Forum » Na cesti » nakup rabljene Toyote Corolla hybrid
nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

bossko ::
Pozdravljeni,
do sedaj sem vozil vedno Audija, VW, Škodo, vse diesel. Zdaj sem pri tem, da moram kupiti drugi avto. In ker vsak dan naredim 160 km zaradi službe, sem prvič v življenju začel razmišljati o električnem avtu. Ampak ker živim v bloku in nimam svoje polnilne postaje je zame edina opcija hybrid. Baje so Toyotini hybridi najbolj dodelani. Priznam, da jaz nimam pojma o hybridih, nikoli se nisem še poglabljal. Zato bi tu vprašal za mnenja.. Nebi kupil novega. Napalil sem se na Toyoto Corolla hybrid, letnik 2020, 2021, 2022, do 50.000 km, cena do 25.000 eur. Nekaj ponudbe je tako na Avtonetu kot tudi na Mobile.de.
Mene zanima, glede na to da vozim veliko po avtocesti, če pride hybrid sploh do izraza. Rad bi vedel koliko bi imel povprečno porabo na relaciji od Kopra do centra LJ. Npr. kolega je kupil Toyoti Yaris hybrid novo in od LJ do Rovinja mu je kazalo, da je bila povprečna poraba 1.5 l/100 km. To se mi je zdelo fascinantno. Potem me zanima koliko zdržijo tej avti. Moji dizli do sedaj so mi naredili preko 300.000 km. Zanima me tudi, če za rabljeni hybrid dobiš kake subvencije. Kolikšni so stroški servisov? Npr. na avtonetu sem videl, da piše pri enem takem avtu da ima še 7 let garancije. Ali to velja za vse Toyote? Skratka vesel bi bil kakršnekoli informacije, da bi si razčistil, če se mi bolj izplača kupiti hybrida namesto dizla.
Hvala za kakršnokoli mnenje... LP
do sedaj sem vozil vedno Audija, VW, Škodo, vse diesel. Zdaj sem pri tem, da moram kupiti drugi avto. In ker vsak dan naredim 160 km zaradi službe, sem prvič v življenju začel razmišljati o električnem avtu. Ampak ker živim v bloku in nimam svoje polnilne postaje je zame edina opcija hybrid. Baje so Toyotini hybridi najbolj dodelani. Priznam, da jaz nimam pojma o hybridih, nikoli se nisem še poglabljal. Zato bi tu vprašal za mnenja.. Nebi kupil novega. Napalil sem se na Toyoto Corolla hybrid, letnik 2020, 2021, 2022, do 50.000 km, cena do 25.000 eur. Nekaj ponudbe je tako na Avtonetu kot tudi na Mobile.de.
Mene zanima, glede na to da vozim veliko po avtocesti, če pride hybrid sploh do izraza. Rad bi vedel koliko bi imel povprečno porabo na relaciji od Kopra do centra LJ. Npr. kolega je kupil Toyoti Yaris hybrid novo in od LJ do Rovinja mu je kazalo, da je bila povprečna poraba 1.5 l/100 km. To se mi je zdelo fascinantno. Potem me zanima koliko zdržijo tej avti. Moji dizli do sedaj so mi naredili preko 300.000 km. Zanima me tudi, če za rabljeni hybrid dobiš kake subvencije. Kolikšni so stroški servisov? Npr. na avtonetu sem videl, da piše pri enem takem avtu da ima še 7 let garancije. Ali to velja za vse Toyote? Skratka vesel bi bil kakršnekoli informacije, da bi si razčistil, če se mi bolj izplača kupiti hybrida namesto dizla.
Hvala za kakršnokoli mnenje... LP

UkrFTW!! ::
Porabo ima primerljivo enemu TSI motorju, kaj misliš da se zgodi, ko imaš prazno baterijo?
In tehnika prastara brez turbine ti bo to tulilo po AC...
Full EV, ne pa ta jajca.
Tle na forumu jih imajo taki, ki se nato jajcajo 80km/h po regionalkah, da ima porabo pod 5litrov. In dnarja, da se s tem preseravajo.
In tehnika prastara brez turbine ti bo to tulilo po AC...
Full EV, ne pa ta jajca.
Tle na forumu jih imajo taki, ki se nato jajcajo 80km/h po regionalkah, da ima porabo pod 5litrov. In dnarja, da se s tem preseravajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()

