Forum » Na cesti » nakup rabljene Toyote Corolla hybrid
nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

Boobiz ::
OutOfTheBox je izjavil:
Zakaj bi bila manjša?
Zato ker je tehnologija napredovala. Maš izjemno natančen common rail vbrizg, turbo s spremenljivo geometrijo, avtomatski menjalniki in aerodinamika samega avta, v primerjavi s škatlami izpred 20 let. To da so težji vsekakor drži ampak so s tehnologijo to razliko izničili oz. še izboljšali.
Dizel danes v povprečju porabi cca 1 liter manj kot pred 20 leti.
ne baš. vse kar opisuješ se je začelo ufuravat ravno 20 let nazaj. CR je bil do 2008 že standard. avtomobil okola 2010, ki se še ni zredil in ima pretty much vse zadnje pogruntavščine, ki jih opisuješ je ziher bolj varčen kot vse kar se prodaja danes.
I'm drunk, what's your excuse?

Blinder ::
imam corollo hibrid 1.8. dnevno delam 210km, od tega 70km AC, ostalo lokalke.
poraba 3.9-4L.
stila vožnje nisem kaj dosti spreminjal. tudi pri dizlu prej sem v veliki večini kolikor se je dalo bremzal z mašino in pospeševal normalno.
Ta tvoj post nam koristi bolj malo. Dej nam raje povej, kakšnega diesla si prej imel in koliko ti je porabil diesel za isto pot. V primeru, da si delal isto pot z dieslom.
A mislite, da bi Corolla imela predsem boljšo porabo v primerjavi z diesel, kadar se gre iz Črnega kala proti Kopru, ker na tistem delu avtoceste se kar nekaj časa vozi po klancu navzdol, z dieslom lahko voziš malo neutral malo v prestavi, hibrid pa lahko vmes ugaša
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

sbawe64 ::
Half-Saint je izjavil:
Še zmeraj ne razumem kdo pravi, da bi zarad tega moral kupit drug avto. OP pa kupuje drugega.
Jaz vozim Chevrolet Cruz karavan in avto žre kt kurba. Zdej smo na 9-10 litrov na 100 km. Prej je pil pa 8,5 na 100. Rad bi se znebil te žolne in sem gledal hibride, konkretno Corolla hibrid karavan. Predvidoma drugo leto se bomo preselili v Dolsko kar pomeni cca. 30-35 km na dan. Kolk se ga sliši na AC pri 130, ker Cruz je obup, rabiš skor glušnike, ker ima še vedno samo 5 prestav.
Torej, problemi so: poraba in glasnost. Bom s Corollo hibrid bolj zadovoljen?
Dizel, avtomatik, radarski tempomat.
To iščeš.
Kakšen je proračun ?
Vsi, ki sanjate o benc. hibridu in AC, poiščite podatke, koliko km lahko prevozi na baterijo.
Slednjo dajejo notri, da znižujejo co2 (na papirju).
Kakšen velik bencinar + plin (LPG ali CNG) ?
Chevroleti vsi pijejo kot stare Alfe 33 (tudi mali modeli).
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

_Sajmon_ ::
Bossko, eletrični avto bi bil smiselen, ja, ampak ne vem ali je računica, če nimaš doma možnosti polnit. Pa vsak dan bi ma moral polnit, še en faktor.
Najnovejši bencinarji z direktnim vbrizgom goriva so se približali porabi dizlom, se mi zdi, da se jih vedno manj proda, so manj zaželeni pri rabljenih, lahko pa da se motim.
Jaz imam Golf 1.5 eTSI, mild hybrid, 115KM. Poraba trenutno za prvi 16k km-jev 5.6l/100km. Večinoma vožnja v ali okoli Ljubljane, pa tudi nekaj destinacij po SLO. Recimo LJ-Ptuj (dokler je še bila zapora) sem zlahka prišel pod 5l porabe, je pa res da je bil tempomat nastavljen na 120km/h. Če pa že primerjamo porabe, je treba imeti tudi v mislih, da računalnik kaže nekaj nižjo porabo - po moji oceni od 0,2 o do 0,3l premalo pri mojem Golfu. Najnižjo porabo na destinaciji sem dosegel na poti Adergas-Lj - 3.7l mi je kazalo. Brez avtoceste.
Toyota Corolla je bila tudi opcija - na testni vožnji je bila poraba manj kot 4. Sem bil fasciniram, me pa so motile neke vibracije v določenem načinu delovanja. A ker jaz nisem vozil, ne znam opisati kdaj se je to dogajalo. Bi pa me zanimalo, koliko Toyota porabi na avtocestnih poteh in kako udobna je (glasnost motorja ipd). Vsekakor kot so ostali napisali, hibrid pride do izraza predvsem pri mestni vožnji.
Je pa faktor pri odločitvi tudi cena servisov, pričakovani stroški na dolgi rok, zanesljivost pogonskega sklopa. Ma če zaključim, vse drugo razen dizla...
Najnovejši bencinarji z direktnim vbrizgom goriva so se približali porabi dizlom, se mi zdi, da se jih vedno manj proda, so manj zaželeni pri rabljenih, lahko pa da se motim.
Jaz imam Golf 1.5 eTSI, mild hybrid, 115KM. Poraba trenutno za prvi 16k km-jev 5.6l/100km. Večinoma vožnja v ali okoli Ljubljane, pa tudi nekaj destinacij po SLO. Recimo LJ-Ptuj (dokler je še bila zapora) sem zlahka prišel pod 5l porabe, je pa res da je bil tempomat nastavljen na 120km/h. Če pa že primerjamo porabe, je treba imeti tudi v mislih, da računalnik kaže nekaj nižjo porabo - po moji oceni od 0,2 o do 0,3l premalo pri mojem Golfu. Najnižjo porabo na destinaciji sem dosegel na poti Adergas-Lj - 3.7l mi je kazalo. Brez avtoceste.
Toyota Corolla je bila tudi opcija - na testni vožnji je bila poraba manj kot 4. Sem bil fasciniram, me pa so motile neke vibracije v določenem načinu delovanja. A ker jaz nisem vozil, ne znam opisati kdaj se je to dogajalo. Bi pa me zanimalo, koliko Toyota porabi na avtocestnih poteh in kako udobna je (glasnost motorja ipd). Vsekakor kot so ostali napisali, hibrid pride do izraza predvsem pri mestni vožnji.
Je pa faktor pri odločitvi tudi cena servisov, pričakovani stroški na dolgi rok, zanesljivost pogonskega sklopa. Ma če zaključim, vse drugo razen dizla...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Sajmon_ ()

