» »

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil

1
2
3 4 5

bluefish ::

naše ceste so luknjaste, njihove pa so zaradi terena in lege kuclji.

Adrijan0 ::

Buggy, jz nevem če je nabiranje dragih ur, ker sem jih jaz imeu zelo malo. Drugače pa se pr nas kar potrudijo, usaj tko se meni zdi.

nebivedu, ti nisi noralen. Če bi se tko delalo izpit, ga nebi noben imeu. Kaj češ meti 50 ur, če si sposobn naredti z 18. Škoda dnara in časa.

kst, voziti znaš tolko kot si sposobn. Će ti je želja imeti 90ur, samo zaprosi. :D

Super Sonic ::

kst - mislim, da vsak ve kaj sem mislil. :D

Ravnat tist gozd tam je praktično nemogoče.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

Saj to je problem, pa ne samo novopečeni vozniki, tudi pri ostalih voznikih ni nekega znanja, zato bi pa uvedel obvezen trening varne vožnje na vsakih par let, namesto nogometnih igrišč, pa še ene par poligonov varne vožnje in kako pisto za vse, ki bi se radi znoreli - da se znorijo na pisti, ne na cesti.
Danes u bistvu nogometa ne igrajo več v vsaki vasi, ima pa skoraj vsak odrasel po en avto in bi bilo smotrno zato postaviti malo več centrov, kjer bi te naučili varno vožnjo in pa bontona, ter sodelovanaj med vožnjo, ne da vsak gleda samo na svojo rit (ker smo vsi skupaj udeleženi v prometu). Prov čudno je gledat ob cesti avto z vsemi štirimi smerniki, pa vsi mimo vozijo in večina jih upočasni, gledajo, kaj mu je bilo narobe, ustavijo pa ne. Če ne moreš ali nimaš namena pomagat, pelji naprej, ne zmanjševat in gledat. Enako je pri nesrečah. Vsi zmanjšajo gas na nasprotnem pasu ceste, potem pa gledajo, kaj se je zgodilo in se napajajo s tujo nesrečo. Ma človek božji, pelji mimo s konstantno hitrostjo naprej in ne bodi ovira. Tisti, ki hoče pomagat, bo že našel plac, da se bo varno ustavil in pomagal.

Mi je bilo pa zanimivo v četrek, ko sem se vozil proti jesenicam. Na zožanju pred bledom sem opazil za sabo par motoristov, se jim lepo umaknil proti robu ceste, da so me lahko varno prehiteli, seveda so vsi motoristi veselo pozdravljali to gesto, meni to tudi ni problem izvesti. So pa vozniki pred mano zaradi teh motoristov dobili pike. Nekaj je bilo takih, ki so še vedno vozili tako, da motoristi niso mogli mimo, nekaj jih je pa celo začelo zapirati pot motoristom. Pa noben od teh motoristov ni norel, vozili so lepo previdno, mogoče 20km/h hitreje od naše kolone. Ne vem zakaj recimo, če vidiš nekoga, ki je hitrejši od sebe, ne moreš dati placa, da se bo on varno naprej odpeljal in da mu ti ne boš ovira.

IceIceBaby ::

Mal heca no :) Sej vem kake majo ceste gor. Povrh vsega je še precej makadama + pol leta je sneg po nekaterih predelih.

Zato pa majo toliko dirkačev finci. "Dobre" ceste naredijo svoje. Pa še "sisu" majo, tko kot si reku :)

Adrijan0, glede na stanje na cestah je očitno teh cca 20 ur premalo.

IceIceBaby ::

Ne vem zakaj recimo, če vidiš nekoga, ki je hitrejši od sebe, ne moreš dati placa, da se bo on varno naprej odpeljal in da mu ti ne boš ovira.


Ker smo še vedno balkanci. Mene že ne bo noben prehitevu :)

#000000 ::

Zakaj jih recimo neb kr prepovedal, kot je v navadi pri nas, nečesa kar ne znamo rešit enostavno prepovemo in je mir. Tko k travo in kajennje po lokalih ter nabava pijače samo do določene ure. To smo mi slovenceljni, fouš k ne vem kaj, vsak dan nekoga kej novega moti.

