» »

Formula 1 2010

Formula 1 2010

««
11 / 24
»»

Jst ::

Če bo Red Bullova piksna zdržala pritisk španske dirke, se nam po vsej verjetnosti obeta dvojna zmaga bikov. Če se tole uresniči, bo vlakec prvih dveh do cilja.

Morda bo zanimivo bolj zadaj in boj za tretje mesto: Button, Alonso, Hamilton. Ter kako bo dirkal Massa; če se bo lahko / kam se bo prebil.

Ahh, upam na kakšno (ne)srečo, da se pri štartu premešajo karte. Ampak brez poškodb bolidov. To bi bilo spet lepo za gledati... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

CleanPower ::

hamilton bo nevaren iz tretjga štartnog mesta...

ABX ::

Zadnja napoved je za mokro dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

i386 ::

Bravo Ross, bravo Šumi, saj ne da je Nico na drugem mestu v odlični poziciji za naslov. Za razliko od nekoga.
To je najbolj tipično šušmarjenje po dirkalniku. Takole so leta 2008 zjebal Kimija, zadaj pa seveda Šumi. Bruha se ti.


Nič niso Nica zajebal. Edino kar so naredil so povečal medosno razdalijo, nič drugega Nico pa pač ni našel najboljših nastavitev. Je v petek povedal, da so izbrali napačne nastavitve, potem v enem treningu je pa potem težko najti optimim. Zato je bilo Nicu težko vozit avto. Niso pa z večjo medosno razdalijo škodovali Nicu, ker s tem imaš lahko samo več opcij za nastavit avto.

PrimozR ::

Po večjem reworku avta kar naenkrat ne najde pravih nastavitev, Schumacher pa leti. No, če gre res za naključje bodo pokazale prihodnje dirke. Ampak nekako se bolj angibam k SS-jevem scenariju.

Pa nekomu lahko daljša medosna razdalja ne paše. Postane manj okreten, tudi manj nemiren, kar ne paše vsem.

ABX ::

Tudi Button je prišel v McLaren kjer avto je bil delan po želji Hamiltona, a ne vidim neke drame tam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

Bog ne daj, da bi sedemkratni svetovni prvak kadarkoli prehitel svojega moštvenega kolega z manj izkušnjami. Tudi jaz vidim zaroto tukaj! Le kako je lahko hitrejši?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

PrimozR ::

Kaj ima 7 naslovov svetovnega prvaka veze? Kaj imajo izkušnje veze?

Po drugi strani je bil na dosedanjih dirkah koliko, pol sekunde na krog in več počasnejši? V F1 dirkalniku ni sedel praktično leto in pol, od svojega moštvenega kolega je mnogo starejši, itd..

Super Sonic ::

"Nič niso Nica zajebal. Edino kar so naredil so povečal medosno razdalijo, nič drugega Nico pa pač ni našel najboljših nastavitev."

Ni čisto tako.

Brawn in kompanija so izdelali W01 in ga med sezonskimi testiranji tudi razvijali. Del programa je bilo tudi opustitev te šasije, ki so jo uporabili za to dirko, ker je bila novejša (krajša) hitrejša. Ampak seveda, popolnoma nekompatibilna s Šumijevim načinom vožnje. Toda tako so pokazale številke in delo se je nadaljevalo, Brawn pa upal, da bo Šumi vseeno naredil boljši razvoj kot Rosbeg. No, pa ga ni. Res je, da W01 ni prikazal kakšne hitrosti, ampak pod črto so "turnejo" zaključili dokaj visoko, celo na drugem mestu (ampak ne s Šumijem).

In potem se je zgodilo kaj? En kup medijske gonje, resnično sramotna predstava Šumija na Kitajskem in enostavna odločitev za prehod na šasijo, ki so jo na testiranjih že zavrgli. Vse v imenu tega, da se nihče ne bo več delal norca iz prvaka in da bo le ta končno "konkurečen". Tega se v F1 ne dela. A si kdo, pa čisto resno vprašam, zna predstavljati obrnjeno situacijo? Da bi Nico zaostajal po 1s na krog in bi se potem, zaradi njega, vrnili na razvoj stare šasije? Mu ponudili kakšno dodatno "sponzorsko" testiranje, ipd? Jaz ne, ker vem kaj bi Ross ponudil v odgovor.

In da se medijske gonje bojijo, so dokazali ta vikend, ko je Šumi apriori vozil z lažjo posodo.

Za Barco je imel Brawn napovedanih največ posodobitev, največji preskok naprej. Pa? Okoli 1,5s so zadaj. To ni neki jaki preskok naprej. V bistvu je celo obratno. Seveda, ta šasija je počasnejša od prejšnje, verjetno pa vsi novi deli niti ne delujejo tako kot so si to predstavljali, in verjetno je ravno ta stara šasija kriva, da še ni F-zračnika. V glavnem, oni tekmujejo proti Rosbergu, ne pa proti ostalim moštvom.

McLaren nikako ni razvijal šasije za Hamkota. Pravzaprav večina trenutno govori obratno. Pa vseeno. Primer tam ni enak. Hamilton in Button sta si zelo blizu po hitrosti. Temu se reče, da sta konkurenča dirkača. Razlika med njima je samo ta, da Hamilton top čase doseže veliko pred Buttnom, ampak sami top časi so pa izjemno blizu (Q3 Hamilton - 1:20.829, Button 1:20.991). Button je vedno do sedaj spravil v kvalifikacijah Hamiltona pod izjemen pritisk. Včeraj ni klonil, kakšno dirko nazaj pa že. In še bo. Sicer pa to, da so Buttnu dali garnituro Lewisovih inženirjev pove vse o poštenosti dirkanja.

