» »

Majhni avti so IN

Majhni avti so IN

««
13 / 14
»»

IceIceBaby ::

@Grey

Napozneje takrat, ko se boš kje skrešal, niti ne nujno po lastni krivdi, bo te ljuibezni konec. Pravzaprav ni nujbno, da se kje sesuješ, dovolj bo že spoznanje koliko udobja nudi večji in koliko manjši avto.

Večji avto ne kuri bistveno več kot kaka mikro gajba, In zato neznaten prihranek pri benzu ne odtehta stroškov za maserja/zdravnika, ko si redno ves polomljen v mikro gajbi, tudi, če ves čas lažeš samemu sebi, kako je cool.


Večji avto ni nujno bolj udoben. Poleg tega so nekateri manjši avtomobili bolj zabavni za vozit. Zaletavat se ti pa tudi ni treba :)

black ice ::

CrniE, za kolone je res vseeno, ampak, ko se premikaš je pa vseeno dobro imeti zalogo moči. Tudi, če ne divjaš pride prav pri prehitevanju, vključevanju na avtocesto... Nasploh je močnejši avto bolj udoben za vozit. Nekaterim pač lastno udobje več pomeni kot nekaj €.

agree

edge540 ::

Ne, mikro gajbo celo odnese. Zadek se da brez problema rešit z gasom, če ga že ESP ne prej. Sem videl nekoč kako zgleda, ko punto začne opletati na avtocesti pri 130. Plesal je ene 3 sekunde, nato pa ga je vrglo v jarek in tam obračalo tako, da sem še jaz na cesto dobil kose skal (peljal sem 50 m zadaj). Ustavil sem da sem pomagal, avto je bil totalka, voznica je sicer preživela, je pa bila hudo zdelana in smo jo odnesli iz avta, ko smo se prepričali da je vse ok s hrbtenico.

To se pri večji medosni razdalji ne more tako hitro zgoditi, če smo že pri stabilnosti.

KandazaR ::

Vsak naj si kupi tak avto kot ga potrebuje. Če živiš v mestu in imaš tudi službo tam nima smisla kupovati karavana za vsak dan. Če pa živiš na podeželju in vsak dan naredš na ac 50km ali več pa se daljša medosna razdalja zelo pozna. Zapovedovati ljudem kaj naj vozjo je neumnost. Vsak sam vidi kaj mu najbolje ustreza.

IceIceBaby ::

Ne, mikro gajbo celo odnese. Zadek se da brez problema rešit z gasom, če ga že ESP ne prej. Sem videl nekoč kako zgleda, ko punto začne opletati na avtocesti pri 130. Plesal je ene 3 sekunde, nato pa ga je vrglo v jarek in tam obračalo tako, da sem še jaz na cesto dobil kose skal (peljal sem 50 m zadaj). Ustavil sem da sem pomagal, avto je bil totalka, voznica je sicer preživela, je pa bila hudo zdelana in smo jo odnesli iz avta, ko smo se prepričali da je vse ok s hrbtenico.

To se pri večji medosni razdalji ne more tako hitro zgoditi, če smo že pri stabilnosti.


Ja, z večjim avtom pa še noben ni letel iz ceste al kaj? :)

Vse je za nekaj dobro. Manjši in lažji avto s krajšo medosno težje popraviš pri zdrsu, je treba hitreje reagirati. Večji, težji avto pa po drugi strani prej zdrsne in ima večjo vztrajnost v ovinkih in je slabše vodljiv.

Nekaj je dobro za na avtocesto, nekaj pa za ovinke. Posploševat je IMHO brez veze. Če si antitalent za volanom je vseeno kaj voziš.

Tako, kot je KandazaR reku, vsak naj si kupi avto, ki ga potrebuje oz. mu je všeč.

gzibret ::

Kandazar +1

V mestu in za v trgovino je majhen avto majka. Koliko manj problemov imaš najdit parkplac, če voziš eno mikrogajbo. Če delaš vsak dan 200+ km pa verjamem, da mikrogajbe ne moreš primerjat z enim spodobnim avtomobilom.

