Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
matic492 ::
Najbrz ne bi bil sprejet na FRI, ze videno, pol gredo pa raje na FERI.
Tisto pac naredi vsak, ki na dan spije 5l vina...
Ahahahahaha
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
-Wall ::
Ko sem se odločal za faks, sem šel na FRI in FERI pa mi Ljubljana nikakor ni potegnila.. no regrets :D
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi (bo vaska veselica dovolj) in jim vasko simfanje pomeni vse, pa metanje casa stran v avtomobilu se jim zdi najbolj cool stvar pod soncem.
Za vsakogar svoje.
Najbrz ne bi bil sprejet na FRI, ze videno, pol gredo pa raje na FERI.
Tisto pac naredi vsak, ki na dan spije 5l vina...
Ne vsak, tisti, ki ne, grejo nazaj na vas
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
tonttu ::
Blok, šiht, špar, blok.
Zakaj bi rabil avto, če si brez življenja? Rabiš štrik in to je to.
Zares je tocno to kar je napisal Feryz. Ce je tvoje zivljenje lezanje na kavcu, sprehod do sluzbe v sosednji ulici in trgovine, ki je pod blokom, potem definitivno ne rabis avta ampak strik, da koncas to mucenje. Jaz osebno, tudi ce bi bil sredi Ljubljane, si ne predstavljam, da bi celo zivljenje (razen 3 ali 4x leto) zivel v radiju hoje. Zame zivljenje ni sluzba in kavc, pac pa vse ostalo in za to, potrebujem avto. In ne, ceprav nekateri lahko to smatrate, nisem suzenj avta. Ne vem od kje vam ideja da si suzenj avta ce avto imas. Placo imam dovolj dobro da si avto lahko privoscim za zraven in mi ni potrebno sparati zanj, potem mi je pa tudi realno vseeno ali dam za avto in njegovo vzdrzevanje 5 ali 10 jurjev letno... vsaj dokler si lahko brez tezav privoscim vse ostale stvari, ki mi naredijo zivljenje vredno ziveti.
SambaShare ::
Jaz osebno, tudi ce bi bil sredi Ljubljane, si ne predstavljam, da bi celo zivljenje (razen 3 ali 4x leto) zivel v radiju hoje.
Saj si tudi Ljubljančani ne, zato pa rinejo ven ob vsaki priliki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
RedDrake ::
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi (bo vaska veselica dovolj) in jim vasko simfanje pomeni vse, pa metanje casa stran v avtomobilu se jim zdi najbolj cool stvar pod soncem.
Za vsakogar svoje.
Maš prav.
Jaz (pa živim v hiši v LJ), imam pa namesto vonja po gnoju vonj po smogu, poleti dodatnih 5°C topleje, ponoči se ne shladi zaradi asfalta/betona, pozimi hladenje in brez sonca zaradi inverzije, namesto vaških veselic imam 10x letno turbo-balkan muziko tako naglas da se stene tresejo, ter sosede ki niti pozdravljajo ne in govorijo v meni neznanih jezikih.
Vsakemu svoje, kot praviš.
tonttu ::
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi (bo vaska veselica dovolj) in jim vasko simfanje pomeni vse, pa metanje casa stran v avtomobilu se jim zdi najbolj cool stvar pod soncem.
Sicer mi gnoj ni ravno pretirano vsec, ampak vseeno raje izberem sonce in gozd za hiso, kot pa smog in meglo od oktobra do aprila. Sicer pa kot je Sambashare napisal... ce je tako super v Ljubljani, zakaj je 3/4 Ljubljane na obali ali v Kranjski Gori vsak vikend? Ni "kulturnih prireditev" v velemestu ali vam je zgolj metanje casa stran v avtomobilu najbolj cool stvar pod soncem?
matic492 ::
Glede tega smoga in megle se veliko zajebavamo ampak je nekaj resnice v tem.. mogoče če dlje časa tam živiš dejansko več ne opaziš.
Tako kot za Velenje, jaz sem iz Velenja in ne voham več premoga, ker sem navajen, če pa pride kdo v Velenje je pa to prva stvar, ki jo zavoha.
Tako kot za Velenje, jaz sem iz Velenja in ne voham več premoga, ker sem navajen, če pa pride kdo v Velenje je pa to prva stvar, ki jo zavoha.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
-Wall ::
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi (bo vaska veselica dovolj) in jim vasko simfanje pomeni vse, pa metanje casa stran v avtomobilu se jim zdi najbolj cool stvar pod soncem.
Za vsakogar svoje.
Maš prav.
Jaz (pa živim v hiši v LJ), imam pa namesto vonja po gnoju vonj po smogu, poleti dodatnih 5°C topleje, ponoči se ne shladi zaradi asfalta/betona, pozimi hladenje in brez sonca zaradi inverzije, namesto vaških veselic imam 10x letno turbo-balkan muziko tako naglas da se stene tresejo, ter sosede ki niti pozdravljajo ne in govorijo v meni neznanih jezikih.
Vsakemu svoje, kot praviš.
Odvisno v katerem koncu, ce zivis v centru/bloku zagotovo. Nimam teh tezav.
