» »

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil

«
1
2 3
...
5

Buggy ::

Oj,

Zadnje case opazam (morda sem pristranski ker jih ne maram - kozmeticen avto) veliko vecino voznikov t.i. SUV vozil, da vozijo zelo agresivno in nasplosno ne upostevajo osnovnih pravil v prometu (beri: praviloma voznja brez prizganih luci, prehitevanje v kriziscih,...).
Naj mi nekdo od voznikov teh vozil razlozi ali se pocutijo tako superiorne, varne v teh sminkerskih skatlah, da ni potrebno misliti na druge v prometu, ker imate toliko kilaze v svoji naletni sili ali kaj je povod za tak vzorec voznje? Da ne govorim o avtomobilih ki so parkirani pred vhodi pred nakupovalnimi centroi ali na prostorih za invalide...moje izkusnje ...SUV bolj drag je vecji "mess" dela!
Vcasih sem se bal motoristov pomladi sedaj pa voznikov raznih q7, x5 ....je velikost vozila premo sorazmerna z velikostjo in razvitostjo mozganskih kapacitet voznikov (plajhane blondinke included) ali je morda kriva zgolj polna luna ta cas ali se boljse globalna kriza :)

mah...mejte se

bluefish ::

Naj mi nekdo od voznikov teh vozil razlozi
Menda ja ne misliš, da jih boš našel na tem forumu. Morda koga z Lado Nivo.

coffeetime12 ::

Škoda besed Buggy. Slovenski vozniki so najslabši, agresivni, nesposobni, naduti vozniki v svetu. Samo nasvet-->pazi kolikor moreš na sebe. Na ostale bedake ne moreš, žal.

T0RN4D0 ::

Heh, velik avto, ki ti daje občutek varnosti, visok, da imaš relativno dober pregled na cesti, in 200/300/400 konjev pod haubo. Kaj pa lahko pričakuješ od njih? Tako kot da bi pričakoval od motoristov da se bodo vozil po omejitvah :) To glede parkiranje je pa ponavadi tako, da človek ki ma dovolj denarja za tak podaljšek tiča, se ne obremenjuje s kakšnim listkom za 50€ za brisalcem :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Pyr0Beast ::

Žalostno vendar resnično.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Ciklamen ::

Nevem no, eni mislijo da so bog i batina na cesti, pa nimajo pojma. Drugi so taki, ki pač imajo nekaj pojma, pa pač niso taki bedaki...

Večji odstotek "bog i batina" voznikov je pa itak razumljiv, saj se počutijo vsemogočne.

Jaz ti rečem da se ne rabiš ubadat s tem, pazi na sebe in vse bo v redu.
- End of the Post ->

Buggy ::

ok...pa se vam to zdi OK? Pa res nisem zavisten...vozim 10 let starega opla karavan, imam dva otroka in vseeno nisem pocasni oz. kot bi tukaj rekli "varen" voznik...samo ko pa nekateri res presezejo mejo me pa malo revoltira sploh ker vem, da so praviloma za volanom takih SUV-ov idioti, ki sploh avta ne obvladajo in tega se bojim...njim ne bo nic jaz grem pa lahko samo se v preso z posadko vred :(

Buggy ::

BTW: take idote itaq lahko predalacknes kratkomalo kot male "tajkuncke", ki imajo vsi avte na lizing (oz. tako dobijo sredstva iz svojega SP) stroske za bencin, kakor seveda tudi avto pa pisejo na svoj beden SP, ki pa zagrenjuje zivjenje marsikateremu drugemu Sp-ju ...saj so te krote ki se repencijo s takimi avti novodobni zvodniki v prenesenem pomenu trenutne situacije ki pa ni prostitucija temvec se huje..bolj posilstvo...in to delajo tudi na cesti. A se je res tako tezko normalno obnasat z "huge" avtom?

Zmeraj sem si zelel imeti mocen avto s karakterjem (v tem primeru porsche 928) pa me vedno bolj taki "kmeti" odbijajo od tega, in bom ostal pri svojem VW hroscu letnik 65, ki ima samo 45KM...

damn....

Dr_M ::

Ta problem se ni zacel z SUV vozili, ampak pri voznikih BMWjov in Audijev obstaja ze dlje casa.
Ocitno imajo nek manjvrednostni kompleks, tako da hocejo bit vsaj na cesti "carji", ce ze drugje ne morejo bit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krneki0001 ::

Tudi mi s terenci imamo probleme s suvi. Namreč vsi jih tlačijo zraven nas, vendar mi vozimo po cestah počasi in nikakor ne agresivno (na terenu avto šele pokaže kaj zmore). In potem ljudje tlačijo razne q7, xc90 in podobne povišane karavane s 4x4 pogonom v isti razred kot terence, pa potem mislijo, da smo vsi taki.