Sicer si ne lastim avtomobila, sem jih pa vozil že kar nekaj različnih (tudi na zelo dolge razdalje) in moram rečt, da za dolge razdalje se mikrogajba, pa najsi bo še tako draga, sploh ne more kosat s kakšnim spodobnim vozilom.
Vse je za neki dobr!

edge540 ::

>>V mestu in za v trgovino je majhen avto majka. Koliko manj problemov imaš najdit parkplac, če voziš eno mikrogajbo. Če delaš vsak dan 200+ km pa verjamem, da mikrogajbe ne moreš primerjat z enim spodobnim avtomobilom.

Saj se strinjam, če rabiš avto 95% za mestno vožnjo, potem je mala čebela super. Lahko parkiraš v vsako luknjo, pa še pokuri malo. Za relacije pa pač nekaj večjega in močnejšega, tistih dodatnih 50 konjev ki sicer niso nujno potrebni pride še kako prav pri kakšnem vključevanju, prehitevanju itd.

Grey ::

@Grey

Napozneje takrat, ko se boš kje skrešal, niti ne nujno po lastni krivdi, bo te ljubezni konec. Pravzaprav ni nujno, da se kje sesuješ, dovolj bo že spoznanje koliko udobja nudi večji in koliko manjši avto.

Večji avto ne kuri bistveno več kot kaka mikro gajba, In zato neznaten prihranek pri benzu ne odtehta stroškov za maserja/zdravnika, ko si redno ves polomljen v mikro gajbi, tudi, če ves čas lažeš samemu sebi, kako je cool.

Sem poskusil oboje in mi je prav vseeno. Dnevno se vozim v P206 1.4 in priznam, avto je poskočen, ampak da bi bil lep za vozit bi mu manjkalo še tistih 16V na koncu. In vozil sem tudi daljše avtomobile (Megane Break) in mi ni niti približno tako všeč kot P206, čeprav je znotraj precej večji. Razlog je preprost - všeč mi je kako se P206 dobro drži ne glede na hitrost po avtocesti in na ovinkih. Precej bolj obvladljiv je, ker je output skoraj enak inputu (kot formula), pri meganu pa ni tako, ker se pozna daljša medosna razdalja in je sploh v ovinkih precej čigumast. To se pri nepredvidljivih okoliščinah prevede v - P206 ima večjo možnost za pravočasen izmik, ker je zavorna pot zaradi teže krajša in ima večjo odzivnost volana.
Kar se pa tiče samega udobja...visok sem 174cm in je 206tka popolnoma v redu. Ne maram ležat v avtomobilu tako kot vidim nekatere, ker mi sploh ni jasno kako lahko sploh dobro obvladajo avto v takem položaju sedenja. 10-15 stopinj nagiba na naslonjalu je optimalno za vožnjo.

Zviševanje hitrosti precej nad omejitev in vožnja težkega vozila je IMO enakovredno kaznivo.

Ne, mikro gajbo celo odnese. Zadek se da brez problema rešit z gasom, če ga že ESP ne prej. Sem videl nekoč kako zgleda, ko punto začne opletati na avtocesti pri 130. Plesal je ene 3 sekunde, nato pa ga je vrglo v jarek in tam obračalo tako, da sem še jaz na cesto dobil kose skal (peljal sem 50 m zadaj). Ustavil sem da sem pomagal, avto je bil totalka, voznica je sicer preživela, je pa bila hudo zdelana in smo jo odnesli iz avta, ko smo se prepričali da je vse ok s hrbtenico.

To se pri večji medosni razdalji ne more tako hitro zgoditi, če smo že pri stabilnosti.

To je bila pa ena malo bolj "glupa" voznica pa najbrž so še kaki drugi dejavniki bili vmes. 130km/h se mora peljati vsak avtomobil varno. Sicer je pa meni osebno Punto precej slabo zamišljen avtomobil - ozek in visok. To je definitiven NO GO za visoke hitrosti na avtocesti. Drugo pa je, če ti voziš recimo Clio ali P206/207, ki sta narejena praktično za povsod. Pa tudi dovolj hitro lahko voziš da je še vedno kot v tračnicah in obvladljiv.

overlord_tm ::

Gery, pojdi v italijo pa boš videl zakaj so vsi fiati taki. Mora bit v enosmerni ulci placa da se lahko ob strani parkira pa še vozi.

