Forum » Na cesti » Kako dizla vozit z nizko porabo
Kako dizla vozit z nizko porabo
Mato989 ::
Ne vem kam vi silite avte ampak jaz mojega avtomatik bencinarja tudi ce dam na rocno prestavljanje vedno vozim na okol 1.5k obratov ma tudi najnizjo porabo takrat
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
moped22 ::
Zgleda da dizel sovraži visoke obrate takrat kar požre nafte še pa še.
Spremljam naslednji tank po nasvetih vas, pa da vidim porabo realno. Zaenkrat na oko že po 150km kaže nzko
Spremljam naslednji tank po nasvetih vas, pa da vidim porabo realno. Zaenkrat na oko že po 150km kaže nzko
Okolica LJ
kixs ::
Ne sovrazi, pac pa ga ne rabis turirat dokler imas na voljo prestave. Vsako turiranje, tudi pri bencinarjih, pa "kosta", saj se bati sami ne premikajo...
starfotr ::
feryz ::
Če lepo vozim, 8.5, če pa vozim normalno, pa 9.5l dizla na 100km. Prejšni lastnik je pa 35k kilometrov prevozil s povprečno porabo 10.4. Ne vem, kaj je počel, mi ne rata imeti porabo nad 10. Gre za 6 valjni dizel.Pa nisi menda moj avto kupil?
Drugače so res take porabe pri močnejših dizlih. Lagano okrog 8 do 8,5 l (AC daleč celo okrog 6,5 l), športna vožnja 10,5. Več pa ne gre, nikakor.
moped22 ::
tolk v detajle z obrati nebi počel. Da bi pri točno 2000 obrati šaltal. Če kupiš dizla ga kupiš ker je kao varčen in prestaviš kukr pride al je to 1500 al pa 2500 obrati.
Pri 4000 obrati ima max. moč.
Torej bi moral bit varčen če je 1.3, če je za Italjane varčn motor s 5.5l porabe na regionalki potem pač se naj držijo raje testenin, jih niti ne jem....ne da se zavaja o neki čudežni porabi 4 na regionalki s 6 prestavo, mogoče edino iz Benetk do Milana, 110 po AC
Pri 4000 obrati ima max. moč.
Torej bi moral bit varčen če je 1.3, če je za Italjane varčn motor s 5.5l porabe na regionalki potem pač se naj držijo raje testenin, jih niti ne jem....ne da se zavaja o neki čudežni porabi 4 na regionalki s 6 prestavo, mogoče edino iz Benetk do Milana, 110 po AC
Okolica LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: moped22 ()
kixs ::
Ja. Prestavis kakor rabis. Ce pospesujes, visje. Ce kruzas, nizje. Ce gonis v hrib, imas visje obrate, enako pri prehitevanju... pac po potrebi.
Povprecna poraba je odvisna od tvojega stila voznje in kje se vozis (ravninsko, hribovito...). Zato tudi primerjava med razlicnimi vozniki/relacijami ni dobra. Ze pri istem vozniku in relaciji ni vsak tank enaka poraba.
Povprecna poraba je odvisna od tvojega stila voznje in kje se vozis (ravninsko, hribovito...). Zato tudi primerjava med razlicnimi vozniki/relacijami ni dobra. Ze pri istem vozniku in relaciji ni vsak tank enaka poraba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
val46 ::
tolk v detajle z obrati nebi počel. Da bi pri točno 2000 obrati šaltal. Če kupiš dizla ga kupiš ker je kao varčen in prestaviš kukr pride al je to 1500 al pa 2500 obrati.
Pri 4000 obrati ima max. moč.
Torej bi moral bit varčen če je 1.3, če je za Italjane varčn motor s 5.5l porabe na regionalki potem pač se naj držijo raje testenin, jih niti ne jem....ne da se zavaja o neki čudežni porabi 4 na regionalki s 6 prestavo, mogoče edino iz Benetk do Milana, 110 po AC
Zobnik, ne blodi...Ti je blo že v prejšnji temi povedano, da za puntota 1.3 90KM ima motor največjo moč oz navor pri 1750 vrtljajih...od kje tebi 4000 obratov, mi ni jasno. Ga ni dizla, katerega bi moral terat na 4000 obratih, da bi dal od sebe max.
