» »

Formula 1 2010

Formula 1 2010

««
12 / 24
»»

ABX ::

Smo že 100 povedali da problem prehitevanja v F1 je izključno aerodinamične narave.

Za naslednje leto so obljubili da bojo še dodatno regulirali zadek formule za zmanjšat turbulenco zraka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

šernk ::

@Super Sonic: eno vprašanje...od kje tebi vsi tej podatki o teorijah zarote? lani pri Ferrariju...ok sem še nekako verjel, da imaš tam nekega znanca, vendar od kje ti letos vsi tej zaupni podatki iz mercedesa? se je mar ta znanec od ferrarija tja preselil? ali govoriš redno kar z samim MSjem? ker on se je pa res tja preselil
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ABX ::

Prej kot teorija zarote je napačna situacija za Nikota.

Dejstvo je da zadnji avto je bolj po okusu Scumacherja kot Nikota in dejstvo je da Mercedes želi videt zmagovalnega Scumacherja. Dobro za marketing in dobro za sponzorje.

Niko je še mlad, naj bo priden in se uči od mojstra kako se ureja dirkalnik in politiko v ekipi. Tudi to je del voznika Formule 1.

Ampak verjamem da Mercedes ekipa je profesionalna in nobenemu ni v interesu onemogočat Nikota.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"od kje tebi vsi tej podatki o teorijah zarote? lani pri Ferrariju...ok sem še nekako verjel, da imaš tam nekega znanca,"

Lani je kontakt z garažo Ferraija bil, letos ga ni več. Kar nekaj ljudi je odšlo iz Ferrarija lani. Mislim, da si je vsak lahko ogledal kaj se je lani zgodilo s Kimijem, ko je Massa šel na bolniško. In ta forum je bil pravzaprav edini pri nas, ki je govoril tudi o tej temi. Pa ne da bi želel kakšne ovacije zato, kaj šele potrdilo o tem, da sem govoril prav, naj raje vsak pri sebi odloči ali je šlo za resnične probleme ali samo za srečo.

"vendar od kje ti letos vsi tej zaupni podatki iz mercedesa?"
To, da so šli nazaj na zavrženo šasijo, da bi pomagali Šumiju, ni pravzaprav noben zaupen podatek. Niti ne bi bil sporen, če ne bi:
1. Niko skoraj podvojil zaostanek za najboljšimi.
2. Šumi celoten vikend sedel na lažjem dirkalniku.

Ta dva podatka sta ključna za razumevanje same situacije. Žal, se zgodba na tem forumu ponavlja in na prste ene roke se da našteti ljudi s tega foruma, ki znajo normalno komunicirat.

"Ampak verjamem da Mercedes ekipa je profesionalna in nobenemu ni v interesu onemogočat Nikota. "
Ko za sekundo na krog tolčeš 7x svetovnega prvaka in ga nažgeš za 40 pik na 4 dirkah, in to pred Brawnovimi očmi, je interes trivialen.

Nikoli nisem zapisal, da je Šumi slab dirkač. Niti rekel, da si ne zasluži biti pred Nicom - če je hitrejši, naj bo. To nobenega ne moti, še najmanj mene. Je pa problem, če stvari delaš na silo, izven prakse in na meji dovoljenega. O tem bo spregovoril tudi Rosberg in to še tekom te sezone.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Jst je izjavil:

>Vi bi to reševali z prehitevanjem v boksih?

Ne, širše bolide in blatnike oziroma nekaj podobnega, da ob kontaktu ni takoj nesreče.

Pa nekatera dirkališča prepovedati.

Ali pa BONUSE na teh progah.

Za komisarje pa dati senilne starčke, ki si sami niti ust ne morejo obrisati. Tako, da če bi dirkač dobil bonus, bi lahko prevozil drug del steze, vzel ven BB-like pištolo in sprednjemu predrl gumo.

Lahko bi dali še glas ljudstva. za zmago eksplozija motorja.

To bi bil šov, a??

Širše?? Veš zakaj se v MotoGPju tako prehitevajo? Ker imajo ozke motorje. Torej tudi če fašeš nekoga po notranji strani, izgubiš le ~pol metra od idealne linije, ne pa 2,5 m, kot pri F1. Pri običajnih avtomobilih (turnih dirkalnikih) se to zmanjša na ~2 m. Ja, blatniki bi pomagali. Pa so dober odgovor? Ne vem če.

