» »

Majhni avti so IN

Majhni avti so IN

««
12 / 14
»»

moj_nick ::

Zdaj me pa naj nekdo prepriča, da ne kupim q7 ;)
110111001001010001010000

bond007 ::

Zdaj me pa naj nekdo prepriča, da ne kupim q7


Kot so povedali, je en velik (največji) tovornjak še bolš, potem se izogibaš samo še vlakom in kakšnim mal tršim zidom:\

bluefish ::

Ravno danes sem na RTL opazil prispevek, kjer je ADAC izvedel čelni trk novega fička in ladje Q7. Zaradi mojega slabega znanja angleščine niti nisem razumel vsega in tako nisem razbral, ali bi voznik v malčku preživel.
Je bilo pa zanimivo videti, kako se je zaradi višine Q7 zaril 500-ki vse tja do zgornjega roba vetrobranskega stekla. Leva motorna stran fiča je tako rekoč izginila.
Glede na posnetek iz notranjosti pa je morda celo možno, da bi voznik do določene hitrosti preživel, saj ni prišlo do prevelikega premika armature in do dodatnega zvijanja karoserije v tistem delu.

Brane2 ::

blueFish:

A si ni voznik zlomil tilnika ? Vsaj tako jaz razumem posnetek iz kabine, ko je skozi airbag ugriznil za volan, nato pa mu je glava končala nekje pri jajcih ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

overlord_tm ::

Kako si lahko privoščjo da airbag poči?

moj_nick ::

Sem gledal na nemški televiziji. Rekli so, da tistim v Q7 ne bi bilo nič, potnika na zadnjem sedežu v fičku bi bila huje poškodovana, pri vozniku pa bi bil "možen" zlom vratu.

110111001001010001010000

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: moj_nick ()

gruntfürmich ::

Sem gledal na nemški televiziji. Rekli so, da tistim v Q7 ne bi bilo nič, potnika na zadnjem sedežu v fičku bi bila huje poškodovana, pri vozniku pa bi bil "možen" zlom vratu.






sem pa jst videl da je bil mudel v Q7 zmučkan totalno, on v tanku pa trka še čutil ni.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

lufthammer ::

kjer je ADAC izvedel čelni trk novega fička in ladje Q7

Zanimiv test, vendar ene toliko potreben, kot če bi Q7 postavili na železniški prehod in po trku tovornega vlaka ugotavljali, kakšne poškodbe bi dobil vlakovodja.
Naj probajo še z A2 ali A1, ne bo izid nič boljši za malčke, le nemški ego bi bil malo prizadet.

gruntfürmich ::

Zanimiv test, vendar ene toliko potreben, kot če bi Q7 postavili na železniški prehod in po trku tovornega vlaka ugotavljali, kakšne poškodbe bi dobil vlakovodja.
Naj probajo še z A2 ali A1, ne bo izid nič boljši za malčke, le nemški ego bi bil malo prizadet.


od nekterih nabijačev tu gor tudi^^:D:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Pšenični ::

Naj omenim se to, da je Toyota 1,2m krajsa od fotrovga avta, kar se izredno pozna sploh v mestu (parkiranje ipd.) Je pa avto po drugi strani zelo prostoren. Sam namrec merim
>190 cm in komot sedim v avtu.
"Sedaj pa se izracun za fotrov avto:
Po KW in kubikazi avto pade v najvisje razrede kar pomeni-1003,2€ za zavarovanje in 200€ za cestnino. Avto pozre okoli 19l/100km (3x bolj onesnazuje kot Toyota) kar pri letni kilometrini 30.000km znese 5700l*0,972€(disel)=5540€. Ker je avto 1,3 tone tezji od Toyote predvidimo, da je treba le te zamenjati vsako leto kar znese za 255 gume cca. 200€*2=400€ Skupni stroski tega vozila brez raznih drugih stroskov so okoli 7143€ se pravi 5143€ VEC KOT PRI TOYOTI.

Ne vem za vas ampak jaz si recimo z 5143€ lahko pokrijem mesecne stroske GSM-ja in interneta ( skupaj cca. 30€) za skoraj 15 let vnaprej. Za ta denar dobem vsaj ene 3 nove hude masine, kupim ultra hud bike za spust itd. itd."

