» »

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ

««
9 / 12
»»

kamiKaZaA ::

Kawhi je izjavil:


Predvem je treba obdavčiti vsa stanovanja po tržni ceni. Pol boste pa Ljubljančani plesali...

+1

Točno to. Naj bo enoten davek 0,25% za stanovanja do 100.000€. 0,50% za stanovanja od 100.000€ do 250.000€. 0,75% za stanovanja od 250.000€ do 500.000€ in 1% vrednosti stanovanja letno za stanovanja/hiše nad 500.000€ vrednosti. In naj se potem razbremenijo obdavčitve plač. Točno taksna je praksa nepremičninskega davka v Franciji, Španiji, Ameriki...

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

Kawhi je izjavil:


Predvem je treba obdavčiti vsa stanovanja po tržni ceni. Pol boste pa Ljubljančani plesali...

+1

Točno to. Naj bo enoten davek 0,25% za stanovanja do 100.000EUR. 0,50% za stanovanja od 100.000EUR do 250.000EUR. 0,75% za stanovanja od 250.000EUR do 500.000EUR in 1% vrednosti stanovanja letno za stanovanja/hiše nad 500.000EUR vrednosti. In naj se potem razbremenijo obdavčitve plač. Točno taksna je praksa nepremičninskega davka v Franciji, Španiji, Ameriki...


Ja, samo dokler se ukine socialne transferje. Oz. tako kot v tujini plačuje davek od dohodka namesto občini prebivališča, občini dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

Kawhi ::

Kaj imajo socialni prispevki z davkom na nepremičnine? Se boš že sprijaznil, življenje pri koritu pač stane. 10jurjev na leto nepremičninskega davka boš pa ja plačal. Veš kolk novih busov se bo lahko kupilo iz tega denarja ki ga boste ljubljančani plačali. Mala cena za višjo kakovost življenja v Ljubljani.

kovuty ::

Kawhi je izjavil:

Kaj imajo socialni prispevki z davkom na nepremičnine? Se boš že sprijaznil, življenje pri koritu pač stane. 10jurjev na leto nepremičninskega davka boš pa ja plačal. Veš kolk novih busov se bo lahko kupilo iz tega denarja ki ga boste ljubljančani plačali. Mala cena za višjo kakovost življenja v Ljubljani.

Ker je strošek, ki ga je treba znižati. Če se plačuje toliko davka na stanovanja, je nujno, da ta davek pride v žepe delovnih ljudi.

Kawhi ::

kovuty je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Kaj imajo socialni prispevki z davkom na nepremičnine? Se boš že sprijaznil, življenje pri koritu pač stane. 10jurjev na leto nepremičninskega davka boš pa ja plačal. Veš kolk novih busov se bo lahko kupilo iz tega denarja ki ga boste ljubljančani plačali. Mala cena za višjo kakovost življenja v Ljubljani.

Ker je strošek, ki ga je treba znižati. Če se plačuje toliko davka na stanovanja, je nujno, da ta davek pride v žepe delovnih ljudi.


Kaj bluziš, na račun tvojega plačanega davka se lahko lepo razbremenijo plače. 2% od tržne cene boš pa ja plačal. Jaz bi sicer obdavčil z 5% nad 500k. Tisti ki si lahko privošči 500k nepremičnino, ali pa jo je podedoval kot ti, naj pač plača.

kovuty ::

Kawhi je izjavil:

kovuty je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Kaj imajo socialni prispevki z davkom na nepremičnine? Se boš že sprijaznil, življenje pri koritu pač stane. 10jurjev na leto nepremičninskega davka boš pa ja plačal. Veš kolk novih busov se bo lahko kupilo iz tega denarja ki ga boste ljubljančani plačali. Mala cena za višjo kakovost življenja v Ljubljani.

Ker je strošek, ki ga je treba znižati. Če se plačuje toliko davka na stanovanja, je nujno, da ta davek pride v žepe delovnih ljudi.


Kaj bluziš, na račun tvojega plačanega davka se lahko lepo razbremenijo plače. 2% od tržne cene boš pa ja plačal. Jaz bi sicer obdavčil z 5% nad 500k. Tisti ki si lahko privošči 500k nepremičnino, ali pa jo je podedoval kot ti, naj pač plača.


Prav, le daj na referendum, meni je vseeno. Za cestninjenje občinskih cest ne rabimo referenduma. Samo županov odlok je dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

trancer01 ::

Rešitev je prepoved avtomobilskega prometa!>:D

Kawhi ::

kovuty je izjavil:

Kawhi je izjavil:

kovuty je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Kaj imajo socialni prispevki z davkom na nepremičnine? Se boš že sprijaznil, življenje pri koritu pač stane. 10jurjev na leto nepremičninskega davka boš pa ja plačal. Veš kolk novih busov se bo lahko kupilo iz tega denarja ki ga boste ljubljančani plačali. Mala cena za višjo kakovost življenja v Ljubljani.

Ker je strošek, ki ga je treba znižati. Če se plačuje toliko davka na stanovanja, je nujno, da ta davek pride v žepe delovnih ljudi.


