» »

Majhni avti so IN

Majhni avti so IN

««
3 / 14
»»

Azrael ::

@drejc:

Za bicikliste bo prej ali slej treba, najbolje čimprej urediti neko obvezno zavarovanje in urediti kakšen bicikel sodi na cesto in seveda to tudi izvajati, saj biciklisti povzročajo vedno večjo anarhijo v prometu. Ne vsi, jasno ampak vedno več se jih vede tako, kot da zanje prometna pravila in predpisi ne veljajo in so s takim objestnim in/ali lahkomiselnim ravnanjem zelo nevarni sebi in drugim.

Ko zaropota po zaslugi takega primerka, so prizadeti obsojeni na dolgotrajne pravne poti ali uporabo mafije. Eno kot drugo ni OK.

Pri mopedistih je obvezno zavarovanje in tehnični pregledi hitro uredili stvari, raznih mulotov z mopedi, ki so bili samo še skupek najnujneših delov, da se stvar premika, danes praktično ni več na cestah, tako izživljanje je postala predrag špas.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

Azrael> Za bicikliste bo prej ali slej treba, najbolje čimprej urediti neko obvezno zavarovanje in urediti kakšen bicikel sodi na cesto in seveda to tudi izvajati, saj biciklisti povzročajo vedno večjo anarhijo v prometu. Ne vsi, jasno ampak vedno več se jih vede tako, kot da zanje prometna pravila in predpisi ne veljajo in so s takim objestnim in/ali lahkomiselnim ravnanjem zelo nevarni sebi in drugim.

Kje pa take srečaš?

Če po Ljubljani - hja, saj nimajo kje vozit. Se je treba prilagoditi šibkejšim udeležencem, dokler se ne zgradi ustrezna kolesarska infrastruktura. Če moraš en kilometer peljat 15, ker se ne da prehitet... Pač moraš.

Če pa ne spoštuje predpisov, potem je pa stvar drugačna. Takrat lahko, podobno kot če se neodgovorno obnaša avtomobilist - trobiš, žugaš in izvajaš druge podobne ukrepe in manevre.

gruntfürmich ::

ne, tu ima azrael prav. kolesarji na cesti so problematični.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

ripmork ::

saj biciklisti povzročajo vedno večjo anarhijo v prometu. Ne vsi, jasno ampak vedno več se jih vede tako, kot da zanje prometna pravila in predpisi ne veljajo in so s takim objestnim in/ali lahkomiselnim ravnanjem zelo nevarni sebi in drugim.

točno to.
Sem opazil da se en vzorec fejst ponavlja: ponavadi so najbolj lahkomiselni in nevarni professional wannabe kolesarji, opremljeni z ultra-dirkalnimi bicikli,
oblečeni v tiste športne roza pajkice in vso ostalo kramo, od profi čelade do športnih špegličev: enostavno dirkajo počez ceste, centimetre mimo avtomobilov, izsiljujejo prednost na polno in nemalokrat gre za las...
Pač je kolo zelo dinamično in ekonomično prevozno sredstvo, hitro lahko švigneš v še tako ozek ovinek/luknjo v prometu, vozniki avtov se pa samo primejo za glavo in si ne upajo pomisliti kaj bi se zgodilo če ne bi sredi vožnje v koloni tisti trenutek fejst zabremzal (ker nek kolesar misli da je na Toru de france in naivno misli da je nabito poln promet predvidljiva zadeva, v resnici se ima pa vsak dan dosti prisebnemu folku zahvaliti, da ostane živ)

pa se sam pogosto usedem na bicikel, a preklet pazim kaj se okoli mene dogaja (predpisi pa itak upoštevani kot treba)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

jype ::

Uh, to je nekaj povsem drugega - takih po mestu ne vidiš prav dosti (za specialko so itak mestne ceste preslabe). Jaz se vozim s kripo, lepo umirjeno in počasi. Dirkačev nikoli ne srečam prav dosti.

Tisti ta pisani z dirkalnimi kolesi (seveda niso vsi taki) so pa nemara analogni tistim z velikimi avtomobili (seveda niso vsi taki) - ker je treba pokazat, kako dolge imajo, se je treba pač izpostavljat, ne? :)

Kdo je bolj nevaren je pa vprašanje - ponavadi dobri vozniki raje razbijejo avto, kot debilne kolesarje.

Tic ::

Ne bicikliram veliko, ali danes sem se vrnil iz celodnevne ture in vam lahko iz rokava stresem par primerov sočnih voznikov. :\
persona civitas ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tic ()

flipflop ::

Glede na to da smo že kr konkretno zašli s teme, bi rad samo povedal da se večina šleperjev ne vozi po naših cestah 100, kaj šele 110. Da bi policaji to tolerirali je pa ena bolj lovskih v tej temi. Hitrost je zakonsko omejena na 80, večina se jih vozi DO 90, tu in tam se pa najde kak ki gre 93, pač finta z omejevalcem in gumami...

LjubimPeezde ::

Še enkrat jype in podobni.
Je tako težko razumeti da z nakupom luksuzne dobrine, kar recimo Audi Q7 je v državo kapne precej precej denarja. Da bi morali na take potem še dodatno zviševati davke...:) Pa če malce bolje pregledate imajo močni avti med katere seveda spadajo tudi suvi (vsi nad 2500ccm+130kw) precej velike stroške registracije in uporabo cest. Torej je ta večja obrabnina za ceste v to že všteta. Kaj bi torej še radi?
To da pa neko cesto bolj uniči SUV kot 10 Cliov ki se pojajo + par tovornjakov in kombijev je pa bedasto in odraz pomanjkanja intelekta. :\
Potem smo pa mi primitivci.

In DA, se strinjam za ameriškimi V8 makinami. To so dolgožive mašine. Jasno je da če ena povprečna evropska prduljica s 1600 kubiki in 4 valji zmore že prek 120KM da gre precej hitreje v generalko kot pa nek 8 valjnik z veliko prostornino. In da, ne mislit da so vsi na 20 litrih porabe :)

Raje se malce zamislite sami kolesarji ko po regionalnih cestah vozite v koloni 2 ali trije, po možnosti še kjer je veliko ovinkov. Potem pa prehiti kolono če moreš.. In da, ponavadi še po polovici desnega cestišča.:)

IN ŠE TO: ZELO ZELO MALOKRAT SLIŠIMO DA BI BIL SUV UDELEŽEN V KAKO VEČJO NESREČO!! Če si ga ne morete kupiti še ne pomeni da se ne smejo prodajati. Fovšija kaj češ druzga in potem ne gledate realno na situacijo. Torej sklep. ob

Zgodovina sprememb…

jype ::

LP> IN ŠE TO: ZELO ZELO MALOKRAT SLIŠIMO DA BI BIL SUV UDELEŽEN V KAKO VEČJO NESREČO!!

