Forum » Na cesti » Mesečni stroški suva vs ostalo
Mesečni stroški suva vs ostalo
Utk ::
To samo pomeni, da imas s suvom sedemkrat vec moznosti, da bos koga ubil kot z navadnim avtom. Ce se zaletita dva cliota s 70 na uro, bosta oba odkorakala,
A res? Če je čelno trčenje to pomeni skupno hitrost 140 km/H. Tako da ne boš nikamor odkorakal.
Fizika ti ni mocna stran, a?
Suvi imajo iste masine kot vsi drugi, tako da neke razlike ni, so pa za isto prostornost drazji in kak liter vec porabijo. Kaj dost drugega ne more bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krneki0001 ::
Če se čelno zaletita SUV in navaden avtomobil je statistično gledano 7x večja možnost da umre voznik klasičnega avtomobila in ne SUV-a.
To samo pomeni, da imas s suvom sedemkrat vec moznosti, da bos koga ubil kot z navadnim avtom. Ce se zaletita dva cliota s 70 na uro, bosta oba odkorakala, ce je en clio suv, en verjetno ne bo vec korakal nikoli.
Kot odgovoren voznik boš probal nesrečo preprečiti, če je ne moreš, pa bolje da si orenk zavarovan s plehom, kot pa da si v cliotu, kjer te en tak suv pomečka.
Suv je treba drugac primerjat po varnosti s passatom, ki stane nekaj podobnega, ne pa s cliotom. S tem da ima tak suv not prostora manj, nekje na nivoju megana, ce se tolk. Ce ga res ne rabis zarad terena, ga je neumno kupit.
chervolet suburbian, klasificiran kot suv. cargo volume je 3440 litrov, torej v prtljažnik spraviš celega megana.
Zadeva je tok široka, da ima med voznikom in sovoznikom 50 litrski hladilnik
Pa če se s tem zaletim v pasata, verjetno od pasata ne bo veliko ostalo.
Zato pa pravim, dejte povedat, kaj je za vas suv, ker za američane so tole majhni suvi, v sloveniji so pa te zadeve večje od standardnih belih kombijev, ki so jih polne ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
pirat ::
Pa da se vrnemo k temi. Si lastite SUVa, Crossoverja? Poznate vaše celotne stroške posedovanja tega avtomobila (mesečno, dnevno)? Welcome to share ;)
Mazda CX5 AWD
po dveh letih in prevoženih 52.000 km je dejanska izmerjena povprečna poraba 6,8l na 100km;
ocenjujem, da bo avto po 8 letih uporabe (ko ga načrtujem prodati) vreden še cca. četrtino nabavne vrednosti.
Če v kalkulacijo dodam tudi:
- stroške letnih servisov,
- 1x pričakovan večji izredni servis v obdobju teh 8 let,
- stroške zimskih in letnih gum (za vsake predvidevam rabo 4 sezone) vključno s stroški menjave,
- stroške registracije in obveznega zavarovanja za to obdobje 8 let
- kasko zavarovanje za prvih 6 let,
- vinjeto
- porabljeno gorivo za 26.000 km / letno ob trenutnih cenah in drobni material
je na mesec preračunani TCO (skupaj z gorivom) tega vozila 549 EUR (oz. 378 EUR brez goriva).
Struktura TCO tega vozila v obdobju 8 let pri prevoženih 26.000 km/letno znaša skupaj 52.788 EUR oz. 6.598 EUR na leto.
Od tega odpade v obdobju 8 let:
- 22.500 EUR (43%) na amortizacijo vozila (izguba vrednosti v obdobju 8 let)
- 16.550 EUR (31%) na stroške goriva (ocenjeno pri 26.000 km letno ter povp. porabi 6,8 l / 100 km)
- 7.5000 EUR (14%) strošek obveznega (8 let) in kasko (6 let) zavarovanja + registracija
- 3.000 EUR (6%) strošek servisov (redni + izredni)
- 2.360 EUR (5%) strošek gum in vulkanizerja v roku 8 let
- 880 EUR (1%) strošek vinjete
bauci ::
Nissan X-trail, dizel, 150 KM, ročni menjalnik, 60.000 km na leto. 5 let star, bil 35.000€. Danes med 8.000€ in 10.000€ (Po Eurotaxu oz. toliko so ponujali, če kupim nov avto pri njih). Vsako drugo leto nove letne in zimske gume cca 650€ za en komplet. Servis na 30.000 km kar pomeni dvakrat letno med 300€ in 400€ (na uradnem servisu, ker je sluzbeni avto). Povprečna poraba 7,8 l (80% Ac, 20% lokalne ceste in mesto). Če imam čas in vozim nezno ter cca 90km/h je poraba 6,4 l.