Sam sem imel čisto isti motor, pa sem mel porabo med 4 in 4,5l. Tako mestno, kot regionalke in AC. Šparal ga nisem, imel sem gume max dimenzije, ki je homologirana(205,45,17) in verjamem da če bi mel original gor, ki so 185 širine, bi pil še kak dcl manj. Tako da, ali resnično ne znaš vozit dizla, ali je morda motor potreben kakega popravila, ali pa voziš z napol praznimi gumami za porabo čez 5,5l na 100km.
Blinder ::
Vsa sporočila v tej temi bi za pobrisat, razen od hojnika in mogoče še enega ali dveh. Ostalo so vse dezinformacije
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kriptobog ::
Ne vem kam vi silite avte ampak jaz mojega avtomatik bencinarja tudi ce dam na rocno prestavljanje vedno vozim na okol 1.5k obratov ma tudi najnizjo porabo takrat
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Zakaj bi nek avtomatski mlincek sploh vozil na rocnem prestavljanju?
Mato989 ::
Ne vem kam vi silite avte ampak jaz mojega avtomatik bencinarja tudi ce dam na rocno prestavljanje vedno vozim na okol 1.5k obratov ma tudi najnizjo porabo takrat
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Zakaj bi nek avtomatski mlincek sploh vozil na rocnem prestavljanju?
Kaki mlinček saj je pa 1,5 160KM... daleč od mlinčkov... pač sem sprobal pa kaj... bistvo je da najlepše se pelje v 7 na 72-75 tempometu na slabih 1,5k obratov z porabo manj kot 3,5l/100
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Ne vem kam vi silite avte ampak jaz mojega avtomatik bencinarja tudi ce dam na rocno prestavljanje vedno vozim na okol 1.5k obratov ma tudi najnizjo porabo takrat
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Zakaj bi nek avtomatski mlincek sploh vozil na rocnem prestavljanju?
Kaki mlinček saj je pa 1,5 160KM... daleč od mlinčkov... pač sem sprobal pa kaj... bistvo je da najlepše se pelje v 7 na 72-75 tempometu na slabih 1,5k obratov z porabo manj kot 3,5l/100
To je mlincek. 1.5...
Blinder ::
imas tempomat?
Ja
Najdi si cesto, kjer želiš testirat. Jaz sem test naredil na 3 km dolgi cesti, kjer ni nobenga klanca. Doseži željeno hitrost, nastavi tempomat, kadar je pospeševanje:pojemanje avta stabilizirano, resetiraj povprečno porabo goriva na računalniku. Potem potuješ par kilometrov, ko prideš do končne točke odčitaj porabo na računalniku. Isto proceduro narediš takoj v obratno smer. Isto proceduro narediš še enkrat z drugačno prestavo izbrano.
Za moj avto sem dobil rezultate:
km/h gear rpm l/100
60 V. 1300 4.6
60 V. 1300 3.6
60 V. 1300 3.5
60 VI. 1100 3.8
60 VI. 1050 4.2
60 VI. 1050 4.6
70 V. 1500 4.1
70 VI. 1250 4.1
70 VI. 1250 4.3
70 VI. 1250 3.5
Rezultati niso čisto koerentni, rabi ali daljša cesta ali nabirat več vzorcev in uzet povprečje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Mato989 ::
Ne vem kam vi silite avte ampak jaz mojega avtomatik bencinarja tudi ce dam na rocno prestavljanje vedno vozim na okol 1.5k obratov ma tudi najnizjo porabo takrat
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Zakaj bi nek avtomatski mlincek sploh vozil na rocnem prestavljanju?