Gee, I wonder why's that? Mogoče zato ker večina ljudi le ni tako bedastih, da bi se okoli vozila z napol tankom?

LP> Če si ga ne morete kupiti še ne pomeni da se ne smejo prodajati. Fovšija kaj češ druzga in potem ne gledate realno na situacijo.

Haha - če si ga lahko kupimo, še ne pomeni, da smo tako bedasti, da si ga bomo. Me prav zanima, zakaj se Bill Gates vozi s tako majhnim avtom - najbrž si večjega ne more privoščiti, ane?

LP> In DA, se strinjam za ameriškimi V8 makinami. To so dolgožive mašine.

Emisije? Hrup? Zarad mene lahko maš tak avto v Dupleku, če te bodo sosedje poslušal, ne pa v Ljubljani. Če se ne znate prilagodit urbanemu okolju, potem ste pač zateženi rednecki - po definiciji. Verjetno se vam zdi, da ostali vozimo majhne avtomobile in za svojimi psi pobiramo pasje drekce zato, ker smo totalno zabiti. Tudi prav - takim razlagat o vzajemnosti pri kvaliteti življenskega prostora je itak bob ob steno. Redarje, ki bodo na mestnih vpadnicah pobirali denar bodo že razumeli.

LjubimPeezde ::

Gee, I wonder why's that? Mogoče zato ker večina ljudi le ni tako bedastih, da bi se okoli vozila z napol tankom?

:) Torej, zakaj te potem motijo SUVi ker so tko ali tko dokajšnja redkost? In pa verjemi da če bi imela večina ljudi toliko denarja bi si omislila takšen voz. Varnost je dodatni plus.

Emisije? Hrup? Zarad mene lahko maš tak avto v Dupleku, če te bodo sosedje poslušal, ne pa v Ljubljani. Če se ne znate prilagodit urbanemu okolju, potem ste pač zateženi rednecki - po definiciji. Verjetno se vam zdi, da ostali vozimo majhne avtomobile in za svojimi psi pobiramo pasje drekce zato, ker smo totalno zabiti. Tudi prav - takim razlagat o vzajemnosti pri kvaliteti življenskega prostora je itak bob ob steno. Redarje, ki bodo na mestnih vpadnicah pobirali denar bodo že razumeli.

Če se ne motim so ponekod po ameriki precej strogi pogoji o emisijah:)
Glede hrupa pa si spet faliv v TEMO -> poglej raje razne Swifte, Cliote z remuskami ko slišiš prdenje 2 kilometra stran.Pa še glede hrupa : ti morda misliš da 8 valjnik povzroča več hrupa od enga Cliota ko ga nekdo briše v vrtljaje? Za primerjavo: stopi do kakšne BMW Sedmice. Ti povem da motorja še slišav ne boš ko ne bo treba.:) Upam da ne bomo deležni kakšnega linka na YouTube kako kak froc nažiga kakšnega Mustanga v vrtljaje:)
Še ta podrobnost: nekateri nimamo avtomobilov za po mestu ampak z njim prevozimo po 100km avtoceste na dan. Za ožje mestno središče se pa jaz zagotovo strinjam da se prepove vožnja avtomobilom:)

Poleg SUVov bi morali potemtakem prepovedati tudi vse ostale terence, potem enoprostorce, verjetno kakšne cestne križarke (A8, BMW 7 in podobno). Pravi asi!:\

Zgodovina sprememb…

LjubimPeezde ::

Glede izpustov nimate pa nič za jokat -> vse Q7 in podobno jasno zadovoljijo potrebe standarda

jype ::

LP> Za ožje mestno središče se pa jaz zagotovo strinjam da se prepove vožnja avtomobilom

No, potem se strinjava in se debato lahko zaključi.

LP> Če se ne motim so ponekod po ameriki precej strogi pogoji o emisijah
LP> Glede hrupa pa si spet faliv v TEMO -> poglej raje razne Swifte, Cliote z remuskami ko slišiš prdenje 2 kilometra stran.
LP> Torej, zakaj te potem motijo SUVi ker so tko ali tko dokajšnja redkost?

Tudi črni prdeči BMWji in Clioti z remuskami so redki, pa me motijo. Vsak luksuz, ki drugim ljudem posega v življenski prostor, se bi bilo treba pošteno plačat, če ne si bo pač prej ali slej vsako teslo kupilo tank in se z njim vozilo 100m v Mercator in 300m v vrtec - da bodo otroci varni.

Potem bo pa 15 mrtvih, ko bo en štor odlomil vogal večnadstropne bajte med nerodnim bočnim parkiranjem s svojim V8 SUVom.

LP> Glede izpustov nimate pa nič za jokat -> vse Q7 in podobno jasno zadovoljijo potrebe standarda

Za prevažanje istega lenega debeluha naredijo tolk več smradu, da je razmerje pri plačilu registracije še precej neustrezno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

LjubimPeezde ::

Za prevažanje istega lenega debeluha naredijo tolk več smradu, da je razmerje pri plačilu registracije še precej neustrezno.

Razmerje vsekakor ni neustrezno. Ne pozabi da se potem tudi pri samih davščinah od goriva (ker vemo da razni Q7 porabijo precej več goriva) vse skupaj povrne. Če se ne motim gre nekaj takse tudi za varovanje okolja in podobne zadeve. Torej Q7aši celo neposredno poskrbijo za večje vlaganje v okolje (0:) ). Verjetno precej več kot pa je višek plinov iz njihovih avspuhov v primerjavi s konvencionalnimi! Tako da je vlaganje verjetno precej večje kot je količina izpustnih plinov (malce pojdite na tehnične specifikacije raznih vozil) pa boste videli da razlika ni enormna.

Lahko se pa tolaćite da so SUVi modna muha. In zaradi cene precej nedosegljivi večini. Torej ni skrbi da bodo prevzeli prevladujoč tržni delež>:D
Vprašanje je le kdaj se boste spravili še na avtobuse na nekaterih linijah kjer se vozi šofer + 2 potnika (kar ni taka redkost):)

Zgodovina sprememb…

Killer ::

Vprašanje je le kdaj se boste spravili še na avtobuse na nekaterih linijah kjer se vozi šofer + 2 potnika (kar ni taka redkost):)

Noben se ne bo spravil na njih. Prejkoslej se bodo sami odpravili zaradi nerentabilne linije.