Moj komentar je sledeč.

Pred 5 meseci me je v Ljubljani od zadaj zadel osebni avto- popolnoma brez moje krivde, stal sem pred semaforjem, ko se je prižgala zelena luč . Na polno, totalka. Imel sem srečo , kakršno ima človek samo enkrat v življenju. Odnesel sem praktično brez poškodbe. Sedež mi je zabilo nazaj in od udarca sem bil nekaj minut nezavesten.

Čez nekaj dni sem se z modelom, ki mi je avto peljal na zavarovalnico pogovarjal, kakšen avto si naj kupim. Rekel mi je da ne razume folk, ki doma čepi na kešu(bajta , vikend na morju) in potem špara kupuje majhne avte(imel sem ibizo, omenil je punto, clio, ...po njegovem je že 100 na uro dovolj za te znamke, da končaš na britofu)ter v primeru nesreč odnese krajši konec. Model se z odvažanjem stolčenih avtov ubada že vrsto let. No in kaj mi je povedal, rekel mi je da jo najbolje po njegovih izkušnjah odnesejo BMW ji, AVDI ji in ALFE. In tako sem kupil alfo 156 sportwagon. Povem vam, ko probaš velik avto, nočeš nikoli več kakšne majhne škatle. Udobna varna vožnja.

Modelu ki je napisal tist na začetku, bi napisal samo to: Ne varčuj in kupi velik in močan avto, airbagi....(ne za divjanje, za varnost) mogoče ne boš imel takšne sreče kot sem jo imel jaz.

jype ::

telbanc> Modelu ki je napisal tist na začetku, bi napisal samo to: Ne varčuj in kupi velik in močan avto,

To samo pomeni, da ti naslednjič ne boš imel takšne sreče, kot si jo imel prejšnjič, ker bo vate priletel velik in močan avto.

lufthammer ::

Ne varčuj in kupi velik in močan avto, airbagi....(ne za divjanje, za varnost)

lahko pa kar Patrio, če jih že delajo.

Ne si delat utvar, tudi z velikimi in močnimi avtomobili se dogajajo hude in smrtne nesreče.

lufthammer ::

Še zadnja hujša nesreča včeraj pri nas:
Voznik osebnega avtomobila znamke BMW je vozil iz smeri Drnovo proti Krškemu.... Tri mlajše osebe, stare od 17 do 19 let, so ostale ukleščene v avtomobilu in so jih rešili pripadnike PGE Krško. Sopotnik na sprednjem in potnica na zadnjem sedežu sta umrla, ena oseba pa se je hudo telesno poškodovala.

Ni bil ne clio, ne fičo,... kar konkreten avto in tipično nadut voznik brez možganov za volanom - pijan in brez izpita...

Edit:dodatek

Zgodovina sprememb…

Pšenični ::

Jaz sem mislil normalne voznike, tiste ko vedo kaj delajo-ne norcev ki se ne držijo predpisov. Ti komentarji me spominjajo na tiste, s katerimi se tolažijo kadilci v smislu, saj je tudi on kadil in kljub temu živel 100 let. Vedno bomo imeli na izbiro majhne in velike avtomobile, to je dejstvo. Drgač pa folk, vsak ve zase.

whatever ::

Še moja 2 centa:

Pomojem je zmeraj neglede na to kaj kupuješ treba gledat na price/performance. Ta je gotovo v prid manjšim do srednje velikim avtomobilom. Če pa s stališča p/p gledaš še na varnost se pa stvar zaplete, ker tu prednjačijo SUVi in večji avtomobili. Osebno bi, če bi imel denar, nabavil Volvo C30.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

jype ::

whatever> Osebno bi, če bi imel denar, nabavil Volvo C30.

Ko bodo prodajali elektrodizel različico, ga bom bržkone tudi jaz. Prej bi bila pa to za naš režim uporabe neumnost.

telbanc sicer meni, da je pametno kupiti večji avto, ker je bolj varen, pri tem pa seveda pozablja na to, da si lahko bogatejši privoščijo obsceno težka in velika vozila, zoper katera ti noben "večji in težji avto" ne bo pomagal.