LeQuack ::
Toyotin hibrid nima smisla za relacije in avtoceste, pravi pomeni dobi pri mestni vožnji, zato jih je veliko taksijev. Se pravi start-stop vožnja, pri mestni vožnji lahko prideš na 4-5L porabe. Pri relaciji pa bo skozi vklopljen motor in bo visoka poraba, pa še zaradi konstantih obratov zna biti glasen. Pozanimaj se če lahko npr. v službi ali okolici kje ugodno polniš električnega, če že doma nimaš možnosti, to je edini način da bi kaj prihranil, ampak rabiš potem plugin hibrida ali pa polno električnega.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

HotBurek ::
Evo, 5 minut browsanja.
BMW 125d F20 ( wiki: BMW_1_Series_(F20) )
- l. 2016
- 82.325 prevoženih
- automatik (to ne vem, odvisno, kaj hočeš...)
- M oprema (tabolš zici blago + alkantara)
- tavlka navigacija
- nekaj klasike (ročna na zajlo, analogni cagri, gumbi za klimo...)
- EUR 23,950
S tem avtom se boš lahko lepo prezentiral, plača gre avtomatsko gor 12% + inflacija, pogled na AC kolone bo lepši, bolj pozitiven in z optimizmom zazrt v prihodnost. Vsak vžig 6-tih cilindrov (evo, pepel že leti... nč ne bo, 4 cilindri so...) ponovno osmislijo življenje, ki ti pričarajo nasmeh.
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
BMW 125d F20 ( wiki: BMW_1_Series_(F20) )
- l. 2016
- 82.325 prevoženih
- automatik (to ne vem, odvisno, kaj hočeš...)
- M oprema (tabolš zici blago + alkantara)
- tavlka navigacija
- nekaj klasike (ročna na zajlo, analogni cagri, gumbi za klimo...)
- EUR 23,950
S tem avtom se boš lahko lepo prezentiral, plača gre avtomatsko gor 12% + inflacija, pogled na AC kolone bo lepši, bolj pozitiven in z optimizmom zazrt v prihodnost. Vsak vžig 6-tih cilindrov (evo, pepel že leti... nč ne bo, 4 cilindri so...) ponovno osmislijo življenje, ki ti pričarajo nasmeh.
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()

sparklyslo ::
Pozdravljeni,
do sedaj sem vozil vedno Audija, VW, Škodo, vse diesel. Zdaj sem pri tem, da moram kupiti drugi avto. In ker vsak dan naredim 160 km zaradi službe, sem prvič v življenju začel razmišljati o električnem avtu. Ampak ker živim v bloku in nimam svoje polnilne postaje je zame edina opcija hybrid. Baje so Toyotini hybridi najbolj dodelani. Priznam, da jaz nimam pojma o hybridih, nikoli se nisem še poglabljal. Zato bi tu vprašal za mnenja.. Nebi kupil novega. Napalil sem se na Toyoto Corolla hybrid, letnik 2020, 2021, 2022, do 50.000 km, cena do 25.000 eur. Nekaj ponudbe je tako na Avtonetu kot tudi na Mobile.de.
Mene zanima, glede na to da vozim veliko po avtocesti, če pride hybrid sploh do izraza. Rad bi vedel koliko bi imel povprečno porabo na relaciji od Kopra do centra LJ. Npr. kolega je kupil Toyoti Yaris hybrid novo in od LJ do Rovinja mu je kazalo, da je bila povprečna poraba 1.5 l/100 km. To se mi je zdelo fascinantno. Potem me zanima koliko zdržijo tej avti. Moji dizli do sedaj so mi naredili preko 300.000 km. Zanima me tudi, če za rabljeni hybrid dobiš kake subvencije. Kolikšni so stroški servisov? Npr. na avtonetu sem videl, da piše pri enem takem avtu da ima še 7 let garancije. Ali to velja za vse Toyote? Skratka vesel bi bil kakršnekoli informacije, da bi si razčistil, če se mi bolj izplača kupiti hybrida namesto dizla.
Hvala za kakršnokoli mnenje... LP
Če imaš veliko avtoceste si kupi tisto z 2.0 motorjem.
Pri Corolli hibrid je tako kot pri električnih avtomobilih - pač malo spremeniš svoje vozne navade. Če jo ne preganjaš vsepovsod in ne speljuješ sunkovito te nagradi z res smešno nizko porabo (beri pod 4 litri). V mestu praktično na EV.
Enako je pri full EV. Če boš na avtocesti letel s 150kmh, bo tisti domet, ki ga obljubljajo bistveno krajši.
Sej v Kopru imate Toyoto Jer., vzami si eno na testno vožnjo, resetiraj števec za porabo, pa ti bo hitro jasno.