Resnice je pa kr zelo veliko v tem, kar je buggy povedal. To so novopečeni bogataški, ki celo leto uglavnem jedo samo zelje (ja pač treba je obrok lizinga in ogromne količine goriva nekako plačat) in za božičnico podaljšajo registracijo in zavarovanje. Taki potem mislijo, da je cela cesta njihova in da lahko izsilijo kogarkoli, češ imam velik avto, ti pa si nula in se mi umakni.

Na žalost se tikaj ne da nič pomagat, ker je na splošno tudi tako mišljenje ljudi, da če imajo boljši avto kot sosed, potem je cesta tudi njihova. In dokler ne bomo spremenili tega mišljenja, bomo na cestah vedno imeli kretene, ki mislijo, da je vse njihovo. Do spremembe mišljenja je pa še daleč, na žalost.

rfmw ::

To se je začelo v LJ dogajati kakih 5 ali več let nazaj, cestna objestnost namreč. Pa res mislite, da ti ljudje žrejo zelje celo leto? Kaj hočete reči, da taki živijo v socialnih "luknjah"? Ehhh, po moje ne...

Drugače pa, sej vidite na LJ cestah samo še beemerje, mercedese in drage audije. Od kje folku dinar?!?
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5

Buggy ::

zmeraj sem od prijateljev poslusal ocitke da sem idealist, mogoce...rad imam dolocene stvari postimane in stvari kot jih lahko postimam v medsebojnh odnosih jih nikakor ne zelim/hocem uveljavljati na cesti, ki mi je samo nepotrebna motnja do prihoda domov.
Res je da uzivam, ko vozim in roko na srce vozim cez omejitve tam, ko ni cesta problematicna ...tudi ovinek kjer je omejitev 90 ga z veseljem poizkusam prevoziti z letosnjim parom letnih pnevmatik bolje kot z pnevmatikami, ki sem jih imel dve leti nazaj (testing :)).....rad zacutim zmoznosti avta da vem kje ima meje.
Kar pa delajo razni SUV mojstri pa me je frapiralo...zato tudi moj post.......vozim ze skoraj 20 let pa se nikoli nisem videl tako arogantno nastopaskih ljudi kot jih opazam v SUV-ih...tudi ko smo se kot mulci s Hroscem in kanujem na strehi peljali na Kolpo nabiti z adrenalinom....BTW hrosc z zadnjim pogonom in kramparcam je spravil v jok tudi marskaterega "quatro" avto tistega casa, ko se je bilo potrebno z par sotori in par platoji piva dvigniti v sotesko kolpske doline.

krneki0001 ::

Vsi nimajo denarja, večina, kar okoli 65% je na lizing. Sej zdej ko je mal zagustilo že hodjo jokcat, da ne bod več sposobni obrokov odplačevat, pa če se da kej zment, da bi se obroki znižal, pa na dalj časa in podobno.

Buggy ::

nebivedu: ti si starosta na forumu kar se tice terencev in stvari okoli racionalizacije...povej mi kasno mnenje imas o soft kopromisu, ki ga zelim narediti -> svojega opel vectro caravan zelim upgradati na subaruja OutBacka 2.5 predalava na plin. Kot pomoc naj ti povem da sem hillbilly...zaljublen v naravo zato sem se tudi preselil na dezelo :)

Pyr0Beast ::

Razlika med terencem in 'terencem' je v tem, da je na enem par centi debela obloga blata na drugem pa par centi debela obloga voska :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

OmegaBlue ::

Škoda besed Buggy. Slovenski vozniki so najslabši, agresivni, nesposobni, naduti vozniki v svetu. Samo nasvet-->pazi kolikor moreš na sebe. Na ostale bedake ne moreš, žal.


Potem še nisi bil v Španiji.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Buggy ::

nice said...moj fotr je imel indijsko mahindro ki je bila za danasnje razmere traktor...z njo pa mi fotr dal toliko lepih trenutkov ki sem jih dejansko dozivel ko je bil v igri reduktor in strah pred tem da se bomo prevrnili da lahko dandanes na voznike SUV-ou gledam z lahkim srcem kot na preseratorje ki ne vejo kaj bi sploh radi dosegli...pa smo spet pri globalni krizi :)

Adrijan0 ::

Škoda besed Buggy. Slovenski vozniki so najslabši, agresivni, nesposobni, naduti vozniki v svetu. Samo nasvet-->pazi kolikor moreš na sebe. Na ostale bedake ne moreš, žal.


Potem še nisi bil v Španiji.


U Italiji očitno tudi ne. Če hočeš videt katastrofo jo maš blizu. Niti za križišče še niso slišali. Prednostne ceste in podobno? Krožno križišče? Ne vejo kaj je to. Pa auto šole tud nimajo.

ABX ::

Grčija, je moja osebna nočna mora.