Utk ::
Vsi, ki sanjate o benc. hibridu in AC, poiščite podatke, koliko km lahko prevozi na baterijo.
Še en teoretik, ki nima pojma o pojmu.

sbawe64 ::
bossko
Takšno porabo ima mogoče 125 cc Honda cbf125 (moped za maksimalno 2, ~123 kg, končna nekje 100 km/h) od letnika 2024 naprej, s tem da nimaš full throttle.
Npr. kolega je kupil Toyoti Yaris hybrid novo in od LJ do Rovinja mu je kazalo, da je bila povprečna poraba 1.5 l/100 km.
Takšno porabo ima mogoče 125 cc Honda cbf125 (moped za maksimalno 2, ~123 kg, končna nekje 100 km/h) od letnika 2024 naprej, s tem da nimaš full throttle.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

Hitri ::
Vsi, ki sanjate o benc. hibridu in AC, poiščite podatke, koliko km lahko prevozi na baterijo.
Še en teoretik, ki nima pojma o pojmu.
Pa vseeno dajmo človeku podatek, ki ga išče. Sem pogledal v aplikacijo in kaže takole, za relacijo 110 km, od tega 106 km po AC, je bilo 32 km na elektriko. So bili pa zastoji od Postojne dalje. Corolla 2.0 je to.

sbawe64 ::
Tako kot sem domneval, 30-50 km gre maks. na elektriko (ko je baterija nova).
Je baterija ogrevana+hlajena ? Drugače imajo letni časi vpliv na doseg.
Koliko let/km predvideva proizvajalec, da bo zdržala in kakšen je strošek zamenjave ?
Dela avto tudi z zanič baterijo (tu se spomnim na HP inkjete, khhhm) ?
Drugače porabo 4.5 dizla po ac je zmogla vedno že prastara Toyota Auris d4d iz 2006, brez vlečenja za tovornjaki, torej vožnja po omejitvah.
Je baterija ogrevana+hlajena ? Drugače imajo letni časi vpliv na doseg.
Koliko let/km predvideva proizvajalec, da bo zdržala in kakšen je strošek zamenjave ?
Dela avto tudi z zanič baterijo (tu se spomnim na HP inkjete, khhhm) ?
Drugače porabo 4.5 dizla po ac je zmogla vedno že prastara Toyota Auris d4d iz 2006, brez vlečenja za tovornjaki, torej vožnja po omejitvah.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

sparklyslo ::
Vsi, ki sanjate o benc. hibridu in AC, poiščite podatke, koliko km lahko prevozi na baterijo.
Še en teoretik, ki nima pojma o pojmu.
Točno tako. Če bi se on peljal v Corolli, bi vedel, da imas v menuju opcijo energy, in ti pokaze v realnem casu izmenjavo energije med motorjem,baterijo, kolesi. In baterije sploh ne more zmanjkati, ker kadar dela motor, ta hkrati tudi polni baterijo.

Hitri ::
Ok, mogoče vseeno bolje, da malo pogledaš, kako funkcionira Toyotin nepriključni hibrid.
Če vseeno malo bolj pojasnim: električni doseg pri tem avtu ni relevanten, oziroma je zelo majnen, pri nizkih hitrostih in z nežnimi pospeški mogoče kilometer, dva ali tri. Prej sem pa pisal o tem, koliko kilometrov na 110 kilometrski poti pelje avto na elektriko, ampak vmes se prižiga in ugaša. In baterija se nikoli čisto ne izprazni, pa tudi redkokdaj se napolni do konca.
Če vseeno malo bolj pojasnim: električni doseg pri tem avtu ni relevanten, oziroma je zelo majnen, pri nizkih hitrostih in z nežnimi pospeški mogoče kilometer, dva ali tri. Prej sem pa pisal o tem, koliko kilometrov na 110 kilometrski poti pelje avto na elektriko, ampak vmes se prižiga in ugaša. In baterija se nikoli čisto ne izprazni, pa tudi redkokdaj se napolni do konca.

Utk ::
Toyotini hibridi vozijo že 30 let, škoda razpravljat kako delujejo. Nekateri pač ne vejo. Nič hudega. Samo naj ne pišejo bedarij.

sreda ::
Ok, mogoče vseeno bolje, da malo pogledaš, kako funkcionira Toyotin nepriključni hibrid.
Če vseeno malo bolj pojasnim: električni doseg pri tem avtu ni relevanten, oziroma je zelo majnen, pri nizkih hitrostih in z nežnimi pospeški mogoče kilometer, dva ali tri. Prej sem pa pisal o tem, koliko kilometrov na 110 kilometrski poti pelje avto na elektriko, ampak vmes se prižiga in ugaša. In baterija se nikoli čisto ne izprazni, pa tudi redkokdaj se napolni do konca.
Pa saj sem ti že jaz napisal konkreten izpis iz računalnika. Še enkrat
Portorož -> Kranj
Prevožen čas: 1 h 33 min
Prevožena razdalja: 142,2 km
Povprečna hitrost: 92 km/h
Poraba goriva: 4,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 23 %
Prevožen čas v načinu EV: 26 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 32,3 km
Še z besedami. Iz Portoroža do Kranja je imel avto porabo 4,7 litra na sto kilometrov. Povprečna hitros vožnje je bila 92 kilometrov na uro, približno toliko, kolikor oceni google, da bo pot trajala. Od tega je avto prevozil 32 kilometrov na elektriko, ki jo je pridelal med vožnjo in shranil v baterijo. Torej na elektrijo je šel 23% poti.
Pišem za pot iz Portoroža v Kranj, kar je manj optimalno kot navzodl iz Kranja v Portorož (tudi za to imaš podatek na prvi strani)
Toyota daje 10 let garancije za baterijo pod pogojem da avto servisiraš pri njih. avto je vozen tudi če je baterija v slabem stanju. Cena nove baterije je cca 2000€. Pišem na pamet.
Glasnost pri 130 km/h je podobna kot je pri mondeo dizel, ko voziš pri konstanti hitrosti. Ko pospešuješ ali prehitevaš takrat je pa zelo glasna. V mestu je pa corolla neprimerljivo tišja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sreda ()