Po drugi strani je pa pozabil na Fifth Gear - Renault Modus Vs Volvo 940 - crashtest. Sodobni varnostni koncepti zagotovo niso od muh - zmečkat Smarta pri normalni hitrosti recimo ne more noben BMW (je pa jasno, da se zato pospeški v večji meri prenesejo na potnike).

lufthammer ::

Jaz sem mislil normalne voznike, tiste ko vedo kaj delajo-ne norcev ki se ne držijo predpisov. ...

Malo prej si napisal, kako te je pri semaforju nekdo nabasal...

Torej, si normalen voznik v večjem in močnem avtu in ti z boka prileti en lunatik. Če prileti pod tapravim kotom, ti nič ne pomaga, da si normalen voznik v močnejšem avtu.

A zdej razumeš?

Mimogrede, znanka se je zaletela z A4 in se ji ni airbag sprožil - pošteno je bila polomljena - roke, čeljust, rebrca.... Ah ta tehnika.

kriko1 ::

lufthammer: je bila pripasana? Sounds like not....

djordjevic ::

V nasprotnem primeru pa mastna tožba.

gruntfürmich ::

V nasprotnem primeru pa mastna tožba.

kul. mastna tožba in voziček do konca življenja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jernejl ::

Nekateri se opirate na smešne primerjave.

Seveda se lahko zgodi (in najbrž se je tudi že velikokrat), da je voznik Audija Q7 (ali podobnega vozila) podlegel poškodbam.
Lahko ga je zadel vlak, lahko ga je zadela Patria, lahko se je zaletel v zid, lahko se je nanj zrušilo letalo, ali pa so ga pomotoma raketirala NATOva bojna letala.
Za vse te dogodke je seveda verjetnost večja od nič.

Ampak, če upoštevamo trenutni vozni park v Sloveniji (in tudi drugod), in ob predpostavki, da verjamemo temu crash testu, je večja verjetnost za težje poškodbe v majhnem in lahkem avtu, kakršen je Fiat 500, kakor pa v Audi Q7. Patria gor ali dol.
Če si lastiš Audi Q7, je delež vozil, manjših in lažjih od tvojega Audija, bistveno višji, kakor pa, če bi imel Fiat 500 (ipd.)

Če imaš dovolj finančnih sredstev, da si lahko brez težav privoščiš Audi Q7, potem je neumno, da bi se po cestah vozil s 15 let starim Renault 5.
Lahko se hvališ pred ljudmi, da si vzor okoljevarstva, varčnosti in skromnosti.
A če boš zaradi tega nekoč sedel v invalidskem vozičku, boš imel veliko časa razmišljati, ali je bilo vredno tistih nekaj EUR (pa četudi gre za 100.000 EUR ali več). Je pa tudi odvisno od tega, kolikor nekdo ceni lastno zdravje in lastno življenje. Meni se zdi varnost daleč najpomembnejši faktor pri nakupu avtomobila, potem sledijo varčnost, ekologija, praktičnost. Omejitev je pa cena, ki si jo lahko privoščiš.

dzinks63 ::

Ne moreš biti vedno obkoljen z airbagi in pločevino, v življenju je veliko naključij in vsem se ne moreš izzognit, ker potem bi se moral dat zapret v protiatomski bunker.

Utk ::

jernejl, če se voziš potem s q7 normalno, je to čisto vredu, če se pa potem človek s takim avtom vozi kot še večji bedak, ker imajo drugi itak vsi neke 15 let stare petke, ki mu morejo nič, bi mu pa treba tolk prej pobrat izpit in avto.

djordjevic ::

kul. mastna tožba in voziček do konca življenja.

Čakaj, to si ti malo narobe razumel. Se pri proometnih polomijo rebra veliko hitreje, kot si misliš. In če je bila gospa privezana, airbag pa se ni sprožil, je, v primeru, da je avto bil normalno servisiran, jasno, edina možna nadaljnja pot, da se obrne s tožbo lepo na Audi. O vozičkih ni bilo nobenega govora.

lufthammer ::

kul. mastna tožba in voziček do konca življenja.

Ne, ne, nobenega vozička. Dama je že zrihtana le odškodnine še ni.

Če imaš dovolj finančnih sredstev, da si lahko brez težav privoščiš Audi Q7,....

Verjemi, nihče si ga ne privošči zaradi varnosti, pomemben je prestiž.