Enkrat smo zleteli ven iz ceste z avtobusom, ker šofer je hotel prehitet po zunanji strani na ovinku za 180°.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Buggy ::

Adrijan0: pa se ti res zdi da avtosole v SLO zelijo od svojih ucencev, da bodo vozniki ki se bodo znali vkljuciti v promet ali je to le neka farsa in nabiranje dragih ur, kjer koneckoncev prihajajo iz avtosol za moje pojme "kripli" ki se ne znajo pravilno odzivati na situacijo na cesti...o ja prometne predpise ze znajo skopirati/teste_nauciti_na_pamet, da jih pripelje cez teoreticen del, prakticen del pa v dolocenih avtosolah ob primernem stevilu ur (ko jih placas) tudi ni tezko narediti.

Ce bi bilo po moje bi zacel delati"STROGO" ze selekcijo tukaj...izpit ni pravica...kot se danes vsem zdi...zato pa so pacijenti na cesti...sploh ko slisis izjavo..."Saj ce se peljem iz Kranja v LJ sem itak vedno na prednostni cesti...in zato nic ne gledam...Ce grem proti LJ sem avtomaticno na glavni cesti" / izjava 40 let stare tetke.

Jaz bi ce bi imel dan diktatorsva, bil na cesti in vzemal izpite :)

...za salo bi jih nabral pol

krneki0001 ::

nebivedu: ti si starosta na forumu kar se tice terencev in stvari okoli racionalizacije...povej mi kasno mnenje imas o soft kopromisu, ki ga zelim narediti -> svojega opel vectro caravan zelim upgradati na subaruja OutBacka 2.5 predalava na plin. Kot pomoc naj ti povem da sem hillbilly...zaljublen v naravo zato sem se tudi preselil na dezelo :)


Če se boš z njim pretežno vozil po cestah in makadamu, pa kdaj pa kdaj na kak travnik, je to odličen avto. Ni tako dodelan kot opli in ostali osebni avtomobili, ker je to avto, ki je vzdržljiv in mora ponavadi kr veliko zdržat.

Ko boš kupoval subaruja, se ti splača vprašat vse o njem na www.subaru-slo.com , ker fantje kr dodobra poznajo te avtomobile (še posebej slovenske, ki se prodajajo in boš takoj vedel pri čem si. Trenutno pa se ustanavlja še subaru klub, tako da bo še pri delih kak popust za člane in kaki pikniki v naravi in podobno. Smo mel že par piknikov, pa je bilo odlično (s kanuji po kolpi in potem piknik v dveh najetih brunarcah vse skupaj za 50 evrov in 3 dni žura, pojedine in pijanke).

Če te pa kej konkretno o avtu zanima, pa vprašaj. Čeprav za po terenu je bolj subaru forester, ima pa manj placa kot outback.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Odlična fora je bila zadnjič na avtomobilizem forumu. Šlo se je nekako tako;

Nekdo je začel debato v stilu "zakaj ljudje ne poznajo predpisov" in je bemtil čez neumne voznike, ki ga izsilijo, ko na prednostni cesti (ki zavija levo) zavija levo, izsilijo ga pa tisti nasproti ki imajo, tako kot on - zeleno luč na semaforju :):):)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Pomoje nekateri malo preveč posplošujete.

Vsi nimajo denarja, večina, kar okoli 65% je na lizing. Sej zdej ko je mal zagustilo že hodjo jokcat, da ne bod več sposobni obrokov odplačevat, pa če se da kej zment, da bi se obroki znižal, pa na dalj časa in podobno.


Večina takih avtomobilov je na lizing, ker je to edino smiselno. Kupiš avto na firmo, lizing obrok ti gre v strošek, prav tako kompletno vzdrževanje in bencin... Tak način financiranja je neprimerno bolj ugoden kot plačilo na keš.

Dejansko pa je tisti stereotip o ljudeh z ogromnimi avti, ki si lahko privoščijo samo suh kruh res bolj stereotip. Nekaj je sigurno takih, večina pa definitivno ne.

Zadnje case opazam (morda sem pristranski ker jih ne maram - kozmeticen avto) veliko vecino voznikov t.i. SUV vozil, da vozijo zelo agresivno in nasplosno ne upostevajo osnovnih pravil v prometu (beri: praviloma voznja brez prizganih luci, prehitevanje v kriziscih,...).


Če malo gledaš hitro vidiš, da ogromno ljudi ne upošteva pravil. Ampak Cliota, ki prehiteva v križišču si noben ne zapomni, ogromnega terenca z 20" feltnami pa vsak.

sploh ker vem, da so praviloma za volanom takih SUV-ov idioti, ki sploh avta ne obvladajo in tega se bojim...njim ne bo nic jaz grem pa lahko samo se v preso z posadko vred :(


Kako pa veš, da vozniki takih avtomobilov ne znajo vozit? Spet eno posploševanje.