Adrijan0 ::

kst, potem bi mogu jz biti zaunaj že nevem kje. Naredim cca 3k KM na mesec. Odvisno je pač tudi od posameznika.

jype ::

Super Sonic> Ker meni je praktično vseeno ali me zaleti nek SUV ali pa nek nariban 20 let star Yugo. Oba me lahko ubijeta, brez kakšnega večjega naprezanja.

Razlika med 600 kilami in dvema tonama in pol je seveda zanemarljiva, ja. A nobenega ne čudi, da "roll cage" ni road-legal zadeva?

kst> Ker smo še vedno balkanci. Mene že ne bo noben prehitevu :)

Ja ne pa nismo. Morda kdo je, ampak jaz se z veseljem umaknem, če se le lahko (in vedno se lahko prej ali slej).

IceIceBaby ::

Nisem rekel, da so vsi slabi vozniki. Ampak splošno stanje na cesti je precej kritično.

#000000, jaz sem za :) VSE je treba prepovedat.

krneki0001 ::


nebivedu, ti nisi noralen. Če bi se tko delalo izpit, ga nebi noben imeu. Kaj češ meti 50 ur, če si sposobn naredti z 18. Škoda dnara in časa.

Izpit ni pravica!!! Je privilegij, ki naj si ga zasluži samo tisti, ki bo zato nekaj dal v zameno. In ta zamena naj bo znanje in bonton v prometu. Mene ne zanima, če človek ne ve kaj točno vsak znak pove, ali če ne pogleda vsake 2 sekundi v vzvratno ogledalo, važno je da pozna tistih par osnovnih znakov, da ve kaj pomeni kakšna oblika znaka. Da vozi defenzivno in mi ne seka ovinkov, ter da me ne izsiljuje in se mi umakne, če sem na recimo nujni vožnji.

Za primer ti povem, da ko sem se urezal z motorko in je moja malo hitreje vozila proti kliničnemu centru. Po regionalki malo čez 90km/h, skozi naselja pa po omejitvi (normalno pa voziva do 10km/h pod omejitvijo - oba), ker rešilec bi rabil 45 minut do mene in še toliko nazaj, tako da sva se odločila, da ona pelje, ker bova hitreje v kliničnem, kot če čakava rešilca. In se je našel tip na cesti, ki je vijugal pred nama, da ga nebi mogla prehiteti. omejitev pa je bila 90, vozil je pa 60km/h. Prehitela sva ga potem na ta način, da sva sekala ovinek čez travnik, ker tja pa pred naju ni upal zapeljat (na srečo si to s terencem lahko privoščiva). Ko sva se mimo peljala, se je pa še smejal, češ nista me mogla prehitet.

IceIceBaby ::

Razlika med 600 kilami in dvema tonama in pol je seveda zanemarljiva, ja. A nobenega ne čudi, da "roll cage" ni road-legal zadeva?


Kdo naredi več škode. X5, ki ze zbije pri 50kmh ali yugo pri 100kmh?

Ja ne pa nismo. Morda kdo je, ampak jaz se z veseljem umaknem, če se le lahko (in vedno se lahko prej ali slej).


Napisal sem splošno mnenje voznikov, kot ga jaz vidim. Se najdejo pacienti, ki celo pospešujejo, ko jih prehitevaš. Jaz se vedno umaknem na rob, avtomobilom in motorjem. Žal pa je to precej redek pojav.

bluefish ::

X5, ki ze zbije pri 50kmh ali yugo pri 100kmh?
Bodimo pošteni in upoštevajmo enako hitrost.

IceIceBaby ::

Zakaj? A ljudje z lahkimi avtomobili ne vozijo hitro?

krneki0001 ::

bluefish, yugotov je že zelo malo na cestah, raje upoštevaj kaj večjega recimo cliota, polota,... Ti pa so ževsi nad tono teže, tako da niti ni neka velika razlika. Je pa razlika ob slabih vremenskih razmerah, ko se bo en suv ali terenec zaraditeže veliko počasneje ustavil kot osebni avto, pa tega v suvih na splošno ljudje ne upoštevajo. Tut kr nekaj ljudi v terencih ne, tisti, ki pa upoštevamo pa potem norimo zaradi tega, ker si puščamo malo večjo varnostno razdaljo (da se lahko varno ustaviš), bumbarji se pa potem vrivajo v tisto razdaljo in mi puščajo še manj placa pred mano.

