» »

Formula 1 2010

Formula 1 2010

««
6 / 24
»»

Jst ::

Jaz pa ponoči nisem mogel zaspati, potem vstal za F1, nazaj zaspal na naslonjaču in se zbudil za 10 zadnjih krogov. Potem pa spet nazaj zaspal in se pred dobre pol ure (14:00) zbudil. Škoda.

edit: mislim, da bom jutri pogledal BBCjev prenos....
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

snow ::

Dobro je Button eliminiral Alonsa in Schumacherja v prvem ovinku ;)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Daedalus ::

Massa je... počasn. Alonzo mu je prilezel tik za difuzor daleč iz ozadja. Kar se tiče Hamiltona, IMHO drug set gum ni bil napačna odločitev. Še te je skuhal (po 22 krogih), pa ni mogel mimo Alonsa, ki je večino dirke vozil enim setom slick gum. Button pa je veeliko tvegal, ostal na stezi po menjavi na slick gume in zmagal. Briljantno. Ajde, menda mu je resda uspelo sesut intermediate gume v šestih krogih, sam vseeno, ujel je točno pravi trenutek za menjavo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

snow je izjavil:

Dobro je Button eliminiral Alonsa in Schumacherja v prvem ovinku ;)


Button ni bil prav nič kriv. Alonso ne gleda v ogledala.

Drugače pa fantastična dirka in čestitke za Buttona in Kubico. Res mojstra.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

Fantazija od f1 dirkanja tole, kar smo videli v Melbourne-u.
Ne vem če je kdo opazil, ampak med dirko na HTV2 niti 1x ni bilo EPP prekinitev:>
"Man of the day" je definitivno Kubica. Buttonova taktika je v prvem krogu izgledala kot ubitačen fail (ponovna napoved dežja, izleti s steze), a se je plošča hitro obrnila.
Zahvala Webberju in Lewisu za popestritev dirke, škoda za Vettla...

Je pa takole dosti logično, kaj naredi (mokre)dirke tako zanimive - pomanjkanje oprijema.
Drugače rečeno, aerodinamika bi znala biti le grešni kozel, Bridgestone dela preprosto predobre gume. Morale bi biti precej trše in nuditi bistveno manj oprijema.
Tule je en odličen interviju s strokovnjakom na to temo - klik

Po mnenju Frank Dernie-a se bo akcijo na stezi bistveno izboljšalo le z posrednim "siljenjem" dirkačev v (ponovno) delanje napak na stezi (ročno menjavanje prestav, gume z slabšim oprijemom), ne pa z lovljenjem neke utopično idealne aerodinamične konfiguracije (ki kot takšna, zaradi konstantnega razvoja in "mašenja" lukenj v pravilniku itak ne more obstati).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

PrimozR ::

Super Sonic ::

Kdaj je že kdo videl zanimivi dirko v Bahrajnu? Ali pa v Valenciji? Singapur?

In kdaj je videl kdo zanimivo dirko v Melburnu, Spaju, Braziliji, Kanadi in ipd? Dirkalniki so skoz enaki, isti pravzaprav.

To je to. Steze so debilne, najprej. Potem pa šele vse ostalo. IMHO.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

http://24ur.com/sport/f1/ferrari-naj-se...

Fernando Alonso se je zavrtel v prvem ovinku avstralske dirke in padel na začelje, a je kmalu ujel moštvenega tekmeca Felipeja Masso. Čeprav je bil Španec hitrejši od Brazilca, ga ni uspel prehiteti, pri Ferrariju pa se v dvoboj niso želeli vmešati. Stefano Domenicali pravi, da se lahko dirkača borita in da se ekipa ne bo vmešala, da bi dala enemu dirkaču prednost. "Tako kot pri McLarnu - Lewis Hamilton in Jenson Button sta se borila na stezi. Vsaka ekipa ima dva dirkalnika. Če ne želiš imeti le enega dirkača in imaš dva dobra voznika, mora biti narava formule 1 takšna."

Šef rdečih je še dodal, da so dirkačema prepovedali le nepremišljene manevre v zadnjem delu dirke. "Imamo interno pravilo, da če se ne zgodi kaj posebnega, dirkača v zadnjem delu dirke spoštujeta pozicije drug drugega. Sicer pa se lahko napadata, kot želita."


Končno so spremenili vsaj navzven z zavzetim stališčem to kaj so tako radi v preteklosti počeli. Prirejali...

