» »

Gonja proti mobilnosti

Gonja proti mobilnosti

««
10 / 11
»»

svecka ::

Pri naši firmi z več kot 2000 zaposlenimi pri MOL niso imeli posluha, da bi potegnili traso, da bi avtobus pripeljal iz P+R direkt tud pred firmo, kejr je že obstoječa postaja ampak drugih dveh trol. Nope, Jankovič hoče kuverto pod mizo. LPP in nasploh celoten javni rpevoz je čist v kur** da niti izven mesta ne moreš parkirat in se peljat do službe s trolo KER NE OBSTAJA TROLA. Najboljše mesto !

starfotr ::

Za 2k ljudi, bi lahko že bus najeli/kupili.

svecka ::

Ga imamo privat za tiste ki se so od daleč (loški potok recimo). Samo kaj bomo za vseh 2000 ljudi avtobus najel, da bo iz vse slovenije se vozili (drgač je 3k zaposlenih). Razmišljal mal z glavo!!!! Ni računice za 2 osebi da jih pobere privat avtobus.

SLOVENIJA NI LJUBLJANA, DAJTE SI ŽE V GLAVO TO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svecka ()

starfotr ::

Hotel si samo od P+R do firme. Kaj sedaj bluziš?

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Hotel si samo od P+R do firme. Kaj sedaj bluziš?

P+R se placa in cena vkljucuje parking ter prevoz. Zakaj bi placal isto vsoto za zgolj P in nato privat placal/organiziral se R?

starfotr ::

Pa parkiraj drugje v LJ za 1,2 eur na dan.

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Pa parkiraj drugje v LJ za 1,2 eur na dan.

Kje pa (ranga jurja vozil)?

starfotr ::

Ob 3h zjutraj je vse prazno. Vsi P+R. Plačaš P+R parkirišče do polnoči.

Sicer pa to, kje bo folk pustil 1 do 2 toni pleha ni ne moj problem, ne tvoj, ne problem firme ali pa občine.

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Ob 3h zjutraj je vse prazno. Vsi P+R. Plačaš P+R parkirišče do polnoči.

Sicer pa to, kje bo folk pustil 1 do 2 toni pleha ni ne moj problem, ne tvoj, ne problem firme ali pa občine.

Se strinjam. Ampak firma je dala prosnjo za uvedbo avtobusne linije, katera je padla na gluha ušesa.

Drugace se pa res ne sekiram za guzvo v LJ. Danes sem bil zjutraj tam, pa je promet potekal presenetljivo tekoce. Izola - ukc 1h15m (parkiran - parkiran).

starfotr ::

Ne vem od kdaj je občina dolžna vsaki prošnji ugodit. Pa naj bo to občan ali pa firma.

Lowink ::

Železna srajca prevoza moa bit prevetrena. Vsake toliko. Avtomobil predstavlja "večinsko" udobje, proti vtež obstaja, nekateri boste verjetno presenečeni že samo s poiskusom uporabe e-bicikla, do razdalje, kjer udobje in čas potovanja ne predstavlja bistvene razlike.

ZveeZ ::

starfotr je izjavil:

Ne vem od kdaj je občina dolžna vsaki prošnji ugodit. Pa naj bo to občan ali pa firma.

Sicer ne poznam kaksno progo in termine so imeli v mislih ampak 1k-2k potnikov dnevno se ne zavrne kar tako. To je ogromna kolicina ljudi za eno samo linijo.

starfotr ::

Saj si rekel, da ni toliko parkirišč.

Sicer pa ni jim treba, očitno. Imajo dovolj dela, zgleda.

ZveeZ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Pa parkiraj drugje v LJ za 1,2 eur na dan.

Kje pa (ranga jurja vozil)?

Quazza ::

ZveeZ je izjavil:

Drugace se pa res ne sekiram za guzvo v LJ. Danes sem bil zjutraj tam, pa je promet potekal presenetljivo tekoce. Izola - ukc 1h15m (parkiran - parkiran).