Enako RB. Mark je včeraj lahko odpeljal tak krog zato, ker se ga obravnava kot človeka. Ne kot opico, ki je dobro plačana.

Pri Ferrariju pa že prihajajo prvi signali o tem, da si bo Alonso lahko postavil svoje stvari na svoja mesta. Felipe je daleč zadaj, 0,5s na vsaki dirki in slej kot prej po počilo. Tudi Dominicali je prvič javno najprej pohvalil Alonsa, Dyer (CE) pa je celo izjavil, da je včerajšni čas plod Alonsovega talenta in znanja, ne pa hitrosti dirkalnika. Morda se vam zdijo te besede brezvezne, ampak niso.

Chris Dyer: "Fernando produced an exceptional lap and getting the car at least onto the second row was down to his talent"

p.s.
Zakaj šasija z daljšo mednosno razdaljo? Prihaja Monako, kjer je krajša šasija boljša izbira. Tam bo Kubica preklensko hiter. Zatem pa Turčija, kjer Šumiju ne bo šlo. Ker mu tam nikoli ni šlo, ker mu steza ne ustreza. Torej, predlagam jim, da obtežijo Rosbega s 50 kilogrami in to bo to.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::

Mercedes z novo šasijo v primerjavi z McLarnom in Ferrarijem ni nič počasnejši. Tudi Rosberg ni bistveno počasnejši od Schumacherja. Na prvi dirki je bil Rosberg 0.3s hitrejši, na drugi 0.05s, tretje kvalifikacije težko štejemo za regularno primerjavo, na četrti dirki pa je Schumacher priznal, da je bil čisto izgubljen. Če izvzamemo Kitajsko lahko na Španijo gledamo kot na nadaljevanje trenda. Čeprav, najverjetneje je Španija za Roberga bolj "glitch" (tako kot za Schumacherja Kitajska (samo bistveno večji)) in je po surovi hitrosti še vedno pred Schumacherjem.

Kako je "novi" avto narejen proti Rosbergu je nonsense. Na drugi dirki sta v kvalifikacijah bila praktično enaka, tako kot sta v Španiji. A v Avstraliji so tudi naredili anti Rosberg avto? Santa Barbara. Spet.

Tilen ::

PrimozR je izjavil:

Kaj ima 7 naslovov svetovnega prvaka veze? Kaj imajo izkušnje veze?

Po drugi strani je bil na dosedanjih dirkah koliko, pol sekunde na krog in več počasnejši? V F1 dirkalniku ni sedel praktično leto in pol, od svojega moštvenega kolega je mnogo starejši, itd..


Rusty je dobil malo WD40 in že ste vsi v zraku. Dajte se malo umirit no. Super Sonic pa, kot vedno, seznanjen z vsemi teorijami zarot do potankosti. Najbrž je v P2P kontaktu z vpletenimi. Verjetno niste pričakovali, da bo nekdo kateri se je že dokazal v odlični vožnji čez nekaj let po povratku ves čas v ozadju? Tudi trenutni dosežek ni briljanten, je pa korak naprej in bilo je samo vprašanje časa. To, da bi pa nekateri tukaj najraje Šumija postavili na tri kolesa med dirko, mi je pa že dolgo jasno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Super Sonic ::

"Kako je "novi" avto narejen proti Rosbergu je nonsense."

Sej ni novi avto. Je stara šasija, zavržena med razvojem. Potegnjena iz "naftalina" zato, da bo Šumi bližje Rosbergu. Ne pa zato, da bi Rosberg napredoval.

"Mercedes z novo šasijo v primerjavi z McLarnom in Ferrarijem ni nič počasnejši."

To ne, je imel pa najbsežnejši paket pripravljen za Barco. Pa? Kje je F-zračnik? Na predelavi za novo/staro šasijo.

"Tudi Rosberg ni bistveno počasnejši od Schumacherja."
Bistveno ni, je pa za njim. Cilj moštva.

"Santa Barbara. Spet"
Zakaj, naprimer, ne zmorete fani Šumija vsaj nekaj realnega razmišljanja. Šumi je naj tej stezi prevozil več km, ko vsi ostali. Za razliko od prejšnjih stez, ima na tej največ izkušenj od vseh nastopajočih. Je 6x zmagovalec te dirke in čeprav se je nekaj spreminjala, mu je na tej stezi vedno šlo odlično. Tak odgovor, bi bil pravi odgovor, čeprav meglen, ker še vedno ne bi odgovoril na dve zelo zanimivi vprašanji:
1. Zakaj po parih dirkah moštvo preide na zavrženo šasijo?
2. Zakaj je Rosbergu, ki je sicer v borbi za najvišja mesta, sedaj tako preklemansko težje voziti W01.


"Na drugi dirki sta v kvalifikacijah bila praktično enaka, tako kot sta v Španiji"
Če se že poiskušaš delati pametnega, se podpri vsaj s številkami.
VN Avstralije:
Nico Rosberg - Mercedes GP - 1:24.788 - 1:24.788 - 1:24.884
Michael Schumacher - Mercedes GP - 1:25.351 - 1:24.871 - 1:24.927

Vn Španije:
Schumacher - Mercedes - 1:22.528 - 1:21.557 - 1:21.294
Rosberg - Mercedes - 1:22.419 - 1:21.867 - 1:21.408

"na četrti dirki pa je Schumacher priznal, da je bil čisto izgubljen"
To je bila sramota, najvišje kategorije:
1. To je bil najvišji zaostanek Šumija za njegovim tekmecem v vsej njegovi zgodovini.
2. To je bil najvišji zaostanek katerakoli dirkača za moštvenim kolegom na tisti dirki.

