» »

Mesečni stroški suva vs ostalo

Mesečni stroški suva vs ostalo

1
2
3

smacker ::

Saj lahko prodaš 18" in kupiš 16"

koyotee ::

smacker je izjavil:

Saj lahko prodaš 18" in kupiš 16"


Odvisno. Nevem sicer kako je s tem avtom, ampak pri mojem, je najmanjša dimenzija 17(2.4 motor) pri(1.9)pa 16, zaradi velikosti diskov.

Razlika med 16 in 17 pa je procentuapno malo večja kot med 17 in 18. Je pa tudi odvisno, če je kaka manj pogosta dimenzija, kar spet podraža zadevo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

smacker ::

Če se pri nižjem paketu opreme prodajajo 16ke, pol 99% lahko menjaš. Itak pa v času lastništva avta kupiš glih 3 komplete gum => zadošča za 8let/200kkm.

Blinder ::

Berlingo drugace ima tudi povecan zracni upor, tko da kar se porabe tice bi moral bit na podobnem kot 2wd suv-i. Stalni 4x4 tudi nevem zakaj bi bil boljsi od teh 'on-demand', ker ima vecje izgube pri prenosu..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

#000 ::

@koyotee => Quasquai ima po homologaciji vse od 16 do 19 tako, da načeloma bi lahko prodal 18" in kupil 16", venedar brezvezne komplikacije. Če hočem ekonomičnost potem je vsekako 16" najboljša izibira.

sebas4 ::

Po nekaj kalkuliranja pridem do naslednjega: (8k km letno)

Clio 1.2 = okoli 150 EUR / mesec
Berlingo = okoli 200 EUR / mesec
Sorento 3.5 = okoli 250/270 EUR mesec

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sebas4 ()

sebas4 ::

EDIT malce izboljšani podatki
za 8k km letno

Clio 1.2 = okoli 120-150 EUR / mesec
Berlingo = okoli 150-180 EUR / mesec
Sorento 3.5 = okoli 250-270 EUR mesec
Sorento 2.5 CDRI = okoli 220-250 EUR / mesec

Han ::

Qashqai ima za 16" platišča predvideno višino pnevmatike 65 mm, za 17" 60 mm, za 18" 55 mm in za 19" 45 mm. Cena z velikostjo seveda raste, a ne toliko, da bi se splačalo namesto 18" uporabljat 16" platišča, ki so na takem avtu danes kar malo smešna. Če boš kupil Qashqai 360°, ki ima 18" platišča, boš dal kvečjemu 100 eur več za komplet gum v primerjavi z enakimi 215/65 R16. Ko po 4-5 letih menjaš prva kompleta gum (letne+zimske), se najbolj splača vzet celoletne, npr. CrossClimate, ki stanejo praktično enako kot letne ali zimske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

krucymucy ::

MacGyver141 je izjavil:

Utk je izjavil:

chucki je izjavil:

Noro, kaj vse tukaj prebereš. Nima smisla sploh odgovarjat :)

http://teknikensvarld.se/algtest/
Beri, da ne bos tako zabit.


Iz tvojega linka:
Nissan X-Trail dCi 130 4×4, letnik 2014, 80 km/h
Nissan Qashqai dCi 130 MT 4×4, letnik 2017, 78 km/h
Mazda CX-5 2,2 DE AWD 175 hk (19″), letnik 2014, 75 km/h

Meni to deluje zelo stabilno.

Zanimivo.
Te gajbe so boljse kot en najboljsih avtov na trgu, Nissan GT-R in enakovredne novim porsejem 911
:))

krneki0001 ::

sebas4 je izjavil:

Neka poraba tam okoli 15l (bencin) nekje bi bila še sprejemljiva, ne bi pa rad da avto pije 20+ (delam do 8k kilometrov letno).


Poraba 15 litrov v novih avtomobilih in starejših, tam do 10 let starih, je previsoka.

