Forum » Na cesti » Formula 1 2010
Formula 1 2010
ABX ::
A ni več te omejitve da moraš uporabiti 2 različni zmesi gume na dirko?
Veš da ne vem. Ker top vozniki itak začnejo z mehkimi zaradi kvalifikaciji. Da bi otežili življenje počasnejšim voznikom pa nima smisla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
CHAOS ::
Uporabiti morajo obe različici, seveda to ne drži, če je steza mokra in gre za dežne pnevmatike.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
Daedalus ::
Letos pa imaš 2 opciji. Ali prehitiš in pridobiš mesto. Ali pa ne prehitiš in ne pridobiš mesta. Se pravi prvi in primarni cilj vsakega dirkača ki bi rad pridobil mesto je in bo kako podrediti vsa znana dejstva (in omejitve) temu da bo lahko prehitel tekmeca. In to na dirkališču. In mislim da je napredek že v drugi dirki viden?
Ja in pri trenutnih taktikah to pomeni predvsem sledeče - šparaj gume, šparaj gume, ker so vsi na enem postanku in jih boš rabil zelo dolgo. Torej,šparaj gume celo dirko in pol mogoče v zadnjih krogih probaj kaj narest. Hamilton je svoj drugi set gum z agresivno vožnjo sesul v 20 krogih. Ostali so bli na istih gumah 40+ krogov. Res, pridobivanje mest ftw. V normalnih razmerah bomo IMO še naprej gledali procesije. Ker je treba gume šparat pač.
Torej bodo te nove pogoje morali zelo na hitro spoznati in se jih naučiti izrabiti sebi v prid? Torej se bodo morali naučiti spet prehitevati na cestišču? In kaj tukaj ne drži?
A se ti zajebavaš, al si pač neumen? Vozniki F1 znajo prehitevat. Če tega ne delajo, tega ne delajo zato ker ali ni možno, ali pa se ne splača tvegat. Nimajo se česa naučiti na novo. Sam treba jim je dati dirkalnike, ki omogočajo in pravila, ki omogočajo/spodbujajo prehitevanje na stezi. V preteklosti na stezi niso prehitevali toliko ker se ali ni dalo, oziroma ker je bilo prehitevanje skozi bokse lažje in z manj rizika. Temu se reče taktika, ne pa manjko sposobnosti. Kar ti praktično skoz tupiš - da so tipi nesposobni prehitevanja na stezi in se morejo tega "učiti na novo."
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jst ::
Kar se tiče prehitevanja:
V Devetdesetih si videl dirkača, ki se je drugemu približeval na ravnini, v ovinku vozil čedalje bližje in na koncu ovinka imel večjo hitrost, zato je lahko švignil mimo. Plus tega, vožnja v zavetrju na ravnini je bila prednost, ker si s tem pridobival hitrost (ob predpostavki, da sta imela enako močne bolide).
Sedaj pa vožnja v zavetrju ne predstavlja več prednosti. Še huje: vožnji v zavetrju se izogibajo, ker s tem izgubijo oprijem. Tisti, ki se bo v ovinku približeval, bo zaradi kompleksne aerodinamike, ki vrtinči zrak za bolidom, izgubil ves oprijem in se ne bo mogel držati idealne linije ali pa linije za napad. V bistvu bo ob pritiskanju plina zletel s steze.
Kako torej prehiteti? Čakati, da dirkač pred teboj naredi napako. Ali pa če lahko voziš nekaj sekund hitreje na krog, da imaš na koncu ravnine toliko veišjo hitrost, da pridobiš mesto.
Koliko prehitevanj, kot sem opisal zgoraj - približevanje v ovinku in izstelitev iz ovinka - smo videli zandjih nekaj let?? NIČ. NULA. NIET.
Prehitevali so v boksih zato, ker je bilo tako edino možno. Pa še varno je.
Ostalo pa naredijo dirkališča.
V Devetdesetih si videl dirkača, ki se je drugemu približeval na ravnini, v ovinku vozil čedalje bližje in na koncu ovinka imel večjo hitrost, zato je lahko švignil mimo. Plus tega, vožnja v zavetrju na ravnini je bila prednost, ker si s tem pridobival hitrost (ob predpostavki, da sta imela enako močne bolide).
Sedaj pa vožnja v zavetrju ne predstavlja več prednosti. Še huje: vožnji v zavetrju se izogibajo, ker s tem izgubijo oprijem. Tisti, ki se bo v ovinku približeval, bo zaradi kompleksne aerodinamike, ki vrtinči zrak za bolidom, izgubil ves oprijem in se ne bo mogel držati idealne linije ali pa linije za napad. V bistvu bo ob pritiskanju plina zletel s steze.
Kako torej prehiteti? Čakati, da dirkač pred teboj naredi napako. Ali pa če lahko voziš nekaj sekund hitreje na krog, da imaš na koncu ravnine toliko veišjo hitrost, da pridobiš mesto.
Koliko prehitevanj, kot sem opisal zgoraj - približevanje v ovinku in izstelitev iz ovinka - smo videli zandjih nekaj let?? NIČ. NULA. NIET.
Prehitevali so v boksih zato, ker je bilo tako edino možno. Pa še varno je.
Ostalo pa naredijo dirkališča.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Isto taktiko uporabiš, ko prehitevaš z avtom. Med ovinkom se mu približuješ in če je konec ovinka cesta prosta, imaš večjo hitrost od avta pred tabo, zato ga komot prehitiš - tudi če ima boljši/hitrejši avto. No, razen če potem on na polno pospeši, ti imaš pa počasnejši avto. V tem primeru ti večja hitrost ob koncu ovinka/na začetku ravnine ne pomaga. (Eni to zanalašč delajo, čeprav večino časa vozijo po polžje in delajo kolono. I hate 'em!)
Tega pa trenutno zelo ozki bolidi z "zaje*i_vozečega_za_teboj" aerodinamiko ne omogočajo več. In tega ti, Icematrix, nočeš razumeti.
Tega pa trenutno zelo ozki bolidi z "zaje*i_vozečega_za_teboj" aerodinamiko ne omogočajo več. In tega ti, Icematrix, nočeš razumeti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ripmork ::
Aerodinamika ima vpliv... ni pa glavni problem v tem.
Čeprav se zadnja leta samo še o aerodinamiki govori.
Bingo.