Lonsarg ::
Sicer je odvisno seveda od modela, ampak naceloma po porabi dizel zmaga na avtocestah, hibrid pa povsod drugje. Je pa hibrid vseeno boljsi kot bencinar na avtocesti.
In ce ze gledas hibride je seveda po porabi, in tudi kvaliteti menjalnikov in to, naceloma Toyota #1, se lahko tudi dizlom zelo pribliza po porabi tudi na avtocesti.
Ampak ja, ce hoces tiho voznjo po avtocesti hoces mocan motor, ne glede na to ali govorimo o navadnem ali hibridu, pri hibridu za avtoceste gledas zgolj moc bencinskega motorja, baterija ne bo dosti pomagala ce dlje drzis gas. Je pa skoda da ne delajo hibridov z turbobencinskem ali dizel motorjem, to bi razturilo tudi na avtocestah.
In ce ze gledas hibride je seveda po porabi, in tudi kvaliteti menjalnikov in to, naceloma Toyota #1, se lahko tudi dizlom zelo pribliza po porabi tudi na avtocesti.
Ampak ja, ce hoces tiho voznjo po avtocesti hoces mocan motor, ne glede na to ali govorimo o navadnem ali hibridu, pri hibridu za avtoceste gledas zgolj moc bencinskega motorja, baterija ne bo dosti pomagala ce dlje drzis gas. Je pa skoda da ne delajo hibridov z turbobencinskem ali dizel motorjem, to bi razturilo tudi na avtocestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()

Utk ::
Ne poslušaj teh teoretikov, ki nimajo pojma ne o teoriji ne o praksi. Tudi na AC porabi manj od dizla, posebej na primorski, ki je menda itak stalno zabasana.

OutOfTheBox ::

profii ::
OP prvo napiši relacijo, kjer se boš peljal. Od tega je veliko odvisno ali kupit dizla ali hibrida.

IL_DIAVOLO ::
Kaksna je povprečna hitrost na vedno bolj zabitih avtocestah? 100 km/h ali manj?
Za tako cincanje dizel ne pride do izraza, sploh koper-ljubljana pa je itak redno zabita ce se ne motim.
No ja, katera relacija pa ni.
Za tako cincanje dizel ne pride do izraza, sploh koper-ljubljana pa je itak redno zabita ce se ne motim.
No ja, katera relacija pa ni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

OutOfTheBox ::
Avtoceste ne bodo zabite skoz. In pa tudi ni povsod zabito. Dodatno, 100-110 kmh je optimalna hitrost za varčevanje goriva, zato kar lepo pride dizel do izraza.
Naj izkoristi nakup še zadnjega dizla, ker potem bo kmalu konec. V ameriki jih ne dobiš več sploh (novih), z izjemo tistih njihovih "big truckov". Splošnih avtomobilov z dizelskimi motorji ne prodajajo več.
Naj izkoristi nakup še zadnjega dizla, ker potem bo kmalu konec. V ameriki jih ne dobiš več sploh (novih), z izjemo tistih njihovih "big truckov". Splošnih avtomobilov z dizelskimi motorji ne prodajajo več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Utk ::
Jaz sem tudi s tempomatom na 150 po Dalmaciji imel povprečje 6.0, kolega s passatom pa debelo čez 7.