Utk ::
Tako kot sem domneval, 30-50 km gre maks. na elektriko (ko je baterija nova).
Je baterija ogrevana+hlajena ? Drugače imajo letni časi vpliv na doseg.
Koliko let/km predvideva proizvajalec, da bo zdržala in kakšen je strošek zamenjave ?
Dela avto tudi z zanič baterijo (tu se spomnim na HP inkjete, khhhm) ?
Sploh se ne zavedaš kake bedarije pišeš. Toyotine hibride se večinoma sploh ne polne doma na štrom.
To kar ti pišeš je enako butasto kot da bi reku da dizel porabi enako kot bencinar, ker v osnovi oba delata na nafto. Tako neumen si. Morda vsaj ta idiotizem razumeš, ker hibridov ne boš nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

solatjek ::
Prebral celotno temo, zasledil kup bedarij, ki očitno kažejo na to, da teoretizirajo ljudje, ki nimajo nobene izkušnje s hibridom.
Na AC bo motor na visokih obratih je že ena izmed bučk. Na AC je 2000 obratov že veliko, večinoma ga imam na 1700, govorim o nehriboviti AC. Če pelješ od Kopra proti Črnemu kalu v hrib, bodo seveda obrati višji, tam 2500, lahko tudi 3000. Ne mi rečt, da svoje nehribridne avte na AC v hrib, kot je Črni kal, vozite na nizkih obratih. Če greš obratno smer, bo hibrid večinoma izklopljen, višek energije bo napolnil baterijo do konca.
Na AC hibrid ima prednost, ki mu ga daje atkinson, baterija tu (skoraj) ni pomemba, čeprav ves čas pomaga in se polni že, ko rahlo odmakneš nogo iz stopalke za plin. Vsako malenkost ti nato vrne, ko izklopi motor takoj, ko so izpolnjeni pogoji za to.
Koliko lahko prevoziš na baterijo? Kot da je to pomembno in se s tem tisti, ki vozimo hibrida, ukvarjamo. Lahko prevoziš pol km, lahko pa tudi 30km brez vklopa motorja (uspe brez težav, če gre cesta nekoliko navzdol). Pomembno je, da je baterija tam, da je dovolj polna, ko jo rabiš (kar je vedno), najbolj pa to, da shrani vsak višek energije, ki bi ga sicer vrgel vstran pri zaviranju, klancih...
Pozimi porabi več, kot vsak avto, motor se dlje časa greje, kabino greješ, zimske gume, mislim, da ni avta, ki bi pozimi porabil manj. A tudi, če hladen laufa za gretje, ne laufa v prazno, baterijo ti napolni in imaš po nekaj km na račun tega nižjo porabo.
Prednosti hibrida so tudi pri vzdrževanju: zavor skoraj ne menjuješ zaradi regenerativnega zaviranja, sklopka ne crkne (je nimaš), izpuha ne prekuriš, je hladen tudi poleti, einlaser ne bo crknil, ga nima, nima nobenega jermena in rolc, ni treba menjat, nima turbine, ne bo crknila, garež se ne nabira na vstopnih ventilih (dvojni vbrizg, vsaj pro 2.0). Baterija večinoma preživi celotno življenjsko dobo avta.
Na AC bo motor na visokih obratih je že ena izmed bučk. Na AC je 2000 obratov že veliko, večinoma ga imam na 1700, govorim o nehriboviti AC. Če pelješ od Kopra proti Črnemu kalu v hrib, bodo seveda obrati višji, tam 2500, lahko tudi 3000. Ne mi rečt, da svoje nehribridne avte na AC v hrib, kot je Črni kal, vozite na nizkih obratih. Če greš obratno smer, bo hibrid večinoma izklopljen, višek energije bo napolnil baterijo do konca.
Na AC hibrid ima prednost, ki mu ga daje atkinson, baterija tu (skoraj) ni pomemba, čeprav ves čas pomaga in se polni že, ko rahlo odmakneš nogo iz stopalke za plin. Vsako malenkost ti nato vrne, ko izklopi motor takoj, ko so izpolnjeni pogoji za to.
Koliko lahko prevoziš na baterijo? Kot da je to pomembno in se s tem tisti, ki vozimo hibrida, ukvarjamo. Lahko prevoziš pol km, lahko pa tudi 30km brez vklopa motorja (uspe brez težav, če gre cesta nekoliko navzdol). Pomembno je, da je baterija tam, da je dovolj polna, ko jo rabiš (kar je vedno), najbolj pa to, da shrani vsak višek energije, ki bi ga sicer vrgel vstran pri zaviranju, klancih...
Pozimi porabi več, kot vsak avto, motor se dlje časa greje, kabino greješ, zimske gume, mislim, da ni avta, ki bi pozimi porabil manj. A tudi, če hladen laufa za gretje, ne laufa v prazno, baterijo ti napolni in imaš po nekaj km na račun tega nižjo porabo.
Prednosti hibrida so tudi pri vzdrževanju: zavor skoraj ne menjuješ zaradi regenerativnega zaviranja, sklopka ne crkne (je nimaš), izpuha ne prekuriš, je hladen tudi poleti, einlaser ne bo crknil, ga nima, nima nobenega jermena in rolc, ni treba menjat, nima turbine, ne bo crknila, garež se ne nabira na vstopnih ventilih (dvojni vbrizg, vsaj pro 2.0). Baterija večinoma preživi celotno življenjsko dobo avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()

urosz ::
Po prebranem.. Kateri pogonski sklop pa bi potem priporocali za voznjo: 15k km letno, 2x tedensko avtocesta 110km (55km v eno smer), ostalo kombinacija mestne in regionalne ceste, pa tu pa tam kaksna daljsa pot npr na morje.
A) Toyota hybrid
B) TDI
C) TSI
D) eTSI
Mora pa met avtomatski menjalnik.
A) Toyota hybrid
B) TDI
C) TSI
D) eTSI
Mora pa met avtomatski menjalnik.

IL_DIAVOLO ::
Od kdaj pa je ta krs od tsi-ja, sinonim za kvaliteto?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

profii ::
Po prebranem.. Kateri pogonski sklop pa bi potem priporocali za voznjo: 15k km letno, 2x tedensko avtocesta 110km (55km v eno smer), ostalo kombinacija mestne in regionalne ceste, pa tu pa tam kaksna daljsa pot npr na morje.
A) Toyota hybrid
B) TDI
C) TSI
D) eTSI
Mora pa met avtomatski menjalnik.
A. pika, konec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()

LeQuack ::
Tale Hrvat zelo dobro našteje vse prednosti Toyotinega hibrida. Priporočam ogled.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