ABX ::

V MotoGP ni aerodinamike ki bi vplivala na oprijem motorja v ovinku. To je glavni razlog.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::

Pozabljate na drugi faktor prehitevanja. Eno je, kako boš šel mimo, drugo pa, kako se boš sploh približal. Ok, Button ni mogel mimo Šumija, kaj pa ostali? Že takoj po prvem krogu se je naredila več kot sekunda razlike med vsakim dirkalnikom... ne moreš potem pričakovat prehitevanja. Ko se enkrat naredi 3s razlike se jo tudi pri MotoGP težko nadoknadi.

ABX ::

Ker v MotoGP in še v kaki drugi kategoriji ko si za nekom si v prednosti, ker te na ravnini "vleče". V Formuli ko si preveč blizu nekoga zgubiš aerodinamični oprijem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

Smo že 100 povedali da problem prehitevanja v F1 je izključno aerodinamične narave.

Enostavno ni res. Ni tako preprosto vse skupaj.
Enkrat sem že prilimal, klik

Aerodinamika je grešni kozel vseh problemov danes. Aerodinamika se je v zgodovini F1 vedno precej spreminjala, a to ni imelo vidnega vpliva na dirkah. Z izrazitim razvojem pnevmatik v začetku tega tisočletja, predvsem pa po zaslugi gumarske vojne, ki je še dodatno vzpodbudila razvoj gum, se je situacija sprevrgla v današnjo:

- dirkalniki so izrazito občutljivi glede na to, ali vozijo po idealni liniji ali ne (kar logično oteži prehitevanje)
- hitrosti v ovinkih zaradi boljših zmesi gum konstantno naraščajo (FIA po potem uvaja 1000 in eno aero spremembo, ki ne zaleže)
- mehkejše gume = večji oprijem = bistveno manj napak voznikov in lažja vožnja na sami meji (če se kdo spomni, včasih je bilo precej več vrtenj in vidnih napak dirkačev na dirkah, to je ločilo dobre od odličnih dirkačev)

S prihod frišnega gumarskega proizvajalca, ki bi izdeloval trše zmesi gum bi dinamika dirk bila bolj podobna tisti f1, katere smo bili vajeni, preden je razvoj gum zblaznel. Radikalne aerodinamične spremembe niso prinesle praktično nobenih sprememb kar se tiče prehitevanja - to pa zato, ker aerodinamika ni bistveni problem. Idealna "slipstreaming" oblika dirkalnika se je izgubila davno tega, ko so začeli nameščati krilca... noben vetrovnik tega ne bo spremenil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

ABX ::

To je teorija Frank Dernie-a, ki je v nasprotuju idejam FIA-e in še koga drugega.

Una o ročni predstavah je tako retro da ni več niti za nasmeh, ampak direktno za facepalm.

Danes vozniki morajo pazit na 1000 in 1 problem ko odvozijo vsak krog. Mogoče ne uporabljajo več sklopke ampak namesto tega imajo F-duct, sprememba zavor 4x na krog, naklon spoilerja, regulacija porabe goriva, zapora diferenciala, ...
Če ste videli kako Fernando vozi vam bo jasno, človek vozi brez rok na volanu, dela ovinke v polnem pospeševanju z eno roko.

Da niti ne začnemo o fizični pripravi dirkačev, vsak gleda na vsako kilo lastnega telesa. Enkrat so kadili čike in vozili z litrom vodke v krvi. Časi se spreminjajo in vsak korak nazaj je neumen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ripmork ::

Ne vem, glede na izkušnje bi rekel, da ve o tej tematiki več od marsikoga. Morda celo več od kakega senilnega v neumnosti zaverovanega kravatarja v krovni organizaciji. Morda bi FIA za spremembo poslušala njega, in za štos naredila test z dvema dirkalnikoma na trših zmeseh pnevmatik... če ustanovitev overtaking-work-group ekipe in vsega dela (ki ni obrodil pravih sadov) ni bil problem, tudi to ne bi smel bit.

Frank Dernie, one of the leading F1 aerodynamicists for the past 30 years, has sent me this note, arguing that the “overtaking problem in F1″ is not the aero, but the mechanical grip from the tyres and the lack of mistakes made by drivers on gearshifts due to semi automatic gearboxes. He advocates manual gearboxes and rock hard tyres. Hear him out.


Pa zanemarimo tisto o vrnitvi ročnih menjalnikov.
Definirati točno določeno trdoto zmesi gum, pa probajmo s tršimi zmesmi. Dirkači se bodo seveda pritoževali.:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

ABX ::

In trše gume so nevarne.

Grozno bi se znižal oprijem na nizkih hitrosti, pri višji pa itak aerodinamika je glavni faktor. Kar pomeni da enkrat ko ti avto zbeži lahko samo pasivno gledaš kam boš končal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Zakaj pa so še prejšnjo dirko tako zlahka prehitevali. A so na tej imeli drugačno aerodinamiko bolida? Lepo vas prosim.