To je bila blamaža, zato so nemški novinarji skočili v zrak in zato je Šumi cel vikend vozil z lažjo posodo. Da se popravlja vtis.

"Super Sonic pa, kot vedno, seznanjen z vsemi teorijami zarot do potankosti."
Hja, ti pa kar tiho bodi. Te ni bilo nasprehod semle gor, sedajle pa takoj iz luknje lezeš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

_marko ::

->Za Barco je imel Brawn napovedanih največ posodobitev, največji preskok naprej. Pa? Okoli 1,5s so zadaj.

Pol sekunde za 3.uvrščenim ni napredek?
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

Super Sonic ::

"Pol sekunde za 3.uvrščenim ni napredek?"

Tretje mesto v Bahranju 1:54.608, Nico Rosberg 5 mesto, 1:55.241.
Tretje mesto v Avstraliji 1:24.111, Nico Rosberg 6 mesto, 1:24.884.
Malezija dež, Nico Rosberg 2 mesto.
Tretje mesto na Kitajskem 1:34.913, Nico Rosberg 4 mesto, 1:34.979.
___________________________________________________________________

Tretje mesto v Španiji 1:20.829, Michael Schumacher 6 mesto, 1:21.294.

Men se zdi napredek izjemen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Če bo suho vreme kot je tudi napoved potle bomo gledali vlak,edino Gumbek bi lahk šel mimo Alonsa.

lurker ::

Zakaj, naprimer, ne zmorete fani Šumija vsaj nekaj realnega razmišljanja. Šumi je naj tej stezi prevozil več km, ko vsi ostali. Za razliko od prejšnjih stez, ima na tej največ izkušenj od vseh nastopajočih.
Noben fan Schumaherja, da bo jasno. Da bi bilo jasno tudi takim bimbotom, kot si ti, sem napisal, da verjamem, da je Rosberg ŠE VEDNO hitrejši od Schumacherja.

Če se že poiskušaš delati pametnega, se podpri vsaj s številkami.
Tvoje in moje številke so popolnoma iste. V Avstraliji je Rosberg bil 0.05s hitrejši v Španiji pa 0.1s počasnejši. Razlika ni tako ogromna, da bi potrjevala "Mercedes proti Rosbergu" teorije zarote. Te inserte kako se naj kdo dela in ne dela pametnega ipd. pa lahko zadržiš za sebe. Preden se SPET odjokaš iz te teme, ko si kdo upa zavit malo stran od mehiških limonad.

1. Zakaj po parih dirkah moštvo preide na zavrženo šasijo?
2. Zakaj je Rosbergu, ki je sicer v borbi za najvišja mesta, sedaj tako preklemansko težje voziti W01.
1. Po hitrosti avtomobila so pred Ferrarijem (če verjamemo, da se Alonsov krog glede na hitrost Ferrarija ne bi smel zgoditi) - prej niso bili. Za McLarnom ne zaostajajo kaj več kot prej. "Zavržena šasija" očitno ni avtomatsko počasnejša (ti boš razumel, saj si celotno lansko sezono govoričil, kako je Kimi na "zavrženih delih" magično pridobil hitrost).
2. Lahko, da ima Rosberg težave samo na tej dirki. Lahko, da jih je že rešil. Lahko, da bo v dirki pred Schumacherjem. Nobena skrivnost tudi ni, da ima Schumacher povprečno bistveno boljše rezultate v Avstraliji in Španiji kot na Kitajskem. Jaz sem prepričan, da je Schumacher sposoben biti ob rami Rosberga na "njegovih" dirkah. Drugod, ko pride do izraza surova hitrost in razumevanje avtomobila v sodobni F1, je Rosberg hitrejši. Zaenkrat tako razmišljanje še "deluje" v realnosti (brez zatekanja k "Mehičanom").

Jst ::

Hočemo dež ali nevihto, potres, izbruh vulkana sredi proge ali pa teroristični napad, ali pa mogoče BONUSE na progi.. hehehe. Na vodi v kolenu čutim brezvezno dirko...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tilen ::

Smo videli kako hiter je danes Rosberg, definitivno. Tako on kot Button, sta naenkrat pozabila kako se prehiteva.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

roCkY ::

tovrstna "skleroza" ja dejstvo Barcelone

naslednja dirka pa bo podobna
ni prostora mimo priti
glavnino odloči sobota malenkost štart in kakšna smola v boksih ali problemi z materialom

TOP ::

Odlično vožnjo je pokazal Weber,vse skoz hitrejši od Vetla,škoda ker je mel težave.Odlično tud Alonso,ki je očitno hitrejši od Hamiltona,nakoncu škoda,ker je tako končal.In po dolgem času lahko rečem odlična vožnja Šumija,ki se je odlično branil proti Gumbeku in potle tud mu lepo ušel.Smola Rosberg in Massa se mi zdi,da se zgublja.

PrimozR ::

lurker je izjavil:

"Zavržena šasija" očitno ni avtomatsko počasnejša (ti boš razumel, saj si celotno lansko sezono govoričil, kako je Kimi na "zavrženih delih" magično pridobil hitrost).

Glede na SuperSonicove lanske poste so sicer hitrejšo šasijo zavrgli, ker ni ustrezala Massi. Podobno kot zdaj krajšo, ki ne ustreza MSju, namesto katere je prišla daljša, ki mu ustreza.