WarpedGone ::

>> Prejkoslej se bodo sami odpravili zaradi nerentabilne linije.

Žal bojo zgleda dosegl državno financiranje. Socialism dies hard.
Zbogom in hvala za vse ribe

overman ::

Pozdrav,

Rad bi dodal samo moje (mogoce subjektivno) mnenje. Vsi na veliko govorite o varnosti, udobju, podhranjenem motorju, etc. Sami (druzina) si lastimo Citroen C1 (v bistvu idemticen avto toyoti aygo) ze skoraj dobro leto. Tudi sam sem bil zelo skepticen glede tega vozila, predvsem pospeskov, udobja (velik sem 190cm) in pa varnosti. Avto ne vozim vedno jaz, temvec mati. Ampak vseeno vam lahko iz lastnih izkusenj povem da stereotipi o malih avtih ne veljajo-vsaj v tem primeru ne! Udobnost in predvsem prostornost je za taksen jajcek sokantna, naj omenim da smo se tri osebe peljale v Bratislavo ter nazaj brez najmanjsega problema in omejitev. Zadaj se pac podre 1/2 klopi in je prostora za prtljago vrh glave (govorim za tri osebe!). Glede nabiranja hitrosti... nekdo je omenil da je tistih 170 skoraj nemogocih, rabis celo vecnost, etc... NE DRZI! Sam sem se vedno fasciniran kako konstantno avto popspesuje do te hitrosti, ga ni potrebno gnat v visoke obrate in se na lepi cesti ta hitrost sploh ne zdi ´nevarna (seveda obcutek vara!). Sam imam Mitsubishi-ja Colta CA0, z 1.5 l motorjem in je proti temu jajca! Slabsi pospeski, cudni sedezi (me zacne bolet hrbet dokaj hitro) in pa ne kaj veliko vecji prtljaznik. V kolikor bi imel sedaj finance, bi takoj vzel c1, 107 ali Aygo! Prosim zapeljite se enkrat z tem jajckom in potem na plan z svojimi strahovi.... no strah da vam eden izmed malckov pred ucmi ukrade parkirni prostor, je seveda upravicen>:D .

lp

jype ::

Killer> Prejkoslej se bodo sami odpravili zaradi nerentabilne linije.

WarpedOne> Žal bojo zgleda dosegl državno financiranje. Socialism dies hard.

Socialism? Jejheta, ste eni zagrizeni. A vi veste, katera država je izumila skladen regionalni razvoj (in ga še zdaj fura)? Ja, ZDA. Državi (nobeni) ni v interesu, da bi se njeno prebivalstvo zgostilo na tržno zanimivi točki, ker to prinese s seboj probleme, ki jih trg ne bo odpravil.

Pri nas zaradi nerazvitega javnega prevoza v Ljubljano vsak dan pride 350.000 avtomobilov, pa še po Ljubljani se jih fijaka ogromno. To pač pomeni, da so avtobusi prazni, ceste pa zabasane.

Edini "socializem" pri vsem tem je ta, da država meče gore denarja v krpanje cestne infrastrukture, namesto da bi promet uredila s spodbujanjem mobilnosti - da bi se ljudje lahko brez večjih težav preselili bližje svojim rutinskim ciljem, tako kot se to počne v evropi in ZDA.

edge540 ::

Že ampak ko hočeš s takim avtom kaj peljat si pečen. Jaz sem recimo modelar in pogosto vozim letalske modele v avtomobilu. Imam Corso in ko imam velik model naložen, vožnja ni niti malo udobna (lahko rečemo celo nevarna, ker mi krilo visi nad desno roko - če nebi mel avtomatskega menjalnika tako nebi mogel vozit).

Ko imaš letalo s premerom kril 1,65 metra in malo manjšim trupom si hvaležen za vsak cm v avtu:D

jype ::

Raptor001> Jaz sem recimo modelar in pogosto vozim letalske modele v avtomobilu.

Jaz tudi. Tebi očitno znese s Corso, meni pa, kadar je predaleč za model držat pod pazduho in jit z biciklom, čisto dobro služi Yaris. Letos sem jadralni model (razpon 1870) peljal v Berlin in nazaj kar v strešnem kovčku in se je prima obneslo.

Seveda krila pri prevozu z avtomobilom razstavim, da gre reč v prtljažnik, res pa je tudi, da je v Yarisu prtljažnik, če se podre zadnja klop, globok kar 1.6m. Če še prednji sedež "prevrneš", je "prostora" malce več kot 2.5m (dovolj za udobno peljat 2m široke role toplega poda, preizkušeno :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

zee ::

Pred dvema ali eno stranjo ste omenjali Modusa, pa sem se odločil, da še jaz pristavim svoj piskerček.

Kupili smo ga lansko leto (leto pa pol starega) in že v prvem letu je bil v: Dubrovniku, Budvi, Krakovu in Dunaju. Vse to so dolge vožnje, ki jih je malček zmogel brez težav. Poraba je bila med temu turami (ki niso bile vseskozi po avtocestah) med 4-4.5 L/100 km. Strinjam se z jype, ki so po avtocestah vozi okrog 100 km (prej manj kot več), ker je po mojih izkušnjah pri tej hitrosti poraba najmanjša in razmerje med hrupom in hitrostjo še najbolj ugodno. Pri vožnji po regionalnih in magistralnih cestah (okrog 80 km/h izven naselja) je poraba vselej pod 4 L/100km.

Prehitevanje ni nikoli problematično (courtesy by 1.5 dci 85 HP motor 8-) )

zdaj pa še o notranjosti. visok sem nekje 1.86 m in se v avtu povsem udobno peljem. Prostora za potnike in prtljago je več kot dovolj. Ker je avto relativno visok, je preglednost na cesti krasna - k temu lahko dodamo še izredno velika okna in šipe.

Veliki SUV-i in wannabe-terenci ne sodijo v mesta. strinjam se s tistimi, ki ste za to, da se jih dodatno obdavči (na tak ali drugačen način). obenem pa bi bilo treba promovirat tako vožnjo s kolesi kot mestni promet.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

IceIceBaby ::

trinjam se z jype, ki so po avtocestah vozi okrog 100 km (prej manj kot več), ker je po mojih izkušnjah pri tej hitrosti poraba najmanjša in razmerje med hrupom in hitrostjo še najbolj ugodno. Pri vožnji po regionalnih in magistralnih cestah (okrog 80 km/h izven naselja) je poraba vselej pod 4 L/100km.