Mimo MS so se vozili kot za stavo. Vsi po vrsti. A tam pa ni aerodinamika bila problem?

Pa ne mi več o širini bolida nakladat. Da je to problem. Na prejšnji dirki so prehitevali na uvozu v bokse in je šlo. Pa še v samih boksih so poskušali... Kaj šele na dirkališču.

Pa tudi če bi sprejel argument da je to dirkališče preozko. Ravnina ni preozka. In dolga je dovolj.

In sedaj če vzamemo top 10 dirkačev. Gremo malo kalkulirat:

Vsak je imel 66 poskusov da na 1km dolgi ravnini kaj poskusi narediti.
Skupaj je torej TOP 10 dirkačev samo na ravnini imelo 660 potencialnih priložnosti da kaj pokažejo. Bilo kaj!

Pokazali pa so kaj? 0.

Vozili so se lepo na svojem mestu. Z istimi gumami 2/3 dirke. To pove vse.

Ne rečem da mora nekdo z 10 mesta priti na prvo. Ampak če bi vsaj TOP10 dirkačev v celotni dirki vsaj poskusili si pripraviti priložnost da prehitijo voznika pred seboj. Da bi vsaj malo pokazali da jim ni vseeno. Bi dobili vsaj 10 zanimivih trenutkov na dirki. To je že nekje minimalno 20 krogov.

Ni aerodinamika in ni širina bolida bila na tej dirki problem. Problem je bila mentaliteta in pristop dirkačev. Kot slovenski nogomet ko se gre za tekmo ki ne odloča o ničemer.

V Monaku bi še to razumel. Tukaj pa so zatajili dirkači. In ne težavne okoliščine. Dirkači so pokazali premalo.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Ne bluzi, kaj mentaliteta dirkačev se vsako dirko spremeni?
In to kar vsi skupaj se odločijo da danes pač ne bojo prehitevali?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

In to kar vsi skupaj se odločijo da danes pač ne bojo prehitevali?


S taktiko 2/3 dirke na istih gumah da. Če bi dirkali kot treba to nikoli ne bi šlo skozi. Če pa top 10 dirkačev namesto 660 potencialnih priložnosti raje umirjeno vozijo na svojem mestu in ga "nadzorujejo". Je to preračunljiva kolektivna odločitev ja. Da zajebavaš gledalce in afne guncaš.

Glede mentalitete pa. Kakšno nedeljsko popoldne opazujte sosede ko začnejo prižigati svoje kosilnice. Pa boste videli kaj je to tekmovalna mentaliteta. Na tej dirki je dirkači zagotovo niso imeli. MS in JB kvečjemu kakšnih 10 krogov.

V Monaku priznavam dirkačem da ni primerno dirkališče. In je to ena tekma ki je pač tam zaradi lepega. Na tem dirkališču pa ne priznavam dirkačem da ne leži krivda na njih. Ker leži. Krivda da sploh niso poskušali...

Zgodovina sprememb…

šernk ::

drugačne gume je Bridgestone že zavrnil...oni bodo enostavno najboljše kar upajo vozili na dirke. to, da so se prejšnjo dirko prehitevali je pa krivo bolj vreme kot kaj drugega...videli smo letos 2 dirki v normalnih pogojih in obe sta bili kakšni? praktično brez prehitevanj.

sedaj so pa vsega krivi "nesposobni" dirkači
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Daedalus ::

Zakaj pa so še prejšnjo dirko tako zlahka prehitevali. A so na tej imeli drugačno aerodinamiko bolida? Lepo vas prosim.


Dež. Pa MS je v Kitajski resnično pušil q*rac.


In sedaj če vzamemo top 10 dirkačev. Gremo malo kalkulirat:


Za slipstream moraš biti skoz zadnji dolg in hiter ovinek blizu sprednjemu. No can do, ker ti bo nos dirkalnika pobegnil in boš hitro kosil travo. Zato nisi blizu, razlika v hitrostih dirkalnikov pa je premala, da bi to nadomestil. Če pa ti že rata priti blizu, pa se on pred tabo postavi na sredino dirkališča in pol lahko greš al izsiljevat po notranji strani, pri čemer boš s steze v prvem ostrem in ozkem ovinku snel sebe in onega pred sabo (je Chandhook pokazal, kako to lahko zgleda), če pa greš po zunanji strani, pa kot prvo nisi dovolj hiter (ker si stran iz idealne linije), pa še on pred tabo te komot stisne na/prek robnika (videne ene dvakrat, trikrat). Samo ajde... če kaj čudnega kadiš, pol pač to spregledaš. In vlečeš tvoje zaključke, ki z realnostjo nimajo dosti skupnega.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Še nekaj na to temo.

