Forum » Na cesti » Kako dizla vozit z nizko porabo
Kako dizla vozit z nizko porabo
m0LN4r ::
Meni je uspelo po omejitvah z enim tankom Polo 40L priti od Landshuta do Moravskih Toplic in nazaj poleti.
To je ca. 1050km od tega 1000km po AC.
Ko sem v DE zavil dol z avtoceste se mi je vklopila sele lucka za tankat.
1.6TDI SCR rocni 5 stopenj.
1800rpm pri 110km/h
2000ish pri 130km/h
Zdaj se vozim ze dva mesca zaradi preplastitve na siht po eni regionalki, kjer je omejitev 80.
Tam grem z 90km/h ca. 1650 obratov vecino poti. Racunalnik kaze vedno manj kot 3,7L.
Predvidevam da bom tankal drugo leto enkrat.
PS: 300 konjski kuhalnik riza mi na tej isti poti z isto hitrostjo porab 8,5-9L
To je ca. 1050km od tega 1000km po AC.
Ko sem v DE zavil dol z avtoceste se mi je vklopila sele lucka za tankat.
1.6TDI SCR rocni 5 stopenj.
1800rpm pri 110km/h
2000ish pri 130km/h
Zdaj se vozim ze dva mesca zaradi preplastitve na siht po eni regionalki, kjer je omejitev 80.
Tam grem z 90km/h ca. 1650 obratov vecino poti. Racunalnik kaze vedno manj kot 3,7L.
Predvidevam da bom tankal drugo leto enkrat.
PS: 300 konjski kuhalnik riza mi na tej isti poti z isto hitrostjo porab 8,5-9L
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Kalibri ::
Kar je manj kot 10, itak sodi pod statistično napako. Vse se vrti okrog 5 do 6 in to je to.
zobnik ::
Zato, ker je avto 1200kg težak, clio pa 950kg.
Gume so 185/65/15 col, clio pa 165/65/14
Za premik rabi avto tolk energije sploh v hrib.
Mogoče pa Fiati sploh niso varčni....če bi tale 1.3 deansko pil 4litre pol Italjani nebi tolk avto predelal na plin.
Če se hočeš normalno vozit s tem avtom je poraba dobre 5ll in to brez mestne in brez AC. Tud testi so pisani poraba 5-7l.
Gume so 185/65/15 col, clio pa 165/65/14
Za premik rabi avto tolk energije sploh v hrib.
Mogoče pa Fiati sploh niso varčni....če bi tale 1.3 deansko pil 4litre pol Italjani nebi tolk avto predelal na plin.
Če se hočeš normalno vozit s tem avtom je poraba dobre 5ll in to brez mestne in brez AC. Tud testi so pisani poraba 5-7l.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
aborko ::
Točno to sem jst opazil pri vožnji v hrib, bencinarji so lažji, rabiš manj energije da jih dvigneš na neko nadmorsk ovišino, imajo radi oz. imajo boljši izkoristek, ko se jih vozi pod obremenitvijo (kar ni isto kot pod obrati) in zato se pri vožnji v hrib poraba bencinarja najbolj približa dizlu. Obratno pa je na AC, kjer ima teža zelo malo vpliva in tu dizel res blesti.
m0LN4r ::
Kok je pa razlike v tezi med 2.0 TDI in 2.0 TDI pri istem avtu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
aiko ::
Zgleda da dizel sovraži visoke obrate takrat kar požre nafte še pa še.
Spremljam naslednji tank po nasvetih vas, pa da vidim porabo realno. Zaenkrat na oko že po 150km kaže nzko
Se ne strinjam. Imam tudi sam 1.3/90 hp mjet v puntu in mu višji obrati kar pašejo (2500-3500 rpm).
Pod 1800 rpm je itak (precej) mrtev, posledično pije ko ga pospešiš. Žejen rata tudi nad 4000 rpm.