Buggy ::


Večina takih avtomobilov je na lizing, ker je to edino smiselno. Kupiš avto na firmo, lizing obrok ti gre v strošek, prav tako kompletno vzdrževanje in bencin... Tak način financiranja je neprimerno bolj ugoden kot plačilo na keš.


saj to vsi vemo in zaradi tega se lastniki tudi obansajo na cesti temu primerno...storski so itak nafirmo sploh ker si jaz ne morem privosciti avta sam ga bom sebi kupil preko firme in potem se vse svoje prvat fure prikazoval na tako potratnem avtu kot strosek firme.
nihce tukaj ne isce pivecave z suhim kruhom pri takih "vzhajajocis" zvezdah ki jih bo vecina pocasi permutirala v komete :)


Kar se pa tice mojega opazanja pa mi prosim prizanesi...ker ce bos malo pozoren na ta tip voznikov v avtih o katerih govorim bos ce hoces ali ne nasel neke vzporednice...ne pri vseh pri vecini pa ja !

Pyr0Beast ::

Če malo gledaš hitro vidiš, da ogromno ljudi ne upošteva pravil. Ampak Cliota, ki prehiteva v križišču si noben ne zapomni, ogromnega terenca z 20" feltnami pa vsak.
Zakaj je tako ?

Mali odstotek voznikov navadnik Cliotov se poslužuje takšnih načinov vožnje, vendar pa je nasprotno velik delež objesnih voznikov za SUV-i.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krneki0001 ::

Pomoje nekateri malo preveč posplošujete.

Vsi nimajo denarja, večina, kar okoli 65% je na lizing. Sej zdej ko je mal zagustilo že hodjo jokcat, da ne bod več sposobni obrokov odplačevat, pa če se da kej zment, da bi se obroki znižal, pa na dalj časa in podobno.


Večina takih avtomobilov je na lizing, ker je to edino smiselno. Kupiš avto na firmo, lizing obrok ti gre v strošek, prav tako kompletno vzdrževanje in bencin... Tak način financiranja je neprimerno bolj ugoden kot plačilo na keš.


Nič ne posplošujem, ker delam s temi ljudmi in vidim bedo. Sej jih je veliko ko imajo in lepo živijo, ampak še več je tistih, ki nič nimajo, samo en velik avto na lizing in so pa še ene izjeme, kateri pa so čist bolani na avte. Recimo ko tip nima za 2 srajci in je cel teden v eni in isti(3 dni zapored je hodil k nam ves prešvican in v eni in isti obleki), ampak vozi pa porsche chayenne. In nima denarja za najet kombi, pa si robo v svojo trgovino vozi s poršem, ki je po dveh letih že ves zmahan, servisov tut ne dela redno, za zavarovanje komaj zbere, zdej pa je prišel jokat, da nima za obroke in če se da kej poštimat.
In takih je res veliko, sedaj ko je kriza pa še več.
Ne vem, osebno mi je v večje veselje imet en vikend (ali pa dva) v naravi, pa bajto in avto za samo 800 evrov. Pripelje me pa avto za 800 evrov ravno tako do vikenda, resda ne tako udobno ali hitro, ampak pripelje me. Pa tut če bi crknil si avto za 800 evrov lahko privoščim, če bi pa imel 800 evrov obroka za lizing, bi mi bilo pa malo hudo, ko birazmišljal vsak mesec, kok dam za navaden pleh.


Pa na splošno ni sam denar problem pri teh ljudeh, problem je ego, ker ima sosed boljši avto.

IceIceBaby ::

saj to vsi vemo in zaradi tega se lastniki tudi obansajo na cesti temu primerno...storski so itak nafirmo sploh ker si jaz ne morem privosciti avta sam ga bom sebi kupil preko firme in potem se vse svoje prvat fure prikazoval na tako potratnem avtu kot strosek firme.


Ne gre za to, da si ne moreš privoščiti. Gre za to, da je tak način veliko bolj ugoden kot keš na roko.

Kar se pa tice mojega opazanja pa mi prosim prizanesi...ker ce bos malo pozoren na ta tip voznikov v avtih o katerih govorim bos ce hoces ali ne nasel neke vzporednice...ne pri vseh pri vecini pa ja !


Sem dosti na cesti. Dolgo sem delal po 150+ kilometrov vsak dan. Jaz opažam, da pizdarije delajo vsi, od novih SUVov za 100k€ do starih golfov. Si pa sigurno bolj zapomnim velikega belega SUVa, ki precej izstopa iz povprečja.

IceIceBaby ::

nebivedu, če delaš na banki je logično, da vidiš več takšnih ljudi. Ampak težko je posploševat. Tudi zdravniki cel dan gledajo bolane ljudi, pa vejretno noben ne trdi, da je 90% ljudi bolanih.