Super Sonic ::

"Noben fan Schumaherja, da bo jasno."
NO to je laž. Ki te nadalje izključi iz vsake debate, me pa zanima kaj imaš, zato ti bom (zaekrat še) odgovoril.

"Da bi bilo jasno tudi takim bimbotom, kot si ti, sem napisal, da verjamem, da je Rosberg ŠE VEDNO hitrejši od Schumacherja."
Rosberg je absolutno hitrejši od Schumacherja. Pa? Kako se ti je zdela dirka danes?

"Tvoje in moje številke so popolnoma iste."
Haha. Ne vem če. V Avstraliji je bil Nico na trdi gumi hitrejši za okoli 6 desetink, na mehki pa za okoli 1 desetinko. V Španiji, pa je bil na trdi hitrejši za okoli 1 desetinko, med tem ko je na mehki različici zaostajal za 2 desetinki. Torej, jaz ne vem o čem govoriva, vem pa, kaj ti želiš, samo ti ne bo uspelo.

"Te inserte kako se naj kdo dela in ne dela pametnega ipd. pa lahko zadržiš za sebe."
Vzeto na znanje. Pa vendar, predno to pride v veljavo, bi želel, da daš ti v to temo več od mene. Dokler boš samo bral (pa ja nisi bil celo tako poceni in se na novo logiral za tole ;)) poste in napadal moje poste, si zame en navaden papak. Torej, da bo jasno, pozivam te, da pišeš pred dirko svoje ugotovitve in mnenje. Bo šlo?

"Preden se SPET odjokaš iz te teme, ko si kdo upa zavit malo stran od mehiških limonad."
Iz tiste teme nisem odjokal, kot si to rad prestavljaš, sem pa se odmaknil. Ravno zaradi takšnih kljukcev, kot si ti sam. Brez enega pametnega posta so si nekateri predstavljali, da se lahko, ob moji napačni napovedi, delajo norca. Sicer pa poglej, sem se vrnil v temo 2010. Torej? Zmoreš še kaj več od zmerjanja?

"Po hitrosti avtomobila so pred Ferrarijem."
Haha, no pa poglejva.
VN Bahrajna. Massa je pred obema MB.
VN Avstralije. Massa je pred obema MB.
VN Malezije. Dež. Oba sta pred Ferrarijema.
VN Kitajske. Rosberg pred Masso (in takoj za Alonsom).
VN Španije. Oba pred Masso. *poudarjam, Massa je 6 desetink za Alonsom, ki je pred obema.

Sicer pa si dirko najbrže gledal. In? Si imel občutek, da je tvoja izjava zgoraj lažna? Hočeš, da pregledamo hitrosti iz dirk? Te zanimajo petki, sobote?

"Za McLarnom ne zaostajajo kaj več kot prej."
A je potrebno, da grem gledat podatke za nazaj ali bo dovolj, če te vprašam, kako se ti zdi ta tvoja izjava smela odnosno na dirko?

"Zavržena šasija" očitno ni avtomatsko počasnejša."
Če je zavržena, potem več kot očitno je. Hec je samo, da v tem, da ti primerjaš novo šasijo in stare dele s staro šasijo in novimi deli. Šumi fan.

"ti boš razumel, saj si celotno lansko sezono govoričil, kako je Kimi na "zavrženih delih" magično pridobil hitrost."
Takrat ni bil problem na zavrženih delih, ampak na novo razvitem vzmetenju, ki je Kimiju bil uganka v enem hitrem krogu. Sicer je bilo govora o sezoni 2008, ko je Kimi odlično začel in dirkal super do vzmetenja. Ko je bilo prvenstvo zanj končano (po Spaju), so mu dovolili, da gre nazaj na staro vzmetenje. Sicer si pa lahko videl Kimijevo staro hitrost, ko je bil Massa odsoten. Veliko naključij tudi v tvojem pljuvanju. Kako se soočaš z njimi?

"Jaz sem prepričan, da je Schumacher sposoben biti ob rami Rosberga na "njegovih" dirkah. Drugod, ko pride do izraza surova hitrost in razumevanje avtomobila v sodobni F1, je Rosberg hitrejši. "
In ti si prepričan, da jaz nič ne vem? :)

Se že veselim tvojih postov.

p.s.
Kdo je dal Lewisa na stint dolg 50 krogov z enim kopletom gum? Glede na njegov način vožnje in njegove left spote, je verjetnost da ga odpelje do konca, 50:50.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

lurker ::

