Forum » Znanost in tehnologija » Majhni avti so IN
Majhni avti so IN
drejc ::
yupe: tole primerjanje kadilcev in SUV voznikov je ekvivalentno samo če bi SUVjevci imel večje težave z zdravjem kot "raja". O pasivnem kajenju ni resnih raziskav da bi škodovalo...aktivno kajenje pa državo seveda stane saj "zdravi" kadilci bistveno več proračuna za zdravje pokurjo, kot prispevajo noter z trošarinami na čike.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
jype ::
drejc> O pasivnem kajenju ni resnih raziskav
O škodi pri trčenju (pre)velikega vozila z manjšim pa so. Če se že gremo fašizem, potem bodimo konsistentni - prepovejmo luksuz povsod, kjer "državi" povzroča nepotrebne stroške.
Navsezadnje gre pri tem za _mojo_ varnost (ker jaz nimam SUVa in ne kadim).
Ampak (preden me kdo začne resno jemat) jasno je, da v tem ni nobenega smisla. Meni je sicer všeč, da je kajenje prepovedano, ker nisem kadilec, pa všeč bi mi bilo, če bi na ljubljanske "city limits" obesili table (40), (1.5t)[razen z dovolilnico] in (prepovedano uporabljanje zvočnih signalov) in bi mestni svet določil takšne kazni, da si po kaznovanju nihče ne bi več mogel privoščiti težkega avtomobila.
Da bi se zavzemal za to, da se to dejansko naredi, bi bil pa totalen absurd. Kar se mene tiče, se moja svoboda konča s tem, da lahko rečem, da so tisti, ki z velikimi avtomobili rinejo v mesto, zarukana teleta, ki svoje frustracije nosijo še na cesto (v splošnem, ne pa tudi vedno). Kaj več od tega, da jih poskušam tako prijateljsko prepričat, da bi bilo za vse bolje, če tega ne počnejo, mi ne preostane.
O škodi pri trčenju (pre)velikega vozila z manjšim pa so. Če se že gremo fašizem, potem bodimo konsistentni - prepovejmo luksuz povsod, kjer "državi" povzroča nepotrebne stroške.
Navsezadnje gre pri tem za _mojo_ varnost (ker jaz nimam SUVa in ne kadim).
Ampak (preden me kdo začne resno jemat) jasno je, da v tem ni nobenega smisla. Meni je sicer všeč, da je kajenje prepovedano, ker nisem kadilec, pa všeč bi mi bilo, če bi na ljubljanske "city limits" obesili table (40), (1.5t)[razen z dovolilnico] in (prepovedano uporabljanje zvočnih signalov) in bi mestni svet določil takšne kazni, da si po kaznovanju nihče ne bi več mogel privoščiti težkega avtomobila.
Da bi se zavzemal za to, da se to dejansko naredi, bi bil pa totalen absurd. Kar se mene tiče, se moja svoboda konča s tem, da lahko rečem, da so tisti, ki z velikimi avtomobili rinejo v mesto, zarukana teleta, ki svoje frustracije nosijo še na cesto (v splošnem, ne pa tudi vedno). Kaj več od tega, da jih poskušam tako prijateljsko prepričat, da bi bilo za vse bolje, če tega ne počnejo, mi ne preostane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
davidb ::
Tako, čisto mimogrede, ima kdo od vas otroke?
Vsakič, ampak res vsakič, ko grem z avtom od hiše in grejo z mano otroci, gremo z 1,5t težko bmwjevo 5, C3 pa lepo čaka doma. Tista 2l večja poraba, ki jo pridela bmw me ne gane niti malo, ko pomislim kaj se lahko zgodi mojim otrokom. Sem se že zabil pri cca 50km/h v drugo vozilo, ko mi je eden prečkal cesto in prevozil stop. Male so veselo spale naprej. Drugi avto pa je odletel na drugo stran križišča. Kolega je imel s kliotom te dni podobno nesrečo. Ima zlomljeno roko, boli ga vrat, rebra,... Sreča, da ni imel sabo otrok.
Po avtocesti se lepo peljem 130 - 150km/ s tempomatom in tega ne moreš primerjat z vožnjo s C3jem pri isti hitrosti.
Sem pa bil tudi mlad in takrat je bil Ax super zame in za dekle in vso prtljago. Do dubrovnika in nazaj brez težav.
Če vzameš na dopust tudi otroke, je vsak prtljažnik premajhen, tudi kontejner od 5ke. Razen če si fašist in vzameš nujno potrebno za trpljenje.
lp
Vsakič, ampak res vsakič, ko grem z avtom od hiše in grejo z mano otroci, gremo z 1,5t težko bmwjevo 5, C3 pa lepo čaka doma. Tista 2l večja poraba, ki jo pridela bmw me ne gane niti malo, ko pomislim kaj se lahko zgodi mojim otrokom. Sem se že zabil pri cca 50km/h v drugo vozilo, ko mi je eden prečkal cesto in prevozil stop. Male so veselo spale naprej. Drugi avto pa je odletel na drugo stran križišča. Kolega je imel s kliotom te dni podobno nesrečo. Ima zlomljeno roko, boli ga vrat, rebra,... Sreča, da ni imel sabo otrok.
Po avtocesti se lepo peljem 130 - 150km/ s tempomatom in tega ne moreš primerjat z vožnjo s C3jem pri isti hitrosti.
Sem pa bil tudi mlad in takrat je bil Ax super zame in za dekle in vso prtljago. Do dubrovnika in nazaj brez težav.
Če vzameš na dopust tudi otroke, je vsak prtljažnik premajhen, tudi kontejner od 5ke. Razen če si fašist in vzameš nujno potrebno za trpljenje.
lp
jype ::
davidb> Sem se že zabil pri cca 50km/h v drugo vozilo, ko mi je eden prečkal cesto in prevozil stop. Male so veselo spale naprej. Drugi avto pa je odletel na drugo stran križišča.
Si predstavljaš, kaj bi se zgodilo, če bi _vsi_ za vsak slučaj vozili v avtomobilih, enakih tvojemu? Kam bi odneslo kateri avto in kaj bi se zgodilo z otroci?
Sem prepričan, da si bil ob nesreči zelo zadovoljen, da tisti drugi ni bil tako zelo opevani Q7.
Si predstavljaš, kaj bi se zgodilo, če bi _vsi_ za vsak slučaj vozili v avtomobilih, enakih tvojemu? Kam bi odneslo kateri avto in kaj bi se zgodilo z otroci?
Sem prepričan, da si bil ob nesreči zelo zadovoljen, da tisti drugi ni bil tako zelo opevani Q7.
WarpedGone ::
>> O škodi pri trčenju (pre)velikega vozila z manjšim pa so.
V trku med kolesarjem in jarisko, kolesar nujno potegne takratko. Je voznik avtomobila z vsem plehom okrog sebe bistveno bolj zavarovan kot kolesar, ki je zavarovan z okoliškim zrakom.
Seveda pa je to povsem neprimerljivo. Ali pa morda ne? Ali hočejo morda nekateri spet cel svet napisat po svoji meri?
V trku med kolesarjem in jarisko, kolesar nujno potegne takratko. Je voznik avtomobila z vsem plehom okrog sebe bistveno bolj zavarovan kot kolesar, ki je zavarovan z okoliškim zrakom.
Seveda pa je to povsem neprimerljivo. Ali pa morda ne? Ali hočejo morda nekateri spet cel svet napisat po svoji meri?