Tako kot za Velenje, jaz sem iz Velenja in ne voham več premoga, ker sem navajen, če pa pride kdo v Velenje je pa to prva stvar, ki jo zavoha.
V Velenju je precej vecji problem, da ga je polovica sezidana iz radioaktivnih ceglov, ko se je nek genij spomnil, da bi jih lahko poceni delali iz pepela TES.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
RedDrake ::
Odvisno v katerem koncu, ce zivis v centru/bloku zagotovo. Nimam teh tezav.
Zelena jama, hiša s cca 600m2 parcele.
Kolega je živel na Židovski v LJ centru.
Ajoj. Dretje pijancev vsako noč, trubači pod oknom non-stop, tresenje bajte ob koncertih na kongrescu, ipd ...
Sedaj je naredil iz stanovanja več apartmajev in oddaja, živi pa v murglah, praktično sosed od MurgelZwerga je.
Tako Zoki DELA! Center bo kmalu identičen kot center vsakega velikega turističnega mesta, prebivalci se bodo počasi vsi izselili/pomrli. To je to kar LJ rabi, res!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
-Wall ::
Tako Zoki DELA! Center bo kmalu identičen kot center vsakega velikega turističnega mesta, prebivalci se bodo počasi vsi izselili/pomrli. To je to kar LJ rabi, res!
Se strinjam, zdaj pa povej kaj je drugace, kot bi pocel kdorkoli drug? Lahko tudi primerjas z materam zupanjam pred njim, pa bos videl, da se voli manjse zlo.
Mislim, volite mene za zupana, pa bom uredil sistem rezerviranih ur za dnevne migrante pri vstopu iz obvoznice in oglobil AirBNB do te mere, da se ga nihce vec ne bo sel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
l0g1t3ch ::
Kolikor imam sam izkušenj iz večjih mest in kolikor sem se pogovarjal z "sodelavci" iz teh mest, mora za zanesljiv javni prevoz po mestu mora biti ali dober sistem tramvajev ali pa podzemna, ki itak pride vsakih 5-10 minut nov vlak. Samo Ljubljana je verjetno premajhna za karkoli izmed tega.
Na vseh dvopasovnih cestah se en pas nameni za tramvaj oz. nek light rail sistem.
Pa poleg stičišča v centru bi morale biti še prečne povezave. Da se ne pelješ iz Šentvida v center pa potem iz centra po dunajski nekam do obvoznice.
Avtomobilisti pa v jok in na drevo.
P.S. poznam že dve družini ki v Ljubljani shajata brez avtomobilov.
Ko bo takih 20% se bo zečenjalo poznati izboljšanje za vse.
-Wall ::
Kolikor imam sam izkušenj iz večjih mest in kolikor sem se pogovarjal z "sodelavci" iz teh mest, mora za zanesljiv javni prevoz po mestu mora biti ali dober sistem tramvajev ali pa podzemna, ki itak pride vsakih 5-10 minut nov vlak. Samo Ljubljana je verjetno premajhna za karkoli izmed tega.
Na vseh dvopasovnih cestah se en pas nameni za tramvaj oz. nek light rail sistem.
Pa poleg stičišča v centru bi morale biti še prečne povezave. Da se ne pelješ iz Šentvida v center pa potem iz centra po dunajski nekam do obvoznice.
Avtomobilisti pa v jok in na drevo.
P.S. poznam že dve družini ki v Ljubljani shajata brez avtomobilov.
Ko bo takih 20% se bo zečenjalo poznati izboljšanje za vse.
Pssst... pocakaj, ko me izvolijo, bos pri vstopu v Ljubljano z avtomobilom, rabil dokaz, da si lastnik parkirisca za ta avto, po vzoru Tokija (tam je sicer to pogoj za registracijo), sicer pa te caka P+R ali nikoli avta odpeljati preko meja Ljubljane, ker nazaj ne bos prisel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
matic492 ::
I mean.. vsa večja mesta v Italiji imajo ZTL cone :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Comandante ::
Na vseh dvopasovnih cestah se en pas nameni za tramvaj oz. nek light rail sistem.
Pa poleg stičišča v centru bi morale biti še prečne povezave. Da se ne pelješ iz Šentvida v center pa potem iz centra po dunajski nekam do obvoznice.
Avtomobilisti pa v jok in na drevo.
P.S. poznam že dve družini ki v Ljubljani shajata brez avtomobilov.
Ko bo takih 20% se bo zečenjalo poznati izboljšanje za vse.
Odlicna resitev, prepovedeti uporabo polovice obstojece infrastrukture. Res ne vem, zakaj se tega ni ze prej kdo spomnil. To bo vsekakor resilo vse vase tezave.
Sicer v koncni fazi je 80% Slovenije absolutno vseeno kaj se dogaja v Ljubljani.
-Wall ::
Nič ne boš naredil, ker rabiš denar.
Opankar ima vsaj tega dovolj.