Glede prehitevanja pa brez skrbi. Tudi to še pride. Pa ne mislim s tem spet tistega "prehitevanja". V boksih.

njok ::

ripmork je izjavil:


Drugače rečeno, aerodinamika bi znala biti le grešni kozel, Bridgestone dela preprosto predobre gume. Morale bi biti precej trše in nuditi bistveno manj oprijema.


Samo še vedno ne takšne, ki bi kot nove zdržale celo dirko, ne gleda na to kako kdo vozi. Hočemo videt kdo zna šparat z njimi in kdo ne. Po drugi strani si pa bridgestone noče delat slabe reklame, zato namenoma oslabljenih gum najbrž ne bomo videli... rabili bi no-name gume, ki jih recimo izdeluje sava, tega pa noben ne ve :D

Icematxyz ::

No varnost mora biti številka 1 še vedno. Gume naj kar delujejo dobro. Niti nisem mnenja da bi morali iti v neke rešitve ki dirkače silijo v (nevarne) napake. To je bedarija.

Ne strinjam se tudi da glede aerodinamike ni bilo nič storjenega. Letos če niste opazili je vožnja v zavetrju postala že kar stalnica. Prehitevati pa se morajo pač še naučiti.

Dejstvo je da toliko časa tega niso rabili znati prehitevati da je vse sprenevedanje sedaj zakaj tega kar takoj ne počnejo na veliko odveč.

Dva dobra dirkača v dveh dobrih bolidih pa je tako malo verjetno da bo v dogledni prihodnosti prehitevanje otroško lahko. In niti si ne želim da bi bilo. Tudi ne-prehitevanje je adrenalinsko. Ampak le ob pogojem da veš da ob najmanjši napaki tistega ki je spredaj tisti zadaj švigne mimo. In pa seveda ob pogoju da se rizik pogumnega dirkača dokaj pogosto splača. In ne da je za to praktično vedno kaznovan. Mislim pa da ima ta sezona predpostavke da bo dokaj zanimiva!

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Pred vsako dirko poklicati gasilce in s cisternami vode dobro namočiti stezo. FIA: please take my proposition in consideration. Ali pa ob progi postaviti sprinklerje (škropilce). To bi tudi delovalo.

:D
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Zarad ene fakin F1 bi ti šel porabit na milijone litrov vode?!? Ti nisi gladek.

noraguta ::

Jst je izjavil:

Pred vsako dirko poklicati gasilce in s cisternami vode dobro namočiti stezo. FIA: please take my proposition in consideration. Ali pa ob progi postaviti sprinklerje (škropilce). To bi tudi delovalo.

:D

a nebi vlo laži , da jim spolerje porežejo is fleksarco?

ABX je izjavil:

snow je izjavil:

Dobro je Button eliminiral Alonsa in Schumacherja v prvem ovinku ;)


Button ni bil prav nič kriv. Alonso ne gleda v ogledala.

Drugače pa fantastična dirka in čestitke za Buttona in Kubico. Res mojstra.

ja pa še žmigovca ni dau. hamiltonu pa ni zavorna luč delala. matr , a ti gledaš formulo?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

PrimozR ::

A ma kdo slučajno posnetek tega pripetljaja? Na youtube ni nič pametnega.

Jst ::

>Zarad ene fakin F1 bi ti šel porabit na milijone litrov vode?!? Ti nisi gladek.

Na miljone se takoalitako porabi za organizacijo samo enega dirkaškega vikenda. Koliko porabijo šele ekipe, tudi za samo eno dirko. Voda bi bila kaplja v morje. :) (Hehe, odbit stavek.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

njok ::

Icematxyz je izjavil:

No varnost mora biti številka 1 še vedno. Gume naj kar delujejo dobro. Niti nisem mnenja da bi morali iti v neke rešitve ki dirkače silijo v (nevarne) napake. To je bedarija.


Nisem namigoval na to, da bi gume moralo iz lepega kar raznesti. Samo razlika bi lahko bila taka, da lahko neznejsi dirkac opravi dirko z enim postankom manj kot bolj agresivni - na istih ali razlicnih gumah. Bridgestone pa noce, da se vidi, kako se njihove gume izrabijo , zato na dirke raje pripeljejo trse razlicice.

ABX ::

PrimozR je izjavil:

A ma kdo slučajno posnetek tega pripetljaja? Na youtube ni nič pametnega.


ftp://krneki.ath.cx
krneki.avi

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=7vB...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Jst ::

Button ni bil nič kriv - Fonzi mu ni pustil nič prostora oziroma ga je dobesedno zaprl. Tudi če bi Gumbek bremzal na polno, bi prišlo do kontakta.