Doma imava 2 subaru outbacka letnik 2006. Oba sta ravno toliko stara, da nama ni več škoda, tudi če ga malo popraskaš na off road vožnji in ni ti ga škoda parkirat na parklpac v ljubljani, kjer ti vsak kreten, k zraven tebe parkira, z vrati butne in s ključem popraska po plehu. Imava oba modela, tako z ročnim, kot z avtomatskim menjalnikom, oba bencinarja 2500ccm s 165KM. Ročni ima vso opremo, tudi navigacijo, avtomatski pa je brez navigacije in usnja. Ročni ima zadnjih 30.000km povprečno porabo med 8.4 in 8.6 litra na 100km, avtomatski pa med 9.4 in 9.6 litra bencina na 100km prevoženih. S tem da se z avtomatskim veliko več vozimo po mestu, ker se ni treba matrat v koloni s sklopko,.... Je pa poraba avtomatika, če se cel mesec samo po mestu cjaziš, malo pod 11 litrov, na dolgo relacijo pa pade pod 7 litrov. Pa subaruji nikoli niso bili znani po tem, da bi bili šparovni avtomobili z gorivom.

Z njima se pa voziva povsod, tudi v gore, makadamske poti, kolovozi, na morju direkt na plažo,....
Avta sta serijsko 22cm od tal pomaknjena (2cm višje od nove vitare in x-traila) zato ni treba prav dost pazit, da bi na kolovozih imel probleme in nasedal s trebuhom.

S stroški je pa tako. Ženinega sva kupila za 3000€ s 340.000km prevoženih na števcu. Zamenjala sva dvomasni vztrajnik za enomasnega, novo sklopko in naredila kompleten veliki servis(jermeni, vodna pumpa, vsi filtri,...), kar je zneslo 640€ za material (delal sem sam), kupila nove gume za 320€ in 2 redna mala servisa, skupaj 110€. Izredno pa sem zamnejal še palčke stabilizatorjev kar je zneslo 48€, da ni ropotalo na vsakem ležečem policaju, ko si čez zapeljal. To je pa vse v zadnjih 30.000km in porabljenih približno 2600 litrih bencina.

Zgodovina sprememb…

sebas4 ::

@nebivedu

Hvala, to je konkreten prispevek, to sem imel v mislih ko sem odpiral to temo. Morda kakšna slikca, link za boljšo predstavo.

krneki0001 ::








Tukaj so pa probali prvo z galoperjem, potem pa za njim še outback - po terenu

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

@ nebivedu, kakšen gume pa imaš gor?
#TeamFelix

Stipex ::

Soseda ima takega Outbacka z diesel motorjem. Ropota huje ko traktor. Bencinar se verjetno malo bolje obnese? :)

krneki0001 ::

Heavy - yokohama geolandar AT (all terrain) - celoletna pnevmatika z ojačano bočnico in tekalno površino (4db samo glasnejša od običajne gume). Vozim se pa lahko povsod, brez da bi bil v strahu, da bo prerezana ali da jo bo kak kamen zluknjal.


Stipex - dizel in subaru ne gresta skupaj - dizla delajo šele nekje 9 let in še ima probleme. Glasen ko traktor pa vseeno nebi smel biti. Bencinar je pa zelo tih.

mikhaair ::

Stric kolegice je poletel iz AC. Za trenutek nepozornosti, pogleda naprej, pocasen avto, zavije stran, avta ne ulovi vec, koncali na strehi izven AC. In ker so preziveli, seveda polna usta hvale, kako jih je avto resil, Duster. In da bodo se enega takega, ker je res super. Khm, khm. Kaj pa kaksnega rabljenega 4m golfa z radarjem in vsemi asistencami? Pol do tega sploh ne bi prislo, bumbar. 4x4 je valda nuja, k pride prsec snega in je kao obveza za rahel klancek do hise...not. Ampak SUV je zakon in varen, ljudje bodo to pac lajnali v nedogled. Predlagam kar Unimoga. Sedis najvisje, ultimativen 4x4, ogromen prtljaznik.

bambam20 ::

mikhaair je izjavil:

Stric kolegice je poletel iz AC. Za trenutek nepozornosti, pogleda naprej, pocasen avto, zavije stran, avta ne ulovi vec, koncali na strehi izven AC.