"Noben fan Schumaherja, da bo jasno."
NO to je laž. Ki te nadalje izključi iz vsake debate
?!
Rosberg je absolutno hitrejši od Schumacherja. Pa? Kako se ti je zdela dirka danes?
?!
"Tvoje in moje številke so popolnoma iste."
Haha. Ne vem če.
Samo pogledaš rezultate kvalifikacij (Q3). Ni treba se izgubljat v časih, ki so postavljeni takrat ko nimajo nobene prave veljave.
Dokler boš samo bral (pa ja nisi bil celo tako poceni in se na novo logiral za tole ;)) poste in napadal moje poste, si zame en navaden papak. Torej, da bo jasno, pozivam te, da pišeš pred dirko svoje ugotovitve in mnenje. Bo šlo?
To ni tvoj forum. Veljajo določena pravila. Ne zmerjaj me z lažnjivcem in papkom in drugimi primitivizmi. Ne gre za noben napad na tvoje poste. Jaz sem napisal kako vidim situacijo. Moja varianta je pač bistveno manj dramatična od tvoje, so what(tm)?! Zdaj bi verjetno moral držat jezik za zobmi?
"Po hitrosti avtomobila so pred Ferrarijem."
Haha, no pa poglejva.
VN Bahrajna. Massa je pred obema MB.
VN Avstralije. Massa je pred obema MB.
VN Malezije. Dež. Oba sta pred Ferrarijema.
VN Kitajske. Rosberg pred Masso (in takoj za Alonsom).
VN Španije. Oba pred Masso. *poudarjam, Massa je 6 desetink za Alonsom, ki je pred obema.
Evo, si pogledal in ugotovil, da so kvalifikacije za MB v Španiji bile v primerjavi s Ferrarijem bolj uspešne kot doslej v sezoni (sploh ko iz enačbe izločimo Malezijo, kjer sta se Ferrarija sama izločila).
A je potrebno, da grem gledat podatke za nazaj ali bo dovolj, če te vprašam, kako se ti zdi ta tvoja izjava smela odnosno na dirko?
Komentar je bil napisan pred dirko. Menda je samoumenvno, da sem komentiral hot lap pace.
Če je zavržena, potem več kot očitno je. Hec je samo, da v tem, da ti primerjaš novo šasijo in stare dele s staro šasijo in novimi deli. Šumi fan.
?!
Sicer si pa lahko videl Kimijevo staro hitrost, ko je bil Massa odsoten. Veliko naključij tudi v tvojem pljuvanju. Kako se soočaš z njimi?
Kakšno hitrost? V primerjavi z Badoerjem in Fisichelo?!
"Jaz sem prepričan, da je Schumacher sposoben biti ob rami Rosberga na "njegovih" dirkah. Drugod, ko pride do izraza surova hitrost in razumevanje avtomobila v sodobni F1, je Rosberg hitrejši. "
In ti si prepričan, da jaz nič ne vem? :)
?!
Glede na SuperSonicove lanske poste so sicer hitrejšo šasijo zavrgli, ker ni ustrezala Massi. Podobno kot zdaj krajšo, ki ne ustreza MSju, namesto katere je prišla daljša, ki mu ustreza.
Da Schumacherju tako hudo pomaga nova šasija sklepaš po čem? Da je na kvalifikacijah bil DEBELO desetinko hitrejši od Rosberga, Rosberg pa je bil ravno toliko hitrejši v dirki? Color me blind, ampak jaz tega tako grozovitega napredka od prvih dveh dirk ne vidim. V Maleziji je bilo preveč "motečih" faktorjev, da bi si upal karkoli sklepat, na kitajskem je pa Rosberg odpihnil Schumacherja. Torej, razen, če je po ne vem kakšnem čudnem kriteriju Kitajska najbolj merodajna dirka, NI tektonskih premikov (mogoče rahel trend navzgor pri Schumacherju, kar pomoje niti ni tako presenetljivo, vseeno je 3 leta bil v penziji). Si pa to orjaško razliko, ki jo je prinesla Španija, seveda, pustim z veseljem pokazat pokazat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

dzinks63 ::

Shumi se vsebolj privaja na za njega "novo" dirkanje in se že kaže njegov potencial. V teh letih odsotnosti se je marsikaj spremenilo in je potrebno zopet skalibrirati vse po vrsti od samega sebe, avtomobila, moštva in naprej. Iz dirke v dirko napreduje in če ima še vedno takšen odnos do celotne F1 kot take, verjamem da bo vedno bolj konkurenčen. Dviguje se mu forma, vedno bolj ima pod kožo nov avtomobil, svoje želje po hitrejšem avtomobilu v vseh pogledih prenaša konstruktojem in mehanikom in če bodo le mogli, mu bodo seveda ustregli.

Če se bo vse skupaj poklopilo in bo imel kmalu avtomobil pisan njemu na kožo, bo z njegovo nepopustljivostjo in željo po perfecionizmu na vseh ravneh še veliko uspelo. Lahko špekuliramo, da letošnjo sezono ne bo svetovni prvak, vendar bo toliko napredoval, da se bo lahko drugo leto (če se bo tako odločil) v novi sezoni boril na visoki ravni za naslov svetovnega prvaka. Če mu bo uspelo bomo seveda videli, vendar takšnega kot ga poznamo, puške v koruzo ne bo vrgel in bo storil vse, da bi dosegel svoj cilj.

WarpedGone ::

Osebno klaftanje se konča tukaj in zdaj. Brez izjem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Icematxyz ::

Tako dolgočasne dirke nisem pričakoval. Vseeno sem pričakoval da bo kakšno prehitevanje na 1 km dolgem ravnem odseku dirkališča med TOP15. Pa v 66 krogih tega ni bilo. To je nesprejemljivo.

Dokazali so letos da se na takšnih odsekih da prehitevati z letošnjim bolidom F1. In tudi dirkači so to dejstvo začeli sprejemati in to bolj ali manj rutinirano početi.

Ampak odvoziti 66 krogov z eno menjavo gum. To vse pove. Da nihče sploh ni imel ambicij tega preizkušati. Slabih 50 krogov na enih gumah. A gume dobro delujejo 20 krogov pravega dirkanja? Koga farbajo s tem da je za to krivo dirkališče?

A ni eden Monako v sezoni dovolj? Kdo rabi takšne vrste "prestiž" dan danes. In takšne floskule. Gledalci zagotovo ne.

Edini ki je danes malo poživil vse skupaj je MS med 20 in 30 krogom. Žal mi je samo da niso TOP15 dirkačem vsem popokale gume in da račun za ta izlet društva upokojence poravnal le Hamilton.