Na tak način je bilo v zgodovini f1 največ prehitevanj.
Le da so v preteklosti dirkači delali bistveno več (vidnih) napak na stezi.
To situacijo vidimo vsakič, ko je razmočena steza in je manj mehanskega oprijema (manj mehanskega oprijema pomeni nižje hitrosti v ovinkih, kar avtomatsko pomeni, da ima tudi aerodinamika manjši vpliv).
Današnji dirkalniki imajo v suhem preveč celokupnega oprijema - glavni krivec so pa izredno mehke, grippy, obstojne gume, kakršne dobavlja Bridgestone. S konstantnim razvojem gum (ki se je dodatno pospešil, v obdobju gumarske vojne Michelin-Bridgestone) je bilo vsako leto manj dogajanja na stezi. Dokler gledamo dirkalnike, ki so tako zalepljeni na stezo, prehitevanj NE BO.
Razen če se bo dobro ulilo, seveda...
Čeprav se zadnja leta samo še o aerodinamiki govori.
Kako torej prehiteti? Čakati, da dirkač pred teboj naredi napako.
Bingo.
Na tak način je bilo v zgodovini f1 največ prehitevanj.
Le da so v preteklosti dirkači delali bistveno več (vidnih) napak na stezi.
To situacijo vidimo vsakič, ko je razmočena steza in je manj mehanskega oprijema (manj mehanskega oprijema pomeni nižje hitrosti v ovinkih, kar avtomatsko pomeni, da ima tudi aerodinamika manjši vpliv).
Današnji dirkalniki imajo v suhem preveč celokupnega oprijema - glavni krivec so pa izredno mehke, grippy, obstojne gume, kakršne dobavlja Bridgestone. S konstantnim razvojem gum (ki se je dodatno pospešil, v obdobju gumarske vojne Michelin-Bridgestone) je bilo vsako leto manj dogajanja na stezi. Dokler gledamo dirkalnike, ki so tako zalepljeni na stezo, prehitevanj NE BO.
Razen če se bo dobro ulilo, seveda...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Jst ::
>Današnji dirkalniki imajo v suhem preveč celokupnega oprijema
Glavni krivec je pa aerodinamika, ki v tandemu z gumami omogoča preveč celokupnega oprijema.
Če bi v devetdesetih - ko aerodinamika še ni bila tako sofisticirana, plus širši bolidi - dirkači prehitevali samo kadar voznik naredi napako, bi jih videli bore malo med vrhunskimi dirkači (kandidati za naslov). Tu mi pridejo na misel dvoboji/prehitevanja Prost vs. Senna, Schumi vs. Hill, Schumi vs. Vilneaue, Schumi vs. Hakkinen. No, Schumi vs. Hakkinen, takrat se je takšno prehitevanje počasi končevalo.
ps: V letih Schumi vs. Hakkinen, takrat so meni osebno bili bolidi najlepši. Lani in letos pa najgrši. (Ja vem, to ni lepotno tekmovanje. Samo iz zanimivosti povem.)
Kar se pa tiče zavor. Tako učinkovite zavore bi po logiki morale dovoljevati več prehitevanj. Imaš namreč manjšo okno za optimalno zaviranje in malenkostno kasnejše/prejšnje zaviranje, bi zadaj vozeči lahko izkoristil, če bi mu aerodinamika dovoljevala, da se približuje v ovinku.
Just my opinion. RIPMORK, please don't take me quoting you personaly.
Glavni krivec je pa aerodinamika, ki v tandemu z gumami omogoča preveč celokupnega oprijema.
Če bi v devetdesetih - ko aerodinamika še ni bila tako sofisticirana, plus širši bolidi - dirkači prehitevali samo kadar voznik naredi napako, bi jih videli bore malo med vrhunskimi dirkači (kandidati za naslov). Tu mi pridejo na misel dvoboji/prehitevanja Prost vs. Senna, Schumi vs. Hill, Schumi vs. Vilneaue, Schumi vs. Hakkinen. No, Schumi vs. Hakkinen, takrat se je takšno prehitevanje počasi končevalo.
ps: V letih Schumi vs. Hakkinen, takrat so meni osebno bili bolidi najlepši. Lani in letos pa najgrši. (Ja vem, to ni lepotno tekmovanje. Samo iz zanimivosti povem.)
Kar se pa tiče zavor. Tako učinkovite zavore bi po logiki morale dovoljevati več prehitevanj. Imaš namreč manjšo okno za optimalno zaviranje in malenkostno kasnejše/prejšnje zaviranje, bi zadaj vozeči lahko izkoristil, če bi mu aerodinamika dovoljevala, da se približuje v ovinku.
Just my opinion. RIPMORK, please don't take me quoting you personaly.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
dzinks63 ::
Ja res je, kar kolca se nam po starih časih prvinske F1, ko se je dirkalo na nož, se bo kaj takega še sploh kdaj ponovilo? F1 1979 René Arnoux Vs Gilles Vileneuve. Nekako bi morali formirati pravilo, da dirkalnik nebi preveč vrtinčil zraka za sabo, da drugi voznik nebi zgubljal oprijema zaradi vožnje v zaveterju.
ABX ::
Nekako bi morali formirati pravilo, da dirkalnik nebi preveč vrtinčil zraka za sabo, da drugi voznik nebi zgubljal oprijema zaradi vožnje v zaveterju.
Zaradi tega so standardizirali zadnji spoiler.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
FIA bi morala imeti svoj vetrovnik, kjer bi homologirali samo tiste bolide, ki zavetrju vrnejo pomen. (Ker FIA sprejema še bolj bizarna pravila, bi ta spadal nekam iz zlate sredine proti normalnosti.)
>Zaradi tega so standardizirali zadnji spoiler.
In so inženirji razvili drugačno obliko aerodinamičnih delov, ki spet standardizirani zadnji spoiler zgubi pomen.
>Zaradi tega so standardizirali zadnji spoiler.