Sigurno veliko ljudi živi boljše, kot si lahko privoščijo. Ampak niso samo taki s SUVi. Veliko si ne more privoščiti novega avta za 10k eur pa se zakreditirajo za novega Golfa itd. Imaš v vseh segmentih podobne paciente.

Buggy ::

kst: saj si lepo povedal...samo tisti ki si je kupil golfa bo lepo v soboto v interpar peljal in cez teden v sluzbo mahal...nic posebnega skratka...nekaterim je pa ocitno se vedno OK, da se vrivajo na regionalki tam kjer ni ravno varno in poleg tega, da dela ze tako prekrsek je tako preprican vase da tudi luci nima prizganih ( to me zelo raspizdi)...ne vem je to morda snobovska fora "kao jebe se mi za vas".
Danes je bila nesreca in je bil obvoz in sta dva "modela" s Hype soncnimi ocali stara cca 20-25 let vozila po cesti ki jo nista poznala in ko sem jih zelel prehitet ker cesto pozam, zapeljeta na sredo ceste "ces jebi se" med tem ko sem ze naredil manever z smerokazom in s tem, da sem kot poznavalec ceste pred tem nabral ze odloceno hitrost s svojimi podhranjenimi konji in da ga bom samo "bypassal" pa je na koncu le podlegel nepoznavaju ovinkom kjer sem ga zgubil potem na dalec.
SKratka velik ( drag) avto problematicen ego...to bo slo skupaj...res ne razumem kako se lahko dandanes sami identificirajo preko pleha...

Vikking ::

Kot je že KST povedal je lizing prednost za podjetje, večja kot pa nakup avtomobila na gotovino. Sploh pa operativni lizing.

Tako da tisti ki ima podjetje in službeni avtomobil na lizing (finančni ali operativni) potem je to edina prava poslovna odločitev pri nakupu slžbenega vozila.
Tako da pljuvat po nekem podjetniku ker ima avto na lizing je neumesno in zelo smešno.

Druga stvar o kateri se pa lahko debatira je pa ta, koliko jih je potem zmožno odplačevati redne mesečne obroke, koliko avtomobilov zasežejo na dan. Ampak tukaj je tudi veliko fizičnih oseb, ki so z mahjno plačo kupovali avtomobile preko vseh svojih zmožnosti.

JohanP ::

V Nemčiji so pred leti delali šaljivo raziskavo o kulturi vožnje, predvsem pa so se poigrali z vprašanjem, ali lahko karakter človeka povežeš z vrsto vozila. Ugotovili so, da zlahka.:)in da največjo nevarnost za promet (v smislu prepočasne vožnje zaradi katere kdo izgubi živce) predstavlja voznika Opla, ki ima na glavi kapo. (Po domače: ata s kapco)

Glede na moje prometne izkušnje je ata s kapo tudi pri nas pogosto na začetku vsake kolone. Ni vedno v Oplu, mnogokrat tudi v kakem malem VW.

kmetek ::

Škoda besed Buggy. Slovenski vozniki so najslabši, agresivni, nesposobni, naduti vozniki v svetu. Samo nasvet-->pazi kolikor moreš na sebe. Na ostale bedake ne moreš, žal.


Podpis.

madmitch ::

OK, hvala, jaz imam namreč "SUV". Mamu jim pa tako ime. 3/4 jih itak ne ve, kaj to pomeni, ampak, nima veze. Res je, Leasing kreteni so ena bolj nevarnih kast na cesti, poleg vseh, ki "umirjajo promet", ki ne gledajo v vzvratna ogledala, mislijo, da so sami na cesti, se ne prilagajajo prometu...

Skratka, kultura na naših cestah je OBUPNA, ne glede na tip, znamko, starost in barvo vozila.

Samo od Šiške do centra lahko vsaj sedemkrat ponoriš do infarkta, če pa moraš na drug konec Slovenije, je bolje, da se ustreliš po enem kilometru. To, da levi pas na avtocesti ni za opazovanje okolice in kurjenje pi*ke med vožnjo in da pri 110 na uro ni treba voziti po levem pasu vedoč, da bo treba čez tri kilometre prehiteti kamijon. Mamujim, spokaj se na desni pas.

Mah, nima smisla, tole bi lahko do božiča pisal in še bi kaj izpustil.

Na kratko, več strpnosti, uvidevnosti, prijaznosti in občutka, da nismo sami ali celo edini pa bo veliko lepše živeti na cestah (ok, drugje tudi). Koliko od vas brezpogojno ustavi staršu z vozičkom, ki čaka na prehodu?

Hint: če niste ženska med 30. in 60. letom, verjetno ustavite.

Dokler naša luba policija ne bo začela rigorozno izvrševati zakona o CPP, bo na naših cestah totalen kaos, tako je, na žalost. Smo pač kreteni.

Buggy, Poljaki, Slovaki in NDR vozniki so slabši. Kdor trdi, da v Italiji in Španiji vozijo grdo, spada v kategorijo "HODI PEŠ".