Prehitevat je možno, pogoj je da si za 1-2 sekundi (odvisno od proge) hitrejši od tistega spredaj.
Kar se želi uredit, je zmanjšat to cifro.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

billy ::

F1 je šla v perfekcionizem, tehnični, in logično je pričakovati, da bodo prehitevanja vedno težja, ker gre tehnika tako daleč, da so zadeve skoraj 100% optimizirane in vsako odstopanje se ogromno pozna.

Dobra rešitev je bil KERS in škoda, da ga letos ni, oz večja škoda, da lani ekipam ni uspelo zadeve razviti v tej smeri, da bi bila uporabna. F-duct je pogojno OK, oz pride do izraza šele pri visokih hitrostih, pri pospeševanju pa se toliko ne pozna, zato je button v zadnji dirki prišel blizu MS šele nekaj 100m pred zaviranjem, kar pa je že prepozno.

Drugo leto se vrača KERS, upajmo na dober razvoj, ker sistem ima potencial, da kar korenito spremeni F1, ampak spet nalaga dodatno delo na voznika in mu nalaga dodatno delo in ne le koncentracijo na vožnjo.

CHAOS ::

Q & A with Nico Rosberg

Q. Do you have any worries that perhaps the upgrades to your car don't suit your style? And could there be a chance that perhaps you don't keep them on the car so you can keep the feeling you had at the start of the year?

NR: No, definitely not. We drive exactly the same way me and Michael, so it is not that you can build something that suits him better than me. The only fact is that I really struggle with understeer, which we have in the car at the moment. But we are looking into that to try to improve it because for sure it is not a good thing for Michael either. It is a bad thing for both of us, and that could be the only thing where I might struggle a bit more in the end.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Scorpia ::

Jaz pa tudi ne razumem kakšne inženirje ima ta FIA. Lani so uvedli širša sprednja krilca za lažje prehitevanje. Ampak glih to je otežilo prehitevanje, še takrat ko je bil Ferrari 4 leta dominanten, je bilo več prehitevanj (ampak v ozadju), ker je takrat ferrari bil večinoma preveč daleč od drugih. Ampak s temi krilci so mislili da bojo lahko vozili zaveterjem, kar se je izkazalo za res. Dirkalniki so bili bolj eden za drugim vozili, kar se je posebej videlo uživo, da dirkalniki vozijo eden za drugim. Žal takoj ko pridejo iz zaveterja, dirkalnik dobi nazaj podtlak in je že vse izgubljeno. Tudi nastavljanje krilc jim nič več ne pomaga. Zato bomo letos imeli še kakšen Bahrainski vlakec. Neumno je tudi da se moštva odločajo samo na en postanek, zato dirkač raje ne bo prehiteval in čakal kot Alonso v španiji, da pride v ospredje. Škoda da delno ne kopirajo lanska pravila, da bi morali voziti z različnimi zmesi + obvezno dva postanka. Pa zaboga nej ta krilca zmanjšajo in ves ta podtla in se grejo bolj mehanskega oprijema, kot je bilo učasih. Raje vidim 5 sekund počasnejše dirkalnike, kot tole kar zdaj gledamo.

Mislijo uvesti turbinske motorje, kar se mi zdi pravilna odločitev, ampak samo v primeru če bodo omejili obrate na 12-14 tisoč. Dirkaču je lažje vso to moč omejiti, na ovinkastih stezah, zato ker sam dirkalnik formule ena ne daje spet toliko navora v tem območju. Lepo se vidi kako dirkalnik, ko zapusti ovinek, začne nenormalno pospeševat in stabilno. Sicer vidimo nekakšna spodrsavanja, ampak ni to isto, kot je bilo recimo v 80ih. Če bi ves ta navor spravili do območja 12 tisoč obratov, bi šele videli kdo je dober voznik, ko bi moral ukrotit vso to moč sredi ovinka, kjer nebi imel več take rezerve kot zdaj. Takrat so morali iskat idelno prestavo če so se znašli v manjših težavah, tukaj pa je vse po scenariju.
////

Super Sonic ::

Chaos - Rosberg s tem intervjujem nikakor ne prepriča. Če prepriča večino, ok, mene pač ni.

On že cel teden govori enako:
"We have definitely made a step with the car," Rosberg said. "However, there must be some sort of unknowns." In še, "If I am to compare myself to Red Bull it's a bit strange I was 0.4secs in Shanghai and now I am 1.4secs away."