Zanimivo, zakaj se ti zdi, da te je sploh kdo vprašal, kakšen se ti zdi promet v Ljubljani. Tvoj kraj je Izola, mnenja dajaj o tam, za Ljubljano bomo pa pač domačini presodili, ali se nam zdi promet sporen ali ne.

Razen tega, sem bil prejšen teden v Izoli in je bil promet obupen, tako, da je nujno, da se jo celotno naredi za peš cono.

svecka ::

starfotr je izjavil:

Hotel si samo od P+R do firme. Kaj sedaj bluziš?


ne obstja P+R zraven. Razen če se voziš čez celo ljubljano z trolo, kar pa pomeni 1 uro trolanja. Nimaš pojma.

Quazza ::

driver_x je izjavil:

Evo, to je tudi ena od posledic politike centralizacije. A to te pa ne moti?


Politike centralizacije ni, si pa razni fašisti radi iščejo izgovor za lastno nesposobnost oz. da ne rečem nesposobnost lokalnih veljakov, da bi naredili lokalno okolje bolj podjetnikom prijazno.

Razlog pa je, politika drobljenja slovenije na mini občine (ta politika pa za razliko od "centralizacijskega izgovora" luzerjev) zares obstaja, kjer je vsaka mini občina popolnoma nezanimiva za podjetnike. Če bi se združili v pokrajine, bi bistveno več dosegli, ampak tega pa provincialne politične stranke ne bojo dovilile, jim gre preveč lepo na račun mini občin s funkcionarskimi plačami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quazza ()

Quazza ::

driver_x je izjavil:

Jaz sem si za ceno malo boljšega stanovanja v Ljubljani naredil hišo s 450 kv. metri nekje v okolici.


No temu jaz rečem zares neumna poteza.

Prvič je hiša veliko prevelika, in ti bo samo nepotreben strošek - večje pač ni nujno boljše.

Drugič, z avtobusom se boš prej kot slej vozil do Ljubljane in po Ljubljani.

Slaba odločitev, očitno nisi sposoben predvidevati niti za nekaj let naprej.

svecka ::

Quazza je izjavil:

driver_x je izjavil:

Jaz sem si za ceno malo boljšega stanovanja v Ljubljani naredil hišo s 450 kv. metri nekje v okolici.


No temu jaz rečem zares neumna poteza.

Prvič je hiša veliko prevelika, in ti bo samo nepotreben strošek - večje pač ni nujno boljše.

Drugič, z avtobusom se boš prej kot slej vozil do Ljubljane in po Ljubljani.

Slaba odločitev, očitno nisi sposoben predvidevati niti za nekaj let naprej.


če maš 5 otrok je še premajhna. Ti si nerazgldan.

Quazza ::

svecka je izjavil:

Quazza je izjavil:

driver_x je izjavil:

Jaz sem si za ceno malo boljšega stanovanja v Ljubljani naredil hišo s 450 kv. metri nekje v okolici.


No temu jaz rečem zares neumna poteza.

Prvič je hiša veliko prevelika, in ti bo samo nepotreben strošek - večje pač ni nujno boljše.

Drugič, z avtobusom se boš prej kot slej vozil do Ljubljane in po Ljubljani.

Slaba odločitev, očitno nisi sposoben predvidevati niti za nekaj let naprej.


če maš 5 otrok je še premajhna. Ti si nerazgldan.


Ja, se je marsikomu, ki je postavljal zgradbe za naslednje generacije, že zelo splačalo, ko s penzijo niti ogrevati ne more. Ampak nima veze, tvoj problem.

cvalsr ::

Sem za 'eko', toda po zdravi kmečki pameti!
Posebna, najbolj zahojena in najmanj razgledana zvrst ekofašistov pa so prometni fašisti. Ki bi prepovedali praktično vse, (česar slučajno sami ne rabijo), čeprav ljudje zaradi tega sploh ne bi mogli na šiht, do zdravnika ali pa samo nekam na obisk, industrija bi obstala in trgovine bi bile prazne.