Tole že moraš biti pa strokovnjak, da se ti zgodi na avtocesti.

krneki0001 ::

mikhaair je izjavil:

Stric kolegice je poletel iz AC. Za trenutek nepozornosti, pogleda naprej, pocasen avto, zavije stran, avta ne ulovi vec, koncali na strehi izven AC. In ker so preziveli, seveda polna usta hvale, kako jih je avto resil, Duster. In da bodo se enega takega, ker je res super. Khm, khm. Kaj pa kaksnega rabljenega 4m golfa z radarjem in vsemi asistencami? Pol do tega sploh ne bi prislo, bumbar. 4x4 je valda nuja, k pride prsec snega in je kao obveza za rahel klancek do hise...not. Ampak SUV je zakon in varen, ljudje bodo to pac lajnali v nedogled. Predlagam kar Unimoga. Sedis najvisje, ultimativen 4x4, ogromen prtljaznik.


Če ti misliš, da z navadnim golfom ne moreš poletet s ceste in pristat na strehi se zelo motiš. Lahko samo na bankino zapelješ, pa te bo z golfom obrnilo, suva s 4x4 pogonom pa recimo ne, ker ima pogon tudi na zadnja kolesa in mu s tem bolj držijo smer.

Sicer pa vsak kupuje karkoli hoče in kar si lahko privošči ter namembnosti primerno.

Sem že doživel, da smo zjutraj prišli na pokljuko in je bilo suho, opoldne je začel padat sneg, zvečer ga je bilo pa 30cm, avto pa parkiran v kranjski dolini na pokljuki, torej nekje 5km od asfaltne ceste, ki se pluži.
Avto zraven mojega je bil golf z letnimi gumami in je človek mislil, da se bo kr brez problema odpeljal, ker je imel 4motion verzijo in ker ima kao 4x4 bo pa on 30cm snega brez problema premagal. Itak da ni imel za burek z golfom in če ga nebi s subarujem odvlekel(gurtna za vlečt je itak vedno v avtu, poleg lopate in sekire) do ceste, bi človek moral tam prespat.

mikhaair ::

Ne zastopis poante. Z avtom, ki ima asistenco za preprecitev naleta, zaviranje v sili, opozarjanje, do tega ne bi prislo. Romunski SUV vsega tega nima in je poletel. Ker je SUV, je se tezje obvljadljiv, ko zaniha. Dodatna teza, ko jo je treba zaustavit, tudi ni tvoja prijateljica.
Kje in kaksen pogon, dandanes z ESP na AC in bankini pa res ne igra taksne vloge, kot hoces prikazat.

@rupsi
Poznam dva primera izogibanja na AC zaradi nepozornosti, pogledas naprej in pocasen avto na tvojem pasu. Obakrat prevrati in konec na strehi. Brez resnejsih poskodb. In v taksnih primerih se zamislis nad letecimi stvarmi po kabini. Telefon, fotic, kaj sele kaksna tezja sara v nepokritem prtljazniku karavana.

krneki0001 ::

mikhaair je izjavil:

Ne zastopis poante. Z avtom, ki ima asistenco za preprecitev naleta, zaviranje v sili, opozarjanje, do tega ne bi prislo. Romunski SUV vsega tega nima in je poletel. Ker je SUV, je se tezje obvljadljiv, ko zaniha. Dodatna teza, ko jo je treba zaustavit, tudi ni tvoja prijateljica.
Kje in kaksen pogon, dandanes z ESP na AC in bankini pa res ne igra taksne vloge, kot hoces prikazat.

1.) če človek ni navajen SUVa vozit, ga bo prevrnil prej ko slej, ker se drugače obnaša zaradi višine. Ni pa res da je težje obvladljiv. Vedeti pa moraš kako se avto obnaša, ne da se usedeš vanj in goniš kot da je to osebni avto. Prevrneš pa lahko brez problema vsak avto z ESP, če zapelješ na bankino, ki je par cm nižja od cestišča (kar je v sloveniji stalnica na magistralkah, ker jih ne štimajo dost).

mikhaair ::

Očitno ti pojmi izredna situacija, pa masno središče in masa predstavljajo težavo.