Naah, ne rabis. Primc bi lahko zmagal zupanske volitve, ce bi namesto nerealnega bullshita "parkirise za vsakogar pred njegovim stanovanjem" raje obljubil, da dnevni migrantje nimajo vec vstopa znotraj obvoznice. Pa si ne upa, ker bi ga na domaci kmetiji lincali.
l0g1t3ch ::
Kolikor imam sam izkušenj iz večjih mest in kolikor sem se pogovarjal z "sodelavci" iz teh mest, mora za zanesljiv javni prevoz po mestu mora biti ali dober sistem tramvajev ali pa podzemna, ki itak pride vsakih 5-10 minut nov vlak. Samo Ljubljana je verjetno premajhna za karkoli izmed tega.
Na vseh dvopasovnih cestah se en pas nameni za tramvaj oz. nek light rail sistem.
Pa poleg stičišča v centru bi morale biti še prečne povezave. Da se ne pelješ iz Šentvida v center pa potem iz centra po dunajski nekam do obvoznice.
Avtomobilisti pa v jok in na drevo.
P.S. poznam že dve družini ki v Ljubljani shajata brez avtomobilov.
Ko bo takih 20% se bo zečenjalo poznati izboljšanje za vse.
Pssst... pocakaj, ko me izvolijo, bos pri vstopu v Ljubljano z avtomobilom, rabil dokaz, da si lastnik parkirisca za ta avto, po vzoru Tokija (tam je sicer to pogoj za registracijo), sicer pa te caka P+R ali nikoli avta odpeljati preko meja Ljubljane, ker nazaj ne bos prisel.
Podprem takoj.
RedDrake ::
Ja, to bi bil začetek, recimo.
"Congestion charge".
Najprej velike (ampak res velike, morajo držati 50k+ avtomobilov skupaj) P+R na obvoznici, potem pa vsaka štirikolesna stvar, ki prečka obvoznico avtomatsko dobi račun za 8 EUR. Tisti znotraj obroča dobijo možnost brezplačnega prečkanja za eno vozilo.
Parkingi so potem lahko gratis, ziher bo vedno dovolj praznih.
Če se dodatno reši še problem šoferjev mularije, ki mimo vsake šole/vrtca dnevno proizvedejo na stotine nepotrebnih "fur", smo na konju. Promet bo čudežno izginil, lahko se razširi kolesarske, izboljša ture busov, ipd ...
Samo kaj ko je strategija dobesedno "nimamo pojma kaj narediti s prometom", če citiram LJ podžupana.
"Congestion charge".
Najprej velike (ampak res velike, morajo držati 50k+ avtomobilov skupaj) P+R na obvoznici, potem pa vsaka štirikolesna stvar, ki prečka obvoznico avtomatsko dobi račun za 8 EUR. Tisti znotraj obroča dobijo možnost brezplačnega prečkanja za eno vozilo.
Parkingi so potem lahko gratis, ziher bo vedno dovolj praznih.
Če se dodatno reši še problem šoferjev mularije, ki mimo vsake šole/vrtca dnevno proizvedejo na stotine nepotrebnih "fur", smo na konju. Promet bo čudežno izginil, lahko se razširi kolesarske, izboljša ture busov, ipd ...
Samo kaj ko je strategija dobesedno "nimamo pojma kaj narediti s prometom", če citiram LJ podžupana.
l0g1t3ch ::
Comandante je izjavil:
Na vseh dvopasovnih cestah se en pas nameni za tramvaj oz. nek light rail sistem.
Pa poleg stičišča v centru bi morale biti še prečne povezave. Da se ne pelješ iz Šentvida v center pa potem iz centra po dunajski nekam do obvoznice.
Avtomobilisti pa v jok in na drevo.
P.S. poznam že dve družini ki v Ljubljani shajata brez avtomobilov.
Ko bo takih 20% se bo zečenjalo poznati izboljšanje za vse.
Odlicna resitev, prepovedeti uporabo polovice obstojece infrastrukture. Res ne vem, zakaj se tega ni ze prej kdo spomnil. To bo vsekakor resilo vse vase tezave.
Sicer v koncni fazi je 80% Slovenije absolutno vseeno kaj se dogaja v Ljubljani.
Narobe razumeš.
Trenutno se ta infrastruktura uporablja sila nesmotrno.
Če jo uporabimo za vzpostavitev javnega prevoza, bo bistveno bolj koristna za vse.
Smola zate, če ti je pod častjo iti na javni prevoz. Boš pač kupil helikopter ;)
HotBurek ::
Kaj pa, če bi občina zgradila smiselna stanovanja (45 kvadratov, ena soba, 65 kvadratov, dve sobe), in jih prodala končnim kupcem (delavcem migrantom), direktno brez posrednikov, in po proizvodni ceni?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
tonttu ::
Nič ne boš naredil, ker rabiš denar.
Opankar ima vsaj tega dovolj.
Naah, ne rabis. Primc bi lahko zmagal zupanske volitve, ce bi namesto nerealnega bullshita "parkirise za vsakogar pred njegovim stanovanjem" raje obljubil, da dnevni migrantje nimajo vec vstopa znotraj obvoznice. Pa si ne upa, ker bi ga na domaci kmetiji lincali.