Quazza ::

cvalsr je izjavil:

Sem za 'eko', toda po zdravi kmečki pameti!
Posebna, najbolj zahojena in najmanj razgledana zvrst ekofašistov pa so prometni fašisti. Ki bi prepovedali praktično vse, (česar slučajno sami ne rabijo), čeprav ljudje zaradi tega sploh ne bi mogli na šiht, do zdravnika ali pa samo nekam na obisk, industrija bi obstala in trgovine bi bile prazne.


Še tebi razložim, onesnaženje, ki ga delajo avtomobili so manjši del problema in tehnično rešljiv. 82.25 hektarjev avtomobilov, ki se vsako jutro nabere v Ljubljani (oz. 115 hektarjev površin, ki jih rabijo za parkiranje), pa je rešljiv samo z zaračunavanjem vožnje po Ljubljani (z dovolj visoko postavko, da je preveč za vsakdanje preseravanje) in na račun tega krepitvijo javnega prometa, ki bi zamenjal nepotrebno gužvanje v avtomobilih.

Vse kar si sicer navedel kot problem, je rešljivo:
- šiht, industrija - P+R in z avtobusom
- zdravnika - plačaš takso, se po praktično praznih cestah pelješ do ukc in ti tam vrnejo denar, za vse ne nujne primere, P+R in z avtobusom
- trgovine, P+R in z avtobusom, cone trgovskih centrov se izvzame, s kamerami in prepoznavo tablic zelo preprosto za kontrolirat

Ne pozabit, da je včasih Ljubljana funkcionirala na tak način, tako, da je strašenje, da se ne da, čista neumnost pravih prometnih fašistov, da ne rečem lenih gnilob - tistih za volanom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quazza ()

Pithlit ::

Quazza je izjavil:

82.25 hektarjev avtomobilov, ki se vsako jutro nabere v Ljubljani

Zakaj se lažeš?

Mimogrede, prenapihnjena gospodična ima (razen nekaterih storitev ki jih ponuja izključno UKCLJ) vse na dosegu roke.

Jaz ne grem z avtom v Ljubljano, ti pa ne iz Ljubljane? Dil? Tud v UKCLJ sem že šla v kombinaciji z vlakom in peš (kot sem rekla, prekolesarila in prepešačila sem več Ljubljane kot ti).
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Quazza ::

Pithlit je izjavil:

Quazza je izjavil:

82.25 hektarjev avtomobilov, ki se vsako jutro nabere v Ljubljani

Zakaj se lažeš?


Lažeš kvečemu ti, podatki so javni, sama si preračunaj, matematika je precej eksaktna znanost, boš hitro dokazala napako v izračunu.

Pithlit je izjavil:

Mimogrede, prenapihnjena gospodična ima (razen nekaterih storitev ki jih ponuja izključno UKCLJ) vse na dosegu roke.

Zakaj bi me to moralo zanimati v kakršnikoli obliki?

Pithlit je izjavil:

Jaz ne grem z avtom v Ljubljano, ti pa ne iz Ljubljane? Dil? Tud v UKCLJ sem že šla v kombinaciji z vlakom in peš (kot sem rekla, prekolesarila in prepešačila sem več Ljubljane kot ti).


Ne, tebi bomo zaračunali obisk Ljubljane z avtomobilom ali boš šla na avtobus, jaz pa bom naredil enako, ko vaša občina stori enako. Namreč za državne ceste jaz še vedno odvajam davke in so ravno toliko moje kot tvoje, občinske pa krije občina in davki stanujočih tam, skratka tvoji predlogi so pač neki žalostni poizkusi najti vsaj nekaj.