Zbogom in hvala za vse ribe
drejc ::
Dober point davidb. Če že za svojo varnost ne kupiš varnejšega avtomobila, ga kupiš za otroke, sj to je menda jasno.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
drejc ::
Sem prepričan, da si bil ob nesreči zelo zadovoljen, da tisti drugi ni bil tako zelo opevani Q7.
Še manj škode bi bilo če bi bil biciklist/motorist. Pa kaj zdej vsi na motor/bicikl?
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
jype ::
WarpedOne> Seveda pa je to povsem neprimerljivo. Ali pa morda ne? Ali hočejo morda nekateri spet cel svet napisat po svoji meri?
Ah, seveda je neprimerljivo. Sodobni majhni avtomobili trčenje s sodobnimi velikimi avtomobili bistveno bolje preživijo, kot so ga 10-15 let nazaj, sodobni bicikli pa... enako.
drejc> Pa kaj zdej vsi na motor/bicikl?
Če se le da - seveda! Zakaj pa ne? Komu naj bi škodilo, če se namesto 15 minut z avtomobilom raje pelješ pol ure s kolesom? V bistvu si prihranil skoraj uro in pol, saj bi sicer moral še na fitnes.
Ah, seveda je neprimerljivo. Sodobni majhni avtomobili trčenje s sodobnimi velikimi avtomobili bistveno bolje preživijo, kot so ga 10-15 let nazaj, sodobni bicikli pa... enako.
drejc> Pa kaj zdej vsi na motor/bicikl?
Če se le da - seveda! Zakaj pa ne? Komu naj bi škodilo, če se namesto 15 minut z avtomobilom raje pelješ pol ure s kolesom? V bistvu si prihranil skoraj uro in pol, saj bi sicer moral še na fitnes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
davidb ::
Zaradi mene ima lahko tudi kamijon. Če bi se ustavil na znaku STOP, nesreče ne bi bilo.
Nesreče se zgodijo zaradi neprevidnosti ali neumnosti. In ne zaradi tipa avtomobila.
lp
Nesreče se zgodijo zaradi neprevidnosti ali neumnosti. In ne zaradi tipa avtomobila.
lp
davidb ::
Jype:
Tudi sam kolesarim in hodim, ampak v službo 30km daleč v srajci in jakni čez hrib, pri 30C,... pač ne gre. Tudi špežo ne moreš peljat na kolesu. JA kruh in mleko,...
lp
Tudi sam kolesarim in hodim, ampak v službo 30km daleč v srajci in jakni čez hrib, pri 30C,... pač ne gre. Tudi špežo ne moreš peljat na kolesu. JA kruh in mleko,...
lp
jype ::
davidb> Nesreče se zgodijo zaradi neprevidnosti ali neumnosti. In ne zaradi tipa avtomobila.
Jasno. Mene samo zanima, če si vesel, da oni, ki je prevozil STOP znak ni vozil s seboj otrok v ogromnem in težkem kvaziterencu (kar bi se zagotovo bolj verjetno zgodilo, če bi večina ljudi na varnost gledala tako, da si kupi predimenzioniran avto).
davidb> Tudi sam kolesarim in hodim, ampak v službo 30km daleč v srajci in jakni čez hrib, pri 30C,... pač ne gre. Tudi špežo ne moreš peljat na kolesu. JA kruh in mleko,...
To samo pomeni, da imaš službo slabo organizirano.
Jasno. Mene samo zanima, če si vesel, da oni, ki je prevozil STOP znak ni vozil s seboj otrok v ogromnem in težkem kvaziterencu (kar bi se zagotovo bolj verjetno zgodilo, če bi večina ljudi na varnost gledala tako, da si kupi predimenzioniran avto).
davidb> Tudi sam kolesarim in hodim, ampak v službo 30km daleč v srajci in jakni čez hrib, pri 30C,... pač ne gre. Tudi špežo ne moreš peljat na kolesu. JA kruh in mleko,...
To samo pomeni, da imaš službo slabo organizirano.
WarpedGone ::
Glavno vprašanje je, kolikšne so moje možnosti preživetja če se s 5ko zaletim v drugo 5ko z 70kmh in kakšne so možnosti preživetja če se z jarisko zaletim v drugo jarisko z enakih 70kmh pod enakim kotom?
Sigurno da so v yarisu večje? Bi tvegal in rekel da ne. Torej ni rešitev v tem da vsi rinemo v yariske, temveč da vsi rinemo v velike avtomobile.
Sigurno da so v yarisu večje? Bi tvegal in rekel da ne. Torej ni rešitev v tem da vsi rinemo v yariske, temveč da vsi rinemo v velike avtomobile.
Zbogom in hvala za vse ribe
davidb ::
davidb> Nesreče se zgodijo zaradi neprevidnosti ali neumnosti. In ne zaradi tipa avtomobila.
Jasno. Mene samo zanima, če si vesel, da oni, ki je prevozil STOP znak ni vozil s seboj otrok v ogromnem in težkem kvaziterencu (kar bi se zagotovo bolj verjetno zgodilo, če bi večina ljudi na varnost gledala tako, da si kupi predimenzioniran avto).
Seveda sem vesel. Kakšno bedasto vprašanje. Sta pa bila not fant in punca. Pa avto je bil 3ka od bmwja, kakšno leto mlajši od mojega.
davidb> Tudi sam kolesarim in hodim, ampak v službo 30km daleč v srajci in jakni čez hrib, pri 30C,... pač ne gre. Tudi špežo ne moreš peljat na kolesu. JA kruh in mleko,...
To samo pomeni, da imaš službo slabo organizirano.
Vsekakor. Žal ne morem v službo ko se mi pač zdi in tam malo spati in gledat tv, ampak moram biti tam ob 7:00, ob 7:30 pa na sestanku.....
lp
Jasno. Mene samo zanima, če si vesel, da oni, ki je prevozil STOP znak ni vozil s seboj otrok v ogromnem in težkem kvaziterencu (kar bi se zagotovo bolj verjetno zgodilo, če bi večina ljudi na varnost gledala tako, da si kupi predimenzioniran avto).
Seveda sem vesel. Kakšno bedasto vprašanje. Sta pa bila not fant in punca. Pa avto je bil 3ka od bmwja, kakšno leto mlajši od mojega.
davidb> Tudi sam kolesarim in hodim, ampak v službo 30km daleč v srajci in jakni čez hrib, pri 30C,... pač ne gre. Tudi špežo ne moreš peljat na kolesu. JA kruh in mleko,...
To samo pomeni, da imaš službo slabo organizirano.
Vsekakor. Žal ne morem v službo ko se mi pač zdi in tam malo spati in gledat tv, ampak moram biti tam ob 7:00, ob 7:30 pa na sestanku.....
lp
Azrael ::
Če taki avtomobili potencialno (bistveno bolj kot povprečen avto) škodujejo zdravju (ljudi v okolici), čemu je potem ta država prepovedala kajenje v javnih prostorih? A ni to ista racionalizacija?Najbrž je razlika v tem, da je eno potencialno (velik avto), drugo pa dokazano (kajenje) nezdravo za uporabnika /povzročitelja in okolico. Kot lahko vidiš v postih v tej temi, nekih blaznih razlik v porabi med avti danes ni, dokler vozijo v okviru prometnih predpisov. Malček malenkost manj spije v mestni gužvi stoječega prometa in večji manj na hitrih odsekih. Pod črto pa so razlike majhne, da ne rečem neznatne. Zato je gledanje na porabo samo en iz mnogih dejavnikov pri izbiri avta.