Super Sonic ::

"Razlika med 600 kilami in dvema tonama in pol je seveda zanemarljiva, ja."

Teoretični ni, praktično pa absolutno. TI ne znaš predvideti kdaj te bo naslednjič nekdo zaletel, niti kako. In če je objesten voznik v Yugotu (pa ni, je raje v kakšnem drugem "low cost" izdelku, ki ima okoli tono), ki te s (ta številka je tule gor itak famozna) 50 km/h zadane bočno, ti ne pomaga noben SUV, da bi se izognil posledicam. In kaj hočem reči - takih divjakov v kripah vidim kar nekaj, skoraj vsak dan.

Če pa misliš, da je bolje bit vsaj invalid kot pa pod rušo, se pa s teboj ne strinjam.

Skratka, zaradi mene so SUVi kamot na cesti, le vozniki naj imajo pod kapo nekaj pameti, pa bo vse ok.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

SUV kot npr X5 ima super zavore in kratko zavorno pot. Npr. BMW X5 3.0sd ima zavorno pot 37.5m 100km/h-0. Za zaviranje v dežju pa rabi seveda dobre gume in prav tako ne bo nobenega problema. Moderni SUV-i niso kamioni kar se performans tiče, so odlični avtomobili, samo pravi voznik mora biti za volanom , da ni potem nekih čudnih izpadov na cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Matako ::

Meni je pa fenomen, da pri tako velikem številu obupnih voznikov, na naših forumih ni niti enega predstavnika. Kaj slabi vozniki nimajo neta? Morebiti pa je tu neka korelacija!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

C_maniak ::

tisti so v svojih glavah najboljši vozniki.

Gandalfar ::

Meni je pa fenomen, da pri tako velikem številu obupnih voznikov, na naših forumih ni niti enega predstavnika. Kaj slabi vozniki nimajo neta? Morebiti pa je tu neka korelacija!


Kako pa naj vem, ce sem slab voznik?

jype ::

No, potem pa naj kazen za "napačnega voznika" za volanom raste eksponentno s težo vozila. Meni se zdi SUPER, da mi vsi zagotavljate, da je SUV čisto ok, če je not "pravi voznik", res. Popolnoma pomirjen sem.

IceIceBaby ::

jype, imamo zakon, ki predpisuje cestno prometne predpise in sankcije za kršitve teh. To je dovolj. Teža avtomobila nima veze. Potem bi morali za vsak model imeti ločene predpise.

Čisto enostavno: SUV je OK če voziš po predpisih. Noben avto ni OK, če ne voziš po predpisih.

Scorpia ::

Nebivedu: Da bi imeli v sloveniji pisto kjer bi se folk lahko znorel in ne na cesti, lahko greš sam na cesto in vidiš da to ne bo delovalo. Tukaj se folk raje važi na cesti pred drugimi, kako zna dober voziti itd... En primer so naši rally vozniki, jih dostikrat po ljubljani vidim kako divjajo in kako menjavajo pasove z sunkovitim menjavanjem pasov, da ti nič ni jasno. Da smernike ne omenjam kako imajo v navadi prižgat, je tudi en tukaj rally voznik pri nas ki gre raje avto na cesto testirat, kot na poligon. Loh rečem da je sramota od njih da so taki tudi v prometu.
////

IceIceBaby ::

1. Rally vozniki dirkajo po cestah, zato jim verjetno testiranje na cesti bolj odgovarja. Ne odobravam dirkanja po prometu, ampak obstajajo ceste, kjer se da peljati hitro in varno.

2. Slovenija nima dirkališča. Tisti poligon na vranskem je res samo poligon, poleg tega pa je zaprt za javnost. Raceland v Krškem je gokart proga, ki za silo (ampak res za silo) zadošča tudi za avtomobile. Enako velja za poligon v Logatcu.

Edino pravo dirkališče je bil Mobikrog v Cerkljah, ki pa so ga zaprli že par let nazaj.

3. Rally vozniki nimajo pojma :)

jype ::

kst> Čisto enostavno: SUV je OK če voziš po predpisih. Noben avto ni OK, če ne voziš po predpisih.