Glede stabilnosti kantic ... nevem zakaj so morali potem ravno v mikrogajbico prvič serijsko vgraditi ESP.

Grey ::

Gery, pojdi v italijo pa boš videl zakaj so vsi fiati taki. Mora bit v enosmerni ulci placa da se lahko ob strani parkira pa še vozi.

Glede stabilnosti kantic ... nevem zakaj so morali potem ravno v mikrogajbico prvič serijsko vgraditi ESP.

Ja to je pol italijanski problem...pa bi napisali, da avto ni primeren za hitrosti višje od 100km/h.

Zato, ker si ljudje kantice lažje privoščijo in je tako več potencialnih crash makerjev. Še vedno je večina avtomobilov na cesti, nižjega/srednjega razreda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Utk ::

>>Bistveno je to, da takšni avti nimajo 2 tone nepotrebnega oklepa okoli, in 100 konjev več samo zato, da te tudi pri 150 prilepi na sedež. To je čist brez veze in nepotrebno.

Smo malo komunistično razpoloženi danes?


Ne, sej naj kar majo to, če hočejo, ampak celo Američane je že srečala pamet, Slovence pa vse bolj zapušča. Jaz naredim s cliotom 25,000 na leto minimalno, po moje jih večina naredi manj, pa bi večkrat rabil manjši avto kot večjega. Seveda nimam družine :) Po Ljubljani z neko ladjo? Po moje bi vsak dan jokal. Po avtocesti s cliotom pa ni problem it tistih 130. Niti ne bo problema če kdaj dvignejo na 150 :)

djordjevic ::

crnie: Tudi jaz sem bil nekoč v podobni situaciji - 25k in več letno. Trenutno teče četrto leto, kar vozim drugega cliota (3v), dizla. Lepo stopi, pije skoraj nič. Ampak. Zaenkrat smo trije - na zadnjem sedežu prebiva en velik boks, notri pa kokeršpanjelka. In mi gre že pošteno na k, da moram vsakič premikat sedež naprej in nazaj. In posledično vsake toliko časa nagaja airbag senzor (kar sicer lahko potrdi marsikdo s trivratnim avto, ki precej vozi sedež naprej in nazaj). Odkar se načeloma ne vozim več preveč po mestu, ampak mi glavnino poti predstavlja AC do staršev, mogoče do MB-ja ali pa regionalka do vikenda, si že lep čas želim večji avto - najbrž bo V50 (kakor hitro bodo finance na mestu). Zakaj? Ob poplavi svakojakih cestnih trdnjav in enaki ali slabši stopnji prometne kulture si želim tudi sam zagotoviti sebi in svojim ljubljenim največ varnosti, kar si je lahko privoščim. Čeprav je clio za svoje mere in razred vseeno precej dober po varnostni plati. Pa fino bi bilo tudi, če bi se lahko peljal 130 in istočasno slišal glasbo iz radija ter sovoznika.

krucymucy ::

@Grey
Sicer je pa meni osebno Punto precej slabo zamišljen avtomobil - ozek in visok. To je definitiven NO GO za visoke hitrosti na avtocesti. Drugo pa je, če ti voziš recimo Clio ali P206/207, ki sta narejena praktično za povsod. Pa tudi dovolj hitro lahko voziš da je še vedno kot v tračnicah in obvladljiv.


punto
Length 3865 mm
Width 1660 mm
Height 1480 mm

p206
Length 3835 mm
Width 1652 mm
Height 1428 mm

jaka muda:P

aja in ena subjektivna pripomba. vodljivost punta je boljsa od p206

Grey ::