Ker izbira avta ni samo koliko spije, je dobro, da je velika izbira in vsak lahko izbere kar mu odgovarja. Univerzalnega avta, ki bi zadovoljil vsem nasprotujočim zahtevam enostavnop ni in ga nikoli ne bo. Še v DDR, kjer so nekaj poskušali v tem smislu (Trabant za v mesta in Wartburg za tiste, ki delajo obilo kilometrov), se nekako ni obneslo, niti v času DDR, tudi takrat si tam videl Škode, Moskviče, Lade, Zastave in drug vozni park.
Jasno pa mora biti tudi to, kdor bo dirkal in gnal avto do maksimuma, mu bo vsak avto pil, kot bi odprl zapornico in za nameček postal zanimiv vsaj za može v modrem Taki šoferji so dokazano nevarni sebi in drugim in te zadeve rešuje Policija.
Treba se je zavedati, da neodgovornemu obnašanju v prometu ni krivo vozilo, ampak človek, ki ga upravlja. Tudi velike, močne in hitre avte je brez nadaljnega možno voziti po veljavnih prometnih predpisih in enako tudi razgrajati po cestah z najmanjšim malčkom. Samo tako neodgovorno obnašanje je stvar vzgoje in Policije, ne nekih, v tej temi poimenovanih, "prikritih komunističnih metod" uniformiranja.
Edit, manjkajoč veznik.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
jype ::
WarpedOne> Sigurno da so v yarisu večje?
Ja, brez dvoma.
Upoštevati je treba zmanjšano verjetnost za nesrečo zaradi sodobnih pomagal pri vožnji zunaj normalnega "flight envelope", kakorkoli že temu rečejo avtomobilisti, po nesreči pa pridejo v igro load limiterji, airbagi, kletka, ki se zelo težko deformira in pomanjkanje ostrih predmetov v potniški kabini. Dodaten plus za vozit pamže je še isofix, ki zmanjša tudi sile, ki ob trku delujejo na otroka.
Ja, brez dvoma.
Upoštevati je treba zmanjšano verjetnost za nesrečo zaradi sodobnih pomagal pri vožnji zunaj normalnega "flight envelope", kakorkoli že temu rečejo avtomobilisti, po nesreči pa pridejo v igro load limiterji, airbagi, kletka, ki se zelo težko deformira in pomanjkanje ostrih predmetov v potniški kabini. Dodaten plus za vozit pamže je še isofix, ki zmanjša tudi sile, ki ob trku delujejo na otroka.
jype ::
Ker ste zgleda spregledali zelo pomemben del mojega pisanja, je tule še enkrat:
Ampak (preden me kdo začne resno jemat) jasno je, da v tem ni nobenega smisla. Meni je sicer všeč, da je kajenje prepovedano, ker nisem kadilec, pa všeč bi mi bilo, če bi na ljubljanske "city limits" obesili table (40), (1.5t)[razen z dovolilnico] in (prepovedano uporabljanje zvočnih signalov) in bi mestni svet določil takšne kazni, da si po kaznovanju nihče ne bi več mogel privoščiti težkega avtomobila.
Da bi se zavzemal za to, da se to dejansko naredi, bi bil pa totalen absurd. Kar se mene tiče, se moja svoboda konča s tem, da lahko rečem, da so tisti, ki z velikimi avtomobili rinejo v mesto, zarukana teleta, ki svoje frustracije nosijo še na cesto (v splošnem, ne pa tudi vedno). Kaj več od tega, da jih poskušam tako prijateljsko prepričat, da bi bilo za vse bolje, če tega ne počnejo, mi ne preostane.
Ampak (preden me kdo začne resno jemat) jasno je, da v tem ni nobenega smisla. Meni je sicer všeč, da je kajenje prepovedano, ker nisem kadilec, pa všeč bi mi bilo, če bi na ljubljanske "city limits" obesili table (40), (1.5t)[razen z dovolilnico] in (prepovedano uporabljanje zvočnih signalov) in bi mestni svet določil takšne kazni, da si po kaznovanju nihče ne bi več mogel privoščiti težkega avtomobila.
Da bi se zavzemal za to, da se to dejansko naredi, bi bil pa totalen absurd. Kar se mene tiče, se moja svoboda konča s tem, da lahko rečem, da so tisti, ki z velikimi avtomobili rinejo v mesto, zarukana teleta, ki svoje frustracije nosijo še na cesto (v splošnem, ne pa tudi vedno). Kaj več od tega, da jih poskušam tako prijateljsko prepričat, da bi bilo za vse bolje, če tega ne počnejo, mi ne preostane.
WarpedGone ::
>> Ja, brez dvoma.
Prosim za linke. Bodo zelo informativni ma marsikoga.
Prosim za linke. Bodo zelo informativni ma marsikoga.
Zbogom in hvala za vse ribe
username ::
Če taki avtomobili potencialno (bistveno bolj kot povprečen avto) škodujejo zdravju (ljudi v okolici), čemu je potem ta država prepovedala kajenje v javnih prostorih?Whoa, hold it, cowboy! Ne tako hitro.
Kje pa piše, da večji avtomobili bolj škodujejo zdravju oziroma za koliko?
Ta konstrukt je najprej treba dokazati, ne pa da se napačna predpostavka vtihotapi v debato kar tako.
O škodi pri trčenju (pre)velikega vozila z manjšim pa so. Če se že gremo fašizem, potem bodimo konsistentni - prepovejmo luksuz povsod, kjer "državi" povzroča nepotrebne stroške.Jao jao.
Pol pa prepovej še kombije, tovornjake, avtobuse...
Sicer pa, jaz se fašizma sploh ne bi šel, a ti pa ja al kako?
Pa neverjetne so takele izjave "(pre)veliko" vozilo - ja kdo si pa ti, da boš ostalim določal, kakšno vozilo je za koga preveliko.
Imaš pač majhen avto (iz takih ali drugačnih razlogov), pri drugih ljudeh pa te moti (spet iz nekih razlogov), če imajo večji/boljši avto od tebe. Ranjen ego? Ker sam ne moreš/nočeš imeti takega avta kot oni, zahtevaš, naj se mu oni odpovedo in imajo tak avto kot ti ali manjši. Samo da ti ne boš psihčno trpel. Seveda najdeš "logično in pravično" razlago, zakaj "bi bilo tako prav" - ekologija, varnost (oboje je pa za lase privlečeno, vsaj na način kot je bilo predstavljeno).
Stavim da če bi imel še kaj manjšega od yarisa, bi ti pa tudi yaris šel v nos in bi bil "prevelik".
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
jype ::
Udeleženost vozil supermini razreda, opremljenih z elektronskimi stabilizacijskimi pomagali, je 54% manjša od udeleženosti vozil brez sistema v istem razredu.
NCAP crash testi sodobnih majhnih vozil, ki omogočajo primerjavo vozil različnih varnostnih kategorij (petka spada nižje kot Rover 100).
Če pogledaš kaj se zgodi s petnajst let starim Volvotom ob trčenju z Modusom (ki je eden prvih predstavnikov generacije varnejših superminijev) in kako volvo reč preživi, si lahko predstavljaš kakšen je rezultat trčenja dveh takih volvotov (in posledično, kakšno je trčenje dveh petk).
NCAP crash testi sodobnih majhnih vozil, ki omogočajo primerjavo vozil različnih varnostnih kategorij (petka spada nižje kot Rover 100).