Pove se še:
"Both drivers had complained of understeer - a difficulty in getting the car turned into corners - and it was hoped the modified car would better suit Schumacher's driving style by redistributing the balance. Rosberg, who is defending second in the championship behind McLaren's Jenson Button, admitted Mercedes had improved the car in absolute terms, but said he was concerned that Mercedes had slipped back in comparison to the other top teams, Red Bull, McLaren and Ferrari. "

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp...

Da pa v tem razmišljanju nisem sam, se z menoj strinjajo tudi večji poznavalci F1.
"Let's be clear, in the Ross Brawn era, Ferrari was basically a one driver team," said Jordan, who now travels to the Grands Prix as an expert pundit for British television.
He told the German newspaper TZ: "This (approach) is a mistake. The first four races showed entirely clearly who is able to keep up with the new generation of drivers such as Sebastian Vettel and Lewis Hamilton, namely Nico Rosberg."

""Schumacher is now more capable of dealing with the car, but the gap to Red Bull has become much greater," Jordan observed. "

http://www.f1sa.com/index.php?option=co...

Dejstvo pač je, da Rosberg še ne bo javno pljuval po moštvu. Tudi kakšne usluge si s tem ne bo delal. Vzemimo za primer Rubensa. On je vsa leta trdil, da je v moštvu enakopraven, na koncu pa pljunil čez Šumija. Massa je bil praktično edini, ki se čez njegovo delo ni pritoževal. No, pa saj se ni mogel čez kaj, saj se mu je Šumi umaknil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

globoko grlo ::

eh SS, spet teorije zarote
če rosberg pravi, da imata isti stil vožnje, pol je to to
pa ne vem zakaj bi bil šuml kr prec enakovreden vsem ostalim, prva sezona je ogrevalna, tko da ...

ABX ::

Jordan ima zelo ekstremne poglede na vse, tako da bilo kaj reče je za jemat z rezervo.

In brez veze je primerjat hitrost z Red Bull, ker so vsi ostali 1 sekundo za njimi v kvalifikacijah.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

roCkY ::

Monako bo morda zanimiv. Za soboto kaže na dež, za nedeljo suho.

billy ::

Potem ne bo zanimiv, obratno bi moralo biti.

Edino, kako bo zanimiv, če bodo gume jebale, drugače bo vlakec.

ABX ::

roCkY je izjavil:

Monako bo morda zanimiv. Za soboto kaže na dež, za nedeljo suho.


Sobota:
http://www.accuweather.com/en-us/EUR/MC...
Nedelja:
http://www.accuweather.com/en-us/EUR/MC...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

roCkY ::

Kolker spremljam srednjeročne modele accuwether.com nekako ni ravno natančen na tej strani Alp. Vsaj v naših koncih.
Precej bolj "zadane" wunderground.com . Zanesljivost modelov pa je, če se ni kaj spremenilo v zadnjem času nekje na 70%.
Na osnovi slednjega sem napisal gornje.
Precej podobnega mnenja je tudi
http://www.yr.no/place/Monaco/Other/Mon... , ki pa tudi precejkrat "fali" 3-5 dan.

ABX ::

3 dan za vremensko napoved je zelo optimistično.

P.S: Oba linka kažeta na isto napoved.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

njok ::

Jutranji trening zaenkrat na suhem. Alonso je pobožal ograjo in obstaja možnost, da avto ne bo pripravljen do kvalifikacij. Kubica že cel vikend dobro, če se ne motim je v četrtek na trših gumah bil le 2 desetinki za najboljšim časom. Da vidimo, kaj RedBulli skrivajo.

edit: včeraj => četrtek

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

Super Sonic ::

"Alonso je pobožal ograjo in obstaja možnost, da avto ne bo pripravljen do kvalifikacij."

Pomoje bodo tole zrihtal. Mal je pretiravu pri vhodu v zavoj.

"Kubica že cel vikend dobro, če se ne motim je v četrtek na trših gumah bil le 2 desetinki za najboljšim časom."
Kubica je moj adut za tale vikend, tole sem že napisal. Krajša mednosna in pa odlični mehanski oprijem na Renaultu ponuja možnost odličnega rezultata. Razen če bo danes res deževalo. Potem bo loterija (promet + dež = slab štartni položaj).

"Da vidimo, kaj RedBulli skrivajo."
Oni izdvajajo razultat zaradi podtlaka. Tega pa tule ni, zato je to - kar to.

"če rosberg pravi, da imata isti stil vožnje, pol je to to"
Če imata pa enak stil vožnje, zakaj pa je potem sploh potrebno kaj razvijat na "novo" ;)? Ne vem če je to tako.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

Super Sonic je izjavil:

zakaj pa je potem sploh potrebno kaj razvijat na "novo" ;)? Ne vem če je to tako.