Kaj bluziš, na račun tvojega plačanega davka se lahko lepo razbremenijo plače. 2% od tržne cene boš pa ja plačal. Jaz bi sicer obdavčil z 5% nad 500k. Tisti ki si lahko privošči 500k nepremičnino, ali pa jo je podedoval kot ti, naj pač plača.


Prav, le daj na referendum, meni je vseeno. Za cestninjenje občinskih cest ne rabimo referenduma. Samo županov odlok je dovolj.


Kakšen referendum luba duša, referendum o davkih je no go.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: kovuty ()

LeQuack ::

"Nekatera nemška mesta prebivalcem ponujajo brezplačen javni prevoz. A zato se morajo odpovedati svojemu vozniškemu dovoljenju, poroča EuroNews. Če predajo svoje vozniško dovoljenje, dobijo neomejen brezplačen dostop do vseh sredstev javnega prevoza v okrožju. Tisti, ki se zato odločijo, tako dobijo brezplačno vozovnico 'Deutschladticket', ki v povprečju stane 49 evrov. "

https://www.caszazemljo.si/trajnostno/p...
Quack !

kovuty ::

Kawhi je izjavil:

Kakšen referendum luba duša, referendum o davkih je no go.

Vem, zato se ti pa režim :)) Si le dojel. :)) Da sploh ne omenjam, da so cene stanovanj fantastično poskočile 80km okrog Ljubljane in good luck zbrati glasove.


trancer01 je izjavil:

Rešitev je prepoved avtomobilskega prometa!>:D


Ne rabiš:

- znotraj obvoznice so vse ceste občinske, tudi vpadnice, tako, da se jih da, po vzoru Logarske doline in Stare Fužine (Bohinj), cestniniti - Zoki je bil pameten in je obvoznice prevzev od DARSa.
- celotna Ljubljana je pokrita s kamerami na križiščih, tako, da ni izvedljivo, da bi se peljal kamorkoli, brez, da ti vsaj ena ujame tablico in jo OCRja
- mehanizem zaračunavanja kazni in izterjave ima Ljubljana že urejen preko mestnega redarstva
- za plačevanje parkirnin in mestnih prevozov ima Ljubljana že infrastrukturo in Urbano
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
- zdravstveni domovi in UKC imajo informacijski sistem, ki se ga poveže z bazo OCRjev, enako storitve na ministerstvih (in še kje, če je potrebno), da lahko plačano cestnino povrnejo v primeru nujne uporabe osebnega vozila
- cestnine se direktno vloži v širjenje LPP voznega parka (že danes okrog 500 vozil), frekventnosti voženj in širjenje prog

Skratka gre za minimalne spremembe, priklop OCRja tablic na skupno bazo, razširitev Urbane na plačilo številk na tablicah in izklop OCRja na nekaterih lokacijah kot je BTC, Rudnik,... in neposredne dovozne ceste, morda še postavitev znakov.

Ljubljančani lahko svoje avtomobile prijavijo, da se vmes prehodno obdobje treh mesecev in to je to. Izvedljivo v enem letu, vzporedno pa se razširi P+R sistem. Gospodarska vozila se na dnevni ravni vnašajo v sistem zastonj.

Ni več gužve, nepotrebnega onesnaževanja in LPP je učinkovit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

trancer01 ::

Seveda rabiš! Tako rešiš vse prometne težave najhitreje in najenostavneje.

kovuty ::

trancer01 je izjavil:

Seveda rabiš! Tako rešiš vse prometne težave najhitreje in najenostavneje.

Meni je prav. ;) Omenjam samo, da ni neke nujne potrebe, dovolj je, da se reši preseravanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kamiKaZaA ::

Moj primer avto vs. javni prevoz.

Do službe imam z avtom 7-8 minut. Z javnim prevozom morem enkrat prestopiti in čakati naslednji bus. Bus vozi na 20 minut. Enkrat sem si računal za vožnjo do službe in nazaj z busom bi porabil cca. 2,5 uri na dan z busom s tem da bi še moral hoditi 2x peš po cca. 10 minut. Z avtom opravim isto pot do službe in nazaj v največ 20 minutah.

Tako, da pri meni bo vedno avto na 1. mestu, ker bi z javnim prevozom dnedno izugbil več kot 2 uri prostega časa. Kdo mi bo to plačal, da se mi bo splačalo z javnim prometom v službo? >:D

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

Moj primer avto vs. javni prevoz.

Prav imaš. Tvoj primer. Me ne zanima, nimaš občinske volilne pravice.


kamiKaZaA je izjavil:

Kdo mi bo to plačal, da se mi bo splačalo z javnim prometom v službo? >:D

Pač ne boš šel v službo?! In?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kamiKaZaA ::

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

...


Kar tolaži se. Ampak zelo resno mislim.

In nagradno vprašanje, zakaj si je Zoki nakopal stroške in od DARSa prevzel vse Ljubljanske vpadnice (kot edine neobčinske ceste, ki so bile v Ljubljani), ki jih mora zdaj vzdrževati?


No le razmisli, saj ti bo potegnilo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kamiKaZaA ::

Kaj je trolček? Kaj ti misliš, da samo vi imate neobčinske ceste, katere morate vzdrževati? Tudi v Mariboru smo pred parimi leti dobili državno obvoznico do pesniškega rondoja v občinsko last (z razlogom, ker smo tako hoteli). Ne vem, kaj te muči? Vem pa, da trolaš v eno. ;)

kovuty ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

Mato989 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Kawhi je izjavil:


Predvem je treba obdavčiti vsa stanovanja po tržni ceni. Pol boste pa Ljubljančani plesali...