Sploh ne vem zakaj se pizdiš, že leta ti zastonj krijemo tvojo vožnjo in vzdržujemo ceste zate zastonj, a zdaj je pa nekaj narobe, ko ste se tako namnožili, da je postalo nevzdržno? Pizdi čez ostalih 100.000 dnevnih migrantov, ki so ustvarili to situacijo, ne čez mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quazza ()

starfotr ::

cvalsr je izjavil:

Sem za 'eko', toda po zdravi kmečki pameti!
Posebna, najbolj zahojena in najmanj razgledana zvrst ekofašistov pa so prometni fašisti. Ki bi prepovedali praktično vse, (česar slučajno sami ne rabijo), čeprav ljudje zaradi tega sploh ne bi mogli na šiht, do zdravnika ali pa samo nekam na obisk, industrija bi obstala in trgovine bi bile prazne.


Tole me spominja na kmete. Oni pesticidom, herbicidom, fungicidom in podobnim govorijo, da so to zdravila za rastlino.

In oni so sicer za naravo, vendar bi si malo odžagali vejo na kateri sedimo vsi.

Quazza ::

Mimogrede, glede omejitve uporabe avtomobilov (tudi EV) se strinja z mano tudi stroka. Ravnokar izdana knjiga dr. Dušana Pluta, Eknjiga: Ekosistemska Družbena Ureditev, da si ne bo kdo mislil, da bo temu ušel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quazza ()

Pithlit ::

Quazza je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Quazza je izjavil:

82.25 hektarjev avtomobilov, ki se vsako jutro nabere v Ljubljani

Zakaj se laĚŞeĚĄ?


La̪e̥ kveĨemu ti, podatki so javni, sama si preraĨunaj, matematika je precej eksaktna znanost, bo̥ hitro dokazala napako v izraĨunu.

91k jih pride v notranjsko regijo (ne v Ljubljano), 23k jih gre ven. Torej 68k ljudi. Tako da se ̪e v ̥tartu la̪e̥. Od tega jih ne pride vsak s svojim avtom (tudi ne gre vsak s svojim avtom ven). Dejmo bit konzervativni pa reĨt da se jih 20% ne vozi s svojim avtom (po mojem je ta odstotek sicer vi̥ji). Torej se na notranjsko zgrne slabih 73k ljudi, ven jih gre pa slabih 19k ljudi.

Na notranjsko se torej zgrne nekje 54k avtomobilov ekstra. To je pol od tvojih bluzenj samo za Ljubljano. Pa recimo da jih samo 10% od teh ne gre v Ljubljano... Je to manj kot 49k avtomobilov v sami Ljubljani.

Lahko pa mirne du̥e predpostavljamo da dnevno Ljubljano zapusti veĨ ljubljanskih turistov z avtomobili kot se turistov z avtomobili pojavi v Ljubljani.

Ergo: laĚŞeĚĄ hitreje kot lahko misliĚĄ.
Life is as complicated as we make it...

Quazza ::

Pithlit je izjavil:

Quazza je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Quazza je izjavil:

82.25 hektarjev avtomobilov, ki se vsako jutro nabere v Ljubljani

Zakaj se laĚŞeĚĄ?


La̪e̥ kveĨemu ti, podatki so javni, sama si preraĨunaj, matematika je precej eksaktna znanost, bo̥ hitro dokazala napako v izraĨunu.

91k jih pride v notranjsko regijo (ne v Ljubljano), 23k jih gre ven. Torej 68k ljudi. Tako da se ̪e v ̥tartu la̪e̥. Od tega jih ne pride vsak s svojim avtom (tudi ne gre vsak s svojim avtom ven). Dejmo bit konzervativni pa reĨt da se jih 20% ne vozi s svojim avtom (po mojem je ta odstotek sicer vi̥ji). Torej se na notranjsko zgrne slabih 73k ljudi, ven jih gre pa slabih 19k ljudi.