Če pogledaš kaj se zgodi s petnajst let starim Volvotom ob trčenju z Modusom (ki je eden prvih predstavnikov generacije varnejših superminijev) in kako volvo reč preživi, si lahko predstavljaš kakšen je rezultat trčenja dveh takih volvotov (in posledično, kakšno je trčenje dveh petk).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
username> Ranjen ego? Ker sam ne moreš/nočeš imeti takega avta kot oni, zahtevaš, naj se mu oni odpovedo in imajo tak avto kot ti ali manjši.
Ja, tako je. Saj pri kajenju je isti šmorn - ker nekateri nočemo, da nas cigaretni dim moti, zahtevamo, da se kadilci odpovejo cigaretom. Meni se zdi zadeva na moč podobna.
Ja, tako je. Saj pri kajenju je isti šmorn - ker nekateri nočemo, da nas cigaretni dim moti, zahtevamo, da se kadilci odpovejo cigaretom. Meni se zdi zadeva na moč podobna.
Azrael ::
všeč bi mi bilo, če bi na ljubljanske "city limits" obesili table (40), (1.5t)[razen z dovolilnico] in (prepovedano uporabljanje zvočnih signalov) in bi mestni svet določil takšne kazni, da si po kaznovanju nihče ne bi več mogel privoščiti težkega avtomobila.Zelo dvomim,, da je to izvedljivo.
1. Danes je že vsak še tako majhen avto prazen težak čez 1 tono, s potniki in malo krame pa jih je že večina avtov srednjega razreda že čez limit.
2. Turiste z bivalniki boš odgnal (koliko denarja ti pustijo v mestu ne vem, mogoče jih lahko odpiseš brez škode))
3. Omejitev 40km/h, kaj vem ob konicah zjutraj in popoldne si lahko srečen, čeje hitrost po Ljubljani polovico tega.
4. Brez dobro organiziranega (brezplačnega) parkinga zunaj mesta in učinkovitega mestnega potniškega prometa je tak zahtevek precej nerealen, povzročil ne bo drugega kot samo še eno dodatno zmedo v trenutni anarhiji
Tako omejevanje ima podoben učinek kot napisi "Dovoljeno za stanovalce" - obiski prepovedani. Preveč neživljensko, Ljubljana ni neko majhno območje, za katera že imamo cone umirjenega prometa (30km/h), čeprav roko na srce, je postavitev take cone bolj odvisna od vez in poznanstev, kot realnih potreb.
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
username ::
Aha, torej je dejansko tako.
Ker nimaš denarja za varnejši avto ali pa ga imaš, a zaradi svojih načel svoji družini tega ne privoščiš - a se moramo zaradi tega vsi ostali spustiti na tvojo raven?
Sprašujem se, kaj bo, če boš (bohnedej) imel težave z erekcijo ali te bo žena zapustila? A pol ostali moški iz solidarnosti s tabo ne bomo več smeli seksat? Nam boš kar brom predpisal?
Ker nimaš denarja za varnejši avto ali pa ga imaš, a zaradi svojih načel svoji družini tega ne privoščiš - a se moramo zaradi tega vsi ostali spustiti na tvojo raven?
Sprašujem se, kaj bo, če boš (bohnedej) imel težave z erekcijo ali te bo žena zapustila? A pol ostali moški iz solidarnosti s tabo ne bomo več smeli seksat? Nam boš kar brom predpisal?
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
jype ::
username> Aha, torej je dejansko tako.
Jah, kaj pa si ti mislil? Da obstaja kakšen plemenit vzgib?
Vsakdo pač poskuša zrihtat svojo okolico, kot se mu zdi najbolj prav - enim gre na jetra to, drugim ono.
username> A pol ostali moški iz solidarnosti s tabo ne bomo več smeli seksat? Nam boš kar brom predpisal?
Ah, to pa že ne - težav z erekcijo se bom trivialno rešil tako, da bom kupil ogromen avto :)
Azrael> Zelo dvomim,, da je to izvedljivo.
Saj je samo wishful thinking. Tudi naš mali avto je težji od tone in pol, če se vsi not zbašemo...
Azrael> 3. Omejitev 40km/h, kaj vem ob konicah zjutraj in popoldne si lahko srečen, čeje hitrost po Ljubljani polovico tega.
Hmm. Se pravi ta omejitev sploh ne bi bila škodljiva. Če bi se je še kdo držal, bi torej praktično zmanjšala največjo hitrost, s katero se teoretično lahko zaletiš v karkoli, na 80 km/h, v povprečju pa torej pod 40km/h. Torej bi bilo vredno razmisliti o tem. (šalim se - menim, da bi bilo povsem dovolj dobro, če bi se kršitve zoper obstoječe omejitve hitrosti bolj striktno kaznovalo).
Jah, kaj pa si ti mislil? Da obstaja kakšen plemenit vzgib?
Vsakdo pač poskuša zrihtat svojo okolico, kot se mu zdi najbolj prav - enim gre na jetra to, drugim ono.
username> A pol ostali moški iz solidarnosti s tabo ne bomo več smeli seksat? Nam boš kar brom predpisal?
Ah, to pa že ne - težav z erekcijo se bom trivialno rešil tako, da bom kupil ogromen avto :)
Azrael> Zelo dvomim,, da je to izvedljivo.
Saj je samo wishful thinking. Tudi naš mali avto je težji od tone in pol, če se vsi not zbašemo...
Azrael> 3. Omejitev 40km/h, kaj vem ob konicah zjutraj in popoldne si lahko srečen, čeje hitrost po Ljubljani polovico tega.
Hmm. Se pravi ta omejitev sploh ne bi bila škodljiva. Če bi se je še kdo držal, bi torej praktično zmanjšala največjo hitrost, s katero se teoretično lahko zaletiš v karkoli, na 80 km/h, v povprečju pa torej pod 40km/h. Torej bi bilo vredno razmisliti o tem. (šalim se - menim, da bi bilo povsem dovolj dobro, če bi se kršitve zoper obstoječe omejitve hitrosti bolj striktno kaznovalo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
WarpedGone ::
>> Če pogledaš kaj se zgodi s petnajst let starim Volvotom ob trčenju z Modusom
Mešaš meglo.
Mene zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM BMW serije 5, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln NOV BMW serije 5.
Potem pa me zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM yarisu, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln yaris.
BMW in Yaris lahko poljubno zamenjaš s PRIMERLJIVIM NOVIM vozilom s podobno in primerljivo opremo (ABS, AIRBAGi, ...).
Ne zanimajo me 15 let stare kripe.
Mešaš meglo.
Mene zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM BMW serije 5, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln NOV BMW serije 5.
Potem pa me zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM yarisu, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln yaris.
BMW in Yaris lahko poljubno zamenjaš s PRIMERLJIVIM NOVIM vozilom s podobno in primerljivo opremo (ABS, AIRBAGi, ...).
Ne zanimajo me 15 let stare kripe.
Zbogom in hvala za vse ribe
username ::
Ah, to pa že ne - težav z erekcijo se bom trivialno rešil tako, da bom kupil ogromen avto :)
In na ta način boš rešil še drugi problem - hitro se bo namesto žene našla ena nova, mlajša, bolj seksi bejba, kajne
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
jype ::
WarpedOne> Mene zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM BMW serije 5, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln NOV BMW serije 5.
WarpedOne> Potem pa me zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM yarisu, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln yaris.
Jaz bi dal pri taki hitrosti možnosti za preživetje tistega za prvimi vrati približno 0% pri obeh avtomobilih. Yaris je bistveno lažji in se zato tisti ki šiba manj globoko zapiči v bok, tisti ki stoji pa prej odskoči.