BMW X6 70k km po celi evropi v pol leta
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

madmitch ::

Joj, ko bi še pri nas tako. Mimogrede, imel je srečo, da je bilo na avtocesti. Če bi v Švici občutno prekoračil hitrost izven avtocest ali, bognedaj, v naselju, mu gre, poleg astronomske kazni (odvisne od finančnega stanja), pobrali še avto.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

imagodei ::

TORN4DO> "Heh, velik avto, ki ti daje občutek varnosti, visok, da imaš relativno dober pregled na cesti, in 200/300/400 konjev pod haubo. Kaj pa lahko pričakuješ od njih? Tako kot da bi pričakoval od motoristov da se bodo vozil po omejitvah :)"

Od motoristov še kako pričakujem, da bodo vozili po omejitvah. Upam, da si se tukaj samo nerodno izrazil. Pravzaprav od vseh udeležencev v prometu pričakujem vožnjo po prometnih predpisih. Manjša odstopanja, kadar je cesta prazna in ne ogrožajo drugega kot sebe, dopuščam, za vse ostalo pa je tu policija. Pričakujem in zahtevam, da se "živalski vrt" na naših cestah spravi v red. In tega ne bodo naredile policijske patrulje, parkirane na takšnih mestih, kjer se da kasirat (namesto tam, kjer se dogajajo nesreče). To se bo spremenilo le, če bo policija poslala patrulje na ceste v aktiven boj proti divjakom in neprilagojencem.

Ko bomo vozniki na vsaki glavni cesti srečali 3 policijske patrulje na razdalji 20 km in ko bodo v medijih začeli odmevati primeri strogega kaznovanja (tudi tistih, ki so kao brez dohodkov, brez lastnega premoženja in jim nihče ne more nič vzeti, pa tudi tistih, ki se že leta dolgo vozijo brez izpita), se bo začelo kaj spreminjati. Dokler je pa samo zagrožena kazen, pa vsak ve, da se ji bo v 99% izognil, pa še tako velike kazni ne pomagajo prav nič.
- Hoc est qui sumus -

šernk ::

kljub temu da so v italiji 5x slabši vozniki kot pri nas se mi ni potrebno bati da mi kdo zapelje pred nos po njihovih ulicah, kljub temu da so slabi vozniki v izredno ozki ulici se ni potrebno bati da ti bo kdo pripeljal nasproti po sredini ceste in te oplazil. kljub slabim voznikom...vidim večje število nesreč na naših semaforiziranih (!) križiščih kot pa na italijanskih nesemaforiziranih. nihče ni nestrpen itd... lahko bi rekel da se celo slovenci v italiji lepše obnašajo.

avto je pač pri nas za večino le podaljšek ...(saj veste česa), ker drugače ne vidim razloga zakaj se vsi vozijo v novih BMWjih, audijih, mercedesih (teh je sicer precej manj), itd... potem pa jokajo ko morajo zamenjati gume, peljati avto na servis itd... za povprečen avto moraš imeti vsak dan 500€ na zalogi za popravila, za dražji avto moraš imeti vsak dan nekaj več bi lahko rekli na zalogi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Ciklamen ::

Čakaj malo, ne zdaj metat vse motoriste v en koš.

Imaš motoriste, ki so živi bedaki, imaš pa motoriste, ki vedo kaj delajo.
- End of the Post ->

jype ::

Temu se reče eskalacija. Skoraj vsak, ki si lahko privošči tank, si ga, ker "je med temi kravami prenevarno vozit majhen avto". Potem je teh krav vedno več in v vsaki se 95% časa vozi ena oseba, ki je zgolj povprečen voznik (ne pozna vseh predpisov, ne upošteva omejitev, ne vidi in ne gleda iz avtomobila, ne uporablja smernikov, pogosto pa napačno uporablja pa meglenke in premočne žaromete).

SUV je mestni avto in ni namenjen vožnji po terenu. Je le odgovor proizvajalcev na potrebo kupcev po občutku varnosti.

Jaz močno upam, da bo EU začela te reči bolje regulirati - če nekdo upravlja z več kot 2 toni težkim osebnim vozilom, naj bo (tudi fizično, z blokado) obvezan voziti 80 km/h ali manj, tudi če ima mašino s 500 konji, lahko pa opravi izpit za upravljanje z avtobusom in potem vozi tudi do 100 km/h. Varnost je treba zagotoviti predvsem najšibkejšim udeležencem na cesti, to so tiste slepe stare mame in gluhi stari ati v simkah, katrcah, jugotih in spačkih. Cesta je kompromis pri kompromisu in nedopustno je, da se varnost, ego ali celo udobje enega postavlja pred varnost drugega.