Pithlit ::
160km na dan? Upam da te dobro plačajo za te 3 ure dnevno na cesti viset...
Tudi če si v bloku se da polnilnico zrihtat. Nisem se s hibridno corollo vozila, sem se pa z yarisko. Raj grem na avtobus ko da se s tem vozim po AC. To ni normalno kolk ta zadeva zverinsko tuli... na koncu pa ima porabo k en običajen dizl.
Tudi če si v bloku se da polnilnico zrihtat. Nisem se s hibridno corollo vozila, sem se pa z yarisko. Raj grem na avtobus ko da se s tem vozim po AC. To ni normalno kolk ta zadeva zverinsko tuli... na koncu pa ima porabo k en običajen dizl.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::
Nič lovska. To je realnost.
Drugič smo pa z enim sodelavcem na službeno pot 2x, enkrat jaz peljal enkrat on. Ista relacija, podobna vožnja, noben ni divjal, niti ni prostora za to, polovica avtoceste. On z dizlom 6,8, jaz s toyoto 5.3.
Zate še ena lovska, ampak res me ne briga.
Drugič smo pa z enim sodelavcem na službeno pot 2x, enkrat jaz peljal enkrat on. Ista relacija, podobna vožnja, noben ni divjal, niti ni prostora za to, polovica avtoceste. On z dizlom 6,8, jaz s toyoto 5.3.
Zate še ena lovska, ampak res me ne briga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

UkrFTW!! ::
Lovska. Morda na 1km razdalje, ko zmanjka baterije, imaš pa kaj od motorja? Pri 160 si na 4 jurjev obratov gonil in poslušal rigoviljenje.... Kaj vse hvalite...
Ima tudi moj TSI Toliko, samo ne pri 160...
Ima tudi moj TSI Toliko, samo ne pri 160...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()

Utk ::
Že prej smo sicer vedeli, ampak zdaj si še enkrat potrdil, da nimaš pojma kako in zakaj hibrid deluje.
Razdalja je bila 350 km, štartal sem pa s "prazno" baterijo, ker jo itak ne morem napolnit. Res neverjetno kako si upaš sploh kaj komentirat ko pa ne poznaš osnov hibridov.
Razdalja je bila 350 km, štartal sem pa s "prazno" baterijo, ker jo itak ne morem napolnit. Res neverjetno kako si upaš sploh kaj komentirat ko pa ne poznaš osnov hibridov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

profii ::
Lovska. Morda na 1km razdalje, ko zmanjka baterije, imaš pa kaj od motorja? Pri 160 si na 4 jurjev obratov gonil in poslušal rigoviljenje.... Kaj vse hvalite...
Ima tudi moj TSI Toliko, samo ne pri 160...
Aha, torej po 1km zmanjka baterije in greš samo še na bencin? za zmeri al sam do jutr?
Zanimivo delovanje....

KTr1sk ::
Torej so še vedno bencinarji bolj glasni kot dizli? Kaj pa tisti s turbinami ali pa tisti ki so močnejši bencinarji, 2,5 (obstaja mazda 2,5 bencin brez turbine)
i5-14500k,32gb ddr5,rx6800,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Lonsarg ::
Glasnost je v osnovi od obratov odvisna (in dodatno od kvalitete izvedne izolacije...) Turbobencinar ima obrate primerljivo nizko z dizli.
Mocnejsi motor ti zmanjsa obrate samo za visoke hitrosti ko svohnejsi vec ne zmore. Za obicno delovanje v optimalnem rangu pa ima pac bencinar precej visje od tirbobencinarja in dizla.
Mocnejsi motor ti zmanjsa obrate samo za visoke hitrosti ko svohnejsi vec ne zmore. Za obicno delovanje v optimalnem rangu pa ima pac bencinar precej visje od tirbobencinarja in dizla.