In so inženirji razvili drugačno obliko aerodinamičnih delov, ki spet standardizirani zadnji spoiler zgubi pomen.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
njok ::
Ne da bi nasprotoval temu kar pravite, ampak v intervjuju, ki ga je nekdo zadnjic nalimal tu, je Newey delez krivde za pomanjkanje prehitevanja pripisal selektivnemu spominu in mislim, da ima kar prav. Vcasih me malo spominjate na stare mame: "Jooj, to vreme dan danes pa res ni normalno!" Malo heca, brez zamere prosim ;)
Icematxyz ::
A se ti zajebavaš, al si pač neumen? Vozniki F1 znajo prehitevat. Če tega ne delajo, tega ne delajo zato ker ali ni možno, ali pa se ne splača tvegat. Nimajo se česa naučiti na novo. Sam treba jim je dati dirkalnike, ki omogočajo in pravila, ki omogočajo/spodbujajo prehitevanje na stezi. V preteklosti na stezi niso prehitevali toliko ker se ali ni dalo, oziroma ker je bilo prehitevanje skozi bokse lažje in z manj rizika. Temu se reče taktika, ne pa manjko sposobnosti. Kar ti praktično skoz tupiš - da so tipi nesposobni prehitevanja na stezi in se morejo tega "učiti na novo."
Znajo prehitevat. A prehitevajo pa ne. Ta pa je dobra. Si pa v tem sestavku napisal popolnoma isto ko jaz v enem prej. Važno samo da se ne strinjamo?
Prehitevati pa ne znajo. In se morajo tega šele naučiti. In če bodo prehitevali to sezono čedalje bolj. Pomeni da so se naučili prehitevati bolje kot so to znali do sedaj. Ker so vsi ostali pogoji in "strašanske omejitve" bolj ali manj enaki. Ni pa več prehitevanja v boksih. In za to bo se treba naučiti prehitevati kje drugje.
Tako da bomo videli če se res ne da prehitevati čez sezono. In kdo ima prav. Filozofiranja okoli tega je bilo dovolj. Bomo videli na dirkališču kaj drži in kaj ne. Če bodo več prehitevali. Pomeni da pač do sedaj niso znali. Ker to pač ni bilo tako zelo pomembno. Če pa imaš ti prav pa je krivo vse drugo samo dirkači ne. Potem bo pa malo prehitevanja. Oziroma se ne bo čedalje bolj stopnjevalo. Bomo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
noraguta ::
Znajo prehitevat. A prehitevajo pa ne. Ta pa je dobra. Si pa v tem sestavku napisal popolnoma isto ko jaz v enem prej. Važno samo da se ne strinjamo?
ja f1 šolo prfehitevanja ker vsi asi ki so v cirkusu niso šli čez selekcijo. a boš ti inštruktor? (pa res misl'š da nucaš opel astro da prideš u f19)??? ja 19
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Icematxyz ::
Selekcijo ja. Pol pa dobiš 19 letnike. 2 brata. Samo da se nekdo piše Senna. Samo da je Indijec ali Rus. Drugo ni pomembno? Po možnosti sin kakega mogotca ki je pripravljen sinu omogočiti mokre sanje?
Ne me smejat z selekcijo. Saj kot sem rekel. Filozofiranje je odveč. Če je res vse drugo krivo. In ne dirkači ki se bodo pač morali naučiti prehitevat. Potem se prehitevanje čez sezono ne bo stopnjevalo. Bomo videli.
Zakaj bi se prepirali o tem kar se tako ali tako ne bo oziralo na naše filozofiranje? Vsak ima svoja stališča. Kaj pa bo se pokazalo v praksi pa bomo tako videli. Če bodo se naučili prehiteva. In bodo prehitevali.
Ali kot pravite to ne bo mogoče ker pač je vse drugo krivo. Samo to ne da ti izvrstni prvovrstni dirkači ne znajo prehitevati.
Ne me smejat z selekcijo. Saj kot sem rekel. Filozofiranje je odveč. Če je res vse drugo krivo. In ne dirkači ki se bodo pač morali naučiti prehitevat. Potem se prehitevanje čez sezono ne bo stopnjevalo. Bomo videli.
Zakaj bi se prepirali o tem kar se tako ali tako ne bo oziralo na naše filozofiranje? Vsak ima svoja stališča. Kaj pa bo se pokazalo v praksi pa bomo tako videli. Če bodo se naučili prehiteva. In bodo prehitevali.
Ali kot pravite to ne bo mogoče ker pač je vse drugo krivo. Samo to ne da ti izvrstni prvovrstni dirkači ne znajo prehitevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
globoko grlo ::
da malo preusmerim temo :)
A gremo stavt kdaj bo šuml zmagu prvo dirko po comebacku?
Jest pravim, da bo čez 2-3 dirke na stopničkah, če bo le avto mel kolkr tolk ok.
A gremo stavt kdaj bo šuml zmagu prvo dirko po comebacku?
Jest pravim, da bo čez 2-3 dirke na stopničkah, če bo le avto mel kolkr tolk ok.
rsroki ::
...Schumi še lep čas ne bo zmagoval...če bo letos vsaj 1x bo že uspeh...konkurenca je velika, dirkalnik pa ni ravno najboljši..
rsroki
JanezekNovak ::
globoko grlo je izjavil:
da malo preusmerim temo :)
A gremo stavt kdaj bo šuml zmagu prvo dirko po comebacku?
Jest pravim, da bo čez 2-3 dirke na stopničkah, če bo le avto mel kolkr tolk ok.
Tole lahko napišeš čisto za vsakega dirkača.
A gremo stavt kdaj bo Senna/Schumacher/Petrov/Webber/Vettel zmagu prvo dirko?
Jest pravim, da bo čez 2-3 dirke na stopničkah, če bo le avto mel kolkr tolk ok.
http://www.euroairsoft.com/
Daedalus ::
Če ne bo Šumaher kmal prišel "k sebi", zna izpast kot da je bil veliki comeback soliden kiks. Vsaj zaenkrat ni nič kaj impresioniral. Ne da je slab... lahko pa da je izgubil tisto nekaj ostrine, ki loči dirkače F1 na prvake in vse ostale.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
PrimozR ::
Vsi ki pravite, da ne znajo prehitevati, niste videli Hamiltona v GP2 na dirki v Turčiji?
Good Guy ::
Če ne bo Šumaher kmal prišel "k sebi", zna izpast kot da je bil veliki comeback soliden kiks. Vsaj zaenkrat ni nič kaj impresioniral. Ne da je slab... lahko pa da je izgubil tisto nekaj ostrine, ki loči dirkače F1 na prvake in vse ostale.