To pač pomeni, da bo vedno večji delež SUV vozil na naših cestah, ker je edini način, da se človek "ubrani" pred nesposobneži za volanom ta, da si kupi večji, težji in močnejši avto.

Seveda to nič ne pripomore k varnosti, ravno nasprotno, ampak kaj bi to, pomembno je, da je SUV čisto OK, če voziš po predpisih (me res zanima, koliko takih ljudi poznaš, ki vozijo po predpisih katerikoli avto).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BigWhale ::

SUV je bolj nevaren za non-SUV avtomobile ze zaradi tega ker je visji. Ce prileti v en standarden avto v bok recimo, je sprednji konec SUVja ze prakticno nad bocnimi ojacitvami tega avtomobila.

Problem je to, da so tile SUVji vedno vecji in se mal pa bos lahko kupil SUVja pri katerem bo Hummer zraven kot 'escape pod'.

Kaj bo pa potem, ko bomo VSI imeli 3.5 tonske avtomobile?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

amigo_no1 ::

Varni bomo.Približno tako kot američani s svojim osebnim arzenalom orožja :)).

jype ::

Ja, mrtvih bo pa spet tolk kot včasih, ker eni pač ne bodo znali uporabljat periskopa.

mtosev ::

na Hrvaskem je kultura se slabsa. samo za info.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

e-marko ::

V Nemčiji so pred leti delali šaljivo raziskavo o kulturi vožnje, predvsem pa so se poigrali z vprašanjem, ali lahko karakter človeka povežeš z vrsto vozila. Ugotovili so, da zlahka.:)in da največjo nevarnost za promet (v smislu prepočasne vožnje zaradi katere kdo izgubi živce) predstavlja voznika Opla, ki ima na glavi kapo. (Po domače: ata s kapco)

Glede na moje prometne izkušnje je ata s kapo tudi pri nas pogosto na začetku vsake kolone. Ni vedno v Oplu, mnogokrat tudi v kakem malem VW.


Haha, tu pa sem se res nasmejal. Bolje, da čim prej menjam tega starega opla. Res večkrat vidim kakšnega starejšega v enakem oplu in si mislim, da je čas za menjavo...:)) Kaj priporočate, da je najbolj "nevtralno"? Japonci so ok? ;)
...somebody, somewhere...

Super Sonic ::

Jezus "Kaj bo pa potem, ko bomo VSI imeli 3.5 tonske avtomobile?!

Pa saj ni tako hudo, no. Kakšen Jype komplicira na deseto potenco, a bistvu ni niti malo tako hudo.

1. Večina SUV vozil, ki se vozijo po naši dežili, so Korejci (Hyundai, KIa) ali pa kakšen tretja leva znamka (Chevrolet, Jeep, Renault, ipd.). Tistih premium vozil (Q7, x5, ipd) je bolj za vzorec. Sedaj ne vem če kdo od vas ve, oz. je šel preverjati, ampak "low cost" SUVi ne pridejo čez 1800 kg (Hyundai SantaFe, med tem ko ima Tucson okoli 1600kg), edino premium znamke sekajo čez dve toni - tam do dveh ton in pol (max).
2. Recimo, da nisem hudoben, vzamem kakšenga Punta ali Clia in ju stehtam. Kg? Okoli 1300! Če grem pa na kakšno karavan varianto (družinska varinta Škode Oktavije npr) pa ugotovimo, da tehta nekje med 1400 in 1500kg.

Se pravi realno gledano, primerjamo 1800kg in pa 1300, 1400kg. To nikakor ni 3,5 tone vs. 600 kg kar se tule gor hoče prikazati. :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Karaya 52 ::

Problem je v osebah, ki ne ustavljajo pred prehodi za pešce, utajajo davke in so na to še ponosni, parkirajo sredi pločnika, ne pokličejo socialne ko sosed zlorablja otroka, iztrošen pralni stroj vržejo v gozd, volitve se jih ne tičejo - in potem jim ni jasno, zakaj ne dosegajo standarda Švice in to kljub temu, da je tam cena litra nafte ista kot v Sloveniji! Politik pokrade, kdo pa drug?

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Jezus "Kaj bo pa potem, ko bomo VSI imeli 3.5 tonske avtomobile?!

Pa saj ni tako hudo, no. Kakšen Jype komplicira na deseto potenco, a bistvu ni niti malo tako hudo.