OutOfTheBox ::

Utk ::
Hja, jaz ne vem kolk ma zjebane, ampak si siguren da tist, ki ga bo kupil OP, ne bo imel?
Da dizel pri 150 porabi 5,5 kot trdite vi, ta je pa zame lovska.
Ja, ker nek 1,3 dizel na 3 cilindre v takem avtu je pa ful tih.
Da dizel pri 150 porabi 5,5 kot trdite vi, ta je pa zame lovska.
To ni normalno kolk ta zadeva zverinsko tuli... na koncu pa ima porabo k en običajen dizl
Ja, ker nek 1,3 dizel na 3 cilindre v takem avtu je pa ful tih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

OutOfTheBox ::
Če bo kupil novega skoraj zagotovo ne. Sicer pa lahk prej pogledaš predvideno porabo za avto ki kupuje.
Ne vem kdo to trdi, ampak če gledaš povprečje porabe med dizli in bencinarji je razlike v grobem za 2-3 litre. Mogoče sedaj pri teh turbo bencinarjih, pride bolj blizu 2.
Da dizel pri 150 porabi 5,5 kot trdite vi, ta je pa zame lovska.
Ne vem kdo to trdi, ampak če gledaš povprečje porabe med dizli in bencinarji je razlike v grobem za 2-3 litre. Mogoče sedaj pri teh turbo bencinarjih, pride bolj blizu 2.

OutOfTheBox ::
Če je vožnja mestna vsekakor, če je pa po AC, nikoli. Ja, tudi na naših počasnih avtocestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

denabiker ::
Heh 10 let star BMW serije 1 za 25k.
In koliko je cena novega s takšno opremo? Ni to avtek s ceneni nekvalitetnimi deli kot v raznih drugih avtih, usedi se v tega pa usedi se druge pa naredi kilometre po raznih cestah, pa boš videl. Sploh pa vidiš, ko že ima nekaj kilometrov kako je z nizko kvaliteto materialov. Ne poznam teh enk, ampak včasih smo imeli v službi od 5 serije dalje in so bili vsi fajn...Menda ne rabim razlagat...

Boobiz ::
imam corollo hibrid 1.8. dnevno delam 210km, od tega 70km AC, ostalo lokalke.
poraba 3.9-4L.
stila vožnje nisem kaj dosti spreminjal. tudi pri dizlu prej sem v veliki večini kolikor se je dalo bremzal z mašino in pospeševal normalno.
poraba 3.9-4L.
stila vožnje nisem kaj dosti spreminjal. tudi pri dizlu prej sem v veliki večini kolikor se je dalo bremzal z mašino in pospeševal normalno.
I'm drunk, what's your excuse?

sreda ::
Konkretni podatki Kranj Portorož in nazaj
Kranj -> Portorož
Prevožen čas: 1 h 46 min
Prevožena razdalja: 142,9 km
Povprečna hitrost: 81 km/h
Poraba goriva: 3,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 36 %
Prevožen čas v načinu EV: 47 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 51,4 km
Portorož -> Kranj
Prevožen čas: 1 h 33 min
Prevožena razdalja: 142,2 km
Povprečna hitrost: 92 km/h
Poraba goriva: 4,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 23 %
Prevožen čas v načinu EV: 26 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 32,3 km
Google (Kranj -> Portorož, Remisens Hotel Metropol, Obala 75a, 632)
Prevožena razdalja: 144 km
Predviden čas: 1 h 35 min
Pot: via A1 (pot vsebuje cestnine)
Kranj -> Portorož
Prevožen čas: 1 h 46 min
Prevožena razdalja: 142,9 km
Povprečna hitrost: 81 km/h
Poraba goriva: 3,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 36 %
Prevožen čas v načinu EV: 47 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 51,4 km
Portorož -> Kranj
Prevožen čas: 1 h 33 min
Prevožena razdalja: 142,2 km
Povprečna hitrost: 92 km/h
Poraba goriva: 4,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 23 %
Prevožen čas v načinu EV: 26 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 32,3 km
Google (Kranj -> Portorož, Remisens Hotel Metropol, Obala 75a, 632)
Prevožena razdalja: 144 km
Predviden čas: 1 h 35 min
Pot: via A1 (pot vsebuje cestnine)

Pithlit ::
Fak ste eni hudi mazohisti. Ne zato ker vozite hibride... Ampak zato ker skoraj polovico prostega časa preživite v avtu.
Sicer ni ravno merodajno ampak jaz sem imela z 22 let starim dizlom porabo 4,9l/100km. Domnevam da bi z novim bila poraba še manjša.
Sicer ni ravno merodajno ampak jaz sem imela z 22 let starim dizlom porabo 4,9l/100km. Domnevam da bi z novim bila poraba še manjša.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::
Zakaj bi bila manjša? Avti so zdaj pol tone težji, zadušeni s filtri, turbina pa tudi ne dvigne izkoristka sama po sebi.