Noben ne trdi, da se z majhnim avtom ne da peljat daleč. Jaz sem s Twingotom naredil ogromno kilometrov, tudi s Swiftom se mi ni problem peljati kam daleč. Amapk udobje pri večjem avtu je definitivno na višji ravni. Če se lahko z modusom udobno voziš po avtocesti 100 (zaradi hrupa) se lahko s kakšnim golfom 130, z večjo limuzino razreda BMW 7 pa 200.

jype ::

Kst ima kar prav - če se moraš veliko vozit, imaš z zelo majhnim avtomobilom večkrat težave, pa več tvegaš.

Za mestni in primestni profil se mi pa zdi, da se minusi sodobnega majhnega avtomobila pokažejo v premalo situacijah, da bi se splačalo imeti večji avto samo zaradi teh minusov, torej nekako "za vsak slučaj, ker bomo ziher kdaj vozili kaj večjega". Mimogrede, tudi majhni avtomobili so danes težki vsaj tono in omogočajo povsem varno vožnjo tudi pri vleki prikolice. Če prikolico potrebuješ manj kot enkrat letno, potem ziher ne potrebuješ večjega avtomobila.

Calligula ::

Novi majhni avtomombili so precej varnejsi od velikih starejsih.

Tudi na Fifth gear v drugem (najnovejsem v tej sezoni) delu te sezone so zaleteli Renaulta Modusa (kompakten razred) in Volvoda 940 (starejsa velika ladja, ki je veljala za pojem varnosti). Celno trcenje nekako na polovici havbe, vsak avto z 40 miljami na uro (se pravi skupaj 80). Volvota olupilo v kabino in noge voznika so bile precej pokosene in nasploh hude poskodbe dummijev. V Modusu bi lahko voznik po mnenju strokovnjakov odsel pes z mesta nesrece. Zaletela sta se na voznikovi strani.

Za SUVje se je v ZDA pogosto izkazalo, da so kar precej nevarni za voznike in ne le za voznike drugih manjsih vozil.

NCAP ratingi po cedalje vec neuradnih testih bojda kazejo relativno pravilno sliko tudi za moreitne trke pri visjih hitrostih.

Grey ::

kst je rekel: Noben ne trdi, da se z majhnim avtom ne da peljat daleč. Jaz sem s Twingotom naredil ogromno kilometrov, tudi s Swiftom se mi ni problem peljati kam daleč. Amapk udobje pri večjem avtu je definitivno na višji ravni. Če se lahko z modusom udobno voziš po avtocesti 100 (zaradi hrupa) se lahko s kakšnim golfom 130, z večjo limuzino razreda BMW 7 pa 200.

Se ti mogoče ne zdi, da je to tzv. "večje udobje" samo plod tvoje psihe? Namreč, več ljudi je že reklo (med drugim tudi jaz), da niso opazili nobene razlike v udobju. Pa sem se tudi jaz že vozil v različnih avtomobilih. Enkrat celo v SUVju...in udobje se mi je zdelo popolnoma na ravni ostalih avtomobilov navkljub masi in usnjenim sedežem. Vse je v glavi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

IceIceBaby ::

Novi majhni avtomombili so precej varnejsi od velikih starejsih.


Ta crash test je bil predebatiran že na eni od prejšnjih strani. Gre za cca 15 let razlike v razvoju, kar je v avtomobilizmu ogromno. Kakšen bi bil rezultat, če bi testirali modusa in kakšnega novega V70 ?

Se ti mogočene zdi, da je to tzv. "večje udobje" samo plod tvoje psihe?


Ne, ni plod moje psihe. Nevem koliko avtomobilov si že vozil, ampak očitno ne dovolj. Že med Twingom in Swiftom je razlika zelo očitna (v prid Swifta seveda), še vedno pa je Swift kanta če ga primerjam s citroenom C5 ali bmw 5.

Za SUVe pa nisem nikoli trdil, da so posebej udobni. Meni osebno niso všeč. Ampak to še ne pomeni, da jih je treba prepovedat. Nekaterim pač pašejo, tudi če niso praktični. Igrače za odrasle pač.

jype ::

Grey> Pa sem se tudi jaz že vozil v različnih avtomobilih. Enkrat celo v SUVju...in udobje se mi je zdelo popolnoma na ravni ostalih avtomobilov navkljub masi in usnjenim sedežem. Vse je v glavi...

No, čisto vse le ni. Enkrat me je en avtoprevoznik peljal na Münchensko letališče z Audijem, nimam pojma katerim, po moje A4. Precej odsekov je prevozil z blizu 200 km/h, not smo pa udobno sedeli štirje + voznik.

Definitivno drugačna izkušnja, kot vožnja s "supermini" klaso, se pa ziher ne bi hotel s takim avtom vozit v službo ali pa na morje, ker je totalno nepraktičen, idealen za ukrast in predvsem bistveno bolj požrešen na kratke proge (ki jih povečini delamo doma).

LjubimPeezde ::

Kdor primerja udobje Yarisa in udobje enega VW Passata je milorečeno bebček:)
Je razlika v udobju ogromna. Na 5km furici se ti to niti ne zdi. Prevozi pa 300 kilometrov pa boš videl kako ti bo telo hvaležno za kako cestno križarko

jype ::

LP> Kdor primerja udobje Yarisa in udobje enega VW Passata je milorečeno bebček

Zakaj?

LP> Je razlika v udobju ogromna. Na 5km furici se ti to niti ne zdi. Prevozi pa 300 kilometrov pa boš videl kako ti bo telo hvaležno za kako cestno križarko

Hec, da ravno ta dva avtomobila omenjaš. Yaris v udobju za Passatom prav nič ne zaostaja - ja, peljal sem se že v obeh, več kot 500km v eni rundi.

Aja, da bom pošten - en zoprn minus za voznika na dolgih progah Yaris ima - nima tempomata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Backup22 ::

overman, če si velik 190cm in ti je udobno v C1 sem jaz bicikl. Razen, če sediš spredaj in imaš sedeš naravnan čisto nazaj. Kdo pa za tabo lako potem sedi?
//

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Najprej, da bo vsem jasno. Vprašanje udobja je predvsem subjektivno, podobno, kot tisto o okusih.....

Jaz bi tukaj podprl Jypetovo izjavo. Tudi sam imam podobne izkušnje in sicer ravno z novim VW Passatom (2,0 TDI) in pa Nissan Micro 4U. S prvim sem pred slabim mesecem vozil na relaciji Poljčane - Strassbourg (cca 900 km), z drugim pa malo prej na relaciji Maribor - Orebič (Pelješac). V obeh priemrih sem bil voznik kot tudi sovoznik.