Na notranjsko se torej zgrne nekje 54k avtomobilov ekstra. To je pol od tvojih bluzenj samo za Ljubljano. Pa recimo da jih samo 10% od teh ne gre v Ljubljano... Je to manj kot 49k avtomobilov v sami Ljubljani.

Lahko pa mirne du̥e predpostavljamo da dnevno Ljubljano zapusti veĨ ljubljanskih turistov z avtomobili kot se turistov z avtomobili pojavi v Ljubljani.

Ergo: laĚŞeĚĄ hitreje kot lahko misliĚĄ.


No le izračunaj kvadraturo. Pa upoštevaj še velikost parkirnega prostora. A če namesto številk rečem ogromni in kvadratni kilometri bo zadostilo tvoji pikolovski dušici? Spremeni še vedno nič.

Tule lahko številke dobiš, seveda jih je danes več:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quazza ()

Pithlit ::

Izvoli matematičar. Kar izvoli.
Life is as complicated as we make it...

Quazza ::

Pithlit je izjavil:

Izvoli matematičar. Kar izvoli.

Ne rabim, pač tisto tvoje pikolovstvo je nepomembno, tudi, če vzamem tvojo polovično številko gre še zmeraj za kvadratne kilometre avtomobilov, že en je preveč.

Mimogrede, lahko si ogledaš Plutovo knjigo, kjer si boš lahko prebrala pribljižno kakšna prihodnost te čaka s svojim avtomobilom, trenutno je to najbolj updatano znanstveno delo, ki se ga bo uporabljalo pri vseh okoljskih ukrepih v prihodnosti Slovenije. Mogoče kmalu dobiš medmestni avtobus.

Quazza je izjavil:

Ravnokar izdana knjiga dr. Dušana Pluta, Eknjiga: Ekosistemska Družbena Ureditev, da si ne bo kdo mislil, da bo temu ušel.


Z avtomobili bo, v tem obsegu, ne glede kako pizdite počasi konec. Kaj mislite, kaj bo prej, vegetarianstvo ali zmanjšana vožnja z avtomobili?

Zanimiv podatke iz knjige, če bi se cel svet obnašal kot Slovenci, bi rabili planet velikosti treh Zemelj, da pokrije naš pretirano uživaški stil življenja.

Pa neoliberalizmu se tudi ekološko majejo stebri, ampak to pa že vemo, mar ne? Da neskončna rast v omejenem sistemu ni možna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quazza ()

Pithlit ::

Quazza je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Izvoli matematičar. Kar izvoli.

Ne rabim, pač tisto tvoje pikolovstvo je nepomembno, tudi, če vzamem tvojo polovično številko gre še zmeraj za kvadratne kilometre avtomobilov, že en je preveč.

Mimogrede, lahko si ogledaš Plutovo knjigo, kjer si boš lahko prebrala pribljižno kakšna prihodnost te čaka s svojim avtomobilom, trenutno je to najbolj updatano znanstveno delo, ki se ga bo uporabljalo pri vseh okoljskih ukrepih v Sloveniji. Mogoče kmalu dobiš medmestni avtobus.

Quazza je izjavil:

Ravnokar izdana knjiga dr. Dušana Pluta, Eknjiga: Ekosistemska Družbena Ureditev, da si ne bo kdo mislil, da bo temu ušel.


Z avtomobili bo, v tem obsegu, ne glede kako pizdite počasi konec.

Zanimiv podatke iz knjige, če bi se cel svet obnašal kot Slovenci, bi rabili planet velikosti treh Zemelj, da pokrije naš pretirano uživaški stil življenja.

Aja, ne rabiš? Prav bom jaz. Ti bluziš o 115 hektarov. Ker pač jebeni migranti k mi parkplace kradejo!!11. Izračun pa pokaže 62,1. Tko da fuck you in tvojo lažnivo rit. Matematika je simpl.

