je pa res da sem delal veliko side questov. V areni sem dobil tako dobro opremo, da sem od takrat nesmrten. Ne pijem nobenih HP potionov uporabljam samo set ali unique iteme. Katerih je ko dreka v igri. HP points 1200+ s tem da na opremi raje izberem bonus dmg kot pa hp. Pri 1700 armorja sem pa itaq neuničljiv. 3k dmg criti so pa fantastični :D

p.s. igram na Hard da ne bo pomote

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

ABX ::

Da, rekless assault je OP.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BALAST ::

"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Good Guy ::

Igrajte assasine.. majka.. z nekaj ability pointsi v sorcery, nekaj jih bom pa vložil še v bojevnika

Izi ::

20. marca pride drugi DLC imenovan The Legend of Dead Kel.
Prvi DLC, ki je izšel ob izidu je bil zastonj, ta drugi pa bo na žalost plačljiv, menda bodo hoteli kar konkretnih 10 dolarjev. Gre pa za precej velikanski DLC, saj naj bi vseboval kar 15% dodatnega ozemlja glede na trenutno velikansko ozemlje.
Novi glavni quest, ki bo predstavil celo novo zgodbo z novimi NPC-ji, novi stranski questi, nova podzemlja, veliko novo ozemlje, novi sovražniki in nova oprema. Ni da ni 8-)

The DLC will feature new Twist of Fates, new enemy types, items, new landmass to the game's world, as well as new quests. A quote:

The Legend of Dead Kel DLC and the story of Gallows End will feature:

• An Epic New Questline – The Legend of Dead Kel is only part of the story of Gallows End. It intertwines with numerous side quests, multiple dungeons to explore and a colorful cast of characters

• New Enemies, Dungeons, Items – Multiple new enemies and enemy variants, a new dungeon type: Dverga Fastings, three new Twists of Fate, eight new armor sets, eight new shields and 18 new unique weapons

• The Ultimate Player Housing – Gravehal Keep is more than just player housing, it's a massive estate with multiple buildings and a full retinue of retainers, each with their own back stories, side quests, perks and quirks

• Tons more to Explore – The Legend of Dead Kel DLC adds in more than 15% of additional land to traverse and explore in the already massively expansive world that is Amalur

Izi ::

Kingdoms of Amalur: Reckoning - Legend of Dead Kel je končno dostopen za download.
Velik je dolg okoli 1,3 GB, stane pa 9,99 €

Na IGN so DLC že testirali in potrdili, da gre za odlično zadevo, ki lepo pristoji brez dvoma najboljšemu akcijskemu RPGju dosedaj.

todman74 ::

Izi je izjavil:

ki lepo pristoji brez dvoma najboljšemu akcijskemu RPGju dosedaj.


Oprosti, ampak tale "risanka" to ne more bit in tudi tisto kar si napisal kot prednost napram Skyrimu, ja kvečjemu omejevanje, ne pa kakšna izboljšava.

Imaš pa vso pravico reči, da je to zate najboljši akcijski RPG.

Izi ::

todman74 je izjavil:

Imaš pa vso pravico reči, da je to zate najboljši akcijski RPG.
Ni samo zame, tudi ocene tako kažejo in večina se strinja z menoj. Seveda pa imaš tudi ti pravico do svojega menja.

Grafika pa nikoli ni imela veze s kvaliteto. Diablo, Torchlight in Borderlands, kot najboljši predstavniki akcijskih RPG-jev imajo še precej bolj risankasto grafiko.
Prihajajoči Diablo 3, Torchlight 2 in Borderlands 2 so najbolj pričakovani naslovi pa so po grafiki čiste risanke. In grem stavit, da noben od teh treh naslovov ne bo Amalurju segel do kolen :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Tribal ::

Diablo 3 bo pojedel amalur sploh po igralnosti. Drugače pa je to čist drugačen žanr kot pa Diablo 3. Špil prideš do konca basta mine volja po igranju, no ja vsaj mene je. SPLOH KER JE TAKO SIMPL in ne obstaja kaka težja varjanta!