Moje osebno mnenje glede udobja. Razlika ni velika, je bistveno manjša, kot je razlika v rangu avta. Pri Micri bi imel kot šofer edino tempomat (v omenjenem Passatu je bil nameščen) in pa drugačna naslonjala za glavo. Drugače nekih velikih razlik ni. V obeh primerih sem si našel dober položaj v sedežu (kot voznik in sovoznik) in, roko na srce, v obeh primerih se mi je odmor po cca. 300 kilometrih neverjetno prilegel. Skratka, ko vozite na dolgih razdaljah si, ne glede na avto (če vam ni udoben, še toliko bolj...) obvezno privoščite premor (lulanje, kakanje, kavica, kaj za pod zob....) Sami sebi boste hvaležni....

Res pa je, kot sem že napisal, bi se za dolge službene poti raje odločil za velik avto (Passat je ravno pravšnji), pa ne zaradi udobja, temveč zaradi boljšega občutka varnosti in ker lažje slediš hitremu prometu na avtocestah (mali avti so že na meji svojih zmogljivosti, ko imajo večja vozila še vedno rezervo....)

Pa en lep pozdrav od bebčka iz Maribora....

Jože

overlord_tm ::

Dokler si sam v avtomobilu je verjetno vseeno ali je to Yaris, C8 ali A8, samo ko gre pa 5 članska družina na morje za 14 dni in par tisoč kilometrov pa ni vseeno ...

robert512 ::

ne vem no, meni majhni avti ne sedejo. dobesedno nimajo nekih tehtnih argumentov, da bi me prepricali v nakup.

cena je kar zasoljena, poraba je na nivoju obicajnega TDI-ja, omejen si s prostorom.

avto ni samo prevozno sredstvo za 2 osebi (za te stvari je namenjen moped), ampak sredstvo s katerim obcasno tudi kaj peljes. Ne vem, gres na dopust s tono prtljage in dvemi bicikli, gres na morje s desko za surf, gres smucat pa peljes s sabo tri pare smuci, v merkurju kupis pralni stroj in ga na licu mesta nalozis v avto, ...

Skratka danes si lahko omislis lepo velik avto (passat, octavia, a4, mazda 6, accord) v kombinaciji s 100-140 konjskim dizlom ki ti lepo zre 6l in je VSESTRANSKO uporabna zadeva.

Ne pa da gres na dopust in ti ze teden prej boli glava, kako bos v aygota stlacil tisti kovcek nujne obleke ;(

po mestu si pa s vsimi sodobnimi pripomocki (servo, pdc, ...) ravno tako okreten kot z malckom ...

ne vem, jaz rabim avto za vse razmere ... aygota bi si omislil le ce bi imeli pri bajti dva avta ... pa se za to bi 5x premislil.

jype ::

robert512> avto ni samo prevozno sredstvo za 2 osebi (za te stvari je namenjen moped),

Imaš prav. Avto bi moral biti rezerviran za skupine več kot dveh ljudi.

robert512> ampak sredstvo s katerim obcasno tudi kaj peljes. Ne vem, gres na dopust s tono prtljage in dvemi bicikli, gres na morje s desko za surf, gres smucat pa peljes s sabo tri pare smuci,

To vse gre z vsakim avtomobilom, tudi z majhnim (razen tona prtljage - tega res ne vozim nikamor)

robert512> v merkurju kupis pralni stroj in ga na licu mesta nalozis v avto, ...

Ali pa greš v Gradec v Ikeo po pohištvo in ga v enem šusu pripelješ domov...

Hudiča, ampak jaz sem vse to počel z Yarisom (ja, hladilnik, pralni stroj, 4 omare... gre brez težav not, ne da bi kaj štrlelo ven). Preden smo kupili Yarisa smo imeli 1993 Nissan Micro, v katero je šlo precej manj, ni imela nobenih airbagov in nobenih drugih varnostnih mehanizmov, samo varnostne pasove, po avtocesti se je nagibala kot kaka katrca (Renault 4) in je bila res _premajhen_ avto - ampak nekaj, kar si leta 93 kupil za mestno vožnjo. Takrat so bile razmere precej drugačne, danes pa... So majhni avtomobili postali precej večji in bolj udobni in čisto nič jim ne manjka do spodobnega družinskega avtomobila. Za pet članov je sicer res malce tesna reč, ampak kupit večji avto, samo za to ker nas utegne biti nekega dne pet... Saj takrat bodo še vedno prodajali avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

$wift ::

Azrael je prbou: Ameriški V8 je prava stvar, dolgoživ, varčen, varen, udoben in zanesljiv.
Stari se kej povej pa bom pocu od smeha.

Dolgoziv: ze vrabci na vejah civkajo, da so Toyote dalec najbolj vzdrzljivi avti od vseh nato pa ji sledijo ostale Japonske znamke.
Varcen: Po statistikah porabi USA 21% svetovne zaloge nafte ceprav ima ''le'' 250 MIO folka.
Kitajci katerih pa je 1300MIO in so na drugem mestu porabijo le 5%. Hmmmmmm zakaj za? Aja sej res zato ker delajo americani tako VARCNE gajbe, da najberz porabijo le 1l/100km. :\
Varen: Je bil ze dolg nazaj en clank-Americani so se oborozili-ki je govoru, da so si v nekem melem mestecu zacel kupovat avti tipa Hummer, da bi bli varni. Zavedaj se, da s tem, ko kupis bigfoota posredno bolj ogrozas druge, ker bodo v primeru trka s tabo jebal jeza.
Udoben: dans je ze vecina avtov udobnih tudi tamali niso izjema
Zanesljiv: UH PA KAKO!!!! Smo mel ze dolg nazaj doma un sekret od Cherokeeja pa je tolk ''dobr'' delu, da fotru cukr zrase sam, da mu omenm besedo Jeep. Ce bi bil jest indijanc bi jih tozu, ker so tako drvarnco poimenoval po plemenu.
Se strinjam ja: Ameriski avto je prava stvar, ZA NA PRAVI ODPAD.

Pol ti pravs, da je vseen al je avto 3,5 al pa 4,5m. Hmmmm LET'S DO THE MATH!!!!
Ce parkiram v ravno vrsto 40 4,5m avtov porabm 40m vec placa kot, ce bi mel avti 3,5.
Kolk Aygov parkiram v linijjo 40m si izracunaj sam. Ampak kaj pa vem, mogoce je pa res vseen al grem v centr z avtom al pa sleparjem. Bom probu pa ti porocam.