V resnici je hektarov še manj ker so parkplaci v realnosti manjši od 11.5kvadrata. Poleg tega se marsikje parkplace delajo ali v globino (posledično izgube tvojega preljubega prostora ni), ali v višino (kjer je izguba prostora minimalna - tudi ker se garažne hiše pogosto najdejo nad trgovinami).

Zdej pa hit nov profil narest, da lahko svojo sramoto vsaj za par minut prikriješ.
Life is as complicated as we make it...

Magic1 ::

Seveda:)) Najbolje da Hrvati in Italjani prepovedo avtomobile. Bo potem sploh veliko turistov in delovne sile. Vsak petek nam avtocesto zabijejo Romuni in podobno, ki gredo dam iz Italije.
Magic

starfotr ::

Sicer pa počasi se cel razvit svet rotira proti avtom.

In mi upam da ne bomo izjema. Glede na to, da je Slovenija precej majhna, bi to lahko speljali še hitreje kot ostali.

Države v razvoju pa pač gredo s koles na avte (npr. Kitajci). Ko bodo spoznali svojo napako, bodo pa šli zopet na kolesa.

starfotr ::

Ker je avto alfa in omega. Kot traktor, nepremičnina in podobno.

Magic1 ::

Kaj pa če bi se dovolilo vozit z avtom le delovni populaciji? Torej le tistim, ki trenutno prispevajo družbi? Sej ima star fotr v penziji čas se s zjahanim kolkom furat s javnim prevozom.
Magic

ZveeZ ::

Magic1 je izjavil:

Kaj pa če bi se dovolilo vozit z avtom le delovni populaciji? Torej le tistim, ki trenutno prispevajo družbi? Sej ima star fotr v penziji čas se s zjahanim kolkom furat s javnim prevozom.

Poleg tega imajo penzionisti zastonj javni prevoz.
Le zakaj se te opcije ne ponudi tistim, ki se vsakodnevno guzvajo do sluzbe?

sci3nc3 ::

Jaz bi vsakega, ki ima v žepu vozniški izpit, vsake 3 leta poklical na "obnovitveni" test: Ponovno boš rešil test iz cestno-prometnih predpisov, šel na poligon in opravil XY ur vožnje v različnih pogojih in ob prisotnosti inštruktorja. Če boš vse zadovoljivo opravil, ti vozniški izpit podaljšam za 3 leta, nato se spet vidimo. Če takega testa ne opraviš zadostno, te samo še pospremim do najbližje avtobusne postaje.

Vsakodnevno na cesti videvam nevarne šoferje in prepričan sem, da jih kar lep odsotek takega "obnovitvenega" testa ne bi opravilo zadostno. Tako bi se hitro videla dejanska potreba po javnem prevozu in hkrati zagotovil lažji prehod na alternativne oblike mobilnosti (nekako je treba priti v službo in če ostaneš brez izpita, je tudi avtobus dober).

mRhcPf ::

ja, spravi v zakon...

njyngs ::

sci3nc3 je izjavil:

Jaz bi vsakega, ki ima v žepu vozniški izpit, vsake 3 leta poklical na "obnovitveni" test: Ponovno boš rešil test iz cestno-prometnih predpisov, šel na poligon in opravil XY ur vožnje v različnih pogojih in ob prisotnosti inštruktorja. Če boš vse zadovoljivo opravil, ti vozniški izpit podaljšam za 3 leta, nato se spet vidimo. Če takega testa ne opraviš zadostno, te samo še pospremim do najbližje avtobusne postaje.

Vsakodnevno na cesti videvam nevarne šoferje in prepričan sem, da jih kar lep odsotek takega "obnovitvenega" testa ne bi opravilo zadostno. Tako bi se hitro videla dejanska potreba po javnem prevozu in hkrati zagotovil lažji prehod na alternativne oblike mobilnosti (nekako je treba priti v službo in če ostaneš brez izpita, je tudi avtobus dober).