Glede izkušenj ki jih pridobiš z leti. In koliko pomenijo. Pa kot kaže le nekaj pomenijo. Tako če gledamo kakšen primer razlik v letih lahko to najdemo naprimer pri RB kot na primer pri Mercedesu.

Se bodo mladci morda vsaj kaj naučili. In verjetno še malo počakali da pridejo na vrsto. :)

Jst ::

Sem vedel!!! Prav čakal sem Icematxyz-ja da spet zablode z svojim "dirkači se morajo naučiti prehitevati." .
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

A je kdo gledal na Popu F1? Ker če se ne motim sem med spancem ujel podatek, da ima Barcelona eno najkrajših ravnin v prvenstvu. Če je bil res izusten ta podatek, srsly, kdaj POP menja komentatorja?

Jst je izjavil:

Sem vedel!!! Prav čakal sem Icematxyz-ja da spet zablode z svojim "dirkači se morajo naučiti prehitevati." .

Če so pa pozabil no!!! A ne veš da imajo spomin zlate ribice?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

CHAOS ::

Kje začet, najbolje kar pri Red Bullu. Prednost pred tekmeci je naravnost enormna. Že pred prihodom na staro celino smo vedeli, da jim bodo ostala moštva težko konkurirala, vendar pa se je njihova prednost, namesto da bi se zmanjšala, samo še povečala. Vse kar jih lahko ustavi na tem pohodu je nezanesljivost materiala ter občasna dežna dirka.

Smola McLarna, oziroma bolje rečeno smola Hamiltona. Z danim je odpeljal odlično dirko ter se z malo sreče vrinil med oba Red Bulla... toda... žal je odpovedal material in je dirko klavrno končal v pesku. Pregled posnetka tik pred nesrečo pokaže, da se je vdalo platišče.


Button... malo je zajokal. Tipično, mar bi se mu moral Schumacher kar umakniti, ga lepo počakati, da bi on vozil svojo dirko naprej. Tistih 10 krogov enega in istega manevra bi lahko sicer vozil vsaj dobro sekundo hitreje a kaj ko ni iz istega testa kot Hamilton. Me prav zanima, kako bi se tole odvilo, če bi imela vlogi zamenjani. Na koncu mu seveda ni preostalo nič drugega kot da se vda v usodo in z utrujenimi pnevmatikami odpelje do konca ter upa na kakšno napako/kvar tekmecev.

Če McLaren mogoče vsaj na videz izgleda konkurenčen, je Ferrari še za odtenek slabši. Alonso je pač sposoben potegnit iz avta veliko več kot Massa, ki je bolj ali manj odpisan. Sedaj mu je že jasno, da mu ni pomoči. Tokrat mu jokanje ne bo pomagalo. Se pa lahko Kubica veseli presedlanja k ta rdečim. :)

Kaj pa Mercedes? Žal so kjer so, ker so narobe ocenili delovanje novih pnevmatik med samim razvojem. Od tod tudi potreba po podaljšanju medosne razdalje, da uredijo uravnoteženost bolida. Potrebno se je zavedati, da delujejo s polovico manjšim izkupičkom denarja ter delovne sile kot ostala top moštva. Kako lahko potem na tak način ujameš priključek najboljših? Težko, če kar nemogoče. Monaco je specifika, v Turčiji pa pričakujemo še en večji update. Čudežev vsekakor ne gre pričakovati.
Rosberg se ta vikend žal ni znašel najbolje, upam, da bo prihodnja dirka boljša. Je pa lepo videt, da je Schumacher odpeljal eno normalno dirko ter se pri tem tudi uspešno ubranil napadov aktualnega svetovnega prvaka. :) In seveda, skoraj sem pozabil kako se je Rosberg trudil s prehitevanjem Hulkenberga, ko je bil hitrejši za 2+ s/krog. Prav noro je kako je težko prehiteti.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

WarpedGone ::

A je kdo kje našel bazo časov krogov posamezne dirke? Ne samo najhitrejše kroge ampak čase za vsak krog posebej za vsakega dirkača posebej.
Mene bi tisto precej zanimalo, predvsem v primerjavi z včerajšnjim Vetlovim jadranjem, ko je bil brez zavor le nekaj sekund počasnejši od ostalega folka.
Luštni grafi bi nastali.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

 Webber: Vettel

Webber: Vettel



Bolj kot čase bi bilo lepo videti telemetrijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Kje začet, najbolje kar pri Red Bullu. Prednost pred tekmeci je naravnost enormna."
Ustrezajo jim hitri ovinki in na sploh steza v Barci. Na dirki kakšne sekundne prevlade odnosno na krog ni bilo. Zanimivo bo videti dirki, ki prihaja. Tam je moj favorit Renault.

"Smola McLarna, oziroma bolje rečeno smola Hamiltona."
Hamko je vozil odlično, ušel vsem pritiskom Buttna, samo bo moral spremeniti nekaj v svojem načinu vožnje. Včeraj se je zahtevalo, da se odpelje stint dolg 50 krogov in on je bil pomoje žrtev tega. Preobremenjena leva pnevmatika je pa pri njem zaščitni znak (čeprav je odpovedalo platišče, je razlog verjetno v načinu njegove vožnje).

"Button... malo je zajokal. Tipično, mar bi se mu moral Schumacher kar umakniti, ga lepo počakati, da bi on vozil svojo dirko naprej. Tistih 10 krogov enega in istega manevra bi lahko sicer vozil vsaj dobro sekundo hitreje a kaj ko ni iz istega testa kot Hamilton."
Manever Šumija je bil korekten, on pa je pač en tak dirkač. Gentleman, Borut Pahor v F1. Vseeno, Button je hiter.