crnie: Tudi jaz sem bil nekoč v podobni situaciji - 25k in več letno. Trenutno teče četrto leto, kar vozim drugega cliota (3v), dizla. Lepo stopi, pije skoraj nič. Ampak. Zaenkrat smo trije - na zadnjem sedežu prebiva en velik boks, notri pa kokeršpanjelka. In mi gre že pošteno na k, da moram vsakič premikat sedež naprej in nazaj. In posledično vsake toliko časa nagaja airbag senzor (kar sicer lahko potrdi marsikdo s trivratnim avto, ki precej vozi sedež naprej in nazaj). Odkar se načeloma ne vozim več preveč po mestu, ampak mi glavnino poti predstavlja AC do staršev, mogoče do MB-ja ali pa regionalka do vikenda, si že lep čas želim večji avto - najbrž bo V50 (kakor hitro bodo finance na mestu). Zakaj? Ob poplavi svakojakih cestnih trdnjav in enaki ali slabši stopnji prometne kulture si želim tudi sam zagotoviti sebi in svojim ljubljenim največ varnosti, kar si je lahko privoščim. Čeprav je clio za svoje mere in razred vseeno precej dober po varnostni plati. Pa fino bi bilo tudi, če bi se lahko peljal 130 in istočasno slišal glasbo iz radija ter sovoznika.

Nabavi Clio s 5 vrati in je stvar rešena?:|

Bakfark ::

Vsak naj si kupi tak avto kot ga potrebuje. Če živiš v mestu in imaš tudi službo tam nima smisla kupovati karavana za vsak dan...


Ima smisel, če imaš dva majhna otroka - nazaj treba dat voziček, kolo, nahrbtnik, vedrca, lopatke in grabljice pa še kaj bi se našlo. Čeprav bi tudi brez tega načeloma šlo.

djordjevic ::

Nabavi Clio s 5 vrati in je stvar rešena?:|

Si prebral prve štiri povedi, potem pa se ti ni dalo več brat, ne? ;)

Utk ::

Seveda, jaz tudi ne mislim s cliotom penzije dočakat...lahko pa s takim avtom v par letih tolk našparaš, da si lahko pol res kaj konkretnega kupiš. Ampak še zmeraj je dobro imet nekje pri roki, za drug avto, nekaj majhnega. Da nismo kot američani, ki ne zmorejo pripeljat štruce kruha iz trgovine brez 5,000 kubikov:)

djordjevic ::

Normalno. Vsaj takrat, ko sem ga kupoval jaz, se mi zdi, da je bil bang for the buck. :)

IceIceBaby ::

CrniE, pol, ko boš pa našparal boš pa večjega kupil? Torej zdaj voziš minikanto samo zaradi denarja in ne zato, ker bi bilo z velikimi avti kaj narobe?

Utk ::

Ma glej, lahko si grem jutri kupit 12 let staro bmw petko, praktično jo zamenjam za cliota. Pa kaj bi stem pridobil? En kup stroškov.
Če bi imel 10,000 evrov plače se po avtocesti sigurno ne bi vozil s cliotom, to je res. Še manj se bi pa vozil z x5-ko po Ljubljani. Bi raje šel peš.
Nič ni narobe z velikim avtom, če nimaš problemov s tankanjem, 1000 evri za zavarovanje, z vzdrževanjem in s vsem skupaj. Samo poglej si malo okoli po Sloveniji, ljudje imajo dober avto, pa si ne upajo z njim iz garaže, ker jim bi takoj 3 litre pokuril. Poznam ljudi, ki imajo 500 evrov plače in (stare) audije a3, celo tt, pa nimajo denarja niti za poln tank. Tega se ne grem.
Ko bom zadost zaslužil, imel družino, bom sigurno imel tudi malo večjega, ampak dvomim da kaj več od ranga a4, pa še to raje na plin, in ne premočnega. In seveda minikanto za po mestu, temu se ne bi odpovedal. Do takrat grem pa s cliotom lahko čez pol Evrope, dost poceni in za 2 čisto dost udobno. Glavno da ima klimo :) In to delujočo, ne tako kot pri tistih revežih z audiji, ki nimajo za plin...

b ::

Zavarovanje je najmanjši strošek pri avtu, dejte no. Če ne delaš karambolov. Jaz imam 3 premijski razred (-55%) in plačam osnovnega zavarovanja dobrih 300EUR (110kW). Ko sem se malo več vozil (trenutno pač spet živim v Ljubljani in nisem toliko v avtu), sem vsak mesec toliko pokuril samo bencina :)

IceIceBaby ::

Jaz za komplet obvezno in kasko plačam cca 700€, če se ne motim. 1500ccm, 100 konjev. Meni se ne zdi veliko.