BMW ima spredaj daljše zmečkljive cone, ki pa morajo ob trku kompenzirati 600 kil več. Vse skupaj je seveda le ugibanje, dokler testa ne izvedeš.
username> In na ta način boš rešil še drugi problem - hitro se bo namesto žene našla ena nova, mlajša, bolj seksi bejba, kajne
Kaj pa vem - s takimi nimam še nobenih izkušenj (nimam pravega orodja za dvorjenje, se razume).
WarpedOne> Potem pa me zanima kaj se zgodi z voznikom in tremi sopotniki v NOVEM yarisu, ki se z 70kmh pod kotom 45% s strani pribije v en drug enako poln yaris.
Jaz bi dal pri taki hitrosti možnosti za preživetje tistega za prvimi vrati približno 0% pri obeh avtomobilih. Yaris je bistveno lažji in se zato tisti ki šiba manj globoko zapiči v bok, tisti ki stoji pa prej odskoči.
BMW ima spredaj daljše zmečkljive cone, ki pa morajo ob trku kompenzirati 600 kil več. Vse skupaj je seveda le ugibanje, dokler testa ne izvedeš.
username> In na ta način boš rešil še drugi problem - hitro se bo namesto žene našla ena nova, mlajša, bolj seksi bejba, kajne
Kaj pa vem - s takimi nimam še nobenih izkušenj (nimam pravega orodja za dvorjenje, se razume).
Azrael ::
Za EuroNCAP nekako ne vem koliko so rezultati realni, bolje rečeno koliko karambolov se zgodi na tak način kot je narejeno v preizkusnem trku?
Kolega ima Škodo Octavia. Lani, ko je čakal pred semaforjem, se je od zadaj vanj zaletel nekdo s Toyoto Corolla
Rezultat:
Škoda:
- razbit zadnji odbijač
- udarjen pokrov prtljažnika
- poškodovana blatnika (zadnje luči cele)
avto še vedno vozen in je z obtolčeno škatlo še vedno prišel cenilcu, domov in čez nekaj dni na servis, kjer so menjali poškodovane dele.
Toyota
- razbit ves prednji konec (odbijač, pokrov motorja, blatnika, maska, luči...)
- spustil hladilnik za vodo
- izteklo olje (ne vem odkod,mogoče oljni hladilnik ali celo menjalnik ali motor)
- sprožena oba airbaga, čeprav je bil v avtu samo voznik
- prednja vrata na voznikovi strani zamaknjena nazaj za nekaj cm in se po odpiranju ni dalo več zapreti nazaj
nevozna totalka, vozniku pa tudi ni bilo preveč dobro, pas in airbag sta ga kar dobro kresnila.
Bi rekel, da je Toyota, čeprav ima več točk po tem testu in njen voznik potegnila občtno krajši konec. OK dopuščam možnost, da je Toyota že enkrat prej doživela kaj podobnega, čeprav naj bi bil avto nov, star komaj mesec dni.
Ali drugače rečeno v karambolih v realnosti nastopa mnogo več neznank kot jih lahko zajame preizkusno trčenje v zid.
Kolega ima Škodo Octavia. Lani, ko je čakal pred semaforjem, se je od zadaj vanj zaletel nekdo s Toyoto Corolla
Rezultat:
Škoda:
- razbit zadnji odbijač
- udarjen pokrov prtljažnika
- poškodovana blatnika (zadnje luči cele)
avto še vedno vozen in je z obtolčeno škatlo še vedno prišel cenilcu, domov in čez nekaj dni na servis, kjer so menjali poškodovane dele.
Toyota
- razbit ves prednji konec (odbijač, pokrov motorja, blatnika, maska, luči...)
- spustil hladilnik za vodo
- izteklo olje (ne vem odkod,mogoče oljni hladilnik ali celo menjalnik ali motor)
- sprožena oba airbaga, čeprav je bil v avtu samo voznik
- prednja vrata na voznikovi strani zamaknjena nazaj za nekaj cm in se po odpiranju ni dalo več zapreti nazaj
nevozna totalka, vozniku pa tudi ni bilo preveč dobro, pas in airbag sta ga kar dobro kresnila.
Bi rekel, da je Toyota, čeprav ima več točk po tem testu in njen voznik potegnila občtno krajši konec. OK dopuščam možnost, da je Toyota že enkrat prej doživela kaj podobnega, čeprav naj bi bil avto nov, star komaj mesec dni.
Ali drugače rečeno v karambolih v realnosti nastopa mnogo več neznank kot jih lahko zajame preizkusno trčenje v zid.
Nekoč je bil Slo-tech.
LjubimPeezde ::
jype: tako kot praviš da lastniki SUVov škodijo dosti bolj okolici kot pa recimo ti ki si lastiš Yarisa ---TAKO TI DOSTI BOLJ ŠKODUJEŠ OKOLJU KER SI LASTIŠ SPLOH AVTO ZA RAZLIKO OD TISTIH KI SE GA NE. In da, razlika v onesnaževanju je precej večja kot pa met tvojo yarisko in enim Q7! A vidiš kam pridemo s tem tvojim (bolestnim) razmišljanjem?
jype ::
Azrael> Ali drugače rečeno v karambolih v realnosti nastopa mnogo več neznank kot jih lahko zajame preizkusno trčenje v zid.
Absolutno, ampak če dva avtomobila _enako_ zabiješ v zid ti to lahko predstavlja neko osnovo za primerjavo odpornosti pri trkih.
Koliko je bilo škode na zadku Octavie je vseeno - test je s stališča voznika Corolle pač primerljiv z NCAP testom pri trku s približno isto hitrostjo ob delno zmečkljivo oviro (in če podrobno pogledaš NCAP test te Corolle vidiš, da je ni odnesla najbolje).
LP> ---TAKO TI DOSTI BOLJ ŠKODUJEŠ OKOLJU KER SI LASTIŠ SPLOH AVTO ZA RAZLIKO OD TISTIH KI SE GA NE
Si ga ne lastim. Imam sicer 4 kolesa (cestno, gorsko, mestno in rezervno), pri hiši pa je tudi Yaris. Z njim se peljem takrat, ko gremo tako daleč, da prevoz psa s kolesom ne pride v poštev:
Absolutno, ampak če dva avtomobila _enako_ zabiješ v zid ti to lahko predstavlja neko osnovo za primerjavo odpornosti pri trkih.
Koliko je bilo škode na zadku Octavie je vseeno - test je s stališča voznika Corolle pač primerljiv z NCAP testom pri trku s približno isto hitrostjo ob delno zmečkljivo oviro (in če podrobno pogledaš NCAP test te Corolle vidiš, da je ni odnesla najbolje).
LP> ---TAKO TI DOSTI BOLJ ŠKODUJEŠ OKOLJU KER SI LASTIŠ SPLOH AVTO ZA RAZLIKO OD TISTIH KI SE GA NE
Si ga ne lastim. Imam sicer 4 kolesa (cestno, gorsko, mestno in rezervno), pri hiši pa je tudi Yaris. Z njim se peljem takrat, ko gremo tako daleč, da prevoz psa s kolesom ne pride v poštev:
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: jype ()
jype ::
V bistvu ne, ker prikolico lahko odklopiš. Primerljiv je kvečjemu s fičkotom, ki vleče brako prikolico.
jype ::
Katera? Če misliš TRAILER FOR DOG! je reč mene stala 300 evrov s poštnino vred (iz raddiscount.de, če se ne motim). To je bilo leta 2003.
$wift ::
AHAHAHA
E fantje, fantje vidm, da gliha (z nekaterimi) res v kup ne striha zato naj bo tole moj zadnji odgovor na tale post v katerem bi vam rad se 1x na hitro objasnil zakaj sem se odlocil za Toyoto Aygo.