Tudi sam ob nakupu avtomobila ne razmišljam o tem, kako se bo obnesel pri karambolu, saj se vendar ne nameravam zaletavati z njim. Čisto druge stvari me zanimajo, pa če bi imel še več denarja. In Fiat 500 mi je kar všeč za mestno vožnjo, bistveno bolj praktičen kot tista Q7 krava (mimogrede, 10x dražji avto je bil presenetljivo lepo razbit).

Bakfark ::

Glede varnosti je v oglaševanju pač tako, da se vse več povdarjajo tehnične lastnosti vozila. Iz tega vidika lahko mirno trdimo, da je za varnost avtomobilov poskrbljeno bolj kot kadarkoli v zgodovini te industrije. Kar je zaskrbljujoče je statistika, ki pravi število smrtnih žrtev na naših cestah iz leta v leto narašča. Kar je zopet samo po sebi absurd, če upoštevamo boljšo varnost avtomobilov. Pri tej statistiki se sicer zanemarja dejstvo, da je "plehovja" na cestah vse več kar pomeni matematično večjo verjetnost, da pride do nesreče. Vendar zopet zanemarjamo še en dejavnik varnosti - izkušenost in mentalno zrelost naših voznikov (namerno se izogibam pojmu mladost). Ravno iz tega razloga ker je največ povzročiteljev starih med 18 in 25 let.
Imeli smo pred kratkim eno razpravo na temo poostritve ukrepov in spremembe zakonodaje prometnih prekrškov, ki bi naj izboljšali stanje na naših cestah. Srčno upam, čeprav nisem najbolj optimističen glede napredka na področju prometne varnosti. Stvar je mentalitete ljudi. Množično popuščamo pritiskom avtomobilske industrije, radi kupujemo vse več in radi kupujemo vse večje. In odločitve o izbiri še najmanj sprejemamo zaradi varnostnih razlogov. Vsa ekonomska propaganda je usmerjena na naš ego in cilja predvsem na potešitev socialnih potreb in zagotovitev statusa v družbi. Popolnoma v skladu z našo mentaliteto. Večji kot imaš avto, boljši družbeni status z njim dosegaš, rasteš v očeh drugih, lažje se pred njimi postavljaš.

Še nekaj o varnosti - ko radi primerjamo trke malih avtomobilov z velikimi treba upoštevati eno dejstvo - statistično, največ je na cestah avtomobilov nižjega in srednjega razreda, kar pomeni da je največ možnosti za trk ravno znotraj te skupine. Koliko malih avtov ima več kot 2 airbaga, npr.??? Nobeden! Ni mi jasna logika avtoproizvjalacev, ki velik avto, ki je zaradi svoje velikosti, robustnosti itak varnejši od majhnega, opremijo s 123. airbagi, malemu, ki pa je sigurno bolj kot velik potreben dodatnega varovanja, pa stisnejo dva. Zakaj, zato ker se v bussines klasu dela več km letno, kar pomeni, da je avto non-stop na cesti, motorji pa so zmogljivejši in na avtocesti dosegajo neprimerno višje hitrosti kot majhni avtomobili??? Kaj je tu vzrok in kaj posledica?

Še nekaj, vezano na statusni simbol in izkušenost in zrelost mladih voznikov. Kaj ukreniti, da bo mlad voznik odgovorno ravnal v velikem, močnem avtu. Da se razumemo, neodgovorno ravnanje je lahko vzrok za nesrečo tudi v šibkem avtomobilu, vendar nesmotrno ravnanje in zloraba hitrosti v večjem avtomobilu bolj ogroža udeležence v prometu.
Na mojo idejo o tem, da bi namesto višjih kazni ali pa vsaj ob njih bilo potrebno uvesti še neke vrste starostno omejitev vožnje avtomobilov različne moči, sem naletel na neodobravanje, češ kaj pa če pri hiši ni vozila z manjšo močjo in je samo velik? Moje mnenje za takšne primere uvesti starševsko/lastnikovo soodgovornost pri povzročitvi avtomobilskih nesreč! Če že vsak klinac lahko kupi kateri avto mu se zljubi naj še vsaj sprejme odgovornost za svoje dejanje.

edge540 ::

>>Koliko malih avtov ima več kot 2 airbaga, npr.??? Nobeden!