Kar se pa tice kolesarjev pa mislim, da se moras res bat, da bi te kak kolesar, ki vozi kakih 25km/h in tehta z bikom v red kakih 100kg hudo telesno poskodoval, ko se bos ti prevazal v tvojem super opevanem 2t avtu. Nevem iz kje si ampak mislim, da je vecina Ljubljancanov podobnega mnenje kot jaz, da bi bil lahk kak kolesar vec in kakih par 1000 avtov manj v mestu.

Tole pa se za unega tezkega ''intelektualca'' ki ma rad pizde in pravi takole:
To da pa neko cesto bolj uniči SUV kot 10 Cliov ki se pojajo + par tovornjakov in kombijev je pa bedasto in odraz pomanjkanja intelekta.

A te lahko tebe tezki ''intelektualec'' povabim na en A test? Dej bot faca pa ulet kle k men u Sisko pa ti bom najprej zapelu cez levo nogo s Toyoto pol bom pa reku bratu, da naj preden gre u Anglijo s svojim 40t polno nalozenim sleparjem uleti se dome in ti zapele s truckom se cez drugo nogo. Bi te rad vidu komu bos ti tezki ''intelektualec'' se pridigal po forumu o nepomembnosti teze vozil in (ne)unicenih cestah.
Ce bi kamione spucal s cest (ceprav dvomim da je to izvedljivo) nebi blo treba cestarjem vsak let krpat asfalta pa tut guzve nebi blo tolk da ne omenjam izpusta emisij v luft.

Drugace pa namen tega posta ni bil, da bi se prickali en cez drugega ampak, da bi z nekim preprostim izracunom dokazal, da so mali avto v vseh pogledih (poraba, eko-prijaznost,itd. itd..) boljsi od velikih.

Kot vidmo ima vsak svoj mnenje in ni nic narobe, ce kdo ne vidi smisla v mojih izracunih (morda ga bo kdaj kasneje) ali kot je dejal Ice-T:
Your opinion is your, my opinion is MINE, if you don't like what I am sayin FINE!

Uzivajte

T0RN4D0 ::

Za parkirat so mesta ponavad označena. Na tist plac spraviš aygota al pa pasata Tist en meter ti ne nuca nič ker folk ponavad ne parkira 10 centi stran od drugih avtomobilov... sj ne rečem da ti ga bočno mogoče uspe uštulit kam kamor nebi spravu kakga večjega avta, sam če je že tko si kup smarta pa bo še najbolš. :)

gruntfürmich ::

swift. mislim da si point o uničenih cestah in suvik kiksnil.
on loj pa je kiksnil ko je primerjal tovornjake, ki prevažajo blago za gospodarske potrebe, in suve, ki prenašajo ego težakov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

drejc ::

Ti, wift...kadar primerjas Kitajsko maso s cimerkoli mors vedt da je 300mio (max) folka nekako v urbanih naseljih (s tem da je tut tam standard u peesdi)...ostala miljarda žvi ne dost bolj kot njihovi kolegi v S. koreji, se pravi mehanizacija dela jih še ni ujela...če je kšn tomos alpa traktor v vas je to že uspeh.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: drejc ()

robert512 ::

Passat 1.9 TDI pokuri ravno tolk kot Aygo 1.0, t.j 5-6l

tko da tud trditev o ekologiji ne drzi vode.

mali avti so pac popularni, moderni, predvsem pri neznem spolu. Mojo rit ne bi spravil v Aygota ali Smarta pa da me ubijes :\ Pa se roza barve da bi bil povrh ...

jype ::

robert512> Passat 1.9 TDI pokuri ravno tolk kot Aygo 1.0, t.j 5-6l

Does not compute. Prvič, primerjaš dizla in bencinarja. Drugič, če se s Passatom voziš po Zaloški in se hitrost giblje med 0 in 60, potem ziher Passat porabi precej več kot Aygo, ker moraš v enem primeru pospeševati tono in pol,v drugem pa samo 700 kil, skratka pol manj. Če primerjaš oba dizla, potem veš, da Passat po mestu porabi 6-7, Aygo pa porabi manj kot 4.5 litrov (še vedno pri uglajeni mestni vožnji, ker večji in 400 kil težji Yaris z isto 1.4 dizel mašino po mestu porabi približno 4.5 ali manj).

Skratka, pri vožnji po avtocesti ni neke bistvene razlike v porabi (od kakih 120-130 naprej malčki porabijo celo več, ker jih je treba "terat v obrate", kot temu radi strokovno rečete), pri mestni vožnji so pa zagotovo absolutni zmagovalci.

robert512> Mojo rit ne bi spravil v Aygota ali Smarta pa da me ubijes :\ Pa se roza barve da bi bil povrh ...

Maš pač veliko - ne se sekirat, saj nisi edini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

LjubimPeezde ::

A te lahko tebe tezki ''intelektualec'' povabim na en A test? Dej bot faca pa ulet kle k men u Sisko pa ti bom najprej zapelu cez levo nogo s Toyoto pol bom pa reku bratu, da naj preden gre u Anglijo s svojim 40t polno nalozenim sleparjem uleti se dome in ti zapele s truckom se cez drugo nogo. Bi te rad vidu komu bos ti tezki ''intelektualec'' se pridigal po forumu o nepomembnosti teze vozil in (ne)unicenih cestah. Ce bi kamione spucal s cest (ceprav dvomim da je to izvedljivo) nebi blo treba cestarjem vsak let krpat asfalta pa tut guzve nebi blo tolk da ne omenjam izpusta emisij v luft.

pa koji ku*rac pa potem ODPREŠ DEBATO??
Si pričakoval samo pozitivne komentarje??
mislim, narediš nek NEREALNI izračun, poješ hvalo Aygu kot da si nek zastopnik Toyote (kar si v prejšnjem postu spet dokazal) in seveda ne predstaviš nobene slabe lastnosti... pejt raj za marketingarja:\

Azrael je prbou: Ameriški V8 je prava stvar, dolgoživ, varčen, varen, udoben in zanesljiv. Stari se kej povej pa bom pocu od smeha.

razen varčnosti je precej zadel:)

mali avti so pac popularni, moderni, predvsem pri neznem spolu. Mojo rit ne bi spravil v Aygota ali Smarta pa da me ubijes

tudi mojo ne. Aygo in podobno je narejeno za dekleta, že Clio, Polo in podobno je pa precej bolj moško, čeprav se pravcati moški avto dobi šele z golf klasom naprej. :) če bi malce poznali zakonitosti bi videli na kaj spominjajo majhni avtomobili in na kaj prave križarke in športaki>:D IN ZAKAJ SO TAKO TUDI OBLIKOVANI. ne mislit da je to zaradi samega dizajna, zraven je cela teorija:)