GenZNPC ::
Pozdravljeni,
do sedaj sem vozil vedno Audija, VW, Škodo, vse diesel. Zdaj sem pri tem, da moram kupiti drugi avto. In ker vsak dan naredim 160 km zaradi službe, sem prvič v življenju začel razmišljati o električnem avtu. Ampak ker živim v bloku in nimam svoje polnilne postaje je zame edina opcija hybrid. Baje so Toyotini hybridi najbolj dodelani. Priznam, da jaz nimam pojma o hybridih, nikoli se nisem še poglabljal. Zato bi tu vprašal za mnenja.. Nebi kupil novega. Napalil sem se na Toyoto Corolla hybrid, letnik 2020, 2021, 2022, do 50.000 km, cena do 25.000 eur. Nekaj ponudbe je tako na Avtonetu kot tudi na Mobile.de.
Mene zanima, glede na to da vozim veliko po avtocesti, če pride hybrid sploh do izraza. Rad bi vedel koliko bi imel povprečno porabo na relaciji od Kopra do centra LJ. Npr. kolega je kupil Toyoti Yaris hybrid novo in od LJ do Rovinja mu je kazalo, da je bila povprečna poraba 1.5 l/100 km. To se mi je zdelo fascinantno. Potem me zanima koliko zdržijo tej avti. Moji dizli do sedaj so mi naredili preko 300.000 km. Zanima me tudi, če za rabljeni hybrid dobiš kake subvencije. Kolikšni so stroški servisov? Npr. na avtonetu sem videl, da piše pri enem takem avtu da ima še 7 let garancije. Ali to velja za vse Toyote? Skratka vesel bi bil kakršnekoli informacije, da bi si razčistil, če se mi bolj izplača kupiti hybrida namesto dizla.
Hvala za kakršnokoli mnenje... LP
Za 28k dobis novo Octavio AE brez dodatne opreme, pri 110-120kmh imas 1700-1800 obratov. Pri 90 pa sam okol 1500-1600. Porabo bos mel okol 4L pa nov avto z garancijo, ki obozuje dolge razdalje.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Utk ::
Rabi pa avtomatski menjalnik, radarski tempomat, zjutraj ogret avto preden se usede vanj.
Rgb osvetlitev dvomim da ima corolla sploh katera.
Rgb osvetlitev dvomim da ima corolla sploh katera.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

GenZNPC ::
To nic ne rabis, avtomatik je, pa se nov je. Ja ce hoce to dvoje pac doplaca pa je na 29k, popusta je 3-5% mal povprasa.
skibidi

Utk ::
Za ta denar dobi tudi toyoto. Tudi za 26 jurjev. Bo imela malo manj opreme, ampak radarje in "webasto" ima tudi osnovna. Tudi rikverc kamero, (pravi) keyless, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

KTr1sk ::
Kaj pa Mazda
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
103 kW (140 KM), 2488 ccm
od 5,9 lit. / 100 km
brez turbine, verjetno takšen motor zdrži dolgo brez težav
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
103 kW (140 KM), 2488 ccm
od 5,9 lit. / 100 km
brez turbine, verjetno takšen motor zdrži dolgo brez težav
i5-14500k,32gb ddr5,rx6800,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

sbawe64 ::
Prebral celotno temo, zasledil kup bedarij, ki očitno kažejo na to, da teoretizirajo ljudje, ki nimajo nobene izkušnje s hibridom.
Na AC bo motor na visokih obratih je že ena izmed bučk. Na AC je 2000 obratov že veliko, večinoma ga imam na 1700, govorim o nehriboviti AC. Če pelješ od Kopra proti Črnemu kalu v hrib, bodo seveda obrati višji, tam 2500, lahko tudi 3000. Ne mi rečt, da svoje nehribridne avte na AC v hrib, kot je Črni kal, vozite na nizkih obratih. Če greš obratno smer, bo hibrid večinoma izklopljen, višek energije bo napolnil baterijo do konca.
Na AC hibrid ima prednost, ki mu ga daje atkinson, baterija tu (skoraj) ni pomemba, čeprav ves čas pomaga in se polni že, ko rahlo odmakneš nogo iz stopalke za plin. Vsako malenkost ti nato vrne, ko izklopi motor takoj, ko so izpolnjeni pogoji za to.
Koliko lahko prevoziš na baterijo? Kot da je to pomembno in se s tem tisti, ki vozimo hibrida, ukvarjamo. Lahko prevoziš pol km, lahko pa tudi 30km brez vklopa motorja (uspe brez težav, če gre cesta nekoliko navzdol). Pomembno je, da je baterija tam, da je dovolj polna, ko jo rabiš (kar je vedno), najbolj pa to, da shrani vsak višek energije, ki bi ga sicer vrgel vstran pri zaviranju, klancih...
Pozimi porabi več, kot vsak avto, motor se dlje časa greje, kabino greješ, zimske gume, mislim, da ni avta, ki bi pozimi porabil manj. A tudi, če hladen laufa za gretje, ne laufa v prazno, baterijo ti napolni in imaš po nekaj km na račun tega nižjo porabo.
Prednosti hibrida so tudi pri vzdrževanju: zavor skoraj ne menjuješ zaradi regenerativnega zaviranja, sklopka ne crkne (je nimaš), izpuha ne prekuriš, je hladen tudi poleti, einlaser ne bo crknil, ga nima, nima nobenega jermena in rolc, ni treba menjat, nima turbine, ne bo crknila, garež se ne nabira na vstopnih ventilih (dvojni vbrizg, vsaj pro 2.0). Baterija večinoma preživi celotno življenjsko dobo avta.
A to voziš Scania 143M 500 (V8) ? Tam so takšni obrati.
od 9 minute
Glede tvojih trditev:
1) Zavor skoraj ne menjuješ zaradi regenerativnega zaviranja
Delno pravilno.
Regenerativno zaviranje res zmanjša obrabo zavor, zlasti v mestnem prometu. Vendar pa zavore še vedno uporabljaš - pri močnejšem zaviranju, na dolgih spustih, v mokrih razmerah ipd. Zato se zavorna obloga in disk še vedno obrabljata, le počasneje kot pri konvencionalnih avtomobilih. Pri nekaterih lastnikih lahko zavorna obloga preživi tudi 150.000 km, pri drugih (npr. agresivni vozniki ali hribi) že prej.
2) Sklopka ne crkne (je nimaš), izpuha ne prekuriš
Pravilno.
Corolla Hybrid uporablja e-CVT (električni variator), ki nima mehanske sklopke. Tudi motor redko teče na visokih obratih, kar pomeni manj toplote in manj obremenitve izpušnega sistema. Izpuh je bolj trajen kot pri dizlu ali turbo bencincu.
3) Je hladen tudi poleti, anlaser (zaganjač) ne bo crknil, ga nima
Delno napačno.
Hladen poleti? Ne. Hladilni sistem še vedno deluje normalno, motor se segreva, samo da se manjkrat vklopi in manj časa teče. Klimatska naprava deluje normalno (uporablja električni kompresor). Torej: ni "hladnejši", samo učinkovitejši.
Anlaser (zaganjač)? Nima klasičnega anlaserskega motorja, ker motor vklopi električni motor-generator (MG1). Torej res nima tradicionalnega anlaserskega sistema, ki bi lahko odpovedal.
4) Nima nobenega jermena in rolc
Napačno.
Ima vsaj jermen za klimatski kompresor (če ima klimo) in verjetno tudi jermen za vodno črpalko / alternator (odvisno od specifikacije). Toyota hybrid pogosto uporablja električne pomožne sisteme (npr. vodna črpalka, klima), zato ima manj jermenov, a ne "nobenega".
Pri Corolli Hybrid 1.8L (2020) imaš:
Jermen za klimatski kompresor (če je klima)
Morda jermen za vodno črpalko (pri starejših verzijah; novejše imajo električno)
5) Ni treba menjat, nima turbine, ne bo crknila
Pravilno.
Atmosferski motor (1.8L ali 2.0L) nima turbine, torej tega vzdrževanja ni. Menjalnik je e-CVT, ki nima klasičnih stopenj, vendar potrebuje menjavo tekočine! Priporočilo Toyote je običajno okoli 100.000-160.000 km (odvisno od modela in trga).
Pomembno: e-CVT še vedno potrebuje servis!
6) Garež se ne nabira na vstopnih ventilih (dvojni vbrizg, vsaj pro 2.0)
Pravilno za 2.0L Dinamic Force motor.
Toyota 2.0L M20A-FXS ima direktni + usmerjeni vbrizg (D-4S), kar pomeni, da gorivo brizga tako neposredno v valj kot v sesalni kolektor. To preprečuje nabiranje gareži na ventilih, kar je problem pri čistih direktnih sistemu (GDI).
1.8L motor (2ZR-FXE) ima samo direktni vbrizg, zato se lahko garež nabira - čeprav manj kot pri drugih GDI motorjih, ker motor redko teče in se ogreva do optimalne temperature.
7) Baterija večinoma preživi celotno življenjsko dobo avta
Pravilno - z rezervo.
Nišelna hibridna baterija (NiMH ali Li-Ion, odvisno od letnika) je zelo robustna. Toyota navaja življenjsko dobo 10-15 let ali 200.000+ km. Večina baterij res preživi celotno življenjsko dobo avta, še posebej pri zmerni vožnji. Garancija je običajno 5-10 let (odvisno od države).
V primeru odpovedi je zamenjava draga (cca 1.500-3.000 EUR), vendar je to zelo redko pred 150.000 km.
Pa ne pozabimo, da OP kupuje **rabljeno** toyoto.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