Zakaj SUV? Imam probleme s hrbtenico in tak avtomobil je idealen za to, ker se direktno vsedeš v avto in gres iz avta ne da bi se prevec sklanjal. Iz passata ali Audi 6 sploh ne morem zlesti ven :(.
Pozimi mi ni treba kidat snega na parkiriscu 4x4 zmaga (ampak samo ce imam dobre zimske gume). Ni treba paziti na vsako luknjo, lezecega policaja in podobne specialnosti slovenskih cest. Brez problema spravim kosilnico v prtljaznik :).
Je pa res, da ce bi bil star 30 let ne bi razmisljal o SUV.
Zakaj SUV? Imam probleme s hrbtenico in tak avtomobil je idealen za to, ker se direktno vsedeš v avto in gres iz avta ne da bi se prevec sklanjal. Iz passata ali Audi 6 sploh ne morem zlesti ven :(.
Pozimi mi ni treba kidat snega na parkiriscu 4x4 zmaga (ampak samo ce imam dobre zimske gume). Ni treba paziti na vsako luknjo, lezecega policaja in podobne specialnosti slovenskih cest. Brez problema spravim kosilnico v prtljaznik :).
Je pa res, da ce bi bil star 30 let ne bi razmisljal o SUV.
pirat ::
wow, to si si pa zelo natancno izracunal. Kul (y)
Ja, ker sem hotel poleg tega, kateri avto mi je všeč, sam sebi dati precej natančen odgovor na vprašanje, kakšen avto si pa sploh lahko privoščim... TCO je dejansko višji kot ljudje na prvo žogo pomislijo, hkrati pa razkrije, da nabavna cena vozila (oz. izguba vrednosti vozila) sama po sebi ne predstavlja niti polovice celotnega stroška lastništva v daljšem obdobju.
Utk ::
Nebivedu, ne fantaziraj o americanih, pri nas so suvi duster, sportage in santafe oz. te velikosti. Za nobenega ne vem zakaj ga bi kupil, ce ga ne rabis. Ce rabis samo visje sedenje in pregled pa raje kupim enoprostorca. Ki pa res izginjajo, ker so ljudje poblazneli, ceprav se baje dogaja urbanizacija. Dokler se ta norost ne konca, ostali nimamo kaj pametnega za kupit (enoprostorca).
sebas4 ::
Za nobenega ne vem zakaj ga bi kupil, ce ga ne rabis.
Pa saj tud sendviča ne kupiš če nisi lačen. Ne moralizirajmo o tem ali in kdo naj kupi Suva, pač pa raje primerjajmo TCO različnih vozil med sabo, pol pa naj vsak sam oceni kaj rabi, kaj bo nabavil in kaj si lahko privošči.
Zanimiva bi bila primerjava nekega novega vozila, kot je to storil Pirat in prikazal lepo strukturo stroškov, ter nekega (iz izkušenj) recimo 8 let starega rabljenega primerljivega vozila. Da vidimo posedovanje katerega prinese večje TCO.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sebas4 ()
krneki0001 ::
Nebivedu, ne fantaziraj o americanih, pri nas so suvi duster, sportage in santafe oz. te velikosti. Za nobenega ne vem zakaj ga bi kupil, ce ga ne rabis. Ce rabis samo visje sedenje in pregled pa raje kupim enoprostorca. Ki pa res izginjajo, ker so ljudje poblazneli, ceprav se baje dogaja urbanizacija. Dokler se ta norost ne konca, ostali nimamo kaj pametnega za kupit (enoprostorca).
Vi meni ameriške statistike o prevračanjih, jaz vam ameriške suve. Kakšno slovensko statistiko bi bilo dobro dobiti.
Enako kot ti o nakupu suva razmišljaš, jaz razmišljam o golfu. Zame osebno samo kreten kupi golfa. Mislim moraš imet že res nizek Iq, da se odločiš in kupiš golfa, ko pa imajo vsi ostali v istem razredu več opreme, boljše sedeže in so cenejši.
Ampak vsak ima svoj okus in na srečo tudi možnost, da si lahko vsak kupi tisto kar hoče.
Večina tega z osebnim avtomobilom nebi nikoli naredila, meni je pa všeč (avto s katerim se to počne je vreden za par golfov):
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Enako kot ti o nakupu suva razmišljaš, jaz razmišljam o golfu. Zame osebno samo kreten kupi golfa.