Fonzi je bil na sestanku dirkačev v petek najbolj glasen, da dirkači ne bi ovirali koga med kvalifikacijami in je rekel, da bo tudi sam v ekipi poskrbel, da mu sporočijo, kadar je kdo na power lapu, da se bo umaknil. In naslednji dan ravno On* ovira Šumija. Zato je Šumaher takoj po kvalifikacijah šel do njega in ga vprašal, če ga ni videl v vzvratnih ogledalih oziroma če mu niso sporočili iz komandnega pulta. Takrat je nastala tista znamenita slika:
 Schumacher vs Alonso

Schumacher vs Alonso



In na dirki spet ni gledal v ogledala. No, ker je bil štart, mu je napol oproščeno, ampak vseeno se mi zdi zanimiv potek zgodbe.


*Pa Hamko tudi, vendar on ni bil med najbolj glasnimi. Verjetno je bil tiho in se jokal, ker mu je Avstralska policija zaplenila avto. Hud udarec za njegov ego. :)))
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

ripmork ::

No varnost mora biti številka 1 še vedno. Gume naj kar delujejo dobro. Niti nisem mnenja da bi morali iti v neke rešitve ki dirkače silijo v (nevarne) napake. To je bedarija.

Definitivno varnost mora biti na prvem mestu - zato mislim, da je le en opremljvalec gum edina prava rešitev. Gumarska vojna avtomatsko pomeni iskanje limita pri razvoju - rezultat, ki smo ga videli pri tem pa je bilo precej počenih gum. Kako pa bi definiral siljenje v (nevarne) napake? Vrnitev trših gum bi seveda imela za posledico tudi (zopet) nižje hitrosti v ovinkih, počasnejše čase krogov.
Težje bi bilo voziti na meji brez napak. Delanje (ali ne-delanje) napak pa je bilo tisto, kar je včasih sestavljalo bistven del dinamike na dirkah.
Če se kdo spomni, koliko je bilo denimo sredi devetdesetih vrtenj na stezi, praktično vsako dirko so taki pripetljaji ločevali dobre od odličnih dirkačev.

Dirkanje z gumami z manj oprijema bi bilo podobno kot mokro dirkanje - na suhem. Zakaj komplicirati z zalivanjem steze?:).
Če je dirkanje v mokrem sprejemljiv riziko (manjši oprijem, manjše hitrosti), potem bi tudi drugačna sestava gum za suho stezo bila.

Aero rešitve v sezoni 2009 so korak v pravo smer, niso pa noben turning-point.
Absolutno pa je precejšnja krivda na strani organizatorjev - izbira dirkališč. Na enih in istih stezah vedno vidimo dobre dirke, in vice versa - na nekaterih se nikoli nič omembe vrednega ne dogaja. Žal je teh (kot po pravilu novejših, Tilkejevih) stez vedno več.

btw, dobra fotka, tale z Alonsom in MS-jem.
Deluje mi, ko da hoče MS nazaj v svojega Ferrarija zlesti, pa mu Alonso ne pusti:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

njok ::

Jst je izjavil:

In na dirki spet ni gledal v ogledala. No, ker je bil štart, mu je napol oproščeno, ampak vseeno se mi zdi zanimiv potek zgodbe.

Ne da bi koga zagovarjal, ampak baje so uporabnost ogledal precej zmanjsali s tem ko jih na racun ucinkovitejse aereodinamike montirajo dalec ven na boke.


Sicer pa je prav neverjetno, koliko oprijema imajo letos dirkalniki. Sem še enkrat pogledal onboard posnetka letošnjih pole positionov... precej ovinkov grejo na polno, ostale pa so na polnem gasu že zelo zgodaj.

Daedalus ::

Dejstvo je da toliko časa tega niso rabili znati prehitevati da je vse sprenevedanje sedaj zakaj tega kar takoj ne počnejo na veliko odveč.