Stvar ni v tem, da bi bil kak Toyotin fan kar mi zatrjuju Pezde (za katerega imam na koncu se 1-o repliko) ampak v temle:
Za ta avto sem se odlocil namrec sele pred kakim slabim mesecem, ko sem ga videl na Discovery kjer je bil izbran za najbolj ekonomicen britanski avto (kar sem ze omenil). Ostali razlogi so naslednji:
-za razliko od fotra in nekaterih podobno mislecih na tem forumu mi je zal za vsak tolar, ki gre za avto. Sem si raje kupu 1 hud bike za spust, kjer za razliko od tezkih avtov v hosti s kolesom ne ogrozam nobenega in reskiram le lastno betico in kosti. V mestu je stvar le malo bolj drugacna.
-avto popije le okoli 5l ceprav fabrika navaja se manj in mislim, da bi lahko z 100 oktanskim benzom se malo popravil statistiko.
-avto je dosti bolj okreten in lazji za premik,prevoz ali kar koli v primeru okvare
-dosti manj obremenjuje okolje kot vecja vozila!!!!!!!!!!!
-zaradi vseh razlogov, ki sem jih navedel v zacetku posta
--zadnji razlog nic manj pomemben kot ostali pa je tale. Zavedajte se da je potrebno veliko vec materiala, da se sestavi velik kot mali avto(zelezo,guma,plastika,poraba goriva itd...)
Ce se vam to na ravni enega avtomobile ne zdi veliko se stvari spreminijo ko pridemo v 3 in vec mestne stavilke. Zaradi tega ker si nekdo zeli ''bigfoota'' in ne pol manjsi avto bo moral nekdo tam nekje mal vec delat, da bo izkopal mal vec zeleza navrtu mal vec nafte itd...
Se pravi nekdo jih bo zaradi tega fasal po jajcih in recimo pol ure kasnej prisel domov, ker bi rad imel nakdo vecji avto ceprav le-tega ne potrebuje.
Davidb je dejal:
Vsakič, ampak res vsakič, ko grem z avtom od hiše in grejo z mano otroci, gremo z 1,5t težko bmwjevo 5, C3 pa lepo čaka doma. Tista 2l večja poraba, ki jo pridela bmw me ne gane niti malo, ko pomislim kaj se lahko zgodi mojim otrokom.
David ne me napacno razumet ampak mislim, da si tak kot moj stric in vecina novodobnih starsev dons. Model mu ne pusti v gozd, da nebi staknu kazka klopa, ne sme cez cesto brez spremstva ceprav je mulc star ze 8 let. Zadnja vrata ima se zdaj zaklenjena, da ne bo ven padu al kaj vem hudica zakaj. Ne sme na rolerje ipd. ipd. ipd. Pa mi model zamer k mu recem: PA PIZDA DEJ PUST MULCA PR MER, DA VSAJ POSTEN ZADIHA.
Najvecja fora je pa ta , da se mali z mano razume k da sva brata (ker ve kaj bom in kaj ne bom tolerirar) svojega starega pa posilja v p.m.
Vedi to, da ce mi je dano da bom danes guznu¸ BOM pa naj sedim na sekretu s cajtngom v rokah al pa se grem sky diving.
En hud nemski pregovor prav takole:
Revez je kdor si smrti zeli, se vecji pa tisti, ki se je boji!!!
Za The end pa se replika za onega ''intelektualca'', ki rad pizde ima in dejal takole je:
pa koji ku*rac pa potem ODPREŠ DEBATO??
Si pričakoval samo pozitivne komentarje??
mislim, narediš nek NEREALNI izračun, poješ hvalo Aygu kot da si nek zastopnik Toyote (kar si v prejšnjem postu spet dokazal) in seveda ne predstaviš nobene slabe lastnosti... pejt raj za marketingarja
Lance Armstrong je napisal 1-o super knjigo z naslovom- Vsaka sekunda steje
Ker se popolnoma strinjam z njim(in mi je skoda vsake sekunde za take odgovore ) ti bom probal v cim krajsem casu odgovorit ne tele tvoje '' superiorno inteligentne'' replike.
Dej preden mi bos naslednjic probal zopet pridigat in solit pamet ti priporocam, da si se 1x preberes un proverb od Ice-T-ja. Ce ga bos vsaj priblizno zakapiral mi ne bos vec sral s takimi '' inteligentnimi'' odgovori.
Drugace pa bi te ob predpostavki, da bi imel kak drug nick a.k.a. vzdevek morda se resno jemal tako pa.................
Fantje uzivajte pa se sluhamo se ob kakem drugem postu
E fantje, fantje vidm, da gliha (z nekaterimi) res v kup ne striha zato naj bo tole moj zadnji odgovor na tale post v katerem bi vam rad se 1x na hitro objasnil zakaj sem se odlocil za Toyoto Aygo.
Stvar ni v tem, da bi bil kak Toyotin fan kar mi zatrjuju Pezde (za katerega imam na koncu se 1-o repliko) ampak v temle:
Za ta avto sem se odlocil namrec sele pred kakim slabim mesecem, ko sem ga videl na Discovery kjer je bil izbran za najbolj ekonomicen britanski avto (kar sem ze omenil). Ostali razlogi so naslednji:
-za razliko od fotra in nekaterih podobno mislecih na tem forumu mi je zal za vsak tolar, ki gre za avto. Sem si raje kupu 1 hud bike za spust, kjer za razliko od tezkih avtov v hosti s kolesom ne ogrozam nobenega in reskiram le lastno betico in kosti. V mestu je stvar le malo bolj drugacna.
-avto popije le okoli 5l ceprav fabrika navaja se manj in mislim, da bi lahko z 100 oktanskim benzom se malo popravil statistiko.
-avto je dosti bolj okreten in lazji za premik,prevoz ali kar koli v primeru okvare
-dosti manj obremenjuje okolje kot vecja vozila!!!!!!!!!!!
-zaradi vseh razlogov, ki sem jih navedel v zacetku posta
--zadnji razlog nic manj pomemben kot ostali pa je tale. Zavedajte se da je potrebno veliko vec materiala, da se sestavi velik kot mali avto(zelezo,guma,plastika,poraba goriva itd...)
Ce se vam to na ravni enega avtomobile ne zdi veliko se stvari spreminijo ko pridemo v 3 in vec mestne stavilke. Zaradi tega ker si nekdo zeli ''bigfoota'' in ne pol manjsi avto bo moral nekdo tam nekje mal vec delat, da bo izkopal mal vec zeleza navrtu mal vec nafte itd...
Se pravi nekdo jih bo zaradi tega fasal po jajcih in recimo pol ure kasnej prisel domov, ker bi rad imel nakdo vecji avto ceprav le-tega ne potrebuje.
Davidb je dejal:
Vsakič, ampak res vsakič, ko grem z avtom od hiše in grejo z mano otroci, gremo z 1,5t težko bmwjevo 5, C3 pa lepo čaka doma. Tista 2l večja poraba, ki jo pridela bmw me ne gane niti malo, ko pomislim kaj se lahko zgodi mojim otrokom.
David ne me napacno razumet ampak mislim, da si tak kot moj stric in vecina novodobnih starsev dons. Model mu ne pusti v gozd, da nebi staknu kazka klopa, ne sme cez cesto brez spremstva ceprav je mulc star ze 8 let. Zadnja vrata ima se zdaj zaklenjena, da ne bo ven padu al kaj vem hudica zakaj. Ne sme na rolerje ipd. ipd. ipd. Pa mi model zamer k mu recem: PA PIZDA DEJ PUST MULCA PR MER, DA VSAJ POSTEN ZADIHA.