Ne me narobe razumet, je boljši od vseh RPGjev katere sem do danes igral. Ampak primerjava z Diablo serijo je mal mim. Bolj v rangu skyrim, Two worlds,... vrste se giblje ta špil

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Bolf3nk ::

In po čem sklepaš da bo Diablo 3 pojedel amalur po igralnosti? Igram beto in ni nič posebnega. Malo boljša izvedba torchlighta.

todman74 ::

Izi je izjavil:

todman74 je izjavil:

Ni samo zame, tudi ocene tako kažejo in večina se strinja z menoj.


Kakšna večina....dokaze prosim!

Tribal ::

Po čem sklepam, po tem ko drugi pravijo da jim je amalur zakon. Lej vsakmu je neki všeč, zame ne bo primerjave med diablo 3 in temle easy špilom. Pač diablo3 bomo igral še leta, tole pa je v 14 dneh konc veselja.

ahac ::

Na Originu Amalur v akciji -50% (torej je cena 25€).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Meizu ::

Izi je izjavil:

detroit je izjavil:

sm že uspel umreti in to velikokrat predvsem na dispel chestih. Tudi drugače kar brezglavo letam okol tko da tudi v boju pokasiram marsikateri casper mode.

Bi rekel, da si bojevnik. V tej igri je, vsaj po mojem občutku, enkrat za spremembo, čarovnik precej močnejši od bojevnika.


Ok, post je že star, ampak vseeno. :)

Končno sm se tudi jst spravil igrat tale špil in sedaj sem lvl 36 Blademaster.

Morm rečt da se ne strinjam s citirano izjavo. Sam imam ročno kovano opremo komplet (najprej sem imel Prismere set (heavy), potem sem si skoval leather SHadedrenched, pa sem opazil da je še boljše zame, ker delam bolj na att. Delam na temu, da sem pure attack build. Vsi možni buffi iz might/finesse, ki mi dodajo dmg na tak ali drugačen način imam odprte.

Gear imam craftan tako, da imam tam okoli 60-70% crit hit chance, tam 100+% crit dmg increasea, vsesplošno okoli 280% dmg bonusa na opremi, ter okoli +50-60% armor bonusa. Armorja z leather setom imam tam nekje 1600, kar je ogromno in lahko pretrpim bilokateri udarec.

Torej, da preidem na bistvo - zakaj se ne strinjam s tvojo izjavo? S tolikšno crit strike šanso delam crite praktično nonstop. Z 280% dmg bonusa(tukaj ne upoštevam še napojev, berserker buffa, ki mi ob vsakem ubitem stvoru poviša dmg za 100%, ter stun dmg buffa, ki poviša dmg še za 70%, če mi je nasprotnik stunnan) mi z lokom, ko streljam nasprotnike dela crite tja do 30k. Z lokom lahko ustrelim 10 puščic ali kolikor jih že je tam v 5 sekundah. Hipotetično v idealnem primeru, če bi vseh 10x naredil crit hit, bi naredil skupno tam okoli 300k dmgja na nasprotniku v manj kot 5ih sekundah. Ali lahko to storiš s čarovnikom? :)

Sicer pa je postalo vseskupaj rahlo dolgočasno s takšnim buildom. Igram na hard in ga ni nasprotnika, ki ga ne bi pokončal z enim samim strelom. Vključno z bossi, večinoma nucajo 3 hite, pa je vsega konec...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Izi ::

V bistvu se da vsak klass tako usposobiti, da proti koncu večino sovragov pobijaš kot za šalo.
Marsikdo igri zameri, ker proti koncu pobijanje sovražnikov postane preveč rutinsko.
Čeprav meni se to ne zdi kakšen hud minus, ker bojevanje v Amalurju je bolj v stilu Diabla, ki je sploh sinonim za lahkost, kjer ponavadi v 10 sekundah pobiješ najmanj 10 sovražnikov, umreš pa samo, če te obkroži 50 sovragov hkrati. Pa se vseeno v Diablu nihče ne pritožuje nad lahkostjo. Verjetno zato, ker je konstantno enako lahek.
Tukaj v Amalurju pa so zadeve malo neuravnotežene. Ker sovražniki ne levelajo skupaj z našim junakom, večino običajnih sovražnikov pobijamo povsem rutinsko, kar včasih postane že malo monotono, potem pa mimogrede naletiš na enega bossa, ki te sesuje s tako lahkoto, da ti igra sama zniža težavnostno stopnjo, potem pa marsikdo pozabi ponovno zvišati težavnostno stopnjo nazaj in je vse skupaj hudo prelahko.