+1

Točno to. Naj bo enoten davek 0,25% za stanovanja do 100.000€. 0,50% za stanovanja od 100.000€ do 250.000€. 0,75% za stanovanja od 250.000€ do 500.000€ in 1% vrednosti stanovanja letno za stanovanja/hiše nad 500.000€ vrednosti. In naj se potem razbremenijo obdavčitve plač. Točno taksna je praksa nepremičninskega davka v Franciji, Španiji, Ameriki...



Zakaj spet neki progresivni DEBILNI razredi?

Davek naj bo (1% od vrednosti) enoten brez olajšav za KATERIKOLI znesek... torej za

1. Vse nepremičnine
2. Vsa zazidljiva nepozidana zemljišča (če v 2 letih od uvedbe ni pozidano se dovoljenje ukine in vrne v kmetijsko)
3. Vse trgovske centre, poslovne prostore, cerkve, ipd...

Naj bo ta davek NE GLEDE na število prijavljenih in česarkoli!!!!


Potem pa uredit davčno olajšavo in olajšavo prispevkov za vse plače med minimalcem in 2,5x minimalca da boš dobil pri teh plačah od 100EUR (minimalec) do 220EUR (2,5x minimalca) več na mesec NETO

To pomeni da če bi 2 na minimalcu imela bajto vredno 200k nekje, bi fasala 2k davka letno, na minimalcu pa bi dobila 12x 100EUR neto več

Penziči in kdorkoli ne more plačevat se jih sicer ne deložira ampak ko umrejo gre to na dražbo namesto dedičem, razen če dediči plačajo ves davek in zamudne obresti državi...

Enostavno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

Kaj je trolček? Kaj ti misliš, da samo vi imate neobčinske ceste, katere morate vzdrževati? Tudi v Mariboru smo pred parimi leti dobili državno obvoznico do pesniškega rondoja v občinsko last (z razlogom, ker smo tako hoteli). Ne vem, kaj te muči? Vem pa, da trolaš v eno. ;)

Lepo, da jih imate, in? Kaj si hotel povedati?

Še enkrat, vidim, da si bolj počasne sorte, alkohol skuril možgane, ne?

Zoki je vzel vse vpadnice v Ljubljano, kot edine DRŽAVNE ceste v Ljubljani, od DARSa (ki je plačeval njihovo vzdrževanje), v občinsko last. Da jih zdaj vzdržuje Ljubljana.

V svoj letno miljonski strošek. Sebi v škodo. Tega običajno ne narediš, mar ne? Sploh Zoki ne...

Zakaj je to naredil, kaj praviš? Se marsikateremu možgansko mrtvemu zdi neumna poteza, mar ne, zakaj bi vzdrževal cesto, ki jo je prej država in si nakopal stroške?

No napni možgančke, kaj je s tem dobil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

Utk ::

Več možnosti za zapravljat več denarja kjer bo pobral 10%.

kovuty ::

Utk je izjavil:

Več možnosti za zapravljat več denarja kjer bo pobral 10%.

Zakaj, če bojo lahko vozniki osebnih avtomobilov plačali 20 eurov cestnine kar je absolutno več denarja. ;) Pa še ljubljančani mu bojo dali dosmrtni naziv maršala (twitotu pa ne, čeprav bi ubijal zanj).

Ampak bedastemu anticepilcu sem hotel pustiti, da sam pride do tega, da je teren že pripravljen. In večji del infrastrukture tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:


Zakaj spet neki progresivni DEBILNI razredi?

Davek naj bo (1% od vrednosti) enoten brez olajšav za KATERIKOLI znesek... torej za

1. Vse nepremičnine
2. Vsa zazidljiva nepozidana zemljišča (če v 2 letih od uvedbe ni pozidano se dovoljenje ukine in vrne v kmetijsko)
3. Vse trgovske centre, poslovne prostore, cerkve, ipd...

Naj bo ta davek NE GLEDE na število prijavljenih in česarkoli!!!!


Potem pa uredit davčno olajšavo in olajšavo prispevkov za vse plače med minimalcem in 2,5x minimalca da boš dobil pri teh plačah od 100EUR (minimalec) do 220EUR (2,5x minimalca) več na mesec NETO

To pomeni da če bi 2 na minimalcu imela bajto vredno 200k nekje, bi fasala 2k davka letno, na minimalcu pa bi dobila 12x 100EUR neto več

Penziči in kdorkoli ne more plačevat se jih sicer ne deložira ampak ko umrejo gre to na dražbo namesto dedičem, razen če dediči plačajo ves davek in zamudne obresti državi...

Enostavno.

+1

Se v celoti strinjam. Problem je, ker na koncu bo prišel ta davek po nekem čudnem ključu, a na koncu ne bodo razbremenili plač. Še več. Še kakšno državno agencijo več bodo odprli LJ, da se bo še več ljudi dnevno vozilo v LJ. ;)

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Zakaj spet neki progresivni DEBILNI razredi?