Ti nisi resen. Na dirkalnike se med drugim montirajo (zdaj zaradi pravil nekoliko težje, pa vseeno) aerodinamični dodatki, katerih NAMEN je za dirkalnikom pustit čimbolj TURBOLENTEN zrak. S tem tistemu, ki ti sledi lepo sjebeš aerodinamično učinkovitost (in s tem oprijem), posledično pa ti izjemno težko, če sploh, lahko sledi v zavetrju. Ajde, po ravnini še nekak, skoz ovinke pa ne. Poglej si malo posnetke kakih prehitevanj iz 80-ih al pa prve polovice 90-ih. Takrat so včasih skozi hitre ovinke vozili dobesedno par centimetrov za dirkalnikom spredaj in na ravnino pripeljali v zavetrju, nato se je pa dalo dosečti razliko v hitrosti in prehiteti.

Danes? Če pride dirkalnik zadaj skoz ovinek onemu spredaj preblizu, zgubi oprijem na sprednjih kolesih, avto podkrmari (zelo očitno vidno) in adijo gre linija (kdaj pa kdaj pa celo s steze). Letos mogoče malenkost manj očitno, v preteklih sezonah pa se je to zelo dobro videlo. To je problem, poleg daleč preveč učinkovitih zavor. F1 se ustavi z 200 km/h na 0 km/h v 2,9s. Zdaj pa najdi prostor za mimo priti, če on pred tabo ne naredi kake napake. Dirka v Avstraliji je bila zanimiva zgolj zaradi dežja (in s tem večjih razlik med posamičnimi dirkalniki in dirkači, ter zaradi konstantnega spreminjanja razmer na stezi)... drugače bi zelo verjetno gledali procesijo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Pravilnik že gre v pravo smer a kaj ko vedno najdejo luknjo za izkoristit.

Naslednje leto bojo ukinili double diffuser in naj bi bila situacija boljša.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

globoko grlo ::

nej še prepovejo menjavo gum, pa bo bl zanimiv

njok ::

globoko grlo je izjavil:

nej še prepovejo menjavo gum, pa bo bl zanimiv

Saj so par let nazaj, pa se ni obneslo. Mislim, da so sedaj s slick gumami pravila kar ok, razen tega, da bridgestone na dolocene dirke nosi samo dolocene razlicice gum - nevem kje je tu fora.

ABX ::

njok je izjavil:

globoko grlo je izjavil:

nej še prepovejo menjavo gum, pa bo bl zanimiv

Saj so par let nazaj, pa se ni obneslo. Mislim, da so sedaj s slick gumami pravila kar ok, razen tega, da bridgestone na dolocene dirke nosi samo dolocene razlicice gum - nevem kje je tu fora.


Ker druge ne bi imele smisla in bi jih ignorirali.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

LordTado ::

Šumaher bol ni mogel zaje... kot se je,misli da bo kar car in je lepo podcenil mladiče...
Sedaj pa bo si nardil še večjo blamažo kot takrat ko je šel...

ABX ::

LordTado je izjavil:

Šumaher bol ni mogel zaje... kot se je,misli da bo kar car in je lepo podcenil mladiče...
Sedaj pa bo si nardil še večjo blamažo kot takrat ko je šel...


Schumacher je želel vozit F1 in zdaj jo vozi.

Kaj je zajebal pri tem planu?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Backup22 ::

Odšel je kot veliki zmagovalec oz. "ata". Tokrat ne bo odšel tako.
Če je želel voziti F1, bi lahko bil testni dirkač ali kaj podobnega...
//

ABX ::

Zgleda da nima več inferiorni kompleks če ne zmaga in vozit F1 mu je preveliko veselje.

Če ste vi užaljeni ker ne zmaguje več in to vidite kot Epic Fail to očitno njega ne skrbi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::

ABX je izjavil:

Ker druge ne bi imele smisla in bi jih ignorirali.


V bistvu sem prevec na hitro napisal - mislil sem na teh par pravil, ki grejo skupaj: 2 razlicici na dirko, ponavadi eno vmesno preskocijo, predvsem pa to, da morajo na dirki uporabiti obe - v vsem tem ne vidim neke dodane vrednosti. Da bi ostale ignorirali si malo na pamet napisal, se je ze parkrat zgodilo, da razlicice, ki so jih prinesli, niso bile ustrezne.

ABX ::

njok je izjavil:

ABX je izjavil:

Ker druge ne bi imele smisla in bi jih ignorirali.


V bistvu sem prevec na hitro napisal - mislil sem na teh par pravil, ki grejo skupaj: 2 razlicici na dirko, ponavadi eno vmesno preskocijo, predvsem pa to, da morajo na dirki uporabiti obe - v vsem tem ne vidim neke dodane vrednosti. Da bi ostale ignorirali si malo na pamet napisal, se je ze parkrat zgodilo, da razlicice, ki so jih prinesli, niso bile ustrezne.