Mercedes je lepo opisan tukaj:
"http://www.f1fanatic.co.uk/2010/05/09/p...

Dobro vprašanje:
"Schumacher is known to favour a 'pointy', oversteer-biased car - one which his team mates have often found hard to drive. Has extending the W01's wheelbase produced that characteristic?"

Povprečen čas kroga:
Šumi 1.27.974s
Rosberg 1.29.247s
:)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Daljša medosna razdalja naredi avto bolj stabilen in posledično težje spreminja smer. Direktno nima nobene veze ali bo avto delal "oversteer" ali "understeer".

Če je res da je zdaj avto bolj "pointy" in to povzroča težave Nikotu bi bil problem najbolj očiten pri zaviranju v ovinek, lepo bi bilo dat roke na telemetrijo Nikota in Schumacherja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Daljša mednosna razdalja predvsem omogoča boljšo razporeditev balasta in posledično več igranja pri nastavitvah.



Ni pa vedno to najboljša rešitev, ker je potrebno vzeti v zakup različne steze in ovinke. Zato je izredno težko definirat pravo mednosno razdaljo, še posebno letos, kjer se večinoma vse vrti okoli posode za gorivo. V Monaku, naprimer, bo daljša mednosna razdalja deficit, zato MB že razmišlja o krajši različici te šasije za Monako ;P.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

ABX je izjavil:

Daljša medosna razdalja naredi avto bolj stabilen in posledično težje spreminja smer. Direktno nima nobene veze ali bo avto delal "oversteer" ali "understeer".

Če je res da je zdaj avto bolj "pointy" in to povzroča težave Nikotu bi bil problem najbolj očiten pri zaviranju v ovinek, lepo bi bilo dat roke na telemetrijo Nikota in Schumacherja.

Ampak je manj twitchy, torej je lažje ujeti rit, ko zdrsne. Da pa rit zdrsne pa ni neka znanost doseči z nastavitvami vzmetenja.

lurker ::

Mene bi tisto precej zanimalo, predvsem v primerjavi z včerajšnjim Vetlovim jadranjem, ko je bil brez zavor le nekaj sekund počasnejši od ostalega folka.
Luštni grafi bi nastali.
Mogoče bi kdo z nekaj odvečnega časa uporabil tole in potem dal na voljo podatke? Ali pa samo dumpnal statistiko v forum po dirki.

Je kak prostovoljec? :)

Mimogrede, za vzpodbudo, na App Store-u je malo napimpana stvar "vredna" 25 EUR na sezono.

ABX ::

PrimozR je izjavil:

ABX je izjavil:

Daljša medosna razdalja naredi avto bolj stabilen in posledično težje spreminja smer. Direktno nima nobene veze ali bo avto delal "oversteer" ali "understeer".

Če je res da je zdaj avto bolj "pointy" in to povzroča težave Nikotu bi bil problem najbolj očiten pri zaviranju v ovinek, lepo bi bilo dat roke na telemetrijo Nikota in Schumacherja.

Ampak je manj twitchy, torej je lažje ujeti rit, ko zdrsne. Da pa rit zdrsne pa ni neka znanost doseči z nastavitvami vzmetenja.


Načeloma ne.

Z daljšo medosno razdaljo sem avto obnaša bolj stabilno, vendar če te odnese je težje ga dobit nazaj. Vsakič ko popraviš, rabi več časa da se sprememba pozna.
Zato daljša medosna razdalja je super za dolge ovinke in slaba za kratke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

BlackHole ::

A ni bilo nekako vedno tako, da je Schumi vsakič, ko so dirke začele v evropi, dvignil nivo dirkanja? Ali se to samo meni zdi zaradi nekaj slučajnih primerov?
LP Marko

ravsek ::

A ne ves, da so mu vsakic za evropski del karavane dali neke odsluzene sasije, ki so bile pisane na kozo samo njemu, mostveni kolegi pa so zaradi tega izgubljali po 2 sekundi na krog (tekmeci so bili pa najbrz tako zaposleni s teorijami zarote, da se sploh niso mogli zbrati za dirkanje)- od tod mu tudi 7 naslovov prvakov, kaj pa mislis >:D Ce rabis kaksne tajne podatke, pa kar SS-ja prasaj, sem preprican, da ti jih bo za salo stresel z rokava >:D

PrimozR ::

ABX je izjavil:

PrimozR je izjavil:

ABX je izjavil:

Daljša medosna razdalja naredi avto bolj stabilen in posledično težje spreminja smer. Direktno nima nobene veze ali bo avto delal "oversteer" ali "understeer".

Če je res da je zdaj avto bolj "pointy" in to povzroča težave Nikotu bi bil problem najbolj očiten pri zaviranju v ovinek, lepo bi bilo dat roke na telemetrijo Nikota in Schumacherja.

Ampak je manj twitchy, torej je lažje ujeti rit, ko zdrsne. Da pa rit zdrsne pa ni neka znanost doseči z nastavitvami vzmetenja.


Načeloma ne.

Z daljšo medosno razdaljo sem avto obnaša bolj stabilno, vendar če te odnese je težje ga dobit nazaj. Vsakič ko popraviš, rabi več časa da se sprememba pozna.
Zato daljša medosna razdalja je super za dolge ovinke in slaba za kratke.

Preberi še enkrat moj post. Nato pa dobro premisli, kako bi se obnašal fičo s 500 konji. Ja.

Je bolj stabilen, je manj okreten, ampak jaz ne govorim o tem, kajne?