Kaki mlinček saj je pa 1,5 160KM... daleč od mlinčkov... pač sem sprobal pa kaj... bistvo je da najlepše se pelje v 7 na 72-75 tempometu na slabih 1,5k obratov z porabo manj kot 3,5l/100
To je mlincek. 1.5...
Če pogledaš boš videl da večina avtov na voljo je med 1 in 2... nad 2 so relativno redki zelo dragi avtomobili...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Ne vem kam vi silite avte ampak jaz mojega avtomatik bencinarja tudi ce dam na rocno prestavljanje vedno vozim na okol 1.5k obratov ma tudi najnizjo porabo takrat
Ni lepsega kot tempomet na 75 v 7. 1.450 obratov pije 3.3l na 100
Zakaj bi nek avtomatski mlincek sploh vozil na rocnem prestavljanju?
Kaki mlinček saj je pa 1,5 160KM... daleč od mlinčkov... pač sem sprobal pa kaj... bistvo je da najlepše se pelje v 7 na 72-75 tempometu na slabih 1,5k obratov z porabo manj kot 3,5l/100
To je mlincek. 1.5...
Če pogledaš boš videl da večina avtov na voljo je med 1 in 2... nad 2 so relativno redki zelo dragi avtomobili...
Mlincki :)
val46 ::
Vsa sporočila v tej temi bi za pobrisat, razen od hojnika in mogoče še enega ali dveh. Ostalo so vse dezinformacije
Tisto tvoje nabijanje spodaj z nekimi porabami na 3km cesti je pa kaj? Igranje bedarij. Pa še si s tem nihče nič ne more pomagat, ker če tisto vzamemo kot relavantno, ni potem nobene veze, ali se voziš v 5 ali v 6. prestavi, kot tudi niso pomembni obrati motorja, ker je poraba glede na to enkrat taka, drugič drugačna. Če bi hotel da bi bilo relavantno, bi tisti tvoji "izračuni" morali biti precej različnejši. Sploh pa, gledat porabo po tovarniško vgrajenemu računalniku na tolk kratkih razdaljah, je čista beadrija. Še v dalšjih razdaljah zna "lagat" za kak liter glede na realnost.
Blinder ::
Tisto nabijanje je bil dober opis procedure, kako primerjat porabo v različnih prestavah, hitrostih. Natančnost rezultatov je bila slaba, bi bilo treba izboljšat test.
Sem pa par let nazaj zbiral podatke o porabi ko sem hodil v službo in nazaj, tako da se je nabralo dosti podatkov. Tisti so bili tudi koerentni, vedno enaki. Pokazali so mi, da moj jtd nima najboljšega izkoristka, ko je "gas" do konca. Dosegal sem boljšo porabo v eni prestavi nižje kot v najvišji možni. To je še vedno pri 70 km/h v klanec pomenilo IV. prestava (od šestih) in V. prestava pri 90 km/h.
Da se dosti podatkov nabrat in analizirat, samo znat je treba, vidiš, da še mene zafrkava procedura
Sem pa par let nazaj zbiral podatke o porabi ko sem hodil v službo in nazaj, tako da se je nabralo dosti podatkov. Tisti so bili tudi koerentni, vedno enaki. Pokazali so mi, da moj jtd nima najboljšega izkoristka, ko je "gas" do konca. Dosegal sem boljšo porabo v eni prestavi nižje kot v najvišji možni. To je še vedno pri 70 km/h v klanec pomenilo IV. prestava (od šestih) in V. prestava pri 90 km/h.
Da se dosti podatkov nabrat in analizirat, samo znat je treba, vidiš, da še mene zafrkava procedura
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Blinder ::
Point te dolge procedure za merit porabo je dobit natančnejši podatek kot odčitat trenutno porabo na računalniku
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
feryz ::
Avto, če je avtomatik, daš v eko mode in se ne rabiš sekirati.
Težko boš naredil karkoli bolje.
Seveda se da, ampak je norost buljiti stalno na števce, da boš privarčeval še dodatnih 50 ml.