Jaz vem, da ste nekateri nervozni in nič me ne moti, če se derete in preklinjate, ko se pred vami cijazi nesposobnež, ki ni za na cesto, dokler s svojimi dejanji ne povzročate nevarnosti za ostale. Ja, vem, včasih je težko, ampak jaz tudi vem, da se vedno dá, ker meni uspe. Če se dobro natrenirate, boste disciplino ohranili tudi ko boste kupili svoj prvi SUV, potem vam bodo pa vsi hvaležni, da vozite vzorno.

Jaz pogosto zajamram "Kje so cajti k so z volvoti vsi počas vozil?", ker me je strah sodobnih velikih in varnih avtomobilov, v katerih sedijo bodisi motorični idioti, bodisi objestne pizde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

IceIceBaby ::

kst: saj si lepo povedal...samo tisti ki si je kupil golfa bo lepo v soboto v interpar peljal in cez teden v sluzbo mahal...nic posebnega skratka...


Od kje ti to, da vozniki golfov ne izsiljujejo? Jaz opažam, da delanje pizdarij na cesti ni odvisno od znamke.

Jaz močno upam, da bo EU začela te reči bolje regulirati - če nekdo upravlja z več kot 2 toni težkim osebnim vozilom, naj bo (tudi fizično, z blokado) obvezan voziti 80 km/h ali manj, tudi če ima mašino s 500 konji, lahko pa opravi izpit za upravljanje z avtobusom in potem vozi tudi do 100 km/h.


Izpit B kategorije velja za vozila do 3500kg. V čem je problem?

jype ::

kst> Izpit B kategorije velja za vozila do 3500kg. V čem je problem?

V tem da izpit B kategorije danes podarijo vsakomur, 3500kg težkega vozila pa niti desetina teh ljudi ne zmore varno upravljati.

IceIceBaby ::

Upravljanje kakšnega težkega X5 je IMHO lažje kot upravljanje yugota ali kakšnega starejšega hyundaja. Praktično vse vozne lastnosti so boljše.

jype ::

kst> Upravljanje kakšnega težkega X5 je IMHO lažje kot upravljanje yugota ali kakšnega starejšega hyundaja. Praktično vse vozne lastnosti so boljše.

Ko se dolgoletni voznik jugota vsede v novega cliota, gre skozi naselje namesto 50 vsaj 70. Ker ne sliši mašine, ne čuti vibracij, ne ve, da gre hitro, dokler ne pogleda na cagar.

V X5 se mamica s pamži vozi precej manj previdno, kot bi se v yugotu - pri tem pa žal precej bolj ogroža vse okoli sebe, kot samo sebe, kar pomeni, da (razen malo dražjega kaska prihodnjič) sploh nima nobenega razloga, da bi se obnašala odgovorneje.

IceIceBaby ::

Torej je tvoja rešitev, da se vsi začnemo spet vozit z yugoti?

Nevem no, meni se zdi, da je treba biti enako previden v vseh avtomobilih. SUVi in težke limuzine se mi ne zdijo problematične, ker so njihove vozne lastnosti nad povprečjem. Če je pa voznik kreten pa ni važno kak avto vozi.

jype ::

kst> Torej je tvoja rešitev, da se vsi začnemo spet vozit z yugoti?

Ne. Saj sem napisal, kaj je moja rešitev. Če hočeš X5, ki je sposoben jit 100, moraš imet izpit, pri katerem se zares naučiš (torej, vbijejo ti v glavo) odgovornega ravnanja v prometu.

Ne samo "kje dobim letošnje pole za CPP" ampak tudi 100 ur skrbno ocenjevanega treninga in tri ure dolgo izpitno vožnjo, pri kateri se preverja vse.

Zakaj? Zato ker je pri velikih in težkih osebnih vozilih razmerje med nevarnostjo zate in za druge pri objestni ali neprevidni vožnji močno v prid tebi - enako kot če voziš velik avtobus ali težko tovorno vozilo.

IceIceBaby ::

X5 ni nič manj obvladljiv kot Twingo. Prej obratno.

Meja je pa že postavljena. Ne na 2T kot ti praviš, ampak na 3,5T. Če želiš voziti težje vozilo greš pa delat izpit za tovorna vozila pa je.

Če bi bilo po tvoje lahko razdelimo avtomobile na razrede po teži pa za vsakih 100kg več uvedemo nov izpit.

krneki0001 ::

jype to je pretirano. Sam sem bolj za tako varianto, da imajo vsi ki delajo izpit prvih 25 ur na poligonu, od tega prvih 10 ur učenje speljevanja s križišč in ustavljanja pred prehodi za pešce ter osnoven bonton v prometu, drugih 15 ur pa trening varne vožnje pod budnim očesom profijev - torej vožnja po mokri cesti ustavljanje in zavijanje pred oviro, reševanje vozila iz težkih situacij in podobno.
potem pa šele tistih 16 vaj vožnje po cestah, ki bi jih potem veliko lažje opravili in tudi nekaj bi odnesli od tega.