Davek naj bo (1% od vrednosti) enoten brez olajšav za KATERIKOLI znesek... torej za

1. Vse nepremičnine
2. Vsa zazidljiva nepozidana zemljišča (če v 2 letih od uvedbe ni pozidano se dovoljenje ukine in vrne v kmetijsko)
3. Vse trgovske centre, poslovne prostore, cerkve, ipd...

Naj bo ta davek NE GLEDE na število prijavljenih in česarkoli!!!!


Potem pa uredit davčno olajšavo in olajšavo prispevkov za vse plače med minimalcem in 2,5x minimalca da boš dobil pri teh plačah od 100EUR (minimalec) do 220EUR (2,5x minimalca) več na mesec NETO

To pomeni da če bi 2 na minimalcu imela bajto vredno 200k nekje, bi fasala 2k davka letno, na minimalcu pa bi dobila 12x 100EUR neto več

Penziči in kdorkoli ne more plačevat se jih sicer ne deložira ampak ko umrejo gre to na dražbo namesto dedičem, razen če dediči plačajo ves davek in zamudne obresti državi...

Enostavno.

+1

Se v celoti strinjam. Problem je, ker na koncu bo prišel ta davek po nekem čudnem ključu, a na koncu ne bodo razbremenili plač. Še več. Še kakšno državno agencijo več bodo odprli LJ, da se bo še več ljudi dnevno vozilo v LJ. ;)


Zaradi mene se lahko oba fašista strinjata v karkoli hočeta. Le pripravita referendum, pravljičarja. :)) :)) :))

Zanimivo, da štajerski primitivci vedno, na realen in očiten načrt, pridejo z nekimi pravljicami in si izmišljujejo leteče slone ipd.

Ne vem, a ste vsi na igli?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kamiKaZaA ::

kovuty je izjavil:

Utk je izjavil:

Več možnosti za zapravljat več denarja kjer bo pobral 10%.

Zakaj, če bojo lahko vozniki osebnih avtomobilov plačali 20 eurov cestnine kar je absolutno več denarja. ;) Pa še ljubljančani mu bojo dali dosmrtni naziv maršala (twitotu pa ne, čeprav bi ubijal zanj).

Ampak bedastemu anticepilcu sem hotel pustiti, da sam pride do tega, da je teren že pripravljen. In večji del infrastrukture tudi.

Sem ti že napisal, da je rešitev v decentralizaciji in da če to kar ti pišeš sprejmejo bodo nepremičnine v LJ poletele v nebo, ceste pa ne bodo nič kaj bolj prazne, ker bo teh več 10.000 novih prišlekov po novem Ljubljančanov, si bo kupilo nepremičnino v LJ in za njih se ta vstopnina po tvojem predlogu ne bo pobirala.

Torej kaj boš s tem rešil? Nič. Čisto nič. ;)

Vem, da to bučko ne moreš dopovedati. In glavni problem, katerega ti omenjaš je ravno v centralizaciji in rešitev je samo v decentralizaciji, vse ostalo, kar se bo sprejelo ne bo rešilo problema.

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

kovuty je izjavil:

Utk je izjavil:

Več možnosti za zapravljat več denarja kjer bo pobral 10%.

Zakaj, če bojo lahko vozniki osebnih avtomobilov plačali 20 eurov cestnine kar je absolutno več denarja. ;) Pa še ljubljančani mu bojo dali dosmrtni naziv maršala (twitotu pa ne, čeprav bi ubijal zanj).

Ampak bedastemu anticepilcu sem hotel pustiti, da sam pride do tega, da je teren že pripravljen. In večji del infrastrukture tudi.

Sem ti že napisal, da je rešitev v decentralizaciji in da če to kar ti pišeš sprejmejo bodo nepremičnine v LJ poletele v nebo, ceste pa ne bodo nič kaj bolj prazne, ker bo teh več 10.000 novih prišlekov po novem Ljubljančanov, si bo kupilo nepremičnino v LJ in za njih se ta vstopnina po tvojem predlogu ne bo pobirala.

Torej kaj boš s tem rešil? Nič. Čisto nič. ;)

Vem, da to bučko ne moreš dopovedati. In glavni problem, katerega ti omenjaš je ravno v centralizaciji in rešitev je samo v decentralizaciji, vse ostalo, kar se bo sprejelo ne bo rešilo problema.


Glavno težavo Ljubljane bom rešil in bo ostala rešena. Samo ti si ne prebereš, kar sem napisal, tako, kot še vedno misliš, da je RNA cepivo genska terapija (cepec :))), ker si ne prebereš.

Lol, decentralizacija je pa nekaj o čemer sanjajo Mariborčani že 60 let. Kam smo prišli?

Tudi, če celotno državno upravo spraviš v Maribor, misliš, da bojo šla podjetja za njimi nekam, kamor bojo pol manj zaslužila - in to je razlog za centralizacijo v Ljubljani - tukaj se več zasluži, ne pa neka tvoja sanjarjenja o krivici, ki se je zgodila akoholikom.

In iz istega razloga se ljudje vozijo v Ljubljano. Ker se tukaj več zasluži, stanovanja so pa cenejša drugje. In tudi, če bojo prisiljeni iti na avtobus, se bo tukaj še vedno več zaslužilo in drugje bojo še vedno cenejša stanovanja.

