» »

Kako dizla vozit z nizko porabo

Kako dizla vozit z nizko porabo

1 2
3
4

Kalibri ::

Kakšen moped imaš?

jest10 ::

Problem bo pri tebi.
Kup računov po raznih forumih. Le zakaj si blokiran/onemogočen.

zobnik ::

Nič nisem blokiran, samo novih tem ne morem odpriat
Se prav 1-2-5 politik za*ebe vse krivi se potem ljudi, tako kot povod drugje kriv cesar, kriva čistilka, kriva med.sestra, sam ostali ne

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Kalibri ::

zobnik je izjavil:

Nič nisem blokiran, samo novih tem ne morem odpriat
Se prav 1-2-5 politik za*ebe vse krivi se potem ljudi, tako kot povod drugje kriv cesar, kriva čistilka, kriva med.sestra, sam ostali ne

Ne pozabit zdravnikov.

hojnikb ::

moped22 je izjavil:

Zato me vleče nazaj na plin, tist je letel ko raketa.

Ahim je izjavil:

moped22 je izjavil:

saj avto brez težav vleče v hrib tud samo s 2000-2500 obrati, bencinar ne bo.
Pa vseeno so mi eni rekli, da niso varčni motorji....razen če se voziš 50-90 po ravnem brez semaforjev

Joj zobnik ... a ce ti jaz recem da dizel ni varcen avto, bos uposteval mene [oziroma tiste tvoje pametnjakovice izza sanka] ali dejansko porabo? Preracunaj v evre in povej ali se vozis ceneje kot na bencin ali ne ... "so mi eni rekli" ... :O



Poraba dizla 6.5l, bencinar 6l.
Problem je v dizlu pretežak, prešvoh kljub temu da vleče v hribe, se matra in zato poraba poskoči. Dol v dolin ni problem, je lepa poraba 3-4l če hočeš

če vozis oba avta enako, potem bo razlika bistveno večja, sploh pri teh malih starih shitboxih.

Tvoj clio ti pač ni pil 6litrov, k si ga teral po hribih. Ampak enkrat k si pač se lepo vozu in računal porabo, je pil 6 litrov in je to to po tvoje.

Tko da čimprej prodaj tega dizla, na se kaksnega cliota zmontiraj plin in ne brukaj vsak dan z novo temo.

/thread
#brezpodpisa

zobnik ::

saj ga mam delujočga na plin, ker sem ga tolk dolg časa rihtal da je vžgal in delal kot mora
Da pa bi dizl pil 6l+ si pa tud mislu nisem, razen če se zmotu, ker se izključno voz po regionalki, brez mestne brez AC.

feryz ::

starfotr je izjavil:

Tipičen revež (finančni in v duhu), ki vozi predrag avto za svoje finančne sposobnosti in si ne more privoščit avta z voznikom. Tako se mora sam ukvarjat z vsem in nekaj palamudi.
Lahko bi vedel, da se avtu z voznikom reče taksi.
Mislim da si že toliko star, da bi ti bilo vsaj to jasno.

zobnik ::

Nov izračun, umirjena vožnja po regionalki kot penzič stil do 100km/h: 4.6l/100km izračunano na točenje ne po potovalnem (ta itak laže), spraznem, nafilam polno.
A bivši plinaš, max.8l pa blokada je pela, letel ko raketa, speljevanje na full, po taki ceni plina, stroški nekje 6-7 evrov/100km.
Tko da plin bo za mene vedno zakon zadeva, v Italiji, Turčiji jih majo na milijone predelanih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

kixs ::

Penzic in po regionalki do 100km/h ne gre ravno skupaj. Oni se bolj okoli 60-70 drzijo.

DamijanD ::

pa še skoz naselje isto 60-70 - v bistvu od štarta do cilja 60-70:D

Jazon ::

Znamka pa Toyota...

še rek obstaja: Na začetku vsake kolone je Toyota.

zobnik ::

Tastari znajo dobr vozt, sploh ko pogledaš ko se kje ustavjo in grejo ven

Blinder ::

Kaj si zelel s tem povedat?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zobnik ::

se prav ni nič narobe če se dizla voz s 1500-2000 obrati in se ga občasno prtisne?
Ker to pri plinu nebi sploh šlo nikamor, deluje kot vlak.

kgtjera ::

se prav ni nič narobe če se dizla voz s 1500-2000 obrati in se ga občasno prtisne?


Nekako tako vozil 20 let, brez problemov...

hamez66 ::

zobnik je izjavil:

se prav ni nič narobe če se dizla voz s 1500-2000 obrati in se ga občasno prtisne?
Ker to pri plinu nebi sploh šlo nikamor, deluje kot vlak.