Večina kupuje obliko in če pogledava Subaruje ni niti enega za katerga lahko rečem, da je lep.
krneki0001 ::
Roko na srce, golf tudi ni lep avto. Meni osebno je grši od večine subarujev. Pa Subaru se ne kupuje zaradi oblike, ampak zaradi najboljšega štirikolesnega pogona.
krneki0001 ::
Od leta 2003 naprej lih ene tok ko nemška jajca.
Ma pa subaru v levem žmigovcu več "duše" kot vsi VAG-ovi avtomobili skupaj.
Ma pa subaru v levem žmigovcu več "duše" kot vsi VAG-ovi avtomobili skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
mikhaair ::
To samo pomeni, da imas s suvom sedemkrat vec moznosti, da bos koga ubil kot z navadnim avtom. Ce se zaletita dva cliota s 70 na uro, bosta oba odkorakala,
A res? Če je čelno trčenje to pomeni skupno hitrost 140 km/H. Tako da ne boš nikamor odkorakal.
In kaksna je razlika med cliom v zid in cliom v drugega clia?
Netrunner ::
A res? Če je čelno trčenje to pomeni skupno hitrost 140 km/H. Tako da ne boš nikamor odkorakal.
To ni ravno res. Če dva avtomobila vsak s hitrostjo 70 km/h priletita čelno ni to skupna hitrost 140 km/h. Matematično gledano ja, vendar ob trku se oba avtomobila deformirata in se sila razpolovi na pol (če se gre za enak tip avtomobila) tako, da vsak doživi trk z 70 km/h in ne 140 km/h
chucki ::
O lepoti se ne razpravlja, vendar subaru je kljub temu RES grd avto.
Najprej sebe v ogledalo poglej. Subaru je res za specifične kupce, ki sem prepričan, da je njihovo razmišljanje nad povprečno ovco
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
K0l1br1 ::
O lepoti se ne razpravlja, vendar subaru je kljub temu RES grd avto.
Najprej sebe v ogledalo poglej. Subaru je res za specifične kupce, ki sem prepričan, da je njihovo razmišljanje nad povprečno ovco
Ja specifika je, da ste budale in vas žarometi naredijo lepše, na pamet pa očitno nimajo vpliva me žerometi, ne subaru.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Netrunner ()
krneki0001 ::
En prikaz zmogljivosti starega outbacka (te modele so delal od 1999 do 2003) na slabših cestah - off road poligon. Novejši outbacki imajo še več propomočkov, da vožnjo še olajšajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
top 10 malih suvov, top 6 srednjih suvov in top 10 malih avtomobilov (gnojfov razred)
Noben od testnih ni končal na boku
mali suvi
srednji suvi
avtomobili
V bistvu se je golf še najslabše obnesel na tem testu.
Noben od testnih ni končal na boku
mali suvi
srednji suvi
avtomobili
V bistvu se je golf še najslabše obnesel na tem testu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
bobby ::
Dejte ze zaklent to temo, ker se 80% postov sploh ne navezuje na osnovno vprasanje.
Moje poste v delnicah se pa elegantno brise in imajo veliko vec veze z osnovnim vprasanjem, tle se pa dovoljuje in ne zaklepa. Kje so cajti zacetkov slo-techa, ki je bil diktatura ampak vsaj v pravem smislu.
Ps:me zanina, koliko cajta bo ta moj post bil tu viden.
Edit: slovnične napake
Moje poste v delnicah se pa elegantno brise in imajo veliko vec veze z osnovnim vprasanjem, tle se pa dovoljuje in ne zaklepa. Kje so cajti zacetkov slo-techa, ki je bil diktatura ampak vsaj v pravem smislu.
Ps:me zanina, koliko cajta bo ta moj post bil tu viden.
Edit: slovnične napake
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
sebas4 ::
@bobby
Ljudje res ne upoštevajo tematike, vendar pa nas je nekaj vseeno debatiralo o temi, zaklep teme ni pravi ukrep. Prej bi bilo treba opozorit ali banat(iz te teme) ljudi, ki tu smetijo in ne razumejo, o čem se debatira
Ljudje res ne upoštevajo tematike, vendar pa nas je nekaj vseeno debatiralo o temi, zaklep teme ni pravi ukrep. Prej bi bilo treba opozorit ali banat(iz te teme) ljudi, ki tu smetijo in ne razumejo, o čem se debatira
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14982 (8404) | facepalm |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12759 (10558) | TheBlueOne |
» | qashqai poraba ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17111 (14624) | polde66 |