OrkAA ::

 rollover

rollover

Invictus ::

Problem SUVa je višje težišče kot pri normalnem avtu. Ko ga dobro zanese, je konec. Kak drug normalen avto bi se mogoče izmazal.

Edina prednost je višina podvozja, če jo rabiš. Če je ne, je to čisto neuporabno. Vse ostalo so samo zablode folka, ali pa pač želja si lastiti SUVa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

K0l1br1 ::

En slab ESP bi rešil tisto Dacio.
Ne bi pa je rešil zadnji pogon, ki po nebivedujevo drži smer.

krneki0001 ::

mikhaair je izjavil:

Očitno ti pojmi izredna situacija, pa masno središče in masa predstavljajo težavo.


Moj avto je klasificiran kot suv, pa ima težišče nižje od vsakega golfa zaradi boxer motorja.

K0l1br1 je izjavil:

En slab ESP bi rešil tisto Dacio.
Ne bi pa je rešil zadnji pogon, ki po nebivedujevo drži smer.


Kaj češ, če pa ljudje smao kupujejo suve brez opreme, samo da imajo suva.

Recimo rešitev je to: VDC + VTD - subarujev sistem proti zdrsovanju

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

ESP je obvezen od leta 2004 mislim da. In ne dela cudezev.

bambam20 ::

mikhaair je izjavil:



@rupsi
Poznam dva primera izogibanja na AC zaradi nepozornosti, pogledas naprej in pocasen avto na tvojem pasu. Obakrat prevrati in konec na strehi. Brez resnejsih poskodb. In v taksnih primerih se zamislis nad letecimi stvarmi po kabini. Telefon, fotic, kaj sele kaksna tezja sara v nepokritem prtljazniku karavana.


jah ne vem no. Na AC-ju vozim in gledam naravnost na cesto. pa sej nisem not, da bi na AC-ju gledal kam? Takšnim bi bilo potrebno odvzeti izpit, ker imajo probleme s koncetracijo na dolgi rok.

mikhaair je izjavil:

ESP je obvezen od leta 2004 mislim da. In ne dela cudezev.


Od kdaj je obvezen.Pokaži mi cliote in podobno šaro letnika 2004, ki bi imela ESP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

krneki0001 ::

ESP je obvezen od 1.novembra 2014.

mikhaair ::

zamesal z ABS :)

Vsekakor pa je bolje denar vlagat v varnostne asistencne sisteme, kot pa v razne S line in R izvedbe pragov, mask, platisc...
Kolega prjavi zadnjic, da je kupil a6 za 21kEur in kolk je ah in oh, pa s line... imas led luci? ne radar? bo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

krneki0001 ::

Ja lej, izgled je za nekatere vse.
Subaru se prodaja zaradi tega, ker ima odličen pogon in ne zato, ker bi bil lep. Ker noben subaru ni lep, še najmanj grd je model outback od leta 2003 do 2009.

Stipex ::

Najmanj grd je Impreza :)

krneki0001 ::

Impreza pa res ni lep avto.



Napram temu:

Zgodovina sprememb…

#000 ::

Invictus je izjavil:

Problem SUVa je višje težišče kot pri normalnem avtu. Ko ga dobro zanese, je konec. Kak drug normalen avto bi se mogoče izmazal.


Sem bral o temu in me je kar presenetlo saj sem bil kot večina zmotnega prepričanja da so zaradi velikosti varnejši. Kaj se da kje dobiti podatek o "težiščih" raznih avtomobilov ? ... To velja verjetno za tiste prave SUV-e, kakšni manjši crossoverji kot je quaquai pa so načeloma enako klasičnim avtomobilom po stabilnosti. ? ali se motim ?

fm13 ::

Navaden avto se v takem primeru zelo verjetno ne bi obrnil na streho:

krneki0001 ::

Invictus ::

#000 je izjavil:


Sem bral o temu in me je kar presenetlo saj sem bil kot večina zmotnega prepričanja da so zaradi velikosti varnejši. Kaj se da kje dobiti podatek o "težiščih" raznih avtomobilov ? ... To velja verjetno za tiste prave SUV-e, kakšni manjši crossoverji kot je quaquai pa so načeloma enako klasičnim avtomobilom po stabilnosti. ? ali se motim ?