Včasih je treba v višje obrate, da "počistiš" EGR ventil, vsaj tako mi je bilo rečeno. :D

Blinder ::

to je neka legenda, ki si jo je izmislil nekdo za šankom
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Blinder ::

Tako, kot zanimivost, za mojega JTD sem kupil drugi najcenejši EGR (poimenovan AGR pri Fiatu), stal je 45 € in po petih letih še vedno dela.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::

BiTdi-ja saltam nekje pri 4000 obratih, ce sem na manulacu in se igram z obvolansim prestavljanjem, torej men za EGR ni skbeti al kwaj :))
Na 1500 obratih bi se mi ga smililo vozit ;)

Blinder ::

Super, zdej povej še, ko0liko goriva privarčuješ na ta način ;((
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

hojnikb ::

Buggy je izjavil:

BiTdi-ja saltam nekje pri 4000 obratih, ce sem na manulacu in se igram z obvolansim prestavljanjem, torej men za EGR ni skbeti al kwaj :))
Na 1500 obratih bi se mi ga smililo vozit ;)


pa glih pr 1500 bi se najbols počutu, vsaj če cruisas...

Večji obrati bolj uničujejo motor, kot manjsi...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Buggy ()

Buggy ::


pa glih pr 1500 bi se najbols počutu, vsaj če cruisas...

Večji obrati bolj uničujejo motor, kot manjsi...


Moj avto dvomim, da bi se bolje pocutil, jaz pa vsekakor ne. Kot se nekaterim zdi cudno, eni v voznji (regionalka) pac uzivamo. Avta nisem kupil zato da bom z njim sparal (kar je itaq oksimoron) tisti deci ali liter, ob tem pa zavestno naredil z voznjo pod delovnimi obrati za katere je bil motor narejen, se dodatno skodo na DPF, EGR in vztrajniku.
Voznja v visjih obratih ustrezno ogretega motorja (olje nad 80 stopinj) je kar se obrabe tice, prdec v veter napram temu, kako opazam paciente speljevati z mrzlimi avtomobili ali po teranju pregrete turbine avto ugasnejo pred ostarijo, pa fuknejo kljuc na sank...lol.

Se boljsi so pa mescani z jajcanjem in teranjem od semaforja do semaforja po mestih in nikoli popolnoma ogretim motorjem na delovno temperaturo.

To se je za vprasat, kje je sparanje? Pri litru goriva ali na dragih komponentah avtomobila, ki ga ne znate vozit, ceprav mislite kako uslugo mu delate. Pa olja ne pozabit zamenjat sele takrat ko vam lucka gori, pa v Leclerc ga pejte iskat FFS ;((

Sicer pa so te teme na ST ze tako dolgocasne in prezvecene, da je groza.
@hojnik to ni letelo nate ampak na temo, ki je polna enih "super nasvetov"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

hojnikb ::

. Avta nisem kupil zato da bom z njim sparal (kar je itaq oksimoron) tisti


Zakaj si potem kupo delovni stroj aka dizl?

Bi bil 2.0TSI boljsi option, pa se tunable je kr fajn.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

Ma, ker si ti ti bom povedal. Z Matjazem (RSR) sva prijatelja in ker se Insignia 4x4 2.0turbo cipana na 265KM in predelana na plin pocasi blizala 300kkm je blo treba najti nekaj novega.

Sem sel do njega in zelo jasno vprasal. Rabim nekaj 4X4 z isto ali vec moci, ki bo zihr zdrzalo 300kkm brez nekih pretresov ter da bo poraba (v eur) nekje na nivoju trenutne na lpg ;)

Kot kandidat je bil najboljsi BiTdi 240PS, ki je varno tunable na 300.
Motor je bil samo v Tiguanu, ki je takoj odpadel ker SUV sovrazim, Arteon, ki je bil z vso opremo (kar sem hotel) predrag pa se bolj okoren za ovinke je, Passat (sploh Rline kic)ima ze vsako tele, Alltrack s tem motorjem je bil pa potem za vukojebino cista logicna izbira ;)

Skratka kupoval sem motor in kar je prislo okol njega ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

kgtjera ::

BiTdi-ja saltam nekje pri 4000 obratih, ce sem na manulacu in se igram z obvolansim prestavljanjem, torej men za EGR ni skbeti al kwaj :))
Na 1500 obratih bi se mi ga smililo vozit ;)


Buggy je izjavil:


pa glih pr 1500 bi se najbols počutu, vsaj če cruisas...

Večji obrati bolj uničujejo motor, kot manjsi...