Upam da to velja tudi obratno... med vikendi ko je gneca na obali ali v hribih po Gorenjskem se pri Vodicah in na Vrhniki naredi zaporo in ljubljanske tablice so od tam prepovedane. Si skoraj upam staviti, da bi bila to idealna resitev za Ljubljano. Mi bi se losali guzve ko pol Ljubljane dre ven na sonce iz tiste megle, Ljubljana bi se resila precejsnega stevila dnevnih migrantov, s tem pa tudi precej velikega dela denarja, ker bi firme zaradi pomanjkanja delavcev spokale ven, tako da bi imeli tistih par politikov pa vec kot dovolj prostora, da pol obstojecih cest spremenite v tramvaj proge. Pa ker ne bi mogli ven iz Ljubljane, vam zares odpade vsakrsna potreba po avtomobilih. Sami plusi taksne resitve. Z Airbnb-jem se pa potem tudi ne bi bilo vec potrebno ukvarjati, ker bi v par letih Ljubljana postala taka zahojena vas, da nihce ne bi zelel priti tja na obisk, kar pomeni da tudi ne bi bilo vec potrebe po Airbnb sobah ;)
l0g1t3ch ::
Nič ne boš naredil, ker rabiš denar.
Opankar ima vsaj tega dovolj.
Naah, ne rabis. Primc bi lahko zmagal zupanske volitve, ce bi namesto nerealnega bullshita "parkirise za vsakogar pred njegovim stanovanjem" raje obljubil, da dnevni migrantje nimajo vec vstopa znotraj obvoznice. Pa si ne upa, ker bi ga na domaci kmetiji lincali.
Upam da to velja tudi obratno... med vikendi ko je gneca na obali ali v hribih po Gorenjskem se pri Vodicah in na Vrhniki naredi zaporo in ljubljanske tablice so od tam prepovedane. Si skoraj upam staviti, da bi bila to idealna resitev za Ljubljano. Mi bi se losali guzve ko pol Ljubljane dre ven na sonce iz tiste megle, Ljubljana bi se resila precejsnega stevila dnevnih migrantov, s tem pa tudi precej velikega dela denarja, ker bi firme zaradi pomanjkanja delavcev spokale ven, tako da bi imeli tistih par politikov pa vec kot dovolj prostora, da pol obstojecih cest spremenite v tramvaj proge. Pa ker ne bi mogli ven iz Ljubljane, vam zares odpade vsakrsna potreba po avtomobilih. Sami plusi taksne resitve. Z Airbnb-jem se pa potem tudi ne bi bilo vec potrebno ukvarjati, ker bi v par letih Ljubljana postala taka zahojena vas, da nihce ne bi zelel priti tja na obisk, kar pomeni da tudi ne bi bilo vec potrebe po Airbnb sobah ;)
Vseeno mu je za Ljubljano, ampak takoj joka ko s svojim plehom ne bi mogel tja.
P.S. Nihče ti ne brani zapreti svojega mesta za promet.
P.P.S. Marsikje bi dejansko bilo to dobrodošlo, ker preveč avtomobilov pokvari sicer lepo pokrajino.
Samo potem bi še bolj kot ljubljančani jokali lokalci, da ne morejo z avtom do obale blejskega jezera.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
driver_x ::
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi (bo vaska veselica dovolj) in jim vasko simfanje pomeni vse, pa metanje casa stran v avtomobilu se jim zdi najbolj cool stvar pod soncem.
Ko sem cca. 20 let nazaj živel v Šiški, me je von po gnoju najprej motil, nato sem se navadil.
zobnik ::
Na podeželju si pa hlapec in suženj sodobnega kapitalizma potem si že obdan z lažnivci in v javnosti so taki odlični igralci, alkohol pa še svoje naredi, zbite ograje, znaki pa kak rob odrezan in seveda vse skrijejo, d ane bo noben zvedu. Pol pa čez razbite šipe vozm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Comandante ::
Smola zate, če ti je pod častjo iti na javni prevoz. Boš pač kupil helikopter ;)
Dol mi visi za javni prevoz, ne zivim in nikoli ne bom zivel v Ljubljani. Peljem se mimo 5x letno, ko grem na morje, to pa je to. Z avtobusom sem se nazadnje peljal tam okoli 2010, ni razloga da bi se se kdaj.
Pepovejte avtomobile znotraj ringa, to bo eksperiment, ki ga bom z veseljem opazoval
feryz ::
To je to, recipročnost se temu reče.
Močvirnik bi sprivatizirali javno infrastrukturo v svoje dobro, ostalim pa jo zaračunali ali celo prepovedali.
Potem bo treba to pač razširiti. Mitnice na vsakem prehodu iz občine v občino, na vsakem vstopu v katerokoli mesto ali vas. Pa se bo kasiralo in prepovedovalo počez in podolgem. In vsi bomo srečni. Javni prevoz pa bo laufal, kot še nikoli.
Močvirnik bi sprivatizirali javno infrastrukturo v svoje dobro, ostalim pa jo zaračunali ali celo prepovedali.