Težko boš naredil karkoli bolje.
Seveda se da, ampak je norost buljiti stalno na števce, da boš privarčeval še dodatnih 50 ml.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
val46 ::
feryz...govora je o fiat puntu, s 6 stopenjskim ročnim menjalnikom. Če maš ti formulo od avta, jo zobnik, pardon moped22 nima. Verjemi, če bi jo mel, bi mu liter več na prevoženih 100km ne bi pomenil čisto nič
moped22 ::
tolk v detajle z obrati nebi počel. Da bi pri točno 2000 obrati šaltal. Če kupiš dizla ga kupiš ker je kao varčen in prestaviš kukr pride al je to 1500 al pa 2500 obrati.
Pri 4000 obrati ima max. moč.
Torej bi moral bit varčen če je 1.3, če je za Italjane varčn motor s 5.5l porabe na regionalki potem pač se naj držijo raje testenin, jih niti ne jem....ne da se zavaja o neki čudežni porabi 4 na regionalki s 6 prestavo, mogoče edino iz Benetk do Milana, 110 po AC
Zobnik, ne blodi...Ti je blo že v prejšnji temi povedano, da za puntota 1.3 90KM ima motor največjo moč oz navor pri 1750 vrtljajih...od kje tebi 4000 obratov, mi ni jasno. Ga ni dizla, katerega bi moral terat na 4000 obratih, da bi dal od sebe max.
Sam sem imel čisto isti motor, pa sem mel porabo med 4 in 4,5l. Tako mestno, kot regionalke in AC. Šparal ga nisem, imel sem gume max dimenzije, ki je homologirana(205,45,17) in verjamem da če bi mel original gor, ki so 185 širine, bi pil še kak dcl manj. Tako da, ali resnično ne znaš vozit dizla, ali je morda motor potreben kakega popravila, ali pa voziš z napol praznimi gumami za porabo čez 5,5l na 100km.
Ja dol po dolini je poraba 4.5 realna in tud manj, lahko tud pod 4l, jaz pa govorim o porabi za hribe tist 10% vseh kilometrov, .
V glavnem tud sedaj mi kaže dobre 5l potovalni kljub varčni vožnji, realno potem 6, če tolk laže.
Pač prešvoh motor za v hribe.
Bom seveda zadevo spremljal ampak mislim da bi moral prej vzet tistga 1.9 s 130KM pa bi isto kuril.
Avto, če je avtomatik, daš v eko mode in se ne rabiš sekirati.
Težko boš naredil karkoli bolje.
Seveda se da, ampak je norost buljiti stalno na števce, da boš privarčeval še dodatnih 50 ml.
Pointa vsega tega je je optimalna vožnja, torej ne varčevat in ne dirkat in tud da ne gledaš v tist ekran o porabi, obratih. Dizla kupiš da se voziš z nizko porabo, če ej to 5.5 povprečje sam furaš, ne pa en dizl 1.3 s 6.5 porabe....ker ej pač zgleda za hribe prešvoh za 1200 kg
Okolica LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: moped22 ()
kixs ::
Kakor imas na poti hribe, poraba ne more biti nizka. Tudi z drugim motorjem ali EV-jem ne bi bilo kaj dosti drugace.
moped22 ::
Sem vozil bencinarje poraba okol 6l.
Niso pa bli težki 1200kg, ampak prej kakih 900kg+-
Niso pa bli težki 1200kg, ampak prej kakih 900kg+-
Okolica LJ
Blinder ::
Mogoče bi ravno z EV-ji ali hibridi bilo dosti drugače, ker imajo rekuperacijo. Med bremzanjem Prius shrani približno 2/3 energije v baterijo, ki bi sicer šla v toploto preko zavor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
starfotr ::
Šparaš bremze in regeneriraš da prihraniš neke cente, potem pa menjaš zavorne klešče, diske in ploščice za več 100 eur, ker vse zaradi neuporabe gre v tri krasne.