Moj avto dvomim, da bi se bolje pocutil, jaz pa vsekakor ne. Kot se nekaterim zdi cudno, eni v voznji (regionalka) pac uzivamo. Avta nisem kupil zato da bom z njim sparal (kar je itaq oksimoron) tisti deci ali liter, ob tem pa zavestno naredil z voznjo pod delovnimi obrati za katere je bil motor narejen, se dodatno skodo na DPF, EGR in vztrajniku.
Voznja v visjih obratih ustrezno ogretega motorja (olje nad 80 stopinj) je kar se obrabe tice, prdec v veter napram temu, kako opazam paciente speljevati z mrzlimi avtomobili ali po teranju pregrete turbine avto ugasnejo pred ostarijo, pa fuknejo kljuc na sank...lol.

Se boljsi so pa mescani z jajcanjem in teranjem od semaforja do semaforja po mestih in nikoli popolnoma ogretim motorjem na delovno temperaturo.

To se je za vprasat, kje je sparanje? Pri litru goriva ali na dragih komponentah avtomobila, ki ga ne znate vozit, ceprav mislite kako uslugo mu delate. Pa olja ne pozabit zamenjat sele takrat ko vam lucka gori, pa v Leclerc ga pejte iskat FFS ;((

Sicer pa so te teme na ST ze tako dolgocasne in prezvecene, da je groza.
@hojnik to ni letelo nate ampak na temo, ki je polna enih "super nasvetov"


Jst ne vem kako ti voziš ali kakšnga dizla maš, pri 4500 obratov ima večina dizlov že rdeče obarvan merilnik in definitivno to ni dobro za motor...

Kalibri ::

Je razlika pri 4500 pri bencincu in dizlu?

val46 ::

Ne, skoraj nobene. No razen te, da pri bencinu se ori teh obratih komaj dobo začne veselje, medtem ko pri dizlu, mu že hoče bate ven pometat!

kgtjera ::

Točno tako; za bencinarja je 4500 še normalno oz. se (odvisno od avta) območje max obratov začne pri 6500, pri dizlu pa se maximalni obrati (odvisno od avta) začnejo pri 4500.

pri bencinu se ori teh obratih komaj dobo začne veselje, medtem ko pri dizlu, mu že hoče bate ven pometat!

Kalibri ::

Bolj v smislu, zakaj je pri istih obratih dobro za bencinarja, ne pa za dizla. Kompresija?

DamijanD ::

mislim da je samo zgorevanje počasnejše in da nima nekega smisla it v prevelike obrate, ker "prehitevaš ogenj". Če se ne motim je en moj imel blokado pri 4700 - 4800 (sem ugotovil med prehitevanjem)

Blinder ::

Teža bata? Hod bata?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Motion ::

kgtjera je izjavil:

Točno tako; za bencinarja je 4500 še normalno oz. se (odvisno od avta) območje max obratov začne pri 6500, pri dizlu pa se maximalni obrati (odvisno od avta) začnejo pri 4500.

pri bencinu se ori teh obratih komaj dobo začne veselje, medtem ko pri dizlu, mu že hoče bate ven pometat!

Če govorimo o atmosfercih, Turbinci se vozijo podobno tako dizli kot bencinarji. Vidim doma ko mam 1.6 tdi in 1,2 Tce. Bencinarja ni potrebno spravljat čez 3.5k obratov sploh.

zobnik ::

da se vozi s 1500-2000 obrati zato pa dvomasni vztrajniki crkujejo, pravjo mehaniki da je treba z mal več obrati šaltat.

Blinder ::

"pravijo mehaniki"
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Motion ::

Sej ma prav. Kdaj tudi se mi neda šaltat v vešjo prestavo pa pospešujem od nizkih obratov gor. Pa pri določeni obrtih (za bit okrog 1500) sliših ko pride motor v resonanco. Načeloma naj bi se izogibal temu.

Blinder ::

resonanca se dogaja takrat ja. Ampak ali to vpliva na življenjsko dobo (dvomasnega) vztrajnika?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

kixs ::

Avtomatik ti enako salta tudi pri "nizkih" obratih.

DamijanD ::

avtomatiku ni v interesu dolgoživost kosov :D
Zakaj naj bi bilo 2000 boljše kot 1500 za vztrajnik?

Blinder ::

Vsaka stvar ima lastno frekvenco. Šolski primer je gugalnica za otroke: če potiskaš človeka na gugalnici s tapravo frekvenco boš lahko nadaljeval ali povečal guganje, če boš potisnil v nepravem trenutku boš zmanjševal hitrost guganja.
Po mojih izkušnjah je pri avtih ta lastna frekvenca nekje med 1200 in 1400 rpm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Motion ::

Blinder je izjavil:

resonanca se dogaja takrat ja. Ampak ali to vpliva na življenjsko dobo (dvomasnega) vztrajnika?