Najvecja fora je pa ta , da se mali z mano razume k da sva brata (ker ve kaj bom in kaj ne bom tolerirar) svojega starega pa posilja v p.m.
Vedi to, da ce mi je dano da bom danes guznu¸ BOM pa naj sedim na sekretu s cajtngom v rokah al pa se grem sky diving.
En hud nemski pregovor prav takole:
Revez je kdor si smrti zeli, se vecji pa tisti, ki se je boji!!!
Za The end pa se replika za onega ''intelektualca'', ki rad pizde ima in dejal takole je:
pa koji ku*rac pa potem ODPREŠ DEBATO??
Si pričakoval samo pozitivne komentarje??
mislim, narediš nek NEREALNI izračun, poješ hvalo Aygu kot da si nek zastopnik Toyote (kar si v prejšnjem postu spet dokazal) in seveda ne predstaviš nobene slabe lastnosti... pejt raj za marketingarja
Lance Armstrong je napisal 1-o super knjigo z naslovom- Vsaka sekunda steje
Ker se popolnoma strinjam z njim(in mi je skoda vsake sekunde za take odgovore ) ti bom probal v cim krajsem casu odgovorit ne tele tvoje '' superiorno inteligentne'' replike.
Dej preden mi bos naslednjic probal zopet pridigat in solit pamet ti priporocam, da si se 1x preberes un proverb od Ice-T-ja. Ce ga bos vsaj priblizno zakapiral mi ne bos vec sral s takimi '' inteligentnimi'' odgovori.
Drugace pa bi te ob predpostavki, da bi imel kak drug nick a.k.a. vzdevek morda se resno jemal tako pa.................
Fantje uzivajte pa se sluhamo se ob kakem drugem postu
energetik ::
Swift: če bi se ti tolko šlo za denar in okolje bi kupil recimo 5 let star rabljen avto, lahko tudi večji od 3,5m, ki bi porabil mogoče 0,5l več kot Aygo. Poleg tega bi šlo manj materiala za izdelavo novega avta. Nov avto je potrata denarja, ne pa 0,5m večji avto. V 3 letih nekateri modeli izgubijo 50%cene. Se pa strinjam, da so SUV brezveze avti za po mestu - odvečna teža in zelo predimenzioniran motor. Ampak avti velikosti Golfa, Ceeda, I30 so pa še vedno bolj uporabni kot malčki, pri podobni porabi goriva.
Aja, kar se pa tiče prometa v LJ se pa po mojem ne da z omejitvijo nič naredit. Potrebna bi bila velika poceni parkirišča na obrobju mesta in pa učinkovit, razvejan, poceni in hiter prevoz kot npr. podzemna. Ljudje bi sami pogruntal, da se ne splača v mesto rinit z avtom, če bi prišli s podzemno 10x hitreje v službo.
lp
Aja, kar se pa tiče prometa v LJ se pa po mojem ne da z omejitvijo nič naredit. Potrebna bi bila velika poceni parkirišča na obrobju mesta in pa učinkovit, razvejan, poceni in hiter prevoz kot npr. podzemna. Ljudje bi sami pogruntal, da se ne splača v mesto rinit z avtom, če bi prišli s podzemno 10x hitreje v službo.
lp
edge540 ::
Samo ne toči 100 oktanskega bencina v tak avto swift. Ni haska, verjemi.
Stvar se pozna šele pri pošteno navitih mašinah.
Tebi se bo poznala samo na denarnici.
Stvar se pozna šele pri pošteno navitih mašinah.
Tebi se bo poznala samo na denarnici.
energetik ::
Se popolnoma strinjam. Če piše v knjžici za uporabo 95-oktanski benz, tankaj tega. 100-oktanc ima samo večjo odpornost proti klenkanju, ne pa večje kurilne vrednosti. Samo zapravljanje denarja.
Zmanjšala pa bi se moč, če bi tankal 95-oktanca v mašino, ki je narejena za 98+ benz, to pa je le pri ornk športnih avtih.
Zmanjšala pa bi se moč, če bi tankal 95-oktanca v mašino, ki je narejena za 98+ benz, to pa je le pri ornk športnih avtih.
Azrael ::
Pa še takrat, če ne boš šel dirkat ne boš opazil kakšne drastične razlike, med 95 in 100 oktani. Praviš pa da dirkal itak ne boš.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
$wift> --zadnji razlog nic manj pomemben kot ostali pa je tale. Zavedajte se da je potrebno veliko vec materiala, da se sestavi velik kot mali avto(zelezo,guma,plastika,poraba goriva itd...)
$wift> Ce se vam to na ravni enega avtomobile ne zdi veliko se stvari spreminijo ko pridemo v 3 in vec mestne stavilke. Zaradi tega ker si nekdo zeli ''bigfoota'' in ne pol manjsi avto bo moral nekdo tam nekje mal vec delat, da bo izkopal mal vec zeleza navrtu mal vec nafte itd...
$wift> Se pravi nekdo jih bo zaradi tega fasal po jajcih in recimo pol ure kasnej prisel domov, ker bi rad imel nakdo vecji avto ceprav le-tega ne potrebuje.
Tle si ga pa mal pihnu, kenede...
Če več dela, tudi več zasluži. Če manj dela, manj zasluži. Tako lahko drugi rečejo, da ti od ust trgaš kruh, ker nisi kupil najboljšega avtomobila, ki si ga lahko privoščiš.
$wift> Ce se vam to na ravni enega avtomobile ne zdi veliko se stvari spreminijo ko pridemo v 3 in vec mestne stavilke. Zaradi tega ker si nekdo zeli ''bigfoota'' in ne pol manjsi avto bo moral nekdo tam nekje mal vec delat, da bo izkopal mal vec zeleza navrtu mal vec nafte itd...
$wift> Se pravi nekdo jih bo zaradi tega fasal po jajcih in recimo pol ure kasnej prisel domov, ker bi rad imel nakdo vecji avto ceprav le-tega ne potrebuje.
Tle si ga pa mal pihnu, kenede...
Če več dela, tudi več zasluži. Če manj dela, manj zasluži. Tako lahko drugi rečejo, da ti od ust trgaš kruh, ker nisi kupil najboljšega avtomobila, ki si ga lahko privoščiš.
lufthammer ::
-za razliko od fotra in nekaterih podobno mislecih na tem forumu mi je zal za vsak tolar, ki gre za avto. Sem si raje kupu 1 hud bike za spust, kjer za razliko od tezkih avtov v hosti s kolesom ne ogrozam nobenega in reskiram le lastno betico in kosti. V mestu je stvar le malo bolj drugacna.
1. Po hosti s kolesom? Upam, da ne berejo tega kakšni zeleni - od Jypeta jih boš pa že še slišal.
2. Če ti je škoda denarja, zakaj za boga sploh kupuješ avto in si delaš stroške? Večino poti lahko opraviš s kolesom, na dopust greš z vlakom ali letiš,... če je pa kaj res nujnega, si pa avto sposodiš, od fotra ali pa rentaš. Ko boš čez leto potegnil črto, bo prihranek neverjeten. Pred časom je o varianti brez avtomobila in občasnem najemanju taksija ali rentakara v Delu pisal Janez Suhadolc in vse podkrepil z računi. Če bom našel, bom poskeniral.