640kb ought to be enough for anybody, ane? Pustimo razvoj zadaj. Bravo. Potem pa ponovno v jok in na drevo, ko se bo čez noč Ferrari ali kdo drug oddaljil še za 1s.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Super Sonic ::

Haha, Tilen, ti pa še najmanj razumeš zadevo.

""It's not a new chassis per se, it's a chassis we used in testing," Brawn was quoted as saying by Reuters on Monday."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

Super Sonic, a misliš, da bi ta nov Mercedesov dirkalnik bil počasnejši od starega na prvih dveh dirkah, če bi danes šli ponovno vozit? :D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Super Sonic ::

Brez posodobitev, sigurno. Sej zato so pa to "novo-staro" šasijo zavrgli med testiranji. Ampak, ker se tvoj idol na krajši šasiji ni znašel, so privlekli njemu na čast staro šasijo nazaj, zraven so jo pa "uturili" še Rosbergu. To ni sporno, Tilen. Razlika je samo v tem, da se nekaterim ljudem to zdi sporno.

In če nekdo na to opozori, lahko tudi grobo, ga je takoj potrebno žalit, zmerjat, se mu posmehovati, ipd.

Namesto, da bi kdo probal napisat kaj svojega, lastnega mnenja, vsi kopirate linke sem in tja. Jaz ne bi delal smajlijev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

Ross Brawn, Mercedes GP team principal
"I am pleased with the performance of our drivers today with Michael and Nico doing a good job. Michael has continued the progress that we saw in the first three races whilst Nico hasn't been completely happy with the car this weekend and that reflects in his position. I am comfortable that we have made progress but other teams have also moved forward so we have further work to do. I'm not happy with the overall performance, but I am confident that if we hadn't done all of the work that we have, we would have been much further back. It's evident that this has happened to the teams who have not made progress since the last race. There are some positive signs but we need to be faster."


Brawn že ve, pomoje. Si ne upam kar tako posploševati, kot npr. ti. Mi je pa za razliko od tebe jasno, da če neko moštvo danes zaostaja za moštvom X 0.7s in napreduje za 0.4s, moštvo X pa napreduje za 0.5, je v bistvu v slabšem napredku zaostalo za 0.1s in povečalo zaostanek. Razumeš? Ti si samo zatiskaš oči pred dejstvi in na vse pretege poskušaš prepričati nas, da je MS v tem scenariju črna ovca. Ni.

Glede na tvoje teorije je pa Nico verjetno danes vozil z prazno posodo, saj bi naj bil (po tvojem) dirkalnik prilagojen MS, kateri naenkrat dosega zaradi tega boljše čase?


Mercedes GP
Nico Rosberg, P1 - 1:17.149, 11th; P2 - 1:15.013, 2nd
"Monaco is a very special and challenging circuit and we had a positive start to our weekend here today. We made good progress this afternoon after losing some time in the morning with a pushrod problem that we had to fix. The lap times looked quite promising in the second session and I felt very comfortable in the car. We were able to improve the set-up continuously and get the tyres working better as the session went on. So everything looks promising after the first day and I'm looking forward to getting on with qualifying on Saturday."

Michael Schumacher, P1 - 1:16.589, 6th; P2 - 1:15.143, 5th
"Today's practice was a lot of fun. You clearly have to say that Monaco is a very special place to drive and I really enjoyed it. I got back into the rhythm of the track, especially on the long runs, and I think we can be quite confident for tomorrow as the car is definitely quite reasonable to handle. The other teams who have a certain top speed advantage on other tracks at the moment do not have this advantage here, so the whole field comes a bit closer together which will make it a very interesting qualifying in my view. I am looking forward to it."


Super Sonic je izjavil:

"Alonso je pobožal ograjo in obstaja možnost, da avto ne bo pripravljen do kvalifikacij."

Pomoje bodo tole zrihtal. Mal je pretiravu pri vhodu v zavoj.


Ne bodo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

PrimozR ::

Mogoče si pa ti zatiskaš oči in slepo slediš PR izjavam, ki itak ne povedo celotne zgodbe oz. jo nenormalno olepšajo? Povej mi enega mulca dirkača, ki bo šel jamrat novinarjem, da so mu uturili slabši avto.

Tilen ::

PrimozR je izjavil:

Mogoče si pa ti zatiskaš oči in slepo slediš PR izjavam, ki itak ne povedo celotne zgodbe oz. jo nenormalno olepšajo? Povej mi enega mulca dirkača, ki bo šel jamrat novinarjem, da so mu uturili slabši avto.