Še enkrat, si na igli?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kovuty ::

kamiKaZaA je izjavil:

vse ostalo, kar se bo sprejelo ne bo rešilo problema.

Še tole, seveda ga bo. Najprej bo 100.000 voznikov jamralo, potem bo ugotovilo, da pride z LPP do službe v istem času (ker ni več gužve na cesti) in noben se ne bo več vznemirjal.

Mimogrede, znotraj obroča pa zlepa ne boš več zgradil 10.000 stanovanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

Kalibri ::

kovuty je izjavil:

P+R imajo že danes po polovični ceni in zastonj parkirišče.
P+R je že sedaj, pa gužve ni rešil.

kovuty je izjavil:

Žabarje se za začetek pusti pri miru, da se imajo čas prilagoditi (konec koncev so mastno plačali za bivanje v Ljubljani),
Jaz bi jih kar opalil na račun tega, ker imajo dnevni migranti precej stroškov, da pridejo v žabarijo. Sicer verjetno toliko kot žabarji, da pridejo na drug konec Ljubljane, kar bi lahko z enakimi rešitvami kot za dnevne migrante (dnevna cestnina, P+R, 400% povečanje avtobusov LPP) rešili.

Po Ljubljani bi se lahko kot Nizozemci z bicikli in skiroji vozili.

kovuty je izjavil:

Cestnine se direktno vloži v širjenje LPP voznega parka
Tole bi lahko že sedaj naredili, ne da čakajo na potencialno uber gužbo.

kovuty ::

Kalibri je izjavil:

kovuty je izjavil:

P+R imajo že danes po polovični ceni in zastonj parkirišče.
P+R je že sedaj, pa gužve ni rešil.

Seveda, in tudi ne bo, valda bo šel vsakdo gužvo delat, dokler ga ne bo po žepu udarilo. Cestnina je odgovor na to.

Kalibri je izjavil:

kovuty je izjavil:

Žabarje se za začetek pusti pri miru, da se imajo čas prilagoditi (konec koncev so mastno plačali za bivanje v Ljubljani),
Jaz bi jih kar opalil na račun tega, ker imajo dnevni migranti precej stroškov, da pridejo v žabarijo. Sicer verjetno toliko kot žabarji, da pridejo na drug konec Ljubljane, kar bi lahko z enakimi rešitvami kot za dnevne migrante (dnevna cestnina, P+R, 400% povečanje avtobusov LPP) rešili.

Po Ljubljani bi se lahko kot Nizozemci z bicikli in skiroji vozili.


Se strinjam, pa je večina prezabitih, razen tega je avto statusni simbol balkancev, ni šans, da jih boš prepričal v kolo. Razen, če postane predrago. Še enkrat, cestnina to rešuje.

Kalibri je izjavil:

kovuty je izjavil:

Cestnine se direktno vloži v širjenje LPP voznega parka
Tole bi lahko že sedaj naredili, ne da čakajo na potencialno uber gužbo.

In delali z izgubo? In propadli? Tako je bil uničen medmestni potniški promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

Invictus ::

Kalibri je izjavil:

Jaz bi jih kar opalil na račun tega, ker imajo dnevni migranti precej stroškov, da pridejo v žabarijo. Sicer verjetno toliko kot žabarji, da pridejo na drug konec Ljubljane, kar bi lahko z enakimi rešitvami kot za dnevne migrante (dnevna cestnina, P+R, 400% povečanje avtobusov LPP) rešili.

Dnevne migrante se naj opali, saj Ljubljančanom samo svinjajo zrak, delajo gužvo na cesti in parkiriščih, davke pa plačujejo v občini bivanja...

Naj gre dohodnina, ali vsaj 50% le te, v občino dela...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kovuty ::

Invictus je izjavil:

Kalibri je izjavil:

Jaz bi jih kar opalil na račun tega, ker imajo dnevni migranti precej stroškov, da pridejo v žabarijo. Sicer verjetno toliko kot žabarji, da pridejo na drug konec Ljubljane, kar bi lahko z enakimi rešitvami kot za dnevne migrante (dnevna cestnina, P+R, 400% povečanje avtobusov LPP) rešili.

Dnevne migrante se naj opali, saj Ljubljančanom samo svinjajo zrak, delajo gužvo na cesti in parkiriščih, davke pa plačujejo v občini bivanja...

Naj gre dohodnina, ali vsaj 50% le te, v občino dela...


Ne moreš tega narediti, ker propadejo vse kar je manjše od Kranja, 80km naokrog. Ne, rešit je treba njihovo razvajenost z vožnjo, pa bo vsem boljše (tudi njim, avtobusni promet je lahko zelo učinkovit, če seveda ni tone drugega pleha na cesti).

starfotr ::

V LJ kdor nima svojega lastniškega parkirnega mesta ne sme imeti avta. Zadeva zrihtana preko noči.

kovuty ::

starfotr je izjavil:

V LJ kdor nima svojega lastniškega parkirnega mesta ne sme imeti avta. Zadeva zrihtana preko noči.

Tega spet na enak način ne moreš narediti, ker se voziš po cestah, ki jih plačujejo stanovalci Ljubljane, ne ti. In ne dnevni migranti.