če bi se mu šlo za zmage bi šou h ferariju, to je jasno...
on dirka bolj zaradi veselja kot pa kaj drugega(da pa mal obudi stare čase je pa itak brown odlična izbira)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Icematxyz ::
Verjetno bo Kubica letos dober? Schumacher pa ne vem kdaj bo na stopničkah. Vem le da ne bo odnehal dokler tja ne pride. In da bo se temu cilju popolnoma podredil!
Zaenkrat je verjetno še malo previden. In dokler ne bo popolnoma prepričan vase da je na svoji strani dosegel optimum bo verjetno še kakšno na svoj račun požrl. Ko bo pa ocenil da je svoje naredil in če rezultata ne bo potem bo pa še veselo v garažah? In če bi moral ugibati. Dvomim da bodo v garažah ostali ravnodušni. In dvomim da bo on mirno lepo se vozil na kakšnem 10 mestu. In le užival v razgledu pa si mislil kako lepo mu je.
Zaenkrat je verjetno še malo previden. In dokler ne bo popolnoma prepričan vase da je na svoji strani dosegel optimum bo verjetno še kakšno na svoj račun požrl. Ko bo pa ocenil da je svoje naredil in če rezultata ne bo potem bo pa še veselo v garažah? In če bi moral ugibati. Dvomim da bodo v garažah ostali ravnodušni. In dvomim da bo on mirno lepo se vozil na kakšnem 10 mestu. In le užival v razgledu pa si mislil kako lepo mu je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
ABX ::
Schumacher ni samo voznik, je tudi tester in razvijalec dirkalnika.
Rajko je bil recimo samo voznik in Ferrari ni bil preveč navdušen nad njim.
Rajko je bil recimo samo voznik in Ferrari ni bil preveč navdušen nad njim.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Jst ::
Icematrix: Daj dirkače Formule1 v Indy bolide, pa boš videl prehitevanja. Na stezi, da ne bo pomote. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Daedalus ::
Rajko je bil recimo samo voznik in Ferrari ni bil preveč navdušen nad njim.
To ni res. Poišči in preberi kdaj komentarje njegovega dirkaškega inženirja in mehanikov. Rajko je po besedah ljudi, ki so delali (ali pa še delajo) z njim vedno dal sicer kratek, ampak zelo natančen feedback o tem, kaj se dogaja z dirkalnikom. Je pa precej svojeglav in totalna PR nočna mora. Pri Ferrariju pa imajo tudi kr lepo zgodovino sporov s svetovnimi prvaki, go check it out.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
CleanPower ::
moja stavna napoved
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Alonso/Hamilton
Napoved: Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 1.45
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Alonso/Vettel
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.40
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Barrichello/Hülkenberg
Napoved: Rubens Barrichello (BRA/Williams) 1.15
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Buemi/Alguersuari
Napoved: Sebastien Buemi (SUI/S. Toro Rosso) 1.12
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Hamilton/Vettel
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.20
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Kubica/Petrov
Napoved: Robert Kubica (POL/Renault) 1.05
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Schumacher/Rosberg
Napoved: Nico Rosberg (GER/Mercedes) 1.65
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Sutil/Kubica
Napoved: Robert Kubica (POL/Renault) 1.75
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Vettel/Webber
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.28
VN Malezije - kvalifikacije
Najboljši 3
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.25
VN Malezije - kvalifikacije
Se bo Robert Kubica (POL/Renault) uvrstil v 3. del kvalifikacij?
Napoved: Da 1.35
20.55
Skupna kvota
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Alonso/Hamilton
Napoved: Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 1.45
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Alonso/Vettel
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.40
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Barrichello/Hülkenberg
Napoved: Rubens Barrichello (BRA/Williams) 1.15
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Buemi/Alguersuari
Napoved: Sebastien Buemi (SUI/S. Toro Rosso) 1.12
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Hamilton/Vettel
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.20
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Kubica/Petrov
Napoved: Robert Kubica (POL/Renault) 1.05
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Schumacher/Rosberg
Napoved: Nico Rosberg (GER/Mercedes) 1.65
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Sutil/Kubica
Napoved: Robert Kubica (POL/Renault) 1.75
VN Malezije - kvalifikacije
Head-to-Head Vettel/Webber
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.28
VN Malezije - kvalifikacije
Najboljši 3
Napoved: Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 1.25
VN Malezije - kvalifikacije
Se bo Robert Kubica (POL/Renault) uvrstil v 3. del kvalifikacij?
Napoved: Da 1.35
20.55
Skupna kvota
Alexius Heristalski ::
Schumacher pa ne vem kdaj bo na stopničkah. Vem le da ne bo odnehal dokler tja ne pride. In da bo se temu cilju popolnoma podredil!
Zaenkrat je verjetno še malo previden. In dokler ne bo popolnoma prepričan vase da je na svoji strani dosegel optimum bo verjetno še kakšno na svoj račun požrl. Ko bo pa ocenil da je svoje naredil in če rezultata ne bo potem bo pa še veselo v garažah? In če bi moral ugibati. Dvomim da bodo v garažah ostali ravnodušni. In dvomim da bo on mirno lepo se vozil na kakšnem 10 mestu. In le užival v razgledu pa si mislil kako lepo mu je.
Verjetno se mora naučiti prehitevati. Pol pa bo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Icematxyz ::
Verjetno se mora naučiti prehitevati. Pol pa bo.
Tudi drži. Nenazadnje na zadnji tekmi ni znal prehiteti kar nekaj časa proti njemu zagotovo amaterskega voznika v slabšem avtomobilu. Ampak potem ga pa vseeno je. Pa ne le njega.
Tudi MS se še more naučiti prehitevati. Nenazadnje tega že nekaj let ni počel. In ko je še on bil aktivni voznik in preden je zapustil F1 so se dokaj dosti prehitevali v boksih. Tako kot imate določeni uporabniki slo-tech najraje kot kaže. Ampak glede na to da je prišel do točk po začetni nesreči. Je prehiteval. Tako da očitno on že do neke mere to zna? In ne joka da ne gre? Kot nekateri tu trdite? Ali kaj si mislil? Da je prišel do točk s tem da je prehiteval v boksih? Kako je drugače prišel do točk. Če ni prehiteval? Oziroma kako je lahko prehiteval. Če pa to bojda ne gre? F1 bolid tega pač naj nebi dopuščal in ne gre? Potem je pa on res bog kot pravijo nekateri če pa je mu uspelo?