Vuli ::
tolk v detajle z obrati nebi počel. Da bi pri točno 2000 obrati šaltal. Če kupiš dizla ga kupiš ker je kao varčen in prestaviš kukr pride al je to 1500 al pa 2500 obrati.
Pri 4000 obrati ima max. moč.
Torej bi moral bit varčen če je 1.3, če je za Italjane varčn motor s 5.5l porabe na regionalki potem pač se naj držijo raje testenin, jih niti ne jem....ne da se zavaja o neki čudežni porabi 4 na regionalki s 6 prestavo, mogoče edino iz Benetk do Milana, 110 po AC
Zobnik, ne blodi...Ti je blo že v prejšnji temi povedano, da za puntota 1.3 90KM ima motor največjo moč oz navor pri 1750 vrtljajih...od kje tebi 4000 obratov, mi ni jasno. Ga ni dizla, katerega bi moral terat na 4000 obratih, da bi dal od sebe max.
Sam sem imel čisto isti motor, pa sem mel porabo med 4 in 4,5l. Tako mestno, kot regionalke in AC. Šparal ga nisem, imel sem gume max dimenzije, ki je homologirana(205,45,17) in verjamem da če bi mel original gor, ki so 185 širine, bi pil še kak dcl manj. Tako da, ali resnično ne znaš vozit dizla, ali je morda motor potreben kakega popravila, ali pa voziš z napol praznimi gumami za porabo čez 5,5l na 100km.
je že prav napisal. (za dizle)
največji navor je pri okoli 2000rpm
največja moč KM pa pri ~4000RPM
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vuli ()
hojnikb ::
Stvar je zelo enostavna. Dizlski motor ima največji izkoristek v območju največjega navora (to je tipično med 1500-2000 obrati) in največjega loada. Tam bo taksen motor za dano kWh dela porabu najmanj gorivaEfficiency mapa je za porabo na proizvedeno kWh, nas pa zanima poraba na km. In najnižja poraba na km bo pri vsakem avtu precej nižje od 70-90km/h, nekje 30-50km/h konstantne hitrosti pri najnižjih še vzdržnih obratih (Razen seveda pri hibridu, kjer mašina po defoltu dela pri minimalnem BSFC ali pa sploh ne dela). S Toyotinim hibridom sem na ravnini na razdalji ~15km dosegel porabo 2,7L/100km, hitrosti so bile nekje 30-50km/h.
example ene take efficiency mape.
Da imas potem v praksi najmanjso porabo goriva, pomeni da mors za dani prevozen kilometer porabit karseda malo energije. To pa seveda pomeni smooth pospesevanje (ker sicer pades v tisto območje mape, k je bedn izkoristek) čimmanj uporablat frikcijske zavore in cimbbolj stabilno drzat hitrost.
Pa seveda čimmanj auxility porabnikov; tipočno je to klima
Pri dizlu to pomeni, da najnizjo porabo dosezes med 70-90km/h konstatne hitrosti.
En taksen 1.3jtd, k ga ma OP, se da v praksi v optimalnih pogojih brez tezav spravid pod 3L/100km...
V praksi to ni res. Drzi, da je pri nizjih hitrostih porabiš manj energije na prevozen kilometer (because aero) AMPAK pri nizkih hitrostih je tudi izkoristek motorja precej beden, zato poraba ni nič kaj nizja, ne glede na to da znizujes hitrost. To morda ne velja za hibride (kar si tut sam ugotovil), ker je motor vedno našpanan da deluje karseda velik časa v območju najvišjega BSFC, ampak pri občinem avtu tega luksuza nimas.
Pa še nekaj; 30-50km/h pomeni mestno voznjo. Tako da ze zaradi stop&go narave voznje nemorš met nizke porabe, če imaš običajn avto.
Praksa potem pokaze da je najbolj optimalna poraba ravno pri regionalni voznji oz. v določenih primerih tut AC.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blinder ::
Šparaš bremze in regeneriraš da prihraniš neke cente, potem pa menjaš zavorne klešče, diske in ploščice za več 100 eur, ker vse zaradi neuporabe gre v tri krasne.