Drago je, če imaš več kot 130kw. Tam se res pozna, saj je razlika med predzadnjim in zadnjim razredom cca x2.

Pyr0Beast ::

300€ je zavarovanje in registracija za AX-a. Taki rabljeni avti stanejo cca. 200€ [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

edge540 ::

Res je, pa še v bolnico te ne rabijo peljati ko te kdo bočno pikne z 30 :)

T0RN4D0 ::

hja 1000€ pa 1000€. Če se ti zdi to malo, pol vidim da ti gre kar lepo. A bi se ti zdelo normalno da bi za to plačeval več kot za benz? :)

Jst si kupujem svoj avto in bo po vsej verjetnosti ena 40kw gajba za 1k€, delno tud zarad zavarovanja. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

A. Smith ::

Res je, pa še v bolnico te ne rabijo peljati ko te kdo bočno pikne z 30 :)


Natanko tako. Tukaj so rezultati crash testov starih vtomobilov. Med njimi je AX najslabše ocenjen.

Pri tem se gre zavedati, da so novejši mali avtomobili precej bolj varni od večjih, a starejših. To pa postavlja AX-a na samo dno prometne varnosti. Če rečem, da je en izmed najmanj varnih avtomobilov na cesti (pravzaprav je nevaren), ne bom prav nič zgrešil.

Razumem, da se vam zdi nizka cena avtomobila, vzdrževanja in goriva pri majhni porabi za mlad oz. študentski žep vabljiva. Ampak preden nekdo živi poceni, mora predvsem živeti. Zato pamet v glavo, in dajte kaj na lastno varnost!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

jype ::

A. Smith> Zato pamet v glavo, in dajte kaj na lastno varnost!

In pojdite s kolesom, avtobusom ali vlakom.

A. Smith ::

Če okoliščine omogočajo.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Pyr0Beast ::

Pri tem se gre zavedati, da so novejši mali avtomobili precej bolj varni od večjih, a starejših. To pa postavlja AX-a na samo dno prometne varnosti. Če rečem, da je en izmed najmanj varnih avtomobilov na cesti (pravzaprav je nevaren), ne bom prav nič zgrešil.
Sej ga nimam zato, da se bom z njim zabijal v folk [:D] Za vožnjo po mestu je več kot dober, parkiranje z njim je mala malica. Iz 90 na nič rabiš dosti dosti manj kot 15, 10 metrov (Seveda skoraj poližeš vetrobransko steklo takrat).
Zdaj ne vem, zakaj je po teži zelo negativno ocenjen.

Če se ti kdorkoli bočno pribije nimaš veliko možnosti za preživetje v kateremkoli osebnem avtu. Ok, če gre kakih 30, mogoče ..

Drugače pa vem edinole, da, če se v koga zabijem bo model najbrž preživel. Zase se takrat ne bom (več) sekiral.
Če bi res gledal na varnost, bi se naokoli vozil s 1.5T kadetom. Proti temu je še kakšen SUV bolj bogi.


Pri tem se gre zavedati, da so novejši mali avtomobili precej bolj varni od večjih, a starejših.
kokr vzameš, so tudi dražji.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Iz 90 na nič rabiš dosti dosti manj kot 15, 10 metrov (Seveda skoraj poližeš vetrobransko steklo takrat).


Si prepričan? BMW M3 CSL ima od 100 do 0 km/h zavorno pot okoli 33m. Gre za še bolj športno različico že tako športnega modela M3, ki je serijsko obut v široke, semi-slick gume.

Dvomim, da ima AX 2x krajšo zavorno pot.

Če bi res gledal na varnost, bi se naokoli vozil s 1.5T kadetom. Proti temu je še kakšen SUV bolj bogi.


Kater Kadett pa ima 1500kg? Kolikor jaz vem ima tudi zadnji model (letnik od 1990 naprej) v karavanski različici z diesel motorjem malo manj kot 1000kg.