Osnovna fizika ?!?!?!

Višje podvozje, višje težišče...

Tako da se motiš ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

#000 ::

Ja osnovna fizika ja, vendar višje podvozje še ne pomeni da je težišče višje. Odvisno kje je glavna teža avtomobila. Poglej primer prve generacije Marcedesa A, kako so se lepo kotalili.

sebas4 ::

Torej poanta je - višje težišče pomeni, da se SUVi kotalijo bolj kot navadni avti, Torej ne kupiti SUVa?

1. SUVa se ne kupi ker se bolj ali manj kotali kot navaden avto. To ne vpliva na odločitev.
2. Koliko se kateri koli avto kotali je 99% odvisno od modela, ki ga vozi.

Tole me spominja na otroški vrtec. Človek vpraša o stroških, dobi pa kreg, da ne bom rekel med lastniki Suvo in wannaby good car ownerji.

krneki0001 ::

Tukaj, na tem forumu, se itak vse potencira. En suv se zvrne, pa se že vsi prevračajo. :)) Nekak ko dolenjci, na eni strani krke en zakašlja, pa se na drugi strani že govori, da je umrl. :))

Suv pač ni športno vozilo, čeprav večinoma vsi novopečeni lastniki radi norijo z njimi in večina slo techa misli, da se ga vozi kot navaden nizek osebni avto. To je osebni avto za umirjeno vožnjo, ki ti olajša vstop in izstop iz avta ter ti da bolj mirno vožnjo po slabših cestah in terenih, ker se ne rabiš tok obremenjevat, koliko boš uničil podvozje na sami jami naših cest. Če pa kdo misli, da bo s takim avtom dirkal skozi ovinke, se pa močno moti, ker ni namenjen temu.

#000 ::

sebas4 je izjavil:

Torej poanta je - višje težišče pomeni, da se SUVi kotalijo bolj kot navadni avti, Torej ne kupiti SUVa?


Nihče ni rekel da ne kupiti SUV-a, poanta je samo v temu da se zavedaš kaj kupuješ.

sebas4 je izjavil:

1. SUVa se ne kupi ker se bolj ali manj kotali kot navaden avto. To ne vpliva na odločitev.
2. Koliko se kateri koli avto kotali je 99% odvisno od modela, ki ga vozi.


Obe tvoji točki sta zgrešeni.

1. Moj primaren pogoj za nakup je varnost mene in potnikov. Če greš malo prebirat tuje članke o teh zadevah bo bolj jasno. Če se čelno zaletita SUV in navaden avtomobil je statistično gledano 7x večja možnost da umre voznik klasičnega avtomobila in ne SUV-a. Po tem bi sklepal da so SUV-i varnejši, vendar problem pri SUV-ih je višje težišče katero povzroči da se SUV prej zvrne kot ostali. Pa to da se zvrne ni mišljeno v ovinku če greš prehitro ampak ko priletiš z nekom oz. nekdo prileti vate pod kakim čudnim kotom. Statistično gledano največ smrtnih žrtev je v nesrečah pri katerih se je avto obrnil na streho. In če gledaš statistiko nesreč tipa avtomobilov ki so šli na streho boš videl da je precej višji procent pri SUV-ih. Pa na splošno tudi gledano recimo v SUV-u je večja verjetnost da umreš kot recimo v enoprostorcu ravno zaradi problema "kotaljenja". Dejstvo je to da je predvsem sreča v nesreči ki jo imaš in ne toliko statistika, vendar vseeno ni zanemarljivo in vpliva na odločitev za nakup med drugim.

2. Danes so vsi avtomobili dovoj stabilni, da jih idiotski vozniki ne morejo kar tako obrnit. Tukaj se gleda predvsem to koliko je avto stabilen ko priletiš in te meče po cesti. Če eno tele prileti vate te lahko samo malo zasuka sem pa tja po cesti ali pa zakotali, kar je velika razlika in nima niti 1% veze kakšen voznik si ti.


sebas4 je izjavil:


Tole me spominja na otroški vrtec. Človek vpraša o stroških, dobi pa kreg, da ne bom rekel med lastniki Suvo in wannaby good car ownerji.