Potem bo treba to pač razširiti. Mitnice na vsakem prehodu iz občine v občino, na vsakem vstopu v katerokoli mesto ali vas. Pa se bo kasiralo in prepovedovalo počez in podolgem. In vsi bomo srečni. Javni prevoz pa bo laufal, kot še nikoli.
tonttu ::
Vseeno mu je za Ljubljano, ampak takoj joka ko s svojim plehom ne bi mogel tja.
Zares bi mi bilo povsem vseeno za Ljubljano. Vec kot enkrat letno v Ljubljano ne pridem, tako da tudi ce tiste enkrat letno ne bi, ne bi bilo nic narobe. Firma ima ze sedaj sedez izven Ljubljane, je pa res da se do firme vsaj v eno smer peljem skozi Ljubljano (ce Crnuce spadajo pod to). Ampak ce bi zaprli bi se pa se v drugo smer peljal cez Menges. Tako da mi je zares vseeno. Bi mi bilo pa dobrodoslo ce bi se med vikendi znebil Ljubljancanov po nasih koncih. Tako da jaz sem za.
Glede tvojega P.P.S... saj ne bi zaprli za lokalce... samo za Ljubljancane bi. Tudi Ljubljane predvidevam da ta veleum ne misli zapreti za lokalce pac pa zgolj za "tujce". No obalo blejskega jezera bi tudi samo za Ljubljancane, lokalci bi pa se vedno lahko prisli do obale z avtom
Invictus ::
Comandante je izjavil:
Sicer v koncni fazi je 80% Slovenije absolutno vseeno kaj se dogaja v Ljubljani.
Glede na poste tukaj bi rekel, da ne...
Potem naj se pa folk neha vozit sem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
Ko sem se odločal za faks, sem šel na FRI in FERI pa mi Ljubljana nikakor ni potegnila.. no regrets :D
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi
Kultura v ljubljani? Na katerem planetu pa ti živiš?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
l0g1t3ch ::
Comandante je izjavil:
Smola zate, če ti je pod častjo iti na javni prevoz. Boš pač kupil helikopter ;)
Dol mi visi za javni prevoz, ne zivim in nikoli ne bom zivel v Ljubljani. Peljem se mimo 5x letno, ko grem na morje, to pa je to. Z avtobusom sem se nazadnje peljal tam okoli 2010, ni razloga da bi se se kdaj.
Pepovejte avtomobile znotraj ringa, to bo eksperiment, ki ga bom z veseljem opazoval
Precej jokaš glede problema ki te ne boli.
Comandante ::
Comandante je izjavil:
Sicer v koncni fazi je 80% Slovenije absolutno vseeno kaj se dogaja v Ljubljani.
Glede na poste tukaj bi rekel, da ne...
Potem naj se pa folk neha vozit sem...
Centralizirate celoten drzavni aparat, potem pa se protozujete, da se folk vozi tja
Ce vas res tako moti, zacnite seliti javne institucije po drzavi, pa se bodo ljudje drugam vozili. Kako pa si predstavljate to, imeli bi fine sluzbe, folk pa vam gre na zivce?
Comandante je izjavil:
Smola zate, če ti je pod častjo iti na javni prevoz. Boš pač kupil helikopter ;)
Dol mi visi za javni prevoz, ne zivim in nikoli ne bom zivel v Ljubljani. Peljem se mimo 5x letno, ko grem na morje, to pa je to. Z avtobusom sem se nazadnje peljal tam okoli 2010, ni razloga da bi se se kdaj.
Pepovejte avtomobile znotraj ringa, to bo eksperiment, ki ga bom z veseljem opazoval
Precej jokaš glede problema ki te ne boli.
Nasprotno, smejem se banalnim problemom zaplankanih blokarjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
l0g1t3ch ::
Comandante je izjavil:
Comandante je izjavil:
Smola zate, če ti je pod častjo iti na javni prevoz. Boš pač kupil helikopter ;)
Dol mi visi za javni prevoz, ne zivim in nikoli ne bom zivel v Ljubljani. Peljem se mimo 5x letno, ko grem na morje, to pa je to. Z avtobusom sem se nazadnje peljal tam okoli 2010, ni razloga da bi se se kdaj.
Pepovejte avtomobile znotraj ringa, to bo eksperiment, ki ga bom z veseljem opazoval
Precej jokaš glede problema ki te ne boli.
Nasprotno, smejem se banalnim problemom zaplankanih blokarjev.
Ni videt.
Bolj se opazi neko jezno cepetanje, ko ne bi več mogel vozit prosto po mestu.
-Wall ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kultura v ljubljani? Na katerem planetu pa ti živiš?
Ok, se strinjam - najblizje kulturi v Sloveniji. Vse ostalo je kravji bal.
Lonsarg ::
Nobene prepovedi ne rabis. Sam zagotovit moras da je potovanje z javnim prevozem hitrejse in cenejse od avtomobila.
Ena bolsih idej (kot kontra ideja dragemu metroju) je sistem gondol, konkretno cenej za zgradit od Metroja, za majhne razdalje v LJ povsem dovolj.
Glavna prednost gondole je, da jo nikoli ne rabis cakat kot ostale javne prevoze, pride vsakih 10 sekund ena in se lepo notri usedes. Francija je neki zacela migat v to smer sem bral. Ker je ljubljana majhna bi komot to implementirali na zvezdni nacin, torej iz centralne postaje zvezdno v vse smeri, 10 minut iz kjerkoli do zeleznise, luksuz totalni.