Jaz svojega kar priganjam, pa imam povprečno med 5,3 (poleti) in 5,6 (pozimi) l/100km, pri povprečni hitrosti več ali manj 67-70 km/h (dosti hitrih cest), merjeno po računalniku. Na roke računano mi pije vedno 4 deci/100km več kot kaže računalnik. Način vožje: hiter (nikoli nisem ovira)
Probaj sledeče: nastavi na trenutno porabo, brez tempomata, na kakšni ravnici/hitri cesti in glej porabo najprej pri konstantnih npr. 100km/h v šesti, ter nato v 5 prestavi. Ponovi vajo z to razliko da ga v obeh prestavah pospešiš do npr. 120 km/h. Moj v 5-i pije manj. Ne pozabi, to je italijan in italijani se radi zavrtijo. Tako boš videl kaj motorju najbolj ustreza. Definitivno ne delaš usluge ne motorju in ne svoji denarnici, če boš menjal v višjo prestavo vedno pri npr. 2200 rpm. Kvečjemu ga boš zapacal, posledično bo šel manj in pil več (velja za vse dizle).
Moj je sicer "optimiziran" na cca. 120 hp že skoraj od nakupa, a je bila poraba pred tem morda 2 dcl manj na 100 km, pri počasnejšemu režimu vožnje.
Avto je tudi relativno težek (1150kg), kar ne dela ravno usluge 1.3 motorju, kateri že v osnovi ni najbolj varčen če ga preganjaš po klancih in avtocestah. Saj za to ni niti bil narejen. Narejen je v osnovi za "drkanje" po (ravnih) mestih, kjer ti pije cca. 4l-4,2l (realnih)/100km - testirano.
Vozi ga po avtocesti za kamijoni kot nekateri vozijo sedaj nove avte, in se boš lahko tudi ti pohvalil kako malo pije. Pelji ga v klance in priganjaj in boš hitro blizu 10l/100 kot pri vsakem avtu (bencinar + 3-5 litrov).
Lahko pa te tudi potolažim v kolikor te skrbi vsak deciliter porabe (kar te realno ne, glede iz postov iz drugih forumov). Sem imel kratek čas (6 mes) Kio Rio JB 1.5 crdi/110hp in mi je pila 6,5l/100 km/h na istih relacijah in z istim režimom vožnje.
Je pa avto kot tak in motor res praktično bulletproof..daš mu novo olje (3l selenia) in filtre na 12-15kkm in je srečen.
V kolikor nimaš zgodovine servisiranja, naj ti sčistijo sledeče: oljni oddušnik motorja + vse cevi (ena cca 6 cm cevka je 90% počena) ter cev za olje do turbine (enkraten strošek cca 20E).
...
"Če je treba, se do tretje prestave zavrti do 5.000, v četrti do 4.800, v peti do 4.200 (kjer je tudi največja hitrost takšnega Punta) in v šesti do 3.400 vrtljajev v minuti."
vir: automagazin
hojnikb ::
Mislim da si ti prfektn kandidat za kako poceni elektriko. Strosek energenta se ti bo čez noč 3-5x pocenil (z nobenim cliotom na plin se nebos tko pocen vozu) pa se regeneracijo bos delal k se bos pelu navzdol hriba, k sedaj to energijo mečes v nič.
Sam se miseln preskok je treba nardit, da bo treba za tak avto dat več k jurja, pa si golden. Do takrat bojo pa ze dačije spring ali podobni shitboxi dovolj pocen.
Sam se miseln preskok je treba nardit, da bo treba za tak avto dat več k jurja, pa si golden. Do takrat bojo pa ze dačije spring ali podobni shitboxi dovolj pocen.