Pyr0Beast ::

BMWka ima 1.4T, poleg tega je med 100 in 90 kmph kar velika razlika (Od oka 15% v kinetični energiji).
1.4 in 1.5 dizli (Caban ipd.) so imeli enake diske in zavorne sisteme, kot športne različice Axa, 1.4 GT in GTI verzije.

Seveda se stvar da izvesti na primerni podlagi in z dobrimi gumami.

Za kadeta ne vem točno, mogoče sem se usekal in je toliko prostornine. Bom pogledal prvo zjutrej.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

edge540 ::

V tem so danes vsaj superminiji boljši, da ne umreš zaradi sesute karoserije in udarcev. Če nabašeš tramvaj, pa ti živi bog ne pomaga (kar tudi ni čisto res-starša sta preživela bočni udarec tramvaja z 50 km/h v en teden starem Citroenu C5, avto je bil za na odpad, oba pa sta imela samo lažje poškodbe, par nategnjenih mišic in modric - avto je eden najbolj varnih na cesti).

A. Smith ::

Sej ga nimam zato, da se bom z njim zabijal v folk :D

Če se bo nek pjanc z X5 zabil vate, ne boš imel pretirane izbire.

Če se ti kdorkoli bočno pribije nimaš veliko možnosti za preživetje v kateremkoli osebnem avtu. Ok, če gre kakih 30, mogoče

Če se boš ti zaletel z neko konkretno brzino v Hummerja, bo njegov šofer preživel. Če se bo Hummer zabil bočno vate, ne boš. Če bi vozil Smarta, bi jo najbrž precej bolje odnesel.

Zdaj ne vem, zakaj je po teži zelo negativno ocenjen.

Zato, ker je zmnožek pojemka in tvoje mase tisto, kar te ob trku precedi skozi varnostni pas, volan in vetrobransko steklo. Majhna masa avtomobila -> velik pojemek.

kokr vzameš, so tudi dražji.

Saj prav zato, ker si sam ne morem privoščiti drugega, kot starih jajc, tudi nisem na mestu, da ti držim pridige. Ampak človeško življenje je vseeno neprecenljivo, če pomisliš.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Pyr0Beast ::

Če se bo nek pjanc z X5 zabil vate, ne boš imel pretirane izbire.
In, če mam X5ko se mi bo zabil F16 v bok ? What's your point ?
Lahko se mi v bok zabije tudi kolesar ali kakšen podoben patron. Pri tem, najbrž ne bom utrpel kakšnih poškodb.
Vsekakor pa vozim defenzivno in včasih počasi, raje, kot pa da sploh ne pridem na cilj.
(Sicer pa tudi sam nisem na mestu, da držim ostalim pridige, saj se mi je pasat že zarinil v vrata. Sicer ne po moji krivdi, ampak vseeno.)

Če se boš ti zaletel z neko konkretno brzino v Hummerja, bo njegov šofer preživel. Če se bo Hummer zabil bočno vate, ne boš. Če bi vozil Smarta, bi jo najbrž precej bolje odnesel.
Ni rečeno, da bo preživel. Lahko je tudi neprivezan ..
Torej, če se zabijem vanjga, ne plačujem odškodnine ? Super ..

Če bi imel možnost bi ciljal zadnja vrata, v kolikor se nesreči nebi mogel izogniti. Stvari so tam dokaj šibke.

Saj prav zato, ker si sam ne morem privoščiti drugega, kot starih jajc, tudi nisem na mestu, da ti držim pridige. Ampak človeško življenje je vseeno neprecenljivo, če pomisliš.
Nekako včasih bolj cenim druge, kot sebe. Vsekakor pa previdnost postavljam na prvo mesto. Če te drugi voznik ne bo porajtal, je na tebi, da si (sam) rešiš življenje. Trk je pa neprijetna izkušnja, neglede na avto.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

echo ::

Kupiš pocen rablen avto, ostanek pa investiraš v stiropor :D

opeter ::

crnie: Tudi jaz sem bil nekoč v podobni situaciji - 25k in več letno. Trenutno teče četrto leto, kar vozim drugega cliota (3v), dizla. Lepo stopi, pije skoraj nič. Ampak. Zaenkrat smo trije - na zadnjem sedežu prebiva en velik boks, notri pa kokeršpanjelka. In mi gre že pošteno na k, da moram vsakič premikat sedež naprej in nazaj. In posledično vsake toliko časa nagaja airbag senzor (kar sicer lahko potrdi marsikdo s trivratnim avto, ki precej vozi sedež naprej in nazaj)...