OutOfTheBox ::
Zakaj bi bila manjša?
Zato ker je tehnologija napredovala. Maš izjemno natančen common rail vbrizg, turbo s spremenljivo geometrijo, avtomatski menjalniki in aerodinamika samega avta, v primerjavi s škatlami izpred 20 let. To da so težji vsekakor drži ampak so s tehnologijo to razliko izničili oz. še izboljšali.
Dizel danes v povprečju porabi cca 1 liter manj kot pred 20 leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

IL_DIAVOLO ::
Konkretni podatki Kranj Portorož in nazaj
Kranj -> Portorož
Prevožen čas: 1 h 46 min
Prevožena razdalja: 142,9 km
Povprečna hitrost: 81 km/h
Poraba goriva: 3,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 36 %
Prevožen čas v načinu EV: 47 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 51,4 km
Portorož -> Kranj
Prevožen čas: 1 h 33 min
Prevožena razdalja: 142,2 km
Povprečna hitrost: 92 km/h
Poraba goriva: 4,7 l/100 km
Povzetek za način EV
Uporaba načina EV: 23 %
Prevožen čas v načinu EV: 26 min
Prevožena razdalja v načinu EV: 32,3 km
Google (Kranj -> Portorož, Remisens Hotel Metropol, Obala 75a, 632)
Prevožena razdalja: 144 km
Predviden čas: 1 h 35 min
Pot: via A1 (pot vsebuje cestnine)
Hvala.
Podatki ne presenečajo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::
Dizel danes v povprečju porabi cca 1 liter manj kot pred 20 leti.
V podobnem avtu. Ne v pol tone težjem, s 60 konji več, z dpf in vsem ostalem. Lupo 3l je 20 let star, še več, kater ima danes realno 3 litre porabe?
Fizika se ni spremenila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Pithlit ::
Zakaj bi bila manjša? Avti so zdaj pol tone težji, zadušeni s filtri, turbina pa tudi ne dvigne izkoristka sama po sebi.
Zato ker je tehnika v 22 letih tud šla Mal naprej.
Glede porabe pa tole:
Corolla hyprid 2023-2025, poraba 5l/100km
Fiat Tipo diesel adblue 2023-2025, poraba 4,92l/100km
Vir: Spritmonitor
A lahko nehamo zdej pravljice prodajat kar razlike v porabi praktično ni. Grem stavit da pri primerljivih avtih, ob enakem načinu vožnje ter enake relaciji... Ne bo baš neke razlike. Dokler se seveda pogovarjamo o neki mešani vožnji, ker pri cijazenju po ljubljanskih ulicah ga bo hibrid res gladko zmagal.
Life is as complicated as we make it...

IL_DIAVOLO ::
Meni je golf pil 9l, avto ki ga imam sedaj pa pije 5-6l. In nisem sparal nobenega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