IceIceBaby ::

nebivedu, s tem se jaz tudi strinjam. Ampak za VSE voznike, ne samo za tiste, ki vozijo težje avtomobile. To bi bil nesmisel.

Finci imajo podoben sistem s treningom na poligonu itd. Pri nas se dejansko ne učiš obvladovanja avtomobila ampak samo cestno prometnih predpisov. Ko prideš iz avtošole znaš gledat v vsa ogledala, voziti pa niti slučajno ne znaš.

IceIceBaby ::

Driving licence in Finland @ Wikipedia

Finska:
30 ur vožnje, vključno s testom na skidpadu + ponovni test čez 2 leti.

Super Sonic ::

"Zadnje case opazam (morda sem pristranski ker jih ne maram - kozmeticen avto) veliko vecino voznikov t.i. SUV vozil, da vozijo zelo agresivno in nasplosno ne upostevajo osnovnih pravil v prometu (beri: praviloma voznja brez prizganih luci, prehitevanje v kriziscih,...)."

Ne gre za SUV vozila, niti ne gre za BMW-je, Audi-je ali pa kaj tretjega. Praktično pri vsaki znamki najdeš avtomobil, ki praktično ne sodi na cesto oz. ga njegov uporabnik nima za kej rabiti. Gre za ljudi! Kaj pa stane danes kupiti enga SUVa - nič. Praktično nov Hyundai SantaFe stane 25k, rabljeni so pod 20. Če pa se spravimo še na plastično izvedenko Tucsona, ga pa dobiš že za 12k - za ta denar pa ne dobiš niti novega Kangooja (z malo več opreme). Če pa revež niti tolk nima, si pa nabav Cherokeija za ene 6k.

Skratka, jaz ne vidim teh ljudi niti najmanj v luči bogatih agresivcev, ki pumpajo kurac na cesti. Pravzaprav je ravno obratno. To so reveži, ujeti v svojem kompleksu. Vzdrževati ta vozila je finančni zalogaj, zato so, čez palec govorim, v 3/4 primerov napačno vzdrževana. Ravno tako je pri zavarovanju, saj so redki tisti, ki imajo vse "pošlihatno".

"SUV je mestni avto in ni namenjen vožnji po terenu. Je le odgovor proizvajalcev na potrebo kupcev po občutku varnosti."

In tukaj se skriva ves joke, ker vsi mislijo, da so ti SUVI ne vem kako varni, pa v svojem bistvu pravzaprav niso - niti malo. Pri trkih se radi prevrnejo in zelo redko dobijo 5 zvezdic po NCAP. Izjeme so kakšne premium znamke, a dejstvo je, da za 80k vozilo že mora biti predstavljeno kot super varno. Na slabšem smo prevsem mi, ki vozimo nižja vozila, pri direktnih trkih. To je edini naš problem.

Novi generacija mestnih SUV-ov je pa pravzaprav precej nižja, manjša, ožja, krajša in še kaj. Ravno tako so praviloma brez 4x4 pogona. Teh SUVov pa se niti slučajno ni za "bati".

Zakjuček je - za takšna izsiljevanja in brezobzirne manivre, bi kamot kazen zvišali. Do te mere, da bi bila kazen že skoraj nerazumna. Nato bi morali pokriti vsaj Ljubljano z nekim videonadzorom tam kjer je to mogoče. In pa seveda avtošola. Velik poudarek na disciplini voznika. Ker meni je praktično vseeno ali me zaleti nek SUV ali pa nek nariban 20 let star Yugo. Oba me lahko ubijeta, brez kakšnega večjega naprezanja.

Problem tiči za volanom.

"Finci imajo podoben sistem s treningom na poligonu itd. Pri nas se dejansko ne učiš obvladovanja avtomobila ampak samo cestno prometnih predpisov. Ko prideš iz avtošole znaš gledat v vsa ogledala, voziti pa niti slučajno ne znaš."

Na Finskem imajo problem v cestah. Tam gredo ceste "gor pa dol" in pa "levo in desno". Spustit enga povprečnega Slovenčka v tisto okolje pomeni zagotov karambol (spustit enga Jypeta tja bi pa pomeni, da bi se vozil 60 km 12 ur - ne vzet osebno, je samo primer). Torej je njihov namen, da bi njihovi državljani vozili po zahtevnih cestah enako hitro kot vozi en povprečen buksel pri nas. Ergo - 5 let treninga, tam dobivaš izpit po delih. In na koncu - vsak Finec vozi za dva do tri razrede bolj kvalitetno od enga Janeza.

SISU! :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Tam gredo ceste "gor pa dol" in pa "levo in desno".


Za razliko od naših super-duper cest :)
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519645 (16342) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114464 (91486) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745576 (40971) solatko
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814552 (9365) Tody

Več podobnih tem