a_borlak ::
Hm, za razdaljo LJ-KP bi jaz še vedno raje kupil dizla, če ne bi imel možnosti polnjenja. Na AC ti hibrid nič ne pomaga, poraba bo višja, kot pri dizlu ...

Utk ::
Ne bo višja. Vprašanje samo kolk nižja. Ko bo prišel v Lj, ali vsaj bližino, ko se naredi gužva, ali pa samo normalna vožnja po mestu, bo poraba padala. Pri dizlu pa rastla.

Gregor P ::
... morda, če dodaš malo neosnske osvetlitve naokoli

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Quickbeam ::
Toyotin hibrid je kar zanimiva reč. Dosti je ugibanja kako je z baterijo zato sem šel malo prebrat o tem. Hybrid Synergy Drive @ Wikipedia
Baterija se polni med zaviranjem (z regeneracijo) in pa tudi preko bencinskega motorja. Ko motor na notranje izgorevanje proizvede več energije, kot je trenutno potrebne za pogon koles, se ta "odvečna" energija shrani v baterijo. Tako se energija, ki bi se sicer izgubila, dejansko reciklira.
Pogon sestavljajo bencinski motor, generator (MG1) in elektromotor (MG2), ki so povezani s planetarnim menjalnikom. Računalnik skrbi, da motor večino časa deluje pri optimalnih obratih, hkrati pa omogoča polnjenje baterije pri zaviranju in uporabo presežne energije motorja.
Med vožnjo sistem avtomatično vklaplja in izklaplja bencinski motor, odvisno od trenutnih razmer in načina vožnje. Kadar ga pritisneš malo bolj, pomaga bencinarju tudi MG2, pri počasni vožnji ali cruzanju (jadranje?) pa se bencinski motor ugasne in pelješ na baterijo samo z MG2.
Sistem samodejno vzdržuje baterijo nekje med 40-80% za čim daljšo življenjsko dobo.
Baterija se polni med zaviranjem (z regeneracijo) in pa tudi preko bencinskega motorja. Ko motor na notranje izgorevanje proizvede več energije, kot je trenutno potrebne za pogon koles, se ta "odvečna" energija shrani v baterijo. Tako se energija, ki bi se sicer izgubila, dejansko reciklira.
Pogon sestavljajo bencinski motor, generator (MG1) in elektromotor (MG2), ki so povezani s planetarnim menjalnikom. Računalnik skrbi, da motor večino časa deluje pri optimalnih obratih, hkrati pa omogoča polnjenje baterije pri zaviranju in uporabo presežne energije motorja.
Med vožnjo sistem avtomatično vklaplja in izklaplja bencinski motor, odvisno od trenutnih razmer in načina vožnje. Kadar ga pritisneš malo bolj, pomaga bencinarju tudi MG2, pri počasni vožnji ali cruzanju (jadranje?) pa se bencinski motor ugasne in pelješ na baterijo samo z MG2.
Sistem samodejno vzdržuje baterijo nekje med 40-80% za čim daljšo življenjsko dobo.