Dedekov Yaris jih ima 7! :) Je pa res da ti to ne pomaga če nabašeš večjega. Airbagi sploh niso problem, ubijajo pojemki.

djordjevic ::

Koliko malih avtov ima več kot 2 airbaga, npr.??? Nobeden!

Tu si precej falil. Moj clio ni več najnovejši, pa ima recimo 4.
Še nekaj, vezano na statusni simbol in izkušenost in zrelost mladih voznikov. Kaj ukreniti, da bo mlad voznik odgovorno ravnal v velikem, močnem avtu. Da se razumemo, neodgovorno ravnanje je lahko vzrok za nesrečo tudi v šibkem avtomobilu, vendar nesmotrno ravnanje in zloraba hitrosti v večjem avtomobilu bolj ogroža udeležence v prometu.
Na mojo idejo o tem, da bi namesto višjih kazni ali pa vsaj ob njih bilo potrebno uvesti še neke vrste starostno omejitev vožnje avtomobilov različne moči, sem naletel na neodobravanje, češ kaj pa če pri hiši ni vozila z manjšo močjo in je samo velik? Moje mnenje za takšne primere uvesti starševsko/lastnikovo soodgovornost pri povzročitvi avtomobilskih nesreč! Če že vsak klinac lahko kupi kateri avto mu se zljubi naj še vsaj sprejme odgovornost za svoje dejanje.

Sem isto predlagal pred časom in naletel na isti odziv, se pa povsem strinjam s tem, da s pošteno kaznuje sinčke, ki se nateravajo s karavelami od fotrov.

Pšenični ::

Sem gledal neko nesrečo pri nas pred nekaj tedni. Počla sta neki mali avto in golf. Čelno seveda. Oseba v majhnem avtu je umrla,kljub airbagu, ki je bil lepo viden, medtem ko so v golfu 5 utrpeli majnše poškodbe. Majnšemu avtu je mašino dobesedno odtrgalo, medtem ko je bil golf na eni strani precej poškodovan. Majhni avti niso IN.

jype ::

Daj povej tip malega avta. Ker npr. Smart gre skozi golfa ko nož skozi maslo.

WarpedGone ::

>> Na mojo idejo o tem, da bi namesto višjih kazni ali pa vsaj ob njih bilo potrebno uvesti še neke vrste starostno omejitev vožnje avtomobilov različne moči, sem naletel na neodobravanje

Čisto vsak avto registriran za vožnjo po cesti se da čisto lepo peljati po omejitvah in po pameti. Tudi Bugatti Veyron in njegovih 1000 KM.
Enako pa se da tudi s fičalnikom s 25konji naredit totalno štalo. Kaj točno bi dosegel z omejitvijo moči? Le malo bi napumpal svoj ego, češ kako pameten ukrep si sprejel, efekta pa nobenega. Dejansko je takšno razmišljanje prekladanje odgovornosti. Ni več kriv voznik ampak avto, ker je pač premočan in ga voznik "ni obvladal". Če mu ne delajo zavore ali pa če se mu zatakne plin je to pokvarjen avtomobil, sicer pa ne sme bit nobenega problema vozit kot se spodobi. Tudi tistega Buggatija.
Zbogom in hvala za vse ribe

moj_nick ::

Smart gre skozi golfa ko nož skozi maslo.

Vroč nož :P
110111001001010001010000

Bakfark ::

WarpedOne
&gt Kaj točno bi dosegel z omejitvijo moči? .


Mislim, da se ti ni dalo prebrati mojega posta do konca. Napisal sem, da je povzročitev nesreče mogoča tako v majhnem kot v velikem avtomobilu. In moj namen je bil vključitev odgovornosti lastnikov vozil.
Da si ne lažemo in zatiskamo oči pred realnostjo, tudi sam sem bil pubec, pri 18. sem dobil "pejeka", spili smo kakšen pirček, pa sem že bil faca, šest sem jih zbasal v avto pa šibaj miško brez luči skozi noč po mestu, muzika do daske... Najmočnejši si, nobeden ti nič ne more, bog ne daj, da maš kako deklico ob sebi, takrat šele razširiš perje...
Ne morem si zamislit, kaj bi bilo da sem imel neko močnejšo kripo! "Pejek" ni šel nikamor, pa bi se kljub temu lahko nekje pošteno razbili, zamisli, da tako neodgovoren, dobiš v roke neko strelo, 195KM, malo ga stisneš, trenutek dekoncentracije, zapozneli refleks, ćao miško....