To so bila pravila za leto 2009.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Neumnost prve kategorije je, da bi v takšnem elitnem športu razlike med tarekoč najboljšimi dirkači na svetu, delale gume. Gume morajo biti čim bolj nevtralne in razumeti jih morajo vsi.

Prava F1 je bila nekaj let nazaj, ko so bili dirkalniki F1 po 10s hitrejši od vseh ostalih dirkalnikov in tekmovanj. Danes so le bleda senca tega, v bistvu so na začetku dirke dirkalniki tako počasni, da je že dirkačem dolgčas in se čez to pritožujejo.

To samo mešetarjenje s pravili ter 1000 in 1 izmišljotino, da bi bile dirke bolj zanimive, je fail. Predvsem zato, ker bi vsi radi videli, kdo je najhitrejši, kdo se najbolj znajde pod določenimi pogoji. In ko se, nam postane dolgčas, ker mogoče tega moštva/dirkača nismo hoteli videti tam. To je bedarija.

Pravila je treba začrtati, nivo proračuna dvigniti na zmerno višino $(ne tako, da lahko Štefan pride in hoče biti zraven; koga letos zanima HRT, Virgin in Lotus??? Koga bodo ta moštva zanimala naslednje leto ali leto kasneje? Oni ubijajo tale šport, prava šlamastika je vse skupaj.) in furat zadevo leto za letom in to na atraktivnih stezah.

"Schumacher je želel vozit F1 in zdaj jo vozi."

Šumi se bo popolnoma razvredotil. Včasih je "pljuval" po raznih DC-jih, Rubensu, ipd, tale vikend je pa na vsa usta hvalil Alguersuarija (mimo katerega je Alonso švignil kot blisk, Šumi ga je gledal v rito več kot 35 krogov). Mislim, ni to - to. Tale dirka mu je bila pravzaprav pisana na (bivšo) kožo. Ne da ni napredoval ali da je stagniral. Nazadoval je. Ni čudno, da vse vsi čudijo kako je bil lahko zadovoljen s to dirko in rezulatom. Ob predstavi najboljših voznikov (Alosno, Vettel, Hamilton) je izgledal prav bogo in se privlekel do cilja kot 10.

To je "kr neki" in je pravi odraz današnje F1. Kr neki. Kr ena pravila, kr eni dirkači, kr ena moštva in kr ene proge. Vse je kr neki. Razen tiste zapuščine (moštva, dirkači in proge) prave F1, ki je umrla nekaj let nazaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Ti nisi resen. Na dirkalnike se med drugim montirajo (zdaj zaradi pravil nekoliko težje, pa vseeno) aerodinamični dodatki, katerih NAMEN je za dirkalnikom pustit čimbolj TURBOLENTEN zrak. S tem tistemu, ki ti sledi lepo sjebeš aerodinamično učinkovitost (in s tem oprijem), posledično pa ti izjemno težko, če sploh, lahko sledi v zavetrju.


Ja saj pravim. Sedaj pa če tega nisi opazil ni več. In se morajo šele znova naučiti prehitevati. Kot sem napisal. Ker ti mladci ko so v F1 že od samega začetka prehitevajo v boksih.

Dejstvo je da toliko časa tega niso rabili znati prehitevati da je vse sprenevedanje sedaj zakaj tega kar takoj ne počnejo na veliko odveč.


Tako da seveda sem resen. Prehitevati se morajo šele naučit. Ker do sedaj tega niso rabili početi. Ker se je pač to dogodilo na malo drugačen način. Na takšen da se ti F1 zastudi. Pa tudi če si jo imel prej rad.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

@Super Sonic

Letos so ponovno postavili rekordni čas na krog. Trenutno vozniki redno pridejo do 4-5G. Kaj ti želiš da so še hitrejši?

Formula 1 pa je slaba zaradi navijačev, če kdo ne zmaga je en velik FAIL. Zato vsak ki ni zmožen zmagat se raje poslovi kot poslušat Troll-e.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Daedalus ::

Ker ti mladci ko so v F1 že od samega začetka prehitevajo v boksih.


In v F1 so padli pač iz mamine p*čke, al kako? Niso za brezveze v F1. Tehnika je tista, ki ne omogoča dosti priložnosti za prehitevanje. Zakaj, sem pa že napisal.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Daedalus je izjavil:

Ker ti mladci ko so v F1 že od samega začetka prehitevajo v boksih.