še en razlog, za občasno sprovat ABS, kot sem se jaz kregal v neki sosednji temi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
starfotr ::
Nič občasno. To je treba redno, vsak dan.
Kdor si kupuje avto za fjakat z mesto vožnjo, je zgrešil poatno avta.
Kdor si kupuje avto za fjakat z mesto vožnjo, je zgrešil poatno avta.
moped22 ::
saj avto brez težav vleče v hrib tud samo s 2000-2500 obrati, bencinar ne bo.
Pa vseeno so mi eni rekli, da niso varčni motorji....razen če se voziš 50-90 po ravnem brez semaforjev
Pa vseeno so mi eni rekli, da niso varčni motorji....razen če se voziš 50-90 po ravnem brez semaforjev
Okolica LJ
Ahim ::
saj avto brez težav vleče v hrib tud samo s 2000-2500 obrati, bencinar ne bo.
Pa vseeno so mi eni rekli, da niso varčni motorji....razen če se voziš 50-90 po ravnem brez semaforjev
Joj zobnik ... a ce ti jaz recem da dizel ni varcen avto, bos uposteval mene [oziroma tiste tvoje pametnjakovice izza sanka] ali dejansko porabo? Preracunaj v evre in povej ali se vozis ceneje kot na bencin ali ne ... "so mi eni rekli" ...
starfotr ::
Saj na 2k obratov mora vlečt, če ima tam največji navor.
S kakimi dilentati imamo opravka. To je neverjetno.
S kakimi dilentati imamo opravka. To je neverjetno.
Mato989 ::
Stvar je zelo enostavna. Dizlski motor ima največji izkoristek v območju največjega navora (to je tipično med 1500-2000 obrati) in največjega loada. Tam bo taksen motor za dano kWh dela porabu najmanj gorivaEfficiency mapa je za porabo na proizvedeno kWh, nas pa zanima poraba na km. In najnižja poraba na km bo pri vsakem avtu precej nižje od 70-90km/h, nekje 30-50km/h konstantne hitrosti pri najnižjih še vzdržnih obratih (Razen seveda pri hibridu, kjer mašina po defoltu dela pri minimalnem BSFC ali pa sploh ne dela). S Toyotinim hibridom sem na ravnini na razdalji ~15km dosegel porabo 2,7L/100km, hitrosti so bile nekje 30-50km/h.
example ene take efficiency mape.
Da imas potem v praksi najmanjso porabo goriva, pomeni da mors za dani prevozen kilometer porabit karseda malo energije. To pa seveda pomeni smooth pospesevanje (ker sicer pades v tisto območje mape, k je bedn izkoristek) čimmanj uporablat frikcijske zavore in cimbbolj stabilno drzat hitrost.
Pa seveda čimmanj auxility porabnikov; tipočno je to klima
Pri dizlu to pomeni, da najnizjo porabo dosezes med 70-90km/h konstatne hitrosti.
En taksen 1.3jtd, k ga ma OP, se da v praksi v optimalnih pogojih brez tezav spravid pod 3L/100km...
V praksi to ni res. Drzi, da je pri nizjih hitrostih porabiš manj energije na prevozen kilometer (because aero) AMPAK pri nizkih hitrostih je tudi izkoristek motorja precej beden, zato poraba ni nič kaj nizja, ne glede na to da znizujes hitrost. To morda ne velja za hibride (kar si tut sam ugotovil), ker je motor vedno našpanan da deluje karseda velik časa v območju najvišjega BSFC, ampak pri občinem avtu tega luksuza nimas.
Pa še nekaj; 30-50km/h pomeni mestno voznjo. Tako da ze zaradi stop&go narave voznje nemorš met nizke porabe, če imaš običajn avto.
Praksa potem pokaze da je najbolj optimalna poraba ravno pri regionalni voznji oz. v določenih primerih tut AC.