To pa je itak klasika na slo tech da se zaide iz teme. Čeprav je tudi nekako povezano, saj če se obrneš na bok zaradi velikega težišča boš imel večje stroške kot sicer.

krneki0001 ::

#000 je izjavil:

2. Danes so vsi avtomobili dovoj stabilni, da jih idiotski vozniki ne morejo kar tako obrnit. Tukaj se gleda predvsem to koliko je avto stabilen ko priletiš in te meče po cesti. Če eno tele prileti vate te lahko samo malo zasuka sem pa tja po cesti ali pa zakotali, kar je velika razlika in nima niti 1% veze kakšen voznik si ti.


Lih tako to govoriš, kot da vsak suv v nesreči zarotira in se vedno prevrne. Večina nesreč je pri manjših hitrostih, kjer se bo novodobni suv obdržal na kolesih v večini primerov, osebni avto bo pa orenk zmečkan. Te statistike so večinoma iz ZDA, kjer je suvov tudi konkretno več (suv je v zda nadomestil družinskega karavana) in tudi konkretno večji in daljši avtomobili so to v ameriki, kot pa tukaj pri nas.

Sicer pa lahko potegneš statistiko nesreč, če jo vodijo za slovenijo, pa poglej koliko suvov je udeleženih v nesrečah s smrtnim izzidom in koliko od teh smrtnih izzidov so voznik ali potniki iz suva? Pa to potem primerjaš z enoprostorci.

sebas4 ::

@Trolljegeren

Če je primaren pogoj nakupa varnost, potem bi lahko rekli, da je SUV celo v prednosti, kajti varnost je v prvi vrsti odvisna od tebe in kako ta avto voziš, potem pa še od drugih. Pogosto vozim po regionalkah in vidim modele, ki raznimi Clioti prehitevajo v totalno nepreglednih ovinkih.

Moji dve točki nista zgrešeni. Varnost vpliva na odločitev, vendar to ne pomeni, da se ljudje odločajo po kriteriju, kako hitro se določen avto lahko prevrne. Celo trdil bi, da zaradi varnosti tudi kupujejo SUVe. Če si varen voznik je SUV seveda varnejše okolje od Cliota.

Stroški pa so s SUVom večji v vsakem primeru, ni treba biti na boku. Gre za dilemo, ali SUVa rabiš in koliko ga rabiš. Ali si pripravljen plačati več za uporabnosti, ki jih nudi napram navadnemu avtomobilu.

Utk ::

Če se čelno zaletita SUV in navaden avtomobil je statistično gledano 7x večja možnost da umre voznik klasičnega avtomobila in ne SUV-a.

To samo pomeni, da imas s suvom sedemkrat vec moznosti, da bos koga ubil kot z navadnim avtom. Ce se zaletita dva cliota s 70 na uro, bosta oba odkorakala, ce je en clio suv, en verjetno ne bo vec korakal nikoli.
Suv je treba drugac primerjat po varnosti s passatom, ki stane nekaj podobnega, ne pa s cliotom. S tem da ima tak suv not prostora manj, nekje na nivoju megana, ce se tolk. Ce ga res ne rabis zarad terena, ga je neumno kupit.

bambam20 ::

Utk je izjavil:


To samo pomeni, da imas s suvom sedemkrat vec moznosti, da bos koga ubil kot z navadnim avtom. Ce se zaletita dva cliota s 70 na uro, bosta oba odkorakala,



A res? Če je čelno trčenje to pomeni skupno hitrost 140 km/H. Tako da ne boš nikamor odkorakal.

sebas4 ::

Pa da se vrnemo k temi. Si lastite SUVa, Crossoverja? Poznate vaše celotne stroške posedovanja tega avtomobila (mesečno, dnevno)? Welcome to share ;)

bambam20 ::

sebas4 je izjavil:

Pa da se vrnemo k temi. Si lastite SUVa, Crossoverja? Poznate vaše celotne stroške posedovanja tega avtomobila (mesečno, dnevno)? Welcome to share ;)


Moj oče je 2009 kupil 6 mesecev starega testnega Santa Feeja 2.4 TDi avtomatika... v 4 letih lastništva z njim ni imel izrednih stroškov, pač pa zgolj redne servise. Naredil je pa približno 100.000 km.