In v F1 so padli pač iz mamine p*čke, al kako? Niso za brezveze v F1. Tehnika je tista, ki ne omogoča dosti priložnosti za prehitevanje. Zakaj, sem pa že napisal.


Torej če je tehnika tista ki ne omogoča dosti priložnosti za prehitevanje. Glej ga zlomka. Torej niso do sedaj dosti prehitevali? In se morajo to šele naučiti?

Z tega vidika je res ja. Kot da bi šele padli iz volvota...

Super Sonic ::

"Letos so ponovno postavili rekordni čas na krog."

Počasi. Avstralija je zelo specifična steza, poleg tega je bil pace med dirko zelo počasen, najitrejši krog pa za 4 sekunde počasnejši od tistega iz pred parih let.

"Kaj ti želiš da so še hitrejši?"

Ja. Tisti dirkalniki iz leta 2004 so postavili mejo, kjer dirkači niso zmogel več, dirkalnik pa bi lahko še. Tam nekje bi jaz postavljal pravila. To, da Eau Rouge vozijo vsi flat out in zraven zehajo, ni to. V10 nazaj, takoj.

"Formula 1 pa je slaba zaradi navijačev, če kdo ne zmaga je en velik FAIL."

Ja sej. In zato se vsi njim prilagajajo (FIA, FOTA), rezultat pa je tak kot je. Dirke v puščavi, Koreji, Indiji, Maleziji; dirkalniki pa do 7 sekund na razen po zmogljivosti. Kje bo meja, da bodo našli srečnega navijača, tud ne vem. Mogoče tam, ko bodo dovolil razne bližnice ali pa bodo hitrejše naložili za 100 kg.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

V10 so ukinili zaradi varnosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Rajš bi aerodinamiko porezal, kot je rekel Daedalus, pa bi blo vse ok.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Rajš bi aerodinamiko porezal, kot je rekel Daedalus, pa bi blo vse ok.


Sej so.

A kaj ko tej geek-i vedno najdejo nove luknje.

tehnologija > pravila
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Daedalus ::

Torej če je tehnika tista ki ne omogoča dosti priložnosti za prehitevanje. Glej ga zlomka. Torej niso do sedaj dosti prehitevali? In se morajo to šele naučiti?


Ma hesus jebeni krist. Lej, onemu spredaj ne moreš na blizu slediti, torej pozabi zavetrje na ravnini. Motorji so omejeni na 18k RPM, pozabi na omembe vredne razlike v končni moči. To dvoje pomeni, da ne moreš zagotoviti dovolj razlike v hitrosti, ki jo rabiš za prehitevanje. Zavorne razdalje so pa minimalne, tako da tam dostikrat ni časa reagirati. 1s/krog hitrejši dirkalnik ni sposoben ob takih pogojih prilesti mimo počasnejšega. 3s/krog pa ja, tako je IIRC zadnjič Horner komentiral. In takih razlik med avti enostavno NI. Daj to razumet. Razen seveda, če spadaš med tiste, ki so pred leti sanjali, kako bi allmighty Šumaher v Minardiju še vedno vse prehitel (zdaj pa se čudijo, kako nič kaj ne doseže z Mečko). Če ne gre, pač ne gre.

V10 so ukinili zaradi varnosti.


V10 so bili sexi. Hondina Suzuka Special mašina je dosegala menda celo do 990HP. In tisto obvladat je blo nekaj. Če se prav spomnim Šumaherjevega zgodnjega komentarja na V8 motorje - kot da bi vozil gokart. Pa tud V8 motorji so bili nekaj, dokler so lahko šli do ~22.000 rpm (Mercedesov motor v kvalifikacijah). To zdaj je pa ena sama žalost.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Super Sonic ::

Aerodinamiko niso nič porezal, pravila so tko napisal, da se lahko vsi samo smejimo. Na glas.

Lani celi fijasko, letos bo tud podobno. Kot da ne znajo do 5 štet. Prednje krilce se tud oklestil, pa majo zdej gor že 23 nivojev krilc našraufanih.

http://www.f1technical.net/development/...

Mislim, dal bi se to lepo napisat. Samo pot po kateri grejo, je napačna.

Vsaj iz mojega vidika.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Aerodinamiko niso nič porezal, pravila so tko napisal, da se lahko vsi samo smejimo. Na glas.

Lani celi fijasko, letos bo tud podobno. Kot da ne znajo do 5 štet. Prednje krilce se tud oklestil, pa majo zdej gor že 23 nivojev krilc našraufanih.

http://www.f1technical.net/development/...