Blinder ::
Tolk kot na octavie in 20 let stare bmwje najbrž ne...
ti se šališ ampak one res palijo na 20 let stare BMW-je.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::
Ko motor na notranje izgorevanje proizvede več energije, kot je trenutno potrebne za pogon koles, se ta "odvečna" energija shrani v baterijo. Tako se energija, ki bi se sicer izgubila, dejansko reciklira.
Point tega je da motor, ko dela, dela skoraj zmeraj s 40% učinkovitostjo. Zato recimo on zmeraj dela z malo več gasa, s tolk kot je optimalno, nekje 2/3 recimo. In tisto kar je viška moči gre v baterijo. Zato velikost baterije ni strašno pomembna, če je pol manjša, bo pač malo večkrat se vklopil in izklopil, če bi gledal čas delovanja v 100 km bi bil pa praktično enak. Edina razlika pri manjši bateriji je vožnja po klancu navzdol, manjša se prej zafila, ampak če ne živiš v gorah, to minimalno vpliva na porabo.
Ne-hibridi delajo pa v zelo drugačnih režimih.
Ko ti cruzaš 60 ali pa 90 pri malo obratih z malo gasa je trenutna poraba morda res na oko nizka, ampak takrat učinkovitost vseeno ni dobra. Najboljša je pri nekje 2/3 plina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Boobiz ::
imam corollo hibrid 1.8. dnevno delam 210km, od tega 70km AC, ostalo lokalke.
poraba 3.9-4L.
stila vožnje nisem kaj dosti spreminjal. tudi pri dizlu prej sem v veliki večini kolikor se je dalo bremzal z mašino in pospeševal normalno.
Ta tvoj post nam koristi bolj malo. Dej nam raje povej, kakšnega diesla si prej imel in koliko ti je porabil diesel za isto pot. V primeru, da si delal isto pot z dieslom.
A mislite, da bi Corolla imela predsem boljšo porabo v primerjavi z diesel, kadar se gre iz Črnega kala proti Kopru, ker na tistem delu avtoceste se kar nekaj časa vozi po klancu navzdol, z dieslom lahko voziš malo neutral malo v prestavi, hibrid pa lahko vmes ugaša
poraba za isto relacijo pri dizlu je bila 4.5L. megane 1.5dci 110km.
I'm drunk, what's your excuse?

a_borlak ::
Ne bo višja. Vprašanje samo kolk nižja. Ko bo prišel v Lj, ali vsaj bližino, ko se naredi gužva, ali pa samo normalna vožnja po mestu, bo poraba padala. Pri dizlu pa rastla.
Vprašanje, v kateri smeri se voziš in ob katerih urah. Je pa res, da bo poraba dizlu rasla v gnečah, kjer gre hibrid elektriko. Pod črto, preizkusit.

Utk ::
Če je pod črto poraba vsaj podobna, bi jaz anyday vzel hibrida namesto dizla. Ne glede na vse zgodbice o tuljenje, hibrid zatuli kvečjemu občasno, odvisno kolk moči ima in kolk ga pritiskaš, dizel pa ropota 24/7. Na bencinarju menjaš svečke na 100,000 km in to je vso "dodatno" vzdrževanje. Nobene turbine, sklopke, grelnih svečk, itd.
Vožnja v koloni je pa sploh milina. Motor se vžge redko, avto se sam premika, sam se centrira. Ja, tudi dizel se lahko, seveda, ampak sem se cijazil v koloni z bmw 5 in ni primerjave niti proti najcenejši toyoti. Noben avtomatski menjalnik ne bo nikoli tako speljaval in se premikal mic po mic kot elektrika.
Vožnja v koloni je pa sploh milina. Motor se vžge redko, avto se sam premika, sam se centrira. Ja, tudi dizel se lahko, seveda, ampak sem se cijazil v koloni z bmw 5 in ni primerjave niti proti najcenejši toyoti. Noben avtomatski menjalnik ne bo nikoli tako speljaval in se premikal mic po mic kot elektrika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

AvtoR ::
Imam Corollo letnik 2022. Realna poraba je poleti vedno pod 4 litri, pozimi vedno pod 5 litrov. V 3 letih še nisem imel porabe na tank ki bi bila večja od 5 litrov. Relacija Koper Ljubljana je poraba proti morju vedno 1l nižja kot proti ljubljani. Konstantna hitrost na ravni avtocesti, obrati motorja pri 130km/h so točno 2000. Edina manjša hiba so daljši klanci. V vrhniški klanec so obrati motorja cca 3500 obratov pri cca 120km/h. To je poleg malo bolj odločnega prehitevanja edina situacija ko slišiš motor. Sicer gume in piš vetra vedno preglasijo motor z normalnimi obrati. Sicer zvočna izolacija ni ravno vrhunska, nekje v povprečju. Pri nižjih hitrostih je zelo tih, vklop in izklop motorja je praktično neopazen.

GenZNPC ::
Seznam najpogostejših okvar Toyota Corolla Hybrid
- Hibridni sistem
- Napake v bateriji ali inverterju
- Opozorilne lučke za hibridni pogon
- Težave pri zagonu vozila
- Elektronika
- Nepravilno delovanje senzorjev (npr. lambda, radar)
- Težave z infotainment sistemom ali zaslonom
- Napake v sistemu za zaznavanje vozil/sprehajalcev
- Zavore
- Hitrejša obraba zavornih ploščic
- Vibracije ali škripanje med zaviranjem
- Regenerativno zaviranje ne deluje optimalno
- Klimatska naprava
- Slabo hlajenje ali ogrevanje
- Električne napake v sistemu
- Uhajanje hladilnega sredstva
- Motor in pogon
- Neenakomerno delovanje motorja
- Povečana poraba goriva
- Težave z menjalnikom (CVT)
- Zvoki in tresljaji
- Klopotenje izpod armaturne plošče
- Vibracije pri nizkih hitrostih
- Nenavadni zvoki med vožnjo
- Karoserija in notranjost
- Škripanje plastike v notranjosti
- Težave z električnimi okni ali ključavnico
- Slaba tesnitev vrat ali prtljažnika
- Hibridni sistem
- Napake v bateriji ali inverterju
- Opozorilne lučke za hibridni pogon
- Težave pri zagonu vozila
- Elektronika
- Nepravilno delovanje senzorjev (npr. lambda, radar)
- Težave z infotainment sistemom ali zaslonom
- Napake v sistemu za zaznavanje vozil/sprehajalcev
- Zavore
- Hitrejša obraba zavornih ploščic
- Vibracije ali škripanje med zaviranjem
- Regenerativno zaviranje ne deluje optimalno
- Klimatska naprava
- Slabo hlajenje ali ogrevanje
- Električne napake v sistemu
- Uhajanje hladilnega sredstva
- Motor in pogon
- Neenakomerno delovanje motorja
- Povečana poraba goriva
- Težave z menjalnikom (CVT)
- Zvoki in tresljaji
- Klopotenje izpod armaturne plošče
- Vibracije pri nizkih hitrostih
- Nenavadni zvoki med vožnjo
- Karoserija in notranjost
- Škripanje plastike v notranjosti
- Težave z električnimi okni ali ključavnico
- Slaba tesnitev vrat ali prtljažnika
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Groot ::
Hahahah razen 1 ali 2 stvari lahko zgornji seznam daš copy paste na vsak drug avto, s tem da pri dizlih lahko še kar precej stvari dodaš