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

$wift, imeli ste doma cherokeeja - a je bil dizel?

username ::

primerjaš dizla in bencinarja. Drugič, če se s Passatom voziš po Zaloški in se hitrost giblje med 0 in 60, potem ziher Passat porabi precej več kot Aygo, ker moraš v enem primeru pospeševati tono in pol,v drugem pa samo 700 kil, skratka pol manj. Če primerjaš oba dizla, potem veš, da Passat po mestu porabi 6-7, Aygo pa porabi manj kot 4.5 litrov (še vedno pri uglajeni mestni vožnji, ker večji in 400 kil težji Yaris z isto 1.4 dizel mašino po mestu porabi približno 4.5 ali manj).
Aygo z 1.0 mašino je precej skrajen primer. Večina ljudi ima v tem rangu avtov kakega cliota 1.2, ki se v mestu pomojem ne zadovolji s 4 litri. Imel sem cliota 1.4, poraba v mestu je bila 8-8,5 (tovarniški podatki so "obljubljali" celo 9,2 litra, ampak pač znam umirjeno in varčno voziti). Na avtocesti pa ni bilo dosti manj, če sem hotel voziti normalno, torej vsaj 120 kmh - motor je seveda z lahkoto zmogel, a je bil žejen.

Sedaj vodim golfa V TDI, poraba v mestu se na momente dejansko lahko približa 7 litrom, kar je še vedno 1,5-2 litra manj kot pri manjšem in šibkejšem cliotu - ali pa (če ni veliko zastojev) se jo da spraviti pod 6 litrov. Povprečje pri vsakem tankanju je sicer ravno okoli 6 litrov (vozim tudi relacije, največ pa po Ljubljani. Dolgoročno torej ene 2-2,5 litra manj kot s cliotom, ob občutno večjem, težjem in zmogljivejšem avtu.

In fajn je imeti avto, ki zmore vsaj 180 kmh ali več - četudi se ne smeš voziti tako hitro (razen ponekod v Nemčiji), je tudi pri dovoljeni hitrosti vožnja precej udobnejša, ker pri 130 kmh tak avto ni na koncu , ampak šele na slabih treh četrtinah svoje zmogljivosti.

SUV-i so tudi zame povečini nepotreben luksuz, ampak ideja o omejevanju se mi zdi absurdna (edino parkirnine bi predimenzioniranim lahko zaračunali malo več, ekonomska logika zadaj je očitna). Če sme v mesto velik kombi ali poltovornjak, zakaj ne SUV? Saj bi tudi prevozniki uporabljali manjše avtomobile - recimo kangooo, ali pa "delovne" verzije manjših osebnih avtoc, ali pa celo tiste trikooesnike, ki jih imajo v Italiji...

Pa še misel o kolesarjih: v mestu Ljubljana so gotovo med najbolj brezobzirnimi, nevzgojenimi, zagovednimi in nevednimi prometnimi udeleženci. Nobena pravila zanje očitno ne veljajo - ne prednost, ne semaforji, ne enosmerne ceste,... nič. Tudi do pešcev so skrajno arogantni - pomojem je veliko več možnosti, da te v LJ na prehodu za pešce zbije kolesar kot avtomobilist, ker kolesar šiba naprej in ne jebe žive sile, še grdo te pogleda ali celo ozmerja, če "ga oviraš" (na pločniku, prehodu za pešce).

Zato sem takoj za uvedbo izpitov za kolesarje ter registracijo biciklov. Pa da si že enkrat naštimajo in uporabljajo luči, da ga bo ponoči kdo videl. Pa malo boljše zavore (očitno zato ne more ustaviti pred prehodom za pešce ali stop znakom?)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

username> Če sme v mesto velik kombi ali poltovornjak, zakaj ne SUV?

Hja, eno je gospodarsko vozilo, drugo pa ni. Taka ločitev se mi zdi povsem smiselna, ti dam pa prav, da bi bilo čisto OK, če bi mesto spodbujalo tudi uporabo manjših dostavnih vozil.

username> Aygo z 1.0 mašino je precej skrajen primer.

Ja, ampak ti si spet primerjal cliota z 1.2 bencinskim motorjem s TDI golfom. 1.5 dCI clio je tudi "šparovček" ki, če z njim lepo delaš, idealna in vzdržljiva škatla za po mestu, ki se tudi po obvoznici lepo pelje.

Clio 1.2, Aygo 1.0 in Yaris 1.0 (in podobni modeli drugih znamk s podobnimi motorji) so avtomobili, namenjeni izključno mestni vožnji - za ljudi, ki hitrejše vožnje itak ne prenesejo. Isti avtomobili z močnejšimi motorji imajo pa precej večji uporabni razpon.

username> Zato sem takoj za uvedbo izpitov za kolesarje ter registracijo biciklov.

To bi tudi mene veselilo - glavni razlog, da se zdaj po mestu vozim z napol izpravnim biciklom je, da mi izpravnega ukradejo, na policiji pa se jim potem še zapisnika ne ljubi pisat, "ker veste, tega je tolk, da ne mormo nč nardit". Z obvezno registracijo bi bilo sledenje precej lažje.

robert512 ::

jype ...

hotu sem samo povedat, da so tile ultramajhni avtomobilcki (aygo, smart, C1, ...) zelo zelo omejeni s uporabnostjo. To je ista skrajnost kot da bi kupil najtavecjega hummerja.

En normalno velik avto s normalnim 100 konjskim dizlom je bistveno bolj uporabna zadeva, polega tega ne odstopa kaj veliko od tega malcka po porabi. Ok, pravis da primerjava bencinar - dizel ni vmesna, dobro vzamemo pa C1 1.4 HDi in en normalno velik avto nizjega srednjega razreda s 1.9 TDI masino, verjemi da kaj vec od litra pa pol tud ne bo pokuril.

Torej tile micromachines bi mogli zaradi svoje majhnosti in teze popit bistvenooooo manj goriva napram velkim avtom, pa temu ni tko. Poleg tega mors met zraven se en normalen avto za it na dopust.

Pa ne da zagovarjam neke ladje, ampak nekaj v stilu Aurisa, Golfa, Altea, ... je cisto ok.