Mislim, dal bi se to lepo napisat. Samo pot po kateri grejo, je napačna.

Vsaj iz mojega vidika.


Ker predpise moraš spoštovati po vsebini ne po namenu. Sej zato imamo to golazem od pravnikov. Če pa ti znaš napisat pravilnik ki noben ne bi znal zlorabit ti priporočam da postaneš pravnik, boš imel bogato prihodnost.

Daedalus je izjavil:

Torej če je tehnika tista ki ne omogoča dosti priložnosti za prehitevanje. Glej ga zlomka. Torej niso do sedaj dosti prehitevali? In se morajo to šele naučiti?


Ma hesus jebeni krist. Lej, onemu spredaj ne moreš na blizu slediti, torej pozabi zavetrje na ravnini. Motorji so omejeni na 18k RPM, pozabi na omembe vredne razlike v končni moči. To dvoje pomeni, da ne moreš zagotoviti dovolj razlike v hitrosti, ki jo rabiš za prehitevanje. Zavorne razdalje so pa minimalne, tako da tam dostikrat ni časa reagirati. 1s/krog hitrejši dirkalnik ni sposoben ob takih pogojih prilesti mimo počasnejšega. 3s/krog pa ja, tako je IIRC zadnjič Horner komentiral. In takih razlik med avti enostavno NI. Daj to razumet. Razen seveda, če spadaš med tiste, ki so pred leti sanjali, kako bi allmighty Šumaher v Minardiju še vedno vse prehitel (zdaj pa se čudijo, kako nič kaj ne doseže z Mečko). Če ne gre, pač ne gre.

V10 so ukinili zaradi varnosti.


V10 so bili sexi. Hondina Suzuka Special mašina je dosegala menda celo do 990HP. In tisto obvladat je blo nekaj. Če se prav spomnim Šumaherjevega zgodnjega komentarja na V8 motorje - kot da bi vozil gokart. Pa tud V8 motorji so bili nekaj, dokler so lahko šli do ~22.000 rpm (Mercedesov motor v kvalifikacijah). To zdaj je pa ena sama žalost.


Razvoj motorjev so ukinili ker če ne na koncu dneva bi imeli samo enega, vsi ostali bi bili en velik FAIL. In ker Trolli so zelo glasni, bi bili prisiljeni se umaknit iz F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Ma hesus jebeni krist. Lej, onemu spredaj ne moreš na blizu slediti, torej pozabi zavetrje na ravnini. Motorji so omejeni na 18k RPM, pozabi na omembe vredne razlike v končni moči. To dvoje pomeni, da ne moreš zagotoviti dovolj razlike v hitrosti, ki jo rabiš za prehitevanje. Zavorne razdalje so pa minimalne, tako da tam dostikrat ni časa reagirati. 1s/krog hitrejši dirkalnik ni sposoben ob takih pogojih prilesti mimo počasnejšega. 3s/krog pa ja, tako je IIRC zadnjič Horner komentiral. In takih razlik med avti enostavno NI. Daj to razumet. Razen seveda, če spadaš med tiste, ki so pred leti sanjali, kako bi allmighty Šumaher v Minardiju še vedno vse prehitel (zdaj pa se čudijo, kako nič kaj ne doseže z Mečko). Če ne gre, pač ne gre.


Ja ampak ti meni govoriš o razlogih. O katerih jaz nikjer nisem pisal.

Jaz sem govoril o posledici. Prehitevali v F1 se zadnje čase pač niso dosti. To je posledica. In kot posledica tega bodo se morali na novo naučiti prehitevati? A ne da? Ti pa meni razlagaš o vzrokih spet. Se pravi spremembe nekih tehničnih rešitev...

Moja trditev je bila da do sedaj niso dosti prehitevali in se bodo to morali šele spet na novo naučiti.

Ti pa meni razlagaš o tehničnih vzrokih in pogojih... Saj je vseeno kaj je vzrok bil. Prehitevali na cestišču dosti niso? Sedaj so pa pred novim dejstvom. Prehitevanje je kar čez noč postalo možno. Oziroma bistveno bolj možno kot prej.

Torej bodo te nove pogoje morali zelo na hitro spoznati in se jih naučiti izrabiti sebi v prid? Torej se bodo morali naučiti spet prehitevati na cestišču? In kaj tukaj ne drži?