Eni bodo jokali da ne gre.
Drugi pa bodo se naučili in po levi, desni in če treba preko prehitevali. In te si bomo zapomnili najverjetneje. Tistih ki pa pravijo da ne gre pa verjetno ne.
Ta samoumevnost da pa sedaj kar vsi znajo z zaprtimi očmi prehitevati. Ker češ da so sami prvovrstni dirkači. In da bi znali prehitevati v gokardu in na kolesu. Potem pa zagotovo znajo tudi zelo dobro prehitevati v F1? In da v enačbo ne vključite preprostega dejstva da je situacija letos popolnoma drugačna. Da še lani je F1 pač bil šov kjer na vrhu prioritet dirkača zagotovo ni bilo znanje prehitevanje. To je bilo šele za taktiko, boksi, zmogljivostjo avtomobila in statustom v moštvi. Potem pač se brezveze o tem pogovarjati. Če trdite da tisti dirkači z tistega šova zdaj kar čez noč znajo z zaprtimi očmi prehitevati. In to početi ker se od njih to pričakuje. In je to njihova prva dirkaška prioriteta.
Kot da bi rekel ker nekdo zna voziti se z rolko in je v tem najboljši na svetu da bo gotovo dober (najboljši na svetu) tudi na rolerjih. In to čez noč. Pa kaj še.
Prehitevanje je nova prioriteta v F1. Še lani to zagotovo ni bila! Oziroam daleč od tega da bi bila. Lani to prioriteta dirkača.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Icematxyz ::
Jaz trdim da zagotovo to prejšnje sezone ni bila prioriteta. In da bodo te veščine se sedaj pač morali naučiti in jo izrabljati bistveno bolj kot so to morali početi v preteklosti če so hoteli biti dobri. Da ne rečem najboljši. In kdo trdi da to (prehitevati) sedaj že vsi po vrsti znajo vrhunsko. Ne vem od kod mu podlaga za takšno trditev. Če pa profil dobrega dirkača F1 v preteklosti ni zahteval na prvem mestu znanje prehitevanja. Se pravi že v osnovi tisti ki daste vse na "odlično" selekcijo. Ste še pri selekciji ki je iskala nek drug profil dirkača?
Kdo pa trdi da je F1 v preteklih letih bila tekma ki se je odločala z prehitevanji na dirkališču pa verjetno F1 ni gledal. Oziroma je morda mislil da je prehitevanje to ko se Ališič začne dret.
Smešno pa mi je da moraš to takšnim silnim poznavalcem F1 sploh razlagati. Da F1 zadnja leta pač ni bila šport kjer bi bila prioriteta voznika ta da zna odlično prehitevati. In s tem odločati praktično o vsem.
In zdaj trditi da pa kar čez noč so pa vsi na svojem maksimumu z znanjem prehitevanja. Pa mislim da bo iz dirke v dirko bolj jasno da je to napačna predpostavka. Zdaj pa če mislim da bodo konec te sezone dirkači F1 znali bolje prehitevati kot so znali on koncu prejšnje sezone? Da.
Kdo pa trdi da je F1 v preteklih letih bila tekma ki se je odločala z prehitevanji na dirkališču pa verjetno F1 ni gledal. Oziroma je morda mislil da je prehitevanje to ko se Ališič začne dret.
Smešno pa mi je da moraš to takšnim silnim poznavalcem F1 sploh razlagati. Da F1 zadnja leta pač ni bila šport kjer bi bila prioriteta voznika ta da zna odlično prehitevati. In s tem odločati praktično o vsem.
In zdaj trditi da pa kar čez noč so pa vsi na svojem maksimumu z znanjem prehitevanja. Pa mislim da bo iz dirke v dirko bolj jasno da je to napačna predpostavka. Zdaj pa če mislim da bodo konec te sezone dirkači F1 znali bolje prehitevati kot so znali on koncu prejšnje sezone? Da.
PrimozR ::
Dej, poglej si GP2 dirko iz Istnabula, ko je bil Hamitlon tam v zadnji sezoni. Resno. Da boš lažje spal.
Jst ::
Icematrix: Si ti sploh kdaj vozil avto? Če si, si kdaj koga prehitel?
Čeprav se analogijami z avti tu na slo-techu izogibamo, je ta na mestu:
HOčeš prehiteti voznika pred tabo. Veš, da bo za naslednjim ovinkom ravnina. In pritisniš plin, da se mu v ovinku približuješ. On ima pa iz prtljažnika namontirano jet turbino. In ko vidi, da si dovolj blizu (nekaj metrov za njim ob koncu ovinka), vklopu jet, ki piha pod tvoj avto. Sprednji del avta ti začne dvigovati, tako da ne moreš več zavijati v smeri ovinka. Odletiš ven.
Točno takšno aerodinamiko imajo v F1. Kako se boš v takem primeru naučil prehitevati?? A Ice?? Razsvetli nas!
Torej klasično prehitevanje odpade.
Kako pa bodo prehitevali v F1? Dirkač mora imeti 3-4 sekunde na krog hitrejši avto, da ga lahko na ravnini prehiti. Dirkači pa znajo braniti svojo pozicijo, tako da je še tako hitremu dirkaču/bolidu, prehitevanje oteženo.
Če je pa hitrejši samo 1-2 sekundi na krog, je pa to premalo, da bi ga lahko prehitel. Mora čakati, da dirkač pred njim naredi napako.
Čeprav se analogijami z avti tu na slo-techu izogibamo, je ta na mestu:
HOčeš prehiteti voznika pred tabo. Veš, da bo za naslednjim ovinkom ravnina. In pritisniš plin, da se mu v ovinku približuješ. On ima pa iz prtljažnika namontirano jet turbino. In ko vidi, da si dovolj blizu (nekaj metrov za njim ob koncu ovinka), vklopu jet, ki piha pod tvoj avto. Sprednji del avta ti začne dvigovati, tako da ne moreš več zavijati v smeri ovinka. Odletiš ven.
Točno takšno aerodinamiko imajo v F1. Kako se boš v takem primeru naučil prehitevati?? A Ice?? Razsvetli nas!
Torej klasično prehitevanje odpade.
Kako pa bodo prehitevali v F1? Dirkač mora imeti 3-4 sekunde na krog hitrejši avto, da ga lahko na ravnini prehiti. Dirkači pa znajo braniti svojo pozicijo, tako da je še tako hitremu dirkaču/bolidu, prehitevanje oteženo.