Meni praksa na bencinarju kaze da najlepse peljem avtomatika ce pospesim na 77km na h da prestavi v 7mo prestavo pol pa tempiram 70 ko se ne preklopi nazaj v 6to in ce se peljem 70 po ravnem v 7mi zere manj klt 3.5l na 100
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Fak, eni kupujejo avte zato, da jih tempirajo na 3,5l/100 km!
Drugi jih kupujemo zato, da se vozimo z njimi in kolikor se da, pri tem uživamo.
Drugi jih kupujemo zato, da se vozimo z njimi in kolikor se da, pri tem uživamo.
moped22 ::
Zato me vleče nazaj na plin, tist je letel ko raketa.
Poraba dizla 6.5l, bencinar 6l.
Problem je v dizlu pretežak, prešvoh kljub temu da vleče v hribe, se matra in zato poraba poskoči. Dol v dolin ni problem, je lepa poraba 3-4l če hočeš
saj avto brez težav vleče v hrib tud samo s 2000-2500 obrati, bencinar ne bo.
Pa vseeno so mi eni rekli, da niso varčni motorji....razen če se voziš 50-90 po ravnem brez semaforjev
Joj zobnik ... a ce ti jaz recem da dizel ni varcen avto, bos uposteval mene [oziroma tiste tvoje pametnjakovice izza sanka] ali dejansko porabo? Preracunaj v evre in povej ali se vozis ceneje kot na bencin ali ne ... "so mi eni rekli" ...
Poraba dizla 6.5l, bencinar 6l.
Problem je v dizlu pretežak, prešvoh kljub temu da vleče v hribe, se matra in zato poraba poskoči. Dol v dolin ni problem, je lepa poraba 3-4l če hočeš
Okolica LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: moped22 ()
Buggy ::
Fak, eni kupujejo avte zato, da jih tempirajo na 3,5l/100 km!
Drugi jih kupujemo zato, da se vozimo z njimi in kolikor se da, pri tem uživamo.
take paciente imamo na cestah ja...po moznosti med voznjo se gledajo na kaksen ekran, ce vozi zadost varcno, za njim pa kolone... buh pomagej.
@OP. dizel se obicajno vozi optimalno z manj obrati kot bencinar a z ustreznim prestavnim razmerjem, da se motor ne matra, kar pa verjetno sam opazis na voznji. Konstantno pospesevenje in zaviranje za razliko od predvidevanja in zvezne voznje ti porabo povecuje. Poraba je odvisna od tega na kaksni cesti si...ovinkasta cesta v hrib ni isto kot voznja po ravninah dravskega polja in ne primerjaj zadev. Avtomobili imajo razlicna menjalna razmerja zato v kateri brzini kdo vozi ni merilo. To je to...ne rabis ostalega palamudenja.
feryz ::
No, saj če sem čisto pošten, vsake kvatre tudi jaz gledam, da vozim tako, da avto čim manj porabi. Vsakič, ko indikator kilometrov že nekaj časa kaže še 0 km na razpolago. Takrat sem pošteno moker in zelo previdno tapkam po pedalu za gas.
Ampak takoj po obisku pumpe, imam spet gas do poda.
Če kaj sovražim, je obisk pumpe. Pa ne zaradi denarja, za to se mi fučka, enostavno se mi gnusi stran vreči tiste 3 do 4 minute.
Ampak takoj po obisku pumpe, imam spet gas do poda.
Če kaj sovražim, je obisk pumpe. Pa ne zaradi denarja, za to se mi fučka, enostavno se mi gnusi stran vreči tiste 3 do 4 minute.
TonyTony ::
Vrsto let se vozil na bencin, dizla še ne, razen v tistih časih ko smo golf 2 dizle vozil....zato nekak vajen tud dizla stiskat na 4000 obrati+ (tu ma max. moč 90km je 1.3 JTD).
3/4 tanka in 500km (možno da kazalec narobe kaže, bom natočil in preračunal na roke....not gre okol 45l nafte. Poraba okol 6l ne po potovalnem izkljulčno regionalna, brez mestne z dodatki hribov.