ABX ::

Ma če mi ti rečeš da je lažje za ulovit ko zdrsne, temu ni tako. Daljša medosna razdalja je težja za popravljat.
Sigurno pa ni edini faktor ki na to vpliva.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

ABX je izjavil:

Ma če mi ti rečeš da je lažje za ulovit ko zdrsne, temu ni tako. Daljša medosna razdalja je težja za popravljat.
Sigurno pa ni edini faktor ki na to vpliva.

No, stestiraj mojo tezo in poročaj. Bi te rad videl ujeti en mini kratek avto.

ABX ::

Go-kart? Sigurno popolnoma nemogoče.
Ena limuzina je bistveno bolj vesela ko ji meče rit okoli. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Lurker:
Mogoče bi kdo z nekaj odvečnega časa uporabil tole in potem dal na voljo podatke? Ali pa samo dumpnal statistiko v forum po dirki.


Hvala! Na tvojem linku so poleg same kode programa tudi posnetki vseh sporočil, ki jih je doslej (nekaj zadnjih lanskih dirk in vse letošnje) zgeneriral in v svet poslal F1 Live Timing. Podatke dirke v Barceloni sem sparsal, skuhal preglednico in narisal en grdi graf. Ker so gor vsi dirkači je precej nepregleden, poudariti želim le relativno hitro Vetlovo vožnjo brez zavor proti koncu dirke v primerjavi z največjimi zgubarji letošnje sezone. Vetel je bil brez zavor po dve sekundi na krog hitrejši od Di Grasija (debela svetlo rdeča črta v primerjavi s debelo črno črto).

Kaj je se gre Charlie? :|



Edit: Če je prikazano manj dirkačev hkrati, je preglednost precej večja. Če želi kdo videt kakšno primerjavo, naj pove. Sedaj znamo tudi to :D
Lahko se pa tut sam poigra s preglednico.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Icematxyz ::

Sem vedel!!! Prav čakal sem Icematxyz-ja da spet zablode z svojim "dirkači se morajo naučiti prehitevati." .


Če so pa pozabil no!!! A ne veš da imajo spomin zlate ribice?


Me zanima če bi Hamilton po kakšni smoli pristal na startu nekje zadaj. Če bi na kilometer dolgi ravnini bil sposoben prehiteti ali ne.

Nisem neki navijač Hamiltona. Ampak močno dvomim da če bi napadal z ozadja da ne bi videli med prvimi TOP 15 dirkači tam nekje ravno 14 prehitevanj?

Če imajo moštva taktiko z enim postankom in zadnji 2/3 tekme na enih gumah. Ne vem kaj se potem zagovarjajo na dirkališče da ne omogoča prehitevanja. To bi kupil kvečjemu v kakšnem Monaku. Ne pa na dirkališču z široko kilometrsko ravnino.

In če grem še dalje. Vi bi to reševali z prehitevanjem v boksih? Potem bi pa dirka bila zanimiva? Se pravi to popolno ne ambicioznost dirkati ki so jo prikazali ta vikend. Se da nadomestiti z prehitevanjem v boksih. In potem dobiš srečne gledalce? Aleluja.

PrimozR ::

Čak, nisem gledal, Vettlu so odpovedale zavore? Zadnje?

CHAOS ::

PrimozR je izjavil:

Čak, nisem gledal, Vettlu so odpovedale zavore? Zadnje?


Če me spomin ne vara, prednja leva. Je imel srečo, da je odpeljal do konca. Bias je nastavil povsem na zadnje zavore. Po koncu dirke se je videlo kako en izmed RB mehanikov z digitalcem skače okrog kolesa in veselo fotografira. :)
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

njok ::

Icematxyz je izjavil:

Me zanima če bi Hamilton po kakšni smoli pristal na startu nekje zadaj. Če bi na kilometer dolgi ravnini bil sposoben prehiteti ali ne.


Najbrž bi na Buttonovem mestu Hamilton prišel mimo Schumacherja. Mogoče bi moral malo izven proge, da bi prišel vzporedno in ga potem malo izriniti, da bi obdržal mesto. Mogoče bi končal v ograji, kdo ve. Tu je pač razlika med Buttonom in Hamiltonom, sezona je šele na začetku in Button raje pobere točke. Lani smo videli, da ko se gre za prvenstvo, se zna tudi on boriti in prehitevati, tako da tu so kritike odveč.

Jst ::

>Vi bi to reševali z prehitevanjem v boksih?

Ne, širše bolide in blatnike oziroma nekaj podobnega, da ob kontaktu ni takoj nesreče.

Pa nekatera dirkališča prepovedati.

Ali pa BONUSE na teh progah.

Za komisarje pa dati senilne starčke, ki si sami niti ust ne morejo obrisati. Tako, da če bi dirkač dobil bonus, bi lahko prevozil drug del steze, vzel ven BB-like pištolo in sprednjemu predrl gumo.

Lahko bi dali še glas ljudstva. za zmago eksplozija motorja.

To bi bil šov, a??
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

njok ::

Blatnike? Glej LeMans series in DTM :) Zakaj bi prehitevanje sploh moralo biti tako lahko? Še nisem slišal, da bi pri nogometu zahtevali dvakrat širše gole - včasih se pač konča pri 0:0 - kar še ne pomeni, da igralci niso dali vsega od sebe.

So pač tista redka prehitevanja toliko bolj spektakularna.
««
11 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285309 (180777) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136326 (95075) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290300 (52679) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780765 (53085) 'FireSTORM'

Več podobnih tem