Me pa čudi, da ti Jype ne razmišljaš o tej špar varianti - kolo, po potrebi taxi ali rent! Imeti kakršenkoli avto za par tisoč km na leto in ga redno vzdrževati (registracija, kasko, vsaj en servis, gume,..) je čisti luksuz, ane Jype.
Bo več prostora na cestah za tiste, ki v vožnji uživamo.
1. Po hosti s kolesom? Upam, da ne berejo tega kakšni zeleni - od Jypeta jih boš pa že še slišal.
2. Če ti je škoda denarja, zakaj za boga sploh kupuješ avto in si delaš stroške? Večino poti lahko opraviš s kolesom, na dopust greš z vlakom ali letiš,... če je pa kaj res nujnega, si pa avto sposodiš, od fotra ali pa rentaš. Ko boš čez leto potegnil črto, bo prihranek neverjeten. Pred časom je o varianti brez avtomobila in občasnem najemanju taksija ali rentakara v Delu pisal Janez Suhadolc in vse podkrepil z računi. Če bom našel, bom poskeniral.
Me pa čudi, da ti Jype ne razmišljaš o tej špar varianti - kolo, po potrebi taxi ali rent! Imeti kakršenkoli avto za par tisoč km na leto in ga redno vzdrževati (registracija, kasko, vsaj en servis, gume,..) je čisti luksuz, ane Jype.
Bo več prostora na cestah za tiste, ki v vožnji uživamo.
jype ::
lufthammer> Me pa čudi, da ti Jype ne razmišljaš o tej špar varianti - kolo, po potrebi taxi ali rent! Imeti kakršenkoli avto za par tisoč km na leto in ga redno vzdrževati (registracija, kasko, vsaj en servis, gume,..) je čisti luksuz, ane Jype.
Prav imaš.
lufthammer> Bo več prostora na cestah za tiste, ki v vožnji uživamo.
Saj ga je. Naš trenutni avto, tako kot prejšnji, veliko večino časa sameva v garaži.
lufthammer> 1. Po hosti s kolesom? Upam, da ne berejo tega kakšni zeleni - od Jypeta jih boš pa že še slišal.
Ah, če se vozi po poteh, potem ni hude sile - če se pa vozi kar povprek, potem je pa to narobe, ja.
Prav imaš.
lufthammer> Bo več prostora na cestah za tiste, ki v vožnji uživamo.
Saj ga je. Naš trenutni avto, tako kot prejšnji, veliko večino časa sameva v garaži.
lufthammer> 1. Po hosti s kolesom? Upam, da ne berejo tega kakšni zeleni - od Jypeta jih boš pa že še slišal.
Ah, če se vozi po poteh, potem ni hude sile - če se pa vozi kar povprek, potem je pa to narobe, ja.
T0RN4D0 ::
Ja res boga hosta če se nekdo s kolesom fura po njej. A enbi kr vseh medvedov postrelil ko kr vsevprek potacajo listje pa veje (k s tem tako škodo delajo... bog ve čemu). :)
Sicer pa če je pr hiši par voznikov, sploh ni vprašanje al met avto al ne. Mi mamo pri hiši 3... najbrž bi se dalo prežvet z dvema, samo tkole ko je dež bi bil že problem. Če maš neko resno službo pač ne moreš pridet ves premočen tja.
Sicer pa če je pr hiši par voznikov, sploh ni vprašanje al met avto al ne. Mi mamo pri hiši 3... najbrž bi se dalo prežvet z dvema, samo tkole ko je dež bi bil že problem. Če maš neko resno službo pač ne moreš pridet ves premočen tja.
dukenukem ::
ja prov maš ,zdele na zimo si kupm kolo, pa k bo sneg in -15 bom šel z bajkom na šiht 40km v eno smer sj nerabš avta ,avtobus je čist pocen za plačvat ,taxi pa še bolj ,konc leta pa z prišparanim kešom kupm tanartabolj komp
snow ::
Hm. Avtobus te pomoje pride ceneje?
Mesečna karta te pride kolk? Ene 100 €? 1200 € / leto.
Avto? Recimo 24000 € za en dober avto... pa maš 20 let za avtobus. Pa še goriva nisem upošteval, pa redko se zgodi, da ima kdo avto 20 let.
Mesečna karta te pride kolk? Ene 100 €? 1200 € / leto.
Avto? Recimo 24000 € za en dober avto... pa maš 20 let za avtobus. Pa še goriva nisem upošteval, pa redko se zgodi, da ima kdo avto 20 let.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
edge540 ::
Potem pa pade 5 cm snega, zimske službe tradicionalno zaspijo in avtobusi ne morejo več vozit. Tebi pa se mudi v služno
24k za avto? To je že kar poštena stvar v igri. Za 10 k se dobi čisto spodoben in varen avto.
24k za avto? To je že kar poštena stvar v igri. Za 10 k se dobi čisto spodoben in varen avto.
jype ::
Raptor001> Potem pa pade 5 cm snega, zimske službe tradicionalno zaspijo in avtobusi ne morejo več vozit. Tebi pa se mudi v služno
Mi pa v cajtengah beremo "zaradi neprilagojene hitrosti končal v obcestnem jarku".
Če se vam mudi v službo, pojdite počasi. Tudi, če greste z avtomobilom.
BTW, kolikor vem imajo avtobusi precej manj težav pri vožnji po snegu, kot osebna vozila.
Mi pa v cajtengah beremo "zaradi neprilagojene hitrosti končal v obcestnem jarku".
Če se vam mudi v službo, pojdite počasi. Tudi, če greste z avtomobilom.
BTW, kolikor vem imajo avtobusi precej manj težav pri vožnji po snegu, kot osebna vozila.
leinad ::
rešitev, ki mogoče bi delovala tudi v LJ(mogoče pa je le premajhno mesto) bi bil Car Sharing- stvar bi bila v privat rokah, ampak bi tudi bil za(čeprav načeloma nisem za intervencionizem), da občina oz. država, da takšni firmi, recimo na začetku, da zalaufa kakšna nepovratna sredstva. Bi še največ koristi naredil za "odmašenje" mestnega prometa.
EDIT: popravil link na glavno stran.
EDIT: popravil link na glavno stran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: leinad ()
edge540 ::
>>BTW, kolikor vem imajo avtobusi precej manj težav pri vožnji po snegu, kot osebna vozila.
Po ravnem mogoče. Ko pa pride na neko malo klančino pa je fertig.
Vsako zimo do zdaj sem ga ob prvem večjem sneženju čakal vsaj po eno uro (vozi na 15 min drugače). Ko je zunaj -5°c in ti sneg nametava v glavo bi ubijal za avto.
Res gre počasi z avtom, ampak vsaj gre.
Po ravnem mogoče. Ko pa pride na neko malo klančino pa je fertig.
Vsako zimo do zdaj sem ga ob prvem večjem sneženju čakal vsaj po eno uro (vozi na 15 min drugače). Ko je zunaj -5°c in ti sneg nametava v glavo bi ubijal za avto.
Res gre počasi z avtom, ampak vsaj gre.
jype ::
Backup22> Itaq da gre! Sploh če imaš 4×4 terenca! Avtobuse pa odpovejo ali zamujajo preveč...
Lado nivo, ki potem vleče ogromne krave iz jarkov, ja :)
Ali pa Renault 4.
Lado nivo, ki potem vleče ogromne krave iz jarkov, ja :)
Ali pa Renault 4.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 29584 (26615) | knesz |
» | Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 22031 (16719) | lexios |
» | Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10727 (8421) | BluPhenix |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15710 (13776) | Fizikalko |