Haha kak butast predlog. Ja, ker zagotovo bodo med tistim testom pisali po telefonu, vozili skozi rumene/rdeče, parkirali na pločnike. To je isto kot da na napovedanem radarskem maratonu policije tisti dan ni nobenega, ki pelje prehitro in potem rečemo "vsi se vozijo po omejitvah!" :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

m0LN4r ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

trancer01 je izjavil:

Avte je treba prepovedati, prav tako traktorje, tovornjake, letala, ladje, mopede, vse z motorjem na notranje ali zunanje izgorevanje. Prepovedati je treba tudi meso, gnojila, škropiva, CO2, kurjenje premoga, jedrsko energijo. Zmanjšati je treba porabo elektrike na nivo iz leta 1890 in ves svet pokriti z vetrnicami in sončnicami. Nato je treba prepovedati tudi vse izstrelitve raket v vesolje. Ko to izvedemo, bo na Zemlji raj.


Si boste pa nabrali kar nekaj medalj, mar ne?


Fancy phrasing
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Jnou ::

Ti ekofašisti kot je tale trol tukaj v resnici samo škodujejo gibanju proti avtom, ki ga podpirajo. Mislim, da ga ni človeka, ki mu ob prebiranju te teme ne gre zelo na živce ignoriranje dejanskih problemov, ki jih posamezniki vzpostavljajo. Sicer je ta forumski trol seveda popolnoma nepomemben, se pa na ravni države oz. sveta dela podobno tako kot je bilo tisto Golobovo tipanje pred par dnevi z to novico o prepovedih in plačevanju itd. Take zadeve bodo le obrnile ljudstvo proti tej agendi in bo vse skupaj težje izpeljati kljub temu, da se verjetno vsi strinjamo, da bi raje čistejši zrak in bolj pretočne ceste. Ampak ne z prepovedmi in jebanjem v glavo običajnega človeka medtem ko nad tabo leti privat avion politika, ki te v dežju z dvema otrokoma pošlje na kolo češ da drugače ne gre.

m0LN4r ::

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:

Pwoob!Sloob je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Zakaj bi bilo treba ljudem zastrupljati uporabo avtomobilov, da bi se posluževali javnega prevoza? Odgovor je enostaven in logičen - ker...


duši ljubljano in upočasnjuje javni prevoz, ki bi bil bolj učinkovit, kot avtomobili zdaj, v kolikor na cesti ne bi bilo avtomobilov. Rešitev: odstranimo jih iz cest z zaračunavanjemu uvoza v Ljubljano, kjer bo tisti, ki nujno "mora" z avtom v Ljubljano, lahko še vedno šel, vsem ostalim, ki jim pa ni treba in lahko Ljubljano razbremenijo s svojim prestopom na javni potniški promet ter ga naredijo zaradi tega mnogo hitrejšega, pa daje iniciativo, da prišparajo, če res storijo tako.

Napačen pristop. Naredi javni prevoz bistveno boljši in si zmagal.

Točno to zagovarjam. In dokler se ne znebimo avtomobilov, ki upočasnujejo avtobuse iz cest, ga ne moremo narediti boljšega.

Ocitno ni interesa v to smer oz. drugace povedano, za teh par snezinkic in klosarjev na busu se ne bo svet obracal v nasprotno smer.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

Jp, današnje snežinke od staršev in otrok, dež in sneg jih paralizira.

A vam niso starši nikoli govorili o tem, kako se gazi po snegu do šole?

Saj res, današnje razvajene snežinke zjebe že 1 mm snega in postanejo povsem izgubljeni.

Treba je ceste splužit in posušit s fenom, da snržinkam ne dela preglavic.

Nihče ne bi nič prepovedal. Samo omejitev bi morali nastavit in dovolj visoke kazni in zapreti nekaj ključnih cest pa bi se samo od sebe uredilo.