Ti pa meni razlagaš o tehničnih razlogih kot vzroku za nekaj. Jaz pa govorim o posledici. Prehitevati se bodo morali pač naučiti na novo. Ker tega do sedaj niso rabili kaj pretirano početi. Vzroki za to ki so se spremenili pa tega dejstva ne spremenijo?

Ali boš prehiteval na cestišču. Ali pa ne boš pridobil mesta? To je eno dejstvo ki še nedolgo nazaj ni igralo tako jasne in odločilne vloge. In tega se bodo hočeš ali nočeš morali naučiti na novo? Tehnične spremembe ki kaj omogočajo ali ne omogočajo pa vplivajo na to kako lahko oziroma težko je prehitevati. S tem se strinjam. Ampak to je letos v drugem planu. Če hočeš pridobiti mesto boš pač morala prehiteti. To je dejstvo mimo katerega letos ne gre. In tisti ki bo pridobival mesta bo to pač moral znati delati? Pa četudi vsem bolidom priklopijo še prikolico z 10t svinca zraven.

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

To z limitacijo rpm men še zdej ni jasn čemu koristi. Kao zniževanje stroškov ne pali.
S tem so dejansko kastriral F1, cel point F1 je bil v dobrem motorju in driverju, zdej je pa kr neki.

Aja, kdaj bojo navijači srečni? Ko bo imel vsak svoj joy pad in bomo daljinsko "nategovali" razne šumije in ostalo druščino. Pa kkš minigun bo tut že gor pasal, hehe

ABX ::

@Icematxyz
Če vozniki ne prehitevajo je edini razlog ker to pač ni možno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::

ABX je izjavil:

To so bila pravila za leto 2009.

Kaj od tega kar sem napisal pa za 2010 ne velja?

Bahrain Super Soft and Medium
Australia Soft and Hard
Malaysia Soft and Hard
China Soft and Hard
Spain Soft and Hard
Monaco Super Soft and Medium
Turkey Soft and Hard

Icematxyz ::

Če vozniki ne prehitevajo je edini razlog ker to pač ni možno.


Ja no. Ker ni možno? Ali ker je morda (bila) na voljo še kakšna druga opcija za pridobitev mesta. Meni je popolnoma jasno kaj so se šli zadnja leta. In da so bolide izdelovali na način ki otežuje prehitevanje. Ampak je pa še zraven nekaj drugega bilo. To je nek paralelni sistem kako pridobiti mesta. Na katerega je večina dala še največ. Ker je pač predstavljal linijo najmanjšega odpora.

Letos pa imaš 2 opciji. Ali prehitiš in pridobiš mesto. Ali pa ne prehitiš in ne pridobiš mesta. Se pravi prvi in primarni cilj vsakega dirkača ki bi rad pridobil mesto je in bo kako podrediti vsa znana dejstva (in omejitve) temu da bo lahko prehitel tekmeca. In to na dirkališču. In mislim da je napredek že v drugi dirki viden?

To je bistvena razlika. Katera se je uvedla z letošnjo sezono. Če želiš pridobiti mesto. Prehitevaj in ne jokaj da ne gre. Mislim pa da je to čisto dovolj veliko breme za dirkače. Da bodo tudi napake. In ni potrebe po polivanju cestišča in še čem drugim zaenkrat. Tudi prejšnje sezone jaz osebno verjamem da bi bilo več prehitevanja. Če bi bila to praktično edina in najpomembnejša opcija kako pridobiti mesto. Kljub bolidom ki so to kar se da preprečevali. Pa tudi pravila ki so šla v to smer bi se hitreje spremenila na takšna ki omogočajo lažje prehitevanje.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

njok je izjavil:

ABX je izjavil:

To so bila pravila za leto 2009.

Kaj od tega kar sem napisal pa za 2010 ne velja?

Bahrain Super Soft and Medium
Australia Soft and Hard
Malaysia Soft and Hard
China Soft and Hard
Spain Soft and Hard
Monaco Super Soft and Medium
Turkey Soft and Hard


V letu 2009 so bili prisiljeni koristit vsaj dve različni gumi na dirko in razlika je morala biti za vsaj 2 mešanici.
Zdaj ni več tako. (nisem 100% ker ne najdem točnega pravilnika).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

A ni več te omejitve da moraš uporabiti 2 različni zmesi gume na dirko?
««
6 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285416 (180884) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136411 (95160) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290327 (52706) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780779 (53099) 'FireSTORM'

Več podobnih tem