Oz. lahko, samo ne dokler se vozijo po cestah ljudje, ki za njih ne plačujejo nič. Ko se to uredi, lahko sprejmeš tudi tak odlok, ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

starfotr ::

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.

Matheus ::

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Boš komentiral svoje zavajanje, da so na SŽ kadri Svobode in ne desnice?

kovuty ::

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Težko to opravičiš, dokler se v Ljubljano vsak dan zgrne 139.000 migrantov. Ne razumeš bistva, nismo si enaki. Mi živimo tu, vi pa ne. In imamo volilno pravico, vi pa ne.

Razumem, da bi rad gnev stesel nad Ljubljano, ampak v celotni zgodbi ni ničesar kriva. Sami ste krivi, da se raje vozite čez Ljubljano, kot da bi šli na LPP. In konec koncev, da ste si stanovanja kupili "na svežem zraku". No zdaj je čas, da imamo tudi mi svež zrak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

starfotr ::

Matheus je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Boš komentiral svoje zavajanje, da so na SŽ kadri Svobode in ne desnice?


SŽ je tako kot pošta, DARS itd. trdno zasidrana v oklepu desne politične struje.

Matheus ::

starfotr je izjavil:

Matheus je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Boš komentiral svoje zavajanje, da so na SŽ kadri Svobode in ne desnice?


SŽ je tako kot pošta, DARS itd. trdno zasidrana v oklepu desne politične struje.


Jaz sem zajebal, se opravičujem. Sem prehitro bral.

starfotr ::

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Težko to opravičiš, dokler se v Ljubljano vsak dan zgrne 139.000 migrantov. Ne razumeš bistva, nismo si enaki. Mi živimo tu, vi pa ne. In imamo volilno pravico, vi pa ne.

Razumem, da bi rad gnev stesel nad Ljubljano, ampak v celotni zgodbi ni ničesar kriva. Sami ste krivi, da se raje vozite čez Ljubljano, kot da bi šli na LPP. In konec koncev, da ste si stanovanja kupili "na svežem zraku". No zdaj je čas, da imamo tudi mi svež zrak.


Tudi, če živiš v mestu nimaš pravice imeti avta. Če ga nimaš kam parkirat.

kovuty ::

starfotr je izjavil:

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Težko to opravičiš, dokler se v Ljubljano vsak dan zgrne 139.000 migrantov. Ne razumeš bistva, nismo si enaki. Mi živimo tu, vi pa ne. In imamo volilno pravico, vi pa ne.

Razumem, da bi rad gnev stesel nad Ljubljano, ampak v celotni zgodbi ni ničesar kriva. Sami ste krivi, da se raje vozite čez Ljubljano, kot da bi šli na LPP. In konec koncev, da ste si stanovanja kupili "na svežem zraku". No zdaj je čas, da imamo tudi mi svež zrak.


Tudi, če živiš v mestu nimaš pravice imeti avta. Če ga nimaš kam parkirat.


S tem se bomo ukvarjali prebivalci, ti se pa ukvarjaj s tem v svoji občini. Ni zastonj volilna pravica za občinske volitve vezana na kraj prebivališča.

Lahko pa referendum sprožiš, samo učinka ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

Mato989 ::

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Težko to opravičiš, dokler se v Ljubljano vsak dan zgrne 139.000 migrantov. Ne razumeš bistva, nismo si enaki. Mi živimo tu, vi pa ne. In imamo volilno pravico, vi pa ne.

Razumem, da bi rad gnev stesel nad Ljubljano, ampak v celotni zgodbi ni ničesar kriva. Sami ste krivi, da se raje vozite čez Ljubljano, kot da bi šli na LPP. In konec koncev, da ste si stanovanja kupili "na svežem zraku". No zdaj je čas, da imamo tudi mi svež zrak.


Tudi, če živiš v mestu nimaš pravice imeti avta. Če ga nimaš kam parkirat.


S tem se bomo ukvarjali prebivalci, ti se pa ukvarjaj s tem v svoji občini. Ni zastonj volilna pravica za občinske volitve vezana na kraj prebivališča.

Lahko pa referendum sprožiš, samo učinka ne bo.



To se, lahko gremo ko bo lj placala preostali sloveniji privilegij da ima tam drzavne sluzbe

Za vsakega v ju in js v lj kjer drugje ni teh sluzb po 1eur peebivalcu drugih obcin

Bo preostanek slo v profitu




Sicer pa najlepse resimo zadevo v privat

Uzakonit da imajo lahko forme le toliko zaposlitev kot je garant parkingo pred firmo pa bo maraikatera firma sla iz lj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

starfotr je izjavil:

V LJ kdor nima svojega lastniškega parkirnega mesta ne sme imeti avta. Zadeva zrihtana preko noči.

Kateri dnevni migrant nima v Ljubljani zagotovljenega parkirišča, na bus ali vlak.

Problem rešen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

Ekzekli.

kovuty ::

Mato989 je izjavil:

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Težko to opravičiš, dokler se v Ljubljano vsak dan zgrne 139.000 migrantov. Ne razumeš bistva, nismo si enaki. Mi živimo tu, vi pa ne. In imamo volilno pravico, vi pa ne.