#brezpodpisa
zobnik ::
saj to je punto grande https://www.google.com/search?client=fi...
in ta ni stal 500 evrov kar krepko več, to je že drug model, to ni on punto 2 iz leta 2000/2004
sicer sploh ne vem kaj iamte proti takim avti, to so najboljši avti po letu 2000, to akr je zadnjih 13 let so ap res shit plastik z en kup elektronike
in ta ni stal 500 evrov kar krepko več, to je že drug model, to ni on punto 2 iz leta 2000/2004
sicer sploh ne vem kaj iamte proti takim avti, to so najboljši avti po letu 2000, to akr je zadnjih 13 let so ap res shit plastik z en kup elektronike
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
hojnikb ::
tole po pravic povedan ni vredn več k 500-1000EUR. Lets be honest, to je danes ze skoraj 20 let stara kanta. In to od firme, k glih ne slovi po zanesljivosti.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
zobnik ::
mal več kot jurja pa res ker tist par dni nisme dobil nič pametnega za do 1500. Več ne rabim ker po hribih so veje, makadami, skale.....
problem je da je 1.lastnik preveč pazil na avto, se mal vozil ampak vzdrževan redno pa je bil len avto....
problem je da je 1.lastnik preveč pazil na avto, se mal vozil ampak vzdrževan redno pa je bil len avto....
aiko ::
tole po pravic povedan ni vredn več k 500-1000EUR. Lets be honest, to je danes ze skoraj 20 let stara kanta. In to od firme, k glih ne slovi po zanesljivosti.
O zanesljivosti tega modela in motorja bi se dalo debatirat. Ker kljub temu da se bliža 20-im letom, na njemu zaenkrat še prav vse deluje in v notranjosti nič ne odstopa, škripa itd. Poleg tega so mjet ter jtd veljali za ene najboljših dizlov v tistem času.
zobnik ::
Ja ko ga pohodim do blokade zakadi ko parni vlak, dosedaj je še kiper kamion moral držat varnostno razdaljo, da ne omenjam ostalih za mano....nima DPF, sam katalizator je gor, gibljiva cev in zadnji lonec....pač to je prvi grande na trgu.
Če avto normalno vozim pa ne bo zakadil.
Če avto normalno vozim pa ne bo zakadil.
zobnik ::
Zgleda da dizel sovraži visoke obrate takrat kar požre nafte še pa še.
Spremljam naslednji tank po nasvetih vas, pa da vidim porabo realno. Zaenkrat na oko že po 150km kaže nzko
Se ne strinjam. Imam tudi sam 1.3/90 hp mjet v puntu in mu višji obrati kar pašejo (2500-3500 rpm).
Pod 1800 rpm je itak (precej) mrtev, posledično pije ko ga pospešiš. Žejen rata tudi nad 4000 rpm.
Jaz svojega kar priganjam, pa imam povprečno med 5,3 (poleti) in 5,6 (pozimi) l/100km, pri povprečni hitrosti več ali manj 67-70 km/h (dosti hitrih cest), merjeno po računalniku. Na roke računano mi pije vedno 4 deci/100km več kot kaže računalnik. Način vožje: hiter (nikoli nisem ovira)
Spremljam porabo prvih 5000km pol se s tem ne bom več ukvarjal, rezultat je pa tak.
4litre bi kuril sam izključno na ravni cesti, to ne pomen, da se pelješ iz LJ do Jesenic po stari cesti, ker ni ravna cesta se dviguje. Najbolj varčen izven naselja je pri 80km/h
Kot drugo, bolj ko paziš na porabo slabše je, ker motor se matra ko ga pospešiš.... bolj ko ga teraš dost manjša je razlika med varčno in "dirkaško" vožnjo.
Da povzamem, samo terat ga do 3500 obati kuri nekje 5.5-6l. Tu varčevat pri tem 90KM motorju je be*arija ker bo poraba še vedno čez 5l.
Porabo gledam na točenje, spraznem, nafilam in izračunam, potovalni pa kot si rekel laže za par dcl tam ene 0,3l.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Ja navzgor porabis pac vec, zato mu das ene 2500 obratov recimo, ampak vozis se verjetno relacija A-B-A tako, da enako visinsko razliko prevozis tudi navzdol, kjer ne porabis skor nic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59021 (9698) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108782 (67664) | Berserker |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33929 (29529) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197838 (162851) | Spajky |