Bi reku da čimmanj vibracij boljše za vztrajnik, oziroma nevem kaj koristi avtu če je podvržen večjim vibracijak kot običajno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

kgtjera ::

Pa sj slišiš motor in menjaš po feelingu, ne vem kje je problem. Dizla res ni težko vozit z nizko porabo. Boljše vprašanje bi bilo kako vozit atmosferskega bencinarja z nizko porabo in da se kam premakne; posebno po mestu kjer ti 1. in 2. pijeta tudi 20 litrov. Turbo-motorjev in dizlov res ni problem vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kgtjera ()

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

da se vozi s 1500-2000 obrati zato pa dvomasni vztrajniki crkujejo, pravjo mehaniki da je treba z mal več obrati šaltat.


pravljice za lahko noč...

Motion je izjavil:

Blinder je izjavil:

resonanca se dogaja takrat ja. Ampak ali to vpliva na življenjsko dobo (dvomasnega) vztrajnika?

Bi reku da čimmanj vibracij boljše za vztrajnik, oziroma nevem kaj koristi avtu če je podvržen večjim vibracijak kot običajno.


DMF je ravno zato tam, da asorbira vibracije motorja. Nekaj zato, da teb ne trese v kabino, nekaj pa tudi za to, da je to bolj blagodejno za ojnične lezaje v motorju (zato delat konverzijo na single mass ni pametna ideja) in na menjalnik.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Če se komu da brat, če se ne pa zapri temo.


Prevozil prvih 5000km, kukr se govori, piše da so 1.3 dizli varčni se s tem ne more strinjat. Res mogoče varčni na ravnem sploh regionalka 50-70 kuri lahko 4l brez težav do 1800 obratov a mora bit cesta brez hribov
90km 1.3 jtd v puntu grande, poraba povprečna 5.5l. Res da ga ne šparam, ker drugače avto tak ne gre v hribe gor... in da ga ne vozim do 2000 obratov, ampak tud na 3000 obratov in več se poraba še mal dvigne na skoraj 6l.
Gledal spletno stan porabe in majo tud ostali povprečje nekje 5.5l.

Najbolj me pa pač moti, da so mi bencianrji 1.2 in 1.5,,,,,6l kurli za isti stil vožnje okoli 6l tud 5.5l clio 1.2 58km brez problema.

Kaj je potem pointa dizla, ker ga vozim po 15 letih prvič prišparaš pri teh mlinčkih bolj malo oz nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

hojnikb ::

Fora je, da bo poraba dizla pri večjih avtih z več konji še vedno opazno nizja kot z bencinarji. Če imaš eno 2 tone tezko krave z 200 konji, bo bencinar pil opazno več, pa če hočeš ali nočeš.
#brezpodpisa

Blinder ::

Lahko, da je kaj narobe s tvojim avtom. Star je že. Kakšno dimenzijo pnevmatik imaš?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Nwm kako se vozi, da s temi bencinskimi shitboxi fura porabo 6litrov, z dizlom pa 5,5l?

Mislim da tle ni problem, da 1.3jtd pije preveč (ker vsaka mašina bo pila, če ga boš teru v hrib in ga vozu kot highstrung bencinarja, čeprav je dizl) ampak kako se človek voz, da mu bencinski shitbox pije tolk malo?

zobnik se je ze v startu zajebu, k je kupo jtd, namesto klasičnega 1.9TDIja. Slednjega bi lahko kamot fural na odpadno olje, fritezo itd. Pa bi bil cost goriva praktično nič.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mirator ::

No, jaz sem imel kar dolgo bencinarje, pri katerih mi ni bila poraba nikoli pod 10. Sedaj z dieslom pa se mi giblje okoli 6. Je pa res, da imam kar težko nogo.

wcpapir ::

Stara f11 s 450kkm cipirana pod kozolcem 250k nazaj poraba na 6,6 še nisem videl.

BCSman ::

Nesmiselno primerjanje kakšna majhna razlika v porabi je med dizlom in bencinarjem, če se ta oseba vozi samo po vaških cestah 50-70 km/h. Če vključimo še da je 80% relacije avtocesta, bo dizel ostal na 5 litrih povprečja, bencinar bo pa prilezel na 8.

val46 ::

Evo, to kar je BCSman napisal, je točno to. Razlike po teh lokalnih cestah, sploh v hribih, kjer moraš tudi takega dizla "terat", da kam prideš v primerjavi z bencinarjem ne bo...oziroma bo, ampak ne tolk opazna. Pri dnevno kaj pa vem 100km AC in povprečni hitosti 120km/h+ bo pa za kake dva tri litre razlike. Bolj mi je pa tisto zanimivo ja, kako je pri enem cliotu, sploh z nogo na gasu in visokimi obrati, lohk mel porabo po teh hribovitih cestah 5.5l. To mi je večja znanstvena fantastika, kot pa da pije 1.3jtd tolk nafte.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36359756 (10433) hojnikb
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109878 (68760) Berserker
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15034334 (29934) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743199710 (164723) Spajky

Več podobnih tem