Kakorkoli že, menda delajo na popravku, ki bo dodal tudi večjo težavnost. Ravno popravek, ki ga packajo že 2 meseca je največja težava te igre. Od izida je že točno 2 meseca. Takoj na začetku je prišel en malenkosten popravek, potem pa kljub obljubam še vedno nič.
Izdali pa so velikanski DLC, ki že tako verjetno najdaljšo igro sploh še dodatno precej podaljša in prinese še nekaj dodatnih bugov.
Kritičnih bugov, ki bi popolnoma onemogočili igranje sicer ni, tudi igra je popolnoma stabilna, ampak raznih malenkostnih napak se pa skozi popotovanje, ki traja več 100 ur, kar nekaj nabere in na koncu je tega enostavno preveč, da ne bi začel preklinjati izdelovalce, ki zadnje čase sploh ne dajejo več izjav kdaj oziroma če sploh pride popravek.

Jaz pa imam že polno malho predmetov, ki jih igra smatra kot "quest predmete", čeprav to niso in jih ne morem ne prodati, ne odvreči, ne spraviti v skrinjo. Vse skupaj postaja nepregledno, ker ne morem počistiti malhe.
Na spisku stranskih questov pa imam po približno 200 narejenih questih že kakšnih 5, ki se jih zaradi takega ali drugačnega buga ne da rešiti. Za take igralce, kot sem jaz, ki vedno naredijo vsak stranski quest sproti, preden gredo naprej na glavni quest je to problem, če imaš na spisku cel kup nedokončanih questov.
Take "malenkosti", ko se jih nabere preveč niso več malenkosti in brez popravka ne bo šlo, jaz sem ustavil igranje in čakam na patch, če sploh bo kdaj.

vorantz ::

Ne vem a sem spregledal kak update ampak mam čudno težavo.
Igram coprnika s chakrami.

Problem je ko probam napast sovražnika ki je višje od mene (on al pa js na hribčku)
potem chakram poleti direkt vodoravno od moje pozicije in ga čisto fali (zleti not v hrib al pa njemu čez glavo) in ista zgodba z unim ledenim rafalom ki leti v ravni črti :|

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Twixz ::

Še igra kdo tole?

Izi, si že prišel do konca? Jaz sem namreč nehal, nevem sploh kje sem nehal. Zanima me, če je še kakšen interesent za to igro, da znova začnem. :P

dolenc ::

Men je sicer vseen če boš ti to igral :). Na koncu šele zveš kaj se je zgodil s tabo itd... Ni mind-blowing, ti pa da mal zaključka.

ahac ::

Uh, sej res... jaz sem kar nekako pozabil igrat naprej, ker sem imel druge igre. Imam namen končat, ampak se mi zdi, da nisem niti na polovici (glede na mapo) pa sem že ogromno preigral. :O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

Ne, igre nikoli nisem končal. Potem ko je postalo jasno, da popravka nikoli ne bo, meni pa se je nabralo že 5 pokvarjenih questov, ki jih nisem mogel niti narediti niti prekiniti in ko sem imel v malhi že vsaj ducat predmetov iz starih questov, ki jih nisem mogel vreči ven in so za večno ostali tam in mi jemali prostor, sem nehal igrati.
Še vedno mislim, da gre za eno boljših iger, ki pa na žalost nikoli ni bila končana.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1818302080 (1498) oo7
»

Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
477104424 (30350) yoco
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13625788 (9553) Jerry000
»

Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11119280 (11463) opeter
»

Two Worlds II (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9310860 (6013) oo7

Več podobnih tem