GenZNPC ::
Hahahah razen 1 ali 2 stvari lahko zgornji seznam daš copy paste na vsak drug avto, s tem da pri dizlih lahko še kar precej stvari dodaš![]()
Kaj pa ima motor na notranje izgorevanje vec, kot motor na notranje izgorevanje z dodatnim hibridnim sistemom?
No ajd, ce dobi 2.0 Corollo rabljeno za 20k bi se bil dober deal, da ma 5k ob strani, ce CVT zariba, ker kdo pa bo prodajal brezhibno korolo, ce je tako super ane, ker so to postenjaki, ki prodajajo zlata jajca.
skibidi

Utk ::
eCVT ne zariba. Kaj ima za zaribat, vsi prenosi so fiksni. To je manj verjetno kot da ti bi zaribal diferencial, komu se je to že zgodilo? In ima 10 let garancije.
Tisto leto ko sem jo jaz kupil so jih prodali v Sloveniji cca 800. Od tega so na avto.net 3 primerki. Golfov je 115. Tolk da se ve kater avto je jajc, ki se ga treba znebit. In ne, niso golfov prodali 30,000 v Sloveniji, da bi bilo isto razmerje.
No ajd, ce dobi 2.0 Corollo rabljeno za 20k bi se bil dober deal, da ma 5k ob strani, ce CVT zariba, ker kdo pa bo prodajal brezhibno korolo, ce je tako super ane, ker so to postenjaki, ki prodajajo zlata jajca.
Tisto leto ko sem jo jaz kupil so jih prodali v Sloveniji cca 800. Od tega so na avto.net 3 primerki. Golfov je 115. Tolk da se ve kater avto je jajc, ki se ga treba znebit. In ne, niso golfov prodali 30,000 v Sloveniji, da bi bilo isto razmerje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::
Hahahah razen 1 ali 2 stvari lahko zgornji seznam daš copy paste na vsak drug avto, s tem da pri dizlih lahko še kar precej stvari dodaš![]()
Kaj pa ima motor na notranje izgorevanje vec, kot motor na notranje izgorevanje z dodatnim hibridnim sistemom?
No ajd, ce dobi 2.0 Corollo rabljeno za 20k bi se bil dober deal, da ma 5k ob strani, ce CVT zariba, ker kdo pa bo prodajal brezhibno korolo, ce je tako super ane, ker so to postenjaki, ki prodajajo zlata jajca.
Sobe, dpf, erg, turbino, sklopko za začetek

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

energetik ::
Glede tvojih trditev:Hvala za nesmisle, ki ti jih je izbruhal GPT.
1) Zavor skoraj ne menjuješ zaradi regenerativnega zaviranja
Delno pravilno.
Regenerativno zaviranje res zmanjša obrabo zavor, zlasti v mestnem prometu. Vendar pa zavore še vedno uporabljaš - pri močnejšem zaviranju, na dolgih spustih, v mokrih razmerah ipd. Zato se zavorna obloga in disk še vedno obrabljata, le počasneje kot pri konvencionalnih avtomobilih. Pri nekaterih lastnikih lahko zavorna obloga preživi tudi 150.000 km, pri drugih (npr. agresivni vozniki ali hribi) že prej.
2) Sklopka ne crkne (je nimaš), izpuha ne prekuriš
Pravilno.
Corolla Hybrid uporablja e-CVT (električni variator), ki nima mehanske sklopke. Tudi motor redko teče na visokih obratih, kar pomeni manj toplote in manj obremenitve izpušnega sistema. Izpuh je bolj trajen kot pri dizlu ali turbo bencincu.
3) Je hladen tudi poleti, anlaser (zaganjač) ne bo crknil, ga nima
Delno napačno.
Hladen poleti? Ne. Hladilni sistem še vedno deluje normalno, motor se segreva, samo da se manjkrat vklopi in manj časa teče. Klimatska naprava deluje normalno (uporablja električni kompresor). Torej: ni "hladnejši", samo učinkovitejši.
Anlaser (zaganjač)? Nima klasičnega anlaserskega motorja, ker motor vklopi električni motor-generator (MG1). Torej res nima tradicionalnega anlaserskega sistema, ki bi lahko odpovedal.
4) Nima nobenega jermena in rolc
Napačno.
Ima vsaj jermen za klimatski kompresor (če ima klimo) in verjetno tudi jermen za vodno črpalko / alternator (odvisno od specifikacije). Toyota hybrid pogosto uporablja električne pomožne sisteme (npr. vodna črpalka, klima), zato ima manj jermenov, a ne "nobenega".
Pri Corolli Hybrid 1.8L (2020) imaš:
Jermen za klimatski kompresor (če je klima)
Morda jermen za vodno črpalko (pri starejših verzijah; novejše imajo električno)
5) Ni treba menjat, nima turbine, ne bo crknila
Pravilno.
Atmosferski motor (1.8L ali 2.0L) nima turbine, torej tega vzdrževanja ni. Menjalnik je e-CVT, ki nima klasičnih stopenj, vendar potrebuje menjavo tekočine! Priporočilo Toyote je običajno okoli 100.000-160.000 km (odvisno od modela in trga).
Pomembno: e-CVT še vedno potrebuje servis!
6) Garež se ne nabira na vstopnih ventilih (dvojni vbrizg, vsaj pro 2.0)
Pravilno za 2.0L Dinamic Force motor.
Toyota 2.0L M20A-FXS ima direktni + usmerjeni vbrizg (D-4S), kar pomeni, da gorivo brizga tako neposredno v valj kot v sesalni kolektor. To preprečuje nabiranje gareži na ventilih, kar je problem pri čistih direktnih sistemu (GDI).
1.8L motor (2ZR-FXE) ima samo direktni vbrizg, zato se lahko garež nabira - čeprav manj kot pri drugih GDI motorjih, ker motor redko teče in se ogreva do optimalne temperature.
7) Baterija večinoma preživi celotno življenjsko dobo avta
Pravilno - z rezervo.
Nišelna hibridna baterija (NiMH ali Li-Ion, odvisno od letnika) je zelo robustna. Toyota navaja življenjsko dobo 10-15 let ali 200.000+ km. Večina baterij res preživi celotno življenjsko dobo avta, še posebej pri zmerni vožnji. Garancija je običajno 5-10 let (odvisno od države).
V primeru odpovedi je zamenjava draga (cca 1.500-3.000 EUR), vendar je to zelo redko pred 150.000 km.
Pa ne pozabimo, da OP kupuje **rabljeno** toyoto.
Še enkrat, Toyotini hibridi nimajo enega jermena. Kompresor klime je električni, vodna pumpa je električna. Zato lahko stojiš z ugasnjenim motorjem, pa ti še vedno dela hlajenje ali gretje. Pogon ventilov je na ketno, za katero se ne predvideva menjava, torej zdrži življensko dobo celega motorja.
Sicer imam Corollo TS letnik 21, skupna poraba je dizelska. Vse kar "zamerim" Toyoti je, da sploh ponuja 1.8 mašino v Corolli. Vse kar jo tepe so visoki obrati pri AC klancih in AC prehitevanju. Za Corollo bi morali ponujati od 2.0 mašine naprej, tudi 2.5L iz RAV ali kje že, ne bi bil napačen.
Ampak pri vsem ostalem (npr. ravna AC, gneča, primestna, mestna vožnja) je pa milina v primerjavi z vsemi ostalimi vozili razen EV. In jaz imam do šihta praktično samo LJ obvoznico, ki je zabasana vedno. Poleti imam do šihta porabo 4,3, pozimi 4,8. Bolj kot je gužva, manjša je poraba.
Sicer pa glede OP vprašanja, relacija LJ-Koper (grozen zastoj do Vrhnike, naprej tudi precej zabasano do KP): povprečna hitrost 73km/h, poraba 4,9, čas 1h19min.
Nazaz KP-LJ ob polnoči, precej prazna AC (razen več km dela na cesti pri Kozini, drugje tempomat na 140): povprečna 103km/h, poraba 6,1, čas 58min.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