Razumem, da bi rad gnev stesel nad Ljubljano, ampak v celotni zgodbi ni ničesar kriva. Sami ste krivi, da se raje vozite čez Ljubljano, kot da bi šli na LPP. In konec koncev, da ste si stanovanja kupili "na svežem zraku". No zdaj je čas, da imamo tudi mi svež zrak.


Tudi, če živiš v mestu nimaš pravice imeti avta. Če ga nimaš kam parkirat.


S tem se bomo ukvarjali prebivalci, ti se pa ukvarjaj s tem v svoji občini. Ni zastonj volilna pravica za občinske volitve vezana na kraj prebivališča.

Lahko pa referendum sprožiš, samo učinka ne bo.



To se, lahko gremo ko bo lj placala preostali sloveniji privilegij da ima tam drzavne sluzbe

Za vsakega v ju in js v lj kjer drugje ni teh sluzb po 1eur peebivalcu drugih obcin

Bo preostanek slo v profitu

Sicer pa najlepse resimo zadevo v privat

Uzakonit da imajo lahko forme le toliko zaposlitev kot je garant parkingo pred firmo pa bo maraikatera firma sla iz lj


Seveda, in potem Mato zavije čokolado... ne nabijaj. Štajerski luzerji (ne, to niso vsi Štajerci) vedno iščete nek izgovor za lastno nesposobnost, v bistvu pa gre samo za najbolj očitno zadevo.

Ni nobena zarota, nič vam "ljubljana ne krade", nič ne bi bilo boljše, če bi bila ministrstva pri vas, nič se ne bi spremenilo za vas.

Ker ste pač nespobni jokavčki, ki rabite tolažbo, izgovor, da se vam mamica ni lagala, ko je rekla, da ste njeni sposobni pametni srčki.

Pa se žal je.

Mimogrede, omejevati zaposlitve bi bila čisto taka rešitev po tvoje (pobiti upokojence,...). Seveda nihče pri zdravi pameti tega ne bo počel. Znebiti se hočemo avtomobilov (Maaatooo... MAAAAATOOOO... še veš v kateri temi si? Koliko prstov vidiš? Poličemo rešilca, da te na pumpanje odpelje?) in gužve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kovuty ::

Invictus je izjavil:

starfotr je izjavil:

V LJ kdor nima svojega lastniškega parkirnega mesta ne sme imeti avta. Zadeva zrihtana preko noči.

Kateri dnevni migrant nima v Ljubljani zagotovljenega parkirišča, na bus ali vlak.

Problem rešen...

Ne igraj se njegove igre, problem je količina pleha v in iz Ljubljane, ne število parkirišč.

Bi pa bila rešitev, da v njegovi vasi naredimo P+R za njegovo regijo. Pa da sam užije lepote sobivanja z dnevnimi migranti.

Ali, da ne bojo po nepotrebnem trpeli Slovenci, naselimo v njegovo vas migrante iz hrvaške in dlje, ki jih imamo zdaj na cesti treh cesarjev. In ko se bo začel pritoževati, mu povemo, da je sam kriv za migracije v njegovo vas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

neooo ::

Meni je smesno
ko tukaj nek ljubljancan misli, da si vsi zelimo v Ljubljano... zaradi mene jo
lahko obdate z zico in kasirate 100€ za vstop. Itak se je izogibam. Sicer pa
LJ je ze na Balkanu... se razume no. Kdo hoce tja dol na jug?!

Mato989 ::

kovuty je izjavil:

Mato989 je izjavil:

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

kovuty je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dovolilnice se ukine, vsem se enako zaračuna za parkiranje po urah.

V okolici blokov in faksov, kjer je ogromno avtov kar na travi ali drugje, se jim potala listke.

Vse zrihtano. Nihče več niti pomisli ne na lastništvo avta.

Aja pa nujno je poleg nepremičninskega davka treba uvesti še 100 % davek na avto. Če stane avto danes 30k, bo potem 60k.


Težko to opravičiš, dokler se v Ljubljano vsak dan zgrne 139.000 migrantov. Ne razumeš bistva, nismo si enaki. Mi živimo tu, vi pa ne. In imamo volilno pravico, vi pa ne.

Razumem, da bi rad gnev stesel nad Ljubljano, ampak v celotni zgodbi ni ničesar kriva. Sami ste krivi, da se raje vozite čez Ljubljano, kot da bi šli na LPP. In konec koncev, da ste si stanovanja kupili "na svežem zraku". No zdaj je čas, da imamo tudi mi svež zrak.


Tudi, če živiš v mestu nimaš pravice imeti avta. Če ga nimaš kam parkirat.


S tem se bomo ukvarjali prebivalci, ti se pa ukvarjaj s tem v svoji občini. Ni zastonj volilna pravica za občinske volitve vezana na kraj prebivališča.

Lahko pa referendum sprožiš, samo učinka ne bo.



To se, lahko gremo ko bo lj placala preostali sloveniji privilegij da ima tam drzavne sluzbe

Za vsakega v ju in js v lj kjer drugje ni teh sluzb po 1eur peebivalcu drugih obcin

Bo preostanek slo v profitu

Sicer pa najlepse resimo zadevo v privat

Uzakonit da imajo lahko forme le toliko zaposlitev kot je garant parkingo pred firmo pa bo maraikatera firma sla iz lj


Seveda, in potem Mato zavije čokolado... ne nabijaj. Štajerski luzerji (ne, to niso vsi Štajerci) vedno iščete nek izgovor za lastno nesposobnost, v bistvu pa gre samo za najbolj očitno zadevo.