Prepovedal bi edino le vožnjo in ustavljanje za potrebe prevoza otrok v šole. Za nalašč bi vzpostavil mesto za ustavljanje na 500 m oddaljeni lokaciji, pri šoli pa postavil policaje vsak dan in samo dajal kazni. Da gledam prizore, kot je tale, se mi kar temno naredi pred očmi.

https://www.youtube.com/shorts/DiU319V4...

m0LN4r ::

starfotr je izjavil:

Jp, današnje snežinke od staršev in otrok, dež in sneg jih paralizira.

A vam niso starši nikoli govorili o tem, kako se gazi po snegu do šole?

Saj res, današnje razvajene snežinke zjebe že 1 mm snega in postanejo povsem izgubljeni.

Treba je ceste splužit in posušit s fenom, da snržinkam ne dela preglavic.

Nihče ne bi nič prepovedal. Samo omejitev bi morali nastavit in dovolj visoke kazni in zapreti nekaj ključnih cest pa bi se samo od sebe uredilo.

Prepovedal bi edino le vožnjo in ustavljanje za potrebe prevoza otrok v šole. Za nalašč bi vzpostavil mesto za ustavljanje na 500 m oddaljeni lokaciji, pri šoli pa postavil policaje vsak dan in samo dajal kazni. Da gledam prizore, kot je tale, se mi kar temno naredi pred očmi.

https://www.youtube.com/shorts/DiU319V4...

Problem vecine Slovenskih mest je, da je glavna cesta oz. prometni tok speljan cez sredino mesta.
Celo imas scenarije, kjer so mesta med sabo povezana z eno glavno cesto, ki pelje skozi sredisce.
Tako, da teh glavnih prometnih in tranzitnih poti ne mores prevec omejevati in zapirati, dokler ni postavljena nova cesta, ki pelje mimo mesta/naselja.

Zal.

PS: Ce za trenutek pozabimo LJ
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

cvalsr ::

Svečka: Od P+R do vaše firme, 2000 ljudi. Čez prst se jih bo torej 1500 iz treh drugih smeri Slovenije vozilo okoli Ljubljane po obvoznici do tega konkretnega P+R na 'vašo' trolo? Ni najbolje premišljeno, pa Opankovićeva kuverta gor ali dol.

LeQuack ::

Saj lahko delajo od doma.
Quack !

Magic1 ::

Znotraj obvoznice imaš kup industrijskih con. Večina jih je praktično na obvoznici in v njih so načeloma parkirišča. P+R so okoli cele obvoznice. Torej potrebujemo le boljšo obvoznico ter boljše in hitrejše povezave iz P+R parkirišč po mestu.
Tropasovnica okoli mesta bi močno povečala pretočnost, manj zastojev, manj osnaževanja. Sanjat, da se folk ne bo fural z avti do Lj., je utopično. Ni alternative. Lahko pa se uredi, da večina ne rine notranjost.
Pa par izvozov/uvozov na severni obvoznici je katastrofalnih in že sama zasnova povzroča zastoje.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Hangman ::

Kakšne pa so kaj razmere s prometom v ZDA?

Par dni nazaj sem na TV poslušal Slovenca, ki občasno dela v New York City. Menda je za prevoz na sestanek na drugo stran mesta poklical taksi, zunaj pa ga je pričakala konjska vprega / kočija. Se tudi čez lužo probajo losat avtomobilov? Zakaj bi te sicer čez milijonsko mesto peljali konji?

NYC je sicer poznan po tem, da večina ljudi nima avtov, ampak po mestu potujejo z raznimi podzemnimi in mestnimi avtobusi. Kako pa je v ostalih ameriških velemestih?

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Colt1911 ::

Večina jih je rumenih , če ti to kaj pove.:D

m0LN4r ::



Rumeni? Mislis indijance?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
10 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
56263741 (24887) deco16
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930664 (20750) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580303 (69712) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132694 (27095) BigWhale

Več podobnih tem