Novinec letos je MS. 8-)

Glede časov si pa poglej zadnja testiranja, pa boš videl, da SS govori v prazno. Rosberg je naenkrat enako hiter, čeprav mu ta šasija "nikakor" ne ustreza.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

lurker ::

Povej mi enega mulca dirkača, ki bo šel jamrat novinarjem, da so mu uturili slabši avto.
Alonso, Piquet, Kovalainen...

Btw, a zdaj je celo že tako, da ima Rosberg slabši avto? Zakaj v Monaku ne pomagajo Schumacherju tako kot so mu v Španiji?

njok ::

Odličen dvoboj za pole, Webber in Kubica sta v formi. Me zanima, če bo Massa dobil kaj kazni.

TOP ::

Stara zgodba,razen vse čestitke Kubici,očitno je Renault motor zmagovalni motor tukaj.Zelo slabo pa Rosberg in Šumi,katastrofa za oba.Čudim se Rosbergu vse skoz zelo hiter in kar nekaj hitrejši od Šumija na koncu pa lih da je prednjim.Žalost pa za Alonsa.

Super Sonic ::

"Ti si samo zatiskaš oči pred dejstvi in na vse pretege poskušaš prepričati nas, da je MS v tem scenariju črna ovca. Ni."

Grafi so bili predloženi, poglej stran nazaj. Pa tudi dva vprašanja sem postavil, odgovorov pa kar ni. Neki linki, po bitki, kaj je kdo komu rekel. LOL. Če je zate to ok, da imata "uradno" oba dirkača enak način vožnje, samo nekdo od njiju vseeno rabi drugo šasijo, ok. Sicer pa ja, hodim s čelado po svetu. Hehe.

Alonso je preveč poškodoval šasijo. Škoda, bi imeli drugačne prve tri danes.

"Glede na tvoje teorije je pa Nico verjetno danes vozil z prazno posodo, saj bi naj bil (po tvojem) dirkalnik prilagojen MS, kateri naenkrat dosega zaradi tega boljše čase?"

Danes so imeli "staro" šasijo. To je tista krajša, ki Šumiju ne leži. V bistvu jo bodo imeli tudi na dirki in imeli so jo že v četrtek. Vidim, da zelo slediš dogajanju. NO, pa sej, važna da trosiš linkano besedilo. +1

"Zakaj v Monaku ne pomagajo Schumacherju tako kot so mu v Španiji?"
Zato ker je Monako specifična steza in tule Šumiju ne pomaga nič. Monako ni relevanta steza. S krajšo mednosno razdaljo pa lahko samo pomagajo dirkaču. Dokaz zato je Renault (ki sem ga že napovedal pred vikendom). Rabi se dober mehaničen oprijem. Nastavitve tu niso bistvenega pomena, pač pa dirkač odloča. In ja, Šumi je bil tudi danes zanič in je zaostal za Rosbergom. Od prvaka, kot je on sam, smo vsi poznavalci pričakovali več. Ta steza mu je pisana na kožo.

Sicer pa, ko smo že ravno pri tej točki, mediji so po dirki v Španiji peli hvalnice Šumiju. Malo miru so si vendarle kupili.

Relevanten podatek bo Turčija in tisti kompleks zavojev v levo, ki jih Šumi nikakor ni skontal že v "svoji dobi". Če bo v staro-novi (daljši) šasiji tam pred Rosbergom, potem bo stvar jasna. Seveda - ne vsem, nekaterim pa že. Lepo bi pa bilo, da bi se osredotočili na Rosberga in ga pustili. Vsaj letos, za drugo leto se ve kako bo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

_marko ::

->Danes so imeli "staro" šasijo. To je tista krajša, ki Šumiju ne leži. V bistvu jo bodo imeli tudi na dirki in imeli so jo že v četrtek.

Zakaj ni bil Rosberg potem pol sekunde hitrejši danes? 50 tisočink razlike je praktično identičen čas.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

ttommy ::

Nisem gledal kvalifikacij-kaj je bilo zanimivega?In kaj ga je Massa sral,da bi moral kazen dobit?
Gamer

Atos ::

@_marko
Bil je konstantno hitrejši za malo manj kot pol sekunde. Zadnji poskus pa se mu je ponesrečil, Schumacherju pa posrečil. Sem pričakoval ponovno dosti slabši rezultat Schumacherja napram svojemu moštvenemu kolegu, vendar je v zadnjem krogu nekako prišel blizu njega. Vsi razen Rosberga so se v zadnjem delu kvalifikacij močno izboljšali. Ne moreš tako enoznačno gledati samo končnega časa kvalifikacij, brez da bi videl, kako je do njega sploh prišlo.

i386 ::

SS, ti si tud en kekc. Če Rosbergu diši stari dirkalnik bol kot Schumiju še ne pomeni da je zanj to perfekten dirkalnik. Oba sta govorila da je slab avto in da so z novim naredili velik korak naprej, samo kaj ko so drugi tud. In pa kolikor vem so samo Schumiju dali testno šasijo, ker je bila tista s katero je nastopal preveč poškodovana. Če se motim daj link do novice, ki pravi drugače kot jaz.

dwinxp ::

Tukaj vas je se vedno par zafrustrirancev, kateri ne morejo preboleti MS-ja. Bodel vas je ko je dirkal prej, potem je kar na 1x bil mir na vseh forumih te 3 leta... in sedaj ste spet tukaj in iscete kaj vse je naredu MS in kako lump je ne... come on... nimate kej druzga poceti...