Je pa res nekaj... Če bi se s tako strelo zaletel v tistih 6 komadov v pejeku, nisem siguren kdo od nas bi imel večjo srečo.

overlord_tm ::


Da si ne lažemo in zatiskamo oči pred realnostjo, tudi sam sem bil pubec, pri 18. sem dobil "pejeka", spili smo kakšen pirček, pa sem že bil faca, šest sem jih zbasal v avto pa šibaj miško brez luči skozi noč po mestu, muzika do daske... Najmočnejši si, nobeden ti nič ne more, bog ne daj, da maš kako deklico ob sebi, takrat šele razširiš perje...
Ne morem si zamislit, kaj bi bilo da sem imel neko močnejšo kripo! "Pejek" ni šel nikamor, pa bi se kljub temu lahko nekje pošteno razbili, zamisli, da tako neodgovoren, dobiš v roke neko strelo, 195KM, malo ga stisneš, trenutek dekoncentracije, zapozneli refleks, ćao miško....

Ne moreš vseh soditi po sebi.

Najbol da omejimo moč za mlade voznike na 50kW, itak nobenega takega avta ne dobiš več (če pa že, je pa nek star kinderjajček), tak da se potem ne bomo vozil okol, če pa ga bo kdo že našel, bo pa prej ali slej umrl na AC ko s tako karjolo rabs minuto da prides na potovalno hitrost.

darkolord ::

Trdiš da je 50kW tako zelo malo?

overlord_tm ::

Trdiš da je 50kW tako zelo malo?


Za veliko večino avtomobilov. Za moje pojme minimum za v kak mali avto. Kolikor gledam, nov avto pod 50kW težko kupiš. Ampak še vedno dovolj za ubit se. Če se želiš ubit ne rabiš enega kilovata. Tud polo 1.0 ima 2,7s do 100 v prostem padu ...

whatever ::

To je 67 konjev. Ibiza letnik 1998 1.0 ima 45 konjev (33kW), pa smo z njo naredili 120.000 km. Tudi relacije 1000 km naenkrat kdaj pa kdaj. Kaka stara katrca ali renault 5 ima še manj. Včasih je bilo 50kW veliko, vendar so bili avti manjši in lažji in tudi manj varni.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Pyr0Beast ::

Lažji avto je tudi lažje manuverirat v težjih okoliščinah. Tako, da se lahko tudi izogneš takim stvarem, poleg tega je tudi manj avta za zadet :)
Je pa 50kW kar dost za majhen avt. :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

djordjevic ::

V prejšnjem cliotu sem imel 48 kw, pa sem z njim naredil 90k km, kar nekaj izletov na morje, sicer pa štiri leta relacij MB-LJ. Včasih mu je malo zmanjkalo, a sem se po avtocesti vseeno komot in varno peljal 130 (tudi če nas je bilo pet).

Pyr0Beast ::

Ax jih ima 38kW, pa je IMHO (v 99.9999% primerov (in km))to več kot dovolj/preveč, za 80-90 po cesti pa jih rabiš kake 5 ..
Sicer, če hočeš divjati, lahko to počneš praktično z vsakim avtom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Grey ::

Sem gledal neko nesrečo pri nas pred nekaj tedni. Počla sta neki mali avto in golf. Čelno seveda. Oseba v majhnem avtu je umrla,kljub airbagu, ki je bil lepo viden, medtem ko so v golfu 5 utrpeli majnše poškodbe. Majnšemu avtu je mašino dobesedno odtrgalo, medtem ko je bil golf na eni strani precej poškodovan. Majhni avti niso IN.

Ahahaha ja iiiiiitaq. Tako razmišljanje nas bo privedlo do tega kar že skozi govorim - začeli smo s fićakom, presedlali na Mercedesa, nadaljevali na SUVja in končali na malem osebnem tanku, ki je težek 50t, kuri pa 100l/100km. Ljudje vedno zanemarjate dejstvo, da se ta vaša "varnost" manjša s tem, ko je na cestah vse več velikih avtomobilov in je tako samo navidezna. Posledica te vaše navidezne varnosti pa je, da celotna situacija samo še bolj eskalira in bo tako na koncu nevarno sploh samo odkleniti avto.