Ena bolsih idej (kot kontra ideja dragemu metroju) je sistem gondol, konkretno cenej za zgradit od Metroja, za majhne razdalje v LJ povsem dovolj.
Glavna prednost gondole je, da jo nikoli ne rabis cakat kot ostale javne prevoze, pride vsakih 10 sekund ena in se lepo notri usedes. Francija je neki zacela migat v to smer sem bral. Ker je ljubljana majhna bi komot to implementirali na zvezdni nacin, torej iz centralne postaje zvezdno v vse smeri, 10 minut iz kjerkoli do zeleznise, luksuz totalni.
-Wall ::
Vseeno mu je za Ljubljano, ampak takoj joka ko s svojim plehom ne bi mogel tja.
Zares bi mi bilo povsem vseeno za Ljubljano. Vec kot enkrat letno v Ljubljano ne pridem, tako da tudi ce tiste enkrat letno ne bi, ne bi bilo nic narobe. Firma ima ze sedaj sedez izven Ljubljane, je pa res da se do firme vsaj v eno smer peljem skozi Ljubljano (ce Crnuce spadajo pod to). Ampak ce bi zaprli bi se pa se v drugo smer peljal cez Menges. Tako da mi je zares vseeno. Bi mi bilo pa dobrodoslo ce bi se med vikendi znebil Ljubljancanov po nasih koncih. Tako da jaz sem za.
Glede tvojega P.P.S... saj ne bi zaprli za lokalce... samo za Ljubljancane bi. Tudi Ljubljane predvidevam da ta veleum ne misli zapreti za lokalce pac pa zgolj za "tujce". No obalo blejskega jezera bi tudi samo za Ljubljancane, lokalci bi pa se vedno lahko prisli do obale z avtom
Meni pa ne bi moglo biti bolj vseeno za periferijo in njene vasi. Se niti ustavim ne v njih.
Comandante ::
Ni videt.
Bolj se opazi neko jezno cepetanje, ko ne bi več mogel vozit prosto po mestu.
Ja, to mi bo res manjkalo v zivljenju
Ideja feryza z mitnicami se mi vse bolj dopade. Razdelimo Slovenijo na obmocje znotraj in zunaj ringa, sa prestop v katerokoli smer placas 20e po vozilu, pa reseno.
Si za?
-Wall ::
Nobene prepovedi ne rabis. Sam zagotovit moras da je potovanje z javnim prevozem hitrejse in cenejse od avtomobila.
Sem tudi jaz tako mislil, pa zal slo-tech redno dokazuje, da temu ni tako. Moras vedeti da je zagovednost slovenceljna v avtomobilu neprimerno vecja kot kateregakoli naroda na planetu.
In s prepovedjo bi naredil tocno to, sprostil ceste, potem bi bil LPP hitrejsi (prazne ceste) in cenejsi (vec ljudi bi ga placevalo, se pravi lahko cene spustis) kot avtomobil. Na koncu bi bilo vsem bolje, samo najprej je treba obracunati z zagovednezi, da bojo lahko kasneje spoznali, da si jim pravzaprav storil dobro.
Drugace ne mores resiti catch-22: zagovednezi ne bojo prestopili na LPP dokler ne bo cenejsi in hitrejsi, tak pa ne more postati zaradi zagovednezev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
l0g1t3ch ::
Comandante je izjavil:
Ni videt.
Bolj se opazi neko jezno cepetanje, ko ne bi več mogel vozit prosto po mestu.
Ja, to mi bo res manjkalo v zivljenju
Ideja feryza z mitnicami se mi vse bolj dopade. Razdelimo Slovenijo na obmocje znotraj in zunaj ringa, sa prestop v katerokoli smer placas 20e po vozilu, pa reseno.
Si za?
Seveda.
Povprečen turist gre 1x na leto na bled. Povprečen blejčan pa 200x v Ljubljano...
Lonsarg ::
Drugace ne mores resiti catch-22: zagovednezi ne bojo prestopili na LPP dokler ne bo cenejsi in hitrejsi, tak pa ne more postati zaradi zagovednezev.LPP, torej busi, je obsolete tehnologija. Rabimo metro ali sky train ali pa se bolje moj predlog gondol.
Avtobusi NIKOLI ne bodo resitev. Resitev je treba iskati izven cest.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
tonttu ::
Nobene prepovedi ne rabis. Sam zagotovit moras da je potovanje z javnim prevozem hitrejse in cenejse od avtomobila.
Sem tudi jaz tako mislil, pa zal slo-tech redno dokazuje, da temu ni tako. Moras vedeti da je zagovednost slovenceljna v avtomobilu neprimerno vecja kot kateregakoli naroda na planetu.
In s prepovedjo bi naredil tocno to, sprostil ceste, potem bi bil LPP hitrejsi (prazne ceste) in cenejsi (vec ljudi bi ga placevalo, se pravi lahko cene spustis) kot avtomobil. Na koncu bi bilo vsem bolje, samo najprej je treba obracunati z zagovednezi, da bojo lahko kasneje spoznali, da si jim pravzaprav storil dobro.