Če je pa hitrejši samo 1-2 sekundi na krog, je pa to premalo, da bi ga lahko prehitel. Mora čakati, da dirkač pred njim naredi napako.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Icematrix:
Veš kaj je včasih vožnja v zavetrju pomenila? Da tisti, ki je bil zadaj, je imel konkretno prednost, zavetrje mu je namreč omogočalo višjo hitrost (ob predpostavki, da sta oba bolida enako hitra).
Sedaj se vožnji v zavetrju vsi izogibajo?
Zakaj le? Kaj ne znajo več voziti v zavetrju? In se morajo še naučiti? :))
Veš kaj je včasih vožnja v zavetrju pomenila? Da tisti, ki je bil zadaj, je imel konkretno prednost, zavetrje mu je namreč omogočalo višjo hitrost (ob predpostavki, da sta oba bolida enako hitra).
Sedaj se vožnji v zavetrju vsi izogibajo?
Zakaj le? Kaj ne znajo več voziti v zavetrju? In se morajo še naučiti? :))
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Daedalus ::
Nenazadnje na zadnji tekmi ni znal prehiteti kar nekaj časa proti njemu zagotovo amaterskega voznika v slabšem avtomobilu.
Imel je zaradi trka na štartu solidno poškodovan dirkalnik. Tak da nam zdaj pa res naredi uslugo in nehaj trollat. Al pa pejd trollat v ono slavno temo o tem, kako hitro lahko navadni smrtnik vozi F1 bolid na planetf1.com... maš tam enega somišljenika. Ki trdi, da lahko na podlagi "izkušenj" iz rFactorja pelje dirkalnik F1 vsaj tako hitro, kot najpočasnejši dirkač v F1. Na takem nivoju si s tem svojim utrujanjem.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jst ::
Se spomnite F1 dirkača Takuma Sato? On sedaj vozi Indy. Tam se v eni dirki toliko prehiteva, kot v celotni sezoni F1, če malo pretiravam.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Smisel F1 ni prehitevanje, ampak tam se išče najhitrejši dirkač. F1 naj bi imela ponujala najboljši dirkalnik v vsem motoršportu in v F1 naj bi vozili najboljši dirkači na svetu. F1 ni serija, ki bi hotela prehitevanje. Vsak, ki išče samo prehitevanje v nedeljo, gleda napačen šport. Nekako tako, kot bi pri košarki čakali, da žogo začnejo brcati.
Seveda so pravljice, da vozniki v F1 ne znajo prehitevati. Verjetno ne zna nihče to storiti bolje od njih.
Kot že rečeno, morali bi pustiti razvoj motorjev in bolj zavreti aerodinamiko in to je največ kar lahko naredijo. Ostalo morajo pokazati dirkači med katerimi pa žal razlike niso tako velike, kot so bile včasih.
Če se vrnemo v Malezijo - RB v tehničnih težavah (letos ne bo nič s Vettlovim naslovom), solidna sta McLaren in MB, Ferrari še ni spustil avta na prazno posodo, je pa, zanimivo, Massa ponovno v hudih težavah (po 0,5 do 0,7 na krog za Alonsom).
Tole me močno spominja na sezono 2008, ko je Kimi suvereno obvladoval Masso do Barcelone. Od tam naprej pa razvoj v Massino smer, posledično Kimi ni znal več ogreti gum v kvalifikacijah in Massa je odšel v boj za naslov. Me zanima kako bo letos. Resnično me zanima kako bodo odreagirali pri Ferrariju. Edina pomemban razlika od takrat je, da Šumija ni več v moštvu.
Seveda so pravljice, da vozniki v F1 ne znajo prehitevati. Verjetno ne zna nihče to storiti bolje od njih.
Kot že rečeno, morali bi pustiti razvoj motorjev in bolj zavreti aerodinamiko in to je največ kar lahko naredijo. Ostalo morajo pokazati dirkači med katerimi pa žal razlike niso tako velike, kot so bile včasih.
Če se vrnemo v Malezijo - RB v tehničnih težavah (letos ne bo nič s Vettlovim naslovom), solidna sta McLaren in MB, Ferrari še ni spustil avta na prazno posodo, je pa, zanimivo, Massa ponovno v hudih težavah (po 0,5 do 0,7 na krog za Alonsom).
Tole me močno spominja na sezono 2008, ko je Kimi suvereno obvladoval Masso do Barcelone. Od tam naprej pa razvoj v Massino smer, posledično Kimi ni znal več ogreti gum v kvalifikacijah in Massa je odšel v boj za naslov. Me zanima kako bo letos. Resnično me zanima kako bodo odreagirali pri Ferrariju. Edina pomemban razlika od takrat je, da Šumija ni več v moštvu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Top 10 favoritov za jutranje kvalifikacije ostajajo vedno isti:
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 2.40
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 5.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 6.00
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 8.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 13.00
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 13.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 17.00
Michael Schumacher (GER/Mercedes) 17.00
Adrian Sutil (GER/Force India) 23.00
Robert Kubica (POL/Renault) 26.00
Red Bull je še vedno najhitrejša, na Masso ne stavi več noben, Button je pridobil nekaj zaupanja in Schumacher počasi prihaja nazaj v formo (kot zelo dober voznik, ne stari fenomen).
Ampak to je F1 in vse se lahko spremeni čez noč.
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 2.40
Fernando Alonso (ESP/Ferrari) 5.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 6.00
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 8.00
Jenson Button (GBR/McLaren) 13.00
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 13.00
Nico Rosberg (GER/Mercedes) 17.00
Michael Schumacher (GER/Mercedes) 17.00
Adrian Sutil (GER/Force India) 23.00
Robert Kubica (POL/Renault) 26.00
Red Bull je še vedno najhitrejša, na Masso ne stavi več noben, Button je pridobil nekaj zaupanja in Schumacher počasi prihaja nazaj v formo (kot zelo dober voznik, ne stari fenomen).
Ampak to je F1 in vse se lahko spremeni čez noč.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
BlackHole ::
Super Sonic je izjavil:
Tole me močno spominja na sezono 2008, ko je Kimi suvereno obvladoval Masso do Barcelone. Od tam naprej pa razvoj v Massino smer, posledično Kimi ni znal več ogreti gum v kvalifikacijah in Massa je odšel v boj za naslov.