Težo avtomobila in moči motorja bi morali standardizirati. Toleranca za težo bi lahko bila največ +-100kg. Naresti čim lažjega, da se proizvajata manjša gibalna količina in kinetična energija, naresti dobro varnostno kletko in to je to.

Utk ::

Bi rad videl kolk je povprečna hitrost vseh teh q7, x5, hummerjev in podobnih pošasti na naših cestah. Se grem stavit, da niti 60. Vse več časa preživimo v kolonah in v mestih pred semaforji, tam je pa čisto vse en drek, ali nam klimo vrti 50 ali 500 konjev. Tudi dve tone železa ne rabimo okoli. In še vse več časa bomo v kolonah, ker je prometa vsako leto več.
Razumem, da ima kmet nekega terenca, če ga že rabi, ne razumem pa kaj delajo vsi ti terenci po Ljubljani, večinoma čisti kot da so glih iz tovarne. Bencin je očitno res še zelo prepoceni.

IceIceBaby ::

CrniE, za kolone je res vseeno, ampak, ko se premikaš je pa vseeno dobro imeti zalogo moči. Tudi, če ne divjaš pride prav pri prehitevanju, vključevanju na avtocesto... Nasploh je močnejši avto bolj udoben za vozit. Nekaterim pač lastno udobje več pomeni kot nekaj €.

Utk ::

Močnejši avto je 110 konjski megan, ne pa 500 konjski hummer, to je tovornjak. Če ti megan ni dovolj, pa naj bo 125 konjski passat.
Pa naj majo zarad mene, samo naj potem nihče ne jamra, da je bencin drag. Niti tisti s 110 konjskim meganom.

IceIceBaby ::

Megan ni ravno lahek avto, 110 konjev je za moje pojme minimum za tak avto, če se kdaj pelješ tudi na kakšno daljšo pot. 125 konjski passat ni nič boljši, razmerje moč/teža je podobno.

Jamrajo pa itak večinoma tisti, ki vozijo 110 konjske megane in passate TDI.

Utk ::

Ja no, minimum...s temi konji se da te avte čist lepo vozit, sploh če so dizli. Pa sej ni tako važno, lahko tudi povečamo konje za 20. Bistveno je to, da takšni avti nimajo 2 tone nepotrebnega oklepa okoli, in 100 konjev več samo zato, da te tudi pri 150 prilepi na sedež. To je čist brez veze in nepotrebno. Sicer se da pa pri vsakem avtu zbit povprečno porabo za vsaj en liter, pri praktično enaki hitrosti, če vsaj malo pametno voziš.

edge540 ::

>>Bistveno je to, da takšni avti nimajo 2 tone nepotrebnega oklepa okoli, in 100 konjev več samo zato, da te tudi pri 150 prilepi na sedež. To je čist brez veze in nepotrebno.

Smo malo komunistično razpoloženi danes?

Azrael ::

@Grey

Napozneje takrat, ko se boš kje skrešal, niti ne nujno po lastni krivdi, bo te ljuibezni konec. Pravzaprav ni nujbno, da se kje sesuješ, dovolj bo že spoznanje koliko udobja nudi večji in koliko manjši avto.

Večji avto ne kuri bistveno več kot kaka mikro gajba, In zato neznaten prihranek pri benzu ne odtehta stroškov za maserja/zdravnika, ko si redno ves polomljen v mikro gajbi, tudi, če ves čas lažeš samemu sebi, kako je cool.
Nekoč je bil Slo-tech.

Pyr0Beast ::

Micro gajbi ponavadi ne zanaša zadek v ovinkih. Poleg tega so odzivni časi manjši.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Micro gajbi ponavadi ne zanaša zadek v ovinkih. Poleg tega so odzivni časi manjši.


Od kje pa to?
««
12 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127666 (24697) knesz
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23520704 (15392) lexios
»

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14510048 (7742) BluPhenix
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12214932 (12998) Fizikalko

Več podobnih tem