Ni nobena zarota, nič vam "ljubljana ne krade", nič ne bi bilo boljše, če bi bila ministrstva pri vas, nič se ne bi spremenilo za vas.

Ker ste pač nespobni jokavčki, ki rabite tolažbo, izgovor, da se vam mamica ni lagala, ko je rekla, da ste njeni sposobni pametni srčki.

Pa se žal je.

Mimogrede, omejevati zaposlitve bi bila čisto taka rešitev po tvoje (pobiti upokojence,...). Seveda nihče pri zdravi pameti tega ne bo počel. Znebiti se hočemo avtomobilov (Maaatooo... MAAAAATOOOO... še veš v kateri temi si? Koliko prstov vidiš? Poličemo rešilca, da te na pumpanje odpelje?) in gužve.



Saj če firme ki imajo več zaposlenih kot parirnih mest odidejo iz LJ se bo zmanjšalo število avtov v LJ ker bo manj delovnih mest... ali za kaj meniš da se folk vozi v LJ? 300k ljudi dnevno gre tja nakupovat ne na šiht?

Spravite šihte iz LJ in težav več ne bo ;) Med
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ahim ::

IgorCardanof je izjavil:

Oktobra lani so bile konference v munchnu. Bivali smo na obrobju mesta, kamorkoli si lahko prisel v pol ure in to ob poljubnih casih. Imajo kar zrihtan javni promet z uporabo vseh tipov transporta. Tako da ti ni potrebno lagat, kako se ne da narediti boljse kot to da rabis 1.5h iz crnuc do rudnika.


To ni "kamorkoli", ampak je "nekam, kamor si ti zelel iti". To je zelo dalec od "kamorkoli". En protiprimer je namrec dovolj da ovrze tvojo bucko o "kamorkoli".

Jaz sem ti pa dal cisto konkreten primer, kako iz lokacije, ki je znotraj ringa in sploh ne tako dalec od centra, rabis lasten avto (ali pa pesakat se dlje in vmes uporabit se en avtobus), da prides nekam konkretno v malo vec kot eni uri, ce gre vse idealno. Ko pa ne gre, porabis uro in pol, se vedno znotraj ringa in samo do centra (kar je onkraj centra seveda traja bistveno dlje).

kovuty ::

Ahim je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:

Oktobra lani so bile konference v munchnu. Bivali smo na obrobju mesta, kamorkoli si lahko prisel v pol ure in to ob poljubnih casih. Imajo kar zrihtan javni promet z uporabo vseh tipov transporta. Tako da ti ni potrebno lagat, kako se ne da narediti boljse kot to da rabis 1.5h iz crnuc do rudnika.


To ni "kamorkoli", ampak je "nekam, kamor si ti zelel iti". To je zelo dalec od "kamorkoli". En protiprimer je namrec dovolj da ovrze tvojo bucko o "kamorkoli".

Jaz sem ti pa dal cisto konkreten primer, kako iz lokacije, ki je znotraj ringa in sploh ne tako dalec od centra, rabis lasten avto (ali pa pesakat se dlje in vmes uporabit se en avtobus), da prides nekam konkretno v malo vec kot eni uri, ce gre vse idealno. Ko pa ne gre, porabis uro in pol, se vedno znotraj ringa in samo do centra (kar je onkraj centra seveda traja bistveno dlje).


Probaj enkrat brez avtomobilov na cesti. V eni uri sicer prideš s kolesom po diagonali, iz enega konca ringa do drugega, tako, da ne bullshitiraj. Boš pa kolo vzel. In palerino, če bo treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kovuty ()

kamiKaZaA ::

kovuty je izjavil:

Znebiti se hočemo avtomobilov in gužve.

In še stotič. Rešitev za to je decentralizacija. Ni vseh ministerstev v LJ, ni kolon vozil vsako jutro proti Ljubljani in ni gužve na cesti. Simple kot pasulj!

Če je kdo nesposoben ste to ravno Ljubljančani zato pa imate gužve na cesti, ker če bi bili sposobni jih ne bi imeli. ;)

In da bi si jaz želel živeti v LJ? Da bi zamenjal pohorski luft z gužvo in smogom od te gužve v Ljubljanski kotlini? Ne se šaliti no. Ni takega denarja. Rajši diham pohorski luft in porabim 5 minut vožnje za 3-4 kilometre kot pa v LJ za isto pot pol ure in še zraven diham ves ta usrani smog, katerega se največ ustvari ravno med vožnjo v 1. prestavi. Ne, hvala. In meni prav paše, da je stanje kot je. Delam v privat firmi in mi je vseeno kje se nahajajo državne firme. Jaz sem samo podal eno in edino rešitev, da se Ljubljančani rešite avtomobilov in gužve na cesti. Decentralizacija!
««
9 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50138035 (24275) Lowink
»

radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29731391 (15993) Badwolff
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19928049 (18135) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572241 (61650) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18131075 (25476) BigWhale

Več podobnih tem