O zagovednosti razlaga nekdo, ki mu je kultura v Ljubljani dovolj in ne rabi drugega kot to v svojem zivljenju. Vseeno je fino da gres malo po svetu in vidis se kaj vec kot zgolj svojo ulico v eni dobesedno vasi. Ce bi bil kdaj kje drugje, bi vedel da je Ljubljana vse prej kot neko strasno velemesto.
Glede "zagamonosti" pri javnem prevozu... pri nas NIMAMO javnega prevoza in zato so ljudje na ST tako "zagamani" glede avtomobilov. Je samo v Ljubljani javni prevoz normalno delujoc? Ni. Da niti slucajno ne omenjamo javnega prevozi izven Ljubljane. Ravno zadnjic sem racunal ce bi zelel od doma do firme z javnim prevozom (taxi ne stejem pod to). Ene 2-3h bi potreboval... v eno smer. Pa ne zivim v govcah in firma tudi ni v govcah, tako da si niti ne predstavljam, da bi res zivel v kaksni vasi v hribih. Toliko o tem, zakaj smo tako zagamani glede avtomobilov. Ker se brez pac ne da ziveti. Razen za tiste, katerim sem ze prej priporocal strik in ki kavc doma in sluzba v sosednji ulici vse kar imajo od "zivljenja".
-Wall ::
LPP je obsolete tehnologija. Rabimo metro ali sky train ali pa se bolje moj predlog gondol.
LPP torej busi, NIKOLI ne bo resitev. Resitev je treba iskati izven cest.
No, jaz ne bi cakal se naslednjih 30 let na resitev. Imamo kar imamo.
Metro pozabi, pod ljubljansko kotlino je plast ilovice do karavank in takoj, ko malo globlje zarijes imas poplavo, seveda se da izolirat ampak je pa potem gradnja neprimerno predraga. Da sploh ne omenimo zlickarjev, se novega NUKa nismo bili sposobni zgraditi. Razen tega je gostota prebivalstva premajhna, da bi se izplacalo.
Sky train ne bo nic hitrejsi kot je avtobus, ko enkrat ne bo avtomobilov na cesti, da sploh ne omenjamo spet orjaskih vlaganj. Razen tega jih lahko predelas na elektricne in postavis zice, da se vozijo na isti stos kot el. vlaki, samo brez tirov. Ne vem kje sem ze to videl, mogoce Beograd ali Zagreb.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Comandante ::
Comandante je izjavil:
Ni videt.
Bolj se opazi neko jezno cepetanje, ko ne bi več mogel vozit prosto po mestu.
Ja, to mi bo res manjkalo v zivljenju
Ideja feryza z mitnicami se mi vse bolj dopade. Razdelimo Slovenijo na obmocje znotraj in zunaj ringa, sa prestop v katerokoli smer placas 20e po vozilu, pa reseno.
Si za?
Seveda.
Povprečen turist gre 1x na leto na bled. Povprečen blejčan pa 200x v Ljubljano...
Odlicno, predlagaj Zokiju. Na ta nacin se bo posledicno uredilo tudi P+R. Potem bos dejansko imel prostor za javni prevoz, ki ga zdaj nimas.
Plus odvrnilo se bo ljudi, da rinejo v Ljubljamo, kar je dobro za decentralizacijo.
l0g1t3ch ::
Comandante je izjavil:
Comandante je izjavil:
Ni videt.
Bolj se opazi neko jezno cepetanje, ko ne bi več mogel vozit prosto po mestu.
Ja, to mi bo res manjkalo v zivljenju
Ideja feryza z mitnicami se mi vse bolj dopade. Razdelimo Slovenijo na obmocje znotraj in zunaj ringa, sa prestop v katerokoli smer placas 20e po vozilu, pa reseno.
Si za?
Seveda.
Povprečen turist gre 1x na leto na bled. Povprečen blejčan pa 200x v Ljubljano...
Odlicno, predlagaj Zokiju. Na ta nacin se bo posledicno uredilo tudi P+R. Potem bos dejansko imel prostor za javni prevoz, ki ga zdaj nimas.
Plus odvrnilo se bo ljudi, da rinejo v Ljubljamo, kar je dobro za decentralizacijo.
Podprem.
Sicer moj prvi predlog je da se enostavno del slabo izkoriščenih testnih površin nameni za nek light rail sistem, ki vozi 24/7 na 5 minut v konicah in na pol ure v najbolj praznih terminih.
Če so ljudje taki bumbarji da bodo še naprej crkovali na preostali polovici cest pa naj.
Lahko pa se peljejo kot gospodi v vlaku.
Invictus ::
Comandante je izjavil:
Centralizirate celoten drzavni aparat, potem pa se protozujete, da se folk vozi tja
Ce vas res tako moti, zacnite seliti javne institucije po drzavi, pa se bodo ljudje drugam vozili. Kako pa si predstavljate to, imeli bi fine sluzbe, folk pa vam gre na zivce?