Aja pa casi ko ste ze rekli da je bil rosberg za pol sekunde vedno hitrejsi ah dejmo no... naprej si poglejte podatke potem pa pisite vase neumnosti...

Practice 1
Rosberg 1:17:149, Schumi 1:16:589... ok pac practice 1 itak niso tolk releventne ker vsak nekaj po svoje testira...

Practice2
Rosberg 1:15:013, Schumi 1:15:143 ... +0.130s zaostanka

Practice 3
Rosberg 1:15:252, Schumi 1:15:236 ... -0.016s prednosti

Qualy 1
Rosberg 1:15:188, Schumi 1:15:649 ... +0.461 zaostanka... vendar tukaj velja povedati da je MS sel samo 1x ven naredu cas in potem cakal v boksih, medtem ko Rosberg je peljal proti koncu se enkrat ko je bila proga v boljsem stanju, takrat so vsi boljsali case... pac dokaj logicen zaostanek...

Qualy 2
Rosberg 1:14:375, Schumi 1:14:691 ... +0.316s Tukaj vsaka cast rosbergu za dosezen ta cas... sem bil res presenecen... bravo

Qualy 3
Rosberg 1:14:544, Schumi 1:14:590...+0.046s Skoda ker Rosbergu ni uspel vec tak cas kot prej...

Vendar na splosno lahko recemo da sta zelo tam tam... ter oba izkoriscata maksimalen potencial ki ga trenutno premore mercedes... upam da skozi sezono bodo avto se izboljsali ter bo druga polovica sezone se tolko boljsa zaradi boja pri vrhu... Pustimo se presenetit...

šernk ::

Tukaj vas je se vedno par zafrustrirancev, kateri ne morejo preboleti MS-ja. Bodel vas je ko je dirkal prej, potem je kar na 1x bil mir na vseh forumih te 3 leta... in sedaj ste spet tukaj in iscete kaj vse je naredu MS in kako lump je ne... come on... nimate kej druzga poceti...


ni bil noben mir, lani je bil tudi MS kot svetovalec ferrarija kriv, da je ferrari dirkalnik pol sezone razvijal le in izključno za Masso, letos pa Rosberg mora najbrž uporabljati tudi nastavitve od MSja, ker te so tiste prave :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

V Monaku bi moral Šumi povozit Rosberga, neglede na stanje v moštvu. Avto tukaj nima takšne vloge kot na drugih stezah, to je menda jasno.

Kdor hoče iz te dirke delat neke zaključke, ne bo povedal o sebi nič drugega kot to, da o F1 ve le malo.

"In kaj ga je Massa sral,da bi moral kazen dobit? "

Blokiral je Buttna v njegovem hitrem krogu. Pomoje ni lih za kazen, čeprav bi mu lahko po zvezi sporočili, da naj se skida na stran.

Zanimivo, da je Alonsu počila šasija pri trku okoli 90 km/h.
"It was my mistake but, it was also very unlucky, because with an impact at ninety, you don't normally write off a chassis! Unfortunately, the angle of impact with the barrier was such that the damage could not be repaired and the rules don't let you use the spare chassis."

V vednost vsem, ki berete površno oz. samo zadnjih 5 postov:
- govora je o načinu pomoči MSu, ob prepostavki, da je njegov moštveni kolega očitno hitrejši in bolje spozicioniran v prvenstvu.

"lani je bil tudi MS kot svetovalec ferrarija kriv, da je ferrari dirkalnik pol sezone razvijal le in izključno za Masso"
Bil je kar konkretno kriv za nekaj zloveščih trikov. Vprašaj se ti, znanstvenik, raje kakšna je bila kaj poslovilna proslava Kimija in kasneje še Šumija. Lih darila niso padala. Ampak kot že rečeno - norčevati se je najlažje. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::

@WarpedOne: si mogoče "snemal" Qual z ak-f1-timing?
««
12 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285302 (180770) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136326 (95075) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290299 (52678) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780765 (53085) 'FireSTORM'

Več podobnih tem