Se pravi realno gledano, primerjamo 1800kg in pa 1300, 1400kg. To nikakor ni 3,5 tone vs. 600 kg kar se tule gor hoče prikazati. :D


No ampak pri taksnem trendu bomo prej ali slej vsi na 3.5T. Ko bomo imeli vsi 1800kg avtomobile, bodo sli vecji in tezji se bolj v prodajo, saj bodo varnejsi.

Karaya 52 ::

To bi pomenilo redimenzioniranje vseh cest in parkirnih prostorov. Upam da gre samo za modno muho, težko si predstavljam tovornjake med srednjeveškimi ulicami.

dzinks63 ::

Evropa pri dimenzijah in teži vozil zaenkrat zaostaja za ZDA, vendar jih dohitevamo. Lahko nazorno vidimo kako bo to zgledalo čez kakšnih 10-20 let tudi pri nas. Avtomobili rastejo v vse smeri. Vendar se bo zadeva zaustavila na meji predpisov B kategorije. Res znamo dogurat na 3,5T in 5-6m dolžine vozil. Zadeva ni praktična, samo trend neizpodbitno vleče v to smer. Sploh ko se bodo uveljavili električni avtomobili in potreba za vse večjimi in zmogljivejšemi akumulatorji. Rabili bomo tako ali drugače še več parkirnih mest, garažnih hiš in ostale infrastrukture. Upamo lahko samo, da se bo kultura voznikov in vožnje izboljševala, ker drugače bo to borba titanov. Avtomobili bodo sigurno še varnejši, notranjost se bo v celoti napihnila z 20 ali še več airbagi, vendar to ne bo pomenilo, da bi se lahko kar norce delali iz cestnih predpisov.

koyotee ::

zadeve na štrom ne bo še vsaj 50 let v praktični uporabi
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Karaya 52 ::

Pa vendar so evropski avti varnejši, bolje opremljeni in tehnološko bolj dovršeni. :) American dream, smeh, utaplanje v pločevini.

oldguy ::

Evo, ravno danes sem imel eno tako zgodbo, ki potrjuje stereotip o totalno nekulturnih SUV voznikih. Okoli 5h popoldne sem se vozil malo naprej od črnokalskega viadukta, na prehitevalnem pasu po avtocesti, zadnji v koloni kakih treh vozil. Vozili smo med 140-150km/h, s primerno varnostno razdaljo, nakar se mi na rit nalepi en BMW X5 in vozi dobesedno 2 metra za mano. Očitno je hotel naprej, a jaz se zanalašč nisem umaknil. Naprej sem ga spustil po kakih 30 sekundah, lepo, umirjeno, ko star ata, voznik BMWja pa se je nalimal na rit naslednjemu v koloni.

Bumbar na cesti, pač...

Pouh ::

Bravo, dej, igraj se policaja in hitrejšim zapiraj pot. Če je hitrejši ga pač spusti mimo.
Drugače pa se mi tale vaša bojazen pred SUVi in takojšnja potrditev, da je voznik nesposoben če ima suva, samo ena sama velika nevoščljivost.
Če vas je strah, ko se s twingotom postavljate ob bok, dirkate in zapirate poti raznim x5, hja, vas je upravičeno.

IceIceBaby ::

Očitno je hotel naprej, a jaz se zanalašč nisem umaknil.


Ja bumbarji na cesti...taki, ki se nalašč ne umaknejo hitrejšim :)

karafeka ::

Jutri bo pa en pisal, kako se je blizu Črnega kala en upokojenc vozil 60km/h, omejitev pa je bila 90, potem se mu je pa še nastavljal, tako da ga ni mogel prehitet itd.
Vsaka plat ima dve zgodbi.
Vedno je čisto vsak od nas kdaj vozil (pre)hitro in nevarno zaradi tega, ker se mu je mudilo. Pridejo pa tudi dnevi, ko se ne mudi, potem se pač vozi malo ležerno. Ampak v obeh primerih nekomu to ne bo pasalo.