Kako bodo pa potem delovale med seboj? Potni stroski bodo pa spet problem...
Saj smo dali posto v maribor, pa je od takrat eno samo sranje...
Vlada je pac v glavnem mestu, ne tam, kjer imajo raje Avstrijce...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
feryz ::
Seveda.Res je, ampak Blejcev je 8 jurjev. Če se vsi zakadijo v Ljubljano, jih niti za en parkplac ni.
Povprečen turist gre 1x na leto na bled. Povprečen blejčan pa 200x v Ljubljano...
Kaj se zgodi, ko se par LJubljančanov zakadi do Kopra, pa lahko čez vikend vidimo. Kolaps Primorke, čeprav je prepovedan promet za kamione.
-Wall ::
Comandante je izjavil:
Plus odvrnilo se bo ljudi, da rinejo v Ljubljamo, kar je dobro za decentralizacijo.
Spet neumnosti o decentralizaciji, verjetno Mariborcan?
Naj ti razlozim, ce bomo postavili firmo v Koper, se bos do nje vozil dve uri. Ce jo postavimo v Maribor, se bo Koprcan vozil dve uri. Zdaj se je obema treba voziti samo eno uro.
Seveda umobolni mislijo, da je Ljubljana postala center Slovenije, po nakljucju.
Seveda.Res je, ampak Blejcev je 8 jurjev. Če se vsi zakadijo v Ljubljano, jih niti za en parkplac ni.
Povprečen turist gre 1x na leto na bled. Povprečen blejčan pa 200x v Ljubljano...
Kaj se zgodi, ko se par LJubljančanov zakadi do Kopra, pa lahko čez vikend vidimo. Kolaps Primorke, čeprav je prepovedan promet za kamione.
Saj ti pravim, moras biti nor, da gres na Bled. Zadnjic mi je nekdo kremsnite prinesel, obup, siptarji v Ljubljani boljse naredijo, Bled je samo se molza vsakogar, ki pride mimo, pac naj molzejo turiste.
Jezero polno fekalij, bil tam v otrostvu 50x, Bled nima ene stvari, ki bi jo lahko ponudil komurkoli znotraj Slovenije. Pa se zupan je rekel, naj ne hodimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
blink ::
Ko sem se odločal za faks, sem šel na FRI in FERI pa mi Ljubljana nikakor ni potegnila.. no regrets :D
Ja, eni imajo pac raje vonj po domacem gnoju, nimajo potrebe po kulturi (bo vaska veselica dovolj) in jim vasko simfanje pomeni vse, pa metanje casa stran v avtomobilu se jim zdi najbolj cool stvar pod soncem.
Za vsakogar svoje.
Najbrz ne bi bil sprejet na FRI, ze videno, pol gredo pa raje na FERI.
Tisto pac naredi vsak, ki na dan spije 5l vina...
Ne vsak, tisti, ki ne, grejo nazaj na vas
V Ljubljani je znotraj obvoznice ogromno vonja po gnoju/gnojnici, travniki in njive so ze 1km od centra.
Lonsarg ::
Se niti slucajno ne strinjam. Ne glede na prazne ceste imajo busi probleme z semaforji in neravninskimi labirintskimi cestami. Da ne omenjam cakanja na postajah, javni prevoz kjer je interval daljsi od nekaj minut je neuporaben! Pa da ne omenjam dejstva da je za celostno resitev mobilnosti treba precej vlagat tudi v mikromobilnost, torej kolesa itd. na katera mora potem bus cakati. Skratka busi bodo pocasni tudi ce vse avtomobile umaknes. Gondola z 20kmh bo vedno hitrejsa od 60kmh avtobusa. Gondola je tudi dovolj poceni da financni problem ne obstaja, obstaja zgolj politicni problem da je pac treba se angazirat.LPP je obsolete tehnologija. Rabimo metro ali sky train ali pa se bolje moj predlog gondol.
LPP torej busi, NIKOLI ne bo resitev. Resitev je treba iskati izven cest.
No, jaz ne bi cakal se naslednjih 30 let na resitev. Imamo kar imamo.
Metro pozabi, pod ljubljansko kotlino je plast ilovice do karavank in takoj, ko malo globlje zarijes imas poplavo, seveda se da izolirat ampak je pa potem gradnja neprimerno predraga. Da sploh ne omenimo zlickarjev, se novega NUKa nismo bili sposobni zgraditi. Razen tega je gostota prebivalstva premajhna, da bi se izplacalo.
Sky train ne bo nic hitrejsi kot je avtobus, ko enkrat ne bo avtomobilov na cesti, da sploh ne omenjamo spet orjaskih vlaganj. Razen tega jih lahko predelas na elektricne in postavis zice, da se vozijo na isti stos kot el. vlaki, samo brez tirov. Ne vem kje sem ze to videl, mogoce Beograd ali Zagreb.
Ravno vztrajanja na avtobusih je glavni vzrok da je javni prevoz slab. Bolj ko se bo vztrajalo na avtobusih dlje bomo imeli problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
-Wall ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 47342 (33582) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36556 (21158) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30825 (20911) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80704 (70113) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32772 (27173) | BigWhale |