Zakaj pa nisi kupil 5-vratno različico Cliota?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

djordjevic ::

Takrat (in potem še lep čas) sva bila samo dva. Pa da ne bo kdo zameril, čisto moje mnenje - petvratni clio je za penzioniste.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisalo: gzibret ()

Grey ::

Takrat (in potem še lep čas) sva bila samo dva. Pa da ne bo kdo zameril, čisto moje mnenje - petvratni clio je za penzioniste.

OMFG! Kaj pol pr'bije...za penzioniste. Ne zgleda dovolj športen al kaj?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisalo: gzibret ()

Utk ::

Avto, ki nima zadnjih vrat, ne rabi niti zadnjih sedežev.

IceIceBaby ::

Zakaj pa to? Jaz imam 3 vratni model in je res včasih nerodno, če kaj nalagaš zadaj. Ampak prostora je pa ravno toliko kot v 5 vratnem. Itak se v 95% voziva največ 2, če je pa sila se pa sopotniki že potrudijo in zlezejo na zadnjo klop.

Utk ::

Ja sej, točno to, nerodno je, nič drugega.

djordjevic ::

Grey: Pozorno beri - 'da ne bo kdo zameril, moje mnenje'. Tisti zadnji par vrat se mi zdi na cliotu (prejšnje generacije, pri sedanjem so precej dobro rešili zadevo) posiljen kot oliva na banana splitu. Še enkrat, moje osebno mnenje - ne silim nikogar, da ga deli z menoj.

Utk ::

Ja prejšni clio lep tako in tako ni (od zunaj, znotraj je dober, po moje), so pa zame zadnja vrata zelo praktična, si ne predstavljam, da jih ne bi imel. Že če sta samo 2, pridejo kar prav. Takšen majhen avto si itak ne kupiš zarad lepote :)

djordjevic ::

Hehe, itak da so praktična. Saj jih pogrešam. Samo jih pa na tem avtu vseeno ne bi imel. ;)

opeter ::

Takšen majhen avto si itak ne kupiš zarad lepote :)


Meni je Clio III, dejansko všeč. Že zarad tega sem ga kupil (Cliotu sem dal prednost pred Hyundai Getz in Dacio Sandero - slednji mi je še vedno dokaj simpatičen).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

tj6001 ::

Sam sem ravno menjal avto, sedaj imam mitsubishi colt - avto izgleda zelo majhen, vendar je fuuuul prostoren, je odlično vodljiv in ga je res užitek peljat - v primerjavi z evropskim sranjem, ki sem jih prej vozil (ibiza, p206, clio II, punto...) je to vesoljska ladja! Mogoče je edino malo požrešen - poraba od 5-9L, odvisno a vozi punca, al pa če vozim jaz :D

drejc ::

> Dacio Sandero - slednji mi je še vedno dokaj simpatičen

LOL

Ne poznam nikogar ki omeni Dacio, razen v šali :).
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

perci ::

Tvoj problem. Sandero je povsem spodobno vozilo.

krneki0001 ::

Zakaj pa to? Jaz imam 3 vratni model in je res včasih nerodno, če kaj nalagaš zadaj. Ampak prostora je pa ravno toliko kot v 5 vratnem. Itak se v 95% voziva največ 2, če je pa sila se pa sopotniki že potrudijo in zlezejo na zadnjo klop.


3vratni clio je 7cm manjši od 5 vratnega. Teh 7 cm se pozna pa zadaj, kjer lahko potniki lažje sedijo kot v 3 vratnem.

Utk ::

Ni res, 3v in 5v sta do milimetra enako dolga. V bistvu, če bi imel 3v 7 centi manj prostora na zadnjih sedežih, ne bi imel več nič prostora :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
13 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127657 (24688) knesz
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23520702 (15390) lexios
»

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14510043 (7737) BluPhenix
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12214926 (12992) Fizikalko

Več podobnih tem