dunda ::
Kakšne nerodne stvari pa lahko človek tukaj prebere ... seveda od ljudi, ki ne poznajo delovanja Toyotinih hibridov.
Njihov motorni sklop je precej drugačen kot običajen bencinski/dizelski. Toyotina rešitev je brez alternatorja, zaganjalnika, jermenov, sklopke, DPF-ja, turbine, dvomasnega vztrajnika in menjalnika. Teh stvari ni. Kot je predhodnik napisal, je tudi kompresor klime električni, prav tako vodna črpalka (hlajenje motorja se začne šele, ko to računalnik ukaže in zažene električno, ne pa takoj). Ker menjalnika pravzaprav ni, je vse skupaj v eni zvezni prestavi in avto se odlično odziva, ne glede na trenutno pozicijo pedala ali hitrost avtomobila. To se zelo ceni pri nas, ki prevozimo veliko strmih serpentin, saj se tako elegantno peljejo samo EVji.
Toyotin hibridni sistem je res zanimiv. Vsekakor pa je že leta med najbolj zanesljivimi (mislim prav na njihove hibride v naboru Toyotinih motorjev).
Vožnja - zanimiva. Bolj podobna vožnji z električnim vozilom. Vsekakor avtorju OP predlagam, da zadevo preizkusi. Tisti, ki vozi umirjeno, bo zagotovo navdušen. Tisti, ki so bolj agresivni vozniki, pa utegnejo imeti pripombe. Predvsem zaradi neobičajnega zvoka motorja, ki deluje precej neodvisno od samega položaja stopalke za plin. Štoparica sicer pokaže, da avti niso počasni, samo pri priganjanju nekatere moti zvok. Kdor se vozi umirjeno (tudi na AC) ali predvsem v mestih, ne bo imel teh "težav". Ampak vsak naj sam preizkusi. Aha - enaka tehnika je v Lexusih, ki so bolje zvočno izolirani in bo manj "težav".
Porabe: sam imam relativno težko in škatlasto kravo RAV4 Hybrid. Povprečna letna poraba je 4,8 litra. Za 2500 cm3 bencinski motor in avto brez aerodinamike je to dober rezultat.
Za hec sem pogledal porabo na AC (okvirno, ker je bilo še nekaj dodatnih kilometrov zraven v aplikaciji): Kamnik - Mojstrana 6,3 litrov, Mojstrana Kamnik 4,8 litra. Poln avto, zadaj še nosilec in e-kolesa. Meni se zdi čisto spodobno.
Njihov motorni sklop je precej drugačen kot običajen bencinski/dizelski. Toyotina rešitev je brez alternatorja, zaganjalnika, jermenov, sklopke, DPF-ja, turbine, dvomasnega vztrajnika in menjalnika. Teh stvari ni. Kot je predhodnik napisal, je tudi kompresor klime električni, prav tako vodna črpalka (hlajenje motorja se začne šele, ko to računalnik ukaže in zažene električno, ne pa takoj). Ker menjalnika pravzaprav ni, je vse skupaj v eni zvezni prestavi in avto se odlično odziva, ne glede na trenutno pozicijo pedala ali hitrost avtomobila. To se zelo ceni pri nas, ki prevozimo veliko strmih serpentin, saj se tako elegantno peljejo samo EVji.
Toyotin hibridni sistem je res zanimiv. Vsekakor pa je že leta med najbolj zanesljivimi (mislim prav na njihove hibride v naboru Toyotinih motorjev).
Vožnja - zanimiva. Bolj podobna vožnji z električnim vozilom. Vsekakor avtorju OP predlagam, da zadevo preizkusi. Tisti, ki vozi umirjeno, bo zagotovo navdušen. Tisti, ki so bolj agresivni vozniki, pa utegnejo imeti pripombe. Predvsem zaradi neobičajnega zvoka motorja, ki deluje precej neodvisno od samega položaja stopalke za plin. Štoparica sicer pokaže, da avti niso počasni, samo pri priganjanju nekatere moti zvok. Kdor se vozi umirjeno (tudi na AC) ali predvsem v mestih, ne bo imel teh "težav". Ampak vsak naj sam preizkusi. Aha - enaka tehnika je v Lexusih, ki so bolje zvočno izolirani in bo manj "težav".
Porabe: sam imam relativno težko in škatlasto kravo RAV4 Hybrid. Povprečna letna poraba je 4,8 litra. Za 2500 cm3 bencinski motor in avto brez aerodinamike je to dober rezultat.
Za hec sem pogledal porabo na AC (okvirno, ker je bilo še nekaj dodatnih kilometrov zraven v aplikaciji): Kamnik - Mojstrana 6,3 litrov, Mojstrana Kamnik 4,8 litra. Poln avto, zadaj še nosilec in e-kolesa. Meni se zdi čisto spodobno.
https://www.kacnje.eu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 39190 (15428) | Buggy |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 90809 (42233) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 116415 (79181) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 57615 (47686) | -valvoline- |