Ima turbo luknjo nekje pri 1600 obrati, šele nad 1800 začne vlečt.
Če mogoče kdo ve kako je najboljš ga vozit, da bo nižja poraba in da ne bo to kak penzion vožnja z ovirami na cest.
Najcenejše bo, če greš nazaj na moped.
Ahim ::
No, saj če sem čisto pošten, vsake kvatre tudi jaz gledam, da vozim tako, da avto čim manj porabi. Vsakič, ko indikator kilometrov že nekaj časa kaže še 0 km na razpolago. Takrat sem pošteno moker in zelo previdno tapkam po pedalu za gas.
Ampak takoj po obisku pumpe, imam spet gas do poda.
Če kaj sovražim, je obisk pumpe. Pa ne zaradi denarja, za to se mi fučka, enostavno se mi gnusi stran vreči tiste 3 do 4 minute.
Ce bi imel denar, bi si lahko privoscil nekoga, ki bi ti skrbel za avto - tudi da je natankan
starfotr ::
No, saj če sem čisto pošten, vsake kvatre tudi jaz gledam, da vozim tako, da avto čim manj porabi. Vsakič, ko indikator kilometrov že nekaj časa kaže še 0 km na razpolago. Takrat sem pošteno moker in zelo previdno tapkam po pedalu za gas.
Ampak takoj po obisku pumpe, imam spet gas do poda.
Če kaj sovražim, je obisk pumpe. Pa ne zaradi denarja, za to se mi fučka, enostavno se mi gnusi stran vreči tiste 3 do 4 minute.
Tipičen revež (finančni in v duhu), ki vozi predrag avto za svoje finančne sposobnosti in si ne more privoščit avta z voznikom. Tako se mora sam ukvarjat z vsem in nekaj palamudi.
moped22 ::
Vrsto let se vozil na bencin, dizla še ne, razen v tistih časih ko smo golf 2 dizle vozil....zato nekak vajen tud dizla stiskat na 4000 obrati+ (tu ma max. moč 90km je 1.3 JTD).
3/4 tanka in 500km (možno da kazalec narobe kaže, bom natočil in preračunal na roke....not gre okol 45l nafte. Poraba okol 6l ne po potovalnem izkljulčno regionalna, brez mestne z dodatki hribov.
Ima turbo luknjo nekje pri 1600 obrati, šele nad 1800 začne vlečt.
Če mogoče kdo ve kako je najboljš ga vozit, da bo nižja poraba in da ne bo to kak penzion vožnja z ovirami na cest.
Najcenejše bo, če greš nazaj na moped.
Če znaš razmišljat moped mam že sedaj na 4 kolesih
Okolica LJ
Kripto mesi ::
Moped aka zobnik aka alpine aka 10 drugih računov, ti rajši povej zakaj pišeš z več računov hkrati.
mancini ::
Meni praksa na bencinarju kaze da najlepse peljem avtomatika ce pospesim na 77km na h da prestavi v 7mo prestavo pol pa tempiram 70 ko se ne preklopi nazaj v 6to in ce se peljem 70 po ravnem v 7mi zere manj klt 3.5l na 100
Se en ki vozi vedno in povsod 70. A ti ni jasno da si ovira na cesti. Pa pelji vsaj 80. Ti bomo teh par centov vsak mesec tukaj zbrali in ti jih poslali
moped22 ::
Kripto mesi je izjavil:
Moped aka zobnik aka alpine aka 10 drugih računov, ti rajši povej zakaj pišeš z več računov hkrati.
bolezen administratorjev da ti ne pustijo odpirat novo temo, pol pa drugač ne gre kot nov uporabn.ime
Bolezen je hudič.
Bolezen moderatorjev, administratorjev je hudič ja
Okolica LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: moped22 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59776 (10453) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109891 (68773) | Berserker |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34347 (29947) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199781 (164794) | Spajky |