Najbolj enakopravno bo takrat, ko bodo vsi avti računalniško oz. avtomatsko vodeni in bodo VSI upoštevali predpise in razdalje, hitrost itd. Ampak jaz osebno se v takem avtu ne bi rad vozil.

oldguy ::

Hehe, saj se mi je zdelo, da bodo takile odzivi. Valjda vsak sam zase misli da vozi po pameti in je care v svojem plehu. No, policaja se nisem igral in tut nimam nobenega namena, ampak hitro se mi pa tut ne da premikat v takih primerih. Sploh pa ne, če vozim na meji omejitve ter še v koloni. Tako da naslednjič bom naredil do pike isto, pa me boli k* kaj si mislite o "upokojencih na cesti". V easy si ga je treba vzet, živčnost na cesti nas IMO stane ravno toliko življenj kot npr. alkohol. Drugače pa avtomatika FTW!

IceIceBaby ::

Ne gre za penzionistično vožnjo. Nimam nič proti, če kdo vozi počasneje. Sam kaj se ti je treba nastavljat, če je nekdo hitrejši? Te boli ego, če te kdo prehiti?

dzinks63 ::

Oboje je slabo, vendar je v tem primeru hujša kršitev neumikanje hitrejšemu in ga zadrževati za sabo, kot pa sama prehitra vožnja drugega voznika, se mu je pač mudilo iz takšnih ali drugačnih razlogov. To je čista zavist in zloba na cesti in kaj takega se ne dela. Če si predvideval, da se bomo strijali s tabo, si se hudo zmotil, s takim početjem se ni za hvalit.

oldguy ::

Zloba na cesti? A res al kaj? A to, da pri takšni hitrosti pelješ brez varnostne razdalje vsaj enega avtomobila, je pa kaj? Vzorna vožnja? Hehe...

oldguy ::

Ne gre za penzionistično vožnjo. Nimam nič proti, če kdo vozi počasneje. Sam kaj se ti je treba nastavljat, če je nekdo hitrejši? Te boli ego, če te kdo prehiti?


Ego? Ne, boli me to, da vozi nekdo za mano brez varnostne razdalje. Zares bi me pa bolelo, če bi moral na hitro zmanjšati hitrost, kar glede na gost promet (nedelja popoldne) ne bi bilo nič posebnega. Tako da, strinjanje ali ne, naslednjič če boste vi na njegovem mestu, se kar pripravite na čakanje. Brez skrbi, jaz pred vami ne bom kršil nobenega predpisa, vse bom izvedel varno...in počasi :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

darkolord ::

Bravo, dej, igraj se policaja
Mnja, zgledni državljani bi se morali pobrigati za take stvari, ne pa da ignorirajo vse take stvari (prekreške pa tudi kazniva dejanja). Sicer spet ne tako, da jemljejo zakon v svoje roke...

 Anglezi so bli zelo nenavduseni ko so ujeli Clarksona ko telefonira med voznjo

Anglezi so bli zelo nenavduseni ko so ujeli Clarksona ko telefonira med voznjo



Ampak jaz osebno se v takem avtu ne bi rad vozil.
No, jaz bi se z veseljem. Sicer moj avto že sedaj upošteva vse predpise, ampak če bi jih upoštevali še vsi ostali, potem bi se predpisi lahko malo "zrahljali" in vsi bi se peljali bolj učinkovito.

IceIceBaby ::

In zakaj se je tako težko umakniti?

oldguy ::

Zato, ker jaz zaradi nekoga, ki me ogroža z tako vožnjo, ne bom zmanjševal hitrosti in spravljal v nevarnost sebe, svoje vozilo in vozila okoli sebe.

Povedano drugače, če se v nedeljo popoldne po cesti z gostim prometom, polnim naroda, ki se vrača z morja, spravljaš gonit 180+ na uro po avtocesti in nimaš zato takega, lučkastega, utripajočega in piskajočega razloga, se mi zate ne da (hitro) premakniti niti kocine na mezincu.

IceIceBaby ::

Ma dej no. Ti lahko voziš čez omejitev, drugi pa ne smejo mimo tebe?

150 ali 180kmh, oboje je proti predpisom. To, da se nekomu nalašč nastavljaš, je pa poleg tega še nesramno. Zame je to pomanjkanje kulture, ki jo na naših cestah močno primanjkuje.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16522490 (19187) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528123559 (100581) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24748511 (43906) solatko
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23815173 (9986) Tody

Več podobnih tem