Azrael ::

Pa še misel o kolesarjih: v mestu Ljubljana so gotovo med najbolj brezobzirnimi, nevzgojenimi, zagovednimi in nevednimi prometnimi udeleženci.
Bled, Jesenice in okolica povsem enako. Biciklisti so postali enaka mora za vse ostale prometne udeležence, kot mopedisti kakšno leto ali dve, preden so jih zakonsko zašili z registracijami, tehničnimi pregledi vozil in izpiti. Čeprav je pri mopedu vsaj ta prednost, da ropota in veš, da je v bližini, biciklisti pa so praktično neslišni in velika večina v slabi vidljivosti ali ponoči tudii nevidna, saj so delujoče luči in odsevna telesa na biciklih danes nekaj izjemno redkega.

Če se k temu prišteje še vsakodnevni dogodki, kot so vožnja raje treh kot dveh vštric, ustavljanje in klepet s kameradi za nepreglednim ovinkom sredi ceste, čeprav je 50m naprej urejen prostor, kamor se lahko umakneš s prometne površine, izsiljevanje prednosti, absulutno neupoštevanje prometne signalizacije, vožja po sredi ceste z rokami vse drugje, samo na balanci ne, sekanje ovinkov itd, je razumljivo, da je tu nekaj resno narobe z miselnostjo teh osebkov.
Kar se pa tice kolesarjev pa mislim, da se moras res bat, da bi te kak kolesar, ki vozi kakih 25km/h in tehta z bikom v red kakih 100kg hudo telesno poskodoval, ko se bos ti prevazal v tvojem super opevanem 2t avtu.
Ti si mi en [censored], biciklista ima materialne škode za max. 20€ ali manj, pač po toliko se legalno dobi bicikel s katerim lahko dalje opleta po cesti (če se pri karambolu ni preveč sesul), tisti z avtom pa par 10x toliko škode. Tako, da obvezno zavarovanje in registracija biciklov je nujna zaradi množice vase zagledanih egoistov.

BTW, Swift, Jeep Cherokee sestavljajo v Avstriji in se kar lepo žali nanje, je pač samo en od evropskih avtov, ki ima to lastnost, da je malo podoben tistim čez lužo, gre pa samo za malo bolj spimpanega Puch-a.

Aha pa še to zakaj se je na ozki cesti običajno mnogo lažje srečati z avtobusom ali šleparjem, kot z neko mikro gajbo? Ta fenomen, meni in tudi mnogim poklicnim šoferjem verjetno nikoli ne bo jasen.

Ali vprašanje, zakaj folk v mikro avtih prepogosto ne zna dobro voziti? So avti tako slabo pregledni ven, da šofer ne ve koliko je širok in dolg ali je tu enaka glupa miselnost, kot pri biciklistih, briga me za druge, jest grem?
Nekoč je bil Slo-tech.

krneki0001 ::

Azrael

Ali vprašanje, zakaj folk v mikro avtih prepogosto ne zna dobro voziti? So avti tako slabo pregledni ven, da šofer ne ve koliko je širok in dolg ali je tu enaka glupa miselnost, kot pri biciklistih, briga me za druge, jest grem?


Slabši vozniki si vedno kupujejo manjše avtomobile, ker mislijo da bodo lažje vozili, če je avto manjši.

username ::

Ja, to bo razlog. Bojijo se, kako se bodo na cesti znašli z večjim avtom. Roko na srce, včasih kar ne morem verjet, ko vidim v kakem velikem avtu (terenec ali SUV) neko drobno žensko (160 cm, 50 kil), ki poleg tega tudi nima nobenega znanja in spretnosti in si mislim "what the f**k was she thinking, še fičo bi bil skoraj preveč"...

Poleg tega manjše avtomobile dostikrat kupujejo tisti, ki se ne vozijo veliko, zato zaradi pomanjkanja vaje zlepa ne pridobijo dovolj vozniške spretnosti.


Ne glede na vse skupaj pa naj bo izbira vrste avta prosta izbira - "ko voli, ek izvoli" in če so komu všeč SUVi in ima dovolj denarja, zakaj ne? Pa ni treba tuliti glede prispevkov - kupec SUVa prispeve velik zalogaj davkov pri nakupu in tudi pri registraciji, pa še kasneje s kupovanjem goriva. Neko nabijanje še dodatnih davkov nima osnove, razen v bolestni "foušiji" slabičev. Če se komu zdi pa novi fiat 500 srčkan, pa naj si kupi tega, it's a free country...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Backup22 ::

Ne glede na vse skupaj pa naj bo izbira vrste avta prosta izbira - "ko voli, ek izvoli" in če so komu všeč SUVi in ima dovolj denarja, zakaj ne? Pa ni treba tuliti glede prispevkov - kupec SUVa prispeve velik zalogaj davkov pri nakupu in tudi pri registraciji, pa še kasneje s kupovanjem goriva. Neko nabijanje še dodatnih davkov nima osnove, razen v bolestni "foušiji" slabičev. Če se komu zdi pa novi fiat 500 srčkan, pa naj si kupi tega, it's a free country...


Točno tako! Folk se je spravil na lastnike SUVjev, češ da se preseravajao. Kaj pa tisti z Caymani, Masseratiji, AMGji, M6kmai etc? Tudi tistih jaz ne obsojam. Če imaš dovolj denarja za dober in varen avto si ga pač kupiš. Zakaj pa si ga ne bi?
//

jype ::

Backup22> Točno tako! Folk se je spravil na lastnike SUVjev, češ da se preseravajao. Kaj pa tisti z Caymani, Masseratiji, AMGji, M6kmai etc? Tudi tistih jaz ne obsojam. Če imaš dovolj denarja za dober in varen avto si ga pač kupiš. Zakaj pa si ga ne bi?

Če taki avtomobili potencialno (bistveno bolj kot povprečen avto) škodujejo zdravju (ljudi v okolici), čemu je potem ta država prepovedala kajenje v javnih prostorih? A ni to ista racionalizacija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

energetik ::

No, ko toliko govorite o nesramnih kolesarjih, jest mam čisto druge izkušnje. Kolesarim po predpisih ampak vožnja po LJ je zelo adrenalinska in obupna. Kolesarske steze se kar nekje končajo, če že so, so speljane čez visoke robnike, po njih pa skačejo trume pešcev, ki blodijo kot zombiji. Skor na vsakem križišču ko peljem naravnost me hočejo od strani zbiti avtomobilisti, ki zavijajo levo/desno, večinoma sploh ne vejo zame, čeprou jih skor na havbo skočim;((
No, take izkušnje mam jest, če so pa drugi kolesarji nevzgojeni, pa to ni moj problem. Moj problem je to, da se ne morem normalno peljati, ker me vsak trenutek kdo ogroža.

lp
««
3 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15121802 (18833) knesz
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23516768 (11456) lexios
»

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1457035 (4729) BluPhenix
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12211114 (9180) Fizikalko

Več podobnih tem