Pred tem pa je torej razvoj bil namenjen Kimiju, po tvoji logiki.
LP Marko
Super Sonic ::
"Pred tem pa je torej razvoj bil namenjen Kimiju, po tvoji logiki."
Tudi če je bil (pa ni bil, gre samo za osnutek, ko je dirkalnik na razvojni stopnji okoli 70%, potem se pa definira razvoj v smer) je bil z razlogom - Kimi je bil leta 2007 sv. prvak in mnogo hitrejši od Masse. Tudi do Barcelone 2008 je bil Massa že za okoli 20 točk zadaj in ni nobenega razloga za takšno početje, kot so se ga takrat šli - spremba vzmetja ipd. Pomembno je bilo takrat to, da Kimi ni razumel pnevmatik, točno tako, kot jih Felipe ne razume letos. Ne s polnim tankom, niti praznim ne.
Samo ni bil tak les in je imel pace med dirko vseeno hitrejši od Masse, samo kaj, ko je vedno poštartal z večjo količino goriva, zaradi slabih kvalifikacij. Si lahko pogledaš DHL nagrado za sezono 2008, kdo jo je dobil in zakaj.
Sploh pa, ne pozabimo, Kimiju so plačali mastno, da letos ne dirka, zato da se Felipe lahko vozi po pol sekunde za Alonsom in ga še ovira med dirko na poti do točk.
Zato sem pa rekel, da me zanima, zelo zanima, kaj bo letos s tem moštvom. Nekaj je povsem jasno - Alonso je v super formi in mu je vse jasno.
Tudi če je bil (pa ni bil, gre samo za osnutek, ko je dirkalnik na razvojni stopnji okoli 70%, potem se pa definira razvoj v smer) je bil z razlogom - Kimi je bil leta 2007 sv. prvak in mnogo hitrejši od Masse. Tudi do Barcelone 2008 je bil Massa že za okoli 20 točk zadaj in ni nobenega razloga za takšno početje, kot so se ga takrat šli - spremba vzmetja ipd. Pomembno je bilo takrat to, da Kimi ni razumel pnevmatik, točno tako, kot jih Felipe ne razume letos. Ne s polnim tankom, niti praznim ne.
Samo ni bil tak les in je imel pace med dirko vseeno hitrejši od Masse, samo kaj, ko je vedno poštartal z večjo količino goriva, zaradi slabih kvalifikacij. Si lahko pogledaš DHL nagrado za sezono 2008, kdo jo je dobil in zakaj.
Sploh pa, ne pozabimo, Kimiju so plačali mastno, da letos ne dirka, zato da se Felipe lahko vozi po pol sekunde za Alonsom in ga še ovira med dirko na poti do točk.
Zato sem pa rekel, da me zanima, zelo zanima, kaj bo letos s tem moštvom. Nekaj je povsem jasno - Alonso je v super formi in mu je vse jasno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
ABX ::
Alonso je v super formi od kar je prišel v F1. Napaka na prejšnji dirki je za njega zelo redka in statistično gledano verjetno tudi letos zadnja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
Težko govorimo o njegovi formi, ker dejansko je bilo podrejeno vse njemu v Renaultu, v McLarnu so ga pa zavirali, tko da, jaz težko opisujem to tako. Mene je on še najbolj navdušil prvo sezono v Minardiju in prvo pri Renaultu. V Minardiju je imel izjemen debi, ko je dosegel 17 mesto v kval. in to par sekund pred svojim moštevenim kolegom (ki se ga ne spomnim iz glave). Drugače je pa on odstavil Šumija, nekaj kar Kimiju takrat ni uspelo v najboljših letih (delno še vedno krivim Neweya, ker Vettel gre direkt po isti poti kot Kimi).
Napaka na prejšnji dirki je pa posledica slabega štarta. Tako slabo že dolgo ni štartal nihče od najboljših (Rubensove bruke lani ne štejem) in ko enkrat izgubiš toliko mest samo zaradi štarta, se v prvem ovinku vedno dogajajo neumnosti. Je pa spet res, da je Alonso prikazal fantastično vožnjo iz ozadnja, spet nekaj kar me je spomnilo na Suzuko 2005, ko je Kimi naredil raztur. Samo v nedeljo je Felipe pička*sto (se opravičujem izrazu) zaklenil vrata. V moštvu so pa nemo opazovali in izbrali "second choice". Alonso se je bo dirki zdel zelo zadovoljen, kar me še danes čudi, ampak sej, ko si toliko hitrejši od moštvega kolega, skrbi za strah ni.
Napaka na prejšnji dirki je pa posledica slabega štarta. Tako slabo že dolgo ni štartal nihče od najboljših (Rubensove bruke lani ne štejem) in ko enkrat izgubiš toliko mest samo zaradi štarta, se v prvem ovinku vedno dogajajo neumnosti. Je pa spet res, da je Alonso prikazal fantastično vožnjo iz ozadnja, spet nekaj kar me je spomnilo na Suzuko 2005, ko je Kimi naredil raztur. Samo v nedeljo je Felipe pička*sto (se opravičujem izrazu) zaklenil vrata. V moštvu so pa nemo opazovali in izbrali "second choice". Alonso se je bo dirki zdel zelo zadovoljen, kar me še danes čudi, ampak sej, ko si toliko hitrejši od moštvega kolega, skrbi za strah ni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Daedalus ::
Če se vrnemo v Malezijo - RB v tehničnih težavah (letos ne bo nič s Vettlovim naslovom), solidna sta McLaren in MB, Ferrari še ni spustil avta na prazno posodo, je pa, zanimivo, Massa ponovno v hudih težavah (po 0,5 do 0,7 na krog za Alonsom).
RB odpisat po dveh dirkah? Nikol.
Pred tem pa je torej razvoj bil namenjen Kimiju, po tvoji logiki.
Verjetno ne toliko, kot je bil pol ekskluzivno namenjen Massi. Posebne vrste sramota za Ferrari je bila, ko je Kimi enkrat proti koncu sezone zahteval montažo šitiri mesece stare razvojne verzije sprednjega vzmetenja in bil na lepem spet hiter. Tisto je bila blamaža na kvadrat. Massa je pač dober samo toliko časa, dokler se ga boža po glavi (in med dirko konstantno spodbuja). Drugače zabedira in je konc. In to se mu zna spet zgoditi.