Kolega je pred pol leta kupil novega Suzukija S-Cross 4 WD 1.4 tsi.. zaenkrat brez problemov. Sedaj bo prevozil 20.000 km in ga čaka prvi redni servis, ki ga bo prišel smešno nizkih 140€ na uradnem servisu. To me je presenetilo, ker pooblaščenci navadne servise ) olje, filtri) ponavadi zaračunajo najmanj 200€.

Kaj želim povedat. Prvi je bil kupljen nov, drugi pa pol leta star in ni bilo težav. kdor ima možnost si kupi nov avto pa če le ni rojen pod nesrečno zvezdo se bo z novim avtom vozil brezskrbno lep čas.

FTad ::

Ja tvoj oce je imel verjetno sreco, da je bil testni avto vseeno v dobrem stanju. Saj se namrec menda ve, da kdor pelje testni avto na testno voznjo, da ga ne spara...

#000 ::

Utk je izjavil:

Ce ga res ne rabis zarad terena, ga je neumno kupit.


Če govorimo strikto za prave SUV-e potem je res brezveze kupovat za klasično vožnjo, vendar te manjše izpeljanke pa v osnovi sploh niso mišljene za teren čeprav se imajo za "male športne terence" ... v njih ni nič športnega in niti terenskega.

Pravi SUV-i stanejo 30k+ in tudi samo vzdrževanje je precej dražje kot pri navadnem avtomobilu. Če pa gledaš male SUV-e kot so Quasqai-a, Kadjara, HR-V,..., kateri so v cenovnem ranku klasičnih avtomobilov, pri teh pa so tudi stroški primerljivi z klasičnimi avtomobili.

bambam20 ::

FTad je izjavil:

Ja tvoj oce je imel verjetno sreco, da je bil testni avto vseeno v dobrem stanju. Saj se namrec menda ve, da kdor pelje testni avto na testno voznjo, da ga ne spara...



Sem se narobe izrazil oz. bil je v lasti lastnika, ki prodaja uradno Hyundaie.

krneki0001 ::

#000 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce ga res ne rabis zarad terena, ga je neumno kupit.


Če govorimo strikto za prave SUV-e potem je res brezveze kupovat za klasično vožnjo, vendar te manjše izpeljanke pa v osnovi sploh niso mišljene za teren čeprav se imajo za "male športne terence" ... v njih ni nič športnega in niti terenskega.


Kaj pa so pravi suvi? Dej ti mal tvojo definicijo povej kaj so to suvi? Kam spadajo avtomobili tipa nissan patrol, toyota landcruiser, land rover defender, mercedes Gwagen,... Kam boš vtaknil recimo chervolet blazer, tahoe ali celo suburbian (ki ima placa tok, da 2 pasata v prtljažnik spravi)



#000 je izjavil:


Pravi SUV-i stanejo 30k+ in tudi samo vzdrževanje je precej dražje kot pri navadnem avtomobilu. Če pa gledaš male SUV-e kot so Quasqai-a, Kadjara, HR-V,..., kateri so v cenovnem ranku klasičnih avtomobilov, pri teh pa so tudi stroški primerljivi z klasičnimi avtomobili.


Si ga lastiš, da trdiš, da so stroški tako visoki? Kaj pa je tok dražje? Rezervni deli? Olja? Registracija?

Če vzameš primerljiv avto po teži in opremi, je cena enaka, vzdrževanje pa tudi. Nič ni dražje vzdrževanje od osebnih avtomobilov, samo ne moreš pa tega primerjat s cliotom in njegovim vzdrževanjem.

Zgodovina sprememb…

1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
764585 (2384) TheBlueOne
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
955515 (2471) tony1
»

qashqai poraba ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1319483 (6996) polde66

Več podobnih tem