OutOfTheBox ::
Dizel danes v povprečju porabi cca 1 liter manj kot pred 20 leti.
V podobnem avtu. Ne v pol tone težjem, s 60 konji več, z dpf in vsem ostalem. Lupo 3l je 20 let star, še več, kater ima danes realno 3 litre porabe?
Fizika se ni spremenila.
Golf 4 1.9 TDI 1997-2001 je imel maso 1215kg. Kombinirana poraba 4.9l
Golf 8 2.0 TDI 2020 masa, 1472 kg, kombinirana poraba 3.7-4.4l
250kg dodane mase.
Passat 2005, masa 1550 kg
Passat 2025, 1663 kg.
Razlika dobrih 100kg.
Avti niso dobili polovico teže kot pred 20 leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Utk ::
Zakaj bi bila manjša? Avti so zdaj pol tone težji, zadušeni s filtri, turbina pa tudi ne dvigne izkoristka sama po sebi.
Zato ker je tehnika v 22 letih tud šla Mal naprej.
Glede porabe pa tole:
Corolla hyprid 2023-2025, poraba 5l/100km
Fiat Tipo diesel adblue 2023-2025, poraba 4,92l/100km
Vir: Spritmonitor
A lahko nehamo zdej pravljice prodajat kar razlike v porabi praktično ni. Grem stavit da pri primerljivih avtih, ob enakem načinu vožnje ter enake relaciji... Ne bo baš neke razlike. Dokler se seveda pogovarjamo o neki mešani vožnji, ker pri cijazenju po ljubljanskih ulicah ga bo hibrid res gladko zmagal.
Razlika je ali ni, na kurac mi pa grejo teoretiki, ki nimajo pojma. Zgoraj je en napisal, da bo hibrid porabil manj na 1 km, dokler mu ne zmanjka baterije. Ta človek v življenju ni vozil hibrida. Prvi 1 km ima 2,0 hibrid, ali pa 1,8, porabo 7, 8, lahko tudi 10 litrov. Ker se motor vžge in bo vžgan dokler ne pride do delovne temperature, kar je sicer hitro. To delo ne gre v nič, polne baterijo, ampak poraba prvi km je praktično enaka kot pri vsakem 1,8 ali 2,0 bencinarju. Drugi km bo pa padla, ker bo ugašal motor. Ampak teoretiki tega ne morejo vedet.
Potem govorijo pa o porabi na AC, o kateri tudi nimajo pojma.

IL_DIAVOLO ::
Je kdo je imel tako porabo leta 2000. Edina poraba ki je relevantna, je tista ki si jo sam zracunas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

UkrFTW!! ::
Meni TSI ne odstopa bistveno od hibrida. Ja, namest 4.x, mi žre 5.x. Da bi zaradi 1 litra menjal avto, mi pa na kraj pameti ne pride. Moraš biti posebne vrste mazohista.

UkrFTW!! ::
Menjat avto, imeti avto... .semantika.
BTW moj TSI ima dolgoročno porabo 5,5. Če bi se jajcal, bi imel še manj. Zaradi tistega litra imeti /kupiti/menjati/utk hibrida ne vidim nobenega smisla. Golf III 1.9 TDI 90 je imel 4,2 in si moral zelo pretiravati, da si prišel na 4.5. Pa zaradi tega nikakor ne bi imel spet GIII. Jebala poraba.
BTW moj TSI ima dolgoročno porabo 5,5. Če bi se jajcal, bi imel še manj. Zaradi tistega litra imeti /kupiti/menjati/utk hibrida ne vidim nobenega smisla. Golf III 1.9 TDI 90 je imel 4,2 in si moral zelo pretiravati, da si prišel na 4.5. Pa zaradi tega nikakor ne bi imel spet GIII. Jebala poraba.

Utk ::
Še zmeraj ne razumem kdo pravi, da bi zarad tega moral kupit drug avto. OP pa kupuje drugega.
Imajo pa še druge prednosti, vsaj toyotini. Avtomatski menjalnik, novejše klimo preko aplikacije, razne radarje, 10 let garancije, itd. So pa uradni servisi malo dragi.
Imajo pa še druge prednosti, vsaj toyotini. Avtomatski menjalnik, novejše klimo preko aplikacije, razne radarje, 10 let garancije, itd. So pa uradni servisi malo dragi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Half-Saint ::
Še zmeraj ne razumem kdo pravi, da bi zarad tega moral kupit drug avto. OP pa kupuje drugega.
Jaz vozim Chevrolet Cruz karavan in avto žre kt kurba. Zdej smo na 9-10 litrov na 100 km. Prej je pil pa 8,5 na 100. Rad bi se znebil te žolne in sem gledal hibride, konkretno Corolla hibrid karavan. Predvidoma drugo leto se bomo preselili v Dolsko kar pomeni cca. 30-35 km na dan. Kolk se ga sliši na AC pri 130, ker Cruz je obup, rabiš skor glušnike, ker ima še vedno samo 5 prestav.
Torej, problemi so: poraba in glasnost. Bom s Corollo hibrid bolj zadovoljen?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 39191 (15429) | Buggy |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 90809 (42233) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 116464 (79230) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 57694 (47765) | -valvoline- |