Zato sem pa rekel, da me zanima, zelo zanima, kaj bo letos s tem moštvom. Nekaj je povsem jasno - Alonso je v super formi in mu je vse jasno.
Na pol sezone bo kabum in se bo Felipe baby razjokal. Sam šit, zdaj ni več v moštvu Šumaherja, ki bi mu kril hrbet. Razmerje moči je pa jasno... Sam prejšnjo dirko poglej.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
"RB odpisat po dveh dirkah? Nikol."
Ja, avto se kvari. Testiranj nekaj veliko ni,... Ne vem no. Vettlu bi pripadalo 50 točk, ima jih 12. Zavrti se mi film iz let McLarna in Kimija, ko so lahko testiral kolikor so želel, pa jim na koncu še vedno ni uspelo postavil zanesljivega avtomobila. Ko je Newey odšel, je pa McLaren deloval ko švicarska ura.
"Na pol sezone bo kabum in se bo Felipe baby razjokal."
Verjetno ja, samo najbolj važno je kaj bodo počeli Dyer, Costa in Smeadly. Za Dominicalija me pa ne skrbi, ker verjetno so mu šteti dnevi, če ne bo naslova letos, tko da on bo na Alonsovi strani, če bodo rezultati. Kimiju, naprimer, tudi rezultati niso bili dovolj in je "moral" odditi.
Ja, avto se kvari. Testiranj nekaj veliko ni,... Ne vem no. Vettlu bi pripadalo 50 točk, ima jih 12. Zavrti se mi film iz let McLarna in Kimija, ko so lahko testiral kolikor so želel, pa jim na koncu še vedno ni uspelo postavil zanesljivega avtomobila. Ko je Newey odšel, je pa McLaren deloval ko švicarska ura.
"Na pol sezone bo kabum in se bo Felipe baby razjokal."
Verjetno ja, samo najbolj važno je kaj bodo počeli Dyer, Costa in Smeadly. Za Dominicalija me pa ne skrbi, ker verjetno so mu šteti dnevi, če ne bo naslova letos, tko da on bo na Alonsovi strani, če bodo rezultati. Kimiju, naprimer, tudi rezultati niso bili dovolj in je "moral" odditi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Icematxyz ::
Do da ne bo popolnoma nobenega dvoma več. Ker če ne bi tega tu napisal nedvoumno bi zanikal vse to kar sem govoril leta. Tudi v temah o F1 na slo-tech.
F1 vozniki do letošnjega leta v F1 bolidu ne znajo prehitevati. Za to ker preprosto se ni to od njih zahtevalo kot prioriteta. Če pa je v kakšni dirki kdo koga prehiteval je to bistveno premalo za to da bi rekel da je F1 zadnja leta bila šport kjer dirkači pridobivajo mesta na dirkališču. In nikjer drugje kot na dirkališču. Oziroma da je razmerje bistveno v prid prehitevanju na dirkališču. Tudi če so krive tehnične omejitve ali preprosto dejstvo da je bolj smiselno prehitevati v boksih. To mene ne zanima. Pravih dvobojev na dirkališču in realiziranih mojstrih prehitevanj na najvišjem nivoju na dirkališču je v zadnjem obdobju bilo bistveno premalo. Da bi lahko rekel da so dirkači F1 to odlično obvladali. Žal niso niti približno.
Tako da je. Ne znajo prehitevati. In letos so šele na šolanju kako se to počne.
Pa tudi če znajo prehitevati z kolesom, avtomobilom po ulicah Melbourna, indy bolidu... Na dirkališču so bili kot nogometaši ki igrajo nogomet. Ne znajo pa dati gola. Kdorkoli to zanika pač ni spremljal F1. Ali pa je spremljal F1 pa je mislil da je prehitevanje to ko se Ališič začne dret.
Jaz že mirno spim. Brez skrbi. Ker vem da se je F1 končno odločila malo počistiti zadeve v svojih vrstah.
In da končno bo dober dirkač tisti ki bo znal v večji meri pridobivati mesta na dirkališču. In bo znal prehitevati.
F1 vozniki do letošnjega leta v F1 bolidu ne znajo prehitevati. Za to ker preprosto se ni to od njih zahtevalo kot prioriteta. Če pa je v kakšni dirki kdo koga prehiteval je to bistveno premalo za to da bi rekel da je F1 zadnja leta bila šport kjer dirkači pridobivajo mesta na dirkališču. In nikjer drugje kot na dirkališču. Oziroma da je razmerje bistveno v prid prehitevanju na dirkališču. Tudi če so krive tehnične omejitve ali preprosto dejstvo da je bolj smiselno prehitevati v boksih. To mene ne zanima. Pravih dvobojev na dirkališču in realiziranih mojstrih prehitevanj na najvišjem nivoju na dirkališču je v zadnjem obdobju bilo bistveno premalo. Da bi lahko rekel da so dirkači F1 to odlično obvladali. Žal niso niti približno.
Tako da je. Ne znajo prehitevati. In letos so šele na šolanju kako se to počne.
Pa tudi če znajo prehitevati z kolesom, avtomobilom po ulicah Melbourna, indy bolidu... Na dirkališču so bili kot nogometaši ki igrajo nogomet. Ne znajo pa dati gola. Kdorkoli to zanika pač ni spremljal F1. Ali pa je spremljal F1 pa je mislil da je prehitevanje to ko se Ališič začne dret.
Jaz že mirno spim. Brez skrbi. Ker vem da se je F1 končno odločila malo počistiti zadeve v svojih vrstah.
In da končno bo dober dirkač tisti ki bo znal v večji meri pridobivati mesta na dirkališču. In bo znal prehitevati.
ABX ::
Verjetno je Alnoso zdaj dovolj izkušen in razume da se svet ne vrti okoli njega.
@Icematxyz: a ko se ulije vsi tej dirkači se takoj naučijo prehiteva? In ko posije sonce so ko zlate ribice in vse skupaj pozabijo?
@Icematxyz: a ko se ulije vsi tej dirkači se takoj naučijo prehiteva? In ko posije sonce so ko zlate ribice in vse skupaj pozabijo?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285401 (180869) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136406 (95155) | Jst |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90327 (52706) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80777 (53097) | 'FireSTORM' |